[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Dan post je even lekker je paswoord in de TeamSpeak channel.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Ach kan gebeuren. Gewoon veranderen, denk niet dat er veel mensen zijn in got TS dat er misbruik van zou maken.

na 2 zwaar deprimerende ranked games had ik echt hard zin in een troll/fun game. Gewoon in een normal game op random gedrukt en de eerste gelocked. Het was dus Sona bravery time. 3 stack items en daarna trinity force. Mocht lekker solo top tegen een brand lanen, maar die was echt doodsbang voor me en zat een beetje creep waves te pillaren. dacht, vind het prima, ga ik ook wel lekker farmen. Blijkbaar vond hij het teveel werk om creeps te autoattacken en begon die na 10 min al 50 minions achter te lopen. Nadat ik mijn eerste stack item had gekocht (mejahs) vond ik het tijd om eens te kijken hoe sterk die was. Hopla, blijkbaar niet heel sterk 2 stacks in me mejahs. daarna kwam me jungler hem nog eens ganken en met een flash + mijn ult smolt zijn healthbalk weer erg hard voorbij het negatieve. Daarna sword of the occult en die levaithan om het zetje compleet te maken. affijn dit werd een harde win, geeindigt met 3 stack items op 20 op een sona :P. Afbeeldingslocatie: http://k.min.us/icerOs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik vermoed dat het hier om gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik begrijp nu waarom ik soms hoploze lose streaks heb op ranked!

Het is het weekend, op zaterdag avond krijg ik de meest waardeloze spelers in mijn teams, waardoor ik na
een aantal potjes ga tilten/ragen/trollen.

Toch begrijp ik niet hoe deze mensen op mijn elo terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Moet je mij niet zeggen, ik ben bijna 100 elo kwijtgeraakt de afgelopen 2 dagen :|

Daarom: net irelia gekocht voor het slapengaan gisteren, deze ga ik vanavond de hele tijd leren spelen.
Niet vaak gebanned, maar wel een enorm sterke pick!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
lightstyle schreef op maandag 25 juli 2011 @ 03:09:
Ach kan gebeuren. Gewoon veranderen, denk niet dat er veel mensen zijn in got TS dat er misbruik van zou maken.

na 2 zwaar deprimerende ranked games had ik echt hard zin in een troll/fun game. Gewoon in een normal game op random gedrukt en de eerste gelocked. Het was dus Sona bravery time. 3 stack items en daarna trinity force. Mocht lekker solo top tegen een brand lanen, maar die was echt doodsbang voor me en zat een beetje creep waves te pillaren. dacht, vind het prima, ga ik ook wel lekker farmen. Blijkbaar vond hij het teveel werk om creeps te autoattacken en begon die na 10 min al 50 minions achter te lopen. Nadat ik mijn eerste stack item had gekocht (mejahs) vond ik het tijd om eens te kijken hoe sterk die was. Hopla, blijkbaar niet heel sterk 2 stacks in me mejahs. daarna kwam me jungler hem nog eens ganken en met een flash + mijn ult smolt zijn healthbalk weer erg hard voorbij het negatieve. Daarna sword of the occult en die levaithan om het zetje compleet te maken. affijn dit werd een harde win, geeindigt met 3 stack items op 20 op een sona :P. [afbeelding]
Briljant :D Dat zijn de leukste games.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28

Patch preview 1.0.0.122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Ik moet ook is die bravery build proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Met een hybrid character zoals Akali is het nog semi-viable ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Yes, eindelijk een TF nerf :D Geen TF meer die in je base teleport en dan iedereen aced :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik zal eens de TS goed doornemen en een andere site, want ik ben ook maar begonnen aan LOL. Wel een vermakelijke game, alleen snap er nog niet veel van. :D

Wel de basis een beetje, maar nu de rest nog.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lees zeker ook eens het topic door dat ik enkele pagina's geleden gepost heb, het zal je goed helpen ;)

Kan iemand de changes hier kort neerzetten?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Trynd:
gaat gebruik maken van van het Fury resource systeem. Auto attacks build rage. Crits build more rage. abilities kosten rage. base damage is iets hoger om niet useless te zijn op lvl 1 als je niet crit. Maar crit damage word iets lager.

TF en Panth:
Limited range op hun ult. gedaan om balance redenen. Panth krijgt de patch na deze een buff om dit te compenseren.

Galio
Z'n ult krijgt een buff. In die ult 20% damage reduction er bij. Z'n damage output word iets generfed.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

speedzor schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:48:
Lees zeker ook eens het topic door dat ik enkele pagina's geleden gepost heb, het zal je goed helpen ;)

Kan iemand de changes hier kort neerzetten?
Gevonden en zal hem eens goed doornemen. Duidelijke tutorial.

Het ging net al aardig goed. Had die ijsvogel en kon de minions goed tegenhouden door middel van die draaikolk. Jammer genoeg was het 2v3 geworden want er was er 1 afk en de andere was net zo slecht als mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

iCy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:37:
[...]

Gevonden en zal hem eens goed doornemen. Duidelijke tutorial.

Het ging net al aardig goed. Had die ijsvogel en kon de minions goed tegenhouden door middel van die draaikolk. Jammer genoeg was het 2v3 geworden want er was er 1 afk en de andere was net zo slecht als mij :P
1. Inderdaad. Echt een must read!
2. Die ijsvogel is waarschijnlijk Anivia? Dat is niet echt een hero voor beginners. :P
3. Oefenen in 5v5, niet in 3v3!
4. Nieuwe heroes bij voorkeur oefenen in een coop game tegen de AI. Daar kan de rest van je team je nog redden als er 1 of 2 falers zijn. :) Daar krijg je ook gewoon XP/IP voor! Zij het niet de hele dag.

In 5v5 is de invloed van 1 persoon al vrij groot als het een faler is.. kun je na gaan wat zijn (lese: jouw) invloed in 3v3 is.. als je daar een faler hebt (of bent), is je kans op succes echt zeer minimaal.

En het is "net zo slecht als ik".. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:10:
Trynd:
gaat gebruik maken van van het Fury resource systeem. Auto attacks build rage. Crits build more rage. abilities kosten rage. base damage is iets hoger om niet useless te zijn op lvl 1 als je niet crit. Maar crit damage word iets lager.

TF en Panth:
Limited range op hun ult. gedaan om balance redenen. Panth krijgt de patch na deze een buff om dit te compenseren.

Galio
Z'n ult krijgt een buff. In die ult 20% damage reduction er bij. Z'n damage output word iets generfed.
TF was dan ook wel erg goed. Port + Gold card is bijna altijd een kill. Nu wordt ie iets meer als Nocturne denk ik, een port met limited range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=336755

Garen gaat een buff krijgen volgende patch :)

@hieronder: het is slechts een quote van morello dat hij garen wat gaat veranderen volgende patch. Niets specifieks dus :)
Originally Posted by The last Petunia View Post
Morello, do me one favour.

As a bruiser, Garen does not deal viable damage late game. Please look at him too.
For sure. We're doing something to help him next patch.

[ Voor 66% gewijzigd door speedzor op 25-07-2011 13:45 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Kan iemand de volledige patchnotes hier posten voor alle zielige mensen (zoals ik) die nog geen vakantie hebben en nog hard moeten werken (en dus niet op lol kunnen/mogen komen)?

Ik ben u dankbaar. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De volledige patchnotes staan nog niet online. Die notes die eerder gepost werden zijn puur de highlights uit de Patch Preview video; er zal nog meer aangepast worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ok, ik dacht dat ze wel online staan als ik naar speedzor's post kijk. Maar wat is de Garen buff dan als ik vragen mag. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Dat is dus niet bekend, maar volgens de topic die speedzor stuurde gaan ze Garen late game wat sterker maken.

Over TF: ik zie nu heel veel flaming dat tf nu dood is, ik heb zelf tf nooit gespeeld maar je kan toch nog steeds iedereen over de hele map zien? En ik vind de nu distance wel acceptabel, je kan makkelijk bij iemand komen die probeert te ontsnappen want ik heb vaak vreselijke hekel aan TF's die backdoor-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ah ok, bedankt. Voor iemand die niet op andere game pagina's kan komen lijkt het alsof speedzor linkt naar patchnotes oid. :P Thanks.

Over TF, ik heb hem wel en vaak, gebruik ik zijn ult voor vision. Als je bijvoorbeeld de boss doet, ff ult en je ziet dat je veilig kan boss slayen.

