Zou ook kunnen!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Een teammaat van me zette meestal z'n turrets rechts onder neer (Wij waren paars dus rechter spawn) en ging toen naar de capture point boven hem die gebackdoord was, natuurlijk ging de enemy naar ons punt rechts onder maar door die turrets kreeg die hem niet gecapped.Cloud schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:01:
Heimer valt misschien wel dood te krijgen, maar een goede Heimer vertraagt de enemy cap wel behoorlijk. Zijn turrets, ultimate & rockets maken het wel lastig. Zeker 1v1. Als je dan ook nog Garrison meeneemt kun je het lang genoeg uithouden totdat hulp komt.
Ik ben in elk geval al een paar hele lastige heimers tegengekomen
Nu ben ik zo'n beetje de laatste persoon die om zijn persoonlijke score geeft, maar wat jij stelt is wel heel extreem. Je kan in dit spel al vanaf de laning phase compleet gestompt worden. Je eerste prio is je eigen lane houden en zoveel mogelijk CS'en. Dit gaat soms hardstikke prima, maar voordat je de kans krijgt om je lane te verlaten staan je teammates soms al 0/4 ofzo. Het is dan nog verdomd lastig om een teamfight te winnen waardoor de tegenstander relatief eenvoudig naar de overwinning kan snowballen. Je personal score is zeker niet zaligmakend, maar het zegt vaak toch wel iets.Nazanir schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:32:
[...]
Ik ga mijn argument gewoon weer aanhalen, die scores zeggen namelijk helemaal -niets-.
Ik kan niet zien hoe hard je getracht hebt een lane te pushen, heb je towers gesloopt, misschien zelfs inhibitors, hadden jullie een goede jungler, wonnen jullie de teamfights wel (je kan namelijk een teamfight prima verliezen maar toch met 2-3 man ontsnappen), had je wel lane control, etc etc.
Die score, doed er geen ene donder toe. Het laat zien dat je het misschien wel leuk deed, maar het uiteindelijke doel, is de Nexus van de tegenstanders slopen. Dus als je steeds blijft roepen: "Aan mij ligt het niet, kijk maar naar mijn score", zul je nooit beter worden en alleen maar blijven verliezen.
Je kan namelijk prima een 0/5/0 score halen, als je toch 4 towers hebt gesloopt, 2 inhibs en je lane verder onder controle had, maar gewoon wat pech had tijdens teamfights, of vroeg geganked werd, maar je toch wist te herpakken.
Laat los van die score.
Vicariously I live while the whole world dies
-
Ok, Akali en Karthus te laag ingedeeld. Het was puur een voorzetje om een discussie op te starten he. Ik claim nergens dat ik Dominion expert ben. Dit is puur op basis van mijn eerste paar games en de indrukken die ik op streams heb opgedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:35:
Karthus Dominion Tier 2? Karthus is godlike in bot node verdedigen, zelfs na death kan het niet gecapped worden, hij kan constant minions weghouden en hij spawned eerder dan anderen na dood. Also, global ulti om caps te stoppen/helpen. Zeker on par met Heimer als defense mage. Also, lol TF en Eve OP. Meeste comps zijn tanky DPS met een mage/tank als 4/5th. Eve is vrij bad in alles behalve backdoor.
Akali Tier 2 lol... ze stompt hard in Dominion aangezien je daar snowballed zonder farm.
Die lijst is... zeer inaccuraat om het maar even lief te zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 27-09-2011 13:38 ]
Verwijderd
ik ben veel meer akkoord met deze tier list dan de eerste die hier geplaatst isVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:18:
Ik zou persoonlijk zeggen:
Dominion Tier List
Tier 1 - Karthus, Heimerdinger, Twitch, Rammus, Akali, Master Yi, Singed, Gangplank
Tier 2 - Xin Zhao, Jax, Blitzcrank, Kassadin, Poppy, Ezreal, Vayne, Lee Sin, Nasus, Sion, Tryndamere, Teemo, Irelia, Garen, Alistar
Tier 3 - Leblanc, Evelynn, Nunu, Nidalee, Nocturne, Pantheon, Yorick, Brand, Orianna, Malzahar, Shaco, Kog'Maw, Cassiopeia, Annie, Anivia
Tier 4 - Warwick, Fiddlesticks, Janna, Gragas, Talon, Wukong
De rest is lager dan dit, al dan niet trash.
