[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Vraagje voor de nasus spelers. Ik volg de build van Nazanir.

Maar wanneer farm je nog net die ene extra creep of join je team fights? Want het probleem met Nasus is voor mij vooral dat die stand-offs bij towers killing zijn. Want ik farm mijn "Q" niet als we voor een tower hangen.

Een tweede vraag is, welke masteries gebruiken jullie voor Nasus?

En mijn laatste vraag is, hoe overleef je early game als je nog niet zoveel farm hebt? Want voor mijn gevoel is het bouwen van Manamune niet genoeg survival early game en dat een andere build met misschien meer HP.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Kog is niet zozeer OP, maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik kog helemaal stomp (als in 2 kills en 40cs op hem voor) in botlane totdat hij lvl 6/7 wordt. Hij doet teveel damage zonder items in de lane fase. In midgame valt het wel mee. Wat mij betreft maken ze de cooldown/manacost op lage levers iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word er zo moe van. Laatste paar potjes met Teemo gespeeld, waaronder een 9/3/18, ging super.
Potje daarna 0/6/7 omdat je gewoon in een totaal verpest team komt :{.
Geen missing roepen, waardoor je geganked wordt. Na vijf minuten (!) al bot tower kapot bij een premade duo :{. Zeggen ze daarna "laneing phase is over" en dat er geen missing geroepen hoeft te worden.
Echt, hoe krijg je een champ onder de knie als je gewoon in belachelijke teams komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:12:
Word er zo moe van. Laatste paar potjes met Teemo gespeeld, waaronder een 9/3/18, ging super.
Potje daarna 0/6/7 omdat je gewoon in een totaal verpest team komt :{.
Geen missing roepen, waardoor je geganked wordt. Na vijf minuten (!) al bot tower kapot bij een premade duo :{. Zeggen ze daarna "laneing phase is over" en dat er geen missing geroepen hoeft te worden.
Echt, hoe krijg je een champ onder de knie als je gewoon in belachelijke teams komt.
Ze hebben wel een punt...

SS roepen is mooi maar het is je eigen verantwoordelijkheid om niet geganked te worden. Je kunt dit niet bij je team leggen. Koop wards, let op de minimap en als Teemo plaats je shrooms slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Ze hebben wel een punt...

SS roepen is mooi maar het is je eigen verantwoordelijkheid om niet geganked te worden. Je kunt dit niet bij je team leggen. Koop wards, let op de minimap en als Teemo plaats je shrooms slim.
Na vijf minuten heb je als Teemo echt nog geen wards of shrooms natuurlijk. Als je dan top staat en er komen er drie tegelijk uit de bosjes, dan ben je gezien. Schuld in LoL wordt echt altijd aan iemand anders toegeschoven, terwijl game ervoor alles prima ging. Aan wie ligt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dan nog missen er dus 3 champs op de minimap en overextend je blijkbaar. Dat ligt dus aan jou.
Niet om vervelend te doen ofzo maar jij schuift toch ook de schuld van jouw dood naar je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

Na vijf minuten heb je als Teemo echt nog geen wards of shrooms natuurlijk. Als je dan top staat en er komen er drie tegelijk uit de bosjes, dan ben je gezien. Schuld in LoL wordt echt altijd aan iemand anders toegeschoven, terwijl game ervoor alles prima ging. Aan wie ligt dat?
Als ik zie dat een jungler missing is, net als een laner, dan speel ik toch echt wel een boel voorzichtiger. En als ik het echt niet te houden vind ga ik gewoon b, koop m'n eerste volgende item (boots/cloth/vamp scepter) en een ward. En zeker als Teemo hoor je niet gegankt te mogen worden. Je hebt flash, je W, en je passive die allemaal heel erg helpen bij een gank.
Dit gaat natuurlijk wel over top lane, mid hoor je niet gegankt te kunnen worden door drie man zo vroeg in de game (zo ja, dan heb je je lane te hard gepushed zonder vision) en bot heeft als het goed is rond 3 minuten al een ward up.
Denk ook aan wat voor character je speelt als top lane. Ben je Jax of Lee Sin, dan kan je veel beter ontsnappen aan ganks dan andere top laners (door naar je eigen creeps te jumpen). Met Teemo is dat early game natuurlijk een ander verhaal. Je bent erg squishy, en moet dus wel aardig voorzichtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@raymania

Dat je in een team met duoQ'ers kwam betekent automatisch dat de enemy ook premade is. Hierdoor is de game moeilijker en moet je extra veel warden en op de objectives letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

net ff gewonnen met dominion en we hadden 1 punt over :P aight

Afbeeldingslocatie: http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/494019epicwin.png

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Vaak is het zo met ss dat ik zelf niet aan het opletten met fiddle en ja fiddle is quishy. Vaak ontkom ik wel door middel van flash en running.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Nou afgelopen weekend een stuk of 8-10 potjes gespeeld en op 1 game na allemaal leavers (1 of 2) die toevallig in mijn team zaten, daar wordt je toch simpel van...

2x gehad dat de tank van ons team na level 6 oid gewoon leaved, daar zit je dan.
Eigenlijk zouden de overige teamleden bij dit soort situaties ergens voordeel moeten hebben met sneller levelen of meer goud oid, maar dat wordt natuurlijk best lastig als ze weer toevallig reconnecten.

Op reporten na kun je daar eigenlijk niet zoveel tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:39:
net ff gewonnen met dominion en we hadden 1 punt over :P aight

[afbeelding]
Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 15-09 14:59
Dreanor schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:37:
Vraagje voor de nasus spelers. Ik volg de build van Nazanir.

Maar wanneer farm je nog net die ene extra creep of join je team fights? Want het probleem met Nasus is voor mij vooral dat die stand-offs bij towers killing zijn. Want ik farm mijn "Q" niet als we voor een tower hangen.

Een tweede vraag is, welke masteries gebruiken jullie voor Nasus?

En mijn laatste vraag is, hoe overleef je early game als je nog niet zoveel farm hebt? Want voor mijn gevoel is het bouwen van Manamune niet genoeg survival early game en dat een andere build met misschien meer HP.
manamune?
doe het zo: regrowth pendant+heal pot first, sheen+merc treads, warmogs, trinity force, atma, win.
dan kan je kiezen tussen randuin/FoN wat je wilt. met ulti zit je dan op ongeveer 4.8k hp met goede runes.
manamune? op nasus? woef! wie laat de hond uit?

masteries is 0/9/21 met als summoner skills teleport/ghost, ghost is beter dan flash op nasus icm ulti, dat is slow dps en dan werk ghost beter.
runes is armorpen reds, mr/lvl blue, hp/lvl of armor yellow, hp quints.
eerst q en w, op lvl 4 1 in e, is niet belangrijk nog.
dit werkt voor mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mijn Nasus-build begint "standaard"
Regrowth -> Philo
Boots
HoG
Sheen

En vanaf dat punt gaan bouwen wat er nodig is. Boots afhankelijk van enemy team. Aegis als niemand anders die haalt. Ergens een keer TriForce afmaken en FoN/FrozenHEart afhankelijk van waar de meeste damage vandaan komt. Later ergens nog een keer de PhiloStone upgraden (ben FF de naam van dat item kwijt. Die met die short-duration area-of-effect ghost active)

0/9/21 Masteries
ArPen reds, Armor Yellow, MR/lvl Blue, 2HP quint, 1MS quint.
Skillprogressie:
QWEEERQQQQREEWWRWW Als ik moeite heb de lane te houden ga ik voor relatief veel in Spirit Fire.

