HOI.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Kan iemand mij zeggen of de 3vs3 en de 5vs5 premades matches bij deze elo gerekent worden of niet ?
Wordt er bij de soft reset je wins en losses reset?
Ik zou het wel willen opzoeken maar vele sites zijn op het werk geblokkeert
Ps: chromakey, norgmaals sorry voor gisteren .... was een domme actie van mij

Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Ach ik zit op het moment ook in elo hell van 1600 gezakt naar 1400. Falende solo lanes ragequits, debiele teamcomps heb het allemaal gezien. Enige wat werkt is gewoon weer wat potjes doen dan zul je zien dat de tegenstander ook datsooort gezeik heeft. Wel irritant trouwens nu zit ik weer bij mensen die bijvoorbeeld als ik trist speel zeggen dat ik zuig als geowned word door een fed irelia. Ipv dat ze me helpen haar killlen waarna ik dat team kan oprollen.Knupoltor schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:58:
Man man wat haat ik die elo-hell. Zit nu op 1168 met 50 wins 50 losses. (5vs5solo queue)
Kan iemand mij zeggen of de 3vs3 en de 5vs5 premades matches bij deze elo gerekent worden of niet ?
Wordt er bij de soft reset je wins en losses reset?
Ik zou het wel willen opzoeken maar vele sites zijn op het werk geblokkeert
Ps: chromakey, norgmaals sorry voor gisteren .... was een domme actie van mij
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 15:17 ]
Verwijderd
Elo hell is toch gewoon dat mensen in je team je veel slechter lijken dan jij? Dat heb ik nu dus nu ik 200 elo gedropped ben. Elke keer weer denk ik dat ik zon beetje elke rol in het team beter uit kan voeren dan degen die het doet. Had bijvoorbeeld gisteren twee keer achter elkaar dezelfde malzahar die het eerste potje iets van 1-8 ging en telkens amumu ulte. Die het potje daarna het rustig nog eens overdeed door weer malzahar te locken en dit keer 2-11 te eindigen, ben je zo 24 elo kwijt.Vicarious schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:17:
1400 elo hell noemenIk zit op 950 ofzo, probeer dat maar eens
En 950 elo heb ik niet veel ervaring mee maar ik denk dat ik dan heel erg hard zou carryen, met welk mannetje dan ook.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 15:23 ]
edit: meer domination uit Unreal. Een bepaald gebied zo lang mogelijk onder controle houden om punten te verdienen. Kills leveren ook punten op. Eerste bij een bepaald puntenaantal wint. Lijkt me wel lachen
En ELO hell is gewoon een lage ELO rating waar mensen als retards spelen (zoals ik dus).
[ Voor 46% gewijzigd door Vicarious op 04-08-2011 15:43 ]
Nice, Eindelijk eens wat nieuws in league of legends! En nu hopen dat "soon" ook echt soon is.
Klik op het poppetje rechts bovenin de LoL client, dan ben je direkt in het correcte schermTheMOD schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:50:
Even een snelle vraag: Waar zie je je ELO? o.O
[ Voor 38% gewijzigd door atlantisx op 04-08-2011 15:58 ]
Verwijderd
W/L ratio vertelt ook niet alles
ksta 20 tal wins positief met 250 w 230 l
maar ik weet niet als dit goed is of middelmatig of gewoon slecht
Alles in de plus is positief toch ?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:00:
Ik sta 20 tal wins positief met 250 w 230 l
maar ik weet niet als dit goed is of middelmatig of gewoon slecht
[ Voor 152% gewijzigd door atlantisx op 04-08-2011 16:05 ]
http://www.pcgamer.com/20...ode-to-league-of-legends/
Nieuwe map en nieuwe game mode aangekondigd.Spunkjah schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:09:
Linkje met wat meer info over Dominion
http://www.pcgamer.com/20...ode-to-league-of-legends/
Website: http://dominion.leagueoflegends.com/
Youtube vid: YouTube: League of Legends: Dominion Trailer - YouTube
Psn - Sevyxs

Zo zien 1/2 van mijn ranked games er uit. Ik doe het goed met mijn duo-quer (sona + cait) maar de rest van het team sucked en feed.