Ben er vast een paar vergeten, maar mijn lijst komt meer overeen met wat ik daadwerkelijk in games zie.
Pantheon zeker Tier 1, zijn ult heeft wat hoge CD om vaak te gebruiken, maar eenmaal met wat CDR items is hij een meesterlijke global turret defenderVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:36:
[...]
ik ben veel meer akkoord met deze tier list dan de eerste die hier geplaatst is
enkel nocturne en pantheon zou ik misschien in tier 2 plaatsen
beide omwille van hun ult die toch wel geniale verdedigende moves zijn en ze kunnen met de juiste build wel dik ownen, pantheon is twijfelgeval mag misschien wel tier 3 blijven
maar een goeie nocturne hoort volgens mij toch in tier 2
en talon tier 4 mag je me wel uitleggen, die schat ik ook hoger in
en ezreal ben ik nog niet tegengekomen, een goeie ez is wss wel wat waard maar niet overtuigd
voor de rest moet ik wel volmondig akkoord gaan, goeie observatie
Ben nog geen heime tegen gekomen die een probleem voor me was toen ik akali speelde, met kassadin had ik er wel meer probelemen mee.Cloud schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:01:
Heimer valt misschien wel dood te krijgen, maar een goede Heimer vertraagt de enemy cap wel behoorlijk. Zijn turrets, ultimate & rockets maken het wel lastig. Zeker 1v1. Als je dan ook nog Garrison meeneemt kun je het lang genoeg uithouden totdat hulp komt.
Ik ben in elk geval al een paar hele lastige heimers tegengekomen
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Je moet Karthus ook afrekenen op zijn rol op deze map. Hij gaat niet de hele map rond en valt ook niet aan (tenzij hij bot eruit speelt en de rest top is). Hij is een node defender, en daar is hij ziekelijk goed in.Nazanir schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:13:
Shaco is voor mijn gevoel ECHT wel Tier 1 voor Dominion, eveals Kassadin. Ze beschikken over hoge mobiliteit, hoge burst en beschikken om deze reden ook over goede map control.
Karthus wil ik liever in Tier 2 of zelfs 3 plaatsen, want hij is traag, squishy en zijn ult heeft naar verhouding een hele hoge CD voor Dominion. Hij kan zeker goed een punt verdedigen, maar dat is ook het enige wat hij goed doet. LeBlanc hoort in tier 2, evenals Nunu.
Nunu heeft dankzij Bloodboil samen met een ander hele hoge mobiliteit weer, en je kan hem prima als een bruiser spelen, omdat er geen sprake is van jungle/laning. Ook als je slim speelt, kan je dankzij Consume een hoge sustain houden.
Oh en Nocturne hoort eigenlijk nog net boven Tier 1, hij is echt zonder enige twijfel GOD Tier op Dominion. Ik ben nog geen 1 Noct tegen gekomen, die het slecht heeft gedaan. Hij is snel, global, kan een heel team interrupten, heeft hoge sustain en een geweldige damage output en fantastische mobiliteit ook weer.
Nidalee zou ik persoonlijk ook in Tier 2 willen zetten, misschien zelfs Tier 1.
Hourglass rush Heimer/Karth met Garrison+Exhaust np.OxTox schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:54:
[...]
Tenzij je burst champions hebt die ook nog wat hits kunnen hebben, ik (Olaf) en een Talon hadden Heimer dood in drie seconden, die heeft niks te zeggen. Er zijn ook Heimers die het wat langer kunnen uithouden maar die hebben dan ook niet de items om zoveel damage te doen met Rockets, zelf speel ik liever een hit & run Heimer met rockets en als ze te dicht bij komen stun met grenade.
