[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
:+ bijna vriend..bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

de 3/11 en de 1/8 van enemy team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:37:
Wie ziet er wat er episch is aan de ranked game die ik zojuist heb gewonnen :+

[afbeelding]
Heb je het over je tegenstanders die tering slecht waren?
Je CS van 4?
Of toch over het feit dat Nasus geleaved is en jullie dus 4v5 hebben gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
wat is er toch over die cs van 4.. als ik in een teamfight een knockup gooi en daar zijn minions bij.. dan kan t wel eens gebeuren ja :+

Maar de kills begonnen te vallen toen nasus (solo top) ineens besloot om te leaven (qq en toen leave).. vanaf dat moment hebben we lopen domineren, niet normaal :D Eerst dacht ik echt; neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee elo hell..f@#$ing leaver. Alles kwam uiteindlijk goed, geniaal team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:48:
wat is er toch over die cs van 4.. als ik in een teamfight een knockup gooi en daar zijn minions bij.. dan kan t wel eens gebeuren ja :+
Ik denk meer dat mensen het feit bedoelen dat 4 CS wel heel erg weinig is, ook voor een support :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Haha op die manier, ik heb eerlijk gezegd geen kans gehad om eventjes in een laan wat cs te pakken. Eerst stond ik steeds met onze ranged carry vayne.. toen zijn we steeds aan t roamen geweest. Buff pakken hier, dragon daar.. terug voor wards..teamfight...hun blue...toren...terug voor wards...etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Met support neem ik altijd was cs, vooral in de eerste 1-2 waves voor mijn eerste gp5 item.

Daarna als mijn carry even base is, het zou zonde zijn als niemand die cs neemt.

Ik had zo berekend:
Met je eerste 2 gp5 (1600 gold) items wil je nooit te lang wachten. Wriggles is ook 1600 gold en geeft 1 ward per 3 minuten.
2x gp5 = 60gold per minuut= 2.5 (free) ward per 3 minuten.

Die 2 en een halve ward wil je wel graag op de map vanaf de 10de minuut (het moment dat solo lane +6 is)

Vanaf dat moment heeft je team dus altijd 3.5 "gratis" wards, voor de kosten van 3200 gold. dus als je solo lane de moeite neemt om ook een ward te kopen heb je dus altijd de 4 belangrijke wards op de rivier.

3200 gold is iets van 45 wards, dus dat is 35 minuten nonstop wards. Maar! dan heb je geen bonus effecten zoals de wriggles proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Nico schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:37:
Wie ziet er wat er episch is aan de ranked game die ik zojuist heb gewonnen :+
...
Dat jij ook 2 ranked leaves hebt ;)

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik heb ook ranked een paar leaves, omdat ik echt te hard ragede. en ff een esc-quit nodig had.

Sommige trolls zijn cum laude afgestudeerd op trolleschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:03:
Met support neem ik altijd was cs, vooral in de eerste 1-2 waves voor mijn eerste gp5 item.
Zou dat gewoon aan de carry laten eerlijk gezegd. Ik bouw bijvoorbeeld tegenwoordig vrijwel altijd wriggles op mijn carrys dus dan kan ik zelf die ward wel verzorgen. In het begin scheelt het extra veel als de support cs heeft ipv de carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 01:46:
[...]

Zou dat gewoon aan de carry laten eerlijk gezegd. Ik bouw bijvoorbeeld tegenwoordig vrijwel altijd wriggles op mijn carrys dus dan kan ik zelf die ward wel verzorgen. In het begin scheelt het extra veel als de support cs heeft ipv de carry.
Tja behalve als je een carry hebt die in de bosjes blijft hangen om te "ganken". Dan pak ik die cs lekker zelf. Beter iemand die extra geld krijgt als niemand.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/5ftq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok, pas op level 22 ontdek ik SmartCast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 01:34:
Leuk zo'n Veigar als tegenstander als je zelf Veigar bent ;(.
Ik had iets van 750 AP op een gegeven moment, tegenstander had denk ik net 250 AP, maar door die Ultimate (80% van tegenstander AP erbij) werd ik gewoon in één shot gekilled.
Komt mij bekend voor. Als Brand tegen Veigar mid, binnen no-time 3/1/0 en veel meer minion kills (en ook nog eens weg geharassed). Ging ontzettend lekker, maar op het moment dat hij z'n R indrukte ging 3/4 van mijn HP eraf :')
Tranzity schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:06:
Ik heb van 't weekend pas ontdekt wat Shift + 1/2/3/4 doet :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 15:45
smartcasts ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:06:
guide op solomid?

idem hier en ik ben al tijdje lvl 30
smartcast is wel geniaal
ben het onmiddellijk gaan toepassen en het helpt om bij veel champs gewoon je combo aan skills in net die halve seconde op iemands hoofd te laten vallen

alleen op sommige champs is het beetje freaky, bvb corki zn valkyrie laat geen vuurtrail na als je hem smartcast maar ja dan verander je je keybinding even en prob opgelost
look it up

ken je karthus zn bommetjes skill?
al je skills kan je zo casten daar komt het op neer, ook je summoner spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik gebruik ze zelf eigenlijk nog niet, maar ken ze wel. Vind het alleen wat onhandig om die bindings elke keer aan te passen, maar misschien went dat vanzelf wel :)

Gister mijn eerste quadra kill gehaald. Caitlyn O+. Helaas neem ik nooit replays op, toch maar eens mee beginnen. Dat was een goed gevoel, had het nog graag een keer teruggekeken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:06:
Ik gebruik ze zelf eigenlijk nog niet, maar ken ze wel. Vind het alleen wat onhandig om die bindings elke keer aan te passen, maar misschien went dat vanzelf wel :)

Gister mijn eerste quadra kill gehaald. Caitlyn O+. Helaas neem ik nooit replays op, toch maar eens mee beginnen. Dat was een goed gevoel, had het nog graag een keer teruggekeken.
caitlynn can echt vernietigend uithalen als ze goed gespeeld wordt. Helaas zuig ik hard met ad carries.

