[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Vicarious schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Nope, nooit gehad. Ging er niet gewoon op je pc een scheduled job af rond die tijd?
Het is altijd mogelijk, een virusscanner update of iets dergelijks. Het enige wat me op viel is dat ik het tot nu toe alleen in LoL (2x) heb gehad en in allebei de gevallen rond de avonduren (10u of later).
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

Ok, doe ik
Hartstikke bedankt ! :)

Wil gewoon een lekkere champ om dit spelletje te leren en Warwick/Trundle of Nidalee (Mundo ?) lijken mij het leukst.
Daarnaast lijkt Warwick mij wat meer vergevingsgezind, m.a.w. ik kan fouten maken :)
Ik ben begonnen met de wat goedkopere champions te kopen (IP) en een beetje gevoel te krijgen wat me het lekkerste ligt. Daarnaast veel verschillende f2p champions geprobeerd. Zo ben ik er bijvoorbeeld achter gekomen dat ik Singed en Alistar heel leuk vind om te spelen (daargelaten of ik er daadwerkelijk goed mee overweg kan!). Ondertussen ben ik bezig om 2 (niet te dure) champions per rol te leren zodat ik mezelf nuttig kan maken in een willekeurige groep. Zo heb ik Ashe en Tristana voor ranged AD; Annie en Morgana voor AP; Soraka en Alistar voor support; Singed en Cho'Gath voor tank(solo top, uiteindelijk) en Amumu voor jungle. Al heb ik nog geen jungle runes dus dat laat ik voorlopig even links liggen, daarbij wil ik eerst beginnen met een makkelijkere jungler dan Amumu te leren. Qua runes heb ik zo generiek mogelijk gelaten, mpen en apen reds; mp regen /lvl yellows; flat mres blues en hp quints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Intruder schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:00:
Het klinkt zo ook wel leuk, Maar dat zijn 2 items die je moet kopen in plaats van harde AP, en omdat je drain door de meeste champions wel geinterrupt kan worden is het gewoon niet de beste item keuze imho.

Ik zie eerder items als QuickSilver sash werken omdat mensen je altijd proberen te CC'en in je ult of onder een drain.
WotA is WEL goed, want die geeft spell vamp EN heel veel AP. Is voor casters gewoon een heel kosteneffectief item in mijn ogen, dat vaak (onterecht) over het hoofd wordt gezien. Hij geeft voor jezelf 80 AP en 25% spell vamp. Bovendien geeft hij je teammates ook nog eens 30 AP en 25% spell vamp. En dat voor maar 2100 gold!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Wat een kut rotation.. Nu gaat m'n geliefde Morgana zeker gebanned worden en gaat iedereen de 'OP' Kog'Maw of Vayne willen spelen

@ hierboven: WotA lijkt me ook goed op fiddle, maar een Zhonya rush (net zoals op morgana) lijkt me sowieso wel de aangewezen keuze. WotA is een fancy item imo, zeker de moeite waard, maar meer iets voor op het einde. Reden te meer omdat ik lifesteal en spellvamp als endgame stats zie, die rabadon/zhonya/rod of ages gaat je meer helpen in het begin.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@vicarious

Yes! Rush een wota, ren naar dragon, win de teamfight -> profit.

Edit: hmmz ik ga deze met solotop champs experimenteren, denk aan skarner/olaf/trundle champs met sustain/shield. Er moetten vast nog diamantjes te vinden zijn. Mundo (tip van dyrus) solo top was al een succes, mid game gewoon nonstop pushen net als singed en je wint.

Iemand nog tips voor onorthodoxe solotop champs?

[ Voor 67% gewijzigd door Baristo op 04-10-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven

yorick lijkt me ook wel erg sterk solo top
heb een goeie yorick eens helemaal zien doorslaan solo v 2 top
en ik was wel onder de indruk
dit was na zn buffs en sedertdien heb ik hem zelf nog niet gespeeld dus meer kan ik er niet over kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:07:
@vicarious

Yes! Rush een wota, ren naar dragon, win de teamfight -> profit.

Edit: hmmz ik ga deze met solotop champs experimenteren, denk aan skarner/olaf/trundle champs met sustain/shield. Er moetten vast nog diamantjes te vinden zijn. Mundo (tip van dyrus) solo top was al een succes, mid game gewoon nonstop pushen net als singed en je wint.

Iemand nog tips voor onorthodoxe solotop champs?
Lee sin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Lee sin is inderdaad wel cool als laner op top. Mega-harass met je Q-W combo. Dash in, dash out, rinse & repeat.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
yorick en lee zijn standard top laners, net als WW, irelia, jarvan, nasus, singed, cho, morde, jax, akali en nog een paar die ik vast vergeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het zelfs leuk met blitzcrank als ik in trollmode ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:34:
yorick en lee zijn standard top laners, net als WW, irelia, jarvan, nasus, singed, cho, morde, jax, akali en nog een paar die ik vast vergeet
Heimerdinger! Standaard solo toppers zijn melee bruisers en die kunnen dus niet je torentjes veilig op afstand kapot schieten. Asl je het goed speelt kun je ze denyen waardoor ze geen CS krijgen en underleveled/underfarmed raken en raak je vrijwel gegarandeerd je eigen tower niet kwijt terwijl je die van hem ompusht. Pas wel op voor Irelia, Akali en Jax, want die kunnen je jumpen. Singed, Morde, Cho, Nasus, Warwick, Trundle, Lee Sin etc. zou moeten lukken.

