[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.602 views

Verwijderd

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:29:
@groov, Waarom zou je niet gewoon bij blue starten, om vervolgens gewoon de "normale/snelle" route pakken, op deze manier kan je snel red erbij pakken, en zodra je dan de jungle uit komt en je Q land is het hoe dan ook death voor je target, je slowed diegene met E en red. Je team kan best even een degelijke pull voor je doen als je geen vertrouwen hebt in het doen van blue.
Is die haalbaar solo op lvl 1 ? Nog niet geprobeerd eerlijk gezegd.Als masteries ga ik voor 21/0/9 en heb dus weinig damage mitigation.

Ik neem deze route vooral omdat ik graag met beide buffs uit de jungle kom bij een gank met aanzienlijk wat hp nog over, zonder dat ik al te veel terug moet. Zal vanavond es proberen te starten bij blue gelijk.

Welke build/runes neem je trouwens op je lee sin atlantisx ? Jungle & Laning

Als jungle lee sin neem ik eerst wriggles, cdr boots & brutalizer. Dan eventueel triforce of defense.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik zou geen cdr boots nemen, maar merc threads/ninja tabi
Voor jungle masteries zou ik eens 1/21/8 proberen

[specs]

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:35:
[...]

Is die haalbaar solo op lvl 1 ? Nog niet geprobeerd eerlijk gezegd.Als masteries ga ik voor 21/0/9 en heb dus weinig damage mitigation.

Ik neem deze route vooral omdat ik graag met beide buffs uit de jungle kom bij een gank met aanzienlijk wat hp nog over, zonder dat ik al te veel terug moet. Zal vanavond es proberen te starten bij blue gelijk.

Als jungle lee sin neem ik eerst wriggles, cdr boots & brutalizer. Dan eventueel triforce of defense.
http://www.solomid.net/guides_search.php?filter=leesin
Hier heb je denk ik wel wat aan staan een paar featured guides die door spelers boven 2000 elo zijn gemaakt.

Verwijderd

dragon3016 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:50:
[...]

http://www.solomid.net/guides_search.php?filter=leesin
Hier heb je denk ik wel wat aan staan een paar featured guides die door spelers boven 2000 elo zijn gemaakt.
Ik ken solomid, maar toch bedankt. Weet dat atlantisx lee sin als main heeft van deze topic en had graag geweten hoe hij hem bouwt na er intensief mee bezig geweest zijn.

21/0/9 komt meestal terug wel, en betreffende de boots Fanatic_FS, mercs zou ik ook nog durven aanschaffen maar ninja tabis enkel als het tegengesteld team overwegend AD zou zijn.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Denk dat 't leuker is om de alternatieve route te pakken, als laatste Blue en die aan mid te geven.

Surfin' paradise!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Voor de ervaren Lee's zou ik toch eens aanraden te beginnen met golems + E (vraag pull) en meteen gaan ganken met Q erna. Goede kans op firstblood of in ieder geval burned summoners + damage waardoor je team meteen een lanevoordeel heeft.

Qua build... masteries 21-0-9 en runes zoveel mogelijk op AD. Rush madred's en je hebt eindeloze jungle, daarna mercs/wriggles en dan naar de game kijken wat nodig is. Ik ga meestal voor health zodat ik gevechten in kan blijven duiken. Warmogs/Frozen mallet afhankelijk van hoe tanky m'n team is, daarna is het helemaal game specifiek.

Verwijderd

Ben ook van plan om Lee Sin te kopen met RP punten nu hij in de uitverkoop is ;)
Heb wel veel problemen om goed te junglen, veel oefenen en verschillende dingen proberen. Jammer dat de server even niet meewerkt. http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=382160

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]
Ja, Vraag je team om een degelijk pull(2-3 hit's is wel wenselijk en geen probleem voor je team). Q gebruik je als 1e spell(je hit level 2 van de blue buff + kleine unit's) Level je shield als 2e en spam deze door de jungle. Pak de wolves, door naar wraiths, red -> GANK. En dan gewoon junglen zoals het je uitkomt. Gank veel, een gefaalde gank is niet perce erg, je kan een lane gek maken door enkel je Q te hitten en er even achteraan te dashen, en weer weg. Je doet early game veel schade, gebruik dit.
[...]
Op lane & jungle:
25 Armor pen red+quint's, 13 Flat armor Yellow & Magic Res/level Blue. (21/0/9 mastries)

Ik vind zelf "builds" neer zetten erg moeilijk, het probleem is dat ieder potje zo anders is. Ik zal in ieder geval iets ter referentie neer zetten wat handig is in welke lane bij welke build.

DPS (mid & bot): Dorans -> Boots & Red Ruby -> BF -> Mercury Threads -> Sheen -> VampScepter -> trinity afmaken. <overige slots vullen met resists of extra bloothrirsters afhankelijk van hoe het gaat>

Warma's(solotop): Regrowth pendant -> Boots & Redruby & +24 mr item ->
Giants belt -> Warmogs -> Mercury -> Atma's -> Vampscepter->Force ó Nature-> BlootThrirster.

Jungle: Cloth armor + pots, hierna gewoon dps build, madreds razor/wriggles maken is in principe onnodig verspilling.

Not done : Brutelizer. Je kan geen slot en 3/4e BF verspillen aan een onnodig item

So'z dat het er niet zo mooi uit ziet, ik heb het niet zo op guides, ik geloof er in dat men zelf dingen moet proberen, en desnoods faal je een paar keer, So what. Ik heb dan ook al jaren geen guide meer bekeken omdat het altijd van ideale situaties uit gaat, ik koop iedere game mijn items in een andere volgorde, ik zie er geen nut in op guides te lezen tenzij je het spel nog niet kent en basis stats niet weet.

P.S. Jungle Lee Sin kan prima, Maar een echte Lee staat in de Lane. Zo deny/kill je tegenstanders, En voeg je nog meer toe dan jungle ganks. Bot lane Lee = kills, deny, en je kan met gemak mid ganken want je bent zo heen en weer.
Snappie88 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:02:
[...]

Denk dat 't leuker is om de alternatieve route te pakken, als laatste Blue en die aan mid te geven.
Mid mag gewoon de 2e blue, deze sneue trends met mid & bot helpen beginnen echt te erg te worden. Eerst "support" en nu ook nog eens blue buffs gaan geven omdat mensen anders ineens niks meer kunnen ? Waarom konden ze het 2 maanden geleden wel zonder die blue dan ? Men word steeds luier.

[ Voor 17% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 14:50 ]

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Het is jammer dat die hele "metagame" het spel soms wel wat minder leuk maakt. Waar zijn de potjes dat je moest vechten om een beetje last hits en het bot lane echt een spel opzich was ipv zo'n farmfest. Om over top lane nog maar te zwijgen. Als ik daar singed speel, dan ben ik al snel 20 minuten enkel aan het harassen en last hitten. Daarna kom je als lvl 18 je team er doorheen slepen, maar toch dat is toch veel saaier.

Heeft geen signature.

Verwijderd

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:43:
Not done : Brutelizer. Je kan geen slot en 3/4e BF verspillen aan een onnodig item
In dat opzicht is het inderdaad waste. Tot op vandaag rushte ik deze altijd omdat ik de extra damage en cooldown reduction gewoon fantastisch vond passen op hem.

Een BF zal inderdaad beter zijn als ik het goed bedenkt. Begon ook steevast met vampiric scepter op jungle lee sin, vanavond eens de cloth armor route proberen.

Bedankt voor de pointers.

Betreft je pull op blauw, ik ging er van uit dat je die alleen clearde, aangezien je aangaf in je oorspronkelijke post :
Je team kan best even een degelijke pull voor je doen als je geen vertrouwen hebt in het doen van blue.
Met pull lijkt het me inderdaad wel doenbaar.

