[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Je lasthit in je lane, buiten die enkele hits en wat op de vijandelijke champions ga je niet veel hebben aan de zo al bitter weinige lifesteal van je hits. Bij een 150 hit (wat redelijk veel is op een champion in low level) ga je voor 18 healen.
Je 'lane sustain' is zo zwak dat je passive regeneratie hetzelfde werk doet. Buiten dat heb je een support en potions, beide met de taak je zo lang mogelijk in de lane te laten blijven De attackspeed die je zeal gaat geven is verwaarloosbaar. De crit is niet veel, maar goed.
Boots is hetgeen ik vaak mee start, dus die heb je in ieder geval al. De movement speed heb ik al uitgelegd, het is goedkoper gewoon je boots af te maken.

Attackspeed en Lifesteal zijn mid- en endgame stats, die ga je niet achterna lopen in earlygame. Je hebt zo al weinig geld, dan moet je dat weinige opofferen aan stevige AD damage ipv stats die weinig uitwerking gaan hebben op dat moment.

Bloodthirster op z'n volle potentieel vereist 40 minions/creeps zonder dood te gaan. Dat is zowat de helft van alle minions die je tegen dan hebt kunnen farmen en bij elke death ga je reset worden. Teveel risico voor wat het opbrengt (luttele 20 AD boven een IE).

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Na deze discussie wil ik weer Ashe gaan spelen. :)
is zij de best ad ranged in jullie ogen? heb ook nog vayne, corki enzo, maar die zijn totaal niet leuk en ik bak er niets van. : (
Ashe daarin tegen heeft een goede global stun en erg veel cc. Zo vind Anivia eigenlijk ook één van de beste AP carry's.
Wat is core voor Ashe? IE en PD, er zijn zoveel mogelijkheden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:00:
is zij de best ad ranged in jullie ogen? heb ook nog vayne, corki enzo, maar die zijn totaal niet leuk en ik bak er niets van. : (
Ashe daarin tegen heeft een goede global stun en erg veel cc. Zo vind Anivia eigenlijk ook één van de beste AP carry's.
ashe core:
PD, IE en Berskers
daarna meestal defensive item of last whisper

En Ashe is samen met vayne, caith en corki toch wel de beste AD carry op het moment. Met als grote voordeel dat Ashe een initiate heeft, maar daarvoor wel weer wat mist tov andere champs offc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:28:
Bloodthirster op z'n volle potentieel vereist 40 minions/creeps zonder dood te gaan. Dat is zowat de helft van alle minions die je tegen dan hebt kunnen farmen en bij elke death ga je reset worden. Teveel risico voor wat het opbrengt (luttele 20 AD boven een IE).
ik versta wat je zegt en je hebt met hoge waarschijnlijkheid gelijk op high elo
maar tegen wie ik het moet afleggen momenteel eindig ik meestal met 300-400+ CK
en in een goeie game sterf ik niet veel en dan vind ik 40 minions aanvaardbaar om hem vol te stacken
itembuild + speelstijl maakt ook een verschil, ik ben nu eenmaal een farmer die meestal backdoor tactieken toepast
ik vecht 90% vd tijd enkel tegen champs wanneer ik ze gank en er een voordeel uithaal, natuurlijk doe ik ook mee aan teamfights als het moet maar meestal draait het spel door mijn speelstijl net zo dat ik dat niet hoef te doen
als bij hen 1 geganked is dan kan ons team (4) mid pushen tegen hun team (4) terwijl ik sneaky een andere lane farm en push

tegen dat je de IE hebt of de andere build is early laning voorbij en dan heb ik veel aan die "minimale" sustain om zonder problemen de jungle leeg te trekken + dragon en te gaan ganken zonder dat ik al te veel health heb verloren

dus je moet afwegingen maken en de meeste spelers zitten niet in die high elo klasse en dan vermoed ik dat de andere build wel wat marge heeft om ook succesvol te zijn

edit : @ vraatj je noemt enkel ranged ad carry daar zit hem misschien het verschil ook wel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:00:
Ik vind ashe een van de zwakkere ranged carries, wel een van de sterkere in premades. Ja ze heeft misschien een van de beste ults van de ranged carry champs. Maar ze heeft bijna geen damage, ik denk dat ik tegen 90% van de ashe's die ik tegenkom mijn lane win met MF, Trist, Corki of Vayne. En als je je lane wint grote kans dat je effectiever gaat zijn dan die ashe die dik achterligt.

Over BT vs IE ik zou altijd voor IE tenzij je echt heel hard lifesteal nodig hebt. Het punt is dat lifesteal niet echt goed is als je nog niet veel damage hebt, of veel defensieve stats hebt. Daarbij moet je een BT eerst nog volfarmen en word je als het goed is sowieso niet vaak geraakt als carry. En als je dus vol hp bent of je een healer hebt lifesteal best een useless stat is. Bloodthirster haal ik meestal na IE en phatnom dancer, misschien dat ik ervoor ook nog een banshee haal hangt een beetje van de game af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik maak lategame echt heel veel criticals waardoor ik 2 mensen 2-shot. als je een beetje goed gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:12:
[...]

