[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:39
Gisteren Shavo ap en een Shaco ap gebouwd op Dominion, nu hadden we een paar vrienden die in totaal 6 potjes gespeeld hebben intotaal bij , maar ik had geen schijn van kans.
Turrets defenden prima, maar ik kwam niet aan roamen en cappen toe.
Tevens had de tegenstander een mooie Poppy-Blitz-Akali combi waartegen ik geen schijn van kans had.

Poppy beukte me onder de toren uit, werd dan wel efeared door de bozen maar die paar hits deden har neit zoveel. Blitz deed de knockup of pullde me na de knock van poopy naar hem en akali toe en dan de knockup, akalis deed de slicer en daaaag Shaco, en dat niet 1 keer maar keer op keer, waar ik ook ging staan poppy kreeg de hit, danwel muur danwel uit turret en daar waren jut en julia erbij, een erg zware game ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Fanatic_FS schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:53:
1: Ja
2: magic pen red, mana regen/lvl yellow, ap/lvl blue, ap quint
3: AP of AD Sion? AP Sion heeft hoge ratio's en hoge hp vanwege zijn E, daarnaast hoge movespeed en hoge attack damage, zeker niet slecht.
Dus dat betekend dat ik over het algemeen kan junglen?
en danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tjukkie schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:50:
staat ergens een overzicht van xerath skills online met cijfers en al die meuk? Kan nergens op @ work >.<
Zo te zien is nog niet alles gevonden, maar dit zijn de resultaten tot nu toe:
Xerath

Health 380 (+80)
Mana 250 (+45)
Attack Damage 52 (+3)
Attack Speed 0.63
Range 550
Health Regen. 5.0 (+0.53)
Mana Regen. 8.0 (+?)
Armor 12.6 (+3.4)
Magic Res. 30 (+0)
Mov. Speed 315

Ascended Form (Innate): Xerath receives 15% of his ability power as bonus armor.

Arcanopulse (Active): Fires a long-range beam of energy in a line, dealing magic damage to all targets hit.

Range: ? (?)
Width: ?
Cost: 65 / 70 / 75 / 80 / 85 mana
Damage: 75 / 115 / 155 / 195 / 235 (+0.6 per ability power)
Cooldown: 7 / 6.5 / 6 / 5.5 / 5 seconds

Locus of Power (Active): Xerath anchors himself to the ground he is standing on for up to 8 seconds, increasing the range of all his spells and granting him bonus magic penetration. Although he is immobilized while Locus of Power is active, his movement speed increases by 35% upon disabling the ability for 2 seconds. He can deactivate the ability at any time after 0.5 seconds of casting it.

No cost
Cooldown: 20 / 16 / 12 / 8 / 4 seconds
Bonus Magic Penetration: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 %

Mage Chains (Active): Deals magic damage to an enemy and marks them with Unstable Magic for 3 seconds. The next spell Xerath strikes this enemy with will stun them for 1.5 seconds.

Cost: 70 / 75 / 80 / 85 / 90 mana
Cooldown: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 seconds
Magic Damage: 70 / 120 / 170 / 220 / 270 (+0.7 per ability power)

Arcane Barrage (Active): Calls down a blast of arcane energy, dealing magic damage to all enemies in an area. May be cast up to three times within 12 seconds before going on cooldown.

Effect radius: ?
Cost: 150 / 180 / 210 mana
Cooldown: 80 / 70 / 60 seconds
Magic Damage Per Cast: 125 / 200 / 275 (+0.6 per ability power)
De cooldown van Locus of Power gaat echt bruut hard naar beneden. Daar zit denk ik ook de kracht van Xerath, die ongelooflijke range daardoor :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Klopt, met die rune page kun je goed junglen, elke standaard jungle champion werkt hier wel mee. Zelf heb ik 3 jungle pages waarvan 1 meest gebruikt. Die gaat als volgt

Standard jungle =
Atack speed reds
Armor yellows
Magic resist blues
armor pen quints

Mijn andere 2 pages gaan als volgt

AS jungle (voor warwick bijvoorbeeld, laatst ook gebruikt op twitch ging ook wel redelijk)
Attack speed reds
Armor yellows
Atfack speed blues
Attack speed quints

En nog een AP jungle page voor Nunu/Fiddle (en een keer een trol jungle heime o.i.d.)
Magic pen reds
Armor yellows
Ability power blues
Ability power quints

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:30:
Klopt, met die rune page kun je goed junglen, elke standaard jungle champion werkt hier wel mee. Zelf heb ik 3 jungle pages waarvan 1 meest gebruikt. Die gaat als volgt

Standard jungle =
Atack speed reds
Armor yellows
Magic resist blues
armor pen quints

Mijn andere 2 pages gaan als volgt

AS jungle (voor warwick bijvoorbeeld, laatst ook gebruikt op twitch ging ook wel redelijk)
Attack speed reds
Armor yellows
Atfack speed blues
Attack speed quints

En nog een AP jungle page voor Nunu/Fiddle (en een keer een trol jungle heime o.i.d.)
Magic pen reds
Armor yellows
Ability power blues
Ability power quints
9x attackspeed werkt beter als 9x ArP of verschilt dat per champion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
het verschilt natuurlijk per champion, maar over het algemeen vind ik 9X AS beter werken, als je bijvoorbeeld nocturne speelt heb je vaker een passive proc dus meer lifesteal, Zo zijn er meer champions die uitgaan van procs en dan is AS gewoon erg goed. voor de rest is het ook goed voor je jungle snelheid.

Ook heeft het merendeel van de creeps hebben rond de 10 armor, (een aantal grote hebben meer + wraits) Dus heb je niet veel meer nodig.

