Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
OT: De download gaat niet echt snel nee... 69KBps hiero
[ Voor 41% gewijzigd door Spunkjah op 25-08-2011 13:40 ]
Wat bedoel je precies met battlemage? een full ap build? Bovendien wil ik wel eens soraka is gaan spelen, lang tijd geleden gekocht maar enkele keren gespeeld. Komt zeker wel eens van pas als ik ranked ga doen.speedzor schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:37:
P2P uitzetten en patcher eens herstarten.
Net battlemage soraka aan het spelen. Enorm sterk if I may say so. 1v1 vs ashe win ik met gemak, kassadin werd zo hard weggespeeld ook. Zeker eens proberen!
ja, dps soraka. Ik zal straks m'n build & skills hier neerzettenkoekwaus21 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:43:
[...]
Wat bedoel je precies met battlemage? een full ap build? Bovendien wil ik wel eens soraka is gaan spelen, lang tijd geleden gekocht maar enkele keren gespeeld. Komt zeker wel eens van pas als ik ranked ga doen.
Edit:
Hier is em dan. Dit is de eerste keer in deze patch en sinds lange tijd dat ik dps soraka speelde, dus het is waarschijnlijk nog niet perfect. Dit is hoe ik hem daarnet speelde (of toch zoals ik van plan was, soms levelde ik verkeerd):
Skillorder
Q-E-Q-W-Q-R-Q-E-Q-E-R-E-E-W-W-R-W-W.
Met andere woorden: Wish > Starcall > Infuse > Astrall Blessing
Items:
Dorans Ring
Rabadons Deathcap
CDR Boots
Abyssal Scepter
Will of the ancients
Verder ben ik niet geraakt, maar ik zou voor een rylais gaan.
Replay:
http://www.2shared.com/fi...or_25-08-11_13-19-04.html
Ik vind ze enorm fijn om zo te spelen, zeker een aanrader
Toegegeven, m'n vijandelijke kassadin in mid was niet veel waard maar goed, je hebt een idee van hoe ze werkt
ps: nieuwe UI ingame is mooi
[ Voor 50% gewijzigd door speedzor op 25-08-2011 14:03 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 25-08-2011 14:01 ]
Dit wordt door een leblanc / kassadin / akali / brand / annie etc. toch gewoon in 1 seconde neergenuked?speedzor schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:44:
[...]
ja, dps soraka. Ik zal straks m'n build & skills hier neerzetten
Edit:
Hier is em dan. Dit is de eerste keer in deze patch en sinds lange tijd dat ik dps soraka speelde, dus het is waarschijnlijk nog niet perfect. Dit is hoe ik hem daarnet speelde (of toch zoals ik van plan was, soms levelde ik verkeerd):
Skillorder
Q-E-Q-W-Q-R-Q-E-Q-E-R-E-E-W-W-R-W-W.
Met andere woorden: Wish > Starcall > Infuse > Astrall Blessing
Items:
Dorans Ring
Rabadons Deathcap
CDR Boots
Abyssal Scepter
Will of the ancients
Verder ben ik niet geraakt, maar ik zou voor een rylais gaan.
Replay:
http://www.2shared.com/fi...or_25-08-11_13-19-04.html
Ik vind ze enorm fijn om zo te spelen, zeker een aanrader
Toegegeven, m'n vijandelijke kassadin in mid was niet veel waard maar goed, je hebt een idee van hoe ze werkt
ps: nieuwe UI ingame is mooi
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
zit op NA dus had dit gisterenavond al en indd de nieuwe UI is mooi en ook het eindscherm met de resultaten waar je met grafiekjes kan spelen is wel leuk
early game ben je een makkelijk doelwit, je kracht toont zich pas echt wanneer je enkele items hebt.. Net tegen een kennen mid gespeeld en die deed veel meer damage op de eerste levels dan mij.Vicarious schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Dit wordt door een leblanc / kassadin / akali / brand / annie etc. toch gewoon in 1 seconde neergenuked?
Het is nog wat zoeken waar een DPS Soraka kan thuishoren
Je bouwt vrijwel niets defensive en soraka heeft zo'n beetje de laagste base health en health/lvl van allemaal. Je bent dus supersquishy en hebt geen CC terwijl je relatief dichtbij moet staan voor starcall. Ik snap echt niet hoe je dit voor elkaar krijgt.speedzor schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:24:
[...]
early game ben je een makkelijk doelwit, je kracht toont zich pas echt wanneer je enkele items hebt.. Net tegen een kennen mid gespeeld en die deed veel meer damage op de eerste levels dan mij.