Zijn range verkleinen maakt hem niet dood, maar voorkomt het irritante dat TF je kan killen als je al in je basis bent. Net zoals karthus je kan killen all over the place. En ik denk dat ze die irritatie bij dit soort champs willen reduceren.

Want zonder teleport is TF al bijzonder sterk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:01:
Ah ok, bedankt. Voor iemand die niet op andere game pagina's kan komen lijkt het alsof speedzor linkt naar patchnotes oid. :P Thanks.

Over TF, ik heb hem wel en vaak, gebruik ik zijn ult voor vision. Als je bijvoorbeeld de boss doet, ff ult en je ziet dat je veilig kan boss slayen.

Zijn range verkleinen maakt hem niet dood, maar voorkomt het irritante dat TF je kan killen als je al in je basis bent. Net zoals karthus je kan killen all over the place. En ik denk dat ze die irritatie bij dit soort champs willen reduceren.

Want zonder teleport is TF al bijzonder sterk vind ik.
Zonder teleport is hij niet veel meer dan een supersquishy mage. Die teleport had ie nodig om viable te zijn in competitive play en die krijgt nu een behoorlijke nerf. Logisch zou dan zijn om zijn base stats wat te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Corki nerf qq and i dont get it! Speel af en toe met Corki en vind hem echt geweldig, maar ook als ik er tegen één lane heb ik niet het idee dat ie OP is. Je moet hem veel van zn farm afhouden. Afhankelijk of ie eerst een manamune gaat of het hele mana gebeuren links laat liggen kan je hem ook vrij gemakkelijk pijn doen early game. En zorgen dat je boots en potions hebt als je tegen hem moet.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Vicarious schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:42:
[...]
Zonder teleport is hij niet veel meer dan een supersquishy mage. Die teleport had ie nodig om viable te zijn in competitive play en die krijgt nu een behoorlijke nerf. Logisch zou dan zijn om zijn base stats wat te upgraden.
Hoe is hij met teleport geen supersquishy mage dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:37
Ik heb trouwens een vraagje, is het verstandig om armor runes (als seals) bij je magic pen + AP rune book te nemen? Ik heb nu 14 magic pen (en dan nog 15% van masteries), +8.9 AP en dan heb ik dus nog alle seals open. Ik kan hier nog 5.3 AP uithalen, maar dan lijkt 12,69 armor me toch fijner. Iemand advies/tips?:P Of is Magic resist of een andere rune soort beter/verstandiger?

Toennet opzich best een goede game gespeeld met katarina, jammer dat het 3v5 was (we hadden nog goede winkansen, alleen toen ging yi feeden.. Zoals alleen engagen in een groep van 3 man. Waarvan je al wist dat hij het niet ging winnen). Uiteindelijk nog paar keer een ace gehad met z'n 3en :P. Wel jammer dat je zulke games moet verliezen omdat er leavers zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
AP runes zijn het niet waard mijn inziens. Yellow is voor utility, blue is voor magical related.

Yellow kan je het beste armour/level nemen en voor Blue dan CDR of MR/level.

Red is offensief het beste en daarvoor kan je het beste Crit % of Magic Pen enzo nemen.

AP Runes zijn in het begin wel okay, (matigjes dan), maar eindgame heb je daar niet veel meer aan. Een redelijke standaard caster setup ziet er als volgt uit:

Quints: HP of Magic Pen (Magic Pen als je zekerder bent van jezelf en goed early game uit kan met wat minder HP) Movespeed is ook een goede optie.
Red: Magic Pen
Yellow: Armour/Level
Blue: CDR of MR/Level

Dit is een build die in principe op alle casters werkt (met of zonder mana, support of offensief, zelfs op magical tanks zoals Alistair, Shen of Maokai).

Het mooie is, dat het zo'n algemen build is, en dus vrij goedkoop toepasbaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wat betekend CS volgens deze handleiding? http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=304939

Het is mij niet zo duidelijk wat ze er mee bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Hahah ik heb dus net mijn AP runes klaar.. xD. Maar het is dus wel beter om per level te nemen dan flat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:13:
AP runes zijn het niet waard mijn inziens. Yellow is voor utility, blue is voor magical related.

Yellow kan je het beste armour/level nemen en voor Blue dan CDR of MR/level.

Red is offensief het beste en daarvoor kan je het beste Crit % of Magic Pen enzo nemen.

AP Runes zijn in het begin wel okay, (matigjes dan), maar eindgame heb je daar niet veel meer aan. Een redelijke standaard caster setup ziet er als volgt uit:

Quints: HP of Magic Pen (Magic Pen als je zekerder bent van jezelf en goed early game uit kan met wat minder HP) Movespeed is ook een goede optie.
Red: Magic Pen
Yellow: Armour/Level
Blue: CDR of MR/Level

Dit is een build die in principe op alle casters werkt (met of zonder mana, support of offensief, zelfs op magical tanks zoals Alistair, Shen of Maokai).

Het mooie is, dat het zo'n algemen build is, en dus vrij goedkoop toepasbaar.
Zou voor yellows mana regen per level nemen in een caster build. Anders waarschijnlijk armor, dodge of hp/lvl.
Ap is wel ok op casters waar je geen mana regen voor nodig hebt zoals tf.
Bij glyphs inderdaad cdr of mr/level maar ap/lvl geeft toch 27 ap ofzo op level 18 dat is ook niet verkeerd.
Red zou ik inderdaad magic pen/ armor pen gaan. Maar armor of mr zijn ook prima voor tanky characters.
Goede quints zijn zou ik zeggen movespeed, health, armor pen, magic pen, armor, magic resist, attack speed of AP.

Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je build is. Als je op corki een manamune bouwt hoef je geen mana regen yellows bijvoorbeeld. Terwijl als je dat niet doet je die sowieso wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Great-Storm
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 10:05
iCy schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:18:
Wat betekend CS volgens deze handleiding? http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=304939

Het is mij niet zo duidelijk wat ze er mee bedoelen
Creep Score, als in, de hoeveelheid creeps die je ge-lasthit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Mwa, een flink aantal patches terug, zijn de mana regen/level runes hard generfed (zonder een duidelijke reden imo), daarnaast kun je prima early game doorkomen met een pendant en health pots bijv. Je Masteries zorgen voor de broodnodige regen terwijl je runes zorgen voor je overleving.

Ik had ook eerst mana regen/level runes, maar ik mis ze eigenlijk helemaal niet. Meki pendant is bijna altijd voldoende en als je een beetje voorzichtig om gaat met je skills, komt het altijd wel goed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Pathology schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:03:
[...]

Hoe is hij met teleport geen supersquishy mage dan?
Is ie nog steeds, maar zijn teleport maakte een hoop goed doordat je zo:
- Makkelijk ganks kon opzetten
- Kon backdooren
- Altijd kan splitpushen om at any time de teamfight te joinen
- etc.

Je teleport maakte je superveelzijdig. Met generfte teleport denk ik toch dat ie een stuk minder gespeeld wordt. Je kan niet top pushen en vervolgens teamfighten bij dragon, dan ben je gewoon te laat. Ook bot pushen tijdens teamfight bij baron gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:36:
Mwa, een flink aantal patches terug, zijn de mana regen/level runes hard generfed (zonder een duidelijke reden imo), daarnaast kun je prima early game doorkomen met een pendant en health pots bijv. Je Masteries zorgen voor de broodnodige regen terwijl je runes zorgen voor je overleving.

Ik had ook eerst mana regen/level runes, maar ik mis ze eigenlijk helemaal niet. Meki pendant is bijna altijd voldoende en als je een beetje voorzichtig om gaat met je skills, komt het altijd wel goed.
ik heb toch liever boots als start item dan een meki pendant op mid kan je makkelijker skillshots ontwijken.
of anders dorans voor meer hp en mana regen. Daarbij er staat vrijwel nooit een ad op mid dus aan dat armor heb je niet zoveel lijkt me, tenzij je vaak creep agro pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Voor caster runes.
Mana regen -> aggresief spelen -> je lane winnen.
Hetzelfde is geld voor ap runes. Mag pen schaalt beter vanaf lvl 6.

Voor mid, waar je vaak tegen een andere burst caster moet heb ik nu hp quints en mag res/lvl glyphs. Altijd nice om niet geinstagibbed te worden door malzahar of annie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hmmm.. mijn caster setup zou zijn:
- Magicpen red
- Manaregen yellow
- Magicres/lvl blue
- Flat AP Quints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu voor Annie/Veiger/etc:

- Mark of Insight
- Seal of Clarity
- Glyph of Insight
- Quintessence of Insight.