Verder is Talon ook net als Akali erg goed solo top. Hij kan de meeste bruisers early game kapotbursten en dan zo doorsnowballen. Iki zie Talon vaak als botlaner, maar solo top is hij ook echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Baristo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:34:
Vayne (Y) erg sterk als je 31 armor pen @ level 1 gaat en 3 pots + boots, Soraka maar dat is ook al redelijk standaard imho, voor de rest dacht ik aan Gragas. maar dat is ook al redelijk standaard

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Yi, taric, zile, tryndatroll, kayle, RIVEN (<- strong pick), skarner, trundle, pantheon, ap shen, vayne, sivir en nog wat andere ga ik deze week uitproberen solotop in(1350-1450) ranked games. Gaat wel ff duren, omdat ik solotop moet krijgen + een viable counter moet zijn.
Vooral sivir kan nog al wat rage veroorzaken. (zij schijnt 9/21/0 stacked dorans nog redelijk speelbaar te zijn)

Edit: kan niet wachten tot eindelijk irelia en singed generved worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Baristo op 04-10-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Tjukkie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:57:
[...]
Dan kan je begin midgame met 100ap zo'n 180+45 dmg doen per seconde, waarmee je jezelf ook 270HP per sec healt. Stel je draint de volle 5 sec, betekent dat toch 1125dmg en 1350heal (resists niet meegerekend).
Je mist hierdoor AP van je kraai wat early game zo verdomd handig is. Het eerste wat ik aanschaf met fiddle is Dorans ring, daarna penetration shoes daarna Hextech Revolver en daarna Will. Dan afhankelijk wat hoeveel kills ik maak koop ik de volgende items:

bij weinig kills: Rod of Ages, uiteraard eerst blasting wand
bij veel kills/minions: Hoedje!

Daarna bij irritante mages, magic resists en anders armor item. Iets van scepter voor resists of hourglass

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

")My next step is Will of the Ancients. I think this is good for tower-diving, the thing that Kassadin can do better than everyone (except LeBlanc). While u tower-dive, after getting the kill, the turret will hit once or twice. Although, with Will Of The Ancient spell vampirism you will heal your self while tower-diving by dealing damage. So, after the tower will have hit you, you will have the same life you had just before tower-diving!(It can also be used to heal yourself during a teamfight or during a 1v1 fight)."

Wat is precies towerdiving en waarom is kassa daar goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Towerdiven is iemand killen die onder zijn toren staat en zich dus veilig waant (omdat de toren jou aanvalt zodra jij hem raakt en jij dus veel meer damage krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:54:
Edit: kan niet wachten tot eindelijk irelia en singed generved worden.
Singed wordt zo hard niet aangepakt als ik het goed voorheb. CC reductie op zijn ulti en zijn poison trail die 'gefixed' wordt.

Hopelijk houdt het daarbij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden van de lee sin nerf. Net nu ik hem pas heb en veel mee speel gaat die generfd worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 01:29:
Towerdiven is iemand killen die onder zijn toren staat en zich dus veilig waant (omdat de toren jou aanvalt zodra jij hem raakt en jij dus veel meer damage krijgt).
En Kassadin is daar goed in omdat 't een burst champion is (net als LeBlanc) en ook nog eens snel weg kan komen. Get in, deal some OP damage, GTFO :P

Gisteravond mijn faalpotje met Riven gedaan (zoals beloofd) :Y Ik geloof dat ik met 5/3/9 eindigde. Wel verloren, maar dat kwam door een Singed die feede (hoe is dat zelfs mogelijk :') ) en een Lux welke AFK ging. Ik, Akali en Irelia gingen desondanks goed en vooral hun top een paar keer goed kunnen ganken. Ben erachter gekomen dat Riven niet zo moeilijk is als iedereen deed geloven en dat ze nog een redelijk snelle jungler is. Was begonnen met Cloth armor + 5 Health Pots, maar had geloof ik net zo goed met een Vamperic Scepter kunnen beginnen (veilige route genomen). Vind de damage output mediocre, maar zal waarschijnlijk deels te maken hebben met Dash (E) die ik levelde boven mijn Q.Wat een nutteloze skill is Dash trouwens. Shield is wel grappig, maar de Dash zelf is echt te kort :x

Na dat potje snel met een vriend Game of Thrones afgekeken trouwens, ik kan nu al niet wachten op seisoen 2 :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:39
Ik heb zelf een potje Riven gespeeld in Dominion en was best tevreden met de speelstijl, dash is kort maar prima om naar de turret toe te komen met een shield added, niets spannends maar er zijn zeker mindere picks.
Wel ben ik een beetje terug aan het komen van Jax in Dominion, ik was echt happy met hoe hij speelde in het begin, heb de runes gekocht en hem aardig wat gespeeld, maar nu zie ik meer en meer mages in de pool komen bij Dominion, ik merk dat men niet zomaar meer een Jax aanvalt en dus zijn stun minder en minder te gebruiken is, ook zijn Ult is hoogstens meh te noemen in Dominion, al met al een tegenvaller...

Hoe viable is Shaco? Ik heb die ooit gekocht voor de normal 5 vs 5 map maar helaas niet gek veel gespeeld maar met zijn Boxes incl fear lijkt het me een viable pick toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:52:
[...]

En Kassadin is daar goed in omdat 't een burst champion is (net als LeBlanc) en ook nog eens snel weg kan komen. Get in, deal some OP damage, GTFO :P

Gisteravond mijn faalpotje met Riven gedaan (zoals beloofd) :Y Ik geloof dat ik met 5/3/9 eindigde. Wel verloren, maar dat kwam door een Singed die feede (hoe is dat zelfs mogelijk :') ) en een Lux welke AFK ging. Ik, Akali en Irelia gingen desondanks goed en vooral hun top een paar keer goed kunnen ganken. Ben erachter gekomen dat Riven niet zo moeilijk is als iedereen deed geloven en dat ze nog een redelijk snelle jungler is. Was begonnen met Cloth armor + 5 Health Pots, maar had geloof ik net zo goed met een Vamperic Scepter kunnen beginnen (veilige route genomen). Vind de damage output mediocre, maar zal waarschijnlijk deels te maken hebben met Dash (E) die ik levelde boven mijn Q.Wat een nutteloze skill is Dash trouwens. Shield is wel grappig, maar de Dash zelf is echt te kort :x

