[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Mooi, zal het eens gaan proberen. Moet die random wel bruikbaar zijn maar niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Ik kom pas over 3 weken weer thuis, dus die ip boost is nu best nutteloos voor mij :(
Ik vond het wel beter als ze een 20 ofzo ip boost per win hadden ipv dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:18

Hu9o

Schokkend

Jay inloggen zonder que!!

Dat heeft lang geduurd zeg

morgen maar ff potje doen, ben nu toch te laat thuis

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Waarom kan ik mezelf niet vinden met http://lolstatistics.com ? Niet alleen vandaag al een hele tijd.
Lijkt wel alsof de site de ù niet kan lezen :( Wil me naam ook veranderen stomme apostrof alleen vind ik het zonde van me geld :D

Wel lekker hoor zo zonder que joinen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

nukidin247 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:20:
Ik kom pas over 3 weken weer thuis, dus die ip boost is nu best nutteloos voor mij :(
Ik vond het wel beter als ze een 20 ofzo ip boost per win hadden ipv dagen....
Vreemd, ik vind precies het tegenovergestelde :+

Edit: Ze hoeven die 15 days IP boost niet te geven. 't Is hun manier om naar de klant toe te zeggen 'sorry voor de que's'. Je kan erover gaan zeuren, maar ze hadden je ook gewoon helemaal niets kunnen geven. 99,9% van de spelers zou gewoon doorspelen. Dus mondje dicht en blij zijn voor de rest van ons.
Spunkjah schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:09:
Waarom kan ik mezelf niet vinden met http://lolstatistics.com ? Niet alleen vandaag al een hele tijd.
Lijkt wel alsof de site de ù niet kan lezen :( Wil me naam ook veranderen stomme apostrof alleen vind ik het zonde van me geld :D
Kan mijzelf ook niet vinden ;(

[ Voor 54% gewijzigd door Snappie88 op 21-07-2011 09:53 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316648

Ik kan mezelf wel vinden. Lv16 nog maar...
Gisteren een mooie pot gepeeld met Ashe, waar ik mid tegen Ezreal speelde. Mijn creepkills gingen beter dan die van hem. Ik kon top een gank maken op lv6, en daarna op lv8 overextende Ezreal te ver bij mijn toren -> Arrow en daag Ezreal. Maar Ezreal heeft wel een grote burst man. Hij pakte me ook een keertje met een flash -> ult... :(

Uiteindelijk een score van ~ 18/4/18 ofzo. En toch nog verloren. We hadden een Maokai in het team die de tegenstander zijn Mordekaiser en Nunu lekker feedde in het begin. Ach ja, zeer mooie pot!

Wat zijn trouwens de beste items voor ashe late game?
Ik had een IE, PD, boots, Madreds, Banshees en Starks (voor het team). Zijn er nog betere set-ups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is natuurlijk géén beste setup; dat is afhankelijk van elke match anders. Afgezien daarvan zien je items er goed uit. Starks haal ik zelf overigens niet snel op een ranged ad carry, liever een last whisper of black cleaver. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 16:40

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat een verschil in gameplay zeg: spelen met lvl 11's die er werkelijk niets van begrijpen of spelen met een stel level 30's die wat ervaring hebben.

De laatste pot van gisteravond was er een in de categorie level 11s.
Na 15 minuten stonden we 9-18... Ons team bestond uit 3 feeders, één Akali die eigenlijk Rammus had willen spelen (was mijn maatje, we werden uit de AT-queue gegooid vanwege een discer en bij de rejoin was hij te laat voor hero selection) en ik als Vayne.

Het vijandelijke team had een redelijke Katarina die samen met een andere hero (wiens naam ik kwijt ben) ook fixed waren. Die Kat haalde early game en mid game insane veel kills vanwege onze 3 feeders en een half falende Akali.

Gelukkig faalde het vijandelijke team net zo hard en stond ik op een zeker moment 20-1.
Lang verhaal kort: de enige die begreep dat ik als eerste dood moest was Katarina en dat is haar 2x gelukt. Uiteindelijk gewonnen met 60-50 waarvan 39-6-17 voor mij.
Mooiste was nog wel dat het hele team mij ontzettend goed vond, terwijl het niet aan mijn skill lag, maar aan het falen van de tegenstanders. :p

http://www.lolstatistics.com/player/eu/275131

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:12
Vette site is dat btw, ik had al wel 2 alternatieven. Maar die pakken maar ongeveer 5% van je matches en halen daar ook alle statistieken uit haalt. Deze site laat zelfs je runes zien o.O ideaal zo'n website. Die ga ik even bookmarken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Dus je stond 20-1 en kat had je 2x doodgemaakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 12:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Anoniem: 316648 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:53:

Ik had een IE, PD, boots, Madreds, Banshees en Starks (voor het team). Zijn er nog betere set-ups?
Infinity Edge, Berserkers Greaves, Phantom Dancer x2, Banshees Veil, Bloodthirster.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Ligt aan de game, Black Cleaver of Last Whisper is soms een beter idee dan een 2e PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:26

Rub3s

+3 , omdat het kan

Nazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:02:
[...]
Ik zal het even toelichten, en ja ik weet dat Guinsoo zijn best doet, ik val hem dan ook niet af oid. Het punt voor mij is, ik speel al sinds closed beta. Daar waren al plannen om meerdere maps te maken. Immers, nieuwe poppetjes toevoegen is leuk, maar met andere poppetjes is het nog steeds hetzelfde spel. Daarom meerdere maps, misschien eentje die meer gaat om teamfights/ganken, anderen meer om pushen omdat de map opbouw eenmaal zo in elkaar zit.

