Dat komt door de buff die je krijgt 15% armor pen en 5% magic pen ofzoGropah schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:53:
Volgens mij zijn alle off-tanks wel lekker voor dominion.
BTW om 1 of andere reden heb ik ook het idee dat de damage output veel hoger is? Aanvallen lijken meer damage te doen dan in SR of TT en je het lijkt alsof je meer meer armor of magic resist nodig hebt om minder damage te krijgen?
Volgens mij is dat inmiddels een algemeen geaccepteerde tactiek. Ook logisch als je je bedenkt dat de twee dichtsbijzijnde captures 'gratis' zijn en de Windmill verder het dichtste bij is voor de overige 3.
Heb gisteren ook wat games mogen spelen en was er erg enthausiast over. De actie is insane!
Er zijn nog wel een paar dingen over waar ik wat sceptisch over ben, maar dat moet ik nog even aanzien
Dit zijn onder andere de missions en de champions die je kunt spelen.
Heb gisteren ook wat games mogen spelen en was er erg enthausiast over. De actie is insane!
Er zijn nog wel een paar dingen over waar ik wat sceptisch over ben, maar dat moet ik nog even aanzien
[ Voor 17% gewijzigd door SaphuA op 23-09-2011 11:15 ]
Ik gisteren het ritueel verbroken en lekker met mages Dominion gespeeld 
Drie potjes met LeBlanc - heersch! Eén versus één is ze natuurlijk geweldig door haar burst, en ze kan nog aardig escapen ook. Wel twee potjes verloren doordat mijn team het hele Dominion nog niet snapte, maar heb meerdere malen een punt in m'n eentje aangevallen. Via de bosjes W naar het punt, je combo + ignite op één squishy die vervolgens hartstikke dood gaat, rinse and repeat
Swain ook één potje gespeeld, en eigenlijk vol tank met hem gegaan (ish) met Rod of Ages, Rylai's Crystal Scepter, Zhonya's Hourglass, Mercury's Treads en nog twee items. Werd wel vaak hard neergeburst als ik alleen bij een toren stond, maar met een medespeler erbij hield ik het een stuk langer uit. Lijkt ook wel alsof ik minder hard door mijn mana heen ga...
Al met al een leuke gamemode, en ga ik zeker vaker spelen

Drie potjes met LeBlanc - heersch! Eén versus één is ze natuurlijk geweldig door haar burst, en ze kan nog aardig escapen ook. Wel twee potjes verloren doordat mijn team het hele Dominion nog niet snapte, maar heb meerdere malen een punt in m'n eentje aangevallen. Via de bosjes W naar het punt, je combo + ignite op één squishy die vervolgens hartstikke dood gaat, rinse and repeat
Swain ook één potje gespeeld, en eigenlijk vol tank met hem gegaan (ish) met Rod of Ages, Rylai's Crystal Scepter, Zhonya's Hourglass, Mercury's Treads en nog twee items. Werd wel vaak hard neergeburst als ik alleen bij een toren stond, maar met een medespeler erbij hield ik het een stuk langer uit. Lijkt ook wel alsof ik minder hard door mijn mana heen ga...
Al met al een leuke gamemode, en ga ik zeker vaker spelen

Surfin' paradise!
Lees nog niks over Renekton dat hij makkelijk is in Dominion. Met zijn slice en dice kun je daar ook wel snel doorheen bewegen. (en dan tanky dps build)
13:37
Heb gister 2 keer dominion gespeeld en heb 3 renektons gezien. Met skarner had ik er niet zoveel moeite tegen moet ik zeggen maar hij had wel de meeste punten van het andere team. Lijkt me dus wel een goede champion hiervoor.Nibbz schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:13:
Lees nog niks over Renekton dat hij makkelijk is in Dominion. Met zijn slice en dice kun je daar ook wel snel doorheen bewegen. (en dan tanky dps build)
Gister denk 3 potjes dominion gedaan met 4 vrienden premade maar de meeste van ons waren het er wel mee eens dat het spel eigenlijk totaal geen diepgang heeft en 1 zooitje ongeregeld is. De map is echt enorm klein.
Actie is er genoeg eigenlijk teveel en geld krijg je als de malle binnen.
Je kan de game al verliezen in 10 mins en anders is het met 20 mins bijna zekker wel gedaan.
Al met al Leuk om even tussendoor te doen maar ik had liever Magma Chambers gehad dan het hele dominion.
Actie is er genoeg eigenlijk teveel en geld krijg je als de malle binnen.
Je kan de game al verliezen in 10 mins en anders is het met 20 mins bijna zekker wel gedaan.
Al met al Leuk om even tussendoor te doen maar ik had liever Magma Chambers gehad dan het hele dominion.
Mijn dominion ervaringen tot nu toe:
- Poppy -> OP
- Rumble -> Godlike
- Tristana -> slecht
'Backdoor' Twitch/eve met boots of mobility -> Zorgt dat het andere team ragequit.
- Poppy -> OP
- Rumble -> Godlike
- Tristana -> slecht
'Backdoor' Twitch/eve met boots of mobility -> Zorgt dat het andere team ragequit.
[ Voor 3% gewijzigd door Convo op 23-09-2011 12:23 ]
Inderdaad! Maar dan zonder mount
Ik heb Tryn gister een paar keer gespeeld in Dominion, maar ik kon bijna nergens door terrain moven. Dat zal ik vanavond eens in een bugreport zetten, want het ging vaker fout dan goed.
Verder had ik een Caitlyn in m'n team.. wat een feeder was dat zeg. Squisies zonder fatsoenlijke escape mogelijkheden is een no-go. Mijn main is Vayne, maar die lijkt me vrij waardeloos in Dominion.
Heb gister ook een paar keer Blitzkrank gespeeld. Ook erg prettig moet ik zeggen!
Alleen wil je liever iemand bij je hebben die meer damage doet dan jij. Pullen en stunnen is een ding, maar daarna moet er ook nog damage gedaan worden.
Ik heb gisteren ook kunnen genieten van een paar potjes Dominion. Na werk gelijk naar huis gerushed, in de veronderstelling dat de dominion-test-fase tot 18:00 zou duren (was oorspronkelijk de planning), maar gelukkig duurde het tot 22:30.
