[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.574 views

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:14:
/t taunt
/d dance
/j joke
/l laugh (laatste net ontdekt)
zijn er nog?
Dat is nou eens een goede en zinvolle vraag! Ik ben ook wel benieuwd of er meer / commando's zijn :D

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
/ignore (kun je nog ally of enemy achter zetten)
/w (Whisper, moet je dus nog een naam achter schrijven)
/r (Reply, Als je spatie in druk word de naam van de gene die het laatste naar je heeft gechat gedysplayed)
/Help (laat alle / commando's zien :P)

en dat waren ze geloof ik

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vocalise schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:00:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van Caitlyn moet denken. De traps zijn leuk maar tenzij in bushes gezet zichtbaar en dus easily avoided (in theorie) de extra damage per zoveelste shot is tof. De q spell is ok en maakt creeps wel lekker af.
Als je die Q op een champion doet, waarbij hij de champ raakt vóór de minions, doet hij nog flinke dmg hoor. En die traps zijn niet per se bedoelt om ervoor te zorgen dat iemand er inloopt. Die traps zorgen ervoor dat mensen gebieden gaan mijden, als ze in plain sight liggen. Zo kun je naast je enorme auto attack range, nog wat beter de tegenpartij zonen. :) Daarnaast, ook al zijn ze zichtbaar, zeker in de kleine river brushes: men loopt er écht wel in hoor.
De snare/knockback is DIK heerlijk ledges jumpen als escape ect.... maar dan de Ult. Hoe vaak er een ult bullet is gekopt door een bijna full hp tank ipv mijn kill te maken... ik werd caitlyn moe daardoor toch.
Die ult is juist mooi. Hij doet sowieso damage. Natuurlijk heb je liever een kill, maar als een teammate hem kopt, heb je nog steeds damage gedaan. Als een tank hem pakt is het jammer, echter heb ik daar niet zo vaak last van. Zeker niet bij ganks vanuit de brush, waarbij die bullet ineens vanaf de zijkant komt. Of 1v1 op mid, ook dan is hij niet meer te dodgen. :)
Vocalise schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:18:
[...]
Dat is nou eens een goede en zinvolle vraag! Ik ben ook wel benieuwd of er meer / commando's zijn :D
Een vrij volledige lijst: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Hotkeys_and_Commands :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Vocalise schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:18:
[...]

/w (gebruikersnaam) (bericht) = verstuurd een prive berichtje naar een speler.
Voorbeeld: /w dragon hallo kerel

/r = reageer op een privebericht
/mute (gebruikersnaam) = Geen berichten meer in de chat van deze speler
/ignore (gebruikersnaam = zet een speler op je ignore list.
/buddylist = Toont alle vrienden die online zijn.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik vraag me eigenlijk wel af of mensen de keybinds aanpassen. Ik gebruik zelf namelijk WASD het scherm te verplaatsen, zodat ik de muis er niet voor hoef te gebruiken, 1 t/m 4 voor abilitys en R en F voor summoner spells.

Iedereen heeft het namelijk over Q, W, E en R. Maar ik vind het zelf dus super onhandig als ik het scherm moet verplaatsen met de muis.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
/mute (instant iedereen ignored voor de duur van het spel).
/note TEXT (ingame notepad)

• Vocalise
Ty vm allemaal voor de reacties ;)
Ik heb gisteren in Dominion een speedy Yi gebuild.... Oh my god, de eerste paar fights moet je even oppassen maar daarna ben je bijna niet te controleren door de opponents, 1 vs 1 met een beetej lifesteal ga je niet down, je speedy gonzaled de map naar nodes om ze te cappen en bent weg voor ze terug zijn.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Totdat ze allemaal een Thornmail hebben :')

Surfin' paradise!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb tristana weer helemaal uitgevonden, wat is zij een baas.

Imba range, imba jump, AS steriods, knockback, snel pushen, en een anti heal.

Ik had wat rond zitten k*tten met ad ranged, omdat ashe best moeilijk is met al die randoms atm. Ik dacht dat caitlyn heel goed zou zijn maar vind mf, tristana en vayne veel beter lategame. Het is alsof cait late game moeite heeft in teamfights.(waarschijnlijk door haar movespeed)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:50:
[...]

ja dag.. Caitlyn early damage is kei en kei hard. De Q en headshot.. you guys must be tripping..
Die Q duurt best even tegen dat ie afgevuurd is en je wilt daar echt niet op wachten met een kassadin die elk moment naast je kan opduiken.

Haar damage is niet 'kei en kei hard', ze heeft gewoon dat rangevoordeel tegenover andere AD champions waardoor ze makkelijker kan poken.
In een standoff gaat ze niet veel meer damage doen dan andere ranged AD's.
Early game doet AP meer pijn dan een AD, je wilt daar gewoon niet tegen een kassadin staan.
1x ulti + Q + E combo van Kassadin en je bent enorm verzwakt.

Je gaat weggespeeld worden als caitlyn vs kassadin (geldt voor de meeste mages wel), tijd om te damagen is er niet.

Streaming History

Verwijderd

Ik denk niet dat kassadin zoveel farm heeft als hij compleet wordt uitzoned door caitlyn :') Kassadin zal moeten farmen met z'n Q. Als hij voor harass kiest is het GG.

Caitlyn eet meeste mages door de range, headshots en rakende Q's. En die traps No doubt about it, zeker omdat je als mage geen armor bouwt en als caitlyn wel magic resist. Misschien op level 6 idd dat kassa heel annoying kan zijn, maar ik zie het niet zo gauw gebeuren.

In een 1v1 allebei full health ben ik 't met je eens, maar de poke power van caitlyn is hard, keihard early game. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 18:39 ]

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Rally to good.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Normaal ben ik niet zo van de Tier lists, maar op Dominion is echt heel duidelijk dat sommigen echt gewoon VEEL en veel beter zijn dan anderen. Wat ik graag wil doen is een tier list, gebasseerd op mijn visie en ervaringen (de afgelopen dagen heb ik echt heel uitgebreid gespeeld).

Tier 1: Dit zijn de absolute beset champs voor Dominion, ze vullen meerdere rollen (defenden, cappen, interrupt, mobility, etc), en zijn echt uitstekend in deze rol.

Tier 2: Vergelijkbaar met Tier 1 champs, misschien iets minder effeciënt, maar nog steeds heel erg goed. Ze complimenteren een team, en zijn goede alternatieve keuzes, wanneer sommige champs al geband of gepicked zijn.

Tier 3: Hier word het al minder, vaak kunnen deze champs maar 1 echte rol vervullen (dus alleen defenden, cappen, etc), ze zijn er misschien wel goed in, maar echt andere kwaliteiten hebben ze niet.

Tier 4: De niché champs. Ze doen 1 ding echt uitmundend, zijn wat moeilijker in sommige teams te combineren, en voegen verder helaas erg weinig toe.

Tier 5: Deze zijn eigenlijk niet geschikt voor Dominion. Niet veel aan toe te voegen.

Welnu, mijn voorlopige list, gebasseerd op mijn ervaringen:

Tier 1:Akali, Alistar, Blitzcrank, Evelyn, Gangplank, Jax, Kassadin, LeBlanc, Master Yi, Poppy, Rammus, Singed, Tryndamere.

Tier 2: Corki, Ezreal, Garen, Janna, Jarvan, Karma, Karthus, Leona, Lux, Nidalee, Nocturne, Nunu, Shaco, Sion, Skarner, Talon, Udyr, Xin Zhao, Zilean.

