[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.575 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Hangt van je team samenstelling een beetje af, of Udyr OP is. Udyr is heel makkelijk te kiten, want hij heeft geen echte gap closer (Turtle Stance bied geen bescherming tegen slows/stuns, en Bear Stance geeft slechts een korte tijd een run bonus, maar deze word teniet gedaan door slows). Dus als je bijv. geen Ashe of MF ofzo hebt (zijn erg goed in kiten), kan Udyr inderdaad vrij lastig zijn. Vanuit een jungle gank, is hij redelijk makkelijk te vermijden. Of een ward, of gewoon niet over extenden en je tegenstanders goed lezen (als ze ineens op je afkomen, aggressief, reken maar op dat je gejungle ganked word).

Turndle, Jarvan, Xin zijn veel enger als ze uit de jungle komen (Gap closer, pillar, skillshot knock-up) in vergelijking met Udyr.

Ik begrijp ook niet dat hij uit het niets OP is geworden, zonder dat hij de laatste tijd veranderingen is ondergaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Jawel, want het is niet udyr zijn laning phase die zo OP is maar zijn lategame als hij +150 cs heeft en jouw top heeft gedenied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:50:

Ik begrijp ook niet dat hij uit het niets OP is geworden, zonder dat hij de laatste tijd veranderingen is ondergaan.
Komt gewoon omdat mensen niet veel nieuwe dingen uitproberen. In een ranked game een tijdje geleden zou je echt niet kunnen zeggen ik ga udyr top zonder keihard geflamed te worden.
En mensen zijn er gewoon achter dat sustain super sterk is + het feit dat top meestal tanks of iig tanky chars staan. Maakt dat junglers die dikke sustain hebben opeens supersterk top blijken te zijn. Zoals we eerst lanewick kregen en nu lane udyr.
Zie wickd nu ook al wel eens lanen met trundle dat werkt ook next stop is waarschijnlijk lane nocturne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Laning Nunu werkt trouwens ook wel ok :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
3 heel toffe matches met tweakers gespeeld daarnet :D
Veel wards, veel communicatie, mooie composities, geen/heel weinig slechte acties, first blood na 14 minuten, etc etc.

Enorm leuk om te spelen, zo wordt het spel tenminste gespeeld zoals het bedoeld is :)

Tijd om m'n avondeten te gaan opwarmen nu, met al dat gamen komt er niet veel van terecht

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:34:
Veel wards, veel communicatie, mooie composities, geen/heel weinig slechte acties, first blood na 14 minuten, etc etc.

Enorm leuk om te spelen, zo wordt het spel tenminste gespeeld zoals het bedoeld is :)

Tijd om m'n avondeten te gaan opwarmen nu, met al dat gamen komt er niet veel van terecht
haha ik heb alleen maar got arams gedaan. Uiteraard alles verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik was er alleen de laatste bij, maar dat was ook een tof potje. Ruim een uur lang en erg lang onbeslist; sterker nog we stonden ruim de helft van de tijd achter :P Maar wards helpen zoveel! Uiteindelijk toch gewonnen. Was mijn eerste keer met Wukong in Normal, had hem alleen nog maar vs AI gespeeld. Vond hem zelf wel goed gaan en natuurlijk lekker met Decoy gespeeld. Te grappig als je Alistar de decoy in hun turret zag beuken om hem vervolgens in rook op te zien gaan :P Zelfs de stop-juke een keer uitgehaald bij Leona, ook dat werkte prima!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Demonblade Tryndamere Trailer!

Zeker wel een leuke skin :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ninjaman op 30-07-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
dragon3016 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:40:
Demonblade Tryndamere Trailer!

[video]

Zeker wel een leuke skin :)
TEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
speedzor schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:34:

Waren inderdaad erg leuke potjes! Ik begin ook erg fan te worden van Tristana, de eerste AD carry die ik echt leuk vind. Lategame is het echt heerlijk, je hebt bizar veel damage, je kan uitstekend pushen en je hebt een erg goede escape. Alleen early game is het vaak moeilijk.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
-150 elo in 1 nacht, weekenden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Je had ook gewoon gezellig mee moeten ARAM'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Hmm, ik vind gewone ranked potjes spelen leuker dan tegen bots met mijn level 5/6. Ze leaven telkens als ik tegen bots speel en normale ranked leaven ze niet of maar 1 en dan is winnen gelukkig nog wel mogelijk.

Met Malzahar ben ik wel heel erg content. Vind hem naast de vogel ook erg lekker spelen. Ik weet dat het beide geen noob champions zijn, maar speel er toch maar mee :P

Ben meestal in de potjes momenteel de beste speler of de nummer 2.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

iCy schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:06:
Hmm, ik vind gewone ranked potjes spelen leuker dan tegen bots met mijn level 5/6. Ze leaven telkens als ik tegen bots speel en normale ranked leaven ze niet of maar 1 en dan is winnen gelukkig nog wel mogelijk.

Met Malzahar ben ik wel heel erg content. Vind hem naast de vogel ook erg lekker spelen. Ik weet dat het beide geen noob champions zijn, maar speel er toch maar mee :P

Alleen pas op wat je zegt, ranked speel je pas vanaf level 30 :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Bananenspin schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:41:
[...]

Alleen pas op wat je zegt, ranked speel je pas vanaf level 30 :p
Dan bedoel ik de normale potjes :P

Excuses, dacht dat ook voor 1 of andere ranking telde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iCy schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:06:

Heb malz deze week ook een keer voor de lol VS ai geprobeerd, maar die is gewoon zwaar overpowerd :D quadra kill gelijk gehaald. Zijn ap modifiers op zn skills staan veel te hoog vind ik je haalt makkelijk 1500 magic damage uit zijn ultimate en zn andere skills liggen niet ver achter. 1 rod of ages helpt je van dood gaan maar vaak is die niet eens nodig want zn base hp is vrij redelijk.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

vs ai is alles ovepowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

zelfs ik win van de ai

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Liefste dagboek.

Op de LAN Party bij mij thuis AD sona enkele keren gespeeld. Enorm veel plezier mee gehad en blijkt nog onverwachts heel sterk te zijn :D 1v1 tegen equally farmed ezreal en cassiopeia met gemak gewonnen. Enkel de tanky dps/tanks ben ik nutteloos tegen :(.

Gragas gekocht! Deze ga ik veel meer oefenen, heerlijke damage dat ie doet! :) En met z'n ulti kun je ze toch zo makkelijk baiten en een teamfight displacen.

Dat was het voor vandaag, nu afwachten naar de vele LoL vs HoN topics. Joepie!