Oftewel; magic penetration is echt huge en midlane speel ik tegenstander vaak vierkant weg. Maar denk dat het beter is om toch Magicres/lvl blue te nemen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Mijn build voor standaard casters is nu:

2x dorans
Sorc boots
Deatchcap
Voidstaff
Daarna random items.

Altijd blue buff of elixer pakken wanneer dat kan.
Dit is most bang for your bucks build. Je bent dan wel squishy, maar als caster hoef je alleen te bursten en een goede ult te poppen + casters hebben meestal een stun of disable.

Mijn favo caster atm is Orianna omdat ze 100% skillshot is met nice AoE burst/slow/shield/haste.
Annie + malz vind ik zulke skilloze champs, maar w/e die moetten er ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:19:
Hahah ik heb dus net mijn AP runes klaar.. xD. Maar het is dus wel beter om per level te nemen dan flat?
Meestal heb je met per level vanaf lvl 8 al gelijkwaardig aan de flat en vanaf lvl 9 heb je dus al voordeel ten opzichte van de flat runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:22:
[...]

Meestal heb je met per level vanaf lvl 8 al gelijkwaardig aan de flat en vanaf lvl 9 heb je dus al voordeel ten opzichte van de flat runes.
Maar met early advantage kan je lane makelijker winnen. CS -> items, items>runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:17:
Mijn build voor standaard casters is nu:

2x dorans
Sorc boots
Deatchcap
Voidstaff
Daarna random items.

Altijd blue buff of elixer pakken wanneer dat kan.
Dit is most bang for your bucks build. Je bent dan wel squishy, maar als caster hoef je alleen te bursten en een goede ult te poppen + casters hebben meestal een stun of disable.

Mijn favo caster atm is Orianna omdat ze 100% skillshot is met nice AoE burst/slow/shield/haste.
Annie + malz vind ik zulke skilloze champs, maar w/e die moetten er ook zijn.
Squishy valt wel mee... mooie aan dorans is dat je snel wat AP, manaregen EN health opbouwt. 3 heel belangrijke stats. Ik deed vaak catalyst rushen, maar met dorans farm je veel makkelijker en sneller, en je doet nog meer damage ook. Hele goede start dus met dorans. Bijkomend voordeel is dat je zelden zonder mana zit, lekker spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Maar met early advantage kan je lane makelijker winnen. CS -> items, items>runes.
Zeker met AP, die kun je heel makkelijk opbouwen. 500+ AP is niet heel moeilijk, dan maakt die 20 AP lategame van AP/lvl niet zoveel meer uit. Flat AP is dus idd the way to go, agreed weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Catalyst rushen deed ik ook, maar vind ik alleen viable als je team meer soak nodig heeft. Bijv. 3 squishies in je team. De AP is echt meh van RoA en hij kost toch +3000 gold. Cdr bouwen is ook useless als je team je blu buff geeft. Rylia's/zhonya's is heel weinig AP voor de gold die het kost. Early game niet de gold waard.

Mejai's... Bestaat dat item nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Baristo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:44:
Catalyst rushen deed ik ook, maar vind ik alleen viable als je team meer soak nodig heeft. Bijv. 3 squishies in je team. De AP is echt meh van RoA en hij kost toch +3000 gold. Cdr bouwen is ook useless als je team je blu buff geeft.
Catalyst bouw je dan ook niet voor de RoA, maar om later banshees cloak van te maken. Ik vind hem toch een stuk fijner werken dan Doran's ringen, aangezien je daarmee veel langer in de lane kunt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:42:
[...]

Is ie nog steeds, maar zijn teleport maakte een hoop goed doordat je zo:
- Makkelijk ganks kon opzetten
- Kon backdooren
- Altijd kan splitpushen om at any time de teamfight te joinen
- etc.

Je teleport maakte je superveelzijdig. Met generfte teleport denk ik toch dat ie een stuk minder gespeeld wordt. Je kan niet top pushen en vervolgens teamfighten bij dragon, dan ben je gewoon te laat. Ook bot pushen tijdens teamfight bij baron gaat niet.
Dat is onzin. Om diezelfde redenen zou Pantheon ook super veelzijdig moeten zijn. En deze kom je op high elo erg weinig tegen.

Het enige wat ik eigenlijk niet snap is waarom ze dit pas nu doen, en niet tegelijkertijd met de ult nerf van Nocture. In wezen is het namelijk hetzelfde. Nocture kom je overigens de laatste tijd ook een stuk minder tegen...
Vicarious schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:26:
Hmmm.. mijn caster setup zou zijn:
- Magicpen red
- Manaregen yellow
- Magicres/lvl blue
- Flat AP Quints
Voor LeBlanc en Swain gebruik ik Magic Penetration reds en quints, en flat AP yellow's en blue's. Eigenlijk voornamelijk omdat beide erg afhankelijk zijn van die early kills om lategame goed mee te komen (of zoals Swain, keihart te ownen!)
Vicarious schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Squishy valt wel mee... mooie aan dorans is dat je snel wat AP, manaregen EN health opbouwt. 3 heel belangrijke stats. Ik deed vaak catalyst rushen, maar met dorans farm je veel makkelijker en sneller, en je doet nog meer damage ook. Hele goede start dus met dorans. Bijkomend voordeel is dat je zelden zonder mana zit, lekker spammen :)
Reden dat ik op solomid vaak twee of drie Doran's Ring pak. Heb op LeBlanc teleport op solomid en kan zo snel heen en weer terwijl de vijand dan vaak achter blijft. Ik speel dan ook super aggresief op mid.
Baristo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:44:
De AP is echt meh van RoA en hij kost toch +3000 gold. Cdr bouwen is ook useless als je team je blu buff geeft. Rylia's/zhonya's is heel weinig AP voor de gold die het kost. Early game niet de gold waard.
Derp?

Er zit 100 AP op RoA, daarnaast ook health en mana wat ook altijd handig is. Als je als caster voor puur +AP gaat is dit een geweldig item, omdat hij je genoeg AP geeft en daarnaast ook nog eens wat survival.
Thormodo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:56:
[...]

Catalyst bouw je dan ook niet voor de RoA, maar om later banshees cloak van te maken. Ik vind hem toch een stuk fijner werken dan Doran's ringen, aangezien je daarmee veel langer in de lane kunt blijven.
Voor bot wel, solotop en solomid trekt mij dit echt totaal niet en ga ik liever voor die Negatron cloak (als ik besluit een Banshee's vroeg te maken). Vooral omdat tegen de tijd dat je de tijd en geld hebt om dit item te halen je meestal al hoog level bent en de laning phase bijna over is.

[ Voor 60% gewijzigd door Snappie88 op 26-07-2011 09:16 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Snappie88 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:09:
[...]

Dat is onzin. Om diezelfde redenen zou Pantheon ook super veelzijdig moeten zijn. En deze kom je op high elo erg weinig tegen.

Het enige wat ik eigenlijk niet snap is waarom ze dit pas nu doen, en niet tegelijkertijd met de ult nerf van Nocture. In wezen is het namelijk hetzelfde.
Dat is niet helemaal correct. Het grote verschil tussen de ultimate van Nocturne, en die van Pantheon/TF is dat Nocturne een target heeft. Je vliegt naar een champion toe. Dus als je het wat algemener bekijkt is Nocturne zijn ultimate niet anders dan álle andere targeted jump/dash skills in de hele game. Alleen de range is groter.

Pantheon/TF hun ultimates zijn niet targeted, je kunt ze overal neergooien waar je maar wilt. Die zijn dus eigenlijk beter te vergelijken met normale AoE spells zoals de ultimate van GP of Brand zijn Pillar. Met het verschil dat de champion daar naar toe teleporteert. :)

Nu begrijp ik niet waarom er technische zaken moesten veranderen om deze aanpassing mogelijk te maken, maar ging het niet om het zichtbaar maken van het range van de skill op de minimap? Ik dacht dat ik gek werd gister, maar ik speelde Ashe en kon 'ineens' op de minimap zien wat het bereik van mijn hawkshot was. Volgens mij was dat eerder niet zo (althans ik zat altijd te kloten om het maximum op te zoeken), maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Oja, misschien ook handig om te vermelden, ik speel best vaak op katarina (en ik denk dat ik brand ga kopen, lijkt me wel een leuke champion:P). Dus dan heb ik al niks aan mijn mana runes(voor kat. dan :)) en ik hou er niet zo van om telkens mijn runepages aan te passen, aangezien ik soms pas in de champion select kies welke champion ik pak(i.v.m team setup) en ik wil geen 6300 ip uitgeven voor nog een runepage xD. (Was toch 6300ip? :o).