Na dat potje snel met een vriend Game of Thrones afgekeken trouwens, ik kan nu al niet wachten op seisoen 2 :P
Kheb op EU East ook een potje Riven gedaan. Ook verloren, maar ik stond op een gegeven moment 5/1/6. Eindigde op 5/5/7 ofzo omdat we als team dik verloren, maar ik vond hem wel lekker spelen. Ik heb daar nog geen runes en weinig masteries, dus ik ben gewoon gaan lanen met hem. Ik maxte zijn W als eerste, een AoE-burst met redelijk lage cooldown. Dat maakt het farmen ook supermakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vocalise schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:26:
Ik heb zelf een potje Riven gespeeld in Dominion en was best tevreden met de speelstijl, dash is kort maar prima om naar de turret toe te komen met een shield added, niets spannends maar er zijn zeker mindere picks.
Wel ben ik een beetje terug aan het komen van Jax in Dominion, ik was echt happy met hoe hij speelde in het begin, heb de runes gekocht en hem aardig wat gespeeld, maar nu zie ik meer en meer mages in de pool komen bij Dominion, ik merk dat men niet zomaar meer een Jax aanvalt en dus zijn stun minder en minder te gebruiken is, ook zijn Ult is hoogstens meh te noemen in Dominion, al met al een tegenvaller...

Hoe viable is Shaco? Ik heb die ooit gekocht voor de normal 5 vs 5 map maar helaas niet gek veel gespeeld maar met zijn Boxes incl fear lijkt het me een viable pick toch?
Schaco is een solid pick op dominion, vanwege zijn mobility en zn boxes, je kunt gewoon erg goed backdooren en zelfs defenden. Hij is erg goed AP te spelen en AD shaco is ook viable top dominion. Overall een strong pick dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Een ability Power shaco op Dominion? Lees dus ook gewoon Reg magic pen per lvl, yellow scaling ap en blue scaling ap quint met flat ap moet werken op Shaco?

Ik heb het nooit geprobeerd maar ik was in de veronderstelling dat Shaco attack speed en AD moest hebben.
Hm vanavond kijken dan maar :D

Of moet ik dual items kopen net als Jax met Ap en Ad erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
AP shaco is niet viable op 5 v 5 omdat de map erg groot is en je niet precies weet waar iedereen loopt. Op dominion is dat heel anders en zijn de boxes veel sterker. Ook goed als AP je E (2 shived poison geloof ik) erg veel damage. Dus AP is wel viable top doninion. Wel heb je mana regen/CDR nodig (morello's evil tomb of een DFG zijn dus sterke items) en daarna een eventuele rabadons/lichbane en dan doe je al decent ammounts of damage.

Maar ik zou zeggen, probeer het beide, allebei de manieren werken goed namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
AP Shaco is best wel geinig op Dominion. Gister potje gedaan en dat ging wel redelijk. Alleen een tip bouw wel max CDR want je jack in de box hebben normaal iets van 15 seconde CD en dat is gewoon veelste veel op dominion omdat je ze dan amper kan stacken.

Ik had Morello's -> Nashers -> Void Staff -> DeathCap

Maja het is wel meesterlijk als een pantheon in de bosjes rend met 2 Boxes en er vervolgens half HP uit loopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
>.< half hp eruit loopt...
Ghe, target voor vanavond probeer een full ap Shaco, een full AP shaco en een hybrid als afsluiter.
Jax hou ik wel voor de normal 5 vs 5 games als ik trek heb in een non mage game.
Fijn een on hit buff item build, veel creeps killen, door de Jungle naar de opponent en dan even binnen 3 tikken kort slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09 23:37
Ik speel zelf shaco veel op 3 vs 3, erg leuk dat bijna iedereen hem zwaar onderschat, red buff op lvl 1 pakken, draak op lvl 5, erg fijn als ze je proberen te ganken en er staan 5-6 boxes bij je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Red buff op lvl 1 O.o die slaat je toch helemaal kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Shaco word in de meeste gevallen onderschat ja. Een goeie Shaco zal zoon pain in the ass zijn voor het enemy en ook nog vaak ongrijpbaar zijn vanwegen zijn Deceive-Flash/Ghost daarnaast ook nog zijn geniale boxes waarmee je mooie acties kan doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
als je 5-6 boxes neerzet, verlies ik ( zonder runes ) op lvl 1 30% hp ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Even een recap, je kunt als Shaco als je dus, (aanname) armor en healthpots, de boxes stacken voor de spawn bij red buff, dan als ze appearen maken je boxes de red creep al zover dood dat je het kunt afronden met je attacks?

Daarna schiet je dan naar wraith golem, wolves hp en dan blue buff of?
Als je dan recalled naar base en items hebt gekocht 9 welke raden jullie dan aan?
Ga je dan daarna de Jungle van de tegenstanders in?

[ Voor 1% gewijzigd door Vocalise op 05-10-2011 10:13 . Reden: Spelling en puntjes :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
ik heb als enige item boots en 3 mana pots op het begin, enige wat je doet is boxes stacken en wachten tot ie spawnt, bij draakje zet je ze in de linker of rechterhoek en lure je hem er naar toe, ap bouw, niks geen gedoe met armor

edit: ik heb het over 3 vs 3, werkt vast ook wel op 5 vs 5

[ Voor 72% gewijzigd door Quibi op 05-10-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zie Shaco veel voorbijkomen bij HSGG op z'n stream (en ook de YT uploaders). Daar had hij laatst nog een prachtige actie mee.

Ze hadden net een teamfight gewonnen en flink gepushed; twee torens en één inhibitor. HSGG was al naar baron gegaan om die voor te bereiden. Maar hij zette in het stukje rivier tussen baron en mid steeds boxes neer. Niet heel veel op één plek, nee steeds iets van twee champions afstand er tussen. Toen zijn team eenmaal geheel gereed was had hij iets van 8+ boxes staan. Ze begonnen baron met z'n 4en en hun nidalee baitte nog even vanuit de bovenliggende jungle. Tegenpartij liep erachter aan en zo in de boxes. Sommige dachten handig te zijn en er voorbij te flashen, maar belanden dus ook tussen boxes...