Te squishy voor de Dominion meta die toch veel tanky dps bevat. Waar Talon op SR vooral op squishy ranged end mages moet hunten, word dit toch een stuk lastiger in een mode waar het meestal tank+mage+3tanky dps is. Ook werkt zijn ult niet goed in en nabij een capture node dankzij stealth reveal.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:36:
[...]
en talon tier 4 mag je me wel uitleggen, die schat ik ook hoger in
Hij heeft de dps en kan de lane held niet uithangen. Op SR zet je je block klaar, doe je je combo steeds weer tot iemand low genoeg is om die persoon met een laatste combo en crit modifier af te maken. Ik zie weinig Panths toch head-to-head gaan met Jax/Xin/Rammus types die sowieso al vrij weinig damage pakken van al zijn physical skills. Het voelt naar mijn mening vooral als de early/midgame anti-carries dat je snel achter het net vist.Tjukkie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:46:
[...]
Pantheon zeker Tier 1, zijn ult heeft wat hoge CD om vaak te gebruiken, maar eenmaal met wat CDR items is hij een meesterlijke global turret defender
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 14:33 ]
Ik ben aan het wachten op Dota 2Baristo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:28:
Die nieuwe champ word echt een insta buy voor mij.
Eindelijk weer een unique champ, die had je sinds.... Kan ik niet meer herinneren hoe lang geleden.
Orianna en rumble waren nog vrij vernieuwen, maar daarna was het echt meh. Ik hoop dat riot nog met een support komt dit jaar.
Ander onderwerp: als Diablo3/dota2 uitkomt, wie stapt dan over? Zelf wacht ik al 6-7 jaar op D3, en ben bang dat ik deze game dan langzaam vergeet. Ik weet dat veel mensen dit hebben met dota2.
Verwijderd
Verwijderd
Nope. Geen van de 3 snowball items doet iets bijzonder nuttigs voor hem en er is geen Bloodthirster equivalent voor mages. Je komt alleen eerder bij items die je sowieso al zou kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:34:
Als het van het begin af aan duidelijk is dat je gaat winnen zijn er dan leuke "snowball" items voor ryze? Van die dingen waar je sterker door word naarmate je meer kills maakt.
Verwijderd
http://euw.leagueoflegends.com/news/xerath-mechanics-previewVocalise schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:37:
Yup D3 is een must buyvoor mijzelf al zal ik met Tram in mp toch ook wel lol blijven runnen, maar is er al meer over de niuwe mage bekend dan?
Ik las hierboven een directe must buy?
epic...ik ben altijd fan van artillerie, en ik speel altijd mages in LOL....gelukkig heb ik no 8k IP liggen
Tear toch? Meer mana = meer damageVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:34:
Als het van het begin af aan duidelijk is dat je gaat winnen zijn er dan leuke "snowball" items voor ryze? Van die dingen waar je sterker door word naarmate je meer kills maakt.
Verwijderd
LoL blijft gratis en een lagere skillcap hebbende. Ook zie ik D3 niet als directe competitor ivm genre.DivineNL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:41:
Ik denk dat als D3 en Dota 2 er zijn dat LoL ineens een stuk minder actieve gebruikers zal hebben...
Tear gaat niet omhoog naarmate je kills maakt. Tear krijgt stacks door skills te gebruiken. Het onderscheid niet tussen waar je op schiet.Tear toch? Meer mana = meer damage
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 14:46 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
en dan de hoeveelheid die teleurgesteld zijn in dota 2 na spelen en toch weer terug komen... ik denk dat het gewoon niet te zeggen is wat er zal gebeuren. ik denk alleen wel dat riot er rekening mee houd...Cloud schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:50:
D3 zal ik misschien wel kopen maar dat is echt geen concurrent voor LoL. Dota2, die wel. Maar die ga ik echt niet kopen.
Het duurde bij LoL een hele tijd om te komen waar ze nu zijn, met Dota2 begint alles weer van voor af aan. Die game komt echt niet 100% gebalanceerd van de productielijn rollen namelijkIk vind LoL leuk genoeg en mis er niets in, wat ik wel verwacht te vinden in Dota2.
Het aantal actieve LoL spelers zal wel wat dalen, maar niet verschrikkelijk veel. Stel dat de gehele Dota1 community die nu LoL speelt, overstapt naar Dota2. Hoeveel actieve dagelijks LoL spelers houden we dan over? 1,0 miljoen van de 1,5 miljoen? Volgens mij is dat nog een zeer positieve schatting voor Dota2..
