aha op die manier. Had het anders begrepen. Ga eens speciaal potjes doen vanavond met en zonder skin en op het verschil letten.atlantisx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:00:
[...]
Ik zeg niet dat het een groot verschil maakt, maar een verschil. Het gaat sowieso niet om zijn grab. Het gaat om de manier waarom de skin geanimeerd word, en het inschatten van skillshots e.d. moet dus anders dan bij de gewone skins.
[...]
Ook blitzcrank zijn "lichaam" beweegt anders dan zijn gewone skin. Ik zij ook nadrukkelijk voor/nadeel, Want bij blitz is het eerder een nadeel. (of voordeel bij blocken:P)
Ik vind het verder ook geen super drama ofzo, het zijn leuke skins verder.
Ja, ik begrijp het ook wel. Ik vind jullie standpunt ook niet onbegrijpelijk. En ik vind het ook een leuke extra dimensie aan het spel dat diegene die bereid is te betalen zijn Champions kan 'customizen'.axel101 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:53:
[...]
inderdaad ze hebben genoeg geld van sponsoren en alles. Maar normaal gesproken koop je een spel in de winkel voor 50 euro. Daar ben je dan 100 a 200 uur zoet mee. LoL speel ik al veel langer en heb op dit moment 35 euro gespendeerd. Voor mij is het het waard
Edit: ik heb een inkomen dus vandaar dat de stap om geld te storten al een stuk kleiner is.
Daarnaast ben ik nog een "arme" student die alleen een StuFi heeft als inkomen ^^
Mijn main-champion is trouwens Akali.
Ik vind haar echt te imba (helemaal voordat er 2 weken geleden een timer op haar R kwam), snelle damage in korte tijd en lekker killstealen (ik hou daar wel van ^^) xD
Je ziet Akali niet erg veel (op LVL 20), is dit ook zo bij Ranked games en waarom eigenlijk niet? Ik denk dat het erg lucratief kan zijn om een goede Akali in je team te hebben..
Iemand hier een mening over!?
Ik vind haar echt te imba (helemaal voordat er 2 weken geleden een timer op haar R kwam), snelle damage in korte tijd en lekker killstealen (ik hou daar wel van ^^) xD
Je ziet Akali niet erg veel (op LVL 20), is dit ook zo bij Ranked games en waarom eigenlijk niet? Ik denk dat het erg lucratief kan zijn om een goede Akali in je team te hebben..
Iemand hier een mening over!?
Nja om heel eerlijk te zijn ben ik officieel ook nog studentbloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:09:
[...]
Ja, ik begrijp het ook wel. Ik vind jullie standpunt ook niet onbegrijpelijk. En ik vind het ook een leuke extra dimensie aan het spel dat diegene die bereid is te betalen zijn Champions kan 'customizen'.
Daarnaast ben ik nog een "arme" student die alleen een StuFi heeft als inkomen ^^
Iemand verder al enig idee wanneer seizoen 1 nu echt is afgelopen? Wil dominion spelen !
League of Legends EUW: IBullit
Genoeg geld van sponsoren? Welke sponsoren bedoelen jullie dan? Affiliates zijn er dan wel, zoals die Filipijnse die hier vandaag voorbij kwam.
En Gamescom betaalt Riot niet voor hun aanwezigheid daar hoor, dat gaat mooi even andersom.
Volgens mij komt wel degelijk het gros van de inkomsten van Riot uit de aanschaf van RP.
En Gamescom betaalt Riot niet voor hun aanwezigheid daar hoor, dat gaat mooi even andersom.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik dacht meer aan Intel en ik las laatst ook dat er weer een aantal miljoen dollar beschikbaar is voor prijzengeld voor Season Two.. Dan denk ik dat ze er niet al te krap bij zitten haha.
En met dat Gamescon is een verrassing voor mij; ik had meer het idee dat Riot juist enorm zou verdienen door de promotie aldaar.. Maar dat had ik dan fout
En met dat Gamescon is een verrassing voor mij; ik had meer het idee dat Riot juist enorm zou verdienen door de promotie aldaar.. Maar dat had ik dan fout
Als ik me goed herinner is Riot een tijd geleden opgekocht door een chinees bedrijf voor +400 miljoen dollar, dus daar hebben ze nog een spaarpotje zitten.
@axel: vorige week zeiden ze dat seizoen 2 begint bij de volgende 'scheduled downtime'. Dit zal dus volgende week bij de patch zijn.
ps:
@axel: vorige week zeiden ze dat seizoen 2 begint bij de volgende 'scheduled downtime'. Dit zal dus volgende week bij de patch zijn.
ps:

Nee (grote!) beurzen werken precies tegenovergesteld van wat mensen doorgaans denken. Bedrijven betalen om daar aanwezig te zijn, beurzen nodigen dan wel uit maar betalen niet. Zeker op een beurs als Gamescom of de E3, daar moet je als serieuze game ontwikkelaar gewoon zijn, en dat weten die beursmakers ook.
Die sponsorship met Intel kan goed kloppen natuurlijk, al zul je vaak zien dat dat een voor-wat hoort-wat constructie zal zijn waarbij Intel (in ruil voor promotie van hun merk) wat hardware o.i.d. terug levert.
Die 5 miljoen prijzengeld is natuurlijk peanuts, tegenwoordig is LoL groot genoeg met zo'n 15 miljoen geregistreerde spelers en 1,4 miljoen dagelijkse.
@speedzor
De investeerders moet je natuurlijk niet vergeten; klopt helemaal. Ze zijn inderdaad opgekocht ja, waar ook een hele boel geld uit vrijkomt.
Die sponsorship met Intel kan goed kloppen natuurlijk, al zul je vaak zien dat dat een voor-wat hoort-wat constructie zal zijn waarbij Intel (in ruil voor promotie van hun merk) wat hardware o.i.d. terug levert.
Die 5 miljoen prijzengeld is natuurlijk peanuts, tegenwoordig is LoL groot genoeg met zo'n 15 miljoen geregistreerde spelers en 1,4 miljoen dagelijkse.
@speedzor
De investeerders moet je natuurlijk niet vergeten; klopt helemaal. Ze zijn inderdaad opgekocht ja, waar ook een hele boel geld uit vrijkomt.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
hmm daar zit dan meer achter dan ik had verwacht. Maar 15miljoen spelers die gemiddeld allemaal 20 euro (denk dat dit aardig kan kloppen) besteden. Is aardig wat geld. Daarvan gaat natuurlijk nog wel salarissen, servers etc. vanaf.
