[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Miss Fortune is toch een hunter? :)

Maar als ik het goed begrijp gebruik jij geen runes voor extra damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Nee hoor, Miss Fortune is een Ranged AD carry ;)
Je hebt geen echte classes in dit spel, maar roles.
Iedereen heeft één of meerdere rollen die je kan vervullen in een match en het is jouw taak om een zo sterk mogelijke compositie van die rollen samen te stellen.

Het huidige Meta-game (de manier waarop het spel gespeeld wordt) gaat uit van 1x Ranged AD carry, 1x AP carry, 1x support, 1x tank en 1x offtank.
Waar je wat plaatst op de map is variabel, maar het is wel gebruikelijk dat de Support en Ranged AD carry bottom gaan en de AP carry in mid.

Even de taken:
Ranged AD carry: early game veel farmen, mid game presence vertonen in teamfights en late game iedereen kapot schieten (Miss Fortune, Ashe, Vayne, Tristana, ..)

AP carry: voornaamste dps early en midgame, deze kan heel zwaar nuken en wordt dan ook gebruikt lategame om hun Ranged AD carry, AP carry en Support neer te halen (Brand, Malzahar, Annie, Anivia,..)

Support: Deze laat de Ranged AD carry alle minions doden, ondersteund hem door hem te healen, wards te plaatsen, de vijandelijke AD ranged te harrassen. Koopt ook heel weinig items. (Sona, Soraka, Taric, Alistar,..)

Tank: Deze gaat ofwel in de jungle (Jarvan, Rammus, Amumu,..), ofwel solotop (Jarvan, Malphite,..). Deze gaat als eerste in teamfights, moet sterk genoeg zijn om pokedamage en de initial burst te overleven, genoeg damage uitdelen om daadwerkelijk niet genegeerd te worden en CC ter beschikking hebben om je teammates te helpen.

Offtank: Deze is een stevige dps die wat damage kan vangen, maar ook stevig wat kan uitdelen. Staat ofwel top (Udyr, Warwick, Irelia, Xin Zhao..) ofwel jungle (Udyr, Warwick, Xin Zhao, Trundle, Nocturne,..). Deze gaat vaak in teamfights naar hun squishy carries om ze te interrupten/doden. Deze hebben vaak wel een harde CC ter beschikking.

Even note: de jungler zit in de jungle en ganked de verschillende lanes zodat de lanes een advantage krijgen op de tegenstander.

Over m'n runes:
Dat zou je op het eerste zicht denken, maar ik heb, in het geval van AD carry, armor penetration.
Zoals je weet verlaagt armor de damage die ik doe. Logischerwijs, wanneer ik die armor verlaag (ik negeer armor met armor penetration), dan ga ik ook meer damage doen.
Waarom dan niet gewoon Attack Damage runes?
Armor Penetration is veel handiger gezien de manier waarom armor en de bijhorende damage reduction berekend wordt. Zeker in het begin met een low armor zit het percentage damage reduction dat je krijgt veel hoger dan later.
Klein voorbeeldje: als je begint met 30 armor, dan doe je ongeveer 32% damage reduction van physical attacks (iets in die aard, kan het nu niet checken).
Wanneer je 150 armor hebt is dit 70% en bij 300 armor zit je aan 79%.
In het begin ga je dus een grotere actual damage dealt hebben dan wanneer je gewoon Attack Damage pakt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://rog.clgaming.net/b...ew-my-analysis-of-his-kit

Monkey King abilities. Dit is de eerste champion ooit waarvan ik zeg dat ik hem bij release ga kopen. Z'n E en R zien er verschrikkelijk sterk uit, je W laat je ganks ontsnappen, je Q doet stevige damage en je passive maakt je tanky.

Must have.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

kan je even de omschrijving van zn abilities hier zetten? geblokkeerd vanop mn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
echte omschrijving is het niet, meer commentaar op de video. Maar het is wel redelijk duidelijk ook zonder beeld.
Passive - Seems pretty good. Can never complain about a passive that gives you bonus stats.

Q: Attacks a foe dealing damage and lowering armor

- Good for bursting champs down with the damage + the armor reduction.

W: Makes an image of himself and makes him go stealth for a short period of time.

- Good for evading fights, E + W in to harass enemy champions. I am sure some fun play will be made using this skill.

E - Dashs towards the target dealing a good amount of damage. If there are other targets (max 3 targets) near by he will make images of himself to hit those minions or champions as well.

- Dash moves are OP and fun ^^ E+Q+W n out combo's.

R - It's Garens E.. BUT WAY MORE AWESOME. If you notice in the video the duration is quite long, it knocks up enemy champions, and his MS seems to increase over the duration of the ability. This is actually a pretty bad ass ultimate.

OVERALL - His laning phase sounds really strong once you hit level 3-4. You're able to dash in with E, hit the enemy champion with Q, W and stealth out safely. Giving you LOADS of harassment to enemy champions in lane. Not to mention your laning phase should be pretty strong with those increased stats from your passive. I am sure it's only 5-10 Armor MR vs 1 champion but anything to help out is good for your laning phase.

Come team fight time you can E, Q, W in on someone, then while stealthed, press R and poop on the enemy team. His combo's sound really strong, and his kit allows him to pop his ulti while stealthed, then again remember his passive +armor and MR vs 5x champs in a team fight will make you not afraid to go in and mess shit up.

At first glance I was like meh. After going over it again I realized "Damn his kit's actually really strong". Another great champ to be released by Riot. Now we just gotta pray they don't make him UP or OP when he's released haha.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:34:
Nee hoor, Miss Fortune is een Ranged AD carry ;)
Je hebt geen echte classes in dit spel, maar roles.
Iedereen heeft één of meerdere rollen die je kan vervullen in een match en het is jouw taak om een zo sterk mogelijke compositie van die rollen samen te stellen.

Het huidige Meta-game (de manier waarop het spel gespeeld wordt) gaat uit van 1x Ranged AD carry, 1x AP carry, 1x support, 1x tank en 1x offtank.
Waar je wat plaatst op de map is variabel, maar het is wel gebruikelijk dat de Support en Ranged AD carry bottom gaan en de AP carry in mid.

Even de taken:
Ranged AD carry: early game veel farmen, mid game presence vertonen in teamfights en late game iedereen kapot schieten (Miss Fortune, Ashe, Vayne, Tristana, ..)

AP carry: voornaamste dps early en midgame, deze kan heel zwaar nuken en wordt dan ook gebruikt lategame om hun Ranged AD carry, AP carry en Support neer te halen (Brand, Malzahar, Annie, Anivia,..)

Support: Deze laat de Ranged AD carry alle minions doden, ondersteund hem door hem te healen, wards te plaatsen, de vijandelijke AD ranged te harrassen. Koopt ook heel weinig items. (Sona, Soraka, Taric, Alistar,..)

Tank: Deze gaat ofwel in de jungle (Jarvan, Rammus, Amumu,..), ofwel solotop (Jarvan, Malphite,..). Deze gaat als eerste in teamfights, moet sterk genoeg zijn om pokedamage en de initial burst te overleven, genoeg damage uitdelen om daadwerkelijk niet genegeerd te worden en CC ter beschikking hebben om je teammates te helpen.

Offtank: Deze is een stevige dps die wat damage kan vangen, maar ook stevig wat kan uitdelen. Staat ofwel top (Udyr, Warwick, Irelia, Xin Zhao..) ofwel jungle (Udyr, Warwick, Xin Zhao, Trundle, Nocturne,..). Deze gaat vaak in teamfights naar hun squishy carries om ze te interrupten/doden. Deze hebben vaak wel een harde CC ter beschikking.

Even note: de jungler zit in de jungle en ganked de verschillende lanes zodat de lanes een advantage krijgen op de tegenstander.

