[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.507 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 415569 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:23:
heeft iemand nog tips als je gestunlocked word? of ben je dan gewoon ten dode opgeschreven. Ben er nu al verschillende keren aan dood gegaan. Blijf dan mijn heal knopje spammen maar ben vaak dood voordat ik kan healen. Of is de enige oplossing zorgen dat ik niet in die situatie terecht kom?
Hangt een beetje af van de situatie. Maar de Summoner spell Cleanse helpt natuurlijk, een beetje Tenacity krijgen (anti-CC) en als het bijvoorbeeld om Malzahar gaat: een Quicksilver Sashe. :) Maar als ze je echt focussen terwijl je er niet op voorbereid bent dan is het meestal einde verhaal en kún je niet zoveel doen :P

Gister voor het eerst gejungled met Udyr. Dat gaat best leuk en ik vind hem ook leuk om te spelen :) Krijg zelfs een beetje het idee dat als je het goed doet en een paar kills pakt, pas echt het 'beest in hem' los komt. Ben nog niet een echte jungler (speel alleen Nocturne jungle) omdat ik er niet teveel pages in m'n masteries/runes aan wil wijden. Met Nocturne/Udyr kan ik toe met één masterypage en één runepage. Voor de meeste andere junglers kom je in attackspeed wat praktisch nergens bruikbaar is buiten de junglers; dus daar geef ik m'n IP liever niet aan uit.

Ik zie vaak movementspeed Quints voorbij komen te laatste tijd, wat denken jullie daarvan? Is de boost echt merkbaar? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik doe m'n udyr/trundle/nocturne/xin zhao jungle allemaal met dezelfde masteries en afhankelijk van de setup, m'n tank of AD carry runepage :)
Echt veel verschilt maakt het niet vind ik, het hangt er wat van af waar je je op focussed die match.

Heb onlangs ook zitten denken movement quints te kopen voor m'n ashe. Nu ik van m'n boots + 3x Hpots ben afgestapt omdat ik altijd wel een support meekrijg, voel je toch echt traag aan.

309 speed vs +-320 speed is echt wel een groot verschil, en die 4 à 5 Arpen dat je moet opgeven is nu ook weer niet het einde van de wereld.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Merk dat de laatste tijd ik wel erg vaak in potjes kom waar geen jungler zit (aan beide kanten). Zit de laatste tijd veelal met Renekton in lane te spelen, anders ging ik wel de jungle in. Heb ondertussen ook wel een groot aantal junglers in m'n lijstje (Trundle, Udyr, Amumu en Irelia jungle ik regelmatig).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xin Zhao jungle heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, maar die lijkt mij inderdaad ook met dezelfde setup te kunnen werken. Ook maar eens doen :) Vind zelf alleen Udyr leuker spelen met z'n stances. Ik hou altijd wel van champions die net even anders werken dan normaal.

Trundle heb ik niet en trekt me ook niet zo. Amumu heeft wel enorme teamplay potentie, maar voelt voor mij altijd wat rechtlijnig qua spel. Je hebt je bandage, en je hebt je ultimate. En dat is Amumu :P Maar misschien doe ik hem nu enorm tekort en daarvoor mijn excuses aan de fans. Ik heb hetzelfde gevoel (maar dan iets minder) bij Nunu en nog erger bij Warwick.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Trundle vind ik anders een enorm heerlijke jungler en champion in het algemeen :D
Van zodra je die wriggles en triforce hebt ben je een zwaar meppende machine die net iets teveel damage doet om met rust gelaten te worden en net iets te weinig om te focussen. Perfecte balans en met je pillar is het zo enorm gemakkelijk om iemand out of position te pakken. Een beetje coordinatie en een teamfight wordt perfect engaged.

Ik heb zelf het meeste ervaring met amumu, m'n meest gespeelde character in ranked :)
Met hem clear ik altijd m'n jungle het snelst, sneller dan ik met xin, noc, ww en trundle doe. Komt waarschijnlijk door m'n playtime met hem, maar toch. Blue -> wolves -> red -> wraiths -> recall -> golems -> gank.

Meestal nog een gank direct na m'n blue dit vaak first blood bezorgd (bandage toss op level 2 pakken) en je team heeft er al direct wat meer vertrouwen in.

De voldoening die het geeft om een teammate met low HP te zien weglopen en jij die er dan in springt met je bandage en ulti waardoor hij kan wegkomen.. Daar doen we het voor :)

Udyr nog maar een paar keer gespeeld, maar het is een fun champion ja :) Turtle stance geeft toch zo'n lekkere regeneration

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Cloud schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:31:
[...]

Hangt een beetje af van de situatie. Maar de Summoner spell Cleanse helpt natuurlijk, een beetje Tenacity krijgen (anti-CC) en als het bijvoorbeeld om Malzahar gaat: een Quicksilver Sashe. :) Maar als ze je echt focussen terwijl je er niet op voorbereid bent dan is het meestal einde verhaal en kún je niet zoveel doen :P

Gister voor het eerst gejungled met Udyr. Dat gaat best leuk en ik vind hem ook leuk om te spelen :) Krijg zelfs een beetje het idee dat als je het goed doet en een paar kills pakt, pas echt het 'beest in hem' los komt. Ben nog niet een echte jungler (speel alleen Nocturne jungle) omdat ik er niet teveel pages in m'n masteries/runes aan wil wijden. Met Nocturne/Udyr kan ik toe met één masterypage en één runepage. Voor de meeste andere junglers kom je in attackspeed wat praktisch nergens bruikbaar is buiten de junglers; dus daar geef ik m'n IP liever niet aan uit.

Ik zie vaak movementspeed Quints voorbij komen te laatste tijd, wat denken jullie daarvan? Is de boost echt merkbaar? :)
De meeste junglers kunnen ook prima met armorpen overweg hoor. Default jungle page voor mij:
- Armorpen reds
- Flat armor yellows
- Magicres/lvl blues
- Armorpen reds

Mn masteries zijn vrijwel altijd 1/8/21 op junglers, maar op Xin wil ik nog wel eens 21/9/0 doen.

Ohja, en ik heb ervaring met junglen met:
- Amumu (heel andere setup met magicpen en 1/16/13 maar toch)
- Trundle
- Olaf
- Xin Zhao
- Warwick
- Jarvan
- Udyr (andere setup met dodge runes/masteries)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Zit echt te wachten tot Olaf eens FTP word, geloof dat 't één van de weinige champions is die ik nog nooit heb gespeeld :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
QSS > Cleanse, zonder twijfel.

QSS doet namelijk alles wat het oude Cleanse deed. Cleanse removde eerste echt alles, debuffs, dot's, ignite, etc. QSS doet dat nu ook, Cleanse verwijderd enkel nog maar CC effecten.

Ik heb het al een aantal keren eerder vermeld, maar QSS is het meest OP item in het spel, heeft enkele buffs gehad en met de laatste patch is de CD zelfs wat naar beneden gegaan (als ik me niet vergis).

Elke Carry, zou dit item verplicht moeten halen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cleanse verwijderd geen suppression, dus niet alle CC :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Intruder schreef op maandag 18 juli 2011 @ 03:05:
Goede tip als je begint met LoL is om veel spatie te gebruiken in teamfights, so heb je altijd jezelf in het midden van de fight. En natuurlijk moet je goed opletten wie wat gebruikt heeft en welke champions low zijn.
Ik speel ook al eventjes, zit rond de 1400 elo maar wil stappen maken.
speedzor schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:10:
van zodra je ziet dat je scherm wel heel erg opflikkert en er verschillende icoontjes bij je buff/debuff bar staan, flash je uit het gevecht. Komt er iemand achter je aan? Focus je op het weglopen/neerhalen van hem.
Ben je alleen? Zoek hun zwakste targets eruit en disable hun gevaarlijkste.

