[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.572 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Met madreds kan zelfs Ashe junglen, je moet daarvoor ook wel WAT kunnen natuurlijk :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:15:
Met madreds kan zelfs Ashe junglen, je moet daarvoor ook wel WAT kunnen natuurlijk :P
Je Q is aardig goed voordat je madreds hebt, net zoals de AOE van je W.

Ook even naar de patchnotes gekeken, op zich vind ik ze wel goed. Zeker Annie en Udyr.

Corki nerf is denk ik wat te veel van het goede. De blind weghalen en dan ook nog R, W, Q damage minder? Ik denk dat zeker in de early game je nu veel moeite hebt als Corki om te harassen (en ermee weg te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
https://www.facebook.com/...ryndamere/252335524784808

4 Miljoen actieve gebruikers per dag :D

lees ook eens de rest van de laatste berichten op die facebook pagina door, er staat veel commentaar en uitleg omtrent changes.

[ Voor 26% gewijzigd door speedzor op 26-07-2011 17:22 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Gisteren wederom Teemo gespeeld op de US servers. Ging allemaal niet zo lekker. Ik stond top met een Tryndamere die mid-game ineens aan de 'Negative Attitude' begon te voldoen. In eerste instantie begon hij te klagen over dat ik hem creepkills aan het denyen was (sloeg nergens op, zijn cs lag hoger dan de mijne), daarna dat ik zijn kills aan het stealen was (ik stond 2/2/0 hij 0/1/2). Op een gegeven moment kwam hij niet meer top, ik wordt geganked en toen begon het: 'not so tough now without me are you teemo?'. Ik ben uiteindelijk geeindigd met 6/5/2 en hij met 2/5/8 of zo. Ben vooral veel defensief gaan spelen, en er waren niet veel teamfights omdat iedereen een beetje een einzelganger was. Tegenstanders hadden wel teamspirit en wonnen dus ook gewoon.

Wat me opviel (en wat wonder boven wonder ook gewoon werkte) is dat mijn passive goud waard is :D Ik ga ergens zitten omdat ik zie dat de tegenstander daar pusht. Wat blijkt, ze komen met zijn vijven. Mijn team rent dus weg :F Behalve ik natuurlijk, want dan word ik zichtbaar. Onze Tryndamere begon al te taunted in teamchat dat ik 'weer dood zou gaan'. Maar tot 3 keer toe liepen ze over me heen zonder dat ze iets in de gaten hadden :*) Twee keer mid en een keer bot. Weer wat geleerd dus, wanneer ze geen van allen Oracle's kopen, kan je als Teemo gewoon blijven zitten (mits ze niet gezien hebben dat je daar bent gaan zitten uiteraard).

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
De passive van Teemo is inderdaad super in zo'n situaties ^^ Je kunt gewoon in de vijandelijke jungle lopen wanneer ze je chasen, je hebt maar 3 seconden nodig om in een random bosje te verdwijnen :D

Geen replay van gisteren, ik was vergeten dat ik voetbaltraining had en heb maar 3 matches kunnen spelen. Grootste deel van de tijd gewoon achterovergehangen en m'n char laten autoattacken, ik was zo net iets te moe om gefocussed te kunnen werken :P
Gelukkig dat ik in m'n ranked game gecarried werd :)

Ik heb de afgelopen dagen gemerkt dat ik steeds sneller begin te ragen omdat mensen de simpelste dingen niet doen in ranked.. Zal niet lang meer duren voor ik ook eens een kleine ban aan m'n broek heb denk ik :$

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Zo snel word je niet gebanned hoor O-)

Gister in een normal game een caitlin die blijkbaar niet weet dat auto attacks schade doen, de hele game alleen maar traps & Q... En dan wel gewoon 700 wins hebben... Vraag me dan toch af of diegene altijd zo speelt.

[ Voor 79% gewijzigd door atlantisx op 27-07-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:36
Zyppora schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:15:
Gisteren wederom Teemo gespeeld op de US servers.
Hoe spelen jullie fatsoenlijk op US servers ?
Mijn ping naar de US servers is veels te hoog om fatsoenlijk te kunnen spelen (250>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Dylan93 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:27:
[...]

Hoe spelen jullie fatsoenlijk op US servers ?
Mijn ping naar de US servers is veels te hoog om fatsoenlijk te kunnen spelen (250>)
Een goede internet connectie, met mijn glasvezel haal ik ook niet lager dan 101 latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 12:21
Ik schaam me diep, vanochtend mijn eerste lose gehaald tegen AI. |:(

Mijn teammates gingen alleen maar kamikaze tegen de bots. Ze luisterde niet en waren constant underleveled.
Voorbeeld; teemo van lvl13 ging head on met een ashe bot van lvl 17… 8)7

Ik was zelf voor de 3e keer met leblanc aan het oefenen, wat steeds beter ging.

