rechtsboven het chatvenster kun je op zo'n sterretje klikken dat meer opties bevat. Eén daarvan is 'Connect on Startup' oid, gewoon aanvinken en je komt er altijd automatisch in.bloodyus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:32:
Klopt het dat LoL niet de manual gekozen channels opslaat? Iedere keer dat ik LoL opstart moet ik opnieuw het GoT intypen om te joinen.. Klopt dit?
Daarnaast ben ik verbaasd over de 'mist' die er over ranked games hangt hier op het forum.
Ik ben zelf nog maar lvl 20, maar voor mijn gevoel is het als je eenmaal lvl 30 bent echt een grote stap om (je eerste) ranked games te gaan spelen. Dit gevoel krijg ik door de posts op dit forum
Mijn point being: is er echt zo'n groot verschil in niveau / belangrijkheid tussen ranked en normal games?!?
Je kan bij de instellingen kiezen dat hij automatisch het GoT kanaal joined wanneer je lol opstart. Instellingen staan.bloodyus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:32:
Klopt het dat LoL niet de manual gekozen channels opslaat? Iedere keer dat ik LoL opstart moet ik opnieuw het GoT intypen om te joinen.. Klopt dit?
Daarnaast ben ik verbaasd over de 'mist' die er over ranked games hangt hier op het forum.
Ik ben zelf nog maar lvl 20, maar voor mijn gevoel is het als je eenmaal lvl 30 bent echt een grote stap om (je eerste) ranked games te gaan spelen. Dit gevoel krijg ik door de posts op dit forum
Mijn point being: is er echt zo'n groot verschil in niveau / belangrijkheid tussen ranked en normal games?!?
Ranked wil je zo goed mogelijk doen omdat je hiervoor elo krijgt. Het is daardoor uitermate vervelend dat er dan mensen zijn die de game voor je "verpesten" omdat ze gaan feeden/afk gaan etc.
Verder vind ik ranked een stuk leuker omdat je vaak een beter teamsetup hebt. Je hebt bijna altijd de standaard meta (jungler, support/ad carry bot etc.) Terwijl er in normal vaak mensen kiezen wat ze willen spelen. Maakt vaak niet uit wat de rest kiest. En ja ik doe dat soms ook wel is omdat ik een nieuwe champ heb gekocht. Heb dikwijls een team gehad met 4 ap carrys en een tank.
[ Voor 24% gewijzigd door axel101 op 08-09-2011 11:42 ]
League of Legends EUW: IBullit
Wat ik leuk vind aan ranked games is de draft mode. Hierin kiest iedereen omstebeurt een champ. en kun je zien wat de tegenstander kiest. Hierdoor kun je dus counterpicken of je strategie hierop aanpassen. Teams zijn zo veel gebalanceerder dan in de meeste normals.bloodyus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:32:
Daarbij is ranked over het algemeen iets serieuser dan een normal game. Iedereen doet wat beter zijn best (en raged meer als je verliest) en gebruikt normal meer om alleen maar wat aan te kloten.
Verwijderd
Je hebt sowieso geen blind picks meer en er wordt een vaste meta aangehouden (vaak).
solo top / jungle / ap mid / ad + support bot daarnaast kunnen de twee teams ieder 2 heroes bannen (zijn vaak vaste bans, amumu/orianna/annie/morde etc).
Waar in normal het vaak meer getroll is en er haast geen rekening wordt gehouden met de meta (2 carries bot & what have you).
solo top / jungle / ap mid / ad + support bot daarnaast kunnen de twee teams ieder 2 heroes bannen (zijn vaak vaste bans, amumu/orianna/annie/morde etc).
Waar in normal het vaak meer getroll is en er haast geen rekening wordt gehouden met de meta (2 carries bot & what have you).
en het meest frustrerende aan normal games zijn mirror lane setups -.-' vind ik echt zooo schijt irritant, en dat voorkom je ook met ranked. De gameplay is gewoon een stuk leuker. maar het kan erg frustrerend zijn.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Dat is wel cool dan inderdaad, dat je om de beurt moet kiezen. Ik zag zoiets al tijdens de live LoL-games in Keulen(?) tijdens de Gamescon, maar ik dacht dat dat speciaal voor die gelegenheid zo was geïmplementeerd.
Maar hoe werkt die 2 hero ban eigenlijk? Wie in je team mag die kiezen? De eerste die op 'Play Now' heeft geklikt?
Waar ik overigens wel moe van word is de meta-game.. Ik vind het gewoon raar dat iets of iemand ooit bepaald heeft dat 1 top, 1 mid, 1 jungle en 2 bottom moeten. Laat zoiets gewoon afhangen van het moment. Wees eens creatief en begin met drie boven, om daar die ene tegenstander te ownen en mid 1 en bot 1...
Of is dit heel naïef?!
Maar hoe werkt die 2 hero ban eigenlijk? Wie in je team mag die kiezen? De eerste die op 'Play Now' heeft geklikt?
Waar ik overigens wel moe van word is de meta-game.. Ik vind het gewoon raar dat iets of iemand ooit bepaald heeft dat 1 top, 1 mid, 1 jungle en 2 bottom moeten. Laat zoiets gewoon afhangen van het moment. Wees eens creatief en begin met drie boven, om daar die ene tegenstander te ownen en mid 1 en bot 1...
Of is dit heel naïef?!
Verwijderd
Als je die gozer niet owned, dan loop je achter. Een level 1 fight gebeurd weleens waar hier en daar.
De volgorde werkt (denk ik) op basis van je elo. Degene met de hoogste elo is team 'captain' denk ik.
Ja het is best okay. Gewoon communiceren wie wat gaat spelen.
Zo komt het wel eens voor dat iemand solo top gaat, faalt en dan 25 min in de game in /all zegt "i cant solo top"
Ja dit soort dingen zijn weer vitaal. Dus communicatie is half het werk
De volgorde werkt (denk ik) op basis van je elo. Degene met de hoogste elo is team 'captain' denk ik.
Ja het is best okay. Gewoon communiceren wie wat gaat spelen.
Zo komt het wel eens voor dat iemand solo top gaat, faalt en dan 25 min in de game in /all zegt "i cant solo top"
Ja dit soort dingen zijn weer vitaal. Dus communicatie is half het werk
Dat is inderdaad voor ranked. Degene die boven aan in de lijst staat (team1 & team2) mag 2 champs bannen.bloodyus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:04:
Dat is wel cool dan inderdaad, dat je om de beurt moet kiezen. Ik zag zoiets al tijdens de live LoL-games in Keulen(?) tijdens de Gamescon, maar ik dacht dat dat speciaal voor die gelegenheid zo was geïmplementeerd.
Of is dit heel naïef?!
Daarna gaat het kiezen van champsop deze volgorde: 1,2,2,2,2,1 (= 10champs = 2 teams
Hoe wordt bepaald welk team begint met kiezen? Ik neem aan dat dit met een soort cointoss gebeurd?!axel101 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:09:
[...]
Dat is inderdaad voor ranked. Degene die boven aan in de lijst staat (team1 & team2) mag 2 champs bannen.
Daarna gaat het kiezen van champsop deze volgorde: 1,2,2,2,2,1 (= 10champs = 2 teams)
Ik ben min of meer nieuw bij lol. Ik vind het een erg leuk spel dus ik speel het vrij vaak. Ik ben echter niet heel goed (als in heel slecht).