ik versta wat je zegt en je hebt met hoge waarschijnlijkheid gelijk op high elo
maar tegen wie ik het moet afleggen momenteel eindig ik meestal met 300-400+ CK
en in een goeie game sterf ik niet veel en dan vind ik 40 minions aanvaardbaar om hem vol te stacken
itembuild + speelstijl maakt ook een verschil, ik ben nu eenmaal een farmer die meestal backdoor tactieken toepast
ik vecht 90% vd tijd enkel tegen champs wanneer ik ze gank en er een voordeel uithaal, natuurlijk doe ik ook mee aan teamfights als het moet maar meestal draait het spel door mijn speelstijl net zo dat ik dat niet hoef te doen
als bij hen 1 geganked is dan kan ons team (4) mid pushen tegen hun team (4) terwijl ik sneaky een andere lane farm en push

tegen dat je de IE hebt of de andere build is early laning voorbij en dan heb ik veel aan die "minimale" sustain om zonder problemen de jungle leeg te trekken + dragon en te gaan ganken zonder dat ik al te veel health heb verloren

dus je moet afwegingen maken en de meeste spelers zitten niet in die high elo klasse en dan vermoed ik dat de andere build wel wat marge heeft om ook succesvol te zijn

edit : @ vraatj je noemt enkel ranged ad carry daar zit hem misschien het verschil ook wel
Laten we niet overdrijven. Ik ben niet de slechtste speler, maar CS van 300-400 zijn heel uitzonderlijk. Als ik een CS van 250+ behaal dan is dat in potjes van 50 minuten. Matches waarin iemand 350 CS haalt zijn enorm uitzonderlijk. Dat gezegd zijnde vraag ik me af over welke role je het nu hebt. Welke AD Ranged gaat er over het veld lopen om te ganken?

Eerlijk gezegd clear ik de jungle als AD Ranged zijnde bijna nooit. Heel lategame wel, indien ik net een BT als 4de item heb gekocht en ik wil snel wat veilige stacks sprokkelen, maar de rest van de tijd zit je ofwel te farmen in je lane, ofwel zit je 5v5 tegenover elkaar en heb je geen tijd om te farmen.

Je mag nog zo goed spelen als je wilt, 40CS blijft 40CS en het duurt een tijdje tegen dat je dit haalt. Wees er maar zeker van dat je een paar keer compleet setback gaat worden waardoor die beoogde 'winst' van wat DPS, snel teniet zal gedaan worden.

Lifesteal is niet veel waard op een laag level en voor puur de AD ben je veel beter af met 20 AD minder en 25% crit + 250% crit damage.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Op Vayne wil ik toch liever beginnen met een BT dan een IE omdat haar skills van bonus AD scalen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:14:
[...]

Ik vind ashe een van de zwakkere ranged carries, wel een van de sterkere in premades. Ja ze heeft misschien een van de beste ults van de ranged carry champs. Maar ze heeft bijna geen damage, ik denk dat ik tegen 90% van de ashe's die ik tegenkom mijn lane win met MF, Trist, Corki of Vayne. En als je je lane wint grote kans dat je effectiever gaat zijn dan die ashe die dik achterligt.

Over BT vs IE ik zou altijd voor IE tenzij je echt heel hard lifesteal nodig hebt. Het punt is dat lifesteal niet echt goed is als je nog niet veel damage hebt, of veel defensieve stats hebt. Daarbij moet je een BT eerst nog volfarmen en word je als het goed is sowieso niet vaak geraakt als carry. En als je dus vol hp bent of je een healer hebt lifesteal best een useless stat is. Bloodthirster haal ik meestal na IE en phatnom dancer, misschien dat ik ervoor ook nog een banshee haal hangt een beetje van de game af.
Op lagere ELO niveaus maken de picks toch niet uit, het gaat er dan vooral om wie zijn champion beter speelt. Ik win ook veel van mijn MF games, maar dat komt vooral omdat ik veel MF speel, niet omdat MF een betere pick is. Ashe heeft geweldige damage, met volley, ult en passive. Daarom is IE ook zo geweldig goed voor Ashe. Een Ashe kan een gevecht initieren vanaf de andere kant van de map. Als je Ashe speelt, wees dan ook niet bang om als de jungler ergens staat te wachten, een arrow naar mid/top te sturen. Als die arrow connect, is het een kill.

Over cs: In de meeste normals zit ik meestal ruim over de 200 cs. Dat komt vooral omdat teammates niet farmen en lanes pushen, en ik wel. De personen waar ik op dit moment mee gequeue'd word, zitten af en toe al op 10 min met 4 man mid. Ik blijf lekker in lane, zeker als ik AD carry of solo top speel. Veel farm staat vaak gelijk aan een win. Zeker als je towers kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:14:
[...]
Ik vind ashe een van de zwakkere ranged carries,
Ik stopte met lezen na dit.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het er mee eens dat ashe zwak is versus een vayne, caitlyn, mf early game. Vooral caitlyn, die ga je gewoon niet nakken met ashe early game. Gewoon die shit onder de turret pakken ;)

Gister nog 2 ranked gespeeld met Ashe.
Allebei IE gerushed en dubbel PD + last whisperer. De movement speed met dubbel PD+ghost :D Als je 't goed doet komen ze niet eens bij je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lees wat verder in het gevolg

"(..) wel een van de sterkere in premades".

En het is ook gewoon juist. Vanwege haar gebrek aan escapes is ze 'gevaarlijk' om mee te spelen in soloqueue. In premade mag je wat meer skill van je team verwachten en is je gebrek aan escapes opgevangen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Scouthawk, Slow, Wards, Flash en Exhaust, zijn genoeg escapes.
Hij zegt zelf een van de beste ulties waarmee je teamfights wint en hoe win je de game? door teamfights te winnen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Fanatic_FS schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:51:
Hij zegt zelf een van de beste ulties waarmee je teamfights wint en hoe win je de game? door teamfights te winnen.
Buiten dat, ook binnen je lane werkt je ulti gewoon hoor. Bij een jungle gank heb je bijna een gegarandeerde kill als je er een van de twee raakt met je frost arrow en daarna je jungler mee komt huishouden. Hij werkt ook gewoon short range hoor! Echt!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:51:
Ja je hebt dus niks aan hawkshot want je hebt een support die ward en cv, flash en exhaust hebben alle andere carries ook. Ik snap ook niet waarom mensen zeggen dat ashe goede damage heeft, als je kijkt naar andere ranged carries zul je zien dat iedereen betere damage heeft. Ja ze heeft die passive en volley maar that's it verder moet je het doen met auto attacks en die heeft iedereen.

