[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03-2024
Je moet je R ook op 1 of 2 stacks gooien voor je een fight in gaat daardoor verhoog je de damage.

(Active): Kassadin blinks to a nearby location, dealing magic damage to surrounding enemy units. Each subsequent Riftwalk in the next 7 seconds costs 100 additional mana and deals additional damage. The cost and damage can stack up to 10 times.

Magic Damage: 60 / 90 / 120 (+0.5 per ability power)

Additional Damage: 60 / 90 / 120

Wat ik gemarkeerd heb gaat het dan over het ligt aan je mana pool maar als je blue buff hebt en een redelijke mana pool is er helemaal geen probleem dus met 2 stacks zit je ook alweer op 3 maal 120 damage + AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Gonzo_D schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:50:
Je moet je R ook op 1 of 2 stacks gooien voor je een fight in gaat daardoor verhoog je de damage.

(Active): Kassadin blinks to a nearby location, dealing magic damage to surrounding enemy units. Each subsequent Riftwalk in the next 7 seconds costs 100 additional mana and deals additional damage. The cost and damage can stack up to 10 times.

Wat ik gemarkeerd heb gaat het dan over het ligt aan je mana pool maar als je blue buff hebt en een redelijke mana pool is er helemaal geen probleem dus met 2 stacks zit je ook alweer op 3 maal 120 damage + AP
vandaar dat 2x archangel ook erg handig is op kassadin...zieke mana-pool en regen >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je moet Kassadin ook niet op die manier spelen. In de laning fase moet je zorgen dat je geleidelijk aan wat harass op de tegenstander doet. Van 100% naar 0% is niet te doen. Zorg dat hij <75% komt of misschien zelfs op 50% en doe je ding. 1v1 komt je E inderdaad niet snel genoeg terug om nuttig te zijn. Vergeet daarnaast niet dat je ultimate meer damage doet als je hem vaker gebruikt; maak daar dus gebruik van in een gevecht. In teamfights kun je echter praktisch constant E spammen, daar zul je niet zoveel problemen hebben denk ik dus :)

Kassadin is meer een assassin, of in elk geval een champion die dingen opruimt achteraf. Ja zijn Q en E zijn extreem nuttig in een teamfight, maar als dat gevecht eenmaal begonnen is ga je de losse eindjes opruimen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:37
@ Cloud, hoe level jij je skills ongeveer met Xerath? dat is ook altijd wel fijn om te weten :D

rylais is zoiezo een must have lijkt mij.. en CDR heb je ook wel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Gonzo_D schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:50:

Maar dat geld alleen voor zijn R toch? Als ik die R probeer zie ik zelden HP bij de tegenstander weggaan. net alsof ik hem nooit goed land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik levelde gister eerst Q > W > E, en daarna gaf ik had ik de prioriteit R > Q > W. E zie ik dus als een one point wonder en level ik ook zo :) Dit een beetje de volgorde zoals in de champion spotlight en ik denk dat het wel de meest efficiënte is.

Verder qua items Rylais is een must have inderdaad. Zodra je dat ding hebt gaat het echt hard :) CDR vond ik zelf eigenlijk nog niet eens zo hard nodig. De cooldown van Q en W zijn na een paar levels zodanig dat je ze praktisch de hele tijd kunt gebruiken.

Als hij iets nodig heeft, dan is het wel AP. Hij schaalt op zich goed, maar de base dmg valt tegen (althans dat vond ik). Maar misschien moet dat ook wel, gezien zijn range.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 07-10-2011 10:56 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
@Flessuh Om eerlijk te zijn ik bouw geen Archangels ik ga voor early damage RoA en deathcap ( ik geef wel altijd aan aan de jungler om zo vaak mogelijk Blue te krijgen) als dat mogenlijk is bouw ik verder met Banshee's en Zonya's Hourglass

@Cloud ligt eraan hoe je hem build ik heb gister met R+E 2 van hun carry's ge 2-shot

Maar Kassa is voornamelijk R in de fight Q+E
R uit de fight
R in de fight Q+E
R uit de fight
Enz.

EDIT: typo

EDIT: LikeAking ja je hebt gelijk hoor de ulti heeft een zeer kleine range ik ben zelf fan van smartcasting dus als je op de enemy die je wil raken je muis hebt staan raak je hem 90% van de tijd (die 10% zijn dodging skills tumble, trynda's swing, flash enz.

EDIT: ook een leuk weetje om morgana te counteren R naar Morg (morg doet nu blackshield 99% van de tijd)
R weg wacht dat shield weg is R in Q+E en loop weg. Perfect voor harrasment sinds haar Spellvamp generfed is.

[ Voor 36% gewijzigd door Gonzo_D op 07-10-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Cloud schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:55:
Ik levelde gister eerst Q > W > E, en daarna gaf ik had ik de prioriteit R > Q > W. E zie ik dus als een one point wonder en level ik ook zo :) Dit een beetje de volgorde zoals in de champion spotlight en ik denk dat het wel de meest efficiënte is.

Verder qua items Rylais is een must have inderdaad. Zodra je dat ding hebt gaat het echt hard :) CDR vond ik zelf eigenlijk nog niet eens zo hard nodig. De cooldown van Q en W zijn na een paar levels zodanig dat je ze praktisch de hele tijd kunt gebruiken.

Als hij iets nodig heeft, dan is het wel AP. Hij schaalt op zich goed, maar de base dmg valt tegen (althans dat vond ik). Maar misschien moet dat ook wel, gezien zijn range.
Ja idd zo doe ik het ook ongeveer, vooral early game vind ik het irritant als je W > E > Q doet en dan zit te wachten om nog ff snel een Q erop te gooie, late game is dat wel iets anders inderdaad maar toch een beetje cdr is wel handig denk ik..

Moet er nog wat potjes meespelen om ff de juiste ''feeling'' er mee te krijgen denk ik =) thx voor je antwoorden iig :D

Edit: Dominion is trouwens nog wel ff wenne met hem, werd gister echt geslacht door Evelynn ging nergens over. maar het hitte als ze een punt aan het cappen zijn is wel echt handig W > Q tadaa opzoute :P

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 07-10-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
Xerath doe ik gewoon zo,

Start item:
Bos 2 pots of dorans ligt eraan tegen wie of wat
dan naar roa
Na roa gelijk deathcap ondertussen boots upgraden naar cdr boots
dan rylais eventueel als het nodig is al hextek
voidstaff en wota

de volgorde van dit hangt er nog vanaf hoe het spel verloopt is er veel magic resist dan eerder voidstaff etc etc.