Het hangt veel af van welke rol je vervult in je team.
Ben je een ranged AD, dan ga je hun dps eruit zoeken en deze neerhalen. Je team zit, normaliter, wel met de instelling dat ze jou moeten verdedigen dus vaak ben je wel safe.

Ben je een AP nuker, zorg dat je vlak na je tank erin loopt en alles op hun AP/AD/Support smijt zodat je het gevecht met een 4v5 kan verder zetten.

Ben je een AP Tanky zoals Swain, Ryze of Karthus, laat iedereen dan even z'n initiële damage doen en spring er dan in met je auras en aoe damage.

Ik mag toch hopen dat je beeld maximaal uitgezoomed is? :)
In feite is het makkelijker overzicht te bewaren als je ranged bent, omdat iedereen voor je zit ipv overal rond je.
De basics zijn mij allemaal meer dan duidelijk, ik heb gewoon een soort tunnelvision zodra een teamfight begint. Maar ik denk dat het gewoon een kwestie van nog meer spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
-Mike- schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:37:
[...]

Ik speel ook al eventjes, zit rond de 1400 elo maar wil stappen maken.

[...]

De basics zijn mij allemaal meer dan duidelijk, ik heb gewoon een soort tunnelvision zodra een teamfight begint. Maar ik denk dat het gewoon een kwestie van nog meer spelen is.
Dat is puur kwestie van oefenen, ik heb dit eerst ook maar nu begin ik van tevoren te denken waarvoor ik moet oppassen (ligt er aan wat voor champion je hebt) maar stel je hebt een ad melee champ, dan wil je niet tussen de ulti van amumu zitten dus daar probeer je gewoon uit de buurt te blijven, enzovoort. Bij mij waren All Random All Mid potjes wel een goede oefening, je hebt vaak gewoon grote chaos, en probeer daarmee maar je taak te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door koekwaus21 op 18-07-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
koekwaus21 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:46:
[...]

Dat is puur kwestie van oefenen, ik heb dit eerst ook maar nu begin ik van tevoren te denken waarvoor ik moet oppassen (ligt er aan wat voor champion je hebt) maar stel je hebt een ad melee champ, dan wil je niet tussen de ulti van amumu zitten dus daar probeer je gewoon uit de buurt te blijven, enzovoort. Bij mij waren All Random All Mid potjes wel een goede oefening, je hebt vaak gewoon grote chaos, en probeer daarmee maar je taak te doen.
Probleem is dat ik in ranked eigenlijk altijd de "lul" ben omdat ik altijd de teampicks doe en dus eigenlijk nooit met dezelfde champ speel. ARAM ga ik wel weer eens spelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ennnn we hebben er weer een dramaatje bij!

http://clgaming.net/board...lgaming/2596-nesl-fiasco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Kleine kinderen...allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Deze quote van RiotMarcou toont het mooi aan:
Wickd, you yourself have seen a lot of attention from Riot staff and you know that you would probably have more and better interactions if you were able to moderate your attitude as well. I talk to your managers and editors at SK on a weekly basis cause we are able to have constantly positive and productive conversations.
http://clgaming.net/redtracker/topic/9317/?p=1

Die houding van die pro players is toch echt te erg. Wekelijks een paar berichten over hoe ze games trollen, afk gaan, constant dat kinderachtig gedrag ingame.

Maar RiotMarcou geeft toch wel elke keer een heel professionele indruk telkens ik hem zie posten :)
Gelukkig iemand die z'n hoofd koel houdt met al die... associale persoonlijkheden

edit:
http://riotgames.com/careers/job-openings-0

Ach, nog enkele jaren en ik kan er naartoe..

[ Voor 16% gewijzigd door speedzor op 18-07-2011 16:08 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is sommige van die 'pro' spelers wel wat in hun bol geslagen inderdaad. Desalniettemin vind ik sommige quotes van die NESL admins ook echt niet te pruimen :X Zelfs al heb je te maken met sommige van dit soort kiddies, hou zelf je hoofd koel en reageer normaal.

RiotMarcou komt mij inderdaad prima over en ik geloof persoonlijk geen zak van alle verhalen dat pro spelers geen contact kunnen krijgen met mensen van Riot. Maar hoe dan ook is LoL als eSport iets dat nog moet groeien en dan horen dit soort kinderziektes (pun intended) er helaas ook bij. Zal wel goed gaan komen vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Marcou reageert inderdaad vrij professioneel. Misschien is het een idee om een mailgroep op te richten voor de pro teams die zich geregeld plaatsen voor grote toernooien, zo kunnen ze altijd onderling contacten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://clgaming.net/redtracker/topic/9233/?p=5

Thoughts over deze tactiek die beschreven wordt in de OP?
Het lijkt me echt iets voor premades en je verliest er toch enorm veel XP van..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mwah.. een paar deaths in het begin nog niet, als je het blijft doen wel. Maar als je toch wilt recallen en je lane is vrij, waarom niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
in het begin mis je al bijna een compleet level als je 1x sterft, ga je dan hele tijd de baron lopen knuffelen lijkt me dat je echt wel een achterstand op loopt. Als ik merk dat ik nu soms al die kleine burst doe vlak voor level 6 zodat ik enkele seconden eerder 6 ben, dan mag ik er niet aan denken al 2x terug te moeten lopen ofzo :p

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

speedzor schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:06:
http://clgaming.net/redtracker/topic/9233/?p=5

Thoughts over deze tactiek die beschreven wordt in de OP?
Het lijkt me echt iets voor premades en je verliest er toch enorm veel XP van..
Je zegt zelf al dat het iets voor premades is, dan kom je dus ook tegen premades en met een beetje niveau gaat niemand 4v5 situaties onbenut laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378208

Ik vroeg me af of er nog een aantal redelijk nieuwe LOL spelers waren, dus rond summoner lvl 12. Waarmee ik samen zou kunnen spelen. Misschien zelfs met skype etc. Aangezien ik niet meteen met de lvl 30's wil meedoen leek me dit voor de wat lagere spelers een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:38

Flapmo

and back is gigi!

Haha, "Catch the Teemo" op RIOT stream is echt te grappig. 1 teemo, vanaf level 1 moet enemy team de teemo 2x killen binnen 10 min game. Teemo mag niet in passive (stealth) gaan en niet bij towers hangen, alleen jungle crossen en alleen own jungle + river :D.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:47

Hu9o

Schokkend

link?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-07 13:50

Bananenspin

Omdat het kan

Wauw dit potje...
We waren met 4 en onze random koos een tryn met Revive en Smite. Hij vertelde dat hij voor t eerst LOL speelde, en dat dus deed op account van zn vriend.. Hij feede als een gek bot en kocht mana items -.-' maar doordat onze Annie het goed deed en mijn gejungle goed ging kon ik lang voorkomen dat ie nog meer feede en dat de bot tower kapot ging. Eindstand trokken we de game naar ons toe en begon hij nog kills te jatten ook XD maar wat een trol...

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/31361co.png

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat een beest is Udyr toch. Was aan het junglen met hem, maar solo top morde ging erg slecht vs xin + soraka. Resultaat een weldoorvoede Xin :P

Rond de 20 minuten stonden we 11 kills en 3 towers achter en net op het moment waarop ik aan een eventuele surrender begon te denken; klikte de puzzelstukjes van ons team ineens in elkaar. Ik kreeg wat kills en na een tijdje was ik bijna niet meer dood te krijgen. Telkens bear stance op xin, soraka en nunu zijn ultimate en hun dmg output ging drastisch omlaag. Toen nog een baron die ze probeerden te halen maar die ze niet door zetten (maar ze vochten ook niet als één terug; de helft rende de helft vocht). Dat gaf ons 4 kills en een baron gevolgd door 40 seconden gratis pushen.