Ze hebben nu Dominion. Ze hebben een goed werkend F2P model en eindelijk een redelijke stabiliteit onder enorme aantallen spelers. Riot zit denk ik nog wel even veilig, maar rekening ermee houden doen ze sowiesoflessuh schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:52:
[...]
en dan de hoeveelheid die teleurgesteld zijn in dota 2 na spelen en toch weer terug komen... ik denk dat het gewoon niet te zeggen is wat er zal gebeuren. ik denk alleen wel dat riot er rekening mee houd...
Ik vind het interessant dat men nooit Dota gespeeld heeft, maar wel kan wéten dat men overstapt op Dota 2. Kan me daar zelf niets bij voorstellenDivineNL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:52:
Ik heb nog nooit Dota gespeeld en zo ken ik nog een paar mensen die wel naar Dota 2 gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 27-09-2011 15:00 ]
Verwijderd
Speciale event/reclame runes. Zo heb je ook Razr runes, Winter Olympics runes, Halloween runes etc.badboyqxy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:53:
iemand een idee waarom er afbeeldingen van i7 rune, i3 rune en i5rune tussen de runes afbeeldingen op je computer staan ?
Ik speel op dit moment dota1 en lol, en ik kijk er toch anders tegen aan. Dominion voegt op lange termijn vrij weinig toe. Het zou een leuke map zijn voor warcraft 3 (wat dota1 eigenlijk ook is), maar meer ook niet. Onmogelijk om het goed te balanceren, tenzij ze ook nog stats en skills van de champions gaan wisselen, of nog erg grote wijzigingen in de map/rules gaan aanbrengen.Cloud schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:54:
[...]
Ze hebben nu Dominion. Ze hebben een goed werkend F2P model en eindelijk een redelijke stabiliteit onder enorme aantallen spelers. Riot zit denk ik nog wel even veilig, maar rekening ermee houden doen ze sowieso
[...]
Ik vind het interessant dat men nooit Dota gespeeld heeft, maar wel kan wéten dat men overstapt op Dota 2. Kan me daar zelf niets bij voorstellen
edit:@hieronder: Ah zo! Proberen en mogelijk overstappen is inderdaad heel wat anders natuurlijk
Ik heb Dota 1 wel gespeeld, en LoL ook, maar ik weet nog niet of ik Dota2 ga aanschaffen / spelen.Rub3s schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:06:
[...]
Ik vind het interessant dat men nooit Dota gespeeld heeft, maar wel kan wéten dat men niet overstapt op Dota 2. Kan me daar zelf niets bij voorstellen
[ Voor 35% gewijzigd door Snappie88 op 27-09-2011 15:20 ]
Surfin' paradise!
Ik zeg niet dat Dominion de primaire publiekstrekker van Riot wordt, het is meer een leuke extra voor de afwisseling. En afwisseling is wat casual gamers trekt.Rub3s schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:06:
[...]
Ik speel op dit moment dota1 en lol, en ik kijk er toch anders tegen aan. Dominion voegt op lange termijn vrij weinig toe. Het zou een leuke map zijn voor warcraft 3 (wat dota1 eigenlijk ook is), maar meer ook niet. Onmogelijk om het goed te balanceren, tenzij ze ook nog stats en skills van de champions gaan wisselen, of nog erg grote wijzigingen in de map/rules gaan aanbrengen.
Als de boel werkelijk voornamelijk gekopieerd is van Dota1 dan heeft dat natuurlijk voor- en nadelen. Ja alles is praktisch gebalanceerd als het uitkomt, maar wat is de meerwaarde dan t.o.v. Dota 1? Dan moeten mensen dus naar een betaald spel gaan, wat afgezien van een nieuwere engine niets toevoegt. Misschien wat kort door de bocht, maar het gaat om het ideeBovendien zijn de heroes en skills al grotendeels gebalanceerd bij de launch van dota2, aangezien ze het zoveel mogelijk van dota1 hebben gekopieerd (ok, dankzij een andere engine zullen er toch verschillen zijn, maar toch).