Skill sequence is q e q w en dan q en e maxen plus ulti W als laatste

Dat werkt prima maar melee is soms erg naar in earlier fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ok, ik heb een vraagje die niet zozeer met de theorie achter het spel gaat maar meer hoe ik met mijn teammates om moet gaan.

Ik ben nu een verse level 30 en ik kan voor alle rollen minstens twee champs spelen en voor sommige rollen meer. Ik heb verder ook de rune pages voor alle rollen. Voordat ik ranked games ga spelen zou ik alleen graag eerst nog wat meer ervaring opdoen in Normal Draft Pick games. Uiteraard heb ik dezelfde problemen als iedereen wat betreft leavers / AFK-ers / feeders / ragers / etc. maar hier stoor ik me niet zo aan omdat dit net zo vaak bij mijn tegenstanders speelt.

Waar ik meer mee zit is het feit dat ik altijd probeer de beste pick te maken op basis van wat mijn team en het andere team speelt. Op mijn nivo wordt er een hele hoop AD gespeelt, wil iedereen mid en wil iedereen een carry spelen :P. Hierdoor wordt ik vaak de jungler, tank / off-tank of support. Hier heb ik verder geen moeite mee maar ik heb wel problemen in mijn rol als jungler (wat ik overigens een erg leuke rol vind om te spelen).

Als mensen roepen dat er geen jungler nodig is, op level 2 gaan zeuren voor ganks en verder alles wat fout gaat in het spel inclusief hun eigen feeden de schuld van de jungler vinden negeer ik dat gewoon. Waar ik wel moeite mee heb is het feit dat er vaak bij de tegenstanders geen jungler is en onze toplane een 2v1 wordt die de toplaner niet kan houden of als de toplaner gewoon incompetent is en na zeg 5 minuten 0-5-0 staat.

Hoe ga je hiermee om? Blijf je gewoon door junglen of geef je op en ga je duo lanen top? Ga je extreem vaak top ganken / babysitten met het gevaar dat je achterop raakt? Als ik een lane switch voorstel met iemand anders wordt daar zelden gehoor aan gegeven en krijg ik de opmerking dat ik maar moet stoppen met junglen. Is dat de correcte response in jullie ogen in zo'n situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In het kort: ja dat is de correcte response. Nu kun je bij Normal Draft wel aanvoelen of de tegenpartij een jungler heeft of niet, maar soms hebben ze die inderdaad niet. Dan hangt het behoorlijk af van de kwaliteiten van je top laner en de champion die hij heeft gekozen. Sommige zullen het echt niet 2v1 uithouden.

Dat betekent inderdaad babysitten als het niet lukt. Begin te junglen maar zodra hij 1 death heeft, of 2, ga met diegene lanen. Je raakt hierdoor niet achterop want de tegenpartij heeft toch geen jungler, sterker nog, als je de top lane levend kan houden win je juist t.o.v. anders. Dus niet wachten totdat hij al 5 deaths heeft, dat is veel te laat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
OF je zorgt dat je altijd in de buurt bent voor ganks. Er is niets mooiers dan wachten tot die gasten gaan towerdiven en er vervolgens een double kill uithalen. Worden zij ook een stuk banger van :D Vooral als je met warwick bent gaat dit erg leuk. Kijk welke van de 2 tower aggro krijgt en doe daar je ult op. Die smelt als sneeuw voor de zon onder je tower, want tijdens de laning phase doen towers extreem veel damage. De andere kun je dan samen met je teammate, als die nog leeft, chasen met je e-skill.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:46:
OF je zorgt dat je altijd in de buurt bent voor ganks. Er is niets mooiers dan wachten tot die gasten gaan towerdiven en er vervolgens een double kill uithalen. Worden zij ook een stuk banger van :D Vooral als je met warwick bent gaat dit erg leuk. Kijk welke van de 2 tower aggro krijgt en doe daar je ult op. Die smelt als sneeuw voor de zon onder je tower, want tijdens de laning phase doen towers extreem veel damage. De andere kun je dan samen met je teammate, als die nog leeft, chasen met je e-skill.
Verder is het heerlijk om altijd dubbelbuff the hebben, doordat de tegenstanders geen jungler hebben. Geeft ook gigantische hoeveelheid exp om de rune creeps te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Hmm, ik zie even niet hoe ik en kan babysitten en mijn jungle / counter jungle kan doen zonder in te leveren in experience. Het altijd in de buurt zijn voor ganks of om te babysitten gaat mijn jungling ontzettend vertragen.

Is het niet of je gaat normaal mee lanen (top wordt dus duolane) en stopt met junglen of je jungled normaal met eventueel wat extra aandacht voor toplane en wat meer ganks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Altijd in de buurt blijven is misschien wat lastig. Maar vergeet niet dat je ook de tegenstander's jungle kan pakken hé. Dat levert xp en gold op, en zo blijf je wel aan de juiste zijde van de map. Afhankelijk van je jungler kun je dan prima babysitten. Zeker Nocturne zal zeer efficiënt zijn dankzij zijn ultimate. :)

Verder is het wel een beetje of duolane, of jungle inderdaad. Je moet niet constant in de river brush blijven wachten totdat je maatje aangevallen wordt; dan snij je wel behoorlijk in je eigen gold/xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
djengizz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:57:
Hmm, ik zie even niet hoe ik en kan babysitten en mijn jungle / counter jungle kan doen zonder in te leveren in experience. Het altijd in de buurt zijn voor ganks of om te babysitten gaat mijn jungling ontzettend vertragen.

Is het niet of je gaat normaal mee lanen (top wordt dus duolane) en stopt met junglen of je jungled normaal met eventueel wat extra aandacht voor toplane en wat meer ganks?
Zoals cloud al aangaf licht het aan wat je toplane doet speelt hij goed dan ga jij lekker verder junglen echter gaat hij een paar keer dood of word hij steeds geforceerd om te recallen ga hem dan helpen in zijn lane en vergeet de jungle tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:39
Ik speel zelf tegenwoordig in normals een solo top Morgana of een Solo top heimer.
Morgana is even uitzingen tot lvl 5 maar dan smelt je de creepwaves ( caster side in elk geval) met je Tomented soil weg, Je black shield zorgt ervoor dat je na genoeg niet te foppen bent en je skillshot op een tegenstander die net eevn te dicht bij je Toren komt = een free kill op lowbie lvl's.