Uiteindelijk nog gewonnen ook, ondanks het bizar slechte begin. Dit zijn de meest gave games vind ik :) Ik kreeg zelfs complimenten van de tegenpartij over mijn Udyr terwijl dit pas de 2e keer is dat ik hem binnen normals in de jungle speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378208

Inderdaad, deze soort games geven zeker weten de meeste voldoening. Had laatst ook zelf z'n game. Ons team kwam erg achter, maar opeens begon het te lopen en dan lukt het wel opeens, waar iedereen in het begin faalde. Echt heel erg voldoenend om dan alsnog te winnen terwijl je tegenstander denkt de overwinning al binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
en dan had ik net het omgekeerde. In het begin kwamen we aan de verliezende hand, daarna nog een gigantische terugkeer gehad van 10 kills achter naar 15 kills voor, waarna ze het op het einde te lang rekten door steeds 4v5 te gaan en zo hebben we nog verloren.

Als ashe 16-8-8 gehaald, maar als je team de hele tijd suicide gaat plegen kan je ook niet doen natuurlijk.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
nieuwe rotation:

- anivia
- malphite
- maoki
- yi
- mordekaiser
- morgana
- rumble
- twisted fate

[ Voor 8% gewijzigd door axel101 op 19-07-2011 02:05 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Voor als men een keer fun wil hebben presenteer ik jungle janna:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rhnpr.jpg

Haar ganks zijn zeer sterk, met red, haar slow, knockup en daarboven op nog flash ult. Ze is niet supersnel qua jungletimes, maar ze is ook niet traag, je kunt makkelijk gelijk level blijven als de solo lanes.

Summoners:
Smite (obvious, anders ben je te traag en wordt het moeilijk de red en blue te doden)
Flash (voor die flash ult combinaties, je kunt ook exaust voor extra harde ganks, of mss clairvoyance als dat nodig is)

Runes:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/ldm8j.jpg

Masteries:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/V1Z2v.jpg

Zorg ervoor dat je met de runes en masteries samen 12 armor pen hebt en de rest attackspeed om de jungle te versnellen. Het maakt niet precies uit hoe je aan die 12 armor pen komt. Je kunt eventueel nog 1/15/14 gaan voor wat meer hp, armor, mr, sneller lopen en lagere flash cooldown. Ik gebruik zelf 21/0/9 omdat die jungletimes veel sneller zijn.

Route:
  • Start met Long Sword en 1 potion en je shield skill.
  • Smite blue wraith, put je shield up, clear wraiths.
  • Gebruik potion terwijl je naar wolves loopt.
  • Clear wolves met shield, zodra je lvl 2 wordt skill je tornado en zet je tornado aan, laat hem helemaal opladen. Je tornado helemaal opgeladen doet 140 dmg, dus autoattack de andere wolf zodra de ene onder 140 hp komt.
  • Clear de kleine golems, gebruik 1 tornado en de rest van je mana voor shield, smite de eerste golem, je zult de 2de golem een beetje moeten kiten om hem dood te krijgen zonder zelf dood te gaan :)
  • Bluepill naar base en koop Cloth Armor en 2 potions
  • Doe nu de blue golem (smite), wolves, wraiths, red golem (smite), golems
  • Gebruik je potions zodra je iets meer dan 200 hp mist, maar zorg ervoor dat je geen potion heal verspilt in combinatie met je shield en natural hp regen.
  • Hierna moet je blue pillen.
  • Je hebt nu 2 keuzes: boots kopen en ganken, of als er geen gank mogelijk is, koop razor en jungle verder.
Skills:
1 Shield, 2 tornado, 3 shield, 4 tornado, 5 zephyr (slow voor ganks)
Daarna prioriteer je ult, shield, slow, tornado.
(Je zou zelfs alleen lvl 6 ult kunnen halen en daarna pas weer op lvl17, want alleen de heal scaled, en de mana wordt steeds duurder en die heal is toch al niks waard, kun je beter wat lifestealen. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor de knockback.)

Noodzakelijke items:
Wriggles,
Berzerker boots, als je heel erg bang bent voor cc (zoals een veigar) koop dan merc threads, maar zorg dan wel voor een early zeal om je jungle up te speeden

Items die ik verder zou kopen als AD janna (gewoon ad carry eigenlijk):
Bloodthirster
Phantomdancer
Last whisper (als je alleen de tank kan targetten in teamfights)
Banshees Veil / Infinity Edge / Guardian Angel / Randuins Omen

Je zou misschien ook nog support janna kunnen gaan na wriggles en berzerkers, maar heb het zelf nog niet geporbeerd. Items als eagis of the legion, shurelias reverie, banshees, soul shroud, frozen heart denk ik dan aan.

Speelstijl:
Je bent erg squishy, je hebt heel weinig armor en magic res, dus zorg er absoluut voor dat je nooit gepakt wordt door de tegenstander. Gelukkig kan janna kiten als een eindbaas met red + haar slow en al die andere cc. Mensen moeten ook niet van je weg proberen te rennen, want dankzij red en zephyr komen ze gewoon niet weg en gaan ze dood. Ik heb persoonlijk een superfed renekton helemaal gesloopt op deze manier :)

Ik probeer altijd teamfights te baiten met ad janna, omdat de tegenstanders meestal denken dat je makkelijk te pakken bent. Als ze de bait pakken en je pogen aan te vallen gooi je gewoon je hele CC kit eruit, jouw team gaat erin, en jij gaat lekker van veraf alles kapot raggen, net als een AD carry. Je cooldowns op tornado en zyphyr zijn laag genoeg om meerdere keren per teamfight te gebruiken. Shield kan je op jezelf doen voor extra damage, of je kunt proberen teammates die gefocussed worden te helpen. Ondanks dat je geen ap bent is je shield redelijk sterk. Ik heb zelf een twisted fate gered van een lux ult met shield, daarna kreeg ik meteen bedankjes in chat voor de save :)

In die laatste game was ik zelfs sterker dan onze ad carry ashe, ik had meer farm, betere score, dus probeer het eens uit, het is super leuk, en verassend goed. Pas er wel op: je zult troll genoemd worden, en als de game niet zo goed gaat zullen ze jou de schuld geven, maar als het goed gaat zijn ze verrast hoe goed janna jungle is ;) Laat je niet tegenhouden door die bittere mensen die creativiteit afstraffen met hun troll geroep ;)

P.s.: Ik ga binnenkort experimenteren met 1 of 2 ad red runes, omdat je in het begin bij het clearen van de camps minions met 3 hp over hebt, en dan een hele autoattack moet wachten om hem dood te krijgen, geldt vooral voor wraiths en wolves, misschien is de jungle time wel te versnellen met 1 of 2 ad red runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janna hoort bot lane met een AD carry.
Haar in een jungle stoppen is zonde, aangezien er
1) betere junglers zijn.
2) je AD carry je nodig heeft op bot.

Je zou nog een extra support kunnen nemen voor bot, maar 2 supports is over het algemeen no-go.
Tuurlijk zou je haar kunnen junglen, en het zou ook wel ok gaan.
Echter voelt het compleet nutteloos imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
*O*
Platform Split Scheduled for 00:30 UK Time Tomorrow!

Summoners!

You’ve all waited patiently for us to prepare for the launch of our new, dual-platform environment. Today, we’re here to tell you that your long wait is nearly over. Tomorrow, we will begin the process of splitting the European platform into EU West and EU Nordic & East.

At 00:30 UK Time tomorrow, we will begin the process of bringing the platform offline for the split. For your entertainment, at this time we will be streaming non-stop to bring you show matches, interviews with Riot Games employees, and status updates on how the split is proceeding. We estimate that the maintenance window should take no longer than 12 hours, and – once it is complete – you will be able to log in and play on your new platform. If you would like more information on exactly what the split will entail, you can visit the FAQ.

Once you have logged into your new home, you will find that a 14 Day IP Boost has been credited to your account. This is our gift to you, to help speed your progress toward any content that you’ve been waiting to unlock.

It’s been a long road, summoners, but we’re very close to the finish line. Thank you for bearing with us, and we look forward to playing with all of you on EU West and EU Nordic & East.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 03:23:
1) betere junglers zijn.

