[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:06:
[...]

jungle leona!

Het is jammer dat ik nu te druk ben met deus ex, maar ik denk dat ik tussendoor wat tijd ga vinden om in private play jungle leona te proberen :)
Niet viable in normal play. Zal vaak moeten recallen vanwege lack of heal/regen en jungled slow.

@outcast

Weten wanneer te shielden, auto-attack harrass, tornado's en ult timen. Als je maar een beetje willekeurig met tornados minions gaat farmen en shield wanneer je dat uitkomt ben je dus een waardeloze Janna.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:20:
Ik zie de difficulty bar van janna dat die hoog is. Waar zit de moeilijkheid daar in?
Knockup timen, maar voornamelijk ulti plaatsing, Janna ulti kan je uit een teamfight redden, maar ook zeer fout laten gaan, door bijvoorbeeld een enemy ad carry richting je ap burster te duwen, of een goede ww/malza/<any champ with disabeling ulti> van het eigen team te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:20:
Ik zie de difficulty bar van janna dat die hoog is. Waar zit de moeilijkheid daar in?
goh.

de tornados zijn op zich niet zo moeilijk om te casten, maar om goede tornados te casten heb je toch een beetje oefening nodig (niet dat het rocket science is, maar dan weet je tot hoever ze reiken enz.), hetzelfde geldt voor haar shield. Een shield plaatsen is niet moeilijk, een shield plaatsen die je teamgenoot van een dood redt kan dat wel zijn.

Verder kan je met haar ultimate, als je die niet goed inschat, evenveel verkeerd doen als goed. Zie het een beetje als een anivia wall, indien verkeerd gebruikt kan het je team meer schaden dan goed doen.

Dat denk ik zo zijn de redenen waarom janna hoge difficulty heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janna is easy als solo lane :)
zolang je maar geen rekening moet houden met anderen is ze zalig
en dan bouw ik haar meer AP dan support
dorans ring, merc threads, RoA, RabCap en archangels staff en nog een en ring verkopen en nog een ;) nom nom nom minions
knockup van 1000+ damage
slow van 1000+ damage
en je team carryen :)

die ulti gebruik je dan echt enkel als buddy saver loop je tussen de chaser en de prooi en ulten maar
of als massheal voor jezelf
en je shield is best ok dan om je carry teamfight in te sturen terwijl jij knockupt en slowt

kspeel haar wel helemaal anders dan de meesten blijkbaar
waarschijnlijk niet viable op high elo maar het werkt wel voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
axel101 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:18:
[...]

vind het opzich wel nice dat karthus disabled is. Alleen jammer van cassi :(

*heb de champ rotation aangepast van kart naar kennen paar posts hierboven*
Haha er zijn er veel meer die affected zijn. Ik hoor al mensen zeiken over Morde, Annie, Lux etc.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Haha er zijn er veel meer die affected zijn. Ik hoor al mensen zeiken over Morde, Annie, Lux etc.
Caitlyn haar traps. Ongelooflijk hoe erg het daar mee is, zij is de enige champion die disabled moet worden imo

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annie = 450 IP = free2play :)

met mordekaiser heb ik wel nog steeds problemen, vind hem helemaal niet OP maar zolang als je in laning fase zit is dat echt een BS champ
heeft iemand goeie tips om hem te counteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:37:
annie = 450 IP = free2play :)

met mordekaiser heb ik wel nog steeds problemen, vind hem helemaal niet OP maar zolang als je in laning fase zit is dat echt een BS champ
heeft iemand goeie tips om hem te counteren?
Val hem langs achter aan, dan moet ie ofwel je minions of you aanvallen (aka: laag schild).
Val niet aan met minions van jou erbij.
Kite hem.
Pak een ranged char.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:37:
[...]

Caitlyn haar traps. Ongelooflijk hoe erg het daar mee is, zij is de enige champion die disabled moet worden imo
Heb deze week een ap caitlyn tegen mij gehad op mid als brand. Die had meer last van mn pillar dan ik van haar traps.

Seriously, caitlyn ap xD

Denk trouwens vanavond soraka mid maar eens te gaan oefenen. Moet wel lachen worden :]

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg trouwens de hele tijd opmerkingen over mijn ryze met smite.

Ik vind het wel handig de timing komt precies zo uit dat wanneer de smite recharged is er weer zo'n dikke minion op het veld staat die zich met smite lekker makkelijk laat opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Die reacties begrijp ik wel smite is echt alleen voor de jungle bedoelt. smite in lane is een beetje zonde van die spell slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:38:
[...]

Val hem langs achter aan, dan moet ie ofwel je minions of you aanvallen (aka: laag schild).
Val niet aan met minions van jou erbij.
Kite hem.
Pak een ranged char.
Je moet hem ook niet aanvallen zonder minions als je melee bent dan doet zijn q echt gruwelijke damage.
Beste is gewoon om constante ganks vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Blijkbaar is teleport toch wel enigszins bugged de laatste tijd. http://na.leagueoflegends...p?p=13704460#post13704460

[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 30-08-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapeno schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:49:
Die reacties begrijp ik wel smite is echt alleen voor de jungle bedoelt. smite in lane is een beetje zonde van die spell slot.
Extra geld/xp, instant betere army verhouding, tank weg.

Wat is dan een betere voor ryze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gewoon kunt last hitten is het geen extra geld, xp geeft het sowieso niet extra.
En dat je minions dan gaan pushen is vaak ook niet handig, staat opeens hun jungler achter je.

Edit @ hieronder,
Neem aan dat je erg laag level bent? Ja, de jungler, welke in de jungle farmed en jou ganked zodra je aan het pushen bent.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungler?"Jungle?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Extra geld/xp, instant betere army verhouding, tank weg.

Wat is dan een betere voor ryze?
Flash, ghost, teleport, ignite, exhaust zijn de sterkste summoner skills in lane. Flash/ghost zijn goede escape/chase summoners. Ignite/exhaust zijn sterkste lanefight summoners, en teleport geeft je betere lanesustain(kunt bij low HP, of bij X gold ff snel op en neer naar base zonder exp te verliezen) of je kunt ermee ganken in andere lanes.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:11:
Als je gewoon kunt last hitten is het geen extra geld, xp geeft het sowieso niet extra.
En dat je minions dan gaan pushen is vaak ook niet handig, staat opeens hun jungler achter je.
Improved smite geeft je 5G/smite extra:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
TheInsomniac schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:13:
[...]

Flash, ghost, teleport, ignite, exhaust zijn de sterkste summoner skills in lane. Flash/ghost zijn goede escape/chase summoners. Ignite/exhaust zijn sterkste lanefight summoners, en teleport geeft je betere lanesustain(kunt bij low HP, of bij X gold ff snel op en neer naar base zonder exp te verliezen) of je kunt ermee ganken in andere lanes.
Als je teleport gebruikt om van je nexus naar top te gaan dan ben je verkeerd bezig.
Met de uitzondering daargelaten van een toren die gepushed wordt ofc

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 30-08-2011 14:18 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Vicarious schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

ja inderdaad. Maar ik kan me de vorige keer dat karthus free was nog wel herinneren. Man Man wat was dat een ramp. standaard een karthus in me team die geen idee heeft hoe het werkt en gaat feeden voor het leven.
Dus ja ben wel blij dat hij even disabled is :D

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:15:
[...]

Improved smite geeft je 5G/smite extra:P
Is als nog niet genoeg om tegen een exhaust/ignite op te kunnen. Smite nemen in lane is gewoon geen slim plan. Alle creeps die er zijn vallen te last hitten, zeker als ryze, met je spammable Q.