Aan het einde van de game waren alle bots lvl 18, onze Ashe en ik ook, sivir lvl 17, teemo lvl 15 en pantheon lvl 11… :F
Ze weigerde te verdedigen en te farmen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Haha :) Ik heb er ook één, al was dat niet door zulk falen van mijn teammates maar eerder door een gebrek eraan. Ik kan je uit eerste hand vertellen dat 3v5 vs AI op Intermediate niet eenvoudig te winnen is :P En dat lukte dus ook niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik heb ook een 3v5 loss vs AI. Op US heb ik er nog veel meer verloren. Als je lvl 10 bent ofzo is vs AI intermediate nog best lastig omdat zij cheaten met hun gold/5 en superkorte cooldowns lijken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ging gister 1 potje tegen bots met Leona om even de feel van de champ te krijgen. Wel tegen beginner bots ofc. Maar wat een lachertje zeg. Dat ik hier moeite mee had op lvl 1 :)

Daarna een normal met Leona. Maar dat was best waardeloos. Ik zat bij een vol premade team (hadden allemaal NvM oid voor hun naam. Maar 2 daarvan waren zo waardeloos. Of eigenlijk de meeste. Ik zat samen met trist in een lane, ik zeg in chat zullen we lee sin pakken, hij zegt is goed. Dus ik in het bosje, druk w in, druk q in, ga met e naar die champ, stun hem, en me w gaat af, trist doet 1 hit, ziet de andere gragas naar mij lopen en denkt OH SHI- rennen! die komt wel erg dichtbij :s, mja toen moest ik ook weg. Als ze nou gewoon ging schieten was die dude dood. En zo ging eigenlijk de hele game. Ze hadden meer oog voor kills, en als dan dood gingen boeide het niet want 6-6 is ook een goede score. En ik kon initiaten wat ik wilde maar ze hadden allemaal zoiets van 3 vs 2 dat verliezen we. (waar wij de 3 zijn). En 1 van die gasten was karthas die ik niet 1 keer ze ult heb zien gebruiken. De rumble kon alleen maar last hits stealen. En ashe heeft 5 arrows geschoten waar er 2 van raak waren.

Maja misschien vanavond maar ff proberen of het beter wil, of iig een team heb die het wel snapt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ja dat soort teams zijn klote inderdaad.

Laatst, en dit is niet gelogen, had ik een Ashe in mijn team. In de champ selection screen zei ze dat ze AP ging. Toen dacht ik al van huh?

Uiteindelijk kwam het er op neer dat zij AP en CDR stackte, enkel en alleen voor haar ult. Ze ging dan bij een tower van ons in een andere lane staan en vuurde dan haar arrow af. That's it. Alle teamfights was het 4v5 en haar ult deed geen enkele champ van het andere team pijn. Vervolgens moesten we de hele match natuurlijk aanhoren dat wij noobs blabla waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Support ashe is best goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://chan.catiewayne.com/b/src/131089557959.jpg

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

waarom zie ik randoms al op live streams Wukong spelen en wij nog niet? /sadface

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:28:
waarom zie ik randoms al op live streams Wukong spelen en wij nog niet? /sadface
US server? Of EU East?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Vandaag ook weer wat van een collega geleerd naar aanleiding van een waarschuwingsmailtje.

Als het 2vs5 (AI) is dan alsnog niet disconnecten maar surrender drukken :P Had de handleiding nog niet helemaal gelezen O-)

Vorige disconnect was omdat dochter wakker werd van haar slaapje.

Zal er beter op gaan letten, op de disconnects :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Grr totaal geroffelstompt net door een GoT team...

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij mischien uitleggen wat nou eigenlijk de bedoeling is van deze game? Het hele concept van het spel snap ik wel, maar hoe kom je nou verder in de game? Na mate je meer speelt kun je meer Champions vrij spelen en skins kopen etc maar is er ook een soort van levellen? Je begint steeds bij level 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Je hebt 2 levels, je summoner level, dat is het level van je account zeg maar. Je summoner level is maximaal 30. Hoe hoger je level, uit hoe meer summoner spells je kan kiezen, en hoe meer runeslots je krijgt. Ook kan je elk tiental aan levels een nieuwe rank runes gebruiken. Op lvl 1 mag je rank 1 runes gebruiken, op 10 rank 2, en op 20 rank 3 runes.

Dat andere level is je champion level. Elke game begint iedereen op lvl 1. Het doel is om te levelen en geld te farmen, zodat je sterker wordt en de tegenstanders de pan in kan hakken om de game te winnen. Champions levelen zit in de game om diepgang te creeeren. Anders zou het een soort fps worden als je geen xp en geld hoefde te farmen.

