[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maareh, Revolver wil je toch juist voor de lane sustain, als je hem dan als 4de item pakt is de lane fase toch al voorbij?

Gek dat men in high elo wel voor een snelle revolver gaat op Brand.

[ Voor 22% gewijzigd door Fanatic_FS op 19-09-2011 17:52 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Fanatic_FS schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:49:
Maareh, Revolver wil je toch juist voor de lane sustain, als je hem dan als 4de item pakt is de lane fase toch al voorbij?

Gek dat men in high elo wel voor een snelle revolver gaat op Brand.
Waarom zou je? Dat verplicht je om abilities te gebruiken op creepwaves, aka pushen. Een potion geeft je ook genoeg lane sustain

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de handvol champs dat ik speel, gaat brand mij het beste af en ik moet zeggen dat Rylai's rushen zeer waardevol is, zo niet de beste keuze. Ondanks dat ik het zelf niet altijd doe (vaak double of triple dorans naar needlessly large rod naar DC).

Het is survivability, redelijke AP, maar idd vooral de slow effect. Je hit alles, waar je normaal (tegen iemand die weet hoe die kan dodgen) je Q mist.

Rylai's is de veilige keuze, de keuze die zorgt dat je consistent je lane heerst. Waar deathcap de risicovolle keuze is, die wellicht voor een snellere kill kan zorgen, maar teveel negatieve factoren met zich mee brengt t.o.v rylais (zoals boven genoemd, HP en je Q missen).

In een moment waar wordt besloten een strijd tot de dood aan te gaan met de tegenstander, 1v1, en de Q wordt niet geraakt dan is 't gedaan.

Je moet er natuurlijk vanuit gaan dat je tegenstander weet wat hij doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Snelle revolver is inderdaad voor lane sustain, en zeker geen slechte keuze. Hij geeft niet heel veel AP, maar dat is early game ook geen probleem zolang mensen nog geen grote defensieve items hebben (BV, FoN).

Hierdoor kan je heel lang in je lane blijven en makkelijker de tower pushen. Gevolg is, veel meer gold als je eenmaal terug gaat, waardoor je misschien ineens die Deathcap kan kopen (is me vaak genoeg overkomen).

Echter, wat je zeker niet moet vergeten, is dat op high ELO het spel HEEL anders gespeeld word dan op mid ELO. Waar ik toch vrijelijk durf te beweren waar we zitten met al onze Tweakerts.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschil met hextech op high elo early game is dat zij veel voorzichtiger spelen over het algemeen, veel meer voor max CS gaan en veel minder voor die FB/kill 1v1 op mid.

Aangezien ik mid vrijwel altijd domineer met brand is het natuurlijk veel zinvoller om flink AP item te pakken om zo die FB of kill te pakken inplaats van lane sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 12:22
Voor veigar start ik altijd met mana-regen item en 2 hp pots
daarna boots en boekje(met gp5) dan boots naar sorcs en dan eerste item compleet maken
daarna sparen tot 1600 en 80 ap kopen dan deathcap afmaken
hierna hangt het wat van de situatie af meestal rylais voor wat hp en meer ap.
of hourglass voor armor en meer ap
als je daarna nog niet gewonnen hebt dan weet ik het ook niet meer.

BTW.
iemand nog iets over de release date van dominion gehoord?

[ Voor 8% gewijzigd door ocwil op 19-09-2011 18:05 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

speedzor schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:55:
[...]

Waarom zou je? Dat verplicht je om abilities te gebruiken op creepwaves, aka pushen. Een potion geeft je ook genoeg lane sustain
geloof niet dat E je lane pushed als je champs harrassed.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Fanatic_FS schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:09:
[...]

geloof niet dat E je lane pushed als je champs harrassed.
En jij vindt 15% Spellvamp met +- 80 AP (met AP runes en een dorans ring) op een +- level 3 skill die je enkel af en toe op champions doet, de moeite waard?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik voel me zo een noob nu maar wat betekent CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
-kardo- schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:11:
Ik voel me zo een noob nu maar wat betekent CC.
Crowd Control, letterlijk het beheersen van een groep. Dit is bijvoorbeeld een silence (daarmee hou je ze tegen van een ability te gebruiken) of een stun (ze kunnen niets doen), etc.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

speedzor schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:11:
[...]

En jij vindt 15% Spellvamp met +- 80 AP (met AP runes en een dorans ring) op een +- level 3 skill die je enkel af en toe op champions doet, de moeite waard?
Ja, aangezien je passive 8% van de hp afsnoept iedere circa 10 seconden.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet 2 of 3%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

2% x 4

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah yeh. Ga 't maar eens proberen die hextech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou je E uberhaupt boven level 1 willen hebben?

Doe mij maar W + Q levelen, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Fanatic_FS schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:12:
[...]

Ja, aangezien je passive 8% van de hp afsnoept iedere circa 10 seconden.
Daar heb je ook nog magic resistance reduction op en de voordelen van die snelle rylais lijken me veel voordeliger dan dat beetje extra lane sustain. Een potion helpt ook goed

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

speedzor schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:21:
[...]

