Miss Fortune is toch een hunter? 
Maar als ik het goed begrijp gebruik jij geen runes voor extra damage?
Maar als ik het goed begrijp gebruik jij geen runes voor extra damage?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 230001
Passive - Seems pretty good. Can never complain about a passive that gives you bonus stats.
Q: Attacks a foe dealing damage and lowering armor
- Good for bursting champs down with the damage + the armor reduction.
W: Makes an image of himself and makes him go stealth for a short period of time.
- Good for evading fights, E + W in to harass enemy champions. I am sure some fun play will be made using this skill.
E - Dashs towards the target dealing a good amount of damage. If there are other targets (max 3 targets) near by he will make images of himself to hit those minions or champions as well.
- Dash moves are OP and fun ^^ E+Q+W n out combo's.
R - It's Garens E.. BUT WAY MORE AWESOME. If you notice in the video the duration is quite long, it knocks up enemy champions, and his MS seems to increase over the duration of the ability. This is actually a pretty bad ass ultimate.
OVERALL - His laning phase sounds really strong once you hit level 3-4. You're able to dash in with E, hit the enemy champion with Q, W and stealth out safely. Giving you LOADS of harassment to enemy champions in lane. Not to mention your laning phase should be pretty strong with those increased stats from your passive. I am sure it's only 5-10 Armor MR vs 1 champion but anything to help out is good for your laning phase.
Come team fight time you can E, Q, W in on someone, then while stealthed, press R and poop on the enemy team. His combo's sound really strong, and his kit allows him to pop his ulti while stealthed, then again remember his passive +armor and MR vs 5x champs in a team fight will make you not afraid to go in and mess shit up.
At first glance I was like meh. After going over it again I realized "Damn his kit's actually really strong". Another great champ to be released by Riot. Now we just gotta pray they don't make him UP or OP when he's released haha.
Bedankt voor de informatie!speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:34:
Nee hoor, Miss Fortune is een Ranged AD carry
Je hebt geen echte classes in dit spel, maar roles.
Iedereen heeft één of meerdere rollen die je kan vervullen in een match en het is jouw taak om een zo sterk mogelijke compositie van die rollen samen te stellen.
Het huidige Meta-game (de manier waarop het spel gespeeld wordt) gaat uit van 1x Ranged AD carry, 1x AP carry, 1x support, 1x tank en 1x offtank.
Waar je wat plaatst op de map is variabel, maar het is wel gebruikelijk dat de Support en Ranged AD carry bottom gaan en de AP carry in mid.
Even de taken:
Ranged AD carry: early game veel farmen, mid game presence vertonen in teamfights en late game iedereen kapot schieten (Miss Fortune, Ashe, Vayne, Tristana, ..)
AP carry: voornaamste dps early en midgame, deze kan heel zwaar nuken en wordt dan ook gebruikt lategame om hun Ranged AD carry, AP carry en Support neer te halen (Brand, Malzahar, Annie, Anivia,..)
Support: Deze laat de Ranged AD carry alle minions doden, ondersteund hem door hem te healen, wards te plaatsen, de vijandelijke AD ranged te harrassen. Koopt ook heel weinig items. (Sona, Soraka, Taric, Alistar,..)
Tank: Deze gaat ofwel in de jungle (Jarvan, Rammus, Amumu,..), ofwel solotop (Jarvan, Malphite,..). Deze gaat als eerste in teamfights, moet sterk genoeg zijn om pokedamage en de initial burst te overleven, genoeg damage uitdelen om daadwerkelijk niet genegeerd te worden en CC ter beschikking hebben om je teammates te helpen.
Offtank: Deze is een stevige dps die wat damage kan vangen, maar ook stevig wat kan uitdelen. Staat ofwel top (Udyr, Warwick, Irelia, Xin Zhao..) ofwel jungle (Udyr, Warwick, Xin Zhao, Trundle, Nocturne,..). Deze gaat vaak in teamfights naar hun squishy carries om ze te interrupten/doden. Deze hebben vaak wel een harde CC ter beschikking.
