ik jungle niet

met tryn, ik push superhard in lane early game
QSS is goed maar zolang het enemy team niet meer dan 2 ignites heeft hoeft het niet
als je je Q spaart vr na je ult, overleef je ignites easy, dus check in het begin welke champs de ignites hebben en tegen hen spaar je je Q een beetje
eenmaal je 2x zeal, berserker greaves, vamp scepter, (optional BF sword hebt)
beginnen de teamfights meestal en ga ik gewoon lanepush, dragon, blue buff, red buff, gank, lanepush, turret
en farm ik zo snel dat ik snowball in de rest van mn build
eenmaal je 2x phantom dancer, berserker greaves en bloodthirster hebt dan mag je al tegen een heel sterke champ 1v1 staan voordat je moet ulten en hoef je niet eens bang te zijn van ignite
edit : aja vanaf lvl 12-14 loop ik meestal een lvl of 2 voor op mn team omdat die teamfighten en ik lanepush en farm like hell maar ik hou wel de teamfight in de gaten en met E door terrain en ghost kan je meestal wel snel ingrijpen als het moet /edit
meestal heb ik op het einde van het spel positieve k/d ratio en heb ik gemiddeld 5 turrets platgelegd op mn eentje
quints zijn bij mij altyd movement speed, vr tanks vr supports vr ad carries vr junglers
enkel bij ap champs zou ik switchen vr ap quints
maar dat is puur mijn voorkeur, i like to be fast in and out

niet voor niets dat phantom dancer mijn favo item is
met deze build van tryn + build van singed paar pagina's terug, heers ik nu al 5 dagen non-stop
geen enkele match verloren, 4 matchen per avond ongeveer
en elk spel backdoor ik het enemy team naar de verdoemenis
zelfs een spel waar een soraka op lvl 4 afk gaat tot we lvl 12 zijn + een xin die niet luisterde naar pings of gelijk welk argument en wanneer hij easy kon ganken begint te junglen ma soit waar ik 12/15/10 ben gegaan (niet mn beste spel die avond) en ze al twee inhib turrets hadden platgelegd en wij nog maar 2 outer turrets van hun, ben ik erin geslaagd om plots de ene turret na de ander plat te leggen en nog te kunnen winnen
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 02-09-2011 15:19
]