Daar heb je ook nog magic resistance reduction op en de voordelen van die snelle rylais lijken me veel voordeliger dan dat beetje extra lane sustain. Een potion helpt ook goed
En daarom heb je op brand magic pen runes en niet ap runes, juist vanwege zijn passive.

Maar jij zult vast wel gelijk hebben dat hextech pas na de lanefase gekocht moet worden, al die high elo gasten kunnen nog wat van je leren.

[ Voor 15% gewijzigd door Fanatic_FS op 19-09-2011 18:28 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:21:

Omdat E geen skillshot is en dus niet mist.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dan weer wel, pots zijn altijd chill, maar valt te proberen. Alhoewel, mijn geliefde dorans rings :'(

Ook, 'E' is natuurlijk situational. Tegen cassio wordt je afgestraft als je gaat E'en, zeker nu met die lichte nerf. Moet zeggen dat ik W max daarna Q en daarna E.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:21:

Net omdat je hele harass bestaat uit E en eventueel een W erachter aan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
E is eigenlijk gratis harras. Als je E op een target doet, die al Ablaze is (van je passive), dan vespreide je E naar andere doelen dichtbij. Als je tegenstander dan in range is, free harras.

Met W+E kan je ook heel snel creepwaves clearen (dus lekker gold verdienen) en je lane goed onder controle houden door damage + zoning.

Je hebt niet zo heel veel aan je Q early game. Redelijk hoge CD, niet al te veel damage, en afhankelijk van jouw positionering, alsmede die van je tegenstander. Als hij slim achter minions blijft, raak je hem nooit met je Q. Q is alleen mooi in een flash combo om hem even te stunnen ofzo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E is sowieso recentelijk generfed in range, + mijn voorkeur gaat echt uit naar W levelen en dan E+W combo.
Niet te missen aangezien je gewoon op je enemy afloopt, als die blijft staan = W eronder raak, als die wegloopt = weg van minions = Q raken + W raken.

Q levelen betekent CD van Q naar beneden, en aangezien CD van E veel minder hard daalt dan die van Q, is dat ongeveer elke 5 seconden stun. Andersom is dat elke 10+ seconden.

Enige nadeel is dat W stuk meer mana kost, maar aangezien ik vrij goed ben in mijn mana conservation is dat voor mij geen rede om E te levelen.

Own preference gok ik.
Maar jij zult vast wel gelijk hebben dat hextech pas na de lanefase gekocht moet worden, al die high elo gasten kunnen nog wat van je leren.
Gelukkig is heel GoT ook minimaal 2000+ elo en gelden dus voor ons precies dezelfde regels als voor High Elo :') :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maar dan nog, je gaat me niet wijs maken dat jij iedere Q raakt.
Ook al heeft E 2s meer cd en iets lagere dmg, 100% hitrate zorgt nog steeds voor meer dmg overall.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:37:
Maar dan nog, je gaat me niet wijs maken dat jij iedere Q raakt.
Ook al heeft E 2s meer cd en iets lagere dmg, 100% hitrate zorgt nog steeds voor meer dmg overall.
Q raken zorgt automatisch voor W raken, en dat scheelt aanzienlijk in dmg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:58:
[...]

Q raken zorgt automatisch voor W raken, en dat scheelt aanzienlijk in dmg ja.
Ja, maar waarom zou je dit doen als die stun niet veel extras opbrengt? Veel damage op je E en W ipv je Q en W zorgt ervoor dat je niet genoodzaakt bent altijd die stun te moeten landen en je kan ze dus veel makkelijker weghouden. Beetje ervaring zorgt ervoor dat je echt niet die stun nodig hebt om je W goed te kunnen landen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:59:
[...]

Ja, maar waarom zou je dit doen als die stun niet veel extras opbrengt? Veel damage op je E en W ipv je Q en W zorgt ervoor dat je niet genoodzaakt bent altijd die stun te moeten landen en je kan ze dus veel makkelijker weghouden. Beetje ervaring zorgt ervoor dat je echt niet die stun nodig hebt om je W goed te kunnen landen
Eenmaal lvl 10~11 zit je toch niet meer in lane, heb je weinig creeps voor je en heb ik liever een stun op short duration dan zo'n lullige E waar je early game leuk mee kan poken. + Q doet ook gewoon decent dmg.

Stun is gewoon must voor mij aangezien ik erg agressief speel en brand verder 0 escapes heeft. Stun gebruiken bij gank en je bent daarna gewoon zeker de lul als gank niet helemaal goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:28
Hmm op brand inderdaad gewoon lekker W eerst dan E op level vier Q en dan weer W E. Q gewoon als laatste valt weinig over te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:26:
Hmm op brand inderdaad gewoon lekker W eerst dan E op level vier Q en dan weer W E. Q gewoon als laatste valt weinig over te zeggen :)
Heel veel, lees maar even terug :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Lol..Start ik een solo-Q game op, kom ik in het team met "Hobbyneuker"... was wel een grappig toeval.

