Dat zijn wel de meest common bans van de laatste tijd volgens mij, samen met Lee Sin en Gangplank.
En zonder trynd
. Zie zie ik echt nooit verbannen worden. Fed early = GG. Mja als je iemand hebt die hem aan kan/counteren is het een free feed late game. Hij is ook nog ns erg simpel om te counteren dus ik zou trynd nooit verbannen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Anoniem: 399205
indd tryn is te zwak om te bannen
akali / lee sin zijn mijn favo picks om te bannen
tenzij ik zelf met lee sin speel en dan ban ik graag singed in de plaats
ik speel meestal zelf singed en als er 1 ding is dat ik niet graag doe dan is het tegen een singed spelen
akali / lee sin zijn mijn favo picks om te bannen
tenzij ik zelf met lee sin speel en dan ban ik graag singed in de plaats

ik speel meestal zelf singed en als er 1 ding is dat ik niet graag doe dan is het tegen een singed spelen
Anoniem: 384763
Bwa, zou toch persoonlijk nooit een singed bannen.
Zet daar een ranged tegen die kan harassen en singed gaat het niet leuk vinden
Denk hierbij aan een vayne of teemo.
Zet daar een ranged tegen die kan harassen en singed gaat het niet leuk vinden

Een GP is ook al goed, gewoon een simpele champ die singed kan harassen is indd genoeg. met GP is het gewoon Q blijven spammen en dan moet die al weer terug.Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:25:
Bwa, zou toch persoonlijk nooit een singed bannen.
Zet daar een ranged tegen die kan harassen en singed gaat het niet leuk vindenDenk hierbij aan een vayne of teemo.
Ik vind je bans een beetje raar om te bannen Dark

Waarom zou je die champions bannen als ze makkelijk te counteren zijn?
Annie in Wonderland
Piltover Customs Blitzcrank
Gentleman Cho'Gath
Red Baron Corki
Corporate Mundo
Alien Invader Heimerdinger
Lion Dance Kog'Maw
Nunu Bot
Brolaf
Astronaut Teemo
Firefighter Tristana
The Magnificent Twisted Fate
welke van deze lijst met legendary skins zijn het waard om te kopen? en wat is nou echt het verschil aan bv annie in wonderland?
Gentleman Cho'Gath
Red Baron Corki
Corporate Mundo
Lion Dance Kog'Maw
Nunu Bot
Brolaf
Astronaut Teemo
Firefighter Tristana
welke van deze lijst met legendary skins zijn het waard om te kopen? en wat is nou echt het verschil aan bv annie in wonderland?

Annie in Wonderland (reworked tibbers, hebben de nieuwe skins van annie ook) Nee
Piltover Customs Blitzcrank (Nieuwe animations/movement/geluidjes) Ja
Gentleman Cho'Gath (Geloof alleen nieuwe uitspraken) Wel beter dan de bestaane skins, misschien
Red Baron Corki (Niks nieuws) Nee
Corporate Mundo (Nieuwe uitspraken) Misschien, ik hem hem wel btw ^^
Alien Invader Heimerdinger (Alient achtige turrets + Ballen op zn hoofd, nieuwe skins hebben ook andere turrets) Nee
Lion Dance Kog'Maw (Nieuwe geluiden+atack animations) Ja
Nunu Bot (nieuwe movement?!,Geluiden) Ja
Brolaf (nieuwe uitspraken) Ja
Astronaut Teemo (nieuwe movement,atack animation,geluiden,shrooms) Ja
Firefighter Tristana (schiet water) Misschien,
The Magnificent Twisted Fate (niks nieuws) Nee, dikke miskoop van mij dus....
Gentleman Cho'Gath (Geloof alleen nieuwe uitspraken) Wel beter dan de bestaane skins, misschien
Alien Invader Heimerdinger (Alient achtige turrets + Ballen op zn hoofd, nieuwe skins hebben ook andere turrets) Nee
Zelf heb ik een aantal van deze skins maar ik vind onderstaande het meest de moeite (mundo heb ik nietLikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:29:
Annie in Wonderland
Gentleman Cho'Gath
Red Baron Corki
Corporate Mundo
Lion Dance Kog'Maw
Nunu Bot
Brolaf
Astronaut Teemo
Firefighter Tristana