Het is nog wat zoeken waar een DPS Soraka kan thuishoren
Verwijderd
Eerst hadden we een aoe team met amumu mf brand morde, en om onze counter eruit te halen ook janna.
Tweede potje wilde de last pick per se carryen en dus moest ik support, gezien taric me echt slecht lijkt na de patch maar soraka geprobeerd en dat ging best ok. Je heals zijn wel een stuk kutter maar die armor is voor degen die gefocussed word door de carry misschien wel meer waard mits je er op tijd bij bent.
In m'n tweede potje heb ik dan ook RoA en Rylais gebouwd, zit je al direct aan 3k HPVicarious schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:28:
[...]
Je bouwt vrijwel niets defensive en soraka heeft zo'n beetje de laagste base health en health/lvl van allemaal. Je bent dus supersquishy en hebt geen CC terwijl je relatief dichtbij moet staan voor starcall. Ik snap echt niet hoe je dit voor elkaar krijgt.
Zoals gezegd, ik ben nog wat aan het zoeken wat een goeie build kan zijn!
Kijk, dat lijkt me een realistischere setup:speedzor schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:30:
[...]
In m'n tweede potje heb ik dan ook RoA en Rylais gebouwd, zit je al direct aan 3k HP
Zoals gezegd, ik ben nog wat aan het zoeken wat een goeie build kan zijn!
start: boots + 3x pot
1st recall: catalyst
2nd: RoA + boots of lucidity
Dan Rylais voor de slow op je starcall en dan is de game meestal wel over. Ideale endgame:
Boots of lucidity, Rod of Ages, Rylai, Deathcap, Will of the Ancients,Deathfire Grasp. Die laatste voor de CDR en de extra nuke.
Die match en de match daarna waren sowieso beide geniaal aangezien Reginald tegen z'n broer Dan Dinh speelde en niet alles helemaal goed gingThormodo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:01:
Voor wie wat meer info over Talon wil hebben, hierbij Reginalds eerste potje met hem: http://www.solomid.net/videoplayer.php?v=663
Morgana met haar stun en magic resist puddle of doom
[ Voor 6% gewijzigd door Vocalise op 26-08-2011 09:03 ]
Hoe kun je met zoveel dure items nog wards kopen??Vicarious schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:52:
[...]
Kijk, dat lijkt me een realistischere setup:
start: boots + 3x pot
1st recall: catalyst
2nd: RoA + boots of lucidity
Dan Rylais voor de slow op je starcall en dan is de game meestal wel over. Ideale endgame:
Boots of lucidity, Rod of Ages, Rylai, Deathcap, Will of the Ancients,Deathfire Grasp. Die laatste voor de CDR en de extra nuke.
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Je bent geen support.ydegart schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:43:
[...]
Hoe kun je met zoveel dure items nog wards kopen??
Verwijderd
"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper
Verwijderd
Oow shit krijg er nog eens 450 mb bij! Met maar 121kb/s
[ Voor 25% gewijzigd door Fbian op 25-08-2011 17:25 ]
Iedereen hoort ook eens af te stappen van het idee dat wards kopen alleen de plicht van een support is.
Tijdens het downloaden zie je hoeveel je nog te gaan hebt, dus start en check.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:52:
Kan iemand mij vertellen hoe groot deze patch ongeveer~ is?
ik zeg ook niet dat je geen enkele ward moet kopen, maar van zodra de laning gedaan is dan doet de support dat. Heel simpel, dat is één van de belangrijkste redenen waarom je een support hebtRTG schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:27:
[...]
Iedereen hoort ook eens af te stappen van het idee dat wards kopen alleen de plicht van een support is.
[...]
Tijdens het downloaden zie je hoeveel je nog te gaan hebt, dus start en check.
Heb je P2P transfer al is uitgezet. Schijnbaar werkte dit bij sommige anders.Fbian schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:18:
Ik ben thuis nu en het downloaden duurde misschien 1 minuut2000 + kb/s.. ' T is gewoon klaar!
Oow shit krijg er nog eens 450 mb bij! Met maar 121kb/s
Wanneer deze uitgeschakeld werd hadden ze een hogere downloadspeed.
Als hij +/- 19 KBps aangeeft start ik die client opnieuw op, dan download hij weer voor tussen de 0.2 en 1.8 mb eventjes.
misschien helpt dit ook bij jou?
Dit lijkt hier ook te werken, steeds stukjes binnen halenNikr schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:45:
Wat bij mij helpt voor die patch te complete.
Als hij +/- 19 KBps aangeeft start ik die client opnieuw op, dan download hij weer voor tussen de 0.2 en 1.8 mb eventjes.
misschien helpt dit ook bij jou?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wat gebeurt er als je de Jarvan skin krijgt, maar Jarvan niet hebt?