Ultra bait natuurlijk want ze stopten meteen met het gaan voor baron en vielen de tegenpartij aan. Die vrij hard gedecimeerd werd dus :P Ze hadden niet verwacht dat er over zo'n afstand nog steeds boxes zouden staan. Daarna werd HSGG eventjes TrapshotGG genoemd _o-

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
O.o klinkt als een baasje :) Hoe lang blijven de boxes van Shaco dan bestaan, ik neem aan dat als je dus een forse cd redcution build je dus ook meerdere boxen *live kunt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een doosje leeft 90 seconden. Cooldown is op alle levels 16 seconden. Zonder CDR kun je er dus 5 plaatsen. Weet eigenlijk niet wat voor build HSGG gebruikte maar hij had er zeker meer dan 5 staan. :)

Met max CDR kun je er 9 plaatsen. Dan waren het misschien toch geen 8+ boxes. Waarschijnlijk heb ik de eerst geplaatste niet zien verdwijnen. Nou ja, maximum aantal boxes dus.

Zelf verder geen ervaring met Shaco. Hoe werkt Shaco in de jungle zonder AS runes? Op zich wil ik wel eens met hem ervaring op doen. Maar ik ben niet van plan een pagina vol AS te kopen daarvoor. Heb wel het idee dat Shaco een beetje alles of niets is. Of je doet het geweldig, of je bent nutteloos. Laatst iemand volgens mij van hier, die zei dat als je een team Shaco heeft ze eigenlijk constant 4v5 spelen.

Hoe zien jullie dat?

[ Voor 67% gewijzigd door Cloud op 05-10-2011 10:53 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
heb een account aangemaakt speciaal voor shaco ( wel ap ), vandaag wordt ik lvl 20 en ga ik dus runes kopen, ik vermoed ( niet getest) dat ik met magic pen runes, mana regen en ap runes, 9/0/21 masteries, goed kan junglen als een ap shaco.
hoe ik altijd jungle is, ik stack traps net buiten range van de jungle monsters, sla en keer en ren richting de traps.
met 6 traps kan je draakje ( op TT ) op lvl 5 aan

edit: het is ook geweldig leuk als ze je ganken terwijl je traps aan het stacken bent, als ze erinlopen, exhaust erop ignite erop en wegrennen ....vaak double kills zo

[ Voor 17% gewijzigd door Quibi op 05-10-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ziet er gaaf uit. Voor mij zeker een must-buy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
wow die combos zijn best wel ziek goed zoals ik dat zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
spoiler:
Lol die chinezen zijn goed zeg hebben CLG een lesje lol gegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Ninjaman op 05-10-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sythani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Cloud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:02:
[video]

Ziet er gaaf uit. Voor mij zeker een must-buy :)
Nice! Had al wat over hem gelezen dat die echt gek wordt, maar na deze spotlight ben ik helemaal om. Insta buy wordt het op release :P

Die range op hem maakt hem echt gek tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Cloud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:31:
Een doosje leeft 90 seconden. Cooldown is op alle levels 16 seconden. Zonder CDR kun je er dus 5 plaatsen. Weet eigenlijk niet wat voor build HSGG gebruikte maar hij had er zeker meer dan 5 staan. :)

Met max CDR kun je er 9 plaatsen. Dan waren het misschien toch geen 8+ boxes. Waarschijnlijk heb ik de eerst geplaatste niet zien verdwijnen. Nou ja, maximum aantal boxes dus.

Zelf verder geen ervaring met Shaco. Hoe werkt Shaco in de jungle zonder AS runes? Op zich wil ik wel eens met hem ervaring op doen. Maar ik ben niet van plan een pagina vol AS te kopen daarvoor. Heb wel het idee dat Shaco een beetje alles of niets is. Of je doet het geweldig, of je bent nutteloos. Laatst iemand volgens mij van hier, die zei dat als je een team Shaco heeft ze eigenlijk constant 4v5 spelen.

Hoe zien jullie dat?
Ja en nee, Shaco is idd behoorlijk useless in teamfights omdat hij makkelijk neer te maaien en dus altijd zijn devieve moet gebruiken om eruit te komen, als je er met je devieve in gaat kom je er niet meer levend uit en zul je ook geen damage kunnen doen.

Echter zijn backdooring skill zijn 1 van de beste ingame. bij elke ingang van de lane kun je een box plaatsen en zo kun je ganks op jouw voorkomen. even snel de lane pushen, bijna bij de toren aangekomen? R drukken en er zijn 2 tower push champions. Zo force je het andere team of 1 van hun sterkere (want ja shaco maait squishy champions zo neer) champions naar jouw te sturen om je te stoppen, waardoor de teamfight 4 v 4 word.

Dus als jij met een gecoördineerd team speelt, die in die 4 v 5 situatie goed kan defenden dan is het wel een goede champion, echter in solo queue zullen mensen alleen maar gaan ragen omdat ze je 4 v 5 achter laat, ze zullen de teamfight verliezen en dan krijg jij 5 mensen achter je aan.

Edit :
WOAH nieuwe skins zijn sick, dat word irelia/brand/cait/xerath skin als ik dat so zie :$

[ Voor 4% gewijzigd door Intruder op 05-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
XERATHHH! will be mine, hij ziet er overpowered uit moet ik zeggen die ulti lolly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jasper 99 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:03:
XERATHHH! will be mine, hij ziet er overpowered uit moet ik zeggen die ulti lolly :)
Elke champ ziet er OP uit in champion spotlights, wacht maar eerst tot hij uit is en dan zien we wel verder ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Feck deze terminals, ik kan het filmpje niet zien, dat wordt netjes wachten tot vanavond om een jawdrop te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@BatsAap
Bedankt voor de uitleg. Toch maar eens proberen, die Shaco :)

En mijn god die skins zijn cool. Die van Irelia vind ik net iets minder (een soort van kruising tussen Kat en Irelia) maar die andere :9~ Ik denk dat ik het niet zal kunnen weerstaan om die Brand/Cait skins te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die nieuwe held op het eerste gezicht maar lame. Bij zo'n long distance ability verwacht ik wel een tragere kogel zodat je het met wat skill kunt ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik hoop dat zijn damage niet al te hoog is, anders is hij echt OP met die lange range en speedbuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Laatst online: 22:40
dragon3016 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:11:
Lol die chinezen zijn goed zeg hebben CLG een lesje lol gegeven.
thx voor de spoiler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zag toenet iets nieuws, of misschien nog nooit eerder opgevallen.