Tier 3: Ashe, Brand, Dr Mundo, Heimerdinger, Katarina, Kayle, Kennen, Kog'Maw, Miss Fortune, Maokai, Morgana, Olaf, Orianna, Renekton, Riven, Rumble, Ryze, Sona, Soraka, Teemo, Tristana, Urgot, Vayne, Wukong.

Tier 4: Amumu, Caitlyn, Cassiopeia, Cho'Gath, Gragas, Lee Sin, Malphite, Mordekaiser, Nasus, Pantheon, Swain, Trundle, Twisted Fate, Twitch, Veigar, Yorick.

Tier 5: Anivia, Annie, Fiddlesticks, Galio, Irelia, Malzahar, Shen, Sivir, Taric, Vladimir, Warwick.

Dit is puur op mijn ervaringen, dus er kan nog wat verschoven worden. Maar ik heb het idee dat Tier 1 en 2 erg accuraat zijn. Dit zijn de must have picks, kijk bijv maar naar Akali, erg mobiel, heel veel burst, goede duelist, maar kan ook snel punten pakken of interrupten. Naar dit soort dingen kijk ik, om mijn Tier list te basseren. Als jullie opmerkingen hebben, of het niet eens zijn met plaatsingen, let me know, ik ga graag de discussie aan. Misschien zie ik wat over het hoofd :).

-

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Irelia en Warwick Tier5 =niet geschikt voor Dominion? speel jij dezelfde game als ons?

Amumu Tier 4? heb je hem zelf al eens gespeeld? Amumu is een beest die in SR kort wordt gehouden omdat hij weinig farm krijgt doordat hij jungled, wat dus in Dominion geen probleem is. Speel zelf amumu in dominion en hij is echt heel sterk

[ Voor 61% gewijzigd door Fanatic_FS op 28-09-2011 23:54 ]

[specs]

• Nazanir
Wat kan Warwick dan heel goed in Dominion? Hij heeft geen movespeed boost, geen AoE skills die een team kunnen interrupten van een cap. Hij is niet in staat in zijn eentje een punt vast te houden, of te overmeesteren.

Irelia zou ik misschien wel hoger willen hebben, maar voor mijn gevoel zijn er alleen maar anderen die haar werk beter kunnen. De afweging hier is, dat ze op SR, heel sterk in te lane is, veel sustain, veel harras. Dit zijn prima eigenschappen, maar er wordt niet gelaned.

Ze kan wel een team interrupten, is vrij mobiel, maar ik ben echt van mening, dat andere champions kunnen op Dominion, wat Irelia ook kan, maar veel beter.

-

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nazanir schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:56:
Wat kan Warwick dan heel goed in Dominion? Hij heeft geen movespeed boost, geen AoE skills die een team kunnen interrupten van een cap. Hij is niet in staat in zijn eentje een punt vast te houden, of te overmeesteren.
Wat denk je dat zijn E doet? Movespeed buff
daarnaast een 1.8s supress onder turret is best wel nice, als je eenmaal wat items hebt ben je heel lastig kapot te krijgen aangezien je zoveel lifegain hebt.

[specs]

• Nazanir
Klopt misschien, maar zijn E is situational, en zal je in principe alleen een boost geven om iemand te chasen voor een kill, wat vervolgens betekend dat je je punt undefended acher laat. Een Lux kan bijv. Warwick uren lang kiten, hoe moeilijk hij te doden mag wezen met zijn tanky build. hij doet niet genoeg DPS en kan een punt gewoonweg niet goed verdedigen. Voor hem liever een Rammus, Blitz, of andere T1/2 tanky DPS, die kunnen wat Warwick kunnen, zonder situational speed buffs, of 1.8s stun elke 90 seconden.

-

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Nazanir schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:56:

Irelia zou ik misschien wel hoger willen hebben, maar voor mijn gevoel zijn er alleen maar anderen die haar werk beter kunnen. De afweging hier is, dat ze op SR, heel sterk in te lane is, veel sustain, veel harras. Dit zijn prima eigenschappen, maar er wordt niet gelaned.

Ze kan wel een team interrupten, is vrij mobiel, maar ik ben echt van mening, dat andere champions kunnen op Dominion, wat Irelia ook kan, maar veel beter.
Irelia is een hele goede 1v1 fighter, met lifesteal, true damage, stun/slow en gapcloser. Met wat extra attack speed hakt ze echt iedereen kapot.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

er zijn zeker champs die beter zijn, maar Tier 5 is warwick toch echt niet, meer in de richting van tier 3 imo.

en Lee Sin tier 4? is toch echt een tier 2, goede damage, goede defense, zeer mobile en hij countered Akali enorm.

[ Voor 34% gewijzigd door Fanatic_FS op 29-09-2011 00:43 ]

[specs]

Verwijderd

Klopt heel wat niet aan die lijst,
Rumble en Ryze zijn beiden absurd sterk op dominion, en je zet ze Tier 3.
EDIT: TF en panth tier 4 8)7 , doordat de points zo dicht bij elkaar zijn hebben ze weer nagenoeg global utls.
Natuurlijk is het mening en geen feit, maar Tier lists vertrouw ik alleen maar van Elementz en die zit er ook gewoon vaker naast.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 00:59 ]

Verwijderd

Snappie88 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:15:
Totdat ze allemaal een Thornmail hebben :')
En dan heb je effectief het vijandelijke team 10k Gold laten verspillen. Mission accomplished ;') (also, Mres + Lifesteal counters Thornmail)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:39:
[...]

En dan heb je effectief het vijandelijke team 10k Gold laten verspillen. Mission accomplished ;') (also, Mres + Lifesteal counters Thornmail)
verspillen is een groot woord...

Heb een keer een potje SR gehad, waar ik als amumu speelde... We hadden een redelijk gefeede warwick, en die pikte er ons 1 voor 1 uit, we konden zeer weinig.
Dus maar een thornmail gekocht, toen dacht WW dat ie hetzelfde truukje weer kon herhalen, maar ipv dat hij mij killt, killt ie zichzelf ;)
hij vertelde me daarna ook dat ie meer dan 1000 damage van zichzelf had gekregen!
In dat potje de beste 2000 gold spent ;)

• Ninjaman
Nazanir waar is maokai ?
Hoort namelijk bij de tier 1 thuis. Heb nu meerdere potjes met hem gespeeld en heb altijd nummer 1 gestaan ca punten.
Hij kan zijn tower goed verdedigen door zijn ult damage reduction/redelijke damage.Kan interrupte met zijn sapplings.Mensen rooten onder je turret en mensen nogmaals interrupten met zijn slow/knockback.

Build die ik gebruik is.
Prospector's Ring + Boots (starting items)
Abyssal Scepter
Sorcerer's Shoes
Haunting Guise

Nu zijn er verschillende opties :
Rabadon's Deathcap/Rylai's Crystal Scepter/Morello's Evil Tome/Will of the Ancients

Runes :
Health
magic pentration
magic resist

Masteries :
9/21/0

[ Voor 35% gewijzigd door Ninjaman op 29-09-2011 09:17 ]

• Michielodc
Teemo vind ik zelf heel fijn. Ik ga altijd top verdedigen. Dan leg ik overal mijn ulti neer en kan ik super goed kiten. Met blind erbij is het niet lastig. Je gaat gewoon invis naast die toren staan ;)

• Vocalise
RonnieB82 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:58:
[...]

verspillen is een groot woord...

