[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:24
Misschien tijd voor een LoL noob thread ? :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Weer een nieuwe penny arcade over hun LoL perikelen :).
Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/i-4d947Qz/0/L/i-4d947Qz-L.jpg

oudere:
http://art.penny-arcade.c...2d9W4/0/L/i-CV2d9W4-L.jpg
http://art.penny-arcade.c...34phz/0/L/i-Nd34phz-L.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door atlantisx op 10-08-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Iusedto schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:30:
Misschien tijd voor een LoL noob thread ? :)
Dat lijkt me nergens voor nodig :) Vragen van alle niveaus zijn hier welkom. We waren allemaal ooit noobs..
So true :*)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wat ik nu (lvl 12 of zo) moeilijk vind is om een char keauze te maken voor toekomstige ranked games.
Vond die uitleg van die tier chars wel leerzaam maar wat is het verschil tussen Tier 1 en 4 ?

In mijn newbie land werkt Mr Mundo erg leuk en ik had verassend veel plezier en assists met die Troll char Trundle.
Ook Vladimir lukt aardig. Met Teemo geniet ik nu absoluut het meest.

Gisteren eens Poppy gekocht en dat was ook erg leuk zeg, die Q doet al leuke base damage vanaf lvl 1.
Die Rush is wel even wennen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Je moet je nog helemaal geen zorgen maken over ranked games. Gewoon spelen wat je graag speelt, er is nog meer dan tijd genoeg om een 'OP' character te leren wanneer je 30 bereikt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
lesedto, ik raad je van harte aan, de eerdere deeltjes van LoL ook eens door te lezen een aantal anderen en mijzelf in begrepen, hebben een aantal lange posts gemaakt, over het spel, spelverloop, meta, runes, materies, dingen als EHP, champion builds en ga zo maar door. Als je tijd en geduld ervoor hebt om het te zoeken en lezen, zul je heel veel info ter beschikking hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir
nog steeds props voor het stukje EHP heeft me veel bijgeleerd om Tanky Jarvan te spelen
zo zouden er meer posts moeten komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
EHP?

Misschien een tread maken waren al die afkortingen worden verduidelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Effective HP.

50 flat HP gaat je minder survivability geven dan 50 armor waardoor je effective HP hoger is (je pakt minder damage)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:57:
Gisteren eens Poppy gekocht en dat was ook erg leuk zeg, die Q doet al leuke base damage vanaf lvl 1.
Die Rush is wel even wennen :)
Die heb ik ook vrij recentelijk gekocht en die is echt gaaf idd. Ik heb zowel AP als AD geprobeerd. Hoewel AP ziekelijk kan 2-shotten, vond ik AD beter werken. Soms best lastig om het moment te vinden om ze tegen een wall te knallen though :-) Maar idd, poppy = gaaf O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Hier even een linkje naar mijn post over EHP, ik zou zeggen, doe je er tegoed aan!

Nazanir in "[PC] League of Legends - Deel 2"

[ Voor 6% gewijzigd door Nazanir op 10-08-2011 16:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:30:
[...]

nog steeds props voor het stukje EHP heeft me veel bijgeleerd om Tanky Jarvan te spelen
zo zouden er meer posts moeten komen _/-\o_
Misschien is het een goed idee om eens een verzameling maken van dergelijke nuttige posts die de moeite waard zijn om door te lezen voor nieuwkomers in dit topic? Zo is EHP inderdaad een van de belangrijkere principes om te weten voor een tank.

Om een begin te maken naast die link van Nazanir, onderstaand linkje is in mijn opzicht werkelijk een goudmijn aan stuk voor stuk geniale posts: O-)
http://gathering.tweakers...nd/poster/388222/messages
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
:') @ the Virtual

En er staan zonder meer een paar hele informatieve posts in dit topic en voorgaande. Vooral posts over game mechanics zijn leuk, want builds veranderen naarmate champs gebufft/generft/remade worden.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
speedzor schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:00:
Je moet je nog helemaal geen zorgen maken over ranked games. Gewoon spelen wat je graag speelt, er is nog meer dan tijd genoeg om een 'OP' character te leren wanneer je 30 bereikt.
Ja, je hebt hier wel een punt denk ik.
Vermaak me kostelijk met alle chars te proberen :)

OP character zal me trouwens een worst wezen, gaming is voor mij een hobby om heerlijk te relaxen na een harde dag werken. Baasje spelen is vermoeiend , hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 10-08-2011 20:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Eergisteren in een ranked game aan penta kill gehaald op top. Het was 5 vs 1 en ik was mordekaiser ^^

YouTube: ‪5 vs 1 Pentakill with mordekaiser!‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
morde OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffrey0416 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:30:
Eergisteren in een ranked game aan penta kill gehaald op top. Het was 5 vs 1 en ik was mordekaiser ^^

haha netjes hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice penta ;)

Ik heb 1 penta gemaakt, als kog'maw, toen we zwaar aan het verliezen waren. Kog'maw doet gewoon veel af met weinig items, en als je 1 keer niet gefocust wordt, is het feest :D

• Jeffrey0416
Ja inderdaad kogmaw is kan echt OP zijn :P

http://www.own3d.tv/live/96250 livestream is weer up ! :P

• Shaco
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06-2023
Jeffrey0416 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:30:

Lekker hoor, maar je was behoorlijk gefeed als ik kijk naar je items en damage output. Ik heb zelf maar 1 keer een pentakill gescoord en dat was met Nasus (!!). Hahah.