Bron = http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=286122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ik wou graag junglen met olaf, lee sin, nocturne, (kortom ik speel graag ad / bruisers)
en ik heb maar 2 runepages, weet niet hoe duur die extra runepagebundle kost, 1600RP ofzoiets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
2700 RP voor 7 pages (of 5xx per stuk) en voor alle 3 die champions kan ik Armropen/Attack speed aanraden, snelle jungle en meer profijt van de lifesteal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
dus 4x attack speed, 5x ArP misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

3 pagina's voor junglen, poeh :P Dat heb ik er niet voor over. Ik heb er één pagina voor over maar weet eigenlijk niet waar ik die het beste mee kan vullen. Ik jungle vrijwel nooit dus om nu 9x AS Red aan te schaffen (of meer als je blue/quints ook meetelt), nee dat zie ik niet zitten.

Mijn jungle pagina is nu:
APen red
Flat armor yellow
MRes/lvl blue
APen quint

En dan jungle ik met Udyr or Noctune of zo.. Maar denk niet dat ik aan AS red ga ontkomen voor de toekomst.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 06-10-2011 11:01 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik heb udyr ook, ik snap hem nog steeds niet, hij heeft geen ulti ofzo? of het is in elk geval een waardeloos ding :P (als laner dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of attack speed runes & glyphs & arp quintesses. De arp quints zijn meestal genoeg in combo met masteries om de creeps hun armor te ignoren in de jungle.

Jouw setup gebruik ik ook meestal cloud in de jungle, maar voor champs zoals ww,nocturne & xinzhao ga ik wel AS.

Trouwens wat 1 of 2 pagina's eerder gezegd werd over botlanen met een support, heb ik de afgelopen dagen ook mogen vaststellen. Ik ging met taric bot gisteren met een urgot tegen ezreal & kogmaw. Enemy kogmaw had na 15 minuten 20creepkills door hem voortdurend te zonen met ons twee. Dag ervoor hetzelfde verhaal maar met andere kameraad, mid & top lane werden vernietigd en we stonden 3-11 na laning phase. In teamfights alles nog kunnen rechttrekken door de immense farm die je de ad carry kan schenken.

tldr: Taric is godlike bot met een degelijke ad carry ernaast die over ietwat cc beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
@LikeAKing
Proberen zou ik zeggen ;) maar natuurlijk kan het wel. Ook kun je voor 9x armor pen en 3 atack speed quints gaan, voor +10% atack speed en + 15 armor pen

Udyr heeft idd geen ult maar dat wil niet zeggen dat hij een slechte champion in, integendeel. Hij is 1 van de snelste/beste junglers van het spel. Mede dankzij goede ganks, Zn bear stance kan geloof ik elke 5 seconden stunnen en geeft je een movement speed buff, samen met red buff dus erg sterk.

Hij kan ook erg veilig junglen met een regroth pendant die je al erg vroeg ombouwt naar een philisophers stone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als ik mijn jungle page ombouw naar:

AS red
Flat armor yellow
MRes/lvl blue
APen quint

Is hij dan voor de meeste junglers geschikt? Lijkt mij wel toch? :) Want dan moet ik dat toch maar eens doen. Zonder AS voel ik me altijd vrij beperkt in de keuze qua junglers. Of zijn er junglers die juist weer APen meer nodig hebben dan AS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:

AS red
Flat armor yellow
MRes/lvl blue
APen quint

Is hij dan voor de meeste junglers geschikt? Lijkt mij wel toch? :) Want dan moet ik dat toch maar eens doen. Zonder AS voel ik me altijd vrij beperkt in de keuze qua junglers. Of zijn er junglers die juist weer APen meer nodig hebben dan AS?
ik zit nu met dezelfde vraag als jou :(

@Intruder: Maar dan is Udyr ook wel verschrikkelijk saai om te spelen vind ik :p (omdat ik hem niet echt goed kan spelen zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind Udyr niet saai hoor. Maar het hangt wel een beetje van de tegenpartij af. Udyr is namelijk vrij eenvoudig te ontwijken. Hij heeft geen gap closer, en is dus behoorlijk afhankelijk van zijn eigen loopsnelheid. Je bent dus wel redelijk gevoelig voor CC.

Je hebt dus games waarin het geweldig gaat als Udyr en je jezelf bijna OP voelt en games waarin het gewoon niet wil lukken. Althans dat is mijn ervaring. Maar saai, nee dat niet. Al is het maar vanwege de geluidjes bij het wisselen van stances ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik gebruik zelf move speed quints voor mijn jungle amumu

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
LikeAKing schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:04:
Ik heb udyr ook, ik snap hem nog steeds niet, hij heeft geen ulti ofzo? of het is in elk geval een waardeloos ding :P (als laner dan)
Nee, geen ulti, stances.

Als jungler max ik phoenix / turtle met AS runes (erg goed voor de proc van zijn phoenix stance). Op level 5 pak je bear stance (stun + move speed) en ga je ganken. Neem je MR blues en Dodge of armour yellows dan kun je zonder pull beginnen op blauw en een volle jungle route makkelijk in één keer doen (cloth armour en pots als items). Ik ga vervolgens voor wriggles, merc boots, madred's, warmog's, banshee en atma's.
Ghost complementeerd dit mooi en je geeft met Bear / Turtle een erg goed escape mechanisme.
Goede snelle jungler met een sterke late game.

Als laner max ik tiger / turtle (met weer bear op level 5) met APen runes (tiger is physical damage).Voor deze build is TriForce erg sterk.