Ik zal even opsommen waarom ik de andere genoemde carries beter vind.
MF is de hele game goed met anti heal double up extra movespeed en een geweldige ult voor AOE comps met bijvoorbeeld amumu of galio.
Trist is early game heel sterk en endgame heeft ze de grootste range in game en de beste steroid, ze heeft een beetje matige escape( de animatie is traag) maar wel een goede ulti om mensen die je diven van je af te schieten.
Corki supergoede farming, goede escape, goede damage armor shred en true damage.
Vayne, zieke burst goed vs tanks dankzij true damage lange stun op redelijke cooldown en kan invis worden wat erg handig kan zijn in een teamfight.
Cait speel ik niet maar die heet een veel sterkere early game en traps en een escape.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dus zoals ik lees is Caitlyn qua pure damage echt de sterkste? Als ze nou niet zo overplayed was en ik haar elk potje zag, had ik haar nog gekocht. Maar Kog'Maw heeft daarentegen ook een zieke lategame.
Vayne kan ik niet over oordelen, ik heb met haar late game meestal, 1.2 as en 150 ad. :')

En Ap carry & melee ad carry's? wie zijn nog meer goed? :)

ik had corki eens getest in een custom game. Had mijn volle build en nog deed ik weinig damage :P

[ Voor 12% gewijzigd door LikeAKing op 06-09-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:09:
[...]

Buiten dat, ook binnen je lane werkt je ulti gewoon hoor. Bij een jungle gank heb je bijna een gegarandeerde kill als je er een van de twee raakt met je frost arrow en daarna je jungler mee komt huishouden. Hij werkt ook gewoon short range hoor! Echt!
Ja maar dat is met elke stun zo als de jungler langskomt. Of het nou ashe's ulti is alistars pulv of tarics shatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:21:
[...]

Ja maar dat is met elke stun zo als de jungler langskomt. Of het nou ashe's ulti is alistars pulv of tarics shatter.
Alleen hoeft ashe niet dicht bij de enemy te zijn itt taric en alistar

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Alistar: Flash + Pulverize + Headbutt = Dood gegarandeerd.
Zovaak meegemaakt in zijn free week, dat mensen bij gewoon hun team in beuken met alistar. Echt Bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Tristana pushed lane door haar E, waardoor ze gemakkelijker geganked wordt.
MF's move speed passive valt weg zodra iets je raakt en haar ulti is idd goed met amumu/galio, maar daar is ashe haar ulti ook goed mee xD

En hoezo heb ik niets aan scouthawk? niet iedere normal game heeft een support en wards hebben een timer/enemey molt ze met oracle

[ Voor 23% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-09-2011 18:33 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn punt dat ashe niet goed is in solo que komt ongeveer hier op neer, je kan niet verwachten van je team dat ze perfect voor je tanken in solo que. En omdat je de ad carry bent ga je gefocussed worden, probeer maar eens met ashe als je tank een of andere kill aan het chasen is die irelia/ww/noc/akali/jax/lee sin van je af te krijgen of te killen. Met een carry die goed is 1v1 of een redelijke escape is heb je misschien nog kan s om wat damage te doen in die fight. Met ashe kan je het wel vergeten zit een van deze op je huid.
En in lane is ze gewoon niet sterk, ja je kan wel towerhuggen en cs'en maar veel meer zit er zeker niet in tegen tegenstanders van hetzelde skill level. Dus lig je waarschijnlijk in farm ook nog wat achter op andere ranged ad's wat het allemaal nog meer in hun voordeel op laat schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gister Sainvicious zijn stream te kijken en hij kreeg twee keer zijn team zo ver om zowel Janna (hij speelde haar AP) als een Soraka/Sona te picken. Twee keer maakten ze de tegenpartij heeelemaal in. Heeft iemand van jullie deze set-up al is geprobeerd?
Ik denk persoonlijk dat het wel kan werken, je hebt zowel shield, heal, nog een heal, een slow, een knockup, nog een heal in een teamfight, en door Soraka's starcall of Janna's AP build doe je tegelijkertijd ook nog redelijke damage.
Zou het wel leuk vinden om wat vaker zulk soort creatieve set-ups te zien! Die support/ad carry combo gaat me ondertussen wel vervelen x) (ik speel meestal Sona/Soraka/Janna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Toch kun je me niet lekker maken met MF hoor :P
Ashe blinkt teminste uit voor een bepaalde taak, terwijl MF nergens in uitblinkt.
ik zie dus gewoon geen enkele reden om haar te kiezen boven Ashe, Caitlyn, Vayne or Corki.

[ Voor 24% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-09-2011 19:10 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:06:
Toch kun je me niet lekker maken met MF hoor :P
Ashe blinkt teminste uit voor een bepaalde taak, terwijl MF nergens in uitblinkt.
ik zie dus gewoon geen enkele reden om haar te kiezen boven Ashe, Caitlyn, Vayne or Corki.
MF is aardig goed tegen teams die op heals zijn gebaseerd. Verder is MF veel beter in het pushen van lanes en het kapotmaken van towers dan Ashe of Vayne. En haar passive is geweldig op lage levels, wanneer nog niet iedereen lvl 2 boots heeft. Persoonlijk vind ik MF heel fijn spelen, omdat haar W zo'n geweldige steroid is. Ashe, Vayne, Corki en Cait hebben geen van allen een eigen steroid. MF's ult is wel redelijk waardeloos, en haar E is erg situationeel, maar ze is zeker niet minder waard voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ashe wint teamfights door ulti
Caitlyn wint lane
Corki wint in damage
Vayne wint in chase en schakelt tanks uit als je de tank wilt killen
MF wint ????