• Vicarious
Shaco schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:45:
[...]

Lekker hoor, maar je was behoorlijk gefeed als ik kijk naar je items en damage output. Ik heb zelf maar 1 keer een pentakill gescoord en dat was met Nasus (!!). Hahah.
Dat doet toch niets af aan zijn prestatie? Hij heeft die feed neem ik aan niet gratis gekregen, heeft ie ook voor moeten werken.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Als je 5v1 wint is dat opzich goed van je, maar het kan echt niet met decent tegenstanders EN niet gefeed. Een van de twee was dus het waarschijnlijk het geval :). Blijft een mooie penta though :). Morde OP !!111oneone

[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 11-08-2011 13:47 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Wanneer is precies de ranked reset ?
En is het zinvol om nu met ranked te starten en hopen op een leuke rating zodat ik toch nog in de extra prijzen val ? Had eigenlijk altijd het idee om eerst veel te spelen en op elke positie op ze minst 2 champs te hebben waar ik goed mee kan spelen.

League of Legends EUW: IBullit

• the Virtual
Flapmo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:47:
Als je 5v1 wint is dat opzich goed van je, maar het kan echt niet met decent tegenstanders EN niet gefeed. Een van de twee was dus het waarschijnlijk het geval :). Blijft een mooie penta though :). Morde OP !!111oneone
Hij was enigszins fed, ja, maar het lukte voornamelijk omdat dit absoluut geen 5v1 is.

Ten eerste worden Brand en Tryndamere bezig gehouden door Nidalee, waardoor die pas in het gevecht komen als er 2 dood en 1 low zijn. Als Trynd meteen voor Morde was gegaan, was dit misschien niet eens een double kill geweest.

Ten tweede zie je nog net Ezreal doodgaan, vermoedelijk vlak daarvoor Udyr. Malphite zal zijn ult daar wel voor gebruikt hebben, en Caitlyn begint met minder dan de helft van haar hp, wat snel een lekker sterke ghost oplevert ("cait wins games", lol). Omdat Leona ondertussen ook nog even haar ult heeft gemist, kan Morde helemaal los gaan.

Nou zit ik hier wel te nitpicken, maar een penta is en blijft een mooie prestatie. Welcome to the club. :Y)

edit: Heb nog even naar de labels van de video zitten kijken, wat hebben Solomid, Phreak, Dreamhack en HotshotGG hier nou weer mee te maken? :P

[ Voor 6% gewijzigd door the Virtual op 11-08-2011 16:32 ]

• Jeffrey0416
http://www.own3d.tv/live/96250

Livestream van 5 vs 5 ranked. Ben met 5 andere NLers

• Vicarious
Mensen die je livestream graag willen volgen bookmarken hem wel hoor, je hoeft niet iedere keer dat ie aanstaat hem hier te posten ;)

In de OP staat overigens ook een site (fakegaming.eu) met een player list van Got-spelers. Daarop staat ook een lijstje met streams van Gotters, daar kun je jezelf aan toevoegen.

edit: Hier een thread om Mordekaiser OP te maken: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1082981

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 11-08-2011 16:38 ]

• Jeffrey0416
oke thx zal het eventjes doen

• the Virtual
axel101 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:26:
Wanneer is precies de ranked reset ?
En is het zinvol om nu met ranked te starten en hopen op een leuke rating zodat ik toch nog in de extra prijzen val ? Had eigenlijk altijd het idee om eerst veel te spelen en op elke positie op ze minst 2 champs te hebben waar ik goed mee kan spelen.
De reset is ergens eind augustus.

Je begint ranked met 1200, voor de bronze reward moet je 1250 halen. Je kunt altijd een poging wagen, teamcomp zegt op dat niveau lang niet alles. Duo-queue eventueel met een mede-tweaker, dan heb je waarschijnlijk maar hoogstens 3 prutsers in je team. :P

• axel101
lol zet je stream aan. Eerste wat ik zie is een teemo die er 3(?) killed en dat je dood gaat door een turret :+
the Virtual schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

De reset is ergens eind augustus.