Hoe kom je verder in de game? Tja, eerst maar eens lvl 30 worden, wat runepages vullen, wat champions kopen. Zodra je heel wat normal game wins onder de riem hebt kun je ranked games gaan spelen, dat is een soort ladder waar je hoger of lager komt naarmate hoe vaak je wint/verliest. De bedoeling van de game is voor iedereen anders, de een wil hoog op de solo ranked ladder komen, de ander wil hoog op de team ranked ladder komen, de ander wil alleen maar normal games doen en gewoon winnen :) Als je langer speelt weet je wel wat je wilt met de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
PIVO_Ace schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:11:
Ah dus jij was de fameuze MetricCandy Ashe waar we tegen stonden? Ik was de Chogath ;) Ging niet onaardig, ondanks dat het allemaal mensen zijn waar ik nog nooit mee heb gespeeld (behalve Knupkes). Dat was samen met mij overigens ook de enige gotter. Wel humor dat we tegen jou moesten omdat je onze invite net gedeclined had en je op dezelfde TS server zat ingelogd op dat moment :P

[ Voor 20% gewijzigd door Vicarious op 28-07-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://na.leagueoflegends...hing-trees-summoners-rift

Hij geeft me een tryndamere gevoel eerlijk gezegd :P

Is dus Tryndamere z'n legendary skin :$
|:(

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/July_2011/2011_07_27_demon_blade/Poster_Demonblade-Tryndamere(FINAL)-%20EN_thumb.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 28-07-2011 09:09 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gehehe droge gasten bij RIOT af en toe :D Photographer is Lee Sin _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Had liever een andere champion gezien met een legendary skin. Viking tryndamere is er nog niet zolang namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
PIVO_Ace schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:11:
Ja, en zeggen dat ik je nog wou uitnodigen maar dat je dan snel het team verlaten heb :p
Op zich wel een leuk potje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Voorlopige twitch remake, nog niets final though!
http://clgaming.net/redtracker/topic/10133/?p=1
Character Passive: Damage is retaining true and is being lowered a bit. Duration is being increased.

Q: Now a passive/active. Passive is the Xypherous outlined stealth rework. Active grants bonus attack speed for x seconds and instantly reloads x Vile Bolts into Twitch's crossbow.

W: Debilitating Poison: Now requires poison on the target to cast. Cast range increased by double. Can no longer be cast if there are no valid targets in range.

E: New Spell. Fires a narrow line missile instantly that deals total attack damage and includes on hit effects. High range, .75 second cooldown but requires Vile Bolts. Vile Bolts are Twitch's ammo resource that replenishes over time or by reloading via Q.

R: Expunge: Can no longer be cast if there is no target in range. Requires poison, cast range doubled. Damage heavily increased.
edit:
http://na.leagueoflegends...ead.php?p=91489#post91489
note the poll results ;)

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 28-07-2011 10:42 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

@ knupkes en vica, jup ashe was ik. Was wel beter dan jullie ashe, jammer dat de rest van mijn team een beetje aan het falen waren... 2 tanks en 1 support = NOOIT WIN!!

en idd jullie hadden mij geinvite maar deze had ik verlaten(zonde had me weer een win kunnen opleveren..)

Ik speelde met een aantal clan genoten. Er is een heel groot deel van DoubleDutch dat lol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Had gister al idd even de site bekeken. Wel jammer dat er niet echt een aparte lol page op de site staat (ik kon het niet vinden althans). Onze Ashe kende ik zelf niet, maar leek mij gezien de commentaren van de rest iemand die het spel nog aan het leren is. Hij is ook pas lvl 20. Zn ulti-pijltjes waren vaak wel aardig, dus hij heeft zn nut wel gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Noes na de patch update start de launcher gewoon niet meer :( Ben ik de enige met dit probleem?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Bananenspin schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:54:
Noes na de patch update start de launcher gewoon niet meer :( Ben ik de enige met dit probleem?
Ik heb in de redtracker gezien dat er inderdaad problemen zijn. Al gewoon eens heropgestart en eventueel repair gedaan (als je zover raakt?).

http://na.leagueoflegends...p?p=12055906#post12055906

Hoezo epic poem? :o

edit:

http://eune.leagueoflegen...d/showthread.php?t=336258
Don't let people play free champs in ranked if they don't own them.

I don't want to see any more bad malzas. My eyes.
Hey Kint0ki,

thank you for submitting this.

To me sounds like a good idea. Let me check internally and seen what is the take on that.

Thanks again.
Laten we hopen dat dit er komt..

Het wordt tijd dat deze vakantiejob gedaan is, ik begin het gevoel te krijgen dat ik net iets teveel post in dit topic :+

[ Voor 37% gewijzigd door speedzor op 28-07-2011 13:23 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Haha, Die is echt episch :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Net mn pc gereboot en ook al de repair laten lopen, mocht niet baten :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Je zou even kunnen proberen C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_game_client\releases\*** te knippen naar een tijdelijke map, en dan nogmaals de repair draaien, anders client reinstall / wachten op een fix lijkt me.

@hydra, Het wordt minder voor naarmate je langer speelt, zeker als je net start met het spel te spelen zijn er veel mensen die er gewoon klaar mee zijn / het spel niks vinden / leaven omdat het ze niet boeit, dit wordt wel minder naar gelang je meer potjes gespeeld hebt. Het wordt vanzelf minder, maar helemaal weg is het nooit. Of je moet met een vol groepje bekende spelen.