Verder begin ik het wel echt zat te worden dat ik door dc's en feeders verlies.. Ik speel verschillende champs, ik eindig praktisch altijd positief zonder te stealen.. Ik ward, ik neem de rol die nodig is.. En dan is er standaard 1 in je team die het verneukt.. Laatste tijd spelen m'n standaard teammates minder in de tijden dat ik juist wel kan maar krijg er zo ff geen zin meer om het Solo-queue nog te proberen..

/rage

Toch maar eens wat meer in het GOT-channel smeken voor wat fatsoenlijke teammates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
SoloQ is solo

Egoistisch spelen en ks'en vergroten je win kans. Toen ik doorkreeg dat me teammates gewoon meatshields zijn werd ik opeens veel beter in soloQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Baristo schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:01:
SoloQ is solo

Egoistisch spelen en ks'en vergroten je win kans. Toen ik doorkreeg dat me teammates gewoon meatshields zijn werd ik opeens veel beter in soloQ.
dan moet je daar wel de juiste champ voor spelen. Ik speel tegenwoordig het liefste irelia, maar dan moet er wel een jungler aanwezig zijn, want je moet op solo-lane...

anders speel ik ook wel graag met een caster op mid, brand, cassio of kennen. werkt prima wat mij betreft >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:54
speedzor schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:59:
[...]

Q over E moet je niet willen. Q is een single damage spell en zijn enige effect is zijn stun het beste is deze in het begin 1 keer te levelen zodat je hem kan casten. De prio is eerst je W maxen gevolgd door de E.
Door E sneller te levelen als je Q clear je ook minions waves sneller.

En revolver heb ik nooit nodig gehad is ook niet nodig pots zoals eerder vernoemd kunnen deze taak ook prima vervullen.
Bewaar liever mijn gold voor een early deathcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ach, in soloQ doe je het toch nooit goed als je dood gaat.

Vlucht je omdat je anders dood gaat uit een 2v (of teamfight) ben je eikel omdat je ze niet helpt. Blijf je en ga je samen dood ben de feeder. Pas je je aan het team aan (zo kies ik regelmatig tank omdat niemand dat doet) en initiate je, ga je dood ben je eikel en feed je (ook al laat je team je in de steek).

Enkel score telt in soloQ en bepaald hoe goed je bent helaas.

Dus als Cait ben ik chicken first class en ga ik voor mijn eigen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
Dat negeer ik gewoon, ik zeg dat ook, als je erin gaat ben je zoiezo dood en feed je hun, noemen ze je nog steeds een noob en ben je geen teamplayer etc, maar dat negeer ik :)
Hetzelfde dat een kerel op 4 vijanden afgaat en verwacht dat jij meegaat, ben niet gek :)

Dernet nog useless genoemd (omdat ik haar al 5x of meer had gedood) door een enemy annie omdat ze zogezegd mij aan het "pwnen" was (ze had me 3x mid gedood met haar stun en hulp van bot en top), nuff said over de mensen die spelen :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Ik moet vaker rond een uur of 12 gaan spelen. Ik ben nu lvl 19 dus normaal wordt je voor gek uitgemaakt als je iemand vraagt of die ook effe een ward mee kan nemen. Echter gisteren in 1 keer twee teams met goede setups/junglers/wards/supports dragon/baron control etc. Heeft dit echt met het tijdstip te maken of had ik geluk dat ik bij een goede 4 man premade in zat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:15:
Ik moet vaker rond een uur of 12 gaan spelen. Ik ben nu lvl 19 dus normaal wordt je voor gek uitgemaakt als je iemand vraagt of die ook effe een ward mee kan nemen. Echter gisteren in 1 keer twee teams met goede setups/junglers/wards/supports dragon/baron control etc. Heeft dit echt met het tijdstip te maken of had ik geluk dat ik bij een goede 4 man premade in zat ofzo.
plain luck als je het mij vraagt.

Voor het zelfde geld wordt je gequeued met gasten die net gaan drinken zijn ofzo :p

Gisteren 3 potjes op rij gewonnen met leona, wat is ze toch handig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=404854
Summoners,

On September 21, 2011, we will be performing scheduled database maintenance starting at 02:00 UK time. The maintenance should last approximately 6 hours long. During this downtime, we will continue to upgrade our databases in preparation for League of Legends: Dominion.

Also during this downtime, we’ll be fixing the Elo bug and resetting Season One rank wins/losses. Following the maintenance, rank games will be re-enabled and normal draft will be disabled due to load concerns.

Thank you for your understanding and patience. Enjoy a night’s rest from the Fields of Justice and see you online following the maintenance!
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ashe.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/blitzcrank.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/cho'gath.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/heimerdinger.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/mordekaiser.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/orianna.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/rammus.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/taric.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/twistedfate.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/xinzhao.jpg
Generated door de f2pgen tool made by Bananenspin

@Bananenspin: de url naar Chogath is "cho'gath.jpg", niet "chogath.jpg". Nu wordt hij niet herkend.

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=406293
Summoners!

Following today's downtime, Riven will be receiving a hotfix that includes a set of buffs that should round out her gameplay.