Heb een keer een potje SR gehad, waar ik als amumu speelde... We hadden een redelijk gefeede warwick, en die pikte er ons 1 voor 1 uit, we konden zeer weinig.
Dus maar een thornmail gekocht, toen dacht WW dat ie hetzelfde truukje weer kon herhalen, maar ipv dat hij mij killt, killt ie zichzelf ;)
hij vertelde me daarna ook dat ie meer dan 1000 damage van zichzelf had gekregen!
In dat potje de beste 2000 gold spent ;)
Punt is valide, maar zo is Morganan een stuk minder nuttig als je tegenstanders midgame al met een Banshee rondhuppelen....
Alles is uiteraard te counteren, maar ik heb het geluk zelf regel matig met een Blitz en een Caitlyn/Ashe met een willekeurig tank ( ik prefereer Amumu maar zie ze maar zover te krijgen) en ons team wat meer ad doet dan ab spells. Dus mensen gaan sneller stacken op def en health en laat dat nou geen issue zijn voor morgana/cassio of veigar ;D ( Cassio was een mustbuy na de free to play oefening)

• Nazanir
Meningen, zoals ik al zei, dit is gebasseerd op mijn ervaringen. Misschien heb ik nog geen goede Irelia's gezien. Ik ben wel van mening, dat een Xin doet wat zij doet, en het gewoon echt heel veel beter doet, in dat opzichte is Irelia een beetje overbodig, en mijn reden om haar zo laag te plaatsen.

Maokai eigenlijk hetzelfde, hem had ik in Tier 3 willen plaatsen, omdat er al andere tanks zijn, die zijn werk veel beter doen, maar ook veel beter in staat zijn een punt te verdedigen. Ik was hem inderdaad vergeten, maar voor mijn gevoel is hij nu in ieder geval Tier 3.

-

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Nazanir schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:49:
Meningen, zoals ik al zei, dit is gebasseerd op mijn ervaringen. Misschien heb ik nog geen goede Irelia's gezien. Ik ben wel van mening, dat een Xin doet wat zij doet, en het gewoon echt heel veel beter doet, in dat opzichte is Irelia een beetje overbodig, en mijn reden om haar zo laag te plaatsen.

Maokai eigenlijk hetzelfde, hem had ik in Tier 3 willen plaatsen, omdat er al andere tanks zijn, die zijn werk veel beter doen, maar ook veel beter in staat zijn een punt te verdedigen. Ik was hem inderdaad vergeten, maar voor mijn gevoel is hij nu in ieder geval Tier 3.
Haha ja er zijn nogal veel meningen. Rudy en ik hebben ook al een poging tot een tier list gemaakt (die van mij staat op pag. 134 en is bijgewerkt n.a.v. enkele comments), en alhoewel ik het idee heb dat die van mij redelijk ok is denk ik dat het spel nog te kort uit is en de meningen te verdeeld zijn om een tier list te maken waar iedereen zich enigszins in kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 29-09-2011 10:33 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Misschien moet je de Tier list wat verder uitbreiden met kolommen voor de rol van een champion.
Want niet elke snelle champion zal even goed zijn in puur defenden. En andersom geldt hetzelfde

• Vocalise
[/quote]
in het verkeerde keelgat toen MF het licht zag (een mini GP ult, Ashe haar Volley in het kwadraad, Teemo zijn Move Quick als passive, een standaard attack speed steroids skill, en een betere versie van Parrrley tot op zekere hoogte).
[/quote]

Wie is die MF? ik kan er zo geen hero aanhangen maar klinkt spannend; )

[ Voor 75% gewijzigd door Vocalise op 29-09-2011 11:38 . Reden: Spelling en Lap tekst weg ]

• Ninjaman
Vicarious schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:32:
[...]

Haha ja er zijn nogal veel meningen. Rudy en ik hebben ook al een poging tot een tier list gemaakt (die van mij staat op pag. 134 en is bijgewerkt n.a.v. enkele comments), en alhoewel ik het idee heb dat die van mij redelijk ok is denk ik dat het spel nog te kort uit is en de meningen te verdeeld zijn om een tier list te maken waar iedereen zich enigszins in kan vinden.
Deel deze mening de map is nog niet zo lang geleden uit en om nu al een tier list te maken is nogal snel.
Het enige wat je zou kunnen noemen zijn de champions die er veruit boven uitsteken denk hier aan een rammus,kassadin en le blanc.

[ Voor 3% gewijzigd door Ninjaman op 29-09-2011 10:46 ]

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

MF = Miss Fortune

[specs]

• Vocalise
O.o MF ik denk over wat voor achterlijk overpowered hero heeft hij het, maar meh....
Ze is zeker niet slecht, maar er zijn zoveel betere/interessantere hero's te picken...

Ach ja toch maar weer een zwik Riot Points kopen om wat hero's te unlocken en een ip boost dit weekend, ik moet en zal die runepages vol krijgen!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:39:
[...]

Als jij dat denkt ;)

Ik zie in Dominion vooral AD tegenover mij staan. Thornmail is eigenlijk altijd wel een goede zet hier. Vijandelijke teams met een Lee Sin, Master Yi, Akali, Jax en Trynda kom je vaker tegen dan je denkt, en dan is een Thornmail eigenlijk een first buy. En in 't ergste geval zitten er twee full AP champions bij, en is 't nog een goede zet geweest.

't Was overigens bij m'n enige Dominion potje gisteren m'n derder buy op Udyr (Boots >> Trinity >> Thornmail).

@ Vocalist: Je moet bij je eerste quote tags de / weghalen, dan gaat 't wel goed ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Snappie88 op 29-09-2011 12:32 ]

Surfin' paradise!

• Ninjaman
Xerath, the Magus Ascendant

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Sept%202011%20Temp/Xerath_Splash_0_thumb.jpg

Lore:

In the ancient civilization of Shurima, the mage called Xerath practiced magic with undying passion. He believed that with enough magical power, he could gaze into the heart of Runeterra to know the secrets of history and the universe beyond. Such magic was beyond the limitations of a mortal body, but Xerath obsessively pursued a path to infinite power nonetheless. With every breakthrough he grew more and more powerful, yet not without consequence. Xerath's increasing arcane abilities wrought havoc on his physical form. Desperate, he undertook a dangerous ritual to transcend his dying body. The outcome would be immortality or self-destruction. Violent magic unleashed during the ritual caused devastation throughout Shurima, but when the dust settled, Xerath emerged as an ascended being of pure arcane energy.

Free of flesh and bone, Xerath held nearly infinite power at his command. However, in the wake of his chaotic ritual, the mages of Shurima feared his careless disregard for life would bring ruin to the kingdom. After a terrible struggle they subdued Xerath, but they could not destroy his ascended form. Instead they trapped him within an enchanted sarcophagus and sealed him in an underground tomb. Eons passed, civilizations rose and fell, and Xerath's imprisonment was lost to memory. For centuries, Xerath's vast power tore away at the sarcophagus and weakened its spell. Finally, he willed forth a burst of magic that shattered his prison, but its core remained, containing Xerath and his power within its broken pieces. Seeking to rid himself of this burden, he was drawn to the magic of Valoran's nexuses and found he could absorb their power. Yet the nexuses had gatekeepers: petty mages known as summoners. Xerath knew his key to true freedom from his prison lay in gaining their trust, and he offered his power to the League of Legends.

“I have no need for vengeance. Time has brought ruin to the mages of Shurima and I alone remain.” – Xerath, the Magus Ascendant

Abilities:

Ascended Form (Passive):
Xerath feeds on arcane power, making him increasingly resilient to physical harm. He converts a percentage of his Ability Power into Armor.

Arcanopulse:
Fires a long-range beam of energy, dealing magic damage to all targets hit.

Locus of Power:
Xerath anchors himself to source of magical power, increasing the range of all spells and granting him bonus % Magic Penetration. Although he is immobilized while Locus of Power is active, his movement speed increases upon disabling the ability.

Mage Chains:
Deals magic damage to an enemy and marks them with Unstable Magic. The next spell Xerath strikes this enemy with stuns them.