Doel je op mijn keuze om zeker niet over te stappen?Ik vind het interessant dat men nooit Dota gespeeld heeft, maar wel kan wéten dat men niet overstapt op Dota 2. Kan me daar zelf niets bij voorstellen
Verwijderd
Verwijderd
Dat is het niet. Tijdens laning veel meer acties te ondernemen in DotA2Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:47:
Slechts 1 keer dota gespeeld. Ga 2 zowiezo uitproberen , hoop alleen dat het even noobfriendly is als lol. (nouja, qua game dan)
ik zie dat al voor me...vanuit de jungle lekker de lane bombarderen voor een paar free shots, en bij een teamfight achter een obstakel of in de jungle gaan staan en op afstand helpen....overigens, als de range lang genoeg is, is dit mogelijk ook een zeer viable mage voor dominionVocalise schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:49:
Xerath Mechanics Preview Posted by Morello on Tue, 09/27/2011 - 02:37 Greetings Summoners!
Xerath, the Magus Ascendant, is our newest mage-type character in League of Legends. His playstyle offers a new way to perform the mage-carry role; long range barrages and sieging.
The cornerstone of this is in his ability Locus of Power. This makes Xerath immobile, but gives his spells massively increased range and defense penetration. This really allows him to set up and barrage an area before becoming mobile again to perform a more standard mage role.
Using this range gameplay, Xerath has wide-area spells he can use to really saturate an area with major damage. Arcanopulse, his bread-and-butter ability, shoots a short-delay beam at the area, zapping anyone hit for significant damage. Arcane Barrage, his ultimate, allows him to launch up to three massive explosions at a long range, both doing area denial and good team damage. To protect himself, Mage Chains is a reliable single-target spell that will allow Xerath to stun an enemy if he hits him with a subsequent spell.
Xerath is something we liken to a Howitzer or artillery piece. He should really appeal to people who enjoy very long ranges and like aiming skillshots and leading targets. We’re excited to offer a new mage paradigm to League of Legends, and will be continuing to add new ways to play existing roles into the game
O.o ik ben om, en nee D3 is geen vervanger voor LOL, al is het wel zo dat een dag nog steeds maar zoveel uur heeftDus minder spelen zal zoiezo geberuen
Verwijderd
Verwijderd
Beetje net als met Kog maw zijn ultimate, kijk er zelf ook naar uit heb bijna genoeg IP nu. Heb bijna alleen nog maar mages eigenlijk vind ranged echt leukste bij alle spelle die ik al gespeeld heb vind melee gewoon niet leuk ofzo hahaflessuh schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:15:
[...]
ik zie dat al voor me...vanuit de jungle lekker de lane bombarderen voor een paar free shots, en bij een teamfight achter een obstakel of in de jungle gaan staan en op afstand helpen....overigens, als de range lang genoeg is, is dit mogelijk ook een zeer viable mage voor dominion
Kruising tussen Kog'maw (locus of power), lux (arcanopulse), corki (arcane barrage) & leblanc (mage chains)Vocalise schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:49:
Xerath Mechanics Preview Posted by Morello on Tue, 09/27/2011 - 02:37 Greetings Summoners!
Xerath, the Magus Ascendant, is our newest mage-type character in League of Legends. His playstyle offers a new way to perform the mage-carry role; long range barrages and sieging.
The cornerstone of this is in his ability Locus of Power. This makes Xerath immobile, but gives his spells massively increased range and defense penetration. This really allows him to set up and barrage an area before becoming mobile again to perform a more standard mage role.
Using this range gameplay, Xerath has wide-area spells he can use to really saturate an area with major damage. Arcanopulse, his bread-and-butter ability, shoots a short-delay beam at the area, zapping anyone hit for significant damage. Arcane Barrage, his ultimate, allows him to launch up to three massive explosions at a long range, both doing area denial and good team damage. To protect himself, Mage Chains is a reliable single-target spell that will allow Xerath to stun an enemy if he hits him with a subsequent spell.