-knip- erg lang verhaal -knip-
Ik speel nu dota én lol en ik zie dat toch anders. Volgens mij (ja, is een mening) gaat het dota-genre toch echt om balance en niet persé om veel maps. De leukste potjes vind ik toch altijd de lange potje waar het heel lang spannend blijft. Of je dan verliest of wint maakt dan ook niet meer zoveel uit.

Als er veel maps gaan komen, gaat dat direct ten kostte van de balance aangezien sommige heroes in nieuwe maps te sterk zijn en andere weer te zwak.

Wat ik wel zou willen zien is meerdere modes. Je heb nu voornamelijk één mode en dat is een keuze uit 10 heroes (plus je eigen heroes > oneerlijk voordeel vind ik). Dat zouden ze best wel uit mogen breiden, bijvoorbeeld een all-random mode o.i.d.. All pick zou ook leuk zijn, maar dan verdienen ze niks meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 44492 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:09:
[...]

Dus je stond 20-1 en kat had je 2x doodgemaakt? :+
Dat dood maken kwam pas later :P
loempie schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:12:
[...]

Nice killing spree in dat potje;
Largest Killing Spree 20
Oh haha. Dat was me nog niet eens opgevallen.

Overigens denk ik dat het bijna altijd een slecht idee is om 2x hetzelfde (tier 2 of 3) item te gaan. In geval van PD stacked het natuurlijk wel, maar ik zou ook liever voor een Black Cleaver erbij gaan.

Zoals gezegd is alles situational. In dat potje gister ben ik bijvoorbeeld expres voor een hele vroege banshees gegaan. Veel hulp van m'n teamgenoten had ik niet te verwachten, dan maar een beetje gimpen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Btw, dit viel me net op he, op die lolstatistics site staat de intervating locket gewoon nog in de item lijst, maar met een andere passive dan dat hij had toen het item werd verwijderd
http://lolstatistics.com/items/na (onderste item)

Kijk hier de oude locket maar toen hij net werd verwijderd
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Innervating_Locket

zouden ze hem zonder de health regen weer terug halen? Zoja zeg ik YAY for sona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Locket was een patch voor dat deze verwijderd werd toch aangepast/nerfed ? Misschien dat een van bijde het toen niet up to date heeft gemaakt. Er zijn wel meer vage items, volgensmij staan er ook wat niet in-store items bij leaguecraft voor 100k gold o.i.d. Die zijn dan nog in progress, deleted, of geannuleerd.

[ Voor 37% gewijzigd door atlantisx op 21-07-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
? heb ik nu iets gemist? maar we hebben het toch over het item was ongeveer 8 maand terug is verwijderd he?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/V1.0.0.107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Anoniem: 316648 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:53:
Even toch een reactie over het algemeen reageer ik niet op build requests.(immers mobafire, solomid enzo zorgen voor genoeg ideeen)

Maar.... Ashe is een AD carry. Je moet op een AD carry eigenlijk alleen AD items bouwen. Nu klinkt de Madred leuk, echter... deze doet voornamelijk magic damage(+30 Attack Damage +40% Attack Speed +25 Armor UNIQUE Passive: On hit, deals Magic Damage equal to 4% of the target's maximum Health).

Het item klinkt wel heel goed echter is dus relatief makkelijk te verdedigen als je een normale team setup hebt. Normale setup is de AD carry verantwoordelijk voor het grootste deel van de physical damage. Anderen zullen voor de magic damage zorgen. Wanneer jij dus een magic damage item haalt, neig je naar de AP kant en zal de tegenstander het makkelijker hebben om te verdedigen.

