Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik speel zelf voornamelijk Mordekaiser. Zwakke punt aan morde is dat als hij z'n schild moet ophouden hij gewoon moet blijven casten (kost ook nog eens hp). Je kan casten om champions te harassen of om minion kills te krijgen. Beide tegelijk lukt zelden tenzij de enemy echt achterlijk is.
Vervelende hieraan is dat heroes zoals Akali met de juiste timing een zwakke moment kan vinden om morde te bursten. Ook heroes als katerina kunnen morder goed bursten door een dagger te gooien en te leapen ofzo of andersom. 1 van die 2 skills pakt de shield meestal wel weg. En daarnaast regenerate Morde nauwlijks hp als hij blijft casten omdat elk spell gewoon hp kost...
Of morder echt imba is, mmm dunno, ik kan wel wat andere champions noemen die nog vervelender zijn. Ik vind het wel leuk om hem te spelen als semi-tank. Hij doet genoeg damage om niet genegeerd te kunnen worden en is beefy genoeg om er eerst in te rennen.
SR+ MiC
• Essence Flux will now break spell shields
Woot
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
De Shen buffs vind ik echt tegenvallen, alleen de 0 energy voor ulti is interessant.
En gelukkig geen Lee Sin nerfs
Verwijderd
Inderdaad. Nerfs op brand zullen amper opvallen denk ik. Die 5 damage op zijn pillar alvast niet, en tja die range op conflagerate was gewoon een beetje te groot, je kon echt oneindig harassen op mid met zijn e.Fanatic_FS schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:09:
En gelukkig geen Lee Sin nerfsheb hem en Brand laatst gekocht, gelukkig is de Brand nerf maar heel klein.
Ga vanavond shen jungle es proberen ^^
btw, dit is ook wel waard om naar te kijken: http://na.leagueoflegends...showthread.php?t=1193825&
wel leuk initiatief.
Het is leuk dat hij iets meer base damage doet, zijn Vorpals zijn ook iets sterker. Leuke, doch kleine buffs, die lanen net iets makkelijker zullen maken. Maar dit is niet echt het probleem dat Shen ondervond.
Hij heeft het zwakste shield in de game op dit moment. Niet zozeer in hoeveel damage hij kan absorberen, maar in de werking ervan. Het is een zelftargeted shield, met 1.5s duratie. Zo'n beetje elke andere shield in de game duurt langer, maar doet ook meer, en kunnen ook nog eens op anderen getarget worden:
Lux: Kan theoretisch haar hele team, 2x shielden. Janna haar shield is targeted, en geeft een AD Bonus. Oh en ze kan hem ook op Turrets casten. Morgana's shield duurt ook langer, is alleen voor magical damage, maar voorkomt ook debuffs. Skarner is zelftargeted, maar geeft ook een speedboost. Sion is selftargeted, en kan ook getriggered worden voor AoE damage. Annie en Rammus hun shields doen damage terug (niet echt een shield, maar Armor/MR boost). Orianna's Shield geeft ook armor/mr. Galio zijn shield healed hem, en duurt ook weer langer. Naja mijn punt is wel duidelijk denk ik.
Qua energy cost, zit Feint wel goed denk ik, hier wil ik zo nog even op terug komen.
Voor een tank, heeft hij maar 1 echte disrupt. Er zijn tanks met minstens 2 disrupts: Leona, Alistair, Maokai, Rammus. Hij schiet echt wat te kort hier. Zijn ult is erg mooi natuurlijk, maar vergeet niet dat andere champions met targetable shields ook minstens zo behulpzaam zijn.
Shadow Dash is een mooie multi-taunt skill, en laat je over muren dashen om te chasen/escapen. Echter zit er een heel groot probleem in, dat ik zometeen toe zal lichten. Ook het gegeven dat je meer dan 2 targets zal raken met je Shadow Dash, erg klein is, maakt dat je echt heel goed moet mikken/timen, waar tanks met meerdere interrupts wat meer vergevings gezind zijn, omdat je nog een 2e of zelfs 3e interrupt hebt. In teamfights gaat Shen gewoon minder verschil maken dan eerder genoemde tanks.