Dus dan is Magic resist (op geel, de rest zit al vol) misschien beter, omdat ik vaak mid zit en daar zitten 9/10 keer champions die vooral magic damage doen. Volgens mij heb je dan toch een aardig voordeel early game, AP + Magic Pen + wat survivability. Of is dit vrij waardeloos :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
[...]

Het enige wat ik eigenlijk niet snap is waarom ze dit pas nu doen, en niet tegelijkertijd met de ult nerf van Nocture. In wezen is het namelijk hetzelfde. Nocture kom je overigens de laatste tijd ook een stuk minder tegen...
Met als verschil dat pantheon een bar slechte pusher en towerkiller is unlike TF. TF kan zowel met AP build (pick a card) als met AD build (snelle autoattacks) als een malle towers melten. Bovendien kan hij met wild cards + red card een hele creepwave melten als AP build. Met pantheon ben je een half uur bezig om een tower neer te krijgen. TF is dus veel veelzijdiger imo op het moment. Ook niet voor niets dat hij veel meer gespeeld wordt dan panth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
_PloppeR_ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:19:
Oja, misschien ook handig om te vermelden, ik speel best vaak op katarina (en ik denk dat ik brand ga kopen, lijkt me wel een leuke champion:P). Dus dan heb ik al niks aan mijn mana runes(voor kat. dan :)) en ik hou er niet zo van om telkens mijn runepages aan te passen, aangezien ik soms pas in de champion select kies welke champion ik pak(i.v.m team setup) en ik wil geen 6300 ip uitgeven voor nog een runepage xD. (Was toch 6300ip? :o).

Dus dan is Magic resist (op geel, de rest zit al vol) misschien beter, omdat ik vaak mid zit en daar zitten 9/10 keer champions die vooral magic damage doen. Volgens mij heb je dan toch een aardig voordeel early game, AP + Magic Pen + wat survivability. Of is dit vrij waardeloos :+ ?
Wat heb je nu precies aan runes en welke champs speel je allemaal regelmatig? En hoeveel pages heb je? Als we al die info hebben is het denk ik vrij eenvoudig om 2 of 3 generieke pages voor je te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
_PloppeR_ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:19:

Die mana regen heb je vooral early game zeker wel nodig bij brand. Ik had deze runes eerst ook niet maar nadat ik deze wel heb gekocht gecombineerd met een dorans ring kon/kan ik veel gemakkelijker de lane controleren.

Ik heb bij de gele runes mana regen, en de rest van de runes zijn allemaal magic penetration.

Speel nu al een tijdje met brand en vind hem echt fijn. Leuk als mensen met een hele groep op je af komen rennen en je doet je ulti samen met pilar om ze vervolgens weer te zien wegrennen :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Ninjaman op 26-07-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Er wordt hier wel gesproken over builds op casters, maar deze is toch verschillend naargelang de caster hoor :)

Op Karthus rush ik Tear of the Goddess en Catalyst the Protector. Je twee core items, bouw je deze niet als eerste dan ben je een faal. (beginnen met mana crystal en 2xHP pot). Zelfde voor Anivia.

Op Brand begin je met Dorans Ring en rush je die rylais.

Op Malzahar ga ik meestal voor Catalyst en Rabadons na m'n dorans. Zelfde voor Annie.

Gisteren m'n eerste 5 potjes met Irelia gespeeld, wat een goddelijke farmer is het toch :D
je vliegt over creepwaves heen met je Q! Spijtig dat m'n team het moest vergallen in ranked, maar 4-3-7 als eerste keer irelia in ranked is niet slecht. Begon zelfs met 4-0 tegen Yorick (praktisch de sterkste solo top voor het moment) maar m'n team was bot aan het feeden :(

Patchnotes: https://www.facebook.com/...s-v100122/252156908136003
New Skins in the Store

* Volcanic Wukong
* General Wukong
* Darkforge Jarvan IV
* Bloodfury Renekton

PVP.net Store

* UI redesign of the store home page
o Bouncing red text animation replaced with a shimmer
o Replaced the bright blue and bright red header graphics with dark blue
o Removed padding to create 20% more space on the home page
o Fixed several issues with text alignments (featured items for example)
o Fixed an issue with the promo image scroller where it would pause when you moused over an image
* Filtering items by IP/RP now works properly
* Added a filter that allows a user to sort alphabetically
* Search functionality updated to narrow results as you type each character
* All store pages now have a textured background instead of a solid black background
* Replaced pagination with a vertical scroll bar
* Updated the topside tabs graphic and added a rollover state
* Fixed a bug with sorting that caused certain items to show up in incorrect places once filtered

PVP.net v1.40.XX

* Players will now receive more IP in very long ranked games
* Number of leaves is no longer visible in game lobbies
* Added a mouseover tooltip for the notifications tab
* LeaverBuster emails are now localized per language
* Fixed the text color of Masteries to make them easier to read
* Fixed a bug that allowed banned Champions to be selected when using the Random option
* Fixed a bug with displayed wins in the Custom Game lobby
* Fixed several bugs with the Mastery Page UI
* Fixed several bugs that occurred while viewing another Summoner's profile
* Fixed several bugs with the word filter

League of Legends v1.0.0.122

Wukong, the Monkey King

* Crushing Blow: Wukong swings his mighty staff with incredible speed, crushing his opponent. This attack deals additional physical damage and reduces the enemy's armor for a short duration.
* Decoy: Wukong utilizes his cleverness to trick his foes. He becomes stealthed for 1.5 seconds and leaves an uncontrollable decoy behind that will deal Magic Damage to enemies near it after 1.5 seconds.
* Nimbus Strike: Wukong dashes on a cloud toward a target enemy and sends out images to attack up to 2 additional enemies near his target, dealing physical damage to each enemy struck.
* Cyclone (Ultimate): Wukong's staff grows outward and he spins it around, dealing damage and knocking up enemies. Wukong gains movement speed over the duration of the spell.
* Stone Skin (Passive): Wukong's armor and magic resistance are increased for each nearby enemy champion.

Annie

* Disintegrate
o Damage reduced to 85/125/165/205/245 from 90/130/170/210/250
o Ability power ratio reduced to .7 from .75
* Incinerate
o Damage reduced to 80/130/180/230/280 from 85/135/185/235/285
o Ability power ratio reduced to .75 from .8

Cassiopeia

* Miasma now gives persistent vision in the area where cast

Corki

* Phosphorus Bomb
o No longer blinds
o Damage reduced to 70/120/170/220/270 from 80/130/180/230/280
* Gatling Gun attack damage ratio reduced to 20% from 25%
* Missile Barrage: Big One bonus damage reduced to 50% from 60%

Ezreal

* Fixed a bug where Mystic Shot did not interact with spell shields

Galio

* General
o Base health increased to 520 from 495
o Base armor increased to 20.5 from 16
o Armor per level reduced to 3.5 from 4
* Resolute Smite
o Projectile speed increased to 1300 from 1200
o Mana cost reduced to 60/65/70/75/80 from 70/75/80/85/90
o Ability power reduced to .7 from .8
* Bulwark
o Duration increased to 4 seconds from 3.5 seconds
o Heal increased to 25/40/55/70/85 from 20/32/44/56/68
* Idol of Durand damage reduction while channeling increased to 50% from 30%

Gangplank

* Parrrley gold bonus reduced to 4/5/6/7/8 from 4/6/8/10/12
* Raise Morale
o Active attack damage bonus reduced to 14/22/30/38/46 from 20/28/36/44/52
o Active movement speed bonus reduced to 10/14/18/22/26% from 14/18/22/26/30%

Janna

* New models and textures for Janna and Tempest Janna
* All new animations for her and her skins!