Even note: de jungler zit in de jungle en ganked de verschillende lanes zodat de lanes een advantage krijgen op de tegenstander.
Over m'n runes:
Dat zou je op het eerste zicht denken, maar ik heb, in het geval van AD carry, armor penetration.
Zoals je weet verlaagt armor de damage die ik doe. Logischerwijs, wanneer ik die armor verlaag (ik negeer armor met armor penetration), dan ga ik ook meer damage doen.
Waarom dan niet gewoon Attack Damage runes?
Armor Penetration is veel handiger gezien de manier waarom armor en de bijhorende damage reduction berekend wordt. Zeker in het begin met een low armor zit het percentage damage reduction dat je krijgt veel hoger dan later.
Klein voorbeeldje: als je begint met 30 armor, dan doe je ongeveer 32% damage reduction van physical attacks (iets in die aard, kan het nu niet checken).
Wanneer je 150 armor hebt is dit 70% en bij 300 armor zit je aan 79%.
In het begin ga je dus een grotere actual damage dealt hebben dan wanneer je gewoon Attack Damage pakt.
Vicariously I live while the whole world dies
-
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Beste is gewoon om elke champion 1 of 2x te spelen, daarmee weet je allesPromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:02:
Ik ga in m'n pauze maar eens beginnen met het leren van de abilities van de 30 heroes die het meest gespeeld worden. Mijn grootste beperking is dat ik niet weet welke hero wat doet. Bij de start van de game moet je direct weten welk type damage je om je oren krijgt en voor welke heroes je moet oppassen.
Bij Vayne maakt het ook weer niet zoveel uit dat je weet welke damage je krijgt, aangezien je toch geen armor of magic resist items neemt. Damage, attack speed en crit ftw.Maar de abilities wil ik wel weten. Vooral waar ik heel hard voor moet wegrennen. De ulti van Fiddlesticks bijvoorbeeld, brr.
Die eerder gelinkte guide is trouwens een guide om vaak te linken. Prima leesvoer en een zeer goede investering van je tijd nu je toch niet kunt spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 11:09 ]
Dat is dus waarom je wel "iets" aan resists zou kunnen nemen, fiddle zijn ulti doet vayne zonder resist veel schade, heb je een negatron/banshee/magic-res-per-level runes. Is er ineens een stuk minder aan de hand en blijf je leuk in zijn ulti staan om fiddle uit te schakelen. (of hij moet erg gefeed zijnPromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:02:
Bij Vayne maakt het ook weer niet zoveel uit dat je weet welke damage je krijgt, aangezien je toch geen armor of magic resist items neemt. Damage, attack speed en crit ftw.Maar de abilities wil ik wel weten. Vooral waar ik heel hard voor moet wegrennen. De ulti van Fiddlesticks bijvoorbeeld, brr.
[ Voor 9% gewijzigd door atlantisx op 20-07-2011 11:14 ]
Kogmaw en mordekaiser zijn niet echt viable in ranked, maar ik veronderstel dat je daar nog niet aan zit.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
Ik zal eerst eens gaan proberen om Morgana, Annie, Miss Fortune en Mordekaiser fatsoenlijk te spelen voor ik me aan andere Champions waag. Kog'Maw lijkt me ook leuk maar ik zal mijn IP nog hard genoeg nodig hebben voor de runes. Heb al wel RP's gekocht maar die zijn al aan twee van de bovengenoemde Champions besteedt dus hopelijk kan ik de komende weken gebruik maken van de dubbele IP om tier 2 runes aan te schaffen.
Ik heb ook wat op youtube bekeken maar dat is vooral leuk om te kijken wat een Champion kan want ieder houdt er zijn eigen mening op na. Zo was er een die met Mordekaiser alleen maar op afstand stond toe te kijken om vervolgens als de Champion van de tegenpartij bijna neer was zich met de aanval te gaan bemoeien. En dan gek vinden dat ie commentaar krijgt van medespelers. Wel handig trouwens om aan een hoop kills te komen maar niet sportief. Hij verweet een ander vervolgens dat die niet wist hoe je met MK moet spelen maar volgens mij moet je juist voorop in de strijd met deze Champion ipv af te wachten.speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:06:
[...]