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Mid mag gewoon de 2e blue, deze sneue trends met mid & bot helpen beginnen echt te erg te worden. Eerst "support" en nu ook nog eens blue buffs gaan geven omdat mensen anders ineens niks meer kunnen ? Waarom konden ze het 2 maanden geleden wel zonder die blue dan ? Men word steeds luier.
Lee heeft geen mana ;) Blue is daarom min of meer een verspilling en kan je net zo goed aan één van je teammates geven. Stel je voor een Orianna die 't vanaf level 4 al nonstop kan harassen :)

Surfin' paradise!

• atlantisx
Snappie88 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:56:
[...]

Lee heeft geen mana ;) Blue is daarom min of meer een verspilling en kan je net zo goed aan één van je teammates geven. Stel je voor een Orianna die 't vanaf level 4 al nonstop kan harassen :)
Je zal dit vast weten, maar blue regened ook gewoon energy hoor ? Samen met de CDR kan je veel gebruik maken van shield & Q, zo verlies je dus weinig leven, En kan je snel door naar red.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:55:
[...]
Betreft je pull op blauw, ik ging er van uit dat je die alleen clearde, aangezien je aangaf in je oorspronkelijke
Je hebt pull's, en je hebt pulls. Een 1 hit pull kan ook maar word krap, maar als je een normaal team hebt geven ze je gewoon 2-3 hits.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:55:
[...]
In dat opzicht is het inderdaad waste. Tot op vandaag rushte ik deze altijd omdat ik de extra damage en cooldown reduction gewoon fantastisch vond passen op hem.

Een BF zal inderdaad beter zijn als ik het goed bedenkt. Begon ook steevast met vampiric scepter op jungle lee sin, vanavond eens de cloth armor route proberen.
Vamp scepter kan ook. Cooldown reduction op lee, behalve early voor shieldjes is niet echt nodig. Het is meer bonus dan required.

Ah op die manier "solo" ik ga er in principe altijd van uit dat er een pull is, waarom zou er geen pull zijn ? Zelfs als ik warwick jungle krijg ik automagisch een pull.

[ Voor 29% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 15:07 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:00:
[...]

Je zal dit vast weten, maar blue regened ook gewoon energy hoor ? Samen met de CDR kan je veel gebruik maken van shield & Q, zo verlies je dus weinig leven, En kan je snel door naar red.

[...]

Je hebt pull's, en je hebt pulls. Een 1 hit pull kan ook maar word krap, maar als je een normaal team hebt geven ze je gewoon 2-3 hits.
Buiten dat, die grote camps geven ook nog eens flinke XP. Als je die continue misloopt doordat je alleen maar buffs loopt te doneren raak je ook nog eens underleveled en gaan mensen zich afvragen waarom je geen succesvolle ganks kan doen. Verder kost het je ook nog eens extra tijd voordat die Orianna eindelijk dr 100ste creep heeft gekilld voordat ze een keer zich richting jou en je blue buff die je al 5 minuten op 10 hp houdt gaat bewegen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:07

Flapmo

and back is gigi!

Dat valt mee hoor, als je in een premade zit is het sowieso nuttig om orianna en anivia je blue te doneren. Je zegt gewoon dat je over 1-2 min naar blue gaat en dan kunnen ze hun lane even pushen op mid.

Het helpt die chars zo gruwelijk veel dat het nuttiger is blue te doneren dan zelf te houden in de meeste gevallen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• atlantisx
Flapmo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:12:
Dat valt mee hoor, als je in een premade zit is het sowieso nuttig om orianna en anivia je blue te doneren. Je zegt gewoon dat je over 1-2 min naar blue gaat en dan kunnen ze hun lane even pushen op mid.

Het helpt die chars zo gruwelijk veel dat het nuttiger is blue te doneren dan zelf te houden in de meeste gevallen.
Zo als Vicarious al aangeeft.

Doen ze niet. Ze moeten altijd nog even die 1e creep, of even snel backport. Tenzij je een full-pre team heeft is dit ondoenbaar, en 1e blue krijgen ze ook van andere junglers niet.

• RTG
  • Niet online

RTG

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:17:
[...]
Zo als Vica al aangeeft.

Doen ze niet. Ze moeten altijd nog even die 1e creep, of even snel backport. Tenzij je een full-pre team heeft is dit ondoenbaar, en 1e blue krijgen ze ook van andere junglers niet.
Heeft misschien meer met elo en inzicht te maken, want bij mij doen ze het altijd wel. 2 Snelle pings op midlane en blue zodra je gaat beginnen en ze komen meteen of tegen de tijd dat blue low is. Gewoon op tijd pingen zodat ze er rekening mee kunnen houden en vantevoren even de lane zelf checken of ze uberhaubt wel weg kunnen (1 van 2 erg low, lane onder druk, etc).

Imo heb je als Lee nooit blue nodig; niet voor de CD, niet voor de regen en niet voor de XP. De buff zou misschien kunnen helpen tijdens ganks maar ik denk dat een caster er veel meer aan heeft in het totaal, zeker als de tegenstander in z'n lane wel blue heeft.

Ik doe blue sowieso pas misschien tijdens m'n 2de "ronde", afhankelijk van hoe alles verloopt. Tegen die tijd heb ik madred's meestal toch al dus is het geen belemmering voor m'n eigen jungle-voortgang, ten opzichte van veel van jullie jungle routes/methodes.

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Joehoe zeg... Weer die 1 uur queue's...
Ze mogen dit wel even snel fixen want 1 uur queue is gewoon niet normaal meer

• atlantisx
Ik zeg ook nergens dat je hem nodig hebt, maar als je bij blue start is het wel handiger dan hem weg te geven :). Vooral de xp is op level 1 zeker wel welkom. Maarja, zoals ik al vaker zeg, Lee hoort in een lane. Madreds op lee, 700 gold voor een item wat je de rest van de game nouwelijks gebruikt ? Elo enzo zou allemaal best kunnen, ik zit zelf rond de 1400, en hecht er weinig waarde aan(niet dat ik denk beter te zijn dan een bepaald elo o.i.d.). Ik speel regelmatig met 1600+ mee, weet niet in hoeverre de tegenstanders dan ook 1600's zijn, ik kijk niet vaak naar de score overview. Maar ook dan betrayen ze hard door veel te traag te reageeren op dat soort zaken.
nukidin247 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:33:
Word vanzelf opgelost. En uur is nog niks, vergeleken met voor de server split.

[ Voor 24% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 15:49 ]

Verwijderd

[...]

Ja, Vraag je team om een degelijk pull(2-3 hit's is wel wenselijk en geen probleem voor je team). Q gebruik je als 1e spell(je hit level 2 van de blue buff + kleine unit's) Level je shield als 2e en spam deze door de jungle. Pak de wolves, door naar wraiths, red -> GANK. En dan gewoon junglen zoals het je uitkomt. Gank veel, een gefaalde gank is niet perce erg, je kan een lane gek maken door enkel je Q te hitten en er even achteraan te dashen, en weer weg. Je doet early game veel schade, gebruik dit.

[...]

Op lane & jungle:
25 Armor pen red+quint's, 13 Flat armor Yellow & Magic Res/level Blue. (21/0/9 mastries)

Ik vind zelf "builds" neer zetten erg moeilijk, het probleem is dat ieder potje zo anders is. Ik zal in ieder geval iets ter referentie neer zetten wat handig is in welke lane bij welke build.

DPS (mid & bot): Dorans -> Boots & Red Ruby -> BF -> Mercury Threads -> Sheen -> VampScepter -> trinity afmaken. <overige slots vullen met resists of extra bloothrirsters afhankelijk van hoe het gaat>

Warma's(solotop): Regrowth pendant -> Boots & Redruby & +24 mr item ->
Giants belt -> Warmogs -> Mercury -> Atma's -> Vampscepter->Force ó Nature-> BlootThrirster.

Jungle: Cloth armor + pots, hierna gewoon dps build, madreds razor/wriggles maken is in principe onnodig verspilling.