Xerath is something we liken to a Howitzer or artillery piece. He should really appeal to people who enjoy very long ranges and like aiming skillshots and leading targets. We’re excited to offer a new mage paradigm to League of Legends, and will be continuing to add new ways to play existing roles into the game
O.o ik ben om, en nee D3 is geen vervanger voor LOL, al is het wel zo dat een dag nog steeds maar zoveel uur heeftDus minder spelen zal zoiezo geberuen
Verwijderd
weet niet of dit nog steeds van toepassing is, maar wel best grappig :]A Hidden passive is a little-known feature in League of Legends that has very little effect on actual gameplay and exists for simple irony. There are only 3 known gameplay altering hidden passives in League of Legends:
Law of Inverse Ninja Strength: Ninjas are more effective when they work alone. -1 HP for each other allied ninja. This applies only to the ninja characters: AkaliSquare.png Akali, KennenSquare.png Kennen, and ShenSquare.png Shen. [1]
Prowl: NidaleeSquare.png Nidalee's innate ability Prowl Prowl grants her the power of a "cougar". Nearby allied champions gain +5 experience if they are a lower level than Nidalee upon her level up. [2]
Sunlight: LeonaSquare.png Leona's passive Sunlight Sunlight deals one less damage to champion skins wearing sunglasses (eg. Surfer Singed and the Commando skins).
When the first Champion Spotlight was released for LeeSinSquare.png Lee Sin, it was stated that his hidden passive was blindness, which made the entire screen blurry while playing him at all times, but rendered him immune to abilities such as TeemoSquare.png Teemo's Blinding Dart Blinding Dart and NocturneSquare.png Nocturne's Paranoia Paranoia. However, this turned out to be an April Fool's Day joke.[3]
It has been confirmed that other characters who have labeled icons on their character screens (GangplankSquare.png Gangplank's pirate icon and MissFortuneSquare.png Miss Fortune's pirate hunter icon) do not have code that alters gameplay.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Baristo op 27-09-2011 19:35 ]
Idd, global taunt ftw!atlantisx schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:31:
Inderdaad, Dan kan je beter astronaut/bunny teemo kopen van die rp, Geeft je meer voor/nadeel.
Sunglasses op tough, i knew it !
sudo apt-get rekt
Niks met globaltaunt te maken
[ Voor 4% gewijzigd door Intruder op 27-09-2011 20:02 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Eén die niet tegen twee ranged solo top moetFanatic_FS schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:09:
Maar welke melee champ heeft dat niet?
Surfin' paradise!
Verwijderd
-
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Tweemaal ranged is gewoon erg klote en zou eigenlijk ook niet voor mogen komen. Nu had je misschien een afk/dc, dan kun je er niets aan doen. Maar als ik zoiets tegenkom en ik heb een jungler, dan roep ik die naar top en dan blijft hij daar voor zolang als nodigDreanor schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:43:
Ben nasus met Nazanir build aan het proberen maar vind het nog een verdomt lastige champ. Als je tegenover 2x ranged staat wordt je bijna instakilled (onder toren door MF en brand). Als je niet genoeg farm hebt ben je behoorlijk nutteloos.
Maar we blijven het proberen.
Ik denk ook dat iedereen dát wel met je eens is SaphuA.SaphuA schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:55:
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Dominion zeer vermakelijk is. Alleen zie ik het op dit moment meer als een leuk tussendoortje en niet als iets wat, competitief gezien, tegen Summoner's Rift op kan.
Surfin' paradise!
Laatst in go4lol (zondag) hadden een erg goede call tegen kassadin. Wij hadden als eerste 2 picks caitlyn en taric. Daarna hadden wij brand/nocturne. Dit met in ons achterhoofd dat het andere team een counter voor band ging pakken.Cloud schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:25:
[...]
@deTwisj
Daarom is het inderdaad niet gebruikelijk dat je een ad carry op mid zet tegen een ap carry. Het grote probleem is de hoeveelheid burst. AD carries moeten de tegenstander langzaam naar 50% helpen voordat ze iets kunnen doen, bij AP carries komt alle damage in één keer. Zodra je dus op 75% hp zit ben je al een mogelijke kill.
Ach ja, shit happens. Ik heb dat soort setups ook wel eens
[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 28-09-2011 12:49 ]
Inderdaad, daar ben ik ook van overtuigd. Caitlyn haar damage early game is peanuts vergeleken met Kassadin.SaphuA schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:45:
Een goede Kassadin zou Caitlin toch echt wel aan moeten kunnen.
Met cait lukt dat wel. Met bijv. een Ashe wordt dat al een stuk moeilijker. Waarom zet je er niet een lanewick oid tegenover?Intruder schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:29:
Nja cait haar range is gewoon dusdanig groot dat ze erg goed kan farmen. Kassadin moet veel farmen met zn auto atacks. Dit zijn momenten dat je hem makkelijk kunt raken met je Q. Dus kassadin outfarmen is niet moeilijk, voor de rest is hij erg makkelijk te zonen met goed geplaatste traps als hij nog geen level 6 is. Ik speel zelf het liefste met een AD carry tegen kassadin eerlijk gezegd.