Meestal 1 goede game en dan een game van dit...
[ Voor 10% gewijzigd door Asskicker op 04-08-2011 17:27 ]
Verwijderd
Eerst magma chamber beloven en dan meer dan een jaar de boot afhouden en zeggen dat hij er niet komt -> flamewars. Om dan nu een "week" voor de launch van de nieuwe map iedereen te verrassen (mij toch)
Ben es benieuwd naar hoe het allemaal gaat evolueren met de nieuwe gamemode.
Verwijderd
Blijkbaar komt hij na 28 augustus na het PAX event.
League of Legends: Dominion will make it into your daily play schedule shortly after PAX.
Keep an eye out on our website over the month of August for more information, video documentaries, trailers, live streams and gameplay previews.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Potje ervoor ging veeeel beter, ondanks dat we een beetje een vervelende oriana in ons team hadden. Die begon al na 5 minuten te zeuren dat iedereen Karthus aan het feeden was (die had toen 2 kills, waaronder 1 keer die Oriana...) en dat we op 20 moesten surrenderen, en die bleef het hele potje zo doorgaan, ook tegen het einde, hadden wij 2 torens verloren, en de tegenstander was al 2 inhibs kwijt, zij gaat dood, en begint weer over feeden etc en doet een surrender vote... in kils stond het toen iets van 32-37 in het voordeel van de tegenstander, maar we wonnen het uiteraard makkelijk. (tegenstander had geen pushers of een tank, kregen geen torens neer
De volgende game...Asskicker schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:27:
[afbeelding]
Zo zien 1/2 van mijn ranked games er uit. Ik doe het goed met mijn duo-quer (sona + cait) maar de rest van het team sucked en feed.
Meestal 1 goede game en dan een game van dit...

Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Heeft geen signature.
kan die windowed mode niet weg?Jeffrey0416 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 02:48:
voor als mensen zich vervelen![]()
http://www.own3d.tv/sokko
Tips zijn welkom ^^
Ben heel enthousiast aangezien ik de games soms wat langzaam vindt gaan en dit een prima uitkomst biedt.
-
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Ben de laatste tijd sona beginnen nemen, had niet gedacht dat ik zo graag support zou spelen
Verwijderd
Het is alleen jammer dat je laning partners vaak niet reageren om te harrassen, en dan wordt de laning phase toch best lastig.
Als je AP bent? Dorans rings stacken. Life zodat ze je niet kapot kan bursten en AP zodat jij haar wel kapot kan maken omdat ze squishy is.
Als je ranged AD bent? Dorans blades stacken, uit de buurt blijven en harassen.
Niet om Vicarious af te vallen, maar Doran's items stacken om een AP Burster te counteren, raad ik gewoon totaal niet aan. Het doet niets voor je EHP, je stelt je core build alleen maar uit en je zit met een handje vol items die marginaal voordeel hebben tijdens laning.
[ Voor 22% gewijzigd door Nazanir op 05-08-2011 11:19 ]
-
Verwijderd
had to learn this the hard way maar is heel goed adviesNazanir schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:07:
Snel een Negatron aanschaffen, uitbouwen naar een BV. Negatron zelf zal zeker early game, een flink deel van het damage potentieel van LeBlanc wegnemen. Veel bewegen zodat ze haar Ethereal Chains niet kan landen, maar blijf ook ver genoeg weg van haar, zodat ze niet maar haar Q-R combo kan plat nuken. Leer de cooldown van Displacement, zodat ze weet wanneer ze deze wel en niet kan gebruiken (ivm cooldowns), gebruik alleen hard CC om haar te counteren (stuns, snares).
Als je ad bent, laneswitchen.
Als je ap bent, neem een banshee veil. Je hebt geen extra ap nodig om de lane van haar te winnen. Begin met een catalyst dan een necatron. Koop potions en blijf uit de buurt als <100% hp hebt. Als je haar niet feed ben je rond lvl 9 sterker met elke andere ap champ. Ookal je bv gerushed.