Bijvoorbeeld. Ik vind Sivir leuk om mee te spelen maar ze kan als ze alleen staat geen klap tegen andere champions. Ze kan niet stunnen/silencen oid en doet alleen maar veel damage vanwege haar ricochet. Voeg daar aan toe dat ze weinig leven heeft. Het resultaat was dus dat ik in een potje een keer 1/11/6 stond met 180 minion kills (de rest ~50) maar er werd wel op mij gerant dat ik noob was en expres aan het feeden was. Vervolgens werd ik ook nog gereport... Wtf, ik was lvl 3!
Op die manier is er geen donder aan dus heeft iemand adviezen? Of een plek waar je veel informatie in dat opzicht kan vinden?
Bijvoorbeeld. Ik vind Sivir leuk om mee te spelen maar ze kan als ze alleen staat geen klap tegen andere champions. Ze kan niet stunnen/silencen oid en doet alleen maar veel damage vanwege haar ricochet. Voeg daar aan toe dat ze weinig leven heeft. Het resultaat was dus dat ik in een potje een keer 1/11/6 stond met 180 minion kills (de rest ~50) maar er werd wel op mij gerant dat ik noob was en expres aan het feeden was. Vervolgens werd ik ook nog gereport... Wtf, ik was lvl 3!
Op die manier is er geen donder aan dus heeft iemand adviezen? Of een plek waar je veel informatie in dat opzicht kan vinden?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
R420R, ik denk dat het gewoon een kwestie van oefenen is. Na verloop van tijd zul je bijvoorbeeld bepaalde "plays" gaan inzien en zien wanneer je moet ganken en wanneer je moet rennen. Daarnaast goede communicatie met je team is een MUST. Dat is waarom ik ook 9 van de 10 games pre-made doe en we allemaal op TS zitten zodat we snel met elkaar kunnen praten.
Daarnaast zou ik bijv voor builds van champs ff kijken op mobafire. http://www.mobafire.com/ Daar staan overigens ook wat strats en plays uitgelegd! Succes!
als je een keer zin hebt in een gamepje zou ik zeggen, invite RoasteR maar!
Daarnaast zou ik bijv voor builds van champs ff kijken op mobafire. http://www.mobafire.com/ Daar staan overigens ook wat strats en plays uitgelegd! Succes!
als je een keer zin hebt in een gamepje zou ik zeggen, invite RoasteR maar!
Waar wij vooral moe van worden is een solo ganker die in het begin een positief verschil maakt maar daarna op lvl 16+ niet bij de teamfights engaged maar solo gaat roamen en dan door 3 man gepakt wordt non stop.
Dan wordt het gold verschil en 5 vs 4 wel erg snel merkbaar.
Dat je als Trynda inderdaad een teleport used om in base de toren en inhibitor pushed als wij met 4 vs 5 een teamfight rekken en duwen is slim en positief maar om dan in de jungle te roamen en achterlangs in de pack te lopen om zonder 1 hit dood te gaan meh.
Dan wordt het gold verschil en 5 vs 4 wel erg snel merkbaar.
Dat je als Trynda inderdaad een teleport used om in base de toren en inhibitor pushed als wij met 4 vs 5 een teamfight rekken en duwen is slim en positief maar om dan in de jungle te roamen en achterlangs in de pack te lopen om zonder 1 hit dood te gaan meh.
Verwijderd
Die is dus een beetje blijven hangen in zijn jungle rol
Over junglen gesproken, ik wil fiddle jungle gaan proberen. Er worden cdr glyphs aangeraden op solomid.net, die heb ik niet en behalve het feit dat ze onwijs duur zijn is IP schaars tegenwoordig. Zijn deze glyphs nodig (zoals by trynd, daar _moet_ je gewoon attackspeed glyphs hebben) of kun je gewoon als alternatief flat ap of mr gebruiken? Iemand ervaringen met fiddle jungle?
Verwijderd
Heb je niet nodig is gewoon leuk om te hebben. Allebij de runes die je noemt zijn prima.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:46:
Die is dus een beetje blijven hangen in zijn jungle rolOver junglen gesproken, ik wil fiddle jungle gaan proberen. Er worden cdr glyphs aangeraden op solomid.net, die heb ik niet en behalve het feit dat ze onwijs duur zijn is IP schaars tegenwoordig. Zijn deze glyphs nodig (zoals by trynd, daar _moet_ je gewoon attackspeed glyphs hebben) of kun je gewoon als alternatief flat ap of mr gebruiken? Iemand ervaringen met fiddle jungle?
Verwijderd
Toen ik de guide op solomid volgde betreffende fiddle jungle merkte ik dat als je blauwe buff hebt en de masteries en die runes je drain (weet niet meer op welk level juist) kunt heractiveren als je vorige net afgelopen is :]
Very nice to have dus als je dragon wilt solo-en op lvl5.
Very nice to have dus als je dragon wilt solo-en op lvl5.
Lolollolol,
Mijn elo atm is zo laag dat de meta is veranderd.
Laning phase tot lvl 4 en daarna nonstop teamfights zonder objectives.
Ik begrijp mijn teammates niet en hun mij.
-300 elo in een week is best imba, ik denk dat ik deze week 1/10 potjes heb gewonnen. Ik snap t niet. Ik heb nu +20 uur aan lolreplays van faal acties van de teams die ik atm krijg.
Mijn elo atm is zo laag dat de meta is veranderd.
Laning phase tot lvl 4 en daarna nonstop teamfights zonder objectives.
Ik begrijp mijn teammates niet en hun mij.
-300 elo in een week is best imba, ik denk dat ik deze week 1/10 potjes heb gewonnen. Ik snap t niet. Ik heb nu +20 uur aan lolreplays van faal acties van de teams die ik atm krijg.
Zou zeggen, maak er een mooie video van
Surfin' paradise!
Je wordt per team gesorteerd op je ELO. Dus de hoogste ELO mag altijd bannen en de laagste moet als laatste kiezen. En wie eerst mag bannen is random.bloodyus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:19:
[...]
Hoe wordt bepaald welk team begint met kiezen? Ik neem aan dat dit met een soort cointoss gebeurd?!
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 08-09-2011 22:14 ]
Draft pick komt ook naar Normal games hé
Ik hoop stiekem dat dat met het komende onderhoud meteen mee komt. Dat zou wel erg fijn zijn. Draft mode is een van de belangrijkste pluspunten aan Ranked voor mij.
Gister pc opnieuw geïnstalleerd, vergeten dat Masterypages lokaal opgeslagen worden. En natuurlijk was met een Undelete programma precies dát bestandje met voorkeuren 'Unrecoverable'.
Gister pc opnieuw geïnstalleerd, vergeten dat Masterypages lokaal opgeslagen worden. En natuurlijk was met een Undelete programma precies dát bestandje met voorkeuren 'Unrecoverable'.
[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 09-09-2011 09:09 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Gisteren weer 5v5 op ranked gespeeld. We konden goed merken dat we beter op elkaar ingespeeld waren. Als lowest elo van ons gezelschap nam ik de support rol op me. Tevens was ik ook enigzins captain. Want met het overzicht dat je kan houden als je support speelt kan je snel strategieën bepalen. De laatste game wisten we binnen 35 minuten te winnen. Puur omdat we steeds beter werden in het uitlokken van fights.