[ Voor 21% gewijzigd door MetricCandy op 21-07-2011 13:23 ]

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:16

Nutral

gamer/hardware freak

madreds is een prima item maar heeft alleen nut als het andere team vooral tanky is en je wat attackspeed hebt. Meestal pak je als ashe,
dorans blade -> as boots of mercs -> infinity edge -> phantom dancer -> banshees -> bloodthirster -> last whisper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Intruder schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:15:
? heb ik nu iets gemist? maar we hebben het toch over het item was ongeveer 8 maand terug is verwijderd he?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/V1.0.0.107
Het items is de patch voor deze 8 maanden geleden verwijderd werd aangepast. Daarna is deze alsnog verwijderd omdat het item alsnog te goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Klopt, maar niet aangepast dat hij geen health regen meer geeft, dit heeft het item tot het einde gedaan. En nu kom ik op die site een compleet andere beschrijving tegen.
Heb even gezocht en de kans zit er in dat de locket in S2 weer terug komt, lijkt me dat als ze dat gaan doen dat het alleen nog maar met mana regen word o.i.d.
Ik mis locket sona en locket gragas xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 12:21
Intruder schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:38:
Klopt, maar niet aangepast dat hij geen health regen meer geeft, dit heeft het item tot het einde gedaan. En nu kom ik op die site een compleet andere beschrijving tegen.
Heb even gezocht en de kans zit er in dat de locket in S2 weer terug komt, lijkt me dat als ze dat gaan doen dat het alleen nog maar met mana regen word o.i.d.
Ik mis locket sona en locket gragas xD
Als je naar de stats van het item bekijkt, zie je dat hij maar 1 maal gebruikt is en 13370 kost;
Innervating Locket 0.00% 1 13370
Dit kan denk ik wel op een test van RIOT duiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Daar dacht ik zelf idd ook aan ;) Dat bevestigd alleen maar de geruchten dat hij misschien in S2 weer terug zou keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een potje gedaan wat niet helemaal soepel ging. Begon er een al na 24 minuten een surrendervote te doen. Ik wordt daar zo simpel van... Gisteren ook gehad, net als de rest op nee gestemd en vervolgens 15 minuten later gewonnen. Nu lukte dat niet want nadat de rest tegen had gestemd disconnecte de persoon die wilde stoppen heel toevallig. En we waren al maar met vier dus dat werd lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Ik heb vanmorgen nog een potje dat we als 4v5 begonnen gewonnen :D, pas na een kwartier kwam onze Jax terug, maar tegen die tijd stonden we iets van 11-3 in kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Geniale site die lolstatistics :) Bookmarked! Ik vraag me alleen af of ie klopt. Zoals iedereen wel weet ben ik niet bepaald een briljante speler, maar bij mijn ranked 5x5 solo statistieken staat dat ik 231 kills heb en 89 deaths. Dat kan haast niet kloppen want door mijn speelstijl (ik wil altijd teammates redden enzo) heb ik vrijwel altijd meer deaths dan kills.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik las ergens (misschien hier wel in dit topic?) dat die site de Deaths nog niet goed kan importeren. Dus daar zou ik me nog niet teveel van aantrekken ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:10:
Geniale site die lolstatistics :) Bookmarked! Ik vraag me alleen af of ie klopt. Zoals iedereen wel weet ben ik niet bepaald een briljante speler, maar bij mijn ranked 5x5 solo statistieken staat dat ik 231 kills heb en 89 deaths. Dat kan haast niet kloppen want door mijn speelstijl (ik wil altijd teammates redden enzo) heb ik vrijwel altijd meer deaths dan kills.
Vooral niet vertellen dat het niet klopt :)

Ik had bij WoW in de achievements behoorlijk wat kills in de Arena pvp, ik heb echter nooit een arena gedaan. Maar het stond wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:10:
Die Deaths kloppen idd niet. Ik heb geloof ik ergens rond de 800 kills en 600 deaths in ranked. Maar die site zecht dus dat ik 350 deaths heb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

loempie schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:44:
[...]

Als je naar de stats van het item bekijkt, zie je dat hij maar 1 maal gebruikt is en 13370 kost;
Innervating Locket 0.00% 1 13370
Dit kan denk ik wel op een test van RIOT duiden. :)
Ik denk eerder dat de locket gewoon in de gamefiles is blijven zitten nadat hij "uit" het spel was gehaald, met aangepaste kosten zodat deze via bugs of aanpassing van de gamefiles niet alsnog makkelijk gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wat is de beste/sterkste/makkelijkste ad range carry om te leren?

Merk vaak dat hier toch wel een gebrek aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ashe is easy to learn, hard to master!
Corki vind ikzelf niet zo simpel, de rest valt wel mee

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De beste om te leren, is denk ik Ashe maar eigenlijk zijn ze allemaal wel goed. Bij Ashe leer je ook goede positie (voor volley/ultimate) en ze heeft niet zo'n grote range als tristana/caitlyn, waar je ook veel van leert. :)

De enige die ik af zou raden is in eerste instantie Corki. Die is toch echt een klasse apart. Kan heel sterk zijn als je er goed mee bent, maar als je dat niet bent....

* Cloud spreekt uit ervaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

moet dit even kwijt:

21:00 uur GEEN QUE!!!!

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadeel van Ashe is wel dat iedereen die wil spelen. Heb nauwelijks een team gehad waarin Ashe niet speelde.