Jax

* Leap Strike
o Attack damage ratio increased to 1.0 from 0.7
o Base damage reduced to 35/60/85/110/135 from 50/75/100/125/150

Kayle

* General
o New model and animations!
+ Community contest "Fresh Prince of Bel Air" /dance animation
o Attack damage per level reduced to 2.5 from 3
o Attack speed per level reduced to 2 from 2.3
o Recommended items updated
* Holy Fervor
o New Passive: Kayle's basic attacks against enemy champions now reduce their armor and magic resistance by 2% for 5 seconds (stacks up to 5 times)
* Reckoning
o Missile speed increased to 1300 from 1000
o Ability power ratio increased to 1.0 from 0.8
o Mana cost reduced to 70/75/80/85/90 from 80/85/90/95/100
o Slow increased to 35% from 25%
o Damage amplification reduced to 5% from 8/10/12/14/16%
* Righteous Fury
o Cooldown reduced to 16 seconds from 22/21/20/19/18 seconds
o Bonus damage increased to 20/30/40/50/60 from 4/10/16/22/28
o Increased splash range to 300 from 200
o Ability power ratio decreased to .2 to .3
o Mana cost reduced to 45 from 65
* Divine Blessing
o Base heal adjusted to 45/85/125/165/205 from 65/100/135/170/205
o Movement speed duration reduced to 2.5 seconds from 10 seconds
o Movement speed boost increased to 15/17/19/21/23% from 12%
o Ability power ratio reduced to .35 from .5
o Cooldown increased to 15 seconds from 10 seconds

Maokai

* Sap Magic can now be cast while silenced

Orianna

* Command: Dissonance
o Ability power ratio reduced to .5 from .6
o Movement speed slow and boost reduced to 20/25/30/35/40% from 25/30/35/40/45%

Pantheon

* Grand Skyfall now has a range of 5500

Swain

* Ravenous Flock now prioritizes champions

Teemo

* Fixed a bug where Move Quick did not proc on-spell cast effects such as Sheen

Tryndamere

* General
o New model and animations!
+ Tryndamere has been working out and is now approximately 20% bigger
o Tryndamere now uses Fury, gaining 5 per hit, 10 per crit, and 10 extra per kill.
o Fury decays at 5 Fury per second after being out of combat for 10 seconds.
* Bloodlust
o Passively adds 5-20/10-30/15-40/20-50/25-60 Attack Damage depending on how wounded Tryndamere is
o Consumes all Fury to heal Tryndamere for 30-80/40-135/50-190/60-245/70-300 depending on how much Fury was consumed
o Cooldown adjusted to 12 seconds from 12/11/10/9/8 seconds
* Mocking Shout is now free to cast
* Spinning Slash
o Spinning Slash is now free to cast
o Cooldown increased to 13/12/11/10/9 seconds from 9 seconds
o Base damage adjusted to 60/90/120/150/180 from 40/90/140/190/240
o Scaling adjusted to 1.0 bonus Attack Damage from 0.5 total Attack Damage (still scales with AP)
o Now deals physical damage instead of magic damage
* Battle Fury now grants up to 35% Critical Chance, depending on how full his Fury bar is

Twisted Fate

* Gate now has a range of 5500

Udyr

* Tiger Stance Attack Damage ratio reduced to 1.5 from 1.7
* Fixed a bug where turtle stance was healing off of the damage dealt by Madred's Razor.

Vayne

* Fixed a bug where Silver Bolts would go through Blind effects.

Yorick

* General
o Base armor of ghouls reduced to 10 from 20
* Omen of Death damage percent reduced to 45/60/75% from 50/75/100%
* Omen of Pestilence now scales off of ability power at a 1.0 ratio instead of a .8 bonus attack damage ratio
* Omen of Famine
o Heals for 40% of the damage dealt, down from 50%
o Range reduced to 550 from 650

Items

* Zhonya's Hourglass combine cost reduced to 800 from 1000
* Randuin's Omen and Shurelya's Reverie will now grant assists

General

* Significantly reduced sound related mid-game framerate stalls and hitches which were strongly affecting gameplay on certain machines
* Fixed a bug where certain spells would deal damage twice
* Fixed a bug where minions were not properly displaying stat growth over time

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Of Brand (of eigenlijk alle casters) werk ik met het volgende:

- Magic pen red
- Manaregen/lvl yellow
- Flat CDR blue
- 2x Flat AP quint
- 1x Flat HP quint

Dat laatste is voornamelijk omdat ik in eerste instantie nog niet 3 flat AP quints kon betalen, maar ik heb het maar zo gelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Nieuwe champ rotation:
  • Katarina
  • Nunu
  • Sion
  • Teemo
  • Veigar
  • Zilean
  • Shen
  • Malzahar
  • Urgot
  • Leona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:48:
Of Brand (of eigenlijk alle casters) werk ik met het volgende:

- Magic pen red
- Manaregen/lvl yellow
- Flat CDR blue
- 2x Flat AP quint
- 1x Flat HP quint

Dat laatste is voornamelijk omdat ik in eerste instantie nog niet 3 flat AP quints kon betalen, maar ik heb het maar zo gelaten :)
Ik zou toch zeker aanraden om 3x HP quints te pakken op elke champion. Dit heb ik nu op al m'n runepages zo staan en ik wil niet meer anders. Je kunt er je lane zo makkelijk door domineren dat die AP geen verschil maakt. In een standoff gaat jouw 75HP extra op een laag level psychologisch al veel meer pijn doen dan die 15AP.
Hoe vaak ik wel niet blij ben als ik een 410 HP Anivia tegen mij mid zie staan waarbij ik 500+ heb, m'n pillar doet 1/4de à 1/3de HP af en als ze iets terug doet dan voel je dat veel minder.

Edit: als ik 1x AD Teemo zie door die F2P rotation word ik gek :(

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 09:53 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oeh Wukong must-buy! :9 Patchnotes zien er goed uit zeg, al hoop ik dat de nerf op GP genoeg is.
speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:53:
[...]

Ik zou toch zeker aanraden om 3x HP quints te pakken op elke champion. Dit heb ik nu op al m'n runepages zo staan en ik wil niet meer anders. Je kunt er je lane zo makkelijk door domineren dat die AP geen verschil maakt. In een standoff gaat jouw 75HP extra op een laag level psychologisch al veel meer pijn doen dan die 15AP.
Hoe vaak ik wel niet blij ben als ik een 410 HP Anivia tegen mij mid zie staan waarbij ik 500+ heb, m'n pillar doet 1/4de à 1/3de HP af en als ze iets terug doet dan voel je dat veel minder.
Ik ga het zeker eens proberen. Wat meer survivability om langer in de lane te hangen kan natuurlijk voor zorgen dat ik beter farm. Dat is nooit verkeerd op een caster en misschien wel belangrijker dan harass. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Vicarious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:37:
[...]

Wat heb je nu precies aan runes en welke champs speel je allemaal regelmatig? En hoeveel pages heb je? Als we al die info hebben is het denk ik vrij eenvoudig om 2 of 3 generieke pages voor je te maken.
Ik heb 3 rune pages
1 vol attackspeed (+38%)
1 armor pen (de rest aangevuld met attackspeed)
1 Magic pen (marks + quints) + AP flat(glyphs) + <OPEN> (Nu nog attackspeed, omdat ik niks anders heb :P)

Ik speel meestal Katarina, Ezreal, Mundo soms ook, als we nog een tank achtige champ nodig hebben en ik wil Brand gaan spelen, lijkt me gave champ, lekker nuken ^^,.

Maar aangezien ik Katarina dus ook met die Magic Pen runepage speel, heb ik dan helemaal niks aan mijn seals als ik voor manaregen ga xD.

[ Voor 9% gewijzigd door _PloppeR_ op 26-07-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
De Annie nerf is zeker goed!
Gangplank lijkt me nog steeds te sterk, het was vooral die slow en die torenhoge crits gecombineerd met zn survivability die hem zo sterk maakten. Maar goed, minder gold = minder items = minder survivability zeker :)

De udyr nerf vind ik maar wat zwakjes, 1.5 ratio is nog steeds enorm veel. En z'n Tiger Stance deed damage zeg :o
De yorick nerf ziet er goed uit, die had het zeker nodig :)
Randuin's Omen and Shurelya's Reverie will now grant assists
\o/ En terecht!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die assist aanpassing is inderdaad zwaar terecht. Gisteravond heb ik nog meerdere teamfights daarmee gewonnen als Rammus zijnde. Een vrij melee-heavy tegenpartij wist niet wat ze overkwam denk ik :P De slow zorgde ervoor dat onze casters praktisch alle AoE en skillshots landden op hun. Daar mag je inderdaad wel voor bedankt worden, want voor de rest ziet niemand anders het. Ook je teammates merken er niets van doorgaans.

Net de champion spotlight gezien van Wukong; super! Lijkt mij een heerlijke champion om mee te spelen met die Decoy skill en het truukje wat Phreak ermee uitlegt. :) En die Volcanic skin ziet er machtig uit. Komende patch wordt wel groot las ik, groter dan normaal. Ongeveer 300 MB dus dat wordt wel een kwartiertje patchen of zo.