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

miss fortune vind ik zelf ook zo fijn spelen vanwege toch een aardige damage early en late game. die attackspeed ability is heel lekker en samen met bijvoorbeeld een frozen mallet als defensive item ben je moeilijk te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:29:
miss fortune vind ik zelf ook zo fijn spelen vanwege toch een aardige damage early en late game. die attackspeed ability is heel lekker en samen met bijvoorbeeld een frozen mallet als defensive item ben je moeilijk te stoppen.
Mallet heb je niet echt nodig imo. Meestal GA of Banshee's, en dan win je in principe eigenlijk altijd 1v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Fanatic_FS schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:24:
Caitlyn wint lane
Corki wint in damage
MF wint ????
Ik zie je punt, zelf ben ik ook niet zo fan van MF.

Je punt van Ashe zie ik echter totaal niet.
Die ult moet geschoten worden vanaf een grote afstand. Als zij echter op grote afstand is, doet ze verder geen damage en neemt ze geen deel aan het gevecht?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
De reden dat ashe zo'n sterke initiator is, is omdat haar ulti iemand out of position kan pakken en zo de tijd geven aan je team om dichter te komen en nog een extra stun/root/thingie te doen zodat je snel die kill kan oppikken

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:24:
Caitlyn wint lane
Corki wint in damage
MF wint ????
Mf wint 1 op 1 en haar ult over 4 of 5 personnen is echt heel veel damage, daarbij als je moet defenden cleart het lekker waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:45:
[...]

Mf wint 1 op 1 en haar ult over 4 of 5 personnen is echt heel veel damage, daarbij als je moet defenden cleart het lekker waves.
Als ik 1 op 1 wil winnen neem ik Vayne of Corki en succes om 4~5 personen in je ulti te krijgen de breedte van de ulti is niet meer wat hij eerst was.
En leuk dat je een minion wave kan clearen met je ulti, dat kunnen heel veel champs met een skill die maar een paar seconden cd heeft.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Hier trouwens nog een post over die vreemde lags:
http://clgaming.net/redtracker/topic/13306/?p=2

Was dus een packetloss probleem bij riot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wie is één van de betere AD melee dan? Ben ik ook wel benieuwd naar, Yi? Tryndamere?

[ Voor 74% gewijzigd door LikeAKing op 06-09-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:23:
Wie is één van de betere AD melee dan? Ben ik ook wel benieuwd naar, Yi? Tryndamere?
Lee Sin, GP, Nocturne, Garen, etc etc. De meeste tanky dps characters (bruisers) zullen het wel winnen tegen autoattackers als yi of tryn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1199551
Season One "Next scheduled downtime" is the Riven patch, yes. This could change but right now that's what it's looking like.

Dominion is something I can't really get into. We're working really hard to make sure it comes out right and when it comes out the servers don't blow up with the massive influx of players + shorter games. I don't have a ton of info on what exactly needs to happen to make that a reality without going and specifically looking into it. I couldn't give you guys a date even if I had one. Sorry I can't give you a better answer.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=389803
Summoners,

At Riot Games, we're committed to bringing you the best champions possible. Of course, quality champions do take time.

Riven, and the changes within her patch, will be coming next week. As we previously announced, Season One will conclude with our next scheduled game update. Therefore we will also be calculating the Season One Ladder rankings and rewards during downtime for this patch.

Additionally, there will be an extra week (3 weeks total) between the Riven patch and the patch to follow. This extra time will ensure we bring you the best content possible in League of Legends.

Thank you for your understanding and patience. See you on the Fields of Justice!

[ Voor 37% gewijzigd door speedzor op 07-09-2011 02:13 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Dus tot volgende week woensdag om te proberen m'n elo nog richting de 1510 te krijgen :P Heb ik wat te doen in 't weekend *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Cvan schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:03:
Hier trouwens nog een post over die vreemde lags:
http://clgaming.net/redtracker/topic/13306/?p=2

Was dus een packetloss probleem bij riot
Oke dat is fijn om te weten :)
Snappie88 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:18:
Dus tot volgende week woensdag om te proberen m'n elo nog richting de 1510 te krijgen :P Heb ik wat te doen in 't weekend *O*
Wat is je ELO nu?

Ik weet eigenlijk niet of ik nog Ranked ga doen voor die tijd. Aan de ene kant heb ik zoiets van 'ach wat kan het schelen, de boel wordt toch gereset'. Aan de andere kant lijkt het dan zo loos :P Heb tot nu toe nog maar 1 ranked game gedaan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Cloud schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:41:

[...]

Wat is je ELO nu?

Ik weet eigenlijk niet of ik nog Ranked ga doen voor die tijd. Aan de ene kant heb ik zoiets van 'ach wat kan het schelen, de boel wordt toch gereset'. Aan de andere kant lijkt het dan zo loos :P Heb tot nu toe nog maar 1 ranked game gedaan.
13**, ben van 1495 alleen maar omlaag gegaan :X Elohell...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Snappie88 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:12:
[...]

13**, ben van 1495 alleen maar omlaag gegaan :X Elohell...
Als je zo hard naar omlaag gaat en het lukt je niet terug te keren dan zou ik de oorzaak niet geheel bij elohell leggen tbh.

Goeie attitude is om te stoppen met ranked van zodra je 2x verliest per dag.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
speedzor schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:19:
[...]

Als je zo hard naar omlaag gaat en het lukt je niet terug te keren dan zou ik de oorzaak niet geheel bij elohell leggen tbh.