Aan het eind van de avond 3 games gewonnen. Gold in de pocket! Maar wat een thrill geeft een goede match.
Aan het eind van de avond 3 games gewonnen. Gold in de pocket! Maar wat een thrill geeft een goede match.
Heeft geen signature.
Gisteren solo de normals ingedoken met een full AB runed Morgana.
Aardige start value, solo mid tegen ( Boom met een sappling die daarna gaat rennen?) maar weet zijn naam dus niet (voel je vooral vrij me even te helepen want deze hero wil ik een keer spelen !)
Fors aan het last hitten, af en toe een poke maar geen enagement.
Omdat ik dus wel wat AB had als basis eerst een Tear gemaakt om mijn laning wat langer vol te houden, daarna een Meijars gebouwd en met Teleport naar bot gevlogen om met mijn ult een low Ashe en Cho die mijn teammates net hadden omgelegd te finishen, met 4 stacks terug naar mid door de waterline.
Daar wederom geen problemen qua harass maar de boom omduwen was teveel gevraagd, onze blue buff gehaald en een gank gezet op trynda en nunu op top.
Met 8 stacks en een inmiddels aardig opgebouwde pool, mijn tear omgezet in een Archangel en mijn magic pen boots gekocht, terug naar mid waar inmiddels een 3 vs 3 was losgebarsten, darkbinding raakt Cho, Tormented soil midden in de grp mensen blijven staan, Flash en ult vanachter en wederom 5 stacks erbij. Iedereen retreat naar lane en pushed de toren in de lane en we gaan verder.
Wederom de boom solo mid tegen me, en finally krijg ik hem dood echter Ashe mikt een mooie ult en ik verlies dus wat stacks op de meijar
(darn them skilled snipers)
Al met al een pot van 45 minuten, we hebben in totaal 1 toren verloren op bot lane en nadat ik de deathcap en Banshees had gekocht was Morgana echt niet meer te stoppen
Heerlijk die games die zelfs met randoms zo vloeiend lopen, mensen die pingen mia callen en nadenken heerlijk
( zelfs de dragon werd geward en neergehaald per return!, dat scheelt gold mannen!)
Aardige start value, solo mid tegen ( Boom met een sappling die daarna gaat rennen?) maar weet zijn naam dus niet (voel je vooral vrij me even te helepen want deze hero wil ik een keer spelen !)
Fors aan het last hitten, af en toe een poke maar geen enagement.
Omdat ik dus wel wat AB had als basis eerst een Tear gemaakt om mijn laning wat langer vol te houden, daarna een Meijars gebouwd en met Teleport naar bot gevlogen om met mijn ult een low Ashe en Cho die mijn teammates net hadden omgelegd te finishen, met 4 stacks terug naar mid door de waterline.
Daar wederom geen problemen qua harass maar de boom omduwen was teveel gevraagd, onze blue buff gehaald en een gank gezet op trynda en nunu op top.
Met 8 stacks en een inmiddels aardig opgebouwde pool, mijn tear omgezet in een Archangel en mijn magic pen boots gekocht, terug naar mid waar inmiddels een 3 vs 3 was losgebarsten, darkbinding raakt Cho, Tormented soil midden in de grp mensen blijven staan, Flash en ult vanachter en wederom 5 stacks erbij. Iedereen retreat naar lane en pushed de toren in de lane en we gaan verder.
Wederom de boom solo mid tegen me, en finally krijg ik hem dood echter Ashe mikt een mooie ult en ik verlies dus wat stacks op de meijar
Al met al een pot van 45 minuten, we hebben in totaal 1 toren verloren op bot lane en nadat ik de deathcap en Banshees had gekocht was Morgana echt niet meer te stoppen
Heerlijk die games die zelfs met randoms zo vloeiend lopen, mensen die pingen mia callen en nadenken heerlijk
Super hinderlijk, hij is namelijk gewoonweg zonder assist niet om te leggen joh, al moet ik ook zeggen dat ik in tijden niet zo'n sterke midgame heb gedraaid qua creepkills want heftig harasssen kan hij niet.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:15:
Maokai is die boom.
Wel speciaal dat hij op mid stond, nog niet eerder gezien.
Kan hij wel degelijk hoor als hij zijn sapplings goed gebruikt gecombineerd met zijn rootVocalise schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:20:
[...]
Super hinderlijk, hij is namelijk gewoonweg zonder assist niet om te leggen joh, al moet ik ook zeggen dat ik in tijden niet zo'n sterke midgame heb gedraaid qua creepkills want heftig harasssen kan hij niet.
Jammer is dat hij relatief weinig gespeeld word terwijl hij wel degelijk goed is. Bouw hem wel tanky dus geen ap boompje
[ Voor 9% gewijzigd door Ninjaman op 09-09-2011 10:35 ]
Sorry ik haal dat door elkaar Ability Power inderdaad, maar die sappling was zo makkelijk af te schudden door achter of naast je creepwave te positioneren, enkel lasthits dus stond redelijk dicht bij mijn eigen toren, al met al was ik niet impressed met hem als Hero voor mid. De speler was wel goed maar je control als Morgana alsmede de stacks worden snel teveel
Gister mn eerste potje gespeeld, maar voelt erg goed aan!
Viel me niet tegen, scoorde 12/1/7, en had nog het geluk met wat nederlanders te spelen:D
dit word denk ik een blijvertje:P
Viel me niet tegen, scoorde 12/1/7, en had nog het geluk met wat nederlanders te spelen:D
League of Legend EUW: Tristanar
Had je en GoT team gevonden?Kapstok! schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:39:
Gister mn eerste potje gespeeld, maar voelt erg goed aan!
Wie had je gekozen als hero?
Nee was puur geluk dat ik tegen wat nederlanders aanliep, gelijk ff skype aangezet:P
Ik had gelijk Ashe unlocked maar, om mee te beginnen:P
Heb nog niet meer tijd gehad om te spelen maar beviel super!
Ik had gelijk Ashe unlocked maar, om mee te beginnen:P
Heb nog niet meer tijd gehad om te spelen maar beviel super!
Afgezien van het feit of je onder de indruk was van Maokai als mid, ik neem aan dat hun team betere alternatieven had dan Maokai. Je wil een van je carries daar hebben, niet je tank natuurlijk.Vocalise schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:37:
Sorry ik haal dat door elkaar Ability Power inderdaad, maar die sappling was zo makkelijk af te schudden door achter of naast je creepwave te positioneren, enkel lasthits dus stond redelijk dicht bij mijn eigen toren, al met al was ik niet impressed met hem als Hero voor mid. De speler was wel goed maar je control als Morgana alsmede de stacks worden snel teveel
Maokai speelt overigens wel erg leuk, heb al zoveel leuke kills gehad met die saplings
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ashe is een toffe hero
Zoiezo als je net begint, de 450 IP hero's zijn gewoon over het algemeen goed de 1350 ook dus verkijk je niet en spaar niet gelijk als een dolle voor de duurste hero's de normale zijn ook top!
Zoiezo als je net begint, de 450 IP hero's zijn gewoon over het algemeen goed de 1350 ook dus verkijk je niet en spaar niet gelijk als een dolle voor de duurste hero's de normale zijn ook top!