Die models van Janna, Trynd en Kayle zijn allemaal wel écht verbeterd hoor. Ziet er stukken beter uit, vooral dan de vleugels van Kayle, het lichaam van Janna (;)) en het zwaard van Trynd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ja nu moet ik Kayle wel kopen met de Fresh prince of bell air dance ! Net de spotlight gezien van de Monkey King and im impressed! Ben normaal niet van de melee champs maar deze ziet er leuk uit.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Ik ben onlangs begonnen met Corki, maar zoals ik het nu zie is die niet meer de moeite waard om te spelen. Dan maar weer terug naar Ashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Wow, jammere patchnotes weer, veel nerfs, geen Panteon changes (hij is nog altijd niet viable, maar ze tasten wel zijn ult aan), Annie nerfs (terwijl ze haar juist gebuffed hadden zodat ze late game beter mee kon).

De Tryndamere naar Rage change snap ik niet, alleen zijn heal gebruikt rage, Spinning Slash en Mocking Shout zijn compleet gratis en gebruiken geen rage. Ik kan niet echt bij die wijzigingen.

Ik snap ook niet dat Corki niet meer een blind effect heeft, nu heeft alleen Teemo dat nog (unieke skills worden verpest blijkt maar weer eens).

Soms krijg ik het idee dat Riot meer en meer de weg kwijt raakt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Corki heeft dan misschien wel een nerf, maar hij is toch allesbehalve waardeloos? :s
Hij was de sterkste AD ranged in het spel, een nerf was een kwestie van tijd. Enkel Ashe kon nog wat in de buurt komen, maar in een gelijke fight 2v2 in bot dan wint het corki team het merendeel van de tijd.
Z'n damage output was dan ook enorm, nu die blind verwijderd is zal z'n dominantie wat minder worden.

@ Nazanir: Pantheon wordt veranderd volgende patch of die erna. Z'n changes kwamen later dan de global nerf.
Annie is een firstpick of mustban, zo simpel is het. En van zodra je dat hebt moet ze generfed worden. De nerf is niet enorm, maar misschien net genoeg om te wat meer te balanceren.

zoals ik hierboven zeg: corki had enorme dominantie en was heel veilig met z'n valkyrie, die blind nerf gaat ervoor zorgen dat zn vijand in een 2v2 in bot nog een kans heeft.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Als je de patchnotes van Kayle bekijkt dan is ze helemaal de grond in generfed, je kan het op geen enkele andere manier bekijken. Dr damage is helemaal weg, haar heal is generfed... wat kan een Kayle nou nog toevoegen in een spel? Imo is ze nu echt op elke gebied overbodig geworden.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik zie anders veel manacost reduction en buiten dat veel 'extreme' aanpassingen zoals -7.5s duration op je speedboost maar wel +15% sneller.

De aanpassingen lijken me te groot om nu al te kunnen zeggen hoe ze gaat spelen

edit: ze is naar mijn mening eerder een utility support zoals Janna. Waar Janna een slow, shield, knockup en pushback heeft, heeft Kayle een slow, heal, speedboost en invincibility.

Ik ben zelf geen kayle speler, misschien maar 1x gedaan, maar het lijkt me dat ze support moet gespeeld worden. Er zijn betere carries en als support ga je deze pas tot haar recht brengen.

[ Voor 45% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 11:29 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Lijkt mij ook ja, de praktijk zal dat uit moeten wijzen. Ik vond Kayle er in elk geval niet nutteloos uitzien in de champion spotlight ervan, ook al gaf Phreak wel toe dat haar lategame dmg gewoon wel flink beperkt is. Maar ik heb zelf geen ervaring met Kayle dus ik kan daar verder niets over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
[...]
Voor bot wel, solotop en solomid trekt mij dit echt totaal niet en ga ik liever voor die Negatron cloak (als ik besluit een Banshee's vroeg te maken). Vooral omdat tegen de tijd dat je de tijd en geld hebt om dit item te halen je meestal al hoog level bent en de laning phase bijna over is.
Wie had het over Banshee's cloak vroeg maken? Je haalt catalyst (health/mana boost en elk level regenereer je weer een bult extra), je boots, je deathcap, nog een AP item en daarna maak je misschien een keer banshee's cloak af. Een vroege negatron cloak heb je vrij weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Uhm is het niet Banshee's Veil, of mis ik hier een item :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Yep, Banshees Veil ;) Apen apen apen na!

:+ ik zie na m'n bericht Thormodo z'n afbeelding

[ Voor 39% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 11:46 . Reden: thormodo ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
banshee's is gewoon kort voor banshee's veil? Niet op alle slakken zout leggen he :+

Maar een early negatron cloak kan wel ooit handig zijn hoor :) Kheb eens in een pot gespeeld met twee casters tegen me.. moest zelfs 2 cloaks halen, toen had ik dusdanig veel MR al dat ze niet veel boeiende damage deden.

De truc is gewoon om te kijken waar je meer aan hebt.. die per lvl sustain van een catalyst is niets waard als je kapot veel damage vangt.. dan kun je beter meteen voor een negatron cloak gaan die je langer in laan zal houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Spunkjah schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:48:
Nieuwe champ rotation:
  • Katarina
  • Nunu
  • Sion
  • Teemo
  • Veigar
  • Zilean
  • Shen
  • Malzahar
  • Urgot
  • Leona
Tsss, doe er dan in ieder geval zo'n mooi overzichtje bij :P

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/katarina.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nunu.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/sion.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/teemo.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/veigar.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/zilean.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/shen.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/malzahar.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/urgot.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/leona.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Nico schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:49:
banshee's is gewoon kort voor banshee's veil? Niet op alle slakken zout leggen he :+
Ja maar ze zeiden Banshee's Cloak (Nooit van gehoord, dus zou een nieuw item kunnen zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ah.. daar gaat dit draadje mij te snel voor om alles te volgen :+ ik probeer af en toe wel eens langs te wippen.. maar heb eigenlijk nooit wat bij te dragen :P

Nieuwe rotation met LEONA! woei! Zou d'r wel uit willen proberen, maar ik ga op vakantie :') jeuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

To try week 30
---------------------
Katarina (3150)
Veigar (1350)
Zilean (1350)
Urgot (1350)

De rest is ofwel 6300 ofwel niet leuk voor mij.
Ik weiger die 6300 heroes te spelen. Straks vind ik ze leuk en ben ik er weer een vermogen aan IP aan kwijt. Heb nu 13k IP, maar dat is ook ongeveer de kosten van een runepage vol met t3 runes. Aangezien ik bijna level 20 ben, wil ik die runepage in een keer kunnen aanschaffen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Mooie website trouwens die LoL stats PromWarMachine :o
Wat nuttige info :+

Zelf ben ik al lvl 30, maar een goede runepage meteen kunnen halen kan veel schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
PromWarMachine schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:33:
To try week 30
---------------------
Katarina (3150)
Veigar (1350)
Zilean (1350)
Urgot (1350)

De rest is ofwel 6300 ofwel niet leuk voor mij.
Ik weiger die 6300 heroes te spelen. Straks vind ik ze leuk en ben ik er weer een vermogen aan IP aan kwijt. Heb nu 13k IP, maar dat is ook ongeveer de kosten van een runepage vol met t3 runes. Aangezien ik bijna level 20 ben, wil ik die runepage in een keer kunnen aanschaffen. :)
Je vergeet Teemo :(

_/-\o_ Teemo _/-\o_

ps: jullie doen te moeilijk over IP! Zeker nu we een boost hebben verdien je dat enorm snel terug.

edit: denk datk maar es een Ashe guide ga maken :)
Kan ik me ergens mee bezig houden tot,ik naar huis mag

Laat ook maar, geen zin om een complete guide te schrijven die enkel een andere skill order en masteries heeft..
Misschien eens naar Brand of sona kijken :)

[ Voor 23% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 13:09 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben eigenlijk vooral beniewd of er al mensen zijn met Wukong ervaring? Het lijkt mij echt een super vette champ (vast 6300?) om te spelen. Ik speel graag Caitlyn en dacht ook dat ze voor mij het eindpunt was. Maar ik heb pas Garen en Jarvan gekocht en dat bevalt prima. Beetje tanky, maar toch damage en map/croud control is ook wel erg leuk. Wukong valt in het zelfde straatje en hij heeft een staf. Ik heb altijd al een zwak voor monks met staves sinds mijn Friar in Dark Age of Camelot.

Dus hoe speelt hij? Is dat mensen foolen met je decoy echt zo grappig als het er uit ziet? Is hij niet "te" sterk? Hoe zijn de skins? Die fire skin lijkt op een pokemon, maar hoe is die andere?