Net twee potjes gehad met een ongeloofelijk rukteam. Ben zelf geen topspeler maar ik snap al wel waar het om gaat. Ik speel nu met mensen rond lvl 11 en dan mag je toch verwachten dat mensen al wat weten. Er liep er een die op lvl 12 zijn eerste item nog moest kopen, zelfs bij de start had ie niets gekocht. Verder liep hij alleen maar achter mensen aan om het laatste zetje te geven om zo aan veel kills te komen. en dat interesseert mij niets. 1-5-10 of 10-5-1 is mij om het even.
Maar als je na 30 minuten nog niet 1 turret van de tegenpartij om zeep hebt geholpen is het gewoon triest. Uiteindelijk hebben we het dus verloren. Potje erna was nauwelijks beter. Ik speelde met Fortune en samen met Ashe waren we de enigen die wisten waar we mee bezig waren. Mensen die in het begin met drie in een lane staan en niet snappen dat het er een teveel is....
Het haalt wel het plezier weg als je zo een aantal potjes speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Meh, dat veranderd vanzelf als je hoger in lvl word :) Rond lvl 30 denken de meesten het juist allemaal beter te weten :P (wat tegenover mij ook vaak klopt, maar dat terzijde ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378208

Zijn er misschien nog wat lager gelevelde tweakers, 11-14, die samen met mij een game lol willen doen. Ik irriteer me vaak mateloos aan de mensen die het spel toch nog niet begrijpen op dit level. En spelen met medetweakers/mede Nederlanders is altijd prettig en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anu schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:22:
Meh, dat veranderd vanzelf als je hoger in lvl word :) Rond lvl 30 denken de meesten het juist allemaal beter te weten :P (wat tegenover mij ook vaak klopt, maar dat terzijde ;) )
Net gelukkig weer een goed team, in 25 minuten klaar met slechts 9 kills door de tegenpartij. Maar goed, in elke online game heb je te leren leven met dat soort figuren wat alleen voor zichzelf speelt ook al zit je in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Het kan nooit kwaad ingame in het GoT channel te vragen of er iemand mee wilt spelen.
Voeg me gerust maar toe, dan wil ik wel es een potje met jullie spelen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Heb net een premade game met een stel duitsers gewonnen tegen een andere premade, later zag ik dat Fnatic Fingers in hun team zat. Is hij een bekende Fnatic speler? Hij heeft wel een top rating van 2029 gehad solo queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cvan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:46:
Heb net een premade game met een stel duitsers gewonnen tegen een andere premade, later zag ik dat Fnatic Fingers in hun team zat. Is hij een bekende Fnatic speler? Hij heeft wel een top rating van 2029 gehad solo queue.
Da's de minst bekende speler van Fnatic, maar toch geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:50:
Het kan nooit kwaad ingame in het GoT channel te vragen of er iemand mee wilt spelen.
Voeg me gerust maar toe, dan wil ik wel es een potje met jullie spelen.
Gister deed het GoT-kanaal weer raar. Ik zag er maar 10 man inzitten ofzo en niemand zei wat. Normaal zit er 30 a 40 man in en lult/raget iedereen de oren van je kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Vicarious schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:54:
[...]

Gister deed het GoT-kanaal weer raar. Ik zag er maar 10 man inzitten ofzo en niemand zei wat. Normaal zit er 30 a 40 man in en lult/raget iedereen de oren van je kop.
Ik heb er de laatste tijd juist te veel mensen in zitten, heb het idee dat hij vastloopt, want als ik eruit ga en daarna weer erin. Zitten er opeens een stuk minder mensen en wordt er daar wel gesproken.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik had gister een 404 op die startpagina in LoL, waar al het nieuws wordt gepresenteerd.
Die stond nog gemapped naar eu.leagueoflegends.com, in plaats van euw.. Dat zag er ook wel raar uit. Een witte pagina midden op je scherm zonder dat je kunt F5'en.

Met het channel heb ik niets raars gemerkt. Behalve dan dat ik de hele avond niet werd uitgenodigd voor een game. :P
Het is bijna weekend! Tijd om veel te LoLLen!

Heb nu toch maar exhaust / flash genomen op m'n Vayne in plaats van teleport / flash.
Ik miste teleport direct eigenlijk. Nu nam ik meer risico om zo lang mogelijk in m'n lane te blijven. Voorheen recallde ik als ik op ~10~15% health zat, want ik kon immers toch meteen terug porten. Dat extra risico is me 1x early game fataal geworden en daar baalde ik best van.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind Exhaust steeds fijner tegenwoordig eigenlijk. Op AD carries neem ik nu vaak Exhaust ipv Ignite simpelweg omdat Exhaust ook defensief gebruikt kan worden. Had laatst een potje met Xin Zhao en Trynd in de tegenpartij. Toevallig had ons team 3x Exhaust mee en we gebruikten het ook nog eens efficient. Elke teamfight Exhaust op Xin tot op het punt dat hij begon te ragen 'of we niet allemaal exhaust mee hadden kunnen nemen, dat zou nog leuker zijn' :P

Wat betreft vaak terugporten; neem altijd wat HP potjes mee. Ze kosten geen reet, en als je 2 minions meer kan killen voordat je alsnog terugmoet, heb je ze al terugverdiend. Zo kan ik meestal vrij lang in de lane rondhangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als ik er geld voor heb doe ik dat altijd. Probleem is alleen dat het enige nuttige startitem voor Vayne een Dorans blade is. Die kost precies 475.