Over m'n runes:
Dat zou je op het eerste zicht denken, maar ik heb, in het geval van AD carry, armor penetration.
Zoals je weet verlaagt armor de damage die ik doe. Logischerwijs, wanneer ik die armor verlaag (ik negeer armor met armor penetration), dan ga ik ook meer damage doen.
Waarom dan niet gewoon Attack Damage runes?
Armor Penetration is veel handiger gezien de manier waarom armor en de bijhorende damage reduction berekend wordt. Zeker in het begin met een low armor zit het percentage damage reduction dat je krijgt veel hoger dan later.
Klein voorbeeldje: als je begint met 30 armor, dan doe je ongeveer 32% damage reduction van physical attacks (iets in die aard, kan het nu niet checken).
Wanneer je 150 armor hebt is dit 70% en bij 300 armor zit je aan 79%.
In het begin ga je dus een grotere actual damage dealt hebben dan wanneer je gewoon Attack Damage pakt.
Bedankt voor de informatie!
Maar bij miss Fortune bedoelde ik dat ze "Bounty Hunter" is :) Wel mijn favoriete Champion, ik hoop in de vakantie meer skills te krijgen om haar goed te kunnen spelen en dan eventueel ook andere soort games te spelen dan alleen maar tegen A.I.. Nu doet iedereen maar wat en is het wel te doen tegen de bots als er een goede speler tussen zit die een AFK gemakkelijk vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Oh dat bounty hunter is gewoon een titeltje, dat zegt alleen iets over de achterliggende storyline.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Ik loop nu niet echt warm voor de Monkey King, ook helaas weer een gebrek aan orginaliteit als ik eerlijk ben:

Q is gewoon bonus damage + armor lowering properties. Dit is al te zien bij Jarvan, Renekton of de item Black Cleaver.

W is gewoon LeBlanc haar passive, maar dan te activeren wanneer jij wilt.

E is weer een gap closer zoals we die al kennen: Jarvan, Xin, Yi, ga zo maar door.

R word ook al gezegd dat het een Spin2Win is, maar nu als ultimate, dus begrijpelijk sterker.

Ik wou dat ze ophielden met het uitpoepen van nieuwe champs tot ze met iets echt orgineels zouden komen. Hij gebruikt skills van andere champs, maar dan net iets anders, of gewoon 1 op 1 kopietjes. Het champion design team lijkt zonder creativiteit te zitten.

O, en je mag hiervoor natuurlijk weer 6300 IP overvorken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het sowieso al knap dat ze er al 79 hebben weten te verzinnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ach, ik vind sowieso een nieuwe champion erg leuk. Maakt mij in principe niet uit hoe origineel ze zijn, als ze maar leuk om te spelen zijn.

Vind dat Riot altijd wel goed voor haar community zorgen, tijdens deze split ook die livestreams, erg leuk om te kijken!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
die 'gewoon een gap closer' is anders toch super om je vijand te misleiden en wat aoe damage te doen? :)
zie je plots 3 apen op je toekomen, zullen wel vaak mensen door panikeren. En die ultimate met z'n knockup gaat teamfights zo hard kapot maken dat hij vaak gebanned gaat worden denk ik. Die combinatie van malphite en garen lijkt me te sterk, zelfs al doet het geen damage.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ga in m'n pauze maar eens beginnen met het leren van de abilities van de 30 heroes die het meest gespeeld worden. Mijn grootste beperking is dat ik niet weet welke hero wat doet. Bij de start van de game moet je direct weten welk type damage je om je oren krijgt en voor welke heroes je moet oppassen.

Bij Vayne maakt het ook weer niet zoveel uit dat je weet welke damage je krijgt, aangezien je toch geen armor of magic resist items neemt. Damage, attack speed en crit ftw. :P Maar de abilities wil ik wel weten. Vooral waar ik heel hard voor moet wegrennen. De ulti van Fiddlesticks bijvoorbeeld, brr.

Die eerder gelinkte guide is trouwens een guide om vaak te linken. Prima leesvoer en een zeer goede investering van je tijd nu je toch niet kunt spelen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Monkey king lijkt mij wel leuk, ik weet alleen nog niet echt wat zijn rol gaat zijn. Een tanky dps? Een bruiser? Of een assassin? Ik vermoed bruiser maar ik weet het niet zeker :)

Maar hoe hij er uit ziet en zijn abilities, ik denk dat dit voor mij ook een buy @ release champion wordt. Ik zie hem wel zitten om eerlijk te zijn :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
PromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:02:
Ik ga in m'n pauze maar eens beginnen met het leren van de abilities van de 30 heroes die het meest gespeeld worden. Mijn grootste beperking is dat ik niet weet welke hero wat doet. Bij de start van de game moet je direct weten welk type damage je om je oren krijgt en voor welke heroes je moet oppassen.

Bij Vayne maakt het ook weer niet zoveel uit dat je weet welke damage je krijgt, aangezien je toch geen armor of magic resist items neemt. Damage, attack speed en crit ftw. :P Maar de abilities wil ik wel weten. Vooral waar ik heel hard voor moet wegrennen. De ulti van Fiddlesticks bijvoorbeeld, brr.

Die eerder gelinkte guide is trouwens een guide om vaak te linken. Prima leesvoer en een zeer goede investering van je tijd nu je toch niet kunt spelen. :)
Beste is gewoon om elke champion 1 of 2x te spelen, daarmee weet je alles :)
Je kan lezen wat je wilt, maar vergeten doe je het toch. 1x 30 minuten ermee spelen en je weet alles wat ie doet en welke soort items hij nodig heeft

edit: Monkey king wordt een tanky dps/bruiser denk ik. Zoals we wel vaker krijgen de laatste tijd. AD uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 11:09 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal eerst eens gaan proberen om Morgana, Annie, Miss Fortune en Mordekaiser fatsoenlijk te spelen voor ik me aan andere Champions waag. Kog'Maw lijkt me ook leuk maar ik zal mijn IP nog hard genoeg nodig hebben voor de runes. Heb al wel RP's gekocht maar die zijn al aan twee van de bovengenoemde Champions besteedt dus hopelijk kan ik de komende weken gebruik maken van de dubbele IP om tier 2 runes aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
PromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:02:
Dat is dus waarom je wel "iets" aan resists zou kunnen nemen, fiddle zijn ulti doet vayne zonder resist veel schade, heb je een negatron/banshee/magic-res-per-level runes. Is er ineens een stuk minder aan de hand en blijf je leuk in zijn ulti staan om fiddle uit te schakelen. (of hij moet erg gefeed zijn ;))

Als je als hoofd damidge dealer 5-10 sec extra in het gevecht kan blijven, is dit al snel een kill en dus een kleine investering waard :).

[ Voor 9% gewijzigd door atlantisx op 20-07-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
Ik zal eerst eens gaan proberen om Morgana, Annie, Miss Fortune en Mordekaiser fatsoenlijk te spelen voor ik me aan andere Champions waag. Kog'Maw lijkt me ook leuk maar ik zal mijn IP nog hard genoeg nodig hebben voor de runes. Heb al wel RP's gekocht maar die zijn al aan twee van de bovengenoemde Champions besteedt dus hopelijk kan ik de komende weken gebruik maken van de dubbele IP om tier 2 runes aan te schaffen.
Kogmaw en mordekaiser zijn niet echt viable in ranked, maar ik veronderstel dat je daar nog niet aan zit.
Zeker een aanrader is Ashe! 450 IP, F2P deze week en één van de sterkste champions ingame (voor zover je ze kan vergelijken).
M'n favoriet ook, als je ashe goed kan dan kan je een matig team zeker carrien. Van zodra je goed kunt lasthitten (150CS na 20 minuten) dan zijn scores van 2:1 en 3:1 de standaard :)

En je leert je er ook heel goed mee positionen. De voldoening van een goede arrow een halve map verder is ook zo heerlijk :D

Gisterenavond een blue buff gestolen bij het vijandelijke kamp terwijl ik m'n eigen red aan het doen was :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:06:
[...]