Piltover Customs Blitzcrank -> Speedboost sound is te grappig
Astronaut Teemo -> Satelieten, zijn gehuppel, LAZORBEAMZ!
Gentleman Cho'Gath -> Cho is een held !
Lion Dance Kog'Maw -> Fireworks madness
Nunu Bot -> die stem is zo te vergelijken met een text 2 speech stem, veel te grappig
Brolaf -> geslaagd concept, uitwerking vind ik niet 100%
Annie in wonderland moet zowat de minst mooie skin zijn die ik ooit heb aangeschaft. Is amper verschil met origineel imo.
Hoi allemaal, ik ben een beetje aan het bij lezen in deze draad. Ben sinds het weekend begonnen met spelen van LoL. Na 10 potjes tegen de computer (8w/2v) pvp gaan spelen in normal 5v5, daar sta ik nu op 7w/1v. M'n favo hero's zijn op het moment Katarina en Nidalee.
het meeste speel ik met katarina welke naar mijn mening een erg sterke hero is al in lage levels.
Als er iemand nog tips heeft om m'n spel nog beter te maken dan hou ik me voorbehouden, anders ga ik lekker deze draad leechen tot ik zelf info kan geven :-)
het meeste speel ik met katarina welke naar mijn mening een erg sterke hero is al in lage levels.
Als er iemand nog tips heeft om m'n spel nog beter te maken dan hou ik me voorbehouden, anders ga ik lekker deze draad leechen tot ik zelf info kan geven :-)
First time poster, long time lurker 
Hier heb ik een linkje naar een topic met ingame screenshots van skins:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=76750
Deze topic staat ge-stickied in de general forum van de LoL site. (Niet echt een lekker lopende zin, maar goed
)

Hier heb ik een linkje naar een topic met ingame screenshots van skins:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=76750
Deze topic staat ge-stickied in de general forum van de LoL site. (Niet echt een lekker lopende zin, maar goed

Wat op laag level veel te weinig gebruikt wordt zijn wards, 75 gold om ganks te voorkomen of free dragon op te pakken als ze goed geplaatst worden. Super handig!Als er iemand nog tips heeft om m'n spel nog beter te maken dan hou ik me voorbehouden, anders ga ik lekker deze draad leechen tot ik zelf info kan geven :-)
zijn akali en lee sin makkelijk te counteren?DivineNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:28:
[...]
Een GP is ook al goed, gewoon een simpele champ die singed kan harassen is indd genoeg. met GP is het gewoon Q blijven spammen en dan moet die al weer terug.
Ik vind je bans een beetje raar om te bannen Dark
Waarom zou je die champions bannen als ze makkelijk te counteren zijn?
sraar want ik zie die twee steeds weer heersen als er wat noobs op mn team zitten
singed is gewoon of ik speel ermee of niemand - mentaliteit, tis mn main (speel 50% v mn games met hem)
ik win 70-80% van mn singed games, de losses zijn zelden mijn oorzaak
ik ken geen enkele champ die mijn singed makkelijk kan counteren
zelfs al word ik gezoned early game, ik farm en push gewoon even ergens anders als ik even de kans zie en tegen dat iedereen lvl 12-14 is ben ik lvl 16 en unstoppable
nog nooit een carry singed gezien? speel eens tegen mij

hij farmt way too easy en kan dus een unattended lane goed pushen
hij is niet te doden mid-lategame
en hij is de ultieme ganking machine met zn fling
ik speel er echt niet graag tegen want de first rule when fighting singed = do NOT chase singed
en als ik zelf niet met singed speel ben ik een chaser

dan ga ik voor blitzcrank binnenkort denk ik (ff ip opsparen om hem te kopen)Intruder schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:35:
Annie in Wonderland (reworked tibbers, hebben de nieuwe skins van annie ook) Nee

en dan nog een klein vraagje:
stel, iemand heeft 155 armor,
ik heb een last whisperer en aan mijn runes 22% ArP = 42% Armor penetration. hoeveel true damage extra / ignore ik dan van zijn 155 armor? hoe werkt dat precies?