So'z dat het er niet zo mooi uit ziet, ik heb het niet zo op guides, ik geloof er in dat men zelf dingen moet proberen, en desnoods faal je een paar keer, So what. Ik heb dan ook al jaren geen guide meer bekeken omdat het altijd van ideale situaties uit gaat, ik koop iedere game mijn items in een andere volgorde, ik zie er geen nut in op guides te lezen tenzij je het spel nog niet kent en basis stats niet weet.

P.S. Jungle Lee Sin kan prima, Maar een echte Lee staat in de Lane. Zo deny/kill je tegenstanders, En voeg je nog meer toe dan jungle ganks. Bot lane Lee = kills, deny, en je kan met gemak mid ganken want je bent zo heen en weer.

[...]

Wriggle's op een jungler lijkt me bijna verplichte kost (behalve voor bijv amumu). Lifesteal, snelle cleartime, extragratis wards, het is vaak je geld meer dan waard. In lane heb je wriggle's natuurlijk bijna nooit nodig (misschien tegen Udyr ofzo). Voor de rest zorgt wriggle's voor betere drag/baron control met de proc.

Ik zie niet echt in waarom je wriggle's zou overslaan, terwijl het nog minder kost dan 1 BF Sword (1600g).

• atlantisx
Daarom moet ieder dus zijn eigen game spelen, en niet builds volgen :) de een geeft de voorkeur aan het een, de ander aan het ander. Misschien is een wriggles wel beter, Maar doorgaans gaat Lee mij goed, Ik durf zelfs te zeggen zeer goed af zonder :).

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Natuurlijk is er een verschil tussen builds, en kan de een net zo goed werken als de ander.

Echter wriggles overslaan op Lee Sin in de jungle slaat gewoon nergens op. Je bent stukken trager, kan dragon midgame niet tot nauwelijks soloen etc.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Vicarious
Forn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:59:
Natuurlijk is er een verschil tussen builds, en kan de een net zo goed werken als de ander.

Echter wriggles overslaan op Lee Sin in de jungle slaat gewoon nergens op. Je bent stukken trager, kan dragon midgame niet tot nauwelijks soloen etc.
Ik heb nog wel eens geexperimenteerd met beginnen met dorans blade in de jungle. Omdat ik ook AD runes heb kun je dan met je auto-attacks op lvl 1 al 81 damage doen met 13 armorpen. Junglen gaat dan best hard en je ganks zijn echt superhard. Enige nadeel is dat dragon iets trager gaat, maar die solo je over het algemeen toch niet.

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

wriggle's vind ik af en toe fijn op de solotop lane. Soms zit je tegen bijvoorbeeld een warwick/udyr met zo veel sustain dat je als een irelia daar niet tegenop kan. Dan haal ik wriggle's en heb ik ook nog een gratis ward.

Overigens, orianna is echt niet zo moeilijk als mensen doen geloven. Ja misschien vergeleken met zo'n recommended caster als annie wel. Maar zeer zeker niet van het niveau Anivia, terwijl ze ontzettend goeie damage + utility heeft, en de cooldowns zijn zodanig laag dat je mits je positionering goed is het hele enemy team kan slopen. (2 games gespeeld met haar, beide 15+/7/20+)

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:51
nukidin247 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:33:
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=382160 blijkbaar is dit voor een bugfix dus het is eenmalig :)

• RTG
  • Niet online

RTG

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:41:
Ik zeg ook nergens dat je hem nodig hebt, maar als je bij blue start is het wel handiger dan hem weg te geven :). Vooral de xp is op level 1 zeker wel welkom. Maarja, zoals ik al vaker zeg, Lee hoort in een lane. Madreds op lee, 700 gold voor een item wat je de rest van de game nouwelijks gebruikt ? Elo enzo zou allemaal best kunnen, ik zit zelf rond de 1400, en hecht er weinig waarde aan(niet dat ik denk beter te zijn dan een bepaald elo o.i.d.). Ik speel regelmatig met 1600+ mee, weet niet in hoeverre de tegenstanders dan ook 1600's zijn, ik kijk niet vaak naar de score overview. Maar ook dan betrayen ze hard door veel te traag te reageeren op dat soort zaken.
Probeer dan eens op tijd te dubbelpingen zoals ik uitlegde, bij mij komen ze altijd. Lee in lane heb ik maar een paar keer geprobeerd en ging volgens mij wel goed, maar ik vind hem veel leuker in de jungle; de gankmogelijkheden zijn geweldig. Voor jungle is madred's touwens een must om snel te zijn en dragon/baron onder controle te houden. Als je deze na 5min hebt vlieg je zo over de map heen. :)

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

atlantisx schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:00:
[...]

Oeh, nee dat wist ik niet :o Da's dan wel weer handig :Y

Surfin' paradise!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik denk dat ik wat guides ga maken binnenkort ipv spelen.

• atlantisx
RTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:29:
[...]
Probeer dan eens op tijd te dubbelpingen zoals ik uitlegde, bij mij komen ze altijd.
Nee daar had ik nog niet aan gedacht 7(8)7.
RTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:29:
[...]
Voor jungle is madred's touwens een must om snel te zijn en dragon/baron onder controle te houden. Als je deze na 5min hebt vlieg je zo over de map heen. :)
Ik zal het de volgende keer weer eens proberen, vooralsnog ben ik skeptisch omdat het voorheen gewoon niet genoeg toevoegde.

Maar een wriggles proc op dragon/baron is net als crit strike... Je kan niet hier op gebaseerd een move uit voeren. Of denk ik nu te simpel :?
Baristo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:40:
Ik denk dat ik wat guides ga maken binnenkort ipv spelen.
O shit, Dus binnekort hebben we allemaal crazy Jarvan & Orianna's rondlopen xD!

[ Voor 13% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 16:44 ]

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

De eerste blue is sowieso zonde. Die kan je beter zelf gebruiken voor je standaard route. De tweede buff probeer ik vaak al weg te geven. Een caster die rond dat tijdstip blue krijgt kan instant waves clearen.

Heeft geen signature.

Verwijderd

alle AD junglers wriggles is bijna verplicht, de ward om dragon/baron continu in de gaten te houden is zo goed
WW is misschien een uitzondering aangezien zn passive min of meer lifesteal is maar dan ga ik toch voor madreds razor om die om te bouwen in de bloodrazor die tanky dudes kapot maakt maar als ze niet veel tankyness hebben dan ga ik toch vr wriggles

wriggles is trouwens een vrij cheap item die standaard het hoogste lifesteal percentage bezorgt van alle items (23%) uitgezonderd fully stacked bloodthirster en die heeft dan nog maar 2% meer

en als je naar de toernooien hebt gekeken weet je hoe belangrijk wards zijn, deze geeft om de 3 minuten een ward vr 3 minuten
heb eens team gezien waarvan 3 man een wriggles aan had, wat mooie map control bezorgt + op lvl 12-14 konden ze baron doen
dus zeker niet te onderschatten

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

dat heb eens gezien is team clg (IEM winnaar)....

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
pff probeer in solo (zowel normal als ranked) maar mensen er van te overtuigen dat wards games winnen. Ik had afgelope game op orianna cv genomen omdat we een jungler hadden en verder niemand cv wilde nemen. Ik was de enige met wards en vroeg waarom niemand een ward kocht maar wel steeds geganked werd. Werden ze boos o mdat ik een support was en hun lanes maar moest gaan warde :S Uiteindelijk was ik de enige met een positieve score..