Arcane Barrage:
Calls down a blast of arcane energy, dealing magic damage to all enemies in an area. May be cast up to three times before going on cooldown.

Source:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=421727

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Sept%202011%20Temp/xerath1_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Sept%202011%20Temp/xerath6_thumb.jpg

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Het hele verhaaltje van, spells gaan meer kosten, maar worden sterker dus playstyle is wanneer moet ik zuinig aan doen en wanneer spammen als een dolle is dus helemaal niet van toepassing meer :S

[specs]

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Wanneer komt die mage eigenlijk? de volgende patch is dinsdag toch?

ik heb gister een probleempje aangekaart bij de support afdeling en kreeg wel vreemde antwoorden op zich.
Ik heb op europe per ongeluk 2 accounts aangemaakt, waarvan 1 met mijn normale nickname, maar een verkeerde login. Nu vroeg ik dus of ze die account konden verwijderen, maar ze zeggen dat ze de account alleen kunnen deactiveren, en als ik de naam wil veranderen, zou ik dus 2x een name change moeten doen blijkbaar (lijkt mij de enige mogelijkheid)

Daarnaast vroeg ik nog over transfer van US naar Eu, en kreeg ik dit als antwoord: "We are considering adding an option for NA to EU in the future, but unfortunately, we have no ETA or timeframe on this. When we do add it we’ll make an announcement, so keep an eye out!"

wel vreemd, want voor de EU merge had ik er ook over gevraagd, en toen kreeg ik kort dat die optie er niet is....en nu staat er dus tenminste considering.. zal echt tijd worden, en ik denk dat ze er ook flink aan kunnen verdienen...

ik zal vanavond weer ff verder met cassio, echt wat een heerlijke champ, met smart casting kan je echt een paar spells spammen zeg _/-\o_

@intruder, dankje, zoiets dacht ik al ja. Ik ben door stage laat thuis dus had niet helemaal meegekregen of er nou geen patch was, of dat de servers al weer online waren.
Cassio is inderdaad flink verbeterd, terwijl er niet zo veel over heeft gestaan in patchnotes volgens mij. en ik werk met smart-casting zoals ik zei, dus als je je muisknop op hun houd kan je je E echt inrammen....
Dat is tenminste wat ik doe zoalang mn oude Zboard het houdt...(mn g15v1 is al kapot...reconnect de USB steeds ofz..)
ik kan echt niet wachten op die nieuwe champ, als zijn range inderdaad flink groot is, lekker vanuit de jungle de lane bombarderen enzo... en zijn passive klinkt ook geniaal... ook voor dominion, gezien de grote hoeveelheden physical champs die je er ziet..

[ Voor 24% gewijzigd door flessuh op 29-09-2011 14:32 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Verwijderd

tier list voor dominion is indd nog wat vroeg denk ik
want had ook al zo mijn ideeen tot je een champ tegenkomt waarvan je dacht op dominion kan die toch niet zo goed zijn en dan speelt er iemand mee die er goed mee overweg kan en je team volledig pwnt, veel punten capt en veel kills haalt, gewoon omdat ie heeft ingezien hoe ie er mee moet spelen op crystal scar
elke champ moet anders gespeeld worden dan in de classic game mode waardoor het wel veranderd in efficientie
maar sommige zijn duidelijk wel beter dan andere

• Intruder
  • Nu online
@flessuh
Gisteren is aangekondigd dat er deze week geen patch meer komt, je kunt de patch dus volgende week woensdag/donderdag verwachten.

En cassio met rylais chrystal scepter is zoo sterk he, double slow voor hun + speed up voor jouw is elke .5 seconde een keer E casten, en dat terwijl je E een behoorlijk hoge AP ratio heeft. Zie de laatste tijd steeds meer cassio's en ook erg goede cassio's.

Kan me nog wel herinneren toen ze uit was, toen was het echt geen goede champ.

• Vicarious
Intruder schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:20:

Kan me nog wel herinneren toen ze uit was, toen was het echt geen goede champ.
Toen ze net uit was kon ik altijd gratis feeden op cassio. Totaal geen damage, supersquishy en behalve de ult ook weinig CC.

[ Voor 38% gewijzigd door Vicarious op 29-09-2011 15:08 ]

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Wat heb ik een hekel gekregen aan de resset, de elo's zitten bizar door elkaar heen. Alle supports in mijn games zijn heal bots die niet goed geruned zijn en daarna met items trollen. Er word elke keer (beide teams) voor lvl6 gefeed (wat een tank spelen useless maakt). En er zitten altijd gasten tussen die 0 map awereness hebben en niet de lane pushen als hun lane opponent de lane verlaat. Het is echt wie de minste newbs in zijn team heeft wint de game. Zo was het "altijd" al, maar nu zijn de games van zulk laag niveau dat ik er bijna geen lol in heb.

Goed voorbeeldl: in champ select is het altijd de laagste elo die QQ'd om solo top of mid, terwijl een normale ranked speler gewoon afwacht wat hij kan counteren/zien wat nodig.

Edit: en ja, dit is een QQ post over matchmaking, maar 1300 elo soloQ is van zo'n zielig niveau dat ik geen fun meer heb in de game. Ik speel deze game nu 1,5 jaar en heb meer dan 2000 normals en 700 ranked games gespeeld. ranked was eerst een plek waar je "vaak" dezelfde spelers tegekwam en compititief speelde en lol maakte in /all. Terwijl het nu games zijn waar het 10/2 staat in 10 minuten en iedereen elkaar raged. en ik ga dan ook in rage mode omdat ik mensen zulke grove genante foutte zie maken. ik heb zelfs een game gespeeld met trundle die 12/2 stond en nog steeds alle 3 de lanes verliest nadat ik 12 kills haal in alle drie de lanes(zo genant).

[ Voor 31% gewijzigd door Baristo op 29-09-2011 16:57 ]

• Michielodc
Baristo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:26:
Goed voorbeel: in champ select is het altijd de laagste elo die QQ'd om solo top of mid, terwijl een normale ranked speler gewoon afwacht wat hij kan counteren/zien wat nodig.
Het ergste zijn nog wel de insta-lockers. Overleggen niks, of komen uit het niks met een pick aan en locken meteen in. Dat kan makkelijk een game verpesten. LoL is leuk, maar alles elo's door elkaar verpest het echt.

Verwijderd

Mee eens.. Ik speel dan wel niet op een hoog nivo (schomelde ergens tussen 1150-1200), maar ik heb nu mega last van 'kids' die zeggen 'If I do not get mid I go AFK' of laatste een Nasus met 1/12 binnen 20min..uiteraard de opmerkingen 'omg, he is so lucky' of 'I have lag'. etc.. De fun is er wel wat af op het moment.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:31:
Mee eens.. Ik speel dan wel niet op een hoog nivo (schomelde ergens tussen 1150-1200), maar ik heb nu mega last van 'kids' die zeggen 'If I do not get mid I go AFK' of laatste een Nasus met 1/12 binnen 20min..uiteraard de opmerkingen 'omg, he is so lucky' of 'I have lag'. etc.. De fun is er wel wat af op het moment.
En als je dan een keer echt lag heb gehad lachen ze je uit. Had toen wel 18/1 met fiddle :D stond wel eerst 0/1.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Michielodc schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:45:
[...]

Het ergste zijn nog wel de insta-lockers. Overleggen niks, of komen uit het niks met een pick aan en locken meteen in. Dat kan makkelijk een game verpesten. LoL is leuk, maar alles elo's door elkaar verpest het echt.
Enter lobby. Pick ryze. Got problem? You cancel it.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:49:
[...]

Enter lobby. Pick ryze. Got problem? You cancel it.
Lose 10 elo.