Er wordt wel gezegd dat je ook boots + 2 pots kunt gaan, maar wat heb ik aan mn boots als ik geen (extra) damage doe, dan is last hitting ook lastiger.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:20
PromWarMachine schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:42:
Ik had gister een 404 op die startpagina in LoL, waar al het nieuws wordt gepresenteerd.
Die stond nog gemapped naar eu.leagueoflegends.com, in plaats van euw.. Dat zag er ook wel raar uit. Een witte pagina midden op je scherm zonder dat je kunt F5'en.

Met het channel heb ik niets raars gemerkt. Behalve dan dat ik de hele avond niet werd uitgenodigd voor een game. :P
Het is bijna weekend! Tijd om veel te LoLLen!

Heb nu toch maar exhaust / flash genomen op m'n Vayne in plaats van teleport / flash.
Ik miste teleport direct eigenlijk. Nu nam ik meer risico om zo lang mogelijk in m'n lane te blijven. Voorheen recallde ik als ik op ~10~15% health zat, want ik kon immers toch meteen terug porten. Dat extra risico is me 1x early game fataal geworden en daar baalde ik best van.
Je moet ook vragen in de chat of iemand een potje wil of als men vraagt om een potje te spelen gewoon reageren :)
Ik wil best een potje met je doen namelijk.

En de boots neem je zodat je sneller bent als de tegenstander in het begin.
Zo kun je makkelijker harassen in het begin en na een aanval uitrange lopen. Ala hit and run.
En omdat je die passive hebt bij vayne ben je ook gelijk al een stuk sneller dan hun in het begin. Dat nogmaals gecombineerd met thumble.

[ Voor 5% gewijzigd door Ninjaman op 22-07-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is een beetje afhankelijk van de tegenpartij, maar ik start regelmatig inderdaad met boots + pots. Met name op Ashe. Natuurlijk je doet minder wat minder damage en je hebt wat minder health, maar die snelheid redt je leven. Uiteindelijk is het een kwestie van voorkeur natuurlijk. Dat last hitten wen je wel aan. Je moet het immers ook doen met casters die nog een lagere base dmg hebben en daar start je nooit op met +dmg. :)

Boots op Vayne zijn echt heel irritant, dan valt eigenlijk niet aan die silver bolts te ontkomen..

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 22-07-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het nu wel of niet verstandig om bij Miss Fortune AP items te nemen? Als ik alleen AD neem dan is dat voor mijn standaard attacks maar de abilities krijgen juist weer extra damage van de AP items dus ik ga elke keer voor beide. Alleen ik ben er wel de enige in volgens mij omdat de andere Miss Fortunes die ik tegenkom dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Gewoon AD items en de daarbij horende attack speed / armor pen. De ulti is leuk voor vroege teamfights / minion waves clearen, maar voor de rest zou je het beste auto attacks op vijanden kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:17
Miss Fortune haar ult schaalt met óf 0.2 AP óf 0.5 AD (ligt eraan welke waarde hoger is), dus AD bouwen op Miss Fortune maakt haar ult gewoon sterker :) Gewoon AD build doen dus!
AP is het echt niet waard op haar, aangezien ze dus 2 skills heeft die sowieso schalen met AD en impure shots schalen natuurlijk een beetje met attack speed (want dan zit je sneller op meer stacked damage)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
AD MF schaalt met 2 skills, AP MF schaalt met 3 skills (Impure Shots doet meer bonus damage met AP, Make it Rain doet meer damage met AP en haar ult doet ook meer damage met AP).

In principe hoeft een AP build met MF niet eens slecht te zijn (ik heb een paar hele succesvolle AP MFs gezien), echter is AP MF veel meer voor de burst (Make it Rain + Ult doet met ~600 AP lekekr veel damage), echter, tussen je skills heb je enkel je auto attacks (Double Up doet niets met AP), en je moet 4x aanvallen voor je op de cap van Impure Shots zit, en dat is gewoon ineffectief als damage methode (niet slecht, maar het duurt gewoon even), terwijl AD MF niet verlegen zit om damage tussen haar skills door.

Zelfde zie je ook een beetje met AP Yi, hij kan heel veel healen (en tegelijkertijd ook tanken, omdat hij dan flinke Armor + MR bonussen krijgt), en zijn Alpha Strike doet heel veel damage (1:1 AP ratio), echter tussen die skills door, is hij niet zo gek gevaarlijk meer, zijn auto attacks doen niet veel damage. Hybrid zou een veel betere build zijn, zo ook voor MF, maar dan is het een beetje van beiden, in plaats van uit te blinken in alleen AD.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, bedankt. AD dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Dus....