Trouwens; heeft iemand deze skin al eens gezien?
Vermoed dat dit dan de skin is die je krijgt als je gold hebt.
Victorious Jarvan

[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 25-08-2011 18:33 ]
Verwijderd
Nieuwe nunu is ook cool (demolisher nunu ofzo)
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Hij blijft wel de worst kennen ever, mooi ook dat zijn ts-genoten hem keihard uitlachen
[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 25-08-2011 19:46 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Moet je nagaan dat hij zelfs terwijl hij af en toe gewoon loopt te trollen en te falen nog zo'n hoge ELO kan hebben. Dan weet je pas hoe eng goed hij eigenlijk is.Flapmo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:46:
HotshotGG heeft nu voor de 2e dag al weer constant 10K plus viewers, dat moet hem toch geld opleveren ondertussen. Overigens kunnen webdevvers hem mailen, clg wil een eigen Guides section en nieuw design op de site
. Vertelde hij op zijn stream =].
Hij blijft wel de worst kennen ever, mooi ook dat zijn ts-genoten hem keihard uitlachen.
Mag je wards kopen of oracle, mag Teemo je killen, mag je farmen ed
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
rule #2: said teemo can only buy at the very beginning of the game
rule #3: the game last 10 minutes
rule #4: the attacking team wins if they kill teemo twice within ten minutes
rule #5: the teemo cannot blue pill back to base at any time
rule #6: the teemo CANNOT GO INVISIBLE
rule #7: the teemo can ONLY GO IN THE JUNGLE (both sides, all 4 quadrants)
rule #8: the teemo can move between the jungle sections ONLY via the river or across a lane (teemo cannot run up and down a lane, only across STRAIGHT TO THE NEXT section of jungle
rule #9: Two CV's per TEAM (added)
rule #10: champions are allowed to go wherever, they just cant farm minions or intentionally leach exp! (added)}
wards zijn toegelaten
Ik schrijf deze post met als doel jullie enthousiast te krijgen voor een cup.
Velen van jullie kennen of hebben wellicht wel gehoord van Clanbase. Clanbase is een website die competatief gaming stimuleert. Hierbij hoort natuurlijk ook het organiseren van cups.
En het is weer de tijd van het jaar dat de "Fall cups" beginnen, zo ook voor league of legends.
Clanbase zal voor league of legends, server EU West, een 5on5 cup organiseren, waarvoor je je vanaf zondag op kan geven. Verdere info omtrent regels, opgave en deadlines staat allemaal op de onderstaande link. (Voor EU NordicEast komt een soortgelijke cup, maar die valt niet onder mijn supervisie.)
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=12334
Het zou leuk zijn als we van Tweakers ook een of meerdere teams zouden kunnen begroeten!
With regards,
JapieTalent
Clanbase.
[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 26-08-2011 09:06 ]
moet de link wel werkenJapieTalent schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:04:
Goedemorgen mensen!
Ik schrijf deze post met als doel jullie enthousiast te krijgen voor een cup.
Velen van jullie kennen of hebben wellicht wel gehoord van Clanbase. Clanbase is een website die competatief gaming stimuleert. Hierbij hoort natuurlijk ook het organiseren van cups.
En het is weer de tijd van het jaar dat de "Fall cups" beginnen, zo ook voor league of legends.
Clanbase zal voor league of legends, server EU West, een 5on5 cup organiseren, waarvoor je je vanaf zondag op kan geven. Verdere info omtrent regels, opgave en deadlines staat allemaal op de onderstaande link. (Voor EU NordicEast komt een soortgelijke cup, maar die valt niet onder mijn supervisie.)
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=12334
Het zou leuk zijn als we van Tweakers ook een of meerdere teams zouden kunnen begroeten!
With regards,
JapieTalent
Clanbase.
Als ik AS ga bouw ik eerst Berserk Boot, dan kleine hamer met AD/Health en slow en vervolgens Zeal + Lifesteal/AD zwaard.
Als ik AD ga bouw ik eerst Magic Res Boots, dan Trinity force, dan Lifesteal/AD zwaard.
Voor mijn gevoel is de tweede build beter, maar ik heb pas 4 potjes mogen spelen met Talon. Dus misschien hebben jullie NOG betere suggesties.
Verwijderd
Nee niets aan gedaan. Ik ging eten en toen ik terug kwam (20 min) was hij helemaal klaar:Pmklcln schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Heb je P2P transfer al is uitgezet. Schijnbaar werkte dit bij sommige anders.