@speedzor Ik kan niet wachten op dominion ! heb het stiekem een klein beetje gehad met normals. En ben te bang om ranked te starten aangezien ik op 1402 elo zit en niet me zilveren medaille wil verpesten
@speedzor Ik kan niet wachten op dominion ! heb het stiekem een klein beetje gehad met normals. En ben te bang om ranked te starten aangezien ik op 1402 elo zit en niet me zilveren medaille wil verpesten
Uit eindelijk is dat natuurlijk de bedoeling, zon stand voor Gamescom is puur promotie maaar dat verdienen later pas terug.bloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:22:
Ik dacht meer aan Intel en ik las laatst ook dat er weer een aantal miljoen dollar beschikbaar is voor prijzengeld voor Season Two.. Dan denk ik dat ze er niet al te krap bij zitten haha.
Ok, ik heb nu even een vraag. Ik vraag me af hoe jullie dat doen met skills die een target nodig hebben, als 2 vs 2 in lane is dan heb ik niet veel moeite maar soms click ik vaak mis omdat me scherm dus veel beweeg etc. oftewel hoe kan je beste een target selecten als je snel moet zijn?
Klopt helemaal. Gamescom, PAX en consorten zijn puur investeringen voor Riot in naamsbekendheid en band met je spelers.koekwaus21 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:34:
[...]
Uit eindelijk is dat natuurlijk de bedoeling, zon stand voor Gamescom is puur promotie maaar dat verdienen later pas terug.
Wat bedoel je met scherm veel beweegt? Heb je toevallig de camera lock aanstaan waarbij je zelf altijd gecentreerd in het scherm staat?Ok, ik heb nu even een vraag. Ik vraag me af hoe jullie dat doen met skills die een target nodig hebben, als 2 vs 2 in lane is dan heb ik niet veel moeite maar soms click ik vaak mis omdat me scherm dus veel beweeg etc. oftewel hoe kan je beste een target selecten als je snel moet zijn?
Bedankt voor alle Blitzcrank tips trouwens, als het lukt ga ik daar vanavond mee aan de slag
Bedoel je zonder je muis targets selecteren?! Ik weet dat het met allied champions kan met F2 tot F5 ofzo.. Maar dat schiet alleen op als je heal0r bent..koekwaus21 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:34:
Ok, ik heb nu even een vraag. Ik vraag me af hoe jullie dat doen met skills die een target nodig hebben, als 2 vs 2 in lane is dan heb ik niet veel moeite maar soms click ik vaak mis omdat me scherm dus veel beweeg etc. oftewel hoe kan je beste een target selecten als je snel moet zijn?
Misschien dat F6 tot F10 ofzo de sneltoets voor enemy champs is..
Nou, ik heb hem niet gelockt, maar bij team fights of als het moet hou ik spatie in, dan is het zeg maar (tijdelijke lock), maar soms kom ik dus met Talon - met ultimate aan- aan lopen en wil ik naar iemand toe springen (E skill) maar dan klik ik aantal keren mis ofzo en dan is de hele gank failed.Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:37:
Wat bedoel je met scherm veel beweegt? Heb je toevallig de camera lock aanstaan waarbij je zelf altijd gecentreerd in het scherm staat?Als je dat uitzet (de Y-toets) kan dat wel helpen want dan hoef je alleen voor beweging van de tegenstander te compenseren, in plaats van ook nog je eigen.
Bedankt voor alle Blitzcrank tips trouwens, als het lukt ga ik daar vanavond mee aan de slag
Verwijderd
Riot haalt definitely geld uit RP
dat is het mooie aan hun concept van "F2P"
hoeveel mensen hebben na er wat aan hooked te zijn geen skins gekocht voor hun favo champs
hoeveel mensen hebben champ bundel gekocht of rune page bundel
ook ik heb 35 euro erin gestoken
rune page bundel + paar champs + 1 WW skin
hoeveel mensen spelen LOL stel dat 1 op 3 er 35 euro insteekt wat op zich nog steeds minder is dan een spel te kopen, reken maar eens uit, dat is al een mooi budget
hoeveel mensen hebben na er wat aan hooked te zijn geen skins gekocht voor hun favo champs
hoeveel mensen spelen LOL stel dat 1 op 3 er 35 euro insteekt wat op zich nog steeds minder is dan een spel te kopen, reken maar eens uit, dat is al een mooi budget
Hm ik zie Akali eigenljik nooit als pick op lvl 17. Wel veel Warwicks, Annie's en master Yi's.
Overigens een end game lvl 18 Yi met itembuild op speed,.
Hoe moet je die ooit nog pakken? Met Morgana krijg ik mijn skillshot af op Yi maar daarna is hij zo verschrikkelijk snel weg.... en een Yi die met een 2 creep de torens omduwt... i dunno het lukt mij niet met mijn casters..
Overigens een end game lvl 18 Yi met itembuild op speed,.
Hoe moet je die ooit nog pakken? Met Morgana krijg ik mijn skillshot af op Yi maar daarna is hij zo verschrikkelijk snel weg.... en een Yi die met een 2 creep de torens omduwt... i dunno het lukt mij niet met mijn casters..
Morgana is ook half support, ze kan niet verschrikkelijk veel damage eruit persen maar is wel viable door veel croud control en shield (anti cc eigenlijk).
Probeer Yi met LeBlanc neer te bursten zou ik zeggen, over 't algemeen bouwt een Yi alleen voor damage en weinig resistance. W + Q + R combo van LeBlanc en hij is zo neer
Probeer Yi met LeBlanc neer te bursten zou ik zeggen, over 't algemeen bouwt een Yi alleen voor damage en weinig resistance. W + Q + R combo van LeBlanc en hij is zo neer

Surfin' paradise!
Verwijderd
AD dps heeft veel meer pushpower op turrets omwille dat zn autoattack meer damage doet
met een mage kan je geen spells smijten op een toren (uitgezonderd shield van janna ofzo)
Yi heeft dan nog eens zn ult (meer att en mov speed) en zn wuju style (double bonus damage)
maar die is meestal vrij squishy dus burst damage en wat stuns en die gaat wel onderuit
met een mage kan je geen spells smijten op een toren (uitgezonderd shield van janna ofzo)
Yi heeft dan nog eens zn ult (meer att en mov speed) en zn wuju style (double bonus damage)
maar die is meestal vrij squishy dus burst damage en wat stuns en die gaat wel onderuit
Ja precies laatste pot heb ik onze Cho (fully fed) non stop geshield in team fights en zo ontzettend veel ults laten verspillen door de teegnstanders, en met morgana arly en mid game kill ik veel maar endgame inderdaad minder, tenzij we een amumu hebben met een welgemikte ult en mijn ult dan haal je een heel team onderuit in de teamfights. Maar is er een Morgana/Veigar achtige hero ( mag moeilijker zijn) die endgame wel als killer tevoorschijn komt?