En één ding is zeker: nooit LB fed laten worden. Liever zelf wat minder CS dan LB een paar kills geven. Zo defensief mogelijk spelen en dan kan het best. Vroeger vroeg ik meteen voor een laneswap als ik haar tegenover me had, nu speel ik gewoon super defensief.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
LB haar burst tegen teemo een vd meest squishy champs was ultrapijnlijk maar een negatron cloak early on maakt haar burst min of meer ongedaan en dan is het wel doenbaar
Hmm ziet er gaaf uit!
Ben benieuwd, al vind ik Summoner's Rift ook nog na al die potjes niet vervelen

HOI.
[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 05-08-2011 16:48 ]
HOI.
hij is redelijk normaal nu... wanneer er 3 (van de 4) spells niet goed werken
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Verwijderd
kijk een stilstaande magneet voor ultis en summoner spells van noobs
en stoppen ipv W lijkt ook soms wel te werken waardoor je soms vrij spel krijgt en je kan hem dan nog steeds gebruiken
Wukong vind ik zelf erg leuk om te spelen, alleen is de damidge het gewoon net niet, Dat stukje schaling van ad op E maakt het gewoon af.
Replay voor mensen die geïnteresseerd zijn, bevat een soraka match waar ik 0-1-19 eindigde
http://www.2shared.com/fi...or_06-08-11_02-45-32.html
3.770 kb, ik vermoed dat je LoLReplay hier voor nodig hebt.
edit:
https://www.facebook.com/...-vanguard/257909127560781
ze zijn wat preciezer nu.Energize (Passive): Basic attacks lower the cooldowns of Skarner's abilities by 1 second against champions and 0.5 seconds against non-champions.
Crystal Slash: Skarner lashes out with his claws, dealing physical damage to all nearby enemies and charging himself with Crystal Energy for several seconds. If he casts Crystal Slash again while empowered by Crystal Energy, he deals bonus magic damage and slows all targets hit.
Crystalline Exoskeleton: Skarner gains a shield and while the shield persists his movement speed and attack speed are both increased.
Fracture: Skarner summons a blast of crystalline energy which deals damage to enemies struck and marks them. Any further damage dealt to marked targets by Skarner will allow him to consume the mark to heal himself.
Impale (Ultimate): Skarner suppresses an enemy champion and deals magic damage to it. During this time, skarner can move freely and will drag his helpless victim around with him. When the effect ends, Skarner's target will be dealt additional damage.
https://www.facebook.com/...-dominion/257925310892496
How are carries gonna be viable on Dominion?
Morello - Lead Champion Designer
Carries make fantastic point pushers and combo up well with a support or tank. Some new items we've added give carries tools they need to compete in a more skirmish environment.
hohums - Software Engineer
The gameplay is a very different experience from SR. There will be a lot of discover and learn, much of which I think non-rioters will discover before we do.
boourns - UI Designer
I've played a *lot* of games of Dominion and it feels completely different than SR. I am very interested to see what kind of strategies and counter strategies develop when you all get your hands on it. The champions may be the same, but if you read the articles online, you'll see that builds are different and your style of play is different in a lot of ways.
Dominion is really exciting because it's a pretty big departure from classic League of Legends. It's been a lot of fun exploring new strategies and using our favorite champions in new ways, and personally, I like the change of pace (constant action in Dominion, versus the more methodical pacing of SR).
The goal with Dominion is the same as League of Legends as a whole; more accessible than other MOBA games, but also retaining competitive depth.
We do know it won't be for everyone, nothing we make ever will be (and if it tries to be, it will usually fail). We talked a lot about why we wanted to do this instead of the original Magma Chamber;
In a game like this, we felt that making another 5v5 classic map had less advantages and more disadvantages. For example, it's quite likely one becomes the "noob map" if the game mode is the same, and it's also more likely that a new map, even if superior, can't dislodge the inertia created by the 7+ years of the classic map we've all utilized up to this point. Additionally, how the map is chosen, what is used in Ranked and tournaments further confounded the issue.
For focusing on our classic competitive community, we're way likely to get bigger wins for you guys by adding more features (Spectator and Replays being big ones here), continuing to improve on Seasons, and making sure we improve our ESports scene.