Wanneer deze uitgeschakeld werd hadden ze een hogere downloadspeed.
Ja is echt een champ waar je constant geconcentreerd moet zijn, maar op dit moment speel ik hem echt niet super goed, vind het nogal moeilijk aangezien jij nogal squichy bent. Op dit moment speel ik praktisch constant met wukong die naar mijn ogen echt lekker overpowered is, zat op 11/2/8 in minder als 15 minuten. Maar zit telkens in een kak groep met nabz best wel irritant.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:00:
Ik pas over 2 uurtjesModaSo, ik las eerder dat jij ezreal uittest. Ik ook laatste paar dagen, zeker wel een coole champ, je moet Q's wel raken though
Zeker gezien sheen erg krachtig is voor Talon.
Zie graag tips/builds van andere talon spelers!
Edit: ik speel Brand, Gragas, Malzahar, Karthus, Sona, Soraka, Alistar, Teemo, Irelia, Amumu, Nocturne, Trundle, Ashe, Caitlyn.
[ Voor 39% gewijzigd door speedzor op 26-08-2011 11:36 ]
Ik zie het, de link werkt niet doordat de cup nog niet published is voor anderen dan admins.
Ik zal zondag, wanneer de inschrijving open gaat zorgen voor een correcte link.
Voor nu kan je al wel vast nadenken of je mee wil doen. Regels zijn in principe vrij standaard, net als een normale 5on5 match.
Clanbase is in principe te vergelijken.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:04:
Waarom zou je bij clanbase spelen en niet bij de ESL?
Ik speel er omdat ik er vroeger Medal of Honor speelde, daarnaast zit clanbase naar mijn mening prima in elkaar en organiseren ze leuke dingen.
Misschien aardig om even bij te vermelden, onze cups werden vorig jaar gesponsord door RIOT. Dit houd in dat er voor de teams die het podium weten te bereiken rewards beschikbaar worden gesteld. Voor dit jaar gaan we er vanuit dat dit wederom het geval is, echter is hier nog geen definitief antwoord op.
en ook 3 verloren
eindresultaat: -8 elo
Verwijderd
"AS" is op bijna geen enkele character een vatbare build, behalve on-hit (een extra effect of type schade dat wordt toegevoegd aan je auto-attacks) based champs (alleen Kog'Maw eigenlijk met z'n 6% max HP dmg). Het is het verschil tussen 2x per seconde 150 damage doen of 1.5x per seconde 300 damage doen.Dreanor schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:12:
Ik vind Talon erg leuk om te spelen, maar ik twijfel tussen twee builds. Aan de ene kant Attack speed en aan de andere kant +damage. Wat adviseren jullie?
Als ik AS ga bouw ik eerst Berserk Boot, dan kleine hamer met AD/Health en slow en vervolgens Zeal + Lifesteal/AD zwaard.
Als ik AD ga bouw ik eerst Magic Res Boots, dan Trinity force, dan Lifesteal/AD zwaard.
Voor mijn gevoel is de tweede build beter, maar ik heb pas 4 potjes mogen spelen met Talon. Dus misschien hebben jullie NOG betere suggesties.
Talon heeft helemaal geen on-hit effects en speelt als een assassin (in een korte periode veel damage doen en dan opzouten met stealth) dus AS opbouwen werkt tegen de essentie van je rol in. Berserker's Greaves zijn overigens slecht op elke melee champ; gewoon Merc Threads kiezen. Als melee champ moet je dicht op je doelwit blijven en lang stunned/slowed zijn maakt je daarin compleet waardeloos.
De tweede build is redelijk. Alleen moet je per situatie bekijken of je eerder een verdedigend item nodig hebt (Banshees tegen mages) Verder zou ik beginnen met 2x Doran's Blade, Wriggles, Mercs.
Op het moment is Warmogs + Atmas + Triforce + Mercs verschrikkelijk overpowered als build vanwege de Warmogs buff een aantal patches geleden. Je kunt deze build i.c.m. Mres Glyphs op vrijwel elke melee champ effectief gebruiken om ziekelijk tanky te zijn en nog steeds relatief veel schade uit te delen.
Hotshot heeft al maanden zo ziek veel viewers... en hij wint met z'n team tournaments en word gesponsord op die tournaments, brengt sowieso een paar K de man in het laatje.[message=0,noline]Flapmo[/message]:
HotshotGG heeft nu voor de 2e dag al weer constant 10K plus viewers, dat moet hem toch geld opleveren ondertussen
Vayne.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:50:
[...]alleen Kog'Maw eigenlijk
Jax en Twisted Fate vinden het ook wel prettig, imho!