Love you
Speedzor

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Probeer eens hybrid/AS orianna, super fun.
Malady/madreds/frozen mallet/nashors etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

daves2hd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:56:
[...]

Heb malz deze week ook een keer voor de lol VS ai geprobeerd, maar die is gewoon zwaar overpowerd :D quadra kill gelijk gehaald. Zijn ap modifiers op zn skills staan veel te hoog vind ik je haalt makkelijk 1500 magic damage uit zijn ultimate en zn andere skills liggen niet ver achter. 1 rod of ages helpt je van dood gaan maar vaak is die niet eens nodig want zn base hp is vrij redelijk.
Wat dacht je van combi, van zijn 2e attack (cirkel) icm ulti ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Hey tweakers,
morgen ga ik mijn windows server 08 installeren op de server (in plaats van windows 7) dus overdag is de server waarschijnlijk offline. Hopelijk krijg ik hem savonds weer online om weer te kunnen lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Spam

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 31-07-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
[mbr]knip[/]

Wordt mijn post weggemod, terwijl ik zijn referal link juist had weg gehaald... _/-\o_.

[ Voor 199% gewijzigd door Thormodo op 31-07-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe viable is katarina in ranked? Ik nu behoorlijk wat potjes gespeeld en dit is mijn favoriete champ, al is het alleen maar door haar passive, shunpo & bouncing blades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Niet ;)
Je kan er best van uitgaan dat de tegenstander een portie hersens tot zijn beschikking heeft en ze je dus direct CC'en wanneer je je ulti uit.

Uiteraard, speel je in -1000 elo dan heb je al een grotere kans om dat potje te carrien dan 1500+, maar in het algemeen is katarina zo'n niche champion dat pas echt werkt tegen een team met weinig CC. En die zie je niet zo vaak :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Gisteren nog een oer achterlijk kind tijdens een potje ranked. Hij wou perse annie midlane maar werd zowaar gedomineerd door een orianna. Na 3 deaths begint in /all chat te roepen: free kill mid, come get me...

Op 15 minuten had die orianna dus al 7 kills en bleef ie gewoon verder feeden. Dan zegt iedereen uiteindelijk dat ie gereport word en lacht ie dat zomaar weg. Nouja, iemand had fraps lopen en heeft alles opgenomen en ging dit in het forum plaatsen.

Op het einde van het potje begint ie ons allemaal nog uit te schelden en zegt hij dat dit toch maar een alt account was om mee te trollen. Nu hoop ik echt dat ze bij riot bannen op basis van ip adress i.p.v. op account niveau....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 12:21
Heeft iemand dit wel eens gezien?
YouTube: ‪League of Legends LeBlanc Bug [OMG Moment]‬‏ - YouTube

Ik heb het al 2x meegemaakt als leblanc; 1x richting eigen nexus en de andere keer naar de vijand... Instant dood... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:30:
Hoe viable is katarina in ranked? Ik nu behoorlijk wat potjes gespeeld en dit is mijn favoriete champ, al is het alleen maar door haar passive, shunpo & bouncing blades.
Nja, voor mij als Vayne is je ulti behoorlijk pijnlijk. Dat is waarom ik in teamfight m'n stun bewaar totdat jij je ult gebruikt.
Oh ja, ik ben pas level 21, dus geen ranked. Gewoon common sense van je crowd controllers zou genoeg moeten zijn om dat te onderbreken.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Pantheon had deze bug ook een tijdje, als je op een backportende speler jumpte en dan midden in de lucht alvast je stun klikte vloog je vrolijk door mid naar de tegenstander zijn basis als diegene terug port op het moment dat je zou landen, en onderweg maar anti-air vuur krijgen van de towers die strak omhoog schieten, fun times :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hahaha geniaal zulke bugs. Zo heb ik ook een alpha strike van een Yi door de basis van de tegenstander heen gezien. Die overleefde het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het voor elkaar krijgen als kat... op 1 of ander manier. Ik geniet gewoon meer dan ooit met LoL als kat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Was ook iets dergelijks met Lee Sin kort na launch. Men liet hem 2x over het hele speelveld gaan: Eerst zijn Gap Closer gebruiken op een TF die aan het Bluepillen was, en meteen erna Gate naar het vijandelijk kamp. Je ziet dan Lee Sin van zijn basis, naar het andere kamp schieten, en daarna weer terug naar zijn basis. Echt hilarisch.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack7t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11-2022
Shen is echt relaxed om mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Jenglejack schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:11:
Shen is echt relaxed om mee te spelen :D
Zeker als je Rylai's Crystal Scepter op shen neemt. Hier kwam ik pas laatst achter hoe lekker dat item is!

Het geeft je +500hp en +80AP. Maar het gaat om de passive: 35% movespeed slow voor 1.5 seconden op spells.

Dus met je Vorpal Blade (Q) kan je mensen slowen wat heerlijk is! Zie je iemand achterna gezeten worden, Q = slow en dat is vaak al voldoende, zit je zelf iemand achter na Q = slow en je kan hem bijhalen (tenzij flash e.d. gebruikt wordt).

Ook is de AP boost lekker gezien alles sterker wordt (ook je shields). Dit item kocht ik voorheen nooit op shen, maar nu zeer zeker wel.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:30:
Alles is viable in ranked, zolang je er maar mee overweg kunt. Pas op een wat hoger niveau krijg je het moeilijk met Katarina, omdat haar makkelijk te onderbreken ult een enorm zwaktepunt is. Mensen bewaren dan hun cc voor jouw ult, reageren sneller en teams hebben ook gemiddeld veel meer cc, al helemaal als ze jou tijdens de draft Katarina zien kiezen. Je bent dan mogelijk afhankelijk van teammates die een champion kiezen zoals Galio of Cho'Gath, die met hun cc de cc'ers van de tegenstander hopelijk lang genoeg te kunnen stoppen zodat jij met je ult flink veel schade kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ah, Corki en Taric maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

bleh weer geen nidalee :( Word misschien toch tijd haar gewoon te kopen en te kijken of het wat is :)

Verder ben ik erg tevreden over de nieuwe kayle. Ik speel nu al best veel potjes met haar en dat gaat me goed af. Het is in het begin een beetje behelpen omdat je heel snel dood gaat en weinig damage output hebt. Maar met ghost en flash en een regrowth pendant komt dat allemaal goed :) Ik speel met me Cait runes (armor pen reds, mana regen per level yellow en blue, AD quints (lvl 27). En maak eerst een philospher, dan boots, dan HoG. Dit zorgt er voor dat ik langer leef en makkelijker uit situaties kom. Skills zijn: E, Q, E, W, E, R. Daar E het snelst maxen, daarna me W, de heal is niet veel maar zorgt voor meer survivablity. Q als laatst sinds de nerf. Het is 5% increased damage op alle levels en ik heb in het begin toch te weinig AP om er veel damage mee te doen.