Ik ben ook van 1423 naar -1300 gegaan (ben nu weer 1323 fzo) maar ik kreeg ineens rare teammates die AFK gingen, feedde, en laatst heb ik zelfs een game moeten carryen met jungle amumu. Ik heb nooit echt in elo hell geloofd maar ik vond dit wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

speedzor schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:19:
[...]

Ik weet mijn niveau, anders zou ik er niet over klagen ;) Ik heb gisteren dan ook na twee keer verliezen het bijltje even neergegooid. Vanavond met frisse moed ertegenaan :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een jungler Olaf die AFK ging vanaf minuut 15-ish omdat onze solo top een 'kill stealde' van hem....
We hadden FB, BoT lane deed het geweldig. Onze corki lvl 10 die hun Ashe op level 7 wist terug te drukken.
Ik won in CS als brand tegen morgana en dan krijg je een kiddie Olaf die gaat huilen omdat er een kill wordt 'gepikt'.
Hij ging alleen NIET afk, hij stond gewoon stil @ spawn en ging vervolgens in /all vertellen aan de enemy team wat we deden en waar we waren... "watch out GP, j4 is hiding in brush", "quick go kill they are dragon" :') :') Dit is elo hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, ik had gisteravond een Irelia top die 0/5/0 stond na zo'n ~10 minuten waardoor onze Brand mid als een idioot begon te flamen op hem/haar (eerste potje), tweede potje een Ashe die niet communiceerd. Ja oke, het kan allemaal een stuk erger, maar een gefeede Cassio (eerste) en Raven (tweede) voor 20 minuten is gewoon niet fijn...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf is the raven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ken maar één champion die iets met raafjes doet en dat is Swain. Ik gok dat hij die bedoelt ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeh, maar misschien dacht hij aan vogels en dan denk ik aan Talon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1201570

Plaatje van Riven, en een champ die later komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Derp, Talon dus :P Die nieuwe heet Riven en ik combineerde die twee dus :P

ajtweak is de winnaar *O* *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Snappie88 op 07-09-2011 12:40 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahhah gokken is slecht voor je :x Maar idd die talon kan idd door je heen smelten :/ kut silence :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

:P

Wat vinden jullie van Talon trouwens? Ik vind dat hij wel behoorlijk wat (iets teveel) damage heeft. Niet prettig om tegen te lanen met die cc van hem ook. :/ Zeker met die teleport van hem er bij en zijn ultimate die een vrij lage CD heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat hij echt veel dmg mid game doet. Ik zie 'm niet zo veel meer als bij release. Moet zeggen dat de meeste talons in normal games vrij hard falen., maar als er een goeie is dan is die ook echt hard.
Lijkt me een gave champ om mee te spelen though. Als tie free is, ga ik 'm zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pak talon aan zoals ik udyr zou trachten te counteren. Proberen genoeg range te houden en proberen te kiten, maar met zijn teleport is het wel tricky.
Denk niet dat hij zodanig hard aanpakt dat hij moet generfd worden. Heb de indruk dat ze voor het eerst sinds lange tijd dichtbij het gewenste resultaat zitten na het releasen van een champ.

Kan helaas het artikel betreffende de lagspikes niet bekijken op het werk. Zijn de problemen opgelost ondertussen ? Had er gisterenavond nog last van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging er full force in met lee singer tegen een low health Talon. Het vogeltje wist met zijn vleugels alsnog mijn HP weg te flapperen met 50%. Ziek! Ben het wel met gr00v eens, hij is niet verschrikkelijk OP of UP though.
Lag, had ik ook af en toe last van. Ik zie 3 enemies op me afkomen, als kat. Ik klikken om terug naar de turret te rennen, gebeurd er niets :') Mja. het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:26
net echt het meest kanslose ooit meegemaakt een gast die in ranked express gaat trollen en mensen forced te leaven zo ook mij, ging hij soraka en evelyn bannen daarna twitch met revive en rally kiezen en zeggen ik ga afk...

Hoe vaak komt dit soort genante shit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit soort shit slaat nergens op :( echt triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Vaak, ik heb ik 600 ranked games +20 rally revive trolls meegemaakt. volgens mij zit er in elke game wel 1 troll.

Ik bem van 1526 naar 1333 elo gegaan. In 3 dagen, elke game was er een trol+feeder in me team.

SoloQ is zo random dat het niets voorsteld. Het is gewoon een spelletje wie de minste trolls in het team krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Baristo schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:24:
Vaak, ik heb ik 600 ranked games +20 rally revive trolls meegemaakt. volgens mij zit er in elke game wel 1 troll.

Ik bem van 1526 naar 1333 elo gegaan. In 3 dagen, elke game was er een trol+feeder in me team.

SoloQ is zo random dat het niets voorsteld. Het is gewoon een spelletje wie de minste trolls in het team krijgt
Zullen wij saampjes vanavond eventjes die ladder beklimmen? ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:44:
[...]

Zullen wij saampjes vanavond eventjes die ladder beklimmen? ;)
Moet wel lachen zijn om als non-gamer sommige posts te lezen hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha idd ik wens snappie succes met het beklimmen van 'die ladder' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik ga in de solo que ook de ladder maar eens beklimmen (flauw ik weet het :P)

Is het nu zeker dat bij de patch van volgende week elo gereset word ? Ik zit namelijk nu op 1402 en wil graag op zilver blijven. Dus als er een klein risico is dat ik geen zilver meer ga halen dan ga ik geen ranked spelen.