Base Stats
Attack Speed per level increased to 3.5 from 2.9
Base Armor increased to 15 from 12
Broken Wings bonus attack damage ratio increased to 0.7 from 0.6.
Ki Shout cast time decreased to 0.25 from 0.5
Valor
Shield increased to 60/90/120/150/180 from 40/70/100/130/160.
Cooldown decreased to 10/9/8/7/6 from 11/10/9/8/7.
Wind Slash
Cast time decreased to 0.25 from 0.5
Missile speed increased by 10% to 2200 from 2000.

Best of luck on the Fields of Justice!

[ Voor 62% gewijzigd door speedzor op 20-09-2011 10:46 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm Orianna en Xin, nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisterenavond, elk spel, elk fokkin spel
feeder mid + feeder bot of top
zucht en dan kost het toch een beetje moeite om niet te ragen maar ja ik ben geen puber meer dus lukt het wel
maar ja als gevolg allemaal defeats en dan is het toch wel frustrerend

i blame elo reset, voor de reset had ik dit ook wel eens maar niet elk spel

vbtje
ik (teemo) sta met GP bot en hij sterft en blijft sterven tegen Talon en Wukong
in het begin slaag ik er nog in om elke keer hij sterft de andere twee te doden maar de ene keer dat ik ook sterf en ze er voordeel ui thalen was het gepasseerd want ik heb niemand van allies terug in mn lane gezien en Wukong en Talon towerdiveden als pro's en met teemo zn squish gehalte kon ik er echt niets aan doen
GP had ongeveer al 6x gestorven en ondertussen had onze mid MF hun mid Lux al 7 kills gefeed
onze jungle ww stond ook al 1/6/x
op dit moment was ik ongeveer lvl 8
hopeloos gewoon
en dan nog zitten trollen dat wij slechte spelers waren omdat we ze niet supporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:59:
gisterenavond, elk spel, elk fokkin spel
feeder mid + feeder bot of top
zucht en dan kost het toch een beetje moeite om niet te ragen maar ja ik ben geen puber meer dus lukt het wel
maar ja als gevolg allemaal defeats en dan is het toch wel frustrerend

i blame elo reset, voor de reset had ik dit ook wel eens maar niet elk spel

vbtje
ik (teemo) sta met GP bot en hij sterft en blijft sterven tegen Talon en Wukong
in het begin slaag ik er nog in om elke keer hij sterft de andere twee te doden maar de ene keer dat ik ook sterf en ze er voordeel ui thalen was het gepasseerd want ik heb niemand van allies terug in mn lane gezien en Wukong en Talon towerdiveden als pro's en met teemo zn squish gehalte kon ik er echt niets aan doen
GP had ongeveer al 6x gestorven en ondertussen had onze mid MF hun mid Lux al 7 kills gefeed
onze jungle ww stond ook al 1/6/x
op dit moment was ik ongeveer lvl 8
hopeloos gewoon
en dan nog zitten trollen dat wij slechte spelers waren omdat we ze niet supporten
I totally understand what your saying here. Echt vreselijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Deze build gisteravond ook geprobeert maar damn, je facerolled sommige mensen gewoon :D Op een bepaald moment deed mijn Q ergens tussen de 600 en de 800 dmg :| OP een bepaald moment kon ik annie gewoon instagibben haha.

Voor ik het wist stond ik 6/0/14 :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Leuk dat mensen zoveel succes hebben met mijn build. Als je durft los te laten van sheen Sheen/TriForce rushen, word je echt aangenaam verrast ben ik van mening :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Het is echt een heerlijke top solo laner, had gister een potje waar ik tegen een blitz +irelia stond maar door mn ult+slow echt gigantisch veel survivability - ze hebben denk ik wel 6 of 7 keer me weten te pullen zonder dat ik dood ging :P

Tegen de tijd dat ze me eindelijk dood hadden stond mijn team al zo ver achter dat het gg was :( (na 20 min stond het 0/13 en stond ik 0/1...)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Nazanir schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:26:
Leuk dat mensen zoveel succes hebben met mijn build. Als je durft los te laten van sheen Sheen/TriForce rushen, word je echt aangenaam verrast ben ik van mening :)
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wat is de redenatie achter Spirit Fire maxen? Dan push je je lane superhard en als harass is hij ook nie theel goed (of je tegenstander moet een IQ van een aardbei hebben en erin blijven staan).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

Weet iemand nog een goede Renekton build? Ben aan het stoeien met 2 builds (gefocues op Attack Damage, en de andere op Armour Penetration) maar zou niet kunnen zeggen wat beter werkt :S.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Spirit Fire maxen is puur voor lane control en teamfights. Zeker early tot midgame is het een mooie AoE nuke met damage in die area voor 4 seconden, maar ook omdat het een armor pen effect heeft, die mee leveled. Dit betekend dat jij harder slaat met je Q/auto attacks, maar betekend ook dat jouw carries meer damage doen tijdens teamfights. Het is gewoon een fantastische zone control/harras/bonus damage tool. Het betekend ook, dat als je een moeilijke lane hebt, je met spirit fire nog gewoon goed CS kan scoren, dus niet tegen het underfarmed probleem aanloopt. Als je hierna Q maxed, kan je nog snel wat bonus damage erop krijgen, en towers bijv. gaan pushen.