Verdere items: Attack speed boots, Nashor, Malady. Attack speed items werken goed met haar passive (2% minder armor en magic resist per hit, max 10%), dus hoe sneller je die op een enemy heb zitten hoe beter. Malady heeft daar weer extra sinergy mee vanwege nog minder MR op je target. Daarna is het beetje kijken hoe de game loopt. Vaak een trinity beginnend met een zeal. Voor wat meer defense een madred bloodrazor(voor nog meer sinergy met malady en passive). Ook een goede op dit punt is hextech gunblade. De hoeveelheden heal die je daar mee haalt, zeker met veel minions is te ziek voor worden :).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:06:
bleh weer geen nidalee :( Word misschien toch tijd haar gewoon te kopen en te kijken of het wat is :)

Verder ben ik erg tevreden over de nieuwe kayle. Ik speel nu al best veel potjes met haar en dat gaat me goed af. Het is in het begin een beetje behelpen omdat je heel snel dood gaat en weinig damage output hebt. Maar met ghost en flash en een regrowth pendant komt dat allemaal goed :) Ik speel met me Cait runes (armor pen reds, mana regen per level yellow en blue, AD quints (lvl 27). En maak eerst een philospher, dan boots, dan HoG. Dit zorgt er voor dat ik langer leef en makkelijker uit situaties kom. Skills zijn: E, Q, E, W, E, R. Daar E het snelst maxen, daarna me W, de heal is niet veel maar zorgt voor meer survivablity. Q als laatst sinds de nerf. Het is 5% increased damage op alle levels en ik heb in het begin toch te weinig AP om er veel damage mee te doen.

Verdere items: Attack speed boots, Nashor, Malady. Attack speed items werken goed met haar passive (2% minder armor en magic resist per hit, max 10%), dus hoe sneller je die op een enemy heb zitten hoe beter. Malady heeft daar weer extra sinergy mee vanwege nog minder MR op je target. Daarna is het beetje kijken hoe de game loopt. Vaak een trinity beginnend met een zeal. Voor wat meer defense een madred bloodrazor(voor nog meer sinergy met malady en passive). Ook een goede op dit punt is hextech gunblade. De hoeveelheden heal die je daar mee haalt, zeker met veel minions is te ziek voor worden :).
euh en philosopher en HoG is misschien niet het beste begin
de gold income is unique passive dus je krijgt die maar 1 x ik denk dat je dan beter bent van je HoG te vervangen door iets anders

anyways..

ik heb gisteren Tryndamere gekocht, die is zo easy to play, gek dat ik zolang gewacht heb om hem te kopen
het gemak waar ik mn eerste spel met hem speelde durf ik bijna te zeggen dat hij OP is
nu ga ik zeker crit chance runes kopen die kan k toch gebruiken voor tryn, gp, ashe, shaco dus..

ma Tryn dus
mn huidige build:
avarice blade
berserker greaves
zeal
vampiric scepter
brutalizer
up zeal nr phantom dancer
up vampiric nr bloodthirster
up avarice en brutalizer nr ghostblade
nog een phantom dancer
infinity edge
sell boots vr derde phantom dancer

meestal is het spel al gedaan na de ghostblade maja you never know e
skill priority Q<E<W

masteries 22/0/8
ghost en ingnite
runes red crit yellow crit blue crit quint mov speed (zo zal het er in de toekomst uitzien nog 27 runes te gaan :()

zo heerlijk die heal die immortal ult en voor de rest veel slaan en slow en een goeie spin vr chase of escape what more does a man need

mocht iemand nog een tip hebben vr de build want heb hem nog maar 1 x gespeeld
23/1/4 was het resultaat, which i liked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:37:
[...]

euh en philosopher en HoG is misschien niet het beste begin
de gold income is unique passive dus je krijgt die maar 1 x ik denk dat je dan beter bent van je HoG te vervangen door iets anders
Unique per item ja. 2x Philo of 2x HoG werkt niet, maar 1x Philo + 1x HoG stackt wel degelijk :)

Sommige mensen maken er zelfs een triple stack van met avarice blade of kage lucky pick erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:40:
[...]

Unique per item ja. 2x Philo of 2x HoG werkt niet, maar 1x Philo + 1x HoG stackt wel degelijk :)

Sommige mensen maken er zelfs een triple stack van met avarice blade of kage lucky pick erbij.
source?

voor zover ik weet is een unique passive ongeacht van welke items het komt toch uniek
dacht dat na dreamhack was gebleken waar HoG en Philo gestacked werden dat dit beetje OP was en dat ze het daarom unique hebben gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Het is zoals vica zegt.

Check het anders maar in een bot game.
De unique passive is uniek per item. Dus idd 1x hog, 1x phil werkt nog altijd. Ik gebruik dit ook op mijn support builds.

Ze hebben het unique gemaakt omdat veel spelers voor een tanky char hog stackte, en voor support, phils. (heb hotshotgg een keer janna zien spelen met alleen schoenen en 4x phil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:02:
[...]

source?

voor zover ik weet is een unique passive ongeacht van welke items het komt toch uniek
dacht dat na dreamhack was gebleken waar HoG en Philo gestacked werden dat dit beetje OP was en dat ze het daarom unique hebben gemaakt
Bron: Bijvoorbeeld de patchnotes of de ingame beschrijving per item (die is net iets anders)...
Men wilde juist af van mensen die 3 philo stones gingen stacken. Nu moet je als je goud per tijd items wil ook de "mindere" items pakken.

Overigens kan ik gold/5s items niet aanraden op Kayle. Ze is namelijk één van de beste farmers in-game nu. (De enige waar ik in een relatief korte game 400+ creep kills mee had.)
Zeker bij korte games zijn die items het niet waard op haar. En door geen damage items te kopen in het begin, doe je inderdaad op een gegeven moment relatief weinig schade.

Mijn build op haar:
Doran's Ring -> Beserker's Greaves -> Nashor's Tooth -> Malady. Daarna is het een beetje afhankelijk, Hextech Gunblade is handig voor de lifesteal. Trinity is ook een goede keus. Maar heb je tanky tegenstanders dan zou ik voor Madred's Bloodrazor gaan. En een black cleaver kan ook geen kwaad tegen hoge armour tegenstanders.