Je zou nog een extra support kunnen nemen voor bot, maar 2 supports is over het algemeen no-go.
Maar het is wel leuk, en daar ging het hem om. Denk niet dat hij dit in serieuze matches ook zou doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
AD Janna lijkt me wel leuk :)
Maar zal toch voor een andere keer zijn, heb gisterenavond nog maar net Tank Teemo en Twitch gespeeld en m'n trollmeter is al voldaan.

SPLIT *O* _/-\o_ _/-\o_ *O*

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws dat de serverdeling er aan komt, elke avond ruim een uur wachten is waardeloos. En die IP boost is welkom, heb vanaf vrijdag vakantie :) En kan ik mooi voor wat extra Champions gaan sparen.

Gisteren een paar potjes met Mordekaiser gedaan. Niet echt een Champion om bovenaan in de kill list te komen, zeker niet als je elke keer alleen in een lane staat. Iemand die met Sivir speelde en behoorlijk wat kils had riep telkens in de chat dat de rest nabs waren en dat ik veel meer kills had moeten doen. Dat is sowieso al lastig als je telkens door disconnects met 3 man tegelijk speelt maar als je daardoor tegen 2 Champions tegelijk moet die kunnen stunnen weet ik niet hoe je aan 14 kills moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:31:
Dat is goed nieuws dat de serverdeling er aan komt, elke avond ruim een uur wachten is waardeloos. En die IP boost is welkom, heb vanaf vrijdag vakantie :) En kan ik mooi voor wat extra Champions gaan sparen.

Gisteren een paar potjes met Mordekaiser gedaan. Niet echt een Champion om bovenaan in de kill list te komen, zeker niet als je elke keer alleen in een lane staat. Iemand die met Sivir speelde en behoorlijk wat kils had riep telkens in de chat dat de rest nabs waren en dat ik veel meer kills had moeten doen. Dat is sowieso al lastig als je telkens door disconnects met 3 man tegelijk speelt maar als je daardoor tegen 2 Champions tegelijk moet die kunnen stunnen weet ik niet hoe je aan 14 kills moet komen.
Met Mordekaiser moet je 1v2 alleen maar onder je toren blijven farmen en zo snel mogelijk hextech revolver halen. Vanaf dat moment moet je je lane makkelijk kunnen houden en kun je ze afstraffen iedere keer dat ze ongeduldig worden. Met je ult + ignite doe je verrassend veel dmg vanaf lvl 11 (lvl 2 ult)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 12:21
Op de een of andere manier heb ik wat tegen Morde, ik heb echt een gruwelijke hekel om tegen hem te moeten (vooral in lane).
Ik zucht dan ook als ik hem zie op het Loading screen :X
Dit komt omdat hij meestal zeer tanky is en ook nog eens veel damage doet.
Ik probeer het hem daarom ook early game moeilijk te maken, zodat hij niet te snel lvl'ed.

Iemand nog tips voor counter morde? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Counter morde? Gewoon dik harassen zodat hij zijn shield niet up kan houden en ook niet zo makkelijk kan farmen. Verder helpen ganks vrij goed aangezien hij geen escapes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik ben er anders altijd pissig van als ik een morde in m'n team heb en ben blij als er eentje bij de vijand zit :)
Echt een waardeloze champion in mijn ogen maar goed, laten we dat niet opnieuw oprakelen :D

Zet er een ranged character bij en je outplayed met gemak.
zeker als hij mid gaat en je bent bv brand, die jongen heeft geen schijn van kans dan :+

edit: en niet aanvallen wanneer er minions van je bij zijn ofcourse

ps: de rotation van hierboven klopt niet volledig. Dit is de complete lijst:

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/anivia.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ashe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/malphite.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/masteryi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/morgana.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/twistedfate.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/mordekaiser.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/poppy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/maokai.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/rumble.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door speedzor op 19-07-2011 11:09 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 22:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou ben ik nog vrij nieuw, maar gister had ik toch een briljante game. De tegenstanders uit de normal game waren noob of nog grotere noob. Ik speelde Vayne. Stats uiteindelijk: 32-3. :X

Helaas zie ik geen mogelijkheid om m'n stats op een website terug te vinden, anders kon ik meer info geven. Het was wel erg leuk moet ik zeggen. Jammer dat er weer nieuwe heroes komen, net als ik gewend ben aan deze. :P
Mijn build was trouwens: Dorans Blade > Boots > Black Cleaver > Beserkers > Maldred > Trinity Force

Ondanks de hoge kosten van deze hero overweeg ik nog steeds om hem te kopen.

De split is trouwens inderdaad erg goed nieuws. Hopelijk heeft het een positief effect op de queues. *O*
@Speedzor: nice overview zo!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij je profiel bij matchhistory kijkt zie je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Heb je ervaring met dit soort games? Want dat scheelt wel een hoop. Vayne is wel een hele goede pubstomper trouwens. Als je in het begin wat kills krijgt kun je iedereen 3-shotten en je bent bijna niet kapot te krijgen vanwege je tumble, ult en summoner spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:50:
Als je bij je profiel bij matchhistory kijkt zie je stats.
Ingame bedoel je? Ik ben nu op m'n werk en heb daar helaas geen LoL. :P
Bij HoN kun je op de officiele site inloggen en daar je history terugkijken afaik.
Bij LoL kon ik alleen account details vinden op hun website.
Vicarious schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:51:
Heb je ervaring met dit soort games? Want dat scheelt wel een hoop. Vayne is wel een hele goede pubstomper trouwens. Als je in het begin wat kills krijgt kun je iedereen 3-shotten en je bent bijna niet kapot te krijgen vanwege je tumble, ult en summoner spells.
Ja, heb wat HoN ervaring, gecombineerd met zeer veel RTS (SC, WC3 & SCII) ervaring om op terug te vallen kan ik niet zeggen dat ik net kom kijken.

Overigens heb ik het idee dat Vayne op korte termijn generfd gaat worden. Tumble + Sheen is echt overpowered early game.

[ Voor 45% gewijzigd door PromWarMachine op 19-07-2011 11:56 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je kunt dat soort stats niet inzien tenzij je ze zelf bijhoudt. Ik gebruik zelf het programma van http://www.riotstats.com. Deze uploader stuurt de stats naar hun eigen site en naar lolbase. Als je je game client sluit dan stuurt de uploader de gegevens naar de sites. Wat ik meestal doe is de uploader opstarten voordat ik stop met spelen. :)

Voor een voorbeeld van statistieken: http://www.riotstats.com/players/eu-clouded-thought

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Vayne is de laatste twee patches al generfed, denk niet dat ze daar nog heel veel aan gaan komen.

Ik lees trouwens net op solomid dat ze het vliegtuig, verblijf etc in gamescom zelf moeten betalen? Wat is dat voor iets belachelijks, daarom komt CLG al niet. Zo kan LoL toch nooit serieus genomen worden als e-sport.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:56:
Vayne is de laatste twee patches al generfed, denk niet dat ze daar nog heel veel aan gaan komen.

Ik lees trouwens net op solomid dat ze het vliegtuig, verblijf etc in gamescom zelf moeten betalen? Wat is dat voor iets belachelijks, daarom komt CLG al niet. Zo kan LoL toch nooit serieus genomen worden als e-sport.
Ze zeiden het ingame al tijdens de laatste wedstrijd: 3k betalen aan kosten om 2k te winnen (als ze al winnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Volgens mij was het 10-12k betalen om 12k te winnen.

Dat waren althans de cijfers die ik tegengekomen ben.
Nu goed, volgens mij zullen ze wel een sponsor weten te vinden hoor, dit loopt wel los.

http://solomid.net/blog.php?v=9590

Patriotische amerikanen zeg

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:52:
[...]

Ingame bedoel je? Ik ben nu op m'n werk en heb daar helaas geen LoL. :P
Bij HoN kun je op de officiele site inloggen en daar je history terugkijken afaik.
Bij LoL kon ik alleen account details vinden op hun website.