Beste is gewoon om elke champion 1 of 2x te spelen, daarmee weet je alles :)
Je kan lezen wat je wilt, maar vergeten doe je het toch. 1x 30 minuten ermee spelen en je weet alles wat ie doet en welke soort items hij nodig heeft

edit: Monkey king wordt een tanky dps/bruiser denk ik. Zoals we wel vaker krijgen de laatste tijd. AD uiteraard.
Ik heb ook wat op youtube bekeken maar dat is vooral leuk om te kijken wat een Champion kan want ieder houdt er zijn eigen mening op na. Zo was er een die met Mordekaiser alleen maar op afstand stond toe te kijken om vervolgens als de Champion van de tegenpartij bijna neer was zich met de aanval te gaan bemoeien. En dan gek vinden dat ie commentaar krijgt van medespelers. Wel handig trouwens om aan een hoop kills te komen maar niet sportief. Hij verweet een ander vervolgens dat die niet wist hoe je met MK moet spelen maar volgens mij moet je juist voorop in de strijd met deze Champion ipv af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Mordekaiser hoort helemaal niet gespeeld te worden tenzij in het vijandelijk team, maar goed, dat terzijde :+

Geen idee of je dit kent, maar www.own3d.tv is ook heel goed. Daar streamen alle high elo spelers hun matches en leer je dus ook veel champions kennen. Mensen zoals Guardsman Bob geven ook vaag uitleg bij hun actise dus dat is handig meegenomen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:14:
[...]

Kogmaw en mordekaiser zijn niet echt viable in ranked, maar ik veronderstel dat je daar nog niet aan zit.
Zeker een aanrader is Ashe! 450 IP, F2P deze week en één van de sterkste champions ingame (voor zover je ze kan vergelijken).
M'n favoriet ook, als je ashe goed kan dan kan je een matig team zeker carrien. Van zodra je goed kunt lasthitten (150CS na 20 minuten) dan zijn scores van 2:1 en 3:1 de standaard :)

En je leert je er ook heel goed mee positionen. De voldoening van een goede arrow een halve map verder is ook zo heerlijk :D

Gisterenavond een blue buff gestolen bij het vijandelijke kamp terwijl ik m'n eigen red aan het doen was :P
Heb Ashe ook al overwogen en zeker niet duur. Heb er in de tutorial mee gespeeld maar iedereen speelt Ashe lijkt het wel want ik heb vrijwel geen match gehad dat er geen Ashe in het team zat terwijl Miss Fortune en Morgana nauwelijks gespeeld worden (ik zie ze tenminste niet).
Maar ik speel op dit moment liever tegen de bots, eerst eens meer ervaring op doen met de skills, mastery en runes. Wel zo netjes tegenover de teamgenoten als ik ranked zou gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe gisteren een grappig spel gespeeld

we werden uiteengereten met een full premade omdat iedereen op mn team bijna een nieuwe champ wou proberen
na een halfuurtje ofzo staat het 25-50 in teamkills in ons nadeel
en we wouden maar niet surrenderen dus gewoon vanaf iemand stierf in defence mode
het spel bleef maar duren en af en toe proberen een turret neer te krijgen

uiteindelijk na 1u20 min spelen hebben we gewonnen met 40-80 teamkills in ons nadeel
soms moet je gewoon niet opgeven, en 1 iemand laten backdooren
TF ult in hun base heeft hun volledig gerapet, terwijl ze naar onze base op weg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

atlantisx schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
[...]

Dat is dus waarom je wel "iets" aan resists zou kunnen nemen, fiddle zijn ulti doet vayne zonder resist veel schade, heb je een negatron/banshee/magic-res-per-level runes. Is er ineens een stuk minder aan de hand en blijf je leuk in zijn ulti staan om fiddle uit te schakelen. (of hij moet erg gefeed zijn ;))

Als je als hoofd damidge dealer 5-10 sec extra in het gevecht kan blijven, is dit al snel een kill en dus een kleine investering waard :).
Ja, dat is ook wel waar. Banshee zit wel in m'n build, maar niet bepaald vooraan. Dan heb ik al boots / sheen / black cleaver / trinity / phantom dancer gehaald. Als ik daarna nog geld spaar voor banshees, is het potje meestal wel voorbij.

Wel haal ik banshees eerder als er meer dan 1 magic hero is, maar dat is niet zo vaak zo.

Mijn runes zijn level 1 en bovendien incompleet. Verwaarloosbaar dus.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb zelf vayne nooit gespeeld, maar ik lees wel altijd dat TriForce geen goede keuze is op haar.
Lijkt me ook niet echt voordelig eerlijk gezegd, je hebt geen echte spammable skill. Ben je niet veel beter af met een IE en zoveel AS mogelijk?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou Trinity ook niet snel nemen op Vayne; het is duur en er zijn voor dat geld veel betere items te krijgen. Een IE levert je veel meer op denk ik :) Overigens is het op zich goed hoor dat je je banshee niet vroeg haalt. Als je dat als ranged ad carry doet dan gimp je jezelf zo erg tijdens de mid-game dat je dat pas heel laat weer in kunt halen. Er zijn situaties waarin je misschien niet anders kan, maar concentreer je als carry wel op je core build. Zo haal ik op m'n carries meestal pas een banshee nadat ik al een IE+PD compleet heb. Het is als carry leuk dat je met je banshee 2 seconden langer leeft, maar als je geen noemenswaardige damage doet dan heb je daar niets aan. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Banshees Veil is vooral handig tegen champions die een goede manier van initiaten hebben. Ik neem er bijvoorbeeld altijd een als ik tegen een Amumu of Annie speel, de initiate met hun stuns zijn zo goed, scheelt heel veel als ze eerst je Banshees weg moeten halen.

Ben trouwens blij dat de server split bijna klaar is. Gisteravond ook weer, een groep met 5 tweakers, krijgt er een een bug dat je wel in game zit, maar de game niet kan joinen, dan moet je wel queue dodgen met als gevolg dat je weer drie kwartier in de wachtrij zit. Wat wel zonde was, omdat we een leuk team hadden :).

Gisteren weer een oude liefde van mij opgepakt, Poppy, was weer zo leuk. Hoogtepunt van een potje gisteravond, Vayne in hun fountain diven, zodat ze vlak voordat het potje afloopt nog ragequit :P.

- EDIT - Mordekaiser vind ik trouwens bizar leuk om te spelen. Je moet op het begin wel een redelijk goede farm hebben. Wat ik vaak doe is mid gaan, dan vanaf level 4 in ieder geval de vijandelijke wraith camp pakken, en als wij geen jungler hebben ook je eigen wraith camp. Je krijgt dan zo'n groot voordeel ten opzichte van de vijandelijke mid dat het echt free-farming wordt, vanaf dan gewoon hun AD carry instagibben en gewoon hun team oprollen :P.

[ Voor 35% gewijzigd door Forn op 20-07-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Na dit hadden we hetzelfde maar zij we wel blijven hangen. Vervolgens werden we alsnog met zijn allen de game uitgegooid en startte hij niet. Misschien hadden we toch beter kunnen blijven zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:38:
W is gewoon LeBlanc haar passive, maar dan te activeren wanneer jij wilt.
Dus als ze mogen het kloon gebeuren, maar twee keer gebruiken (LeBlanc en Shaco)? Echt een kloon zoals bij de andere twee is het trouwens niet, aangezien er op elk moment maar één Monkey King zichtbaar zal zijn (en de echte stealth). Ik denk dat die “kloon” in tegenstelling tot de andere klonen, nog wel eens gestunned e.d. gaat worden.
Daarnaast blaast die kloon lekker snel op voor AoE damage en je ben even in stealth, dus die skill kan op veel manieren gebruikt worden.

Zijn Q (standaard +dmg aanval/ArP) en E (AoE charge) zijn echter niet bepaald origineel, nee. Maar ik ben wel weer toe aan een leuke melee DPS en die rol lijkt hij me zeker te vervullen met al zijn skills samen. Zeker in combinatie met zijn Ultimate :P.
Hopelijk kan hij ook leuk solo top spelen (beetje afhankelijk van hoe sterk zijn passive e.d. is). En misschien kan hij ook wel goed jungelen.