@DrFlash: Katarina is inderdaad goed op low level

Singed.. urgh, als die eenmaal een beetje lekker in zn mid/late game komt ben je echt zo de zak.
Waar ik als Jax vaak een 1v1 niet uit de weg ga, bedenk ik me toch altijd wel een keer als ik een Singed tegen kom.
Mits ik een beetje stacks op minions kan halen (mn Ulti/Passive + GRB) dan spring ik er wel in..
Waar ik als Jax vaak een 1v1 niet uit de weg ga, bedenk ik me toch altijd wel een keer als ik een Singed tegen kom.
Mits ik een beetje stacks op minions kan halen (mn Ulti/Passive + GRB) dan spring ik er wel in..
Die vuurwerk skin van kog maw vind ik echt de moeite waard!
Die vind ik echt zo vet, alleen ik koop geen legendary skins omdat ik ze te duur vind
Die vind ik echt zo vet, alleen ik koop geen legendary skins omdat ik ze te duur vind

Je mag nog zo leuk bezig zijn als singed, Kog'Maw, Vayne, Trundle, Brand,... Gaan je toch wel kapot lanen hoor.
Als iedereen vanavond wat wacht met spelen, doen we een 5v5 GoT en dan kun je het tonen
@Hierboven: Katarina is een heel goede lowlevel champ, ga er dus maar je gang mee!
www.solomid.net, hier vind je veel guides over elke champion die je kunnen helpen met een betere build en bepaalde inzichten in het spel.
Kleine update van Ymir betreffende de hotfix van vandaag
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Armor_penetration
Hier vind je alle informatie over armor penetration, LikeAKing
Als iedereen vanavond wat wacht met spelen, doen we een 5v5 GoT en dan kun je het tonen

@Hierboven: Katarina is een heel goede lowlevel champ, ga er dus maar je gang mee!
www.solomid.net, hier vind je veel guides over elke champion die je kunnen helpen met een betere build en bepaalde inzichten in het spel.
Kleine update van Ymir betreffende de hotfix van vandaag
Dit is dus bovenop de reworked skins van Xerath en de broken skin van Irelia.We typically don't release Patch Notes for hot fixes, but I can say this should have solved an issue that was showing time suspended as until 1969 and also a bug with First Win of the Day that didn't show it as resolved. Meaning people would get their bonus but their First Win Bonus would still show up.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Armor_penetration
Hier vind je alle informatie over armor penetration, LikeAKing
Als ik je vraag goed begrijp, dan heeft die armor & armor penetration daar niets mee te maken. True damage = damage die je doet unmitigated.LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
ik heb een last whisperer en aan mijn runes 22% ArP = 42% Armor penetration. hoeveel true damage extra / ignore ik dan van zijn 155 armor? hoe werkt dat precies?
Voor tips & tricks : herlees de topic een aantal keer en je zal flink wat zaken vinden die nuttig zijn.
155-22 - 133LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
en dan nog een klein vraagje:
stel, iemand heeft 155 armor,
133 - 42 % = 77 A
Dus er blijft nog 77 Armor over.
Dat is ongeveer 42% damage reduction, Dus als jij 100 atack damage hebt/22 armor pen en 42% armor pen dan doe je van die 100 uiteindelijk nog 58 damage op een target met 155 Armor
Edit :
Je hebt het ook over true damage, maar dat knalt gewoon overal door heen. Dus 500 True damage, komt ook aan als 500 damage. (tenzij iemand een shield heeft, maar dat is logisch)
[Voor 13% gewijzigd door Intruder op 11-10-2011 14:15]
als je een 5v5 op NA server organiseert dan graagspeedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:07:
Je mag nog zo leuk bezig zijn als singed, Kog'Maw, Vayne, Trundle, Brand,... Gaan je toch wel kapot lanen hoor.

Gewoon de jungler reporten als hij na de derde blue (18-19de minuut) nog steeds de buff zelf neemt. Uitzondering op fiddle die op dat moment heel goed gaat en carried.DivineNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:10:
Ik denk ook dat je hem niet veel tegen komt in normals omdat hij zijn blue nodig heeft, net als anivia. Als ze geen blue hebben zijn ze best wel snel oom en dus nutteloos. In een pre-made team kun je hem dus vaker tegenkomen omdat daar de teamplay gewoon beter is.
ik las het eerst heel anders. ik zag ergens saan dat je bv 150*0.5 etc x zoveel moet doenIntruder schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:14:
[...]
155-22 - 133
133 - 42 % = 77 A
Dus er blijft nog 77 Armor over.
Dat is ongeveer 42% damage reduction, Dus als jij 100 atack damage hebt/22 armor pen en 42% armor pen dan doe je van die 100 uiteindelijk nog 58 damage op een target met 155 Armor
Edit :
Je hebt het ook over true damage, maar dat knalt gewoon overal door heen. Dus 500 True damage, komt ook aan als 500 damage. (tenzij iemand een shield heeft, maar dat is logisch)