Ik pak E->Q->W . Daarna max ik E eerst, daarna Q (goede poke damage voor weinig mana). Als laatste max ik W, want ik speel toch niet als support en die healed toch voor bijna niks meer na de patch en heeft een lange CD (ja, hij geeft wel een kleine extra speed boost per level).
Tegen die tijd dat ik de heal + speedboost echt nodig ben zit ik wel op het level waar ik er al wat extra punten in hebt zitten.

Verder zijn CDR runes op haar belangrijk. Het liefst flat, maar ik gebruik CDR/lvl. Op die manier heb je namelijk zo goed als 40% CDR zodra je Nashor's Tooth hebt. Op die manier kan je je E 100% van de tijd actief houden.
Ik gebruik nu ArP reds, Mp5/lvl yellows, CDR/lvl blues en flat health quints. Maar dat ik niet echt ideaal op haar. Attack speed reds (en eventueel quints) zijn beter.

En als build 9/0/21.

[ Voor 58% gewijzigd door Thormodo op 02-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:13:
[...]

Bron: Bijvoorbeeld de patchnotes of de ingame beschrijving per item (die is net iets anders)...
Men wilde juist af van mensen die 3 philo stones gingen stacken. Nu moet je als je goud per tijd items wil ook de "mindere" items pakken.

Overigens kan ik gold/5s items niet aanraden op Kayle. Ze is namelijk één van de beste farmers in-game nu. (De enige waar ik in een relatief korte game 400+ creep kills mee had.)
Zeker bij korte games zijn die items het niet waard op haar.

Mijn build op haar:
Beserker's Greaves -> Nashor's Tooth -> Malady. Daarna is het een beetje afhankelijk, Trinity is altijd goed, maar heb je tanky tegenstanders dan zou ik voor Madred's Bloodrazor gaan.

Ik pak E->Q->W . Daarna max ik E eerst, daarna Q (goede poke damage voor weinig mana). Als laatste max ik W, want ik speel toch niet als support en die healed toch voor bijna niks meer na de patch en heeft een lange CD (ja, hij geeft wel een kleine extra speed boost per level).
Tegen die tijd dat ik de heal + speedboost echt nodig ben zit je wel op het level waar je er al wat extra punten in hebt zitten.

Verder zijn CDR runes op haar belangrijk. Het liefst flat, maar ik gebruik CDR/lvl. Op die manier heb je namelijk zo goed als 40% CDR zodra je Nashor's Tooth hebt. Op die manier kan je je E 100% van de tijd actief houden.
Ik heb nu geen CDR runes en met nashor heb ik op 0.2 sec constant uptime op E. Met 6% in support mastereries en 2 van de 4 cdr in de rode mastery page. Ik denk dat met beide 1 CDR rune voldoende is om op de max te komen. En de rede waarom ik gold items neem is dat ik over het algemeen solo queue, en er altijd wel 2 naaps in me team zitten die maar 1 ding kunnen: CHARGE, dood. En dan sta je solo in je lane en dan word farmen best lastig met een squishy als kayle. Vandaar wat HP en Regen, met die regen zit ik trouwens nooit zonder mana. en extra gold is altijd handig :)

Oh en edit: Het is zo leuk dat de meeste mensen Kayle onderschatten, vooral het enemy team :) Vooral leuk met een aoe stun champ als sona, amumu, cass en dan je aoe E skill en laat de assists/kills maar komen :)

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 02-08-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een bazenrotation.
Ik wilde heel graag Taric, Trundle en Jax spelen en nu allemaal in één rotation _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:31:
[...]

Ik heb nu geen CDR runes en met nashor heb ik op 0.2 sec constant uptime op E. Met 6% in support mastereries en 2 van de 4 cdr in de rode mastery page. Ik denk dat met beide 1 CDR rune voldoende is om op de max te komen. En de rede waarom ik gold items neem is dat ik over het algemeen solo queue, en er altijd wel 2 naaps in me team zitten die maar 1 ding kunnen: CHARGE, dood. En dan sta je solo in je lane en dan word farmen best lastig met een squishy als kayle. Vandaar wat HP en Regen, met die regen zit ik trouwens nooit zonder mana. en extra gold is altijd handig :)
Nah, je kunt 9 flat CDR runes gebruiken en dan zit je nog net niet aan het maximum van 40%. Met CDR/lvl ga je er iets over.
Lasthitten/farmen met Kayle vind ik juist heel simpel, aangezien je autoattack zowat 2x zo veel schade doet dan met andere characters met slechts 1 punt in E. Maar in je eentje tegen twee wordt het wel lastig farmen ja :).
Met Doran's ring + yellow mp5 runes heb ik ook totaal geen mana problemen met haar.
En of philo stone en heart of gold Kayle extra goud geven betwijfel ik zeer. Alleen philo stone kan ik nog wel begrijpen, maar allebei lijkt me nogal een "overkill".
Zoals ik zeg vertraagt het niet alleen je minion farm, maar het maakt je ook een stuk minder sterk en dus heb je minder kans om tegenstanders te slopen voor meer goud. En als je dood wordt gemaakt door de tegenstander, omdat je zelf geen schade kunt doen, kun je helemaal niet meer farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik ben sinds eergister ook maar eens aan LOL begonnen. Nu level 6 en zit vaak in teams waarbij er minimaal 2 spelers weggaan early game of gewoon AFK'en... Dát is m'n main erger punt tot nu toe. Het spelprincipe heb ik door, nut van bepaalde items ook, junglen kan ik nog niet goed en ganken blijft mooi =D

Leuk, te verslavend spel, alleen al die leavers zodra er 1 tower weg is.... *Zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Brutal1ty schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:50:
Ik ben sinds eergister ook maar eens aan LOL begonnen. Nu level 6 en zit vaak in teams waarbij er minimaal 2 spelers weggaan early game of gewoon AFK'en... Dát is m'n main erger punt tot nu toe. Het spelprincipe heb ik door, nut van bepaalde items ook, junglen kan ik nog niet goed en ganken blijft mooi =D

Leuk, te verslavend spel, alleen al die leavers zodra er 1 tower weg is.... *Zucht*
Gebeurt heel vaak op low levels. Zodra je 30 bent een stuk minder gelukkig. Ik kan me niet heugen dat er iemand disconnecte die geen connection problemen had eigenlijk. Heel af en toe een ragequit, maar dan is de game meestal toch al gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

@ brutal: in de openings post staat een teamspeak adres van Nutral, daar zijn meestal wel mensen te vinden om mee samen te spelen. Deze kunnen je (als ze er zin in hebben) helpen en begeleiden. Daarnaast heb je dan meerdere mensen in een team die ook op teamspeak zitten. Dit komt zowel het spel, waarschuwen dat vijanden missen, als de beleving, minder kans op leavers, ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Misschien eerst even een paar gamepjes 1 op 1 met teamspeak aan doen. Kun je fijn samen lanen en ook tips geven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:13:
[...]