Overigens streamed Riot op het moment ook games van high ELO spelers: http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream
Edit: Ze zijn net precies begonnen aan een Bravery game.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 20-07-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Een banshee hoef ook niet in een keer, maar na je IE & Zeal zou alvast de negatron cloack niet misstaan (tegen een heavy ap team) stel dat je slechts 2 sec extra hebt in een fight, dan kan je als vayne toch al 3-4 hits extra doen met je ie heb je dan 200 x3 -resists+luckycrits etc laten we zeggen 500 damidge extra gedaan(even uit de lucht gegrepen). Dit is dan al meer dan een extra bf/phantom zal bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Inderdaad, een Banshees is voor later :)
Tijdens de laning phase heb je het zeker niet nodig, tijdens mid game moet je maar niet voorop lopen en lategame ben je al zwaar gefarmed (zou toch moeten) dat je het redelijk snel kunt kopen.
De laatste 5 games met m'n ashe heb ik dat gewoon overgeslagen :P

1x Bersekers Greaves, 1x Infinity Edge, 2x Bloodthirster, 2xPhantom Dancer.
Kun je niet stoppen. Boots durf ik op het einde dan nog wel te verkopen voor een BT, PD of BV.

Mijn game met tweakers gisteren was best leuk :D Raakte zwaar fed in bot (ashe, duh ;)) waarna het redelijk steamroll werd

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is waar natuurlijk. Maar ik zie wel eens carries keihard falen omdat ze aan het begin een paar keer geganked worden en dan vóór hun 1e high tier item al bezig gaan met een banshee of iets dergelijks. Als je je core build dermate vertraagd dan kun je eenvoudig de match geheel verliezen door gebrek aan dmg. Na een IE+Zeal doe ik het ook wel regelmatig, als het wat minder gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vicarious schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:35:
Na dit hadden we hetzelfde maar zij we wel blijven hangen. Vervolgens werden we alsnog met zijn allen de game uitgegooid en startte hij niet. Misschien hadden we toch beter kunnen blijven zitten ;)
Pff, lekker dan haha. Had daarna nog wel wat leuke potjes met twee bekende op skype dus maakte niet zo veel uit. Had wel nog graag een win willen hebben met het GoT team, het eerste potje ging waardeloos, daarna een stuk beter. Begon heel goed met Cassiopeia, dus als we steigende lijn hadden doorgezet, zag ik wel een victory aankomen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:26:
Ik heb zelf vayne nooit gespeeld, maar ik lees wel altijd dat TriForce geen goede keuze is op haar.
Lijkt me ook niet echt voordelig eerlijk gezegd, je hebt geen echte spammable skill. Ben je niet veel beter af met een IE en zoveel AS mogelijk?
Een Sheen is early game echt heel lekker met de korte cooldown op Tumble.
Een Zeal geeft je extra AS.
Dan ben je al 60% op weg voor je TriForce? Inventory space is endgame ook een probleem he. :P

Soms wissel ik TriForce af met Bloodthrister of Maldreds. Hangt ook af van hoe ik met m'n geld uit kom. Gister hoefde ik pas voor het eerst weg uit m'n lane toen ik 2200 gold had. Dat werd boots + B.F. Sword en z.s.m. Black Cleaver.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-05 19:13

Nutral

gamer/hardware freak

Cloud schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:41:
Dat is waar natuurlijk. Maar ik zie wel eens carries keihard falen omdat ze aan het begin een paar keer geganked worden en dan vóór hun 1e high tier item al bezig gaan met een banshee of iets dergelijks. Als je je core build dermate vertraagd dan kun je eenvoudig de match geheel verliezen door gebrek aan dmg. Na een IE+Zeal doe ik het ook wel regelmatig, als het wat minder gaat. :)
Als het slecht gaat is het vaak handiger om nog een of twee dorans blades te kopen, krijg je tenminste ook nog een beetje damage en lifesteal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Precies. Sterker nog, ik koop tijdens de laning phase meestal doran's blades of het moet echt bizar goed gaan en ik moet rechtstreeks voor BF kunnen gaan. Doran's blade is gewoon een ideaal item voor ad carries. :) Daarna is het lanen meestal een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Same, ik start met dorans blade en indien ik moet terugkeren voor de magische 2.8k gold mark (om de één of andere reden heb ik vaak dit aantal op het moment dat ik gedwongen word terug te keren) dan gaat daar direct een tweede bij :)

Die 100HP maken het verschil tussen harrassen en harrassed worden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Thormodo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Dus als ze mogen het kloon gebeuren, maar twee keer gebruiken (LeBlanc en Shaco)? E
Ik zeg niet dat ze het niet mogen gebruiken, ik zeg dat de skill compleet onorgineel is en een 1 op 1 kopie van LeBlanc haar passive, echter is hij nu te activeren wanneer je wilt (even los van de CD).

Orginaliteit is ver te zoeken, ik zou persoonlijk heel graag een Champion zien die iets nieuws doet (om maar iets stoms te nomen, een bush kan maken waar hij wilt, iemand die bomen kan verwijderen/plaatsen om jungles aan te passen), niet skills die gereclycled worden, maar dan net iets anders doen (Miss Fortune, ik kijk naar jou). Yorrick leek een hele mooie, ik dacht dat hij echt een "summoner" rol ging krijgen, en het moest hebben van de extra poppetjes die hij kan oproepen. Maar blijkt dat ze niet veel langer dan een paar seconden leven doorgaands.

Sterker nog, unieke skills worden zelfs door Riot helemaal verpest. Gangplank is het beste voorbeeld hierin, hij kon als enige denyen, en dus minions van je eigen kant doden. Dit kon gebruikt worden om jezelf te buffen, maar ook om je tegenstanders het lastiger te maken early game. Weg unieke skill, hij kan nu altijd en overal gebruikt worden, maar je kan niet meer je eigen minions doden.

Wat dat betreft ben ik heel erg uitgekeken naar nieuwe champions, en zou ik zoveel liever Magma Chamber en nog meer nieuwere maps, waar spelers ook mogelijkheden krijgen hun champions op andere manieren in te zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Nazanir op 20-07-2011 12:19 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
zit net naar de WCG qualifiers van Korea te kijken, speelt daar een vladimir met 2x Hextech revolver. Heb ik iets gemist? :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Hextech revolver vlad word nu vaker gespeeld, 2 keer hextech heb ik ooit eens zien langskomen, maar is niet de standaard oid. Maar goed, misschien in de Aziatische metagame wel. Daar zagen we ook Mordekaiser in high elo/competative play langskomen (DH iemand? :P)

En over Magma Chamber, nee dank je. Geen zin in 2 verschillende metagames waarbij andere champs/items beter/slechter zijn. Summoner's Rift is nu een heel eind gekomen, en is imo pas sinds kort echt balanced gezien de verschillende champions. Twisted Treeline vind ik persoonlijk nog erg unbalanced. Zal voor Magma Chamber niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:17:
[...]