Ja eens je hebt de team comp hierboven gezien neem ik aan ^.^ Ik was ook verbaasd om ineens een Maokai tegen me te hebben mid maar zoals ik al zei, qua creepkills en gold income was het een van de leukste potten die ik heb gespeeld solo queCloud schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:59:
[...]
Afgezien van het feit of je onder de indruk was van Maokai als mid, ik neem aan dat hun team betere alternatieven had dan Maokai. Je wil een van je carries daar hebben, niet je tank natuurlijk.
Maokai speelt overigens wel erg leuk, heb al zoveel leuke kills gehad met die saplings
Morgana is gewoon mijn baasje, maar Veigar en Annie gaan ook hard, alleen Fiddle is een probleem geval voor mijzelf. Ik speel meestal top en ga jungle in als ik merk dat de lane controlled is. Dan farm je echt hard, inderdaad met blue buff op lvl 6 dragon solo, alle packs down, en dan met je Ult in een teamfight porten is heftig leuk, maar 1 vs 1 met een tanky of carry is je fear/Drain/Silence niet echt een heftig arsenaal om jezelf te redden.
Iemand nog tips n trucs?
Haha oke:P
Was ik sws ook niet van plan, vind het vaak wat nutteloos gelijk voor duurste heroes te gaan, als je nog niks gemasterd hebt xD dan liever wat goedkopere en daar mee oefenen^^
Was ik sws ook niet van plan, vind het vaak wat nutteloos gelijk voor duurste heroes te gaan, als je nog niks gemasterd hebt xD dan liever wat goedkopere en daar mee oefenen^^
Draft pick voor Normal games zou wel bruut zijn idd. Blijf het raar vinden om met Ezreal op mid tegen Ezreal te spelenCloud schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:08:
Draft pick komt ook naar Normal games héIk hoop stiekem dat dat met het komende onderhoud meteen mee komt. Dat zou wel erg fijn zijn. Draft mode is een van de belangrijkste pluspunten aan Ranked voor mij.
Maar is dat zo'n probleem met die Masterypages dan?! De meeste builds zijn gewoon van sites als solomid te halen?!
Ik had overigens pas na 4 keer door dat die Masteries lokaal worden opgeslagen. Iedere keer als ik op een andere laptop speelde moest ik m'n talents opnieuw instellen xD Ik dacht dat het een bug was haha..
Totdat ik op mn oude laptop ging en mijn talents wel ineens gewoon goed stonden ^^
Ja dat en dat je geen idee hebt of je tegen een specifieke teambuild geplaatst wordt. Je weet niets van tevoren. Overigens komt het sowieso, het zit er zelfs al in op dit moment. De vraag is meer wanneer het geactiveerd wordtbloodyus schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:11:
[...]
Draft pick voor Normal games zou wel bruut zijn idd. Blijf het raar vinden om met Ezreal op mid tegen Ezreal te spelenZelfde als bij FIFA met Chelsea tegen Chelsea spelen xD
Niet heel groot, alleen het duurt wel weer even voordat ik ze allemaal weer zo heb staan als ik had. Je kunt natuurlijk niet voor elke champ een andere pagina maken, dus ik had pagina's die zo generiek als mogelijk waren voor een bepaald doel. Dus een ap mage, een full tank, tanky dps, mage zonder mana (vlad / kat / kennen), tanky dps met dodge ipv armor. etc. Ik had maar één specifieke pagina, en dat is die voor Akali (die tevens een specifieke rune page heeft). Ik zal ze allemaal wel weer vinden, maar ik baalde wel even dat ik ze alle 9 kwijt wasMaar is dat zo'n probleem met die Masterypages dan?! De meeste builds zijn gewoon van sites als solomid te halen?!
Begrijp eigenlijk niet waarom dit niet zoals de rune pages op de server opgeslagen wordt. Waarschijnlijk ook wegens stabiliteits/performance issues of zo. Weet nog wel van vroeger dat meer rune pages eerst ook niet kon omdat dat 'te zwaar' zou worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 09-09-2011 11:19 ]
Pff waar halen jullei de runes vandaan
Hey tot op heden maar een matige responce voor a.s. zaterdag, dus mensen als je normal games wilt maken in 5 vs 5 met een semi team feel even roepen.
Misschien dat ik Zaterdag wel even inlog, maar ik denk niet dat ik een gehele dag aan LoL zal besteden. Ben nu ergens in de lv22. De laatste tijd niet echt veel tijd aan LoL besteed, alleen af en toe snel even een first win of the day halen met een co-op game.
De eerste responces zijn binnen
Ow maar we verwachten ook geen mensen die de hele dag mee aanzetten ( al zijn die ofc welkom) maar als je toch wilt spelen, schuif lekker aan
Ow maar we verwachten ook geen mensen die de hele dag mee aanzetten ( al zijn die ofc welkom) maar als je toch wilt spelen, schuif lekker aan
Vocalise, je bouwt je Archangel veel te snel. Na je tear begin je gewoon met een ander item, het geld dat je gebruikt om dat mana om te zetten in AP geeft een te kleine boost vergeleken met de alternatieven.
Sowieso is het al niet echt aan te raden een AA op morgana te bouwen, een catalyst werkt even goed, blue buff ga je zo goed als altijd hebben en je moet toch meer dan enkel de mana van AA hebben om echt profijt te hebben van die omzetting.
Mijn build op morgana is doorgaans Rod of Ages, Sorcerers, Zhonyas, Deathcap, Will of the Ancients en Abyssal Scepter (die volgorde). Geeft je alles wat je nodig hebt op het juiste moment en lijkt me effectiever dan dat beetje mana van die omzetting.
Sowieso is het al niet echt aan te raden een AA op morgana te bouwen, een catalyst werkt even goed, blue buff ga je zo goed als altijd hebben en je moet toch meer dan enkel de mana van AA hebben om echt profijt te hebben van die omzetting.
Mijn build op morgana is doorgaans Rod of Ages, Sorcerers, Zhonyas, Deathcap, Will of the Ancients en Abyssal Scepter (die volgorde). Geeft je alles wat je nodig hebt op het juiste moment en lijkt me effectiever dan dat beetje mana van die omzetting.
Hi Speedzor, ow helemaal eens hoor, echter die pot had ik na mijn tear een meijar gebouwd die al heel snel met charges volliep, dus vandaar mijn penetration boots + de omzetting naar AA. Ik bouw normaliter een cataclyst, daarna boots of lucidity of Magic pen en daarna ages en dan de deathcap, soms de 80 AP en penetration staff en een banshees.speedzor schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:09:
Vocalise, je bouwt je Archangel veel te snel. Na je tear begin je gewoon met een ander item, het geld dat je gebruikt om dat mana om te zetten in AP geeft een te kleine boost vergeleken met de alternatieven.
Maar bij sommige potten pas ik mijn build aan, hier wilde ik defi mijn tear hebben om de lane te kunnen blijven harassen en farmen en mijn meijar om de stacjs te pakken zonder issue op de sidelanes; )
Ach, ik heb na dit weekend een deel AB Runes, deels Magic Pen en Ability cooldown Runes, allemaal flatout value runes omdat in het begin de boost merkbaar is en vanaf lvl 6 en up wat minder, alleen mijn Quins weet ik nog niet ik gok movement en AB.