Ik begrijp waarom je Q als eerste zou willen maxen, maar persoonlijk is het veel en veel nuttiger om Spirit Fire te maxen, voor zowel lanen, farmen, zone control en teamfights. Helemaal met de verandering van een paar patches terug.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Valt iets over te zeggen, op zich gaat natuurlijk survivability in je eigen lane boven alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:16:
[...]

Q over E moet je niet willen. Q is een single damage spell en zijn enige effect is zijn stun het beste is deze in het begin 1 keer te levelen zodat je hem kan casten. De prio is eerst je W maxen gevolgd door de E.
Door E sneller te levelen als je Q clear je ook minions waves sneller.

En revolver heb ik nooit nodig gehad is ook niet nodig pots zoals eerder vernoemd kunnen deze taak ook prima vervullen.
Bewaar liever mijn gold voor een early deathcap.
Blijkbaar speelt iedereen brand anders. Het is absoluut geen must om je E over Q te levellen. Volgens mij levellde shushei in dreamhack Q over W zelfs..ieder speelt hoe hij wilt. Ikzelf level E puur voor de blaze effect. Niet voor de damage van E. Voor mij R > W > Q > E. Q doet meer damage dan W (- blaze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nibbz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:49:
Weet iemand nog een goede Renekton build? Ben aan het stoeien met 2 builds (gefocues op Attack Damage, en de andere op Armour Penetration) maar zou niet kunnen zeggen wat beter werkt :S.
Ghostblade/Last Whisper
Frozen Mallet
Atma's
Merc thread/Tabi
Force of Nature
Sunfire Cape/Warmogs

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat er nog zo'n spel is HoN.
Moet er niet aan denken om nu ik net 1 heroe onder de knie heb en wat lvl's heb verzameld eenzelfde soort spel te gaan spelen of deze 2 games doorelkaar heen spelen.

Maar is dat HoN wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
HoN schijnt wat meer op het originele DotA (waar het allemaal mee begon) te lijken en de community zou daar nog minder vergevend zijn dan in LoL. Meer weet ik er ook niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
HoN staat dichter bij DotA. Eer zit geen AP in, geen CDR, laning is een heel stuk moeilijker (deny, last hitten), er staan was shops verborgen op de kaart, er is geen blue pill, champions werken anders (str, agi en int stats), etc.

HoN is gewoon een stuk moeilijker qua skilldrempel. Daarnaast is de community vre-se-lijk. Dit is terug te zien in games door complete flame wars, uitschelden, maar ook het wegvoten van spelers die men slecht acht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:35
Ik heb zelf HoN een aantal potjes mee gespeeld en heb het aardig onder de knie gekregen, er zijn een aantal verschillen, in hon zijn eigenlijk alle champions OP. Waardoor je elkaar veel sneller/harder neer burst, ook is zet zoals wat Nazanir zecht het lanen een stuk lastiger, last hitten is moeilijker en ze worden snel gedeny'ed.

Ook verlies je geld als je dood gaat, zo word het verschil tussen jouw en de tegenstander steeds groter waardoor je hem moeilijker aan kan, het heeft in HoN dus veel grotere consecuenties om een keer een slecht potje te hebben. In lol kun je hier lategame gewoon puur om de kracht van je champion nog een keer van terug komen.

Lol is een stuk aantrekkelijker voor beginnende spelers vanwege de duidelijke shop/duidelijk interface vandaar gaat hier ook mijn voorkeur naar uit.

En wat hier boven ook al word gezegd, de community van HoN is gewoon echt bagger. Er word veel minder gedaan aan ragers/leavers wat uiteindelijk resulteerd in mensen die gewoon het hele potje lopen te schelden of jouw weg proberen te voten.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
LoL > HoN x 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:01
Mwoah ik heb hon in de beta gespeeld en daarna gekocht met wat vrienden, inderdaad inc secret shop ect, en HON is wat gecompliceerder dan LOL.
Ik ben pas geleden begonnen met LOL vanuit interesse en omdat ik bij instroom in HON de COM zo slecht was geworden dat ik niet eens mijn eerste pot met Defiler heb kunnen spelen... ( yes vote kick omdat we het erover hadden dat het lang geleden was dat ik had egspeeld en ik even moest kijken hoe het een en ander ook alweer ging)

Toen LOl maar geprobeerd met de insteek ach het is gratis en waarom niet, maar wat een verademing, duidelijke shop, blue pill, erg leuke hero's met duidelijke verschillen, maar vooral bots makkelijk en medium om te oefenen, weten wat je chat doet, het doel is de tegenstanders doen voor je met mensen speelt wat een genot was dat!

Veigar gekocht en 5 vs 5 gegaan en daarna mijn Morgana liefde ontdekt en nooit meer een HON game gestart tbh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Cool dat Riven wat buffs krijgt, is echt een super leuke champion en ze kan die buffs wel gebruiken.
Door de buffs zal haar jungle nog iets sterker worden, en lane sustain ook iets hoger. Haar ganks zijn al erg goed.

Alleen jammer dat ze de range van haar stun nog zo klein laten. Ook jammer dat haar dash niet door kleine walls kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Cvan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:08:
Cool dat Riven wat buffs krijgt, is echt een super leuke champion en ze kan die buffs wel gebruiken.
Door de buffs zal haar jungle nog iets sterker worden, en lane sustain ook iets hoger. Haar ganks zijn al erg goed.

Alleen jammer dat ze de range van haar stun nog zo klein laten. Ook jammer dat haar dash niet door kleine walls kan.
Eindelijk iemand die Riven ook leuk vind. :D

Zelf kan ik prima met Riven omgaan (net zoals Lee Sin voor hotfix/buffs) en ik vind de buffs niet nodig. Als je Rivens passive gebruikt heeft ze erg goede supstained damage en ik haal eigenlijk altijd positieve scores.

Wat haar voor mij perfect maakt is als haar "E"-shield-ability ook door muurtjes kan dashen. Zou echt super zijn.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuch riven buff????
zo niet nodig imho
in teamfights peert ze hard door met haar stun en knockback

met singed zeker eens een minuut achter een riven aan gezeten terwijl ik boots of swiftness had en FoN en had haar speed gecheckt en die lag beduidend lager dan de mijne maar ze bleef me voor door steeds haar broken wing te gebruiken
smijt ik zo sticky shit onder haar en springt ze eruit
godverdegodver :)

ze heeft volgens mij ook wel wat moeilijke skillcap door dat je autoattacks tussen haar skills moet gebruiken vr optimaal effect maar nu lijkt ze me OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:20:
kuch riven buff????
zo niet nodig imho
in teamfights peert ze hard door met haar stun en knockback
En daarna is het dan ook afgelopen en val je terug op vrij generieke auto-attacks. Die stun stunned haar op het moment langer (casting time) dan iemand met Tenacity items. Buffs zijn welverdiend, zo goed is ze niet vergeleken met andere melee champs.
met singed zeker eens een minuut achter een riven aan gezeten terwijl ik boots of swiftness had en FoN en had haar speed gecheckt en die lag beduidend lager dan de mijne maar ze bleef me voor door steeds haar broken wing te gebruiken
Hoezo steeds? Zit toch zeker een cooldown op die niet weg is na het gebruik van BW. Als je op Singed met speed items, je ult en een slow pool (en vaak flash/ghost als summoner) wordt gejuked doe je het toch echt verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:04:
[...]

Hoezo steeds? Zit toch zeker een cooldown op die niet weg is na het gebruik van BW. Als je op Singed met speed items, je ult en een slow pool (en vaak flash/ghost als summoner) wordt gejuked doe je het toch echt verkeerd.
ik main singed en heb al 100x iemand ingehaald om te flingen in mn poison, en ja ik gebruik ghost en ult
meestal geen flash tho
ik herinner me nog dat ze low health was en dat als ik ze kon flingen ze dood was
ze heeft me gejuked met een bush maar maar eventjes, bijlange na niet genoeg om die gehele chase voor te blijven

BW zal wel op CD gaan maar bestaat uit 3 delen en goed getimed bleef ze me gewoon voor
ik ken haar moves nog niet goed, ik weet niet als ze nog een move heeft die ze kan gebruiken om afstand te creeeren maar ik zweer je ik kreeg ze niet te pakken
kstond er zelf een beetje versteld van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven is een fucking bus. Ik heb het maar 1x gezien, maar Riven is endgame niet te slopen. Nog erger dan nasus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
bus? LOLZ :P
Ik ben echter geen Riven tegen gekomen die echt schade aan ons teamplay deed. elke Riven had gewoon een negatieve score. Wel een lekkere feed voor ons :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWz~
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-07 14:53

JaWz~

haai !

Hmmm, in de guide zie ik de tool AutoLOL staan. Ik probeer deze te gebruiken maar krijg hem niet aan de praat. Eerst net framework geupdate naar v4, maar daarna deze error:
http://puu.sh/5SNq

Iemand een idee?
Thx

ps. ik draai Win7

Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaste!
Summoners!

We've heard your feedback, and as a part of our ongoing commitment to making League of Legends an even more fun and awesome experience for players of all preferences, we are officially introducing Draft Mode into Normal Games! Now you can play like the pros without any impact on your ranked rating!
For those unfamiliar with how Draft Mode works, at champion select, each team has one player that is designated as the captain. The two captains will then have the opportunity to ban champions from play. Following the bans, teams will then take turns selecting the remaining champions, with every choice visible to the opposition so they can counter-pick as they see fit. This type of insight makes for more well-rounded matches and reactive gameplay.
Prefer regular Blind Pick Mode? Not to worry! Blind Pick will still be an option in Normal games.

Best of luck in the draft, summoners!
tldr: normal draft mode blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
JaWz~ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:37:
Hmmm, in de guide zie ik de tool AutoLOL staan. Ik probeer deze te gebruiken maar krijg hem niet aan de praat. Eerst net framework geupdate naar v4, maar daarna deze error:
http://puu.sh/5SNq

Iemand een idee?
Thx

ps. ik draai Win7
Je moet AutoLoL.Updater.exe waarschijnlijk eerst even opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Normal draft mode eindelijk! Ik speelde eigenlijk alleen nog maar ranked omdat blind pick te random was, mirror lanes, kon niet counteren en alle OP champs in beide teams.