Ik zeg niet dat ze het niet mogen gebruiken, ik zeg dat de skill compleet onorgineel is en een 1 op 1 kopie van LeBlanc haar passive, echter is hij nu te activeren wanneer je wilt (even los van de CD).
Ik was even vergeten dat LeBlanc ook automatisch stealth, dus dan lijkt het er nog meer op ja (Naast dat de kloon stil blijft staan en na ~2s AoEed.). Maar het blijft natuurlijk een skill in plaats van een passive, dus het brengt wel weer nieuwe gameplay met zich mee.
En ach het is een aap, dus dat kan voor mij niet tegenvallen :D.
Orginaliteit is ver te zoeken, ik zou persoonlijk heel graag een Champion zien die iets nieuws doet (om maar iets stoms te nomen, een bush kan maken waar hij wilt, iemand die bomen kan verwijderen/plaatsen om jungles aan te passen)
Ze hebben al aangegeven dat ze dat nooit zullen doen; de jungle aanpassen (lijkt me persoonlijk ook niet wat). Met 80 heroes valt het ook niet mee om nog wat nieuws te verzinnen.
Maar ik vermaak me op zich nog wel met de nieuwe heroes en er zitten hier een daar nog wel wat nieuwe mechanieken bij (niet veel, maar goed). Ik speel echter ook een stuk minder dan "vroeger" en ben ook wel toe aan een nieuwe map e.d..
Yorrick leek een hele mooie, ik dacht dat hij echt een "summoner" rol ging krijgen, en het moest hebben van de extra poppetjes die hij kan oproepen. Maar blijkt dat ze niet veel langer dan een paar seconden leven doorgaands.
Bij Yorick had ik ook aan een leger van minions gedacht. Maar dan zouden ze wel geen skill shots meer moeten blocken, want dat is nu al irritant genoeg (zeker omdat ze je nu achtervolgen en dus constant "in your face" zitten).
Wat dat betreft ben ik heel erg uitgekeken naar nieuwe champions, en zou ik zoveel liever Magma Chamber en nog meer nieuwere maps, waar spelers ook mogelijkheden krijgen hun champions op andere manieren in te zetten.
Magma Chambers zou toch komen met seizoen 2 (dus vrij snel)? Of hebben ze dat al weer ingetrokken?

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 20-07-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Magma chamber is afgelast. Komt niet uit. Niets nada noppes.
Ze gaan misschien wel later een andere map maken.

@rxs: Hextech vladimir is corebuild, maar de revolver is sinds enkele patches wel Unique passive ;) Dus die spellvamp van de tweede is gewoon waste.
Dubbele hextech werd wel vaak gespeeld ook voor de patch :)

edit: normaal moest het terug online komen 30 minuten geleden, staat de ETA plots op 3 uur :D Wie had dat verwacht..

[ Voor 17% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 12:53 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Magma chamber is al eventjes geleden ingetrokken voor het begin van seizoen 2.

Zit naar de stream te kijken, hebben ze net een preview van monkey king getoond.

I WANT !

passive : stoneskin (armor & mr increases as more enemies surround you)
Q : next attack has increased damage + lowers enemies armor
W : create copy & go invisible (niet goed begrepen dit deel)
E : Charge up to 3 enemies & deal damage
R : BLAAAADESTOOOORM (cfr arms warrior in WoW :p) . Gaat dus om zijn as spinnen, sneller & sneller en doet damage ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:53:
Magma chamber is al eventjes geleden ingetrokken voor het begin van seizoen 2.
speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:51:
Magma chamber is afgelast. Komt niet uit. Niets nada noppes.
Ze gaan misschien wel later een andere map maken.
:( Dat is wel heel slecht, ja... Maar is die nu afgelast of gewoon vertraagd ? :P
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:53:
Zit naar de stream te kijken, hebben ze net een preview van monkey king getoond.

I WANT !

passive : stoneskin (armor & mr increases as more enemies surround you)
Q : next attack has increased damage + lowers enemies armor
W : create copy & go invisible (niet goed begrepen dit deel)
E : Charge up to 3 enemies & deal damage
R : BLAAAADESTOOOORM (cfr arms warrior in WoW :p) . Gaat dus om zijn as spinnen, sneller & sneller en doet damage ondertussen.
Wordt er ook één wakker :P. Overigens staat het filmpje ook op hun YouTube channel: YouTube: ‪Gameplay Preview -- Wukong, the Monkey King‬‏ - YouTube
En Bladestorm is eerder van de Blademaster van Warcraft 3. :)

En ze doen op het moment ARAM (all random all mid) op de Riot Stream: http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 20-07-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:51:

edit: normaal moest het terug online komen 30 minuten geleden, staat de ETA plots op 3 uur :D Wie had dat verwacht..
Nog steeds 3 uur? Dat was om half elf ook al. Jammer.

Edit: Als je in het message blokje scrolled zie je dat het voor de niet-overzeese Europeanen nog 2 uur duurt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 20-07-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Magma chamber is

AFGELAST

Maar er gaat misschien later wel een _andere_ map komen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Thormodo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:58:
Wordt er ook één wakker :P. Overigens staat het filmpje ook op hun YouTube channel:
6 dagen op een festival gezeten :+

die fortify van phreak in die aram daarnet was wel lachen :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rxs schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:47:
Hextech revolver vlad word nu vaker gespeeld, 2 keer hextech heb ik ooit eens zien langskomen, maar is niet de standaard oid. Maar goed, misschien in de Aziatische metagame wel. Daar zagen we ook Mordekaiser in high elo/competative play langskomen (DH iemand? :P)

En over Magma Chamber, nee dank je. Geen zin in 2 verschillende metagames waarbij andere champs/items beter/slechter zijn. Summoner's Rift is nu een heel eind gekomen, en is imo pas sinds kort echt balanced gezien de verschillende champions. Twisted Treeline vind ik persoonlijk nog erg unbalanced. Zal voor Magma Chamber niet anders zijn.
double hextech should be a mistake, but you could make a 2 hextech gunblades or a gunblade and a will of the ancients

which would work perfectly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:29:
zit net naar de WCG qualifiers van Korea te kijken, speelt daar een vladimir met 2x Hextech revolver. Heb ik iets gemist? :P
Vroeger werden ze nog veel gestacked toen het nog kon. Waarschijnlijk gebruiken ze in de WCG qualifiers ook een oude patch wat ze bij bijvoorbeeld de NESL ook gebruikte, toen het nog kon. Je zag bijvoorbeeld ook HoG, en philo stones stacking daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

15 minuten zegt phreak net op de stream

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
#

13:15 UK Time 20/07/11
WEBSITE MAINTENANCE

Update 13:15 UK Time: Having encountered some issues during testing we are currently doing another sweep of both Platforms. We will keep you informed here as soon as this is complete.

For the entire time that the servers are offline, we invite you to tune in to the Riot Games Livestream.

Estimated Return: 15:15
1u45 minuten lijkt me dan, niet?

edit: Wat weet phreak er nu van... :+

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 14:35 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

ja dat staat er maar..... zie mijn vorige post

[ Voor 55% gewijzigd door MetricCandy op 20-07-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-05 11:53

Legoblokje

Stap niet op me!

Server Online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier krijg ik te zien dat Europe west unavailable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

stream zegt net dat ze de verbindingen aan het verversen zijn en dus sommige al online hebben en anderen nog unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje

Legoblokje

Stap niet op me!

Ik zit in ieder geval in m'n eerste West-Europe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog effe wachten dus voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
2.5u over tijd, doen ze steeds beter :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
mooi ik zit erin ! En in plaats van 14 dagen ip boost staat er bij mij 15 dagen en nog 13 uur :D

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan aan mij liggen maar wat hebben ze de afgelopen 14 uur gedaan?
Wil ik inloggen, krijg ik dat bekende schermpje weer te zien met daarop de mededeling dat er een ongewone drukte is enzovoorts.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 09:54
Jup ik zit ook in de login queue, ik lachte me dood toen ik dat schermpje voor mn neus kreeg. Maar waarschijnlijk proberen en 100.000 man tegelijk in te loggen ofzo, en de server laat misschien maar x mensen per minuut toe om te voorkomen dat de boel instabiel wordt? Dus dan is dit 'eenmalig'....

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat Airdack zegt; plus ze zijn ongetwijfeld nog niet helemaal klaar. Servers zijn nog 'aan het opstarten', caches moeten nog gevuld worden, query planners lopen nog te optimaliseren. Ik zou zeggen; geef het nog even wat tijd en neem niet direct vandaag als ijkpunt voor het resultaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Het is vooral wachten tot die forums terug zijn, ik verveel me dood op m'n vakantiejob hier :(

edit: als deze queue nu het geval is, gaat dit dan ook zo zijn op patch/maintenance day?