Misschien dat het goed werkt in erg lage ELO of op laag level, maar op lvl 30 in de gemiddelde ranked zal je jezelf erg benadelen door smite te pakken als lane champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Als je teleport gebruikt om van je nexus naar top te gaan dan ben je verkeerd bezig.
early laning phase is dit de beste use van teleport imo
het is opmerkelijk hoeveel XP dit kan schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De counters voor Mordekaiser:
-Zo min mogelijk tussen je minions staan, dan moet hij kiezen of jouw raken of minions.
-Morde pushed de lane best wel hard, dus vraag ganks
-Magic resist
-Quicksilver Sash, hiermee remove je zijn ultimate (is dit al gefixed? na laatste patch werkte QSS niet meer met Morde ulti :S )

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

early laning phase is dit de beste use van teleport imo
het is opmerkelijk hoeveel XP dit kan schelen
+ het feit dat je daardoor meer druk op je opponent houdt als je beide solotop bent. Je komt niet veel achter in XP en kan hem hierdoor beter harrassen dan hij jou.. Beetje onzin om te vertellen dat het niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Teleport wordt in high elo veel gebruikt voor de solo top speler, om zo snel terug naar lane te kunnen en eventueel naar dragon te tp'en mocht het nodig zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:18:
[...]

Ik vind teleport op een solo-top anders helemaal niet verkeerd. Het zorgt ervoor dat je een keertje of twee extra terug kan gaan zonder noemenswaardige XP of gold loss. Zeker voor champions met minder sustain in de vorm van health regen/gain kan het ook helpen tegen harass van de tegenpartij. In de mid en late game kan teleport ook verschil uitmaken door de verhoogde mobiliteit en is het voor sommige champions vereist om goed te kunnen split pushen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik zeg ook helemaal niet dat teleport slecht is, maar om het te gebruiken voor enkel vanaf nexus naar top te gaan dan verspil je die spell. Zoveel verlies je nu ook weer niet en je wilt je TP op hebben voor echt belangrijke momenten: een 2v2 of 3v3 fight bot, dragon, een lane ganken, etc.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Grin, die opmerking dat smite 5gold/smite opleverd eindigd met een :P. Het was alleen een reactie op de opmerking dat smite geen extra gold opleverd, wat het dus wel doet, totaal irrelevante hoeveelheid, maar toch. Wat inderdaad niet wil zeggen dat ik smite in lane een goed idee vind, zoals ik de post ervoor al aangeef zijn er volgens mij betere alternatieven.

Wat betreft Teleport, zoals speedzor aangeeft zijn er een hoop goede dingen te doen met Teleport. Of je TP nodig hebt om terug in lane te komen.... tsja,... je hebt niet alles onder controle en soms moet je vroeg terug na een gank van een jungler ivm hp op lvl 1-3, heb je nog geen boots en pushed de tegenstander je lane zo hard, dat je anders 1,5 wave aan exp/gold dreigt te missen. Dan is teleport echt wel goed besteed. Liever gebruik je het anders, maar ja, je hebt niet alles onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Of je neemt allemaal teleport voor een telegank! Bijna gegarandeerd first blood ! :D

YouTube: LoL Level 1 Ganking Trick - YouTube

Edit: na 40 seconden kan je hem uitzetten. Niks bijzonders meer ;)

[ Voor 14% gewijzigd door axel101 op 30-08-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:10:
Ik zeg ook helemaal niet dat teleport slecht is, maar om het te gebruiken voor enkel vanaf nexus naar top te gaan dan verspil je die spell. Zoveel verlies je nu ook weer niet en je wilt je TP op hebben voor echt belangrijke momenten: een 2v2 of 3v3 fight bot, dragon, een lane ganken, etc.
2v2 fight winnen bot en dan je toren kwijtraken omdat je een kilometer terug moet rennen? Slechte ruil. Je eerste prio is je toren in leven houden als solo top. Voor ganks heb je de jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:10:
Dat ben ik met je eens, al zullen die andere redenen zich vooral in de mid-game af gaan spelen. En niet zozeer in de laning fase, alhoewel je het daar ook kunt doen middels ward-ganks enzo. Dat je goed moet kiezen wanneer je TP gebruikt mag duidelijk zijn, de cooldown is vrij heftig. :)

Met Vicarious hierboven trouwens ^^. Je eigen tower blijft het belangrijkste.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 30-08-2011 15:49 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ach zo'n truukje kan je ook gebruiken om de tower mid met de eerste creepwave weg te pushen:

5 man nemen Smite en Teleport. Je smite met elkaar 5 minions en de 6e dood je met je abilities. Kijk welke minion de tower aanvalt, ene teleport 1 voor 1 op deze minion. Deze is dan een goede 20s invnicible, terwijl de rest de tower weg pushed. Het zijn verder niet de meeste ideale summoner spells voor teamfights, maar als je 5 champs neemt die lekker kunnen pushen (Sivir, Morde, om er maar een paar te noemen), kan je relatief snel een game in jouw voordeel beslissen. Je tegenstanders moeten of naar mid komen, om je tegen te houden, of als ze denken we pushen top/bot wel, kan je gewoon onvermoeid door mid heen gaan.

Herhaal dit elke keer als jouw team Teleport klaar heeft en win :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:33:
janna is easy als solo lane :)
zolang je maar geen rekening moet houden met anderen is ze zalig
en dan bouw ik haar meer AP dan support
dorans ring, merc threads, RoA, RabCap en archangels staff en nog een en ring verkopen en nog een ;) nom nom nom minions
knockup van 1000+ damage
slow van 1000+ damage
en je team carryen :)

die ulti gebruik je dan echt enkel als buddy saver loop je tussen de chaser en de prooi en ulten maar
of als massheal voor jezelf
en je shield is best ok dan om je carry teamfight in te sturen terwijl jij knockupt en slowt

kspeel haar wel helemaal anders dan de meesten blijkbaar
waarschijnlijk niet viable op high elo maar het werkt wel voor mij
Janna is geen AP carry. Als je haar wel zo speelt... er zijn er minstens 20 beter in die rol.

Also, om 1k dmg op je skills te krijgen heb je 900-1000AP nodig. Veel geluk daarmee. Buiten Karthus (vanwege ziek KS en farm gehalte) om zie je dat echt nooit. Ook deny je iemand die daadwerkelijk een goede solo laner is dus een lane om uiteindelijk nog steeds een support te spelen met wat meer AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Gister was ik 1500 elo, toen verloor ik er een paar en ben ik afk gegaan. Ik denk dat gold echt mogelijk voor me is. Als ik maar genoeg tijd heb!

Moet..

Jarvan...

Skin...

HEBBEN!!!

Edit: ik ben eens hard ondergescheten door een ap janna mid. Haar range is lang, kan niet missen, slowed en doet dmg! Ik kon niks tegen haar doen. Maar het blijft redelijk troll, omdat ze maar 2 dmg abilities heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Baristo op 30-08-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:37:
Gister was ik 1500 elo, toen verloor ik er een paar en ben ik afk gegaan. Ik denk dat gold echt mogelijk voor me is. Als ik maar genoeg tijd heb!

Moet..

Jarvan...

Skin...

HEBBEN!!!