League of Legends EUW: IBullit

• Vicarious
MetricCandy schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:14:
dat heb eens gezien is team clg (IEM winnaar)....
Nee, dat was TSM (IEM runner-up) ;)

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:02
Ik dacht dat Lee Sin in de aanbieding was? ik zie hem nog steeds voor 975RP

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:55:
[...]

alle AD junglers wriggles is bijna verplicht, de ward om dragon/baron continu in de gaten te houden is zo goed
WW is misschien een uitzondering aangezien zn passive min of meer lifesteal is maar dan ga ik toch voor madreds razor om die om te bouwen in de bloodrazor die tanky dudes kapot maakt maar als ze niet veel tankyness hebben dan ga ik toch vr wriggles

wriggles is trouwens een vrij cheap item die standaard het hoogste lifesteal percentage bezorgt van alle items (23%) uitgezonderd fully stacked bloodthirster en die heeft dan nog maar 2% meer

en als je naar de toernooien hebt gekeken weet je hoe belangrijk wards zijn, deze geeft om de 3 minuten een ward vr 3 minuten
heb eens team gezien waarvan 3 man een wriggles aan had, wat mooie map control bezorgt + op lvl 12-14 konden ze baron doen
dus zeker niet te onderschatten
18% lifesteal geeft ie. Vampiric scepter zelf geeft al 12. Komt bij dat een bloodthirster nog eens 60 AD geeft. Begrijp me (en waarschijnlijk ook atlantisx) niet verkeerd hoor, het is een goed item. Maar op Lee Sin imo geen MUST HAVE item.

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

maikelbeerkens schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:37:
Ik dacht dat Lee Sin in de aanbieding was? ik zie hem nog steeds voor 975RP
From Friday, September 2nd, through Monday September 5th, champions Lee Sin, Veigar, and Singed will be available for 50% off.

.. en nu denken waarom hij op donderdag 1 september nog niet in de aanbieding is... ;)

Verwijderd

Behalve dat je Wriggles pas af is na je hardcore jungle phase. Ik rush liever Atmogs.

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:43:
[...]

Behalve dat je Wriggles pas af is na je hardcore jungle phase. Ik rush liever Atmogs.
atmogs.....

wow epic item dat is een atmas en warmogs in-1..

Dus armor, crit, health, health regen, en damage...

[ Voor 47% gewijzigd door MetricCandy op 01-09-2011 20:55 ]

• nukidin247
Sjongen jonge jonge, dit gaat nergens eindigen met Riot en zijn rot spel.
Kreeg 34098126 disconnects en nu ben ik ook nog eens suspended.
Super tof is dat vooral als je dan weer gedisconnected raakt als je weer kunt spelen, dan mag je 3 dagen niet meer spelen etc.
Go Go Riot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valerious
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Pff, zonet een match gehad met Xin Zhao. Mijn team bestond uit Kennen, Miss Fortune, Ashe, Morgana en Xin Zhao (ikzelf dus). Wij stonden tegenover Nasus, Janna, Teemo, Karthus en Veigar.

Top: Nasus & Teemo - Kennen & Morgana
Mid: Janna - Xin Zhao
Bot: Karthus & Veigar - Ashe & Miss Fortune

Al vrij snel merkte ik dat Janna haar verdediging liet zakken, dus de first kill had ik in de pocket. Behalve dat ik net nog geraakt werd door de turret, waardoor het voor mij in principe al 1/1/0 stond. Janna bood niet echt tegenstand, zodat ik makkelijk kon blijven pushen en sneller exp en gold kon blijven farmen. Boots gekocht voor net dat beetje extra attack speed en vrij snel mijn zinnen gezet op Infinity Edge. De rest van mijn team ruimte gegeven om ook kills te halen en gold te farmen, maar top viel al vrij snel door Nasus die flink kon feeden van Kennen en Morgana. Ondertussen probeerde ik zo snel mogelijk nog meer AS te halen en toen begonnen de kills binnen te komen.

Helaas kwam de rest van mijn team niet in de 'flow', waardoor ze regelmatig neergingen en gaten creëerden voor het andere team. Conclusie - http://i52.tinypic.com/2ekm745.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jesus was een slechte build, en wat een slechte team compositie, geen wonder dat je verliest.
Al die attackspeed items zijn wasted want je zit allang aan de attack speed cap.
2 Trinity force is ook slecht

[ Voor 37% gewijzigd door Fanatic_FS op 02-09-2011 00:13 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valerious is pas level 11, cut the dude some slack, he? Maar inderdaad, met zo'n teamcompo ga je het inderdaad niet halen. Je build is an sích nog niet heel slecht voor het level, maar zou het zelf inderdaad ook absoluut niet doen. Vraag anders aan wat mensen hier hoe je het beste een Xin kan builden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valerious
Ik speel inderdaad nog maar een weekje. Sowieso is het niet de build die ik normaal hanteer. ;)
Fanatic_FS schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:10:
Jesus was een slechte build, en wat een slechte team compositie, geen wonder dat je verliest.
Al die attackspeed items zijn wasted want je zit allang aan de attack speed cap.
2 Trinity force is ook slecht
Ah, dus net zoals in WoW zitten hier ook caps in. Misschien moet ik me toch beter inlezen. Thanks in ieder geval voor de tip. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:16:
Vraag anders aan wat mensen hier hoe je het beste een Xin kan builden?
Zijn hier inderdaad nog fanatieke Xin spelers die nog tips hebben? Normaal heb ik The Bloodthirster icm één Phantom Dancer en een Trinity Force. Is die Black Cleaver echt zo goed om ertussen te hebben of is er eventueel ook een vervanger?

[ Voor 97% gewijzigd door Valerious op 02-09-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valerious schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:43:

Zijn hier inderdaad nog fanatieke Xin spelers die nog tips hebben? Normaal heb ik The Bloodthirster icm één Phantom Dancer en een Trinity Force. Is die Black Cleaver echt zo goed om ertussen te hebben of is er eventueel ook een vervanger?
Sowieso altijd maar 1 triforce kopen die extra stuff die je erbij krijgt kan je maar 1x krijgen. Als je een warmogs bouwt zou ik ook een atma halen. Wat lifesteal is ook nooit mis.
Zelf zou ik xin bouwen met wriggles,merc treads, ghostblade ( maar alleen als je de active daadwerkelijk gebruikt anders phantom dancer) warmogs, atmas,triforce of force of nature. Die laatste 2 hangen ervanaf of je door hun mages doodgaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem anders eens een kijkje op www.solomid.net of www.leaguecraft.com (Volgens mij is er ook nog www.mobafire.com ofzoiets.) Maar die gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:43:
[...]
Madred's (1k) kun je heel snel hebben en zorgt uiteindelijk voor een veel snellere jungle en betere dragon controle. Voordat je atmog's (5k) hebt ben je wel even bezig.
Ik speel Lee graag op de manier dat ik heel erg vaak kan ganken. Hij heeft geen last van mana, dus kan dat blijven doen zolang hij nog wat health over heeft (shield/dash wordt vaak onderschat). Voeg daar dan een madred's aan toe en ik kan onbeperkt junglen/ganken zonder dat ik afhankelijk ben van een route of terug moet vanwege healthproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Hmm klinkt wel goed iemand al een keer geprobeerd met ali ?

http://www.solomid.net/guides.php?g=5424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Hmm gisteren voor het eerst Mid solo met Veigar ( morgana was picked) tegen Akali staan spelen....
De eerste killw as voor mij omdat ze mijn toren wilde koppen om een ignite op me te planten, om daarna aan diezelfde ignite dood te gaan, vanaf dat moment was het een heen en weer spelletje, links en rechts werden mijn teammates al geganked door hun jungle Warwick, na een recall heb ik mezelf opengesteld door een overextend en daar maakte warwick en Akali gretig gebruik van, echter na een 22 minuten was hun akali de map aan het afstruinen en maakt 1 vs 3 van ons gewoon de grp koud.