Eerlijk gezegd vind ik hem veel beter als jungler dan als laner maar als je met hem laned kan hij bv. wel solo top vs een melee champ. Tiger als anti-harass en Turtle voor de mana en defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Dat is de meest universele page voor junglers, en als je je dan nog steeds traag voelt zul je er eventueel atack speed blues bij kunnen doen (Jungle creeps doen toch geen magic damage). Met die page kun je alle "top tier" jungler simpel en snel spelen (je moet ongeveer aimen om een 7 a 8 minuuten level 6)

Udyr moet het vooral hebben van zn early game ganks, als die goed gaan dan ben je super sterk late game.

@Cloud
Ik deel die ervaring btw ^^, udyr is niet 1 van mijn beste junglers zo niet 1 van mijn slechste, moet hem dus goed oefenen binnenkort. Vind hem namelijk wel erg leuk om te spelen, Ook is hij goed voor counter junglen (early wolves pakken en daarna meteen door rennen naar hun wraits, nothing they can do)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Udyr is enorm leuk, maar is een champion waar je moet leren spelen aangezien hij toch helemaal anders in elkaar zit dan de meeste champs. Probeer hem een paar keer in de jungle tegen bots, na een guide gelezen te hebben, en je zult snel kunnen uitmaken of hij je ligt of niet.

@Cloud

Small Lizards - 8 armor
Ancient Golem/Lizard - 24 armor
small golems - 12 armor
wraith - 30 armor
big wraith - 35 armor
wolf - 6 armor
big wolf - 9 armor
dragon - 21 armor, 30 mr
baron - 120 armor, 70 mr

Als je vol voor arp gaat dan negeer je de armor van alle creeps, en al zeker als je de masteries er bij neemt. Indien je echter genoeg damage hebt en meer voor procs van bepaalde champs wilt genieten (warwick/xinzhao/nocturne) dan zou ik attack speed runes zeker opnemen in je runebuild.

Misschien moet je blauwe attackspeed runes es kopen en daarmee es te experimenteren :
Rood Arp
Geel Arm
Blauw AS
Rood AS/ARP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik ben in ieder geval echt wel terug gekomen van Shaco in Normal Jungle ( is te doen maar tenenkrommend lastig als je laning met Morgana gewend bent) en ik vind persoonlijk in Dominion mijn Heimer lekkerder spelen dan Shaco.

Maatje van me speelt Plank in Dominion en beukt mensen om, kapt points en lijkt nooit dood te gaan, echt ongelofelijk maar ik heb zelf nog niet *mijn hero gevonden in Dominion. Ik denk dat ik gewoon vanavond blind Morgana pak en daarmee Domi inga ipv normals, ik speel 99% Morgana in normals, 8 out of 10 matches trek ik first blood als ik solo mid sta en als ik met een maatje lane is het helemaal smullen.

Even overcompenseren in Dominion, maar misschien werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:

AS red
Flat armor yellow
MRes/lvl blue
APen quint

Ja, is vrij universeel onder de AD junglers (GP, Lee, WW, Noct etc.)

Aspeed op Blue is een vrij zwak idee, je ruilt veel Mres in voor slechts 5% Aspeed. Zoveel sneller zal het er niet van gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
9x ArP inruilen voor 9x AS, welke werkt op de gemiddelde jungler beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
AS werkt beter imho, heb bijde geprobeerd, maar AS is gewoon een stuk sneller. en omdat je met de meeste junglers speelt op procs/lifesteal heal je ook nog eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb gewoon specifieke runepages voor de verschillende champs die ik speel. Ik heb inmiddels wel in de gaten dat het veel handiger is als je een stuk of 5 a 10 champions GOED kan spelen dan dat je er 20 matig speelt. Aangezien ik 10 runepages heb kan ik dus voor elke char een eigen runepage maken. Mijn huidige runepages:

- Jax/Lane Udyr (Flat AD marks, dodge seals, mres/lvl glyphs en flat AD quints)
- Irelia (Arpen marks, flat armor seals, mres/lvl glyphs en armor pen quints)
- Lee Sin (7x Arpen marks, 2 flat AD marks, flat armor seals, mres/lvl glyphs en flat AD quints)
- Support (arpen marks, mana regen seals, cdr glyphs en flat health quints)
- AP mana (magicpen marks, mana regen seals, ap/lvl glyphs en flat AP quints)
- AP zonder mana (magicpen marks, flat armor seals, ap/lvl glyphs en flat AP quints) (ja ik heb niks beters voor seals)
- Gangplank (attack speed marks, flat armor seals, mres/lvl glyphs en arpen quints)
- Udyr Jungle (phoenix) (attack speed marks, dodge seals, mres/lvl glyphs en movespeed quints)

Zo zie je dat ik met verschillende junglers verschillende pages gebruik om de strengths van die jungler te benutten. Lee Sin heeft baat bij Flat AD vanwege zijn Q-scaling. Udyr phoenix bij attack speed vanwege zijn phoenix procs en GP bij AS vanwege zijn damage over time.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
maar ik spend al mijn ip op champs dus heb nu 2200 ip over, (dat betekend dat ik niet al te veel runes kan kopen)

ik vind champs kopen over het algemeen een betere uitgave omdat ik nog maar 2x ranked heb gedaan en niet echt van plan ben er tijd in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:49:
- Udyr Jungle (phoenix) (attack speed marks, dodge seals, mres/lvl glyphs en movespeed quints)
Mag ik vragen wat je dan als spell meeneemt naast Smite? Ik neem aan niet ghost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Zo te zien is nog niet alles gevonden, maar dit zijn de resultaten tot nu toe:

[...]