Beste is gewoon om elke champion 1 of 2x te spelen, daarmee weet je alles
Je kan lezen wat je wilt, maar vergeten doe je het toch. 1x 30 minuten ermee spelen en je weet alles wat ie doet en welke soort items hij nodig heeft
edit: Monkey king wordt een tanky dps/bruiser denk ik. Zoals we wel vaker krijgen de laatste tijd. AD uiteraard.
Heb Ashe ook al overwogen en zeker niet duur. Heb er in de tutorial mee gespeeld maar iedereen speelt Ashe lijkt het wel want ik heb vrijwel geen match gehad dat er geen Ashe in het team zat terwijl Miss Fortune en Morgana nauwelijks gespeeld worden (ik zie ze tenminste niet).speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:14:
[...]
Kogmaw en mordekaiser zijn niet echt viable in ranked, maar ik veronderstel dat je daar nog niet aan zit.
Zeker een aanrader is Ashe! 450 IP, F2P deze week en één van de sterkste champions ingame (voor zover je ze kan vergelijken).
M'n favoriet ook, als je ashe goed kan dan kan je een matig team zeker carrien. Van zodra je goed kunt lasthitten (150CS na 20 minuten) dan zijn scores van 2:1 en 3:1 de standaard
En je leert je er ook heel goed mee positionen. De voldoening van een goede arrow een halve map verder is ook zo heerlijk
Gisterenavond een blue buff gestolen bij het vijandelijke kamp terwijl ik m'n eigen red aan het doen was
Anoniem: 399205
Ja, dat is ook wel waar. Banshee zit wel in m'n build, maar niet bepaald vooraan. Dan heb ik al boots / sheen / black cleaver / trinity / phantom dancer gehaald. Als ik daarna nog geld spaar voor banshees, is het potje meestal wel voorbij.atlantisx schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:
[...]
Dat is dus waarom je wel "iets" aan resists zou kunnen nemen, fiddle zijn ulti doet vayne zonder resist veel schade, heb je een negatron/banshee/magic-res-per-level runes. Is er ineens een stuk minder aan de hand en blijf je leuk in zijn ulti staan om fiddle uit te schakelen. (of hij moet erg gefeed zijn)
Als je als hoofd damidge dealer 5-10 sec extra in het gevecht kan blijven, is dit al snel een kill en dus een kleine investering waard.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
[ Voor 35% gewijzigd door Forn op 20-07-2011 11:37 ]
Dus als ze mogen het kloon gebeuren, maar twee keer gebruiken (LeBlanc en Shaco)? Echt een kloon zoals bij de andere twee is het trouwens niet, aangezien er op elk moment maar één Monkey King zichtbaar zal zijn (en de echte stealth). Ik denk dat die “kloon” in tegenstelling tot de andere klonen, nog wel eens gestunned e.d. gaat worden.Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:38:
W is gewoon LeBlanc haar passive, maar dan te activeren wanneer jij wilt.
[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 20-07-2011 12:02 ]
Pff, lekker dan haha. Had daarna nog wel wat leuke potjes met twee bekende op skype dus maakte niet zo veel uit. Had wel nog graag een win willen hebben met het GoT team, het eerste potje ging waardeloos, daarna een stuk beter. Begon heel goed met Cassiopeia, dus als we steigende lijn hadden doorgezet, zag ik wel een victory aankomenVicarious schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:35:
Na dit hadden we hetzelfde maar zij we wel blijven hangen. Vervolgens werden we alsnog met zijn allen de game uitgegooid en startte hij niet. Misschien hadden we toch beter kunnen blijven zitten
Een Sheen is early game echt heel lekker met de korte cooldown op Tumble.speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:26:
Ik heb zelf vayne nooit gespeeld, maar ik lees wel altijd dat TriForce geen goede keuze is op haar.