Ik verzoek wel bijan altijd de Jungle speler om even bij te springen als ik hevig onder druk sta, maar ik moet bekennen dat ik met Morgana bijna altijd een perfect 0 of een ietwat positierve k-d ratio speel tot aan mid game.
In midgame ga ik mee pushen en trek ik mijn kills binnen en daarna wordt ik meer Support/Disabler en chaser met mijn ult, je wilt niet weten hoe vaak het momenteel gebeurd dat ik een 2-3 man na de teamfight chase met mijn ult aan+Blackshield puur om de kills te verzekeren.

Heimerdinger speel ik top lane mits ik geen 2 ranged tegen me heb als Rocketheimer, veel creepkills, enemy harass met Rockets en niet doodgaan, dikke itembuild en midgame rol je emt je granate en rockets in teamfights over de hero's heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik blijf altijd gewoon junglen, maar als ik ga ganken wel bijna altijd op top. Dat doe ik omdat ik jungle runes en masteries heb, en dus niet zo effectief in lane ben als ik kan zijn.

Het grappige is dat toen junglen nog niet zo bestond, en de eerste mensen begonnen te junglen, toen had je altijd een 2v1 lane op top. Toch gingen mensen junglen vanwege het sneller level voordeel. Het beste is om lane switches te doen. Champions zoals singed top gaat erg goed. Zelfs caitlyn is verassend goed als ze niet al teveel ranged hebben. Ik raad je dus aan te blijven junglen / ganken en om een laneswitch te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:01:
Altijd in de buurt blijven is misschien wat lastig. Maar vergeet niet dat je ook de tegenstander's jungle kan pakken hé. Dat levert xp en gold op, en zo blijf je wel aan de juiste zijde van de map. Afhankelijk van je jungler kun je dan prima babysitten. Zeker Nocturne zal zeer efficiënt zijn dankzij zijn ultimate. :)
Klopt, je kan omdat zij geen jungler hebben continue aan de 'linkerkant' van de map blijven. Dan pak je jouw eigen blue en wolves en pak je hun golems, lizard en wraiths. Is nog een snellere route ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

Klopt, je kan omdat zij geen jungler hebben continue aan de 'linkerkant' van de map blijven. Dan pak je jouw eigen blue en wolves en pak je hun golems, lizard en wraiths. Is nog een snellere route ook :P
Dat heb ik dus al een keer gedaan met Nocturne als jungler ;) Het is zo verontrustend voor de tegenpartij als ze weten dat jij continue in hun jungle rondhangt. Ze moeten dan kiezen, of ze doen er wat aan en verlaten een van de lanes (pushen!), of ze laten jou daar rond wandelen met alle risico's van dien (geen veiligheid, dus passief spel). Hoe dan ook win-win. Die game wonnen we dan ook vrij hard doordat zowel top als mid faalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:05:
Hmm, heb je wel een punt.

Nu is mijn jungle route als zij geen jungler hebben: mijn hele jungle + hun hele jungle ;).
Misschien moet ik idd wat minder greedy spelen en die route wat inkorten in zo'n geval en meer rondhangen bij top. Ga ik eens proberen, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cvan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:03:
Ik blijf altijd gewoon junglen, maar als ik ga ganken wel bijna altijd op top. Dat doe ik omdat ik jungle runes en masteries heb, en dus niet zo effectief in lane ben als ik kan zijn.

Het grappige is dat toen junglen nog niet zo bestond, en de eerste mensen begonnen te junglen, toen had je altijd een 2v1 lane op top. Toch gingen mensen junglen vanwege het sneller level voordeel. Het beste is om lane switches te doen. Champions zoals singed top gaat erg goed. Zelfs caitlyn is verassend goed als ze niet al teveel ranged hebben. Ik raad je dus aan te blijven junglen / ganken en om een laneswitch te vragen.
Singed kan 1v2 top wel, maar het hangt wel van de matchup af. Tegen Lux + Cait bijv. zou ik niet graag solo met singed spelen :D Die kunnen je gewoon hard XP en CS denyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem komt mij wel eens vaker voor.
Solo top , net iets te squishy zijn en het niet uithouden. Meestal vertikt de jungler om te helpen in zo'n geval. Hatelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Deze link heb ik hier al eens gepost, maar gezien de vragen over jungling, kan het geen kwaad nog eens naar deze uitstekende jungle guide te linken:

http://www.solomid.net/guides.php?g=4959

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:26:
Meestal vertikt de jungler om te helpen in zo'n geval. Hatelijk
Je moet ook de andere kant van het probleem zien.

Ik denk niet dat er een andere rol bestaan die zo vaak onterechte rage over zich heen krijgt als jungling @low levels. Zo check ik bij de champ selectie altijd of er iemand solo top kan voordat ik een jungler neem. Vaak genoeg wordt er dan hard geroepen dat dat het geval is om vervolgens zo iemand totaal te zien falen.

Zeg tot een level of 4-5 moet sowieso iedere champ die defense speelt het gewoon kunnen uithouden in een 2v1. Vaak wordt er alleen al voor die tijd om ganks gevraagt en als die dan niet komen is het rage. Ook wordt vaak genoeg een random death geweten aan de jungler omdat die niet kwam helpen. Te vaak wordt er te offensief gespeelt door de solo top waardoor hij overextend, blijft hij puur afhankelijk van mijn wards en koopt hij nooit zelf wards of pushed hij zelfs de lane waardoor de tegenstanders niet te ganken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
djengizz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Je moet ook de andere kant van het probleem zien.

Ik denk niet dat er een andere rol bestaan die zo vaak onterechte rage over zich heen krijgt als jungling @low levels. Zo check ik bij de champ selectie altijd of er iemand solo top kan voordat ik een jungler neem. Vaak genoeg wordt er dan hard geroepen dat dat het geval is om vervolgens zo iemand totaal te zien falen.