[ Voor 49% gewijzigd door atlantisx op 28-07-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister ook begonnen, 1 Coop vs AI gespeeld. Eerste potje helaas meteen een disconnect van een speler dus het was 4 tegen 5. Na meer dan een uur deed iemand een surrender vote maar die werd niet geaccepteerd, waarna de initiator quitte. Toen had ik er zelf ook wel een beetje genoeg van. Gebeuren dit soort dingen vaak?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Mwah, valt wel mee. Hoewel bij coop vs ai men het meestal niet al te serieus neemt.. Soms heb je gewoon pech dat het gebeurt.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

atlantisx schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:46:
Je zou even kunnen proberen C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_game_client\releases\*** te knippen naar een tijdelijke map, en dan nogmaals de repair draaien, anders client reinstall / wachten op een fix lijkt me.
Helaas het verwijderen van de releases map en alles opnieuw binnenhalen heeft ook niet geholpen.. dan maar een reinstall en hopen op het beste :<
Ik zie op de redtracker ook maar een paar problemen voorbij komen op US maar geen op EU..

[ Voor 8% gewijzigd door Bananenspin op 28-07-2011 12:23 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vanavond maar weer eens proberen. Ik begrijp dat je op dit moment met een aantal champions kunt spelen die je niet hoeft te kopen? Welke zijn aanraders? Heb zelf "Soraya" (ofzo) gekocht, omdat ik support wel leuk vind, maar ik wil ook andere rollen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hydra schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:41:
Vanavond maar weer eens proberen. Ik begrijp dat je op dit moment met een aantal champions kunt spelen die je niet hoeft te kopen? Welke zijn aanraders? Heb zelf "Soraya" (ofzo) gekocht, omdat ik support wel leuk vind, maar ik wil ook andere rollen proberen.
Elke week zijn er 10 andere champions 'free to play' inderdaad. De champs met Recommended erbij zijn vaak het makkelijkst voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vicarious schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:12:
[...]

Elke week zijn er 10 andere champions 'free to play' inderdaad. De champs met Recommended erbij zijn vaak het makkelijkst voor beginners.
Ah, cool. Ga vanavond maar weer eens proberen, kijken hoe die andere champs spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Hydra schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:16:
[...]

Ah, cool. Ga vanavond maar weer eens proberen, kijken hoe die andere champs spelen :)
Ik zou katarina aanraden voor beginnende spelers :)
Ze is nu F2P en op lagere levels houdt niemand haar ultimate tegen.

Als je een beetje aan haar gewend raakt ga je er veel plezier mee believen denk ik.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik zou toch echt beginnen met champions leren als cho gath, annie, janna, ashe, want katarina is later in de game een zeer zeer niche pick. Die ik net genoemd heb zijn altijd wel goed, en daarmee leer je zo'n beetje alle rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels L30, al een aantal weken maar speel voornamelijk met alistar/amumu/brand/annie en heb tot nog toe kat niet geprobeerd, tot gisteravond en ze is zeker een aanrader! Na 2 bot games, de daaropvolgende game tegen 'humans', dikke heersch! :D Shunpo <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cvan schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:41:
Ik zou toch echt beginnen met champions leren als cho gath, annie, janna, ashe, want katarina is later in de game een zeer zeer niche pick. Die ik net genoemd heb zijn altijd wel goed, en daarmee leer je zo'n beetje alle rollen.
Het ging hem er voornamelijk om dat katarina nu F2P is, en op lage levels ga je er het meest mee roflstompen.
Tijd om naar level 30 te gaan heb je genoeg, kan je even goed een paar fun matches ertussen smijten :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tryndamere jungle is verneukt.

Great job riot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:49:

Het kan nog wel, maar niet met full crit runepage denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:49:

Heb er vanmiddag iemand heel veel succes mee zien hebben, is het zoveel moeilijker dan?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Forn schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:01:
[...]

Heb er vanmiddag iemand heel veel succes mee zien hebben, is het zoveel moeilijker dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Gister toen de server dicht ging nog even gesmurfed op east, met "My East Account" xD. Na een aantal potjes noobstompe, bravery geprobeerd, wat is dat lachen zeg. We waren keihard aan het verliezen tot onze laatste toren. Vijand deed een paar fail tower dives en ik had opeens 20/20/20 stacks en een triniforce. Daarna kon ik 1v5 en heb de game nog gewonnen. ik denk dat we 20 vs 60 kills stonden omdat onze AD veiger bleef feedden

Zo trolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Ik heb accounts op NA en op EUW. Op NA lvl 30, op EUW 28.

Nu speelde ik vandaag voor het eerst via één client. Eerst op NA, daarna op EU. Op EU kon ik vervolgens 30 mastery points toekennen! Als ik nu de betreffende page selecteer, zijn 30 punten verdeeld, en bij available points staat -2.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hierboven

dat komt omdat hij de masterie pages lokaal opslaat. als je op twee servers speelt (wat sinds de laatste patch pas 'legaal' was) met 1 client heeft hij dus geen dubbele masterie pages (met twee clienten wel).