Lijkt me ook niet echt voordelig eerlijk gezegd, je hebt geen echte spammable skill. Ben je niet veel beter af met een IE en zoveel AS mogelijk?
Als het slecht gaat is het vaak handiger om nog een of twee dorans blades te kopen, krijg je tenminste ook nog een beetje damage en lifesteal uit.Cloud schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:41:
Dat is waar natuurlijk. Maar ik zie wel eens carries keihard falen omdat ze aan het begin een paar keer geganked worden en dan vóór hun 1e high tier item al bezig gaan met een banshee of iets dergelijks. Als je je core build dermate vertraagd dan kun je eenvoudig de match geheel verliezen door gebrek aan dmg. Na een IE+Zeal doe ik het ook wel regelmatig, als het wat minder gaat.
Ik zeg niet dat ze het niet mogen gebruiken, ik zeg dat de skill compleet onorgineel is en een 1 op 1 kopie van LeBlanc haar passive, echter is hij nu te activeren wanneer je wilt (even los van de CD).Thormodo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Dus als ze mogen het kloon gebeuren, maar twee keer gebruiken (LeBlanc en Shaco)? E
[ Voor 14% gewijzigd door Nazanir op 20-07-2011 12:19 ]
-
Ik was even vergeten dat LeBlanc ook automatisch stealth, dus dan lijkt het er nog meer op ja (Naast dat de kloon stil blijft staan en na ~2s AoEed.). Maar het blijft natuurlijk een skill in plaats van een passive, dus het brengt wel weer nieuwe gameplay met zich mee.Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:17:
[...]
Ik zeg niet dat ze het niet mogen gebruiken, ik zeg dat de skill compleet onorgineel is en een 1 op 1 kopie van LeBlanc haar passive, echter is hij nu te activeren wanneer je wilt (even los van de CD).
Ze hebben al aangegeven dat ze dat nooit zullen doen; de jungle aanpassen (lijkt me persoonlijk ook niet wat). Met 80 heroes valt het ook niet mee om nog wat nieuws te verzinnen.Orginaliteit is ver te zoeken, ik zou persoonlijk heel graag een Champion zien die iets nieuws doet (om maar iets stoms te nomen, een bush kan maken waar hij wilt, iemand die bomen kan verwijderen/plaatsen om jungles aan te passen)
Bij Yorick had ik ook aan een leger van minions gedacht. Maar dan zouden ze wel geen skill shots meer moeten blocken, want dat is nu al irritant genoeg (zeker omdat ze je nu achtervolgen en dus constant "in your face" zitten).Yorrick leek een hele mooie, ik dacht dat hij echt een "summoner" rol ging krijgen, en het moest hebben van de extra poppetjes die hij kan oproepen. Maar blijkt dat ze niet veel langer dan een paar seconden leven doorgaands.
Magma Chambers zou toch komen met seizoen 2 (dus vrij snel)? Of hebben ze dat al weer ingetrokken?Wat dat betreft ben ik heel erg uitgekeken naar nieuwe champions, en zou ik zoveel liever Magma Chamber en nog meer nieuwere maps, waar spelers ook mogelijkheden krijgen hun champions op andere manieren in te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 20-07-2011 12:52 ]
[ Voor 17% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 12:53 ]
Anoniem: 384763
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:53:
Magma chamber is al eventjes geleden ingetrokken voor het begin van seizoen 2.
speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:51:
Magma chamber is afgelast. Komt niet uit. Niets nada noppes.
Ze gaan misschien wel later een andere map maken.
Wordt er ook één wakkerAnoniem: 384763 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:53:
Zit naar de stream te kijken, hebben ze net een preview van monkey king getoond.
I WANT !
passive : stoneskin (armor & mr increases as more enemies surround you)
Q : next attack has increased damage + lowers enemies armor
W : create copy & go invisible (niet goed begrepen dit deel)
E : Charge up to 3 enemies & deal damage
R : BLAAAADESTOOOORM (cfr arms warrior in WoW) . Gaat dus om zijn as spinnen, sneller & sneller en doet damage ondertussen.