Streaming History

Verwijderd

Goed voorbeeldl: in champ select is het altijd de laagste elo die QQ'd om solo top of mid, terwijl een normale ranked speler gewoon afwacht wat hij kan counteren/zien wat nodig.
Ik heb juist altijd het omgekeerde ik speel het liefst solo top. Maar als ik firstpick ben kan ik moeilijk mijn top champ kiezen of ik heb een hele grote kans om een pure counterpick naar mijn hoofd te krijgen. Maar als ik lastpick ben mag ik nooit top. En het is blijkbaar meestal onmogelijk om zo te communiceren dat ik in het geval van firstpick gewoon een jungler, carry, of support voor iemand anders kies.

En vaak zeggen de grootste feeders dat ze top gaan. Had vandaag dat de firstpick van de tegenstander jax nam, dus ik denk prima ga ik met garen kan ik hem hard denyen. Komt zon gast met een verhaal dat ie heel goed is met akali. Dus ik ok ga maar top staat hij top 0-3 na 10 minuten ofzo. Dan is het wel echt een dikke facepalm.

• Vicarious
Een goede Akali kan een Jax wel rapen op zich, maar dan moet diegene wel echt goed zijn.

Ik heb zelf altijd het idee dat je als jungler de meeste invloed hebt. Je kunt alle lanes helpen indien nodig en je kunt ook zorgen dat je vaak dragon pakt e.d.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Weet je wie echt godlike is op Domination? JANNA!!! OMFG, gewoon movespeed/AP Janna owned alles en iedereen. Neem flash/ghost erbij en je support je team naar victory!!! :D Naja, support ... :D

Echt lekker zeg, gewoon hoge movespeed, knockup, slow, shield en knockback icm towers wint de match gewoon. En een pluspunt, er is altijd wel een AD in de buurt waar je je shield op kan casten. ;)

Ik heb mijn dominion champ gevonden hoor!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Vicarious
Vergeet de global movespeed passive ook niet, zal je team HEEL blij mee zijn. Zeker in dominion is hij erg lekker aangezien iedereen dan toch al voor goede movespeed gaat. Dan tikt dat percentage wat je erbij krijgt extra hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik een hekel gekregen aan de resset, de elo's zitten bizar door elkaar heen. Alle supports in mijn games zijn heal bots die niet goed geruned zijn en daarna met items trollen. Er word elke keer (beide teams) voor lvl6 gefeed (wat een tank spelen useless maakt). En er zitten altijd gasten tussen die 0 map awereness hebben en niet de lane pushen als hun lane opponent de lane verlaat. Het is echt wie de minste newbs in zijn team heeft wint de game. Zo was het "altijd" al, maar nu zijn de games van zulk laag niveau dat ik er bijna geen lol in heb.

Edit: en ja, dit is een QQ post over matchmaking, maar 1300 elo soloQ is van zo'n zielig niveau dat ik geen fun meer heb in de game. Ik speel deze game nu 1,5 jaar en heb meer dan 2000 normals en 700 ranked games gespeeld. ranked was eerst een plek waar je "vaak" dezelfde spelers tegekwam en compititief speelde en lol maakte in /all. Terwijl het nu games zijn waar het 10/2 staat in 10 minuten en iedereen elkaar raged. en ik ga dan ook in rage mode omdat ik mensen zulke grove genante foutte zie maken. ik heb zelfs een game gespeeld met trundle die 12/2 stond en nog steeds alle 3 de lanes verliest nadat ik 12 kills haal in alle drie de lanes(zo genant).
Net een game met Rhodro gedaan. Ik MF, hij jungle Riven. Binnen 20 minuten is malzahar mid 2-8, taric 1-4. Ik ben inmiddels 4-0. Maar dan komt onze solo top nog. Hij had als first pick instalock wukong! Woohoo! Tegen Akali! Nog beter! :|

Dag ELO, ik zal je missen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/73Yxz.jpg

I died inside. No more LoL for me today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:38:
[afbeelding]

I died inside. No more LoL for me today.
Een game met maar 1 flash erin? wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

toch vind ik allemaal tank en dan allemaal flash/teleport leuker om te doen :D pushen gaat niet heel snel, maar defenden is insane als je het goed speelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:17
Ik denk dat ashe een bloodrazor had moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik heb gisteren een paar potjes met een maatje lvl 5 van me op normal gequeed met mijn smurf account. Brand en Morgana gekocht van de IP en queen maar. Het is niet eerlijk hoeveel 17 lvl's ervaring verschil maken.

Met Brand mijn eerste Pentakill gehaald en met morgana in een pot 4 x de ace kill en push de base in van die mannen....
Al moet ik wel zeggen dat mijn buddy nog het een en ander moet lere, hij prefereerd Yi en melee champs boven ranged, maar rent zo vol in de creepwave met Jax en akali in de bushes die hij erin heeft zien gaan, maar het ljikt alsof hij ze echt vergeet ...>.< Dus hij haalde als beste score 4-9-12 maar pushed wel aardig de torens weg dus ach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Bloodrazor is wel goed, maar ik denk niet tegen deze setup. Het is bijvoorbeeld een erg sterk item tegen high health low magic resist champions (Vladimir) Maar als je tegenstander 150+ MR heeft (deze spelers dus) heeft het weinig nut als je het mij vraagt.

Ik zou zeggen dat ze 1 Phantom dancer verkoopt en daar een banshees veil of een Quicksilver sash van koopt.
Atack speed + damage heb je helemaal niks aan als een rammus in komt rollen en je meteen taunt, of een amumu je stunt, Je hebt dus gewoon altijd iets van Defense nodig, waarvan ik denk dat QSS de beste optie is.

En als ryze zou ik geen deathcap kopen (Zijn AP scaling is echt horrible op de meeste skills, alleen de snare heeft een redelijke scaling) En die inwisselen voor een Will of the antients of misschien een Rylays christal scepter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Black Cleaver en Last Whisper gecombineerd lijkt me in dit geval het beste voor de AD poppetjes. Ideale build tegen dit team:

AD:
2x phantom dancers
Infinity Edge
Black Cleaver
Bloodthirster
Quicksilver Sash

Ryze:
Had je al aardig.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 30-09-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Ligt er wel helemaal aan welke AD carry je neemt. Want met Vayne heb ik nu IMO de sweatspot gevonden wat betreft build. En Vayne speel je ook anders dan de gemiddelde AD Carry althans als je haar mechanics optimaal wil (mis)gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
-Cn- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:40:
Ligt er wel helemaal aan welke AD carry je neemt. Want met Vayne heb ik nu IMO de sweatspot gevonden wat betreft build. En Vayne speel je ook anders dan de gemiddelde AD Carry althans als je haar mechanics optimaal wil (mis)gebruiken :P
Het gaat erom wat ik tegen dit specifieke full tank team zou bouwen. Elke game is je ideale build als het goed is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Wat bouw je als Vayne dan? Dat is toch misses barrle roll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Shaco of Orianna?

Ik twijfel zo hard. Shaco vond ik al cool sinds ik voor het eerst lol speelde (pas 1x mee gespeeld dat dan weer wel) Orianna is gewoon cool.

zelf gaat me voorkeur uit naar Shaco omdat ik vaak jungle. En iets anders dan nocturen/lee sin is ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dacht dat je er al uit was en Shaco wilde gaan kopen :P Anyway, Orianna is een betere pick in de meeste teams. Ik vind Shaco sowieso meestal lategame useless en early game alleen goed in de handen van een hele goede/ervaren shaco speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vocalise schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:51:
Wat bouw je als Vayne dan? Dat is toch misses barrle roll?
Op Vayne bouwt men vaak Trinity Force. Most common vayne build:
- Zerker boots (later vervangen door phantom dancers)
- IE
- Bloodthirster
- Phantom Dancer
- Banshees Veil
- Triforce

Mensen bouwen meestal geen last whisper op Vayne omdat je al true damage kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Vicarious schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:56:
Dacht dat je er al uit was en Shaco wilde gaan kopen :P Anyway, Orianna is een betere pick in de meeste teams. Ik vind Shaco sowieso meestal lategame useless en early game alleen goed in de handen van een hele goede/ervaren shaco speler.
Haha ja ik dacht het ook, maar je weet hoe dat gaat he, in de store begin je toch nog met twijfelen :) Niet dat het een keuze is waar je leven van af hangt maar toch.