Dan nu -het- grote probleem van Shen: zijn Energy bar!
In teamfights, zul je heel snel Energy starved zijn. Een taunt + shield is al bijna de helft van je Energy. Dan wil je natuurlijk ook een Vorpal Blade hier en daar gooien voor wat damage + healing voor je carry. Maar goed, die combo is goed voor bijna 75% van je energy. Als we even kijken naar alle andere Energy based champs, beschikken ze allemaal over mechanics waardoor ze Energy terug kunnen krijgen (Lee Sin zijn passive, Kennen zijn passive (wanneer een target stunned is, krijg je 25 energy terug, meesterlijk in teamfights icm je ult) maar ook wanneer je met Kennen zijn Lightning Rush een target raakt, Akali haar Mark of the Assasin en haar ult kost trouwens ook 0 energy).
Wat heeft Shen? helemaal niets. Vooral Shadow Dash op level 1 (wat toch veel voorkomt), kost 110 energy, dat is 60% van je Energy. Als je dit wilt gebruiken om te chasen/escapen, zul je echt altijd energy starved zijn. Het betekend ook, dat als je je Dash tijdens een teamfight verkeerd inzet, je daarna gewoon bijna nutteloos word. Je krijgt natuurlijk wel 50% terug als je een target raakt (champion only), maar voor Shadow Dash + Feint + Vorpal (wat toch wel de meest optimale combo is, target interrupted, jij shielded voor damage + heal) uitgaande even van level 18: je 145 energy kwijt bent, bijna 75% van je energy.
Als je bedenkt dat alle eerder genoemde champs manieren hebben om energy te restoren waardoor ze veel beter hun werk kunnen en blijven doen, valt Shen gewoon in het niet. De reden dat ik zeg, dat de Energy cost 0 is voor zijn ult, er niet echt toe doet, is omdat tijdens het lanen, je deze bijna altijd gebruikt om iemand te redden aan de andere kant van de map. Als het lanen gewoon netjes gaat, zul je NOOIT energy starver zijn, maar ook omdat je die 45 energy terug verdient hebt voor je bij je target bent. Dit is echt een minimale buff voor Shen zijn energy probleem.
Als je bijv op Feint 20 Energy terug geeft wanneer het shield breekt, of als je bijv 2 hits scoort op een target met Vorpal Blade dat je ook 20 energy terug krijgt, betekend dat je in taemfights alweer wat meer energy te spenderen zal hebben wat weer een boost is voor je algemene effectiviteit.
[Edit]
Food for thought:
Garen zijn E is sterker dan Wukong zijn R. De duratie is nagenoeg hetzelfde, garen zijn E op level 5: 210 DPS 1.4 AD Ratio CD van 9s. Wukong zijn R: 100 DP0.5/s (oftewel 200DPS) 0.6 AD Ratio, CD 90s. Ja hij heeft een knockup, maar dan heb ik toch liever Garen zijn Spin 2 Win.
[ Voor 3% gewijzigd door Nazanir op 14-09-2011 14:32 ]
-
Gisteren m'n eerste 2 potjes gespeeld met Talon en DAMNZ, wat speelt hij lekkerPathology schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:39:
[...]
Die bonus damage vind ik niet eens zo interessant, die slow is wel handig. Maar vooral de +health en het feit dat het een component van triforce is vind ik handig.
Talon is een melee burst en vrij mobiel maar hij heeft toch een lage HP pool. Zijn skillset is dichotoom: als je gaat voor de kill gebruik je alles offensief, maar heb je niks meer over om defensief te gebruiken(behalve eventueel flash). Hierdoor vind ik wat health toch wel fijn.