Verwijderd
10% meer damage. Dus doe je normaal 2x 150 per seconde, dan is dit nu 2x 165. Je zou dus je champ compleet speccen op een conditionele on-hit die vrij weinig damage toevoegd (lees: damage, niet true damage zoals Corki dus deze bonus damage word eerst nog door de armor-formule getrokken)Vicarious schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:52:
Talon heeft wel degelijk on hit effects. Hij doet extra damage op gasten die slowed ed zijn. Hoe meer je dat kan proccen hoe beter. Ik zou dus damage en attack speed bouwen op Talon. Denk aan berserker boots + frozen mallet (Voor die slow procs) + bloodthirster.
Daarbij is het zoals ik al eerder zei; Talon is niet bedoeld om de hele tijd in het zicht te staan en mensen te rightclicken, ik voorspel een snelle dood. Hij doet hoge burst door skills/AD en zijn passive zou daar dan 10% bij voegen voor een hoger nummer op je totale burst damage. Hij gebruikt stealth om in/uit een gevecht te komen na een combo. Zo is hij bedoeld.
Ik vind de build die deze persoon als "AS" voorlegde nou niet heel erg "AS" (boots + Zeal geven vrij weinig, valt niet echt onder AS build), maar dit is gewoon om aan te tonen dat AS stacken om een on-hit te boosten het meestal (behalve dus bij Kog'Maw) niet wint van een solide build waar AD+AS+Crit in een juiste proportie worden verdeeld en waar ook gekeken word naar het effect van AD op skills (niet geheel onbelangrijk lijkt me!)
Haar 3e hit en het is al uitgerekend op diverse fora dat een standaard carry build meer nut qua damage over time (en burst met Q) heeft dan focussen op een 3e hit die;Vayne.
1) Dodged kan worden
2) Over tijd verloopt of wanneer je van doel wisselt (denk aan Taunt of als je iemand van een teammate/jezelf moet wegdrukken)
Ook bouwt Kog'Maw vanwege zijn W magic-dmg items zoals Wit's End en Madred's BR. Iets waar Vayne totaal geen synergie mee heeft aangezien zij het meest physical damage doet.
@Raserian
TF is het beste als AP in een mage rol voor Teleport + Burst, zijn range is te kort voor solide DPS en hij heeft geen escapes, wat belangrijk is met zo'n korte range. Zijn kit is ook vooral mage-achtig. Mana regen, veel damage gebaseerd op AP/magic damage skills.
Jax bouwt alleen Aspeed uit een Guinsoos. De rest komt door de ult. (Guinsoos+Ult is uiteindelijk rond 2.0/sec, 2,5 is de cap dus eigenlijk heb je niet veel meer nodig) Daarnaast word gefocused op AD/AP vanwege zijn passive.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 12:16 ]
Hij moet het als een assassin hebben van zijn burst (hoort bij het thema), en de Phage die in Tri verwerkt zit, gaat lekker samen met zijn passive. Andere skills geven ook slows, samen met Phage, zou je toch redelijk optimaal van je passive kunnen genieten. Maar je zou hem niet rondom zijn passive moeten bouwen, hij is niet bedoeld voor lange sustained DPS, je moet het hebben van je burst. Daarnaast draagt Tri ook weer bij aan je mobiliteit en geeft je een stukje survivability, positioning is ook erg belangrijk, dus ik zie Tri echt als HET core item voor Talon.
Ik zou wel erg aandringen op Merc Threads, of als het andere team wat minder CC heeft, Lucidity. Grote damage items zoals Bloodthirster. Ergens zit ik ook te twijfelen aan het volgende: BV, TriForce, Manamune. Je hebt veel damage dankzij je manamune, leuk wat anti CC (dus je word niet in 1 klap plat geburst), genoeg mana om je skills te kunnen spammen en genoeg burst.
Maar dat is mijn eerste gedachte zo, misschien dat deze build gewoon brak is op hem
-
Zelf ben ik redelijk movement speed geil dus voor mijn is TriForce briljant, zeker op Talon.
Het geeft mij health en mana, altijd goed. Meer leven om langer dmg te kunnen doen en meer mana om meer abilities te spammen.
Daarnaast movespeed, maar ook 25% slow kans, welke in combinatie met mijn W voor mij eigenlijk voldoende is om genoeg van mijn passive gebruik te kunnen maken.
Ook geeft het de Sheen proc welke voor damage briljant is.
Ik heb ook gemerkt dat ik met TriForce betere potjes had dan zonder, maar dat kan natuurlijk aan meer dingen liggen!