QWEQQRQEQEREEWWRWW Als je de lane makkelijk in het midden kunt houden pomp ik zo snel mogelijk de base-damage van mijn Q. (Maakt last-hitten dan heel vroeg enorm makkelijk)

W is een one-hit wonder :)

[ Voor 31% gewijzigd door MazeMouse op 02-10-2011 23:32 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
ik zie veel mensen hier verwijzen naar een speciale nasus build welke build wordt hier nu eigelijk mee bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

badboyqxy schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:32:
ik zie veel mensen hier verwijzen naar een speciale nasus build welke build wordt hier nu eigelijk mee bedoelt?
Met "Standaard" bedoel ik meer de "standaard" voor tankyDPS. Philostone+boots+HOG.
Voor Nasus kun je daar standaard de Sheen aan toevoegen omdat de Sheen proc ook op je Q werkt (en dus permanente double-damage Q's eruit knalt)

[ Voor 19% gewijzigd door MazeMouse op 02-10-2011 23:33 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
De speciale Nasus build is die van Nazanir met Manamune. Ze staat enkele pagina's terug.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manamune is bijna even duur als Sheen + Zeal. Ik heb zelf nooit mana problemen als Nasus, dus ik zie niet echt in waarom Manamune zo goed zou zijn. Het is een item waar je mid game pas echt voordeel van hebt. Verder vertraag je je TF wel aardig hard, en kan je pas veel later een keer een defensive item kopen. De movement speed van TF moet je ook niet onderschatten, zeker als Nasus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Bedankt voor de reacties, misschien ben ik nog niet ingespeeld genoeg met Nasus om Nazanir's build te doen met manamune als eerste item.

Voor diegene die afvragen welke build dat is, hier is de link: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36768862

De filosofie is dat je met het geld wat je anders in triforce stopt nu in manamune + defencive items. Waardoor je sterker zou staan. Dus manamune + Negatron Cloak + Glacial Shroud = triforce (qua geld).

Al moet ik wel zeggen, dat ik vaak redelijk solide en met positieve personal scores eindig, maar early game is voor mij een rank. Daarbij moet ook gezegd worden dat ik met een lvl 12 vriend speel en dus de laatste tijd lang niet altijd tegenover lvl 30 spelers sta. ;)

Nog twee vraagjes dan:

- Maar wanneer farm je nog net die ene extra creep of join je team fights?

- Mijn laatste vraag is hoeveel Q farmen doen jullie ongeveer. Ik voel met 300 mij nog niet echt sterk (dus 100 minions). Pas vanaf de 600 + damage vind ik dat ze voor mij moeten oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is lastig te zeggen wanneer je naar de teamfights moet gaan. Maar ik ga eerder wel dan niet. Als de aantallen gelijk zijn, bijvoorbeeld 4v4 dan wil ik af en toe wel wachten. Is het 5v4 dan _moet_ je er gewoon heen. Bij 3v4 ga ik door met farmen. Zoiets, grofweg. Maar elke game is anders natuurlijk, dat 'gevaar' moet je een beetje leren aanvoelen :)

300 farm is best netjes voor zijn Q, heb ik ook in gemiddelde games met Nasus. Vergeet niet dat SS zelf ook nog flink damage doet op max level en dat het een gewone autoattack is. Je normale AD komt er ook nog eens overheen. Als je je Q natuurlijk op een tank gebruikt is het niet indrukwekkend, maar als ik het op een caster of ranged carry doe, dan willen ze wel wegrennen hoor. :+ Probeer gewoon altijd Q's te pakken als dat kan. Geen jungler? Pak jungle creeps. Net een teamfight gewonnen? Farm een hele wave (of twee) met je Q. Nooit stoppen :)

Overigens speel ik zelf Nasus altijd 0/21/9 voor extra tankyness. Daardoor heb ik het gemakkelijker als ik 2v1 kom te staan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:49:
Manamune is bijna even duur als Sheen + Zeal. Ik heb zelf nooit mana problemen als Nasus, dus ik zie niet echt in waarom Manamune zo goed zou zijn. Het is een item waar je mid game pas echt voordeel van hebt. Verder vertraag je je TF wel aardig hard, en kan je pas veel later een keer een defensive item kopen. De movement speed van TF moet je ook niet onderschatten, zeker als Nasus.
Ok here we go:
- Als je als Nasus solo top bent en je hebt een low harass opponent (Irelia, Chogath etc.) is er niet zoveel aan de hand en kun je ook makkelijk voor een andere build gaan. Met je Q heal je dan eventuele damage die je hebt gehad redelijk simpel weer bij.
- Als je Nasus solo top bent en je hebt een high harass opponent met burst damage (Jax, Akali etc.) of een 2v1 kun je niet voldoende bij healen en is je regen van die ene regrowth pendant ook niet voldoende. Dan ga je dus spirit fire gebruiken om mensen op afstand te houden en van onder je toren nog een beetje te kunnen farmen. SF vreet mana.
- Warmogs is op zich een goed item, maar is tenzij je OF supergoed farmt OF flink wat kills haalt early game best lastig te verkrijgen. Tot die tijd ben je vrij squishy en kun je eigenlijk niks. Als je voor manamune gaat, die met goedkope tussen-items snel te bouwen is, heb je die vrij snel en kun je daarna doordat je SF makkelijker kan gebruiken en van je Q ook nooit oom raakt veel makkelijker farmen en heb je sneller je tank-items. Bovendien doet een manamune zodra je wat verder in de game komt echt behoorlijk veel damage, zeker voor wat ie gekost heeft.

Heb ik het zo een beetje bij het juiste eind, Nazanir? ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36861761,noline]
wat hadden wij toch ongeluk met teammates vrijdag ... jeezes :(
zit ondertussen wel weer op 1150 na gezakt te zijn onder de 1100.

nasus solotop op 1100-1200 is lache als je iemand op je lane hebt die het besef niet heeft je te stoppen met farmen... zat op 1game op +400 op me Q jah dan vraag je er gwn om ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
wat las ik daar nou net? hard lane is spirit fire pompen? dan gimp je jezelf. met een sterke q en innate lifesteal+pendant blijf je echt wel in lane. als je na een kwartiertje +2xx hebt op q sloop je echt wel hard.
voor mij altijd qwqeqrqwqwrww etc. je mag nooit q skippen, nooit.

manamune doet op nasus nooit veel damage want je komt echt niet boven de 2k mana uit, warmog+atma is altijd koning op nasus. hp/dmg/armor. het klinkt leuk ik kan SF spammen maar daar ben je niet voor, het doet crappy dmg het is alleen goed voor de -40 armor en dan een Q eroverheen, maar als je je q gimped door niet te lvlen...oef...

het klinkt leuk maar nasus heeft na sheen echt nooit mana issues, waardoor survivability een betere keus is dan dat beetje dmg van manamune.

maar. pak gewoon poppy, ad poppy is baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:18:
[...]
wat hadden wij toch ongeluk met teammates vrijdag ... jeezes :(
zit ondertussen wel weer op 1150 na gezakt te zijn onder de 1100.

nasus solotop op 1100-1200 is lache als je iemand op je lane hebt die het besef niet heeft je te stoppen met farmen... zat op 1game op +400 op me Q jah dan vraag je er gwn om ....
Ja vrijdagavond was chill :/ Zo gingen al mijn ranked games tot nu toe. Ik zit nu op een elo die ik hier niet eens durf te noemen :+ Aan de andere kant, op dit niveau _moet_ het mogelijk zijn om mezelf naar buiten te carryen.