Je begint ranked met 1200, voor de bronze reward moet je 1250 halen. Je kunt altijd een poging wagen, teamcomp zegt op dat niveau lang niet alles. Duo-queue eventueel met een mede-tweaker, dan heb je waarschijnlijk maar hoogstens 3 prutsers in je team. :P
thnx ! Ga nu toch maar is proberen om een potje ranked te spelen. Maar is het niet zo dat ik eerst 10 potjes moet spelen voordat ik een rating krijg ? en geen rating is geen extra prijs ?

[ Voor 51% gewijzigd door axel101 op 11-08-2011 17:14 ]

• the Virtual
axel101 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:12:
[...]
thnx ! Ga nu toch maar is proberen om een potje ranked te spelen. Maar is het niet zo dat ik eerst 10 potjes moet spelen voordat ik een rating krijg ? en geen rating is geen extra prijs ?
Iedereen heeft een rating, minder dan 10 potjes betekent volgens mij alleen dat anderen je rating niet kunnen zien. Rating <1250 betekent inderdaad geen prijs (behalve Kayle + speciale skin, maar die krijgt toch vrijwel iedereen).

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

mag ik als noob zeggen dat Wukong heel vervelend is? ja? Ok dan bij deze, hij is heel vervelend (als hij door iemand met meer dan 2 hersencellen gespeeld word)

blup

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
wat is er met yorick? waarom is die tijdelijk niet speelbaar?

• speedzor
Wanner hij z'n ulti op zichzelf cast en daarna doodgaat, krijgt de vijand 2 kills.

Streaming History

• the Virtual

• koekwaus21
  • Laatst online: 14-07 21:26
Net een game gespeeld, ik dacht ik pak weer eens me main. Samen met soraka kon ik hun hele team slopen dus dat was een mooi gezicht, helaas niet opgenomen :(. Nadat ze nogal moeilijk kregen gingen ze dus health en amor stacken, waardoor mij toch net wat lastiger maakte maarja.

http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e442e336b407/4e442e3363701-carry.png

[ Voor 15% gewijzigd door koekwaus21 op 11-08-2011 21:33 ]

Verwijderd

koekwaus21 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:32:
Net een game gespeeld, ik dacht ik pak weer eens me main. Samen met soraka kon ik hun hele team slopen dus dat was een mooi gezicht, helaas niet opgenomen :(. Nadat ze nogal moeilijk kregen gingen ze dus health en amor stacken, waardoor mij toch net wat lastiger maakte maarja.

Tja als de enige die niet falen je jungler en support zijn, kan je het wel schudden natuurlijk.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

koekwaus21 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:32:

GP is op zich ook goed bezig in enemy team :).

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:35
axel101 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

lol zet je stream aan. Eerste wat ik zie is een teemo die er 3(?) killed en dat je dood gaat door een turret :+

[...]

Ik geloof dat als je boven de 1250 komt dat je hoe dan ook een rating krijgt ;) maar als je dat niet lukt krijg je hem pas na 10 games te zien. (sommige mensen hebben dit wel en sommigen niet)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Skarner is opvallend onopvallend. Hij doet niets echt goed, zijn utility is vrij beperkt, als carry schiet hij te kort, hij kan niet echt tanken, junglen kan hij nog redelijk (er zijn echt betere keuzes) en zijn ult stelt heel erg teleur.

Dan heb ik toch liever een Blitzcrank, die om de 14s kan grabben, zonder dat hij zichzelf daarvoor in gevaar hoeft te brengen. De duratie van Skarner zijn ult is ook pijnlijk kort, ik heb eigenlijk het gevoel, alsof deze geen impact op de game heeft soms.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vind die Skarner dus echt helemaal niets , helaas een verspilling van dure punten :(

In newbie land kan ik nu het best uit de voeten met Teemo en ook Poppy gaat enorm goed.
Gisteren in de bottom lane met Ryze was geweldig. Ik charge iemand tegen de rocks en daarna mijn Q aanval en vlak daarna land Ryze dan zijn snare en kunnen we kiten en vaak killen.
Was enorm veel fun, heb echt genoten.

Teemo is en blijft gewoon leuk en bijzonder fijn om te spelen.

Wil ook wel eens die Jarvan proberen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb nog niet zoveel met Skarner gespeeld. Wel met Morgana, Lux en Wukong na hun buffs en die bevallen me goed. Gister met Wukong zelfs 7/0/11 gegaan, als je hem wat tanky build dan is hij zó lastig dood te krijgen. Het is dat z'n damage niet verschrikkelijk hoog is, want anders was hij echt te sterk. :P Op dit moment vind ik hem wel goed en erg leuk om mee te spelen.

De verbeterde autoattacks van morgana en lux schelen een hele hoop. Maakt farmen wat makkelijker en de andere buffs zijn ook lekker. De ult van morgana (het eind effect) is wat beter voor elkaar te krijgen nu.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Heb hem gekocht maar nog niet eens gespeeld xD Zag mensen echt alleen maar falen, en hij is een melee champ zonder goede initiate, dat is zo'n beetje instafail als ik hem ga spelen dus xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gefeliciteerd Batsaapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
LOL penta ult :P normaal zou je zeggen worth it, maar 5 ults voor 1 kill? dont rly think so eigenlijk.