[ Voor 32% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 15:21 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:31
Airdack schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:13:
Jup ik zit ook in de login queue, ik lachte me dood toen ik dat schermpje voor mn neus kreeg. Maar waarschijnlijk proberen en 100.000 man tegelijk in te loggen ofzo, en de server laat misschien maar x mensen per minuut toe om te voorkomen dat de boel instabiel wordt? Dus dan is dit 'eenmalig'....
Dit is confirmed door Phreak :) Iedereen zat te wachten totdat je kon inloggen dit kan nu dus iedereen logt tegelijk in. Hierdoor heb je de queu dit verhelpt zichzelf als men uitloggen en de server langere tijd online blijft.

[ Voor 5% gewijzigd door Ninjaman op 20-07-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nog ff een accountje op east maken :) Kijken of daar de q ook zo lang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-05 03:18
Is dr geen mogelijkheid om een account toe te wijzen aan east? heb nog een level 15 smurf ofzo. Was van plan om dat mijn East account te maken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:38:
Is dr geen mogelijkheid om een account toe te wijzen aan east? heb nog een level 15 smurf ofzo. Was van plan om dat mijn East account te maken.
In shop zou een eenmalige overstap moeten zitten :) Moet je wel eerst inloggen daarop. East heeft nu 20 min. queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
je krijgt een gratis transfer, dus die zou je moeten kunnen overplaatsen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje

Legoblokje

Stap niet op me!

Er was al aangekondigd dat de transfer niet gelijk beschikbaaar zal zijn, dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hirio
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05 21:44
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2iln8sk.png
Ach wat is mijn team weer leuk...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Magma Chamber afgelast? (Heb het de laatste tijd niet echt kunnen volgen de ontwikkelingen).

Exit LoL, ik vind het mooi geweest nu.

Zeker als ik op de US forums lees dat men de Red jungle buff onderhanden willen nemen, men wilt het slow effect verwijderen, en vervangen voor een speed buff (dag dag Jungle Warwick).

Ja ik heb het gehad met Riot en hun loze beloftes, dat ze nu Magma Chamber annuleren, is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Kheb het spel bijna 2 jaar gespeeld, altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat kan ik nu niet meer doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

@Hirio
Daarover gesproken.. ik zie dat je 3 van je 'maten' op ignore hebt gezet.
Houdt matchmaking daar ook rekening mee, zodat je hen niet opnieuw tegen komt?

@Nazanir
Probeer HoN eens! Het gaat je bevallen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door PromWarMachine op 20-07-2011 16:30 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
PromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:29:
Nee, dat zou wat zijn zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
PromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:29:
@Hirio

@Nazanir
Probeer HoN eens! Het gaat je bevallen. :)
Nee, anders gaan al die high elo's elkaar ignoren ;)

@hierboven: source van die redbuff change?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:31:
[...]

Nee, anders gaan al die high elo's elkaar ignoren ;)

@hierboven: source van die redbuff change?
Dat werkt in HoN wel zo...
Je zou het zo kunnen bouwen dat het alleen voor Normals werkt. Met de enorme populariteitssteiging van de afgelopen maanden kan ik me niet voorstellen dat er niemand overblijft om uit te selecteren als ik 20 mensen op ignore heb staan..

Maar goed, daar kunnen jullie ook niets aan doen. Jullie hebben netjes antwoord gegeven op m'n vraag. Request zou naar RIOT moeten. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik weet dat LoL zijn community niet het beste is, maar die van HoN is nog erger. Ik had een keer dat free weekendje geprobeerd. Mijn hemel, ik schaam me er gewoon voor dat ik een mens ben, en ik heb scheldwoorden voorbij zien komen, daar lusten de honden geen brood van.

In de kern is het natuurlijk DotA met wat aanpassingen en nieuwe heroes, maar ik kan echt niet overweg met de shop, en teamfights zijn redelijk onoverzichtelijk. Ik ga zeker geen HoN spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
PromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:35:
[...]

Dat werkt in HoN wel zo...
Je zou het zo kunnen bouwen dat het alleen voor Normals werkt. Met de enorme populariteitssteiging van de afgelopen maanden kan ik me niet voorstellen dat er niemand overblijft om uit te selecteren als ik 20 mensen op ignore heb staan..

Maar goed, daar kunnen jullie ook niets aan doen. Jullie hebben netjes antwoord gegeven op m'n vraag. Request zou naar RIOT moeten. :)
Ik ben ook nog nooit dezelfde persoon tegengekomen in normals, dus wat dat betreft maakt het ook niet heel veel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Niet? Oh ik toch al regelmatig eigenlijk. Vaak meteen de volgende game al. Ik denk de laatste paar maanden zeker 4 of 5 keer gehad of zo :)

Mensen op je ignorelijst niet in dezelfde match laten komen is al wel vaak gevraagd trouwens, maar geen idee of het er gaat komen. Sowieso niet in Ranked want daar zou je er misbruik van kunnen maken door alle topspelers uit te sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand herkend in een normal :)
Tuurlijk, echt vaak speel ik het niet, maar toch!

Ik zie het al voor me: programmaatjes die iedereen tot 200 elo onder jouw rating op je ignorelijst zetten zodat je enkel gequeued wordt met hogere elo's.

En top spelers die het omgekeerde doen..

Nee, veel te makkelijk te misbruiken :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Lol, ik heb meerdere mensen op ignore staan.

Laatst had ik een potje en dacht wat een verschikkelijke kerel in mijn team die moet ik ignoren.... en dat had ik dus al gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Die kom ik zelf ook vaak tegen in ranked :D
Best irritant dat die ignore functie zo bugged is als wat.

Mensen die je eerder ignored hebt kunnen nog praten in een nieuwe game maar staan dan terug op ignored direct na de match.
En als ik net klaar ben met een match en ik ignore iemand dan vliegt m'n PVP.net er voor enkele momenten uit, waarna ik iedereen moet ignoren/unignoren/ignoren vooraleer dat systeem begrijpt dat ze een verbodstekentje horen te hebben

edit: hier de source over jungle changes.
https://www.facebook.com/...e-guinsoo/249294098422284

Ik ben er totaal niet voor te vinden, red buff moet slowen. Straf die zwakke overextenders maar af, nu maak je m'n amumu useless om te ganken buiten m'n initial stun..

[ Voor 25% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 17:27 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:35:
Ik weet dat LoL zijn community niet het beste is, maar die van HoN is nog erger. Ik had een keer dat free weekendje geprobeerd. Mijn hemel, ik schaam me er gewoon voor dat ik een mens ben, en ik heb scheldwoorden voorbij zien komen, daar lusten de honden geen brood van.

In de kern is het natuurlijk DotA met wat aanpassingen en nieuwe heroes, maar ik kan echt niet overweg met de shop, en teamfights zijn redelijk onoverzichtelijk. Ik ga zeker geen HoN spelen.
Heb Hon zelf aangeschaft ma heb het na 2 potjes voor gezien gehouden vind het onoverzichtelijk en het grafische stijltje vind ik niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Als ik ernaar kijk vind ik het vooral onoverzichtelijk. De healthbars zijn van dezelfde kleur, de poppetjes heel klein etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:04:
Die kom ik zelf ook vaak tegen in ranked :D
Best irritant dat die ignore functie zo bugged is als wat.

Mensen die je eerder ignored hebt kunnen nog praten in een nieuwe game maar staan dan terug op ignored direct na de match.
En als ik net klaar ben met een match en ik ignore iemand dan vliegt m'n PVP.net er voor enkele momenten uit, waarna ik iedereen moet ignoren/unignoren/ignoren vooraleer dat systeem begrijpt dat ze een verbodstekentje horen te hebben

edit: hier de source over jungle changes.
https://www.facebook.com/...e-guinsoo/249294098422284

Ik ben er totaal niet voor te vinden, red buff moet slowen. Straf die zwakke overextenders maar af, nu maak je m'n amumu useless om te ganken buiten m'n initial stun..
Wat dacht je van Warwick? Pre-level 6 ben je dus eigenlijk nutteloos en die early gank gaf je juist de mogelijkheid om redelijk snel te snowballen. Ik snap sowieso niet waarom Riot zich zo druk maakt om de pre level 30 content...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mike- schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:32:
[...]