One thing to be clear about Dominion; it's not "casual mode." It's easier to get into probably since death is less punishing, but we've taken measures to include things that add depth and mastery. Mistakes on the team level are still as punishing as anything, though one feeder is less likely to tank the whole experience (something I'd consider a plus, generally).
Whether Dominion suits your specific gaming tastes or not, I don't think there can be any debate that it feels drastically different. Because of this, I feel a lot of players will play both SR and Dominion, and play which suits their mood or tendencies.
hohums - Software Engineer
Most Rioters I speak to only want to play Dominion games now. Its been this way for several months since the map has been nearing completion.
I'm sure there will be people who don't like the map and I've nothing against that. However if the Riot response is anything to go by I think that the complaint may be that no one is playing SR anymore.
Maybe its only Rioters that feel this way. However most Rioters were players before they came to Riot, so I think its a pretty decent sample.
I think the map is extremely fun.
New Music/Sound?
We'll actually be talking about some of the awesome music we've done for this - all new level for LoL in general. I can't give every detail right now though :x
Wards Disabled On Dominion?
Brackhar - Technical Designer
We'll be releasing a lot more info as we move towards PAX. That being said, to clear up the confusion in the OP Wards are are currently disabled on the map. Clairvoyance is still available as a Summoner spell though.
How many player per team will dominion have?
Brackhar - Technical Designer
Dominion is a 5v5 game mode.
[ Voor 126% gewijzigd door speedzor op 06-08-2011 04:44 ]
Haha hoe kun je nou met soraka een baron stealenspeedzor schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 03:24:
Baron Steal met Soraka, kan het nog meer epic?
Replay voor mensen die geïnteresseerd zijn, bevat een soraka match waar ik 0-1-19 eindigde
http://www.2shared.com/fi...or_06-08-11_02-45-32.html
3.770 kb, ik vermoed dat je LoLReplay hier voor nodig hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Dunno, maar heb het bij andere channels niet, dus lijkt toch aan het GoT channel te liggen.Cvan schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:51:
Ja ik heb ook last van bugged channel, maar ik weet niet of een nieuw channel maken de problemen verhelpt?
je eigen elo zie je in je profile ook gewoon als je onder de 1200 zit hoor. Gewoon op dat poppetje rammen bovenin beeld. Maar ELO is alleen voor ranked matches. Ben je uberhaupt wel al level 30?Cvan schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:48:
Je elo zie je pas als hij boven of op 1200 is EN je hebt meer dan ~10 games gespeeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 06-08-2011 14:57 ]

http://leaguecraft.com/vi...c-x202c-rlm-youtube.xhtml
@hierboven: ik ga CD reduction boots eens uitproberen
Oracles koop ik ook steeds vroeger nu, maar dat goldprobleem is echt nijpend
Ik vind de map en de gamemode er echt geweldig uitzien
Om de één of andere reden krijg ik zo'n geweldig Unreal Tournament gevoel..
[ Voor 44% gewijzigd door speedzor op 06-08-2011 20:12 ]
edit: ik neem aan dat die nieuwe wapens ALLEEN op dominion kunnen worden gebruikt? Want die aangepaste banshee's veil zou anders zwaar OP zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Vicarious op 06-08-2011 20:24 ]
Ik ben allang lvl 30, maar heb nog maar 9 games gespeeld, wellicht is dat het dus.Vicarious schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:53:
[...]
je eigen elo zie je in je profile ook gewoon als je onder de 1200 zit hoor. Gewoon op dat poppetje rammen bovenin beeld. Maar ELO is alleen voor ranked matches. Ben je uberhaupt wel al level 30?
dan zou je je ELO rechtsboven moeten zien na een match (waar je ook je verdiende XP enzo ziet).TheMOD schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:43:
[...]
Ik ben allang lvl 30, maar heb nog maar 9 games gespeeld, wellicht is dat het dus.
Daar staat dan alleen: "Rating: Unranked"Vicarious schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:45:
[...]
dan zou je je ELO rechtsboven moeten zien na een match (waar je ook je verdiende XP enzo ziet).
Je ziet een beetje ingame footage, blijkbaar zijn die healthboosts voor de nexus om een beetje goed te maken
Ik heb het gevoel dat Pantheon en TF hier enorm sterk gaan zijn vanwege hun global waarmee ze constant over en weer kunnen gaan.
Zelfde voor Soraka en Sona, de sustainability van soraka gaat je veilig houden vlak na een capture voor een tegenaanval van de vijand en sona kan haar iets zwakkere heal dan weer wat goedmaken door movementspeed boosts waardoor ze sneller heen en weer kunnen gaan.
Shurelias reverie zal een must worden imo
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
http://www.esl.eu/eu/ems/...II-LoL-Final-on-Gamescom/Cvan schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:28:
Wat is de beste dag om naar gamescom in keulen te gaan ivm LoL tournament? Ik kan maar 1 dag, en ik kan geen match details vinden van het tournament. Ik denk dat die tournament finale toch op zaterdag of zondag zal zijn?
Is dit wat je zoekt?
Had ook op het lol forum gepost en kreeg een red response:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=350431
Lekker op zondag gaan dus. Drukste dag is helemaal niet leuk, dan kun je nergens bij en kun je niks zien. Zondag is het iets rustiger EN kun je de finals bekijkenCvan schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:39:
Ja die informatie had ik almaar dat is maar 1 match.
Had ook op het lol forum gepost en kreeg een red response:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=350431
Ergens in de redtracker maakte een riot werknemer de statement dat teleport niet beschikbaar zal zijn.daves2hd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:45:
Ik denk dat teleport hier ook een veel sterkere rol krijgt
Staat niet in steen een red comment, maar klopt relatief vaak.
Fiddlesticks kleine stats nerf.
Garen krijgt utility buff.
Leona minder manacost en cooldowns.
Nasus kleine buff.
Pantheon z'n spear toss kan critten onder de 15% HP.
Pantheon z'n heart strike veel lagere cooldown, lagere damage en minder channeling.
Pantheon z'n ulti channeling time is minder.
Verder een kleine verandering aan deathstreaks/killstreaks/assists en de goldrewards die erbij horen.
Ik vind het juist prima dat supports met veel assists gold reward krijgen als je ze dood. Immers, hun rol is niet om kills te krijgen, maar om team in leven te houden en kills op te zetten voor de carry.Cvan schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:59:
Vind het niet cool dat supports met veel assists nu meer geld waard worden. Garen utility buffs? Hij heeft al een verdomme lange silence in insane veel speed, vind het niet terecht.
Dus als een Soraka achterin haar team in leven houdt met haar heals en ze doet dit goed dan is ze een waardevolle target en als je haar eindelijk dood krijgt dan vind ik het wel terecht dat daar ook een reward op zit.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
- Wetdream is 1 grote grap als jungler. Hij junglet traag, gankt slecht, loopt vaak gewoon rond te rennen en loopt continue wickd af te zeiken die als enige redelijk ging in zijn lane
- Nyph als support staat vet vaak uit positie omdat hij zijn ult veel te graag wil doen in het begin van de teamfight en gaat supersnel dood dan
- Overall lopen ze alleen maar op elkaar te zeiken
Ik geef ze dus weinig kans om toernooitjes te winnen de komende paar maanden. They need to get their shit together.
Wickd speelt eigenlijk altijd wel goed, en als het minder gaat komt het vaak doordat hij vele geganked word,
Nja en Oce, kan erg goede potjes hebben, mag hem alleen niet echt xD
Geen idee hoe het met z'n elo gesteld is, maar ik ga proberen nog eens te kijken binnenkort.
Wickd heb ik een paar keer gekeken en die zag ik telkens trollen en anderen de schuld geven, niet echt iets om mee te pronken.
Als hij vaak geganked werd dan liet hij zich ganken. Tenzij je door 4 fed vijanden uit andere lanes gedived wordt, heb je geen reden om geganked te worden buiten je eigen onoplettendheid.
http://solomid.net/videoplayer.php?v=611
De 3 videos met daarin Xspecial die 'leert' hoe je met support moet spelen. Zeker aan te raden voor mensen van elk skill level. Ik speel zelf vaak support en de laatste tijd gaat m'n prefered pick er ook veel naartoe, en toch heb ik hier nog redelijk wat tips kunnen uithalen.