[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 20-07-2011 12:59 ]
Nog steeds 3 uur? Dat was om half elf ook al. Jammer.speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:51:
edit: normaal moest het terug online komen 30 minuten geleden, staat de ETA plots op 3 uurWie had dat verwacht..
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 20-07-2011 13:05 ]
Anoniem: 384763
6 dagen op een festival gezetenThormodo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:58:
Wordt er ook één wakker. Overigens staat het filmpje ook op hun YouTube channel:
Anoniem: 399205
double hextech should be a mistake, but you could make a 2 hextech gunblades or a gunblade and a will of the ancientsrxs schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:47:
Hextech revolver vlad word nu vaker gespeeld, 2 keer hextech heb ik ooit eens zien langskomen, maar is niet de standaard oid. Maar goed, misschien in de Aziatische metagame wel. Daar zagen we ook Mordekaiser in high elo/competative play langskomen (DH iemand?)
En over Magma Chamber, nee dank je. Geen zin in 2 verschillende metagames waarbij andere champs/items beter/slechter zijn. Summoner's Rift is nu een heel eind gekomen, en is imo pas sinds kort echt balanced gezien de verschillende champions. Twisted Treeline vind ik persoonlijk nog erg unbalanced. Zal voor Magma Chamber niet anders zijn.
Vroeger werden ze nog veel gestacked toen het nog kon. Waarschijnlijk gebruiken ze in de WCG qualifiers ook een oude patch wat ze bij bijvoorbeeld de NESL ook gebruikte, toen het nog kon. Je zag bijvoorbeeld ook HoG, en philo stones stacking daar.speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:29:
zit net naar de WCG qualifiers van Korea te kijken, speelt daar een vladimir met 2x Hextech revolver. Heb ik iets gemist?
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
1u45 minuten lijkt me dan, niet?#
13:15 UK Time 20/07/11
WEBSITE MAINTENANCE
Update 13:15 UK Time: Having encountered some issues during testing we are currently doing another sweep of both Platforms. We will keep you informed here as soon as this is complete.
For the entire time that the servers are offline, we invite you to tune in to the Riot Games Livestream.
Estimated Return: 15:15
[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 14:35 ]
[ Voor 55% gewijzigd door MetricCandy op 20-07-2011 14:34 ]
League of Legends EUW: IBullit
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Dit is confirmed door PhreakAirdack schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:13:
Jup ik zit ook in de login queue, ik lachte me dood toen ik dat schermpje voor mn neus kreeg. Maar waarschijnlijk proberen en 100.000 man tegelijk in te loggen ofzo, en de server laat misschien maar x mensen per minuut toe om te voorkomen dat de boel instabiel wordt? Dus dan is dit 'eenmalig'....
[ Voor 5% gewijzigd door Ninjaman op 20-07-2011 15:21 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
In shop zou een eenmalige overstap moeten zittenIntruder schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:38:
Is dr geen mogelijkheid om een account toe te wijzen aan east? heb nog een level 15 smurf ofzo. Was van plan om dat mijn East account te maken.
-
[ Voor 17% gewijzigd door PromWarMachine op 20-07-2011 16:30 ]
Nee, dat zou wat zijn zegPromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:29:
Daarover gesproken.. ik zie dat je 3 van je 'maten' op ignore hebt gezet.
Houdt matchmaking daar ook rekening mee, zodat je hen niet opnieuw tegen komt?
Nee, anders gaan al die high elo's elkaar ignorenPromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:29:
@Hirio
Daarover gesproken.. ik zie dat je 3 van je 'maten' op ignore hebt gezet.
Houdt matchmaking daar ook rekening mee, zodat je hen niet opnieuw tegen komt?
@Nazanir
Probeer HoN eens! Het gaat je bevallen.
Dat werkt in HoN wel zo...speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:31:
[...]
Nee, anders gaan al die high elo's elkaar ignoren
@hierboven: source van die redbuff change?