Anoniem: 155599
Ik wil met mijn us account eens gaan junglen. Maar ik heb niet zo veel ip. Iemand die een goede jungler weet zonder runes? En wat de ideale volgorde is / tijd om te ganken.
Ben er vrij zeker van dat het zo word berekend, als iemand hier anders kan laten zien/uitleggen zou ik dat ook graag horen tho ^^
@outcast within
Fiddlesticks/Nunu/Warwick. Dat zijn zo'n beetje de enige junglers die je op laag level kunt spelen zonder erg achter te komen en useless te zijn late game.
@outcast within
Fiddlesticks/Nunu/Warwick. Dat zijn zo'n beetje de enige junglers die je op laag level kunt spelen zonder erg achter te komen en useless te zijn late game.
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=49359
ik snap er alleen niets van
ganken wanneer je lvl 6 bent (gelijk doen)

Warwick.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:27:
Ik wil met mijn us account eens gaan junglen. Maar ik heb niet zo veel ip. Iemand die een goede jungler weet zonder runes? En wat de ideale volgorde is / tijd om te ganken.
ganken wanneer je lvl 6 bent (gelijk doen)
[Voor 65% gewijzigd door LikeAKing op 11-10-2011 14:34]
LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:33:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=49359
Last Whisper geeft 40% armor penetration. 40% = * 0.4.80 * 0.4 = 32 armor ignored from Last Whisper.
Het enige dat hier berekend wordt is een procentuele verandering in armor, geen allesomvattende formule. Armorreduction wordt in verschillende fases berekend, waarvan procentuele verlaging de eerste is.
Lees de wikipedia pagina
[Voor 5% gewijzigd door speedzor op 11-10-2011 14:36]
onder lvl 20 zonder runes, voldoende masteries raad ik aan om niet te junglenAnoniem: 155599 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:27:
lanen is gemakkelijker dan jungle en zonder runes kan je niet snel genoeg junglen en ga je achter lopen in lvl en dan is het nogal moeilijk om effectief te ganken
www.mobafire.com gebruik ik altijd als site voor guides. Daar staan betere en daarnaast ook een stuk meerspeedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Anoniem: 424927
Niet mee eens, jungling is een kunst die totaal andere skills vereist dan Lanen. Je kan prima op low levels beginnen met het leren van junglen als de tegenstanders vaak ook nog zwak zijn.Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:
[...]
onder lvl 20 zonder runes, voldoende masteries raad ik aan om niet te junglen
lanen is gemakkelijker dan jungle en zonder runes kan je niet snel genoeg junglen en ga je achter lopen in lvl en dan is het nogal moeilijk om effectief te ganken
Akali counter = Oracle, een champion als lee sin die hem kan zien in zijn stealth. Het sterke van akali is invisable gaan en dan te voorschijn komen om damage te doen of op die manier ontsnappen, als ze dit niet kan heb je haar eigenlijk al gecounterd.Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:45:
[...]
zijn akali en lee sin makkelijk te counteren?
sraar want ik zie die twee steeds weer heersen als er wat noobs op mn team zitten
singed is gewoon of ik speel ermee of niemand - mentaliteit, tis mn main (speel 50% v mn games met hem)
ik win 70-80% van mn singed games, de losses zijn zelden mijn oorzaak
ik ken geen enkele champ die mijn singed makkelijk kan counteren
zelfs al word ik gezoned early game, ik farm en push gewoon even ergens anders als ik even de kans zie en tegen dat iedereen lvl 12-14 is ben ik lvl 16 en unstoppable
nog nooit een carry singed gezien? speel eens tegen mij
hij farmt way too easy en kan dus een unattended lane goed pushen
hij is niet te doden mid-lategame
en hij is de ultieme ganking machine met zn fling
ik speel er echt niet graag tegen want de first rule when fighting singed = do NOT chase singed
en als ik zelf niet met singed speel ben ik een chaser
Lee sin vind ik niet echt de moeite waard om helemaal te gaan counteren, misschien iets met armor ofzo.
Singed hetzelfde. Een mid game singed is lastig maar als je late game komt dan hebben je dpsers hem zo neer. En als je singed goed kan outzonen early game + niet laat farmen mid game is het ook een eitje.
Ga je mening maar eens herbekijken.Michielodc schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:39:
[...]
www.mobafire.com gebruik ik altijd als site voor guides. Daar staan betere en daarnaast ook een stuk meer
Als ik kijk naar de Pro guides section, dan zie ik 14 guides door pro's waarvan er 12 ten laatste in Juli geüpdated zijn.