Gisteren 5-6tal potjes gespeeld met een volle groep en we wonnen ze allemaal. Telkens plaatsten we onze morde solotop en die heeft toch zwaar uitgehaald. Ging op de duur hun volledig team chasen na een teamfight om er dan 4 van de 5 neer te leggen. Lachen :]

Ik goed gelachen dit weekend toen ik met singed aan het gaan was en mijn solo top lane tegen ashe & olaf aan het heersen was. Frozen armor ftw :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
MetricCandy schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:50:
[...]

Dat jij ook 2 ranked leaves hebt ;)
Een van die leaves was vorige week nog volgens mij... 1 iemand die teemo pakt als first pick, caitlyn banned omdat ik zeg dat ik die wil spelen, en al aankondigt dat ie gaat trollen.. (loss)... 2x achter elkaar de ranged dps die aan het feeden is of zijn/haar leven er van afhangt. (2x loss) Next game heb ik ook gewoon gezegd... feed als een mongool en ik nok 'm. Na 20 minuten aan feedfrenzy niet willen surrenderen...ja daagggg..ik ga slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Laatst online: 18-09 14:01
Zo leuk LoL weekend achter de rug, samen met Tramalant en aardig wat GoT mensen 5 vs 5 normals gespeeld.
Voor ons een Culture shock, lvl 30 summoners spelen toch een stuk degelijker dan lvl 14 tot 20 summoners en dankzij onze mede GoT spelers die wel lvl 30 waren (dus we tegen equal tegenstanders kwamen) moesten we toch wel erg hard ons best doen :)
Veel gewonnen en veel verloren maar wel dikke lol gehad.

Zondag avond solo que normal met Morgana gegaan om nog een rune te kunnen aanschaffen voor runepage 1.
Gezellig in een duitse vriendenkring gedumpt dus even mijn Germaans aangescherpt, met Jarvan op Top gezet, daar stonden *Annie en Ryze, Mid Annivia en bot Akali en Morde....
Lees: op lvl 6 met mijn Ult haalden we kill 6 en 7 binnen en onze tegenstanders begonnen al te flamen dat ik een OP char had gekozen ect.
Anivia was miss geroepen dus ik duik onze jungle in naar Blue buff en ja hoor hebben, walled zichzelf in met de golem...... dus skillshot, pool en ult en daaag anivia, einde pot, geen torens lost 3 inhibitors down en een kleine 65 kills voor ons en 4 voor de tegenstander; )

Ongelofelijk hoe groot het verschil dan is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:06:
je hoeft het niet elke keer aan te passen
1x is genoeg, bij mij toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Laatst online: 02-08 09:26
waarom moet je het aanpassen? shift+q w e r werken toch altidj ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh zo bedoelen jullie ;) Met de shift-toets erbij, ja dat kan zeker alleen vind ik dat wat lastig om dat altijd te doen. Voor self-cast vind ik de ALT nog wel te overleven; zo vaak doe je dat niet. Wat dan praktischer is, is bijvoorbeeld Q rebinden naar smartcast Q. Dan heb je de shift-toets niet meer nodig, maar vereist natuurlijk wel voor elke champion aanpassingen.

Zal het binnenkort eens een kans geven met de shift toets erbij. Kijken of ik dat wel snel genoeg voor elkaar kan krijgen in gevechten :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:35:
waarom moet je het aanpassen? shift+q w e r werken toch altidj ?
ja maar ik vind het praktischer om niet nog shift ingedrukt te houden bij elke skill die ik cast
just try it, believe me (het verschil is niet immens maar het is beter)
en elke milliseconde kan het verschil maken tussen jij die het overleeft of hij die het overleeft

werkt ook op summoner spells trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik verander ook vaak de smartcast naar verschillende keys, je veranderd toch niet van champion tijdens een game, dus dan wissel ik aan het begin van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Cloud schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:40:
Oh zo bedoelen jullie ;) Met de shift-toets erbij, ja dat kan zeker alleen vind ik dat wat lastig om dat altijd te doen. Voor self-cast vind ik de ALT nog wel te overleven; zo vaak doe je dat niet. Wat dan praktischer is, is bijvoorbeeld Q rebinden naar smartcast Q. Dan heb je de shift-toets niet meer nodig, maar vereist natuurlijk wel voor elke champion aanpassingen.

Zal het binnenkort eens een kans geven met de shift toets erbij. Kijken of ik dat wel snel genoeg voor elkaar kan krijgen in gevechten :)
Zelf doe ik ook altijd alles smart-casten en is dat gebind aan QWER... altijd leuk als ik dan weer eens rumble speel :P zijn ult smart-casten is onmogelijk en fucked hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 14:35
Kwam ik idd ook achter, ik speel sinds 1 week met smartcast en heb gisteren een potje rumble gedaan, maar mijn ult vloog echt alle kanten op xD.
Voor de rest speel ik gragas zonder zn ult op smartcast, daar moet de de range namelijk te speciefiek van weten.

Ook zijn sommige skills soms handig om in de laning phase op selfcast te zetten (morgana spellshield) en op shift + e laten voor smartcast, zo word je reactie tijd een stuk hoger en kun je gewoon alle stuns/slow/fears dodgen in plaats van dat je te laat cast.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Kan iemand mij uitleggen wat smartcast is? Ik zit op werk dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn dit hier uit te leggen. :) Het klinkt als een extern programma ofzo???

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 14:35
Ken je karthus zijn q? of vayne haar tumble? Smartcast werkt namelijk op die manier, je druk de knop en en meteen word de skill gecast waar jij je muis op hebt staan of waar jij je muis geaimt hebt, als je janna speelt kun je zo een stuk sneller je shield casten op een ally want je slaat het klikken over. met ryze kun je je combo's een stuk sneller casten omdat je alleen de knoppen nog maar in hoeft te drukken. enz. enz. enz. Over het algemeen is smartcast een stuk sneller, het kost alleen een paar dagen spelen om er aan te wennen. Ik wil nu niet meer anders though.