-
Ik ben ook nog nooit dezelfde persoon tegengekomen in normals, dus wat dat betreft maakt het ook niet heel veel uitPromWarMachine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:35:
[...]
Dat werkt in HoN wel zo...
Je zou het zo kunnen bouwen dat het alleen voor Normals werkt. Met de enorme populariteitssteiging van de afgelopen maanden kan ik me niet voorstellen dat er niemand overblijft om uit te selecteren als ik 20 mensen op ignore heb staan..
Maar goed, daar kunnen jullie ook niets aan doen. Jullie hebben netjes antwoord gegeven op m'n vraag. Request zou naar RIOT moeten.
[ Voor 25% gewijzigd door speedzor op 20-07-2011 17:27 ]
Heb Hon zelf aangeschaft ma heb het na 2 potjes voor gezien gehouden vind het onoverzichtelijk en het grafische stijltje vind ik niet mooi.Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:35:
Ik weet dat LoL zijn community niet het beste is, maar die van HoN is nog erger. Ik had een keer dat free weekendje geprobeerd. Mijn hemel, ik schaam me er gewoon voor dat ik een mens ben, en ik heb scheldwoorden voorbij zien komen, daar lusten de honden geen brood van.
In de kern is het natuurlijk DotA met wat aanpassingen en nieuwe heroes, maar ik kan echt niet overweg met de shop, en teamfights zijn redelijk onoverzichtelijk. Ik ga zeker geen HoN spelen.
Wat dacht je van Warwick? Pre-level 6 ben je dus eigenlijk nutteloos en die early gank gaf je juist de mogelijkheid om redelijk snel te snowballen. Ik snap sowieso niet waarom Riot zich zo druk maakt om de pre level 30 content...speedzor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:04:
Die kom ik zelf ook vaak tegen in ranked![]()
Best irritant dat die ignore functie zo bugged is als wat.
Mensen die je eerder ignored hebt kunnen nog praten in een nieuwe game maar staan dan terug op ignored direct na de match.
En als ik net klaar ben met een match en ik ignore iemand dan vliegt m'n PVP.net er voor enkele momenten uit, waarna ik iedereen moet ignoren/unignoren/ignoren vooraleer dat systeem begrijpt dat ze een verbodstekentje horen te hebben
edit: hier de source over jungle changes.
https://www.facebook.com/...e-guinsoo/249294098422284
Ik ben er totaal niet voor te vinden, red buff moet slowen. Straf die zwakke overextenders maar af, nu maak je m'n amumu useless om te ganken buiten m'n initial stun..
Het moet ook beneden lvl 30 leuk zijn, het is niet dat in in een week op lvl 30 zit. Krijg nu telkens maar 60 xp voor een potje, ook als we winnen en dat schiet niet op.-Mike- schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:32:
[...]
Wat dacht je van Warwick? Pre-level 6 ben je dus eigenlijk nutteloos en die early gank gaf je juist de mogelijkheid om redelijk snel te snowballen. Ik snap sowieso niet waarom Riot zich zo druk maakt om de pre level 30 content...
Heb je je uberhaubt wel de moeite gedaan alle replies van Guinso te lezen dan? Hij doet toch echt z'n uiterste best om het goed toe te lichten aan de rest die ook meteen op hun tenen zijn getrapt.Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:29:
Magma Chamber afgelast? (Heb het de laatste tijd niet echt kunnen volgen de ontwikkelingen).
Exit LoL, ik vind het mooi geweest nu.
Zeker als ik op de US forums lees dat men de Red jungle buff onderhanden willen nemen, men wilt het slow effect verwijderen, en vervangen voor een speed buff (dag dag Jungle Warwick).
Heb het al zo vaak gehoord en iedereen komt uiteindelijk toch weer terug. Afgezien van de informatieve/build berichten voor de nieuwkomers zal ik je zeurberichten, over wat Riot nu weer slecht doet, in ieder geval niet missen.Ja ik heb het gehad met Riot en hun loze beloftes, dat ze nu Magma Chamber annuleren, is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Kheb het spel bijna 2 jaar gespeeld, altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat kan ik nu niet meer doen.