Beetje eigen dunk maar ik denk dat ik best begin goud kan halen. Alleen sommige teams x_x

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Cloud schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:43:
:P

Wat vinden jullie van Talon trouwens? Ik vind dat hij wel behoorlijk wat (iets teveel) damage heeft. Niet prettig om tegen te lanen met die cc van hem ook. :/ Zeker met die teleport van hem er bij en zijn ultimate die een vrij lage CD heeft.
Persoonlijk speel ik talon vaak en zijn damage kan te veel zijn maar het ding is bij talon (als speler) dat je heel afhankelijk bent van je items, je moet goed farmen, zonder enige redelijke items (beserker of bf sword) dan wordt je taak als assassin al lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 10:08
Hahaha soms ben ik zo blij dat ik als verse lvl 20 in normals met mijn vrienden que, we hebben gemiddeld 3 tot 5 man van onze groep bij dus meestal genoeg om de game te dragen :)

Ik heb net de Blademistress skin gekocht trouwens met de RP die ik voor mijn runes had gekocht ( Doh leer kijken voor je iets doet Voca :) ) is echt een pareltje.

Ik moet het overigens wel nog even over Fiddle hebben..... Ik wilde hem al een poosje aanschaffen naast mijn veigar, morgana en annie maar ZOMG gisteren niet 1 niet 2 maar 4x !!! in een normal game rustig de blue buff gepakt terwijl mijn team de fight aanging met het andere team, door mid naar de enemy lane stiefel en daar mijn ult over de bush heen target en een 5 man kill scoorde met fear ult en bouncing bird :)

Die hero is in normal games zo verschrikkelijk insane :)
Morgana blijft mijn nummer 1 met Blitzcranck als lane partner ( mijn buddy) maar Fiddle is voor de solo que echt insane hard! Ezreal vind ik zoals hij door de ftp normals wordt gespeeld een beetje Meh gevoel geven.

[ Voor 0% gewijzigd door Vocalise op 07-09-2011 14:51 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat trouwens met de cup size van vrouwen in LoL beetje variatie mag toch ook wel?

Het is alsof ik in character customer creation zit en standaard voor mijn character de slider van de bust size helemaal naar rechts slinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:03:
Wat is dat trouwens met de cup size van vrouwen in LoL beetje variatie mag toch ook wel?

Het is alsof ik in character customer creation zit en standaard voor mijn character de slider van de bust size helemaal naar rechts slinger.
Hoe groter hoe beter

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Heb inmiddels een aantal potjes ezreal achter de rug, na het lezen van enkele guides op solomid en moba, maar vind hem mwah...

Het eerste potje speelde ik veel te aggressief wat resulteerde in een feed, maar de potjes daarna ging het beter. Hij is ontzettend leuk om te spelen, omdat je actief bezig bent met richten van skillshots en positioneren. Met je Q kan je ontzettend goed poken in lane, maar zodra midgame begint voel ik me meer nutteloos. Ik heb het gevoel dat een normale rightclick-carry meer damage doet, terwijl je met ezreal elke seconde een skill moet spammen om dezelfde damage te krijgen.

Ik heb hem tot nu toe gebuild met triforce, bloodthirster, brutalizer, greaves, rest

Jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima build naar mijn mening. btw Ezreal kan ook autoattacken, en met 5 stacks kan dat best hard snel raken! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Net een heerlijke aoe team gehad
Galio ulti
Fiddle ulti
Katarina ulti
=
AUW

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Zo dat geloof ik wel ja :). Wij gaan vanavond Mumu Blitz Morgana Fiddle en whatever onze maat picked spelen. Het idee ofc, mumu zijn ult, dan morgana gelijk erop met de ult van fiddle en afmaken met cranck in a few seconds.... Dat zou wel erg veel zeer moeten doen op een teamfight als het goed loopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wij hebben pas geleden ook zoon irritante combo tegen gehad. Dat was iets van: Amumu, Kennen, fiddle, Gankplank en dan nog een ashe die vaak met haar pijl begon waarna de rest er in kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
DivineNL schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:32:
Wij hebben pas geleden ook zoon irritante combo tegen gehad. Dat was iets van: Amumu, Kennen, fiddle, Gankplank en dan nog een ashe die vaak met haar pijl begon waarna de rest er in kwam.
Ik kan het me helemaal voorstellen, wij richten ons wel vooral op een crowdcontrol damage en dan big ass aoe ults erover om alls wat er staat dood te maken :)

Wat is de ult van die Gargoyle eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vocalise schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:46:
[...]

Ik kan het me helemaal voorstellen, wij richten ons wel vooral op een crowdcontrol damage en dan big ass aoe ults erover om alls wat er staat dood te maken :)

Wat is de ult van die Gargoyle eigenlijk?
aoe taunt

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik vind gp in dat soort dingen echt goed. Als ze op je initiaten dan doe je die remove en dan gooi je je ult op jezelf en je team. Er zijn genoeg mensen die niet van die remove weten en die je dan slowen of exhaust op je gooien. Als je dan remove doet zien ze je gewoon verder lopen en snappen ze er vaak niets van. En ja, ook in ranked games komt dit voor :)

Daarbij heeft hij ook een leuke global aoe ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
O.o ok onze 5de speler of ikzelf heeft geen keus ;) Galio it is voor de taunt, ghe lijken me leuke teamfights worden als ze erin trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vocalise schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:08:
[...]

O.o ok onze 5de speler of ikzelf heeft geen keus ;) Galio it is voor de taunt, ghe lijken me leuke teamfights worden als ze erin trappen.
Ik zou eerder een orianna pakken ipv die blitz, je wilt ze zoveel mogelijk op een hoopje hebben en dan is orianna daar toch echt wel de perfecte champion voor

ps: magic resist gaat je pijn doen

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 07-09-2011 16:28 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Ook maar even geïnstalleerd weer, zal vanavond is even kijken of ik me hierin kan gaan vermaken:D

Heb al wel ervaring met verscheidene DotA versies, dus we zien vanavond wel even:P

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
speedzor schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:27:
[...]