Maar zag staan Janna is dominating Ryze toen ze hem doodde. Bij HoN is het zo dat als je iemand drie keer dood zonder hij jou dood, jij zijn nemesis bent. Zullen ze dit hier toegevoegd hebben?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Forn schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:24:
Ik zag toenet iets nieuws, of misschien nog nooit eerder opgevallen.

Maar zag staan Janna is dominating Ryze toen ze hem doodde. Bij HoN is het zo dat als je iemand drie keer dood zonder hij jou dood, jij zijn nemesis bent. Zullen ze dit hier toegevoegd hebben?
Nope niets toegeveogd dit is al sinds ik ben begonnen zo :)
Ik kan de link zo niet vinden maar je hebt per kill en zonder dood te gaan een andere benaming :)
Godlike, unstoppable ect.
Er is vast een lezer die de link wel heeft en zo zal posten ^.^

Even off topic*
Net in de andriod market een leuke lol light armory gedowned waarin je builds, items, runes ect kunt proberen, hiermee maak je een hero inc alles en zie je hetresulaat in nummers qua damage ect, de kosten qua itembuild in goud ect. best leuk om mee te klieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vocalise schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Nope niets toegeveogd dit is al sinds ik ben begonnen zo :)
Ik kan de link zo niet vinden maar je hebt per kill en zonder dood te gaan een andere benaming :)
Godlike, unstoppable ect.
Er is vast een lezer die de link wel heeft en zo zal posten ^.^

Even off topic*
Net in de andriod market een leuke lol light armory gedowned waarin je builds, items, runes ect kunt proberen, hiermee maak je een hero inc alles en zie je hetresulaat in nummers qua damage ect, de kosten qua itembuild in goud ect. best leuk om mee te klieren.
Je leest het verkeerd. Hij bedoelt specifiek gericht op 1 tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sythani
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Je leest het verkeerd. Hij bedoelt specifiek gericht op 1 tegenstander.
Weet niet of dit het is maar, zelf had ik van de week een Master Yi op mijn Jax 10 keer gekilled. Wat later in de game stond ik op 20-0-13 uiteindelijk van hun hele team, waarvan mijn meeste kills op die Master Yi waren. Bijna end game werdt ik geganked zonder mijn team in de buurt en Master Yi last hitte me. Daarbij stond in the chat: Master Yi has finally killed Jax. (maar dan in summoner names). Is dit niet wat er bedoeld wordt?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat het is, maar dat bericht krijgt elke tegenstander die een godlike oid neerknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sythani
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:11:
Ik denk dat dat het is, maar dat bericht krijgt elke tegenstander die een godlike oid neerknalt.
Ooh dat wist ik niet :P
Dacht dat het alleen zo was als wat er bedoeld werdt ;#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:11:
Dat bedoelde ik, als je veel kills maakt zonder te sterven krijg je toch Vocalise is Dominating, Voca is Godlike ect...

Als jij mij dan ineens neersabelt is het toch Outacst has ended Voca's killing spree ect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sythani
Ja, daarvoor krijg je dan wat bonus gold.

Maar daar voor hoef je niet degene te zijn wie hij telkens killt, kan ook iemand anders zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Forn doelt op de grote announcer notice die je in die champion spotlight van Xerath voorbij ziet komen. In het chatscherm worden al langer dit soort dingen getoond. Bijvoorbeeld 'is on a killing spree' of 'ended ... killing spree'. De boodschap midden in het scherm (iets erboven) bleef echter altijd gelijk. 'X has slain Y'. Dit lijkt nu ook te veranderen, in bijvoorbeeld 'X is dominating Y'.

Weet eigenlijk niet of dit nu ook al zo is, ik let nooit zo goed op dat soort dingen. Maar dat is in elk geval wat hij bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Haha, precies. Dat was mijn hele punt. Viel mij opeens op.. het lijkt anders te zijn dan normaal.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
iemand ervaring met irelia? ik heb haar eergisteren gekocht + skin (met RP dus)
maar ik hoorde dat ze binnenkort een hele dikke nerf krijgt?
Waarom riot! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ze krijgt geen dikke nerf, maar haar sustain zal waarschijnlijk iets minder worden. (de lifegain van haar W)
Alhoewel ze dit al een maand geleden zeiden wordt deze patch wederom niets gedaan, dus de komende 2 weken zal ze onveranderd blijven.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Irelia is een champ die ik nog moet proberen en ik zie hier en dan dan men hem bouwt met warmog+atma. Zou een hoger attackspeed niet juist beter zijn vanwege die W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Voor zover ik weet heeft riot hier nog geen uitspraken over gedaan. Maar er staan wel erg veel "NERF IRELIA QQ" threads op het lol forum dus het zou kunnen dat mensen het hier door denken. Ze word in ieder geval niet de volgende patch generfed, en als ze haar al zouden nerfen word het denk ik geen grote.

Heb zelf redelijk veel ervaring met irelia en je moet haar eigenlijk altijd solo top spelen (mits je een jungler hebt dus). Voor runes speel ik haar met :
Armor pen reds
Armor yellows
Flat magic resist blues
Health regen/5 Quints

Qua masteries ga ik voor 0/21/9 voor nog meer lane controll

Voor summoner spells ga ik bijna altijd voor flash + teleport met af en toe een flash + ignite combo.

