![]() | ||
| ||
![]() |
[Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 12-10-2011 09:19]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||
| ||
![]() |
[Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 12-10-2011 09:19]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Vicariously I live while the whole world dies
Nummer 3, topic staat nog openSpunkjah schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:56:
Hoe kom ik bij nummertje 3? kan hem niet meer vinden lol
Hmjah, ik vind 't jammer dat ik niet met wat Zweedse kamaraden kan gamen, maar ik kan dan tenminste weer uberhaubt LoLenVicarious schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:56:
Uiteindelijk denk ik dat iedereen de voordelen van de split wel inziet. Alleen de natuurlijke reactie van de meeste mensen is om gelijk te gaan lopen ragen zodra er iets verandert.
Surfin' paradise!
Haha dat pijltje had ik nog nooit gezien, thanx voor de tip! Handige shizzl.SaphuA schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:18:
Spunjah;
- Deeltje 3 staat er nog steeds onder
- Met de pijltjes in de topic title kun je van deel wisselen
- Je kunt ongetwijfeld de search gebruiken
Niet erg moeilijk
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Een bug waardoor je met random toch de gebande champions kunt krijgen. Riot is er al van op de hoogte.Timmiewimie schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:00:
http://imageshack.us/photo/my-images/818/wtfzj.png/
Wtf? Annie banned en toch gespeeld? Ze was wel afk btw. Maar hoe gebeurd dit dan?
[Voor 49% gewijzigd door nukidin247 op 14-07-2011 19:30]
die heb je in elke game wel zittennubcaek schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:44:
Leuk spel, maar zeer vervelend dat je vaak met leavers zit of enorme achterlijke figuren die autistisch lijken te zijn. Valt niet te communiceren met die mensen.
Bouw manamune dannukidin247 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:00:
Zit nu in de faalende, stijgende Queue die om de minuut 10 omhoog gaat, 20 min later, 30 min lager gaat en weer stijgt etc...
EDIT: Net potje gespeeld met Yorick, wat is hij nu toch perfect! Echt heel mooi en lekker om met hem te spelen, alleen heeft ie nog steeds veel mana problemenMaar echt, ik blijf met hem spelen! totdat er een nieuwe champion mij bevalt!
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
haha, dont get your hope up! Vreemde is dat ik soms win streaks heb met goede teams en soms daarna met 4 hele waardeloze gasten word ingedeeld achter elkaar. Maarja je moet wat doen!FikkieHo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:20:
Voor het eerst een keertje in ranked solo een 4tal dat fatsoenlijk engels kon en communiceren. Binnen 20 minuten stonden we voor de Nexus turrets en een surrenderHele team had maar 2 deaths door een goede soraka.Hopelijk zijn alle ranked games zo
Psn - Sevyxs
Surfin' paradise!
Benieuwd welke Tweaker de eer heeft om op die knop te rammen tijdens 't TribunalVicarious schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:24:
BAN! BAN! BAN!
Surfin' paradise!
[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 15-07-2011 12:59]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ashe!! weet zo alleen niet hoeveel ip die kost maar hij is vrij goedkoopPromWarMachine schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:01:
Ik vind Sivir leuk om te spelen. Het enige dat ik mis is een mogelijkheid om te kunnen stunnen of slowen. Niets van dat alles heb ik. Wie weet er een betaalbare (<3000 IP) ranged hero die ook kan stunnen?
Annie is wel aardig, maar ook niet helemaal wat ik bedoel.
Mijn herokennis is niet zo groot. Normaliter speel ik HoN, maar aangezien een cheap ass maatje van me weigert geld uit te geven aan HoN, spelen we nu wat LoL. De community is in ieder geval iets normaler.
[Voor 5% gewijzigd door maikelbeerkens op 15-07-2011 13:05]
Anoniem: 230001
Zoals meerdere mensen zeggen: Ashe is dan precies de hero die je zoekt. De range DPS met ongeveer de meeste utility. En welkom bij LoL, gaat je zeker bevallen! Kom ook in de GoT channel, zijn vaak wel mensen die een premade willen maken of als je hulp/vragen hebtPromWarMachine schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:01:
Ik vind Sivir leuk om te spelen. Het enige dat ik mis is een mogelijkheid om te kunnen stunnen of slowen. Niets van dat alles heb ik. Wie weet er een betaalbare (<3000 IP) ranged hero die ook kan stunnen?