Toen ik dit had kreeg ik gelijk een hele rits met foutmeldingen en startte mijn spelletje niet voordat ik een masteriepage had aangemaakt met het aantal punten wat ik op de us server had.

Ik denk wel dat ze in de volgende patch (omdat het serverswitchen nu 'legaal' is gemaakt) iets verzinnen zodat je apparte lokale masteriepages heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat annie de volgende patch flink word aangepakt. Ze is echt de nieuwe vlad wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik hoop dat Udyr wordt aangepast, deze champion verpest het spel momenteel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:19:
Ik hoop dat Udyr wordt aangepast, deze champion verpest het spel momenteel voor mij.
agreed die faceroll champs die tegelijkertijd ook nog eens supersterk zijn is weinig aan. Maar udyr is iig altijd gebanned. Annie vaak niet en ze zit gewoon in elke game. Het is niet eens dat ik altijd mijn lane tegen haar verlies. Maar het is gewoon supersaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Misschien een beetje offtopic maar heeft iemand ervaringen met het online kopen van een paysafecard? De reden dat ik zo’n ding wil kopen is dat ik hier nog een kaartje heb liggen waarmee ik 5 euro extra krijg als ik voor een 10tje koop. Dus voor 15 euro RP voor de prijs van 10 euro.

Ik heb zelf de volgende drie winkels gevonden.

https://pinshopat.paysafecard.com/; In het duits en blijkbaar moet je betalen via een Oostenrijkse rekening.
http://beltegoed.nl/paysafecard-opwaarderen; Nederlands en je krijgt de code gemailed, maar je moet ook verplicht je GSM-nummer invullen…
En als laatste nog de volgende site: https://www.wertkartenverkauf.com/. Daar staat alleen niet bij hoe je de code krijgt (zal ook wel via de mail). Dus ik ben geneigd om hem bij die laatste te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Maar dat kaartje werkt niet voor gewoon verkoop in de winkel? Want je kan ze in heel veel winkels in NL halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
FikkieHo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:04:
Maar dat kaartje werkt niet voor gewoon verkoop in de winkel? Want je kan ze in heel veel winkels in NL halen :)
Dat vroeg ik dus niet, want dat wist ik al...

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 28-07-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Wukong is wel leuk om te doen :D ! Beetje Jax achtig maar dan teminste bruikbaar op 5v5.
Denk alleen wel dat ze die ulti gaan aanpassen want in een teamfight bladestorm je gewoon de halve fight even door om alle channels & ulti's te stoppen.

[ Voor 55% gewijzigd door atlantisx op 28-07-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hoezo wil je het perse online halen dan?

Ik heb het ook geprobeerd met die code, maar kreeg de 5 euro extra niet met paysafecard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Forn schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:19:
Did I miss something?

Sinds wanneer is Udyr faceroll geworden :S

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
De notes van enkele dagen geleden niet gelezen? Annie en Udyr zijn wat generfed, net zoals GP en Yorick.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:01:
De notes van enkele dagen geleden niet gelezen? Annie en Udyr zijn wat generfed, net zoals GP en Yorick.
Ja en? alle champs die je opnoemt zijn nog steeds instaban of instapick.
Het zijn ook allemaal hele kleine nerfs behalve misschien die van yorick.
Maar ik heb 10 potjes ranked gespeeld vandaag en deze champs zijn elke keer gebanned of gepicked.
En ik weet niet of je wel eens tegen of met udyr gelaned hebt, maar hij is niet te harassen en bijna niet te ganken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lijkt me maar logisch, de mensen moeten eerst nog zien wat voor uitwerking het heeft op de gameplay.

In ieder geval is TF al geen wanted pick/ban meer dus ik ben een gelukkig man.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:33:
Lijkt me maar logisch, de mensen moeten eerst nog zien wat voor uitwerking het heeft op de gameplay.

In ieder geval is TF al geen wanted pick/ban meer dus ik ben een gelukkig man.
Eh als je bijvoorbeeld annie neemt die heeft 5 damage verloren op 2 spells. En .05 ratio als je dan 600 ap hebt is dat 70 burst damage op je combo, lijkt me niet veel uitmaken.
Die udyr nerf maakt iets meer uit, maar van wat ik ervan gezien heb niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:31:
[...]
En ik weet niet of je wel eens tegen of met udyr gelaned hebt, maar hij is niet te harassen en bijna niet te ganken.
Lanewick is ook nog steeds heel sterk, maar als je blijft vasthouden aan die tanky DPS top meta krijg je het lastig ja. Je kan natuurlijk een beetje out of the box denken en een ranged character tegenover hem zetten. Dan kun je hem vrijelijk harassen op afstand en bij zn creeps weghouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