Verwijderd
Heb met Manamune buiten champs als Blitz, Yorick (niet vanwege mana passive maar vanwege absurd spamhoer gedrag) en Ryze altijd het gevoel dat het teveel mana+Regen geeft. Uiteindelijk geeft het te veel. Ik zou liever zien dat MM meer base AD krijgt en flat Mana+Regen. (buildup Pickaxe + Sapph. Crystal). Het mana quota vullen duurt lang, dus je moet het rushen (hou niet van geforceerd rushen, items moeten situational pick zijn imo)Nazanir schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:29:
Ik zie Talon wel als een geschikte kandidaat voor een TriForce:
Hij moet het als een assassin hebben van zijn burst (hoort bij het thema), en de Phage die in Tri verwerkt zit, gaat lekker samen met zijn passive. Andere skills geven ook slows, samen met Phage, zou je toch redelijk optimaal van je passive kunnen genieten. Maar je zou hem niet rondom zijn passive moeten bouwen, hij is niet bedoeld voor lange sustained DPS, je moet het hebben van je burst. Daarnaast draagt Tri ook weer bij aan je mobiliteit en geeft je een stukje survivability, positioning is ook erg belangrijk, dus ik zie Tri echt als HET core item voor Talon.
Ik zou wel erg aandringen op Merc Threads, of als het andere team wat minder CC heeft, Lucidity. Grote damage items zoals Bloodthirster. Ergens zit ik ook te twijfelen aan het volgende: BV, TriForce, Manamune. Je hebt veel damage dankzij je manamune, leuk wat anti CC (dus je word niet in 1 klap plat geburst), genoeg mana om je skills te kunnen spammen en genoeg burst.
Maar dat is mijn eerste gedachte zo, misschien dat deze build gewoon brak is op hem.
Aan de andere hand is TF+BV+MM wel veel Mana>AD conversie.
@Dreanor TF is de oorzaak. Gewoon veel beter dan Bloodthirster (LS+AD) aangezien de Bloodthirster alleen zwaar effectief is als je constant damage doet en nooit doodgaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 12:42 ]
Het mooie is, je hoeft niet voor survivability in te leveren, terwijl je aan een groot damage item werkt. Alle items zijn relatief goedkoop (muv Triforce), dus stel dat je IE aan het bouwen bent na je tirfoce, stel je je BV toch weer flink uit. Echter Manamune en BV samen zijn slechts iets duurder dan IE, maar leveren icm Triforce vergelijkbare bonus damage op, terwijl je er survability bij krijgt. Je mist dan de bonus crit van IE, maar die heb je niet nodig op een burst assassin.
-
Kayle vergeten, schaam jeVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:08:
maar dit is gewoon om aan te tonen dat AS stacken om een on-hit te boosten het meestal (behalve dus bij Kog'Maw) niet wint van een solide build waar AD+AS+Crit in een juiste proportie worden verdeeld en waar ook gekeken word naar het effect van AD op skills (niet geheel onbelangrijk lijkt me!)
Verwijderd
Die heeft tegenwoordig keiharde AD/AP ratios en haar ranged splash kan nu dmv minder dan 40% Cooldown Reduction 100% uptime krijgen. Dan word het minder belangrijk zoveel mogelijks hits in x seconden af te vuren
Eerst bouwde ik haar ook veel ASPD, maar de buffs van deze week zijn vrij hard. (Check Q)
-
Ze heeft helemaal geen "keiharde" AD ratios. Het enige wat ze nu extra heeft is een extra ratio van 1.0*bonusAD op haar Q (naast wat extra %dmg increase op haar Q). Haar E is nog steeds volledig op AP gebaseerd.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:46:
[...]
Die heeft tegenwoordig keiharde AD/AP ratios en haar ranged splash kan nu dmv minder dan 40% Cooldown Reduction 100% uptime krijgen. Dan word het minder belangrijk zoveel mogelijks hits in x seconden af te vuren
Eerst bouwde ik haar ook veel ASPD, maar de buffs van deze week zijn vrij hard. (Check Q)
Attack speed bouwen op haar is nog net zo nuttig als eerst.
-AS boots
-Nashors Tooth (AS + Max CDR)
-Malady/Black Cleaver
En daarna eventueel nog Hextech Gunblade, Trinity Force of Madred's Bloodrazor.
-
Ja het is een leuke buff. Maar geen reden om haar plotseling anders te gaan bouwen, zoals ik al zei.Nazanir schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:05:
Het betekend echter wel, dat haar Q een flinke boost krijgt in damage. Je krijgt namelijk bonus AD voor je AP, dus elk punt bonus AD, vertaald zich 1 op 1 naar haar Q skill. Het is een mooie gratis buff op deze manier, want met een zelfde build, zal je wat meer damage gaan doen, maar items zoals Gunblade, geven dus dubbele bonus aan een skill als haar Q.