Mijn herokennis is niet zo groot. Normaliter speel ik HoN, maar aangezien een cheap ass maatje van me weigert geld uit te geven aan HoN, spelen we nu wat LoL. De community is in ieder geval iets normaler.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Dat doe je in de store waar je alle champs/runes/etc kan kopen.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:05:
Hoe koop je eigenlijk een hero? Ik heb de tutorial gespeeld maar kom op hun site nergens een mogelijkheid tegen om runepoints aan te schaffen.
Sivir is een van de slechtere heroes (zo niet een van de slechste). Ashe zijn ulti heeft een mooie stun. Alistar is erg goed met stuns. Ik speel Ali als support > tank.PromWarMachine schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:01:
[Voor 5% gewijzigd door marshallq op 15-07-2011 14:15]
Ik kan juist die store niet vinden. Ik kom op hun website niet verder dan t-shirts en posters.koekwaus21 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:12:
[...]
Dat doe je in de store waar je alle champs/runes/etc kan kopen.
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 15-07-2011 14:24]
De store vind je in de pvp.net client, wanneer je uiteindelijk bent ingelogd dan kom je hier:Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:20:
[...]
Ik kan juist die store niet vinden. Ik kom op hun website niet verder dan t-shirts en posters.
[Voor 17% gewijzigd door koekwaus21 op 15-07-2011 14:32]
gangplank is echt OP vind ik op dit moment, wegkomen is onmogelijk en je moet hem echt neer nuken om hem dood te krijgen.koekwaus21 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:28:
[...]
De store vind je in de pvp.net client, wanneer je uiteindelijk bent ingelogd dan kom je hier:
http://i53.tinypic.com/6f46s8.jpg
Dan druk je op oranje knop en dan zit je in de store.
Wat vinden jullie van gankplank's slow, het is echt frustrerend, alleen een flash naar andere kant van een wall is zowat enige mogelijkheid om te ontsnappen
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Die zal ik eens gaan proberen. Als je als tegenstander van Ashe bij Ashe wegloopt dan ben je dood. Dat is me eerder wel opgevallen.maikelbeerkens schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:04:
[...]
Ashe!! weet zo alleen niet hoeveel ip die kost maar hij is vrij goedkoop
Hij heeft een autoattack waarmee hij kan slowen en zijn ulti is een stun
Toen ik voor de eerste keer Sivir speelde, werd ik al gecomplimenteerd.. met m'n borsten.Anoniem: 319850 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:12:
Ashe is nog altijd van het vrouwelijke geslacht :-P *smart choice*
Alistar is meleemarshallq schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:14:
[...]
Sivir is een van de slechtere heroes (zo niet een van de slechste). Ashe zijn ulti heeft een mooie stun. Alistar is erg goed met stuns. Ik speel Ali als support > tank.
Janna voor knockup is erg goede support.
Malph (tank) heeft een giga aoe stun (ulti) maar ik vind Ali beter.
Sion heeft een stun maar ook niet de meest gespeelde hero.
Veigar heeft een aoe stun (ap mage) maar annie is imo beter.
Voor slows/roots heb je nog een legio aan andere heroes (ryze is ook erg cheap en best sterk voor een pub).
Dank. Is er een ingame channel? 'k Ben niet erg IRC-minded meer. Dat was vroeger leuk.Forn schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:00:
[...]
Zoals meerdere mensen zeggen: Ashe is dan precies de hero die je zoekt. De range DPS met ongeveer de meeste utility. En welkom bij LoL, gaat je zeker bevallen! Kom ook in de GoT channel, zijn vaak wel mensen die een premade willen maken of als je hulp/vragen hebt.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
GP z'n passive is een slow.TheInsomniac schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:19:
Ach het meest irritante is niet 1v1 gangplank, ik bedoel hij gebruikt zijn ult, niet een simpele Q ofzo. Vgl. ashe arrow in the face, dat valt dan nog wel mee. Het OP deel eraan is dat het global is, dus ook als je 1v1 tegen heel iemand anders aan het vechten bent.