Schaled akali zo lekker of is ze specifiek antimage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Akali is anti-squishy. Ze heeft hoge burst damage, veel mobiliteit en een goede gap-closer. Daarnaast kan ze na haar burst onzichtbaar worden waardoor je weinig terug kan doen. Tanks en offtanks bouwen al vrij snel magic resist en HP, dus die hebben vrij weinig last van haar tenzij ze enorm heeft lopen feeden op de squishies in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Valerious schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:43:
Ik speel inderdaad nog maar een weekje. Sowieso is het niet de build die ik normaal hanteer. ;)

Ah, dus net zoals in WoW zitten hier ook caps in. Misschien moet ik me toch beter inlezen. Thanks in ieder geval voor de tip. :)

Op attackspeed zit een cap van 2.5 En waarschijnlijk zul je met je W geactiveerd wel op de 2.5 zitten ;)

Het ligt eraan of je met xin de jungle ingaat of dat je in lane blijft. Aangezien je lvl 11 bent zou ik jungle nog niet aanraden (ivm runes/masteries) In lane ziet mijn build er meestal zo uit:

mercs als boots
wriggles lantern goedkoop item voor lifesteal en gratis ward
blackcleaver
frozenmallet
atmas
warmogs

Meestal kom ik niet echt heel veel verder dan frozen. Met deze build kan je toch een hoop damage doen en ben je moeilijk om te killen. Wat ideaal is want je wilt met je ult midden in een teamfight staan om zo veel mogelijk mensen te hitten.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Aaah thx, gisteren Clockwork gekocht maar heb haar nog niet durven kiezen in Normals ;)
De teamsetups waren dermate slecht dat ik meer op scion heb zitten rossen met de recommended build.
Wel een leuke hero overigens al prefereer ik nog steeds ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valerious
Thanks voor de tips/builds. Daar kan ik vast wel mee uit de voeten. Gebruik wards in principe vrijwel altijd in tegenstelling tot de rest van mijn team, dus Wriggles Lantern lijkt me inderdaad een handig item in early game. Ik vind Xin echt geweldig qua art en ability's. Je merkt echt dat je goed moet opletten waar je jezelf plaatst in de map, vanwege de kansen die je hebt wanneer de vijand met veel CC aankomt zetten. Prachtig gewoon om ability's dan op het juiste moment te gebruiken.

Om nog even in te gaan op de teamcompo's. Deze zijn er vrijwel niet tussen lvl 1 - 20 en ik merk echt dat er weinig teamverband is. Solo queuen is dus niet echt mijn favoriet, maar er zijn ook niet zoveel LoL'ers in mijn vriendenkring zodat ik premade kan spelen. In solo vullen spelers elkaar niet aan wanneer ze hun champion moeten kiezen, waardoor het soms nog de vraag is of ik op top, bottom of mid moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
Och, in level 30 normals maakt teamcomp me ook geen reet uit hoor ;)
Gisteren nog Mundo, Tank veigar en carry soraka gespeeld, vaak speel ik ook dubbel roamer of dubbel mid met een maat van me, altijd tof :P
Ik zit in normals puur om dingen uit te proberen of om eens relaxed te spelen. Feeden doe ik maar zelden dus als we verliezen is het niet vaak mijn fout, meer moetk niet hebben.

Vannacht gedroomd over die double triforce build hierboven, ik moet dringend minder gamen. Ik was bezig met de eventuele voordelen van 2x triforce te analyseren toen ik wakker werd.
Maar nee, het is dus geen goeie build.
Met xin bouw je een offtank, geen volle dps. Denk dan aan een wriggles, mercury's treads en randuin's omen als core. Eventueel nog een Force of nature/banshees enzo erbij, hierna kan je eventueel wat dps gaan.

De reden hiervoor is dat je als xin zhao zijnde in het vijandelijke team moet springen samen met de tank om je ultimate zo efficient mogelijk te gebruiken (20% damage van het current HP, dus de vijand moet liefst full HP hebben voor optimale damage) en je wilt dit ook enige tijd overleven dus moet je tanky bouwen.

@AD alistar: nog nooit geprobeerd, maar een maat doet dit af en toe als trollbuild en het gaat nog goed. Lijkt me ook goed te werken: je ratios op je abilities zijn niet zo hoog en na je combo is je heal spammen het enige dat je kan gebruiken voor een tijdje terwijl je toch de hele tijd middenin het vijandelijke team loopt. wat sterkere autoattacks kan dan zeker geen kwaad.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Valerious schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:49:
Thanks voor de tips/builds. Daar kan ik vast wel mee uit de voeten. Gebruik wards in principe vrijwel altijd in tegenstelling tot de rest van mijn team, dus Wriggles Lantern lijkt me inderdaad een handig item in early game. Ik vind Xin echt geweldig qua art en ability's. Je merkt echt dat je goed moet opletten waar je jezelf plaatst in de map, vanwege de kansen die je hebt wanneer de vijand met veel CC aankomt zetten. Prachtig gewoon om ability's dan op het juiste moment te gebruiken.

Om nog even in te gaan op de teamcompo's. Deze zijn er vrijwel niet tussen lvl 1 - 20 en ik merk echt dat er weinig teamverband is. Solo queuen is dus niet echt mijn favoriet, maar er zijn ook niet zoveel LoL'ers in mijn vriendenkring zodat ik premade kan spelen. In solo vullen spelers elkaar niet aan wanneer ze hun champion moeten kiezen, waardoor het soms nog de vraag is of ik op top, bottom of mid moet staan.
Je kan je natuurlijk ook gewoon melden in het got chatchannel ingame en lekker met 5-man premade games meedoen. Leer je enorm veel van en het is ook nog eens leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

METRIC CANDY! :D

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:58:
Vannacht gedroomd over die double triforce build hierboven, ik moet dringend minder gamen. Ik was bezig met de eventuele voordelen van 2x triforce te analyseren toen ik wakker werd.
Maar nee, het is dus geen goeie build.
rofl
kheb dat ook
maar ben wel vrij goed in zo zaken te analyseren

double triforce is gewoon slecht zelfs op een pure dpser
de unique active sheen proc en phage proc zorgen ervoor dat de item zn geld waard is, neem die weg en je betaalt veel te veel voor veel te weinig
dus het is het gewoon nooit waard
als je dan toch er meer wilt uit halen neem je gewoon een phantom dancer, meer mov speed meer att speed (dus meer kans om te proccen) en meer crit
nog steeds een van mn favo items

my superfastfarm full tryn build:

22/0/8 ghost ignite
red crit
yellow crit
blue CDR
quint mov speed

Brawler's Gloves + 2 red pots => into Zeal
Berserker Greaves
Vampiric scepter
Zeal
BF sword
en dan een van mn zeals into phantom dancer
en dan de BF+vamp into bloodthirster
die andere zeal ook in phantom dancer
en dan infinity edge
en dan black cleaver

en op het einde doe je MOEHAHAHAHAHA Pwned easypeasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Dubbele TriForce is gewoon zonde, er zitten 2 unieke procs op, die Sheen en Phage overbodig maken. Als je toch meer voordeel eruit wilt halen, koop dan een TriForce + PD + Damage item.

Je houdt slow proc van Phage, de damage proc van Sheen das weggegooid geld in een dubbele Tri, De bonus HP/MP/AP/AD zijn te weinig om de aanschaf te rechtvaardigen. Koop dan andere items die je meer helpen (Banshee's, Atma's etc).

Er zijn weinig items die je echt dubbel wilt kopen. Niet zozeer omdat het altijd maar ineffectief is qua effecten (denk aan dubbele Blood Thirster), maar omdat je je niet wilt blindstaren op 1 aspect (AD, HP, AP, etc). Het is erg leuk dat je 450 damage per auto attack doet, maar als je niet lang genoeg leeft om er iets mee te doen, heb je er dus niets aan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Tryn heeft echt een qss nodig zodat zijn ult enig effect kan hebben. Ignite countered hem te hard. Alle tryns die ik tegen kom hebben ap quints (15 ap) zodat hun early heals meer effect hebben en eindeloos kunnen junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik hield van Xin alsof het mijn zoon was, maar Riot haat Xin en nerft hem met de reden dat low elo spelers geen armor kunnen kopen T_T

Mijn xin build:
Wriggles lantern
Mercury Threads
Atma's
Frozen mallet
Attackspeed item (phantom dancer of wits end)
Banshee's veil/Thornmail whatever ik nog nodig denk te hebben