Wisten jullie trouwens dat als je shift loopt je character automatisch een vijand aan gaat vallen als je er per ongeluk langs loopt? (in de jungle bijvoorbeeld). zo voorkom je dat je word afgemaakt terwijl je top keek en naar bot aan het lopen was. Dus als je dan iemand tegen komt zal je poppetje automatisch beginnen met auto attacken als ie iemand per ongeluk tegen komt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The two most important microing mechanisms in my opinion are smartcast and selfcast. Smartcast allows you to instantly cast a skill (except for self-buffs) at your cursor location without needing to aim and then click manually. Selfcast allows you to instantly cast a skill on yourself (heals, buffs) without needing to click on yourself. Both of them saves you a precious second, which could be the difference between life and death, kill or miss. The problem with smartcast and selfcast at the moment that discourages most players from using them (many don't even know what they are) because of the awkward default key setup. To smartcast, you have to press "shift" + skill key, which is difficult for many players because you have to basically shift your entire hand to smartcast, defeating the purpose of casting quickly. Selfcast exhibits the same problem by forcing you to press "alt" + skill key, very awkward. (if you are a pianist, you might do better).

how to do it?
when ingame you hit escape, in the options menu go to keybindings
scroll down to smartcast replace shift+q to q and now every time you hit q it will "autocast" it at the location of your cursor, without further need of clicking

Warning: doesn't work properly on all skills, so you need to test it

quote from some obscure site, ma leek me vrij duidelijk

edit :
op solomid.net stond er ook een duidelijke guide hieromtrent en een lijst van champs waar dit heel goed op werkt
@hieronder
ja het moet wat wennen, maar dat duurt niet zo lang, en nu ik het gewoon ben wil ik niet meer terug

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

naast testen is er aan wennen ook belangrijk!!

1 waar een smartcast bijna verplicht op moet zijn... malzahar, zijn pool en ult moet je tegelijk casten immers dan gaat je damage ver omhoog.

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik snap dat gezeur over dat smartcasten moeilijk is niet, iedereen heeft toch wel eens een fps gespeeld? Daar gebruik je toch dezelfde knoppen inclusief shift en alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Bij fps'en gebruik je 3 vingers voor wsad en dan houd je je pink nog over. bij league of legends heb je qwer waar je 4 vingers op staan, je mist dus nog een vinger voor shift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
smartcast is op sommige champions een must. Ik gebruik heb vooral op cassiopeia. Je kan dan bijvoorbeeld je W,Q,R allemaal tegelijk casten. Sick burst :)

Hier de guide over smartcast op solo mid: http://www.solomid.net/guides.php?g=5962

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Gragas zijn ult is ook gewoon goed te smartcasten... =_=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:23:
Gragas zijn ult is ook gewoon goed te smartcasten... =_=
ja maar ik snap dat met smartcast je je range van spell niet meer te zien krijgt wat ambetant kan zijn, maar dat is puur wennen, eenmaal je instinctief weet hoever die ongeveer komt heb je daar geen probleem mee
net zoals miss fortune haar ult, je kan die smartcasten maar dan heb je net iets minder visuele controle over de postionering van je ability

het is puur een kwestie van gewoonte, eenmaal je het gewoon bent ben je gewoon rapper dan iemand die het niet gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:32:
[...]

ja maar ik snap dat met smartcast je je range van spell niet meer te zien krijgt wat ambetant kan zijn, maar dat is puur wennen, eenmaal je instinctief weet hoever die ongeveer komt heb je daar geen probleem mee
net zoals miss fortune haar ult, je kan die smartcasten maar dan heb je net iets minder visuele controle over de postionering van je ability

het is puur een kwestie van gewoonte, eenmaal je het gewoon bent ben je gewoon rapper dan iemand die het niet gebruikt
Zelfde geld voor die cirkel stun van veigar, je wilt juist je tegenstander in de rand van de cirkel hebben, terwijl je het middenpunt van de cirkel moet aangeven... daar zou ik juist geen smartcast willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Smartcasten is zeker geen must.

Van alle 'pros' gebruikt een aantal smartcast, maar vele ook niet. Je kan jezelf ook aanleren om Q-muisclick heel snel te doen. Voor qwer+ignite heb ik minder tijd nodig, dan de animatie aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Smartcast is inderdaad geen must, beide manieren hebben zo hun ups en downs. Belangrijk is dat jij vind wat lekker werkt voor jou. Die paar miliseconden tijdswinst, zijn echt niet van levensbelang, zeker niet in normal games of de reguliere ELO regionen (alles tussen 0-1500 dunkt me). Voor skillshots, kan smartcasting heel handig zijn, voor combo's ook ideaal (denk aan bijv. Annie of Leblanc, waar je al je CDs in een fractie van een seconde er doorheen wilt jagen).

Probeer smartcast zeker, maar het is niet -de- manier waarop het spel gespeeld dient te worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Intruder schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:16:
[...]

Ook zijn sommige skills soms handig om in de laning phase op selfcast te zetten (morgana spellshield) en op shift + e laten voor smartcast, zo word je reactie tijd een stuk hoger en kun je gewoon alle stuns/slow/fears dodgen in plaats van dat je te laat cast.
Een paar patches geleden is de optie toegevoegd voor self+smartcast; het werkt normaal als een smartcast, maar als onder je cursor geen target zit, is het een selfcast. Erg handig voor spells als Black Shield en heals. (Als je goed kunt richten natuurlijk, je wil niet hebben dat als je mist met een Kayle ult, je hem op jezelf cast, da's zonde van de cooldown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Stiekem moest ik wel lachen :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mpWsr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Die snap ik even niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik denk: ss = miss (call) en gezien die chick op een motor zit zal die snel zijn wezen ganken bij Snappie88 en die raged nu dat er geen SS call gedaan is. :P Ofzo iets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/amumu.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/annie.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/caitlyn.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/gangplank.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/karma_en.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nocturne.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nunu.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/singed.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/sivir.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/talon_en.jpg
Generated door de f2pgen tool made by Bananenspin

Nice Amumu maar eens testen voor de jungle :D
Tevens is morgen de reset!
In this coming patch, League of Legends Season One will officially come to a close, and League of Legends Preseason Two will officially begin. All Season One rewards are being distributed, and we would like to take a moment to thank all those of you who participated and helped make our first competitive season such a smashing success.

[ Voor 12% gewijzigd door Spunkjah op 13-09-2011 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dreanor schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:57:
Ik denk: ss = miss (call) en gezien die chick op een motor zit zal die snel zijn wezen ganken bij Snappie88 en die raged nu dat er geen SS call gedaan is. :P Ofzo iets ...
Bijna, ik bedoel geen supersport dus -1 ;)

/me Snappie zit graag in z'n vrije tijd ook op z'n fiets Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/global/smileys/crossy.gif

Nog steeds brons hier trouwens, arme ik :(

[ Voor 4% gewijzigd door Snappie88 op 13-09-2011 08:33 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Oh noez de reset! En ik had net VraaJ ingehuurd om mijn Elo te pimpen, omdat ik geen internet heb :( Zat op 1500 en toen ging ik verhuizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil dit zeggen dat Dominion te spelen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Nee, Dominion komt voorlopig nog niet uit. Ik meende dat de vroegste geplande datum ergens in Q1 2012 is.

Maar zoals Riot het betaamd, zal hij uitgesteld worden tot Q4 2012 en daarna afgelast.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Laatst online: 22-07 14:18
yes elo reset! zit nog net in de Gold range (1578) dus free Jarvan+ Jarvan skin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Singed en Talon, Dik heb beide nog neit gespeeld en wilde Talno bijna kopen :)
Nou ik weet in idd geval wat ik vandaag ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wat een bagger pot daarnet.

Ik wou voor het eerst junglemumu (in normal queue) gaan ipv tankmumu. Ik koop spul, sta al klaar bij de blue... zegt nocturn ineens dat hij naar de wc moet. Ik dacht: arg moet ik solo top beginnen... Na +5mins kwam hij terug. enemy Jarvan was level 6 of 7, komt nocturn eraan en rambo bobt hem er in. Nog net kunnen voorkomen dat hij gekilled werd maar had niet veel gescheeld. Vervolgens zeg ik dat hij wat moet gaan killen of bot moet maar hij komt weer vrolijk top. Ik ga daar niet weg aangezien hij dan wel een feedmachine word. Uiteindelijke dus de hele game op toplane moeten spelen met smite en cloth armor + pots als starter. Niet chill dus. Nocturn blijft de hele tijd underlvled. Andere mensen lvlen ook niet lekker en ik haal te weinig last hits dus kan niet te veel items kopen. Kansloze defeat

Daarna nog een pot gedaan waarbij ik wel kon jungle. Beviel erg goed. Helaas wel verloren doordat ons team niet bij elkaar bleef en zij wel. Daarnaast maakte ze goed gebruik van de situatie's die daardoor ontstond. Jammer natuurlijk, maar draagbaarder dan de pot ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Gropah schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:03:
Wat een bagger pot daarnet.

Ik wou voor het eerst junglemumu (in normal queue) gaan ipv tankmumu. Ik koop spul, sta al klaar bij de blue... zegt nocturn ineens dat hij naar de wc moet. Ik dacht: arg moet ik solo top beginnen... Na +5mins kwam hij terug. enemy Jarvan was level 6 of 7, komt nocturn eraan en rambo bobt hem er in. Nog net kunnen voorkomen dat hij gekilled werd maar had niet veel gescheeld. Vervolgens zeg ik dat hij wat moet gaan killen of bot moet maar hij komt weer vrolijk top. Ik ga daar niet weg aangezien hij dan wel een feedmachine word. Uiteindelijke dus de hele game op toplane moeten spelen met smite en cloth armor + pots als starter. Niet chill dus. Nocturn blijft de hele tijd underlvled. Andere mensen lvlen ook niet lekker en ik haal te weinig last hits dus kan niet te veel items kopen. Kansloze defeat

Daarna nog een pot gedaan waarbij ik wel kon jungle. Beviel erg goed. Helaas wel verloren doordat ons team niet bij elkaar bleef en zij wel. Daarnaast maakte ze goed gebruik van de situatie's die daardoor ontstond. Jammer natuurlijk, maar draagbaarder dan de pot ervoor.
Dus jullie hadden een Nocturne lane? dat zegt al genoeg IMO, gewoon bij de champ select goed afspreken wie wat doet, want een mumu+ nocturne is nogal raar puur omdat ze allebei in de jungle het best tot hun recht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

yup, was een lane nocturn. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar dan moet je wel meedoen.

Merk btw wel vaker dat mensen spul gaan doen (WC/opruimen/etc) of pakken (eten/drinken) tijdens champ select, laden en eerste 90 seconde. Vind ik stront irritant. Daardoor kun je niks overleggen en zijn mensen soms/vaak te laat bij hun lane waardoor ze de eerste XP missen of erger nog, hun partner niet kunnen helpen in fight waardoor first blood valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ga nu afgeschoten worden, maar wat is Dominion? Ik speelde een dag of 3 terug voor de grap nog een potje LoL. (Ik heb sinds de splits, geen LoL meer gespeeld.. was een high ELO speler), ik zag dat Oracle's elixir greyed out was, ik wilde gaan counterwarden.

Toen ik ernaar vroeg in-game, zeiden ze dat dit alleen in Dominion mogelijk is?

Dus vandaar de vraag. Ik weet echt niks van de afgelopen maand of 2-4 zoiets?!(Mijn tijds-awareness is ook 0,0 de laatste tijd hehe) betreffende LoL.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:26

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Solo top Nocturne wordt vaker gespeeld hoor.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@kaluro2

Dominion is een game van Riot games binnen LoL, wat een beetje doet denken aan conquest van BF. Je moet punten overnemen. Heb je het merendeel van de 5 punten dan gaan de tickets van de tegenstander achteruit. Elke kill zorgt voor extra tickets voor je eigen team. Het moet wat sneller zijn dan LoL, ze gaan uit van potjes van 20 mins max, en meer PvP based dan LoL, waar je ook heel veel tegen creeps zit te vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Fanatic_FS schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:16:
Solo top Nocturne wordt vaker gespeeld hoor.
Ik heb het nog nooit gezien.. er zijn bovendien veel betere soloers zoals singed/jarvan/morde naar mijn mening
vooral omdat nocturne best scuishy is en die lifesteal ook te wensen over laat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Precies geef mij maar een Jungle Nocture en een solo top voor Morde, laat Brand mooi mid Clearen en Caitlyn met Morgana at Bot.
Tot nu toe een onverslaanbare combi gebleken in Normals.
De solo top en mid en Jungle uitlevelen de 2 1 2 spelers van de tegenstanders met gemak 3 tot 4 lvl's
Onze Noc ganked tot nu toe eerst bot mee, meestal first blood en 2de kill, schiet door naar Mid als daar een onoplettende tegenstander staat en pakt daarna na een paar neutral mob's
Top pakt hij pas mee aan als hij een tijdje zoek is geweest en de mensen het minder verwachten.

De teamfights zijn uitermate vermakelijk als het merendeel van je team lvl's voorloopt en ook qua item build voorstaat.
Meestal halen we de 25 minuten niet meer voor de surrender :D

(al moet ik zeggen dat het team van gisteren tegen slim in de jungle was gekropen, wij riepen direct all miss maar helaas had onze Noc het te laat door en was het first blood voor de tegenstanders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
kaluro2 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:13:
Ik ga nu afgeschoten worden, maar wat is Dominion? Ik speelde een dag of 3 terug voor de grap nog een potje LoL. (Ik heb sinds de splits, geen LoL meer gespeeld.. was een high ELO speler), ik zag dat Oracle's elixir greyed out was, ik wilde gaan counterwarden.

Toen ik ernaar vroeg in-game, zeiden ze dat dit alleen in Dominion mogelijk is?

Dus vandaar de vraag. Ik weet echt niks van de afgelopen maand of 2-4 zoiets?!(Mijn tijds-awareness is ook 0,0 de laatste tijd hehe) betreffende LoL.
Check de fipo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:13:
Ik ga nu afgeschoten worden, maar wat is Dominion?
soort van domination game mode waarbij je punten moet vasthouden, nieuwe map

ik heb gisteren ook een afschuwelijke game gespeeld, het ging goed op allebei de teams waren gewoon slecht bezig, niemand blonk uit en ik speelde met teemo was 3/1/1 na 3 minuten maar ik was al vrij moe en ook niet goed aan het spelen
ergens vrij vroeg wil er iemand uit mn team consistent gaan surrenderen vanaf 20 min tot 40 min ingame en ik hem gewoon gezegd heb: stop ermee we kunnen nog steeds winnen
met als logisch gevolg dat ik nog wat Fuck u naar mn hoofd geslingerd krijg
het probleem was dat ik uiteindelijk de beste op mn team bleek en dat ik heel het enemy team altyd achter mij chasete vanaf ze me maar zagen

geen teamwork bij ons en geen enkele deftige teamfight
gelukkig door shrooms en blind heb ik tryn en talon verschillende keren van me kunnen houden en paar k gekilled maar bij het minste dat er "teamfight" was zaten ze op mijn dak

2v2 in river ik denk ik ga ze vlug helpen, vijand loopt net bosje in wanneer ik toekom, mijn teammates draaien zich om en lopen weg
komt er uit dat bosje 3 man op mij springen , lol ; de hele game lang geen team communication , geen samenwerking

game duurt uiteindelijk al vrij lang zo ongeveer 80 minuten en het staat 90-93 in kills
bij hen 2 inhibs down bij ons 1
doen we baron en op miraculeuze manier was de laatste push in team en winnen we

teemo score 25/21/23
nadeel van met teemo spelen op slecht team, ik carry maar sterf elke keer ik iets goed deed bij gebrek aan backup, zelf ook wel paar fouten gemaakt uit vermoeidheid
vrij episch slechte game al bij al, veel te lang geduurd voor zo'n stom spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Mjah maar de score 90-93 lijkt toch wel een indicatie dat er vanuit jou team wel een vorm van samenwerking zat?
Of zie ik dat nou verkeerd en heb je solo zoveel gekilled.

[ Voor 0% gewijzigd door Vocalise op 13-09-2011 12:32 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:11:
Nee, Dominion komt voorlopig nog niet uit. Ik meende dat de vroegste geplande datum ergens in Q1 2012 is.
Waar baseer je je op ?

Het laatste wat ik hoorde is dat de patch uitgesteld is naar "iets" later, maar begin 2012 lijkt me wel heel lang te duren nog voor ze het gaan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Is denk ik gebasseerd op eerdere ervaringen met ... Lava Chamber en andere beloftes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
precies Lava chamber hebben ze ook al weet ik het hoe lang geleden aangekondigd.. en toen was het van ja die komt november 2010, ook niks van gezien. project shiny is ook niks geworden, Dominion zou uiterlijk de laatste week van augustus komen.. nou is deze Patch ook alweer uitgesteld. Riot staat gewoon bekend om alles uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Laatst online: 02-08 09:26
2 dagen geleden stond er anders wel dat gepinned dat domion kwam met de talon en de ladder reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Dreanor schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:14:
Is denk ik gebasseerd op eerdere ervaringen met ... Lava Chamber en andere beloftes?
Dominion is anders al wel op 2 beurzen gespeeld (Gamescon & PAX). Waren ze toen d'r tijd ook al zo ver met Lava Chamber?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Observer mode is ook al gebruikt op een beurs, nog steeds niet gereleased, maar op streams word nu wel weer de observer spell gebruikt...

Ik zeg valve time < riot time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basketnoobj3 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:23:
yes elo reset! zit nog net in de Gold range (1578) dus free Jarvan+ Jarvan skin :D
nice, wat krijg je met zilver? Ook jarvan maar andere skin of alleen maar een zilvere plak? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
alleen zilveren plak, en een zilveren badge op het forum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vocalise schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:02:
Mjah maar de score 90-93 lijkt toch wel een indicatie dat er vanuit jou team wel een vorm van samenwerking zat?
Of zie ik dat nou verkeerd en heb je solo zoveel gekilled.
nee zoals ik al zei waren beide teams slecht aan het spelen, teamwork heeft zich gedurende zo goed als de hele match beperkt tot max 3 van ons team die samen waren,
gelukkig pushte de tegenstander ook niet de hele tijd met hun 5 anders waren we zeker verloren
het aantal kills lag zo hoog puur door slechte plays van ons en van hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Aaah k was benieuwd :)
Ach ik mag niets zeggen, heb van de week een Shaco game gespeeld, ging toch maar bot met onze Caitlyn maar ik ben echt heel slecht in melee, last hitten was in mijn ogen bijna onmogelijk zonder een harass van de tegenstanders, zijn Ult is msschien best ok, maar had de Red buff, kloon mezelf om een tower te dodgen en mijn kill te halen, echter de vijand ziet mij met mijn red buff en mijn mirror zonder buff..... mjah dan is het zo gepiept natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Vocalise schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:49:
Aaah k was benieuwd :)
Ach ik mag niets zeggen, heb van de week een Shaco game gespeeld, ging toch maar bot met onze Caitlyn maar ik ben echt heel slecht in melee, last hitten was in mijn ogen bijna onmogelijk zonder een harass van de tegenstanders, zijn Ult is msschien best ok, maar had de Red buff, kloon mezelf om een tower te dodgen en mijn kill te halen, echter de vijand ziet mij met mijn red buff en mijn mirror zonder buff..... mjah dan is het zo gepiept natuurlijk.
Shaco is sinds dat hij er is al bugged. Met name zijn ult. Ergens op twitter had ik gelezen dat er een eventuele fix komt voor shaco ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last hitten met een caitlyn in je lane is sowieso lastig :)
Wat betreft de nieuwe rotatie, ik ga definitely talon proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik speel niet graag non casters, puur gewoonte ik weet het, maar Shaco is en blijft een uitzondering samen met Warwick. Er is iets aan deze 2 die me triggeren toch melee te leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wat je bedoelt, had er eerst grote moeite mee, maar na enige tijd kan ik er toch wel mee omgaan.
Je moet een keer met tryndamere hebben gespeeld en squishies in 2 klappen hebben geslacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Nice Talon in de rotation. Vind Kat echt geweldig om te spelen, hoewel ze vrijwel nutteloos is naarmate spelers weten hoe ze gecountered moet worden :X

Voor de mensen die ervaring met Talon hebben: eerst brutalizer of bf sword?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Trynada met zijn Ik kan niet dood ult?
Mjaaaah snap je punt helemaal daarom is ww een van mijn favoriete non casters, mensen rennen weg als je boven lvl 12 zit en je items hebt kunnen bouwen.
Ik ben blij als ik een goede! trynda in het team heb zitten, maar een dude met een zwaard dat 1 1/2 keer zo lang is als hijzelf, not my cup o tea :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Tjukkie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:24:
Nice Talon in de rotation. Vind Kat echt geweldig om te spelen, hoewel ze vrijwel nutteloos is naarmate spelers weten hoe ze gecountered moet worden :X

Voor de mensen die ervaring met Talon hebben: eerst brutalizer of bf sword?
Ik zeg Brutalizer, die hoort bij mij gewoon in de core build. Na brutalizer ga je toch beetje de survivalbility toe. want je bent een melee en squashy en je hebt je farm hard nodig! dus daarna ga ik meestal naar triforce. BF sword vind ik zelf dat je die pas pakt als je alleen nog maar meer damage nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon keihard BT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 11:55
Ik doe meestal brutalizer->phage->B.F sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Pathology schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:53:
Ik doe meestal brutalizer->phage->B.F sword.
waarom phage? Is Talon niet burst dmg en get the fck out als enemy nog niet neer is? :D

Thnx voor de replies guys. Denk dat ik Brutalizer > IE/Trifi ga. Ik zie sommige builds met een Sheen rush, why...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:26

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Tjukkie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:08:
[...]

waarom phage? Is Talon niet burst dmg en get the fck out als enemy nog niet neer is? :D

Thnx voor de replies guys. Denk dat ik Brutalizer > IE/Trifi ga. Ik zie sommige builds met een Sheen rush, why...
phage zorgt voor slow = bonus dmg van passive.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Laatst online: 18-09 11:55
Fanatic_FS schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:13:
[...]

phage zorgt voor slow = bonus dmg van passive.
Die bonus damage vind ik niet eens zo interessant, die slow is wel handig. Maar vooral de +health en het feit dat het een component van triforce is vind ik handig.
Talon is een melee burst en vrij mobiel maar hij heeft toch een lage HP pool. Zijn skillset is dichotoom: als je gaat voor de kill gebruik je alles offensief, maar heb je niks meer over om defensief te gebruiken(behalve eventueel flash). Hierdoor vind ik wat health toch wel fijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik vind Karma erg interesant. Zojuist 2 potjes gespeeld waarvan mijn first time met een maat van mij beetje troll game werd (dankzij me maat die na mij soraka kiest, ook clear voyance neemt en locked). :P

Dus, dan moeten we wel samen in 1 laan gaan en cait solo top, ik bedoel ik moet soraka wel ondersteunen die tank gaat (zoals hij zelf zegt). Maar omfg wat gingen we lekker, we raapten al snel kills op en wonnen met gemak de match. :P

Alleen ik ben nog niet echt uit hoe ik Karma bouw en moet nog steeds wennen aan haar ulti. :) Tips zijn weer welkom!

• SaphuA
Wat een hoop bug fixes deze patch, nice :)

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
De nieuwe champion zit nog niet tussen de update?

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• DivineNL
  • Laatst online: 18-09 10:17
Jawel maar volgens mij hebb en ze gefaild want ik denk dat 1 van die 2 vids Riven moest zijn en de andere de update, nu hebben ze 2x de patch vid laten zien XD

Verwijderd

Zijn er patch notes beschikbaar ?

Verwijderd

New Skins in the Store
Redeemed Riven
Crimson Elite Riven

PVP.net Store
You can now search for runes based on rune attributes, descriptions, and effects
Search no longer looks through unnecessary data when bringing up results
Redesigned the store navigation (now featured on the left side)
Redesigned the Runes and Skins tab
Added a standalone “unlock” button to store items

PVP.net v1.43
Ticker messaging has been improved to now more accurately relay the state of the platform
Improved the startup times for PVP.net
Feature items and sale items now show the percentage discount for sales
Sale and featured items are now properly labeled

League of Legends v1.0.0.125
Riven, the Exile
Broken Wings: Riven steps forward and lashes out in a series of powerful sword slashes. This ability can be activated up to 3 times in a short period.
o 1st Use/2nd Use: Deals damage to a small area in front of her
o 3rd Use: Jumps into the air and slams downward, causing a larger impact nova that deals damage and knocks nearby enemies back.
• Ki Burst: Riven damages and stuns nearby enemies.
• Valor: Riven dashes forward and gains a shield for a short duration.
• Blade of the Exile (Ultimate): Riven's sword reforms, giving her a percentage multiplier on her total attack damage, extended range on her damaging abilities and basic attacks and the ability to use Wind Slash once.
o Wind Slash: While Blade of the Exile is active, Riven can reactivate the ability to emit a large shockwave that deals damage to all units hit based on their missing life.
• Runic Blade (Passive): Riven's abilities charge her blade, causing her to do bonus damage on her next autoattack. Riven can store up to 3 charges, but only expends one at a time.

Ashe
• Fixed a bug where Frost Shot was not draining Mana properly

Brand
• Conflagration range reduced to 625 from 675
• Pillar of Flame damage reduced to 75/120/165/210/255 from 80/125/170/215/260

Caitlyn
• Fixed a bug where Ace in the Hole would fail to reset cooldown if Karthus or Kog'Maw died during its windup

Cho'gath
• Adjusted the animation speed of his run while he has stacks of Feast

Ezreal
• Essence Flux will now break spell shields

Garen
• Decisive Strike attack damage ratio decreased to 1.4 from 1.5
• Judgment
o Damage per second reduced to 50/90/130/170/210 from 60/100/140/180/220
o Bonus attack damage ratio increased to 1.4 from 1.2

Jarvan IV
• Added a targeting ring to Cataclysm
• Fixed a bug where Cataclysm was dealing less damage than intended at rank 2 and 3
• Fixed an issue where certain skins had inconsistent model sizes

• Fixed a bug where using a summoner spell would sometimes consume Karma's mantra charge

Kassadin
• Void Stone magic damage reduction increased to 15% from 10%
• Null Sphere missile speed increased to 1400 from 1150
• Nether Blade base damage increased to 30/45/60/75/90 from 20/30/40/50/60

Leona
• Recommended items updated to include Ionian Boots of Lucidity and Trinity Force

Malphite
• Fixed a bug where the armor value in the tooltip was not rounding

Mordekaiser
• Iron Man
o Shield regeneration adjusted to 30% at all levels from 25/27.5/30%
o Shield regeneration is now half effective versus minions
• Mace of Spades bonus damage reduced to 65% from 75%
• Siphon of destruction no longer adds additional shield for each unit hit

Nidalee
• Pounce cooldown reduced to 3.5 seconds from 4 seconds
• Aspect of the Cougar armor and magic resistance increased to 10/20/30 from 10/15/20

Nocturne
• Unspeakable Horror leash range reduced to 525 from 550

Nunu
• Basic attack range increased to 125 from 100
• Consume range increased to 125 from 100

Olaf
• Base armor increased to 20 from 17
• Reckless Swing Mana cost reduced to 0 from 50 (Health cost remains)

Orianna
• Basic attack range reduced to 500 from 550
• Command: Attack
o Cast range reduced to 800 from 900
o Mana cost increased to 50/55/60/65/70 from 40/45/50/55/60

Poppy
• Heroic Charge
o Fixed a bug where movement commands before the initial collision could prevent the second part of the spell from occurring
o Fixed a bug where Poppy would not attack the correct target after using Heroic Charge

Rammus
• Damage per level increased to 3.5 from 2.75
• Rammus can now immediately switch between Defensive Ball Curl and Powerball
• Defensive Ball Curl
o Magic damage return adjusted to 20/30/40/50/60 from 22/26/32/38/46
o Cast time removed
o Now correctly displays the armor amount in the tooltip when defensive ball curl is active

Shaco
• Jack-in-the-Box
o Boxes are now immune to damage while stealthed if the source cannot see them
o Jack in the Box trigger radius reduced to 325 from 400 to mitigate cases where it fears targets and they run out of range, rendering the Box unable to attack
o Fixed a bug where Jack in the Boxes could be seen by stealthed enemies
o Fixed a bug where Jack in the Boxes could be seen in brush or through fog of war while not stealthed if an enemy was nearby
o Fixed a bug where Jack in the Boxes would sometimes stop attacking targets if they both were in brush
o Fixed a bug where Jack in the Boxes could activate but fail to fear targets moving near the edge of its range
o Fixed a bug where turrets would always attack Jack in the Boxes first
o Improved Jack in the Box AI
 Boxes will hard lock onto the closest champion that has damaged Shaco recently, or that Shaco has damaged
 Boxes will soft lock onto other non-neutral-monsters they attack (they will prefer to keep attacking that target)
 We plan more Box AI improvements in the future!

Shen
• General
o Base damage increased to 57.875 from 56.875
o Damage per level increased to 3.375 from 3.075
o Base armor increased to 23 from 22
• Vorpal Blade
o Base damage increased to 70/115/140/175/210 from 50/90/130/170/210
o Heal increased to 18/26/34/42/50 from 10/20/30/40/50 (over 3 seconds)
o Damage ability power ratio increased to 0.75 from 0.65
o Heal amount no longer increases with ability power
• Feint ability power ratio increased to 0.75 from 0.6
• Shadow Dash taunt duration increased to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds from 0.8/1.1/1.4/1.7/2 seconds
• Stand United
o Ability power ratio increased to 1.5 from 1.0
o Energy cost reduced to 0 from 50

Singed
• Attack range increased to 125 from 100
• Fling range increased to 125 from 100

Sion
• General
o Base Mana increased to 240 from 200
o Mana per level increased to 40 from 25
o Base Attack Speed increased to .625 from .591
o Base Movement Speed increased to 320 from 315
o Now gains 1.25 Magic Resist per level
• Fixed a bug where Enrage’s Health cost was being subtracted at the wrong time, causing health drain from things like Sunfire Cape

Skarner
• Crystal Slash
o Physical Damage increased to 25/40/55/70/85 from 20/35/50/65/80
o Magic Damage increased to 24/36/48/60/72 from 20/32/44/56/68
• Fracture
o Missile Speed increased to 1800 from 1600

Sona
• Aria of Perseverance heal amount adjusted to 40/60/80/100/120 from 25/50/75/100/125

Taric
• Imbue
o Cast range increased to 750 from 625
• Shatter
o Armor aura range increased to 1000 from 600
o Taric now loses the passive armor bonus instead of the armor aura upon activation
o Cooldown reduced to 10 seconds from 16 seconds
o Damage reduced to 60/105/150/195/240 (+0.4 ability power) from 100/150/200/250/300 (+0.5 ability power)
• Dazzle
o Stun duration is now always 1.5 seconds from 1-2 seconds
o Cast range reduced to 625 from 650
o Missile speed increased to 1400 from 1050
o Minimum damage increased to 40/70/100/130/160 (+0.4 ability power) from 20/40/60/80/100 (+0.2 ability power)
o Maximum damage reduced to 80/140/200/260/320 (+0.8 ability power) from 80/160/240/320/400 (+1.0 ability power)
• Radiance (Remake)
o Taric slams the ground dealing 150/250/350 (+0.6 ability power) magic damage to nearby enemies. For the next 10 seconds, Taric gains 30/50/70 Attack Damage and Ability Power and grants nearby allies half the bonuses. 100/90/80 second cooldown.

Vladimir
• Transfusion now counts as a single target ability for items such as Rylai's Crystal Scepter

General
• Moonflair Spellblade, Cloak and Dagger, and Eleisa's Miracle now give 35 tenacity, up from 25
• You can now use multiple Health or Mana Potions while you have one active which will queue them up to be used after the previous completes (maximum 5 stacks)
• You can now Smart Cast items (you have to manually bind the hotkeys)
• Clones now correctly show their own stats
• Clones that are meant to deceive now have a hero minimap icon
• Creep camp minimap icons are now more consistent; clairvoyance and wards will now properly update the map icons
• Lux, Malphite, Maokai, Kog'Maw, Gragas and Xin Zhao's tooltips properly display numbers in their passives as they update.
• Consumable items will not be removed from recommended item lists after being purchased
• Removed the word “sleeps” from Cleanse’s tooltip
• Traps (Teemo, Caitlyn, Nidalee) will now show the area they trigger in when cast
• Fixed a bug that caused “Can’t Move While Casting” to be displayed multiple times for one instance
• Fixed a bug where Akali and Wu-Kong could get stuck in their dash animations
• Fixed a bug where Guardian Angel's particle would sometimes persist
• Fixed a bug where you could Smite Baron from behind his den
• Fixed a bug that sometimes caused the edges of the screen to appear black when moving the camera
• Fixed a rare bug with teleport causing it to not function properly

• DivineNL
  • Laatst online: 18-09 10:17
Ik wil champion spotlight :( xD

Verwijderd

misschien ligt het aan mij maar ik heb nog steeds geen patch en nog steeds geen ELO reset?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Servers zijn ook nog niet down, dus ik vermoed dat het onderhoud nog niet gestart is. Wel een mooie patch verder! Leuke buffs voor Shen en Rammus, maakt tanken weer wat leuker :) En ongelooflijk veel bugfixes; je kunt duidelijk merken dat ze een week extra gehad hebben.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Morde krijgt wel een harde nerf :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• basketnoobj3
Yes Rammus buff! leuke champion om te junglen, Shen vind ik ook wel terecht, was niet echt viable meer na al die nerfs

Verwijderd

• You can now use multiple Health or Mana Potions while you have one active which will queue them up to be used after the previous completes (maximum 5 stacks)

Zalig !

• Fixed a rare bug with teleport causing it to not function properly

Yay !

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Flapmo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:16:
Morde krijgt wel een harde nerf :).
Terecht ook wel vind ik. Morde was echt een verschrikkelijke pubstomber en dat hij zoveel shield kon halen uit minions was gewoon dom. Hoe hij nu gaat werken is logischer. :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:22:
Olé. Daar heb ik zoveel potions mee verprutst :( Mooi dat het nu op deze toch wat intuitievere manier gaat werken.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Cloud schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:25:
[...]

Terecht ook wel vind ik. Morde was echt een verschrikkelijke pubstomber en dat hij zoveel shield kon halen uit minions was gewoon dom. Hoe hij nu gaat werken is logischer. :)

[...]

Olé. Daar heb ik zoveel potions mee verprutst :( Mooi dat het nu op deze toch wat intuitievere manier gaat werken.
Ik vind het half terecht, ja morde was een pubstomper maar dat was niet omdat hij OP was maar omdat gemiddelde pubplayer te vaak heeft gehoord dat hij OP is. Ze durven early game niet al te veel te harassen en dan wordt morde wel OP. Pak je hem meteen early game aan dan is het allemaal prima te behappen.

Een morde die je early game wat farm denied kan later vrij weinig doen imo. Daarnaast focus je een morde shield+morde zo dood als morde te veel AP gaat (Vmans 1v1 variant) en indien morde defensive gaat voor het team doet hij vrij weinig damage.

[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 14-09-2011 10:29 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1 ... 26 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.