hmpf
ok mijn excuses dan, raar een vriend in de clan begon me half uit te schelden omdat ik ook dacht dat het zo was en dat ie me zei dat het nu maar 1 x werkte toen ik op alistar aan het trollen was met philo HoG en Kage's Lucky Pick en wards a gogo
ma dus werkt het wel nog .. dat zal ik hem dan even onder zn neus wrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alistar support met wards / oracle is een hele sterke toevoeging aan het team, maar ja omdat je maar wards blijft aanschaffen heb je die g/p5 wel nodig (en je de cs over laat aan je carry).
Ik ga tegenwoordig alleen maar nog voor HoG/Philo met ali en dan richting CDR boots / frozen heart, iig iets met CDR. Voorheen ging ik wel voor Kage en dan DFG + Lichbane, maar is het niet meer waard tegenwoordig.
Vind persoonlijk CDR erg belangrijk op ali om je squishies te beschermen met pulv/headbutt. Het lastige met Ali, als je initiate met je W/Q kun je daarna niets doen om je squishies te beschermen. Ali is daarom ook geen echte tank imo. Met een Amumu/Leona (om er maar een paar te noemen) erbij, is hij echt sterk in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
Vorige week ook begonnen met LoL .( casual gamer, werk etc , hehe)
Vond het even wennen omdat zelfs de bots in de tutorial van mij wonnen lol, maar het gaat nu uitstekend.
Speel nu gemiddeld 2 potjes per avond , soms 3 dus my progress zal langzamer zijn als gemiddeld denk ik.

In games speel ik normaal altijd melee maar daar ben ik hier snel vanaf gestapt, ga met ranged maar de game leren denk ik zo.
Heb de CE uitvoering gekocht en speel nu de champions 1 voor 1 af totdat ik een leuke vind.
Tot op heden gespeel met Garen, Vladimir, Warwick(sp?), Tryndamyre,Annie, Ryze,Urgot,Sion, Yorick, Veigar, Nunu, Mordekaiser, Nasus en Sivir.

Tot op heden vind ik Sivir ( semi ranged) en Garen erg leuk. Ook Nasus kon mij erg bekoren maar niet alles lukte meteen maar dat lag aan mij :) . Vladimir vond ik ook erg leuk als harras maar kon (nog) niet echt een verschil maken(qua DPS)
Teemo is momenteel de char die ik nu gebruik omdat het op de een of andere manier waanzinning klikt tussen hem en mij . Plus hih is cute , redelijke DPS en die mushrooms zijn mooi voor de slow of als scouting tool.
Zoek nog een leuke melee DPS en zit te denken aan Pantehon of Jarvan (of beide,hehe)

Speelde altijd alleen maar wordt nu aan de hand genomen door een waanzinnig goed speler die mij alles leert, hij is bizar goed en ook erg aardig .
Ben nu lvl 9 dacht ik, snap nog geen ruk van die runes en masteries maar dat komt ooit wel , sla ze nu over.

Ik stop nu maar even voordat dit een "wall of text " wordt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Runes en masteries zijn om je poppetje bij de start van de game sterker te maken. Runes kosten je IP, daar zou ik voor sparen tot je lvl 20 bent en tier 3 runes kan kopen. Masteries zijn echter gratis. Je kan gewoon punten in een skill stoppen en zo krijg je wat marginale extra stats zoals een beetje armor, een beetje magic resist of wat magic penetration bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Masteries zijn zoiets als de "talents van WoW" ?

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2011 16:00 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Daar is het wel enigzins mee te vergelijken inderdaad (voor zover ik het me nog kan herinneren uit mn WoW - tijd :P), alleen is de invloed niet zo groot als het in WoW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Daarnaast stoppen met spelen van Sivir ... Is denk ik, de meest waardeloze hero ingame. Wordt dus ook nooit gespeeld. Kan je beter je tijd richten op een hero die wat sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Sivir is anders wel een enorm fun champion :)
Als je die een beetje kan dan is er veel plezier uit te halen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
als je een masochist bent. Die houdt van verliezen en op geflamed worden. Zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
streafer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:59:
als je een masochist bent. Die houdt van verliezen en op geflamed worden. Zeker doen
Da's niet waar. Sivir is een enorm goede pusher die als ze uit de buurt kan blijven ook een behoorlijke presence kan hebben in teamfights door middel van ricochets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
streafer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:59:
Sivir is typisch zo'n hero waarmee je ontzettend gemakkelijk noobs totaal kan afslachten, maar die tegen slimme tegenstanders niet zo gek veel kan uithalen.
Dus op level 6 zou ik zeker lekker veel Sivir spelen als je dat leuk vindt (zou bijna zeggen: "Nu het nog kan".).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

streafer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:40:
Daarnaast stoppen met spelen van Sivir ... Is denk ik, de meest waardeloze hero ingame. Wordt dus ook nooit gespeeld. Kan je beter je tijd richten op een hero die wat sterker is.
YouTube: ‪League of Legends: Sivir Champion Spotlight‬‏ - YouTube
^ jij vs phreak dan maar ? :D

Sivir is erg leuk om mee te spelen maar ik snap wel wat je bedoeld. want als ze niet de minion kills er optijd uit krijgt komt ze snel achter te liggen en is ze waardeloos, maar goed is dat niet op bijna elke ranged AD carry ? Verder is sivirs ult een geweldige aanwinst voor een team :D Alleen je hebt er in teamfights snel een defense item op nodig helaas :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Tuurlijk Phreak zal er best mee kunnen spelen. Durf te wedden dat hij mij nog met een minion kan afknallen....

Punt is en blijft dat het een waardeloze hero is. Grootste verschil met alle andere Ad carry's is dat hij totaal
geen enkele vorm van cc heeft. Of iets heeft om weg mee te komen.