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik jungle niet :) met tryn, ik push superhard in lane early game
QSS is goed maar zolang het enemy team niet meer dan 2 ignites heeft hoeft het niet
als je je Q spaart vr na je ult, overleef je ignites easy, dus check in het begin welke champs de ignites hebben en tegen hen spaar je je Q een beetje

eenmaal je 2x zeal, berserker greaves, vamp scepter, (optional BF sword hebt)
beginnen de teamfights meestal en ga ik gewoon lanepush, dragon, blue buff, red buff, gank, lanepush, turret
en farm ik zo snel dat ik snowball in de rest van mn build
eenmaal je 2x phantom dancer, berserker greaves en bloodthirster hebt dan mag je al tegen een heel sterke champ 1v1 staan voordat je moet ulten en hoef je niet eens bang te zijn van ignite

edit : aja vanaf lvl 12-14 loop ik meestal een lvl of 2 voor op mn team omdat die teamfighten en ik lanepush en farm like hell maar ik hou wel de teamfight in de gaten en met E door terrain en ghost kan je meestal wel snel ingrijpen als het moet /edit

meestal heb ik op het einde van het spel positieve k/d ratio en heb ik gemiddeld 5 turrets platgelegd op mn eentje

quints zijn bij mij altyd movement speed, vr tanks vr supports vr ad carries vr junglers
enkel bij ap champs zou ik switchen vr ap quints
maar dat is puur mijn voorkeur, i like to be fast in and out :)
niet voor niets dat phantom dancer mijn favo item is

met deze build van tryn + build van singed paar pagina's terug, heers ik nu al 5 dagen non-stop
geen enkele match verloren, 4 matchen per avond ongeveer
en elk spel backdoor ik het enemy team naar de verdoemenis
zelfs een spel waar een soraka op lvl 4 afk gaat tot we lvl 12 zijn + een xin die niet luisterde naar pings of gelijk welk argument en wanneer hij easy kon ganken begint te junglen ma soit waar ik 12/15/10 ben gegaan (niet mn beste spel die avond) en ze al twee inhib turrets hadden platgelegd en wij nog maar 2 outer turrets van hun, ben ik erin geslaagd om plots de ene turret na de ander plat te leggen en nog te kunnen winnen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op mijn trynd 'in the jungle' geen AP runes.

3x Quints of attack speed (3.4%)
9x Armor pen Marks (1.66%)
6x Armor Seals (1.41)
3x Attack speed seals (0.76%)
9x Magic resist per level glyphs (2.7 @ 18)

Dit allemaal voor een grand total van 24 MR op 18, 8.4 armor, 15 armor pen, en 12% attack speed.

Om te beginnen koop ik een vampiric scepter. Vervolgens volg ik dezelfde jungle route als jungle GP, wat inhoud: wolves, wraiths (smite blue wraith), golems, b, blue, wolves, wraiths, red, golems, > gank.

Ik ben mij er terdege van bewust dat dit een aparte route is, maar hij werkt voor mij perfect. Ook is er wél ruimte om een lane te guarden. Mijn mening is dat trynd op lagere levels zeer weinig voorstelt, en liefst pas tegen level 6 echt wat moet gaan doen. Daarvoor word hij te simpel platgeslagen als ware een slecht gebakken pannekoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh daarom begin ik met 2 health pots en Q
squishies moeten opletten van mn crits
ik begin op lvl 1 met mijn runes/masteries en crit glove met meer dan 20% crit chance
en dat zorgt al voor een heel ander beeld van early game trynd, dit speelt hard in op zn passive en zn Q
en geeft je meer sustain
skills : Q>E>W eenmaal je in lane je chickenslow hebt lvl3 :) kan je gemakkelijk al kills oprakelen

jij volgt qua runes en path de build van SaintVicious als ik me niet vergis, is zeker ook een goeie build maar heb andere jungle champs, je lijkt wel afk tot lvl6 ongeveer wat zeker niet optimaal is maja in goed team valt dat wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

ik doe met tryn altijd boots of speed en tiamat en dan kijk ik hoeveel geld ik kan verdienen tot einde van de game

[ Voor 51% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 02-09-2011 15:08 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had eens site gezien met statistieken over item use, kan me niet herinneren waar. Maar is Tiamat eigenlijk wel een viable item? zie dit bijna nooit gebruikt worden, nochtans toen ik begon te spelen sprak het me wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
damn lee sin is nice :) voor zover ik het nu gezien heb in me vs ai potje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:18:
[...]

rofl
kheb dat ook
maar ben wel vrij goed in zo zaken te analyseren

double triforce is gewoon slecht zelfs op een pure dpser
de unique active sheen proc en phage proc zorgen ervoor dat de item zn geld waard is, neem die weg en je betaalt veel te veel voor veel te weinig
dus het is het gewoon nooit waard
als je dan toch er meer wilt uit halen neem je gewoon een phantom dancer, meer mov speed meer att speed (dus meer kans om te proccen) en meer crit
nog steeds een van mn favo items

my superfastfarm full tryn build:

22/0/8 ghost ignite
red crit
yellow crit
blue CDR
quint mov speed

Brawler's Gloves + 2 red pots => into Zeal
Berserker Greaves
Vampiric scepter
Zeal
BF sword
en dan een van mn zeals into phantom dancer
en dan de BF+vamp into bloodthirster
die andere zeal ook in phantom dancer
en dan infinity edge
en dan black cleaver

en op het einde doe je MOEHAHAHAHAHA Pwned easypeasy
Crit runes zijn nu niet zo goed meer op Tryn aangezien er geen Critdmg amp meer op z'n skill zit. ArPen Marks + AD Quints + Aspeed Seals zorgt voor veel betere damage output.

En Tiamat is superslecht. Kleine AoE om het doel heen die een fractie van de damage doet. Totaal waardeloos tegen spelers en monsters kan Tryn toch al 1-2 shotten midgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:45:
[...]
Crit runes zijn nu niet zo goed meer op Tryn aangezien er geen Critdmg amp meer op z'n skill zit. ArPen Marks + AD Quints + Aspeed Seals zorgt voor veel betere damage output.
ah bedankt vr de tip, zal k zeker eens testen
denk niet dat ik ooit zn oude critdmg amp gekend heb, zit wel in masteries en in IE
en vr zn passive is het wel zo dat als je crit je dubbel fury points krijgt en dus rapper vol zit, en dus nog meer crit chance krijgt en je q iets sneller en effectiever kan gebruiken
vol fury + +20% crit chance kan je op lvl 1 ongeveer 55% crit chance hebben, vind ik nog steeds wel de moeite

maar ik zal het eens moeten afwegen tegen jouw runebuild, dan moet ik wel nog de quints en de seals kopen 8)7
zal nog even duren :)
maar kkan er wel inkomen dat het misschien beter is, want lategame heb k mn passive eigenlijk niet meer nodig en zit ik standaard al bijna aan 100% crit chance dus misschien wel wat overkill, wel handig om je q vol te chargen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:03:
meh daarom begin ik met 2 health pots en Q
squishies moeten opletten van mn crits
ik begin op lvl 1 met mijn runes/masteries en crit glove met meer dan 20% crit chance
en dat zorgt al voor een heel ander beeld van early game trynd, dit speelt hard in op zn passive en zn Q
en geeft je meer sustain
skills : Q>E>W eenmaal je in lane je chickenslow hebt lvl3 :) kan je gemakkelijk al kills oprakelen

jij volgt qua runes en path de build van SaintVicious als ik me niet vergis, is zeker ook een goeie build maar heb andere jungle champs, je lijkt wel afk tot lvl6 ongeveer wat zeker niet optimaal is maja in goed team valt dat wel mee
Ik volg inderdaad de build van SaintVicious, en volg het jungle pad van Stonewall, en opzich ben je 'waardeloos' tot level 6, maar ik vang dat op door goede map awareness (bijv: top solo in gevaar? Overnemen!), en goeie warding, wat ik overigens altijd doe als jungler. Het voordeel van dit pad is dat je als een redelijk gevaar uit de jungle komt, en dat als een gank goed uitpakt je zelfs relatief double kills gaat pakken bot. Uiteindelijk sta ik dan ook vaak iets als 6/X/X als midgame begint, en als je als Tryndamere speelt is dat gewoonweg heel dodelijk voor de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Even schuddenbuiken om SHEePYTaGGeRNeP.