Edit: ik ben eens hard ondergescheten door een ap janna mid. Haar range is lang, kan niet missen, slowed en doet dmg! Ik kon niks tegen haar doen. Maar het blijft redelijk troll, omdat ze maar 2 dmg abilities heeft.
Iedereen is denk ik wel eens gestomped door een dikke troll build. Doe ik zelf soms ook voor de lulz (2 harde wins met 3x BT Mordekaiser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens makkelijk van server veranderen. Ben begonnen op aangeving van een israeli. Maar ben nu de langzame pc's en Russische mongolen aardig zat.

Ik heb op change server geklikt, maar volgens mij accepteert hij de account niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Je kan een bieuw acc aanmaken op west of 2600 rp betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:37:

Moet..

Jarvan...

Skin...

HEBBEN!!!

Reginald speelde haar zelfs op mid tijdens Gamescom finalegames, dus ik denk zeker niet dat het een puur troll build is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:08:
[...]
Janna is geen AP carry. Als je haar wel zo speelt... er zijn er minstens 20 beter in die rol.

Also, om 1k dmg op je skills te krijgen heb je 900-1000AP nodig. Veel geluk daarmee. Buiten Karthus (vanwege ziek KS en farm gehalte) om zie je dat echt nooit. Ook deny je iemand die daadwerkelijk een goede solo laner is dus een lane om uiteindelijk nog steeds een support te spelen met wat meer AP.
heb je mn item build bekeken?
1000+ AP is niet zo moeilijk met veel Archangels Staffs ( 5 AS + rabcap eens gezien op veigar 1700+ AP had ie)
het is een troll build
maar gewoon omdat support me niet zo ligt en omdat ik haar ooit heb aangeschaft, doe ik het soms wel eens
ik ben nog op zoek naar een AP carry die me ligt
en ik zei dan ook is volgens mij niet viable high elo maar voor mij werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Baristo schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:24:
Je kan een bieuw acc aanmaken op west of 2600 rp betalen.
Dacht dat transfer van account gratis was na de serversplit :S
Als ik naar shop ga en dan de tab other staat er bij mij "Transfer to EU Nordic & East" 0 rp.
Neem aan als je een Nordic East account hebt dat er dan transfer naar West staat.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:44:
[...]

Dacht dat transfer van account gratis was na de serversplit :S
Als ik naar shop ga en dan de tab other staat er bij mij "Transfer to EU Nordic & East" 0 rp.
Neem aan als je een Nordic East account hebt dat er dan transfer naar West staat.
ah kut heb op dezelfde mail een eu account gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

maak je een support ticket aan met de vraag het om te wisselen of je euw account te verwijderen.

Want jij kan in de shop geen server change selecteren onder het kopje "other" ?

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Warwick was geen solo top en Eve was geen jungler, etc. Niet zo bang zijn dat er eens van de standaard metagame/picks afgeweken wordt en gewoon dingen proberen zonder het moreel meteen de grond in te boren. Afwijkende dingen kun je in normals goed uittesten en zijn vaak in ranked ook nog best toepasbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:08:
[...]

Op level 5 doen de meeste skills ~300 damage, dus dat zou de AP naar ~700 moeten brengen, wat op zich nog wel te doen is, zeker met een Deathcapje erin. Echter, veel champs hebben een basic MR van ~25% dus veelal blijft er van die 1k damage max 750 over, met wat MR items erbij zit je dan eerder op de 500 qua effectieve damage.

Puur AP stacken is om die reden ook gewoon niet slim om te doen. Early game, rush je zo snel mogelijk enkele grote AP items. Late game neem je gewoon een Voidstaff of een Abysall.

Naar verhouding zijn er veel meer skills/items die zorgen voor armorpen ten opzichte voor magic pen. Dat betekend dat magic pen runes veel meer noodzakelijk zijn voor casters, om toch fatsoenlijk damage te kunnen doen.

AP items zijn er wel meer dan genoeg beschikbaar, maar er zijn niet echt veel skills die ook 1:1 AP ratios hebben, Magic Pen doet gewoon veel meer voor je damage output.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:15:
[...]

Op level 5 doen de meeste skills ~300 damage, dus dat zou de AP naar ~700 moeten brengen, wat op zich nog wel te doen is, zeker met een Deathcapje erin. Echter, veel champs hebben een basic MR van ~25% dus veelal blijft er van die 1k damage max 750 over, met wat MR items erbij zit je dan eerder op de 500 qua effectieve damage.

Puur AP stacken is om die reden ook gewoon niet slim om te doen. Early game, rush je zo snel mogelijk enkele grote AP items. Late game neem je gewoon een Voidstaff of een Abysall.

Naar verhouding zijn er veel meer skills/items die zorgen voor armorpen ten opzichte voor magic pen. Dat betekend dat magic pen runes veel meer noodzakelijk zijn voor casters, om toch fatsoenlijk damage te kunnen doen.

AP items zijn er wel meer dan genoeg beschikbaar, maar er zijn niet echt veel skills die ook 1:1 AP ratios hebben, Magic Pen doet gewoon veel meer voor je damage output.
Behalve dat de skills geen 1.0 AP ratio hebben dus het is niet 300 Base + 700 AP = 1k damage. Overigens zal Mres zwaar veel AP nutteloos maken. Het is beter om een Void Staff en 500 AP te hebben dan 800 rauw zonder Mpen. Ook is het farmen van 4 AAS en een Deathcap in 99% van alle games onmogelijk.

Je kunt ook wel roepen, hur dur high Elo bro doet het of kijk naar andere champs, het blijft nog steeds een feit dat je de solo lane niet aan een betere carry hebt gegeven en dat Janna een support is en geen mage. Die potentiele "1000 damage build" die je haar geeft... beeld je eens even in wat andere AP champs met 1000 AP kunnen doen.

Also Corvuz, Veigar krijgt AP door minions en champs killen, wat weer amped word door Deathcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt matchmaking max? Ik probeer nu al een tijdje met iemand anders een game te vinden. Zonder succes.

edit: ah te vroeg afgekapt iedere keer. Na zes minuten hadden we een game.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat? Na zes minuten?! :o Dat is wel bizar lang zeg. Dat soort tijden zie je alleen in Ranked met een ELO van 1900 en hoger of zo.

Hoe dat zo kan geen idee, maar ik vind doorgaans een game in 10 seconden. Als het écht lang duurt, 30. Dat is Normal dan, niet Ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
en op lvl 1 accounts alss je duo queeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh ja? Dat kan ik me helemaal niet meer herinneren. :) Maar misschien heb ik weinig duo queue gedaan toen ik net begon met LoL 1,5 jaar terug, kreeg pas later wat lui in mijn friendslist. Nouja de enige troost is dan dat het snel beter wordt outcast.

Ik heb recent Swain en Pantheon ontdekt; beide prachtige champions, leuk om mee te spelen. Pantheon kan nog best veel damage doen en is gevaarlijk in lane. Heb tegenwoordig vaak first blood met hem, dat heb ik anders nooit. Swain zijn root is gewoon prachtig in teamfights, en als je al je skills op één champion richt doe je met een beetje AP nog damage ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vind Garen na zijn recente buffs echt lekker spelen nu zijn W weer een 1 point wonder is.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Moet...

Jarvan...

Skin..

HEBBEN !!!!

ow ik krijg hem xD

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/5057/goldxu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:41:
Vind Garen na zijn recente buffs echt lekker spelen nu zijn W weer een 1 point wonder is.
AoE bug maakt alle AoE zones groter dan het hoort op het moment. Garen retarded spin haha.

YouTube: LoL AoE bug - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59
Baristo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 02:04:
Moet...

Jarvan...

Skin..