De cooldown van Locus of Power gaat echt bruut hard naar beneden. Daar zit denk ik ook de kracht van Xerath, die ongelooflijke range daardoor :)
Woei! Thanks cloud :D

Ben erg benieuwd hoe groot zijn range wordt met W aan. Lijkt me grappig om een grote bijdrage te leveren aan teamfights, terwijl je totaal uit het zicht, ergens in een bosje je artillerie zit af te vuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die range vergroting van Locus of Power was aanzienlijk. Als je naar zijn Q kijkt ongeveer twee keer het normale bereik. Het is dus eenvoudig mogelijk om wraiths te farmen zonder je mid lane te verlaten.

Die twee keer is natuurlijk een gokje van mijn kant. Als ik er vanavond aan toe kom ga ik ook met hem spelen, dan zien we wel verder. :) En anders is er vast wel een handige harry die de ranges van de abilities en de vergroting door W exact weet te bepalen ;)

@rest
Bedankt voor de jungle-page tips. Ik ga denk ik toch maar de APen reds vervangen door AS reds. Dan moet hij geschikt zijn voor Udyr (phoenix), Nocturne, Xin, WW en Gangplank en dat zijn in elk geval junglers waarin ik eventueel interesse zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:37:
[...]
Aspeed op Blue is een vrij zwak idee, je ruilt veel Mres in voor slechts 5% Aspeed. Zoveel sneller zal het er niet van gaan.
Zwak zou ik het niet noemen, eerder afhankelijk van de champ.

Als je snel wilt kunnen ganken is het leuker om attack speed te stacken dan mres die je de eerste levels in de jungle toch niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
djengizz schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Mag ik vragen wat je dan als spell meeneemt naast Smite? Ik neem aan niet ghost?
Meestal Flash, die werkt vaak beter om te escapen. Dan ben je namelijk in 1x helemaal out of range en kunnen ze je ook niet meer slowen. Bij Ghost kun je alsnog gewoon geslowed worden en word je alsnog gepakt. Bovendien kun je met flash over muurtjes heen jumpen en dat kan zowel offensief als defensief erg praktisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Als jungler neem je vrijwel altijd Flash + Smite.

Flash heb je, juist in de jungle, zo hard nodig als je gecountered wordt. Er zijn veel muurtjes ed. waar je over heen kunt escapen. Ook voor het ganken is het vaak zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:46:
Als jungler neem je vrijwel altijd Flash + Smite.

Flash heb je, juist in de jungle, zo hard nodig als je gecountered wordt. Er zijn veel muurtjes ed. waar je over heen kunt escapen. Ook voor het ganken is het vaak zeer effectief.
De enige uitzondering hierop in mijn geval is warwick, die ik meestal jungle met ghost & smite.

Zijn blood scent + ghost na een teamfight levert gegarandeerd kills op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu met xerath. 2 keer. 2 keer verloren. 1 keer mid tegen kassadim. Deuk/Boter. 2de keer solo lane tegen 2. Dat schoot helemaal niet op aangezien ze de hele tijd aan het last hitten waren en mijn mobs voorbij mijn veilige zone kwam. Plus er zat ook nog eens een nidalee speren te gooien waardoor mijn 2 de skill nutteloos werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Intruder schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:48:
als je bijvoorbeeld nocturne speelt heb je vaker een passive proc dus meer lifesteal,
Nocturne zijn passive komt er om de 10 seconden, dat heeft niets met aantal attacks te maken.
Tijd om tooltips eens volledig te lezen

[ Voor 7% gewijzigd door speedzor op 06-10-2011 13:05 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Elke keer als je een auto atack popped dan word de cooldown gereduced met 1 seconde ^^

I quote

"Every 10 seconds, Nocturne's next attack strikes surrounding enemies for 120% of his physical damage and heals himself for 15 / 20 / 25 per target hit. Nocturne's basic attacks reduce this cooldown by 1 second. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nocturne's autoattacks reduce this cooldown by 1 second.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
met WW begin ik bij Blue, kan dat met 2 ArP quinters en 9x attack speed runes nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ja hoor, ww is 1 van de veiligste junglers van het spel, hij kan zelfs zonder armor runes junglen en dan nog steeds beginnen met longsword + healthpot. Al vindik het wel fijn om armor runes te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger ging ik met warwick golems>wraits>wolves>blue>golems>red>... maar ben onlangs golems>wolves>blue>wraiths>golems>red gaan proberen en vind het een pak beter gaan. De health pot gebruiken eens je bij wraiths bent of bij de 2e keer golems en je red het perfect.

Lvl 5 in no time -> blue pill -> boots + madred -> golems -> lvl 6 -> gank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Blue pill? en wanneer smiten?
mijn route is zo:
Blue, Wolves, Wraiths, Red, Golems :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smite gebruik ik eerst op golems (de eerste die je aanvalt).

Als je dan doorgaat naar wolves & vervolgens blue, dan heb je smite nog een kleine 10s op cooldown, ideaal om blue eerst half hp te krijgen en dan terug te smiten. Als je dan wraith camp gaat en golems, heb je hierna je smite terug beschikbaar.

Met blue pill bedoel ik recall :)
The 'blue pill' is a reference to The Matrix, where the people are given the choice of a red and blue pill. It is the blue pill that makes them forget everything and they can go home live their lives normally. It is also a coincidence that the hotkey and slang for retreating is b. B for back (blue pill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Toevallig iemand ervaring met dit probleem?