Wat dacht je van Warwick? Pre-level 6 ben je dus eigenlijk nutteloos en die early gank gaf je juist de mogelijkheid om redelijk snel te snowballen. Ik snap sowieso niet waarom Riot zich zo druk maakt om de pre level 30 content...
Het moet ook beneden lvl 30 leuk zijn, het is niet dat in in een week op lvl 30 zit. Krijg nu telkens maar 60 xp voor een potje, ook als we winnen en dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:29:
Magma Chamber afgelast? (Heb het de laatste tijd niet echt kunnen volgen de ontwikkelingen).

Exit LoL, ik vind het mooi geweest nu.

Zeker als ik op de US forums lees dat men de Red jungle buff onderhanden willen nemen, men wilt het slow effect verwijderen, en vervangen voor een speed buff (dag dag Jungle Warwick).
Heb je je uberhaubt wel de moeite gedaan alle replies van Guinso te lezen dan? Hij doet toch echt z'n uiterste best om het goed toe te lichten aan de rest die ook meteen op hun tenen zijn getrapt.
We zitten op het moment in een oersaaie farm/niet-pushen meta en Guinso wil daar terecht graag verandering in brengen. Voordat dit er uberhaubt is zitten we tig maanden verder en zal er veel meer aangepast moeten worden dan alleen de buff dus het is redelijk zinloos om er nu al over te gaan klagen.
Bron: http://clgaming.net/redtracker/topic/9477/?p=2
Ja ik heb het gehad met Riot en hun loze beloftes, dat ze nu Magma Chamber annuleren, is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Kheb het spel bijna 2 jaar gespeeld, altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat kan ik nu niet meer doen.
Heb het al zo vaak gehoord en iedereen komt uiteindelijk toch weer terug. Afgezien van de informatieve/build berichten voor de nieuwkomers zal ik je zeurberichten, over wat Riot nu weer slecht doet, in ieder geval niet missen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-05 19:13

Nutral

gamer/hardware freak

Ik haat league of legends, ik zit al 3 uur in de que en hij geeft aan dat het nog 2 uur en 40 minuten duurt, dus ik log opnieuw in, zit ik er meteen in !
Waarom laat hij me dan nog 2,5 uur wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319850

Damn het is nog steeds gaande? Als ik zou thuis ben om 19:30 wil ik direct spelen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:37:
[...]

Het moet ook beneden lvl 30 leuk zijn, het is niet dat in in een week op lvl 30 zit. Krijg nu telkens maar 60 xp voor een potje, ook als we winnen en dat schiet niet op.
Zoveel junglers zijn er toch niet pre level 30 ? In mijn level 1-30 periode ben ik er misschien 5 tegen gekomen. Voor zover ik weet was het gewoon altijd 2-1-2 qua lane opbouw, maar misschien is die meta anders tegenwoordig.

Het is gewoon onlogisch dat een bedrijf als Riot level 1-29 belangrijker lijkt te vinden dan level 30...

[ Voor 9% gewijzigd door -Mike- op 20-07-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394775

Net terug van werk, start LoL op.
Geen queue te zien, log direct in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik ben heel blij met de server splits, heb geen quee tijd ATM. terwijl je gister rond deze tijd +45 minuten mocht wachten. Ik hoop dat de server ook de weekend load aankan, vrijdag weten we dat.

Ik heb zelf nooit zoveel verwachtingen (van een f2p game), maar snap alle QQ van anderen wel. (ikzelf heb ook mijn centjes aan RIOT gegeven)

Gister ff de stream gekeken, RIOT staff verontschuldigd zich 1000X voor de zure servers die ze hadden.
De "oude" brakke servers al genoeg schade gedaan voor de game/bedrijf.

Hoop dat dit een nieuw begin is voor LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
-Mike- schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:21:
[...]

Zoveel junglers zijn er toch niet pre level 30 ? In mijn level 1-30 periode ben ik er misschien 5 tegen gekomen. Voor zover ik weet was het gewoon altijd 2-1-2 qua lane opbouw, maar misschien is die meta anders tegenwoordig.

Het is gewoon onlogisch dat een bedrijf als Riot level 1-29 belangrijker lijkt te vinden dan level 30...
Je hebt denk ik niet alles goed gelezen. Het gaat er juist om dat ze het passieve farmen tot iedereen 200 CS heeft aan willen pakken doordat de jungler sneller kan ganken. Ook willen ze andere characters jungle-viable hebben die potentieel goede ganks hebben (denk aan malphite, singed, gragas etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:29:
[...]

Je hebt denk ik niet alles goed gelezen. Het gaat er juist om dat ze het passieve farmen tot iedereen 200 CS heeft aan willen pakken doordat de jungler sneller kan ganken. Ook willen ze andere characters jungle-viable hebben die potentieel goede ganks hebben (denk aan malphite, singed, gragas etc.)
Nee ze willen het passieve farmen niet "aanpakken" maar juist de early game activity vergroten. De huidige passieve meta ontstaat doordat hard pushen en dus overextenden vaak resulteert in makkelijk gegank worden en bijna een zekere dood. Guinso heeft het er dus erover dat ze willen dat pushen niet alleen maar slecht hoeft te zijn en soms ook een goede optie moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319850

Maar dat kan soms puur te maken hebben met imbalance van de champions die tegen over elkaar staan. Het is een vicieuze cirkel :P GL riot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
O_o ik kan meteen inloggen. Yay!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

Heeft iedereen een IP boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Zit nu bij adriatische zee en weet niet echt wat er allemaal gebeurd is... Iemand samenvatting? Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik zal het even toelichten, en ja ik weet dat Guinsoo zijn best doet, ik val hem dan ook niet af oid. Het punt voor mij is, ik speel al sinds closed beta. Daar waren al plannen om meerdere maps te maken. Immers, nieuwe poppetjes toevoegen is leuk, maar met andere poppetjes is het nog steeds hetzelfde spel. Daarom meerdere maps, misschien eentje die meer gaat om teamfights/ganken, anderen meer om pushen omdat de map opbouw eenmaal zo in elkaar zit.

Dit was voor mij ook een van de redenen om van DotA over te stappen naar LoL en niet naar een HoN. Het zag er veel belovend uit voor mij. LoL was niet een 1 op 1 kopie van DotA en de grafische stijl sprak mij zeker heel erg aan. Het is F2P zonder dat Riot power verkoopt in de stores (iets waar ik ze altijd om zal roemen), dus niemand zou ooit een voordeel kunnen hebben ten op zichte van andere spelers. Plannen waren er dus om nieuwe maps, nieuwe champions in de game te brengen, dingen als replay en observers die toch echt wel van meerwaarde zijn in een spel als deze. Replays zeker, dan kan ik mooi rustig terug kijken om te zien wat ik fout deed, of wat ik beter had kunnen doen. Maar ook replays van anderen bekijken lijkt me heel leerzaam.

We hebben nu bijna 80 champs en Twisted Treeline die nu niet echt een leuke map is (mening). Champions in alle prijscatagoriën zouden uitkomen zodat er voor ieder wat wils was, en mensen oud en nieuw in het spel kunnen komen, zonder te moeten grinden naar 6300 IP voor goede en diverse champions.