Geen normale friends/chat en geen ranked

Trolle op normal it is :') en inderdaad geen queueueueueueueueueueueueueueueueueueue <3

ninja-edit: deze jonge zat stiekem op US server terwijl hij dat niet door had :X 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 22-07-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Laatst online: 15-04 12:06
gister wilden we even een 5v5 premade spelen, zie ik op het laadscherm Ymir staan, ik dacht wat komt die naam me bekend voor:P is dat een mod van riot, hard verloren btw :P
Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/6307/ymir.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteren noodgedwongen thuis moeten blijven en maar eens LoL aangeslingerd. Paar potjes ranked gedaan, en wat verloren en wat gewonnen. Eén potje begonnen wat Nederlanders op mij te ragen dat ik Shen nam, terwijl niemand een tank wilde nemen. Amumu was al locked in, en Shen is de enige andere tank waar ik enigsinds mee overweg kan. Hun reden? Ze hebben Gangplank al en die moet solo-top. Ik dus gezegd dat 't prima is en lekker met Taric bottom lane genomen. Had ongeveer even veel creep kills als hun Ashe dus dat ging uiteindelijk prima.

's Avonds met wat vrienden (waar ik altijd op m'n smurf ga) nog trololol AP Master Yi genomen, op 6/15/6 uitgekomen :') Ik snap niet dat mensen met Master Yi ook maar iets gedaan krijgen, wat een prut champion! Daarna nog wel twee of drie potjes met Rumble gespeeld, blijft toch een fijne hero. Laatste potje bottom samen met Taric tegenover een Janna en een Corki. Vrij snel een Hextech Revolver kunnen halen (speciaal daarvoor op 1200 Gold terug geport) en vanaf dat punt ze keihard outlaned, outharassed en uiteindelijk 2/0/2 komen te staan (mede dankzei onze junglende Xin). Ze gaven echter niet op, uiteindelijk een vol uur zitten spelen en geeindigd met Rylai's Crystal Scepter, Mercury's Treads, Zhonya's Hourglass, Rabadon's Deathcap, Will of the Ancients en Abyssal Scepter. Wat deed ik eng veel damage :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 20:50
Rumble is een heerlijke champion, vooral met een healer er bij kan je lekker farmen en je laten feeden. En een feeded Rumble is OP :).

Gister had wou ik in ranked game Lee sin jungle maar ze zaten allemaal te zeiken dat jungle jarvan beter is en dat ik maar ranged ad moest pakken. Ik speel niet vaak een ranged ad maarja, dus heb ik maar ashe gepakt, snel build opgezocht en ik ging bottom samen met soraka. Wat een heilige cominatie is dat zeg.. ik kon heel fijn farmen, ik had tussen de 12 - 16 min. al mijn IE samen met boots en dorans blade. En ik eindigde dus met 7/0/5.Dus dat was fijn maar ik ben van mening dat lee sin wat beter jungler is dan jarvan puur omdat lee sin geen mana heeft en best snelle energie regen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Het hangt van de teamcomp af. Jarvan is natuurlijk wel iets tankier normaal gesproken. Lee sin kan misschien iets beter junglen, maar Jarvan is over het algemeen de betere pick in een teamcompositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Lee sin is gewoon ernstig underrated, komt ook omdat de meeste die hem spelen er weinig van bakken. Jarvan daar in tegen brengt zelfs bij een slechte speler altijd wel zijn ult en Q-E combo in het spel, (hoewel de ult vaak zat teamkills oplevert). Lee Sin jungle ben ik zelf niet zo'n fan van, omdat juist early & mid game lee sin erg sterk is, en het dus eigenlijk een beetje verspilling is.

[ Voor 0% gewijzigd door atlantisx op 22-07-2011 13:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de Monkey King

clone attack
clone + invis

lijkt me op het eerste zicht al heel wat nasty shit mee uit te halen
zal wel weer 6300 IP zijn waarschijnlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 08:15

Casmo

Mr. Hero

Anoniem: 399205 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:59:

zal wel weer 6300 IP zijn waarschijnlijk :(
Veel spelen deze week. Met die dubbele IP bonus tikt het goed aan :).

naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komende twee weken is het zelfs nog dubbele IP en het gaat best snel met verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 18:45
Ik zoek mensen om mee te spelen! Veel te vaak beland ik in potjes waar je mensen hebt die halverwege opgeven.

Nick: Roomboterkoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Join ingame channel "GOT", daar zitten genoeg mensen die willen spelen. Ze zijn alleen vaak zelf ook aan het spelen. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 18:45
Aah top, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:21:
Komende twee weken is het zelfs nog dubbele IP en het gaat best snel met verzamelen.
Eindelijk m'n runes aanvullen *O*

En wil nu Anivia, Rumble, die nieuwe tank en monkeyking hebbuh, dus 't kan altijd erger :P
PromWarMachine schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:27:
Join ingame channel "GOT", daar zitten genoeg mensen die willen spelen. Ze zijn alleen vaak zelf ook aan het spelen. :P
GoT ;)

't Is hoofdletter gevoelig, dus in GOT, got, g0T, GoD et cetera zit niemand :P

[ Voor 33% gewijzigd door Snappie88 op 22-07-2011 16:02 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

zit op us server geen dubbele IP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:01:
[...]