Edit
Thx Pervert ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Intruder op 12-08-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Tuurlijk wel, elke kill is alle skills waard. Moet je gewoon een minuutje wat voorzichtiger spelen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Nja ligt aan de situatie imho, als de andere 4 dan iniciaten ben je waarschijnlijk wel met zn allen dood, Ashe geen goede iniciate meer, karthus zn ult kwijt. GP zn ult kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Intruder schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:57:
Nja ligt aan de situatie imho, als de andere 4 dan iniciaten ben je waarschijnlijk wel met zn allen dood, Ashe geen goede iniciate meer, karthus zn ult kwijt. GP zn ult kwijt.
Een 4v5 ga je nog altijd winnen hoor, zelfs zonder de ultimates :)

Het is situatieafhankelijk, maar naar mijn mening is het redelijk safe dit te doen als er je de komende halve minuut/minuut uit een gevecht kan blijven. En dat kan ook makkelijk: recallen, items kopen en teruglopen en je ultimate is bijna van CD. Vijand gaat je nooit initiaten.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
DE LEGENDARISCHE SLIS VAN DIE VENT! Jezus wat erger ik me aan die stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
speedzor schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:02:
[...]

Een 4v5 ga je nog altijd winnen hoor, zelfs zonder de ultimates :)
Nou, als ik orianna ben en weet dat de enemy's al hun ultimates gebruikt hebben, reken er maar op dat ik er dan in ga >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:44
Nog geen ranked game kunnen winnen vanavond.
Ging 13/2/9 met de vernieuwde lux (heerlijk die snellere auto-attack).
Had een brand die ging 1/24/2 hij had revive/teleport om nog sneller te kunnen feeden.
Iedereen drukte op report, maar of daar wat mee gedaan wordt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
er komt een nieuwe champion aan:

http://euw.leagueoflegend...-peek-talon-shadows-blade

een stealth assassin char dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik ben erg afwachtend nu met nieuwe champs.. Wukong en Skarner waren insta buys maar in teamfights vind ik ze tot nu toe echt niet goed. Toch ziet deze er ook weer cool uit.. zal hem wel gelijk weer blind kopen mezelf kennende!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik ben radeloos..
Na mezelf terug tot 1440 te hebben gebracht, ben ik nu verschillende keren gematched met het soort volk dat onmogelijk te carrien valt.

Teruggevallen tot 1389 nu, alhoewel ik er veel op durf te verwedden dat ik minstens in de 1600 behoor.
Zit nu al 1 à 2 maand vast op dit elo, gewoonweg geen manier om eruit te raken :|

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Ik heb net echt een raar potje gehad. ons team: morgana (ik), teemo, mundo, swain en ashe tegen tryn, akali, alistar, kat en ashe.

Opzich te doen. Alleen mijn ashe begon met smite en met clarity. Ashe gaat natuurlijk niet junglen dus ze gaat met teemo bot. Zodra de match begint rent ze weg zonder items. Iedereen dacht dus al insta-lose. Wat blijkt late game carried ze ons naar vicotry :P 1vs1 tegen akali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
speedzor schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:17:
Ik ben radeloos..
Na mezelf terug tot 1440 te hebben gebracht, ben ik nu verschillende keren gematched met het soort volk dat onmogelijk te carrien valt.

Teruggevallen tot 1389 nu, alhoewel ik er veel op durf te verwedden dat ik minstens in de 1600 behoor.
Zit nu al 1 à 2 maand vast op dit elo, gewoonweg geen manier om eruit te raken :|
duoqueu is de oplossing echter licht het ook vaak aan je eigen spel. Ik ga bijna altijd solo top of mid hier heb je 1 vs 1 early game. hier kun je in mijn ogen als je goed speelt de game al beslissen. Ga voor die early gank en zet de tegenstander constant onder druk zonder minions te killen. bij level 6 ga je bot of top helpen voor wat ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
speedzor schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:17:
Ik ben radeloos..

Dit ^^

Ik was eerst 1600, toen ben ik gaan duoqueen met iemand zonder rating, dat was een slecht idee. Daarna had ik nog een weekend waarin ik bleef verliezen en nu ben ik 1350. De games zijn altijd heel easy, totdat ik bij de 1390-1400 dan heb ik opeens extreme bobs in mijn team. Doodgaan pre6, domme beslissingen nemen, support zonder gp5, mensen die voor het eerst junglen etcetc.