Verwijderd
Ook moet er genoteerd worden dat de Damage% Amp op de skill zelf werkt. Ratio is dus effectief 1.1 op AP en AD.Nazanir schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:05:
Het betekend echter wel, dat haar Q een flinke boost krijgt in damage. Je krijgt namelijk bonus AD voor je AP, dus elk punt bonus AD, vertaald zich 1 op 1 naar haar Q skill. Het is een mooie gratis buff op deze manier, want met een zelfde build, zal je wat meer damage gaan doen, maar items zoals Gunblade, geven dus dubbele bonus aan een skill als haar Q.
Gast, hou jij de patch notes wel bij? Kayle krijgt al een tijdje geen passive AD voor AP en vice versa meer:
Holy Fervor
When Kayle attacks a champion, the target loses 3% Armor and Magic Resistance for 5 seconds. This effect stacks up to 5 times.
Reckoning
Blasts a target, dealing 260 (+0) (+0) magic damage
and slowing its movement speed by 35% for 4 seconds.
While the target is slowed, Kayle inflicts 10% increased damage to them.
Divine Blessing
Blesses an allied champion, increasing their Movement Speed by 23% for 2.5 seconds and healing them for 205 (+0) health.
Righteous Fury
Kayle increases her Attack Range by 400 for 10 seconds as well as dealing an additional 60 (+0) magic damage to her target. Nearby enemies take 40% of her attack damage plus 60 (+0) magic damage as well.
Intervention
Bathes Kayle's target in a holy light, rendering them immune to all damage for 3 seconds.
-
Singed of rammus
Rammus is wel een stuk veiliger om te spelen, kan ook junglen en heeft natuurlijk een hele sterke taunt, waarbij je makkelijk mensen kan straffen die overextentenden. Hij farmed wel een stuk moeilijker in lane, maar kan wel ralatief goed last hitten door zijn passive, maar je bent zeker tegen ranged champions in het nadeel dan.
-
Verwijderd
http://leaguecraft.com/st...-they-see-me-rollin.xhtml
Singed is gewoon heel veel fun. AP/tank hybride die gewoon zo irritant mogelijk moet zijn en carries dmv slow en flip van het vijandelijke team scheidt.
Singed leren als je solo top wilt
Verwijderd
Zijn de cups wel actief dan ? De cb ladder voor LoL, kan je niet echt actief noemen...JapieTalent schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:19:
[...]
Misschien aardig om even bij te vermelden, onze cups werden vorig jaar gesponsord door RIOT. Dit houd in dat er voor de teams die het podium weten te bereiken rewards beschikbaar worden gesteld. Voor dit jaar gaan we er vanuit dat dit wederom het geval is, echter is hier nog geen definitief antwoord op.
Rammus is echt nog wel viable, maar moet het dan inderdaad van de jungle hebben. Met zijn powerball -> taunt combo heeft hij heel goed gank potentieel. Hij jungled echter niet bijzonder snel vergeleken met Warwick, Trundle of andere junglers. Roamen is dan ook niet zo'n hele slechte optie, met Powerball kan je redelijk makkelijk rondkomen. Gewoon alle lanes terrorizeren, wards plaatsen en ganken. Roaming is namelijk best goed te doen met de juist champs, maar je wilt dit allene doen wanneer je over goede CC beschikt (Alistar, Maokai, Tarric om er maar een paar te noemen). Maar Rammus is zeker nog viable, en zal dat ook altijd wel blijven. Hij is een oertankVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:57:
Rammus zou ik niet leren die is al tijden niet meer viable. In lane is hij al helemaal slecht je kan gewoon niks doen tegen de persoon waartegen je lanet. Singed is wel goed. Zeker als je eenmaal wat farm hebt. Ik zou voor singed wel movespeed quints aanraden.
-
Amumu is nog zo'n beetje de enige echte tank die je ziet junglen.
Verder alleen maar bruisers zoals Jarvan, Lee Sin, Warwick of andere AD carries.
Tanky DPS zijn goed voor pushen en teamfights, omdat ze niet zo kwetsbaar zijn als carries, maar toch goede damage eruit kunnen pompen. Het hangt een beetje af van de team compositie en speelstijl. Zelf speel ik graag Maokai en Alistar, die echt over de goede disrupts beschikken, en dan met een sterke carry teamfights winnen. Anderen stacken dan tanky DPS (voor de goede orde, Ryze valt hier ook onder, hij kan items als BV bouwen, Frozen Heart en toch veel damage doen zonder op damage in te leveren).