MF = slow + sneller rennen
Caith = traps + jump
corky = jump
Ashe = slow + stun

Sivir = klein beetje sneller rennen en 1 x anti cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Sivir is de koningin van de Push. Zelfs als ze wat achter ligt kan ze in recordtijd een wave compleet wegvegen. Ult er tegenaan en indien nodig waves opvegen terwijl ze een toren aan de kant knalt (dat is misschien wel DE reden dat ze zo zwaar generfed is. Sivir kan waves wegvegen zonder focus van een toren af te halen)

Verder in een teamfight is voor alle ranged-carries positioning het belangrijkste en voor Sivir dubbel omdat ze "net niet melee" is. Maar als Sivir haar "Cloud-of-Death" op gang krijgt heeft ze vanwege alle ricochet bounces verreweg de hoogste damage-output van alle Ranged-AD. Zonder "on-hit" effecten te tellen (die toch alleen de eerste hit telt) doet een enkele blade met ricochet die alle bounces doet 352.1% damage. (wel verdeeld over alle targets maar toch, een teamfight waarin ze de tijd en mogelijkheid krijgt te spammen is een teamfight waarin ze belachelijke hoeveelheden damage doet)

Maar ze is erg team-afhankelijk. Een team met genoeg overige CC kan makkelijk af met een Sivir. Een team dat voor een pure push-strategie gaat kan gewoon niet om Sivir heen.
Maar een team waarbij de AD-carry (bijna volledig) eigen security moet zijn of mede-verantwoordelijk voor de CC dan zit je bij Sivir vekeerd.
Situational dus. Terwijl een Ashe/Corki/MF/Cait eigenlijk "altijd" kunnen als AD-carry :)

Toevoeging: Anti-CC is voor een carry iets dat je niet moet onderschatten. Helemaal als je Banshee's erbij haalt en effectief 2 CC's compleet kunt negeren (Cleanse erbij, Flash erbij, Ult is al een soort minighost... escape artist iemand?)
Dus leuk, een vijandelijk team moet dus of vrijwel alle CC die ze hebben op Sivir loslaten om de cloud-of-death te voorkomen en ondertussen de vast ook aanwezige annie/brand/malzahar/Gragas/andereburstyAP negeren.
En je moet ernstig hard je best doen om een Sivir niet te laten farmen dus je kunt er vrijwel vanuit gaan dat Sivir farmed is... dat is niet altijd zeker voor andere Ranged-AD :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik denk niet dat sivir een AD carry is, ze is een pusher. (ik bedoel niet dat je moet backdooren)

Neem met haar een solo lane (liefst vs een caster) en farm je items bij elkaar. Rond lvl11 kan je towers makelijk laten smelten. Sivir x taric = op tower push.

Het probleem met sivir is dat je een team om haar heen moet bouwen, ze doet te weinig dmg in team fights en heeft geen CC. (haar boomerang lvl 5 is de hoogste nuke in de game, jammer genoeg niet effectief)

Als je sivir wil spelen, zorg dat er een taric/gp bij je in het team zit en dat je hele team genoeg CC heeft.

Vind het jammer dat sivir zo geflamed word... Ze is best wel balanced. Haar early game is weak, late game is ze wel heel sterk. Voor soloQ is ze wel waardeloos.

Edit: well said @mazemouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net al te vloeken en te tieren bij de champion selection, maar uiteindelijk heel onverwacht gewonnen.
Ashe, Corki, MF, Lee Sin, Garen versus Gangplank, Tryndamere, Trundle, Nocturne en Kayle.
Ging nadat ik twee Cloth Armors had gekocht (wilde voor Frozen Heart gaan) best lekker en dat hele team kon gelijk niks meer uitrichten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Jarman#4 krijgt weer een buffje, vind het niet nodig, maar altijd leuk om nog harder te facerapen. Ik hoop dat hij weer junglebaar word (zodat ik hem kan picken als solotop genomen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Voor ranked spelers:

Ik denk dat dit de beste post is die ik in een tijd heb gelezen.

Vooral de ELO distrubution shockde me en begrijp nu beter waarom ik random bobs krijg als ik duo quee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Damm, ik zat dus bijna bij de elite ;) 1480. Maar door daarna wat andere hero's te proberen en andere onzin.. ver afgezakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Baristo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:04:
Voor ranked spelers:

Ik denk dat dit de beste post is die ik in een tijd heb gelezen.

Vooral de ELO distrubution shockde me en begrijp nu beter waarom ik random bobs krijg als ik duo quee.
Ik lees er misschien over, maar wat is de source van die grafiek?
Het lijken mij maar heel weinig spelers tbh.

edit:
http://clgaming.net/redtracker/topic/10571/?p=1

je zou bijna geloven dat er iets gaat gebeuren

[ Voor 7% gewijzigd door speedzor op 03-08-2011 03:49 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
speedzor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 03:42:
[...]

Ik neem aan dat één blokje op die grafiek neerkomt op 500 Summoners x 40 Elo's = 20.000 spelers. Ik tel al 17 blokjes die (nagenoeg) helemaal onder de lijn zitten, dat zijn dan al zo'n 340.000 spelers. Tel daar nog bij dat volgens het artikel ongeveer 70% onder de 1200 zit, en dat bij lange na niet iedereen ranked speelt, dan is het toch een behoorlijk aantal.
edit:

Spannend. :> Wat zou het zijn? Season 2? Magma Chamber? Nieuw gametype? Riot heeft S2 opgekocht?
...
Eve buffs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ladder reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack7t
Dreanor schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:19:
[...]

Zeker als je Rylai's Crystal Scepter op shen neemt. Hier kwam ik pas laatst achter hoe lekker dat item is!

Het geeft je +500hp en +80AP. Maar het gaat om de passive: 35% movespeed slow voor 1.5 seconden op spells.

Dus met je Vorpal Blade (Q) kan je mensen slowen wat heerlijk is! Zie je iemand achterna gezeten worden, Q = slow en dat is vaak al voldoende, zit je zelf iemand achter na Q = slow en je kan hem bijhalen (tenzij flash e.d. gebruikt wordt).

Ook is de AP boost lekker gezien alles sterker wordt (ook je shields). Dit item kocht ik voorheen nooit op shen, maar nu zeer zeker wel.
Merk je echt veel van die 80 AP-boost dan ? Hoeveel extra health zou je dan krijgen bij het shielden (W) ?
Naar mijn idee is het een beetje verspilling van je goud aangezien je voor dezelfde prijs ook Randuin's Omen kan kopen. Deze is z'n 75 armor en 350 health, enige nadeel is dat het een unique active heeft welke je dus elke keer moet activeren.

Hmmmmm, en een Frozen Mallet dan ? Deze is qua prijs ongeveer gelijk. Alleen voordeel hier is dat je +200 health krijgt in tegenstelling tot Rylai's Scepter. Ook de reducement in movement-speed lijkt wat sterker te zijn.

Frozen Mallet:
20 Attack Damage, 700 Health. UNIQUE Passive: Physical attacks reduce your target's Movement Speed by 40% for 2.5 seconds. (30% for ranged attacks)

Kwam er gisteren ineens achter dat ik Shen helemaal nog niet in mijn bezit had en deze gewoon beschikbaar was gesteld door LoL. Helaas niet genoeg IP om hem te unlocken, prijs ligt op 3150 als ik het goed heb. Dus ben gisteren beetje tekeer gegaan met Lady Fortune. Wat een belachelijke burst heeft zij zeg. Ik had bijna medelijden met mijn tegenstanders haha.