Daarnaast is het lastige van het bursten van GP dat hij free cc remove heeft icm met heal en faster move. Maar zoals je zegt, bursten kan nog steeds prima, alleen hij doet in die periode zelfs wel vrij makkelijk damage.
Ik zie ze vaak gewoon niet op de site staan en op forums zijn ze ook vaak lastig te vinden (of ik kijk verkeerd), maar gister was het wel een verrassing.. 1x Q en het wasspeedzor schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:29:
[...]
GP z'n passive is een slow.
Leest niemand patchnotes?Gisteren in de 5v5 GoT waren er ook al 3 of 4 die dit niet wisten
Ik geloof dat Veigar 1350 IP is? Dat heb je in 10 potjes bij elkaar gespeeldPromWarMachine schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:20:
Veigar ziet er uit als een ranged stunner! Eindeiljk wat ik wil. Alleen is deze weer erg duur. Het is ook altijd wat.
Surfin' paradise!
Als je naar jouw idee te erg slowed bent om te ontkomen, val dan aan ? Zeker early game is gangplank niet super sterk, en 9 van de 10 gangplanks doen hun cleanse (w) veel te vroeg. Een ward bij enemy redbuff is ook leuk als het om jungle gangplank gaat. Doe mij overigens maar de oude passive weer terug, lekker in lane mensen hun pots/heals voor de helft denyen, en champs als soraka/sona zijn opeens een stuk minder toepasselijk.koekwaus21 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:44:
[...]
Ik zie ze vaak gewoon niet op de site staan en op forums zijn ze ook vaak lastig te vinden (of ik kijk verkeerd), maar gister was het wel een verrassing.. 1x Q en het was.
Lee Sin / Jax
Safeguard can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner
[Voor 21% gewijzigd door atlantisx op 15-07-2011 17:27. Reden: wardjumping<3]
Voor hoe lang is die ward/jitb/shroom/etc. dan zichtbaar? Zichtbaar betekent targetable namelijk. Ik begrijp niet goed waarom dat ding nou eigenlijk zichtbaar moet worden. Misschien dat Burden of Knowledge hier iets mee te maken heeft, maar dat argument geldt in deze net zo zwaar als bijvoorbeeld een tower die jou target wanneer je een enemy champ aanvalt.Lee Sin / Jax
Safeguard can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Uh.. lol?
[Voor 15% gewijzigd door nukidin247 op 15-07-2011 19:44]
2 seconden.Zyppora schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:00:
[...]Voor hoe lang is die ward/jitb/shroom/etc. dan zichtbaar? Zichtbaar betekent targetable namelijk.
[Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 15-07-2011 19:09]
[Voor 103% gewijzigd door bjwild op 16-07-2011 00:11]
[Voor 12% gewijzigd door atlantisx op 15-07-2011 21:04]
Servers bij plaatsen heeft geen nut, heeft riot wel eens aangegeven. Het is de software die het niet aan kan. Daarom word de EU in 2 delen gesplit, een deel voor west europe en een deel voor nordic en east europe. Split kun je tussen nu en 1 maand verwachten.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:07:
Ik hoop wel dat ze servers bij gaan plaatsen want als je telkens 35 minuten in de rij moet staan is de lol er heel snel vanaf bij mij. Ik heb vanmiddag geld uitgegeven om een Champion te kopen en dan kun je vervolgens niet spelen
We moeten maar eens een potje spelen Prom, add me maar op verderfmkii
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
Oh?.... Das jammerspeedzor schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:55:
je weet dat de 30% damage return niet stacked van thornmail? Kun je veel beter andere items met armor kopen
dat zou wat zijn 3 thornmails. 90% procent van de damage terug doenspeedzor schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:55:
je weet dat de 30% damage return niet stacked van thornmail? Kun je veel beter andere items met armor kopen
League of Legends EUW: IBullit
6 Thornmails 180%axel101 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:15:
[...]
dat zou wat zijn 3 thornmails. 90% procent van de damage terug doen
Surfin' paradise!