Misschien een goede aanvulling, maar www.solomid.net gaat je meer (recente) kwaliteit geven.
Er zijn er misschien wel meer, maar daardoor ga je net het verschil tussen een goede en een slechte veel minder makkelijk zien.
[Voor 11% gewijzigd door speedzor op 11-10-2011 14:44]
+ Je vind er hele goede live streams waar je veel van kan leren!speedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:42:
[...]
Ga je mening maar eens herbekijken.
Als ik kijk naar de Pro guides section, dan zie ik 14 guides door pro's waarvan er 12 ten laatste in Juli geüpdated zijn.
Misschien een goede aanvulling, maar www.solomid.net gaat je meer (recente) kwaliteit geven.
aah makkie, dus 42% ArP en 155 armor = 155x0.42?speedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:36:
[...]
[...]
Last Whisper geeft 40% armor penetration. 40% = * 0.4.
Het enige dat hier berekend wordt is een procentuele verandering in armor, geen allesomvattende formule. Armorreduction wordt in verschillende fases berekend, waarvan procentuele verlaging de eerste is.
Lees de wikipedia pagina
Op solomid staan inderdaad pro guides, maar daar kijk ik zelf niet voor. Ik heb al lang niet meer op solomid gekeken, maar daar staat zowat alleen maar welke items je moet kopen voor elke hero en niet hoe je de hero moet spelen.speedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:42:
[...]
Ga je mening maar eens herbekijken.
Het fijne dat ik aan mobafire vind, zijn dat er heel veel guides zijn en dus ook heel veel verschillende builds. Je ziet ook de waardering van de guides. Van een pro hoeft de guide niet meteen een stuk beter te zijn.
LikeAKing, hoe haal jij uit je runes 22% armor penetration. Je hebt alleen flat armor pen, dus gewoon 22 armor pen. 22 armor pen is niet 22% armor pen. 22 armor pen is als je tegenstander 40 armro heeft early game, houdt hij 18 armor over.
Vicariously I live while the whole world dies
approved = guide met veel informatieMichielodc schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Op solomid staan inderdaad pro guides, maar daar kijk ik zelf niet voor. Ik heb al lang niet meer op solomid gekeken, maar daar staat zowat alleen maar welke items je moet kopen voor elke hero en niet hoe je de hero moet spelen.
Het fijne dat ik aan mobafire vind, zijn dat er heel veel guides zijn en dus ook heel veel verschillende builds. Je ziet ook de waardering van de guides. Van een pro hoeft de guide niet meteen een stuk beter te zijn.
featured guides voldoen hier ook ontzettend vaak aan hoor ;p
aah zo, dus met % = een eeuwenlange berekening,Vicarious schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:46:
LikeAKing, hoe haal jij uit je runes 22% armor penetration. Je hebt alleen flat armor pen, dus gewoon 22 armor pen. 22 armor pen is niet 22% armor pen. 22 armor pen is als je tegenstander 40 armro heeft early game, houdt hij 18 armor over.
zonder % = flat = 22 dmg er extra bovenop?
[Voor 25% gewijzigd door LikeAKing op 11-10-2011 14:48]
Op lvl 1 accounts jungle ik met yi en dat gaat prima. Gewoon 1 ronde kleine camps en daarna een ronde blu + kleine camps, op dat moment heb je small wriggles en gaat alles lekker soepel. Ganken kan niet echt, maar je kan super snel lvlen met wriggles lantarn en dubbelle jungle.
Bijna,LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:44:
[...]
aah makkie, dus 42% ArP en 155 armor = 155x0.42?
42% ArP = 155 - (155x0.42) = 155 - 65 = 90 Armor
Zoals hierboven staat. Maar ga nu toch asjeblieft snel even die wikipedia lezen, alles staat daar uitgelegd.LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:44:
[...]
aah makkie, dus 42% ArP en 155 armor = 155x0.42?
De guides zijn zeker ook heel uitgebreid op solomid, ik denk niet dat je daar veel verschil gaat merken. Zeker de door pro's gemaakte guides hebben altijd wel veel informatie.Michielodc schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Op solomid staan inderdaad pro guides, maar daar kijk ik zelf niet voor. Ik heb al lang niet meer op solomid gekeken, maar daar staat zowat alleen maar welke items je moet kopen voor elke hero en niet hoe je de hero moet spelen.
Zo hebben ze ook video's gemaakt door hen waarin ze zaken uitleggen (denk aan de 2.5 uur durende support lessen door XSpecial!)
En ja, de build van een pro zal vaak wel de beste zijn. Sommige dingen zijn situational, maar dat staat dan wel uitgelegd.
En als je een andere build wilt, dan ga je toch gewoon door de approved guides en alle andere ingezonden guides bladeren?