Met een paar damage items + goede runes doet je ult op level 6 ook al snel een kwart of meer van kassadins leven, best mogelijk om hem af te maken dus als je mij vraagt, en zowieso om hem te outfarmen.
Verwijderd
Wat is dan het verschil tussen top en bot? Beiden komen toch op hetzelfde neer? (Let wel, ik speel LoL pas sinds gisterenIntruder schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:57:
Champion die over het algemeen sterk zijn in top lane, paar voorbeelden zijn
Jarvan,
Gangplank,
Jax,
Irelia,
Nasus,
Lee Sin,
Dat zijn vaak champions die lang in lane kunnen blijven en redelijk tanky bouwen. maar nog steeds veel damage moeten kunnen doen.
Ah, helder. Misschien moet ik me toch wat meer gaan inlezen aan de meest gebruikelijke speelstijlenCloud schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:00:
Het grootste verschil is, dat top op normale ELO en hoger doorgaans alleen staat. Omdat er één van je teammaatjes in de jungle rondloopt. Op de bot lane staan altijd twee champions
Vragen kan nooit kwaad ^^, misschien handig om als je volgende keer gaat spelen je even aan te melden in het Ingame GoT kanaal van LoL? (rechts onderin heb je een mappen icoontje als je in lol zit, klik je op en dan klik je op het plusje, daarna tik je in GoT)Azaruc schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:02:
[...]
Ah, helder. Misschien moet ik me toch wat meer gaan inlezen aan de meest gebruikelijke speelstijlen
Goed om te weten! Ik houd het nog even bij battles tegen bots om een beetje te oefenen met de verschillende champions enz. Zodra ik wat verder gevorderd ben weet ik jullie dan te vindenIntruder schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:20:
[...]
Vragen kan nooit kwaad ^^, misschien handig om als je volgende keer gaat spelen je even aan te melden in het Ingame GoT kanaal van LoL? (rechts onderin heb je een mappen icoontje als je in lol zit, klik je op en dan klik je op het plusje, daarna tik je in GoT)
Is altijd wel iemand online (waaronder ikzelf) die het leuk vind om dingen te leren/uit te leggen. Savonds zijn daar vaak richting de 40 spelers online dus. Als het niet meer is.
In zijn ogen zijn het allemaal nieuwe....dutchminator schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:39:
In mijn ogen zijn bots alleen handig om bekend te worden met de skills van een nieuwe champion, 1 of 2 games zijn dan voldoende.
Inderdaad, dus ik ben voorlopig wel even zoet. (Ik moet ook nog gewoon werkenDivineNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:45:
[...]
In zijn ogen zijn het allemaal nieuwe....
Daar heb je opzich wel een puntAzaruc schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:06:
[...]
Inderdaad, dus ik ben voorlopig wel even zoet. (Ik moet ook nog gewoon werken)
Heb leesin op mijn smurf (lage level account) ook aangeschaft en ik moest zeggen dat ik hem niet echt een goede jungler vind zonder goede runes (normaal speel ik hem met extra armor/armorpen/atackspeed).shalaka schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:17:
Ok!
Thuis lee sin aanschaffen en we gaan het gewoon proberen!
[ Voor 10% gewijzigd door Gonzo_D op 28-09-2011 15:29 ]
Verwijderd
ja dag.. Caitlyn early damage is kei en kei hard. De Q en headshot.. you guys must be tripping..speedzor schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:49:
[...]
Inderdaad, daar ben ik ook van overtuigd. Caitlyn haar damage early game is peanuts vergeleken met Kassadin.
Volgens mij ligt dit vooral aan de tegenstander zijn niveau hier
Voor vele mensen, als je niet weet hoe je moet junglen gaan ze je helemaal kapot uitschelden.shalaka schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:11:
Is op hogere levels junglen een must?
Ben nu level 13, gebruik eigenlijk bijna alleen maar jax
Misschien lee sin aanschaffen ofzo, en eens oefenen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq