Je kan nog zo skilled zijn als je wilt, soms heb je een gank nodig om diegene tegenover je in de lane neer te krijgen. Denk dan spontaan aan een tank solotop tegenover je. Kan je mss wel neerhalen maar zal een eeuwigheid duren.fANAT1C schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:30:
Ik weet wel dat ganken zo een beetje de bedoeling is als je wilt dat jouw team wint, maar als je echt skilled bent kan je toch gerust ook een paar kills halen zonder een gank op te zetten?
dan heb je echt wel feeders in je teamVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:33:
Ja vaak zit je gewoon te 0-0'en met je tegenstander, is de rest om je heen al 10 keer doodgegaan.
iemand anders die ap shaco veel speelt?
erg leuk om daar kills mee te maken
erg leuk om daar kills mee te maken
Dat, en je zult teveel risico moeten gaan nemen om het voor elkaar te krijgen. Waardoor je alleen maar kans loopt jezelf in de vernieling te helpen.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:34:
[...]
Je kan nog zo skilled zijn als je wilt, soms heb je een gank nodig om diegene tegenover je in de lane neer te krijgen. Denk dan spontaan aan een tank solotop tegenover je. Kan je mss wel neerhalen maar zal een eeuwigheid duren.
LoL is nu eenmaal een teamgame niet een solo-spel. Ganks zijn normaal en zelfs nodig in de game. De map in de gaten houden om te zien of er niet veel tegenstanders ontbreken is dus een cruciale 'skill'. Als je dus vanuit het niets in je eentje door 4 man geganked wordt is dat niet lame van hun kant, maar eigenlijk dom van jezelf. Nu is dat wat kort door de bocht, maar in grote lijnen is dat wel het idee
Ik ben de laatste tijd nog steeds aan het rellen met Nasus, bevalt me nog steeds super. Nasus is een van die champions waarmee ik geen moeite heb 1v2 op top en zelfs kills kan pakken. Gister ook weer een 5-0-0 game waarbij ik al m'n kills op de top 1v2 lane haalde; waarna de vijand het gewoon opgaf. Moet wel zeggen dat daar wat hulp bij zat van onze jungler, maar toch. Nogmaals bedankt voor die guide Nazanir
edit:
Overigens gaaf dat Normal Draft mode nu permanent blijft! Moet zeggen dat het me prima bevalt op deze manier. Alleen heb ik wel vrij veel last dodgers; hoop dat dat wat af gaat nemen. Maar team compositie lijkt wat beter te gaan en van tevoren weten wat de tegenpartij heeft is erg fijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 21-09-2011 12:06 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Vanavond weer eens kijken of de ranked Queue weer open is gegooid, die is al sinds het weekend closed vanwege problemen.
-
Om nog maar niet te spreken over het feit dat je eigenlijk altijd een jungler wil op TT. En het hele nut van een jungler is dat deze ervoor zorgt dat de laners sneller levelen + dat hij niet zo makkelijk gemist kan worden en dus vaak de mogelijkheid heeft om te ganken.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:34:
[...]
Je kan nog zo skilled zijn als je wilt, soms heb je een gank nodig om diegene tegenover je in de lane neer te krijgen. Denk dan spontaan aan een tank solotop tegenover je. Kan je mss wel neerhalen maar zal een eeuwigheid duren.
Ik ben het met je eens dat het soms vervelend aan kan voelen wanneer je geganked wordt, maar dit is dan eerder goed gespeeld van de tegenstander (of helaas vaker nog, slecht gespeeld van je medespelers ;])
Voor wat ik gelezen heb op de fora, gaat de Ranked queue gewoon weer open na de huidige downtime. Dan zijn de bugs m.b.t. de Ranked wins/losses opgelost zeggen ze.Nazanir schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:06:
Vanavond weer eens kijken of de ranked Queue weer open is gegooid, die is al sinds het weekend closed vanwege problemen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Zijn pass trough walls is gewoon heel hard in TT hij kan overal naartoe makkelijk junglen tussen het lanen door veel buffs pakken etc etc. Hij scaled heel hard met items dus is hij gewoon een beetje OP in TT speel hem zelf ook altijd in TT en das meestal een win heel soms loop je op het begin te ver achter en verlies je (op het begin blijft trynda een beetje weak tegen meeste laners)fANAT1C schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:16:
Ik gebruik sinds ik LoL begon te spelen al Xin Zhao (daarvoor Nunu omdat ik geen IP had), maar ik word altijd verweten dat Xin Zhao OP is. Was hij niet generft een tijd geleden? Het is me trouwens opgevallen dat 8 van de 10 wedstrijden die ik speel in Twisted Treeline er een Tryndamere in mijn team zit, ofwel in het andere. Is Tryndamere expliciet geschikter voor TT dan andere champions?
TT zal nooit compleet gebalanceerd zijn idd, gewoon puur vanwege het feit dat alle champions gebalanced worden rondom summoners rift, Dit is ook gewoon een kopie van de DoTa map en de reden waarom veel mensen het spel spelen.
De enige manier om TT ook gebalanceerd te krijgen is om daar weer een apart team op te zetten en champions speciaal te balancen voor die map en zo dus een champion eigenschappen te laten hebben voor TT en 5v5.
Of zie ik dit verkeerd?
De enige manier om TT ook gebalanceerd te krijgen is om daar weer een apart team op te zetten en champions speciaal te balancen voor die map en zo dus een champion eigenschappen te laten hebben voor TT en 5v5.
Of zie ik dit verkeerd?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nope dat zie je exact goed. Dat is vanuit Riot ook al eens aangegeven, maar ik heb geen idee of ze dat ook daadwerkelijk door gaan zetten.
Wat ze nu inmiddels wel kunnen is de items variëren tussen maps (of in elk geval gamemodes) dus misschien dat daar nog iets te doen valt. Maar ik heb geen idee of Riot eigenlijk wel zoveel tijd/geld in TT wil gaan stoppen, het blijft toch een beetje een ondergeschoven kindje wat dat betreft.
Wat ze nu inmiddels wel kunnen is de items variëren tussen maps (of in elk geval gamemodes) dus misschien dat daar nog iets te doen valt. Maar ik heb geen idee of Riot eigenlijk wel zoveel tijd/geld in TT wil gaan stoppen, het blijft toch een beetje een ondergeschoven kindje wat dat betreft.
TT is vrij gebalanceerd eigenlijk , Er zijn alleen bepaalde champions beter op 3 vs 3 ( tryn bijv) dan op 5 vs 5 en andersom ook, net als straks op dominion daar weer champions effectiever zijn.Intruder schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:23:
TT zal nooit compleet gebalanceerd zijn idd, gewoon puut vanwege het feit dat alle champions gebalanced worden rondom summoners rift, Dit is ook gewoon een kopie van de DoTa map en de reden waarom veel mensen het spel spelen.
Of zie ik dit verkeerd?
Ik vind het grappig dat sommigen van jullie zeggen dat Riven Op is. Als je haar zelf had gespeeld voor die hotfix dan had je het wel begrepen. Als de tegenstander tenacity had, stunde je jezelf langer dan de tegenstander, door de lange casttime op de stun. Ook konden mensen gewoon wegrennen uit je ultimate windslash, want er zat een grote casttime op, plus de projectiles waren te sloom. Die buffs zijn dus nogal logisch.
De rest van de buffs zijn eigenlijk alleen te voelen in de jungle, en misschien dat de 20 shield meer iets helpt voor lane sustain.
De rest van de buffs zijn eigenlijk alleen te voelen in de jungle, en misschien dat de 20 shield meer iets helpt voor lane sustain.
Het probleem ligt niet zozeer aan de map zelf, maar aan hoe bepaalde champs op deze map tot hun recht komen. Champs die kunnen dash/flashen, zijn zowieso al in het voordeel, ze kunnen namelijk heel makkelijk ganks opzetten/vermijden door gewoon over muurtjes te springen.
Champions met hoge mobiliteit of de bruisers zijn gewoon in het voordeel op deze map.
@Cvan: alle nieuwe champions zijn "OP". Niemand (behalve de mensen die ze spelen) weten precies hoe ze werken en hoe ze gecountered moeten worden. Het duurt even voor je dit weet en wat je er tegen kan doen. Dit zal altijd wel zo blijven, helemaal als er champs uitgebracht worden die echt iets anders/nieuws doen. Ik weet nog wel, dat er veel geklaagd werd op de US forums, over Maokai zijn Saplings om maar iets te noemen.
Champions met hoge mobiliteit of de bruisers zijn gewoon in het voordeel op deze map.
@Cvan: alle nieuwe champions zijn "OP". Niemand (behalve de mensen die ze spelen) weten precies hoe ze werken en hoe ze gecountered moeten worden. Het duurt even voor je dit weet en wat je er tegen kan doen. Dit zal altijd wel zo blijven, helemaal als er champs uitgebracht worden die echt iets anders/nieuws doen. Ik weet nog wel, dat er veel geklaagd werd op de US forums, over Maokai zijn Saplings om maar iets te noemen.
-
Vraagje: Is het de moeite voor een volledig nieuwe speler (nooit Dota of iets van dit nieuwe genre gespeeld) hier nu mee te beginnen? Wat is de absolute basis die je aan een totale noob zou aanraden om te bekijken? Wat is de beste manier om "je tenen erin te dippen?"
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Als dit sc2 was dan zou ik je deze tip niet geven.DexterBelgium schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:52:
Vraagje: Is het de moeite voor een volledig nieuwe speler (nooit Dota of iets van dit nieuwe genre gespeeld) hier nu mee te beginnen? Wat is de absolute basis die je aan een totale noob zou aanraden om te bekijken? Wat is de beste manier om "je tenen erin te dippen?"
Maar het is goed te doen en ik zou beginnen met de tutorial. En daarna custom games tegen easy bots en daarna hard bots.
En onthoud niet doodgaan is het halve werk.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 12:54 ]
Ik zeg: Doen! Gewoon doen.DexterBelgium schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:52:
Spel installeren, tutorial spelen en vervolgens tot level 10 tegen de computer oefenen met verschillende champions. Zo get je the hang of it en is het spel ook aan te raden voor een beginner
Ben zelf geen fan van nieuwe spelers tegen de AI te laten spelen. Start gewoon normal potjes en leer ervan als je wordt uitgescholden
Zo leer je de fijne kneepjes 10x sneller en krijg je niet het probleem dat je straks een te hoog level bent, maar nog weinig echte ervaring hebt.
Sowieso vind ik een paar keer bots wel slim, laat ze dan even het gevoel van het spel krijgen en kijken hoe alles werkt.
Verwijderd
Alhoewel ik zelf heel veel botgames gedaan heb tijdens het levelen, kan ik dit toch beamen. Misschien niet slecht om de eerste 3-4 potjes tegen bots te spelen om the hang of it een beetje door te hebben, maar daarna zou ik me toch gaan concentreren op normal games.SaphuA schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:56:
Ben zelf geen fan van nieuwe spelers tegen de AI te laten spelen. Start gewoon normal potjes en leer ervan als je wordt uitgescholdenZo leer je de fijne kneepjes 10x sneller en krijg je niet het probleem dat je straks een te hoog level bent, maar nog weinig echte ervaring hebt.
Als nieuweling zou ik http://solomid.net/ bookmarken en de guides nalezen. Let wel, als beginner kan je deze guides blindeling volgen, maar verwacht geen wondermiddeltjes. Deze zijn geschreven in de meeste gevallen door high elo players (top rank).
Je kan ook altijd streams bekijken tijdens potjes door, hetgeen ik even graag doe dan zelf spelen uiteindelijk, en als beginner raad ik je de guardsman bob stream aan op www.own3d.tv/live. Hij geeft degelijke uitleg tijdens het spelen, raged (bijna?) nooit, heeft leuke muziek opstaan en is gewoon de meest volwassen streamer of em all (vind ik dan.)
De grap hier in is de taric als justin bieber? XD
Botjes zijn niet slecht om wat champions mee te leren kennen. Maar vanaf lvl 8-10 of zo zou ik me ook gaan concentreren op primair PvP games.
Het is ook niet alsof je 100 games nodig hebt om lvl 8 te worden of zo, aan het begin gaat het lvlen erg hard.
Ik heb het zelf nooit kunnen doen, want toen ik begon waren er wel botjes maar die waren érg slecht. Streams bekijken en bijvoorbeeld colbycheeze zijn channel op Youtube (met zijn Summoner Academy serie) is natuurlijk altijd nuttig.
Ik heb het zelf nooit kunnen doen, want toen ik begon waren er wel botjes maar die waren érg slecht. Streams bekijken en bijvoorbeeld colbycheeze zijn channel op Youtube (met zijn Summoner Academy serie) is natuurlijk altijd nuttig.
Manier om de Unavailable te omzeilen: Change region naar Nordic&East en daarna opnieuw naar West. Dit laat de play knop clickable worden.
Ik heb wel ook nog even naar NA geswitched en zo de patch opgehaald, mogelijks moet je dit ook doen.
Ranked staat hier nu enabled maar ik heb wel zo'n 300 miljoen wins/losses.
Edit: m'n wins/losses staan op -358/-336, volgens mij hebben ze nog een foutje in de patch gestoken.. Wordt daar niet aan simpele testing gedaan nee?
Edit2: "12:03 BST - Due to errors found during testing, maintenance has been extended. ETR 13:20 BST. "
Edit3: Enkel custom games werken, zit nu in champ select.
Ik heb wel ook nog even naar NA geswitched en zo de patch opgehaald, mogelijks moet je dit ook doen.
Ranked staat hier nu enabled maar ik heb wel zo'n 300 miljoen wins/losses.
Edit: m'n wins/losses staan op -358/-336, volgens mij hebben ze nog een foutje in de patch gestoken.. Wordt daar niet aan simpele testing gedaan nee?
Edit2: "12:03 BST - Due to errors found during testing, maintenance has been extended. ETR 13:20 BST. "
Edit3: Enkel custom games werken, zit nu in champ select.
[ Voor 34% gewijzigd door speedzor op 21-09-2011 13:34 ]
Ik denk dat er heus wel testing gedaan wordt, maar dat die server status niet voor niets op Unavailable staat. Als je die dan gaat omzeilen om alsnog in te loggen, moet je niet vreemd opkijken als je dat soort dingen nog tegenkomt natuurlijk
Verwijderd
lol ja trynda is de meest OP champ op TT, zijn spin kan door zowat alle obstakels op de map waardoor je niet te chasen bentfANAT1C schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:16:
Ik gebruik sinds ik LoL begon te spelen al Xin Zhao (daarvoor Nunu omdat ik geen IP had), maar ik word altijd verweten dat Xin Zhao OP is. Was hij niet generft een tijd geleden? Het is me trouwens opgevallen dat 8 van de 10 wedstrijden die ik speel in Twisted Treeline er een Tryndamere in mijn team zit, ofwel in het andere. Is Tryndamere expliciet geschikter voor TT dan andere champions?
je kan het ook goed gebruiken om hun nexus te backdooren eenmaal alle turrets plat liggen
edit: had niet gezien dat iemand al gezegd had een pagina geskipped
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 13:43 ]
Mwa, Trynda is zeker niet de meest OP champ voor TT. Ezreal, Akali, Morde, Singed bijv. zijn ook hele sterke picks. Ze hebben mobiliteit of kunnen veel hebben/uitdelen. Het is ook een beetje afhankelijk van wie tegenover je staat.
-
Juist, was even vergeten dat ik er niet hoor op te zijnCloud schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:36:
Ik denk dat er heus wel testing gedaan wordt, maar dat die server status niet voor niets op Unavailable staat. Als je die dan gaat omzeilen om alsnog in te loggen, moet je niet vreemd opkijken als je dat soort dingen nog tegenkomt natuurlijk
Ik hoop wel dat ze een mogelijkheid bieden om m'n Tab screen terug klein te maken, vond ik enorm plezierig werken. Nu is het terug zo'n monster dat de helft van m'n scherm inneemt
@speedzor je kan via een scriptje aanpassen je tab acherm veranderen. Moet je wel ff zelf zoekke op de fora's, ben nu op werk..
Inloggen duurt 20 minuten nu. Maar het kan in ieder geval tenminste.
Alleen in game disconnect hij de chat, je kan daardoor niet vrienden inviteren voor een game.
[ Voor 81% gewijzigd door siren op 21-09-2011 14:38 ]
Bedankt, dit zou het moeten oplossen. Zit nog ff in queue dus kan het niet direct uittesten.Baristo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:16:
@speedzor je kan via een scriptje aanpassen je tab acherm veranderen. Moet je wel ff zelf zoekke op de fora's, ben nu op werk..
http://na.leagueoflegends...read.php?t=1230536&page=3
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=407952After resolving the issues with ranked statistics we are aware that many players are seeing their wins and losses in the region of billions. As impressive as this looks, it is unintended and we're looking into the issue now.
It's frustrating to see an issue resolved only to see another one spring up to take it's place, and we will continue to investigate this problem.
As soon as we have more information we will be sure to let you know, and we'd like to apologise for those of you experiencing this.
[ Voor 42% gewijzigd door speedzor op 21-09-2011 15:06 ]
Verwijderd
bijna 10 miljard ranked games op mn naam volgens riot
En die chatservers liggen natuurlijk weer plat, daarbovenop kan ik geen champ kiezen in champ select en is de rest van mn team D/Ced
En die chatservers liggen natuurlijk weer plat, daarbovenop kan ik geen champ kiezen in champ select en is de rest van mn team D/Ced
Troost je, ik heb momenteel een queue van 40 minuten
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Ik ben ook eindelijk door mijn queue van 30 minuten wil ik een game starten gaat LoL zeuren dat er geen connectie kan worden gemaakt met de servers, moet ik weer opnieuw wachten
Als je net begint moet je je helemaal niet zo druk maken om builds etc. joh. Bouw gewoon de recommended items, dan zit je meestal wel in de goede richting.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:06:
[...]
Alhoewel ik zelf heel veel botgames gedaan heb tijdens het levelen, kan ik dit toch beamen. Misschien niet slecht om de eerste 3-4 potjes tegen bots te spelen om the hang of it een beetje door te hebben, maar daarna zou ik me toch gaan concentreren op normal games.
Als nieuweling zou ik http://solomid.net/ bookmarken en de guides nalezen. Let wel, als beginner kan je deze guides blindeling volgen, maar verwacht geen wondermiddeltjes. Deze zijn geschreven in de meeste gevallen door high elo players (top rank).
Je kan ook altijd streams bekijken tijdens potjes door, hetgeen ik even graag doe dan zelf spelen uiteindelijk, en als beginner raad ik je de guardsman bob stream aan op www.own3d.tv/live. Hij geeft degelijke uitleg tijdens het spelen, raged (bijna?) nooit, heeft leuke muziek opstaan en is gewoon de meest volwassen streamer of em all (vind ik dan.)
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Akkoord maar in deze guides staat meer dan builds. Bij goede guides krijg je een degelijke uitleg over de synergie van de skills van die champion, hetgeen je misschien wel kan afleiden uit de tooltips in game, maar deze gaan er dieper op in.Vicarious schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:04:
[...]
Als je net begint moet je je helemaal niet zo druk maken om builds etc. joh. Bouw gewoon de recommended items, dan zit je meestal wel in de goede richting.
Qua builds geef ik je gelijk, en zijn de recommended items meestal spot on, maar er zit meer in die guides dan enkel builds.
Verwijderd
Een beginner moet gewoon beginnen met champions zoals Ashe, Master yi, Teemo, Annie. Daar zijn de recommended builds erg simpel en moet er ook niet aangepast worden aan de tegenstanders.
Verwijderd
Volgens mij is dat gewoon een tank build. Gragas tank is opzich niet verkeerd hoor 17% damage reduction attack speed slow, movespeed slow goede laning phase, redelijke damage dankzij je w. Hij is alleen een beetje uit de gratie geraakt, iedereen speelt nu ap gragas.speedzor schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:36:
Met de gragas recommended items ga je nochtans niet ver komen. Sowieso kan het zeker geen kwaad om een beginner sterke items te geven tegen andere beginners met degelijke items.
Ik speelde gragas al AP voordat ik sushei kendde... Maar als ik rond de tijd van dreamhack gragas speelde was het van: OH another AP gragas, watching dreamhack to? of: Oh, Another wannabe Sushei en dan nog 1: You can't play gragas like sushei does so dont try it. En ga zo maar door. Vond het zo irritant worden dat ik sinds die tijd heel wat minder gragas speel xD
Dan deed ik het verkeerd.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:42:
Een beginner moet gewoon beginnen met champions zoals Ashe, Master yi, Teemo, Annie. Daar zijn de recommended builds erg simpel en moet er ook niet aangepast worden aan de tegenstanders.
Ik begon met Kartus, Tryndamere en dan Twisted Fate als meest gespeelde champs.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Een beginner moet eigenlijk helemaal niets. Kijk sommige champs zijn gewoon meer newbie friendly, omdat die makkelijk onder de knie te krijgen zijn. Dat betekend dat je je niet blind hoeft te staren op je poppetje, terwijl je ook bezig moet zijn met dingen als map awareness.
Dat betekend niet, dat je geen moeilijkere champs mag spelen. Met sommige champions heb je gewoon meer feel dan met anderen. Je kan echt heel goed weten hoe een champion gespeeld dient te worden, en er toch mee zuigen (voor mij is LeBlanc zo'n voorbeeld), dus het is ook een kwestie van een champ zoeken waar je lekker mee kan spelen, ook dit maakt namelijk je spel ervaring een stuk aangenamer.
Dat betekend niet, dat je geen moeilijkere champs mag spelen. Met sommige champions heb je gewoon meer feel dan met anderen. Je kan echt heel goed weten hoe een champion gespeeld dient te worden, en er toch mee zuigen (voor mij is LeBlanc zo'n voorbeeld), dus het is ook een kwestie van een champ zoeken waar je lekker mee kan spelen, ook dit maakt namelijk je spel ervaring een stuk aangenamer.
-
Dominion 2 uur testen in NA server
Inderdaad was op chaox zijn stream aan het kijken. Ziet er wel vet uit dominion
I Like !
League of Legends EUW: IBullit
Net potje gespeeld, echt fun.
Speelde als Jax, 1v2 no problemo
Kan je tegenwoordig de launcher op NA zetten, hem laten updaten en dan later hem weer op EU west zetten? Want dan maak ik even een level 1 NA account voor DominionFanatic_FS schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:21:
Net potje gespeeld, echt fun.
Ja dat kan. Gewoon ff switchen, en achteraf weer terug switchen. Kan tegenwoordig altijd als de EU server offline is. Je ziet dan iedereen op level 1 uit europa spelen, dus is het alsnog een soort van level 30 potje..Thormodo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:28:
[...]
Kan je tegenwoordig gewoon de launcher op NA zetten, hem laten updaten en dan later hem gewoon weer op EU west zetten? Want dan maak ik even een level 1 NA account voor Dominion.
[ Voor 22% gewijzigd door PhysicalMagic op 21-09-2011 17:35 ]
Ja. Wel is het zo dat EU en NA apart updaten, dus moet je 2x de patch binnenhalen iedere keer.
Bedankt. Ik heb zojuist een account aangemaakt (Thormodo101). De grap is dat ik net een game ben gejoined en iedereen is EUPhysicalMagic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:33:
[...]
Ja dat kan. Gewoon ff switchen, en achteraf weer terug switchen. Kan tegenwoordig altijd als de EU server offline is. Je ziet dan iedereen op level 1 uit europa spelen, dus is het alsnog een soort van level 30 potje..
Patchen heeft bij mij echt nog nooit problemen opgeleverd en is dus altijd binnen no-time klaar.Vicarious schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:35:
Ja. Wel is het zo dat EU en NA apart updaten, dus moet je 2x de patch binnenhalen iedere keer.
Edit: En mijn eerste potje Dominion is afgelopen en het was gelijk een episch spannende match

Van de goedkope heroes zijn Master Yi en Poppy denk ik wel heel sterk op Dominion, dus die ga ik eerst halen.
[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 21-09-2011 18:18 ]
Jax in Dominion is echt zwaar chill, lategame kan gewoon niemand je 1v1 killen, zelfs 2v1 is het nooit 100% kans dat ze winnen van je.
Zoo, 2 potjes Dominion als Xin Zhao gespeeld.. Heerlijke modus
Het is zoals ze zeggen: fast paced action, niet lang en vechten vanaf het eerste moment. Nieuwe items werken ook tof, moet ze wel nog eens allemaal bekijken.
In 2 matchen geen enkele minion aangeraakt, doe dat maar eens na op SR
In 2 matchen geen enkele minion aangeraakt, doe dat maar eens na op SR
misschien een stomme vraag.. maar ik zie geen Dominion staan tussen game modes (alleen SR + TT). Moet je je ergens eerst registreren?
Bij custom game zie ik hem ook niet staan
Bij custom game zie ik hem ook niet staan
13:37
Zal wel weer op USA zijn, daar hebben ze "rustige momenten", Tegenover EU waar je nog een login queue kan ontvangen om 5 uur in de ochtend
.
[ Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 21-09-2011 19:36 ]
Leuk... 50 min queue.... dat zal dan maar alleen 1 potje vandaag worden
Na de queue, dus eigenlijk wel ja.Jasper 99 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:38:
komt dominion hier dan morgen uit ofzo ?
Ik snap echt niet waarom riot ook echt de enige is die zijn servers niet onder controle kan krijgen... erg irritant
FFS zat erin krijg ik session closed.... de naaiers
op den duur stopt je que gewoon. Zie maar als een file bij een wegversperring. Je rijdt eerst langzaam en dan op den duur sta je stil.nukidin247 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:35:
Leuk... 50 min queue.... dat zal dan maar alleen 1 potje vandaag worden
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
ow en nu zijn ze offline...
Nvm staat nu weer op online maar krijg niet eens een tijd te zien alleen calculating..
NvM staat weer op offline!
Nvm staat nu weer op online maar krijg niet eens een tijd te zien alleen calculating..
NvM staat weer op offline!
[ Voor 73% gewijzigd door Jasper 99 op 21-09-2011 21:06 ]
En het telt weer af :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
In de queue gaan staan heeft geen nut. Alle matchmaking is disabled, op vs ai na. De vs ai champion selects zijn een eindeloze resets van champion selects, omdat mensen niet connecten. Je kunt dus helemaal niks online doen, behalve in de shop dingen kopen... Ik ga men tijd anders besteden vanavond.
De client geeft nu unavailable weer voor EU-West. Tijdens mijn laatste game deden de stats het ook niet, ze zijn flink bezig in ieder geval.
dat wordt dan maar geen LoL vanavond 
*doet spel zoeken op interwebz om te spelen...*
*doet spel zoeken op interwebz om te spelen...*
Verwijderd
Summoners!
We are bringing the PvP.net platform down for emergency maintenance window to address the current issues. We hope to have the servers back online as quickly as possible. Thank you for your patience.
Stay tuned for more updates!
We are bringing the PvP.net platform down for emergency maintenance window to address the current issues. We hope to have the servers back online as quickly as possible. Thank you for your patience.
Stay tuned for more updates!
Verwijderd
Zoooo, Orianna is echt by far de lastigste Champion die ik heb gespeeld. Nooit meer aan beginnen.
@speedzor, als ik ooit in kan loggen, oke, maar het is nu veel te laat en alsnog staat ie op unavailable.
maar ook een van de leukste!Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:48:
Zoooo, Orianna is echt by far de lastigste Champion die ik heb gespeeld. Nooit meer aan beginnen.
Toevallig op mijn smurf op East ook een gamepje mee gespeeld en dat ging eigenlijk verrassend goed. Ik ben een hele slechte AP-speler dus ik bereidde me al voor op een epische faal zoals toen ik Anivia ging proberen, maar het ging verrassend lekker. Uiteindelijk geloof ik iets van 8/5/20 ofzo geeindigd en veel teamfights met mijn ult behoorlijk om kunnen draaien.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:48:
Verwijderd
http://www.prnewswire.com...antic-city-130272858.html
IPL (voorheen al SC2 toernooien georganiseerd) heeft LoL toegevoegd in hun League. $20k om op te halen, deelnemende teams zijn:
-CLG
-Epik
-Curse
-TSM
-Rez
-Goose
-CompLexity Gaming
-Dignitas (voorheen Rock Solid, pas overgenomen door Dignitas)
LoL begint groter te worden als competitieve game :-) . Nu alleen nog replays en observer mode om dat compleet te maken.
IPL (voorheen al SC2 toernooien georganiseerd) heeft LoL toegevoegd in hun League. $20k om op te halen, deelnemende teams zijn:
-CLG
-Epik
-Curse
-TSM
-Rez
-Goose
-CompLexity Gaming
-Dignitas (voorheen Rock Solid, pas overgenomen door Dignitas)
LoL begint groter te worden als competitieve game :-) . Nu alleen nog replays en observer mode om dat compleet te maken.
Nasus was mijn allereerste champ die ik speelde dus dit moest ik uiteraard ff testen. Allejezus wat own je hard op die manier. Farm schiet door het dak met die spirit fire, je zit NOOIT zonder mana (met mijn oude build wel, zeker met frequent gebruik van SF), je bent tankier en beukt bijna net zo hard. GP en Ashe zijn wel harde counters voor je met ranged slows.Nazanir schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:35:
<nasus build>
http://clgaming.net/redtracker/topic/14732/?p=1
Voor de nachtbrakers:
Summoners!
As we previously announced, we'll be opening testing windows on our platform during off-peak hours where League of Legends: Dominion will be available for play. This will allow us to monitor platform stability and gather data in preparation for the full release of Dominion.
This first testing window for our limited League of Legends: Dominion beta test is scheduled for today September 22 at 01:00 UK Time. The new game mode will be available for play for approximately two hours. After this window is over, Dominion will be switched off while we analyze the data. There will be more opportunities to help test our new game mode as we move closer to release so stay tuned for more announcements.
To the new fields, summoners! Happy Dominion-ating!
Voor de nachtbrakers:
Summoners!
As we previously announced, we'll be opening testing windows on our platform during off-peak hours where League of Legends: Dominion will be available for play. This will allow us to monitor platform stability and gather data in preparation for the full release of Dominion.
This first testing window for our limited League of Legends: Dominion beta test is scheduled for today September 22 at 01:00 UK Time. The new game mode will be available for play for approximately two hours. After this window is over, Dominion will be switched off while we analyze the data. There will be more opportunities to help test our new game mode as we move closer to release so stay tuned for more announcements.
To the new fields, summoners! Happy Dominion-ating!
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Gisteren 3 potjes Dominition gespeeld, korte games! Je begint als level 3, levelen gaat super snel. Nieuwe items zijn volgens mij erg OP.
1 makkelijk gewonnen, 1 dik verloren en de laatste teruggekomen van 40 - 148 naar 20 - 0! Erg cool.
1 makkelijk gewonnen, 1 dik verloren en de laatste teruggekomen van 40 - 148 naar 20 - 0! Erg cool.
Had net een post waar ik op wilde reageren maar kan die ff niet meer vinden, maar op NA server spelen veel meer Europeanen dan je denkt.. ik zit er zelf ook op met 15 Nederlanders als het niet meer is. Maar er moet zoiezo nog wat gedaan worden aan dominion ben blij dat ze met deze ''beta'' komen. Alle dikke DPS champs/bruisers zijn echt bijna niet te stoppe in deze mode.. ben benieuwd wat ze daar tegen gaan doen.
Gistere werd je gewoon gefacerolld door akali, lee sin, xin zhao, Dr mundo etc.. was niet echt veel tegen te doen, gewoon halve tank builds en dikke damage
Gistere werd je gewoon gefacerolld door akali, lee sin, xin zhao, Dr mundo etc.. was niet echt veel tegen te doen, gewoon halve tank builds en dikke damage
[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek_NL op 22-09-2011 08:24 ]
Heb gisteren ook een aantal dominion games mogen spelen en ik ben aangenaam verrast. Erg leuke/snelle gameplay en vooral early zo tactisch mogelijk proberen te spelen. Dit verranderde late game tho toen iedereen als een headless chicken rond ging rennen cappen xD, maar dat komt ook nog wel als de mode word gelanceerd.
Jammer dat ik het niet op mijn main EU account heb kunnen spelen, nu zat ik namelijk vast aan de free champion, wat niet echt super goed ging xD. Werden namelijk compleet gefacerolled door een erg goede udyr, die door zijn mobility/tanky/damage blijkbaar een erg goede dominion champion is.
Jammer dat ik het niet op mijn main EU account heb kunnen spelen, nu zat ik namelijk vast aan de free champion, wat niet echt super goed ging xD. Werden namelijk compleet gefacerolled door een erg goede udyr, die door zijn mobility/tanky/damage blijkbaar een erg goede dominion champion is.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Ik gisteren op NA ook enkele potjes kunnen spelen, eens met blitzcrank, een andere keer met rammus. Beide vrij ideaal voor dominion aangezien ze snel zijn. Met rammus is het helemaal feest met die speedbuffs op de map, je gaat van point to point in no time.Intruder schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:34:
Vrij onder de indruk van de nieuwe map, knap werk van Riot. Het gaat supersnel, in ur face action vanaf de eerste minuut en geen creeps farmen, frags all the way.
Hopelijk kunnen we vandaag weer testen op NA.
zijn inderdaad wel leuke potjes hoewel je nu wel erg lame teams kan krijgen...Tranzity schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:46:
Gisteren 3 potjes Dominition gespeeld, korte games! Je begint als level 3, levelen gaat super snel. Nieuwe items zijn volgens mij erg OP.
wij hadden een rammus tegen met ghost en boots of mobility, en een kassadin met zelfde setup..die gingen alleen maar punten pakken. Ondertussen hadden ze een jax, katarina, en nog 1 (vergeten welke)
kassadin en rammus alleen maar cappen, en de rest zocht ons steeds op...zeer hard verloren, maar best lame eerlijk gezegd aangezien ze 2 hebben die in een paar tellen de map over zijn, en ons compleet vermeden.
Nee hoor, dat is naar mijn gevoel niet nodig, het is vanzelf sprekend dat sommige champs op andere maps beter zijn dan andere, mobiliteit is bijvoorbeeld een erg groot goed in Dominion.
-
Ik vraag me af, ik ga uiteraard vannnacht een potje dominion proberen, maar hoe houden de mages zich op deze map?
het gaat een stuk sneller, dus ik zou niet iets nemen met lange cooldown in ieder geval. CC kan wel handig zijn. verder zul je het zelf even moeten bekijken, want na 2 potjes ben ik ook nog niet echt een expertVocalise schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:26:
Ik vraag me af, ik ga uiteraard vannnacht een potje dominion proberen, maar hoe houden de mages zich op deze map?
wij hadden gister bijvoorbeeld een nunu in het team...die is echt compleet waardeloos met dominion, en deze was ook nog zo slim te gaan ulten op een kassadin

[ Voor 19% gewijzigd door flessuh op 22-09-2011 10:15 ]
Huuurgh dan ga ik denk ik toch maar een Shaco Dominion proberen ipv Morgana Dominion
kassadin is wel aardig op die map. gister ook 3 potjes mogen spelen.Vocalise schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:26:
Akali is ook best aardig, echter geloof ik dat je rond de points sowieso stealth vision hebt, ook als ze niet van jou zijn. Ik kon mn shroud iig nagenoeg niet gebruiken, wat haar toch wel wat zwakker maakte.
Ik zag dat de Dominion Beta in EU 's nachts in onze tijd van 2:00 - 4:00 is, op welke tijden (voor ons) is het in Amerika? Want dat zijn misschien wel tijden die voor mij een stuk beter uitkomen? ^^
Ik zou het zelf checken maar de NA website is nu down ....
Gamen op een laptop is best ok .... echt
ik heb gister op US gespeeld tegen het eind van de middagAirdack schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:41:
Ik zag dat de Dominion Beta in EU 's nachts in onze tijd van 0:00 - 2:00 is, op welke tijden (voor ons) is het in Amerika? Want dat zijn misschien wel tijden die voor mij een stuk beter uitkomen? ^^
Ik speel het wel als het uit is ^^. Anyway, tanky dps champs met veel mobility lijken mij in het voordeel. Ik wil ook zeker movement speed quints hebben voordat ik dominion ga spelen.
Gisteren was het 17:00-19:00 onze tijd. De begintijd weet ik niet 100% zeker, maar het zou ongeveer 2 uur duren en het was rond 19:00 uur afgelopen.Airdack schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:41:
Ik zag dat de Dominion Beta in EU 's nachts in onze tijd van 0:00 - 2:00 is, op welke tijden (voor ons) is het in Amerika? Want dat zijn misschien wel tijden die voor mij een stuk beter uitkomen? ^^
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 22-09-2011 10:51 ]
Derp? Ik lees hierboven 01:00 UK, dat is dan toch 02:00 bij ons?Airdack schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:41:
Surfin' paradise!
Verwijderd
dat was een van de eerste dingen die ik aan dacht toen ik dominion zag, ik ben altijd al een fan geweest van movement speed maar in deze modus al helemaalflessuh schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:57:
[...]
zijn inderdaad wel leuke potjes hoewel je nu wel erg lame teams kan krijgen...
wij hadden een rammus tegen met ghost en boots of mobility, en een kassadin met zelfde setup..die gingen alleen maar punten pakken. Ondertussen hadden ze een jax, katarina, en nog 1 (vergeten welke)
kassadin en rammus alleen maar cappen, en de rest zocht ons steeds op...zeer hard verloren, maar best lame eerlijk gezegd aangezien ze 2 hebben die in een paar tellen de map over zijn, en ons compleet vermeden.
Miss Fortune met haar passive zal ook wel over de kaart knallen als je al kan starten met boots of mobility en ghost en dan PD's stacken
idem voor Teemo met zn W
lame maar zeer viable strategy in dominion, natuurlijk als je je punten verdedigt dan zijn de snelle cappers niet zoveel waard in 1v1
natuurlijk als die 3 dan je verdedigers 1voor1 gaan aanpakken, tja adapt, frag and cap its the name of the game
Skarner lijkt mij ook een goede hier door zijn W skill, daarbij is het ook een goede 1 vs 1 champion.
Me too. Ik wil me nu eerst gaan concentreren op Ranked games. Eens kijken wat voor rating ik nu eigenlijk heb.Vicarious schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:42:
Ik speel het wel als het uit is ^^. Anyway, tanky dps champs met veel mobility lijken mij in het voordeel. Ik wil ook zeker movement speed quints hebben voordat ik dominion ga spelen.
Movement quints heb ik in elk geval al. Laatst gekocht om te gaan rellen met Singed en eigenlijk zitten ze sindsdien standaard op mijn Tank rune-page.
Dit topic is gesloten.