Wat een ONTZETTEND vette gamemode. Zo action packed en je zit geen seconde stil. Squishy champs zijn inderdaad in het nadeel. Ging een paar potjes met Katerina en dat liep toch minder goed af dan Normal. Teemo was wel ontzettend leuk, maar had shrooms onder de HP pots gezet. Erg leuk, want Shroom DoT is sterker dan de HoT
Toen een paar potjes Pantheon gespeeld. OMG HEERST! Zo'n goeie defensive champ voor deze map. Je kan vanuit het midden naar alle hoeken springen indien nodig. Heb hem full Apen en AD gebouwd, maar ik denk dat je verder komt met max CDR...
Riot, thanks voor deze gamemode, hopende hij snel uitkomt
Wat een ONTZETTEND vette gamemode. Zo action packed en je zit geen seconde stil. Squishy champs zijn inderdaad in het nadeel. Ging een paar potjes met Katerina en dat liep toch minder goed af dan Normal. Teemo was wel ontzettend leuk, maar had shrooms onder de HP pots gezet. Erg leuk, want Shroom DoT is sterker dan de HoT
Toen een paar potjes Pantheon gespeeld. OMG HEERST! Zo'n goeie defensive champ voor deze map. Je kan vanuit het midden naar alle hoeken springen indien nodig. Heb hem full Apen en AD gebouwd, maar ik denk dat je verder komt met max CDR...
Riot, thanks voor deze gamemode, hopende hij snel uitkomt
Zoals hiervoor mij ook al werd gezegd zei ik ook al tegen een paar maten van mij dat ze beter magma chamber uit hadden kunnen brengen, was veel vetter geweest.
Mijn ervaring gister was juist zeer anders, rumble uselesser dan ooit, tristana trollt iedereen snoeihard met haar ranged, 2v1 pak je haar circle niet zonder garrison.Dr.R schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:23:
Mijn dominion ervaringen tot nu toe:
- Poppy -> OP
- Rumble -> Godlike
- Tristana -> slecht
En poppy, tsjah as always, een counter voor sommige, en thats it.
Arp runes + sheen, en blitz kan zat schade doen. Zeker op dominion omdat je daar standaard een buts items kan kopen.PromWarMachine schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:26:
[...]
Heb gister ook een paar keer Blitzkrank gespeeld. Ook erg prettig moet ik zeggen!
Alleen wil je liever iemand bij je hebben die meer damage doet dan jij. Pullen en stunnen is een ding, maar daarna moet er ook nog damage gedaan worden.
Gister me hele pagina vol dominion gespeeld xD, Ging allemaal zo snel. Was wel leuk, maar zie het eigens nu al als een afwisseling op een losing streak. Niet zo zeer als game om te gaan doen als 1e-2e-3e game van de dag.
Hebben andere trouwens ook het gevoel dat domion ietwat "traag" aanvoelt qua bewegen?
Had gister op gangplank +5 boots, phantom dancer, trinity force + raise morale, En nog vond ik het trager aan voelen dan +3 boots + trinity in summoners rift.
[ Voor 9% gewijzigd door atlantisx op 23-09-2011 12:58 ]
Poppy is een slechte farmer, maar gefeed is ze in een normal belachelijk goed. En laat het nou zo zijn dat je bij dominion niet hoeft te farmen.
Marja, tis maar een ervaring van mijn 1e 2 games.
Marja, tis maar een ervaring van mijn 1e 2 games.
Naar mijn idee was Dominion wat verder uitgezoomd dan Summoners Rift.atlantisx schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:53:
Hebben andere trouwens ook het gevoel dat domion ietwat "traag" aanvoelt qua bewegen?
Had gister op gangplank +5 boots, phantom dancer, trinity force + raise morale, En nog vond ik het trager aan voelen dan +3 boots + trinity in summoners rift.
Verwijderd
Hm dat uitzoomen zou kunnen maar merkte ik niet echt, de snelheid lijkt mij gewoon OK, door de actie vind ik het zelfs sneller aanvoelen, en de buffs natuurlijk. Katarina, Sorc boots + 3x movement speed quintessence. Je krijgt echt dat 'assasin' gevoel op dominion
vanaf minuut 1
YouTube: Songs of the Summoned 2 - All in the Cards
- YouTube
Holy crap, wat een schitterend liedje.
Holy crap, wat een schitterend liedje.
Verwijderd
gebaseerd op ? Heb je ooit magma chamber gespeeld dan ? Of streams gezien ?DivineNL schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:52:
Zoals hiervoor mij ook al werd gezegd zei ik ook al tegen een paar maten van mij dat ze beter magma chamber uit hadden kunnen brengen, was veel vetter geweest.
Voor zover ik weet is hier nooit iets echt van getoond buiten een ontwerp van de map zelf
Vind het vaag iets te verkiezen waar nog amper iets van geweten was. Kan net zo goed een tweede twisted treeline zijn..
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 13:59 ]
Verwijderd
nopePromWarMachine schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:26:
[...]
Mijn main is Vayne, maar die lijkt me vrij waardeloos in Dominion.
ik denk dat we misschien beter nog even wachten met champs af te schrijven op dominion met zo weinig ervaringen want fed rulen ze nog steeds allemaal, enkel de supports hebben het nogal lastig
mage zoals morgana of swain of brand zijn allemaal viable heb ik al duidelijke voorbeelden van gezien
want ik heb gisteren een spel gespeeld tegen een vayne die geeindigd is met 25/0/10 in die aard
uiteindelijk wel van gewonnen maar die wallshotstun is retegoed in dominion
haar build was boots ma weetniemer welke de nieuwe bloodthirster en de nieuwe frozen mallet en dan PD
en die was retehard
iedereen zegt je moet tanky dpser zijn maar heb ook al veel teemo's gezien die goed presteren en zelf ook mee gespeeld en gaat echt goed
het grootste nadeel aan dominion
1 iemand die minder speelt of even afk gaat of dc'ed of gewoon te lang niets doet = game loss
omdat het zo snel gaat is een halve minuut niets doen = 3 tot 5 minuten niets doen op summoners rift
Ik heb het ontwerp van de map gezien ja, dat lijkt mij leuker dan dominion, het zal wel niet zo verschillend zijn van summoners rift en ik vind het hele domination idee niet zo geweldig....Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:41:
[...]
gebaseerd op ? Heb je ooit magma chamber gespeeld dan ? Of streams gezien ?
Voor zover ik weet is hier nooit iets echt van getoond buiten een ontwerp van de map zelf
Vind het vaag iets te verkiezen waar nog amper iets van geweten was. Kan net zo goed een tweede twisted treeline zijn..