En wil nu Anivia, Rumble, die nieuwe tank en monkeyking hebbuh, dus 't kan altijd erger :P

[...]

GoT ;)

Volgens mij is het niet hoofdlettergevoelig. Probeer maar eens als je in kanaal GoT zit ook naar kanaal got te gaan. Dan springt ie gewoon naar het channel waar je al in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
PromWarMachine schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:57:
Als ik er geld voor heb doe ik dat altijd. Probleem is alleen dat het enige nuttige startitem voor Vayne een Dorans blade is. Die kost precies 475.

Er wordt wel gezegd dat je ook boots + 2 pots kunt gaan, maar wat heb ik aan mn boots als ik geen (extra) damage doe, dan is last hitting ook lastiger.
Maximale harass in combinatie met je tumble.

Edit:Ugh een topic van vanochtend mag ik wel eens F5'en :P

[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 22-07-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

-Mike- schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:19:
[...]

Maximale harass in combinatie met je tumble.

Edit:Ugh een topic van vanochtend mag ik wel eens F5'en :P
Vrijdag *O*

Nog 10 minuten :') En dan lekker LoL *O*

Oh nee wacht, vriendin komt langs :'(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Het zegt wel wat over je vriendin als je LoL boven haar prefereert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Waar heeft Nutral z'n teamspeak server gelaten?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:16

Nutral

gamer/hardware freak

ik had hem 19:00 uur uitgezet en 19:41 weer aan, maar mijn ip is veranderd door ziggo dus de dns verandering kan ietsjes langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

doet het weer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Heb zojuist mijn Jungle Janna guide afgemaakt en gepost op solomid inclusief filmpje hoe te junglen.

http://www.solomid.net/guides.php?g=3282

Nog tips hoe ik hem kan verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gisterenmiddag al m'n IP opgebruikt aan runes, vanavond zit ik terug aan 3k IP :)
Zo'n IP boost + een LAN party geeft toch echt wel leuke resultaten..
M'n rating terug wat kunnen opkrikken naar 1450, maar zonet 3 matches na elkaar trolls, feeders, leavers en afkers gehad. Dus we zitten terug op 1410 :(

Zo meteen eens een ticketje naar die support sturen, eens vragen wat zij voorstellen dat ik doe in een situatie met een leaver, afker en een duoqueue trollpick.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
<--- officieel de slechtste speler op GoT na vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Vicarious schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:43:
Tja, Anivia en eve zijn niet je champs :P? Maar even serieus, kan sowieso wel meerdere spelers in het GoT channel die onder je niveau zitten noemen hoor publicpervert. Je bent geen feeder, je laat je niet ganken in de jungle na 50 min. Dat is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Met eve ging het zowaar nog redelijk (5/6/4 ofzo), maar die teamcomp van randoms pakte voor ons slecht uit. Maargoed, alle got games verloren tot nu toe (ook van andere avonden, 10 in totaal ofzo?), dat zegt ook wel iets lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Maar waarom pick je Eve na haar stun nerf? Ik pickte haar laatst op m'n smurf, en een vriend melde mij tijdens het laadscherm dat ze generfed was. Hele game last van gehad....

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb anders reginald ook na de nerf heel sterk met haar zien spelen hoor :) het is even aanpassen, maar ze is niet compleet nutteloos

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Snappie88 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:29:
Maar waarom pick je Eve na haar stun nerf? Ik pickte haar laatst op m'n smurf, en een vriend melde mij tijdens het laadscherm dat ze generfed was. Hele game last van gehad....
Dat, dat noemt men random :) Als je vicarious' post leest, zie je dat het gaat over een teamcomp van randoms. Was wel leuk, die got potjes, met mordekaiser in mn 1tje 5 gekilled, dat is altijd wel leuk.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:29:
Was een random. En met randoms heb ik altijd superveel mazzel dat ik dan net post-nerf Eve krijg, of een Anivia die f2p is waar ik absoluut niet mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Kyle remake (meer schade, nog minder healing, lagere mana costs, enekele nieuwe animaties) YouTube: ‪Kayle Champion Spotlight‬‏

[ Voor 20% gewijzigd door atlantisx op 23-07-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dacht dat dr abilities ook een 'remake' zouden krijgen. Dit is gewoon verder tweaken met cijfertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Phreak Community Coordinator Yesterday, 09:09 PM
Implementing any given change is really easy. You type a number into a lua or ini file.
Figuring out the changes is the difficult part.
Ze heeft ook wel een nieuwe passive. Gangplank rework is ook gewoon een paar stats aanpassen, andere passive, andere cooldowns en ulti minder groot maar altijd raak.

Het lijkt me ook niet dat ze oude champions die niet vaak meer voor RP gekocht zullen worden volledig gaan aanpassen, kosten/baten.