[...]

Ja, heb wat HoN ervaring, gecombineerd met zeer veel RTS (SC, WC3 & SCII) ervaring om op terug te vallen kan ik niet zeggen dat ik net kom kijken.

Overigens heb ik het idee dat Vayne op korte termijn generfd gaat worden. Tumble + Sheen is echt overpowered early game.
toon volledige bericht
Als je inlogged ingame (niet de website) en je gaat naar je profiel waar je ook de runes inplakt e.d. dan zie je ook een kopje matchhistory. Daar kun je per game je eigen stats zien, niet die van je hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Forn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:56:
[...]

Dat is echt niet raar hoor, dat niet elke organisator die kosten op zich neemt. Daar hebben de pro spelers/teams sponsoren voor natuurlijk. :) Dat is in veel games zo, bijvoorbeeld ook SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Grappig hoe RIOT "The Monkey King" hero hoogstwaarschijnlijk gejat heeft van Heroes of Newerth.
HoN had de monkey king concept al sinds de open beta van RIOT, die ze toen zijn gaan uitwerken en pas bekend hebben gemaakt. En vlak daarna komt RIOT aan de proppen met de monkey king. Erg verdacht en flauwtjes.

@Morde counter: Quicksilver sash tegen zijn ult en zijn early game cappen.
Als de enemy morde 15 min in aan de >100 CK zit, dan krijg je g eheid problemen.
Mordekaiser is een hero die erg geniet van het 'snowball effect'. (Dit werkt ook negatief, dus.)

Waardeloze early game? Waardeloze morde.
Superb early game? godlike morde.

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 19-07-2011 12:17 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 03:23:
1) betere junglers zijn.

Het is jammer dat je er zo over denkt. Basically ben je een AD carry, dus is er vooralsnog geen sprake van 2 supports. Punt 1 is waar, maar dat er betere junglers zijn betekent niet dat het betere picks zijn. Janna brengt ontzettend veel utility voor een team, wat andere junglers bijv niet doen. Ik zeg niet dat janna superieure pick is, ik moet zelf nog meer oefenen voordat ik me aan zo'n stelling waag.
Punt 2 is dus onzin, je bent ad carry, dus bottom kan best nog een full support erbij.
En je zegt dat het compleet nutteloos voelt, waarom?

Op papier is ad janna jungle juist vergelijkbaar met andere AD carries. Stel je vergelijkt met mf
Mf: passive mobility, 2 target nuke q, ~35 ad per attack passive w, 50% as steriod + healing reduce w, aoe dmg + slow e, aoe dmg r
Janna: Passive mobility vergelijbaar, haar q is een aoe nuke en doet met voldoende targets meer damage dan mf q, haar shield geeft vergelijkbare passive ad, ontzettend harde single target slow, die ook nog eens dmg nuke is, knockback ult
De verschillen zijn dus eigenlijk dat mf een as steriod heeft en healing reduc, terwijl janna meer cc ter beschikking heeft.

Ik wil hiermee niet aangeven dat ad janna het beste is en in elk team moet, maar dat jouw uitspraak van compleet nutteloos gewoon onzin is en dat ze vergelijkbaar is met andere ad carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
kaluro2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:15:
Grappig hoe RIOT "The Monkey King" hero hoogstwaarschijnlijk gejat heeft van Heroes of Newerth.
HoN had de monkey king concept al sinds de open beta van RIOT, die ze toen zijn gaan uitwerken en pas bekend hebben gemaakt. En vlak daarna komt RIOT aan de proppen met de monkey king. Erg verdacht en flauwtjes.

Als de enemy morde 15 min in aan de >100 CK zit, dan krijg je g eheid problemen.
Mordekaiser is een hero die erg geniet van het 'snowball effect'. (Dit werkt ook negatief, dus.)

Ik heb toevallig ook op het HoN forum gekeken, en ze zeiden daar inderdaad ook dat ze het concept al in Open Beta hadden, maar tegelijkertijd ook dat het uit Journey to the West afkomstig is. Het kan toch ook zijn dat ze er gewoon tegelijk mee komen? Het is niet zo alsof het idee zelf bedacht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
kaluro2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:15:

Thx voor de tips allemaal, ik zal de QSS eens uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Cloud schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:55:
Je kunt dat soort stats niet inzien tenzij je ze zelf bijhoudt. Ik gebruik zelf het programma van http://www.riotstats.com. Deze uploader stuurt de stats naar hun eigen site en naar lolbase. Als je je game client sluit dan stuurt de uploader de gegevens naar de sites. Wat ik meestal doe is de uploader opstarten voordat ik stop met spelen. :)

Voor een voorbeeld van statistieken: http://www.riotstats.com/players/eu-clouded-thought
Jammer dat het via een externe tool moet, maar ik zal deze installeren. Bedankt!

Zo kun je in ieder geval de stats zien van al je games, in plaats van alleen de laatste ~10.
Ook leuk zijn die champion stats. Daar zou nog avg. CK bij kunnen, maar ach, aan de hand van K/D/A kun je ook wel bepalen of je het goed of slecht doet met een bepaalde champion. :)
Cloud schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:12:
[...]

Dat is echt niet raar hoor, dat niet elke organisator die kosten op zich neemt. Daar hebben de pro spelers/teams sponsoren voor natuurlijk. :) Dat is in veel games zo, bijvoorbeeld ook SC2.
Inderdaad. Voor grote sponsors is 10k reisgeld peanuts, terwijl je het als 'gewone' spelers natuurlijk niet kunt betalen. De organisator betaalt het volgens mij alleen bij invitational only, zoals Blizzard in geval van Blizzcon.

Nog 2 vragen trouwens:
1. Waar zie je je CK's ingame? Volgens mij mis ik die in de standaard UI.
2. Klopt het dat je niet kunt pannen over het scherm zonder je muis te bewegen? Gister WASD geprobeerd (met als gevolg dat ik m'n summoner spell gebruikte terwijl het niet moest :X) en ook de pijltjes, maar geen van beide werkte. Spatie werkt wel om weer bij je hero te komen, maar pannen zou ook handig zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 19-07-2011 12:35 . Reden: Vragen toegevoegd ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cvan schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:18:
[...]

Het is jammer dat je er zo over denkt. Basically ben je een AD carry, dus is er vooralsnog geen sprake van 2 supports. Punt 1 is waar, maar dat er betere junglers zijn betekent niet dat het betere picks zijn. Janna brengt ontzettend veel utility voor een team, wat andere junglers bijv niet doen. Ik zeg niet dat janna superieure pick is, ik moet zelf nog meer oefenen voordat ik me aan zo'n stelling waag.
Punt 2 is dus onzin, je bent ad carry, dus bottom kan best nog een full support erbij.
En je zegt dat het compleet nutteloos voelt, waarom?

Op papier is ad janna jungle juist vergelijkbaar met andere AD carries. Stel je vergelijkt met mf
Mf: passive mobility, 2 target nuke q, ~35 ad per attack passive w, 50% as steriod + healing reduce w, aoe dmg + slow e, aoe dmg r
Janna: Passive mobility vergelijbaar, haar q is een aoe nuke en doet met voldoende targets meer damage dan mf q, haar shield geeft vergelijkbare passive ad, ontzettend harde single target slow, die ook nog eens dmg nuke is, knockback ult
De verschillen zijn dus eigenlijk dat mf een as steriod heeft en healing reduc, terwijl janna meer cc ter beschikking heeft.