Ik start een regroth pendant + health pot, op die manier kun je simpel farmen early game zonder al te veel damage te ontvangen. Mijn regroth pentant bouw ik uit naar een philosophers stone en mijn eerste grote aankopen zijn Mercury threads + Wits end.
Meestal ziet mijn final build er als volgt uit.
Merc threads
Wits end
Trinity force
Atma's impaler
Force of nature
Randuins omen

Optional items zijn:
Guardians angel, warmogs armor, youmuu's ghostblade, madreds bloodrazor

In princiepe bouw je haar dus full tank + trinity force.

Mijn skill priority is als volgt R>W>E>Q met de eerste 3 levels een puntje in E,Q en W.
Haar true damage is gewoon erg goed en er is maar 1 manier om je er tegen te beschermen is dat is een frozen heart halen (atack speed decrease)

Met deze build ben je ontzettend tanky, Ben je niet de CC'en en doe je ontzettend veel damage. Als iemand geen defense haalt dan hebben ze geen schijn van kans, Ook eindig je gewoon met ongeveer 450 movement speed en 41 crit chance (als je alle pots hebt late game)

[ Voor 3% gewijzigd door Intruder op 05-10-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tjukkie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:14:
Irelia is een champ die ik nog moet proberen en ik zie hier en dan dan men hem bouwt met warmog+atma. Zou een hoger attackspeed niet juist beter zijn vanwege die W?
Ja. Warmog + atma bouw ik pas helemaal aan het einde als de game heel lang duurt en ik geld teveel heb (aka bijna nooit). Normaal zijn de aanvallende items die je op Irelia koopt een trinity force (attack speed van het zeal-deel ervan) en een Wits End. Met die 2 items kun je flink bursten EN flinke sustained damage doen terwijl je met slows/stuns aan je tegenstanders kan blijven plakken. Voor de rest haal je gewoon tankitems om jezelf schier unkillable te maken.

Mijn buildvolgorde met Irelia:
- Start met regrowth pendant + health pot
- Eerste recall boots lvl 1 halen en pendant upgraden naar philo stone (voor gold/5)
- Vervolgens heart of gold
- Level 2 boots (merc treads!)
- Trinity force (begin met phage, dan sheen, dan zeal)
- Afhankelijk van hoe de game loopt een tank-item maken of Wits End
- Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
dus core:
Merc threads, Trinity,

lategame:
warmogs
atma's
Randuims Omen
Force of Nature

zoiets zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
FoN is meer een situatie item... Niet dat je het vaak gaat tegenkomen maar als heel het enemy team geen 1 magic damage of niet veel magic damage heeft ga je volgens mij geen FoN halen...

EDIT @ hieronder: Klopt, dat is eigenlijk bij bijna alle defend items, Warmogs geeft health dus dat is gewoon goed, de rest is gewoon wat aanpassen aan je tegenstander en hoe dat jij irelia wilt bouwen.

[ Voor 35% gewijzigd door DivineNL op 05-10-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar Randuims Omen zie ik als een soort van armor versie van Force Of Nature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Eigenlijk geld dat voor alle defense items, voor core build zou ik ook gaan voor de volgende items
Mercs (9 van de 10 keer haal je deze, tenzij er weinig CC in het andere team hebt)
Tri force
Wits end
Atma's impaler

Volgende 2 items zijn optioneel, licht er dus aan wat voor een soort damage je tegenstander heeft. Guardian angel koop je bijvoorbeeld als zij een squishy hebben die veel damage doet en moeilijk weg komt. (Annie bijvoorbeeld), Je springt gewoon op annie, maakt haar af en dan rent de rest van je team erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
is atma's ook core zonder warmogs dan? Ik gebruik atma's alleen met de warmogs combo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Reginald speelt overigens op dit moment voor het eerst Xerath. :) Dus voor de liefhebber: http://www.solomid.net/li...s=37904#37904:SoloMid.LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Health koop ik zowieso wel. Moet zeggen dat ik zelf niet zo'n fan ben van warmogs. Het geeft veel health, OK. Maar health regen heb je niks aan in teamfights. en dat waren alle stats van warmogs al weer. Ik koop veel liever een frozen mallet. Maar je hebt ook al een slow in je triforce dus zou dit ook jammer zijn. Atma's heeft hoe dan ook een behoorlijke damage boost. ook met je base health wel + triforce. Je zou voor health bijvoorbeeld een randiums omen kunnen halen, of een aegis of the legion.

@Cloud
Dammit zit op stage xD, zo maar bekijken als ik thuis kom dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 05-10-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Cloud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:43:
Reginald speelt overigens op dit moment voor het eerst Xerath. :) Dus voor de liefhebber: http://www.solomid.net/li...s=37904#37904:SoloMid.LoL
Goddamn ik moet echt een thuiswerkplek krijgen, dan kan ik op mijn werkscherm doortikken en mijn losse scherm fijn die stream draaien :D
Ach ja even geduld nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Thuiswerken? Check.
Tweede scherm? Check.

:P

Gaat overigens nog niet heel lekker met Regi. Het blijkt dat Morgana (het zal ook niet) een flinke counter tegen Xerath is. Aan de andere kant, moet hij het nog leren :+ Het is wel een hele nieuwe champion.

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 05-10-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Cloud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:54:
Thuiswerken? Check.
Tweede scherm? Check.

:P

Gaat overigens nog niet heel lekker met Regi. Het blijkt dat Morgana (het zal ook niet) een flinke counter tegen Xerath is. Aan de andere kant, moet hij het nog leren :+ Het is wel een hele nieuwe champion.
damn keep us updated! Alles blocked op werk =_=

is er al een overzicht met precieze skillsomschrijving van Xerath? Kan ook niet op wikia =_=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik denk niet alleen morg maar ik denk dat Brand (of wat meer burst champs met skillshots) goede counters kunnen zijn voor Xerath ivm. zijn W?(die skill waar je mee stil staat).