Ondanks mijn magere ervaring met full support spelen ging dat dan nog wel aardig vond ik :P We hadden alleen telkens dikke pech met onze teammates. Een keer een Nasus die niet gestopt werd in zijn farm, later een Cho'gath precies hetzelfde. Dom dom dom.
Cpt.Chaos schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:19:
[...]
manamune doet op nasus nooit veel damage want je komt echt niet boven de 2k mana uit,
Als je later een frozen heart bouwt (en dat doe ik vaak), dan heb je na een tijd toch echt een flinke berg mana hoor. :) Zéker meer dan 2k.

Nou ja, er zullen veel builds zijn die werken op Nasus, maar de build van Nazanir bevalt mij persoonlijk prima. Niets dan positieve games gespeeld met hem sinds ik die build hanteer.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of die trollpick van een shaco ... echt zo een FML moment :x

je ging goed als support. Volgende keer speel ik support en ga jij maar AD carry ofzo. kunnen we zien hoe dat gaat. tenzij top niet wordt doodgefarmed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
kan iemand de nazir build uitschrijven heb gezocht kan hem alleen nergens terug ivnden op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Cloud schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:29:
[...]

Ja vrijdagavond was chill :/ Zo gingen al mijn ranked games tot nu toe. Ik zit nu op een elo die ik hier niet eens durf te noemen :+ Aan de andere kant, op dit niveau _moet_ het mogelijk zijn om mezelf naar buiten te carryen.

Ondanks mijn magere ervaring met full support spelen ging dat dan nog wel aardig vond ik :P We hadden alleen telkens dikke pech met onze teammates. Een keer een Nasus die niet gestopt werd in zijn farm, later een Cho'gath precies hetzelfde. Dom dom dom.

[...]

Als je later een frozen heart bouwt (en dat doe ik vaak), dan heb je na een tijd toch echt een flinke berg mana hoor. :) Zéker meer dan 2k.

Nou ja, er zullen veel builds zijn die werken op Nasus, maar de build van Nazanir bevalt mij persoonlijk prima. Niets dan positieve games gespeeld met hem sinds ik die build hanteer.
Solo is ook lastig om een ranked game te carryen. En mocht je een game willen carryen moet je goed worden met ijungler leesin/gp of een leuke champion top udyr/irelia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

Solo is ook lastig om een ranked game te carryen. En mocht je een game willen carryen moet je goed worden met ijungler leesin/gp of een leuke champion top udyr/irelia.
leesin / gp / amumu is instaban tegenwoordig op 1100 - 1200 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
wat las ik daar nou net? hard lane is spirit fire pompen? dan gimp je jezelf. met een sterke q en innate lifesteal+pendant blijf je echt wel in lane. als je na een kwartiertje +2xx hebt op q sloop je echt wel hard.

manamune doet op nasus nooit veel damage want je komt echt niet boven de 2k mana uit, warmog+atma is altijd koning op nasus. hp/dmg/armor. het klinkt leuk ik kan SF spammen maar daar ben je niet voor, het doet crappy dmg het is alleen goed voor de -40 armor en dan een Q eroverheen, maar als je je q gimped door niet te lvlen...oef...

het klinkt leuk maar nasus heeft na sheen echt nooit mana issues, waardoor survivability een betere keus is dan dat beetje dmg van manamune.

Don't knock it, till you try it: Manamune: 1350 mana totaal, Frozen Heart: 500, BV: 375, Tri 250 en Nasus zijn base mana van 1010 zit je makkelijk tegen de 3500 aan, als het al niet meer is.

Het is natuurlijk erg leuk Nasus rondom zijn Q te bouwen, maar ik heb gemerkt dat je met deze build heel veel damage doet met Q, gewone aanvallen en toch een hele grote rol speelt in teamfights. Je mag best kritiek hebben op mijn build, maar wel nadat je hem zelf hebt geprobeerd. Minstens 3 mensen hier (buiten mijzelf natuurlijk), hebben erg veel succes geboekt met deze build, dus zo slecht is hij blijkbaar toch niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:32:

je ging goed als support. Volgende keer speel ik support en ga jij maar AD carry ofzo. kunnen we zien hoe dat gaat. tenzij top niet wordt doodgefarmed ...
Dat is een deal :p Episch eigenlijk dat de enige game die we wonnen met die instalockende Vladimir was, waarvan we van tevoren dachten keihard te gaan verliezen _o-
badboyqxy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:36:
kan iemand de nazir build uitschrijven heb gezocht kan hem alleen nergens terug ivnden op het forum
Hij werd een paar posts terug nog gelinked: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36768862 ;)
dragon3016 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

Irelia kan ik goed mee overweg. Helaas ben ik nog steeds vaak 4th of 5th pick dus ja, weinig te kiezen dan. Aanpassen aan de rest :) Nou ja, als ik nu gaan solo queuen hoef ik me niet aan te passen, want compositie maakt geen hol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Poppy wil ik ook graag nog een keer onder de knie krijgen (moet ik hem eerst kopen maar ze is nog wat te duur :P).

Anyways, die Nasus build is echt wel stevig. Ik als onervaren Nasus speler (heb 10 potjes erop zitten) zit nu altijd met positieve scores. Afgezien van de eerste 2 a 3 potjes, maar daar stond ik solo tegenover twee ranged e.d.

Zo heb ik laatst nog een quadra kill gescored toen ik redelijk basis items had (manamune, Catalyst, Glasial Shoud en Sheen). Ons team rende terug van een verloren teamfight. Zij waren allemaal leven en van ons twee dood. Omdat ze begonnen voordat ik eraan kon komen, was het vijandige team redelijk verzwakt (ja, ik farmde mijn Q nog net ff wat langer).

Dus ik erin, Q op squishy. You have slain an enemy. Ulti activeren want ik ging redelijk achteruit met mijn health. Vervolgens AoE + slow + Q op de ad carry. Double kill. Ghost geactiveerd gezien de derde weg aan eht rennen was. Q, toren ignoren Q en tripple kill. Doorrennen langs te volgende toren, Q = bye bye teemo, quadra kill en de laatste kreeg mij dood bij hun nexus. :P Waar uiteraard nog twee torens stonden maar ik was zo close.

Dus de build werkt echt wel, alleen ik werk nog niet super met Nasus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:15
Dreanor schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:59:
[...]

Poppy wil ik ook graag nog een keer onder de knie krijgen (moet ik hem eerst kopen maar ze is nog wat te duur :P).

knip
Poppy is 450 tegenwoordig, is dat te duur :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Thasquealer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

Poppy is 450 tegenwoordig, is dat te duur :o
Daarom de dubbele punt pee erachter. Haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:32:

Duo Q gaat er geloof ik ook vanuit dat je uit dergelijks doet, Dus een jungler+ solo top/mid, of DUO bot. Het systeem gaat er dus al vanuit dat je beter gecoördineerd gaat spelen en matched je zo met iets betere/hogere elo spelers. Als je geen gebruik maakt van dit voordeel is de kans groter dat je verliest.