Ik zou eerder een orianna pakken ipv die blitz, je wilt ze zoveel mogelijk op een hoopje hebben en dan is orianna daar toch echt wel de perfecte champion voor

ps: magic resist gaat je pijn doen
True that, maar in normals gaan mensen na 2 keer gewiped te zijn in teamfights geen magic resist bouwen, maar conceden ze de game in 80% van de gevallen :)

Overigens ik snap je punt met orianna, alleen vind ik haar zo funloos spelen .... ik ben er gewoonweg neit goed in, positioneren gaat wel en kills halen ook wel, maar het blijft voor mij meer als geluk aanvoelen, dan bijvoorbeeld morgana of Fiddle, daarmee ga je voor de kill in een gecontroleerde manier, ofwl zo voelt het aan.

Ach tot de 28 pure lol daarna eens goed gaan compen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 20:28

Dreanor

Joene

Vind het wel grappig dat veel mensen een soort van ... verwachting hebben met betrekking to leavers, ragers, noobs, feeders, etc.

Mensen onder de lvl 30 verwachten dat die mensen op level 30 weg zijn. Mensen die lvl 30 zijn verwachten weer dat die mensen in ranked games weg zijn. :P

We hebben toch wel door dat die leavers/feeders ook IP verdienen en ook omhoog levelen en ook ranked spelen? :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, zodra die een beetje ranked hebben gedaan vliegen ze onder de 1k elo en kom ik ze niet meer tegen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Trolls zitte op elke elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zonet even m'n replay van morgana daarnet bekeken, laten we duimen dat ik opgenomen word in de LolTop5 :)
23-3-17 geëindigd, maar het gaat hem om de flash die caitlyn haar ulti blocked en zo teemo redt rond de 35ste minuut ;)

Voor wie geeïnteresseerd is in de flash of morgana wilt zien ownen:
http://www.2shared.com/up....jsp?sId=nNEOPJKYXchcWXEI

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt cool, zou helemaal tof zijn als je in de lol top 5 komt. Check 't vanaaf ff als ik thuis ben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen op hogere elo wel 100000x minder als in "elo hell"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Vandaag mijn eerste ranked potje gespeelt met irelia: 17-3-5 en gewonnen.
In het begin ging ik bijna dood als FB maar toen ging onze udyr deaud (wou tegenstanders blue pakken) dus jah... Die udyr ging toen rond de 2 min weg en het werd een 5v4. Ik speelde mid tegen Orianna en heb haar en die gankende amumu dik afgemaakt. Niemand zat te trollen... Pro alistar in team gehad.
GeeGee zou ik dan zeggen.
Jammer dat je eerst een paar potje ranked moet doen voordat je ELO begint te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Laatst online: 08-10 13:40
speedzor schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:43:
Zonet even m'n replay van morgana daarnet bekeken, laten we duimen dat ik opgenomen word in de LolTop5 :)
23-3-17 geëindigd, maar het gaat hem om de flash die caitlyn haar ulti blocked en zo teemo redt rond de 35ste minuut ;)

Voor wie geeïnteresseerd is in de flash of morgana wilt zien ownen:
http://www.2shared.com/up....jsp?sId=nNEOPJKYXchcWXEI
In cait's ult flashen is al een keer geweest en niet zo heeeeel speciaal.
Is wel kicken als het lukt though, had ik 1 keertje met udyr gedaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van mijn leukste games ooit gehad zojuist, premade met andere tweakers.

We speelde 1e game een troll game, waarbij we vrij hard afgingen al waren onze tegenstanders vrij slecht.

2e potje wilde pathology persé AP ezreal uitproberen dus besloten we er nog maar een troll pot van te maken.
Random GP, Random Udyr, en hellfighter wilde wel AP leona proberen (al kwamen we er snel achter dat dit niet ging werken). Ik besloot troll shaco te spelen en bravery te gaan.

Early game ging nog redelijk, kwamen ook voor, maar daarna overrompelde ze ons best wel hard. Wij hadden mid-game 1 toren down en hun een stuk of 4 torens. Op dat moment hield pathology ons redelijk in de game met 5-1-0 ez. Op dat moment begon ik ook mijn 3 snowball items te krijgen en toen begon het.

BRAVERY en harde pwnage met shaco. Wat een fun!

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2eyv1hc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk potje :P ez ging na fb afk ik en sion hebbe het toen maar afgemaakt haha
Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/7573/screenshot20110907at110.png[/URL]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vorige champ sale mijn laatste RP's uitgegeven aan Lee Sin.
Deze week Brand en Blitzcrank on sale :O misschien toch maar weer 10euro investeren :P

[specs]

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58

Flapmo

and back is gigi!

Hmm, hoe lang duurt de woensdagmorgen maintenance normaal? Ben er meestal niet en dacht, ff lekker potje spelen nog maar vergeten dat maintenance altijd smorgens is vandaag.

Ik moet beter kijken ;)
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=390362

[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 08-09-2011 08:09 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• DivineNL
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:10:
Leuk potje :P ez ging na fb afk ik en sion hebbe het toen maar afgemaakt haha
[afbeelding][/URL]
Liever 1 afker dan een trolling ryze denk ik :)

• Vocalise
Zo en dan dit weekend op Zaterdag fijn een IP boost kopen met een maatje van me en dan gaan we los de hele dag.
Zijn er nog GOT spelers die ons willen vergezellen in Normal games, summoner lvl varieerd nu van 8 tot 21 iedereen is welkom 5 vs 5.
Er zal flink worden aangezet door (ingame illisiar en door tramalant) mij en mijn maten maar er zal altijd 3 tot 1 spot over zijn.
Dus als je ons add en mee wilt gaan ben je meer dan welkom, het doel is potten voor ip zodat de rune pages straks vol kunnen maar er moet ook gelachen worden ^.^
We spelen vanaf 11.00 totzeker 20.30 non stop en daarna na een kleine interruptie tot 02.00 ongeveer.