Zeg tot een level of 4-5 moet sowieso iedere champ die defense speelt het gewoon kunnen uithouden in een 2v1. Vaak wordt er alleen al voor die tijd om ganks gevraagt en als die dan niet komen is het rage. Ook wordt vaak genoeg een random death geweten aan de jungler omdat die niet kwam helpen. Te vaak wordt er te offensief gespeelt door de solo top waardoor hij overextend, blijft hij puur afhankelijk van mijn wards en koopt hij nooit zelf wards of pushed hij zelfs de lane waardoor de tegenstanders niet te ganken zijn.
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:46:
want tijdens de laning phase doen towers extreem veel damage.
Alleen jammer dat mijn tower me altijd verraad

Als ik jungle probeer ik vaak wel een gank, maar indien dit niet mogelijk is / kans van slagen te laag is laat ik het gewoon zitten todat het wel nut heeft. Ik meld dat dan even in de chat "i just keep jungling no decent targets availible" en over het algemeen krijg je dan nouwelijks een flame over niet komen ganken.

Botlanes die weigeren een pinkward te kopen om ganks mogelijk te maken en vervolgens flamen dat je niet komt ganken :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
True story
http://euw.leagueoflegend...4&highlight=blame+jungler

Ik speel zelf ook vaak de jungler, maar dan gelukkig in premades

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
@intruder stream je trouwens vaak? ik wil je wel eens zien spelen wat is je soloQ elo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Solo Q elo is 1320 :( laag dus xD, s1 rating was 1500. Mja heb nog vrij weinig ranked games gedaan in S2.

Ik record mijn matches ook wel gerelmatig (laatste was een clanbase match tegen HandLess Rage ,Gemiddeld 1600 elo spelers) die kun je hier vinden www.own3d.tv/batsaap (quality is ondertussen een stuk hoger)
Voor de rest staat mn stream bijna altijd wel aan als ik online ben ^^, (savonds vaak tussen 5 en 10 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dit pareltje moet ik even quoten omdat hij te goed en te herkenbaar voor mij is:
Top got ganked by enemy jungler? Blame jungler for not warding.
Mid got ganked by enemy jungler? Blame jungler for not warding.
Bot got ganked by enemy jungler? Blame jungler for not warding.

Because it's the junglers job to buy wards for top lane, bot lane, dragon, both sides of mid river, entrances to both jungles, baron and of course the other team's buffs.

EDIT: Also, anyone notice how 90% of players seem to play like complete morons when you come to gank? And by that, I mean if you come ganking mid lane through the bot side of the river, your mid will move to the bottom side of the mid lane, which in turn "forces" the enemy mid to go to the top side of mid, effectively making it impossible for you to initiate a gank. And if your mid initiates the gank, the enemy mid escapes before you can even reach him through top side of the river.

Either that, or you come to gank after telling your team that you're coming to gank, and they start playing REALLY aggressive, running past 10+ minions, effectively telling the other team "oh look, we're gonna jump you now", and they run away and start hugging tower for 30 seconds, wasting your time.

Then you leave, because it's a waste of time trying to gank now that they know what's up, you run off to take some neutrals again, and 20 sec later your laner dies and blames you because "you said you were coming to gank wtf noob".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Intruder schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:54:
Solo Q elo is 1320 :( laag dus xD, s1 rating was 1500. Mja heb nog vrij weinig ranked games gedaan in S2.

Ik record mijn matches ook wel gerelmatig (laatste was een clanbase match tegen HandLess Rage ,Gemiddeld 1600 elo spelers) die kun je hier vinden www.own3d.tv/batsaap (quality is ondertussen een stuk hoger)
Voor de rest staat mn stream bijna altijd wel aan als ik online ben ^^, (savonds vaak tussen 5 en 10 ofzo)
Hey grappig. Die JiePie waar je mee speelt, is dat de JP die ook UT speelt en QL? :) Die ken ik nog wel van The Reality LAN van vorig jaar. Aardige gozer, wist niet dat hij ook LoL speelde.

Verder wist ik niet dat je ook games record, leuk om eens naar te kijken. Op een of andere manier tref ik je stream nooit live aan namelijk.

@Vicarious
Zo herkenbaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Waha dat is die JiePie ja ^^, ontzettend aardige vent (Zit ook heel af en toe op dit forum ^^) 1 van de beste mid ap carry's die ik ken moet ik zeggen.

En hij is geloof ik ook iets van Nederlands kampioen UT2004 geweest geloof ik ja. Hij was dr iig erg goed in. Ik ga iig zowieso alle AT games streamen, volgende keer ook met brans en picks, misschien wel leuk om te zien hoe dat gaat. Heb ik deze match alleen niet gedaan omdat ik een delay op me stream wou zetten.

Edit:
Misschien ook wel leuk om te zien, game die we tegen fnatic hebben gespeeld (dee zelf helaas niet mee, ik moest eten) Kwamen in de vierde ronde van go4lol tegenover fnatic te staan ^^, dan sta je toch wel even dom te kijken hoor :P maar was echt heel gaaf om te zien.
http://dl.dropbox.com/u/2...lay_25-09-11_19-07-15.lrf (lol replay required)

[ Voor 27% gewijzigd door Intruder op 07-10-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonzo_D
Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:05:
Dit pareltje moet ik even quoten omdat hij te goed en te herkenbaar voor mij is:

[...]
Zit je ook al reddit te checke ofzo? de post over die thread was net op front page. :P

EDIT: vergissing ik kwam deze thread net tegen

[ Voor 20% gewijzigd door Gonzo_D op 07-10-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gonzo_D schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:24:
[...]

Zit je ook al reddit te checke ofzo? de post over die thread was net op front page. :P

EDIT: vergissing ik kwam deze thread net tegen
Nope, stond in de thread die intruder postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer true. Respecteer het ook als iemand jungle kiest. Maar in de low level games wordt er meestal gewoon 2-1-2 gespeeld. Als iemand dan beslist te junglen en het niet vermeld en jou solo top laat met een squishy is dit niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik krijg dat league replay weer eens niet werkend. Hij loopt nu te mauwen dat ie league of legends.exe niet kan vinden in de map waar die replays staan... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:36:
[...]