Correct me if im wrong, maar ik geloof ooit iets dergelijks gelezen te hebben.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Dat is een deal :p Episch eigenlijk dat de enige game die we wonnen met die instalockende Vladimir was, waarvan we van tevoren dachten keihard te gaan verliezen _o-

[...]
i am vladimir i am mid... en zo de hele tijd .. de hele ban/picks lang. Ik werd helemaal gek :')

@intruder: op 1100 maakt dat op zich niet veel uit. Elo hell is elo hell :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Intruder schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

Duo Q gaat er geloof ik ook vanuit dat je uit dergelijks doet, Dus een jungler+ solo top/mid, of DUO bot. Het systeem gaat er dus al vanuit dat je beter gecoördineerd gaat spelen en matched je zo met iets betere/hogere elo spelers. Als je geen gebruik maakt van dit voordeel is de kans groter dat je verliest.

Correct me if im wrong, maar ik geloof ooit iets dergelijks gelezen te hebben.
Hij zal je eerder tegen andere duoq's matchen, en als dat niet lukt inderdaad tegen solo's met iets hogere elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Je weet dat je met extra punten in Q alleen de cooldown wat verlaagt en de base dmg wat omhoog gooit? Je krijgt nog steeds 3 bonus dmg op je Q opgebouwd als je er een kill mee maakt terwijl je Q level 1 is hoor :P Tuurlijk kun je wat sneller je Q farmen met een lagere cooldown, maar als je continue low health bent moet je goed oppassen voor harass en kun je ook minder makkelijk naar creeps toelopen voor je Q en ben je netto vaak nog slechter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind juist Spirit Fire levelen handig voor wat harass. Eerst Wither op tegenstander en dan afhankelijk van waar ze naartoe lopen SF eronder mikken. Ik pak meestal vroeg twee leveltjes in Q en voor de rest max ik R > E > Q > W. De damage-farm met je Q is inderdaad niet afhankelijk van het level. Inderdaad zou een voordeel zijn dat je vaker Q kan gebruiken, dat wel.

Ik zal R > Q > E > W eens testen. Denk ik wel wat situatie afhankelijk (kun je eenvoudig en relatief ongestraft in melee range komen?) maar valt zeker eens te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Speelde zelf nasus ook altijd R>Q>E>W maar ik zal als ik zo thuis ben Manamume proberen (+ de rest van Nazanirs build ^^), Klinkt als een erg viable build imho, al is het wel zo dat je Spirit fire waves gaat instakillen ofniet? waardoor je wel heel erg veel last hits met je Q misloopt, of zie ik dit verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Intruder op 03-10-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Klopt, daar moet je mee oppassen inderdaad. :) Ik probeer SF dus ook zo te plaatsen dat je vooral de champs raakt en zo weinig mogelijk creeps. Het fijne is wel dat je toch de mogelijkheid hebt. Als het dus eens niet zo lekker gaat kun je met een paar lvls in SF er wel voor zorgen dat je tower weinig tot geen damage oploopt. Andersom werkt dat ook als je net je tegenstander afgemaakt hebt. Een paar keer SF en je kunt meteen de tower aanvallen. Uiteindelijk dus wel je E met beleid gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:18:
Speelde zelf nasus ook altijd R>Q>E>W maar ik zal als ik zo thuis ben Manamume proberen (+ de rest van Nazanirs build ^^), Klinkt als een erg viable build imho, al is het wel zo dat je Spirit fire waves gaat instakillen ofniet? waardoor je wel heel erg veel last hits met je Q misloopt, of zie ik dit verkeerd?
Spirit Fire tot lvl 3 levelen dan. Dan killt hij niks en kun je supersimpel lasthitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Snap ik, maar dan nog, je zult ze dan wel allemaal pakken, ongetwijfeld. maar als je je Q niet levelt heeft ie een relatief hoge CD waardoor je dan alsnog maar 1 van de 6 minions pakt (lijkt me).
Mja ga het vanavond proberen in een paar potjes en dan zie ik wel wat er van komt ^^, maar ik ga sowieso niet de waves farmen met mijn E, alleen als ik hard gepushed word of moeite heb met farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:34:
Snap ik, maar dan nog, je zult ze dan wel allemaal pakken, ongetwijfeld. maar als je je Q niet levelt heeft ie een relatief hoge CD waardoor je dan alsnog maar 1 van de 6 minions pakt (lijkt me).
Mja ga het vanavond proberen in een paar potjes en dan zie ik wel wat er van komt ^^, maar ik ga sowieso niet de waves farmen met mijn E, alleen als ik hard gepushed word of moeite heb met farmen.
Precies, dat is ook het idee. E is meer om achter de hand te houden voor:
- Tegenstander leavet lane, snel tower pushen
- Je wordt te hard geharasst en kan lastig farmen
- Makkelijk farmen met Q door een wave te SF-en en de CS op te pikken met Q.

In principe level ik Q en E ongeveer evenveel. Als het farmen echt heel makkelijk gaat laat ik E gewoon maar 1 puntje. Je skillbuild is niet 'set in stone', dus wees creatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je caitlyn / taric goed kan counteren, als je niet te afhankelijk kan of wil zijn van je jungler?
Ik heb de grootste moeite als vayne tegen een caitlyn/taric. Ik ben gedropped van 1400~ elo naar onder 1200.. afgelopen weekend. Ik moet wel zeggen dat je er dan achter komt hoe weinig mensen weten hoe ze een support moeten spelen. (De brush niet warden, een shielder picken ipv healer tegen cait/taric).

Geen goeie ganks van jungle, en dan nog heeft caitlyn een goede escape ability :/

Maar ja ik kan niet altijd de schuld geven aan m'n teamleden :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:26:
Weet iemand hoe je caitlyn / taric goed kan counteren, als je niet te afhankelijk kan of wil zijn van je jungler?
Ik heb de grootste moeite als vayne tegen een caitlyn/taric. Ik ben gedropped van 1400~ elo naar onder 1200.. afgelopen weekend. Ik moet wel zeggen dat je er dan achter komt hoe weinig mensen weten hoe ze een support moeten spelen. (De brush niet warden, een shielder picken ipv healer tegen cait/taric).

Geen goeie ganks van jungle, en dan nog heeft caitlyn een goede escape ability :/

Je kan beter Taric proberen heel snel kapot te bursten bij een gank. Maargoed, die lane is vrijwel niet te counteren. Cait heeft een OP range, daar kun je alleen met sustain iets tegen doen. Pak een tristana + soraka bijvoorbeeld en blijf bij je tower farmen + healen totdat je een gank krijgt van je jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 0x een soraka mogen hebben als support, meestal is' t Janna :') heb ik helemaal niks an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Daar heb je gelijk, de range van cait is echt belachelijk. Persoonlijk heb ik altijd problemen met die endless rage van tryndamere, dan kan je nog zo sterk zijn maar dat haalt dan ook niks uit.
Ik speel zelf ook vaak vayne, leuke champ :)
Mijn build wijkt wel af van alle die er tot nu toe zijn maar t werkt wel >:)

Erger me wel rot aan alle leavers/afk'ers de laatste tijd, heb nog geen enkele match gespeeld zonder in de laatste 2-3 weken.
Word gewoon echt onmogelijk om te winnen soms.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou belachelijk is de range niet, maar wel groot ja. Tristana heeft echter vanaf een bepaald lvl (6?) een groter range. Dus als er één AD counter is, dan is Tristana het wel. Verder is Janna inderdaad prut als support in zo'n situatie, omdat ze je niet kan blijven healen. Daar zul je toch echt Soraka, Sona of anders Alistar voor moeten hebben.