Eerst geeft hij uitleg over de champions en hun abilities, daarna bespreekt hij runepages en masteries en speelt hij twee maches. Eerste als Alistar, tweede als Soraka.
Tijdens de laning legt hij uit waar en wanneer te warden, tijdens en na teamfights legt hij uit wat hij verkeerd deed en waar je op moet letten, etc.
Duurt een 2-tal uur, zeker aan te raden om te kijken.
Nieuwe garen skin:

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 08-08-2011 02:49 ]
Heeft geen signature.
Je vergeet het belangrijkste: de nieuwe (rode) Taric skin die te zien is in het filmpje
Zelfs maar eens voor het eerst wat RP gekocht. Zeker nu de servers weer op orde zijn en er een nieuwe game-mode aankomt vind ik best dat ik ze wel wat geld mag geven.
Vooral nu er een nieuwe game mode aankomt weet ik dat ik het nog wel een tijd blijf spelen, want eerlijk gezegd vind ik de huidige game mode (en dan vooral solo queue) soms toch wat saai worden zo langzamerhand.
En om nog even op mijn eigen post van een tijd geleden terug te komen. Ik heb bij https://www.wertkartenverkauf.com/ een paysafecard gekocht. Je krijgt daar gewoon gelijk de code nadat je betaald hebt. Ik zag alleen te laat dat er nog 1 euro "transactiekosten" voor iDeal bij kwamen. Dus ik had hem dan goedkoper gewoon in de winkel kunnen kopen (of ik had voor overschrijving moeten kiezen).
Maar goed nu 11 euro betaald voor 2618 RP (normaal 5+10 euro). (Ik had nog een promotiecode liggen van paysafecard, 50% korting tot een maximum van 5 euro.) Zonder zo'n promotiecode kan je uiteraard net zo goed met PayPal betalen.
Hallo met Tim

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 08-08-2011 19:23 ]
Verwijderd
TheOddOne, Cyanide, SaintVicious zijn alle drie betere junglers dan WetDream imho.speedzor schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:31:
Ik heb onlangs niet veel streams meer gekeken, maar wetdream heb ik altijd als de beste jungler met amumu/nunu gezien.
Geen idee hoe het met z'n elo gesteld is, maar ik ga proberen nog eens te kijken binnenkort.
Wickd heb ik een paar keer gekeken en die zag ik telkens trollen en anderen de schuld geven, niet echt iets om mee te pronken.
Als hij vaak geganked werd dan liet hij zich ganken. Tenzij je door 4 fed vijanden uit andere lanes gedived wordt, heb je geen reden om geganked te worden buiten je eigen onoplettendheid.
http://solomid.net/videoplayer.php?v=611
De 3 videos met daarin Xspecial die 'leert' hoe je met support moet spelen. Zeker aan te raden voor mensen van elk skill level. Ik speel zelf vaak support en de laatste tijd gaat m'n prefered pick er ook veel naartoe, en toch heb ik hier nog redelijk wat tips kunnen uithalen.
Eerst geeft hij uitleg over de champions en hun abilities, daarna bespreekt hij runepages en masteries en speelt hij twee maches. Eerste als Alistar, tweede als Soraka.
Tijdens de laning legt hij uit waar en wanneer te warden, tijdens en na teamfights legt hij uit wat hij verkeerd deed en waar je op moet letten, etc.
Duurt een 2-tal uur, zeker aan te raden om te kijken.
Nieuwe garen skin:
[afbeelding]
Vandaag verder een leuke pot gehad met Rhodro, Isolocis en nog 2 anderen (sorry, naam vergeten

Het is altijd geweldig om te zien als de tegenstanders achter je aanrennen als je singed bent
Kobe24, lapakaa om er nog maar een paar te noemenVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
TheOddOne, Cyanide, SaintVicious zijn alle drie betere junglers dan WetDream imho.
Nog meer ingame dominion footage.
Minions geven veel gold, 35 zie ik
En wat een toffe apparatuur in hun kantoren zeg
Dit topic is gesloten.