Ik wil hiermee niet aangeven dat ad janna het beste is en in elk team moet, maar dat jouw uitspraak van compleet nutteloos gewoon onzin is en dat ze vergelijkbaar is met andere ad carries.
toon volledige bericht
sorry, Sinds wanneer zijn Janna haar Q en W een nuke? Ze zijn op zn hoogst irritant de eerste levels, daarna voel je ze enkel omdat ze slowen en knockuppen.
Ze scalen (slecht) met AP dus als je AD carry gaat heb je niets aan die 'nukes'.

edit: net weer een high elo stream gekeken waar de speler, uNR Lapaka, de hele tijd liep te schelden.
En dan altijd dat enorm enorm enorm irritante 'zzz' of 'yea it was all my fault'.
Daar kan ik me echt aan ergeren :X

[ Voor 6% gewijzigd door speedzor op 19-07-2011 12:58 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Cloud schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:12:
[...]

Oh mijn fout dan haha. Weet er niet zo veel vanaf. Die sponsors waren mij helemaal ontschoten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals PromWarMachine ook al zei; doorgaans worden alleen invitationals vergoed door de organisator. In de praktijk zal dat voor LoL in eerste instantie alleen het officiële Season ... einde zijn, maar niet de toernooien die daar naar leiden. :)
PromWarMachine schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:33:
[...]

Nog 2 vragen trouwens:
Bedoel je in een match of daarbuiten? Want in beide gevallen zijn ze wel zichtbaar. Buiten matches staan ze overigens tussen de tekstuele statistieken vermeld als je een match aanklikt.
2. Klopt het dat je niet kunt pannen over het scherm zonder je muis te bewegen? Gister WASD geprobeerd (met als gevolg dat ik m'n summoner spell gebruikte terwijl het niet moest :X) en ook de pijltjes, maar geen van beide werkte. Spatie werkt wel om weer bij je hero te komen, maar pannen zou ook handig zijn.
Dat moet wel kunnen, maar standaard zijn het de pijltjes toetsen volgens mij. Zou je bij de Key bindings even na moeten kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Weet iemand nou precies hoe dat zit met die rewards die we straks krijgen op basis van de badge (bornze, sivler, gold)? Wat voor een rewards zijn dat en krijgen we die na de server split of na het eind van season 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
[...]

Nog 2 vragen trouwens:
Als ik het goed begrijp bedoel je de creepkills die je hebt gemaakt? Dat kun je zien door op tab te drukken in het spel, zie je ook de stats van de andere spelers in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Forn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:29:
[...]

Ik heb toevallig ook op het HoN forum gekeken, en ze zeiden daar inderdaad ook dat ze het concept al in Open Beta hadden, maar tegelijkertijd ook dat het uit Journey to the West afkomstig is. Het kan toch ook zijn dat ze er gewoon tegelijk mee komen? Het is niet zo alsof het idee zelf bedacht is...
Monkey King is een mythe uit de chinese oudheid. Maar het is allemaal érg toevallig ja, het kan toeval zijn - wie weet! :+

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Cloud schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:53:
Bedoel je in een match of daarbuiten? Want in beide gevallen zijn ze wel zichtbaar. Buiten matches staan ze overigens tussen de tekstuele statistieken vermeld als je een match aanklikt.

[...]

Dat moet wel kunnen, maar standaard zijn het de pijltjes toetsen volgens mij. Zou je bij de Key bindings even na moeten kijken. :)
Volgens mij kon je ook je camera bewegen met je middle mouse btn.. maar dat had ik uitgezet omdat niet heel fijn is als je in een heavy teamfight zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Riot baseert de heroes volgens mij gewoon losjes op oude mythes, dus kan best toeval zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ingame. Buiten de game had ik ze al gevonden en staan ze ook op riotstats zoals je zelf linkte. :)
Nja, gister heb ik daar wel gekeken, maar niet gevonden. :P
Forn schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:57:
[...]

Als ik het goed begrijp bedoel je de creepkills die je hebt gemaakt? Dat kun je zien door op tab te drukken in het spel, zie je ook de stats van de andere spelers in de game.
Ja, creepkills die je maakt terwijl je speelt. TAB, ok.
Ik zat meer te denken aan een plaats die permanent zichtbaar is.
Zoals rechtsboven waar ook je K/D/A staat, maar dat is er blijkbaar niet. Dan weet ik dat ik er niet overheen kijk ofzo. :P
koekwaus21 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:59:
[...]

Volgens mij kon je ook je camera bewegen met je middle mouse btn.. maar dat had ik uitgezet omdat niet heel fijn is als je in een heavy teamfight zit.
Hmm. Die ga ik even proberen vanavond.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 13:31
[...]

Jammer dat het via een externe tool moet, maar ik zal deze installeren. Bedankt!

Zo kun je in ieder geval de stats zien van al je games, in plaats van alleen de laatste ~10.
Ook leuk zijn die champion stats. Daar zou nog avg. CK bij kunnen, maar ach, aan de hand van K/D/A kun je ook wel bepalen of je het goed of slecht doet met een bepaalde champion. :)
Hela hola, ff wachten met installeren. Tegenwoordig hebben we lolstatistics (www.lolstatistics.com), zij hebben een bot ingelogged op de US en EU servers die het profiel bezoekt van mensen van wie je hun stats wil zien, en deze gegevens naar de website upload! Zo kan je dus altijd de up-to-date stats zien :) Er is nog wel één stat die absoluut niet klopt (ik geloof dat de deaths niet goed gelezen worden, in sommige gametypes, dus heb je een gigantische kill/death ratio). De site is echter nog in Bèta dus daar wordt vast nog naar gekeken :)

In ieder geval geen geklooi met logs meer! :D

ps. let er wel ff op dat onderaan de site staat of ze op dit moment wel nieuwe stats op kunnen halen, door loginqueues en andere serverproblemen kunnen ze soms niet realtime stats ophalen. Naar mijn ervaring werkt de site in ieder geval 's ochtends wel prima, aangezien ze dan gewoon in kunnen loggen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Airdack op 19-07-2011 14:03 ]

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de serversplit ook bij gaat dragen aan het terugdringen van de disconnects want dat is waardeloos om elke keer met maar 3 of 4 te moeten spelen.
Weet iemand of er ook andere maps in de planning staan? Gewoon om wat af te kunnen wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik dacht dat ze plannen hadden voor een nieuwe map, maar die zal nog wel even op zich laten wachten.
Het zal in ieder geval geen Magma Chamber zijn, die is afgedaan :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat hangt van de oorzaak van disconnects af hé. Er zijn veel meer factoren van toepassing dan alleen de servers van Riot :) Iemand kan zelf gewoon disconnecten, zijn internet kan er uit vliegen, hij kan ongelooflijk laggen, etc.

Wat betreft nieuwe maps hebben ze één in ontwikkeling dacht ik, maar dat gaat nog lang duren denk ik. Nieuwe maps zijn niet eenvoudig om te maken; gezien de balans van alle champions onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze map van 5 tegen 5x AI verveelt me op zich nog niet maar ik weet dat ik de BG's in WoW erg leuk vond maar na een tijd begint het toch wel wat saai te worden. Gewoon een paar maps die random wisselen zou perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:05:
Dat hangt van de oorzaak van disconnects af hé. Er zijn veel meer factoren van toepassing dan alleen de servers van Riot :) Iemand kan zelf gewoon disconnecten, zijn internet kan er uit vliegen, hij kan ongelooflijk laggen, etc.

Wat betreft nieuwe maps hebben ze één in ontwikkeling dacht ik, maar dat gaat nog lang duren denk ik. Nieuwe maps zijn niet eenvoudig om te maken; gezien de balans van alle champions onderling.
Ik heb deze dag nog niet 1 game zonder disconnects gehad. Je bent zo erg afhankelijk van de andere spelers. Net een potje na een half uur surrender gedaan omdat we nog met 3 over waren. En als je naar de stats kijkt blijkt er een bij te zitten met 0-15-0 die lvl 11 was en niet eens 100 minions gekilled. dan schiet het niet op. Ik heb ook niet veel kills maar wel altijd een aantal assists er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik nog nooit het gevoel gehad heb dat Summoners Rift me tegenstaat.
Ik vind de map heel leuk en hoe meer je gewend bent aan een map, hoe beter je erop gaat spelen.
Zo weet je bijvoorbeeld dat het vanaf je basis tot mid 6 seconden duurt tegen dat Ashe haar arrow ertoe komt en nog eens 2 seconden extra voor je bij hun inner turret bent.
Schiet je vanaf de outer top, duurt het ~3s tot mid, ~4.5s vanaf jouw inner top turret, etc.

