[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Bon, ze announcen 5 million prijzengeld voor seizoen twee. Natuurlijk willen ze hiermee valve een stokje voorsteken. Maar de mensen hebben blijkbaar niet door, dat dit prijzengeld voor championship internationale én nationale toernooien is, over de periode van bijna een jaar.

Als je dan kijkt naar Valve is het 1 miljoen voor 5 dagen. en dit is een toernooi ver voor dat het spel zelfs gereleasd word. Ik hoop dat Valve zijn kalmte bewaart, en gewoon een klepper van een game neerzet. Money can't buy that.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ze zullen ongetwijfeld een klapper van een game neerzetten, maar om League of Legends qua spelersaantallen in te halen; dan zijn ze wel even bezig ben ik bang. Het hangt er maar net vanaf hoe beginnersvriendelijk DOTA2 is. :)

Valve verdeelt eigenlijk 1 miljoen dollar over de beste spelers uit hun (schijnbaar?) erg besloten beta. Wordt vast leuk om te zien, maar het is niet zo'n bijzondere prestatie als het winnen van Season One van LoL. Gevoelsmatig is het gewoon een marketingtrucje van Valve: 'kijk eens hoe groot DOTA2 is, we verdelen nu al 1 miljoen over de spelers!'. Afgezien daarvan kan ik namelijk geen reden bedenken om zoveel geld te verdelen onder spelers van een beta (ja het is spannender in de finale, maar meer ook niet).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Cloud schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:22:
Ze zullen ongetwijfeld een klapper van een game neerzetten, maar om League of Legends qua spelersaantallen in te halen; dan zijn ze wel even bezig ben ik bang. Het hangt er maar net vanaf hoe beginnersvriendelijk DOTA2 is. :)

Valve verdeelt eigenlijk 1 miljoen dollar over de beste spelers uit hun (schijnbaar?) erg besloten beta. Wordt vast leuk om te zien, maar het is niet zo'n bijzondere prestatie als het winnen van Season One van LoL. Gevoelsmatig is het gewoon een marketingtrucje van Valve: 'kijk eens hoe groot DOTA2 is, we verdelen nu al 1 miljoen over de spelers!'. Afgezien daarvan kan ik namelijk geen reden bedenken om zoveel geld te verdelen onder spelers van een beta (ja het is spannender in de finale, maar meer ook niet).
je moet het natuurlijk een beetje in context bekijken, Idd Dota2 zit momenteel nog in een closed beta waar ik niet veel over kan zeggen hier,. Een handvol mensen (hondertal-) speelt het. Natuurlijk zullen de toernooien uitgebreid worden wanneer het spel officieel gereleased wordt.

over de spelersaantallen kunnen we niet veel zeggen. LoL heeft er rond de 5-6 miljoen? of is het al meer. het spel is natuurlijk F2P. Dota "zou" je ook F2P kunnen noemen, en volgens de laatste cijfers van Getdota.com 'officiële downloadsite van Dota. Was de laatste map 5 miljoen keer gedownload, en dan wordt er nog geen rekening gehouden met de Chinezen die hun eigen mirrors gebruiken. Dit allemaal voor een spel van verscheidene jaren oud.

Maar ach het is allemaal koffiedik kijken nietwaar? Ik zal in ieder geval Dota2 spelen :)
Ik zou mezelf een "fanboy" van DotA kunnen noemen. Maar meestel hebben die mensen geen respect voor de andere spellen binnen die genre's. Ik kan zelfs niet eens de threads over LoL/Dota/Hon bekijken, zo'n mindless bashing dat daar wordt gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Alibambam schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

je moet het natuurlijk een beetje in context bekijken, Idd Dota2 zit momenteel nog in een closed beta waar ik niet veel over kan zeggen hier,. Een handvol mensen (hondertal-) speelt het. Natuurlijk zullen de toernooien uitgebreid worden wanneer het spel officieel gereleased wordt.
Dat lijkt me logisch inderdaad :) Ik vind het gewoon vreemd dat men zo'n som geld uitgeeft voor een beta-test met misschien een paar honderd man. De vergelijking met het prijzengeld van de officiële competitie van LoL is daarom een beetje krom. Ik verwacht dus niet dat LoL nu 5 miljoen voor S2 uittrekt vanwege die betatest van Valve, volgens mij zal ze dat een worst zijn. Ik denk dat ze gewoon een stijgende lijn in het prijzengeld willen, om zo LoL tot een nog hoger niveau binnen esports te brengen. Uiteindelijk met prijzengeld vergelijkbaar met dat van de grotere SC2 toernooien.
over de spelersaantallen kunnen we niet veel zeggen. LoL heeft er rond de 5-6 miljoen? of is het al meer. het spel is natuurlijk F2P.
Volgens mij meer dan 15 miljoen geregistreerde spelers en zo'n 1,4 miljoen unieke spelers per dag.
Maar meestel hebben die mensen geen respect voor de andere spellen binnen die genre's. Ik kan zelfs niet eens de threads over LoL/Dota/Hon bekijken, zo'n mindless bashing dat daar wordt gedaan.
Er wordt wel aardig wat gebashed inderdaad, maar hier op Tweakers.net valt dat volgens mij wel mee. Fanboys heeft niemand wat aan. Het zijn gewoon verschillende spellen, de een niet noodzakelijk beter dan de andere. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Wel, ik ben een student marketing dus ik volg zo'n zaken nogal op. Het kleinste kind kan natuurlijk ook wel zien wat Riot hier probeert te doen. Ik vind het gewoon jammer dat ze het in de stijl announcen dat een grote hoop van de lezers dit weer niet in context kan zien. Je moet maar is even 2 minuten de tijd nemen om de reply's op dat nieuwsartikel op de site van LoL te lezen.

Allemaal in de trend " Valve just got owned" ,"Riot>valve" en nog meer van die zooi. Gelukkig zijn er nog een paar nuchtere mensen die het dan wel in context bekijken zoals wij hier doen, maar die posts worden oftewel "downvoted" of gewoonweg removed door de moderators, das toch krankzinnig?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Uiteindelijk zal het neerkomen op personal preference :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Verderf schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:41:
Uiteindelijk zal het neerkomen op personal preference :)
het zal in ieder geval een interessante toekomst worden. Kunnen we is zien welke marketingstuntjes Valve deze keer zal uithalen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Even heel kort door de bocht al dit geld komt wel van de mensen die ingame content kopen...
En dit wordt dus niet gebruikt om de game te verbeteren...

m.a.w. wij sponseren lui als hotshotgg en consorten..

Nu snap ik promotie e.d. wel, maar de bedragen waar het hier om gaat is niet meer normaal.