Zijn speelstijl lijkt erg op die van Kat, die ik overigens ook vaak speel, maar Talon kan beter harassen en farmen. Minion waves die clear je met een W zodra je brutalizer en BF sword hebt, het liefst pak je ook gelijk een enemy champ mee, waarna je E (silence) en Q doet. BOEM, gelijk 50% hp weg
Enorm squishy, maar je moet gewoon niet gepakt worden. Mana problemen had ik nauwelijks en kon de volledige skill combo toch 2-3x doen voordat ik oom was, maar tegen die tijd moet je toch al terug, om al je gold te spenden
Heb hem nu 2x gebouwd als volgt Dorans blade > boots > Brutalizer > BF Sword > Boots afmaken (CDR) > BT > IE > dan is potje toch wel voorbij, zoniet een defensive item erbij of Trifi om extra te rapen. Heb dan 300+ AD, Lifesteal, 50 armor pen en 30% CDR. Je skills komen dan echt hard aan
Moet wel ff goed die ulti leren te beheersen voor offensive en defensive, want het is een paar keer misgegaan. Probeerde namelijk iemand te pakken en deed ulti in bush, maar werd weer zichtbaar, voordat ik bij enemy champ was. Ulti verpest

Daarnaast had ik een paar momenten waar ik eignelijk kon ontsnappen door ulti te gebruiken, maar ik spamde alleen naar m'n flash (die down was) en ging dood

Samengevat: Geweldige champ
Helemaal mee eens. Morde OP imo, zonder kortzichtig te willen zijn.Cloud schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:25:
[...]
Terecht ook wel vind ik. Morde was echt een verschrikkelijke pubstomber en dat hij zoveel shield kon halen uit minions was gewoon dom. Hoe hij nu gaat werken is logischer.
Dat is jouw fout.Olé. Daar heb ik zoveel potions mee verprutstMooi dat het nu op deze toch wat intuitievere manier gaat werken.
Dit soort noob-friendly wijzigingen hoeft van mij niet zo. Er mag best onderscheid zijn tussen mensen met enige skill (lees: eerst kijken of je vorige pot voorbij is) en mensen die gewoon 2 of 3x achter elkaar op de pot klikken.
Daarmee wil ik niet zeggen dat jij of ik tot de noobs behoren, want ik doe het zelf ook vaak verkeerd. Mij komt het dus goed uit, maar ik ben het nog steeds niet eens met deze versimpeling van het spel.
Verder geen enkele wijziging in de heroes die ik vaak speel: Vayne, Tryn en Xin Zhao. Op zich lijkt me dat goed nieuws.
Oh ja: giev Dominion plx.
Ik zie dit niet als een noob-friendly wijziging, ik zie dit gewoon als een stukje verbeterde bediening. De pro's zijn echt niet pro omdat ze beter op hun potion gebruik letten hoor.PromWarMachine schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:04:
[...]
Dat is jouw fout.
Dit soort noob-friendly wijzigingen hoeft van mij niet zo. Er mag best onderscheid zijn tussen mensen met enige skill (lees: eerst kijken of je vorige pot voorbij is) en mensen die gewoon 2 of 3x achter elkaar op de pot klikken.
Het is makkelijk om dit soort dingen meteen op 'noob-friendly' te gooien maar vaak onterecht. En dan nog, wat is er mis met noob-friendly wijzigingen? Ze willen een grote doelgroep bereiken, die hebben ze en willen ze vasthouden. Skillniveau zal zich altijd uiten
Creep denying, dát was een wijziging gedeeltelijk t.b.v. nieuwere spelers.
[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 14-09-2011 12:15 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
EINDELIJK een shaco fix !
Pluim voor riot. zo zie je maar dat ze op de achtergrond toch heel erg veel bezig zijn om de game zo goed mogelijk te maken. (ja ze maken wel is een foutje bijvoorbeeld twitch/evelyn die zijn overleden
League of Legends EUW: IBullit
Wat ik lees is dat zijn Jack in the Boxes zijn gefixed en zijn Ult nog steeds niet naar behoren werkt hoor.axel101 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:16:
vind de pots juist wel nice. Niet alleen omdat je per ongeluk 2x een pot selecteerd. Maar wat ik eruit haal is dus ook dat je meer healt omdat je tot een max van 5 pots kan stacken.