Zeer true. Respecteer het ook als iemand jungle kiest. Maar in de low level games wordt er meestal gewoon 2-1-2 gespeeld. Als iemand dan beslist te junglen en het niet vermeld en jou solo top laat met een squishy is dit niet te doen.
In de praktijk al meerdere keren meegemaakt dat je als squishy fiddle alleen op top staat. Gelukkig kan ik @ level 1 al veel schade doen zodat ze uit de buurt blijven en ik een voorsprong kan maken door het killen van minions.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Die nieuwe Teemo skin _/-\o_ :
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2ptphlz.png
Nog niet te koop, maar hij komt dus binnenkort. (Ze zetten de art namelijk (bijna) altijd voor de daadwerkelijke skin in de game.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Bij elke patch worden er 6 nieuwe skins toegevoegd aan het spel,
2 voor de nieuwe champion
4 voor bestaande champions, waarvan er 2 al in de verkoop worden gegooid, en 2 de week erna ^^. Kijk maar eens bij irelia. die heeft ook een nieuwe gekregen.

Die teemo skin is wel heel erg gaaf btw, ik heb astronaut al maar anders had ik die gehaald ^^, vind die stiekem wel iets mooier hieronder ingame pics van de art + shrooms
http://lol.zone.gamebase..../teemo_super?lang=en#stop
http://lol.zone.gamebase....mo_superhero?lang=en#stop

Edit:
Dat masker van irelia :( erg jammer imho
http://lol.zone.gamebase....a_cyberblade?lang=en#stop

[ Voor 10% gewijzigd door Intruder op 07-10-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het handig om voor een level 8-er ook al te beginnen met junglen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
hoeveel skins heeft teemo nu wel niet XD haha.

Net als bij Xerath die skins valle wel tegen is gewoon ander kleurtje en klaar beetje jammer imo..

(Niet dat ik ooit al een skin heb gekocht maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zonder masker heb ik ook gezien en daar lijkt ze wel extreem veel op classic Katarina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:25:
Nee.

Veel junglers zijn afhankelijk van een volle runepage. Er zijn er wel die aardig safe zijn (Warwick), maar dan nog is het lastig.

[ Voor 15% gewijzigd door SaphuA op 07-10-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:25:
Het kan wel, met champions als fiddle/nunu/Warwick. Je zou het kunnen proberen, maar je moet wel even nagaan. Je laat dan een relatief onervaren speler 2 v 1 spelen. Dat gaat waarschijnlijk niet goed komen. Ik zou zeggen, probeer het eerst een paar keer in een custom game waar je alleen zelf in zit (1tje maken met password dus) om te oefenen, en ga jungelen in premades of als je een wat hoger level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:28:
[...]

Nee.

Veel junglers zijn afhankelijk van een volle runepage. Er zijn er wel die aardig safe zijn (Warwick), maar dan nog is het lastig.
Shaco kan baron soloën op level 9 dus zonder runes is het misschien ook mogelijk om redelijk te junglen
Intruder schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:29:
[...]

Het kan wel, met champions als fiddle/nunu/Warwick. Je zou het kunnen proberen, maar je moet wel even nagaan. Je laat dan een relatief onervaren speler 2 v 1 spelen. Dat gaat waarschijnlijk niet goed komen. Ik zou zeggen, probeer het eerst een paar keer in een custom game waar je alleen zelf in zit (1tje maken met password dus) om te oefenen, en ga jungelen in premades of als je een wat hoger level bent.
Ok ik zal het proberen maar die andere 2 zijn ook onervaren dus misschien lukt ganken dan juist. Als het echt niet lukt voor die onervaren speler moet ik toch top spelen. bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:58:
Ik krijg dat league replay weer eens niet werkend. Hij loopt nu te mauwen dat ie league of legends.exe niet kan vinden in de map waar die replays staan... :S
kijk eens of de paden wel juist staan:

League of Legends locatie:
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\0.0.0.77\deploy
LoLRecorder locatie:
C:\Users\Jeroen\Documents\LOLReplay
Replays Locatie:
C:\Users\Jeroen\Documents\LOLReplay\replays

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mensen die meer informatie over Xerath met tips en trucs willen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q2DodCAdpU4]

Door Dan Dinh. Goede guide met combo's, items en zo :) Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Thormodo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:08:
Die nieuwe Teemo skin _/-\o_ :
[afbeelding]
Nog niet te koop, maar hij komt dus binnenkort. (Ze zetten de art namelijk (bijna) altijd voor de daadwerkelijke skin in de game.)
Ziet er mooi uit, maar ik heb al astronaut Teemo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:35:
Mensen die meer informatie over Xerath met tips en trucs willen:

[video]

Door Dan Dinh. Goede guide met combo's, items en zo :) Aanrader!
Jezus, z'n damage :/
Ik heb er al mensen mee zien rapen en heel zwaar sucken, ben benieuwd wat ik nog tegenkom. Hij komt in ieder geval sterk over

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:59:
[...]

Ik heb er al mensen mee zien rapen en heel zwaar sucken, ben benieuwd wat ik nog tegenkom. Hij komt in ieder geval sterk over
Misschien komt dat sucken door onervarenheid, maar aan de andere kant kan je met elke verkrachten of zwaar een zuiger zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:36:
Eens dat er overleg moet zijn tijdens de picks.
Maar wat verwacht je dan als je een Nocturne / Warwick / Udyr / Amumu / één van de andere usual suspects ziet met smite? Hoe kom jij dan solo top met een champ die daar niet voor geschikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
djengizz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:12:
[...]

Eens dat er overleg moet zijn tijdens de picks.
Maar wat verwacht je dan als je een Nocturne / Warwick / Udyr / Amumu / één van de andere usual suspects ziet met smite? Hoe kom jij dan solo top met een champ die daar niet voor geschikt is?
Omdat er soms ook premades bij zitten. Dan zie ik bijv. een Garen en een Zilean ofzo en dan denk ik: oh, Garen zal wel top gaan. Zit je in game krijg je: Garen and me (Zilean) are premade, we are bot. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Vaak doen die premades ook insta-lock-ins. Strontvervelend. Moet jij dus soms met een champ gaan waar je ruk mee speelt om te balans te bewaren.

[ Voor 44% gewijzigd door Blaat op 07-10-2011 19:14 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:57:
[...]