HEBBEN !!!!

ow ik krijg hem xD

[afbeelding]
Gefeliciteerd had ik ook wel willen hebben heb echter zelf niet zoveel geluk gehad e in mijn teams.Ben weer terug gegaan naar 1410 dus ga nu geen games meer spelen anders heb ik straks geeneens silver. En ik was zo dichtbij gold :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:30:
[...]
Also Corvuz, Veigar krijgt AP door minions en champs killen, wat weer amped word door Deathcap.
enkel met zn Q maar het is waar build werkt beter op veigar
toch heb ik al 20/5/20 spelletjes gespeeld met janna en die build
en ja Magicpen runes en ja soms ipv merc threads de sorc boots
maarja troll build

wat vinden jullie van mn singed build daar doe ik het meestal heel goed mee en is niet troll, gaat als volgt:
regrowth pendant + health pot into philosophers stone
boots of swiftness
RoA
Force of Nature (tegen AP heavy team durf ik die te bouwen voor de RoA omwille van MR en mov speed)
RabCap
Rylais Scepter
en uiteindelijk philo stone verkopen voor Hextech Gunblade

Ghost en Teleport

ik farm daarmee als een zot, push lanes alle kanten op, ben supersonisch snel (bijna altijd wel ult of ghost), moeilijk te doden, sustain met regen tot 100HP/5 zolang je philo + FoN hebt, bijna niet te chasen met heavy poison en kan zelf wel regelmatig kills oprapen, meestal loop ik voor in level op de meeste spelers

en heb al games gecarried waarbij ik rond de enemy nexus liep met 5 man achter me aan en ze konden me nog niet pakken om dan toertje blok te doen en nog wat inhib turrets te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Iemand anders ook wel eens in zo'n stomme losing streak gezeten? :'( In mijn match history zie ik nu 9 games staan, waarvan 2 wins en 7 losses. En het erge is dat ik keer op keer behoorlijk positieve scores haalde met een K:D:A van 2:1:2 en zo. Soms 1:1:2. Een enkele keer een feed.

Twee keer afk's/disconnects gehad, maar bovenal was het andere team gewoon keer op keer véél beter dan het onze. Soms had ik er wel idioten tussen zitten; bijvoorbeeld een Ryze die het presteerde om voor de 6 minuten, drie keer dood te gaan aan een Xin → GG. Maar over het algemeen was ons team niet vaak echt slecht, de ander telkens gewoon veel beter..

Voelt zo rot als je keer op keer net verliest. Toegegeven er zijn ergere manieren om te verliezen, maar het begint nu wel wat te irriteren :P Overigens is de streak wat langer dan die 9, ik vermoed zo'n 14 games met 3 wins o.i.d.

Positieve noot is dat ik daarvoor flink veel gewonnen heb, dus misschien loopt matchmaking de boel te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
ik kom op het moment in de meest waardeloze groepjes ooit voor Ranked, heb nu dan ook nog maar 900 ELO :o

mensen die leaven, champion nemen waar ze 'goed' mee zijn en vervolgens constant feeden, en natuurlijk niemand die een tank neemt.

ben zelf nu erg goed met Caitlyn en Brand, ga nu dus maar eens proberen om Nocturne ( Jungler ) en een tank te leren, zodat ik in iedergeval alle plekken op kan vullen. Zo waardeloos soms dat omdat ik als laatste een champ mag kiezen er ook maar automatisch vanuit word gegaan dat ik als Tank zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Persoonlijke K/D zegt wel iets, maar niet zo heel veel in een teamgame zoals LoL. Het is veel belangrijker of je map aware bent en zodra je ziet dat je teammates in de problemen komen en je kan er op tijd bij zijn, en naartoe te gaan en te helpen. Vooral een mid die alleen maar zegt 'ss mid' en rustig door blijft farmen is een uitnodiging tot een loss, want dan worden je side lanes helemaal kapotgeganked door hun mid. Kan je als mid wel rustig blijven farmen maar als beide side lanes verliezen door die ganks dan heb je ondanks een eventuele goede K/D toch geen goede game gehad ;)

En zo zijn er nog veel meer voorbeelden .... ook hoe je een slechte K/D kan hebben en toch kan 'ownen', zoals wanneer je een tank speelt! Als je als tank de enige dode bent na een gevecht en hun team is geaced ... ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
dat snap ik, maar ik wordt nooit mid gestuurd omdat er altijd wel een Karthus of Kennen bij zit die meteen al "MID!!@(*)$!" begint te roepen.

Tevens probeer ik ook altijd mijn teammates te helpen, en merk dan ook dat waarneer ik met een vriend duo q, we wel beter spelen. Natuurlijk winnen we nog niet alles, maar spelen we wel een stuk beter dan waarneer we solo q gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:32:
[...]

enkel met zn Q maar het is waar build werkt beter op veigar
toch heb ik al 20/5/20 spelletjes gespeeld met janna en die build
en ja Magicpen runes en ja soms ipv merc threads de sorc boots
maarja troll build

wat vinden jullie van mn singed build daar doe ik het meestal heel goed mee en is niet troll, gaat als volgt:
regrowth pendant + health pot into philosophers stone
boots of swiftness
RoA
Force of Nature (tegen AP heavy team durf ik die te bouwen voor de RoA omwille van MR en mov speed)
RabCap
Rylais Scepter
en uiteindelijk philo stone verkopen voor Hextech Gunblade

Ghost en Teleport

ik farm daarmee als een zot, push lanes alle kanten op, ben supersonisch snel (bijna altijd wel ult of ghost), moeilijk te doden, sustain met regen tot 100HP/5 zolang je philo + FoN hebt, bijna niet te chasen met heavy poison en kan zelf wel regelmatig kills oprapen, meestal loop ik voor in level op de meeste spelers

en heb al games gecarried waarbij ik rond de enemy nexus liep met 5 man achter me aan en ze konden me nog niet pakken om dan toertje blok te doen en nog wat inhib turrets te slopen
Ik begin eigenlijk altijd met een mana crystal en 2 healthpots.

Eerste keer terug neem ik boots & philo stone. Derna eerst cataclyst uitbouwen naar banshees over het algemeen, als het echt goed gaat RoA. Daarna Rylais scepter en wat volgt is situational. Voor boots zou ik niet voor speedboots gaan, is beetje overkill imo. Hij is quasi ongrijpbaar zonder die boots ook, dus ga ik liever voor merc threads of sorcerer boots als we aan het heersen zijn.

@ cloud, ik had dit weekend zo een streak. Had 4 opeenvolgende potjes waarin er iemand afk ging. En dit niet nadat we het slecht deden ofzo, gewoon omdat ze moesten eten / bellen / ... Ook die potjes van een waarschijnlijke win telkens naar een loss zien gaan na een 3 kwartier spelen. Balen als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Airdack
Dat klopt natuurlijk, dit waren dan de KDA's van champions als Swain/Pantheon en m'n assist count was doorgaans hoog genoeg om aan te geven dat ik bij de teamfights was ;) Maar inderdaad, KDA zegt misschien niet zo heel veel. Ik ben wel altijd bezig met teamplay en eigenlijk waren de teams waarin ik zat dat ook wel. De tegenpartij was gewoon steeds net iets beter.

Wel iets dat ik regelmatig tegenkwam, is dat twee man zeggen dat ze premade zijn en dús samen in een lane moeten. Terwijl dat lang niet altijd de juiste compositie is, zeker niet als je het over twee squichies hebt. 8)7 Maar je kunt roepen dat je wilt, ze negeren je doorgaans keihard :P

@gr00v
Dat heb ik ook wel zien gebeuren ja, daar kun je echt gestoord van worden. Zo ook een Brand bij mij, die niet mid wou maar per se bot wilde 'ownen'. Nadat hij zo'n 8 keer doodgegaan was, zei hij dat we noobs waren en quitte gewoon...