Edit: pill kan anders ook gewoon van pillar komen hoor.
Ik zie veel topics in het support forum van bans die plots niet meer kloppen, c++ runtime errors en lags door de patch. Mogen ze snel fixen

[ Voor 48% gewijzigd door speedzor op 06-10-2011 14:13 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ja en mensen die een ban hadden tot december 1969 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:09:
Edit: pill kan anders ook gewoon van pillar komen hoor.
Hoe dan ? Blue Pillar slaat op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Speedzor, ze hebben een geweldig goede support bij Riot. Je krijgt er (mijn ervaring) binnen 2 dagen antwoord. Raad je aan je vraag daar heen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Hoe dan ? Blue Pillar slaat op ?
De gehele animatie die je te zien krijgt?
SaphuA schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:21:
Speedzor, ze hebben een geweldig goede support bij Riot. Je krijgt er (mijn ervaring) binnen 2 dagen antwoord. Raad je aan je vraag daar heen te sturen.
Ja inderdaad, vraag hen af en toe wel wat, binnen de paar dagen toch altijd wel antwoord. Maar aangezien dit nu waarschijnlijk patch specifiek is, dacht ik van eerst te kijken of er iemand dit al tegengekomen heeft :)
Ik zal ze straks wel eens mailen

[ Voor 56% gewijzigd door speedzor op 06-10-2011 14:24 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen fout bij inloggen hiero. En pill kan op zich wel van pillar komen, maar dat is wel een zeldzaam gebruik denk ik. Dat kan alleen maar slaan op de W skill van Brand (Pillar of Flames) en dat is wel aardig specifiek. Blue pillen is doorgaans gewoon terug naar je basis gaan middels de B. :)

Support bij Riot is inderdaad erg goed. Ook al meerdere keren contact mee gehad en altijd positieve ervaringen. Vriendelijke mensen en ze willen je wel eens iets extra's geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 06-10-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
SaphuA schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:21:
Ik heb een perm ban gekregen op de community (forums) doordat ik zei dat dominion erg slecht en unbalanced was.
Ik kreeg pas na 9 dagen antwoord van de support. mijn ervaring is er slecht mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

De gehele animatie die je te zien krijgt?
Das een beam geen pillar :P Scottie beams u to base

Maar ik begrijp je punt wel, had daar niet aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
LikeAKing schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:23:
Ik heb een perm ban gekregen op de community (forums) doordat ik zei dat dominion erg slecht en unbalanced was.
Ik kreeg pas na 9 dagen antwoord van de support. mijn ervaring is er slecht mee :P
Ik geloof niet dat dit de enige reden was voor je ban ;) Riot krijgt dagelijks kritiek van de community en daar gaan ze echt niet om bannen. Het zal dus of de manier waarop zijn geweest of andere dingen die je hebt uitgespookt. En wellicht dat je uitingen over Dominion dan de druppel waren.

Overigens ter interesse. Zo'n perm ban geldt alleen op 1 account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
geld op 1 account en ik zei iets met:
Dominion is trash blabla...

maar je kan dus ook een ban krijgen als je alleen alles plaatst in "General Discussion" haha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Opzich is daar ook wel wat voor te zeggen, niet speciaal naar jouw gericht hoor. Maar het lol forum is echt 1 groot trash/rage/troll/QQ forum, mensen schreeuwen maar wat, lezen comments van anderen niet enz. Misschien een beetje abrubt om meteen een ban te geven, Ok. Maar ze moeten toch iets doen als ze het serieus forum willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dat snap ik, maar waarom kiezen ze mij dan gelijk uit :(
ik had gewoon niet naar dat forum toe moeten gaan :P

edit2: maar heeft dit effect op mijn ingame account waar ik al meer dan 10.000RP aan heb betaald? D:

[ Voor 63% gewijzigd door LikeAKing op 06-10-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ga je nu gewoon hier verder, epicknife van het fokforum? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ach... ik ga dit weekend toch deeltje 5 opzetten, dus spam maar wat je wilt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik ken het voor verhaal niet helemaal en frankly als je gebanned wordt vanaf het Forum zul je het zeker te bont gemaakt hebben.
Tevens als je daadwerkelijk 10.000 rp punten hebt gekocht ( laat ik je het voordeel van de twijfel geven) dan zul je de game fantastisch vinden en zul je je ook normaal gedragen op forums en ingame.

Reden tot permaban van een account is best heftig en als je het zover hebt laten komen ben je logischer wijs ook je geld kwijt.

*Edit ik zie dat je alleen op het forum bent verbannen, veranderd het iets maar de essentie van mijn rant blijft gelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Vocalise op 06-10-2011 15:27 . Reden: Zie bovenstaande ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeBlanc <3

Officieel leukste champ die ik afgelopen maanden heb gespeeld.
Domineert mid tegen vrijwel elke champ, facerolled na lvl 6 veel te hard, escaped vrij makkelijk en is lategame lang niet zo slecht als af en toe beweert word.

Bovenal heel erg leuk om te spelen doordat je er ontieglijk veel verschillende combo's uit kan donderen. Meteen ook erg frustrerend want het is in het heetst van de strijd af en toe nog best lastig je combo er goed uit te gooien. Door smartcast gooi je namelijk al je skills gelijk achter elkaar aan en wil je nog wel eens wat fout caste waardoor je door je W skill + ulti ineens midden tussen de enemy's instaat inplaats van W + Q + Q ult en terug.

build:
Start meki +2 pots
-> boots + 860gold staff
-> morellos tome
-> boots finishe of needlesly large rod
-> boots/rabadons

Core compleet en plezier hebben maar.

Daarna Void staff, QSS, Hourglass in random volgorde afhankelijk van enemy.

runes:
Mpen red
APlevel blue/yellow
flat AP quints

Flash/Ignite summoners

Bijkomend voordeel is dat je na level 16 sowieso geen blue meer nodig hebt en dus aan iemand anders kunt geven, met 1 blue pot zit je namelijk handig aan 40% cdr.