Verwijderd
Na Ryze heb ik nu Twisted fate gekocht.
Wat ik er van geglanced heb is dat hij van alles kan zijn. Klinkt ingewikkeld, dit word denk ik wat lastiger dan met ryze spelen .
Wat ik er van geglanced heb is dat hij van alles kan zijn. Klinkt ingewikkeld, dit word denk ik wat lastiger dan met ryze spelen .
Ik vind het niet meer zo leuk om TF te spelen sinds zijn ult is generfed.
Ik ben echt een fan van Ryze! Niet ingewikkeld, continue spammen van skills, en aardig overpowered late game.
Wat is dat wat (een aantal van) jullie zaterdag willen gaan doen?! Ik ben nog geen 30 maar was ook wel van plan lekker heel de dag te gamen, dus als er nog iemand nodig is voor een premade, ik kan maybe wel..
Daarnaast vroeg ik me af welke teamspeak vooral gebruikt wordt hier, want in de OP staan een aantal ip-adressen, maar ik neem aan dat er maar een fanatiek gebruikt wordt?!
Ik zag daar tevens een link naar een website staan waar je je als GoTter kunt aanmelden zodat er een lijst van elke speler op dit forum is.. Word hier überhaupt nog gebruik van gemaakt?
Daarnaast vroeg ik me af welke teamspeak vooral gebruikt wordt hier, want in de OP staan een aantal ip-adressen, maar ik neem aan dat er maar een fanatiek gebruikt wordt?!
Ik zag daar tevens een link naar een website staan waar je je als GoTter kunt aanmelden zodat er een lijst van elke speler op dit forum is.. Word hier überhaupt nog gebruik van gemaakt?
De eerste van Nutral is wel een beetje de standaard server naar mijn idee.
Mjah we gaan emt zoiezo 2 man en de eerste 2 meesages en adds zijn gebeurd een ip boost kopen.bloodyus schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:10:
Wat is dat wat (een aantal van) jullie zaterdag willen gaan doen?! Ik ben nog geen 30 maar was ook wel van plan lekker heel de dag te gamen, dus als er nog iemand nodig is voor een premade, ik kan maybe wel..
Met die boost hebben we bedacht een dag lang vanaf 10/11.00 uur tot in de avond nacht te spelen tot we erbij neervallen ^.^ Gewoon normals want onze profielen varieren van 14 t/m 22 nu.
Iedereen is welkom, we gebruiken zelf Skype maar een TS is zo aangemaakt of ingelogged dus dat komt zeker goed.
Add Tramalant of illisiar en dan inviten we zaterdag voor de que als je online komt
Jup, mijn ts (ts.nutral.net) is wel vrij druk altijd savonds. mag je gewoon gebruiken, en misschien doe ik wel mee
.
Ik gebruik zelf ook Skype, vind ik relaxter, maar ik zal ook weer eens Teamspeak uit de kast halen 
Ik zal jullie toevoegen en wie weet tot zaterdags!
Ik zal jullie toevoegen en wie weet tot zaterdags!
Kijk! er komen er meer bij gelukkig! We kijken uit naar Zaterdag en voel je vooral vrij even een gil te geven als je aanlogged en we ingame zitten.
TS gebruiken we dan degene uit voorgaande post als hij beschikbaar is!
Overigens een vraag die ik ook kan opzoeken, maar ach ik ben even lui, hoe wisper je terug als je ingame zit?
Overigens een vraag die ik ook kan opzoeken, maar ach ik ben even lui, hoe wisper je terug als je ingame zit?
/w "naam" "tekst"
of als diegene jou al gewhisperd heeft:
/r "tekst"
of als diegene jou al gewhisperd heeft:
/r "tekst"
je kunt gewoon /r intikken en dan voegt hij automatisch de naam toe.
De ts is altijd beschikbaar hoor, meestal zijn er andere mensen die dan ook wel een potje willen doen
.
De ts is altijd beschikbaar hoor, meestal zijn er andere mensen die dan ook wel een potje willen doen
wat wel opvalt in jouw plaatje is dat iedereen veel assists heeft behalve jij. 8,9,10,13 vs 1 van jou.
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Mijn nieuwe fotm is caitlyn, wat een sneaky tower pusher is dat.
In team fights is ze wat minder dan ashe/tristana.
Maar je kan towers extreem goed poken, door die traps en je range. ik denk dat ze wel een nerfje verdiend qua range.
Het is volgens mij onmogelijk om je tower te defenden tegen haar.
Edit: (image) Lol 10 champs zonder def items, 2 teams zonder smite/jungler. Kogmaw heeft maar cv genomen door lack of support. Met 1 tank ipv carry had je gewonnen....
In team fights is ze wat minder dan ashe/tristana.
Maar je kan towers extreem goed poken, door die traps en je range. ik denk dat ze wel een nerfje verdiend qua range.
Het is volgens mij onmogelijk om je tower te defenden tegen haar.
Edit: (image) Lol 10 champs zonder def items, 2 teams zonder smite/jungler. Kogmaw heeft maar cv genomen door lack of support. Met 1 tank ipv carry had je gewonnen....
[ Voor 21% gewijzigd door Baristo op 09-09-2011 17:33 ]
Jup, dat is Cait, extreem sterk in lane door zonen dmv traps en haar range, en die passive gaat ook lekker hard als je in bush blijft.
Maar idd in teamfights is ze wat minder vergeleken met andere.
Maar idd in teamfights is ze wat minder vergeleken met andere.
Wat is je ingame naam ? Wil morgen waarschijnlijk wel een potje spelenVocalise schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:28:
Kijk! er komen er meer bij gelukkig! We kijken uit naar Zaterdag en voel je vooral vrij even een gil te geven als je aanlogged en we ingame zitten.
ok nog even voor de ESM qualifiers zondag het prijzengeld is €5000,- ik heb ons aangemeld voor het toernooi en heb net doorgekregen dat we mee mogen doen.
mochten er mensen zijn die niet kunnen/willen laat het even weten dan kan ik eventueel een vervanger regelen of laat ik het zitten
edit: laat het even weten in dit topic en niet via DM want ik vergeet die dingen altijd te checken en dan zijn we verder van huis.
edit2: speedzor kan niet dus daar heb ik een vervanger voor nodig:P nog vrijwilligers??? ik blijf dit bericht btw editen totdat ik 5 man heb of tot zaterdag avond als ik dan niet genoeg man heb
groetjes blamauci:P
mochten er mensen zijn die niet kunnen/willen laat het even weten dan kan ik eventueel een vervanger regelen of laat ik het zitten
edit: laat het even weten in dit topic en niet via DM want ik vergeet die dingen altijd te checken en dan zijn we verder van huis.
edit2: speedzor kan niet dus daar heb ik een vervanger voor nodig:P nog vrijwilligers??? ik blijf dit bericht btw editen totdat ik 5 man heb of tot zaterdag avond als ik dan niet genoeg man heb
[ Voor 38% gewijzigd door blamauci op 09-09-2011 20:48 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
lol info van watte?speedzor schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:47:
wups, heb ik nu toch wel die zin omgekeerd gelezen en via DM gestuurd.