@LyP0
Wat voor level is je account?

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 03-10-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:35
LyP0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:57:
Erger me wel rot aan alle leavers/afk'ers de laatste tijd, heb nog geen enkele match gespeeld zonder in de laatste 2-3 weken.
Speel je veel in de (vroege) avonduren en weekenden?! Want vooral op vrijdag en zondag is het "idiotengehalte" uitermate hoog op de EUW servers.. Ik speel dan altijd op de NA servers, daar is het ietsie minder.
En doordeweeks, laat in de avond, is het niveau ook wel iets hoger, qua serieusheid.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon concentreren op farmen in het begin, cait is zon beetje de slechtste carry in teamfights dus als je ongeveer even veel farm hebt zit je goed. Als je janna als support hebt gewoon starten met cloth armor 5 pots en een wriggles bouwen. Cloth armor + armor yellows en 5 pots geeft je prima armor en veel sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:43:
Ik heb 0x een soraka mogen hebben als support, meestal is' t Janna :') heb ik helemaal niks an.
Klinkt als een serie slechte Janna's. Zo'n goede support, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janna is imo een van de beste supports.
Ik en mn duo partner spelen altijd janna + AD bot, en dat verliezen we amper ;) Chain CC met janna terwijl ik als AD ze neerburst. (MF+Janna werkt best imo, want MF burst is ENORM hoog.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
poppy burst knetterhard.

weer even op nasus: voor mij is wither>SF, het is de beste slow uit de game, zodra je een hoge wither hebt is de carry niks meer, en met lvl 1 is dat niet zo.

elo hell..ha! das toch tot 1400-1500? ik heb al 850 nu dus ik ben er bijna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28

Uit ervaring is dit lastig te counteren, het beste is je concentreren op de ck en te vermijden dat er damage op je gedaan wordt.
Bij level 6 veranderd de zaak en kun je veel aggresiever gaan spelen icm met je ulti. Meeste support neigen als jij je ult popt door de bushes terugtelopen dit is uitstekend voor vayne aangezien je dan kan proberen ze tegen de muur te schieten. Het is ook handig als je dan een cv ter beschikking hebt.
Als je met al dit nog een janna hebt is een kill relatief te doen haar whirlwind,slow en ulti zijn hiervoor uitstekend materiaal voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Ninjaman op 03-10-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Cpt.Chaos schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:19:
weer even op nasus: voor mij is wither>SF, het is de beste slow uit de game, zodra je een hoge wither hebt is de carry niks meer, en met lvl 1 is dat niet zo.
Dat valt wel mee hoor. Wither doet vanaf lvl 1 al een MS en AS slow van 35% voor 5 seconden. Op lvl1 komt daar elke seconde nog 3% bij. Dus 35, 38, 41, 44, 47%. En dat op lvl1 :) Ik vind het wel degelijk een one point wonder, dus max Wither als laatste. Mocht je natuurlijk last hebben van een zware AD carry en het gaat niet lekker, kun je er altijd eerder meer punten in stoppen. Maar dat ben ik nog niet vaak tegengekomen, nog maar één keer met een Xin die iets teveel kills early game kreeg.
elo hell..ha! das toch tot 1400-1500? ik heb al 850 nu dus ik ben er bijna :P
Nee de elo hell waar de meesten over spreken stopt bij 1400. Dat was dan nog vóór de Season 1 elo reset, dus die grens zal op dit moment denk ik nog iets lager liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Baristo op 03-10-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

Gewoon concentreren op farmen in het begin, cait is zon beetje de slechtste carry in teamfights dus als je ongeveer even veel farm hebt zit je goed. Als je janna als support hebt gewoon starten met cloth armor 5 pots en een wriggles bouwen. Cloth armor + armor yellows en 5 pots geeft je prima armor en veel sustain.
Zo lame :( Helemaal defensive gaan spelen tegen cait :( Het concentreren op farmen begrijp ik, maar zelfs onder de turret farmen is klote tegen cait. Juist ja, de range die ze heeft. Dus je mist dan altijd wel wat.

Ik had 1x eens first blood op d'r voordat de minions spawnde door in de tri-bush te hiden en condemn als eerst te skillen.

Daarna lekker farmen, ondanks dat ze natuurlijk flink de lane weer eens pushed. Eerste trip terug, had al boots + dorans blade, BF sword en ik gluur ff naar het aantal CS terwijl ik terug loop. Ik sta op 80cs~ tegen 89, 90, 91, en oplopend van caitlyn :') WTF!

Ga ik terug, terwijl mijn support terug naar huis gaat, en zie een mogelijkheid om haar tegen de wall te stunnen. BOEM stun, auto-attack, exhaust, tumble, autoattack. Ze exhaust mij ook en krijgt een heal ondertussen van soraka maar ik pop nu m'n R en blijf auto attacken.
Ik krijg ineens harde crits, maar ik krijg haar uiteindelijk dood en ik heb nog maar 1 blokje van m'n HP over..

Ze had slechts een dorans blade equipped............. ik snapte d'r geen bal van. Wish werd volgens mij niet gebruikt. Ik had geen Q's gegeten of een trap. Enkel auto attacks..

Dit was gister mijn hoogte punt van alle caits waar ik tegen heb gebattled afgelopen weekend. God damnit, het is gewoon irritant!! Fucking BF sword en dorans blade, een stun, exhaust, een ulti en dan nog zoveel moeite om d'r te killen.

Rune ik verkeerd ofzo, ik snap 't echt niet. Misschien moet ik full ARP gaan zodat de hele 30 armor er af gaat.
Nu heb ik ARP voor reds. AD for yellows, AS for blues en AD quintessences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Cait taric is helemaal niet zo OP, maar wel heel simpel. Wat je doet is taric zijn stun baiten, om daarna lekker op cait te kunnen rammen voor +-10 sec. Het liefst bait jou support de stun. Met tristana heb heb je ook rodl lvl 8 meer range. Als cait en taric pushen vraag je jungler om hulp en cs onder de toren. Meestal heb ik dan 10% minder cs als cait. Regel #1 feed ze niet dan snowballed het wel heel snel tegen je, je wil niet uitlvld raken of gratis dorans uitdelen aan cait. Vanaf mid game is jou team veel beter af met het hebben van een ander support en AD carry.

Taric als support neem je eigenlijk om ad heavy teams te counteren en cait neem je eigenlijk omdat je nieuw bent met ad carries. Samen hebben ze een makelijke lane, maar mid/late game is er geen synergy.