Omdat er soms ook premades bij zitten. Dan zie ik bijv. een Garen en een Zilean ofzo en dan denk ik: oh, Garen zal wel top gaan. Zit je in game krijg je: Garen and me (Zilean) are premade, we are bot. 8)7
Lol dat is machtig inderdaad :+ Dat is een van de weinige dingen waar ik nog wel eens een beetje om kan ragen :P Zo vaak gehad dat juist de twee tanky champions zeggen: 'we premade, we bot'. Waarna je dus twee squichies in één lane hebt... Of als je 2 ranged en 2 melee champions hebt (zonder jungle) beide melee in één lane willen hebben. Dom dom dom.

Een ander iets waar ik sinds kort een beetje geagiteerd om kan raken is bij Dominion. Er zijn 5 punten; je moet 3 vasthouden om te winnen. Twee punten aan je eigen kant en top dus. Nu heb ik echt regelmatig, dat ze twee punten aan je eigen kant willen houden en één punt aan de kant van de tegenstander 8)7 Top blijven ze dan weg. Als je wilt verliezen is dat een prima manier. Hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen dat het makkelijker is top te pakken en te houden, dan enemy bot te houden!?

[/rage]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
R420R schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:12:
Vaak doen die premades ook insta-lock-ins. Strontvervelend. Moet jij dus soms met een champ gaan waar je ruk mee speelt om te balans te bewaren.
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

speedzor schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:59:
[...]

De damage vanaf lvl6 is inderdaad enorm lomp.
W-E-R-Q-R-R en er is gegarandeerd iets dood :P (edit: En dat is enorm snel uit te voeren ook nog)
En de vroege stun-combo is opzich nog vrij makkelijk omdat die Q best snel en vrij breed is.

[ Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 07-10-2011 23:34 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Right 1 dude zit al meer dan 5 min op 100% in loading screen... dit sucks balls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/34hjbzt.png

Duurde 1:27.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
lol what the fuck is dat? allemaal clarity en heals? 29 deaths teemo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I suck with xerath :(

Zo'n verschil met ryze met wie ik alles wegblaas. Zelfs een buff alleen pakken lukt maar moeilijk.

Mijn volgorde Qmaxen, Wmaxen, 1puntje in E want daar heb je geen mana genoeg voor om te spammen de stun kan handig zijn.

Items Ring, Ring, Boots, Ring, Magic piercing boots, deathcap, game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Echt wat voor match was dat?????

3 warmog (4e in aanbouw?) singed (en maar 129 cs)
dubbel tank geen jungle in top team
dubbel rabadon lux
0 madreds tegen een team met 5 warmogs...

Ik neem aan dat dit toch geen lvl 30 match was, toch???
En een loss neem ik aan...

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze blijven maar nieuwe heroes uitbrengen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5XtfG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Wat had je dan verwacht. Ze brengen al vanaf het begin een nieuwe Hero elke 2 weken uit.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Tnx. :P

Ik heb de afgelopen dagen al heel veel Xerath's gezien. Nogal populaire champ zo te zien. Als iedereen hem gelijk koopt is dat goede pr denk ik. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Fuck me. Net na 8 pogingen eindelijk een draft game gestart, heb ik een vet kutteam dat vanaf het begin op elkaar loopt te flamen. Uiteindelijk nog miraculeus gewonnen ook. Onze Vayne farmde echt bruut hard (300 CS in 30 minuten ofzo) en rolde ze op in teamfights. Enige wat ik deed is mijn pillars (ik was trundle) plaatsen om vayne te beschermen en de tanks ulten zodat Vayne ze nog sneller kon melten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Zo af en toe beland je in een team... Annie schreeuwt meteen dat ze mid gaat en lol'd als ze ziet dat ze fiddle tegenover zich heeft. Dan weet je al hoe dat afloopt. De Kassadin werd minstens 5 keer gekilled door minions in de bot lane, dus dat ging ook lekker. Uiteindelijk was dit het resultaat..

Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/2478/tmpgt.png

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

8x heal!!!????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

zoals je kunt zien aan zijn wins is het low level, daar komt heal regelmatig voor.

Maar inderdaad, erg triest hoe dat af en toe gaat met trollers die falen en het niet willen toegeven. Dat soort spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

lol had idd de wins/losses ff niet bekeken (was net wakker)
Nu ik die screen nog eens bekijk... epic mejai op kassa die 0/14/1 staat...

Sterkte Azaruc met zulke teams!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
MetricCandy schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:00:
lol had idd de wins/losses ff niet bekeken (was net wakker)
Nu ik die screen nog eens bekijk... epic mejai op kassa die 0/14/1 staat...

Sterkte Azaruc met zulke teams!!
Thanks ;) Is inderdaad low level, want ben pas sinds vorige week begonnen. Maar dit soort potjes maak ik gelukkig niet al te vaak mee. Je merkt wel dat het niveau hier heel wisselend is trouwens..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 02:09:

Mijn volgorde Qmaxen, Wmaxen, 1puntje in E want daar heb je geen mana genoeg voor om te spammen de stun kan handig zijn.
Waarom zou je W maxen over E? Vanwege mana issues? =|
Klinkt nogal lomp dat je je eigen burst damage op die manier gaat gimpen. Je loopt gewoon 200 base damage en je kan Q/E combo veel minder uitvoeren.

Vooral early game heb je weinig aan de extra Mpen van W. Veel mensen hebben zo vroeg 30-50 Mres, dus je vermindert er 10-15Mres mee. Daar haal je nooit die 200 damage verschil uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Waarom zou je W maxen over E? Vanwege mana issues? =|
Klinkt nogal lomp dat je je eigen burst damage op die manier gaat gimpen. Je loopt gewoon 200 base damage en je kan Q/E combo veel minder uitvoeren.

Vooral early game heb je weinig aan de extra Mpen van W. Veel mensen hebben zo vroeg 30-50 Mres, dus je vermindert er 10-15Mres mee. Daar haal je nooit die 200 damage verschil uit.
Ik ben een nub, maar mijn gedachte W is gratis. Het vergroot je range tot het belachelijke. Gratis extra damage. Het verkort de cooldown van heel lang naar heel kort.
E zie ik meer als een utility die je gebruikt om een stun te krijgen zodat je al je R en Q kunt bursten.
En idd vanwege mana issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:14:
[...]