Geen idee of ik me heb opgegeven, maar indien wel: ik kan niet, ben van zaterdag tot vrijdag op reis. (Ja, je mag zelf nieuwe info opzoeken voor die periode)
Wat vinden jullie van de nieuwe items en summoner spells van dominion ?
Ik zelf denk dat sommige een beetje over powered zijn maar dat maakt de gameplay juist leuk. Dit omdat de game maar 20 minuten duurt er dus veel actie vanaf minuut 1 zal zijn.
Klik Voor nieuwe items / summoners
Ik zelf denk dat sommige een beetje over powered zijn maar dat maakt de gameplay juist leuk. Dit omdat de game maar 20 minuten duurt er dus veel actie vanaf minuut 1 zal zijn.
Klik Voor nieuwe items / summoners
Hehe, vergeet niet dat die 5000 euro pas aan het einde is van de hele toernooi
Je bent nu pas in principe bij de quali's van Benelux
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Hiero :Wblamauci schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:24:
ok nog even voor de ESM qualifiers zondag het prijzengeld is €5000,- ik heb ons aangemeld voor het toernooi en heb net doorgekregen dat we mee mogen doen.
Ben zondag de hele dag vrij. Al eerder op een toernooi gespeeld, kwamen bij de beste 32
Surfin' paradise!
Wat vinden jullie van twisted fate?
Ik denk persoonlijk dat hij een van de beste champions uit het spel is, als je er goed mee om kan gaan. Je kan er zowel hele effectieve ap als ad builds mee doen en hij heeft alle nuttigste abilities (stun, aoe, teleport, bonus dmg na 4 hits, switch van normal naar magic). Bovendien krijgen al je maatjes +2 gold per kill
.
Ik denk persoonlijk dat hij een van de beste champions uit het spel is, als je er goed mee om kan gaan. Je kan er zowel hele effectieve ap als ad builds mee doen en hij heeft alle nuttigste abilities (stun, aoe, teleport, bonus dmg na 4 hits, switch van normal naar magic). Bovendien krijgen al je maatjes +2 gold per kill
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Hij was een van de beste. Nu z'n ulti zo hard generfed is, is hij veel van zn kracht kwijt. Hij kan nog steeds goed poken met Q, en zn stun is redelijk. Maar voor de rest valt het allemaal hard tegen. Lage autoattack range (dus ook voor je blue,red en yellow cards), erg squishy. Hij kan zeker wel viable zijn, alleen lang niet meer zo goed als eerst (toen je op lvl 1 ulti al de hele map over kon porten), en in mid zal hij het afleggen tegen veel andere AP casters. Als AD/AS valt ie ook redelijk tegen als je de andere keuzes bekijkt.R420R schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:02:
Wat vinden jullie van twisted fate?
Ik denk persoonlijk dat hij een van de beste champions uit het spel is, als je er goed mee om kan gaan. Je kan er zowel hele effectieve ap als ad builds mee doen en hij heeft alle nuttigste abilities (stun, aoe, teleport, bonus dmg na 4 hits, switch van normal naar magic). Bovendien krijgen al je maatjes +2 gold per kill.
ik kom nou ff online op lol geef me je mail dan nodig ik je uit voor het teamSnappie88 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:50:
[...]
Hiero :W
Ben zondag de hele dag vrij. Al eerder op een toernooi gespeeld, kwamen bij de beste 32
ook niet vergeten je summonername EU west ook te koppelen
ah die goede oude tijd toen je met tf al op lvl 1 kon porten. Volgens mij was pick a card toen de ulti.
Het leukste was toen 4 man teleport en dan tf op lvl 1 tussen de 2 towers porten ward neer en dan 4 man naar die ward teleporten. Altijd first blood
Het leukste was toen 4 man teleport en dan tf op lvl 1 tussen de 2 towers porten ward neer en dan 4 man naar die ward teleporten. Altijd first blood
Jammer dat ik niet speel vanaf het allereerste moment
Ik hoor steeds skills en dingen die echt super imba zijn haha
Wil ik ook meemaken!! Iedereen die speelt zondag, veel succes!
Ach zo imba als met udyr zal het vast niet meer worden. Die kon toen gewoon 1 vs 5 zonder dat het uitmaakte welke champs de tegenstander had. Maar volgens mij is dat wel 1.5 jaar terug.
Pick a card was gewoon een skill, zijn E skill was toen gate ipv wat het nu is. Zijn ult was bovenop de globale reveal ook een globale slow voor helden en halveerde de cast tijd van gate(van 3 naar 1,5 sec of iets dergelijks).arcanis schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:16:
ah die goede oude tijd toen je met tf al op lvl 1 kon porten. Volgens mij was pick a card toen de ulti.
Ah dat was het, het is een beetje dit idee YouTube: Level 1 Teleport Gank - YouTube alleen dan inplaats met tp met je skill in die bosjes.Pathology schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:45:
[...]
Pick a card was gewoon een skill, zijn E skill was toen gate ipv wat het nu is. Zijn ult was bovenop de globale reveal ook een globale slow voor helden en halveerde de cast tijd van gate(van 3 naar 1,5 sec of iets dergelijks).
Youtube: "Twisted Trap"arcanis schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:59:
[...]
Ah dat was het, het is een beetje dit idee YouTube: Level 1 Teleport Gank - YouTube alleen dan inplaats met tp met je skill in die bosjes.
Uit de goeie ouwe tijd toen mensen zich nog niet druk maakten over high of low elo.
hoe kan hij die spell al hebben op lvl 1?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Minder hard trollen of de voorgaande 3 posts lezen.Hu9o schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:15:
hoe kan hij die spell al hebben op lvl 1?
Vraagje voor de experts:
Ik ben nu level 21 en heb tot nu toe al mijn IP uitgegeven aan runes. Ik denk dat ik nu een aardig setje runes heb om iig een AP en AD champ te bouwen (niet optimaal maar wel bruikbaar voor alle champs) maar ik twijfel over mijn masteries. Als ik maar 21 punten beschikbaar heb en ik wil bv. een 21/0/9 spelen dan zegt mijn gevoel dat ik beter 21/0/0 kan spelen dan iets van 14/0/7 ofzo. De masteries hoger in de tree (die sterker zijn) worden dan ook gebruikt.
Klopt dit?
Of kan ik toch beter mijn masteries verdelen over twee trees om tot een meer gebalanceerd geheel te komen?
Ik ben nu level 21 en heb tot nu toe al mijn IP uitgegeven aan runes. Ik denk dat ik nu een aardig setje runes heb om iig een AP en AD champ te bouwen (niet optimaal maar wel bruikbaar voor alle champs) maar ik twijfel over mijn masteries. Als ik maar 21 punten beschikbaar heb en ik wil bv. een 21/0/9 spelen dan zegt mijn gevoel dat ik beter 21/0/0 kan spelen dan iets van 14/0/7 ofzo. De masteries hoger in de tree (die sterker zijn) worden dan ook gebruikt.
Klopt dit?