Ik heb vorige week wat rond zitten k*tten met ad carries en runes, builds en masteries. Tristana en vayne zijn heel goed in soloQ. ik trollde een beetje met dodge runes boots en nimbless masterie en het werkte super goed. Daarnaast neem ik ook wriggles en heb dan +- 100 armor en 20% dodge, lifesteal en fast dragons.

De dodge is super goed mid game omdat na een team fight. Meestal de AD champs overblijven en je 1v1 de AD zowiezo afmaakt met 20% dodge. Wriggles rushen heeft ook voordeel, meestal heeft hun ad bf wanneer ik wriggles finish maar hebben we IE samen klaar. ik weet niet waarom maar wriggles is heel chill voor een AD carry. Die 30 armor helpt je waarschijnlijk erg veel in harrass, en maakt het wat makelijket om risico te nemen.

Dit is wat voor mij goed werkt maar heb zelf geen moeite om te farmen onder een toren, dus doe dit dus heel graag vooral tagen taric + cait.

Onthoud dat taric eigenlijk een hele slechte support is als zijn stun op cd is. Zijn heal en armor (de)buff zijn heel middelmatig net als zijn ultimate. Sona/soraka/janna zijn veel betere keuzes tegen veel teams.

Edit: een soraka heals lvl5 geeft 100 armor 5-6 seconden trololol, en ja je runed verkeerd. AD yellows zijn echt alleen goed om makelijk te farmen. Vooral met vayne die zo'n kleine range heeft en carries killed wil je survivabilty. Armor yellow en mr blu is niet erg voor haar (dmg doet ze toch al wel of geen runes).

Tip vs soraka, focus eentje eerst zodatze heald, ga daarna vol op de andere (die zonder armor buff).

[ Voor 9% gewijzigd door Baristo op 03-10-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De harrass blijft doorgaan onder de turret. Q's en range, het is niet zo dat ze dan teruggaan :') Dat zijn weer eens glorieuze momenten voor de jungler maar dit weekend heb ik niet mogen meemaken dat die dan langskomt. Ik ga maar proberen wriggles te bouwen. Maar je gaat dan 21/9/0 ofzo? Niks in utility? hmm

Welke rune setup heb jij? O en btw ik speel exclusief ashe/vayne/tristana als AD carry, maar vayne vind ik zonder twijfel het leukste om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ja met dodge erbij ga ik 21/9/0, nimbless (10% ms na een dodge) is te goed.
Bijv ashe chased jouw, 1 dodge, en je bent uit haar AA range. (dodge op ashe AA slowed niet xD)

Het is ook wel de schuld van jou jungler dat hij niet blijft ganken. Wat ik ook doe als ik ad (ja als carry) is een pink ward kopen om hun ward te counteren. 125 gold en je junger kan weer ganken je krijgt zelfs 25 gold terug op elke ward.

alleen op vayne zou ik geen wriggles halen. Omdat ze zoveel anders werkt als AD carry als alle andere. Ik heb all attack speed geprobeer op vayne (31% as 12 armor runes) en rapede hard nadat ik black cleaver had. De armor reduction kan je zien als een soort van wriggles als je drake doet.

Maarja vayne is een slechte laner, zo is eenmaal gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vayne is gewoon een hele slechte keuze tegen cait. ze heeft en hele korte range en je kan niet even hard creeps killen. Dus ga je teruggedwongen worden onder je tower en daar ga je cs missen en kan cait je makkelijk q'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver, dus geen vayne meer voor mij?? Zo irritant om zo een caitlyn te zien auto attacken alles, keihard aan 't farmen en dan jij al die moeite doen voor CS. Dit is een trieste dag voor LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Elo hell is geen vast getal, het is een 'state of mind'. Van zodra je jezelf op een elo vindt waar jij niet thuishoort, dan zit je in elo hell.
Voor de ene speler is 1000 elo hell omdat hij in 1200 hoort, voor een ander kan diezelfde 1200 ook elo hell zijn omdat hij een 1500 speler is. Het heeft dus geen nut daar een getal op te plakken, het is iets persoonlijks.
Ikzelf ben in 2-3 dagen tijd van 1530 naar 1370 teruggevallen. Niet omdat ik er niet thuishoor, maar vanwege enorm slechte teammates met hun initial boost.
Zit ik daarom in elo hell? Ja, maar dit elo kan voor iemand die nu 850 heeft, het walhalla betekenen.

Tip: pak een AP mid character (liefst morgana, maar Brand, Cassiopeia, Annie, Gragas, Anivia,... gaan je even goed kunnen carrien mits je kent), gank je sidelanes van zodra je level 6 bent en pubstomp ze.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat ook dat tijdens het bannen en hero kiezen er niet meer gecommuniceerd wordt?
Als je een 'Hi' zegt geen respons...

of heel soms is het andersom, maar dan wil iedereen 'mid' .. de bekende 'I was first' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
ik ben er ook klaar mee. "i cant win so i go afk-cry"
you ruin my elo noob im afk
altijd een ander zijn schuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Speelde vmiddag ook een ranked, 3 spelers claimden ad carry in de eerste seconde dat we in queue zaten xD.
Toen hebben er 2 met een boos gezicht een andere champion gekozen en zijn ze gaan trollen, killsteal sona enzo, Heb ze geignored en toen ff door gespeeld ^^ uiteindelijk ook nog gewonnen. andere team focuste mij niet en ik speelde akali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:09:
Speelde vmiddag ook een ranked, 3 spelers claimden ad carry in de eerste seconde dat we in queue zaten xD.
Toen hebben er 2 met een boos gezicht een andere champion gekozen en zijn ze gaan trollen, killsteal sona enzo, Heb ze geignored en toen ff door gespeeld ^^ uiteindelijk ook nog gewonnen. andere team focuste mij niet en ik speelde akali.
Mjah als je weet dat ze gaan trollen kun je maar het beste je sterkste heroe kiezen en hopen dat je kan carryen. Iets anders zit er dan toch niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Btw heb maar ff die build van je geprobeerd nazanir.

Werkt ziek goed. had ik niet verwacht. Ik moest mid tegen een andere nasus en mijn herras was veel hoger doordat ik mijn spirit fire levelde. dus ik heb hem compleet outplayed. Heb maar ff een screenie gemaakt xD

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/9656/thxnazanir.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cool huh? :D Het LIJKT heel krom, maar als je de redeneringen die Cloud, Nazanir en ik hebben gepost even doorleest zie je waarom het werkt. Gewoon een superveelzijdige build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:02:
Btw heb maar ff die build van je geprobeerd nazanir.

Werkt ziek goed. had ik niet verwacht. Ik moest mid tegen een andere nasus en mijn herras was veel hoger doordat ik mijn spirit fire levelde. dus ik heb hem compleet outplayed. Heb maar ff een screenie gemaakt xD

[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us
OMG NOOB, censureer de namen van de rest dan :? :(

Nu ziet iedereen dat ik negatief stond met cassio, status weet je wel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:25
wow wie was die troll cassio ?!! echt slecht .... status zo laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:18:
wow wie was die troll cassio ?!! echt slecht .... status zo laag
Photoshop... Ik ben gestopt toen ik No1 5v5 solo rank stond vorige season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:25
ik geloof het! :) trouwens wordt er woensdag gepatched of niet ? IK WIL XERATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

ik organiseer een LAN-Party, en er zit een LoL compo in, dus Belgische spelers (NL is ook welkom natuurlijk maar gwn minder praktisch voor hen wss) neem zeker een kijkje op www.landay.be als je wilt. Ik hoop dat dit nu niet onder spammen gezien word maar het is niet zo eenvoudig om mensen te vinden voor LoL terwijl het wel een super tof spel is :) En hoe meer zielen hoe mee vreugd.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zolang het bij 1 post blijft en het ook nog flink gerelateerd is aan lol zie ik er geen probleem in. Er zijn hier ook wel eens mensen gerecruit voor een toernooiteam, lijkt mij niet zoveel verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elo hell ligt bij mij al op 1200... gisteren ook weer...