Top punt; games hebben waarbij de enemy AP carry op lvl 6 van 80% health naar 0 dropped zonder iets te kunnen doen door silence en daarna in /all chat los gaat over hoe OP LB wel niet is en waar die dmg ineens vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:10:
Ga je nu gewoon hier verder, epicknife van het fokforum? :+
hier troll ik niet :+ Fok neem ik niet serieus, vol met onzin :P

en welke runes moet ik nemen?
mana regen/lvl voor 205 ip of 410 ip? is die van 205 ip gewoon bruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
LikeAKing schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:57:
[...]

hier troll ik niet :+ Fok neem ik niet serieus, vol met onzin :P

en welke runes moet ik nemen?
mana regen/lvl voor 205 ip of 410 ip? is die van 205 ip gewoon bruikbaar?
Als we het over runes hebben dan ga je toch echt wel altijd voor de duurste.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:11:
[...]

Als we het over runes hebben dan ga je toch echt wel altijd voor de duurste.
maar ik had nog runes staan met 0.41/seconde (dus niet per level) is die ook goed om te gebruiken of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Dat zijn flat runes. Je hebt van veel stats de varianten flat en scaling per level. De flat is dan altijd een vaste bonus, de scaling per level begint laag, maar is op lvl 18 veel beter dan de flat runes. Voor de meeste runes worden de scaling runes beter rond level 11, maar soms ook rond 8 of zelfs lvl 6. Dat ligt een beetje aan de runes en kan je zelf uitrekenen.

Hiermee kan je dus runes kiezen die je early game boosten of juist je lategame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
warwick: Infinite Duress will now stop channeling if the target becomes a zombie
Wait, What ?
Lee Sin

Sonic Wave
Cooldown increased to 11/10/9/8/7 from 10/9/8/7/6
Attack damage ratio reduced to .9 from 1
Safe Guard range reduced to 700 from 750
|:(

Ik dacht dat ze lee gingen nerfen ? Dit kan je toch niet serieus nemen.

[ Voor 56% gewijzigd door atlantisx op 06-10-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09 23:37
doe eens lees , cooldown increase, ratio reduced, range reduce, is geen nerf? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Quibi schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:11:
doe eens lees , cooldown increase, ratio reduced, range reduce, is geen nerf? :O
Hij bedoeld dat de 'nerf' niets van verschil gaat maken. Die mening ben ik ook toegedaan, je zult zien dat op zowel Lee Sin als op Morgana de 'nerfs' niets van verandering gaan tonen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Kleine patch, maar xareth is wel nice. Ik ga deze caster mijn main maken net als wat ik orianna heb gedaan.

Zijn Q is easy harrass met goede dmg. Ik moet zijn W nog wat beter onder de knie krijgen ivm met suicidal siege times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:44:
[...]

Hij bedoeld dat de 'nerf' niets van verschil gaat maken. Die mening ben ik ook toegedaan, je zult zien dat op zowel Lee Sin als op Morgana de 'nerfs' niets van verandering gaan tonen
W range is zeker wel een belangrijke nerf. 50 range minder is een aardige hoeveelheid, en aangezien je meestal gankt door eerst naar je eigen creeps of champ te springen, wordt Lee zo een stuk minder gevaarlijk als jungler.

@Vraatje: Geen DFG op Leblanc? Je wilt toch juist heel hoge burst hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Mana regen vind ik niet belangrijk lategame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:00
Heb 3735 RP, en ik wou xerath kopen; Ja of toch niet?
Ik vind hem er erg tof uitzien. is ie OP of echter UP?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb tegen Xerath gespeeld op Dominion waar ik heb best sterk vond. Als hij een punt verdedigt kun je dat echt no way innemen. Heb nog geen SR gespeeld dus hoe hij daar is heb ik nog niet ondervonden. Heb hem zelf wel aangeschaft (samen met police officer cait O+), maar ik denk niet dat het vanavond lukt om met hem te spelen. Dat is altijd zo op patch dag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Safaci schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:11:
Heb 3735 RP, en ik wou xerath kopen; Ja of toch niet?
Ik vind hem er erg tof uitzien. is ie OP of echter UP?!
Zoiets kan je nu nog helemaal niet zeggen. Wacht op z'n minst enkele dagen tot er een beter idee is gevormd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
OP! ik speel er nu mee, best smerig hard hoor.. je kan echt te ziek kloten met die range. stond al binnen 12 minuten 7/1/9 alsnog verloren met noob team natuurlijk maar hij lijkt mij iets te sterk je hebt teveel range een harde stun en de ulti bugged met stun als je stun dan ult doet doet hij het 2 of 3 x stun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

lijkt er inderdaad op dat gedurende de stun-debuff alle spells een stun doen. met je ulti kan je dus 3x proccen. dunno of dat intended is of niet, het wel je ulti natuurlijk :)

ik heb er een paar games mee gedaan, hij is in elk geval wel fijn om mee te spelen, maar damage-wise is ie niet enorm tot je wat AP gefarmed hebt. je hebt vrij weinig escapes vs melee (je stun + Q duurt wel een volle sec ofzo om te casten, en dan duurt het nog niet erg lang, dus die range moet je wel echt gebruik van maken anders ben je zo dood)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
naja ik heb hem gekocht en ik vind hem echt tof :D
Vooral zijn ganks zijn dilk lachen, in bosjes staan : W Q RRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
Nou, ik kan hier geen Draft match beginnen :s Average staat op 2 min, dernet al 17min gewacht en derna nog eens 10min... Nog iemand issue's?