Of kan ik toch beter mijn masteries verdelen over twee trees om tot een meer gebalanceerd geheel te komen?
ik zeg gewoon 21 max en dan met een roffelstomp champ rushen naar lvl 30
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Ah, thanks, dat dacht ik al.MetricCandy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:07:
ik zeg gewoon 21 max
Hmmm, heb ik niet zo'n haast mee eerlijk gezegd. Ben nu lekker aan het oefenen met alle champs terwijl ik mijn runes bij elkaar sprokkel. Ik speel ook alleen maar tegen mijn eigen level dus dat ik masteries of runes mis is een handicap die iedereen heeft.en dan met een roffelstomp champ rushen naar lvl 30
En Bloodthirster / Phantom Dancers stacken op Yi of Mordekaiser kiezen omdat niemand hem kan counteren op mijn nivo kan ik nu ook al
wat een AFGRIJSELIJKE community in game.
noob this, noob dat, scheisse mitspieler blablabla.
Denk dat dit enige avond is, dat ik het probeer, belachelijke is nog wel, dat degene, die dat meeste schreeuwen, inde statistieken totaal niet beter naar voren komen.
Dacht eerst, das toeval treffer, al dat gejank, maar komt in elk spel tot nu toe voor.
Denk dat dit enige avond is, dat ik het probeer, belachelijke is nog wel, dat degene, die dat meeste schreeuwen, inde statistieken totaal niet beter naar voren komen.
Dacht eerst, das toeval treffer, al dat gejank, maar komt in elk spel tot nu toe voor.
Zulk soort uitschot zul je helaas tegenkomen, vooral als je net begint. Als je beter wordt, word je ook gematched met betere spelers, of op zijn minst spelers die meer tijd aan hun account hebben besteed en die dus liever niet kwijtraken door een ban (vergeet vooral niet om de vervelende figuren te reporten).bangkirai schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:29:
Je kunt ook altijd in het GoT channel vragen of er een of meerdere mensen een potje mee willen doen, die zullen vrijwel zeker niet op je zitten flamen, is mijn ervaring. Je loopt dan natuurlijk wel de kans om terecht te komen in een game met spelers sterker dan jijzelf.
Ook kun je custom games spelen met alleen maar bots erbij, dan kun je tenminste onafhankelijk van de beruchte community bekijken of je het spel leuk vindt.
mensen die slecht spelen dat is het uitschot en vooral dan nog gaan trollen ook
Verwijderd
zo oud is dit nog niet, mordekaiser is al aanwezigRTG schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 16:10:
[...]
Youtube: "Twisted Trap"
Uit de goeie ouwe tijd toen mensen zich nog niet druk maakten over high of low elo.
de goede oude tijd, toen je minions nog kon upgraden
ok nou voor morgen heb ik nu dus 2 man maar
dutchyfalcon speedzor en nukidin vallen uit
zijn er nog vrijwilligers?? alsjeblieft laat me snel wa weten
snappie88 is wel al vrijwilliger maar ik moet snel anderen hebben dan kan ik het team reformeren enzo dan is het goed
edit als je wil dat ik je bericht snel lees stuur al je info ff door naar mijn mail adres dat is: blamauci@hotmail.com
info die ik nodig heb is Email adres van jou dan voor invite voor team en de rest leg ik je dan uit via mail
houd in dat je dan ff op de ESL site je EU-west summonername moet toevoegen
dutchyfalcon speedzor en nukidin vallen uit
zijn er nog vrijwilligers?? alsjeblieft laat me snel wa weten
snappie88 is wel al vrijwilliger maar ik moet snel anderen hebben dan kan ik het team reformeren enzo dan is het goed
edit als je wil dat ik je bericht snel lees stuur al je info ff door naar mijn mail adres dat is: blamauci@hotmail.com
info die ik nodig heb is Email adres van jou dan voor invite voor team en de rest leg ik je dan uit via mail
houd in dat je dan ff op de ESL site je EU-west summonername moet toevoegen
[ Voor 36% gewijzigd door blamauci op 10-09-2011 22:02 ]
Verwijderd
Ik kan in principe wel mee doen..
Ik ben nieuw op het forum trouwens, dus aangenaam iedereen!
Als ik nodig ben roept u maar, ik zit vrijwel de hele dag op League in 't weekend.
In-game naam is Pinging.
Als ik nodig ben roept u maar, ik zit vrijwel de hele dag op League in 't weekend.
In-game naam is Pinging.
Verwijderd
Ik kan wel weer meedoen maar de vorige keer werd er zo hard gefaald dat ik het liever niet doe. Na het picken hadden we geen ad carry geen support en in principe geen jungler.
Verwijderd
Leuk zo'n Veigar als tegenstander als je zelf Veigar bent
.
Ik had iets van 750 AP op een gegeven moment, tegenstander had denk ik net 250 AP, maar door die Ultimate (80% van tegenstander AP erbij) werd ik gewoon in één shot gekilled.
Wel gewonnen, easy.
Ik had iets van 750 AP op een gegeven moment, tegenstander had denk ik net 250 AP, maar door die Ultimate (80% van tegenstander AP erbij) werd ik gewoon in één shot gekilled.
Wel gewonnen, easy.
jeps weet ik nog was een beetje onvoorbereid dat nocturne niet kon junglen en onze ad carry was gekozen en toen hopsa draaide het in de soep maar da komt deze keer goed maar ik heb ondertussen voldoende manVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:31:
Ik kan wel weer meedoen maar de vorige keer werd er zo hard gefaald dat ik het liever niet doe. Na het picken hadden we geen ad carry geen support en in principe geen jungler.
Als je met vrienden (of mensen van hierbangkirai schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:29:
Eerste levels hebben ook te maken met alle gebanned mensen die stiekem een smurf aanmaken om door te kunnen trollen.
EDIT:
En als je op die manier met betere spelers komt te zitten leer je er ook nog eens meer van
[ Voor 7% gewijzigd door MazeMouse op 11-09-2011 10:14 ]
sudo apt-get rekt
* DeX Speelt sinds kort ook LoL. Ik bak er weinig van over het algemeen, maar dit is wat ik doe:
Ik heb Kayle gekocht (met IP). Gewoon zoiets van: Die ziet er leuk uit. Niet kijkend naar de skills ofzo (like a boss). Maar het gaat best goed! Ik focus qua items eerst op attack speed + damage, midgame op een goeie paar Boots en later Ability Damage + Attack Speed. Als skills kies ik voor Righteous Fury, waardoor ik range attack doe IPV melee, en AoE damage. Hierdoor kan ik vrij snel XP krijgen van minions, en gold als ik het goed time. Daarna ga ik voor Reckoning. Deze twee, gecombineerd met een paar goeie boots, attack speed en Ghost, zorgen er voor dat ik mid / late game vrij verassend kan zijn als het gaat om 1v1 en zelfs 1v2 (AoE damage is pittig)!
Ook kijk ik bij items of ze cooldown reducen, waardoor ik gewoon steeds in Righteous Fury mode kan blijven hangen, veilig en pijnlijk!
Leuke game tot zo ver. Inderdaad de community is een beetje shitty. Voorbeeld:
DeX: This is my second game. Tips are welcome!
Teamlid 1: OMG n00b n00b n00b
Achja. Ik ben al wat gewend na 20 jaar gamen.