Je weet ook waar de kleine bugjes zitten, hoe snel iets respawned, etc.
Alle tactics zijn toegespitst op deze ene map, het complete metagame is gebouwd zodat bot die dragon kan verdedigen.

Ga je een nieuwe map brengen dan smijt je het systeem van 1.5 miljoen spelers overhoop

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
speedzor schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:11:
Ga je een nieuwe map brengen dan smijt je het systeem van 1.5 miljoen spelers overhoop
Nee hoor, de spelers zullen altijd de keuze hebben welke map ze willen spelen dat is nou nog steeds. Vroeger na de lol beta(volgens mij) kwam twisted treeline uit, gaf geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Maar dat is een 3v3 map, die heeft een compleet andere metagame.

De nieuwe map zou een 5v5 worden dacht ik en dan verander je het metagame van de huidige situatie wel degelijk.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Toch niet als je Magma chamber gewoon NAAST summoners rift uitbrengt en niet IN PLAATS VAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook aan een andere map kun je wennen, is voor mij in ieder geval geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Je zult altijd nog kunnen kiezen tussen de twee 5vs5 maps, en je 5vs5 ranked rating worden misschien wel samengevoegd maar dan moet je zelf genoeg normal games spelen zodat je de map goed kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb me niet echt goed uitgedrukt denk ik. Het huidige metagame wordt dan niet zozeer vervangen, maar eerder worden er twee verschillende 5v5 metagames gecreëerd.
Op dit moment valt dat nog mee omdat 3v3 niet als de standaard gezien wordt, maar wanneer je een tweede 5v5 map hebt, dan ga je twee metagames hebben.

Hoe ga je dit oplossen in toernooien? Best out of 6? Zoniet, welke map wordt als standaard gekozen?
Gaan topteams zich dan moeten bezighouden met het perfectioneren van elke metagame?

Om nog maar te zwijgen van de item en champion balances die het met zich meebrengt. Elke map meer is een exponentiële toename van het aantal mogelijke unbalanced objects ingame.

Wat mij betreft is zo'n nieuwe map niet nodig, het gaat voor veel problemen zorgen denk ik.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
speedzor schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:29:
Hoe ga je dit oplossen in toernooien? Best out of 6? Zoniet, welke map wordt als standaard gekozen?
Gaan topteams zich dan moeten bezighouden met het perfectioneren van elke metagame?
Ik geloof dat dit ook wel eens bij andere games is voorgekomen. Toernooien beslissen vaak welke map er wordt gespeeld (bv. je kan dan 2 toernooien hebben per level). Het is aan de team of ze kiezen of ze aan de één map mee doen of beide, als de leiding van toernooi dit van te voren aangeeft welke map enzo.. kan er op tijd getraind worden ;). Dit lijkt mij het meest logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Vanavond de splits! Daar heb ik echt op gewacht.
Ik hoop dat ik mijn NA account op east kan zetten en dat riot niet beide EU servers op dezelfde tijden patched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
de EU -> US en omgekeerde functionaliteit is niet beschikbaar en gaat er de komende tijd ook niet komen.
Don't get your hopes up yet :)

ps:

Nieuwe spelers wil ik aanraden de tijd te nemen dit topic eens door te lezen.
Het bevat veel en gedetailleerde uitleg over het spel en verscheidene tactieken die verstaanbaar en goed uitgelegd zijn.
Ik heb het net doorgenomen en ik ben er zeker van dat het mensen kan helpen een game te winnen door net dat extra beetje inzicht te verwerven.

Ervaren spelers gaan hun eigen spel er wel in herkennen, maar het kan nooit kwaad voor sommigen om nog eens te horen wanneer ze wel en niet moeten poken enzo.

[ Voor 68% gewijzigd door speedzor op 19-07-2011 14:53 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat eerste gaat niet door, dat kan ik je wel vertellen. Er is (en komt) vooralsnog geen mogelijkheid om van NA naar EU (ongeacht welke) te stappen.
Ik heb me niet echt goed uitgedrukt denk ik. Het huidige metagame wordt dan niet zozeer vervangen, maar eerder worden er twee verschillende 5v5 metagames gecreëerd.

[...]

Om nog maar te zwijgen van de item en champion balances die het met zich meebrengt. Elke map meer is een exponentiële toename van het aantal mogelijke unbalanced objects ingame.
Dat laatste is inderdaad hét probleem met nieuwe maps. Het enige wat ze daar aan kunnen doen, is items/champions stats aanpassen aan de hand van de map waarop ze spelen. Maar dat wordt erg ondoorzichtig voor spelers.

[ Voor 70% gewijzigd door Cloud op 19-07-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ow, ;( QQ.

Dan maar smurfen, lekker communisten pentakillen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:55:
Ow, ;( QQ.

Dan maar smurfen, lekker communisten pentakillen :p
Vanwege de ping ofzo? Want je kan toch ook gewoon op NA je 2de account houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment valt dat nog mee omdat 3v3 niet als de standaard gezien wordt, maar wanneer je een tweede 5v5 map hebt, dan ga je twee metagames hebben.

Wat mij betreft is zo'n nieuwe map niet nodig, het gaat voor veel problemen zorgen denk ik.
Het merendeel van de spelers speelt geen toernooien maar gewoon voor de fun. In geval van een toernooi kun je altijd nog voor het toernooi al de map bekent maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-07 07:56

Dreanor

Joene

Ik denk dat dit allemaal wel meevalt. Hoeveel shooters hebben meer dan 1 map (de meeste gelukkig) en ook daar heeft elk team/speler voorkeuren waar hij/zij het beste op speelt, of de meeste fun op heeft.

Dat kan ook gewoon in LoL. Want een nieuwe map heeft vast ook wel twee dragons of andere bosses waardoor je ook daar weer de nodige wards/teamfights zult hebben. ;)

Meer maps vind ik alleen maar beter want dan krijg je variatie (wat hard nodig is) buiten de champs om.

En in toernooien zal er vast een oplossing komen! Bijvoorbeeld dat je 1x op Summoners Rift speelt, 1x op Magma Chambers en voor de laatste map wordt een coin toss of iets dergelijks gedaan of iets dergelijks!

Nee, ik vind dit geen reden om geen nieuwe maps uit de brengen!

Edit: Vrienden van mij spelen dit spel juist niet meer omdat ze het zo saai vinden dat er maar 1 (5v5) map is!

[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 19-07-2011 15:20 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ga toch weg met je nieuwe mappen (maps :? ) man :N

Champions hebben we nodig! MEER! CHAMPIONS! :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Nuja, welke variatie heb je in een shooter?
Long range ga je sniper, close combat ga je LMG, en je zit wel goed voor het grootste deel van de maps.
In een shooter is balance ook minder van belang, sides kunnen veranderen door het spel heen, spawnpoints wijzigen. Dus wat het ene moment een voordeel is, kan het andere een nadeel zijn.
In LoL ga je niet even in de vijand z'n nexus spawnen :)

Maar goed, ik veronderstel dat SC enzo dit ook meegemaakt hebben, ik ben best benieuwd hoe zij dit opgelost hebben. Weet iemand dit?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik zou het juist wel leuk vinden wat extra maps. Speel de laatste tijd best veel Twisted Treeline. Puur omdat Summoners Rift me neus een beetje uitkomt :(

Meer maps betekent meer tacktieken. Kijk bijvoorbeeld naar counterstrike (1.6/source) Daar heb je meerdere maps met verschillende tacktieken. Het enige probleem zal waarschijnlijk de balance van champions zijn. Zoals in Twisted Treeline is tryndamere echt op terwijl dat in Summoners Rift heel erg meevalt.
Maar dan zou ik het niet erg vinden als ze alleen champions voor Summoners Rift balanced maken. Kan je in de andere map gewoon een op champ nemen !