Vanavond een basketball wedstrijd; als ik win koop ik Shaco, als ik verlies koop ik Orianna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hahaha nou, maar hopen dat je verliest dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Shaco is verassend sterker nu ze veel bugs uit hem hebben gehaald. Orianna zie ik nauwelijks meer na haar ranged nerf :( Het is allemaal morgana, kennen, kassadin, brand op mid tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:17
Intruder schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:22:
Bloodrazor is wel goed, maar ik denk niet tegen deze setup. Het is bijvoorbeeld een erg sterk item tegen high health low magic resist champions (Vladimir) Maar als je tegenstander 150+ MR heeft (deze spelers dus) heeft het weinig nut als je het mij vraagt.

Ik zou zeggen dat ze 1 Phantom dancer verkoopt en daar een banshees veil of een Quicksilver sash van koopt.
Atack speed + damage heb je helemaal niks aan als een rammus in komt rollen en je meteen taunt, of een amumu je stunt, Je hebt dus gewoon altijd iets van Defense nodig, waarvan ik denk dat QSS de beste optie is.

En als ryze zou ik geen deathcap kopen (Zijn AP scaling is echt horrible op de meeste skills, alleen de snare heeft een redelijke scaling) En die inwisselen voor een Will of the antients of misschien een Rylays christal scepter.
Daar heb je inderdaad ook gelijk in. My bad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Vicarious schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:33:
Hahaha nou, maar hopen dat je verliest dan :D
Dat is ook niet aardig :( Ik pas het aan: winst orianna; verlies Shaco!
Cvan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:09:
Shaco is verassend sterker nu ze veel bugs uit hem hebben gehaald. Orianna zie ik nauwelijks meer na haar ranged nerf :( Het is allemaal morgana, kennen, kassadin, brand op mid tegenwoordig.
Gister een heerlijke Orianna gezien op mid die stompte echt alles weg niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Cvan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:09:
En toch blijf ik erbij dat een Morgana in lane met partner veel beter uit de verf komt dan mid.
Zeker vanaf lvl 8 en hoger focus ik meer op support dan echt offence, al maak ik genoeg kills mee ofc.

[ Voor 11% gewijzigd door Vocalise op 30-09-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Orianna is nog steeds goed, maar haar low rist high value gehalte is er wel behoorlijk op achteruit gegaan.
Voorheen kon ze gewoon makkelijk farmen en de tegenstander tegelijkertijd terug houden door middel van haal bal. Dat gaat nu een stuk lastiger. Ze hebben vrij weinig verranderd aan haar damage tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zijn er mensen die eens duo queue ranked met mij zouden willen spelen? Ik heb bij het opstarten van Ranked nogal wat pech gehad met afks/dc/rage-quitters en op een of andere manier krijg ik nu alleen maar ijzersterke tegenstanders. Of althans, simpelweg betere teams.
Ik ben de solo q na een aantal losses nu wel zat daarom en zoek eigenlijk wat mensen die ranked met mij willen trotseren. Ik probeer mijn team wel te carryen en tot op zekere hoogte lukt dat vaak ook wel. Maar het is steeds niet genoeg. Daarnaast ben ik praktisch elke keer (een na) last pick, dus erg veel keuze hou ik niet over. :P

Ik speel meestal laat op de avond 22.00h en later. Misschien dat er meer mensen in mijn situatie zitten? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:59:
[...]

- IE
- Bloodthirster
- Phantom Dancer
- Banshees Veil
- Triforce

Mensen bouwen meestal geen last whisper op Vayne omdat je al true damage kan doen.
Serieus? Die bouw ik nooit :')
Ik haal bijna altijd Black Cleaver en daarna Zeal > PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:44:
[...]

Serieus? Die bouw ik nooit :')
Ik haal bijna altijd Black Cleaver en daarna Zeal > PD.
Ik haal ook altijd black cleaver op vayne. Al haar aanvallen zijn AD dus armor pen is super goed op haar. Ja je 3e hit heeft wel wat true damage maar dat is 8% van hun HP dus als je hele lage damage doet met je andere hits omdat je geen armor pen hebt maar je tegenstander wel veel armor moet je dat misschien wel 4x proccen ofzo dat gaat je niet lukken lijkt me.
Black cleaver is heel goedkoop en je krijgt als je hem rusht van de meeste mensen hun armor wel richting de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat, maar ook omdat je AD + AS d'r op hebt. Heerlijke item voor vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
IEmand advies:

ben momenteel level 9, bijna level 10... Geen enkele runes of iets dergelijks...

Wil graag een character naast mater Yi maar eentje die totaal anders speelt, heb 3000 IP momenteel. Iemand een idee? Speel voornamelijk TT of dominion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Trynadmere, ik ben in TT bang voor trynda en in Dominion is ie een prima pick ...
Rammus is beter in Dominion maar een vastgekozen char wegens zijn godlikeness in Dominion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:41:
Zijn er mensen die eens duo queue ranked met mij zouden willen spelen? Ik heb bij het opstarten van Ranked nogal wat pech gehad met afks/dc/rage-quitters en op een of andere manier krijg ik nu alleen maar ijzersterke tegenstanders. Of althans, simpelweg betere teams.
Ik ben de solo q na een aantal losses nu wel zat daarom en zoek eigenlijk wat mensen die ranked met mij willen trotseren. Ik probeer mijn team wel te carryen en tot op zekere hoogte lukt dat vaak ook wel. Maar het is steeds niet genoeg. Daarnaast ben ik praktisch elke keer (een na) last pick, dus erg veel keuze hou ik niet over. :P

Ik speel meestal laat op de avond 22.00h en later. Misschien dat er meer mensen in mijn situatie zitten? :)
ik zat gisteren op 1023 en had op het einde gisteren na 6 wins weer 1143. het hangt echt van dag tot dag af.
Welk elo zitje ? Ik wil gerust meedoen.

Als je AD carry gaat wil ik gerust Alistar of sona gaan (prefer ali omdat ik deze meer en meer begin te spelen... kan ik ook veel sneller wards spammen ) ik speel ook wel cho solo top / morg mid / annie mid / kan ook wel AD spele.

Anyway ik hoor het wel vanvond. Ik ben er zoeizo vanaf 20u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:27:
[...]

ik zat gisteren op 1023 en had op het einde gisteren na 6 wins weer 1143. het hangt echt van dag tot dag af.
Welk elo zitje ? Ik wil gerust meedoen.
Als ik even met de natte vinger moet werken, zou ik gokken op min of meer dezelfde elo als jij nu hebt (zo'n 1200-1300 gok ik). Niet hoog maar zeker niet verschrikkelijk laag, gewoon middenmoot. :) Dat baseer ik dan voor het gemak even op het feit dat ik in premades met goede tweakers (1300+) prima mee kan komen. De tijd zal het uiteindelijk natuurlijk leren. ;)

Waar ik nú overigens zit is nog onbepaald, althans ik zie het niet staan, maar ik denk tussen de 1000 en 1100.
Als je AD carry gaat wil ik gerust Alistar of sona gaan (prefer ali omdat ik deze meer en meer begin te spelen... kan ik ook veel sneller wards spammen ) ik speel ook wel cho solo top / morg mid / annie mid / kan ook wel AD spele.