Junglen doe ik eigenlijk alleen maar met Trundle, hij is de enige champion die ik hiervoor gebruik. Irelia, Xin, kunnen ook prima junglen, maar ik lane veel liever met ze, zeker met Irelia. Zij kan solo top goed domineren en ook echt gigantisch hard farmen als je een beetje voorzichtigheid gebruikt.

Ik win zelfs makkelijk 2v1 met haar, ook al proberen ze me te zonen. Je build een beetje aanpassen, zorgen dat je bladesurge gebruikt om de last hitten. Tryn speel ik ook liever in een lane, zeker met zijn changes recentelijk. Hij heeft wel jungle potentieel, maar mist het een beetje aan gank potentieel. Spinning Slash is zeker erg nice, maar tegen slimme tegenstanders kun je Mocking Shout niet goed gebruiken. Ook voor je level 6 bent, ben je ook vrij kwetsbaar, en kan je makkelijk gecountered worden.

Ik heb gewoon een zwak voro Trundle, zeker als je hem goed kan gebruiken (zie mijn Trundle guide in een eerder deel), heeft hij voor mijn gevoel het beste gank potentieel (Amumu en Rammus hebben zeker ook goed gank potentieel), maar dit komt ook omdat Trundle me gewoon licht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slimme tegenstanders kan je door spinnen en dan chickenslowen :)
maar het is waar zonder ult blijf je toch beetje kwetsbaar

kheb blijkbaar niet veel zin om te werken vandaag :)

kben aan het sparen vr 6300IP champ maar weet niet goed welke
irelia of MF

mf beginnend met boots en passive en quints heeft 434 mov speed en dat vind ik nu eens zo cool :)
maar ben meestal wat minder met ranged champs
Irelia, tja ze is nog niet zoveel F2P geweest en ze lag me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spunkjah schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:30:
Hmm klinkt wel goed iemand al een keer geprobeerd met ali ?

http://www.solomid.net/guides.php?g=5424
Ik wel eens Ad Alistar gespeeld met premade, ik wilde mid voor de farm en ging wel lekker met farmen (ik kreeg de ruimte). Als eerste nam ik een triforce(vooral voor de sheen proc) toen InfinityEdge en een phantom dancer voor de attack speed.
Het leuke aan alistar is dat zn ult je 90 (!) ad geeft. waardoor je dus echt belachelijk harde klappen uitdeelt.
ik heb toen de game gecarried haha. de tegenpartij was niet echt super te noemen maartoch.
Als échte serieuze build voor alistar werkt het niet IMO, dan heb je een heel aantal beter keuzes.

Trouwens, wie speelt er wel een Cho mid? echt heerlijk, je outfarmed ze makkelijk, ze kunnen jouw niks maken (passive) en je kunt zelf nog goed harrasen ook. (zoals Cho solotop eigenlijk)
iedere mid tegenstander onderschat je damage van je ult ook nog waardoor je vaak een first blood kunt halen. (als ze half life zijn kun je met 1 combo ze makkelijk afmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
AD Alistar was best wel goed met zijn oude passive grappig genoeg. Hij deed een percentage bonus damage vs towers gebasseerd op zijn AD. Zijn ult gaf ook nog eens een flinke dot bonus AD, dus towers pushen kon hij verassend goed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:49:
slimme tegenstanders kan je door spinnen en dan chickenslowen :)
maar het is waar zonder ult blijf je toch beetje kwetsbaar

kheb blijkbaar niet veel zin om te werken vandaag :)

kben aan het sparen vr 6300IP champ maar weet niet goed welke
irelia of MF

mf beginnend met boots en passive en quints heeft 434 mov speed en dat vind ik nu eens zo cool :)
maar ben meestal wat minder met ranged champs
Irelia, tja ze is nog niet zoveel F2P geweest en ze lag me wel
Ik zou MF niet kopen, is de 6300 niet waard imo.
Als je perse een ranged wil zou ik Caitlyn pakken, Caitlyn dominate de lanefase, maar zwakt dan weer wat af lategame vergeleken met champs met meer utility zoals Ashe of Tristana of in damage vergeleken met Vayne.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:04:
AD Alistar was best wel goed met zijn oude passive grappig genoeg. Hij deed een percentage bonus damage vs towers gebasseerd op zijn AD. Zijn ult gaf ook nog eens een flinke dot bonus AD, dus towers pushen kon hij verassend goed.
De oude alistar deed er alleen een kwartier over om een creepwave te mollen waardoor je echt die tower moet tanken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist weer 's een potje Annie gespeeld. Huilen hoe simpel 't is om met haar mensen kapot te blazen. Gewonnen tegen morgana mid (die dan ook ongelooflijk slecht was) en vervolgens 14-2-20 gespeeld. Elke keer als ik haar speel val ik zowat in slaap.

In ieder geval build ik haar zo:

Dorans ring > boots 1 + ruby / saphire chrystal > catalyst > RoA > Boots 2 (lucidity) > Deathcap, en dan afhankelijk van wat de vijand build. In dit geval veel HP en MR, dus heb ik er een void staff en DFG op gebouwd. Was nog aan 't sparen voor een Zhonya's, maar voordat die af was bleek de game over.

Summoner spells: flash + ignite (een no brainer eigenlijk).

Runes:
2x AP quints, 1x MPen quint
Mpen Marks
Mana Regen Seals
Health Glyphs (die nog vervangen moeten worden, maar ze geven me in elk geval early game een licht voordeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:33:
Zojuist weer 's een potje Annie gespeeld. Huilen hoe simpel 't is om met haar mensen kapot te blazen. Gewonnen tegen morgana mid (die dan ook ongelooflijk slecht was) en vervolgens 14-2-20 gespeeld. Elke keer als ik haar speel val ik zowat in slaap.
Mag ik dan vragen waarom je vaak met haar speelt? Als ze OP slaapverwekkend OP is voor jou? Of is dat de enige champ waarmee je wat kills kan krijgen? :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik ga dit hier even zetten zodat iedereen het weet aangezien ik er vaak vragen over krijg
Here's how Elo decay currently works:

- Elo is decayed after 4 weeks of inactivity
- For normal rating, inactivity is defined as no activity in any queue
- For ranked rating, inactivity is defined as no activity in the specific queue (arranged 5x5, arranged 3x3, and solo 5x5 are all tracked separately)
- Elo decays at a rate of 25 per week for both normal and ranked ratings

[ Voor 13% gewijzigd door speedzor op 02-09-2011 18:10 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spunkjah schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:45:
damn lee sin is nice :) voor zover ik het nu gezien heb in me vs ai potje :D
Hij is idd onwijs cool om te spelen. Weet alleen niet precies hoe ik 'm moet bouwen nog :P rush wriggles =s
Vind die guide op solomid waardeloos, hexdrinker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:11:
[...]

Hij is idd onwijs cool om te spelen. Weet alleen niet precies hoe ik 'm moet bouwen nog :P rush wriggles =s
Vind die guide op solomid waardeloos, hexdrinker :S
super underused item? 300 damage shield redt je kont van nuke mages

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:33:

In ieder geval build ik haar zo:

Dorans ring > boots 1 + ruby / saphire chrystal > catalyst > RoA > Boots 2 (lucidity) > Deathcap, en dan afhankelijk van wat de vijand build. In dit geval veel HP en MR, dus heb ik er een void staff en DFG op gebouwd. Was nog aan 't sparen voor een Zhonya's, maar voordat die af was bleek de game over.

Summoner spells: flash + ignite (een no brainer eigenlijk).