[Voor 18% gewijzigd door speedzor op 11-10-2011 14:51]
Lang niet meer op solomid gekeken. Toen ik keek stonden er nog geen filmpjes, misschien een paar maar. Dan toch maar weer een keer kijkenspeedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:50:
[...]
Zoals hierboven staat. Maar ga nu toch asjeblieft snel even die wikipedia lezen, alles staat daar uitgelegd.
[...]
De guides zijn zeker ook heel uitgebreid op solomid, ik denk niet dat je daar veel verschil gaat merken. Zeker de door pro's gemaakte guides hebben altijd wel veel informatie.
Zo hebben ze ook video's gemaakt door hen waarin ze zaken uitleggen (denk aan de 2.5 uur durende support lessen door XSpecial!)
En ja, de build van een pro zal vaak wel de beste zijn. Sommige dingen zijn situational, maar dat staat dan wel uitgelegd.
En als je een andere build wilt, dan ga je toch gewoon door de approved guides en alle andere ingezonden guides bladeren?

Guides zijn ook goed om champs te counteren omdat je leest wat ze doen en waar ze kwetsbaar voor zijn, zonder ze zelf gespeeld/mained te hebben. Meeste mensen die deze game spelen zijn 1 trick ponies die ze rechtstreeks van solomid/streams halen.
ja ik weet hoe je ze moet counteren maar weet de doorsnee elo 1200-1300 dit ?DivineNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:42:
[...]
Akali counter = Oracle, een champion als lee sin die hem kan zien in zijn stealth. Het sterke van akali is invisable gaan en dan te voorschijn komen om damage te doen of op die manier ontsnappen, als ze dit niet kan heb je haar eigenlijk al gecounterd.
Lee sin vind ik niet echt de moeite waard om helemaal te gaan counteren, misschien iets met armor ofzo.
Singed hetzelfde. Een mid game singed is lastig maar als je late game komt dan hebben je dpsers hem zo neer. En als je singed goed kan outzonen early game + niet laat farmen mid game is het ook een eitje.
ben nog maar begonnen met ranked dit seizoen en ik kan je beloven : nee de doorsnee elo 1200-1300 kan akali niet counteren en zitten er wat squishys op je team dan zie je akali echt niet graag op enemy team
lee sin vind ik in tegenstelling tot jou zeker de moeite waard om te counteren maar moeilijk om een champ tegenover te zetten uitgezonderd singed

k kben wat aan het trollen
maar ik hou gewoon rekening met mn elo en dat van mn medespelers
op dit niveau loop je gewoon weg met singed met 100hp en volgt 3 man je voorbij turret om te sterven aan mn poison
ik wil niet dat mn team dat ooit zou doen

Een mid game singed is lastig maar als je late game komt dan hebben je dpsers hem zo neer
met deze zin moet ik zo hard lachen
frozen heart + FoN + massas health = epic teamfight initiator
als er nu een ding is dat ik nooit zou zeggen is dat een singed zo neer gaat en mijn build is niet eens full tank
ik kan me niet herinner hoeveel keer ik al bij een 5v5 in mid hun team inloop om hun squishy ranged ad carry nr mijn team te flingen en dan moet ik wel gaan lopen akkoord
Lee Sin moet je wel counteren toch? Lee Sin is 10x sterker als Akali..
Akali's damage output is veel beter, lee sin kan gewoon langer blijven staan.LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:08:
Lee Sin moet je wel counteren toch? Lee Sin is 10x sterker als Akali..
Ik ben trouwens 1140 ELO (SHAME!