Hahaha schitterend! Ik ga duoqueue ranked met een maat van me, komen we in de lobby met zijn broer (een +1800 in s1) en een vriend van hem die net ook duoqueue gingen
Blijkt even later dat de 5de in de lobby ook nederlandstalig is.
Deze mag ik gewoon niet verliezen..
Het was god's wil.
Het was god's wil.
[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 23-09-2011 16:03 ]
Allemaal op teamspeak/skype en oprollen die hap!
Vicariously I live while the whole world dies
Ik kom ook altijd in dat soort potjes terrechtspeedzor schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:17:
Hahaha schitterend! Ik ga duoqueue ranked met een maat van me, komen we in de lobby met zijn broer (een +1800 in s1) en een vriend van hem die net ook duoqueue gingenBlijkt even later dat de 5de in de lobby ook nederlandstalig is.

Alleen dan aan de verkeerde kant
Surfin' paradise!
Nou ben ik nu de enige die niet echt warm wordt van dominion??
Het is puur chaotisch de hele tijd. De minions lopen wel op de map, maar staan enkel in de weg. Ze voegen maar heel weinig toe.
5 potjes op rij verloren helpt ook niet. waren er bijna 6 zelfs. Dit potje vanaf het begin uber voor gestaan. No way dat we dit nog konden verliezen. Maar toch opeens gaat iedereen neer en raken we de punten weer kwijt. Totdat we er nog 1 over hadden.....

Maar toch je kunt nog zo gefeed zijn de ronde kan je zo weer kwijt raken. Heb blijft naar mijn beleving een potje Lotto....
Het is puur chaotisch de hele tijd. De minions lopen wel op de map, maar staan enkel in de weg. Ze voegen maar heel weinig toe.
5 potjes op rij verloren helpt ook niet. waren er bijna 6 zelfs. Dit potje vanaf het begin uber voor gestaan. No way dat we dit nog konden verliezen. Maar toch opeens gaat iedereen neer en raken we de punten weer kwijt. Totdat we er nog 1 over hadden.....

Maar toch je kunt nog zo gefeed zijn de ronde kan je zo weer kwijt raken. Heb blijft naar mijn beleving een potje Lotto....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Minions kunnen torens overnemen, ze lopen dus totaal niet in de weg. Naar mijn idee meot je ze nog meer beschermen dan bij SR omdat er minder zijn en ze ook meer kunnen doen dan in SR.
Ik vind het zelf een erg chille game mode. Meer PvP en geen saaie beginnende levels
Ik vind het zelf een erg chille game mode. Meer PvP en geen saaie beginnende levels
Nee het is echt niet boeiend, ik heb 3 van de 4 gewonen maar vindt het helemaal niks ... beetje rennen naar die dingen en mensen beetje hakken niks echt boeiends heel weinig skill komt er bij kijken mensen die defenden krijgen geen punten gewoon roamen is veel punten verdienen en dat is het wel. niet echt leukHu9o schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:06:
Nou ben ik nu de enige die niet echt warm wordt van dominion??
[afbeelding]
http://euw.leagueoflegends.com/youtube
Gratis Alistar + Alistar skin (Unchained Alistar)
Edit: niet gezien dat ik de laatste post had, sorry
[ Voor 24% gewijzigd door speedzor op 23-09-2011 23:47 ]
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat je soms op een gegeven moment niks meer met je goud kan doen.
In principe kun je dan geen voordeel meer opbouwen, en maken de minion en heroe kills ook niks meer uit. In feite moet je ze dan zoveel mogelijk ontwijken zodat je team maten het goud krijgen.
Wat een beetje van de zotte is.
In principe kun je dan geen voordeel meer opbouwen, en maken de minion en heroe kills ook niks meer uit. In feite moet je ze dan zoveel mogelijk ontwijken zodat je team maten het goud krijgen.
Wat een beetje van de zotte is.
ah tnx, ik was al lid maar dan moet je even op die knop drukken en krijg je de skinspeedzor schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:47:
http://euw.leagueoflegends.com/youtube
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
https://www.facebook.com/...ascendant/283863101632050
Xerath, the Magus Ascendant is de nieuwe champion (een mage).

Stealth rework

Shurelia weg van Riot?
Xerath, the Magus Ascendant is de nieuwe champion (een mage).

Stealth rework

Shurelia weg van Riot?
[ Voor 20% gewijzigd door speedzor op 24-09-2011 10:17 ]
Wie is shurelia?
Een van de RIOT'ers. Specifieke functie weet ik niet, maar Shurelia's Revery (item) is naar hem/haar vernoemd.Hu9o schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:34:
Wie is shurelia?
Klopt die is weg.
http://clgaming.net/redtracker/topic/15235/?p=1
Quote van Morello
http://clgaming.net/redtracker/topic/15235/?p=1
Quote van Morello
Don't be a **** about it. WeShurelia and are going to miss her. A lot.
Associate Game Designer. Aka, Een van degene die veranderingen, nerfs, buffs etc voorstelt, en laat implementeren. Ze had dus al zeer lang geleden ontslagen moeten worden.Vicarious schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:41:
[...]
Een van de RIOT'ers. Specifieke functie weet ik niet, maar Shurelia's Revery (item) is naar hem/haar vernoemd.
[ Voor 63% gewijzigd door atlantisx op 24-09-2011 10:50 ]
Erg vet dat ze bij riot die ali skin gratis weg geven, is op het moment de beste alistar skin met afstand imho.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Ik heb Matador alistar al, en zal die ook blijven gebruiken.
Dominion vind ik niets meer dan een gamemode dat ik enkel zou gebruiken als ik maar 30 minuten heb. Summoners rift is gemaakt voor LoL, dominion niet.
Dominion vind ik niets meer dan een gamemode dat ik enkel zou gebruiken als ik maar 30 minuten heb. Summoners rift is gemaakt voor LoL, dominion niet.
Verwijderd
Ja heb nu al 2 heroes gratis erbij gekregen. Kayle en nu dus alistair. Toch mooi heb bijna geen heroes dus elke skin die ze weggeven is voor mij meteen een gratis hero.Intruder schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:03:
Erg vet dat ze bij riot die ali skin gratis weg geven, is op het moment de beste alistar skin met afstand imho.
Facebook Tristana nooit gehaald?Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:01:
[...]