En Kayle, mja ik heb haar. Maar voorlopig wil ik alleen nog maar zorgen dat ik runepages vol krijg. Misschien dat ik maar wat geld lap om meerdere runepages te halen. Eerst als een malle naar lvl 30 (ben nu 25). Maja net verhuist en er moeten nog paar dingen gebeuren. Maar zondag word het sowieso die hard IP verdienen in de bonus :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk het niet, volgens mij moet ook US nog gepatched worden op dit moment. Volgens mij kan niemand Wukong al gespeeld hebben op dit moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:01:
[...]

Je vergeet Teemo :(

_/-\o_ Teemo _/-\o_

ps: jullie doen te moeilijk over IP! Zeker nu we een boost hebben verdien je dat enorm snel terug.

edit: denk datk maar es een Ashe guide ga maken :)
Kan ik me ergens mee bezig houden tot,ik naar huis mag
Teemo in de f2play week is helemaal niet leuk. Hele week vloeken op shrooms :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:07:
[...]

Teemo in de f2play week is helemaal niet leuk. Hele week vloeken op shrooms :(
des te leuker om zelf Teemo te spelen, mensen gaan je zwaar onderschatten :)
En wat een gelegenheid om te tonen hoe sterk AP Teemo is wanneer alle tegenstanders AD Teemo gaan :D

Want ja, dat doen ze allemaal :(

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 13:11 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Het spijt me zeer, maar ik vind AP teemo echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:14:
Tijd dat ik eens een replay ga opnemen dus.
Vanavond!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teemo is fokking irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:18:
[...]

Tijd dat ik eens een replay ga opnemen dus.
Vanavond!
Doen! Ik kijk wel hoor, en geef mn ongelijk graag toe. Imo:
- Range te kort om echt als mage te spelen
- Je moet dus tanky bouwen maar dat kan niet met AP, wel als je DPS gaat
- Continue zonder mana door die shrooms omdat je CDR bouwt
- Veel te afhankelijk van shrooms om een beetje damage te doen.

Maar ik ga het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Vicarious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:14:
Het spijt me zeer, maar ik vind AD teemo echt waardeloos.

Met AP doet teemo teminste nog een burst + lekkere schroom damidge.
AD teemo kan maar 1 target tegelijk, heeft enkel een cleanseable blind, en verliest dan ook by default van nagegoeg iedere andere ranged/melee AD champ.

AP teemo zie ik gewoon als een soort 1 shotter zien, buiten de shrooms om hoeft deze enkel even de fight in te lopen om zijn dart + een hit te doen en weer weg <repeat>, squishys be damned :). Overigens kan zijn DOT ook echt killing worden met wat ap en wat extra dot items.

[ Voor 23% gewijzigd door atlantisx op 26-07-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Probleem met AP teemo is dat mensen sneller support spelen met oracle...
Ik heb liever een AD teemo dan AP. Zijn namelijk wel betere AP carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Teemo is ook geen AD carry. Z'n role is niet echt gedefinieerd in het huidige metagame, net zoals garen en sion :)

En inderdaad, Teemo is hit & run. Je loopt erin, autoattack - blinding dart - autoattack en je bent weg. Later heb je een Lich Bane en DeathFire Grasp en je kunt mensen in 2 seconden neernuken.

[ Voor 46% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 14:15 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

atlantisx schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:43:
[...]

Het spijt me zeer, maar ik vind AD teemo echt waardeloos.

Met AP doet teemo teminste nog een burst + lekkere schroom damidge.
AD teemo kan maar 1 target tegelijk, heeft enkel een cleanseable blind, en verliest dan ook by default van nagegoeg iedere andere ranged/melee AD champ.
Ik speel AD Teemo met grote regelmaat en ik heb nog nooit iemand een Cleanse zien gebruiken om van mijn Blind af te komen. Die bewaart men veel liever voor teamfights/stuns/etc. QSS is te duur om voor een enkelvoudige blind te kopen en cleansing abilities zoals die van GP, goed, die neem ik voor lief.

Die Blind is overigens wel zwaar OP in 1v1 =D Ik ben gestopt met tellen hoe vaak ik een 1v1 gewonnen heb omdat mijn tegenstander die laatste 20 HP niet van me af kreeg =D
atlantisx schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:43:
AP teemo kan je gewoon als een soort 1 shotter zien, buiten de shrooms om hoeft deze enkel even de fight in te lopen om zijn dart + een hit te doen en weer weg <repeat>, squishys be damned :).
Juistem. AD Teemo is, zeker early game, een poker. Hij moet (uit het niets, thx passive) een autoshot, blind en nog een autoshot doen, en dan Move Quick om naar zijn turret te rennen. Voor lv6 is dat op een squishy al half hp.

Ik vind AD Teemo met een Bloodthirster mid-game gewoon autowin, zeker als je inmiddels ook al een Phage/Mallet hebt (ja die bouw ik, de slow is best gaaf als je aan het chasen bent :D). Vanaf mid-game ben je met een positieve K/D rate gewoon de carry. Ik bouw het volgende (suggesties zijn welkom):

- Berserker's Greaves
- Bloodthirster
- Frozen Mallet
- Phantom Dancer (x2 wellicht, superspeed attacken en rennen = win)
- Infinity Edge (als de match erg lang duurt)

Op mijn Teemo account ben ik nog geen Lv20, dus nog geen runes, maar zal wel iets met armorpen, flat hp worden.

Ik gebruik bijna altijd Ignite/Exhaust als summoner spells. Ik kan om de een of andere reden gewoon niet omgaan met Flash :( Ignite is uitermate handig om te hebben tegen bijv. een Tryndamere, en ook early game is het een heerlijke champ finisher, en Exhaust heeft meer utility dan welke andere summoner spell dan ook.

Het leuke aan Teemo is, dat als de rest van je team ook vrolijk AD gaat, dat je altijd nog volledig AP kan gaan. AP Teemo is m.i. niet zo geweldig als AD omdat de helft van je skills niet of nauwelijks scalet met AP, maar het kan erg leuk uitpakken met onder andere Hextech Gunblades en CDR voor totale shroom mayhem. Maak je enemies maar bang om de jungle in te duiken >:) Baron pakken? Gewoon een paar shrooms in de river plaatsen en als je willen ganken/stealen zijn ze al de helft van hun health kwijt voordat ze uberhaupt in de buurt zijn.
streafer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:12:
Probleem met AP teemo is dat mensen sneller support spelen met oracle...
Ik heb liever een AD teemo dan AP. Zijn namelijk wel betere AP carries.
Er zijn an sich ook betere AD carries, dus dat vind ik een beetje een moot point. Teemo heeft een eigenzinnige speelstijl met als grootste voordeel map awareness. Echter misbruik ik hem vooral als chaser met PDs en Mallet. Dat heeft een lekkere synergy met Blind als je het tegen melees opneemt. Ashe, Caitlyn, Tryn, MF, ze lopen op een gegeven moment gewoon bang van je weg (op je shrooms af, als je het goed doet >:) ).
speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:14:
Teemo is ook geen AD carry. Z'n role is niet echt gedefinieerd in het huidige metagame, net zoals garen en sion :)
Alles kan een carry zijn, als je maar genoeg feed hebt. Voor sommige champs moet de feed echter flink zijn voordat ze kunnen carryen, maar voor Teemo geldt dat niet zo. Die gaat na een goeie early game vanzelf rollen.

Het nadeel van Teemo is vooral de hidden passive: global taunt :(

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
AP Teemo is m.i. niet zo geweldig als AD omdat de helft van je skills niet of nauwelijks scalet met AP
Nogal een rare zinsconstructie :P

Een AP Teemo is AP, niet AD.
Je argument dat 1 (1 van de 4, niet de helft) niet met AP scaled en daarom niet super is slaat nergens op.
Die ene skill is Move Quick en scaled nergens mee behalve level.
De 3 andere skill scalen met AP en niets met AD. Hoe kom je er dan bij dat AD beter is?

AP Teemo is minder een chaser maar simpelweg een nuker. Je Q doet endgame meer damage dan Annie haar Q of Brand z'n W.
Shrooms tikken aan 200/s, DoT gaat ook enorm hard, etc

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Je argument dat 1 (1 van de 4, niet de helft) niet met AP scaled en daarom niet super is slaat nergens op.
De 3 andere skill scalen met AP en niets met AD. Hoe kom je er dan bij dat AD beter is?

AP Teemo is minder een chaser maar simpelweg een nuker. Je Q doet endgame meer damage dan Annie haar Q of Brand z'n W.
Shrooms tikken aan 200/s, DoT gaat ook enorm hard, etc
Je gaat nu wel een vergelijk opnoemen die eigenlijk niet hoord he annie en brand zijn ander soort champions dan teemo. Teemo word veelal gebruikt vanwegen zijn mapcontrol ala shrooms als je ap stacked doen de shrooms meer damage en iedereen is bang om de jungle in te gaan.