Intussen worden er alleen nog maar 6300 IP champs uitgepoept, is er zelfs een 4800 IP tag bedacht, en de laatste keer dat een 3150 IP champ uitkwam is ook weer dik 6 maanden geleden. De reden waarom 6300 IP champs gemaakt worden is ook steeds meer veranderd. Eerst waren het champions die vooral een hoge moeilijkheidsgraad en unieke skills (Blitzcrank, Anivia, Karthus, om er maar een paar te noemen), toen veranderde dat in hoeveel tijd en moeite er in een Champion ontwerp en skills an sich zat. Dat schoot bij veel mensen (begrijpelijk) in het verkeerde keelgat toen MF het licht zag (een mini GP ult, Ashe haar Volley in het kwadraad, Teemo zijn Move Quick als passive, een standaard attack speed steroids skill, en een betere versie van Parrrley tot op zekere hoogte). Dus veel mensen, mijzelf inbegrepen, voelden ons gewoon bedonderd. Het was zelfs zo erg geworden, dat Riot een speciale melding deed voor Karma, omdat ze voor de verandering slechts 3150 punten zou zijn.

Kijk ik begrijp heel goed dat Riot geld wilt verdienen, ze zijn een bedrijf, niets mis mee. Maar het enige wat ze uitbrengen, zijn Champions, helaas ook de laatste tijd minder en minder orgineel. Echte dingen die van toegevoegde waarde zijn, zien we niet. Geen nieuwe maps, Magma Chamber word eerst uitgesteld en dan geannuleerd. Het is zelfs zo dat iemand anders maar gewoon een replay functie heeft gemaakt, omdat wachten op Riot toch niets bied.

Wat hebben we wel? Een overdaad aan champions en een Co-op VS AI mode? fantastisch, ik kan tegen de CPU spelen met wat vrienden. Daar heb ik dus 0,0 aan. Legendary Skins die niet legendary zijn (Magnificent TF anyone?), balanceren gaat ze naar mijn gevoel ook niet altijd goed af, niet dat ik het perse beter kan, maar ipv een wijziging ongedaan maken, omdat het een champions OP of UP maakt doen ze ook niet. IPV daarvan, passen ze andere elementen van die champion aan, en lijkt het alsof ze soms gewoon de weg helemaal kwijt zijn (zie Pantheon). Items waar ze ook niet weten worden uit het spel gehaald, maar beloofde herintergratie zien we ook niet (Locket).

Het enige dat ik zie zijn dure champions en verder niets. Een spel kan maar zo lang zo leuk blijven, terwijl belangrijke functies nog steeds ontbreken.

Ik weet dat dit een rant is, maar zo denk ik er eenmaal over.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Gaat ip boost in als je inlogd of gaat ie gelijk al in? Want ik kom nog lang niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:02:
[...]

Ik zal het even toelichten, en ja ik weet dat Guinsoo zijn best doet, ik val hem dan ook niet af oid. Het punt voor mij is, ik speel al sinds closed beta. Daar waren al plannen om meerdere maps te maken. Immers, nieuwe poppetjes toevoegen is leuk, maar met andere poppetjes is het nog steeds hetzelfde spel. Daarom meerdere maps, misschien eentje die meer gaat om teamfights/ganken, anderen meer om pushen omdat de map opbouw eenmaal zo in elkaar zit.

Dit was voor mij ook een van de redenen om van DotA over te stappen naar LoL en niet naar een HoN. Het zag er veel belovend uit voor mij. LoL was niet een 1 op 1 kopie van DotA en de grafische stijl sprak mij zeker heel erg aan. Het is F2P zonder dat Riot power verkoopt in de stores (iets waar ik ze altijd om zal roemen), dus niemand zou ooit een voordeel kunnen hebben ten op zichte van andere spelers. Plannen waren er dus om nieuwe maps, nieuwe champions in de game te brengen, dingen als replay en observers die toch echt wel van meerwaarde zijn in een spel als deze. Replays zeker, dan kan ik mooi rustig terug kijken om te zien wat ik fout deed, of wat ik beter had kunnen doen. Maar ook replays van anderen bekijken lijkt me heel leerzaam.

We hebben nu bijna 80 champs en Twisted Treeline die nu niet echt een leuke map is (mening). Champions in alle prijscatagoriën zouden uitkomen zodat er voor ieder wat wils was, en mensen oud en nieuw in het spel kunnen komen, zonder te moeten grinden naar 6300 IP voor goede en diverse champions.

Intussen worden er alleen nog maar 6300 IP champs uitgepoept, is er zelfs een 4800 IP tag bedacht, en de laatste keer dat een 3150 IP champ uitkwam is ook weer dik 6 maanden geleden. De reden waarom 6300 IP champs gemaakt worden is ook steeds meer veranderd. Eerst waren het champions die vooral een hoge moeilijkheidsgraad en unieke skills (Blitzcrank, Anivia, Karthus, om er maar een paar te noemen), toen veranderde dat in hoeveel tijd en moeite er in een Champion ontwerp en skills an sich zat. Dat schoot bij veel mensen (begrijpelijk) in het verkeerde keelgat toen MF het licht zag (een mini GP ult, Ashe haar Volley in het kwadraad, Teemo zijn Move Quick als passive, een standaard attack speed steroids skill, en een betere versie van Parrrley tot op zekere hoogte). Dus veel mensen, mijzelf inbegrepen, voelden ons gewoon bedonderd. Het was zelfs zo erg geworden, dat Riot een speciale melding deed voor Karma, omdat ze voor de verandering slechts 3150 punten zou zijn.

Kijk ik begrijp heel goed dat Riot geld wilt verdienen, ze zijn een bedrijf, niets mis mee. Maar het enige wat ze uitbrengen, zijn Champions, helaas ook de laatste tijd minder en minder orgineel. Echte dingen die van toegevoegde waarde zijn, zien we niet. Geen nieuwe maps, Magma Chamber word eerst uitgesteld en dan geannuleerd. Het is zelfs zo dat iemand anders maar gewoon een replay functie heeft gemaakt, omdat wachten op Riot toch niets bied.

Wat hebben we wel? Een overdaad aan champions en een Co-op VS AI mode? fantastisch, ik kan tegen de CPU spelen met wat vrienden. Daar heb ik dus 0,0 aan. Legendary Skins die niet legendary zijn (Magnificent TF anyone?), balanceren gaat ze naar mijn gevoel ook niet altijd goed af, niet dat ik het perse beter kan, maar ipv een wijziging ongedaan maken, omdat het een champions OP of UP maakt doen ze ook niet. IPV daarvan, passen ze andere elementen van die champion aan, en lijkt het alsof ze soms gewoon de weg helemaal kwijt zijn (zie Pantheon). Items waar ze ook niet weten worden uit het spel gehaald, maar beloofde herintergratie zien we ook niet (Locket).

Het enige dat ik zie zijn dure champions en verder niets. Een spel kan maar zo lang zo leuk blijven, terwijl belangrijke functies nog steeds ontbreken.

Ik weet dat dit een rant is, maar zo denk ik er eenmaal over.
Wat je zecht klopt helemaal in het aller begin kon je aan de hand van ip zien hoe moeilijk een champion te leren was de horige de ip was hoe moeilijker hij onder de vingers te krijgen was.
Zoals je al zij karthus etc.
Annie wat een beginners champion is bij de meeste net zoals ashe en ryze waren hierdoor goedkoper.

Betreft de maps zoals ze het in de closed beta zeiden hadden er nu al wel 2 maps moeten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nukidin247 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:44:
Gaat ip boost in als je inlogd of gaat ie gelijk al in? Want ik kom nog lang niet thuis
Volgens mij vanaf vandaag maar het is nog ruim 15 dagen dus je hebt nog wat tijd.

Is voor mij ook wel nodig, moet 3 runesvelden met tier 2 gaan vullen en heb per abuis een aantal verkeerde gekocht. Zes runes voor Jan Doedel waar ik niets mee kan. Gelukkig morgen ook de mogelijkheid tot spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:53:
[...]

Volgens mij vanaf vandaag maar het is nog ruim 15 dagen dus je hebt nog wat tijd.

Is voor mij ook wel nodig, moet 3 runesvelden met tier 2 gaan vullen en heb per abuis een aantal verkeerde gekocht. Zes runes voor Jan Doedel waar ik niets mee kan. Gelukkig morgen ook de mogelijkheid tot spelen.
Je kunt runes combineren zodat je een random andere krijgt ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.