Runes:
2x AP quints, 1x MPen quint
Mpen Marks
Mana Regen Seals
Health Glyphs (die nog vervangen moeten worden, maar ze geven me in elk geval early game een licht voordeel)
Als ik annie speel pak ik vaak in het begin nog even een 2e dorans, dan blaas je mid vanaf 6 elke keer kapot als je ult up is :). Annie is prima te counteren though, als ik op blitzcrank speel lach ik me altijd rot als ik weer is een annie uit de bosje, over het muurtje, of uit de groep pak en er een ult op flikker. Dag dag annie :).

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 02-09-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
nog ±30 min dan kan ik weer LoL doen... nadat ik gesuspendeerd was door 3x achter elkaar leave.... *kuch kuch* stomme Pvp.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ben er de afgelopen dagen ook een paar keer goed uitgeknikkerd, 4 leaves oid nu, allemaal door problemen met LoL, niet door mijn inet connectie of afk gaan :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:32:
[...]

Underused betekent weinig gebruikt. Hoe impliceert dit hoe nuttig het wel/niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:14:
[...]

Underused betekent weinig gebruikt. Hoe impliceert dit hoe nuttig het wel/niet is?
Je hebt hem verdiend hoor!
Afbeeldingslocatie: http://images5.cpcache.com/product/134215655v11_480x480_Front.jpg

Trouwens, als we toch gaan mierenneuken, waar staat dat hij beweert dat underused ook maar iets te maken heeft met nuttig? Theoretisch gezien kan hij bedoeld hebben te zeggen dat het item haast nooit gebruikt wordt, maar dat het wel nut heeft omdat het je kont red van nuke mages.

afijn, back on topic :)

[ Voor 32% gewijzigd door Flapmo op 02-09-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Niet echt op zijn plaats hier aangezien hij gewoon reageerde op een post van iemand.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik smurf met ashe mid, rush hexdrinker vs malza.

ww towerdived me, hex red me, ik heb FB.

WW spammed rage (iets over cheated/dat shield/mimimiimiim) in /all en leaved.

PROFIT !!! >:)

BTW: #1 counter tegen garen zijn ULT is hexdrinker.

[ Voor 12% gewijzigd door Baristo op 02-09-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Forn schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:04:
Niet echt op zijn plaats hier aangezien hij gewoon reageerde op een post van iemand.
Eerste poster verklaarde in zijn post direct waarom hij hexdrinker geen nutteloos item vond. Dat hij per ongeluk underused ipv underestimated (oid) gebruikt is bijzaak. Daar vervolgens dan op gaan reageren ipv op de verklaring is wat onzinning, je weet wat er bedoeld wordt.

Anyways, ik heb ondertussen een mooie serie faalpotjes gehad. Laatste 10 misschien 2 gewonnen de rest verloren. Je merkt dat je dan zelf ook gewoon een korter londje krijgt als je in de 10e game zelf weer prima speelt die eerste 20 min, 3/0 staat en dan vervolgens tegen fed trynda's moet spelen oid. Kan je fijn inpakken met een eindscore van 4/5/8 oid, niet slecht vergeleken met de 2/13/3 van je teamies maar compleet nutteloos gezien het eindresultaat.

Zucht. Ach ja, volgende keer beter. Op het einde Cho gepakt en dan is trynd best te doen, de slow van je Q + knockup als hij zijn ult doet is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://i.imgur.com/I4MZ9.jpg

;)

edit:
Deze vergelijking van alle ingame runes kan misschien ook van pas komen.
Voor zover ik het versta geven de percentages de efficiëntie van de verschillende runes tegenover een ander type (mark/glyph/seal/quint) weer waarbij quintessences als de basis gepakt worden en groen de beste keuze weergeeft voor de secundaire runes.

https://docs.google.com/s...1lBQ0NZenc&hl=en_US#gid=0

[ Voor 86% gewijzigd door speedzor op 03-09-2011 00:24 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Haha geniaal plaatje. Vooral die bij Caitlyn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:00:
[...]

Mag ik dan vragen waarom je vaak met haar speelt? Als ze OP slaapverwekkend OP is voor jou? Of is dat de enige champ waarmee je wat kills kan krijgen? :P
Oh, nee, ik speel haar zeer zelden, heb haar in 't begin veel gespeeld, en ik vind 't nog altijd hilarisch om met die beer in tuxedo iemand dood te maken. Heb ooit die legendary skin in een gekke bui gehaald, omdat.. come on, beer in tux... onbetaalbaar?

Maar terzijde, ze word wel snel saai ja. Kan prima kills krijgen met andere chars :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:24:
[...]

Je hebt hem verdiend hoor!

Trouwens, als we toch gaan mierenneuken, waar staat dat hij beweert dat underused ook maar iets te maken heeft met nuttig? Theoretisch gezien kan hij bedoeld hebben te zeggen dat het item haast nooit gebruikt wordt, maar dat het wel nut heeft omdat het je kont red van nuke mages.

afijn, back on topic :)
coolbeans. Geef hem nu maar aan jezelf.
Als de tweede zin geen vervolg van de eerste zou zijn, zou de post nog nuttelozer zijn, aangezien willekeurig het effect van een welbekend item quoten zwaar zinloos is. Snap ook niet zo goed waar je je mee bemoeid. Laat hem lekker zelf uitleggen wat hij bedoelt, in plaats van erover te speculeren. Useless post is useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Fanatic_FS schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:14:
[...]

Ik zou MF niet kopen, is de 6300 niet waard imo.
Als je perse een ranged wil zou ik Caitlyn pakken, Caitlyn dominate de lanefase, maar zwakt dan weer wat af lategame vergeleken met champs met meer utility zoals Ashe of Tristana of in damage vergeleken met Vayne.
MF is toch een hele goede ranged carry met goede AOE, laning, movement en zoning.

Ze is net als Ashe, goed in kiten, cirkeltjes rond je tegenstander rennen, harassen met double up, een goede attack speed steroid en een goede ult voor teamfights.

Ze blinkt misschien niet uit qua orginaliteit, maar ze is zeker een hele solide carry.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nazanir schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:19:
[...]

MF is toch een hele goede ranged carry met goede AOE, laning, movement en zoning.

Ze is net als Ashe, goed in kiten, cirkeltjes rond je tegenstander rennen, harassen met double up, een goede attack speed steroid en een goede ult voor teamfights.

Ze blinkt misschien niet uit qua orginaliteit, maar ze is zeker een hele solide carry.
MF is niet slecht, maar andere ranged carry zijn gewoon beter dan haar.
Caitlyn meer range en zoning door traps
Ashe meer utility en haar ultimate is een perfecte initiate voor teamfights
Tristana heeft ook attack speed buff en meer range + een escape/reposition + knockback skill
Corki heeft meer poke door zijn ulti en heeft ook een escape
Vayne heeft meer damage en goede repositioning door haar Q wat haar lastiger te targeten valt tijdens teamfights + een knockback

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MF heeft ook wel wat voordeeltjes hoor. Ik vind haar persoonlijk de makkelijkste om mee te farmen (goede hit animation, vrij hoge base damage en double shot/make it rain/ulti zijn goede farm abilities. Verder is ze erg mobiel door haar movement speed passive en kan ze sneller tussen lanes switchen of bij een teamfight zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Tuurlijk heeft ze voordeeltjes en als jij haar graag wil kopen hou ik je niet tegen, ik adviseer je alleen als je 6300 aan en ranged carry gaat uitgeven om dat te doen aan een die dat waard is en dat is in mijn ogen en de ogen van vele anderen op het LoL forum niet MF.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Als ze in de F2P-fase goed bevalt en je er goede scores mee haalt is ze het uiteraard wel waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dat kan alleen jij zelf bepalen ;). Zelf heb ik ook wel een paar fun champs die over het algemeen niet echt goed zijn maar gewoon heerlijk spelen af en toe :+. Kayle is er 1 van, ze is gewoon leuk omdat ze bijna nooit gespeeld wordt en mega-attackspeed vlammen op afstand gooit, leukste manier om waves te swipen en towers te bashen naar mijn idee :).

[ Voor 37% gewijzigd door Flapmo op 03-09-2011 11:17 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.