"Thanks for the save Shen, you rock ^_^", altijd leuk om te horen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Baristo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:43:
Jarman#4 krijgt weer een buffje, vind het niet nodig, maar altijd leuk om nog harder te facerapen. Ik hoop dat hij weer junglebaar word (zodat ik hem kan picken als solotop genomen is)
source?

Ennuh, ik zie dat ik snel me laatste 2.5 lvl moet halen, en dan snel 10 ranked matches moet doen en dan krijg ik een nieuwe kayle skin? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wat is een smurf team ?

Een potje ranked gedaan met Teemo en toen ik Ashe kilde in 3 vs 3 ze ze iets of ik een smurf account was.
Geen idee wat ze bedoelde. Dacht misschien dat Teemo lijkt op een Smurf qua lengte maar dat zal het vast wel niet zijn :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
ye-roon schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:08:
[...]

source?

Ennuh, ik zie dat ik snel me laatste 2.5 lvl moet halen, en dan snel 10 ranked matches moet doen en dan krijg ik een nieuwe kayle skin? :p
Neeeee niet doen! Niet gelijk met ranked beginnen. De kayle skin is voor iedereen die 10 games heeft gespeeld, normals tellen ook mee!

@ hierboven; een smurf account is een low level account van iemand die al level 30 is. Wordt vaak gebruikt om met vrienden te spelen die nog low level zijn, of gewoon voor de fun om weer even low levels te kunnen stompen.

[ Voor 21% gewijzigd door Vicarious op 03-08-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

speedzor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 03:42:
[...]

edit:

Ik ga ook voor het nieuwe seizoen, waarschijnlijk met wat wijzigingen in de brackets of nieuwe brackets :Y

Wil in seizoen #2 wat fanatieker gaan spelen weer, en m'n elo (1498) gaan verbeteren. 1500+ here I come *O*
Dus :)

[ Voor 11% gewijzigd door Snappie88 op 03-08-2011 11:11 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dan moet ik toch nog even zien dat ik de 10 ranked games volmaak in Season One. Anders is het ook zo zonde :P En als de ladder toch herstart heb ik daarna weer een geheel nieuwe kans op glorie.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack7t
Ranked kan alleen gespeeld worden als je lv 30 bent toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Jenglejack schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:20:
Ranked kan alleen gespeeld worden als je lv 30 bent toch ?
Klopt. Je moet dus 10 ranked games gespeeld hebben om die Kayle skin te ontvangen.

Ik vraag me af waar de breekpunten zijn, wanneer je dus een bronze/silver/gold/platinum speler bent. Want dan ga ik vanavond nog even snel de duo-que in om snel wat omhoog te werken.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
De "prijzen" voor de verschillende ranking:
Bronze-rated players will receive a bronze banner in their summoner profile.
Silver-rated players will have their summoner icon framed in silver and receive a silver banner in their summoner profile.
Gold-rated players will have their summoner icon framed in gold and will receive a special skin for Jarvan IV, a gold banner in their summoner profile, and a gold forum badge.
Platinum-rated players will have their summoner icon framed in platinum and will receive a special skin for Jarvan IV, a platinum banner in their summoner profile, and a platinum forum badge.

En de ratings die daar schijnbaar bij horen:
bronze is 1250+
silver is 1495+
gold is 1875+
platinum is 2222+

Eigenlijk wil ik silver wel hebben (~100 extra ELO), maar ik denk niet dat ik daar nog kom. Ik heb in totaal ook maar 90 ranked games gespeeld dit seizoen.
Snappie88 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:26:
Klopt. Je moet dus 10 ranked games gespeeld hebben om die Kayle skin te ontvangen.
Je krijgt de skin als je 10 games hebt gespeeld dit seizoen. Dus iedereen die dit seizoen LoL heeft gespeeld krijgt hem.

Zie ook de post van een mod:
"10 "any-kind-of-games" (Custom, Normal,Ranked, Co-op vs. Ai) with any champ."
http://euw.leagueoflegend...hread.php?t=346557&page=5

[ Voor 42% gewijzigd door Thormodo op 03-08-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Weinig zullen er dan platinum zijn lijkt mij, met 2222 elo :X

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah ik zie het, het gaat niet om 10 ranked games, maar gewoon 10 matchmade games. Dat red ik denk ik wel O-) Maar misschien dat ik desondanks toch deze maand nog ranked induik om te kijken waar ik eindig. Ben wel benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:33:
Ah ik zie het, het gaat niet om 10 ranked games, maar gewoon 10 matchmade games. Dat red ik denk ik wel O-) Maar misschien dat ik desondanks toch deze maand nog ranked induik om te kijken waar ik eindig. Ben wel benieuwd namelijk.
Dat zei ik een paar posts boven je nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
:X Ik ga mezelf naar silver opwerken en dan stoppen met LoL spelen..

https://www.facebook.com/...ext-patch/256349844383376
Renekton en Malphite krijgen buffs.

https://www.facebook.com/...s-preview/256232907728403
Skarner abilities (waren nog niet gegeven, toch?)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:49:
:X Ik ga mezelf naar silver opwerken en dan stoppen met LoL spelen..

https://www.facebook.com/...ext-patch/256349844383376
Renekton en Malphite krijgen buffs.

https://www.facebook.com/...s-preview/256232907728403
Skarner abilities (waren nog niet gegeven, toch?)
Kan je misschien eventjes zetten wat er op die sites te zien is. Smoelboek is hier geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
You'll probably be happy. Renekton's getting a significant buff next patch.
Some nice usability buffs for Malphite next patch IMO
Greetings Summoners!

Today, I wanted to give a little sneak peek into the gameplay behind Skarner, the Crystal Vanguard.

The idea behind Skarner is to get on people, stay on them, and really capture that inevitability of being run down by a predatory creature. Additionally, we wanted to avoid an instant gap closing mechanic so there's appropriate counter-play.

The primary way Skarner accomplishes this mission is through his ability Crystal Slash and his passive, Energize. Crystal Slash does a quick, point-blank AOE and empowers the ability if it hits. Empowered casts will do bonus damage and slow (making successive uses really useful for sticking to his target). His passive causes his spells to cool down faster each time he auto-attacks - a natural combination with the empowered Crystal Slash.

Properly utilizing Skarner's passive is central to his gameplay as a whole. For example, Skarner's ability Crystalline Exoskeleton puts up a shield that grants additional movement and attack speed while it's up. The bonus attack speed will help greatly decrease the cooldown time of his abilities, leading to additional Crystal Slashes or more uptime on this steroid.