Ja heb nu al 2 heroes gratis erbij gekregen. Kayle en nu dus alistair. Toch mooi heb bijna geen heroes dus elke skin die ze weggeven is voor mij meteen een gratis hero.
Verwijderd
Nee te lui om een facebook kloon te maken
En wat ik van tristana gezien heb is weinig imposant.
Twisted fate in de free rotation is een ramp trouwens. Ik heb al weinig met twisted fate, maar nu mensen hem zomaar uit proberen is hij nog waardelozer.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 13:11 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:06:
[...]
Twisted fate in de free rotation is een ramp trouwens. Ik heb al weinig met twisted fate, maar nu mensen hem zomaar uit proberen is hij nog waardelozer.
wat moet je preceis doen om die alistar te krijgne
ik kom op dat inlog veld, voer me gebruikersnaam en wachtwoord in er gebeurd niks
heb die alistar wiki open staan
opgelost blijkbaar stond mijn instellingen in de webbrouwser in eens op usa
ik kom op dat inlog veld, voer me gebruikersnaam en wachtwoord in er gebeurd niks
heb die alistar wiki open staan
opgelost blijkbaar stond mijn instellingen in de webbrouwser in eens op usa
[ Voor 19% gewijzigd door badboyqxy op 24-09-2011 14:11 ]
Nou nou nou, is dat nou niet héul erg kort door de bocht? Ik betwijfel of iemand hier precies weet wat ze allemaal bij Riot heeft gedaan...atlantisx schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:44:
[...]
Associate Game Designer. Aka, Een van degene die veranderingen, nerfs, buffs etc voorstelt, en laat implementeren. Ze had dus al zeer lang geleden ontslagen moeten worden.
En nee ik verdedig haar niet, want ik ook heb geen flauw idee wat ze precies daar deed. Maar ik zie heul het Riot forum al een opinie vormen over iets waar ze geen verstand van hebben.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Ik erger me echt aan die chat als je een keer niet goed speelt; n00000b, feeder, delete the game, blabla.
Liefst gooien ze zulke users gewoon eruit.
Verwijderd
Tja ik vind het ook nergens over gaan. Maar als je jungler bijvoorbeeld 0-5 staat in ranked en hij is nog steeds hun jungle aan het invaden die ze geward hebben kan het moeilijk zijn je in te houden.Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:34:
Ik erger me echt aan die chat als je een keer niet goed speelt; n00000b, feeder, delete the game, blabla.
om maar eens een voorbeeld te noemen inderdaad. Maargoed, ik moet eigenlijk alsnog afleren om dan te ragen, ga je zelf vaak ook slechter van spelen. Ben zelfs een keer tijdens een rage gekilld omdat ik aan het typen was tegen onze feederVerwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:52:
[...]
Tja ik vind het ook nergens over gaan. Maar als je jungler bijvoorbeeld 0-5 staat in ranked en hij is nog steeds hun jungle aan het invaden die ze geward hebben kan het moeilijk zijn je in te houden.
Verwijderd
Wen er maar aan, dat heb ik zo vaak meegemaakt. Tegen een feeder willen type dat die geganket gaat worden (obvious) en dat die echt es terug moet, om vervolgens zelf keihard kapot gemaakt te worden door een kut noob enemy die je anders makkelijk had gekilled. Natuurlijk zie je daarna alsnog dat je teammate ook word gekilled.Vicarious schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:54:
[...]
om maar eens een voorbeeld te noemen inderdaad. Maargoed, ik moet eigenlijk alsnog afleren om dan te ragen, ga je zelf vaak ook slechter van spelen. Ben zelfs een keer tijdens een rage gekilld omdat ik aan het typen was tegen onze feeder
Rage rage!
Verwijderd
Ik ga geen gesprekken aan met die lui in game. Heeft geen nut, plus het verzand super snel in triestigheid.
Persoonlijk vind ik Dominion niet echt geweldig. Wel handig als je snel een potje wilt spelen, veel langer dan 25 min zal het nooit duren. Maar het is niet echt mijn ding. Veel teams van of mega burst of bruisers zie ik altijd wel rondrennen, en veel potjes eindigden in gewoon achter elkaar aanlopen naar control points. Tegen stander pakt er een, jij pakt er een. Op naar de volgende, enz.
Kassadin is een BAAS op Dominion, dat wel.
Kassadin is een BAAS op Dominion, dat wel.
-
Verwijderd
Behalve dat ze niet in haar eentje verantwoordelijk was voor alle veranderingen en dat haar support rework toch hands-down fantastisch is.atlantisx schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:44:
Associate Game Designer. Aka, Een van degene die veranderingen, nerfs, buffs etc voorstelt, en laat implementeren. Ze had dus al zeer lang geleden ontslagen moeten worden.
Jammer dat zo'n beetje heel Tweakers Dominion haat en ziet als een chaotische game mode met weinig strategie; misschien waar als je solo/duo queue speelt. In 5man premades gaat het er toch wat anders aan toe, daar roep ik constant commando's aan het team!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 18:07 ]
Verwijderd
Today is another exciting day of domination on the Crystal Scar. Our next beta testing session will begin at 05:30pm CEST, where League of Legends: Dominion will be available for play for approximately 4-5 hours. During this testing period, we will continue to collect data and monitor platform stability. Also, there is a chance you may experience longer than usual Dominion matchmaking queues; so please have patience and stay in queue.
Wear your best armor and ghost on over to the new Fields of Justice!
Wear your best armor and ghost on over to the new Fields of Justice!
Zit heel erg te twijfelen, aangezien ik Solo Queue Nasus wil volhouden (echt gewoon, hele seizoen Nasus only), wil ik toch heel graag een skin voor hem kopen. Ik twijfel alleen heel erg, neem ik Pharaoh of Dreadknight? Beiden zijn erg vet, maar eentje vind ik wel genoeg om te gebruiken. Ik overweeg Dreadknight iets meer. Iemand die de skins zelf heeft en kan oordelen over de kwaliteit?
Ook even een linkje naar een topic dat ik ben gestart op de US forums, iemand het hier mee eens?
http://na.leagueoflegends...p?p=14884937#post14884937
Ook even een linkje naar een topic dat ik ben gestart op de US forums, iemand het hier mee eens?
[ Voor 18% gewijzigd door Nazanir op 24-09-2011 18:43 ]
-
Verwijderd
Ashe in Dominion is echt gruwelijk als je voor Tiamat/Hexdrinker/Bilgewater Cutlass gaat, plus nog wat speeditems
.