Was 940 maar ben omhoog aan het kruipen

Solo Q naar 940 gegaan en duo terug naar 1140 xD
Lee Sin blijft langer leven, heeft wel minder damage ja, maar meer mobility, kan makkelijk een gank ontsnappen, AoE slow/as debuff, goede ult, kan levens redden.. etc
Akali kan niet makkelijk een gank ontsnappen wil je zeggen?
Als jij in een team fight zit met akali en lee sin wie zou je dan focussen? Uiteindelijk draait het om de team fights en niet om wie er solo heel goed is. Dat is alleen maar early game.
Als jij in een team fight zit met akali en lee sin wie zou je dan focussen? Uiteindelijk draait het om de team fights en niet om wie er solo heel goed is. Dat is alleen maar early game.
Akali word bij mij als eerst gefocussed. irritant hoofd dat ze heeft
net als caitlyn, kan haar maar niet genoeg killen.

Wat zou een goede volgorde zijn voor een low lvl jungler? Komen er nog truukjes bij kijken? Eerst de grote wolf dan de kleine? Andere skill lvl volgorde? etc.Anoniem: 424927 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:39:
[...]
Niet mee eens, jungling is een kunst die totaal andere skills vereist dan Lanen. Je kan prima op low levels beginnen met het leren van junglen als de tegenstanders vaak ook nog zwak zijn.
Gewoon je blue buff laten leashen en de standaard route volgen.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:18:
[...]
Wat zou een goede volgorde zijn voor een low lvl jungler? Komen er nog truukjes bij kijken? Eerst de grote wolf dan de kleine? etc.
Blue -> Wolves -> Wraiths -> Golems/Red.
Met die 3 champions zou het wel moeten lukken
Ik ben even op locatie geweest voor een reparatie ik zag dat iemand een 5v5 van GoT members wilde? i'm in ben rond 10 uur vanavond pas online 

huh?!Gonzo_D schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:31:
Ik ben even op locatie geweest voor een reparatie ik zag dat iemand een 5v5 van GoT members wilde? i'm in ben rond 10 uur vanavond pas online
Ongelooflijk, 2 potjes ranked gedaan en 2x verlies je door een ENORME faal i van je teammates. Niet gezond. Elke keer weer met 4 prutsers. ZUCHT
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ik heb 1 keer 5x5 ranked gedaan, ik met nocturne 5/1/9 ofzo en een lux in onze team (die mid was) 14/0/10. 
gelukkig zat ik niet met prutsers

gelukkig zat ik niet met prutsers

Hier had ik het overspeedzor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:07:

Hehe ik heb net op US (lvl 25 daar) even gekeken hoe hard ik met Ez zou falen. Smartcast ingesteld, ga ik gewoon 12/1/18
Lane was even wennen (2e keer Ezrael ooit, laatste keer was een jaar terug ofzo) en ik verloor in CS van tristana op mid, maar daarna ging het echt bizar lekker. Die cooldowns zijn superkort na brutalizer en met je passive van attack speed en je sheenprocs pleur je er echt zoveel damage uit... wow. Ik was onder de indruk. Misschien toch maar eens vaker spelen. Is typisch een poppetje waar ik normaal gesproken niks mee kan, maar dit ging wel heel lekker. Tuurlijk, level 25 spelers, maar toch... daar verlies ik ook vaak zat 

vandaag ook op US gespeeld, snap niet dat mensen dat fijn vinden spelen, ping ligt gemiddeld rond de 160 voor mij, verschil is goed te merken
tsjah tis niet anders. Ken wat engelsen die daar spelen, die een belg kennen die daar speelt. Dus heb ik ook een account gemaakt op de US om met hun te kunnen spelen.Quibi schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:44:
vandaag ook op US gespeeld, snap niet dat mensen dat fijn vinden spelen, ping ligt gemiddeld rond de 160 voor mij, verschil is goed te merken
Ik ben in dit spel gerold door een israelier en speel main op Nordic.
En heb wat andere mensen aan dit spel geholpen en met hun speel ik op west.
190 voor mij. Maar ik ben de slechtste lasthitter in de menselijke historie, dus voor mij maakt het weinig uit.Quibi schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:44:
Damn, dan moet je wel heel crap zijnVicarious schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:19:
[...]
190 voor mij. Maar ik ben de slechtste lasthitter in de menselijke historie, dus voor mij maakt het weinig uit.