@vica, denk dat ook niet lukt. de power van lanewick is zijn staying power. Elke keer als jij gaat harrassen "vergeet" je de minions. Voordeel van een ranged er tegen over is wel dat je meer afstand kan houden als je jezelf richt op farmen.
Maar hem echt weg houden bij zijn creeps gaat niet lukken. (Hij is veel te dps/tanky/healy voor een laag lvl gevecht tegen een ranged)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MetricCandy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:47:
@vica, denk dat ook niet lukt. de power van lanewick is zijn staying power. Elke keer als jij gaat harrassen "vergeet" je de minions. Voordeel van een ranged er tegen over is wel dat je meer afstand kan houden als je jezelf richt op farmen.
Maar hem echt weg houden bij zijn creeps gaat niet lukken. (Hij is veel te dps/tanky/healy voor een laag lvl gevecht tegen een ranged)
Volgens mij valt dat reuze mee. Weet niet of je zelf wel eens met lanewick hebt gespeeld, maar je bent vrij rap door je mana heen terwijl jij gewoon met auto-attacks kan harassen. Ik wil het wel een keer proberen, een 1v1 tegen een lanewick of udyr. Misschien vanavond eens doen? Kheb het CLG namelijk ook gewoon succesvol zien doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 29-07-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

ja prima, denk erbij wel aan dat de jungler ook nog invloed kan hebben. Ganks e.d.
plus, wanneer jij als ranged gaat attacken lok je ook de minion agro uit. Klinkt als een stom argument maar op een gegeven moment doen ook die kleine rukkers zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Ik denk dat een AP based champion (Malzahar ofzo) iemand als Udyr veel meer pijn kan doen. Je moet gewoon een goede disable, silence, bind of stun hebben (en die hebben vrij veel AP-based champions wel) om ervoor te zorgen dat zo'n tanky dps zich niet kan healen terwijl je hem flink pijn doet.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

ja idd denk dat een malz wel een goede counter is.

+1 voor jou. ;)

Je kan de lane richten op last hitten en je shizzle op de tegenstander gooien, zo push je de lane niet en ben je rete irritant voor de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Tsja dit is dus het probleem met de huidige meta, iedereen zit alleen maar te denken in tanky dps vs tanky dps on top, en als je dan een tanky dps zoals udyr hebt die je onmogelijk uit de laan kan harassen dan krijg je gewoon 10-15 minuten farmfest zonder veel andere actie. Ik sta er vaak genoeg met Jarvan of Cho'gath om te weten hoe 'leuk' top lane kan zijn ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
iemand vanavond zin in duo queue ranked?
Krijg echt het schijt van die noobs die ranked gaan en je hele game verprutsen. Gisteren nog een Brand die mid wou tegen ashe en binnen de 20 minuten al 7 deaths had ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Op welk elo zit jij dat ashe mid gaat? :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat Brand mid wou, omdat Brand min of meer op mid hoort :P Dat Ashe daartegenover stond was vast niet de reden dat hij daarheen wou, lijkt mij. Wat was de rest van de teamcompositie dan?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

ja idd een ashe mid zie zelfs ik haast niet meer... (mijn elo is 12xx)

Heb wel geleerd dat ik minimaal een maand wacht als season 2 begint voor ik ranked ga spelen.

Heb ongeveer 150 games ranked gedaan sta net iets meer dan 1:1 ratio echter mijn games werden vooral in het begin gedomineerd met leaves, feeders, ragers en erg game onbewuste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd kat-fan hier :P maar minder wukong ulti-fan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Airdack schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:35:
Tsja dit is dus het probleem met de huidige meta, iedereen zit alleen maar te denken in tanky dps vs tanky dps on top, en als je dan een tanky dps zoals udyr hebt die je onmogelijk uit de laan kan harassen dan krijg je gewoon 10-15 minuten farmfest zonder veel andere actie. Ik sta er vaak genoeg met Jarvan of Cho'gath om te weten hoe 'leuk' top lane kan zijn ;)
Dat bedoel ik dus. Iedereen denkt dat er maar een tanky DPS top moet, maar je kan ook gewoon je lanes omgooien als je denkt dat die Udyr top een probleem gaat worden. Of vantevoren counterpicken. Als je ziet dat zij een Udyr hebben en je vermoedt dat die gaat lanen kun je daar al van tevoren op inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
https://www.facebook.com/...ext-patch/253685294649831
Morgana:

* More movespeed
* Lower cooldown on dark binding
* Lower mana cost for tormented soil
* Updated autoattacks to be more responsive
* Faster autoattack missile speed

Lux

* Updated autoattacks to be more responsive
* Faster autoattack missile speed
* Light binding cooldown reduced.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ohh mijn Lux krijgt wat liefde! O+ En Lux is al de mage waarmee ik consequent het best scoor. Die AA stoorde mij ook wel maar daar heb ik mee geleerd te leven. Fijn dat het nu wat beter wordt. En een CD reduction op de snare is ook nooit verkeerd. :) Morgana speel ik eigenlijk nooit mee, misschien ook maar eens doen.