Skarner's marquee ability is Impale. This ultimate causes him to skewer an opponent with his tail and drag them around for a few seconds. The positional manipulation of the ability can turn a teamfight by peeling an enemy off of a wounded ally, or dragging a greedy enemy into a tower.

Players have been asking for another monster champion for a while, so we're happy to deliver Skarner, our own weaponized arachnid.
Zonet 3 liefdesverklaringen gekregen vanwege m'n arrows :D
Waren ze toch best blij dat ik vanaf bot een arrow op de nasus top krijg ;)
Ben er eerlijk gezegd ook wel trots op, misschien eens recorden ofzo :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je :)

Hmm renekton buffs begrijp ik niet zo heel goed moet ik zeggen. Endgame misschien wat sterker maken, want voor de rest doet hij het meeeeer dan goed.

En ashe pijlen die raken geven echt een leuke voldoening. Gelijk random iemand met blitz uit de bosjes pullen :D Had onlangs 3 * een nidalee eruit getrokken zonder dat ik wist dat ze er ging zijn. Cheater hoezo ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Dat word 3 weken geen ranked in de weekenden spelen.
Heb weer +100 elo erbij sinds maandag. Vanavond ben ik weer +1400 en kom ik weer in normale games.
ik vind het jammer dat silver geen j4 skin krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

speedzor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:46:

[...]

Zonet 3 liefdesverklaringen gekregen vanwege m'n arrows :D
Waren ze toch best blij dat ik vanaf bot een arrow op de nasus top krijg ;)
Ben er eerlijk gezegd ook wel trots op, misschien eens recorden ofzo :P
Da's niets, gisteren een vriend van me die net met Ezrael bezig was gegaan, en die eventjes met z'n ulti baron jat! Erg knap, zo vond ook het vijandelijke team :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Ik dacht eventjes dat ik wel een Jarvan skin zou krijgen, maar die is alleen weggelegd voor echte sloopkogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Zou premade rating ook tellen voor die banners e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ja! SoloQ, premade 3x3 en 5x5

Moet... Gold.... Halen....

Moet.... J4 skin.... Hebbe!

450 elo halen in 3 weken, challenge accepted!
(kansloos plan maar w/e)

[ Voor 70% gewijzigd door Baristo op 03-08-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Nice :D 5x5 premade zou toch moeten lukken om 90 105 elo te verdienen :)!

[ Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 03-08-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm met maar 1 ranked spel achter de kiezen zal ik wel niet zo snel nog genoeg elo halen vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Skarner klinkt ook weer niet heel geweldig qua orginaliteit, maar zijn skills kunne borderline OP zijn, mits het goed gebalanced word.

Zijn Point Blank AoE skill, is gewoon die van Renekton, waar bij succesvolle hits nog een slow toevoegen ook (dus een betere versie van Renekton), hij heeft een soort combinatie van Rumble zijn shield met een vleugje Nocturne (Shield geeft extra movement en attack speed, terug te vinden in eerder genoemde champs).

Zijn passive is gewoon de active van Xin Zhao zijn battle shout (waarbij elke auto attack zijn cooldowns met 1 seconde naar beneden doet). In principe kan je deze passive zien als de fysieke variant van Ryze.

Zijn ult klinkt dan wel weer erg leuk, iemand lekker meeslepen onder een tower ofzo.Ook leuk voor ganks enzo.

Echter, ik ben nu al een beetje bezorgd over hoe OP hij wel of niet kan zijn. Zijn skills lijken dit uit te schreeuwen: een HELE goede attack speed steroid met shield erbij in, gaat gigantisch goed samen, wat weer heel goed samen gaat met zijn spambare slow. Het lijkt me dat dit een heel eind gebalanceerd kan worden door mana, maar een Tear lost dit ook al weer een heel eind op, want met spambare skills, vul je deze Tear ook weer een stuk verder.

Maar goed, ik moet eerlijk toegeven dat het wel wat op speculatie berust. Echter mis ik weer een stukje orginaliteit, maar zijn Ult lijkt wel erg leuk in de praktijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nazanir schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:18:
Skarner klinkt ook weer niet heel geweldig qua orginaliteit, maar zijn skills kunne borderline OP zijn, mits het goed gebalanced word.

Zijn Point Blank AoE skill, is gewoon die van Renekton, waar bij succesvolle hits nog een slow toevoegen ook (dus een betere versie van Renekton), hij heeft een soort combinatie van Rumble zijn shield met een vleugje Nocturne (Shield geeft extra movement en attack speed, terug te vinden in eerder genoemde champs).

Zijn passive is gewoon de active van Xin Zhao zijn battle shout (waarbij elke auto attack zijn cooldowns met 1 seconde naar beneden doet). In principe kan je deze passive zien als de fysieke variant van Ryze.

Zijn ult klinkt dan wel weer erg leuk, iemand lekker meeslepen onder een tower ofzo.Ook leuk voor ganks enzo.

Echter, ik ben nu al een beetje bezorgd over hoe OP hij wel of niet kan zijn. Zijn skills lijken dit uit te schreeuwen: een HELE goede attack speed steroid met shield erbij in, gaat gigantisch goed samen, wat weer heel goed samen gaat met zijn spambare slow. Het lijkt me dat dit een heel eind gebalanceerd kan worden door mana, maar een Tear lost dit ook al weer een heel eind op, want met spambare skills, vul je deze Tear ook weer een stuk verder.

Maar goed, ik moet eerlijk toegeven dat het wel wat op speculatie berust. Echter mis ik weer een stukje orginaliteit, maar zijn Ult lijkt wel erg leuk in de praktijk.
Mijn eerste gedachte was meteen duo-laning:
SingedFling/Blitzgrab/Alistarcombo/Janna-ult into Skarner-Ult

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Voor een team dat wij op willen gaan richten in seizoen 2 zijn we nog op zoek naar 2 mensen. Het is een team dat nog opgericht moet worden en dus hebben we nog niet echt een idee hoe we de rolverdeling gaan doet etc. Mochten er spelers rond de 1400 elo geïnteresseerd zijn, stuur dan een dm. Dan kunnen we misschien wel eens een keer wat potjes proberen.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

http://www.solomid.net/livestream.php?s=49897#49897:CLGaming

welk spel speelt chauster nu? Is dat Realm of the Titans?

//edit
heel CLG speelt het nu :) en het is idd Realm of the titans :d. DOTA + LoL look-a-likes poppen nog sneller dan WoW clones :d.

[ Voor 49% gewijzigd door Flapmo op 04-08-2011 11:08 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1 ... 7 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.