Verwijderd
DreadknightNazanir schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:07:
Zit heel erg te twijfelen, aangezien ik Solo Queue Nasus wil volhouden (echt gewoon, hele seizoen Nasus only), wil ik toch heel graag een skin voor hem kopen. Ik twijfel alleen heel erg, neem ik Pharaoh of Dreadknight? Beiden zijn erg vet, maar eentje vind ik wel genoeg om te gebruiken. Ik overweeg Dreadknight iets meer. Iemand die de skins zelf heeft en kan oordelen over de kwaliteit?
Galactic is beste imoNazanir schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:07:
Ik heb enkel 4-5 man premades gespeeld en vind er niet veel aanVerwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:26:
[...]
Behalve dat ze niet in haar eentje verantwoordelijk was voor alle veranderingen en dat haar support rework toch hands-down fantastisch is.
Jammer dat zo'n beetje heel Tweakers Dominion haat en ziet als een chaotische game mode met weinig strategie; misschien waar als je solo/duo queue speelt. In 5man premades gaat het er toch wat anders aan toe, daar roep ik constant commando's aan het team!
Voor zover ik zie zijn de meningen hier eerder verdeeld, 50-50 zou ik zo zeggen tot nu toe.
Over de support rework: inderdaad, ze heeft heel goed werk geleverd. Mensen die dit blijven ontkennen zijn van het soort dat soraka nutteloos vind omdat ze geen spammable heal heeft.
Verwijderd
Dominion heb ik nu een paar keer gespeeld. Valt me zwaar tegen. Veel minder taktiek/teamwork. Zelf krijg ik het gevoel alsof ik een soort van one-person shooter zit te spelen. En een aantal hero's zijn gewoon OP (Jax iemand?) in Dominion.
Ik hoop dat ze de hero's niet gaan balanceren op Dominion en daarmee SF om zeep helpen.
Ik hoop dat ze de hero's niet gaan balanceren op Dominion en daarmee SF om zeep helpen.
Verwijderd
Ik vond Soraka healspam gigantsich boring om te spelen. Sowieso het hele gebeuren van AD+healspammer bot lane was gigantisch saai. Niemand sterft als de healbots wards plaatsten.speedzor schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:55:
[...]
Ik heb enkel 4-5 man premades gespeeld en vind er niet veel aan
Voor zover ik zie zijn de meningen hier eerder verdeeld, 50-50 zou ik zo zeggen tot nu toe.
Over de support rework: inderdaad, ze heeft heel goed werk geleverd. Mensen die dit blijven ontkennen zijn van het soort dat soraka nutteloos vind omdat ze geen spammable heal heeft.
Hier een premade game met vrienden op de US een paar dagen terug.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2dJEWMRkqrU]
@Buggles op Crystal Scar krijg je een champ-dependent buff, zo balanceren ze daar, door die bonussen te veranderen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 19:38 ]
Verwijderd
Aha, ik zag die buff wel, maar wist niet dan deze champ dependent was.. meevaller weerVerwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:37:
[...]
@Buggles op Crystal Scar krijg je een champ-dependent buff, zo balanceren ze daar, door die bonussen te veranderen.
Mensen ervaring met Sona in Dominion?
2 potjes gespeeld, en gingen beide vrij aardig. Vooral de eerste 15 minuten lukt het vrij goed te buffs te geven, snel met m'n team heen en weer te rennen, healen, kortom support spelen.
Ik heb het gevoel dat vooral early game Sona sterker is dan de meeste mensen verwachten, zolang je maar uit de buurt van rondspringende Jaxen en -draaiende Tryns weet te blijven. Dus: met Garrison bij de towers blijven.
M'n build voor Dominion: boots, Aegis, Frozen Heart, Priscilla's Blessing
2 potjes gespeeld, en gingen beide vrij aardig. Vooral de eerste 15 minuten lukt het vrij goed te buffs te geven, snel met m'n team heen en weer te rennen, healen, kortom support spelen.
Ik heb het gevoel dat vooral early game Sona sterker is dan de meeste mensen verwachten, zolang je maar uit de buurt van rondspringende Jaxen en -draaiende Tryns weet te blijven. Dus: met Garrison bij de towers blijven.
M'n build voor Dominion: boots, Aegis, Frozen Heart, Priscilla's Blessing
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Nazanir schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:07:
[...]
Zelf vind ik vooralsnog de classic skin het mooist, dus daar houd ik het bij.
de situatie die jij beschrijft het zomaar naar een punt rennen, zie jij eigelijk ook in fps op low skill servers.
terweil als je tegen wat hogere lui speelt of die zelfs competetive spelen, die zullen echter proberen te pushen tot de tegenstander -1 of -2 tijdelijk heeft om dan ineens door te pushen. Nadeel is dus dat je hier 2 punten moet verdedigen(ga er van uit dat de spawn point dat die eigelijk nooit aangevallen gaat worden is te risky)
dus eigelijk speel je 2 vs 2, + 1 centrum speler
echter wat je nu ziet is dat er 3 soms 5 mensen de ene kant op rennen dan eer een andere kant omdat ze dat leuk lijken.
het is allemaal nieuw duurt gewoon even en dan kan dit zeker leuk worden. en ik denk zelf dat een serious potje toch wel situaties voorkomen van 20-0 engerie nu heb je zelfs potjes van 300-0 etc. gewoon, omdat mensen geen idee hebben hoe ze uberhoud moeten cappen of wat het nut er uberhoud van is
ook vind ik de hoeveelheid exp. en de hoeveelheid gold dat je per second krijgt. veel te veel. ik heb het idee dat het er niet eens toe doet hoevaak je dood gaat of die paar minions die je slacht dat dat uberhoud invloed heeft.
zelfs zou ik aanbevelen dat ze de engerie daling verlaging, 3 is opzich wel leuk start level maar 1 vindt ik net zo goed. En gold per second, zoals standaard houden, maar dan de gold per minon*3 doen. zodat je toch snel geld kan verdienen maar je toch moet farmen.
terweil als je tegen wat hogere lui speelt of die zelfs competetive spelen, die zullen echter proberen te pushen tot de tegenstander -1 of -2 tijdelijk heeft om dan ineens door te pushen. Nadeel is dus dat je hier 2 punten moet verdedigen(ga er van uit dat de spawn point dat die eigelijk nooit aangevallen gaat worden is te risky)
echter wat je nu ziet is dat er 3 soms 5 mensen de ene kant op rennen dan eer een andere kant omdat ze dat leuk lijken.