Instalock annie als first pick.. ik dacht van oké. Als ie ze maar kan spelen.. NOUW begint die kerel een potje te ragen omdat hij gekilled wordt door malhazar ...
Had je nog 2 mensen die dan irelia EN nasus kozen ... zat je dus top met nasus en bot met rammus & irelia...
een useless nocturne jungle .. was er effe helemaal klaar mee.

De potjes met AJ27 & Thepedestrian als Support+ad carry gingen natuurlijk wel weer strak :D
ik begin men alistar combo onder de knie te krijgen :')

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die Alistar combo is best leuk soms, maar meestal gebruik ik hem niet eens. Vind het vaak net zo handig om gewoon zodra er iemand naar mijn carry toe loopt hem te knockuppen, snel om hem heen te lopen en onze tower range in te beuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:49:
Die Alistar combo is best leuk soms, maar meestal gebruik ik hem niet eens. Vind het vaak net zo handig om gewoon zodra er iemand naar mijn carry toe loopt hem te knockuppen, snel om hem heen te lopen en onze tower range in te beuken
Flash => knock => Stun => GG. hoeveel ik gisteren me niet geamuseerd heb om de enemy cait lyn zo te rolle :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Alistar vayne is een goede combo xD, Knock up/Knock back/Shoot into Wall. Met een goed gecoordineerde combo heb je iemand voor 100% zeker dood, omdat ze er niet uit kunnen flashen, zo lang hou je ze dus bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new free champs !
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/fiddlesticks.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/kassadin.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/malphite.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/morgana.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nidalee.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/shen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/garen.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/kogmaw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/vayne.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/riven.jpg

Riven ! Zeker eens uitproberen.

Nog iemand gisteren random gratis IP gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een toppers deze week. 8/10 heb ik niet en ik wil heel graag (weer) eens Vayne, Riven, Nidalee en Kassadin spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:53

Bloodclot

Jawier!

Jammer dat mijn favoriete char de Malphite elke 2 weken steeds beschikbaar is. zo kan ik hem minder vaak spelen :) is echt mijn type char.

Misschie kassadin eens even proberen als alt char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incoming elo bans: Morgana / kassadin / vayne & fid =:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt in een ontzettende downswing, niks lukt, bijna geen kills en wordt steeds compleet ingemaakt.
Volgens mij komt het doordat ik nog niet veel runes heb en de tegenstander al gelijk een voorsprong heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:44:
Ik zit echt in een ontzettende downswing, niks lukt, bijna geen kills en wordt steeds compleet ingemaakt.
Volgens mij komt het doordat ik nog niet veel runes heb en de tegenstander al gelijk een voorsprong heeft.
welk lvl ben je en welk lvl zijn je tegenstanders?
en welke chars speel je tegenover welke ?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

5/10 heb ik al :') Begin toch ondertussen aardig wat champions in m'n stal te krijgen :Y

Kassadin wil ik zeker nog wel een keertje proberen, echter is dat ook weer de enige :')

Edit: En natuurlijk een keertje hard falen met Riven *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Snappie88 op 04-10-2011 13:02 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Voor mij om weer eens te proberen:
- Garen
- Fiddlesticks
- Riven
- Nidalee

Geen slechte score, er zitten regelmatig rotations tussen waar ik helemaal niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Nidalee lijkt mij erg leuk om te proberen.

Speel (helaas) nog tegen de AI maar dat is nu enorm saai en geestdodend aan het worden.
Vanwege mijn baan en prive tijd leek mij de AI (wordt soms 's avonds gebeld door klanten of personeel) een uitkomst maar na 20 levels ( ja echt, lol) heb ik mijn buik ervan vol.

Wilde normals gaan doen met Uldyr maar die speelstijl lukt mij gewoon niet.
Vind Warwick erg leuk en playstyle is ook echt iets voor mij ( is een gevoel) , heb ik ook met Mundo maar die vind ik meeer "fun"
Wil dan vanavond Nidalee proberen en dan kiezen voor haar of Warwick en dan voorlopig alleen die champ spelen en zo op zijn minst een beetje mee kunnen doen in games.

Is dit een goed idee en lenen Nidalee/Trundle of Warwick zich daarvoor ?
BVD

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:50:
[...]

welk lvl ben je en welk lvl zijn je tegenstanders?
en welke chars speel je tegenover welke ?
Level 30, speel nog alleen normals, want ranked lijkt me nog van een te hoog niveau voor mij.
Ik speel voornamelijk ranged AP/AD (Ashe, Annie, MF, Vayne, Caitlyn), omdat ik daar denk ik de beste runespages voor heb. Ik merk vaak dat het een farmprobleem is; als ik mid ga, dan weet ik mij wel vaak staande te houden, maar ga ik top/bot, dan klikt het gewoon 9/10x niet met mijn lanepartner en krijg ik maar geen kill te pakken. En als er iemand gekilled wordt, heb ik vaak ongelukkig de assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Level 30, speel nog alleen normals, want ranked lijkt me nog van een te hoog niveau voor mij.
Ik speel voornamelijk ranged AP/AD (Ashe, Annie, MF, Vayne, Caitlyn), omdat ik daar denk ik de beste runespages voor heb. Ik merk vaak dat het een farmprobleem is; als ik mid ga, dan weet ik mij wel vaak staande te houden, maar ga ik top/bot, dan klikt het gewoon 9/10x niet met mijn lanepartner en krijg ik maar geen kill te pakken. En als er iemand gekilled wordt, heb ik vaak ongelukkig de assist.
op normals snappen ze meestal het principe niet van support + ad bot & solo lane op enzo.
Ik wil gerust vanavond eens een normal spelen als support als je AD carry gaat op bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:10:
Nidalee lijkt mij erg leuk om te proberen.

Speel (helaas) nog tegen de AI maar dat is nu enorm saai en geestdodend aan het worden.
Vanwege mijn baan en prive tijd leek mij de AI (wordt soms 's avonds gebeld door klanten of personeel) een uitkomst maar na 20 levels ( ja echt, lol) heb ik mijn buik ervan vol.

Wilde normals gaan doen met Uldyr maar die speelstijl lukt mij gewoon niet.
Vind Warwick erg leuk en playstyle is ook echt iets voor mij ( is een gevoel) , heb ik ook met Mundo maar die vind ik meeer "fun"
Wil dan vanavond Nidalee proberen en dan kiezen voor haar of Warwick en dan voorlopig alleen die champ spelen en zo op zijn minst een beetje mee kunnen doen in games.