Ik hou wel van een beetje strategie bij champ select.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben er iig super blij mee omdat ik nog geen ranked kan spelen en dit zoooo veel beter is dan blind.

• Vicarious
Baristo schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:03:
Normal draft mode eindelijk! Ik speelde eigenlijk alleen nog maar ranked omdat blind pick te random was, mirror lanes, kon niet counteren en alle OP champs in beide teams.

Ik hou wel van een beetje strategie bij champ select.
Mee eens. Tis gewoon veel leuker op die manier. Jammer is alleen wel dat er weinig consequenties zijn aan leaven bij normal draft, dus vaak leavet iemand als zijn poppetje gekozen of geband is en moet je iets van 3x opnieuw picken.

• SaphuA
AutoLoL heeft sinds de laatste patches wat problemen en ik zie het niet gebeuren dat deze snel gefixed worden helaas.

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Draft blijft! Yes!

• Vocalise
Mjah ben fan avn Draft, maar ik merk dat mijn hero buy mode me nu parten speelt. Ik heb 1 runepage nu bijna vol met lvl 3 runes ( behalve quints) en wel 2 talent build 1 tank en 1 abilty power carry.
Maar als ik in draft zit en gedwongen een tank moet picken omdat mijn teammates het vertikken heb ik geen runes!
Misschien beter om daar toch lvl 1 runes voor te picken

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
besteed een kleine 1800ip aan flat armour runes en je zit eigelijk altijd wel goed als je gedwongen wordt tank of melee champ te kiezen

[ Voor 3% gewijzigd door badboyqxy op 21-09-2011 09:22 ]

Verwijderd

Vocalise schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:17:
Mjah ben fan avn Draft, maar ik merk dat mijn hero buy mode me nu parten speelt. Ik heb 1 runepage nu bijna vol met lvl 3 runes ( behalve quints) en wel 2 talent build 1 tank en 1 abilty power carry.
Maar als ik in draft zit en gedwongen een tank moet picken omdat mijn teammates het vertikken heb ik geen runes!
Misschien beter om daar toch lvl 1 runes voor te picken
Wat is een talent build?

Als je lv30 bent zou je toch minstens 2 volle runepages moeten hebben voor verschillende rollen. Als je nog steeds non-stop champs aan het kopen bent, zou ik daar mee kappen en jezelf limiteren tot champs kapotspelen tijdens free week en daarna misschien kopen als je het nog steeds erg leuk vind. Ik heb een hele zooi champs gekocht die ik al maanden niet heb gebruikt en vind dat toch jammer, maar zonder runes is het nog erger.

Ik zou in ieder geval deze runes kopen, die zijn vrij universeel:

ArPen Marks x9
ArPen Quints x3
Mpen Marks x9
Manaregen/lvl Seals x9
Cooldown/lvl Glyphs x9
Flat AP Quints x3
AP/lvl Glyphs x3
Flat Armor Seals x9
Health Quints x3
Mres/lvl Glyphs x9

Met deze runes kun je toch de meeste champs heel efficient spelen.

Verwijderd

bedoelt ie zn mastery pages mee

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Ik heb gewoon 1 runepage voor AD/jungle (beetje tanky dps page) En ik wil nu graag een Critplank page :D

Kwam op het idee doordat ik(scarner) samen met een riven tegen een gangplank stond die 8/10 keer critte. Ik wil dit zo graag proberen dat ik gewoon een hele crit rune page koop xD

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Nadeel van crit is dat het een duur geintje is die maar op enkele champs nuttig zijn. GP en Trynd vooral. En trynd is laatste patch ook viable met attack speed geloof ik. (Is crit nog wel de smart move voor trynd atm?)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Vicarious
Trynd krijgt een hele zooi crit van zijn items en van zijn bloodlust skill. Ik zou daar geen runes voor gebruiken, dat is echt zonde van je IP. Bovendien is het ook niet nuttig want dan ben je veel te squishy.

• DivineNL
Flapmo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:44:
Nadeel van crit is dat het een duur geintje is die maar op enkele champs nuttig zijn. GP en Trynd vooral. En trynd is laatste patch ook viable met attack speed geloof ik. (Is crit nog wel de smart move voor trynd atm?)
Dat dacht ik ook maar het is best wel nice op meerdere champions, met xin zhao werkte het goed (heb nog lang geen volledige maar voor wat ik heb werkt het) en zelfs op skarner ownt het wel.

Verwijderd

Ik ga altijd voor flat rune items. Het voordeel dat je in de early levels hebt lijkt mij groter dan op lvl x.

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
LoL weer unavailable? :(

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• Vocalise
Sorry ja ik bedoelde de masteries, die heb ik aardig gebouwd voor de rollen, ben nu lvl 22 dus ik heb nog even maar ik heb inderdaad een shaco een Orianna ect teveel gekocht en dat voel je best hard in de ip pockets ;)
Maar goed ik heb nu een aardige ability power rune page, nu nog een tanky, dus inderdaad armor runes ( flat of scaling?) gaan maken dan maar lvl 1 runes voorlopig.