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
ik begin steeds meer en meer een hekel te krijgen aan leavers, eerst vond ik een ban onterecht, want het neemt je account wel af. Maar ik vind het zo langzamerhand een beetje terecht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:57:
[...]
@Vraatje: Geen DFG op Leblanc? Je wilt toch juist heel hoge burst hebben?
Morello's is net wat goedkoper waardoor je haar meestal net die 1e re eerder kan aanschaffen.
Tevens vind ik DFG teveel burst om achter elkaar te knallen. Je wilt zo snel mogelijk W, combo knallen W terug. Elke seconden die je er langer staat is potentiele stun/silence/iets. Tevens willen items nog wel eens flauw doen met goed activate tijdens je combo waardoor je combo halve tijd mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk dat aanpassen aan de tegenstander toch wel flink helpt. Eerst bouwde ik op mid altijd mijn standaard build, maar nu merk ik dat ik gewoon 8/10x beter ben dan mijn tegenstander als ik bijvoorbeeld als AD-er na een Dorans Blade + Boots een Armor of Negatron Cloak neem. Armor kun je weer uitbouwen naar Razors en Cloak naar mogelijke Banshee's :). Lux kan ik nu ook makkelijk verslaan met een Cloak + Mercury's. Misschien niet de beste final build, maar je gaat minder snel dood en haalt gold binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
iemand die weet hoe die smartcasts precies werken? ik wil op al mn abilitys een smartcast en dan met elke champ leren ermee om te gaan ;p (of is dat niet verstandig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:58:
iemand die weet hoe die smartcasts precies werken? ik wil op al mn abilitys een smartcast en dan met elke champ leren ermee om te gaan ;p (of is dat niet verstandig)
Ik vind het geweldig werken, ben er zelf ook nog niet zo lang aan gewend.
Kan je wel aanraden meteen in het diepen te springen als je het wilt leren, dus champ spelen die 3/4 of 4/4 van zijn skills als "skillshot" heeft.

Enige wat je moet doen is shift inhouden en klikken en tadaaa, smartcast. Voordeel is bv bij champs als LB dat je er sneller je combo's uit kan knallen en dat kan af en toe verdomd handig zijn.

Wat veel mensen ook doen is voor begin van elk potje de skills in de instellingen veranderen zodat je deze bv op Q zet, zodat je shift er niet bij hoeft te gebruiken. Ligt er maar net aan hoe je je handen neerzet eigenlijk.

ps: wel aan te raden om eerst te oefenen in een bot game om je team wat frustratie te besparen ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik heb zelf op het moment zelfs al mijn abilities op smartcast gezet, dus hoef geen shift meer in te houden (vind ik alleen maar lastig). Dat kun je doen bij het keybindings menu van lol, als je eenmaal ingame zit. Moet zeggen dat me dit super bevalt (Op rumble ult na, die is echt verkut met smartcast xD). Je combo's gaan een stuk sneller waardoor je al een voordeel hebt in lane.

Mijn shift combo's heb ik op selfcast gezet waardoor ik met champions zoals zilean en morgana veel sneller kan reageren. Normaal zou ik ze op Alt hebben gezet. Mja mac toetsenbordjes hebben de alt erg verrot zitten xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

LikeAKing schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:58:
als ik jou was zou ik ook de eerte 2 item slots op smartcast zetten, dit ivm met DFG bijvoorbeeld.

Ik speel xerath ook wel, maar helaas zit ik op de US server waardoor het richten van skillshots toch een beetje moeilijker word... verder erg leuke champ, en goede harass (E-> Q en ze staat gestunned waardoor je weg kan lopen, of door nuken)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:29:
Ik heb zelf op het moment zelfs al mijn abilities op smartcast gezet, dus hoef geen shift meer in te houden (vind ik alleen maar lastig). Dat kun je doen bij het keybindings menu van lol, als je eenmaal ingame zit. Moet zeggen dat me dit super bevalt (Op rumble ult na, die is echt verkut met smartcast xD). Je combo's gaan een stuk sneller waardoor je al een voordeel hebt in lane.

Mijn shift combo's heb ik op selfcast gezet waardoor ik met champions zoals zilean en morgana veel sneller kan reageren. Normaal zou ik ze op Alt hebben gezet. Mja mac toetsenbordjes hebben de alt erg verrot zitten xD.
ik speel ook op een mac en ik kan maar niet aan die "enter" toets wennen :/

maar ik probeer het wel even in een custom game inderdaad ;)

edit: volgens mij heeft riot mijn forumban opgeheven. :P

ik ging naar de support en ze zeiden: "Your suspension is permanent."
ik kwam met een kleine reden en ik kan er weer op :D

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 07-10-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 18:37
Heb Xerath op release gekocht, iemand die al een leuke build heeft weten te vinden toevallig? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Aan zijn skills te zien zou een CDR build hem goed complementeren. Hij is, van wat ik gezien heb, echt enorm squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
SaphuA schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:59:
Aan zijn skills te zien zou een CDR build hem goed complementeren. Hij is, van wat ik gezien heb, echt enorm squishy.
Zo ernorm squishy is die niet hoor.... En helemaal niet door zijn passive. Zoveel % ability power wordt zoveel armor. (Geen magic resistance dus)

Maar zijn squishyheid valt dus wel mee vind ik. Ik ben wel nog maar 1 echt goede Xerath tegen gekomen, maar die was wel het spel aan het domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

DivineNL schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:00:
[...]