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In SC hebben ze er natuurlijk ook wel last van gehad, maar het aantal opties per unit is veel kleiner. Je hebt je basestats en je hebt upgrades die voor bepaalde groepen units gelden. In LoL kun je een verschrikkelijke variatie aan items op een champion plakken, naast nog een flinke variatie in runes en masteries. Het aantal opties per unit op het veld is dus veel groter. Daar komen dan nog de drie buffs bij. :)

Een map voor een shooter vergelijken met LoL heeft geen zin; RTS maps komen dichter in de buurt bij dit soort problematiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
Airdack schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:02:
[...]

Hela hola, ff wachten met installeren. Tegenwoordig hebben we lolstatistics (www.lolstatistics.com)
Die kende ik nog niet. Wel leuk, vooral de Champion overzichten k/d ratio, kills, deaths, populariteit, etc.
Ook de items :)

Jammer dat hij nu offline is, dat mijn stats er niet bijkomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

speedzor schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:48:
de EU -> US en omgekeerde functionaliteit is niet beschikbaar en gaat er de komende tijd ook niet komen.
Don't get your hopes up yet :)

ps:

Nieuwe spelers wil ik aanraden de tijd te nemen dit topic eens door te lezen.
Het bevat veel en gedetailleerde uitleg over het spel en verscheidene tactieken die verstaanbaar en goed uitgelegd zijn.
Ik heb het net doorgenomen en ik ben er zeker van dat het mensen kan helpen een game te winnen door net dat extra beetje inzicht te verwerven.

Ervaren spelers gaan hun eigen spel er wel in herkennen, maar het kan nooit kwaad voor sommigen om nog eens te horen wanneer ze wel en niet moeten poken enzo.
Heh ik speel toch al een tijdje nu (200 win atm) maar vind dat topic toch wel interessant. Hoop dingen erin liggen voor de hand, maar het is wel eens goed om het totaalplaatje eens te lezen :)

Ben tegenwoordig overigens een beetje met Karma aan het spelen en speel haar voornamelijk als support. Kan er aardig mee uit de voeten ondertussen en vermaak me erg goed met de shieldjes en de heals in combinatie met best aardige nukes. Heb al menig team-gevecht de balans doen doorslaan onze kant op met een goed gemikt mantra+shield.
Als ik op de lol-forums echter kijk wordt ze gezien als een van de zwakste heroes en vind iedereen Karma maar een pruts-hero. Ikzelf vind haar best prettig spelen zolang je maar rekening houdt met wanneer je mantra gebruikt ivm cooldown.
Wat is jullie mening over Karma en zitten er mensen hier die haar wel eens als support spelen?

Andere heroes welke ik nog wel eens speel zijn Soraka, Taric of Sona (support-freak hier! kan niet leven zonder heals!). Allemaal met hun voors en tegens maar zeker wel leuk om te spelen :)
Grootste nadeel is echter wel dat een goede support alleen nut heeft om te spelen als je team een beetje capabel is. Een goede support kan het verschil maken in een gevecht tussen gelijkwaardige teams maar zal nooit het verschil kunnen maken als in je eigen team je Carries en Tanks er een zootje van maken. In solo queue is dit nogal eens het geval jammer genoeg :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Karma is volgens de statistiekensites ook de minst gespeelde champion van allemaal :+ Persoonlijk vind ik karma niet zo slecht eigenlijk, meestal als ik haar zie kan ze inderdaad teamfights in haar voordeel om laten slaan. Zeer onderschatte heroe imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik speel haar niet omdat ze er zo dom uitziet eigenlijk.. met dat loopje en die waaiers :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

Pffffffff, eerste match vandaag waarin ik een team had wat communiceerde. andere team was ook goed, het was nog spannend. En dan flikt UPC het weer om ons eventjes geen internet te geven >< dc'ed en daarna niet meer terug kunnen komen, weer wat reports rijker waarsschijnlijk.

Vandaag trouwens ook een belachelijke game gehad. we hadden een jungle fiddesticks (wat ik sowieso al niet zon goede combi vind maar oke). we worden een soort van gecounterjungled, fiddle verliest iig een beetje leven (zei hij). Wanneer hij zijn blue gaat doen wordt ie executed en daarna probeert ie het opnieuw(ik denk zonder smite?) want hij gaat weer dood. Wij dus zeggen kom nu maar gewoon in de lane want we hebben het moeilijk en je raakt underlvled. gaat ie toch gewoon leuk verder.In mid-game wanneer hij eindelijk eens iets gaat doen begint hij op ons te flamen. vervolgens vecht hij niet met ons mee in teamfights etc...
Ohja en een anivia die de helft van de tijd afk was maar goed.

Zulke speler mogen wat mij betreft lol wel verwijderen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn ze al begonnen met de serverdeling, al twee potjes geen IP bijgekregen en de stats worden na afloop niet meer zichtbaar. Maar goed, twee weken met dubbele IP maakt veel goed :)

Wat is het verschil tussen attack power en abillity power? Is attack power voor de hunter achtigen en de ability voor de casters? Ik wordt via google niet zo heel veel wijzer (of ik geef de verkeerde zoekopdracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:20:
Volgens mij zijn ze al begonnen met de serverdeling, al twee potjes geen IP bijgekregen en de stats worden na afloop niet meer zichtbaar. Maar goed, twee weken met dubbele IP maakt veel goed :)

Wat is het verschil tussen attack power en abillity power? Is attack power voor de hunter achtigen en de ability voor de casters? Ik wordt via google niet zo heel veel wijzer (of ik geef de verkeerde zoekopdracht).
Je zou ze kunnen vergelijken met wat in andere spellen strength (attack power) en intelligence (ability power) zijn.

Het verschil tussen attack damage (AD) en ability power (AP) is dat de schade van je standaard aanval gelijk is aan je AD, terwijl AP van zichzelf niks doet (tenzij je een gebouw aanvalt, maar dat is weer een klein uitzonderingsgeval). Het echte onderscheid zit in de abilities van de champions. In de beschrijving staat vaak iets als: "deals 100+0.6*AP damage", dus als je items met ability power haalt, doet die ability meer schade. Sommige champions hebben abilities die scalen met AD (zoals Pantheon, Renekton, Yorick, de Volley van Ashe), Ryze heeft een paar abilities die scalen met zowel zijn AP als zijn maximum mana, de Ground Slam van Malphite scalet met zijn armor, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://www.xfire.com/profile/speedzina/

999 uur LoL gespeeld, wat een mooi aantal om vanavond vers te beginnen :D
Vanavond naar een paar vrienden voor kleine LAN Party tot vrijdagnamiddag, zal tof worden :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt. Ik zal eens gaan kijken wat ik voor mijn Champions nodig heb. Ik zal sowieso een extra runes veld nodig gaan hebben denk ik vanwege de verschillen omdat ik zowel mage als hunter en melee speel. Ik denk niet dat die 3 te combineren zijn tenzij je alles op manaregeneratie en Cd gooit natuurlijk maar ik wil juist ook wat extra AD of AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Hier in LoL zitten er niet echt 'hunters' ;)

Je hebt AP, AD en nog wat randgevallen zoals rammus/malphite/ryze die met armor of mana scalen.
Sommige roles zoals tanks en supports gaan ook niet op AD of AP focussen maar op resistances, survivability en auras.

Maar inderdaad, 3 rune pages is echt wel een minimum.
Eentje voor tank (flat armor, magres/level, flat HP quints en nogiets), AD carry (Arpen, manaregen/level, magres/level, flat HP) en AP carry (Magpen, manaregen/level, magres/level en flat HP). Als ik mijn pages kan herinneren dan zijn ze zoiets :p

Streaming History

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.