Overigens wat ik nog wilde zeggen: ik hoorde dat Normal Draft Pick er al in zit maar nog even uitgeschakeld is (er waren wat problemen toen het aanstond). Dat lijkt mij wel een leuke voorbereiding op Ranked, beetje de picks&bans oefenen. Zorgt er in elk geval voor dat je niet totaal blind een game in stapt tegen 5 tankydps of zo (ja dat overkwam mij laatst :F).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:26:
Overigens wat ik nog wilde zeggen: ik hoorde dat Normal Draft Pick er al in zit maar nog even uitgeschakeld is (er waren wat problemen toen het aanstond). Dat lijkt mij wel een leuke voorbereiding op Ranked, beetje de picks&bans oefenen. Zorgt er in elk geval voor dat je niet totaal blind een game in stapt tegen 5 tankydps of zo (ja dat overkwam mij laatst :F).
Gaat volgens mij het niveau van normal potjes wel naar boven halen. Kijk er alvast naar uit !

Je zal wel nog altijd instalockers hebben die zich van niemand iets aantrekken, maar over het algemeen zal er toch wel ingespeeld worden op de picks van het tegengestelde team.

http://forum.lol.garena.c...mu-and-Miss-Fortune-Skins!

Begrijpt iemand dit ? Is dit van toepassing voor iedereen of enkel voor gebruikers van dat forum ? Namelijk geen melding van Riot gezien hieromtrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zal zeker goed voor het niveau zijn, daar kijk ik ook naar uit :)

Als ik het goed begrijp is Garena de Singapore Filipijnen versie van LoL. Gescheiden servers en gescheiden bedrijf dat de service regelt o.i.d. Beetje zoals LoL europe vroeger ook onder een of ander Frans bedrijf viel.

Volgens mij gaan deze acties niet op voor ons helaas. Geen red post helaas, maar zie: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=378266

En de Garena LoL website: http://lol.garena.ph/
Ze doen ook HoN daar bijvoorbeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 31-08-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:03:
Iemand anders ook wel eens in zo'n stomme losing streak gezeten? :'(
hell yeah
maar misschien niet zo erg :)
soloq kom je van alles tegen, leavers en noobs of wat ik nog het meeste haat ragers die meer typen dan hun concentreren op het spel en daardoor heel je team bezig houden en de moraal naar beneden halen
(mn nieuwe tactiek is :"shut up or i will quit :) " en meestal zwijgen ze dan en winnen we alsnog

maar de laatste tijd speel ik minimum duoq en soms full party premade (met vrienden) waardoor we soms wel tegen mensen met veel meer ervaring worden gematched maar je hebt geen rage/leave/noob en de communicatie is beter, laatste 10 potjes geen enkele loss
ik heb ongeveer 280 wins en sommige vrienden zijn net lvl 30 en de rest zit ertussenin en toch worden we gematched zoals gisteren tegen team met ongeveer 900 wins /800 wins /400 wins /200 wins /200 wins
en dat was dan wel een lastig spel maar speelde tryn 15/5/5 en door backdoor toch nog vrij easy gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mja ik heb de laatste tijd wat weinig tijd om te wachten op een volle premade, dus dan doe ik maar snel solo queue. Toch maar weer even wat premades met tweakers doen inderdaad. :)

Overigens word ik ook in solo queue gematched tegen lui met 500+ wins elk, dus ik doe het zo slecht nog niet vermoed ik. Laatst voor het eerst iemand gezien met meer dan 1000 wins :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Iemand anders ook wel eens in zo'n stomme losing streak gezeten? :'( In mijn match history zie ik nu 9 games staan, waarvan 2 wins en 7 losses.
Ja, bij mij gaat het ook zeer vaak in streaks, dan weer 5 wins, dan weer 5 losses, zeer storend, vooral die loss streaks.
dragon3016 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:32:
[...]Gefeliciteerd had ik ook wel willen hebben heb echter zelf niet zoveel geluk gehad e in mijn teams.Ben weer terug gegaan naar 1410 dus ga nu geen games meer spelen anders heb ik straks geeneens silver. En ik was zo dichtbij gold :'(
Jij hebt teminste je silver nog, ik ben er 3 elo puntjes onder gevallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:52:
Mja ik heb de laatste tijd wat weinig tijd om te wachten op een volle premade, dus dan doe ik maar snel solo queue. Toch maar weer even wat premades met tweakers doen inderdaad. :)

Overigens word ik ook in solo queue gematched tegen lui met 500+ wins elk, dus ik doe het zo slecht nog niet vermoed ik. Laatst voor het eerst iemand gezien met meer dan 1000 wins :o
wins zijn ook niet alles maar toont wel hun ervaring aan
1000 w / 1200 loss is gewoon slecht maar als je zelf positief staat in W/L ratio dan zal je ook niet met zulke mensen gematched worden en dan mag je best trots zijn als je van die mensen kan winnen

en premades kan ik wel aanraden, gewoon minder randomness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ben dit spel sinds een week gaan spelen, moet nog een boel leren maar op 5 vs 5 ai ben ik op mijn level (4) meestal wel de betere, beste potje tot nu toe is 25/7/11 en 19k gold.

Ik speel nu meestal emt Master Yi, erg leuke character om mee te spelen. Mijn collega speelt het spel al wat langer en is level 30, hij geeft me dus wat tips, helaas kwam ik er wat laat achter dat hij ook speelt dus heb mijn punten beetje vespilt aan lesser runes.

Raar dat ik dit spel nooit bent tegengekomen, erg leuk en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip nr 1 voor newbies :)

speel enkel 1 of 2 spelletjes tegen bots met een champ waar je nog niet mee gespeeld hebt of om eens een nieuwe build te testen
voor de rest altijd normal spelen, je leert veel sneller bij door tegen mensen te spelen en je krijgt meer IP reward
xp denk ik ook maar ben ik niet zeker, is al even geleden dat ik nog xp nodig had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:30
Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:52:

Speelde laatsts tegen iemand met 2000 normal wins en 1000 ranked wins o.O, dat was toch wel het toppunt
Mensen met 1000 wins heb ik in bijna elke game zitten, zit zelf ook al bijna op 800 xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Iemand anders ook wel eens in zo'n stomme losing streak gezeten? :'( In mijn match history zie ik nu 9 games staan, waarvan 2 wins en 7 losses. En het erge is dat ik keer op keer behoorlijk positieve scores haalde met een K:D:A van 2:1:2 en zo. Soms 1:1:2. Een enkele keer een feed.

Twee keer afk's/disconnects gehad, maar bovenal was het andere team gewoon keer op keer véél beter dan het onze. Soms had ik er wel idioten tussen zitten; bijvoorbeeld een Ryze die het presteerde om voor de 6 minuten, drie keer dood te gaan aan een Xin → GG. Maar over het algemeen was ons team niet vaak echt slecht, de ander telkens gewoon veel beter..

Voelt zo rot als je keer op keer net verliest. Toegegeven er zijn ergere manieren om te verliezen, maar het begint nu wel wat te irriteren :P Overigens is de streak wat langer dan die 9, ik vermoed zo'n 14 games met 3 wins o.i.d.

Positieve noot is dat ik daarvoor flink veel gewonnen heb, dus misschien loopt matchmaking de boel te corrigeren.
Heel herkenbaar, mijn losing streak was op een bepaald moment iets van 20 games lang, ene keer retards, ene keer andere team beter, dan weer dc's, rage quitters en what not.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:35
Verderf schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:39:
[...]