Anyway ik hoor het wel vanvond. Ik ben er zoeizo vanaf 20u
Je speelt hetzelfde als ik, ik doe een goede nasus/irelia solo top (nasus met dank aan Nazanir _o_), prima malz/morg/brand/lux mid en ook ad carries of tanks gaan prima. Waar ik niet in uitblink (*kuch*) is full support of jungle. Als ik vanavond online ben dan zie ik je wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 30-09-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had al ranking na 10 matches. En ik zie mensen met iets van 70 matches zonder ranking... is wel raar.

ik heb ook mumble. 35 slots.

Ik weet niet als er nog andere mensen zijn van tweakers die evt nog een voice server zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
iedereen heeft een ranking na 10 matches, maar die word pas openbaar als je boven de 1250 ELO komt

[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 30-09-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:59:
[...]

- IE
- Bloodthirster
- Phantom Dancer
- Banshees Veil
- Triforce

Ik ga ook voor Black Cleaver en kies dan liever Inifinity Edge dan Triforce. Ook mijn boots verkoop ik niet meer.

Dus: Doran's blade-->Berserkers boots-->BF Sword-->Zeal-->Vampiric Scepter-->Black Cleaver-->Bloodthirster-->Phantom Dancer--> Inifinity Edge --> Banshee

Is de game dan nog niet over dan Triforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
Voor Vayne heb je echt oneindig veel builds en het ligt er ook helemaal aan of je op je 3de hit gaat *Leven* ofniet (Same as Irelia met je W skill). Waar ik vaak voor ga is

1- Dorans / Boots / Vampiric Scepter
2- BGrieves
3- BF / Zeal ligt aan je moneys/game
4- Bloodthirster
5- PD
6- Razors
7- PD/Vul Zelf in
8- Vul zelf in

Ik leg enorm de nadruk op die 3rde hit vandaar de attackspeed. Vayne moet je niet spelen als je standaard AD Carry IMO want daar heb je Cait en Ashe al voor. Je damage zal rond de 210 zijn als het goed is (Na je 7de item) maar je attckspeed is iets van rond de 2.2/2.3 dus als je dan 3 hits land dan is dat

3x200 Physicl Dmg (Excl ~70% Crit)
9% Max HP Magic Dmg
60 True Damage
8% Max HP True Dmg

En deze damage land je dan in <1.5 Sec en dit zonder Skills en Ult.

Dusja zo rape ik mijn enemy's :D

P.S. Ga nie whine over Armor en MagicResist dat mag je zelf uitrekenen als je dat zo graag wil

[ Voor 5% gewijzigd door -Cn- op 30-09-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Ik kom net de beste thread ooit tegen op het euw forum. Het zou gewoon gemeen als ik die niet met jullie zou delen. Gelukkig ben ik niet gemeen, tenminste niet vandaag.

Behold:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=420308

Waarschuwing, als je op je werk zit en de komende 15 min over de vloer rolt van het lachten moet je niet raar opkijken als je collega's willen meegenieten. Helaas zijn dat waarschijnljik geen LoL spelers :p

Hoe verder je naar beneden scrolt, hoe beter het wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Convo op 30-09-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
-Cn- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:24:
Voor Vayne heb je echt oneindig veel builds en het ligt er ook helemaal aan of je op je 3de hit gaat *Leven* ofniet (Same as Irelia met je W skill). Waar ik vaak voor ga is

1- Dorans / Boots / Vampiric Scepter
2- BGrieves
3- BF / Zeal ligt aan je moneys/game
4- Bloodthirster
5- PD
6- Razors
7- PD/Vul Zelf in
8- Vul zelf in

Ik leg enorm de nadruk op die 3rde hit vandaar de attackspeed. Vayne moet je niet spelen als je standaard AD Carry IMO want daar heb je Cait en Ashe al voor. Je damage zal rond de 210 zijn als het goed is (Na je 7de item) maar je attckspeed is iets van rond de 2.2/2.3 dus als je dan 3 hits land dan is dat

3x200 Physicl Dmg (Excl ~70% Crit)
9% Max HP Magic Dmg
60 True Damage
8% Max HP True Dmg

En deze damage land je dan in <1.5 Sec en dit zonder Skills en Ult.

Dusja zo rape ik mijn enemy's :D

P.S. Ga nie whine over Armor en MagicResist dat mag je zelf uitrekenen als je dat zo graag wil
Waarom die lifesteal zo vroeg?
Je hebt nog niet de damage om veel op te leveren of je pushed je lane early erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm speel laatste dagen veel LB maar ben echt nog aant twijfele over build.

Begin nu met meki die ik daarna ombouw naar codex + boots, gevolgd door rabadons en dan codex omtoveren tot Morello's.
Zo hebk 40% cdr, mana regen en AP.

Iemand met beter begin voor LB? weet namelijk niet ofk zo te laat pas aan mijn AP kom. Veel mensen vinden dat je early game goed bent, maar ik vind dat je met LB late game heerlijk bent om AD carry's te 1-combo'en.

Heb trouwens Flat AP quint, Mag pen red, andere AP/lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
djengizz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:28:
[...]

Waarom die lifesteal zo vroeg?
Je hebt nog niet de damage om veel op te leveren of je pushed je lane early erg hard.
Harassen kost jou vaak ook hp (vaak 2 hits van jouw tegenover 1 van de enemy) dit lifesteal je er dan aanzienlijk snel bij door je scepter waardoor je langer op de lane kan blijven staan terwijl je enemy moet base. Je kan je wat makkelijker minionhits tanke in het last hitte omdat je het er toch weer snel bij krijgt en ook minder interessant zal zijn voor de jungler omdat je relatief snel HP lifestealed en dus niet lang low hp zal rondlopen. Ik zelf gebruik ook HP Quints dus die dorans zal ik niet kopen om het HP puur om de Damage.

Beetje duidelijk mijn rambling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Ik heb speciaal voor late game altijd Cleanse of QSS op leblanc, je wil er namelijk in rennen in de carry afmaken, maar je wilt ook het ook kunnen overleven xD.

Early game lijkt me dat gewoon een goede keuze, ze heeft behoorlijke hoge base damages, maar ze heeft ook mana problemen. Zelf wil ik ook nog wel eens boots + 3 pots beginnen met LB. dorans ring ben ik geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
-Cn- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:37:
Harassen kost jou vaak ook hp (vaak 2 hits van jouw tegenover 1 van de enemy) dit lifesteal je er dan aanzienlijk snel bij door je scepter waardoor je langer op de lane kan blijven staan terwijl je enemy moet base. Je kan je wat makkelijker minionhits tanke in het last hitte omdat je het er toch weer snel bij krijgt en ook minder interessant zal zijn voor de jungler omdat je relatief snel HP lifestealed en dus niet lang low hp zal rondlopen. Ik zelf gebruik ook HP Quints dus die dorans zal ik niet kopen om het HP puur om de Damage.

Jawel.

Ik weet alleen niet of ik het er mee eens ben ;).
Jouw HP replenishment staat namelijk gelijk aan het pushen van je lane. Last hitten + harass levert namelijk niet genoeg op door je gebrek aan damage en je zult dus automatisch gaan pushen. Juist een prime target dus voor een jungler. Dat jij dat later weer aan kan vullen zal mij worst zijn als jungler. Ik gank voor de kills en ben juist op zoek naar early lane pushers. Die doran zou voldoende moeten zijn zonder die scepter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Cn- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:37:
[...]

Heb je niet relatief zwakke harass dan? Met HP quints en dan nog lvl 2 boots rushen. Die boots haal ik pas na Black Cleaver of soms na zeal :P Vampiric scepter is wel chill, maar die haal ik ook niet zo vroeg, kan wel opzich though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:01:
iedereen heeft een ranking na 10 matches, maar die word pas openbaar als je boven de 1250 ELO komt
lol ik heb in seizoen 2 nog maar tijd gehad voor 1 ranked solo q
heel veel firstgame kerels in het potje
aan de andere zijde however zaten er 2 die 100tal ranked wins hadden
dus mn stats zijn w:1/l:0 rating 1265 :)
vonnek wel grappig en sindsdien nogal wat dominion gespeeld en wat minder tijd gehad
denk dat k trug es ga beginnen ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mumble:

Mumble 30 slot Server
Address: 78.129.194.2:64800

passwoord: dnb

ik moet wel nog een channels aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clearvoyance kills !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
djengizz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:41:
[...]

Jawel.

Ik weet alleen niet of ik het er mee eens ben ;).
Jouw HP replenishment staat namelijk gelijk aan het pushen van je lane. Last hitten + harass levert namelijk niet genoeg op door je gebrek aan damage en je zult dus automatisch gaan pushen. Juist een prime target dus voor een jungler. Dat jij dat later weer aan kan vullen zal mij worst zijn als jungler. Ik gank voor de kills en ben juist op zoek naar early lane pushers. Die doran zou voldoende meoten zijn zonder die scepter.
Als een jungler op die helft van de map loopt waar de lane is dan kan het interessant zijn voor hem anders duurt het te lang om er tekomen. Verder een lvl 6- Jungler kunnen over het algemeen vrij weinig. Aangezien je als vayne op lvl 3 je Tumble en je Knockback hebt + je flash - Exhaust/Ghost Wens ik jouw heel veel succes om mij in dat geval te ganken aangezien ik met mijn Tumble/Knockback waarschijnlijk al genoeg heb. Tenzij je aant overextende bent of Mapawereness Lacked
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:42:
[...]

Heb je niet relatief zwakke harass dan? Met HP quints en dan nog lvl 2 boots rushen. Die boots haal ik pas na Black Cleaver of soms na zeal :P Vampiric scepter is wel chill, maar die haal ik ook niet zo vroeg, kan wel opzich though.
Je Tumble zorgt voor een 40%+ Attack damage Amp zodat je toch nog 74 hit op lvl 1
Daarnaast heb je op lvl 2 je silver bolts (Ookal is je attck speed prolly te laag om hem te proce)
En op lvl 3 je Knock back dus dan kan je Tumble - Hit - Knockback schieten en je hebt de perfecte harass IMO

Gaat het last hitte goed dan koop je gelijk je BF na je eerste item anders koop ik vaak BG als je maar iets van 900 money's hebt om toch een voordeel te krijgen in je lane. Maar wat betreft je boots na je Zeal is ook totaal Valid hoor aangezien je Zeal je ook een leuke speed boost geeft ^^

Verder nog vragen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dr.R schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:28:
Ik kom net de beste thread ooit tegen op het euw forum. Het zou gewoon gemeen als ik die niet met jullie zou delen. Gelukkig ben ik niet gemeen, tenminste niet vandaag.

Behold:

Waarschuwing, als je op je werk zit en de komende 15 min over de vloer rolt van het lachten moet je niet raar opkijken als je collega's willen meegenieten. Helaas zijn dat waarschijnljik geen LoL spelers :p

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Dr.R schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:28:

Behold:

krijg bijna zin om shen te spelen....winning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spijtig genoeg kunnen we het niet zien :( firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
-Cn- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:56:
Tenzij je aant overextende bent of Mapawereness Lacked
En dat is nu precies mijn punt. Die vroege lifesteal zorgt ervoor dat je overextend.

Ik zie ook eigenlijk alleen op laag nivo of eventueel bij wat zeldzame jungle builds zo vroeg lifesteal zonder de bijbehorende damage. Als je ook nog eens voor HP quints gaat op Vayne vind ik het helemaal overbodig.
Ik wil hiermee helemaal niet zeggen dat jij het fout doet maar ik probeer het te begrijpen. Ik heb namelijk precies over dit punt veel gelezen omdat ik als newb lifesteal rushen zo mooi vond (i.c.m. auto attacking minions :D) en niet begreep waarom dit niet meer standaard is.

Dat jij escape mechanismes hebt (zoals de meeste champs) is mooi maar helpt je echt niet altijd vs de (dubbel) CC van je lane opponent en de ganking jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een schijtfeit in elohell is het CS stealen van sommige supports die dan beweren => ik heb niet genoeg g/s om wards te kopen ....

als ik support speel heb ik op lvl 4 al geld genoeg voor 5 wards :x ..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:27:
[...]

En dat is nu precies mijn punt. Die vroege lifesteal zorgt ervoor dat je overextend.

Ik zie ook eigenlijk alleen op laag nivo of eventueel bij wat zeldzame jungle builds zo vroeg lifesteal zonder de bijbehorende damage. Als je ook nog eens voor HP quints gaat op Vayne vind ik het helemaal overbodig.
Ik wil hiermee helemaal niet zeggen dat jij het fout doet maar ik probeer het te begrijpen. Ik heb namelijk precies over dit punt veel gelezen omdat ik als newb lifesteal rushen zo mooi vond (i.c.m. auto attacking minions :D) en niet begreep waarom dit niet meer standaard is.

Dat jij escape mechanismes hebt (zoals de meeste champs) is mooi maar helpt je echt niet altijd vs de (dubbel) CC van je lane opponent en de ganking jungler.
Van het geld van zon vamp scepter kan je ook 12 pots kopen. Dan heb je 2400 effective hp erbij. Laten we zeggen dat je 80 damage doet als je hem haalt dan heb je 9 lifesteal per hit dus moet je iets van 250 keer schieten voordat je evenveel hp terug hebt. Dan is je lane wel echt gigantisch gepusht hoor. Tuurlijk hoef je ook geen 12 pots te kopen. Maar dit is gewoon even om aan te geven dat een vamp scepter halen weinig nut heeft op het begin je kan beter gewoon pots kopen om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:33:
Iemand met beter begin voor LB? weet namelijk niet ofk zo te laat pas aan mijn AP kom. Veel mensen vinden dat je early game goed bent, maar ik vind dat je met LB late game heerlijk bent om AD carry's te 1-combo'en.

Heb trouwens Flat AP quint, Mag pen red, andere AP/lvl.
Ik speel zelf ook veel LeBlanc (goed in Dominion btw!). Masteries: 9/0/21, flat AP blue's en yellow's, flat magpen quints en red's. Als eerste bouw ik een Doran's Ring (meteen 30 AP + 18 magpen + 15% magpen) en dankzei de MP/5 op de ring voldoende regen. Houd niet in dat je als een idioot spells moet casten. Summs: flash + ignite/teleport/exaust (hier wil ik nog wel eens wisselen). Sowieso met LeBlanc altijd een solo lane pakken, daar is ze immers voor gebouwd. Ik probeer altijd de Codex en tier1 boots snel te pakken voor het beetje extra AP + snelheid (snelheid is van belang voor LeBlanc), en bouw daarna meestal vrij snel een Rabanon's, Sorcerer's Boots en Morello's Evil Tome. Overige drie items meestal AP + survival (Rod of Ages, Rylia's Crystal Scepter, et cetera) om zodoende wel m'n burst te behouden maar toch ook wel wat extra survival te hebben zodat je kan ontsnappen.

Surfin' paradise!

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.