Veigar is die killer die je zoekt
Maar eigenlijk geldt het voor alle carry mages, bijvoorbeeld Anivia (erg moeilijk), Annie en Brand. Voorwaarden voor alle is natuurlijk wel een goede farm en zoveel mogelijk kills pakken.
je hebt een bepaalde ratio van je AD en een bepaalde ratio van je AP die bepaald hoeveel damage je op een toren doet. De reden dat AD champions meer damage doen is vanwege hun iets betere ratio maar vooral ook omdat zij vanzelf hogere Attack Speed gaan hebben en zo meer attacks kunnen doen.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:20:
AD dps heeft veel meer pushpower op turrets omwille dat zn autoattack meer damage doet
1 of 2 weken geleden met lux nog een full build gehaald, deed ik per hit 800 à 1000 damage op inhibitors door m'n lich bane
Phoei, ja Veigar speel ik sinds 3 weken geleden wat meer, gekocht puur op looks en omschrijving, maar het is wel dik bot met een vriendje, elke beschikbare baleful op een minion als killing blow, das gewoon op lvl 73 Abilty zonder kill op enemy hero, dark matter is prima te timen met je stun en erg handig bij Bushes omdat je tijdelijk ziet wat er staat als je hem cast, maar ik merk dat Veigar vooral ability power heavy heros goed aankan in teamfights, tegen een Yi (ook Caitlyn of Ashe) maak ik ook met Veigar niet veel klaar,
Misschien is Lux een optie?
Misschien is Lux een optie?
Ik zou voor casters: brand, annie of orianna aanraden. Deze hebben aardig wat burstdamage en zijn vanaf de early game al gevaarlijk. Ikzelf heb orianna gekocht. En ik vind het echt heerlijk spelen. Je doet goede damage, kan mensen zonen in de lane fase, shield en een speed/slow. Alleen geen stun dat is het enige wat orianna mist ^^
Hahah klinkt goed genoeg om wat ip punten tegen aan te gooien 
Ik heb juist Morgana gekocht omdat ik met een maatje veel samen speel, hij op Cho/Warwick ik op Morgana, dan is de stun shot zo valuable in de begin fase en door de game heen, je cleared gewoon kills voor je buddy heerlijk
Overigens snap ik niet dat in teamfights mensen in de W van Morgana blijven staan, de damage is misschien niet super scaling maar de m-resist DEbuff is wel kneiterhard.
Orianna was met die Orb toch? Gaan we die vanavond oefenen vs ai en dan de Normals mee in.
Ik heb juist Morgana gekocht omdat ik met een maatje veel samen speel, hij op Cho/Warwick ik op Morgana, dan is de stun shot zo valuable in de begin fase en door de game heen, je cleared gewoon kills voor je buddy heerlijk
Overigens snap ik niet dat in teamfights mensen in de W van Morgana blijven staan, de damage is misschien niet super scaling maar de m-resist DEbuff is wel kneiterhard.
Orianna was met die Orb toch? Gaan we die vanavond oefenen vs ai en dan de Normals mee in.
[ Voor 27% gewijzigd door Vocalise op 31-08-2011 15:48 . Reden: Aanpassing ]
Verwijderd
Er was zo'n thread op Leaguecraft forums over money spent. Fanatiekelingen steken er toch al gauw over de 100 in. Ik zit zelf aan de 200, waarvan 50 een gift was van een medespeler op mijn verjaardagen. In retrospect veel (heb overigens de game gekocht en champ bundle erbij toen ik begon, had weinig zin om aan 3-4 champs vast te zitten en dan niks te weten over anderen tot lv15-20) en overig nog IP boots toen we nog dubbel IP weekends hadden, paar runepages. Relatief klein deel aan skins.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:09:
Riot haalt definitely geld uit RP
Dan klinkt 200 wel veel, maar ik heb al met al toch meer uitgegeven aan games zoals Fallout NV en Mass Effect 2 (wat bij elkaar al dik 120 euro is) en een stuk minder tijd/plezier van gehad. 200 over bijna 2 jaar spelen is iets minder dan 10/maand.
Maar ik begrijp dat je in de Shop van Riot dus ook d.m.v. RP purchase een XP boost kan kopen naast een IP boost? Dus als ik er een beetje geld tegenaan zet ( wat het zeker waard is) kan ik sneller in de ranked matches meedoen?
Ja vocalise dat kan, maar denk eraan dat je daardoor ook een boel leermomenten weg neemt....
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
zoals hierboven gezegd zou ik de RP voor runepages,skins of dure champs (6300ip champs) gebruiken. Zo heel speciaal is ranked nu ook weer niet.
Aaah ok, dan zal ik vanavond gewoon het GoT kanaal opzoeken en kijken of er mensen zijn om mee te queen en lvl ik gewoon zonder boost, ik zat inderdaad wel te denken aan een Twitch purchase, geen idee of hij goed is of slecht ( nog niet al ftp gezien) maar een stealth rat is zoiezo een must have voor Voca
Hou er wel rekening mee dat stealth een rework krijgt binnenkort en hij dus heel anders zal gaan spelen. Ik zou dat eerst even afwachten
Vicariously I live while the whole world dies
Runepages zijn een van de beste aankopen die je met RP kunt doen. Twee of drie is echt veel te weinig, ik kom zelfs nu voor mijn gevoel nog wel eens te kort.. Skins zijn natuurlijk voor de leuk en champions omdat ze anders soms zo duur zijn (of nouja vaak
).
IP boosts zijn ook wel praktisch, zeker als je bezig bent je runepages vol te bouwen. Heb zelf een paar keer IP/win boosts gekocht en een enkele keer een 14-dagen boost (toen ik vakantie had
). Zo heb ik vrij vlot meerdere runepages vol gekregen en zelfs een paar hele specifieke (Akali).