ping hangt beetje van af tussen 120 en 200
heb het nooit met lage ping gespeeld aangezien ik enkel op NA speel
en ik heb daar niet zoveel last van
of ik ben het gewoon gewoon
misschien toch eens een nieuwe account op EU openen voor de fun
heb het nooit met lage ping gespeeld aangezien ik enkel op NA speel
en ik heb daar niet zoveel last van
of ik ben het gewoon gewoon
misschien toch eens een nieuwe account op EU openen voor de fun
lol deze thread. Heel erg veel dingen komen me akelig bekend voor. Helaas
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=428736
Intruder schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:19:
lol deze thread. Heel erg veel dingen komen me akelig bekend voor. Helaas
Allemaal so true =)#42: If you lose as Lee Sin, people rage for losing with an OP champion.
#43: If you win as Lee Sin, people rage for winning with an OP champion.
#45: If someone in your team is failing, you must not help him, you must shout: BURN IN A FIRE, YOU NOOB UNINSTALL or L2P
#85: Tower diving is key to winning games, if you live ofcourse.
LikeAKing schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:08:
Lee Sin is 10x sterker als Akali..

Paar potjes jungling fiddle gedaan. Jammerlijk gefaald.
1ste pot kreeg ik een blu leash, maakt die rot golem mij dood ipv andersom
2de pot werden we onderbroken door de vijand dus toen maar afgezwakt richting wolven. Toen ik lvl 3/4 was was de rest 8
3de pot moest ik mijn jungling onderbreken toen de 1v2'er het heel snel niet redde. Zat ik daar met mijn smite.
1ste pot kreeg ik een blu leash, maakt die rot golem mij dood ipv andersom
2de pot werden we onderbroken door de vijand dus toen maar afgezwakt richting wolven. Toen ik lvl 3/4 was was de rest 8
3de pot moest ik mijn jungling onderbreken toen de 1v2'er het heel snel niet redde. Zat ik daar met mijn smite.
Net 2 potjes Ezreal gespeeld 1ste 12/4/11 en 2de 11/9/4
1ste potje was ik echt koning 2de potje hadden we een panth die 0/12 stond en een soraka die 0/14 stond toch nog een redelijke score gehaald 1ste was een dikke win 2de was een lose natuurlijk
Ezreal is wel grappig en sinds ik aan smartcasten gewend ben is hij echt een held zeker een aanrader voor smartcasters hier op GoT.
Lekker een AD build start met boots+ 3 pots en bouw early sheen over op cd boots of merc threads en dan een bloodthirster als hun caster je te snel doodmaken maak een hexdrinker voor de bloodthirster en als je bang bent voor hun AD champs een wriggle's.
Skills R+Q+E en zonder point W te zetten totdat het pas echt nodig is
Have fun als je het uit gaat proberen
1ste potje was ik echt koning 2de potje hadden we een panth die 0/12 stond en een soraka die 0/14 stond toch nog een redelijke score gehaald 1ste was een dikke win 2de was een lose natuurlijk

Ezreal is wel grappig en sinds ik aan smartcasten gewend ben is hij echt een held zeker een aanrader voor smartcasters hier op GoT.
Lekker een AD build start met boots+ 3 pots en bouw early sheen over op cd boots of merc threads en dan een bloodthirster als hun caster je te snel doodmaken maak een hexdrinker voor de bloodthirster en als je bang bent voor hun AD champs een wriggle's.
Skills R+Q+E en zonder point W te zetten totdat het pas echt nodig is
Have fun als je het uit gaat proberen
Als Lee Sin ga ik zelden dood door Akali.

Iets later dan gebruikelijk, maar deeltje 5 is er!
[PC] League of Legends - Deel 5
(Slotje dus plx, Cloud
)
[PC] League of Legends - Deel 5
(Slotje dus plx, Cloud

[Voor 26% gewijzigd door Cloud op 12-10-2011 10:17]
Als akali heb ik 1 v 1 nog nooit van een lee sin verloren
, echter wel knetter hard ingemaakt in teamfights omdat ie me zichtbaar maakte in me shroud xD.

Zie hierboven 

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.