Ik speel best wel veel en ook veel ranked en heb dit patroon al tientallen keren gezien. Gisteren maar lekker gesmurfed, ben de meta toch een beetje zat. Altijd maar de zelfde game met dezelfde 15 champions, in precies dezelfde lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Baristo schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:42:
[...]
Altijd maar de zelfde game met dezelfde 15 champions, in precies dezelfde lane.
Ik had daarnet een malz bot, wat mij betreft mocht hij toch wel op z'n plek vastgelegd door de meta blijven staan hoor ;)

Ik wil gewoon een heel actief vast premade team om mee te spelen, maar vaak je moet toch 1600+ zijn wil je ernstig genomen worden

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
speedzor schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

Ik had daarnet een malz bot, wat mij betreft mocht hij toch wel op z'n plek vastgelegd door de meta blijven staan hoor ;)

Ik wil gewoon een heel actief vast premade team om mee te spelen, maar vaak je moet toch 1600+ zijn wil je ernstig genomen worden
ben bijna 1500 dit wil ik behouden voor die extra reward wil met season 2 dan wel.samen in een team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit ^^

Ik was eerst 1600, toen ben ik gaan duoqueen met iemand zonder rating, dat was een slecht idee. Daarna had ik nog een weekend waarin ik bleef verliezen en nu ben ik 1350. De games zijn altijd heel easy, totdat ik bij de 1390-1400 dan heb ik opeens extreme bobs in mijn team. Doodgaan pre6, domme beslissingen nemen, support zonder gp5, mensen die voor het eerst junglen etcetc.

Ik speel best wel veel en ook veel ranked en heb dit patroon al tientallen keren gezien. Gisteren maar lekker gesmurfed, ben de meta toch een beetje zat. Altijd maar de zelfde game met dezelfde 15 champions, in precies dezelfde lane.
Ik heb het idee dat als ik duo que de spelers in mijn team slechter zijn dan die van de tegenstander. Hierdoor heb ik het idee dat een van de twee wel moet junglen. Want je hebt niet altijd de mogelijkheid om je lane constant te verlaten om te ganken.

Heb zelf trouwens ook zon losig streak achter de rug van 1600 terug naar op een gegeven moment zelfs 1299. Het werd ook steeds erger onder de 1400 hebben mensen echt helemaal geen idee van teamcomps, of itembuilds. Maar ik heb vervolgens zelf gewoon irelia top en ww jungle gespeeld. En als je daarmee een beetje fed raakt kan je op die elo echt wel carryen. Vooral met irelia top kan je als je 2x zoveel farm als de rest hebt hun halve team tegelijk aan. Nu zit ik weer net over de 1500, wil eigenlijk nog wel een paar potjes ranked spelen. Maar heb geen zin om te verliezen en weer in elo hell terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Heb al tijden exact hetzelfde probleem en kom maar niet uit de 1400 daardoor.
@dragon, misschien keer duo queuen?

[ Voor 19% gewijzigd door SaphuA op 13-08-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
SaphuA schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:42:
Heb al tijden exact hetzelfde probleem en kom maar niet uit de 1400 daardoor.
@dragon, misschien keer duo queuen?
Ja ik zie het probleem niet speel vaak solo top . mid of support dus geeb een rol want da kun je geen team rond bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

[...]

Dit ^^

Ik had iets vergelijkbaars toen ik een drukke periode had en een stuk minder speelde. Van 1600+ naar 1390 gedropt mede omdat ik zelf gewoon slecht geworden was. Na wat gekloot in de 1400 besloot ik alleen nog maar m'n main te spelen en die heeft me er relatief makkelijk uitgetrokken. Gewoon wat je het beste kunt er doorheen drukken, ook al valt het niet binnen de meta (zeker op die elo maakt het niks uit), je ding doen en wat leiderschap tonen. Met wat geluk volgt er wat teamspirit, zit iedereen op dezelfde lijn en carry je de boel. :)

Hetzelfde met de meta, ik ben hem ondertussen ook al redelijk moe en zie in normals veel andere aanpakken ook gewoon werken waar je in ranked voor uitgescholden wordt. Maar aangezien normal ondertussen een speeltuin is geworden die verre van serieus is en je z'n dingen in ranked niet uit durft te proberen blijft het same old. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die meta verandert vanzelf zodra ze die healing gaan aanpakken verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:37:
Die meta verandert vanzelf zodra ze die healing gaan aanpakken verwacht ik.
Healing aanpakken :?, what did i miss. Ben even op laag pitje met LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Flapmo schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:10:
[...]

Healing aanpakken :?, what did i miss. Ben even op laag pitje met LoL.
http://clgaming.net/redtracker/topic/10202/?p=66
http://clgaming.net/redtracker/topic/10161/?p=67
http://clgaming.net/redtracker/topic/10100/?p=72

Maar voordat dat eraan komt zijn we wel weer een tijdje verder. Dominion ligt nu het meeste op de voorgrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=357793
2000+ 252 players*

1900-1999 282 players

1800-1899 628 players

1700-1799 991 players

1600-1699 2416 players

1500-1599 14107 players

1400-1499 15368 players

1300-1399 32688 players

1200-1299 54214 players

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Leuk om te zien. Wel een flink verschil tussen de 1500 en 1600 range vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
YouTube: Basic Fiddlesticks jungling guide - YouTube

Wou eens een guide maken :D
Dont flame :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Hu9o

Schokkend

Leuk gedaan.
Nog even wat tips zodat je volgende filmpje nog beter wordt;
Soms is het geluid van het spel te hard om je stem te horen.
Je spreekt mana een beetje vreemd uit ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Oke ^^ zal er op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Wat Hu9o zegt in a nutshell als belangrijkste puntjes :)
Verder is het misschien een idee om te kijken naar extra situaties zoals wat als de gank mogelijkheden er niet zijn omdat alle 3 de lanes terug gepushed zijn (fail van je team ofc maar heb het gehad :P Soms is het nog wel waard om te wachten op een push terug maar zo niet waar ga je heen. Of misschien in dit geval een paar leuke plekken laten zien waar je fiddles ult kan gebruiken om over walls te jumpen of welke bosjes handig zijn. Welke items bouw je en raad je aan met alternatieven.

Het maakt je guide in mijn mening dan wat uitgebreider voor mensen om te volgen. Zeker voor verdere gameplay zoals hoe gank ik met deze champ of wat is de snelste volgorde is waar ik zelf wel eens guides voor op zoek in ieder geval :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik zie dat je eerst feart en dan silenced soms. Da's niet handig want tijdens fear kan hij sowieso niet casten en je fear duurt langer dan de silence (maar denk dat je dat al weet want je hebt dit zelf ook uitgelegd)

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 14-08-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Yeah ben weer 1500 rated, zilver, dankzij duoqueue van isolocis en mij. Nu even geen ranked meer doen tot we die rewards krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Na nog een dag 5 à 6 matches op rij verloren te hebben door allerlei gespuis, ben ik het moe :)
Ik ga me meer richten op normals, de mensen zijn daar stukken relaxter, geen gedoe over de meta, mensen spelen er gewoon beter en ik ga me niet ergeren aan dat constante elo verlies.

Nooit DotA gespeeld, maar wanneer de opvolger uitkomt dan ga ik me daarop smijten.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:16:
Ik zie dat je eerst feart en dan silenced soms. Da's niet handig want tijdens fear kan hij sowieso niet casten en je fear duurt langer dan de silence (maar denk dat je dat al weet want je hebt dit zelf ook uitgelegd)
Fear is instant, terwijl ze nog weg kunnen flashen tijdens de cast+traveltime van darkwind (en die is vrij groot). Darkwind bounct bovendien met wat geluk weer terug op de champ, oftewel bij voorkeur met je ulti erin knallen als er minions in de buurt zijn bij solo-lane ganks.

Als je geen ulti hebt kan het soms inderdaad zo zijn dat je fear/drain doet en wacht met je darkwind. Vaak is het alleen zo dat als je jezelf eenmaal gepositioneerd hebt voor de drain, je deze zo lang mogelijk wilt doorzetten tot ze out of range gaan, en deze range is groter dan de castrange van darkwind. Dus meestal is het gewoon beter de darkwinddamage meteen te benutten en niet het risico te lopen dat ze out of range gaan of dat je je drain moet afbreken om te casten.

Darkwind eerst is dus niet handig en wachten met darkwind meestal ook niet, zeker niet bij teamfights. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal nieuw hier dus ik spring er ineens in :)
Eerst een vraagje:
Jullie spelen allemaal EU ofniet?

M'n stats:

Naam: Mernayi
Lvl: 30
Mains: Twitch, Jax, Udyr.
W/L: 641/544
R W/L: 75/70
ELO: 1270 (Ben helemaal gezakt naar dit Elo omdat ik een ontiegelijke slechte duo Q had wat ik telaat merkte)
Champions: 41 van de 81.
Penta kills: 7.

Dit was het wel denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 01:27:
Ben helemaal nieuw hier dus ik spring er ineens in :)
Eerst een vraagje:
Jullie spelen allemaal EU ofniet?
[...]
Welkom. :)
In de eerste post staat een link naar deze lijst met Tweakers, waar je jezelf ook bij kunt zetten. Zoals je op de lijst kunt zien, speelt vrijwel iedereen hier inderdaad op de EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, ik speel op US.
Ik weet niet precies waarom ik daar zit, nogal lang geleden.
Heb het fun daar dusja waarom zou ik naar EU gaan dan :)
Net paar potjes gedaan met:
Jax    Mundo  Nasus
22-3   20-9      23-6.

Btw:
Heb nog 2 dingetjes.
Heeft iemand hier een beetje ervaring met Wukong?
Heb hem een potje geprobeerd en ik faalde er ontiegelijk hard mee, ik ging een trinity force build gebruiken zou niet weten of dat goed is.
En
Zijn er nog steeds veel problemen met de EU servers of valt het nu redelijk mee na de splitsing?
Heb het niet echt meer gevolgd na de splitsing, ervoor wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
De EU servers doen het vooralsnog prima. Laatste tijd was er met de chatkanalen een beetje gekloot, maar dat is nu ook gefixt. Ik heb al weken geen login queue gehad, behalve als er een patch net uit is (logisch) en ook een problemen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Hu9o

Schokkend

Cvan schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:31:
Yeah ben weer 1500 rated, zilver, dankzij duoqueue van isolocis en mij. Nu even geen ranked meer doen tot we die rewards krijgen :)
hoe lang gaat dat nog duren?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Hu9o schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:46:
[...]

hoe lang gaat dat nog duren?
Eind Aug gaat het seizoen eindigen. Het naarste van ranked (zit nu op 1350) is dat ik niet vrij mijn favo rol kan spelen. Speel eigenlijk erg graag support, maar er is niets irritanter om een of andere random ad carry te moeten supporten die niet kan last hitten of speelt als de grootste dwaas die je maar kan voorstellen. Daardoor val ik altijd al snel in de rol van Solo top of AD carry.

Misschien moet ik voor ranked ook maar een goede duo vinden. Zou nog wel graag zilver willen raken voor de reset, klinkt niet als onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Wat is je in-game nick lightstyle? Ik speel graag AD carry dus we zouden wel wat kunnen duo queue kunnen doen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb ook nog een us account 'baristoX', maar kom op EU, na een dagje pingloos spelen wil je niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
De kolere wat een hoop noobs tegenwoordig, zit inmiddels al bijna op een 12 loss streak omdat elk potje wat ik speel word verkracht door falende team genoten..

-Tanks die initiaten op verkeerde momenten
-Mensen die Kat spelen en gewoon random in 5vs1 fights springen...
-Ashes die hun arrow te vaak wasten
-schelden/zeikende team genoten
-Greevers/intentional feeders
-and so on...

Tis bijna niet grappig meer :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verderf schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:25:
De kolere wat een hoop noobs tegenwoordig, zit inmiddels al bijna op een 12 loss streak omdat elk potje wat ik speel word verkracht door falende team genoten..

-and so on...

Tja, we spelen vaak met gotters in een volledig 5 man premade team, dan heb je van alles een stuk minder last. Tuurlijk is er wel niveauverschil tussen de spelers, maar dat is niet zo groot als je in de soloqueue tegenkomt. Bovendien luisteren de meeste gotters wel naar de tips die ze elkaar geven, dat is ook iets wat je in soloqueue niet tegenkomt. Mijn advies: schrijf je in op de lijst in de OP en autojoin ook het ingame chat channel GoT om gezellig premades te spelen met teamspeak aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat minstens net zo handig is, is een aantal Tweakers in je friendslist zetten die op dezelfde momenten online zijn als jij. Ik speel bijvoorbeeld erg veel op werkdagen tussen 18:30 en 0:30. Dat zal voor meer Tweakers primetime zijn, maar men gaat niet wachten, dus bij een oproep in het kanaal, moet er maar net iemand zijn die ook net binnenkomt.

@Verderf: Je bent een goede Leona :*
Kom vanavond online, dan regel ik wat wins. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:25:

-and so on...

Als je soloq wil winnen, pak dan gewoon ALTIJD een carry. Ook al kiezen je teammates yi,tryn,kat,twitch. Als je zeker bent van je eigen skill, is het mogelijk om met 1/2 falende teammates nog te kunnen winnen. Ik zal nooit support spelen in normal soloq, puur omdat ik niet weet of mijn teammates kunnen carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

Als je soloq wil winnen, pak dan gewoon ALTIJD een carry. Ook al kiezen je teammates yi,tryn,kat,twitch. Als je zeker bent van je eigen skill, is het mogelijk om met 1/2 falende teammates nog te kunnen winnen. Ik zal nooit support spelen in normal soloq, puur omdat ik niet weet of mijn teammates kunnen carryen.
Ik speelde idd altijd tank in solo Q, al paar keer 5/0/15 gestaan met Leona, die gewoon nog geen deuk in een bakje boter slaat...

Zit nog te twijfelen tussen wukong/lee sin/le blanc/lux als nieuwe champ maar kan nog niet echt beslissen..
PromWarMachine schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:09:
Wat minstens net zo handig is, is een aantal Tweakers in je friendslist zetten die op dezelfde momenten online zijn als jij. Ik speel bijvoorbeeld erg veel op werkdagen tussen 18:30 en 0:30. Dat zal voor meer Tweakers primetime zijn, maar men gaat niet wachten, dus bij een oproep in het kanaal, moet er maar net iemand zijn die ook net binnenkomt.

@Verderf: Je bent een goede Leona :*
Kom vanavond online, dan regel ik wat wins. :P
We zullen er vanaaf eens een paar doen, ik ben wel klaar met de solo qeues ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Irelia is een baas. Ik heb haar gisteren aangeschaft, een paar potjes met haar gespeeld. Damn, is alles wat ik te zeggen heb:

Ze heeft een hele goede gapcloser met ingebouwde slow. Ze heeft een goede passive, die haar health terug geeft, ze heeft aardig veel burst, gigantische sustainability, goede lane control, en ze zal -altijd- die squishy DPSer/APer te pakken krijgen.

Haar passive in teamfights, zorgt er voor dat je altijd de carry te pakken kan krijgen. Samen met Merc Threads en 3 stacks van je passive, zal je nooit langer dan 0.5s gestund zijn. Je ultimate doet redelijke damage, maar is vooral bedoelt omjezelf te healen, en je kan ze blijven schieten terwijl je loopt (geen onderbrekingen), je gapcloser kan je early game heel goed gebruiken om mee te farmen (hij reset cooldown en geeft mana terug als je een killing blow ermee land), en ze heeft een of erg goede stun of anders slow.

Ze heeft ook weinig items nodig, om toch veel damage te kunnen doen, dit is omdat ze 2 burst achtige skills heeft (Q en E) en haar W doet true damage als je het activeerd, dit in combinatie met haar ult in teamfights, doet ze verassend veel damage, en tegelijkertijd is ze ook erg tanky.

Mijn standaard itembuild is dan ook Triforce + GA. Dit geeft je erg veel burst, je kan je skills redelijk spammen, dus vaak proc je Tri, en GA maakt je tanky en altijd een dreiging, omdat je moeilijk te CCen bent en je ook een 2e leven hebt.

Ze is trouwens ook erg goed in de solo queue, als laner of als jungler en is gewoon een hele solide champion, goed als DPSer, anti carry en redelijk tanky.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
En alhoewel ik ze zelf ook graag speel, mag ze toch een stevige nerf krijgen. Ze outdamaged carries, gaat heel moeilijk dood en is niet te stoppen eens ze je in het vizier krijgt.

PS: Wits end ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Hm Irelia, Misschien die maar eens proberen, squishies zoals lux/annie enzo liggen me meestal niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Yup, Irelia is heel goed. Ook nog eens niet verschrikkelijk moeilijk om te spelen en dr farm is met die Q fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb denk ik de afgelopen 3-4 weken leona gespeeld waar ik redelijk goed mee kan spelen inmiddels, erg goeie tank mits je team goed is.

maar het komt er wel op neer dat elk potje wat ik speel (ook met vrienden) ik wel Leona moet kiezen omdat niemand anders de tank wil zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand eigenlijk al gehoord van de Twitch remake?
Z'n Expunge wordt nu z'n ulti en de E verandert in een skillshot.
Poison blijft nu op je ook al heb je Expunge gebruikt.
Dus we zullen zien wat er van komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb Twitch altijd een matige champ gevonden, op 1 of andere manier speeld hij gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Twitch is inderdaad super eenvoudig te counteren ja. Zonder z'n stealth is hij praktisch nutteloos, behalve als er niet geward/oracle wordt. Hij is net zo'n alles-of-niets champ als Eve wat dat aangaat. Maar volgens mij gaan ze ook nog eens het hele stealth-systeem over de kop halen, al zal dat nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zowel Twitch als Eve zie je bijna nooit in lvl 20-30 games, tot 20 is het grappig om er noobs mee te stompen maar alles boven de 20 weet over het algemeen ze beide makkelijk te counteren.

Of ze worden heel goed gespeeld of gewoon gigantisch slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:28:
Twitch is inderdaad super eenvoudig te counteren ja. Zonder z'n stealth is hij praktisch nutteloos, behalve als er niet geward/oracle wordt. Hij is net zo'n alles-of-niets champ als Eve wat dat aangaat. Maar volgens mij gaan ze ook nog eens het hele stealth-systeem over de kop halen, al zal dat nog wel even duren.
Er zijn nu op LoL nog maar een klein aantal mensen die Twitch op de goeie manier kunnen bespelen.
Ik wil niet egoïstisch overkomen maar er zit een redelijke kans in dat ik daar bij zal horen.
Oracles hebben mij nog nooit in de weggezeten of wards, ik let wel op als ze er eentje neerzetten want dan gaat het moeilijker om te ganken.
In het behoud van de stealth remake, z'n stealth word nu z'n passive. Hoe zit dat precies?
Nou kijk als twitch dan ong 2/3sec OOC zit dan zal hij uit z'n eigen in stealth gaan.
(OOC = Out of combat)
Als iemand nu op EU zit wil ik best een potje meedoen op EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Nocturne is echt een heerlijke champion he, zitten wel eens mindere potjes tussen natuurlijk maar als ik met noc speel win ik bijna alles.

Tevens vraag ik jullie even te stemmen op nummertje 3 voor me Viking skin :)
http://esporteye.net/cont...in-tryndamere-viking-skin
Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.