Gister twee potjes vs AI gedaan om lekker te oefenen met Wukong. Ik vind hem early game nog wat zwak maar als je eenmaal wat items hebt dan vind ik hem fijn spelen :) Die decoy is te grappig, en de ulti echt verschrikkelijk nuttig. Kan misschien wel eens mijn main tanky dps gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik denk dat ikzelf ook maar eens morgana uit de kast ga halen na die update :) Was de eerste champion waar ik echt een paar keer mee speelde.

Voor de mensen die het nog niet weten: Healing op alle characters gaat generfed worden. Lees de verschillende topics op de redtracker maar eens door, Shurelia is er mee bezig.

Dat zal de bovenstaande discussie over de metagame ook wat ten goede komen aangezien je dan meer ruimte hebt voor non-healing supports (blitzcrank? :))

edit:
quote: Shurelia
Last test AP Battlemage Soraka was OP and could 1v1 a farmed Nasus.
:o :+

[ Voor 11% gewijzigd door speedzor op 29-07-2011 10:59 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het liefst met Morgana, met die soil is het makkelijk minions om zeep helpen en cashen. En je kunt er een champion van de tegenpartij ook mee verzwakken als ie niet snel genoeg opzij stapt. Ik scoor met Morgana beter dan met Miss Fortune, ondanks haar bullet spray. En ik ga veel minder snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Feest inderdaad :) Kan ik nog vaker met Lux spelen, ging gisteren trouwens wel goed als supporty. Weliswaar weinig mensen neer kunnen maaien, maar dat deed onze ashe wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gister een potje met Kat gespeeld en eentje met Soraka. Ik speel nog tegen AI omdat ik nog niet zo goed ben, en dan is Kat redelijk waardeloos. ben een stuk succesvoller met Soraka in ieder geval. Weet alleen niet hoe lang ik nog blijf spelen, vind het een beetje saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ga maar gewoon normals spelen, veel interessanter en de mensen zijn over het algemeen wel jouw level dus je gaat niet gestomped worden ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hydra schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:03:
Gister een potje met Kat gespeeld en eentje met Soraka. Ik speel nog tegen AI omdat ik nog niet zo goed ben, en dan is Kat redelijk waardeloos. ben een stuk succesvoller met Soraka in ieder geval. Weet alleen niet hoe lang ik nog blijf spelen, vind het een beetje saai worden.
Tegen AI is ook behoorlijk saai, je kan beter gewoon normals doen. Boeiend als je wat verliest... het is in ieder geval een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:49:

Voor de mensen die het nog niet weten: Healing op alle characters gaat generfed worden. Lees de verschillende topics op de redtracker maar eens door, Shurelia is er mee bezig.
Gaan ze lifesteal ook nerfen ? Want ik gebruik redelijk wat life steal als ik Sivir speel en dan in combinatie met Ricochet krijg je best veel healing. De kunst is dan wel om in de heat of battle dmg te blijven doen anders ga je best hard dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Mijn elo was gisteren 1201 en na 3 potjes jammer genoeg terug ergens rond 1160. Die ashe stond mid en ikzelf was met poppy en teemo bot. Die teemo bracht ook niks goed bij aan het spel, ging constand dood tegen onze lane partners yi en mordekaiser.

Echt balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:35:
[...]

Gaan ze lifesteal ook nerfen ? Want ik gebruik redelijk wat life steal als ik Sivir speel en dan in combinatie met Ricochet krijg je best veel healing. De kunst is dan wel om in de heat of battle dmg te blijven doen anders ga je best hard dood.
Nee.
Het gaat hem om de lane sustainability te verlagen die verkregen wordt door constant heals en eventueel meer te gaan naar een soort van dual mogelijkheid.
Enerzijds zou de champion dan eerder kunnen neigen naar een damagedealer of anderzijds naar een support.

Heals worden generfed en men wil meer richting alistar/janna support gaan.

Een voorbeeld van een change is, zoals ze nu getest wordt, soraka haar heal generfed maar armor addition doubled. Dit zou minder laning sustain moeten geven, maar toch damage van physical attackers moeten verminderen in teamfights.

De berichtgeving is nog wat rommelig omdat alles nog in testfase zit ;)

Nidalee krijgt ook een heal nerf btw, daar is Guinsoo mee bezig.
Shurelia heeft verklaard dat de R van nidalee eigenlijk zwak is in teamfights en vooral goed om mee weg te lopen, dus ik vermoed dat daar ook misschien iets kan veranderen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
speedzor schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:45:
[...]

Nee.
Het gaat hem om de lane sustainability te verlagen die verkregen wordt door constant heals en eventueel meer te gaan naar een soort van dual mogelijkheid.
Enerzijds zou de champion dan eerder kunnen neigen naar een damagedealer of anderzijds naar een support.

Heals worden generfed en men wil meer richting alistar/janna support gaan.

Een voorbeeld van een change is, zoals ze nu getest wordt, soraka haar heal generfed maar armor addition doubled. Dit zou minder laning sustain moeten geven, maar toch damage van physical attackers moeten verminderen in teamfights.