EDIT: ik kan me vergissen hoor heb tot nu toe alleen nog gelezen over de skills heb champion spotlight nog niet gezien dus weet niet hoe ze in de praktijk werken

EDIT: @Intruder hier beneden
Nee idd dan kan je ergens tussen de minions staan in early en mid game maar late game teamfights kan het een probleem zijn

[ Voor 49% gewijzigd door Gonzo_D op 05-10-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Gonzo_D schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:02:
Ik denk niet alleen morg maar ik denk dat Brand (of wat meer burst champs met skillshots) goede counters kunnen zijn voor Xerath ivm. zijn W?(die skill waar je mee stil staat).
Ik denk brand niet, Brand moet namlijk zijn skill shot rechtstreeks raken om zijn stun te raken, Xerath hoeft dat geloof ik niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tjukkie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

is er al een overzicht met precieze skillsomschrijving van Xerath? Kan ook niet op wikia =_=
Even snel uit de patchnotes:
Xerath, the Magus Ascendant

Ascended Form (Passive): Xerath feeds on arcane power, making him increasingly resilient to physical harm. He converts a percentage of his Ability Power into Armor.
Arcanopulse: Fires a long-range beam of energy, dealing magic damage to all targets hit.
Locus of Power: Xerath anchors himself to a source of magical power, increasing the range of all spells and granting him bonus % Magic Penetration. Although he is immobilized while Locus of Power is active, his movement speed increases upon disabling the ability.
Mage Chains: Deals magic damage to an enemy and marks them with Unstable Magic. The next spell Xerath strikes this enemy with stuns them.
Arcane Barrage: Calls down a blast of arcane energy, dealing magic damage to all enemies in an area. May be cast up to three times before going on cooldown.
Gonzo_D schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:02:

EDIT: ik kan me vergissen hoor heb tot nu toe alleen nog gelezen over de skills heb champion spotlight nog niet gezien dus weet niet hoe ze in de praktijk werken

EDIT: @Intruder hier beneden
Nee idd dan kan je ergens tussen de minions staan in early en mid game maar late game teamfights kan het een probleem zijn
Brand zal wel een probleem zijn, maar de stun van Xerath is zo te zien een stuk makkelijker voor elkaar te krijgen. Ik denk dat op mid Brand het na lvl6 vrij lastig gaat krijgen met Xerath. Brand zijn ultimate is omgeving afhankelijk, die van Xerath niet en heeft een zieke range als hij in Locus staat.
Intruder schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:04:
[...]

Ik denk brand niet, Brand moet namlijk zijn skill shot rechtstreeks raken om zijn stun te raken, Xerath hoeft dat geloof ik niet toch?
Klopt. Hij moet die Mark op de champion krijgen (targeted ability, geen skillshot) en daarna één van de andere twee skills (wel skillshots) raken. Als je die mark erop zet, daarna in Locus gaat en je Q gebruikt. Kun je bijna niet missen met die stun. Q is praktisch instant na de mini-channel. De range-vergroting door Locus is echt aanzienlijk. :)

Die extra MPen door Locus helpt ook lekker zo te zien.

edit:
@hieronder: nope zo te zien nog niet. Zal nog even duren denk ik. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 05-10-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Thanks Cloud :)

Staan de precieze stats al ergens online? Dus met alle cijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Heb er zin in ben over 15 min klaar op stage en dan even de patch notes lezen.
Daarna weer aan me elo werken verdomme ben met me domme kop van 1369 naar 1199 gezakt dit weekend omdat ik dronken er achter ben gekropen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dat immobile worden door W is lekker handig als je silenced wordt, kun je niet eens wegrennen :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik zit zo te wachten om die spotlight te zien, de hele omschrijving en het idee achter de hero spreken me inmens aan.
Ik weet eht antwoord wss al wel een beetje, maar totaly not viable for Domi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vocalise schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:38:
Ik zit zo te wachten om die spotlight te zien, de hele omschrijving en het idee achter de hero spreken me inmens aan.
Ik weet eht antwoord wss al wel een beetje, maar totaly not viable for Domi?
Phreak laat ook zien hoe hij op Dominion speelt in de spotlight. ;) Juist door zijn range is hij wél viable op Dominion. Elke damage stopt immers de capture, dus je kunt van redelijk grote afstand punten verdedigen. Als je steeds in het centrum rondloopt kun je ook nog gebruik maken van de speed boosts. Denk dat Xerath op Dominion wel gaat werken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Regi gaat nu een stuk beter met Xerath. 2/0/2 so far.

edit: haha, en nu 3/6/2. Komt niet echt door hem, alhoewel hij wel vaak overextend. Maar zijn team faalt wel extreem hard.

[ Voor 55% gewijzigd door Vicarious op 05-10-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
mensen een beetje ervaring met kassadin? ik had hem van het weekend gekocht. wat is zijn rol/doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
LikeAKing schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:38:
mensen een beetje ervaring met kassadin? ik had hem van het weekend gekocht. wat is zijn rol/doel?
Ulti in -> Instagib squishy target -> ulti out -> Repeat.

Zenon blijft toch wel grappige commentator :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
atlantisx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:10:
[...]

Ulti in -> Instagib squishy target -> ulti out -> Repeat.

Zenon blijft toch wel grappige commentator :Y)
aah, saaie rol dus.

Ik ben net irelia geweest, maar een (op) vayne met haar true damage heeft mij in 2 seconde plat.
en dan nog door mn team worden uitgescholden dat ik haar tanky bouw.... iemand zij AP/hybrid ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Kassadin is anti-mage vanwege zijn silence en zijn -15% magic damage reduce.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
LikeAKing schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:24:
[...]
Ik ben net irelia geweest, maar een (op) vayne met haar true damage heeft mij in 2 seconde plat.
en dan nog door mn team worden uitgescholden dat ik haar tanky bouw.... iemand zij AP/hybrid ofzo
Ap of hybrid irelia? Heb niet vaak zoiets doms gehoord! Wat heeft irelia in hemelsnaam aan AP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Gonzo_D schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:16:
Heb er zin in ben over 15 min klaar op stage en dan even de patch notes lezen.
Daarna weer aan me elo werken verdomme ben met me domme kop van 1369 naar 1199 gezakt dit weekend omdat ik dronken er achter ben gekropen.
Dit doe ik elk weekend, maar daarna kan je wel lekker winnen met hoge kda's xD

Eigenlijk kan je beter niet ranked in het weekend omdat iedereen verschrikkelijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin steeds meer een hekel aan tryndamere te krijgen. Van die opgefokte jong die er de hele tijd mee spelen. Alles weten ze beter. En ze worden de godganse tijd geganked 4v1 en dan de schuld geven aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Cvan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:29:
[...]