Heel herkenbaar, mijn losing streak was op een bepaald moment iets van 20 games lang, ene keer retards, ene keer andere team beter, dan weer dc's, rage quitters en what not.
Het is de laatste tijd wel erg gesteld met de champions die afk zijn voor langere tijd of gewoon na 10 minuten alt f4en of iets dergelijks.. Sta bijna elk potje wel 4 vs 5 of andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:30
Maar op welk level speel je dan?
Ik kom het echt bijna nooit meer tegen, maar had er voor level 30 regelmatig last van,

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Level 20 nog maar.. Dus niet ranked, misschien dat het daaraan ligt..

Ik heb wel door al de downtime van vóór de EU splitsing in West en Oost iets van 500 Riot points gratis gekregen.. Gister zag ik eindelijk een leuke skin in de aanbieding en wel de skin van Teemo: Cottontail ^^ Echt te cool, in plaats van Paddestoelen Paaseieren neerlegen enzo haha.
Ik zou haast geld gaan betalen voor Riotpoints om meer skins te kopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

bloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:04:
Niet zozeer het gebrek aan Ranked, maar wel lvl 20 is daaraan te wijten. Ik heb er ook erg veel last van gehad voordat ik lvl30 werd, zeker zo tussen de lvl15 en lvl25. Het wordt naarmate je even lvl30 bent steeds beter, maar het blijft altijd af en toe voorkomen.
[...]
Wat let je? ;) Ik heb het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:05:
[...]

Niet zozeer het gebrek aan Ranked, maar wel lvl 20 is daaraan te wijten. Ik heb er ook erg veel last van gehad voordat ik lvl30 werd, zeker zo tussen de lvl15 en lvl25. Het wordt naarmate je even lvl30 bent steeds beter, maar het blijft altijd af en toe voorkomen.
Ik hoop snel lvl 30 te worden om zo uit deze sleur te komen.. Het wordt nu echt wel vervelend dat je haast geen potje wint omdat je altijd met minimaal 1 champion minder speelt. Of andersom, je krijgt geen weerstand en wint je potjes al na 15 minuten.. Ook niet leuk.
[...]

Wat let je? ;) Ik heb het ook gedaan.
Ik ben begonnen met LoL nadat ik eerst een aantal jaren WoW en DOTA gespeeld heb. Laatst zag ik mijn afrekeningen voor WoW terug, elke maand een paar tientjes is niet erg, maar als je het berekent over een jaar xD Dan schrik je toch wel ff..
Voorlopig ben ik daarom blij met deze gratis game, binnenkort komen ook weer nieuwe PS3 games uit die niet al te goedkoop zijn helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
De win/loss streaks heb ik eigenlijk geen last meer van sinds ik ~500 games had gespeeld. Ik sta meestal rond de +45/50 wins tov losses, Soms win ik er een paar achter elkaar, soms verlies ik er een paar achter elkaar. Soms wel grote winstreaks (7-8 games), maar dan verlies ik een paar, win ik iets minder, kom ik per saldo toch weer op mijn huidige score.

Matchmaking doet echt beter zijn best naar mate je meer games hebt gespeeld.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
bloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:04:

Ik heb wel door al de downtime van vóór de EU splitsing in West en Oost iets van 500 Riot points gratis gekregen.. Gister zag ik eindelijk een leuke skin in de aanbieding en wel de skin van Teemo: Cottontail ^^ Echt te cool, in plaats van Paddestoelen Paaseieren neerlegen enzo haha.
Op lvl 30 heb je er inderdaad minder last van.

Ik heb ook voor RP betaalt. Dit heb ik gedaan om extra runepages/skins te kopen. En met de achterliggende gedachten om een donatie aan riot te maken omdat ik toch wel heel erg veel LoL speel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

bloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Ik hoop snel lvl 30 te worden om zo uit deze sleur te komen.. Het wordt nu echt wel vervelend dat je haast geen potje wint omdat je altijd met minimaal 1 champion minder speelt. Of andersom, je krijgt geen weerstand en wint je potjes al na 15 minuten.. Ook niet leuk.
Het zal nog wel even duren voordat je lvl30 bent want de laatste lvls wegen het zwaarst zogezegd. Maar daarna zal het wel beter worden. En join anders het #GoT chat channel in-game, misschien dat je met wat andere mensen mee kan spelen in premades. Dan heb je wat meer garanties op normale teammates :P
[...]

Voorlopig ben ik daarom blij met deze gratis game, binnenkort komen ook weer nieuwe PS3 games uit die niet al te goedkoop zijn helaas ;)
Dat hoef je niet uit te leggen hoor ;) Aan ieder de keuze natuurlijk, dat is de pracht van F2P games.
Nazanir schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:14:
De win/loss streaks heb ik eigenlijk geen last meer van sinds ik ~500 games had gespeeld. Ik sta meestal rond de +45/50 wins tov losses, Soms win ik er een paar achter elkaar, soms verlies ik er een paar achter elkaar. Soms wel grote winstreaks (7-8 games), maar dan verlies ik een paar, win ik iets minder, kom ik per saldo toch weer op mijn huidige score.

Matchmaking doet echt beter zijn best naar mate je meer games hebt gespeeld.
Mja ik stond dus met ~400 games gespeeld op +20 wins t.o.v. losses, daar is nu het grootste gedeelte wel van verdwenen volgens mij. Normaliter gaat het ook zoals jij zegt met kleine streaks, maar ik heb niet vaak zulke lange als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 14:35
bloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Ik ben begonnen met LoL nadat ik eerst een aantal jaren WoW en DOTA gespeeld heb. Laatst zag ik mijn afrekeningen voor WoW terug, elke maand een paar tientjes is niet erg, maar als je het berekent over een jaar xD Dan schrik je toch wel ff..
Ook een gratis game moet zijn personeel, servers, prijzengeld voor championships, ennogwatdingen betalen. Ik vind het niet meer dan normaal om wat geld te geven voor een gratis spel waarmee ik me al uren vermaakt heb.
Ik heb zelf ongeveer 50 champs en de Legendary Blitzcrank skin (Piltover Customs van 1820 RP), en ik ben nog geeneens level 30..

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eigenlijk is LoL dan wel een gratis game, ik heb er toch vrij veel centjes ingestoken inderdaad. Maar tot nu toe vind ik het ook helemaal waard. Als je nagaat hoeveel uur gameplay je hebt met 400 games gespeeld :o Als je voorzichtig 30 minuten per game rekent, zit ik nu al op 200 uur speeltijd. Waarschijnlijk nog véél meer dan dat.

Dat mag ook wel wat kosten :) De enige andere games die ik zoveel/zolang gespeeld heb zijn Quake2/Quake3 en Guild Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:21:
Eigenlijk is LoL dan wel een gratis game, ik heb er toch vrij veel centjes ingestoken inderdaad. Maar tot nu toe vind ik het ook helemaal waard. Als je nagaat hoeveel uur gameplay je hebt met 400 games gespeeld :o Als je voorzichtig 30 minuten per game rekent, zit ik nu al op 200 uur speeltijd. Waarschijnlijk nog véél meer dan dat.

Dat mag ook wel wat kosten :) De enige andere games die ik zoveel/zolang gespeeld heb zijn Quake2/Quake3 en Guild Wars.
Mjah ik zit op rond de 900 games inmiddels alles bij elkaar opgeteld, dus al gauw 450 speeluren. Kheb er dus ook maar geld ingestoken een tijdje terug. Is wel praktisch ook, want zou nu niet meer zonder die extra runepages kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:33:
[...]