-
Verwijderd
helemaal mee eenschVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:24:
Even voor de duidelijkheid: onder 1500 Elo is bijna alles viable. Vooral voor degenen die nog onder 30 zijn is Rammus prima te doen. De LoL community laat zich iets te graag meeslepen in high Elo tierlists en praat over metagame terwijl in de meeste Normals iedereen maar kiest wat ie wil.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wat een schandalige reportage..
Ik kwam hem vanmiddag tegen op het lol forum, echt gewoon te kansloos hoe ze een paar sterotypen opzoeken en dan doen alsof iedereen zo is.speedzor schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:28:
YouTube: Insulting Gamescom Report from german TV channel RTL - YouTube
Wat een schandalige reportage..
En dan zo'n boothbabe die voor de TV in het gezicht van een bezoeker gaat zeggen hoe erg hij stinkt en geen stijl heeft. Waar haal je het lef vandaanarcanis schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:30:
[...]
Ik kwam hem vanmiddag tegen op het lol forum, echt gewoon te kansloos hoe ze een paar sterotypen opzoeken en dan doen alsof iedereen zo is.
een van die reacties was wel epic overigens (op die youtube vid)
en"funny thing is that while most of the gamers get jobs etc.
laura is the one who ends up naked and covered in semen just to get some cash.
:D"
^^How about making a video about the booth babes?
"So here's Laura. She didn't do well enough in school, the only jobs she can do is to use her good looks to attract (apparently) unshaved, smelly and geeky young men who wants to take their picture with her to show of to their friends and put on Facebook. While Laura is busy showing her cleavage to men, most other attendees to the show are busy trying out games to play on their free time, as they can afford games due to having real jobs"
:3
Ook upped met +80-100 oid
[ Voor 40% gewijzigd door Flapmo op 26-08-2011 21:08 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
dus ja
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Hmm, ik kan heel de pagina niet vinden?
De knop die grijs is met "Exclusive Giveaway, coming soon" is blijkbaar van de quints.
Edit: Je kunt nu je codes claimen via, maar je moet ze wel een e-mail adres geven:
http://www.razerzone.com/pax/league-of-legends
Je krijgt één +2,23% Crit Damage marks (dus niet +Crit Chance) en één +1,5% movement speed quint per e-mail adres dat je opgeeft.
En er staat bij: "GIVEAWAY ENDS 16TH SEPTEMBER 2359 PS"
Momenteel probeert iedereen het, dus de servers zijn nogal overbelast.
Je kunt een zelfde code op alledrie de servers gebruiken (EU-West, EU-Nordic&East en US).
En je kunt de runes ook gewoon combineren (2 Tier 3 runes voor 1 nieuwe Tier 3 rune). Maar de kans dat je wat nuttigs krijgt is uiteraard enorm klein.
Edit2: Op het moment werkt de pagina niet meer.
[ Voor 70% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2011 10:57 ]
t is de pagina waar coming soon staat rechts onder
hij is tijdelijk offline dus ja
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
ELO resset is er bijna en dat betekend ELO grinden voor sommige.
Zelf heb ik silver voor 3x3 en soloQ, maar wil heel graag goud. ik denk dmv het spelen van 5x5 premade dat mogelijk is voor vele van ons. 3 redenen.
1. veel gotters spelen deze map
2. veel gotters krijgen nog 50+ elo per game
3. veel gotters hebben een lagere soloQ rating door team mates (matchmaking)
Morgen is het zaterdag en vroeg me af of mensen in de avond gaan gemen voor ELO.
PM me als je wil queen.
Baristo aka My LoL Account
PS: moet morgen werken kan vanaf 21:00 online zijn.
Verwijderd
Ik wil wel meedoen ben solo q wel gold maar mijn premade 5x5 rating is om te huilen. Ik speel over het algemeen solo top, jungle, of carry.Baristo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:32:
Heey GoTérs
ELO resset is er bijna en dat betekend ELO grinden voor sommige.
Zelf heb ik silver voor 3x3 en soloQ, maar wil heel graag goud. ik denk dmv het spelen van 5x5 premade dat mogelijk is voor vele van ons. 3 redenen.
1. veel gotters spelen deze map
2. veel gotters krijgen nog 50+ elo per game
3. veel gotters hebben een lagere soloQ rating door team mates (matchmaking)
Morgen is het zaterdag en vroeg me af of mensen in de avond gaan gemen voor ELO.
PM me als je wil queen.
Baristo aka My LoL Account
PS: moet morgen werken kan vanaf 21:00 online zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door badboyqxy op 26-08-2011 23:23 ]
Dit topic is gesloten.