Ap of hybrid irelia? Heb niet vaak zoiets doms gehoord! Wat heeft irelia in hemelsnaam aan AP?
Haar E en haar ulti. Een WotA wilt nog wel eens leuk werken op haar hoor

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
speedzor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:16:
[...]

Haar E en haar ulti. Een WotA wilt nog wel eens leuk werken op haar hoor
Maar of het effectief is is een tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, denk je ook weer een leuk potje te gaan spelen.

Begint heel netjes: "we are a team of 4 premades! you should take mid!"
Ik geef netjes aan dat ik graag kogmaw wil proberen. En ze gaan akkoord.

Krijg je zo'n spelletje:

http://imageshack.us/photo/my-images/580/defeat.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ik heb 2 vraagjes

1.
als AD jungler/melee/bruiser gebruik ik deze runes:
9x ArP
9x flat armor
9x MR/level
2x ArP quinter
1x attack damage +3 quinter

^ is dit een goede runepage??

en 2.
wat is een goede algemene AP (carry) runepage?
Ik dacht iets met mana regen ofzo? :p

en vraag 3 :$
is Sion viable/sterk en fun 2 play genoeg om te kopen?

[ Voor 11% gewijzigd door LikeAKing op 05-10-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

1: Ja
2: magic pen red, mana regen/lvl yellow, ap/lvl blue, ap quint
3: AP of AD Sion? AP Sion heeft hoge ratio's en hoge hp vanwege zijn E, daarnaast hoge movespeed en hoge attack damage, zeker niet slecht.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Wow, als je snel elo wil grinden.

Neem cait en soraka met een vriend, push als een gek de toren. Full overextended, blijven schieten en Q op volle waves knallen.

Het beste is als je cait full attack speed page geeft (meer passive procs, en apen werkt niet op torens)

Ward je lane als je lvl 3 word, bij de drag en tribush, en laat soraka extra veel op hun jungler letten. Rond de 1200 - 1400 elo zijn junglers niet goed genoeg om je te stoppen, en supports te lui om te counter warden.

Je hebt rond lvl 6 de toren om, en waarschijnlijk 2 of 3 zoveel cs als hun carry. En heb je waarschijnlijk veel flame veroorzaakt in hun team. Laat soraka extra veel wards zetten en ga voor toren #2. Een grote kans dat de enemy nu wel reageerd, maar hun carry is useless op dat moment, en cait is heel goed/sterk rond lvl 6-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Elke vorm van samenspel met een buddy waar de een support en de ander AD pakt resulteert in dit fenomeen. Pak taric & vayne. Taric stunt, vayne doet 1 shot, tumble, stun vs wall, kill. Na 5 minuten ben je fed en rape je het hele low elo enemy team. GG

[ Voor 41% gewijzigd door Flapmo op 06-10-2011 07:52 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond een leuk potje Ranked gedaan. Ik Udyr jungle en vlak na een succesvolle gank lees ik ineens inde chat 'Hey Hobbyneuker!', zit Baristro (oid) bij de tegenstanders! Arme knul kon helaas niets doen aan het feit dat zo'n beetje z'n hele team zoog. Vooral Warwick liet zich makkelijk baiten, maar eigenlijk ging 't hele team ballen.

Niet zeuren knul, ik gisteravond 5/7 verloren dankzei falers :') Ergste was nog wel dat we een potje hadden waar onze Kog'Maw mid niet kreeg en dus maar vertrok. Sta je als Soraka alleen bot, dus wat doe je dan? Juist, Q eerst levellen. Uiteindelijk nog 5/4/4 gespeeld maar toen begon onze Morgana te zeuren dat ik niet support speelde :') Betere K/D, meer CS, en m'n hoedje had ik al. Paar keer Starfall op een target en 't begint echt hard damage te doen. Blitz + Xin jumpen mij na m'n hoedje, en ze konden beide nog maar net met hun leven ontkomen })

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
staat ergens een overzicht van xerath skills online met cijfers en al die meuk? Kan nergens op @ work >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Gisteren toch wel enkele leuke potjes met goters, 5vs5 ranked. laatste game werd ozne opponent zo hard gewiped dat het niet mooi was. Denk dat Saphua eerst een quadra kill had met ww. Laatste teamfight haalde ik dan nog een pentakill met kassadin en hop de game was over :)

BTW: complimenten voor mijn medespelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Helaas was ik niet die pro / op / gefeede Warwick* (ben de naam ff kwijt van wie hem wel was), maar dat waren wel vermakelijke potjes inderdaad. Eerst een quadra van Warwick gevolgd door een penta van Kassadin... erg leuk :D

* Maar ik was ook best goed, toch? :)

[ Voor 14% gewijzigd door SaphuA op 06-10-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren voor het eeerst een potje gedaan met kag'mow, hij kwam hier aardig vaak langs dus moest hem even proberen. Ik heb een aardig potje met hem gespeeld, maar het is toch niet helemaal mijn character. Kan ook komen omdat we in ons dominion potje geen Tank in het team hadden en het lijkt me dat kog het effectiefst is met een Tank voor hem en wat ik wel merk is dat je makkelijk char uit bushes kan jagen met de artillerie :)

Vanavond Kassadin en Kayle is proberen :)
Pagina: 1 ... 39 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.