Mjah ik zit op rond de 900 games inmiddels alles bij elkaar opgeteld, dus al gauw 450 speeluren. Kheb er dus ook maar geld ingestoken een tijdje terug. Is wel praktisch ook, want zou nu niet meer zonder die extra runepages kunnen.
Die runepages zijn inderdaad verschrikkelijk handig. :) Zelf heb ik middels RP de twee oorspronkelijke championpacks (met iets van 10 per pack) gekocht en natuurlijk het een en ander aan skins.

Speelt iemand hier wel eens met Blitzcrank? Ik heb echt een grote hekel aan die champion om tegen te spelen, dus ik zat te denken zelf maar eens aan de slag met hem te gaan. Laatst hetzelfde met Zilean gedaan :P Punt is alleen dat hij vrij veelzijdig is, maar ik niet weet wat nu de beste manier is om hem te bouwen. Als een AD support tank of zo? :) Deze guide lijkt op zich wel goed, als uitgangspunt namelijk: http://www.solomid.net/guides.php?g=171.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

Die runepages zijn inderdaad verschrikkelijk handig. :) Zelf heb ik middels RP de twee oorspronkelijke championpacks (met iets van 10 per pack) gekocht en natuurlijk het een en ander aan skins.

Speelt iemand hier wel eens met Blitzcrank? Ik heb echt een grote hekel aan die champion om tegen te spelen, dus ik zat te denken zelf maar eens aan de slag met hem te gaan. Laatst hetzelfde met Zilean gedaan :P Punt is alleen dat hij vrij veelzijdig is, maar ik niet weet wat nu de beste manier is om hem te bouwen. Als een AD support tank of zo? :) Deze guide lijkt op zich wel goed, als uitgangspunt namelijk: http://www.solomid.net/guides.php?g=171.
Blitzcrank is een grote heerser.

Als er een solotop gezocht wordt, bied ik me graag aan op blitz (of singed).

Ik start op blitzcrank met een mana crystal en twee health pots. Kan je ook regrowth pendant nemen eigenlijk, maar voor zijn passive verkies ik mana crystal.

Derna boots of speed, cataclyst, sheen (of voor cataclyst), banshees. Daarna kijk ik een beetje naar de tegenstanders wat te nemen maar meestal defensive.

Goed opletten is de boodschap, en soms verkijken tegenstanders zich blindt op het feit dat ze zich moeten positioneren achter creeps. Het is me al vaak voorgekomen dat de creep waarachter hij schuilt bijna dood is, en dat ik mijn grab doe van zodra ik weet dat de minion zal neergaan -> heel vaak heb je dan je enemy netjes onder je toren staan, powerfist er nog es op en hij is de helft van zijn hp kwijt.

De ulti van blitz is echt lekker maar verkijk je er niet op. Als je 1vs1 in fight bent is het beter je passive op de ulti te gebruiken, van zodra er meer dan 1 champ is heb je meer aan de active.

Een goede grab is als een geslaagde ashe pijl, geeft je heel veel voldoening.

Verder vind ik die piltzover skin van blitz een van de grappigste/mooiste in game :]

Dat geluidje als je die W activeert xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die guide lijkt me wel prima ja.

Over win/loss streaks: tja, je hebt elke game gewoon ~50% kans om te winnen dankzij matchmaking. Dat betekent dat je soms ook 3x achter elkaar wint en 3x achter elkaar verliest, maar dat kan ook 8x op rij zijn. De kans is niet zo groot, maar met zoveel games gebeurt dat gegarandeerd iedereen een keertje. Wat ook meespeelt is dat je als je in een losing streak zit met een andere mindset de game in gaat. Zeker als je na de 5de loss op rij in een game zit en je teammates geven door een fucking domme actie weer eens firstblood weg denk je al gelijk: daar gaan we weer. Enige wat ik dan kan adviseren is om gewoon maar ff te kappen voor die avond. Met ranked zou ik sowieso na 2 losses stoppen, ongeacht wat je de rest van de avond gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:48:
[...]
Vroegáh, toen ik begon met het spelen van LoL, kocht ik het champion pack met Blitz er in, en heb toen 250-300 games op rij enkel blitzcrank gespeeld, geen een potje iets anders.

Die guide ziet er qua build wel oke uit, alleen die trinity zou ik pas ver aan het einde afmaken, sheen tussendoor oppikken is wel weer nice :) E will hurt them damn :). E vroeg levelen lijkt leuk, maar in de praktijk heb je die E in het begin eigenlijk alleen nodig om te gebruiken samen met je pull, ik kies koos altijd zelf voor pull levelen voor wat extra schade. Beste combo voor enemys met flash is overigens Q-R-E niet Q-E-R, Je stunned/disabled hierdoor 2.5 sec, waar je met Q-E-R een gigantische kans heb dat ze weg flashen tussen je pull & E in. Misschien vanavond weer eens blitz proberen :D.
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:00:
[...]
Verder vind ik die piltzover skin van blitz een van de grappigste/mooiste in game :]
Net zo'n abuse skin als bunny/astronaut teemo.

[ Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 31-08-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 14:35
Ik speel ook wel eens Blitzcrank ja (heb niet voor niets de Piltover Customs skin :D)
Ik bouwde hem vroeger volledig hybride met een manamune en een archangels staff. Dan vaak dingen defensieve items, of items met AP + mana (handig voor je passive) of AD + health, afhankelijk van wat je wilt bouwen.
In de guide ben ik het wel niet eens met de hp per level yellows: voor wat early game tanky te zijn heb ik toch liever flat armor runes. Komt ineens ook van pas op je jungler runepage :)
Clairvoyance is ook een aanrader imho, zeker als je geen support hebt die er een meeneemt. Maar soms heb je gewoon vision nodig om iemand door de muur te pullen of in de bosjes te kijken ook voor te pullen.
Bekijk bv dit filmpje waarin in Blitz speel :P
Rond 44:00 pull ik Le Blanc door de muur, dat keer met veel geluk aangezien ik mijn CV al op 43:50 gebruikt had. Met CV had ik zekerder geweest maar een keer geluk hebben is ook altijd leuk :)
Het filmpje zelf is trouwens leuk omdat we op 20 wilden surrenderen, tot 30 bleven we geowned worden maar vanaf dan slaat het spelletje om en uiteindelijk winnen we het spel nog op 50!

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:13:

[...]

Net zo'n abuse skin als bunny/astronaut teemo.
Abuse skin ? Saywhut ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Er zijn mensen die beweren dat de skins voor andere hitboxes zorgen geloof ik.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:01
Hmm ik spell nu al een poosje en zit pas op summoner lvl 17, wel veel games tegen ai met 5 spelers gespeeld en pas recentelijk omgeschakeld met een vriend tegen gewone spelers.
Nu speel ik zelf vooral Morgana, Veigar en als we een ok team hebben wel eens een potje Heimer voor de fun.

Mijn maatje speelt elke free to play hero waar nodig, dus tank carry support het maakt hem niet gek veel, in onze lanes scoren we bijna elke pot first blood en pushen de toren rap om, assisten dm..v tp of waterway mid erg vaak met een early kill en proberen vanaf lvl 9 a 10 de teamfights te engagen.

Wij proberen torens te duwen maar onze teammates blijven solo onderweggaan en laten torens ongegeneerd staan... Ligt dit aan onze rating/lvl of is dit een veel voorkomend probleem? Summoner naam illisiar mocht je me toe willen voegen

[ Voor 0% gewijzigd door Vocalise op 31-08-2011 13:42 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
atlantisx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:13:
[...]

Vroegáh, toen ik begon met het spelen van LoL, kocht ik het champion pack met Blitz er in, en heb toen 250-300 games op rij enkel blitzcrank gespeeld, geen een potje iets
Ik had vroegah, 700 potjes ashe gespeeld op 3x3 voordat ik iets anders probeerde. Pas toen "op" sona uitkwam durfde ik op 5x5 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verderf schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:32:
[...]
Er zijn mensen die beweren dat de skins voor andere hitboxes zorgen geloof ik.
Is dat een tactische manier om te zeggen dat ik dat ben :P ?

Dat is nog niet zo zeer het probleem, het probleem is dat de animatie anders dan "zoals het hoort" is, en je dus in eigelijk tegen een "nieuwe" champion speelt, je kan dus voor/nadeel kopen via een skin, en dat hoort gewoon niet.
Baristo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:33:

Ik had vroegah, 700 potjes ashe gespeeld op 3x3 voordat ik iets anders probeerde. Pas toen "op" sona uitkwam durfde ik op 5x5 xD
Verandering is ook gewoon evil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:38:
[...]

Dat is nog niet zo zeer het probleem, het probleem is dat de animatie anders dan "zoals het hoort" is, en je dus in eigelijk tegen een "nieuwe" champion speelt, je kan dus voor/nadeel kopen via een skin, en dat hoort gewoon niet.
Denk je echt dat dit zo'n groot verschil uitmaakt ?

Heb namelijk weinig gemerkt toen ik van regular blitz naar zijn skin was overgestapt. Animatie van zijn grab lijkt identiek te zijn en los daarvan kan ik mij moeilijk inbeelden waar de verschillen kunnen zitten. Enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
atlantisx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:38:
[...]
Hehe, nee :P

Maar je bent er wel 1 van begrijp ik? ;)

Ik heb ze een paar keer gezien maar heb niet echt gemerkt dat er verschil was, met teemo kan ik me het nog voorstellen maar met blitzcrank echt niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verderf op 31-08-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
axel101 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:14:
[...]

Op lvl 30 heb je er inderdaad minder last van.

Ik heb ook voor RP betaalt. Dit heb ik gedaan om extra runepages/skins te kopen. En met de achterliggende gedachten om een donatie aan riot te maken omdat ik toch wel heel erg veel LoL speel. :P
Gezien de matches die ze op o.a. Gamescon kunnen organiseren en uitzenden is volgens mij wel een aanwijzing dat Riot genoeg verdient aan sponsoring en affiliations denk ik..
Denk dat het geld dat ze binnen krijgen via de aankoop van Riotpoints gewoon een leuke extra inkomsten voor hun is..
Niet dat ik anti-betalen ben ofzo, misschien dat ik binnenkort toch maar wat ga storten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Cloud schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:18:
[...]

Het zal nog wel even duren voordat je lvl30 bent want de laatste lvls wegen het zwaarst zogezegd. Maar daarna zal het wel beter worden. En join anders het #GoT chat channel in-game, misschien dat je met wat andere mensen mee kan spelen in premades. Dan heb je wat meer garanties op normale teammates :P
Merk inderdaad wel dat het steeds langer duurt om een level up te gaan als Summoner.. Ik zal inderdaad de GoT channel eens joinen, bedankt voor de tip!
[...]

Dat hoef je niet uit te leggen hoor ;) Aan ieder de keuze natuurlijk, dat is de pracht van F2P games.
Haha, no problems. Tis gewoon dat ik, zolang ik nog geen lvl 30 ben, graag met gratis champs wil oefenen. Totdat ik een favo champion gevonden heb, die ga ik dan kopen en misschien ook wel zijn skins erbij met betaalde Riot points..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
bloodyus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Gezien de matches die ze op o.a. Gamescon kunnen organiseren en uitzenden is volgens mij wel een aanwijzing dat Riot genoeg verdient aan sponsoring en affiliations denk ik..
Denk dat het geld dat ze binnen krijgen via de aankoop van Riotpoints gewoon een leuke extra inkomsten voor hun is..
Niet dat ik anti-betalen ben ofzo, misschien dat ik binnenkort toch maar wat ga storten ;)
inderdaad ze hebben genoeg geld van sponsoren en alles. Maar normaal gesproken koop je een spel in de winkel voor 50 euro. Daar ben je dan 100 a 200 uur zoet mee. LoL speel ik al veel langer en heb op dit moment 35 euro gespendeerd. Voor mij is het het waard ;)

Edit: ik heb een inkomen dus vandaar dat de stap om geld te storten al een stuk kleiner is.

[ Voor 5% gewijzigd door axel101 op 31-08-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 10:43
Ik heb wat moeite om Irelia te leren spelen. Er stond hier een tijdje geleden een build, maar ik ben zo zwak in het begin. Ik moet zeker een partner hebben in de top of bottom lijn, anders lukt het me niet. Ik heb de indruk dat Irelia meer een end game champion is? de W knop maximizen probeer ik wel, maar daarvoor moet ik wel telkens dichtbij de minions staan en zodus ook vlak bij de enemy champs die me dan ownen .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:41:
[...]
Denk je echt dat dit zo'n groot verschil uitmaakt ?
Heb namelijk weinig gemerkt toen ik van regular blitz naar zijn skin was overgestapt. Animatie van zijn grab lijkt identiek te zijn en los daarvan kan ik mij moeilijk inbeelden waar de verschillen kunnen zitten. Enlighten me!
Ik zeg niet dat het een groot verschil maakt, maar een verschil. Het gaat sowieso niet om zijn grab. Het gaat om de manier waarom de skin geanimeerd word, en het inschatten van skillshots e.d. moet dus anders dan bij de gewone skins.
Verderf schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:42:
[...]
Ik heb ze een paar keer gezien maar heb niet echt gemerkt dat er verschil was, met teemo kan ik me het nog voorstellen maar met blitzcrank echt niet.
Ook blitzcrank zijn "lichaam" beweegt anders dan zijn gewone skin. Ik zij ook nadrukkelijk voor/nadeel, Want bij blitz is het eerder een nadeel. (of voordeel bij blocken:P)

Ik vind het verder ook geen super drama ofzo, het zijn leuke skins verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb nu een paar potjes met irelia gespeeld, ik bouw dr zo:
Regrowth->Boots of speed->Philosiphers stone->Sheen->Mercury thread->heart of gold->phage->Trinity force->Randuin's Omen->Force of nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coase schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:57:
Ik heb wat moeite om Irelia te leren spelen. Er stond hier een tijdje geleden een build, maar ik ben zo zwak in het begin. Ik moet zeker een partner hebben in de top of bottom lijn, anders lukt het me niet. Ik heb de indruk dat Irelia meer een end game champion is? de W knop maximizen probeer ik wel, maar daarvoor moet ik wel telkens dichtbij de minions staan en zodus ook vlak bij de enemy champs die me dan ownen .. :(
Als je minder sterk bent moet je je als irelia gewoon je tower in laten pushen met je q kan je dan vrijwel alles nog last hitten. Ook zou ik met irelia heatlh regen quints nemen en starten met dorans shield, en daarna nog een philo stone bouwen. Dan heb je hele goede regen zeker als je nog wat creeps hit.
Ik haal daarna triforce, en vervolgens force of nature, warmogs, atmas. Als het dan op de een of andere manier nog niet afgelopen is neem ik frozen heart of wits end.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 14:06 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.