EINDELIJK een shaco fix !Zijn ult was eigenlijk alleen handig voor het tanken van een tower/ kart ult of als je tegen noobs speelt. Als je beetje een slimme tegenstander hebt dan was zijn ult waardeloos. Vind het daarom echt super dat ze eindelijk shaco gefixed hebben.
Pluim voor riot. zo zie je maar dat ze op de achtergrond toch heel erg veel bezig zijn om de game zo goed mogelijk te maken. (ja ze maken wel is een foutje bijvoorbeeld twitch/evelyn die zijn overleden)
De blue en red buff blijven om de echte shaco hangen terwijl zijn kopie die neit krijgt, toerns pushen is hij best ok voor, de rest is de ult nog zo buggy helaas

Blijft toch een van mijn favo hero's om te zien en qua lore; )
Creep denying is het enige dat ik mis na mijn overstap van HoN naar LoL, maar dat mis ik dan ook vrij hard. Het is zo'n goed middel om je mee te kunnen onderscheiden van de rest.Cloud schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:13:
[...]
Ik zie dit niet als een noob-friendly wijziging, ik zie dit gewoon als een stukje verbeterde bediening. De pro's zijn echt niet pro omdat ze beter op hun potion gebruik letten hoor.Correct je potions gebruiken (althans dit specifieke ding, niet fout doen) helpt je geen hol qua skillniveau, dus dit is puur en alleen een irritatie-factor die ze weggehaald hebben.
Het is makkelijk om dit soort dingen meteen op 'noob-friendly' te gooien maar vaak onterecht. En dan nog, wat is er mis met noob-friendly wijzigingen? Ze willen een grote doelgroep bereiken, die hebben ze en willen ze vasthouden. Skillniveau zal zich altijd uiten
Creep denying, dát was een wijziging gedeeltelijk t.b.v. nieuwere spelers.
En gratis naar huis recallen is de beste toevoeging.
je kan in hon alleen je eigen creeps aanvallen als ze nog 10% hp hadden, dus net dat laatste beetje dat nodig is voor je tegenstander om de creep te killenthe Virtual schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:07:
Ik blijf zitten met een punt van creep denying dat me gewoon erg raar lijkt; wat belet iemand om constant zijn eigen minions aan te vallen en zo zijn lane te laten pushen?
Is het niet 135? Anyway, ik vond dat syteem aan de ene kant juist leuker, met die stones kon je vaak met zen alle naar 1 toren porten en daar dan bijv. een gank opzetten of die toren verdedigen.PromWarMachine schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:49:
[...]
Creep denying is het enige dat ik mis na mijn overstap van HoN naar LoL, maar dat mis ik dan ook vrij hard. Het is zo'n goed middel om je mee te kunnen onderscheiden van de rest.
En gratis naar huis recallen is de beste toevoeging.In HoN heb je hier een item voor nodig dat 175gold kost, zowel voor de heenweg als de terugweg en er zit ook nog eens een cd op van 58s..
Verwijderd
daar had je ook teleport scrolls
nu het voordeel is in lol = free recall maar
het nadeel is inderdaad dat je al de summoner spell teleport nodig hebt om het dus in omgekeerde richting te kunnen doen en je dus niet gewoon een consumable kan kopen om dit klaar te spelen
wat ik ook wel beetje jammer vond
dominion was al een game mod in demigod dus nix speciaal daar (conquest was nexus mollen, domination was vlaggen houden die buffs gaven, slaughter was om het eerst set amount kills halen, fortress dan moest je speciale turrets mollen)
ze hadden daar ook nog paar intressante verschillen, bvb upgrades in de nexus (citadel)
die bvb torens hp regen konden geven of meer splash damage of gold income overall konden increasen of extra minions aan je waves toevoegen bvb katapults die buiten range van turret konden blijven tot uiteindelijk giants die bijna evenveel pijn konden doen als de champs
en skills op champions volgden ook andere manier, je kon nooit alle skills volpompen, je moest altijd een bepaalde route volgen waardoor dezelfde champion op verschillende manieren kon gespeeld worden
maar ja ik denk dat de playerbase nog 2 spelers heeft ofzo wel jammer want grafisch stond dat spel een pak verder dan LoL, en veel meer maps maar maar 10 champs
Toen ik (3 weken gelede) zijn stats Dacht ik wow! En het werkt ook beter dan sion geloof ik.
Met shen is het probleem dat hij gewoon geen tower kan houden met 1 single target dmg spell. Als hij aoe dmg kon doen was hij prima....
Ik had hem nog een tijdje gejungled na zijn nerves maar er zijn betere tanks + tanks moette een solo lane om te functioneren. Behalve amumu want die facerolled ook zonder items.
Het niet mogelijk zijn van eigen creeps killenmoest ik in het begin aan wennen maar nu zou ik niet anders willen in idd geval, nu kun je heerlijk harassen en zorgen dat de enemy uit de lane gaat of geen last hits kan maken en zo je voordeel pakken ipv als een malle last hitten en creeps deneyed, wat een hectiek is dat ineens dan weer
Neuh ik hou het de komende periode lekker bij LOL bijna lvl 30 dus dat komt goed en zodra D3 uit is moet ik maar even kijken hoeveel tijd er voor LOl blijft. ELO verdwijnd pas na een week niet spelen toch?
Ach kan ook aan mijn brilliante lees skills liggen >.<
Ach wat maakt het ook uit ^.^
Verwijderd
als je gold of platina had toen ze de aankondiging deden en je dacht ah dan speel ik even niet meer dan ben ik zeker om dan tot de constatatie te komen dat wanneer ze de rewards uitdelen je slechts silver meer bentVocalise schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:40:
Ach wat maakt het ook uit ^.^
BronHere's how Elo decay currently works:
- Elo is decayed after 3 weeks of inactivity
- For normal rating, inactivity is defined as no activity in any queue
- For ranked rating, inactivity is defined as no activity in the specific queue (arranged 5x5, arranged 3x3, and solo 5x5 are all tracked separately)
- Elo decays at a rate of 25 per week for both normal and ranked ratings
- Elo will not decay below a rating of 1400
Super chill want ik wil ap taric eens spelen in ranked.
Gister mooie pot, was een dc tijdens champ select, kreeg taric, we hadde al support. We hadde geen ad dus ging hij maar critaric ivm runes en masteries. Hij carriede goed en we hebbe gewonne. Ubertroll maar wel lachen.
Weet iemand of irelia erin voorkomt? als wel, generfed, buffed of iets anders. Alvast bedankt
Nee; check pagina 104. Irelia is volgende patch aan de beurt.nukidin247 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:01:
stomzooi, kan die patch preview niet bekijken....... -_-
Weet iemand of irelia erin voorkomt? als wel, generfed, buffed of iets anders. Alvast bedankt
AP taric is nog steeds imba, die ult gaat hem zeker helpen. Zijn dmg is een beetje getweaked maar blijft bijna hetzelfde.
Taric + GP + sivir wil ik echt eens uitproberen, dat zijn zoveel "free" aura steriods.
Shen word wel heel aantrekelijk om met AP te spelen, .75 ratio en betere low lvl Q's zijn heel relaxed. Ik denk dat met een paar AP en HP runes zijn lane wel kan winnen (in iedergeval wel tegen een x aantal champions).
Sion meer movement speed word ook heel nice, als je hem AP/AD speelt en je hebt je lichbane/PD kan je goed gap closen. 320 ms is de hooste value die champs kunnen krijgen. De rest is allemaal meh
Kassa heeft een +50% op zijn W. met een +5% op zijn mr passive. Ik denk dat abysall + malady nu wel goed op hem zou werken. Ipv het een troll build was, en je een soort van gedwongen werd deathcap of mejai te halen en hem ap te spelen. Jammer dat ze nog steeds niks aan zijn mana problemen hebben gedaan.
De rest van alle buffs nerfs zijn meh, orianna/morde krijgen logische nerfs. Maar zullen nog wel gespeeld worden. Toch is de orianna range nerf doodslag voor haar 'OP' status. Wat waarschijnlijk automatisch brand #1 caster maakt.
Voor morde kan ik weinig zeggen omdat ik hem nooit speel, maar wel pre-nerf soms de lane van hem kon winnen (meestal roflstomped hij dan nog steeds mid game met zijn ult, en heb ik mezelf ook veel creeps denied om hem te zonen).
Voor soloQ is orianna en morgana nog steeds een betere keus imo.
[ Voor 22% gewijzigd door Baristo op 14-09-2011 21:19 ]

Daarnaast, zitten er in het Digtal Collectors Pack echt 1779 RP, dus kost het pack eigenlijk 2121 RP?
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 14-09-2011 21:37 ]
En je kan met paypal inderdaad in andere valuta betalen, het rekent automatisch om naar euro's. Dat is bij mij in ieder geval wel zo. Ik gebruik automatische bank overschrijving, en als ik iets in amerikaanse dollars koop, gaat het automatisch om naar euro's. Ik weet niet of het met zloty het geval is, maar als het niet veel scheelt zou ik het gewoon proberen he.
Top elo daaro is momenteel 1450 geloof ik ^^, kan iedereen lekker overnieuw beginnen met ranked games spelen, zelf geen problemen mee om heel eerlijk te zijn.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Surfin' paradise!
-
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik 2 minuten! Ik wil RP!!!! XDpsyy138 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:36:
gister avond had ik gewoon een queue van 10 seconden op euw WTF
ik heb nog 2500 rp ofzo xDbadboyqxy schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:44:
wie gaat er riven unlocken?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
ook meteen even riven unlocken, heb gelukkig nog 13K IP dus dat moet geen probleem worden
Lijkt me idd een erg leuke champion, lijkt opzig best wel veel op talon als je het mij vraagt. Niet alleen qua skins enzo maar ook qua skilset,

Ik heb zelf ook nog zo'n 13k IP dus dat wordt ook meteen aanschaffen.
Verwijderd
Of is de elo hell nu overal aanwezigCloud schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:23:
nu iedereen weer op hetzelfde niveau rondhangt heb je nog geen echte elo hell.
Ga ook riven unlocken denk ik, maar over het algemeen begin ik ze pas echt te spelen een week of 2 na die uitgekomen zijn.
Verwijderd
(kan niet inloggen ... zelfs thuis niet. vanavond maar weer even herinstalleren)
Iemand een idee wanneer de servers weer terug up zijn ? mijn client geeft nog steeds aan dat euw unavailable is
Dan zal je nu ongeveer rond de 1150-1170 zitten denk ik, alles is dus naar 1200 gewerktVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:28:
weet iemand op hoeveel je terecht komt als je vanonder de 1000 komt ? of is alles afgerond naar 1200 ?
(kan niet inloggen ... zelfs thuis niet. vanavond maar weer even herinstalleren)
Ze deed mij denken aan Cloud van FFVII, wat nooit een slecht gevoel is.axel101 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:29:
Riven lijkt me wel vet. Krijg met riven een beetje het final fantasy gevoel
Zal nog wel eventjes duren. Vorige keer kwam de server ook pas online rond 12.30 geloof ik, en daarna moeten de clients nog beginnen met patchen.Iemand een idee wanneer de servers weer terug up zijn ? mijn client geeft nog steeds aan dat euw unavailable is
I see what you did thereCloud schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:34:
Ze deed mij denken aan Cloud van FFVII, wat nooit een slecht gevoel is.
Vandaar ook je naam cloud ?Cloud schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:34:
Ze deed mij denken aan Cloud van FFVII, wat nooit een slecht gevoel is.
Nja vorige keer was de patch ook overdreven groot. Omdat er een deel van dominion bij zat. Ga er vanuit dat deze een stuk kleiner is.Zal nog wel eventjes duren. Vorige keer kwam de server ook pas online rond 12.30 geloof ik, en daarna moeten de clients nog beginnen met patchen.
Verwijderd
thanks. Ga toch nog een weekje wachten met spelen tot alles een beetje gestabliseerd is.Intruder schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:32:
[...]
Dan zal je nu ongeveer rond de 1150-1170 zitten denk ik, alles is dus naar 1200 gewerkt
Dat is waar ja, die waarschuwing hebben we deze keer niet gekregen. Maar ik weet niet wat voor andere dingen ze nog voor S2 in petto hebben. Misschien stoppen ze er alvast weer een deel van Dominion bij in. Wordt even afwachten dus.axel101 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:39:
[...]
Nja vorige keer was de patch ook overdreven groot. Omdat er een deel van dominion bij zat. Ga er vanuit dat deze een stuk kleiner is.
[ Voor 16% gewijzigd door Ninjaman op 15-09-2011 12:08 ]
edit oepserdefloeps ik klink nog sjaggie sorry kerel.
als ze dominion pushen dan staat het wel in de patchnotes kerel:P
[ Voor 55% gewijzigd door blamauci op 15-09-2011 13:03 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
wrm dan ook egt precies westMalantur schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:15:
Er zijn hardware problemen opgedoken bij het uitrollen van de patch op west. Daarom zijn US en East al online, maar West nog niet.. En inderdaad, als Dominion er was dan had het wel in de patch notes gestaan
O.R.C. Black Bulls Rugby
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
SS = Miss
Beide zijn duidelijk genoeg, hoewel SS ook kan duiden op een andere afkorting
[ Voor 9% gewijzigd door SaphuA op 15-09-2011 13:49 ]
Edit: de update is klein en was vrij snel binnen. Zit nu in een queue van 9 minuten ongeveer.
[ Voor 60% gewijzigd door axel101 op 15-09-2011 14:56 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
De patch was inderdaad érg klein gezien de aantallen wijzigingen die er in zaten. Hij is hier niet langer dan een paar minuten bezig geweest met patchen volgens mij.
De queue viel opzich wel mee. Er loggen namelijk duizenden mensen in. Dan is een kleine 10 minuten niet heel erg
Switching Sides was SS origineel volgens mij. Alleen heeft de EU de term SS verkracht door hem voor miSS te gebruiken. Geen idee of US nu nog SS naast MIA gebruikt (beide beteken(d)en wat anders).SaphuA schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:49:
MIA = Missing in action
SS = Miss
Beide zijn duidelijk genoeg, hoewel SS ook kan duiden op een andere afkorting
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Omg... ik ook... (bijna)Cvan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:05:
Yeuh kom ik door de queue, krijg ik version rejected. Nu sta ik opnieuw in een 2keer zo lange queue
Eerst 12 min que... hoor het geluid dat hij klaar is... Ik: JEEJ!!!
Kijk, ARRRRRGGGGG version reject....
En nu weer que 22 minuten.
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
True en ben ik het mee eens, echter een simpele MIA mid in de normals onder lvl 25 voorkomt kills voor het enemy team. Mensen willen nog wel eens hyper focussen op last hits en harass in lagere levelsBaristo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:10:
MIA < SS < een simpele ping < map awereness
Hoop dat ik als ik vrij ben die wachtrij weg is wil die nieuwe champion uitproberen en wat ranked games gaan doenVocalise schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:41:
psies ^.^ ik heb wel zin om vanavond te loggen, maar we mogen nog een kleine 2 uur
Verwijderd
care = /care = i dont give a .
ss = Wat hebben super saiyans nu met het spel te maken.
Ik vind die riven trouwens echt vet maar een beetje teveel van het goeie :-S maar oke, dat zien we later dan wel.
Ze hoeft geen mana en geen energy en dat vind ik vrijwel voor iedere champ die niks nodig heeft overpowered
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
heb je al met riven gespeeld of tegen gespeeld?nukidin247 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:06:
Mijn indruk = overpowered
Ze hoeft geen mana en geen energy en dat vind ik vrijwel voor iedere champ die niks nodig heeft overpowered
Mana/Energy kan zonder problemen absent zijn, maar dan zijn er vast hoge CD's...
[ Voor 12% gewijzigd door Tjukkie op 15-09-2011 16:12 ]
Dit topic is gesloten.