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
MetricCandy schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:51:

Nu snap ik promotie e.d. wel, maar de bedragen waar het hier om gaat is niet meer normaal.
ben ik het volledig mee eens. Heel onverantwoord als je bijvoorbeeld naar de situatie in Oost-Afrika kijkt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Alibambam schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:41:
Wel, ik ben een student marketing dus ik volg zo'n zaken nogal op. Het kleinste kind kan natuurlijk ook wel zien wat Riot hier probeert te doen. Ik vind het gewoon jammer dat ze het in de stijl announcen dat een grote hoop van de lezers dit weer niet in context kan zien. Je moet maar is even 2 minuten de tijd nemen om de reply's op dat nieuwsartikel op de site van LoL te lezen.
Die comments zou ik gewoon negeren, je hebt bij alle games fanboys - ook bij Riot natuurlijk. Waar het mij om gaat is de gedachte van Riot zelf; dat de fanboys er die conclusie uit trekken is niet Riot zijn schuld natuurlijk. :) En ze doen het natuurlijk toch nooit goed. Als ze het totale prijzengeld niet verhogen is het niet goed voor het aantrekken van meer serieuze ploegen, verhogen ze wel dan doen ze dat zgn. vanwege Valve :P

Als League of Legends een serieuze esport wil worden, zoals SC2 dat bijvoorbeeld is, dan moeten ze het aantrekkelijk maken voor spelers en teams om er in te investeren. Grofweg moeten mensen ervan kunnen leven. Dat kun je maar op één manier doen en dat is beloning. Verhogen van de prijzenpot dus en meer events. Er zijn helaas nog geen andere partijen die écht grote toernooien organiseren (zoals je voor SC2 GOM hebt), dus dan moet Riot het in eerste instantie zelf rooien.

offtopic:
De discussie over de hoogte van het prijzengeld tja, daar kan iedereen het zijne van vinden. Vergelijken met Oost-Afrika is erg flauw in dat opzicht. Gaan we dan ook kijken naar het loon van profvoetballers en basketballers? Of wat mensen winnen bij het darten? Of het loon van onze ministerpresident? Laten we zulke non-argumenten achterwege laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Cloud schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:03:
[...]

Die comments zou ik gewoon negeren, je hebt bij alle games fanboys - ook bij Riot natuurlijk. Waar het mij om gaat is de gedachte van Riot zelf; dat de fanboys er die conclusie uit trekken is niet Riot zijn schuld natuurlijk. :) En ze doen het natuurlijk toch nooit goed. Als ze het totale prijzengeld niet verhogen is het niet goed voor het aantrekken van meer serieuze ploegen, verhogen ze wel dan doen ze dat zgn. vanwege Valve :P

Als League of Legends een serieuze esport wil worden, zoals SC2 dat bijvoorbeeld is, dan moeten ze het aantrekkelijk maken voor spelers en teams om er in te investeren. Grofweg moeten mensen ervan kunnen leven. Dat kun je maar op één manier doen en dat is beloning. Verhogen van de prijzenpot dus en meer events. Er zijn helaas nog geen andere partijen die écht grote toernooien organiseren (zoals je voor SC2 GOM hebt), dus dan moet Riot het in eerste instantie zelf rooien.

offtopic:
De discussie over de hoogte van het prijzengeld tja, daar kan iedereen het zijne van vinden. Vergelijken met Oost-Afrika is erg flauw in dat opzicht. Gaan we dan ook kijken naar het loon van profvoetballers en basketballers? Of wat mensen winnen bij het darten? Of het loon van onze ministerpresident? Laten we zulke non-argumenten achterwege laten ;)
Riot kan er zelf niet voor zorgen dat het een e-sport word door geld tegenaan te smijten. Je moet ervoor zorgen dat ESWC gaming championship, Asus voor jouw game een toernooi wordt.

En misschien "shot" ik hier tegen een heilig kastje, maar persoonlijk vind het ik het competitief potentieel van LoL niet groot genoeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tja Riot heeft nu niet zoals SC2 een voorganger om op te bouwen. Alles is nieuw, dus de kans dat een grote partij dit zo even oppakt om er een GOM ladder van te maken, is vooralsnog klein. Dan zullen ze het dus zelf moeten dragen, tótdat dat gebeurt. Maar inderdaad, als dat moment er is kun je van een grote e-sport gaan spreken :)

En heilige kastjes zijn hier niet (ga nu ook niet steeds de underdog uithangen, dat is nergens voor nodig), maar wáárom vind jij het competitief potentieel van LoL dan niet groot genoeg? Van DOTA2 weten we nog helemaal niets, die heeft nog meer te bewijzen dan LoL natuurlijk. :) Of refereer je dan naar de originele DOTA?

Qua potentieel van LoL zou ik zeggen dat het niet slecht is, ze hebben een enorme playerbase van 15 miljoen spelers met zo'n 1,4 miljoen dagelijkse spelers. Dat haalt SC2 bij lange na niet en dat is wél een echte e-sport geworden. Wat is voor jou dan iets wat potentieel geeft?

Overigens vermoed ik dat ESWC dit wel op gaat pakken, andere e-sports organisaties (MLG, ESL) hebben het ook al gedaan. Ik denk dat ze niet heel lang achter kunnen blijven. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 15-08-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
het grootste verschil is dat je bij SC2 het volledige spel kreeg. :)

En kijk naar de e-sport community, Free to play spellen zijn er nog nooit groot geworden, misschien de kans voor Riot om ongelijk te tonen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand van vanmiddag dit leest: Sorry!
Ik dacht dat de problemen met UPC weg waren. Toch heb ik 45 minuten geen internet gehad, waardoor ik dus dc'ed werd en niet weer terug kon komen.
Vindt t echt stom maarja :S heb 5x de router herstart zonder dat het hielp, maar eens een klacht in gaan dienen bij UPC..

Ik was Lee Sin (FenderFuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Het lijkt mij anders dat de trend van de laatste maanden/jaren net is dat veel games van betalende vorm naar F2P overschakelen en zo aan populariteit winnen.

Ik ben helemaal niet vertrouwd met SC, SC2, DotA of andere soortgelijke beestjes, maar het lijkt me toch dat je moet afwachten of F2P in dit genre op dit niveau een bepaald punt van acceptatie kan bereiken.

Je gaat pas spreken over wat kwaliteitgames van zodra je level 30 bent. Tegen die tijd heb je zeker 2 runepages en een bende champions. Wil je dan ook competitief spelen, dan lijkt me het niet echt een groot obstakel om desnoods wat geld te spenderen aan een champion die je nog nodig hebt.

Niets zegt dat je elke champion moet hebben om competitief te kunnen spelen, dus wat betreft je 'volledig spel' argument ben ik niet overtuigd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Alibambam schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:57:
het grootste verschil is dat je bij SC2 het volledige spel kreeg. :)

En kijk naar de e-sport community, Free to play spellen zijn er nog nooit groot geworden, misschien de kans voor Riot om ongelijk te tonen
En hoeveel F2P spellen zijn al jaren aan de bak dan? QuakeLive misschien, maar voor de rest geen (nouja Trackmania). En QL doet het aardig volgens mij. :) Natuurlijk is het een verschil met SC2, maar niet één waarvan ik zeg: daardoor hebben ze minder potentieel. Dat vraag ik me echt af. En is Trackmania Nations niet ook zo populair geworden omdat het deels gratis was? Die game staat wel in de magere line-up van de ESWC waar je waarde aan lijkt te hechten namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Trackmania doet het inderdaad al jaren goed, verder zijn er weinig spellen die -echt- f2p zijn. Kijk je kan bij LoL dan wel IP/exp boosts kopen, maar dat is dan ook alles.

World of Tanks is ook wel F2P, maar je kan wel power kopen doormiddel van premium ammo, echter is het wel een dure aangelegenheid. Maar premium ammoe biedt wel voordeel.

HoN is nu trouwens ook F2P, ze hanteren een zelfde soort opzet als LoL (geld, of te wel IP, verdienen na een game, daarmee Champions unlocken en een wekelijkse free rotation).

Bij veel andere spellen moet je uiteindelijk toch geld investeren om de goede items te krijgen, of hoge levels te halen. Die games zijn niet F2P maar B2W (Buy 2 Win).