Ik heb Kayle gekocht (met IP). Gewoon zoiets van: Die ziet er leuk uit. Niet kijkend naar de skills ofzo (like a boss). Maar het gaat best goed! Ik focus qua items eerst op attack speed + damage, midgame op een goeie paar Boots en later Ability Damage + Attack Speed. Als skills kies ik voor Righteous Fury, waardoor ik range attack doe IPV melee, en AoE damage. Hierdoor kan ik vrij snel XP krijgen van minions, en gold als ik het goed time. Daarna ga ik voor Reckoning. Deze twee, gecombineerd met een paar goeie boots, attack speed en Ghost, zorgen er voor dat ik mid / late game vrij verassend kan zijn als het gaat om 1v1 en zelfs 1v2 (AoE damage is pittig)!
Ook kijk ik bij items of ze cooldown reducen, waardoor ik gewoon steeds in Righteous Fury mode kan blijven hangen, veilig en pijnlijk!
Leuke game tot zo ver. Inderdaad de community is een beetje shitty. Voorbeeld:
DeX: This is my second game. Tips are welcome!
Teamlid 1: OMG n00b n00b n00b
Achja. Ik ben al wat gewend na 20 jaar gamen.
helaas zulk soort mensen heb je bij elke game. Vooral als je aan het owne bent. Dan krijg je vaak dingen zoals, noob, easy to win with that champ (orianna LOL), killstealer etc.
Kyle vind ik persoonlijk erg goed. Early game is het vaak lastig en moet je je alleen maar concentreren op farmen. Als je wat hebt gefarmed dan kan je late game als een support (ja kyle is een support) de winst voor je team binnenslepen. Ik vind de volgende guide erg handig voor kyle: KLIK
(wall of tekst maar als je tijd hebt wel handig. Erg veel details)
Let op bind je niet blindelings vast op de guide. Dit is wel allemaal voor het ideale build. Vaak zul je niet gefed worden en niet zoals de "pro's" kunnen farmen. maar verder is het prima.
Kyle vind ik persoonlijk erg goed. Early game is het vaak lastig en moet je je alleen maar concentreren op farmen. Als je wat hebt gefarmed dan kan je late game als een support (ja kyle is een support) de winst voor je team binnenslepen. Ik vind de volgende guide erg handig voor kyle: KLIK
(wall of tekst maar als je tijd hebt wel handig. Erg veel details)
Let op bind je niet blindelings vast op de guide. Dit is wel allemaal voor het ideale build. Vaak zul je niet gefed worden en niet zoals de "pro's" kunnen farmen. maar verder is het prima.
[ Voor 4% gewijzigd door axel101 op 11-09-2011 16:16 ]
Verwijderd
Dit is wel heel tegenstrijdig. Een support farmt alleen als je alleen in een lane bent. Dus heb je aan het einde van een game van een uur misschien 100 creeps. Dus kan je nooit een build kopen die een paar van de duurste offensieve items bij elkaar neemt. Daarbij koop je alleen maar damage items zodat je een lage heal zult hebben. Snap niet hoe je met deze build ooit wilt supporten.axel101 schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:14:
helaas zulk soort mensen heb je bij elke game. Vooral als je aan het owne bent. Dan krijg je vaak dingen zoals, noob, easy to win with that champ (orianna LOL), killstealer etc.
Kyle vind ik persoonlijk erg goed. Early game is het vaak lastig en moet je je alleen maar concentreren op farmen. Als je wat hebt gefarmed dan kan je late game als een support (ja kyle is een support) de winst voor je
Een betere support build zou zijn lucidity boots, shurelias reverie, aegis, en dan misschien will of the ancients starks of soul shroud.
Kayle is absoluut géén support. Voor de remake nog wel enigszins. Maar nu moet je haar gewoon zien als een AD carry (die zowel physical als magic damage doet.).axel101 schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:14:
Kyle vind ik persoonlijk erg goed. Early game is het vaak lastig en moet je je alleen maar concentreren op farmen. Als je wat hebt gefarmed dan kan je late game als een support (ja kyle is een support) de winst voor je team binnenslepen.
Datgene wat haar vroeger support maakte, haar heal, heeft nu een lange cooldown, kost vrij veel mana en healt voor bijna niks (en de speed boost is er ook bijna niet meer).
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 11-09-2011 18:51 ]
Wow, epic ranked game gister (1250 elo hell)
wij, morde (mid), ashe/soraka (bot). amumu (jungle) en ik GP (solotop 1st time). Dus een goed team zou zo kunnen winnen....
tegen morgana, renekton, vayne, lee sin en alistar.
In de eerste 10 minutes feedde onze mordekeiser en amumu al 6 kills per stuk waardoor we 2 / 15 staan. De game snowballed harder en het was echt hopeleloos, iedereen in rage mode op amumu en morde ofc. Na 30 min zijn al onze inhibitors down en faaltde surrender vote door mordekeiser en amumu. Ashe en ik blijven maar farmen zodat onze basis niet word opgegeten door super minions. De enemy neemt onze jungle, baron valt ons aan maar door mumu ult en alles worden ze geaced. dit herhaalt zich 4 a 5 keer totdat wij ook items hebben en kunnen we eindelijk weer de map warden etc.
De 4de keer dat de enemy baron pakt en een push probeert overleven we het met ons vijfen en winnen we de game.
TL:DR
Late game champions zijn OP, als je maar goed genoeg turtled kan je niet verliezen.
wij, morde (mid), ashe/soraka (bot). amumu (jungle) en ik GP (solotop 1st time). Dus een goed team zou zo kunnen winnen....
In de eerste 10 minutes feedde onze mordekeiser en amumu al 6 kills per stuk waardoor we 2 / 15 staan. De game snowballed harder en het was echt hopeleloos, iedereen in rage mode op amumu en morde ofc. Na 30 min zijn al onze inhibitors down en faaltde surrender vote door mordekeiser en amumu. Ashe en ik blijven maar farmen zodat onze basis niet word opgegeten door super minions. De enemy neemt onze jungle, baron valt ons aan maar door mumu ult en alles worden ze geaced. dit herhaalt zich 4 a 5 keer totdat wij ook items hebben en kunnen we eindelijk weer de map warden etc.
De 4de keer dat de enemy baron pakt en een push probeert overleven we het met ons vijfen en winnen we de game.
Late game champions zijn OP, als je maar goed genoeg turtled kan je niet verliezen.
Verwijderd
Naar mijn mening is het soms wel een 'voordeel' om in de bijna-verlies-modus te raken, want als een Ashe of Veigar zijnde (mijn mains) kun je zo ontzettend goed farmen. Net had ik ook weer zo'n game waarbij alles in de slotfase werd omgedraaid, terwijl we in het begin nergens waren. Ik eindigde met 300+ minionkills, enkel door goede lasthit in het begin (zo'n 150 na 20 minuten) en verder W spammen op groepen mobs. Uiteindelijk kon ik nadat de inhibitors weer on waren iedereen gek maken met zo'n 800 AP
.
Verwijderd
Dit komt toch gewoon door het feit dat je beter bent dan die gasten en hoe langer de game duurt hoe meer kans je hebt dat dat eruit komt. Als je tegen slimme gasten speelt die pushen met 3 waves super minions en meer farm kan je echt niet meer winnen.Baristo schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:54:
Wow, epic ranked game gister (1250 elo hell)
Wie ziet er wat er episch is aan de ranked game die ik zojuist heb gewonnen 

Dat Janna 4 CS heeft, das wel epic (fail).
-
Dit topic is gesloten.