Twitch zou ik zelf nog niet snel kopen, je hebt misschien meer aan een heel erg basic champion zoals Ashe (daar is ze weer). Van Ashe spelen leer je echt een hele hoop, zoals goed last hitten, positie en jezelf veilig houden. Al geef ik toe dat een stealth rat heel cool is
IP boosts zijn ook wel praktisch, zeker als je bezig bent je runepages vol te bouwen. Heb zelf een paar keer IP/win boosts gekocht en een enkele keer een 14-dagen boost (toen ik vakantie had
Twitch zou ik zelf nog niet snel kopen, je hebt misschien meer aan een heel erg basic champion zoals Ashe (daar is ze weer). Van Ashe spelen leer je echt een hele hoop, zoals goed last hitten, positie en jezelf veilig houden. Al geef ik toe dat een stealth rat heel cool is
Ik vind het eigenlijk vreemd dat de AD-carry + Support bottom nog niet wat meer Twitches heeft opgeleverd. Een (bijna) freefarm Twitch vind ik persoonlijk een erg eng idee gezien de potentiele damageoutput.
sudo apt-get rekt
Enige nadeel aan twitch is dattie plat is na twee keer blazen 
Hij is zeker gevaarlijk maar veel squishier dan dat ga je ze echt niet vinden...
Hij is zeker gevaarlijk maar veel squishier dan dat ga je ze echt niet vinden...
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
En dat is precies de reden dat hij in competitive play zelden of nooit gekozen wordt. Veel te groot risico dat je carry geinstagibbed wordt en je team zonder damage zit.Ryceck schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:02:
Enige nadeel aan twitch is dattie plat is na twee keer blazen
Twitch is niet echt een Champion die je wilt kopen. Hij is inderdaad een prima pubstomper, maar als je wat verder in level/ELO klimt, word hij minder en minder viable. Mensen worden slimmer en counteren je beter, en dan besef je je, dat je 6300 IP hebt weggegooid.
Voor die 6300 IP kan je of een solide champ kopen, die ook met pubs raad weet, maar ook later nog bruikbaar is. Of een goedkope champ aanschaffen (bijv een Singed, Amumu, Alistar, maar ook carries zoals Xin, Kass, etc) en de rest spenderen aan Runes.
Voor die 6300 IP kan je of een solide champ kopen, die ook met pubs raad weet, maar ook later nog bruikbaar is. Of een goedkope champ aanschaffen (bijv een Singed, Amumu, Alistar, maar ook carries zoals Xin, Kass, etc) en de rest spenderen aan Runes.
-
Nog wat mensen die af en toe tesamen een potje willen spelen? Moet wel nog wat leren maar kan het al redelijk goed
De naam is Subbieh
)
Verder nog wat tips om met Talon beetje effectiever te zijn? Het lukt goed, maar heb echt geen clue welke items ik beter stap per stap zou kopen.
Verder nog wat tips om met Talon beetje effectiever te zijn? Het lukt goed, maar heb echt geen clue welke items ik beter stap per stap zou kopen.
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Er zijn vast wel mensen die met je willen queuen daarvoor kun je het beste even het in-game chatchannel GoT joinen. Tegenwoordig hangt er 's avonds een man of 40 rond
Eventueel kun je bij de opties van het kanaal auto-join aanzetten zodat je altijd in het kanaaltje terecht komt.
Verwijderd
Wanneer krijg je trouwens ranking? Moet je daar speciale games voor spelen?
Heb nu van alles wat gespeeld en ben lvl 11 maar kan me niet vinden op de ladder.
In de stats overview zie ik ook geen "beeldje"bij ranked matches. Wel bij normal.
Heb nu van alles wat gespeeld en ben lvl 11 maar kan me niet vinden op de ladder.
In de stats overview zie ik ook geen "beeldje"bij ranked matches. Wel bij normal.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 17:21 ]
Vanaf je level 30 bent kun je queue'n voor ranked gamesVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:21:
Wanneer krijg je trouwens ranking? Moet je daar speciale games voor spelen?
Verwijderd
DAAAAMN. Hallo hier heb je een game, ladders zijn beschikbaar zodra je 5.000.000 uur hebt gespeeld. (mss iets te overdreven). Ben sc2 gewend. Beginnen in bronze en langzaam omhoogwerken.speedzor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:22:
[...]
Vanaf je level 30 bent kun je queue'n voor ranked games
Zo erg is het niet hoor, Je moet je gewoon vermaken in die tussentijd met normal games en dat lukt heeel erg goed bij mij.
Ik ben nu level 28,6 en het levelen gaat op een gegeven moment automatisch en redelijk snel.
Ik ben nu level 28,6 en het levelen gaat op een gegeven moment automatisch en redelijk snel.
Geloof me, het is nog te vroegVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:24:
[...]
DAAAAMN. Hallo hier heb je een game, ladders zijn beschikbaar zodra je 5.000.000 uur hebt gespeeld. (mss iets te overdreven). Ben sc2 gewend. Beginnen in bronze en langzaam omhoogwerken.
PS: 700 rankeds, 700 normals en 1400 uur op de xfire teller. Zal ongeveer 1350 uur ervan effectief gespeeld zijn
[ Voor 12% gewijzigd door speedzor op 31-08-2011 17:30 ]
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:24:
[...]
DAAAAMN. Hallo hier heb je een game, ladders zijn beschikbaar zodra je 5.000.000 uur hebt gespeeld. (mss iets te overdreven). Ben sc2 gewend. Beginnen in bronze en langzaam omhoogwerken.

Je begint ook aan het midden van de ladder, van mij mogen level 0 best ranked doen, maar dan op 100 elo =) Enjoy je "langezaam omhoogwerken"
Wat betekent ELO nu eigenlijk, heb het al zo vaak opgezocht en gelezen en snap het nog altijd niet
Is gewoon een manier van ranking bijhouden, Laagste is 1, je start op 1200, je verdiend na je eerste 10 games -+ 9-25 elo, erbij, of juist er af bij een lose. hogere elo = beter. Dus hoe meer wins, hoe hoger je elo (ranking), en hoe meer loses hoe lager. Dit zou moeten zorgen voor eerlijkere matches, en een semi acceptabel ranking systeem. Je kan dus globaal zeggen hoe hoger de elo hoe beter de speler.Snobbieh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:31:
Wat betekent ELO nu eigenlijk, heb het al zo vaak opgezocht en gelezen en snap het nog altijd niet
Je eerste 10 ranked games verdien/verlies je wat meer rating/elo.