Is dit een goed idee en lenen Nidalee/Trundle of Warwick zich daarvoor ?
BVD
NIdalee en Warwick zijn bijde goede solo top champions, in dat geval moet je dus wel een jungler hebben (nidalee zou eventueel support bottom kunnen gaan, dus dat jij samen met een AD carry gaat en hem het grootste gedeelte van de farm geeft).

Warwick kan ook goed junglen, maar dat zou je eventueel in een custom game moeten proberen. Gewoon een game aanmaken dus, met password en dan starten, geen bots toevoegen en geen andere spelers erin. Die kun je namelijk gratis leaven.

Met trundle is het zowieso aan te raden de jungle in te duiken, hij is geen super goede laner vanwege high mana costs maar hij is erg goed in de jungle.

Voeg me anders even toe (BatsAap) ik heb namelijk alle 3 champions redelijk veel gespeeld en zou je eventueel tips kunnen geven. Normals zijn namelijk compleet anders dan AI games, bots zijn veels te voorspelbaar en op level 20 speel je al wel tegen spelers die de basics van counteren al een beetje begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sythani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Nice champ rotation! Eindelijk is Morgana & Kassadin uitproberen :)

Wel jammer dat mijn Fiddle, Riven en Nidalee die ik het meeste speel nu free to pick zijn ;(

Ben nog nieuw op GoT en redelijk nieuw voor LoL. Ben op het moment level 13 en altijd opzoek naar verbetering van mijn games!

Yours, David (Elff1 in LoL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
oehh, kan ik eindelijk nidalee proberen. Voor de mensen wie hem spelen: hoe is haar bijdrage aan een team?

Fiddlesticks wilde ik al kopen. Komt dus goed uit datie beschikbaar is. Bouwt iemand hem wel eens met will of the ancients en spirit visage? Lijkt me sicke lifesteal dan :D

Riven leek me eerst wel sterk, maar heb eigenlijk tot nu toe geen enkele succesvolle riven gezien... zijn dus imo veel betere picks, wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Tjukkie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:53:
oehh, kan ik eindelijk nidalee proberen. Voor de mensen wie hem spelen: hoe is haar bijdrage aan een team?

Fiddlesticks wilde ik al kopen. Komt dus goed uit datie beschikbaar is. Bouwt iemand hem wel eens met will of the ancients en spirit visage? Lijkt me sicke lifesteal dan :D

Riven leek me eerst wel sterk, maar heb eigenlijk tot nu toe geen enkele succesvolle riven gezien... zijn dus imo veel betere picks, wat denken jullie
nidalee in team kan goed zijn, je heal op ranged AD carry gooien, en met je speren voor een teamfight de tegenstander laag krijgen, of tijdens vanaf de zijkant gooien ofzo, kan heel veel schelen op de juiste afstand

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Hebben jullie ook wel eens van die games die 'ok' beginnen maar later in de game steeds meer laggy worden. Zo erg dat je in teamfights 0 skillshots meer kunt raken omdat de tegenstander gewoon een kwart van het scherm in warped. Zo had ik zondag avond rond een uur of 10 een potje waar ik met cho'gath in top lane met morgana tegen solo morgana moest spelen. Dat was toch wel een van de meest frustrerende potjes ooit, in het begin ging het nog wel maar na ongeveer 10-15 minuten begon ik zo erg te laggen dat ik echt helemaal niets meer te betekenen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
deTwisj schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:19:
Hebben jullie ook wel eens van die games die 'ok' beginnen maar later in de game steeds meer laggy worden. Zo erg dat je in teamfights 0 skillshots meer kunt raken omdat de tegenstander gewoon een kwart van het scherm in warped. Zo had ik zondag avond rond een uur of 10 een potje waar ik met cho'gath in top lane met morgana tegen solo morgana moest spelen. Dat was toch wel een van de meest frustrerende potjes ooit, in het begin ging het nog wel maar na ongeveer 10-15 minuten begon ik zo erg te laggen dat ik echt helemaal niets meer te betekenen had.
Nope, nooit gehad. Ging er niet gewoon op je pc een scheduled job af rond die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tjukkie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:53:
Spirit Visage is een matige keuze voor Fiddlesticks. Je lifesteal is al ziek hoog met drain. als die je niet kan redden gaat dat beetje extra van Sprit Visage je ook niet meer helpen. Bovendien geeft het je geen AP of magicpen, dus verder voegt het ook weinig toe aan je build.

Hier kun je een beetje vinden wat goede items voor fiddle zijn: http://www.solomid.net/guides.php?g=1824
(Thornmail zou ik trouwens niet snel bouwen op Fiddle, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Intruder schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:31:
[...]

NIdalee en Warwick zijn bijde goede solo top champions, in dat geval moet je dus wel een jungler hebben (nidalee zou eventueel support bottom kunnen gaan, dus dat jij samen met een AD carry gaat en hem het grootste gedeelte van de farm geeft).

Warwick kan ook goed junglen, maar dat zou je eventueel in een custom game moeten proberen. Gewoon een game aanmaken dus, met password en dan starten, geen bots toevoegen en geen andere spelers erin. Die kun je namelijk gratis leaven.

Met trundle is het zowieso aan te raden de jungle in te duiken, hij is geen super goede laner vanwege high mana costs maar hij is erg goed in de jungle.

Voeg me anders even toe (BatsAap) ik heb namelijk alle 3 champions redelijk veel gespeeld en zou je eventueel tips kunnen geven. Normals zijn namelijk compleet anders dan AI games, bots zijn veels te voorspelbaar en op level 20 speel je al wel tegen spelers die de basics van counteren al een beetje begrijpen.
Ok, doe ik
Hartstikke bedankt ! :)

Wil gewoon een lekkere champ om dit spelletje te leren en Warwick/Trundle of Nidalee (Mundo ?) lijken mij het leukst.
Daarnaast lijkt Warwick mij wat meer vergevingsgezind, m.a.w. ik kan fouten maken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Vicarious schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

Spirit Visage is een matige keuze voor Fiddlesticks. Je lifesteal is al ziek hoog met drain. als die je niet kan redden gaat dat beetje extra van Sprit Visage je ook niet meer helpen. Bovendien geeft het je geen AP of magicpen, dus verder voegt het ook weinig toe aan je build.

Hier kun je een beetje vinden wat goede items voor fiddle zijn: http://www.solomid.net/guides.php?g=1824
(Thornmail zou ik trouwens niet snel bouwen op Fiddle, maar dat terzijde)
Ik ging ervan uit dat je samen met SV en WotA samen 120% leech zou hebben (80 basic + 25 WotA + 15 SV).

Dan kan je begin midgame met 100ap zo'n 180+45 dmg doen per seconde, waarmee je jezelf ook 270HP per sec healt. Stel je draint de volle 5 sec, betekent dat toch 1125dmg en 1350heal (resists niet meegerekend).

Uiteraard ziet dit leuk uit op papier, maar weet niet hoe dit in de praktijk zal werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Het klinkt zo ook wel leuk, Maar dat zijn 2 items die je moet kopen in plaats van harde AP, en omdat je drain door de meeste champions wel geinterrupt kan worden is het gewoon niet de beste item keuze imho.

Ik zie eerder items als QuickSilver sash werken omdat mensen je altijd proberen te CC'en in je ult of onder een drain.

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.