het is allemaal nieuw duurt gewoon even en dan kan dit zeker leuk worden. en ik denk zelf dat een serious potje toch wel situaties voorkomen van 20-0 engerie nu heb je zelfs potjes van 300-0 etc. gewoon, omdat mensen geen idee hebben hoe ze uberhoud moeten cappen of wat het nut er uberhoud van is
ook vind ik de hoeveelheid exp. en de hoeveelheid gold dat je per second krijgt. veel te veel. ik heb het idee dat het er niet eens toe doet hoevaak je dood gaat of die paar minions die je slacht dat dat uberhoud invloed heeft.
zelfs zou ik aanbevelen dat ze de engerie daling verlaging, 3 is opzich wel leuk start level maar 1 vindt ik net zo goed. En gold per second, zoals standaard houden, maar dan de gold per minon*3 doen. zodat je toch snel geld kan verdienen maar je toch moet farmen.
[ Voor 21% gewijzigd door badboyqxy op 25-09-2011 00:11 ]
Nasus galactic all the way.
farmen willen ze er juist niet inhebben omdat je dan passief spel bevordert. HEt moet snel pvp-based zijn.badboyqxy schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:07:
de situatie die jij beschrijft het zomaar naar een punt rennen, zie jij eigelijk ook in fps op low skill servers.
Verwijderd
Ik twijfel of ik mijn IP nu moet gebruiken voor nieuwe champions of voor runes/runepage.
In principe heb ik nu twee volledige runepages (AD en AP carry), maar wil ook wel heel graag wat fighters zoals Garen/Jax/Xin Zhao. Dilemma!
In principe heb ik nu twee volledige runepages (AD en AP carry), maar wil ook wel heel graag wat fighters zoals Garen/Jax/Xin Zhao. Dilemma!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 11:27 ]
indien je dat graag wilt gewoon doen, ik heb nu bijna alleen maar champs gekocht en ik ben te vreden met de champs die ik nu heb. Ïk heb nu eigelijk de champs die ook vaak tegen speel. ik ken deze champs nu goed zat dat als ik er tegen spele ik deze ook goed kan counteren. Nu wordt het alleen tijd om is voor runes te gaan kijken
Verwijderd
Haal dan de minions gewoon weg... ze voegen nu ook al niks toe vind ik...Vicarious schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:13:
[...]
farmen willen ze er juist niet inhebben omdat je dan passief spel bevordert. HEt moet snel pvp-based zijn.
"Als je een pijn en boog vroutje hebt, kun je een pijl en boog kopen die verder schiet."Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:33:
Check hoe slecht dit is.
http://www.pu.nl/pu-tv/league-legends
Omg wat slecht...
Slechte presentatie
Slechte informatie
Slechte timing
Slechte presentatie
Slechte informatie
Slechte timing
en dat zooitje noemt zichzelf journalisten? Geef mij die apparatuur en een dude voor het editen en ik maak een betere review
Verwijderd
Verschrikkelijk zeg. Laat goed zien hoeveel tijd ze erin stoppen om zo'n filmpje te maken. Vraag me af of ze uberhaupt wel hebben gespeeld.Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:33:
Check hoe slecht dit is.
Net weer een ranked gewonnen. Nu 1296 rating. Yay. Ga nog lekker met ~40 rating omhoog als ik win.
oh nee, een optie om dingen met echt geld te kopen, belachelijk! bedrijven moeten van de zon en de liefde leven.
en die ingame filmpjes, ene stuk is van recente client, andere van beta....
en die ingame filmpjes, ene stuk is van recente client, andere van beta....
[ Voor 26% gewijzigd door Fanatic_FS op 25-09-2011 17:36 ]
Verwijderd
Ik vond het ook vrij lachwekkend om al die 3d-beelden erin te verwerken. Zo krijg je echt een totaal foute indruk van het spel.
Wat een mongols bij Power Unlimited. Geeft gelijk aan hoe serieus je die reviews van die bladen moet nemen.
Dude voor editen meld zich je bent al halvewege!Gropah schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:31:
en dat zooitje noemt zichzelf journalisten? Geef mij die apparatuur en een dude voor het editen en ik maak een betere review
Maar inderdaad wat een research moet daar achter hebben gezeten. Maar goed iets als een wikipedia of random google met iets ala LoL/League of Legends en nwebie guide is alleen voor de pro's natuurlijk...
Gelukkig volg ik al jaren lang de PU niet meer, goed zijn ze nooit geweest maar ze dalen nog steeds met elk artikel. Elke "gamer" zou na 2/3 games toch al het meeste door moeten hebben hoe iets werkt, komop zeg... Snap dat je rune pages nog niet helemaal volgt bijvoorbeeld. Maar mastry's is niets nieuws voor games, gewoon een skill tree >.>
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Klopt, maar er zijn ook dingen zoals termen of junglen die je op de lage levels gewoon niet of nauwelijks te zien krijgt. Werd ik vanmiddag weer aan herinnerd toen ik met DeX even een potje aan het doen was. Hij speelt het nog niet zo lang, is summoner level 9 (oid) en ik ben 22. Ik ken dus gros van termen en manieren enzo wel, maar bij de lower levels is dat gewoon nauwelijks te zoeken. Die doen meestal gewoon wat hun leuk lijkt en dan zien ze wel of het werkt
Ik wist dat PU / GK slecht was, maar dit is wel heel erg. Eerst niet weten wat LoL is als game journalist, en dan ook nog eens allemaal verkeerde feiten opnoemen, kritiek punten die niet kloppen en gameplay beelden die gewoon ergens van geripped zijn. Dat ze dit soort mensen in dienst nemen.Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:33:
Check hoe slecht dit is.

[ Voor 5% gewijzigd door Fox op 25-09-2011 19:11 ]
In 1 potje heel veel geleerd:Gropah schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:25:
Klopt, maar er zijn ook dingen zoals termen of junglen die je op de lage levels gewoon niet of nauwelijks te zien krijgt. Werd ik vanmiddag weer aan herinnerd toen ik met DeX even een potje aan het doen was. Hij speelt het nog niet zo lang, is summoner level 9 (oid) en ik ben 22. Ik ken dus gros van termen en manieren enzo wel, maar bij de lower levels is dat gewoon nauwelijks te zoeken. Die doen meestal gewoon wat hun leuk lijkt en dan zien ze wel of het werkt
Junglen - Champion die vooral bezig is met het verkrijgen van Exp uit creeps in de jungle.