LOTRO en DDO doen het voor MMORPGs dan wel weer verassend goed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Ik bedoel dat de huidige competitive scene van lol niet zo geweldig groot is, en EWSC is een voorbeeld hiervan. Niet een speciale betekenis voor me, maar in het algemeen al de grootste e-sports waren toch betalende spellen? Quake, cs, sc ect? of ben ik dan zo verkeerd?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Alibambam schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:35:
Ik bedoel dat de huidige competitive scene van lol niet zo geweldig groot is, en EWSC is een voorbeeld hiervan. Niet een speciale betekenis voor me, maar in het algemeen al de grootste e-sports waren toch betalende spellen? Quake, cs, sc ect? of ben ik dan zo verkeerd?
De competitive scene van lol niet groot? Er zijn bijna wekelijks LoL-toernooitjes en dreamhack heeft bewezen dat LoL wel degelijk potentie heeft. Het heeft alle kijkcijferrecords van livestreams gebroken, ook die van starcraft e.d.! En LoL kan niet meer groot worden, dat is het al!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
de competitive scene van een game is groot als de toernooien op tv worden uitgezonden. Check SC in korea :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je hanteert m.i. vreemde criteria. Alleen games die op tv komen, hebben een grote competitieve scene? :? Je weet dat SC(2) zo'n beetje de uitzondering is met tv broadcast toch? Of bedoel je werkelijk te zeggen dat geen enkele andere game afgezien van SC(2) een noemenswaardige competitieve scene heeft?

Ik vind het fijn dat je gek bent op DOTA (je gaf het zelf al aan), maar probeer het wel een beetje realistisch te houden.

Ja misschien vergeet ik een paar games die sporadisch uitgezonden worden, maar volgens mij is er niets zich kan meten met SC(2) in Zuid-Korea.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 15-08-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Het is ook alleen Zuid-Korea waar het zo superpopulair is. Hier in Europa is LoL volgens mij nog groter dan SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daarom. Zuid-Korea is echt een uitzondering wat dat aangaat. Komt ook alleen maar door al die internetcafés (PC Bangs) in Z-Korea waar ze allemaal SC installeerden vanaf voor 2000. :P Volgens mij is er nergens een game zo groot, als dat SC(2) is in Z-Korea.

Maar dit alles begint wel een beetje offtopic te raken zo; ik stel voor dat we weer terug naar LoL gaan. Dota 2 krijgt een eigen topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Mijjn meningen hebben niets met dota te maken, zoals ik al zei ik zou het geweldig vinden om beide games successvol naast elkaar te kunnen houden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Cloud schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:22:

Dota 2 zal wel bijna net zo beginnersvriendelijk zijn als dota 1: niet dus. Ik denk wel dat ze de shops wat gaan aanpassen in de richting zoals LOL het ook doet. Misschien dat ook de actieve items wat makkelijker gebruikt kunnen worden dan in dota 1, maar het wordt natuurlijk geen LOL (denyen en vaak meerdere units).

Die 16 clans zijn volgens mij trouwens niet de echte beta-spelers. Van de echte besloten beta-spelers hoor je eigenlijk helemaal niets. Nu die clans het spel spelen, zie je ook gelijk een aantal screenshots uitlekken (van waarschijnlijk een chinese bron: goh das gek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Rub3s schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:09:
[...]

Die 16 clans zijn volgens mij trouwens niet de echte beta-spelers. Van de echte besloten beta-spelers hoor je eigenlijk helemaal niets. Nu die clans het spel spelen, zie je ook gelijk een aantal screenshots uitlekken (van waarschijnlijk een chinese bron: goh das gek).
Neen dat zijn ze niet, één chinees team heeft geleaked

Sorry voor de off-topic trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Alibambam op 15-08-2011 21:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 16:23

Hu9o

Schokkend

gaan bijna meer post over cs dan in het cs topic zelf

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb daarnet na een redelijke tijd amumu nog eens gespeeld en ben voor m'n AP build gegaan zodra ik merkte dat het spel best vlot ging.
Wat is de reden dat amumu doorgaans niet zoals Singed en Cho'gath gespeeld wordt, Tanky AP?
Akkoord, Singed en Cho hebben beiden ofwel een ulti die je veel stats geeft, ofwel een ulti waarmee je HP krijgt, maar een AP amumu kan én tanky zijn én enorme damage uitdelen.

Een build à la Sorcerer boots/Mercury treads, Frozen Heart/Sunfire Cape, Force of Nature/Banshees Veil, Rabadons Deathcap, Rylais Crystal Scepter en Will of the Ancients/abyssal scepter kan zo immens veel damage doen en je toch redelijk tanky maken.

Permanente healing van je Despair dat vermeerderd met het aantal vijanden rond je, een spammable nuke van je Tantrum, een grote stun nuke van je Bandage Toss en je ulti die minstens 1/4de van de vijand z'n HP zal afdoen en je gigantisch healed.

Uiteraard zijn dit endgame builds, maar je gaat dit zowat het hele spel door zien.

Ik zal morgen het potje met 4 andere tweakers eens uploaden zodat je een idee hebt van hoe sterk het is (beware: quadra kill).

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:59:
Ik heb daarnet na een redelijke tijd amumu nog eens gespeeld en ben voor m'n AP build gegaan zodra ik merkte dat het spel best vlot ging.
Wat is de reden dat amumu doorgaans niet zoals Singed en Cho'gath gespeeld wordt, Tanky AP?
Akkoord, Singed en Cho hebben beiden ofwel een ulti die je veel stats geeft, ofwel een ulti waarmee je HP krijgt, maar een AP amumu kan én tanky zijn én enorme damage uitdelen.

Een build à la Sorcerer boots/Mercury treads, Frozen Heart/Sunfire Cape, Force of Nature/Banshees Veil, Rabadons Deathcap, Rylais Crystal Scepter en Will of the Ancients/abyssal scepter kan zo immens veel damage doen en je toch redelijk tanky maken.

Permanente healing van je Despair dat vermeerderd met het aantal vijanden rond je, een spammable nuke van je Tantrum, een grote stun nuke van je Bandage Toss en je ulti die minstens 1/4de van de vijand z'n HP zal afdoen en je gigantisch healed.

Uiteraard zijn dit endgame builds, maar je gaat dit zowat het hele spel door zien.

Ik zal morgen het potje met 4 andere tweakers eens uploaden zodat je een idee hebt van hoe sterk het is (beware: quadra kill).
Als je early game goed gaat kun je dat prima doen, maar anders lack je de HUGE farm die cho en singed elke game no matter what kunnen opbouwen. Bij amumu kan dat alleen als je regelmatig een paar grote waves kan/mag pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
offtopic:
1500 elo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Cho heeft meer keuzes, omdat dankzij zijn ult, hij minder op items hoeft te focussen die ook HP geven.
Singed is dankzij zijn mobiliteit vooral gevaarlijk, als je nooit geraakt gaat worden, waarom zou je dan tanky items kopen?

Amumu daarin tegen, heeft alleen maar skills waarmee je in het midden van een gevecht wilt zijn, of je anders helpt daarin te komen.

Bandage toss, trekt je naar het gevecht toe, je andere skills, vereisen dat je dicht in de buurt van je tegenstanders bent, om ze te gebruiken. Natuurlijk geld dit ook voor Singed, maar die probeert juist steeds voor z'n tegenstanders uit te lopen. Ik weet niet precies hoe het goed te omschrijven, maar het is ook een state of mind thing.

Alle 3, kunnen ze prima als AP gebouwt worden, alle 3 als full tank. Alleen hun skills bepalen de effectiviteit hiervan. Amumu zijn huil skill, werkt bijv ook weer met Rylai's, echter de range van de skill en de snelheid van Amumu, maken dat dat een slechte aanpak is, vergeleken met Singed zijn Poison. Hij rent sneller, de skill duurt langer en heeft betere range, dus gunstiger.

Voor Cho, hij kan veel burst doen met Rupture en Feral Scream, maar ze hebben aanzienlijke cooldowns, nadat hij ze heeft gebruikt, gaat hij weinig anders meer doen. Als je dan niet tanky bent, ga je toch weer heel hard neer. Alle 3 kunnen prima met een RoA beginnen, alleen bij Amumu zou ik dit af willen raden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Wat vinden jullie van Wukong eigenlijk? ik heb hem gister maar eens gespeeld omdat hij gratis was en ik moet zeggen dat hij me eigenlijk best wel goed bevalt. 1ste potje op wukong was 4/1/5 na 20 minuten :)

lekker veel dps en niet zo gigantisch squisshy.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Lijstje free champions:
  • Annie
  • Blitzcrank
  • Master Yi
  • Morgana
  • Rammus
  • Warwick
  • Kog'Maw
  • Lux
  • Caitlyn
  • Maoki
Voor de mensen die het wat interesseren DOTA2 trailer:
http://www.dota2.com/trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:42:
Cho heeft meer keuzes, omdat dankzij zijn ult, hij minder op items hoeft te focussen die ook HP geven.
Singed is dankzij zijn mobiliteit vooral gevaarlijk, als je nooit geraakt gaat worden, waarom zou je dan tanky items kopen?

Amumu daarin tegen, heeft alleen maar skills waarmee je in het midden van een gevecht wilt zijn, of je anders helpt daarin te komen.

Bandage toss, trekt je naar het gevecht toe, je andere skills, vereisen dat je dicht in de buurt van je tegenstanders bent, om ze te gebruiken. Natuurlijk geld dit ook voor Singed, maar die probeert juist steeds voor z'n tegenstanders uit te lopen. Ik weet niet precies hoe het goed te omschrijven, maar het is ook een state of mind thing.

Alle 3, kunnen ze prima als AP gebouwt worden, alle 3 als full tank. Alleen hun skills bepalen de effectiviteit hiervan. Amumu zijn huil skill, werkt bijv ook weer met Rylai's, echter de range van de skill en de snelheid van Amumu, maken dat dat een slechte aanpak is, vergeleken met Singed zijn Poison. Hij rent sneller, de skill duurt langer en heeft betere range, dus gunstiger.

Voor Cho, hij kan veel burst doen met Rupture en Feral Scream, maar ze hebben aanzienlijke cooldowns, nadat hij ze heeft gebruikt, gaat hij weinig anders meer doen. Als je dan niet tanky bent, ga je toch weer heel hard neer. Alle 3 kunnen prima met een RoA beginnen, alleen bij Amumu zou ik dit af willen raden.
Daarom bouw ik op Cho meestal Frozen Heart. Aangezien je toch tanky wilt bouwen is 99 armor erg lekker, de mana kun je ook altijd goed gebruiken en de CDR is helemaal super.

Op singed rush ik meestal catalyst + boots en dan ga ik voor Rylai's (start met Giant Belt). Die slow op die poison geeft je zoveel utility. Catalyst maak ik later meestal naar een banshee' s veil, tenzij ze echt compleet AD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Gisteravond eens wat potjes met Annie gespeeld om te zien waar iedereen moeilijk over doet, en holy sh*t wat een rape .... gewoon ff zorgen dat je een stun klaar hebt, je beer op hun team gooien en gg ... zal er vast mee te maken hebben dat de tegenstanders niet zo goed waren hoor maar Annie is mijn inziens toch 1 van de betere noobstomp champions ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Airdack schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:28:
Gisteravond eens wat potjes met Annie gespeeld om te zien waar iedereen moeilijk over doet, en holy sh*t wat een rape .... gewoon ff zorgen dat je een stun klaar hebt, je beer op hun team gooien en gg ... zal er vast mee te maken hebben dat de tegenstanders niet zo goed waren hoor maar Annie is mijn inziens toch 1 van de betere noobstomp champions ;)
Waarschijnlijk de beste AP caster in noobstomp games. Misschien dat je met Katarina nog wat meer ellende kan veroorzaken, maar die burst van Annie is nog steeds ongeevenaard. Dat gepaard met een AoE-stun is gewoon heel erg OP in pubstomps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
En vergeet veigar en LB niet, die bursten ook heel wat. en veigar heeft ook nog zijn innate snowball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cpt.Chaos schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:38:
En vergeet veigar en LB niet, die bursten ook heel wat. en veigar heeft ook nog zijn innate snowball
Jawel, maar die kunnen er maar 1 tegelijk pakken terwijl je met Katarina gewoon met 1 ult een quadra kill ofzo haalt. Met Annie kun je ook het halve team met 1 R+E naar half HP of lager brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

Vicarious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:20:
[...]

Daarom bouw ik op Cho meestal Frozen Heart. Aangezien je toch tanky wilt bouwen is 99 armor erg lekker, de mana kun je ook altijd goed gebruiken en de CDR is helemaal super.

Op singed rush ik meestal catalyst + boots en dan ga ik voor Rylai's (start met Giant Belt). Die slow op die poison geeft je zoveel utility. Catalyst maak ik later meestal naar een banshee' s veil, tenzij ze echt compleet AD zijn.
Ik kijk altijd eerst wie mijn tegenstanders zijn sommige champions doen een aantal % damage van totaal health zoals amumu dan moet je als cho niet focussen op meer health zoals roa maar meer armor of magic resistans frozen heart dus een hele goede optie, hoewel je als cho nooit mana nodig hebt als je goed genoeg bent met last hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ezr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:24:
[...]

Ik kijk altijd eerst wie mijn tegenstanders zijn sommige champions doen een aantal % damage van totaal health zoals amumu dan moet je als cho niet focussen op meer health zoals roa maar meer armor of magic resistans frozen heart dus een hele goede optie, hoewel je als cho nooit mana nodig hebt als je goed genoeg bent met last hit.
Tijdens een teamfight kun je natuurlijk niet lasthitten :+ Frozen Heart is een heel erg onderschat item. Het is ook een van de betere counters als tank tegen een Tryndamere, Yi of Jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Vicarious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Tijdens een teamfight kun je natuurlijk niet lasthitten :+ Frozen Heart is een heel erg onderschat item. Het is ook een van de betere counters als tank tegen een Tryndamere, Yi of Jax.
Thornmail als een tank is echt een epic counter tegen yi. Laat hem maar lekker veel hitten :+

Verder een leuke champ rotation. Was namelijk van plan om caitlin vandaag te gaan kopen. Maar wel mooi dat ik haar nu een weekje uit kan proberen.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
speedzor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:59:
Alsjeblieft niet :P volgens mij faalde ik behoorlijk in dat potje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Rost schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:46:
[...]

Alsjeblieft niet :P volgens mij faalde ik behoorlijk in dat potje :(
Ach, wie kijkt er dan ook naar jou? :+

Zoals gezegd, AP Amumu:
http://www.2shared.com/fi...or_15-08-11_22-56-00.html

Goed om te zien dat cait free is, was van plan haar te kopen!
ps: Frozen heart, de enigste counter van Vayne.

[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 16-08-2011 11:08 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren weer een leuk frustrerend spelletje gespeeld, onze enige tank op ons team Alistar is erin geslaagd om echt wel iedereen op ons team te irriteren

loopt in de rivier recht op 3 man af zonder iemand van ons in de buurt, haalt wat zn skills boven en houdt ze bezig (op zich al echt stom met no backup) heel ons team gaat erop af omdat hij al tijdje stom speelde, ali popt ult en geraakt weg met amper 100 health ofzo, we springen er met 2 tussen om hem tijd te geven om weg te geraken, draait ie zich om om mee te vechten ... zucht every single time he pulled this

endscore ali = 0/13/4

ik speelde janna, ik heb hem proberen shielden, ult push op enemy team om ze weg te krijgen bij hem, orkaantje om heel hun team te knockuppen en ze te vertragen maar helaas net wanneer ik hem gered had, draaide hij zich om en ging er weer in

heel rustig heb ik het hem proberen uitleggen, hij antwoordde nooit terug en bleef altijd ergens op zn eentje naartoe gaan, diep vijandig gebied in. hij mocht dan wel vechten maar was enkel aan het feeden, zo kan een spel toch ook niet leuk zijn voor jezelf? en om het dan nog eens te verneuken voor 4 andere vind ik echt wel zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Sommigen mensen moeten deze game dan ook gewoon asap uninstallen en lekker hello kitty world online gaan spelen, echt wat je soms mensen wel niet ziet doen, dat je denkt "dat zie je toch van mijlen ver aankomen?!"

[ Voor 16% gewijzigd door Verderf op 16-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Haha, dat was ook dat potje met 2 falende junglers aan de andere seite :P Ook nog nooit gezien eigenlijk..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
axel101 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:45:
[...]

Thornmail als een tank is echt een epic counter tegen yi. Laat hem maar lekker veel hitten :+

Verder een leuke champ rotation. Was namelijk van plan om caitlin vandaag te gaan kopen. Maar wel mooi dat ik haar nu een weekje uit kan proberen.
Een slimme Yi gaat natuurlijk niet op de tank lopen inhakken. Met de frozen heart hoef je alleen maar in zijn buurt te lopen om zijn attack speed te verminderen. Bovendien geeft Frozen heart nog veel meer nuttige stats voor een cho. Thornmail koop ik eigenlijk zelden omdat hij alleen in heel specifieke situaties goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Een slimme Yi gaat natuurlijk niet op de tank lopen inhakken. Met de frozen heart hoef je alleen maar in zijn buurt te lopen om zijn attack speed te verminderen. Bovendien geeft Frozen heart nog veel meer nuttige stats voor een cho. Thornmail koop ik eigenlijk zelden omdat hij alleen in heel specifieke situaties goed is.
Vergeet Randuin's niet.

Verschrikkelijk goede active. Redelijk underrated ook imo. Verder zou ik op Cho nooit puur HP items kopen (Sunfire, Warmogs, HoG, Kindlegem, etc) Je wilt gewoon meer utility en defensive stats krijgen, aangezien je toch veel minder hebt aan nóg meer hp. Daarvoor is FoN, Abyssal Scepter, Banshee's, Frozen Heart, Randuin's, GA allemaal te verkiezen boven raw hp items.

Verder, Cait week! Hoei. Heb d'r zelf nog niet, dus al mn AD carry games maar met MF moeten doen. Nu maar kijken of ik nog even goed ben met Cait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zij nog teveel champs die ik wil proberen :P

-Lux
-Le blanc (gigantisch irritant early game)
-Lee sin
-Caitlin
-Skarner

Gief moar IP noaw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
speedzor schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

Ach, wie kijkt er dan ook naar jou? :+

Zoals gezegd, AP Amumu:
http://www.2shared.com/fi...or_15-08-11_22-56-00.html

Goed om te zien dat cait free is, was van plan haar te kopen!
ps: Frozen heart, de enigste counter van Vayne.
Grin, waren gisteren heel erg leuke potjes vond ik. Ik ben de noob Janna(lvl 8) in dat potje.
We hadden het voor het potje met speedzor ook over AP amumu, wat ikzelf op US vaak speelde. Persoonlijk speel ik iets minder hardcore AP, omdat je als initiator/tank als eerste in het teamfight bent en daar ook moet kunnen blijven. Als je full AP gaat, kun je heel snel worden opgeblazen als je wordt gefocussed en dat kan alleen als je geen tank/initiator bent maar ook nog een galio hebt oid.
Als je uber farmed/fed bent kan altijd alles, ook als de tegenstander niet echt slim is, maar normaal is full AP niet slim imo. Bij singed en cho'gath heb je gewoon in je skills/passive gewoon al een stuk meer survivability dan bij amumu).
Met AP amumu ga ikzelf eigenlijk altijd voor maar 2 AP items Will of the Ancients en Rabadons. Verder mercs(soms sorc boots), Force of Nature, Frozen Heart, 6e item afhankelijk van wat ik nog nodig heb, als het potje echt zolang duurt.

Ik vind thornmail echt een slecht item, het zorgt ervoor dat AD je niet meer aanvalt. Als tank wil je juist dat AD dat wel doet. Als AD carry wil je geen defensieve items kopen(of zeer beperkt) en moet je aan je positioning werken of je team moet je beter beschermen. Alleen voor bruisers die niet willen dat een fed AD van de tegenstander hun focust kan het zinvol zijn imo.

Overigens erg jammer dat we geen replay hebben van het tweede potje van gisteren, dat was echt een superieure comeback, 4-20 achter in kills, alleen nog base turrets en behoorlijk achterstand in farm en toch winnen. Erg leuk.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb gewoon standaard lolreplay draaien, zo mis ik nooit een replay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hier dan maar even de hero rotation zoals hij wel gepost zou moeten worden :P

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/annie.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/blitzcrank.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/masteryi.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/morgana.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/rammus.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/warwick.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/kogmaw.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/lux.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/caitlyn.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/maokai.jpg

Voor de volgende keer: Het is heel makkelijk de img-tags te genereren, aangezien de afbeeldingen allemaal dezelfde prefix hebben. Het enige dat steeds anders is, is de "naam van de champion".jpg. Misschien dat iemand met enige PHP kennis een rotation-overview-generator kan maken? :*

Voor nu heb ik gewoon een oude post gepakt en de namen van de champions gewijzigd

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Mooie champ rotation in ieder geval, ga zeker lux, maokai en caitlyn proberen.

Ik heb voorlopig wel even genoeg tank gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

http://na.leagueoflegends...p?p=12948349#post12948349
Hello Community!

In the spirit of sharing information I would like to give you all a preview of the support portion of the sustain remake that we are gradually pushing out to solve the sustain problems. The goal of the changes was to lower total healing per second, while trying to retain the saving power of the heals, or even increasing them. In the cast of some characters who suffer from lacking of things to do due to cooldowns, we've given much more power to their other abilities, and made them more frequently castable.

Once again a disclaimer: These changes are not final until they're live, and may be subject to change, please do not use this against me as I would love to continue this exchange of information.

Soraka
* Starcall
** Cooldown reduced to 2.5 from 3
** Base damage reduced to 60/85/110/135/160 from 60/90/120/150/180
** AP ratio increased to .4 from .25
** Mana cost reduced to 35/40/45/50/55 from 40/50/60/70/80
** Shred increased to 8/9/10/11/12 from 8/8/8/8/8
** Maximum stacks reduced to 10 from 20

* Astral Blessing
** AP Ratio reduced to 0.45 from 0.9
** Cooldown increased to 20 from 10
** Base Heal increased to 65/130/195/260/325 from 60/120/180/240/300
** Armor Buff increased to 25/50/75/100/125 from 20/35/50/65/80
** Armor buff duration increased to 5 from 4
** Cast range increased to 750 from 650

* Infuse
** AP ratio increased to .75 from .6
** Cooldown reduced to 10 from 15
** Silence duration compressed to 1.5/1.75/2/2.25/2.5 from 1/1.5/2/2.5/3
** No longer grants double mana to soraka on selfcast.

* Wish
** Wish AP ratio reduced to 0.7 from 1.3
** Base heal reduced to 200/300/400 from 200/320/440
** Mana cost reduced to 100/175/250 from 200/275/350

Sona
* Aria of Perseverance
** Base heal reduced to 25/50/75/100/125 from 35/70/105/140/175
** AP Ratio reduced to .25 from .35
** Now grants double her passive aura bonus to her heal target and herself for 3 seconds.
* Fixed a bug where Hymn of Valor and Aria of Perseverance caused her to deal 20% reduced damage
* Reduced the lockout time while casting Sona's songs to make them more responsive.

More coming soon when I get the info. I don't have information on the other healers yet.
Lijkt sneller te komen dan gedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 09:39

Ryceck

Constants and Variables

Grappig.... Key-feature van Soraka was juist het spammen van heals en infuse om zo je team up and running te houden; 150% support dus.
Deze changes leiden er echter toe dat spammen van heals niet meer mogelijk is en dat je dus de rest van de tijd gaat vullen met het spammen van starcall welke wat sterker is geworden.

Ben benieuwd wat ze gaan wijzigen aan Taric, Karma, Kayle en Janna. Hun heals zijn niet belachelijk sterk (hoge CD van taric, lage spambaarheid van Karma, lage healpower van Kayle en alleen ultiheal van Janna).

Lijkt er iig op dat je met de huidige changes beter af bent met een Taric of een Sona dan met een Soraka (meer utility en damage dan soraka met nu ongeveer dezelfde healcapacity).
Janna en Karma worden overigens op deze manier wel beter opties met hun shields en bredere inzetbaarheid (meer ap/support dan support).

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Soraka is nu dus compleet nutteloos. Ze is veel te squishy om starcall geregeld te kunnen spammen, want je moet daarvoor behoorlijk dichtbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Maar zoals het nu is klopt het ook weer niet helemaal, ik heb al een paar keer tegen een soraka+ashe en soraka+jax combi gestaan en daar doe je echt bijna niks tegen, soraka kan gewoon eindeloos heal blijven spammen en no way dat je in de buurt van dr kan komen laat staan dat je dr carry dood kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Klopt, maar nu heb je gewoon een cooldown nerf EN een AP scaling nerf op je heal.. Ik bedoel, dan kan je 1x burst healen (wat ook nog weinig doet nu) en dan kan je niks meer..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Daarentegen krijgt ze er wel meer range voor terug + meer armor buff + meer base heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm soraka was de enige 450 Ip champ die ik nog niet had en had gedacht van hem een dezer eens aan te schaffen maar nu lijkt me dit niet zo'n goed idee

ik snap het niet goed in vorige patch hebben ze Tryn zn heal sterker gemaakt, en nu willen ze heals minder sterk maken?

wie heeft er allemaal vormen van heal:
soraka
sona
tryndamere
nidalee
taric
janna
ww
alistar
cho'gath
dr.mundo
evelynn
fiddlesticks
gangplank
gragas
master yi
nunu
swain
vladimir

veel tweakplezier riot maar ik weet niet als het wel zo'n goed idee is om dit aan te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verderf schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:23:
Maar zoals het nu is klopt het ook weer niet helemaal, ik heb al een paar keer tegen een soraka+ashe en soraka+jax combi gestaan en daar doe je echt bijna niks tegen, soraka kan gewoon eindeloos heal blijven spammen en no way dat je in de buurt van dr kan komen laat staan dat je dr carry dood kan krijgen.
Als je eenzelfde type lane ertegenover zet wordt het een farmfest en ben je afhankelijk van jungle ganks. Echter gaan die vaak voor de carry terwijl je juist de healer moet aanpakken! Als je die kapotburst (liefst met een stun oid erbij) is een Soraka echt zo dood. Ik speel regelmatig Soraka, en dat is gewoon de manier om een Soraka tegen te gaan.

Verder kun je natuurlijk ook eens UIT dat hokje van de huidige metagame stappen en gaan voor eeen andere botlane. Een soraka kan bijvoorbeeld heel slecht tegen characters met een gapcloser. Noem een Xin Zhao of Irelia bijvoorbeeld. Die kunnen met een gapcloser dichtbij komen en dr kapotbursten. Zet daar een healer bij om de health up te houden of iemand met sterke CC als Alistar om mensen bang te maken en je kan het zo' n Ashe/Soraka lane echt wel moeilijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Bijna alle champions nemen een risico door hun heal te gebruiken/te triggeren, of het is een relatief kleine heal met een shield/buff (kyle/karma). Dit is niet zo bij sona/soraka/taric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het gaat primair om healing support champions, niet om champions die zichzelf kunnen healen.

Moet het verder wel met Verderf eens zijn; een goede carry+soraka/sona combinatie op bot is eigenlijk niet tegen te houden. Maakt de bot lane een heel erg passief farm spelletje, even afgezien van ganks. Door de spambaarheid wat naar beneden te halen, maar de kracht omhoog te brengen moeten supports nu beter kiezen wie en wanneer ze healen. Het wordt allemaal wat meer tactisch. Zo erg vind ik dat niet, maar ben wel benieuwd hoe dit in de praktijk gaat uitpakken :)

edit:
wat atlantisx zegt dus ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 16-08-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Supports met een heal zijn gewoon een enorm probleem (dit gaat dus niet om zelfheal champions). Wat ze willen aanpakken is de enorm saaie huidige meta waarin je met een AD carry en een support bot lane zit. Je bent dan de eerste 20 minuten alleen maar aan het farmen, omdat harassen weinig zin heeft vanwege de support (of ze moeten een domme fout maken). Riot wil hier, logisch, vanaf en dat kan niet anders dan door de supports flink te nerfen.

Ik hoop wel dat ze direct ook de andere supports nerfen. Misschien dat we dan eindelijk eens andere setups tegen komen.

[ Voor 17% gewijzigd door SaphuA op 16-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Vicarious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:33:
[...]

Als je eenzelfde type lane ertegenover zet wordt het een farmfest en ben je afhankelijk van jungle ganks. Echter gaan die vaak voor de carry terwijl je juist de healer moet aanpakken! Als je die kapotburst (liefst met een stun oid erbij) is een Soraka echt zo dood. Ik speel regelmatig Soraka, en dat is gewoon de manier om een Soraka tegen te gaan.

Verder kun je natuurlijk ook eens UIT dat hokje van de huidige metagame stappen en gaan voor eeen andere botlane. Een soraka kan bijvoorbeeld heel slecht tegen characters met een gapcloser. Noem een Xin Zhao of Irelia bijvoorbeeld. Die kunnen met een gapcloser dichtbij komen en dr kapotbursten. Zet daar een healer bij om de health up te houden of iemand met sterke CC als Alistar om mensen bang te maken en je kan het zo' n Ashe/Soraka lane echt wel moeilijk maken.
Als zoals bij mij de soraka gewoon bij dr turret blijft staan en haar ashe/jax net naast dat heuveltje blijft dat kan je ganken echt wel vergeten.

[ Voor 62% gewijzigd door Verderf op 16-08-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verderf schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Als zoals bij mij de soraka gewoon bij dr turret blijft staan en haar ashe/jax net naast dat heuveltje blijft dat kan je ganken echt wel vergeten.
Even een wave minions op het goede moment hun tower in forceren, en je hebt de minions de komende paar waves bij jezelf, zolang je enkel lasthit uiterraard. - Herhaal

Dan loopt hun bot dus massaal creep score mis, en zodra ze dan toch naar voren komen loop je als het goed is qua level voor, en troll je ze hard neer :).

[ Voor 16% gewijzigd door atlantisx op 16-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Dat klopt uiteraard, maar de eerste 20 min van een game gaat je dat echt niet lukken, tenminste ons niet.

Veranderd het feit niet dat ze alsnog lekker haar carry kan laten farmen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verderf op 16-08-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Nou, minions een tower in pushen is een gevalletje timen, dat moet je even doorhebben wat het goede moment is, waardoor de minions vervolgens netjes op mid/dicht bij je eigen kant in gevecht raken, en jou dus vrij spel geven.

Juist de eerste paar levels is dit zeer goed te doen, want een ashe die de minions gaat tanken zodat ze niet gepakt worden door de tower, die stun je/harras je daar zo hard weg, (vlak bij hun toren dus, en 9/10 spelers tanken die minion wave niet maar laten hem gewoor de toren pakken). En vergeet niet dat minions pijn doen op level 1-3 zeker op ad-ranged-squishys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik denk dat soraka niets meer gaat voorstellen na deze changes. Haar kracht zit in die heal van haar en haar lane sustain.
Starcall heeft een te kleine range om te gebruiken, je bent te squishy om in het midden te staan vanwege het gebrek aan items.
Je kunt 1x een heal doen in het gevecht en dan ben je klaar. Tuurlijk, armor enzo, maar echt veel schiet je er niet mee op wanneer de vijandelijke AP voor je carry gaat. In de laning phase ben je ook nutteloos, 1x een harrass en de volgende 20 seconden ben je praktisch nutteloos voor een vijandelijke gank. Na je silence ben je free meat.
Je silence geeft ook nog eens geen dubbel mana terug waardoor je je starcall niet gaat kunnen spammen wegens mana problemen.
Je ultimate heeft dan ook nog eens een nerf gekregen.

En doordat alles AP nerfs gekregen heeft, ga je ook geen AP kunnen bouwen om die heal toch wat sterk te laten worden.

Inderdaad, de meta gaat veranderen. Maar tegelijkertijd smijt je nog een champion in het vergeetputje, wat kan soraka anders dan supporten?

Edit:
En zoals dit zegt, geen healing supports meer en AD ranged zal ook twijfelachtig worden. Waarom een AD ranged pakken, als je een offtank kunt nemen met 4k HP en meer damage. (irelia, lee sin, jarvan, udyr, etc.)

[ Voor 12% gewijzigd door speedzor op 16-08-2011 13:55 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Op het LoL forum is iedereen heel bang dat dit gaat leiden tot de 3-bruiser meta. Een offtank top, een offtank in de jungle en een offtank bot ... en dat terwijl offtanks al zo irritant zijn, heb je een endgame Irelia weleens bezig gezien? Niet dood te krijgen en bergen schade!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ach, het is dan ook hun eerste idee erover, zoals al in hun text staat "this is not final" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

PromWarMachine schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:52:

Voor de volgende keer: Het is heel makkelijk de img-tags te genereren, aangezien de afbeeldingen allemaal dezelfde prefix hebben. Het enige dat steeds anders is, is de "naam van de champion".jpg. Misschien dat iemand met enige PHP kennis een rotation-overview-generator kan maken? :*

Voor nu heb ik gewoon een oude post gepakt en de namen van de champions gewijzigd
Ik maak wel iets.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Bijkomende eis: in het ontwerp moet een bunny zitten.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Easter bunny teemo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Airdack schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:23:
Op het LoL forum is iedereen heel bang dat dit gaat leiden tot de 3-bruiser meta. Een offtank top, een offtank in de jungle en een offtank bot ... en dat terwijl offtanks al zo irritant zijn, heb je een endgame Irelia weleens bezig gezien? Niet dood te krijgen en bergen schade!
Waarom zou een AD-ranged plots niet meer in een lane kunnen, Vroegáh speelde men niet met een support. Dat iedereen nu plots perce een support moet hebben omdat ze anders te dom zijn om in een lane te staan met een ranged ad, is op zijn minst sneu te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
atlantisx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:55:
[...]

Waarom zou een AD-ranged plots niet meer in een lane kunnen, Vroegáh speelde men niet met een support. Dat iedereen nu plots perce een support moet hebben omdat ze anders te dom zijn om in een lane te staan met een ranged ad, is op zijn minst sneu te noemen.
waarschijnlijk laten ze een AD ranged nog steeds bot en dan met iemand die hem een beetje kan beschermen. Iemand als Alistar of Janna bijvoorbeeld (shield, knockups etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat Airdack meer doelt op het feit dat hij denkt dat de support minder efficiënt is in het beschermen van de lane partner (AD ranged). Dan is het 'veiliger' om naast je support een offtank te nemen. Hoewel niet ranged, wel veel damage en vooral veel meer tanky. Zelf betwijfel ik overigens of het in zo'n vaart zal lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:21:
Soraka is nu dus compleet nutteloos. Ze is veel te squishy om starcall geregeld te kunnen spammen, want je moet daarvoor behoorlijk dichtbij staan.
Ik lees de changes echt volledig anders dan wat ik tot nu toe lees.
Volgens mij is het de bedoeling van Riot dat de Dedicated support rol verdwijnt, het volledig babysitten van bijv. de AD carry in botlane in de huidige metagame. Is daarmee Soraka verkloot ik denk het niet.

Als je bijvoorbeeld de scaling van Starcall bekijkt is die nu vrij behoorlijk voor een AOE damage spel met een 1,5sec cd met max cdr en lage manacost. Uberfarming en haress ability. Omdat door de hogere cd op de heals babysitting niet effectief meer is, zal een support+carry zwakker zijn dan 2 carries, kortom soraka gaat ook last-hitten en haressen.
Daarmee is stacken van gp/5 minder interessant(kan nog steeds) maar wellicht eerst 3x dorans ring, sorc boots into rabadons oid en op 20min oid heb je 200+ AP op soraka tegenover de huidige 40-50 oid(kage lucky pick?) Daarmee is de heal die je doet een stuk sterker, je Infuse is vele malen sterker, betere scaling en je stacked meer ap.
Astral blessing is meer een buff dan een heal geworden, maar 125 armor is echt heel erg veel. Daarmee kan iedereen ineens turrets tanken, vind persoonlijk de duration nog iets te kort, 8 sec lijkt me beter.

Endgame heb je dan 500AP zoals iedere mage en max cdr:
Je hebt een AOE damage spell die 360 damage doet om de 1,5 seconde excl. shred.
Je hebt een heal van 545 om de 12 secs(max cdr), die je een buff geeft van 125 armor.
Je hebt een silence van 2,5 sec om de 6 seconden die een serieuze nuke is van ±600 damage schat ik.
Je hebt een global heal van 750 health

Kortom ik denk dat Soraka behoorlijk sterk is, de grootste verandering is dan gewoon dat je soraka heel anders zal gaan spelen, en dat geld voor alle supports. Dedicated support is gewoon niet wat ze willen, wat ik wel waardeer als ik eerlijk ben.
Enige wat wel echt moet veranderen zijn de niet support chars zoals Nidalee die wel een zieke heal on other heeft op dit moment, maar dat willen ze er dus uit hebben. Overigens zie je bij Nid een beetje hoe soraka gespeeld zal gaan worden, namelijk eerst AP stacken waarmee je heals echt eng worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 09:44
Hmm als je het uitrekent kan Soraka aardig wat damage doen.
Denk alleen in de praktijk dat Soraka gewoonweg te squishy is om voor een goede dps'er te gaan. Voor starcall moet je gewoonweg te dichtbij staan + een Nidalee heeft een escape met haar cougar-form, Soraka niet. Soraka moet lopen, maar haar loop animatie lijkt haar nog langzamer te maken :X

[ Voor 5% gewijzigd door Jaer288 op 16-08-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jaer288 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:27:
Hmm als je het uitrekent kan Soraka aardig wat damage doen.
Denk alleen in de praktijk dat Soraka gewoonweg te squishy is om voor een goede dps'er te gaan. Voor starcall moet je gewoonweg te dichtbij staan + een Nidalee heeft een escape met haar cougar-form, Soraka niet. Soraka moet lopen, maar haar loop animatie lijkt haar nog langzamer te maken :X
Dat zeg ik, gamma. Mooie post over potentiele damage output, maar zoals Nazanir zegt gaat ze sneller neer dan een dronken cheerleader. Op zich niet erg als je op afstand kan blijven, maar Starcall is bijna melee range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Nu info over LOL - Dominion!

Mn eerste post! :9

"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Wat ik er tot zover van heb gezien gaat het erg vet worden, snelle actie, veel kills en veel gold :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar kijk ik wel naar uit eigenlijk : Dominion

maar ze mogen stoppen met gezever: all new gameplay in the moba genre
it has been done before maar ok het muggeziften terzijde

its gonna be awesome

alleen het effect van de ingame quests lijkt me beetje bizar maar ervaring zal het uitwijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die in-game quest lijken mij bedoeld om het spannend te houden. Door risicovol gedrag te belonen met die quests, krijg je nog wat meer actie :) Lijkt mij in elk geval wel leuk.

Ben heel benieuwd hoe Dominion uit gaat pakken. Voor mij wel gaaf want ik heb niet elke avond tijd voor langere games. Een paar korte potjes Dominion lijkt me dan wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Cloud schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:53:
Die in-game quest lijken mij bedoeld om het spannend te houden. Door risicovol gedrag te belonen met die quests, krijg je nog wat meer actie :) Lijkt mij in elk geval wel leuk.

Ben heel benieuwd hoe Dominion uit gaat pakken. Voor mij wel gaaf want ik heb niet elke avond tijd voor langere games. Een paar korte potjes Dominion lijkt me dan wel fijn.
Dit vooral :)

Je wil niet weten hoe vaak mijn vriendin achter mij heeft gestaan met de melding "heb je even?" "euh nee schat, ik begin net een potje van 20-~60 min.,,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een leuk element was de teamspecific buff in het midden van de map
lijkt me een gegeerd buffje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Klopt, ongelovelijk hoe moeilijk het soms is om even 30-60 minuten sowieso vrij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Cloud schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:53:
Dit lijkt mij ook prettig, als het werkt teminste. Want Twisted Treeline zou ook 20 minuten moeten zijn, en toch duren veel te veel potjes alsnog 30-40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:37:
[...]

Dat zeg ik, gamma. Mooie post over potentiele damage output, maar zoals Nazanir zegt gaat ze sneller neer dan een dronken cheerleader. Op zich niet erg als je op afstand kan blijven, maar Starcall is bijna melee range.
Enige echte manco dat ik zie in de huidige change is dat een healer als soraka nu qua self-healing slechter af is dan bijv. gangplank, van wie de selfheal scaled met 1.0AP ratio idem voor ww, nunu etc.
Denk dat soraka bashing kan worden voorkomen door selfheal wel met 0.9AP te laten scalen. Mocht de tegenstander haar aanvallen dan healed ze ziek en een enorme armorbuff. Mede ook omdat er voor ad/ap damagedealers ook vanuit damage veel life te regennen is.

Dan heb je een char dat niet enorme burstdamage heeft, ook niet prime target hoeft te zijn, maar stiekem wel zoveel utility/damage heeft dat ignore niet handig is. Silence/MR reduction/sustained AOE damage. Denk dat het dan zeker een leuk char moet kunnen zijn. Wellicht nog wat tweaking van haar starfall range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Goed idee wel eigenlijk, selfheal sterker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

atlantisx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Dit lijkt mij ook prettig, als het werkt teminste. Want Twisted Treeline zou ook 20 minuten moeten zijn, en toch duren veel te veel potjes alsnog 30-40 minuten.
Mwa ik denk dat dat met Dominion wel moet lukken. Er zijn 5 punten om te cappen, en hoe meer punten je in bezit hebt, hoe sneller de nexus van de tegenpartij schade oploopt. Dus zolang er punten gecapt zijn loopt iemand nadeel. In tegenstelling tot TT waar je gewoon met z'n 6en lekker kunt farmen voor de eerste 20 minuten, zonder een enkele verplichting iets te ondernemen.

Ik denk dat 20 minuten wel redelijk accuraat geschat kan worden, misschien met 30 minuten als max. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Ik had begrepen dat er een 20 min cap op zit. Dat na 20 min het team met de meeste punten heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

PromWarMachine schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:52:

Astu! http://bananenspin.nl/tools/f2pgen.php
Met bijbehorende bunny.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/pantheon.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/singed.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/skarner.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/wukong.jpg

Ok iets daar werkt niet goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar de caps liggen voor bepaalde stats ? Ben het meest geïnteresseerd in armor & mres.

Net gelezen dat naar aanleiding van de support changes, taric een nieuwe ulti krijgt. Verder nog geen details bekend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Soraka vergelijken met Self Heal champions vind ik niet echt een eerlijke vergelijking. Mundo scaled gewoon niet. Gangplank scaled dan wel met AP 1.0, maar zijn zelfheal heeft ook een hele hoge cooldown, en de enigste AP die je op een GP zal hebben, is Sheen/Triforce. Een GP met een te sterke self heal, zul je dan niet vaak tegenkomen.

Andere self heals, scalen gewoon helemaal niet (hooguit met levels), Xin Zhou zijn passive, Irilia's Hiten Style, Mundo's ultimate, etc.

Hardcaps:

Attackspeed: 2.50
Cooldown Reduction: 40%

Softcaps:
Movespeed: 500
Magic resistance: 75%
Physical resistance: 75%
Magic/armor pen%: ~45% (dit is dus niet voor flat pen)

(Dit heeft te maken met diminishing returns, 1 armor geeft bijv. niet langer meer 1% resist, maar nog maar 0.5%, de diminishing returns na 75% zijn zo hoog, dat je theoretisch wel 100% kan komen te zitten, maar je niet genoeg item slots hebt, dit geld ook voor movespeed en % pen).

Geen cap:

AP
AD
Flat armor/magic pen
HP

[ Voor 34% gewijzigd door Nazanir op 17-08-2011 09:57 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:43:
Heeft iemand een idee waar de caps liggen voor bepaalde stats ? Ben het meest geïnteresseerd in armor & mres.

Net gelezen dat naar aanleiding van de support changes, taric een nieuwe ulti krijgt. Verder nog geen details bekend wel.
Nazanir in "[PC] League of Legends - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:49:
Soraka vergelijken met Self Heal champions vind ik niet echt een eerlijke vergelijking. Mundo scaled gewoon niet. Gangplank scaled dan wel met AP 1.0, maar zijn zelfheal heeft ook een hele hoge cooldown, en de enigste AP die je op een GP zal hebben, is Sheen/Triforce. Een GP met een te sterke self heal, zul je dan niet vaak tegenkomen.

Andere self heals, scalen gewoon helemaal niet (hooguit met levels), Xin Zhou zijn passive, Irilia's Hiten Style, Mundo's ultimate, etc.
Hmm hoe zou deze GP build werken?
- Merc treads
- Spirit visage (Sterkere selfheal en CDR)
- Deathcap (sterkere selfheal + ult)
- Lichbane (sterkere selfheal, ult en proct met Parrley
- Zhonya's dinges (sterkere selfheal + ult en armor)

Runes:
Magicpen reds
Flat armor yellows
CDR blues
Flat HP quints

Maar eens proberen voor de gein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Nazanir schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:49:

Mundo's Ult is %, dus die scaled met je health. Tevens vind ik het oneerlijk om het met xin en irelia te vergelijken, want hun "self heal" schaalt namelijk mee met attackspeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Vicarious schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:55:
[...]
Hmm hoe zou deze GP build werken?
..........
Qua self heal wel grappig, maar zelfs met 6 rabadon's heeft de ultimate slechts +218 schade (per hit).
Self heal wel 1400 hp :9
Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.