Ik ben een nub, maar mijn gedachte W is gratis. Het vergroot je range tot het belachelijke. Gratis extra damage. Het verkort de cooldown van heel lang naar heel kort.
E zie ik meer als een utility die je gebruikt om een stun te krijgen zodat je al je R en Q kunt bursten.
En idd vanwege mana issues.
Met 2 Dorans is dat opgelost. Voor zover ik weet is hogere W niet hogere range. Dus 1 level is genoeg. En zoals ik al zei, % Mpen zo vroeg in de game is waardeloos. Je kijkt tegen een nutteloze damage increase aan. Zo moeilijk is het niet om E+Q te combo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetricCandy schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 04:06:
[...]

Echt wat voor match was dat?????

3 warmog (4e in aanbouw?) singed (en maar 129 cs)
dubbel tank geen jungle in top team
dubbel rabadon lux
0 madreds tegen een team met 5 warmogs...

Ik neem aan dat dit toch geen lvl 30 match was, toch???
En een loss neem ik aan...
Was een level 30 match. Gelukkig heb ik het nog niet zo slecht gedaan met 15-16 :') (in vergelijking met mijn team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Met 2 Dorans is dat opgelost. Voor zover ik weet is hogere W niet hogere range. Dus 1 level is genoeg. En zoals ik al zei, % Mpen zo vroeg in de game is waardeloos. Je kijkt tegen een nutteloze damage increase aan. Zo moeilijk is het niet om E+Q te combo-en.
Maar de cooldown van de W is dan gigantisch hoog. En heb jij geen last van te weinig mana met 2 dorans? En je gebruikt er ook nog eens de q erbij. Mss krijg ik nog te weinig mana binnen op lvl 27, maar ik kan het me moeilijk voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Sigh...

Eerste potje van vandaag, ben vierde pick en neem garen solo top tegen hun eerste pick jax.
Sta in de eerste 20 minuten al 7/0, ik ben lvl 13 tegen een lvl 9 jax.

Maar we staan 7-12, heeft me team 20 min lang zitten feedden. Onze sona had geen gp5, wards en Q als eerst gemaxed. Onze rammus had wriggles en probeerde een randiums te bouwen (hij had 30 mr), en kog deed 0 dmg, net als de malzahar die altijd suicide pleegde met zijn ulti.

Gewoon een instaloss, zonder enige manier van winnen. het erge is dat deze mensen meer elo dan mij hebben en tegen lagere elo's speelden. En niet eens simpele basics van de game kennen.

FU all damn casuals, im off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:13:
Sigh...

Eerste potje van vandaag, ben vierde pick en neem garen solo top tegen hun eerste pick jax.
Sta in de eerste 20 minuten al 7/0, ik ben lvl 13 tegen een lvl 9 jax.

Maar we staan 7-12, heeft me team 20 min lang zitten feedden. Onze sona had geen gp5, wards en Q als eerst gemaxed. Onze rammus had wriggles en probeerde een randiums te bouwen (hij had 30 mr), en kog deed 0 dmg, net als de malzahar die altijd suicide pleegde met zijn ulti.

Gewoon een instaloss, zonder enige manier van winnen. het erge is dat deze mensen meer elo dan mij hebben en tegen lagere elo's speelden. En niet eens simpele basics van de game kennen.

FU all damn casuals, im off
Tja het kan zo random zijn, ik ben captain ban akali niet omdat ik haar makkelijk te counteren vind met garen. Firstpick ik mf omdat je ad carry bot in principe niet echt te counteren is. Zij picken akali ik zeg switch mij garen en ik win die lane hard. Word niet gedaan wel gaat een of andere nidalee top die even akali 7-0 feed in 20 minuten en mij flamed dat ik akali niet heb gebanned.

Daarna potje nocturne jungle ik probeer zoveel mogelijk te ganken waste echt heel veel flashes, maar mijn team is gewoon waardeloos. Uiteindelijk verliezen we na 30 minuten met 6 kills tegen 20 ofzo zij hadden alle dragons en een baron. Ik had 4 kills 2 assists, en nog flamed mijn team me omdat ik niet genoeg geganked zou hebben.

Is allemaal niet zon ramp natuurlijk maar het slaat wel nergens op dat je dan 25 elo kwijt bent ofzo waar je echt niets aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat is mis met wriggles op jungle Rammus?

[ Voor 9% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-10-2011 23:01 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Fanatic_FS schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:01:
Wat is mis met wriggles op jungle Rammus?
Daar ging het niet om. Het ging erom dat hij als hij wriggles had beter wat MR had kunnen bouwen omdat hij al armor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 01:48:
[...]

Daar ging het niet om. Het ging erom dat hij als hij wriggles had beter wat MR had kunnen bouwen omdat hij al armor had.
Why? ik zie nergens staan wie zijn tegenstanders zijn of ben ik blind?
Tenzij tegenstanders veel magic dmg doen waarom niet Randuins voor de active, hp, cdr, extrad dmg met passive.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Een beetje gebalanceerd team nuket hem zo kapot aangezien AP carries midgame verreweg het sterkst zijn in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond bijna penta kill.. Mijn support graait de 5e kill voor mn ogen weg met een autoattack >_<

Nu vanochtend Nocturne Jungle gespeeld, First blood op enemy alistar jungle die mijn jungle invade :) Daarna constant pressure op top en mid, waardoor die Jax volledig rage ging ("wtf 2v1 mid always") en ik gefeed werd, net zoals mn toplane. Mid was niet erg goed, en bot lane zuigde op zich ook wel, maar we hebben er een spelletje van gemaakt, gewoon constant kills maken en niets van turrets kapot maken ^^ Uiteindelijk 17/1/13 geeindigd en Garen top had iets van 13/1/19 terwijl hij met 800 ping speelde >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Kan geen leuk potje vinden de laatste dagen.
4 losses achter elkaar omdat het vanaf mid/late game 4vs5 word.

Ik kan niets anders voelen dat dat soort potjes gewoon zonde van mijn tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gisteren wat matches met m'n vast premade team gespeeld, ging goed :)
Eerste game raakte onze jungle amumu niet ingame, pas toen ik level 8 was raakte ie connected. Desondanks hebben we met gemak gewonnen, ze surrenderden rond de 20ste minuut al.

Hieruit was nog maar eens gebleken dat brand top een extreem harde counter is voor al die tanky dps :) Ik stond tegen een Jax, constante harrass met m'n E als ie te dicht komt en indien ie wilt springen dan stun ik hem gewoon. Onze Maokai support ging al snel 0/5, maar omdat ik veel te fed raakte door die jax (3 kills in 10 minuten, waaronder FB), werd dat snel opgehaald. Amumu is geeïndigd met 0/0/0, dus we hebben effectief een 4v5 gewonnen in ranked premade ;)
Overigens heb ik mijn record in premade ranked verbeterd met een 100-tal elo, zit nu aan een kleine 1500 \o/

edit: Premade 5x5 rankings

802 LLL Tabzz (+1) 6 3 1484
808 Speedzor (+1) 10 3 1483

\o/ Feestje

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 09-10-2011 13:57 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vandaag Jax gekocht, omdat-ie toch wel erg OP is in Dominion. Ik dacht dat z'n jump al erg sterk was, maar toen las ik z'n passive.. vandaar dat 'ie late game niet meer te houden is..

Eerste game gespeeld met stats: 21/0/7 _o_ jammer dat het tegen easy pc was :+

Daar gaan we lol mee hebben in de spaarzame games waar Jax niet al gekozen is, in Dominion. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:51:
Gisteren wat matches met m'n vast premade team gespeeld, ging goed :)
Eerste game raakte onze jungle amumu niet ingame, pas toen ik level 8 was raakte ie connected. Desondanks hebben we met gemak gewonnen, ze surrenderden rond de 20ste minuut al.

Hieruit was nog maar eens gebleken dat brand top een extreem harde counter is voor al die tanky dps :) Ik stond tegen een Jax, constante harrass met m'n E als ie te dicht komt en indien ie wilt springen dan stun ik hem gewoon. Onze Maokai support ging al snel 0/5, maar omdat ik veel te fed raakte door die jax (3 kills in 10 minuten, waaronder FB), werd dat snel opgehaald. Amumu is geeïndigd met 0/0/0, dus we hebben effectief een 4v5 gewonnen in ranked premade ;)
Overigens heb ik mijn record in premade ranked verbeterd met een 100-tal elo, zit nu aan een kleine 1500 \o/
Ja jax is slecht tegen constante ap harassment. Maar tegen warwick haalt een brand niets uit, je kan gewoon niet hard genoeg harassen dan. Tenzij je direct blue buff krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die Q van Veigar, eindig ik met 940 AP :D.
Je ulti tegen Morgana of Annie is gewoon instagib :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Azaruc schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:27:
Zo af en toe beland je in een team... Annie schreeuwt meteen dat ze mid gaat en lol'd als ze ziet dat ze fiddle tegenover zich heeft. Dan weet je al hoe dat afloopt. De Kassadin werd minstens 5 keer gekilled door minions in de bot lane, dus dat ging ook lekker. Uiteindelijk was dit het resultaat..

[afbeelding]
Vayne is lastig als je fiddle speelt. Die schiet je weg tijdens het drainen. Vayne had dan mid over moeten nemen denk ik, maar goed ik speel het spelletje ook pas 1,5 maand ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/tankashe.png
trololololol!
Tank ashe, had aan het einde nog 3500g over, ik wilde nog een phantom dancer bouwen, en ik had uiteindelijk ook 160ad.
Het ergste nog wel is dat ik top lane zat tegen jarvan en lux, ik heb lux nog een keer onder de toren weten te stunnen en zelf met pots en teleport niet dood gegaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, wel een beetje faal lux :D Ik bedoel, rod of ages en ook nog eens arch staff. Beetje teveel van het goede..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren had ik een potje waarbij de enemy zeurde dat ze mij hadden gefeed toen ik 4/0 met fiddle had. Maar ditmaal was het onterecht. Had 2 keer getowerdived en dat versta ik niet onder feeden. Zij bleven netjes bij de tower. 1 keer met ulti een doublekill at level 6 midden in de toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Maar de cooldown van de W is dan gigantisch hoog. En heb jij geen last van te weinig mana met 2 dorans? En je gebruikt er ook nog eens de q erbij. Mss krijg ik nog te weinig mana binnen op lvl 27, maar ik kan het me moeilijk voorstellen.
Op lv30 met Manareg/lvl en 2 Dorans, Manaregen in utility is het prima uit te houden. Ik weet niet wat je Runes enzo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
FikkieHo schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:24:
Hehe, wel een beetje faal lux :D Ik bedoel, rod of ages en ook nog eens arch staff. Beetje teveel van het goede..
Hoe bedoel je dat? Niet dat ik RoA op Lux zou nemen. Maar zooo slecht zijn die items echt niet.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
we stonden net met dominion: 350 - 12 voor.
hebben we nog verloren door een akali die 1v4 een quadra kill maakte, tot 3 keer aan toe. Akali met hextech gunblade, Rabandon, Lich bane = gg?
ik heb er spijt van dat ik een skin voor haar heb gekocht. :'(

FotM of gewoon simpelweg overpowered atm? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Akali is when fed gewoon erg sterk en misschien de beste soloqueer van het moment. Overpowered zeker niet, want ze is gewoon te counteren door AoE-effects, pink wards, Oracles en Lee Sin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
en kogmaws ult? zie hij akali ook in haar shroud? bovendien vind ik het moeilijk om een akali niet te feeden wanneer ik 50% hp heb en zij lvl 6 heeft bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Voor de 3v3 mensen een leuk initiatief in België.

Afbeeldingslocatie: http://www.gyx.be/imgupload/LoL3v3Outpost.jpg

De eerste online qualifier is komende woensdag al!

[ Voor 18% gewijzigd door MetricCandy op 10-10-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Forn schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:09:
[...]

Hoe bedoel je dat? Niet dat ik RoA op Lux zou nemen. Maar zooo slecht zijn die items echt niet.
Nah, ik bedoel eerder dat als je 40 minuten in een game zit toch wel iets meer firepower mag bezitten als Lux. Het zijn opzich geen slechte items. Ik bouw zelf ook een arch, maar die finish ik niet voordat ik een rabadons heb.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
MetricCandy schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:43:
Voor de 3v3 mensen een leuk initiatief in België.

[afbeelding]

De eerste online qualifier is komende woensdag al!
Does want!

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Pagina: 1 ... 41 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.