Leash - Lokken van champions (dacht ik zo?)
Tank - Mag best een keer doodgaan
Ik - Mag ook best een keer doodgaan
Leash is de blauwe golem 1x hitten zodat hij achter jou aan gaat en de jungler klappen kan uitdelen zonder damage te krijgen. Zorgt dat hij langer in de jungle kan blijven en uiteindelijk dus ook sneller kan ganken.DeX schreef op zondag 25 september 2011 @ 19:20:
[...]
In 1 potje heel veel geleerd:
Junglen - Champion die vooral bezig is met het verkrijgen van Exp uit creeps in de jungle.
Leash - Lokken van champions (dacht ik zo?)
licht natuurlijk wel aan wat de oorzaak van je dood is. als het komt omdat midden in een team fight stort en zo zorgt dat je team de overwinning helpt en helaas zelf dood gaat. dan is dat jammer
maar als je gewoon gaat jagen achter iemand die lekker bij zijn tower staan en je dan sterft dan RAGE!!!!
zo heb ik keer gehad dat ze met 5e de baron aan het halen waren, wij stonden als team achter. Ik zag ze daar bij die baron. Ren er op af als een kamikaza piloot en doe de last hit.
Ik word in minder dan een seconden afgeslacht maar mijn team had de buff,hun niet. Uiteindelijk kwamen we zelfs terug door die buff.
licht natuurlijk wel aan wat de oorzaak van je dood is. als het komt omdat midden in een team fight stort en zo zorgt dat je team de overwinning helpt en helaas zelf dood gaat. dan is dat jammer
maar als je gewoon gaat jagen achter iemand die lekker bij zijn tower staan en je dan sterft dan RAGE!!!!
zo heb ik keer gehad dat ze met 5e de baron aan het halen waren, wij stonden als team achter. Ik zag ze daar bij die baron. Ren er op af als een kamikaza piloot en doe de last hit.
Ik word in minder dan een seconden afgeslacht maar mijn team had de buff,hun niet. Uiteindelijk kwamen we zelfs terug door die buff.
Haha, PU & Gamekings ES#1Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:33:
Check hoe slecht dit is.
En dan ook gewoon gameplay e.d. gebruiken van 2+ jaar gelden, Niet dat het wat uit maakt bij hoe hun het spel bekijken, ze mogen weer snel terug naar CoD reviews e.d.

Overigens voor het eerst in 2 jaar maar eens een AP champ gekocht die niet puur voor het switchen is (heb niks met ap champs) die ik ook daadwerkelijk ben gaan spelen, Brand. An-Sich hoef je bij teamfights alleen je W & ult af te knallen dan maakt het geen kloot meer uit of je dood gaat of niet =).
[ Voor 28% gewijzigd door atlantisx op 25-09-2011 22:52 ]
OMFG wat een slecht verslag. Vanaf het eerste moment de ene na de andere fout.Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:33:
Check hoe slecht dit is.
- Je kan een pijl en boog kopen die verder kan schieten.
- Je kan abilities kopen.
- Er zijn meer dan 200 helden
- 5 gratis champions
- Je weet niet wat je moet kopen omdat er zoveel items zijn
En dan ben ik er vast nog wat vergeten.
Het lijkt wel alsof ze het spel over de schouder van iemand anders hebben meegekeken en zelf niet in handen hebben gehad.
En dan het meest ergerlijke punt: Het zeggen dat je voor de mooiere dingen (achter de glasplaat) moet betalen.
Als er een ding is wat League of Legends briljant goed doet, dan is het wel hun free2play model. Betalende spelers hebben op geen enkel punt voordeel over gratis spelers. Geen krachtigere items, geen extra item slots, geen extra levels. Enkel skins, xp boost voor je account en IP boost. Alles wat met balance te maken heeft koop je met IP en dat krijg elke speler.
Als dit het gemiddelde niveau is dan wil ik ook wel op die manier mijn geld verdienen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mwah het is wel zo dat je met RP wel meer en sneller chamions kan kopen. Miskopen zijn dan minder erg, je kan immers zo de volgende kopen. Daarnaast is bij release elke nieuwe champion OP, dus kun je eigenlijk tijdelijk(1 week meestal) OPheid kopen. Maar voor de rest ben ik het wel met je eens, al hoewel ik het soms wel balen vind dat je geen runes met RP kan kopen
Als je runes met RP kon kopen kom je wel heel snel in het scheve build dat betalende mensen meer voordeel hebben. Verder ja betalende spelers kunnen meer champions spelen maar het is niet alsof dit voordelig is, ja sure er zitten wat OP's bij en wat UP's... dat los er van gezien heeft elk champ zn voor en nadelen. Of je nou 200 games op lux maakt of je die 200 games heel veel afwisselt geeft je niet persee voordeel.
Zeker als je bedenkt dat de 450 champs eigenlijk alles coveren: Support, carry, tank, jungle, bruiser/dps... Dat de speelstijl van de 450 champs iemand niet helemaal liggen is weer een ander verhaal, dat is voorkeur en als je daar rekening mee moet gaan houden per persoon....
Zeker als je bedenkt dat de 450 champs eigenlijk alles coveren: Support, carry, tank, jungle, bruiser/dps... Dat de speelstijl van de 450 champs iemand niet helemaal liggen is weer een ander verhaal, dat is voorkeur en als je daar rekening mee moet gaan houden per persoon....
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
450 champs?
Gisteren maar eens een sessie LoL gehouden. Kom ik erachter dat Dominion beta actief was van 3 tot 6 uur. Ik heb wat verschillende dingen geprobeerd maar nog niet veel success gehad. Ik heb geloof ik maar 1 keer uit de 4 of 5 games gewonnen. Het meest zure was wel een game waar we in het begin een dikke 300 punten voorsprong hadden waar ik als Heimerdinger redelijk goed punten kon verdedigen en we een Poppy hadden die alles tot pulp sloeg. Toen besloot een persoon uit ons team te leaven en verloren we uiteindelijk nog met ~20-0 omdat we gewoon niet 3+ punten konden holden. Op een gegeven moment kon ik ook mijn punt(en) niet meer verdedigen want de mensen waren te tanky om neer te bursten en Heimerdinger is zoooo langzaam dat als er eenmaal een Jaxx die op je springt ben je gewoon dood.