Haha inderdaad je Q en een zilean in je team = winSnappie88 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:39:
[...]
6 Thornmails 180%![]()
![]()
Je bent alleen wel retelangzaam, maar tegen een all AD team maakt 't niet uit, ben je gewoon slow moving death voor ze
[Voor 26% gewijzigd door axel101 op 16-07-2011 14:03]
Anoniem: 293244
Amumu ulti stunned niet, het is een root waarbij je niet kan bewegen en auto attacks uit kan voeren. abilities kan je gewoon nog wel gebruiken. Dit moet je zeker niet gaan vergeten.Dreanor schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:06:
Wat vinden jullie van Leona eigenlijk? Zie er maar weinig van in dit topic.
Ik vind haar lichtelijk underpowered en zeer vergelijkbaar met Amumu, waarbij Amumu eigenlijk alles beter doet.
Beide tanks hebben een single target stun, AoE dmg en AoE stun. Hierbij is Amumu's AoE damage groter (en constant) en zijn stun radius ook groter. Het enige voordeel van Leona tov Amumu is dat je een shield hebt.
Een andere vergelijking met Amumu is dat Leona solo lane zwak of zelfs nutteloos is, maar Leona is dual lane met een goede partner behoorlijk killing.
En hier ligt het grootste nadeel van Leona, als je lane mate sucks, of als je solo lane moet (-.-) ben je eigenlijk nutteloos met je lage dmg en melee range attacks. Je damage voelt als een natte krant, zelfs in vergelijking met andere tanks zoals Amumu en Shen. Shen's damage komt echt aan, waar Leona's damage behoorlijk genegeerd kan worden. Ja, ze kan met al haar abilities redelijk beetje burst doen maar veel is het niet.
Ondanks dat alles vind ik Leona wel lekker spelen. Hoe denken anderen hierover?
ps. Met elke tank ga ik daadwerkelijk tank build, dus het is niet zo dat ik met Shen AP items heb tov Leona waar het verschil in damage output vandaan komt.
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 293244 op 16-07-2011 15:01]
HOI.
Je kunt een custom game aanmaken en dan in de pre-game lobby 9 bots erbij doen.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:55:
Is er een mogelijkheid om met je Champions te oefenen of gaat dat spelenderwijs? Ik had gehoopt dat je in de tutorialgame met je Champions kon spelen maar dat gaat helaas niet.
coop vs ai is dan nuttiger, krijg je gelijk tips van je medespelers als je erom vraagtthe Virtual schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:58:
[...]
Je kunt een custom game aanmaken en dan in de pre-game lobby 9 bots erbij doen.
[Voor 26% gewijzigd door Vicarious op 16-07-2011 17:30]
Heb je zelf Leona (of zelfs Amumu) wel eens gespeeld? Want je kraamt een boel onzin uit.Dreanor schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:06:
Wat vinden jullie van Leona eigenlijk? Zie er maar weinig van in dit topic.
Ik vind haar lichtelijk underpowered en zeer vergelijkbaar met Amumu, waarbij Amumu eigenlijk alles beter doet.
Met als verschil dat Leona haar stun (Q) langer duurt en niet te missen valt (na je E sta je naast ze). Haar AoE (W) is niet zozeer goed voor de damage (max 260) maar wel voor de 6 seconden dat je tot 70(!) armor en magic resist krijgt. Haar E is één van de beste iniates omdat je daarmee altijd op een squishy kan landen. Ook erg handig om een teammate achterin het gevecht mee te redden.Beide tanks hebben een single target stun, AoE dmg en AoE stun. Hierbij is Amumu's AoE damage groter (en constant) en zijn stun radius ook groter. Het enige voordeel van Leona tov Amumu is dat je een shield hebt.
Totale onzin, ze is zelfs heel sterk solo lane. Vergelijkbaar met Jarvan. Lasthitten met haar gaat ook prima. De enige fatsoenlijke optie voor Amumu is jungle.Een andere vergelijking met Amumu is dat Leona solo lane zwak of zelfs nutteloos is, maar Leona is dual lane met een goede partner behoorlijk killing.