Zo ernorm squishy is die niet hoor.... En helemaal niet door zijn passive. Zoveel % ability power wordt zoveel armor. (Geen magic resistance dus)

Maar zijn squishyheid valt dus wel mee vind ik. Ik ben wel nog maar 1 echt goede Xerath tegen gekomen, maar die was wel het spel aan het domineren.
toch vind ik dat een RoA wel past op hem, gewoon een extra buffer aan health.
Daarnaast zeker een morello's ivm de CDR, verder wat standaard mage items, hoewel een void staff erg lekker op hem werkt door de extra magic pen die hij krijgt van zn W spell

@hieronder, dat is vaak mijn standaard mage-build en dat werkt prima ja

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 07-10-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik zag een xerath met deze build:

Rylais Scepter
MP boots
Rabandons Deathcap
Will of the Ancients (ofzo) dat spellvamp boekje
En volgens mij een Archangle Staff.

hij stond iets met 14/3/5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 18:37
hmm oke gister ook wat dominion gedaan met xerath ik builde hem zo:

MP boots
Rylais crystal cepter
Morrelo's ( voor de cdr idd)
Rabadons Deathcap

tegen die tijd was het wel afgelope, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem moet builden, altijd ff afwachte voor de builds op tsm en mobafire enzo komen.. ben wat cdr runes aant kopen nu..

CDR heb je zoiezo nodig, heb vaak dat je je combo doet, w > e > q en dan moet je wachte om je q weer te kunnen doen wat vreselijk irritant is aangezien je hem net gestunt hebt.. ( overigens kan je dan nog wel je Ultimate doen als die up is natuurlijk)

Iemand al een goede/fijne build zelf ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb gister ook éen game met hem gespeeld. Early game is echt insane, wat je kunt doen. Stond helaas wel mid vs een andere Xerath die het al duidelijk wat beter onder de knie had. Ik farmde wel beter, maar die W > Q harass of W > E > Q harass is zo hard!

Verder heb je inderdaad nauwelijks escapes tegen melee. Ze hadden een Garen die constant langskwam en daar kon ik niet zo veel tegen beginnen. Hopen dat je het snel genoeg ziet, en dan E > Q en rennen. Lukte helaas lang niet altijd snel genoeg :) Daarnaast is de W skill ook een prima manier om jezelf in de vernieling te helpen :'( Dat kan op meerdere manieren; op het verkeerde moment in W gaan (sowieso dom). Maar erger en venijniger is: je staat in W en bent lekker de artillerie aan het uithangen. Dat gaat met je ultimate zo ver dat je jezelf praktisch niet in beeld hebt. Dat betekent echter dat als jij klikt met R en W vlak daarvoor afloopt, je dus die kant opwandelt..... Zo heb ik mezelf twee keer laten tower diven, doh :+

Maar uiteindelijk leerde ik snel, want in mid-game begon ik dankzij mijn sterkere farm meer kills te halen. En die ultimate is gewoon heerlijk met een beetje AP. Wordt je turret aangevallen? W > E > Q > R > R > R en je hebt een kill of in elk geval iemand laten rennen. ;) Uiteindelijk de game gewonnen omdat ik wat sterker was dan de andere Xerath en na een tijdje begon te carryen. Je range is gewoon bizar dus in teamfights kun je ondanks je squichy bent, van afstand knallen. Als je vision hebt, gewoon door een junglemuur heen dus.

Wel gaaf dat ik tijdens en na de game complimenten kreeg van meerdere spelers van de tegenpartij :) Ook van de andere Xerath die ik toevallig de game daarna in mijn eigen team had.

Ik ga hem denk ik zeker meer spelen, erg leuke en aparte champion die me meteen lekker beviel!
LikeAKing schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:05:
Ik zag een xerath met deze build:

Rylais Scepter
MP boots
Rabandons Deathcap
Will of the Ancients (ofzo) dat spellvamp boekje
En volgens mij een Archangle Staff.

hij stond iets met 14/3/5 ofzo.
Ziet er degelijk uit, ik speelde hem ook zo al had ik geen arch. staff. Rylai is echt nasty op hem vond ik! :) Dan raak je gegarandeerd ál je skills.
Jaaaa condon weer; die gast is legendarisch! Heb je zijn MFing Cho'gath guide wel eens gelezen? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 07-10-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Mis ik iets? wat is morello's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
MOrello's Tome, zo ff uit me hoofd : 75 AP, 12mp5, 15 % cd reduction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Niekio schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

alleen dominion zeker? :P
maar het klinkt als een must-have voor AP carry's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Niekio schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

wrong...20% :P

dus morello's plus golem = CDR capped zeer handig, en anders CDR boots, dan kom je ook bijna capped zonder buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik kan hem je aanraden. Grappige gozer die condon en hij spreekt altijd de waarheid en doet dat 200% recht door zee. :+

Condon: Go ahead and try playing a game without any CC. See how it feels. See how much you want some lube after.
LikeAKing schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:20:
[...]

alleen dominion zeker? :P
maar het klinkt als een must-have voor AP carry's
Nee hoor, Morello's Evil Tome is een gewoon item :) En inderdaad in sommige gevallen een erg goed item, nog betaalbaar ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 07-10-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vreemd dat hij mij nog nooit is opgevallen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Trouwens ik merk de nerf van Lee Sin niet ik zit nog steeds op 100% win na 7 games in ranked :P
Gister paar games met kassa gespeeld had hem een beetje aan de kant gegooit maar man wat was dat grappig 4 of 5 games gespeeld en 1 loss omdat we 2 premade noobs hadden (04 en 0/3 na 10 min) wel grappig dat ik toch hun gefeede carry kon killen voor ze me dood hadden.
1 potje met Lee Sin heb ik met AP runes gespeeld best grappig je shield is dan erg OP in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lee Sin is nog steeds erg sterk inderdaad.
Kassadin vind ik erg moeilijk om te spelen. Je hebt alleen je Q en E als nuke, je R hit niet echt veel, en als je out of nuke bent, moet je echt zorgen dat je snel weer je E hebt, omdat ik meestal Q+E+Q+E nodig heb om een carry te killen.
Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.