Ook nog wat normals gedaan alleen had op een gegeven moment (rond 10 uur) een game die was zo laggy voor elke speler dat bijna niemand fatsoenlijk kon last hitten. Soms deed m'n champion gewoon moonwalken.
Ook nog wat normals gedaan alleen had op een gegeven moment (rond 10 uur) een game die was zo laggy voor elke speler dat bijna niemand fatsoenlijk kon last hitten. Soms deed m'n champion gewoon moonwalken.
Wat een zaadreview van de PU zeg. Nu volg ik de laatste jaren PU al nooit meer (lees: meer dan een decennium) maar dit is wel een erg slappe poging tot een review. Als serieus (alhoewel? ...) gameblad/magazine/site mag je jezelf dan wel eens goed achter de oren krabben. Je vraagt je af of ze dit soort gruwelijke flaters vaker maken, dus ook bij andere games..
Dit weekend nog wat Dominion gedaan en dat bevalt mij prima; leuk spel! Daarnaast ook met Ranked begonnen, dat gaat nog niet helemaal vlot. Sta nu op 1 win en 3 losses. Ik speelde 3 keer een carry en 1 keer een tank. Win elke keer mijn lane en in het geval van carry-zijn, maak ik veruit de meeste kills/assists en de laagste deaths. Maar mijn teammates...
En de hoeveelheid rage, niet te geloven zeg. Nouja, binnenkort maar weer eens verder proberen, maar het is niet echt een pracht start
Iemand tips over hoe je goed je team kan carryen?
Dit weekend nog wat Dominion gedaan en dat bevalt mij prima; leuk spel! Daarnaast ook met Ranked begonnen, dat gaat nog niet helemaal vlot. Sta nu op 1 win en 3 losses. Ik speelde 3 keer een carry en 1 keer een tank. Win elke keer mijn lane en in het geval van carry-zijn, maak ik veruit de meeste kills/assists en de laagste deaths. Maar mijn teammates...

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ga AP mid, liefst een morgana. Push je lane, je kan toch niet geganked worden en 1v1 win je tegen bijna iedereen en dit houdt je vijand bij je in de lane. Van zodra je level 6 bent ga je de sidelane in problemen ganken.Cloud schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:57:
Zorg dat de lane attentief is, ga erin met je cage + ulti (of andere spells, afhankelijk van champion) en zorg dat ze kills kunnen rapen.
Uiteraard nooit ragen, maar dat weet je al. Tips geven in een vriendelijke manier gaat je ook goed helpen, sommigen zijn nu eenmaal relatief nieuw.
Het belangrijkste: AP mid gaan, level 6 worden, sidelanes ganken. Met enkel je lane te winnen ga je er niet komen.
Morgana is nu eenmaal heel sterk, met je schild kun je minder oplettende teammates toch nog zonder problemen wegsturen en je aoe stun gaat teamfights omdraaien.
[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 26-09-2011 11:03 ]
Morgana is wel een mage waarmee ik kan spelen, eigenlijk Brand en Malzahar ook wel. Maar ik zal Morgana eens proberen. Probleem is wel dat ik op een of andere manier altijd 4e of 5e pick ben. Je zou zeggen dat dat betekent dat je andere maatjes dan beter zijn, maar het tegendeel bleek. 
Het zal misschien lastig worden om een AP carry voor elkaar te krijgen, maar anders lul ik ze wel naar een dual AP carry setup toe. Wat je zegt klinkt verder allemaal logisch en Morgana heeft wel genoeg utility om het voor elkaar te krijgen denk ik. Ik ga het allemaal eens testen! Vriendelijk blijven doe ik sowieso, ragen zorgt doorgaans voor meer ellende dan het oplost.
Het zal misschien lastig worden om een AP carry voor elkaar te krijgen, maar anders lul ik ze wel naar een dual AP carry setup toe. Wat je zegt klinkt verder allemaal logisch en Morgana heeft wel genoeg utility om het voor elkaar te krijgen denk ik. Ik ga het allemaal eens testen! Vriendelijk blijven doe ik sowieso, ragen zorgt doorgaans voor meer ellende dan het oplost.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb van de week ook mijn tenen in Dominion gedipt en ik ben om hoor, met Morgana ben je te enduren maar eigenlijk al niet meer viable, met Yi en Shaco heb ik echt mensen opgegeten samen emt Blitz, 2-7 loss win ratio dus al met al best prettig gegaag. Het is niet de vervanger voor 5 vs 5 maar als tussendoortje heerlijk te behappen.
ROFL, ik ben benieuwd hoe zij dan bijv. World of Warcraft zouden beoordelen.. Als ze al vinden dat je bij LoL er veel tijd in moet steken en toch wel moet betalen om voordeel te genereren enzoVerwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:33:
Check hoe slecht dit is.

Hoe kan je iemand een game-programma laten presenteren die, volgens mij, maar een half uur per dag games speelt.. "Het is traag, heul traag en je moet heul heul heeeeul veel spelen." xD
Verwijderd
Net als cloud dit weekend mijn eerste rankpotje van het nieuwe seizoen geprobeerd.
Eerste potje : "Me morde, me solo mid"
Na amper acht minuten stond onze stoere morde 0-6 tegen akali en de rest kan je waarschijnlijk al raden.
Ga denk ik enkel nog duoqueuen, heb je toch al iets minder kans op dergelijke helden.
Eerste potje : "Me morde, me solo mid"
Na amper acht minuten stond onze stoere morde 0-6 tegen akali en de rest kan je waarschijnlijk al raden.
Ga denk ik enkel nog duoqueuen, heb je toch al iets minder kans op dergelijke helden.
Morgana is echter wel een common ban/early pick atm, dus als je echt van plan bent om haar te spelen zul je in de free phase moeten switchen met je first pick (mits hij morgana heeft en jij een champion die hij wil spelen).
En omdat iedereen op 1200 elo begint is het begin echt dramatisch, je komt namelijk soms bij erg goede en soms bij erg slechte teams in. Je eerste ranked games zijn dus complete random waarmee je komt. Na een X aantal ranked games zal dit verschil een stuk kleiner worden
En omdat iedereen op 1200 elo begint is het begin echt dramatisch, je komt namelijk soms bij erg goede en soms bij erg slechte teams in. Je eerste ranked games zijn dus complete random waarmee je komt. Na een X aantal ranked games zal dit verschil een stuk kleiner worden
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Dit topic is gesloten.