Je kunt je combo (W opladen -> E -> Q) in één keer doen op een squishy tegenstander en dan ontneem je dus een groot deel van hun leven (early tot mid game ~level 13). En als je het gaat vergelijken met de damage (welke damage?) van Shen, dan ben je eigenlijk niet meer serieus te nemen… Ja late game doet ze niet meer veel schade, maar bij welke tank is dat wel het geval? Zelfs amumu's W (tears) zijn niet eng vergeleken met bijvoorbeeld de burst van Brand.En hier ligt het grootste nadeel van Leona, als je lane mate sucks, of als je solo lane moet (-.-) ben je eigenlijk nutteloos met je lage dmg en melee range attacks. Je damage voelt als een natte krant, zelfs in vergelijking met andere tanks zoals Amumu en Shen. Shen's damage komt echt aan, waar Leona's damage behoorlijk genegeerd kan worden. Ja, ze kan met al haar abilities redelijk beetje burst doen maar veel is het niet.
Ik vind haar dus een prima tank (een echte “in your face” tank), die zeker nu Jarvan generfed is een prima optie is voor solo top.Ondanks dat alles vind ik Leona wel lekker spelen. Hoe denken anderen hierover?
In mijn ogen is een tank iemand die een teamfight kan initiëren, tijdens het teamfight champions (voornamelijk carries) kan interrupten en zodanig lang in leven kan blijven dat dit allemaal lukt.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:35:
Hoe moet ik de functie van tank in dit spel opvatten? Je trekt de minions naar je toe ofzo?
HOI.
Wat een aardig begin van je post ...Thormodo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:00:
Heb je zelf Leona (of zelfs Amumu) wel eens gespeeld? Want je kraamt een boel onzin uit.
Klopt, Leona's stun is op een auto-attack en als die raakt reset de auto attack. Deze stun valt niet te missen, maar je moet wel eerst binnen bereik komen en dat die je met je E skill. Amumu heeft dit in 1 skill en dat bedoelde ik.Thormodo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:00:
Met als verschil dat Leona haar stun (Q) langer duurt en niet te missen valt (na je E sta je naast ze). Haar AoE (W) is niet zozeer goed voor de damage (max 260) maar wel voor de 6 seconden dat je tot 70(!) armor en magic resist krijgt. Haar E is één van de beste iniates omdat je daarmee altijd op een squishy kan landen. Ook erg handig om een teammate achterin het gevecht mee te redden.
En over de ulti: naast dat Amumu zijn ulti dus niet(!) stunned is de cooldown ook zowat 3x zo hoog.
Hoezo totale onzin? Ik ben echt niet de enige die Leona nutteloos vind in solo lane. Een beetje ranged champ owned Leona net zo hard als Amumu geowned zal worden.Thormodo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:00:
Totale onzin, ze is zelfs heel sterk solo lane. Vergelijkbaar met Jarvan. Lasthitten met haar gaat ook prima. De enige fatsoenlijke optie voor Amumu is jungle.
Je weet wel dat je nu de damage van Amumu vergelijkt met Brand ...Thormodo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:00:
Je kunt je combo (W opladen -> E -> Q) in één keer doen op een squishy tegenstander en dan ontneem je dus een groot deel van hun leven (early tot mid game ~level 13). En als je het gaat vergelijken met de damage (welke damage?) van Shen, dan ben je eigenlijk niet meer serieus te nemen… Ja late game doet ze niet meer veel schade, maar bij welke tank is dat wel het geval? Zelfs amumu's W (tears) zijn niet eng vergeleken met bijvoorbeeld de burst van Brand.
Ik heb ook niet gezegd dat ze een slechte champ is! Ze is zeer vergelijkbaar als amumu en tenzij je amumu een slechte tank vind dan heb ik dus nergens gezegd dat Leona een slechte tank is.Thormodo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:00:
Ik vind haar dus een prima tank (een echte “in your face” tank), die zeker nu Jarvan generfed is een prima optie is voor solo top.
Mijn begin build: Regrowth Pendant + health pot -> Philo stone -> mercury threads. Daarna wordt het eigenlijk al afhankelijk van de tegenstander (zoals met elke tank.)
In coop vs ai heb je altijd de kans dat iemand de champion kiest die je zelf wil spelen, afk gaat, zit te ragen, of gewoon veel slechter is dan zelfs de makkelijkste bots. Als je een champion wilt leren is beginnen met een custom game met bots een consistentere methode.Vicarious schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:22:
[...]
coop vs ai is dan nuttiger, krijg je gelijk tips van je medespelers als je erom vraagt
edit: Leona lijkt me redelijk balanced. Damage is niet heel goed, maar wel veel utility in teamfights en tanky genoeg. Moet wel zeggen dat ik zelf nog niet met haar heb gespeeld, komt volgende week wel
Een tank moet klappen kunnen opvangen en de tegenstanders een reden geven om jou aan te vallen, door een dreiging te blijven als ze ervoor kiezen jou niet aan te vallen. Zie bijvoorbeeld deze post die ik een tijd geleden heb geplaatst voor wat manieren die tanks daarvoor kunnen hebben.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:35:
Hoe moet ik de functie van tank in dit spel opvatten? Je trekt de minions naar je toe ofzo?
Anoniem: 216320
Ik ga toch eens een keer met de bots proberen. Heb nu al de hele dag problemen met mensen die disconnecten en dan na 5 - 10 minuten weer terugkomen. Ik speel regelmatig met 3 tegelijk in een team en dan wordt het lastig om van de bots te winnen.Vicarious schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:22:
[...]
coop vs ai is dan nuttiger, krijg je gelijk tips van je medespelers als je erom vraagt
edit: Leona lijkt me redelijk balanced. Damage is niet heel goed, maar wel veel utility in teamfights en tanky genoeg. Moet wel zeggen dat ik zelf nog niet met haar heb gespeeld, komt volgende week wel
Kan ik helaas niets over vertellen. Wel een paar keer in het team gehad en elke keer ging het erg goed. Misschien eens op youtube kijken?Anoniem: 216320 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:51:
Iemand tips voor mij hoe ik Renekton het beste kan spelen? Heb nu vijf keer een normal game gedaan (3-2), maar heb niet het idee dat ik hem goed beheers. Ene potje gaat het goed (5/8/24), ander potje gaat het slecht (0/2/7). Ik had hem redelijk tanky gespeeld (oa Mercury Threads, Sunfire Cape, Spirit Visage, maar ook wat dmg ingebouwd met een Youmuu's of Atma's). Tips?
items lijken wel ok, het is een tanky DPS. Ik denk wel dat je moet wachten om een teamfight in te gaan tot iemand anders initieert, anders word je heel snel kapotgeburst.Anoniem: 216320 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:51:
Iemand tips voor mij hoe ik Renekton het beste kan spelen? Heb nu vijf keer een normal game gedaan (3-2), maar heb niet het idee dat ik hem goed beheers. Ene potje gaat het goed (5/8/24), ander potje gaat het slecht (0/2/7). Ik had hem redelijk tanky gespeeld (oa Mercury Threads, Sunfire Cape, Spirit Visage, maar ook wat dmg ingebouwd met een Youmuu's of Atma's). Tips?
Dit is inderdaad vrijwel altijd zo lang tijdens de piekuren, maar daar komt op de korte termijn verandering in. Er komen aparte servers voor oost en west Europa, dus dan heeft de server nog maar ongeveer de helft van het huidige aantal spelers.Hogader schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:29:
Ik dacht ik doe nog even een potje voor ik een filmpje ga kijken, maar ik krijg gelijk een queue van 1 uur en 9 minuten. Is het altijd zo lang, want dan hoef ik het andere keren ook niet meer te proberen.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Anoniem: 415569
Er zijn 3 manieren om dat tegen te gaan:Anoniem: 415569 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:23:
heeft iemand nog tips als je gestunlocked word? of ben je dan gewoon ten dode opgeschreven. Ben er nu al verschillende keren aan dood gegaan. Blijf dan mijn heal knopje spammen maar ben vaak dood voordat ik kan healen. Of is de enige oplossing zorgen dat ik niet in die situatie terecht kom?
[Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 18-07-2011 10:25]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details