De berichtgeving is nog wat rommelig omdat alles nog in testfase zit ;)

Nidalee krijgt ook een heal nerf btw, daar is Guinsoo mee bezig.
Shurelia heeft verklaard dat de R van nidalee eigenlijk zwak is in teamfights en vooral goed om mee weg te lopen, dus ik vermoed dat daar ook misschien iets kan veranderen
Ik speel redelijk veel Nidalee en kan mij hier ook wel in vinden. De heal is op begeven moment echt bizar, maar heeft Nidalee late game wel nodig om nog echt nuttig te zijn. Op het laatst is tiger form alleen nog maar goed om te chasen, anders heb je er niet heel veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:59:
[...]

Ik speel redelijk veel Nidalee en kan mij hier ook wel in vinden. De heal is op begeven moment echt bizar, maar heeft Nidalee late game wel nodig om nog echt nuttig te zijn. Op het laatst is tiger form alleen nog maar goed om te chasen, anders heb je er niet heel veel aan.
In ruil voor minder heal heeft Nidalee echt iets van CC nodig. Misschien is root of slow bij de traps (net zoals bij Cait) een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ik speel ook vrij veel Nidalee en dan bouw ik full AP met ghost/flash waardoor ik nauwelijks gepakt kan worden (en dus voor vol AP kan gaan). En end-game zijn mijn heals erg goed en merk ik dat ik eigenlijk achterin sta speertje gooien, heal, speertje gooien, heal en that's it. Dan is de pushing power insane (dankzij mijn heal) maar verder gebruik ik mijn abilities dan nauwelijks meer helaas ...

Ook hou ik ervan mijn traps echt overal te plaatsen, dus ik hoop niet dat traps een root krijgen en max van drie traps worden want ik heb liever mijn traps all over the place voor vision. ;)

Maar we zullen zien, misschien krijgt Nidalee heal wel + movespeed oid?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Haar heal geeft nu al attackspeed, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Baristo schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:25:
Haar heal geeft nu al attackspeed, toch?
Jep, superfijn voor turrets pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb een tijdje niet gespeeld en zie nu iedereen Udyr OP roepen... Kan iemand mij vertellen wat voor buff hij heeft gekregen waardoor hij in een lane opeens zo goed is? Voorheen was Udyr namelijk niet echt viable voor lanes...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:58:
Ik heb een tijdje niet gespeeld en zie nu iedereen Udyr OP roepen... Kan iemand mij vertellen wat voor buff hij heeft gekregen waardoor hij in een lane opeens zo goed is? Voorheen was Udyr namelijk niet echt viable voor lanes...
Nouja, het is een paar keer geprobeerd door pro's en het werkte, dus is hij nu OP :') Er is niets veranderd, het enige dat je wel moet doen is turtle stance als eerste levelen. Dan heal je zo snel bij dat je wel geharasst kan worden, maar het heeft weinig zin. Echter, volgens mij als je er een ranged character tegenover zet ipv de tanky dps zoals in de huidige meta moet het gewoon lukken om hem bij zn minions weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:00:
[...]

Nouja, het is een paar keer geprobeerd door pro's en het werkte, dus is hij nu OP :') Er is niets veranderd, het enige dat je wel moet doen is turtle stance als eerste levelen. Dan heal je zo snel bij dat je wel geharasst kan worden, maar het heeft weinig zin. Echter, volgens mij als je er een ranged character tegenover zet ipv de tanky dps zoals in de huidige meta moet het gewoon lukken om hem bij zn minions weg te krijgen.
Nee dat lukt niet ik heb een paar dagen terug een udyr nog een 1v1 tournooi zien winnen, cait en corki kregen hem in ieder geval niet neer. Creep agro doet teveel damage en spells kosten teveel mana. Al helemaal als udyr start met cloth armor 5 pots. Als hij dan de eerste back wriggles hebt zou ik als range niet meer graag tegen udyr staan. Al helemaal niet omdat jij wel makkelijk te ganken bent. Vayne lijkt me ook niet werken omdat die zon korte range heeft, dan kan hij je makkelijk stunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het als vayne spelende altijd wel goed gaan tegen een Udyr.
Silverbolts tot je die true damage doet, en als hij bij je in de buurt wil komen om te stunnen heb je 2 opties.
Óf weg tumblen, óf achteruit schieten.
Eerlijk gezegt niet veel moeite met een udyr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
In de laning phase is tanky dps sterker dan ranged. De meeste dps kan een ranged champ instagibbe vanaf lvl 3. Terwijl een ranged champ rond de 10 sec moet dps'en. Ik denk dat je lane warden en kei hard pushen het beste werkt, zodat de tower zijn cs denied. (kijk wel uit want hij heeft imba movespeed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gewoon altijd Udyr bannen en je hebt er geen problemen van :)

Alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik hem nog nooit gebanned heb.. Misschien omdat ik bijna nooit top speel, maar zolang je die gap kan houden tussen jullie beide dan heb je niets te vrezen.

Streaming History

Pagina: 1 ... 6 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.