Verwijderd

@ Snobbieh : Ze zijn aan het updaten, de ranked games komen terug en riven wordt gebufft.

Verwijderd

Wat een bullshit dat die gebuft wordt.. maar iig hooray dat ranked weer terug komt! :)

Verwijderd

Wanneer komt die mad scientist singed skin nu eigenlijk ? Had er vorige keer rp voor gekocht, maar is natuurlijk al weer opgebruikt :/

• Vicarious
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:08:
Wat een bullshit dat die gebuft wordt.. maar iig hooray dat ranked weer terug komt! :)
Een nieuwe champ moet altijd lichtelijk OP zijn zodat hij veel verkocht wordt natuurlijk ;) Zeker 6300 IP voor de verandering?

• SaphuA
Dat gaat anders al een flink aantal champions niet meer op...

• DivineNL
Riven is ook veel gekocht, en het licht niet aan Riven dat er mensen zijn die er mee falen. Ben pas 2x echt goede Rivens tegengekomen en toen dacht ik even dat Riven ook OP was, niet normaal hoe goed die daar mee speelden. Daarom vind ik die buff ook overbodig, er zijn mensen die er nu al hard mee ownen, laat staan na de buff.

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
Ik gebruik sinds ik LoL begon te spelen al Xin Zhao (daarvoor Nunu omdat ik geen IP had), maar ik word altijd verweten dat Xin Zhao OP is. Was hij niet generft een tijd geleden? Het is me trouwens opgevallen dat 8 van de 10 wedstrijden die ik speel in Twisted Treeline er een Tryndamere in mijn team zit, ofwel in het andere. Is Tryndamere expliciet geschikter voor TT dan andere champions?

[ Voor 37% gewijzigd door fANAT1C op 21-09-2011 11:18 ]

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
DivineNL schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:57:
Riven is ook veel gekocht, en het licht niet aan Riven dat er mensen zijn die er mee falen. Ben pas 2x echt goede Rivens tegengekomen en toen dacht ik even dat Riven ook OP was, niet normaal hoe goed die daar mee speelden. Daarom vind ik die buff ook overbodig, er zijn mensen die er nu al hard mee ownen, laat staan na de buff.
Je hebt altijd mensen die net even een stukje beter zijn. Maar voor de mainstream spelers is het wel leuker om ook eens een keer Riven te kunnen pakken voor een aantal kills :).

For the record.. Ik ben nog een echte noob in het spel, dus heb relatief sterke champions nodig om enigszins leuk mee te doen.

Verwijderd

Xin Zhao moet ik ook nog eens een keer proberen.

• Baristo
Xin tryn mundo nocturne singed poppy zijn OP op TT

• Arjan_25
  • Laatst online: 17-09 13:15
Waarom staat morde niet in je rijtje? Die wordt eingelijk altijd wel gebanned in ranked

Verwijderd

Sinds de patch niet meer. Standaard nog altijd is amumu en morgana though.

• fANAT1C
ben pas een 2-tal maanden LoL aan het spelen, maar het wordt me meer en meer duidelijk dat je 'noob' bent als je een OP champion neemt en 'lucker' bent als je een kill maakt met een zogeheten 'zwakkere' champion. Wanneer ben je dan pro? Moet wel zeggen dat er veel lamers in LoL zitten, als ze je alleen niet kunnen killen roepen ze desnoods hun hele team bijeen om 1 champ te killen, het zogenaamde 'ganken'.

Verwijderd

fANAT1C schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:27:
ben pas een 2-tal maanden LoL aan het spelen, maar het wordt me meer en meer duidelijk dat je 'noob' bent als je een OP champion neemt en 'lucker' bent als je een kill maakt met een zogeheten 'zwakkere' champion. Wanneer ben je dan pro? Moet wel zeggen dat er veel lamers in LoL zitten, als ze je alleen niet kunnen killen roepen ze desnoods hun hele team bijeen om 1 champ te killen, het zogenaamde 'ganken'.
Haha. Ganken is helemaal niet lame.

Je laten ganken daarentegen wel :P

• Arjan_25
Dat is de bedoeling dat je een goede gank opzet. Als je dit als team kunt doen geeft dit heel veel voordeel. Bekijk de livestreams maar eens.

• speedzor
@Hierboven: Mordekaiser is nooit OP geweest sinds ik speel.

Streaming History

• fANAT1C
Ik weet wel dat ganken zo een beetje de bedoeling is als je wilt dat jouw team wint, maar als je echt skilled bent kan je toch gerust ook een paar kills halen zonder een gank op te zetten?

• Arjan_25
Vaak niet omdat er ook spelers tegenover je staan die weten hoe het spel in elkaar zit. En dus niet zomaar 1 op 1 kills weg geven.

Verwijderd

Ja vaak zit je gewoon te 0-0'en met je tegenstander, is de rest om je heen al 10 keer doodgegaan.
Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.