Welke league en welk ras ben je? Ik zoek nog actieve trainings partners. (Kaluro.650)
----------------------------------------------------------------
Ik heb een 2 weken starcraft 2 break gehad om er vervolgens weer hard tegen aan te knallen.
Had zo'n 110 bonus pool te consumeren (Top diamond), na een 5-1 winstreak nog zo'n 50 bonus pool over..
Ik heb nu nieuwe gaming gear:
Muismat: Razer Scarab
Muis: Razer Imperator
Muis accessoires: Razer mouse bungee om mouse drag te voorkomen
Toetsenbord: Qpad MK50 Cherry MX brown switches
Dat toetsenbord typt zo heerlijk en is erg stevig. Weegt ca. 2 kilogram.
Hij is heel simplistisch en doet wat hij moet doen. Met multimedia toetsen maar zonder onnodige poespas.
Hij kost 80 euro en wat mij betreft heb ik zeker waar voor mijn geld, ook nog eens 2 jaar garantie!
Full NKRO support (6KRO met USB)
Mouse bungee maakt ook een groot verschil, het lijkt miniem maar het scheelt wel. Nu wordt mijn muisdraad niet continue naar beneden getrokken (Mijn PC staat beneden mjin bureau).
Ik heb gisteren nog wat potjes ZvT gespeeld tegen een TeamNrG member.
Uiteindelijk beide verloren helaas, wel erg veel opgestoken van de games.
Hij was continue bezig mijn 3rd/4th te denyen en op 3 verschillende plekken te droppen. Ik kon het hoofd amper boven water houden. Dit kwam mede doordat ik mijn gas timings totaal faalde, waardoor mijn infestors veels te laat kwamen.
Ik zit te denken om in plaats van double upgrade ling/bling infestor, voor single upgrade ling/bling mutalisk te gaan.
Dit geeft toch meer map control en drop protection. En dan kan een single viking niet heel mijn overlord spread verpesten.
Ik zal vanavond de replays eens posten. Hij is (progamer) GM protoss en top master Terran, tevens coach van Sc2Improve. Hij zal een reguliere trainingspartner worden x).
Ik ga nu elke replay/game analyzen en rond bepaalde punten steeds een peiling doen van mijn worker count en food count om consistentie in mijn games te krijgen. Mocht je geïnteresseerd zijn in gerichte improvements check
www.twitch.tv/kaluroo. Ook met voice-commentary. (1920x1080 @ 40 FPS @ 2500kbps)
De stream was een klein tijdje een mix van alles behalve sc2 maar nu is het weer sc2 gericht. MarcelvK is een trouwe watcher

props to him!
Masters here I come

Kwestie van meer spelen tot promotion, het skill level is er al.
Nog even en ik loop ook rond met zo'n mooie ster
[
Voor 9% gewijzigd door
kaluro2 op 30-01-2012 09:31
]