[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 31-08-2011 17:38 ]
Hoe goed je nou eigenlijk bent in dit prutspelletjeSnobbieh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:31:
't Gaat van 1 tot ~2300 ongeveer, het gemiddelde is altijd 1200. Op 't moment dat je een ranked potje wint krijg je eigenlijk een beetje elo van de tegenstander (die dit dus kwijtraakt). Hoe hoger, hoe beter

Surfin' paradise!
Aha, doet me zowat denken aan rating zoals bij Guildwars dus, bedankt voor de uitleg 
@Snappie: Ik ben slecht in RTS, LoL is zowat het tweede RTS dat ik gespeeld heb, als je dat RTS kan noemen dan
(Age of Empires was nr1 GOGO!
)
@Snappie: Ik ben slecht in RTS, LoL is zowat het tweede RTS dat ik gespeeld heb, als je dat RTS kan noemen dan
ELO is een systeem wat is ontwikkeld voor die schaak fanaten en mensen uit de schaaksport. In schaken is het een systeem was tussen de 1 en 2500 varieert. Ik weet niet tot hoever het gaat in LoL, maar er is al iemand geweest met 2550 ELO (BigFatjij)
Bron = Wikipedia: Elo rating system
Bron = Wikipedia: Elo rating system
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
In principe gebeurt het bij LoL niet echt anders, als je tussen de regeltjes door leest.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:24:
[...]
In het begin heb je nog niets, 1 rune slot, 1 mastery point. Als jij het zou opnemen tegen iemand die levelr 30 is, ga je het verliezen. Niet eens omdat die speler beter is, maar omdat hij gewoon sterker is dankzij zijn runes/masteries.
Daarnaast, je moet het spel nog leren kennen, de map wil je kennen (bijv over welke muren je kan flashen/dashen), je moet de jungle kennen, weten hoe je ma control houdt, weten welke champions er zijn, de skills die ze hebben, hoe ze spelen, hoe ze te counteren, etc.
Denk je dat het voor jou leuk zou zijn, om tussen allemaal level 30s afgeslacht te worden, daarvoor uitgejoeld te worden door je team en geen enkele vorm van feedback gaat krijgen?
Je begint als je net nieuw bent in WoW toch ook niet meteen met raiden? Dan moet je ook van level 1 naar 85, zorgen voor goede talent builds, items, etc.
-
Verwijderd
Het is ook maar goed ook zo. Is er tenminste een goede learning curve, (bij SC2 was natuurlijk de campaign daarvoor bedoeld) want zelfs met de huidige benodigdheden om lvl 30 te worden, zijn er nog gigantisch veel idioten die geen enkel idee hebben hoe het spel gespeeld moet worden.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:24:
[...]
En als je toch niet van plan bent er veel tijd in te stoppen, waarom wil je dan in hemelsnaam ranked spelen? Denk je dat je +100 ELO krijgt per game als je wint ofzo? ~5-15 games voor 100 rating is niet echt abnormaal.
In eerste instantie kon Ranked ook al vanaf lvl 20 (of was het 25?) maar dat was geen succes. Volgens mij is het binnen één week al aangepast naar lvl30 als minimum.
Wat ik wel met je eens bent is dat de weg naar lvl30 lang is. Zeker in de lvl20's gaat het maar langzaam richting de lvl30. Maar aan de andere kant leer je er een hoop van en dat zul je zeker nodig hebben als je Ranked wil gaan spelen.
Wat ik wel met je eens bent is dat de weg naar lvl30 lang is. Zeker in de lvl20's gaat het maar langzaam richting de lvl30. Maar aan de andere kant leer je er een hoop van en dat zul je zeker nodig hebben als je Ranked wil gaan spelen.
haha! Een maat van mij had net 1337 ranked soloqueue rating behaald, heeft ie er iets over naar de helpdesk gestuurd erover. Het antwoord: "Congratulations on your epic rating! Unfortunately, there is no reward for such an accomplishment. I have added a 4-win IP boost to your account as a personal courtesy."
Moet ik onthouden
Moet ik onthouden
Lol? wat vet! Moet je zeker op LoL forum posten xDspeedzor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:31:
haha! Een maat van mij had net 1337 ranked soloqueue rating behaald, heeft ie er iets over naar de helpdesk gestuurd erover. Het antwoord: "Congratulations on your epic rating! Unfortunately, there is no reward for such an accomplishment. I have added a 4-win IP boost to your account as a personal courtesy."
Moet ik onthouden
Wat een epische pot gehad met Metric, Speedzor, Errie en Monvert: 1.09uur. Hele tijd heen en weer, uiteindelijk nexus net kunnen killen: briljant.
Heb weer een boel geleerd: 5vs5 ranked is toch wel erg leuk!!!
Zullen de Rioters wel niet appreciëren aangezien iedereen dan wel met één of ander tof nummer (999,1111, etc) gaat afkomen.nukidin247 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:14:
[...]
Lol? wat vet! Moet je zeker op LoL forum posten xD
Blijft ons geheimpje
Idd, heerlijke match! Tevens één van m'n hoogste scores ooitAJ1815 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:56:
Wat een epische pot gehad met Metric, Speedzor, Errie en Monvert: 1.09uur. Hele tijd heen en weer, uiteindelijk nexus net kunnen killen: briljant.
Als iemand de replay wilt hebben, zeg het en ik upload em wel ff
edit:

Waarom hadden wij 3x Frozen Heart? (dit is 7 minuten voor het eindigde)
[ Voor 8% gewijzigd door speedzor op 01-09-2011 00:28 ]
ja geweldige pot... uber bizar... we hebben wel gewonnen door de fout die zij maakte (geen armorpen...)..
ben uit eindelijk geeindigd op 12/7/37.. trist en tryn konden mij niet aanvallen, echt grappig...
en natuurlijk de epic last push.... met 3 man aan de nexus beginnen en ik alleen eindigen..
ben uit eindelijk geeindigd op 12/7/37.. trist en tryn konden mij niet aanvallen, echt grappig...
en natuurlijk de epic last push.... met 3 man aan de nexus beginnen en ik alleen eindigen..
[ Voor 18% gewijzigd door MetricCandy op 01-09-2011 01:35 ]
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Verwijderd
Nu flink wat matches gespeeld te hebben met ryze vraag ik me af wat is de vamp spell % thingie. Ik dacht eigenlijk dat ik goedkoper kon casten, maar nu denk ik dat het mss niet zo is.
spellvamp is lifesteal door spells! dus healen als het ware.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:44:
Nu flink wat matches gespeeld te hebben met ryze vraag ik me af wat is de vamp spell % thingie. Ik dacht eigenlijk dat ik goedkoper kon casten, maar nu denk ik dat het mss niet zo is.
Verwijderd
Did not expect that.Jasper 99 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 02:13:
[...]
spellvamp is lifesteal door spells! dus healen als het ware.
Mijn 2 de keus was dat spells sneller geladen zouden worden, maar bij nader inzien is dat normaal aangezien ryze bij elke spel de andere spells sneler laad.
Maar healen dus... hmmm interesting.
Gisteren met 4 vrienden in de que egdoken, wat een verschil van de 5 matches 4 gewonnen waarvan 2 erg spannend waren maar door teamwork in bied epotten 2 inhibitors gepushed en door de sterke creeps gewonnen. Orianna voor het eerst gezien gisteren tegen me, maar no offence die bal ziet er awesome uit, maar volgens mij is ze bizar moeilijk te spelen of was mijn tegenstander echt heel slecht want met morgana zonder ap items nog viel ze keer op keer om zonder me ook maar serieus te harassen met die orb....
Is die dame 4k ip waard?
Is die dame 4k ip waard?
Verwijderd
Dat is ze zeer zeker.Vocalise schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:07:
Gisteren met 4 vrienden in de que egdoken, wat een verschil van de 5 matches 4 gewonnen waarvan 2 erg spannend waren maar door teamwork in bied epotten 2 inhibitors gepushed en door de sterke creeps gewonnen. Orianna voor het eerst gezien gisteren tegen me, maar no offence die bal ziet er awesome uit, maar volgens mij is ze bizar moeilijk te spelen of was mijn tegenstander echt heel slecht want met morgana zonder ap items nog viel ze keer op keer om zonder me ook maar serieus te harassen met die orb....
Is die dame 4k ip waard?
Wacht namelijk maar tot je een goede orianna voor je hebt
Orianna is 1 van de sterkste champs in de game, maar je moet haar kunnen spelen. Het is niet een faceroll char zoals ashe/garen/annie. Een goede Orianna gaat gewoon niet dood door goed achter het team te blijven en met een shield, slow/haste en knockup ook genoeg manieren om weg te komen of haar teamgenoten meer tijd geven om te damagen of weg te komen. Oh en je moet je geluid uit zetten want haar stem
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dan ga ik vanavond mijn ip puntjes in orianna steken en een avondje tegen bots en daarna tegen normals spelen om haar te leren. Thx!
Ik denk dat het meer is dat men de kracht van WE aan het inzien zijn. Ik gebruik het tegenwoord vaak tegen op cait tegen een team met veel armor. De attack speed die het geeft + MR zorgt dat het gewoon een goed item is. En de extra magic damage per hit is gewoon een mooie bonus. Persoonlijk vind ik het een erg sterk item voor AD's en KayleVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:23:
Is een wits end niet de nieuwe madreds bloodrazer voor WW?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Fiddlesticks heb ik gekocht op lvl 5, je moet even opletten met je ult.
Zorg dat je niet zonder def items zo in een teamfight springt/blinkt met je ult maar other than that is Fiddle een erg sterke hero en heel vermakelijk te spelen.
Zorg dat je niet zonder def items zo in een teamfight springt/blinkt met je ult maar other than that is Fiddle een erg sterke hero en heel vermakelijk te spelen.
Verwijderd
Is op zulk laag level zonder goede runes Junglen aan te raden met fiddle dan? Of moet ik gewoon een lane pakken? Want hij is origineel een jungler toch?
Verwijderd
inderdaad niet. Maar ik denk dat fiddle en ww champions zijn die het minst afhankelijk zijn van runes gezien hun healthregen in de jungle.
Verwijderd
ok ik heb onder lvl 30 altyd proberen junglen met WW, gewoon omdat het idee mij aansprak
geloof me het is GEEN goed idee
het lukt maar veel te traag, de lanes gaan je ver vooruit gaan in level omdat jij teveel terug moet om te healen
en als de lanes verder staan in level dan is het geen easy ganking en feed je ze gemakkelijker
tier 3 flat armor seals zijn een must in de jungle
dus vanaf lvl 20 kan je met een fiddle en een WW de easy junglers wel al aan de slag
maar alle wat minder standaard junglers die niet zo healthregentrucjes hebben best wachten tot lvl 30
geloof me het is GEEN goed idee
het lukt maar veel te traag, de lanes gaan je ver vooruit gaan in level omdat jij teveel terug moet om te healen
en als de lanes verder staan in level dan is het geen easy ganking en feed je ze gemakkelijker
tier 3 flat armor seals zijn een must in de jungle
dus vanaf lvl 20 kan je met een fiddle en een WW de easy junglers wel al aan de slag
maar alle wat minder standaard junglers die niet zo healthregentrucjes hebben best wachten tot lvl 30
Nunu kan met alternatieve routes wel al makkelijk junglen pre-20. (dankzij de Q-skill)
sudo apt-get rekt
Iemand een tip welke goede runes ik zou kopen voor Talon?
Speel voornamelijk Talon en Annie maar vooral Talon nu
Verwijderd
die skill die generfed is?MazeMouse schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:01:
Nunu kan met alternatieve routes wel al makkelijk junglen pre-20. (dankzij de Q-skill)
Werken gij!Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:24:
[...]
die skill die generfed is?is toch iets moeilijker geworden
Ik vind haar zeker de 4,8k ip waard ! Ik ben op dit moment ook bezig om goed met haar te leren spelen. Het gaat allemaal redelijk goed. Het enige waar ik vaak moeite heb is als er een teamfight Komt om dan mezelf goed te positioneren. Kan namelijk niet te ver staan anders gaat me bal weer terug. En sta ik te dicht bij dan ga ik dood. Of ik ben de laatste tijd erg ongelukkig met tegenstanders. Krijg bijna altijd wel een akali,talon of kassadin als enemy. Anti carry ftlVocalise schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:07:
Is die dame 4k ip waard?
Hmm, nou ja waar ik tegenaan loop, ik hou van ranged, zeker in de laning fase is dat voor mij veel lekkerder spelen, ik speel een aardige Yi en een nasty Shaco maar heb er er minder plezier in dan met Morgana-Veigar-Heimerdinger-Lux. Maar al sik Orianna zo zie en lees heeft ze insane abilities maar is ze kneiterhard om te masteren, ik ga het gewoon proberen, runes gelijk aan die van Veigar-Morgana zou moeten lukken toch?
GEwoon standaard AP setup pakken. Magicpen red, manaregen yellow, AP/level blue en flat AP quints of iets in die richting. Hiermee zit je met vrijwel elke caster met mana goed.
edit: overigens wij gister ook een alleraardigste pot 5v5 ranked gespeeld. Ik speelde solo top met Chogath vs Irelia en de eerste levels (tot ong. level 8 a 9) hielden we elkaar aardig in evenwicht qua harass en farm, maar daarna werd ik helemaal omver gelopen (ook door wat ganks). Resulteerde in een fed Irelia en daardoor leken we te gaan verliezen. Ondertussen was namelijk ook hun Talon aardig fed (5/0/0) dus we zagen het somber in. Toch gewoon doorgegaan en in teamfights bleken we wel degelijk een kans te hebben. We wonnen een teamfight op het nippertje (1v1 bleef over, onze brand won met een goed geplaatste W) en wisten vervolgens hoe we ze konden pakken. Continue bij elkaar blijven dus.
Irelia bleef de vervelendste en kocht ook nog een guardian angel. Daarna ging ze echter DPS items maken (wits end, bloodthirster) en daardoor werd ze lategame nog redelijk squishy. Vervolgens liepen we eigenlijk over ze heen. Heeft 50 minuten geduurd maar was vrijwel continue spannend. Voor mij persoonlijk begon het een beetje kut tegen die Irelia, maar uiteindelijk toch op een respectabele score 5/5/20+ geeindigd met cho. In de teamfights ging het namelijk wel erg lekker. Steeds 2 a 3 mensen knockuppen en gelijk silencen en flinke damage doen (aka KS'en) met feast.
edit: overigens wij gister ook een alleraardigste pot 5v5 ranked gespeeld. Ik speelde solo top met Chogath vs Irelia en de eerste levels (tot ong. level 8 a 9) hielden we elkaar aardig in evenwicht qua harass en farm, maar daarna werd ik helemaal omver gelopen (ook door wat ganks). Resulteerde in een fed Irelia en daardoor leken we te gaan verliezen. Ondertussen was namelijk ook hun Talon aardig fed (5/0/0) dus we zagen het somber in. Toch gewoon doorgegaan en in teamfights bleken we wel degelijk een kans te hebben. We wonnen een teamfight op het nippertje (1v1 bleef over, onze brand won met een goed geplaatste W) en wisten vervolgens hoe we ze konden pakken. Continue bij elkaar blijven dus.
Irelia bleef de vervelendste en kocht ook nog een guardian angel. Daarna ging ze echter DPS items maken (wits end, bloodthirster) en daardoor werd ze lategame nog redelijk squishy. Vervolgens liepen we eigenlijk over ze heen. Heeft 50 minuten geduurd maar was vrijwel continue spannend. Voor mij persoonlijk begon het een beetje kut tegen die Irelia, maar uiteindelijk toch op een respectabele score 5/5/20+ geeindigd met cho. In de teamfights ging het namelijk wel erg lekker. Steeds 2 a 3 mensen knockuppen en gelijk silencen en flinke damage doen (aka KS'en) met feast.
[ Voor 78% gewijzigd door Vicarious op 01-09-2011 10:56 ]
Voor Talon:Snobbieh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:07:
Iemand een tip welke goede runes ik zou kopen voor Talon?
Armor pen mark
flat armor seal
flat magic resist glyph
Armor pen/flat damage Quints
Vicarious schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:50:
GEwoon standaard AP setup pakken. Magicpen red, manaregen yellow, AP/level blue en flat AP quints of iets in die richting. Hiermee zit je met vrijwel elke caster met mana goed.
De team dynamiek de pushes en torens/inhinbitors, je kunt als team met een beetje teamplay en tactiek een sure loss toch best nog aardig omdraaien.
(en ja dan helpt een Yi zeker wel die solo even een toren omduwt met 2 creeps bij zich) als de overige 4 teammates hun hele team maar bezighouden.
DAT Talon damn, Ik had nog niet eerder echt een talon bevochten behalve in teamfights, dus dacht ach even een Q landen (met lee) en rustig terug naar tower, komt hij naar mij toe terwijl ik vol hp zit 2.2k+100armor en sterf in 2 seconden. Was echt zo'n w-t-f momentje voor mij. Irelia was midgame echt hard, die had echt veel te veel nodig om dood te gaan, maar zoals je al zij veel te veel damidge gebuild aan het einde dus squishy-ish .Gelukkig konden we aan het einde terugkomen, en gingen ze zelfs chogath (Vicarious) en mij (lee) focussen terwijl ze brand vrij spel gaven. Silver dankzij die game
[ Voor 12% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 11:38 ]
meesterlijke tower crusher = xin + ghostblade + full w (en je andere items helpen alleen maar).
@hierboven 100armor en talon hakt je? 100 armor heb je pas wat later in de game, of was het nog midgame? Late game is talon echt een stuk zwakker.
@hierboven 100armor en talon hakt je? 100 armor heb je pas wat later in de game, of was het nog midgame? Late game is talon echt een stuk zwakker.
[ Voor 48% gewijzigd door Flapmo op 01-09-2011 11:34 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
goeie tactiek is met 4 mid ambetant gaan doen maar toch defensief genoeg om ze niet op te offeren tegen soms 5 anderen
en dan een Yi, Tryn, gelijk welke AD DPS met veel att speed en wat AD gaan backdooren en wat turrets platleggen, die moet dan wel voorbereid zijn om te lopen voor zn leven
flashen door de jungle, teleporten naar de andere sidelane en daar backdooren, ghosten, zolang je maar niet sterft en de split push kan herhalen
wat doe je ertegen als het jou overkomt, 3 mid tegen hun 4 zetten en met 2 de backdoorchamp ganken, om dan zelf te backdooren
of iets dergelijks, its a mindgame maar daar doen heel wat spelers wel wat tijd over voor ze dit doorhebben
hoeveel teams ik al gewoon met hun 5 mid heb zien blijven staan terwijl ik op mn eentje torens sloop aan een snel tempo, tot ze doorhebben dat ik aan hun inhib turrets bezig ben
zo ook al games gewonnen met 30-80 teamkills in ons nadeel maarja wat doen kills ertoe als ik al hun gebouwen sloop terwijl ze niet opletten
en dan een Yi, Tryn, gelijk welke AD DPS met veel att speed en wat AD gaan backdooren en wat turrets platleggen, die moet dan wel voorbereid zijn om te lopen voor zn leven
wat doe je ertegen als het jou overkomt, 3 mid tegen hun 4 zetten en met 2 de backdoorchamp ganken, om dan zelf te backdooren
hoeveel teams ik al gewoon met hun 5 mid heb zien blijven staan terwijl ik op mn eentje torens sloop aan een snel tempo, tot ze doorhebben dat ik aan hun inhib turrets bezig ben
zo ook al games gewonnen met 30-80 teamkills in ons nadeel maarja wat doen kills ertoe als ik al hun gebouwen sloop terwijl ze niet opletten
shaco in je team die backdoor poker aan het spelen is is echt geweldig. Zodra ze komen is hij al weer invis foetsie naar de andere kant. Oracle is leuk maar meestal heeft de tank die, en die gaat niet even solo shaco stoppen
. Als je je tank niet achterlaat @ mid pushen ze daar ook dwars door je heen =].
lvl 8-10. 70 armor, my bad. Maar dan nog vind ik in 2 sec's neer gaan vrij snel, voornamelijk omdat je gewoon keihard getrolled word door die silence, dus ook niet iets terug kan doen zo 1-2-3. Daarbij kwam ook nog dat hij enkel een brutelizer had, Dus zijn spells alleen doen 2.5k damidge op zo'n level voor een assassin ? Delete Akali e.d. dan maar meteen want die komen niet eens in de buurt.Flapmo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:33:
meesterlijke tower crusher = xin + ghostblade + full w (en je andere items helpen alleen maar).
Je hebt wel zeker gelijk dat hij late game sterk afzwakt. Gelukkig.
[ Voor 14% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 12:11 ]
Ja, blijft een lastige champ om tegen te spelen. Als hij het niet haalt rent hij ook vrij easy weg met zijn ult
.
^.^ allemaal zo herkenbaar
Ach ik ga vanavond en als het bevalt de rest van de week met Orianna spelen, jammer dat ik haar nog niet als FTP heb gezien
Verwijderd
Heb Jaks gister gekocht met z'n rare turtle handen. Hij is wel cool om mee te spelen though ! Jaks!!
Gister Lee Sin geprobeerd en moet zeggen dat hij echt superfun is, lekker veel mobility.
Heb nog net genoeg RP over om hem te kopen want hij is 50% off deze week, doen of niet?
Heb nog net genoeg RP over om hem te kopen want hij is 50% off deze week, doen of niet?
Verwijderd
Blijft kantjeboord met Fiddle op low level. Wel eens op smurf account gedaan, je komt tussen je drains welke elke keer onder de 150hp.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:45:
inderdaad niet. Maar ik denk dat fiddle en ww champions zijn die het minst afhankelijk zijn van runes gezien hun healthregen in de jungle.
Jungle zonder runes is fiddle een hell, normale routes ga je gewoon dood. Als je niet dood gaat ben je te traag. Spreek uit ervaring.
Ik zeg doen ! Perfecte jungler en er veel mobility. En hij is 6300 dus als je de RP er voor over hebt dan zeg ik doen !Fanatic_FS schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:48:
Gister Lee Sin geprobeerd en moet zeggen dat hij echt superfun is, lekker veel mobility.
Hoeveel RP points is hij dan deze week?axel101 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:56:
[...]
Ik zeg doen ! Perfecte jungler en er veel mobility. En hij is 6300 dus als je de RP er voor over hebt dan zeg ik doen !
Geloof dat Lee Sin 6300 IP kost. In de sale kost hij dan 487 RPmaikelbeerkens schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:00:
[...]
Hoeveel RP points is hij dan deze week?
Lee SinFanatic_FS schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:48:

Een hilarische combo is Lee+nidalee bot, je hebt dan zo'n harde poke dat je de lane snoeihard kan denyen, en vaak kill's op pikt omdat Lee zijn Q & Nidalee haar speer tegelijk hit, hier knal je achteraan met Q2 en dan met het schild terug naar Nidalee/minion. Het is wel handig om hiervoor op ts/<random voip> te zitten met je lane partner.
[ Voor 23% gewijzigd door atlantisx op 01-09-2011 13:21 ]
met welke skill start je eigenlijk als jungle lee sin?
W voor de shield en lifesteal?
Was Lee niet een tanky Hero? Ik dacht dat jungelers meer snel dps eruit persten met veel lifegain en zo ook de ganks gingen zetten op de lanes.
Heb ik dat zo verkeerd begrepen of is dat ongeveer hetzelfde dan met Lee?
Heb ik dat zo verkeerd begrepen of is dat ongeveer hetzelfde dan met Lee?
Verwijderd
E skill.Fanatic_FS schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:21:
met welke skill start je eigenlijk als jungle lee sin?
Ik start lee sin jungle door de grote wraith te smiten, wolves, rest van de wraiths, golems en dan redbuff.
Volgorde skills
E->W(->E)->Q
Die tweede E neem ik als ik nog een rondje verder ga junglen, indien je al kan gaan ganken neem ik q.
Lee kan best tanky zijn, en is dit ook wel een beetje uit zijn eigen. Ik zie Lee echter zelf als een poke-utility char, die er voornamelijk voor zorgt dat je team veel kills kan oppakken. Veel ultimates/cast spells kan disrupten, en tegelijk degelijke schade kan uitpersen. Door de gehele game kan je nagenoeg door geen een champion 1v1 gepakt worden, en ook vele 2v1's zijn geen probleem. Lee counterd ook nogeens iedere invis champ
.
@groov, Waarom zou je niet gewoon bij blue starten, om vervolgens gewoon de "normale/snelle" route pakken, op deze manier kan je snel red erbij pakken, en zodra je dan de jungle uit komt en je Q land is het hoe dan ook death voor je target, je slowed diegene met E en red. Je team kan best even een degelijke pull voor je doen als je geen vertrouwen hebt in het doen van blue.
@groov, Waarom zou je niet gewoon bij blue starten, om vervolgens gewoon de "normale/snelle" route pakken, op deze manier kan je snel red erbij pakken, en zodra je dan de jungle uit komt en je Q land is het hoe dan ook death voor je target, je slowed diegene met E en red. Je team kan best even een degelijke pull voor je doen als je geen vertrouwen hebt in het doen van blue.
Dit topic is gesloten.