No way dat jij mij outdamaged met teemo als ik met brand ga. ook zijn w doet meer damage dan teemo's blind shot dan ga ik ervan uit dat brand jou heeft geablazed wat zijn passive is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Autoattack scaled met AD :) En wel 1:1. Ik ben er heilig van overtuigd dat er mensen zijn die AP Teemo naar de sterren kan spelen, maar daar ben ik er gewoon niet een van.

Die zinsconstructie is inderdaad een beetje ongelukkig gekozen. Misschien was het beter geweest als ik gezegd had dat AP Teemo niet zo geweldig is in vergelijking met andere AP champs ten opzichte van een AD Teemo in vergelijking met andere AD champs? Hoop dat dit een beetje duidelijk is?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zyppora schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Autoattack scaled met AD :) En wel 1:1. Ik ben er heilig van overtuigd dat er mensen zijn die AP Teemo naar de sterren kan spelen, maar daar ben ik er gewoon niet een van.

Die zinsconstructie is inderdaad een beetje ongelukkig gekozen. Misschien was het beter geweest als ik gezegd had dat AP Teemo niet zo geweldig is in vergelijking met andere AP champs ten opzichte van een AD Teemo in vergelijking met andere AD champs? Hoop dat dit een beetje duidelijk is?
Yep, dat verduidelijkt veel ;)

Maar zoals je zelf zegt, AP Teemo kan sterk zijn, het hangt gewoon af van de speler.
En hier kunnen we dan toch uit besluiten dat AP Teemo niet waardeloos is lijkt mij? ;)

@Dragon: Het was mijn bedoeling een indicatie van de damage te geven, niet om de champions te vergelijken. Beide speelstijlen zijn enorm verschillend uiteraard.

En geloof me maar, als jij in de jungle komt waar ik gewarded heb als AP Teemo met een endgame build, dan raak je daar niet levend buiten :)
In tegenstelling tot brand heb ik enkel targettable spells (buiten shrooms dan, maar daar loop je toch wel op) en je gaat het zeker lastig hebben tegen een rondhuppelende midget in de bosjes >:)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Why is AP Teemo not viable?
AP teemo cannot farm well at all, is constantly HP starved, and is way too heavily reliant on shrooms to do damage. Basically the way I see it, every shroom you use in lane for killing creeps is one less shroom that can be used for lane/map control. As for AP Teemo's scaling with his E spell, its not nearly substantial enough to justify building AP, especially since in teamfights AP teemo will be the first target, and won't get off alot of autoattacks as basically a melee mage. Mages need to be able to sit at a distance and dish out damage while staying out of harm's way, and teemo's short autoattack range does not allow him to dish out damage effectively without putting him at risk.

Post-nerf Edit: AP Teemo is even less viable as shroom damage is nerfed, cooldown is insane, and AP Teemo has even less presence on a map.

However, some early game AP from runes might be viable. If you find yourself going more of an AP build, just make sure you can still fight in a 1v1 setting without getting instagibbed.
Bron: http://solomid.net/guides.php?g=658

TheRainman is de beste Teemo speler die er is, DUS IS HET WAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik speel teemo in ranked en own hard. AP teemo is useless, net zoals AD.

Hij heeft geen cc dus neem hem alleen als je team dat wel heeft.
Het liefst heb je teemo solo top, tegen een AD, en een ashe bot voor de cc lategame.

E>W>Q
9/21/0
Arm pen, hp/lvl, mag res, hp quints
Exhaust+flash

3x dorans,merc,malady,bloodrazor,frozen mallet, guardian angel.
Daarna random items (black cleaver als je roflstomped)

Shroom de hele map, lasthit als een beest. Je bent heel tanky en kan dmg soaken voor je team, terwijl je veel dmg doet. Zijn dps is steady door de hele game maar extra hoog net nadat je malady hebt (12 min ingame) en bloodrazor (25 min) gebruik je blind wijs in team fights, en in de lane.
Teemos is de enige ranged waar ik altijd 3 dorans voor haal, rond lvl 5 heb ik 3 dorans + boots in een solo lane lvl 4 in een duo. De hp+leech is geweldig omdat je al zoveel dmg reduction hebt, daarom neem ik ook armpen ipv mag pen.

Teemo is geen carry, maar heeft nice dps. Omdat hij zo tanky is kan hij wie hij wil focusen/zonen in teamfights en de blind kan sommige champions compleet useless maken. De shrooms zijn best OP omdat hetfree 10 min wards zijn.

Deze build is van de rainman en is echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah die build gebruik ik ook ongeveer, ietsjes aangepast :) Staat ook een post boven je gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Vicarious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:51:
Mjah die build gebruik ik ook ongeveer, ietsjes aangepast :) Staat ook een post boven je gequote.
Type nu op me andriod phone (duurd lang) :(, mijn laptop verkocht QC i7 onderweg xD.

Items zoals bloodthirster en infinity edge zijn useless op teemo omdat zijn range zo kort is.
Ap teemo is meer een troll build omdat de manier van spelen niet werkt in georganiseerde teams.

Edit: Waarom orianna nerf! Ze scalede al heel slecht en is 'hard to play' terwijl annie nog steeds 0.7 scaled een stun heeft en geen enkele skillshot heeft. Echt zuur dat RIOT je reward voor het spelen van easy champs.
Wel goed dat ze de udyr exploit er uit hebben gehaald (waarschijnlijk nog wel OP)
GP is nog steeds hetzelfde en galio is nog steeds meh.

Ik vind dat er iemand anders moet komen ipv morello.

[ Voor 29% gewijzigd door Baristo op 26-07-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik ben het erover eens dat een AP Teemo waarschijnlijk geen plaats heeft in een echt team.
Maar dat komt door de metagame, meer niet.

Maar het is niet omdat hij in 5v5 premade niet werkt, dat hij daarom waardeloos/zwak is.
Zoals ik al eerder zei, sion en garen zijn dat toch ook niet? Ze passen er gewoon niet in.
AP Teemo kan gigantische damage doen en mensen die dat ontkennen hebben hem ofwel nooit gespeeld, ofwel niet goed genoeg (op deze manier). Zo simpel is het

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, net een game begonnen, binnen 3 minuten zijn mijn 4 teammates met elkaar nederlands aan het lullen. Ik bleef gewoon bij mijn engels, en de onbeschoftheid die die lui hadden zeg. Ik was Dyrus' Jungle Leona aan het proberen, ging goed. Kon redelijke ganks doen en stond na 10 min 2-4-5. Teammate Trundle en Garen waren allebei 0-xx-1 en begonnen mij te flamen, dat jungle Leona slecht was etc. Het bleek uiteindelijk een premade 4 man te zijn (die 4 NL'ers), die mij maar gingen reporten omdat ik 'zoog' -.-

Af en toe heb ik een hekel aan mn landgenoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:03:
Bah, net een game begonnen, binnen 3 minuten zijn mijn 4 teammates met elkaar nederlands aan het lullen. Ik bleef gewoon bij mijn engels, en de onbeschoftheid die die lui hadden zeg. Ik was Dyrus' Jungle Leona aan het proberen, ging goed. Kon redelijke ganks doen en stond na 10 min 2-4-5. Teammate Trundle en Garen waren allebei 0-xx-1 en begonnen mij te flamen, dat jungle Leona slecht was etc. Het bleek uiteindelijk een premade 4 man te zijn (die 4 NL'ers), die mij maar gingen reporten omdat ik 'zoog' -.-

Af en toe heb ik een hekel aan mn landgenoten...
Ach, dat heb ik zo vaak met jouw landgenoten :P

Gaat jungle leona wat vlot of zit je vaak met laag HP door je jungle te strompelen?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:05:
[...]

Ach, dat heb ik zo vaak met jouw landgenoten :P

Gaat jungle leona wat vlot of zit je vaak met laag HP door je jungle te strompelen?
Gaat aardig goed. Je bent zeker niet zo snel als Udyr of Noc, maar het gaat gestaag. In het begin (voor madreds) ben je nog aardig langzaam, maar daarna gaat het rap. Verder is het redelijk makkelijk ganken met Q+E combo en kan je veel damage tanken met je W. 70 mres&armor op lvl 8 :D Je ult is natuurlijk ook geweldig in teamfights. Itembuild is wriggle's + zerker greaves + Trinity Force en dan full tanky.
Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.