Zoveel junglers zijn er toch niet pre level 30 ? In mijn level 1-30 periode ben ik er misschien 5 tegen gekomen. Voor zover ik weet was het gewoon altijd 2-1-2 qua lane opbouw, maar misschien is die meta anders tegenwoordig.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:37:
[...]
Het moet ook beneden lvl 30 leuk zijn, het is niet dat in in een week op lvl 30 zit. Krijg nu telkens maar 60 xp voor een potje, ook als we winnen en dat schiet niet op.
[ Voor 9% gewijzigd door -Mike- op 20-07-2011 18:23 ]
Je hebt denk ik niet alles goed gelezen. Het gaat er juist om dat ze het passieve farmen tot iedereen 200 CS heeft aan willen pakken doordat de jungler sneller kan ganken. Ook willen ze andere characters jungle-viable hebben die potentieel goede ganks hebben (denk aan malphite, singed, gragas etc.)-Mike- schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:21:
[...]
Zoveel junglers zijn er toch niet pre level 30 ? In mijn level 1-30 periode ben ik er misschien 5 tegen gekomen. Voor zover ik weet was het gewoon altijd 2-1-2 qua lane opbouw, maar misschien is die meta anders tegenwoordig.
Het is gewoon onlogisch dat een bedrijf als Riot level 1-29 belangrijker lijkt te vinden dan level 30...
Nee ze willen het passieve farmen niet "aanpakken" maar juist de early game activity vergroten. De huidige passieve meta ontstaat doordat hard pushen en dus overextenden vaak resulteert in makkelijk gegank worden en bijna een zekere dood. Guinso heeft het er dus erover dat ze willen dat pushen niet alleen maar slecht hoeft te zijn en soms ook een goede optie moet zijn.Vicarious schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:29:
[...]
Je hebt denk ik niet alles goed gelezen. Het gaat er juist om dat ze het passieve farmen tot iedereen 200 CS heeft aan willen pakken doordat de jungler sneller kan ganken. Ook willen ze andere characters jungle-viable hebben die potentieel goede ganks hebben (denk aan malphite, singed, gragas etc.)
Anoniem: 319850
Hallo met Tim
Ik zal het even toelichten, en ja ik weet dat Guinsoo zijn best doet, ik val hem dan ook niet af oid. Het punt voor mij is, ik speel al sinds closed beta. Daar waren al plannen om meerdere maps te maken. Immers, nieuwe poppetjes toevoegen is leuk, maar met andere poppetjes is het nog steeds hetzelfde spel. Daarom meerdere maps, misschien eentje die meer gaat om teamfights/ganken, anderen meer om pushen omdat de map opbouw eenmaal zo in elkaar zit.
-
Wat je zecht klopt helemaal in het aller begin kon je aan de hand van ip zien hoe moeilijk een champion te leren was de horige de ip was hoe moeilijker hij onder de vingers te krijgen was.Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:02:
[...]
Ik zal het even toelichten, en ja ik weet dat Guinsoo zijn best doet, ik val hem dan ook niet af oid. Het punt voor mij is, ik speel al sinds closed beta. Daar waren al plannen om meerdere maps te maken. Immers, nieuwe poppetjes toevoegen is leuk, maar met andere poppetjes is het nog steeds hetzelfde spel. Daarom meerdere maps, misschien eentje die meer gaat om teamfights/ganken, anderen meer om pushen omdat de map opbouw eenmaal zo in elkaar zit.
Dit was voor mij ook een van de redenen om van DotA over te stappen naar LoL en niet naar een HoN. Het zag er veel belovend uit voor mij. LoL was niet een 1 op 1 kopie van DotA en de grafische stijl sprak mij zeker heel erg aan. Het is F2P zonder dat Riot power verkoopt in de stores (iets waar ik ze altijd om zal roemen), dus niemand zou ooit een voordeel kunnen hebben ten op zichte van andere spelers. Plannen waren er dus om nieuwe maps, nieuwe champions in de game te brengen, dingen als replay en observers die toch echt wel van meerwaarde zijn in een spel als deze. Replays zeker, dan kan ik mooi rustig terug kijken om te zien wat ik fout deed, of wat ik beter had kunnen doen. Maar ook replays van anderen bekijken lijkt me heel leerzaam.