Proficiat trouwens Vicarious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 22:13
Vicarious schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:43:
da kan niet:P

Ik ben Insta loss in GoT 5v5 dus I am the Worst of the GoT

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-06 13:06

Dreanor

Joene

atlantisx schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:04:
[...]

Ze heeft ook wel een nieuwe passive. Gangplank rework is ook gewoon een paar stats aanpassen, andere passive, andere cooldowns en ulti minder groot maar altijd raak.

Het lijkt me ook niet dat ze oude champions die niet vaak meer voor RP gekocht zullen worden volledig gaan aanpassen, kosten/baten.

Proficiat trouwens Vicarious :)
Het zal wel grappig zijn als Gangplank totaal anders wordt. Ipv wat hij nu is ineens in een vliegend schiet (alá Corki/vliegende hollander), dat hij golven water summoned die iedereen slowed (magic dmg) met als ulti "Of the plank! waarbij een single champion geschept wordt door de plank (stun) en Gangplank de champion eraf schopt/schiet wat veel dmg doet. :P

Dan heb je ineens een totaal andere champ en niet de Gangplank die je gekocht hebt (al dan niet met RP). Dus champ remakes zal niet veel meer zijn dan kleine veranderingen.

Edit: Nu ik erover denk, heb een champ suggestie. :P

The Flying Dutchman (of Flying Pirateman als dutchman copywrited is).

Model: Vliegend piratenschip (alá corki) met een piraat aan het roer.

Passive: Wind in my Sails
Increased movement speed in water.

Q: Waves of Water (Magic dmg)
Summons waves of water, slowing everybody in there path. Dealing increased damage with every wave (up to 3 waves).

W: Canonfire (physical dmg)
A barage of canon shots dealing damage in a cone on one side of the ship. The ship takes a bit of time to aim, unable to move during this attack.

E: Ghostship
Turns into a ghost. During this time you cannot get target for 0.5/1.0/1.5/2.0/2.5 seconds. (dus je kan enkel door skillshots/AoE geraakt worden).

R: Of the Plank
Traps a champion (stun) on his plank and shoots him into the deep, dealing lots of dmg. During this time you cannot move.

[ Voor 32% gewijzigd door Dreanor op 23-07-2011 23:47 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
haha die E-skill zou zwaar OP zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
blamauci schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:31:
[...]

da kan niet:P

Ik ben Insta loss in GoT 5v5 dus I am the Worst of the GoT
Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/9819/lolkarthus.png

LOL!

karthus jungle is niet viable zonder te oefenen.

[ Voor 5% gewijzigd door Baristo op 24-07-2011 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Vicarious schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:14:
haha die E-skill zou zwaar OP zijn
Die E skill, is gewoon een variatie op Vlad's Pool, dus zswaar OP valt wel mee, want zo'n skill zit al in de game ;).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dat zeg ik, zwaar OP. Het is dat ze de rest van Vlad de grond in generfd hebben, maar toen hij nog goed was maakte vooral die skill hem OP icm met bloodtransfusion.

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 24-07-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Pfff ik zit nu al 10 minuten in een laadscherm en één persoon in mijn team zit op 18% na 8 minuten maar gaat nu helemaal niet meer verder... Dogde ik dit krijg ik én een loss en zal ik niet kunnen spelen totdat de game voorbij is correct?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-06 13:06

Dreanor

Joene

Vicarious schreef op zondag 24 juli 2011 @ 10:01:
Dat zeg ik, zwaar OP. Het is dat ze de rest van Vlad de grond in generfd hebben, maar toen hij nog goed was maakte vooral die skill hem OP icm met bloodtransfusion.
Ja, maar Vlad werd immume voor alle damage, mijn champ wordt enkel immume voor autoattack en skills waar je op iemand moet klikken. AoE en skillshots zullen gewoon raken en hun effect/damage doen.

Maargoed, het was ook maar een champ die binnen enkele gedachten op papier gezet is als commentaar op de Gangplank remake. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Snappie88 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:01:
[...]

[...]

GoT ;)

Case sensitive my ass :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XYd1tIHMPQkld9JjLdoYrz6s/thumb.png

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Sterker not, het kanaal heeft de naam zoals de bovenste speler in de lijst het heeft ingevuld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Die zitten allemaal in 't verkeerde kanaal!!!

;)

Vreemd, want toen ik ooit op m'n smurf got invoer was ié leeg...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

Kan nu toch wel zeggen dat Ashe mijn eerste echte main is geworden. Net een potje waarbij ik mid stond tegenover Veigar en die roept nu nog om zijn moeder. 5-0 na 20 minuten, na 20 minuten zo'n 131 minions tegenover 33 voor Veigar. Nadeel van Veigar is dat je zijn W aan ziet komen en echt 9/10 kan ontwijken. De Volley van W kun je gewoon niet zien aankomen en is heel vaak raak :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Als ie met W opent was het gewoon een vette noob. Je moet eerst stunnen, DAN w landen.

Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.