• speedzor
https://www.facebook.com/...red-exile/275642299120797
Greetings Summoners!

With Riven on the horizon, I wanted to take a few minutes and give you all a sneak peek into some of her gameplay and mechanics.

Riven is a flow-based fighter who performs aggressive combo attacks to decimate her opponents. This often involves her stepping forward into her sword swings to chase down cowardly enemies who might try to escape or utilize their ranged attacks to avoid direct combat. This highly mobile fighting style makes her a really aggressive, momentum-based character.

Her signature ability is Broken Wings, a 3-part combo slash that causes her to step forward and slash nearby enemies. On her 3rd hit, Broken Wings unleashes a nova, knocking nearby enemies back. While performing the three-hit Broken Wings combo is powerful in its own right, more veteran Riven players will find great opportunities to mix in her Ki Shout to deliver a short stun (for her to follow up with more devastation) or move into an even better position with Valor.

Her ultimate, Blade of the Exile, allows her to reform her broken sword, restoring her former power and allowing her to activate Wind Slash, a powerful shockwave that slices the air itself to cut down enemies that are out of reach.

We're excited about Riven because she draws some heavy inspiration from fighting games, utilizing combos that can be interspersed with other abilities to change timing and effect as needed. This flow and feel is something we feel will appeal highly to aggressive players who want to make split-second decisions on when to deal damage and when to sacrifice damage in favor of additional utility effects.

Streaming History

• Tremulant
  • Laatst online: 10-10 20:07
Tremulant = ingame: Tramalant
En gebeukt zal er worden. Als we een team van 5 kunnen vullen zou dat natuurlijk alleen maar leuk zijn.
Dus graag roepen als er iemand aansluit deze Zaterdag :)

Voca, goed bezig!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Ik weet nier waarom maar deze champion spreekt me echt aan. De stun, de knockback denk dat deze wel wat potentieel heeft.
Juist 30 geworden dus stilaan kijk ik wel uit naar ranked hoewel ik ergens ook wel wat zenuwen heb :p

Ergens kans dat ik met een paar gotters kan mee doen? Heb niet echt een vast team en als ik zo kijk naar al die solo queue problemen spreekt me dat echt niet aan

Verwijderd

Gewoon proberen ModaSo. Zorg dat je communiceerd in het begin (ondanks dat je dat niet van iederen in je team kan verwachten).
Ik heb tot nu toe ook niet veel ranked gespeeld, maar je wordt wel beter. In randoms kan je uiteraard goede spelers tegenkomen, maar in ranked is die kans groter en daardoor wordt je spel beter. Vallen en opstaan :P

Ik dacht tijdje terug van ik ben de shit met Brand, laat maar komen :') Werd ik ff gepwned door een Gragas in mid en dat was (niet) goed voor mijn ego :P Maar daardoor wordt je wel beter, weet je wat je kan verwachten als iemand weet hoe hij z'n champ moet spelen. Flamen gebeurd toch wel, het is maar 'the internet' dus maakt geen fuck uit. Alhoewel ik vast met een paar mensen speel, wil ik best een keer duo queue'en,

• ModaSo
Ja zal mij vandaag een beetje indiepen in het ranked gebeuren. Ik speel meestal met Wukong of Janna, tank gericht kan ik wel met Alistar ook spelen. Heb wel nog andere champions maar nooit echt veel met hen gespeeld. Maar wat is je ingame naam? Mijn is Modaso.

Enja ik weet wel dat er telkens flamers enzo zijn, maar ik stoor me voornamelijk aan leavers enzo.

Helemaal voorstaander voor vallen en opstaan xD haha

Verwijderd

Dan snap ik niet waarom 'de zenuwen' een issue zijn. Gewoon GO :P En alistar vind ik nou meer een support/offtank!

Mijn ingame name is Xpr3ssioN.

• ModaSo
Ik ben nogal kritisch voor mezelf:p JA idd ergens zou ik me moeten specialiseren in Amumu maar naar het schijnt word hij wel vrij veel gebanned:p

Ah jij bent de legendarische Xpr3ssioN, tof om je te ontmoeten..Kidding:p

• Vocalise
^.^ mooi man, ik moet overigens nog steeds het GOT channel aanmaken, zijn er veel normal spelers van onder de lvl 30 nog actief?

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Iedereen moet in het GoT kanaal komen. Veel makkelijker dan hier telkens al je ingame namen uit te wisselen ;)
En anders kan je altijd in de lijst van jeffro kijken.
Er zijn zat spelers die nog geen lvl 30 zijn maar het maakt mij niet zo veel uit om alsnog een normal te spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door axel101 op 08-09-2011 11:30 ]

League of Legends EUW: IBullit

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 10:28
Klopt het dat LoL niet de manual gekozen channels opslaat? Iedere keer dat ik LoL opstart moet ik opnieuw het GoT intypen om te joinen.. Klopt dit?

Daarnaast ben ik verbaasd over de 'mist' die er over ranked games hangt hier op het forum.
Ik ben zelf nog maar lvl 20, maar voor mijn gevoel is het als je eenmaal lvl 30 bent echt een grote stap om (je eerste) ranked games te gaan spelen. Dit gevoel krijg ik door de posts op dit forum :P

Mijn point being: is er echt zo'n groot verschil in niveau / belangrijkheid tussen ranked en normal games?!?
Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.