We hebben nu bijna 80 champs en Twisted Treeline die nu niet echt een leuke map is (mening). Champions in alle prijscatagoriën zouden uitkomen zodat er voor ieder wat wils was, en mensen oud en nieuw in het spel kunnen komen, zonder te moeten grinden naar 6300 IP voor goede en diverse champions.
Intussen worden er alleen nog maar 6300 IP champs uitgepoept, is er zelfs een 4800 IP tag bedacht, en de laatste keer dat een 3150 IP champ uitkwam is ook weer dik 6 maanden geleden. De reden waarom 6300 IP champs gemaakt worden is ook steeds meer veranderd. Eerst waren het champions die vooral een hoge moeilijkheidsgraad en unieke skills (Blitzcrank, Anivia, Karthus, om er maar een paar te noemen), toen veranderde dat in hoeveel tijd en moeite er in een Champion ontwerp en skills an sich zat. Dat schoot bij veel mensen (begrijpelijk) in het verkeerde keelgat toen MF het licht zag (een mini GP ult, Ashe haar Volley in het kwadraad, Teemo zijn Move Quick als passive, een standaard attack speed steroids skill, en een betere versie van Parrrley tot op zekere hoogte). Dus veel mensen, mijzelf inbegrepen, voelden ons gewoon bedonderd. Het was zelfs zo erg geworden, dat Riot een speciale melding deed voor Karma, omdat ze voor de verandering slechts 3150 punten zou zijn.
Kijk ik begrijp heel goed dat Riot geld wilt verdienen, ze zijn een bedrijf, niets mis mee. Maar het enige wat ze uitbrengen, zijn Champions, helaas ook de laatste tijd minder en minder orgineel. Echte dingen die van toegevoegde waarde zijn, zien we niet. Geen nieuwe maps, Magma Chamber word eerst uitgesteld en dan geannuleerd. Het is zelfs zo dat iemand anders maar gewoon een replay functie heeft gemaakt, omdat wachten op Riot toch niets bied.
Wat hebben we wel? Een overdaad aan champions en een Co-op VS AI mode? fantastisch, ik kan tegen de CPU spelen met wat vrienden. Daar heb ik dus 0,0 aan. Legendary Skins die niet legendary zijn (Magnificent TF anyone?), balanceren gaat ze naar mijn gevoel ook niet altijd goed af, niet dat ik het perse beter kan, maar ipv een wijziging ongedaan maken, omdat het een champions OP of UP maakt doen ze ook niet. IPV daarvan, passen ze andere elementen van die champion aan, en lijkt het alsof ze soms gewoon de weg helemaal kwijt zijn (zie Pantheon). Items waar ze ook niet weten worden uit het spel gehaald, maar beloofde herintergratie zien we ook niet (Locket).
Het enige dat ik zie zijn dure champions en verder niets. Een spel kan maar zo lang zo leuk blijven, terwijl belangrijke functies nog steeds ontbreken.
Ik weet dat dit een rant is, maar zo denk ik er eenmaal over.
Volgens mij vanaf vandaag maar het is nog ruim 15 dagen dus je hebt nog wat tijd.nukidin247 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:44:
Gaat ip boost in als je inlogd of gaat ie gelijk al in? Want ik kom nog lang niet thuis
Je kunt runes combineren zodat je een random andere krijgtAnoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:53:
[...]
Volgens mij vanaf vandaag maar het is nog ruim 15 dagen dus je hebt nog wat tijd.
Is voor mij ook wel nodig, moet 3 runesvelden met tier 2 gaan vullen en heb per abuis een aantal verkeerde gekocht. Zes runes voor Jan Doedel waar ik niets mee kan. Gelukkig morgen ook de mogelijkheid tot spelen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq