[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Thormodo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Die 10/15/20 MR/Armour gaat je echt niet veel helpen in teamfights.
Volgens mij blijft Nidalee inderdaad te squishy voor teamfights, sowieso bij full AP build(wat een beetje de standaard was en blijft denk ik).

Endgame blijft het een poker, waarbij haar poke in feite is verbeterd door de lagere cooldown(3.6 sec op waar je in lanephase niet veel aan hebt inderdaad.
Plus van alle healers in game heeft het nu de hoogste scaling op de heal en de laagste cooldown(6sec met max cdr). Dus ik kan me zeker goed een full AP nidalee voorstellen met haar farm, want haar laning is niet to nauwelijks slechter(zo niet beter). Waarbij haar endgame poke is verbeterd met max CDR 3.6 sec cooldown en haar heal weliswaar is generved, maar nu een betere healer lijkt dan soraka, aangezien die farm dus AP mist en een veel hogere cooldown heeft. En die attackspeed buff op haar heal is wel erg lekker hoor. Ik zie een endgame support nidalee(qua healing is ze nu de meest reele support wellicht) met een lichbane en dus een extreme poke en met sterke heal wel werken. Dan is de noodzaak om midden in het gevecht te springen wat minder noodzakelijk.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Die goedkopere champs heb ik ook sneller bij elkaar en ondertussen kan ik oefenen met Wukong en de gratis heroes en omhoog levellen. Mijn volgende stap wordt dan gewoon, zoals jullie al aanraden, wat kost effectievere champs te kopen en een meer gebalanceerd setje te krijgen.
Bewaar je IP idd voor Runes (onverwachte uitgaven :9 ). Stel dat je een nieuwe build ontdekt en je hebt die runes nog niet!! :X .

"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Thormodo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

Je begint over het feit dat één seconde je gaat helpen. Ik zeg dat dat niet het geval is. Vervolgens zeg jij dat je het raar vindt dat ik de ultimate niet eerst levelde.
Dat die één seconde je niet significant gaat helpen, is wat anders dan niet gaat helpen. Jij bedoelt (hopelijk) het eerste, terwijl ik het tweede bedoel. Helpen zal het altijd, hoevéél het helpt, dát is inderdaad een goede vraag. :)

Ik gaf alleen een keerzijde van de dmg red. op lvl 1, nogmaals (en daar lijk je keer op keer straal overheen te lezen), ik praat de procentuele nerfs niet goed middels de extra seconde op lvl 1. Alistar wordt gewoon generfd.
En waarom zou je niet zelf uit mogen maken welke skills je kiest? Het brengt juist wat meer variatie in het plaatje in plaats van op level 6, 11 en 16 standaard R te kiezen. Nu wordt je weer gedwongen om eerst je ultimate te levelen.
Dat mag iedereen natuurlijk voor zichzelf uitmaken :) Ik vind het alleen nogal onlogisch dat je ultimate niet goed genoeg schaalt dat levelen wanneer dat kan, niet de beste optie is. Het lijkt mij in elk geval niet de bedoeling van Riot, of je het nu variatie noemt of niet.
[...]

Dat is juist heel relevant voor een discussie over nerfs (of elk ander onderwerp). Je moet niet willen discussiëren over dingen waar je weinig verstand van hebt. Dat voorkomt een heleboel onnodige posts.
offtopic:
Hoe weet jij waar ik verstand van heb en of ik ervaring heb met Alistar? Heb je me ergens zien zeggen dat ik nog nooit met hem gespeeld heb en niets van hem af weet? :? En voor theory craften héb je geen ervaring nodig, alleen een stel hersens. Cijfers vergelijken kan iedereen namelijk.

Dus nogmaals laat dit soort stemmingmakende opmerkingen gewoon achterwege. Dat geldt voor iedereen overigens, roepen dat iemand ergens weinig verstand van heeft is nergens voor nodig.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
speedzor schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:18:
ik denk dat soraka eerder richting aura reduction items gaat gaan. Starks fervor, abyssal scepter, frozen heart,...
Ze zit nu toch dichter bij het gevecht, deze dingen kunnen een verschil maken. En het maakt haar tankier om te overleven in het centrum
Ik denk dat soraka niet richting de aura en cdr items gaat maar richting de prullenbak. Haar doel was healing, maar in teamfights kan ze nu 1 keer haar heal en 1 keer haar ult gebruiken en wellicht 2-3 silences. Ik denk dat dit niet genoeg is, en voor damage doen met starfall is ze simpelweg te squishy, dus farmen zal ze nog steeds niet 'mogen'. Wellicht alleen als karthus counter oid, maar dan is het vrij situational imo.
Qua healing zie ik nu nidalee als sterkste optie en die biedt naast healing een extreme poke, chase, lanepush, towerpush, escape artist. Kortom die is veel veelzijdiger. Qua utility, was janna al beter en dat blijft zo, ook taric is beter daarin, sona is nu ook vrijwel altijd beter , weliswaar minder goede sustain, maar meer utility en damage, escape, buff.

Overigens heb je gelijk, dat wanneer soraka toch wordt gekozen dat ze nog meer aura moet gaan, maar dan primair om de rangedchamps te boosten(AotL, WotA,SS), tankyness niet, ze wordt nooit tanky genoeg om echt het gevecht in te kunnen gaan, en zowel dan zijn er zat champs die dit beter kunnen. Hadden ze dit beoogd, dan moeten ze haar stats(hp en MR/lvl) een stuk verder buffen en ook de duration van haar armorbuff naar de 8 seconden van bijv. jax ult, alistar ult, etc. 5 secs is gewoon te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De aanpassingen op Soraka zijn inderdaad de enige waar ik me echt van afvraag hoe dat gaat werken. Je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat er nu 'praktischere' healers te verkrijgen zijn zoals Nidalee. Het feit dat de tijd tussen heals zoveel groter is, moet je nu op zoek naar champions die tussen de heals in ook nog praktisch zijn. Ik twijfel aan Soraka met haar Starcall en Silence, volgens mij zijn Sona, Taric en Nidalee gewoon handiger.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Van zodra de patch uit is ga ik toch eens battlemage soraka uittesten. Lang geleden dat ik nog iets over die kwaliteiten gelezen heb en het lijkt me dat ze nu toch wel iets kan doen in die richting.

Soort van sustained AP carry misschien? :) Hoe langer ze in gevecht zit, hoe meer damage ze gaat doen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

koekwaus21 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

Hier zijn images van skins: http://lol-game.ru/forum/...predreliz-skinov-v100124/
Ik weet alleen niet of dit de echte skins zijn want ik vind ze best wel lelijk. Neem aan dat in-game wel wat beter uit ziet.
thanks :) Oh en die reverse Annie is vet. En die platinum jarvan skin is niet echt tof. De rest is een beetje meh.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik zou op Soraka wel weer een buff verwachten in de toekomst..

Nu kun je met 40% CDR (=cap) elke 6seconde een heal geven, na de patch word dat elke 12seconde!
Dat is dus zelfs langer wachten dan nu, zonder CDR items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidalee

javelin cheaper en 1 sec less cdr
primal surge HP/mana ratio is verslechterd maar hogere AP ratio
swipe betere ap ratio
improved cougar

ik snap dat je het niet als pure buff kan zien maar zeker ook niet als pure nerf

archangels staff en je mana probleem op heal is weg

dat haar javelin enkel debielen raakt is helemaal niet waar maar je moet wel weten hoe je hem gebruikt
best gooi je javelin van achter obstakels of door bushes dan zien ze hem het eerste stukje niet en is ie veel moeilijker te ontwijken

haar cougar in 1v1 situaties is nu toch pak beter ook met improved swipe, in teamfights zal je nog steeds moeten opletten maar is altijd al zo geweest

al bij al was die buff op cougar nodig en ik ben helemaal niet ongelukkig met hoe het is uitgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Cloud schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:15:
[...]

Dat die één seconde je niet significant gaat helpen, is wat anders dan niet gaat helpen. Jij bedoelt (hopelijk) het eerste, terwijl ik het tweede bedoel. Helpen zal het altijd, hoevéél het helpt, dát is inderdaad een goede vraag. :)

Ik gaf alleen een keerzijde van de dmg red. op lvl 1, nogmaals (en daar lijk je keer op keer straal overheen te lezen), ik praat de procentuele nerfs niet goed middels de extra seconde op lvl 1. Alistar wordt gewoon generfd.
Ik lees daar niet overheen, hoe kom je daar nu weer bij? De opmerking nadat iemand zegt dat hij van 75% naar 50% is generfed van “Hij duurt wel een seconde langer hé.” is gewoon een trap na (omdat die verandering zo insignificant is) in plaats van een pleister op de wond (hoewel je dat niet zo bedoelde).
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:35:
Nidalee

primal surge HP/mana ratio is verslechterd maar hogere AP ratio
"Ability power ratio reduced to 0.7 from 1.25 "
Hogere AP ratio? Hij is zowat gehalveerd.
dat haar javelin enkel debielen raakt is helemaal niet waar maar je moet wel weten hoe je hem gebruikt
best gooi je javelin van achter obstakels of door bushes dan zien ze hem het eerste stukje niet en is ie veel moeilijker te ontwijken
In laning phase ben je wel knap bezig als je het voor elkaar weet elke 6s een javelin te koppen. En die situaties die jij beschrijft komen dus niet elke 6s voor. Het loont gewoon niet om vaak een javelin te gooien in laning phase, dus maakt het weinig uit of het nu een 6s of 7s cd heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 24-08-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ga het proberen met alistar na nerf, i'll give it a shot.

Ik ga alistar nu zo spelen;

- Eerste 3 levels Q > E > W daarna R > E > Q > W (Ja :') healbot)

Rush philo en tear, healbot mode :')
Weet niet hoe ik aan de CS ga komen, als support maar ja.. Die ulti nerf is zo triest :'(

50% betekent dat je 'm niet meer kan poppen als je op 1/5, 1/4 health zit. Kon zo goed baiten voorheen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Tear of the Godess vind ik het niet waard op alistar.

Dit is zoals ik hem altijd speel:

Skillorder:

Q-W-E-E-E-R-E-Q-E-W-R-Q-Q-Q-W-R-W-W

Items:
Mana crystal + Manapot+Healthpot om te beginnen
Volgende keer terug Philosopher kopen, eventueel boots.
Daarna een heart of gold, boots afwerken naar CDR boots of speedboots (indien je veel roamed)
Daarna een kage's lucky pick en mana crystal naar sheen afwerken.

Voila, build is klaar :)
en uiteraard heel veel wards & oracles wanneer nodig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

thanks :) Oh en die reverse Annie is vet. En die platinum jarvan skin is niet echt tof. De rest is een beetje meh.
say what ? :)

die reverse annie is echt afgrijselijk, maar ja de gustibus et coloribus..

Vind nunu & jarvan skin wel nice :]
{rule #1: one team uses teemo
rule #2: said teemo can only buy at the very beginning of the game
rule #3: the game last 10 minutes
rule #4: the attacking team wins if they kill teemo twice within ten minutes
rule #5: the teemo cannot blue pill back to base at any time
rule #6: the teemo CANNOT GO INVISIBLE
rule #7: the teemo can ONLY GO IN THE JUNGLE (both sides, all 4 quadrants)
rule #8: the teemo can move between the jungle sections ONLY via the river or across a lane (teemo cannot run up and down a lane, only across STRAIGHT TO THE NEXT section of jungle
rule #9: Two CV's per TEAM (added)
rule #10: champions are allowed to go wherever, they just cant farm minions or intentionally leach exp! (added)}
Iemand geïnteresseerd om paar potjes catch the teemo te doen es met tweakers ? :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
speedzor schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:28:
Van zodra de patch uit is ga ik toch eens battlemage soraka uittesten. Lang geleden dat ik nog iets over die kwaliteiten gelezen heb en het lijkt me dat ze nu toch wel iets kan doen in die richting.

Soort van sustained AP carry misschien? :) Hoe langer ze in gevecht zit, hoe meer damage ze gaat doen
Over battlemage soraka heb ik vorige week nog het een en ander gedicht, maar dat vergt wel dat je tanky genoeg kunt zijn om in de benodigde range te blijven. Helaas denk ik dat totaal niet het geval is. Qua HP zijn alleen anivia en sona lager, heeft weliswaar iets meer armor dan sona, maar niet veel en 0 escapes en niets dat haar MR geeft. Dus super squishy, geen escape en een range die vergelijkbaar is met amumu tears. Er nu ook geen enkele stimulans om een battlemage soraka niet op te blazen in teamfights.

Champion base stats:
HP varieert op lvl 18 varieerd tussen de 1610 (Anivia) en 2380(Nunu).
Amumu(als voorbeeld) zit op 1984 HP (Soraka 1657 na patch), maar amumu springt als tank in teamfights, basestats hiervoor heeft hij ook niet echt, qua armor vergelijkbaar met soraka, idem qua MR. De reden dat hij tanken kan is farmen, dus door itemizen kan hij tanky genoeg worden om dit wel te kunnen. En dan krijg je er een hoop cc en aoe damage terug zonder dat hier AP voor nodig is, en met echt goede farm heb je zelfs de ruimte hier wat AP aan toe te voegen.
Soraka zou net zo tanky moeten worden als amumu om haar spells te kunnen gebruiken(offensief), en heeft daar dus vergelijkbare farm voor nodig. Eigenlijk nog meer, aangezien je ook wat AP wilt stacken dan, want haar damage is niet %-based. (tenzij je een full AP team speelt en ze alleen haar debuff moet casten). Junglen kan soraka niet(te traag). Dus dit farmen moet in lane gebeuren. Dit kan natuurlijk, maar op z'n best krijg je een soraka tank die AOE kan debuffen en silence/healen. Maar full AP is echt vrij zinloos, daar is ze te squishy voor, te hoge cooldowns, of ze moet op een dodelijk plek gaan staan omdat haar range te laag is.

Om AP te kunnen spelen, moet ze anders kunnen positionen(grotere AOE range) van haar starfall(om niet OP te worden zou je de range kunnen laten scalen, of een aimed AOE(a la brand) met delay(grote range, lagere damage, zelfde debuff), zodat ze endgame grote range heeft, maar earlygame niet extreem kan zonen.) Maar ook dan is nog super squishy, of haar selfheal moet een buff krijgen.

Enige route die met soraka mogelijk lijkt is full AP team te gaan en soraka zelf als debuff tank gebruiken. Maar dat is meer trollbuild dan echt serieus, maar dit lijkt me wel grappig. (soraka, amumu, karthus, annie, malzahar). De laatste drie om AP's te hebben die wel behoorlijke manasustain hebben en in teamfights verschillende use hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbian
Hier zijn images van skins: http://lol-game.ru/forum/...predreliz-skinov-v100124/
Ik weet alleen niet of dit de echte skins zijn want ik vind ze best wel lelijk. Neem aan dat in-game wel wat beter uit ziet.
Vooral het commentaar van die members! HILARISCH!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:38:
"Ability power ratio reduced to 0.7 from 1.25 "
Hogere AP ratio? Hij is zowat gehalveerd.
oops verkeerd gelezen, my bad, heb het wel meer soms omdat hun zin niet logisch opgebouwd is
reduced from .. to.. zou er logischerwijs moeten staan
ja dan is haar heal toch wel goed generfd , sjammer :)
thx for pointing it out

dus eigenlijk gaat riot ervan uit dat de spear swipe en cougar buffs die heal nerf teniet moeten doen
vanavond es testen en zien hoe ze aanvoelt
ik vermoed dat ze early game wel wat zal inboeten door minder sustain maar mid - late game zou het moeten stabiliseren
ik ga je moeten gelijk geven vrees ik en dat het toch een nerfje is overall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
lolwut hoezo login queue???????????

1 uur 8 minuten lolwtfbbq

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

blamauci schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:02:
lolwut hoezo login queue???????????

1 uur 8 minuten lolwtfbbq
Wow dat is al een tijdje geleden dat ik dat gezien heb. Volgens de forums zijn er problemen met de PvP.net en login servers en zijn ze er al mee bezig. http://clgaming.net/redtracker/topic/12354/?p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
zelfde probleem... net na een potje kwam ik er niet eens meer in.. dacht al dat het aan mij lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
LoL?. Ga je dit menen?

1 uur en 15 min queue?...............................

20 min nu...

[ Voor 14% gewijzigd door nukidin247 op 24-08-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Kom, niet moeilijk doen.. Eerste queue in een maand tijd en dit komt door een server die het laat afweten.
Je kan geen 100% uptime verwachten.

In m'n match werden er 2 mensen DC'd voor enige tijd, dus met wat geluk hebben ze de knop ingedrukt tegen dat ik klaar was. Loss forgiven zou mooi zijn

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:17:
LoL?. Ga je dit menen?

1 uur en 15 min queue?...............................
daalt snel naar +-20 minuten, maar vanaf dat punt moet je wel de volledige tijd uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Jongens, je kan het toch niet spelen al kom je door de queue heen... Ik zit nog ingelogd en ik kan het spel niet eens afsluiten (zonder alt ctr del). Matchmaking ligt eruit, ik heb m'n IP en EXP van potje van 1.5 uur geleden nog niet gekregen én ik zit al 30.00 minuten in matchmaking wacht, en ik kan er ook niet meer uit -_-',, Niks werkt, behalve het aanschaffen van RP... wat een toeval ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Alle potjes verloren vandaag, het niveau van mijn team is ieder keer weer ala mensen die hulp met aankleden nodig hebben-niveau :(

een urgot die overextend en dan verwacht dat ik 4 enemy's arrow, terwijl hij toch dood is.
"Ashe stop repositioning yourself in teamfights, you must stand still and shoot, not move around and shoot!"

[ Voor 43% gewijzigd door Fanatic_FS op 24-08-2011 16:24 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 22:30
Woensdag is patchdag he ;), normaal gesproken zouden ze nu bezig zijn met het uitrollen van de patches, vandaar dat het momenteel waarschijnlijk langer duurt.

Of zijn ze nu bezig met de NA servers?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Intruder schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:27:
Woensdag is patchdag he ;), normaal gesproken zouden ze nu bezig zijn met het uitrollen van de patches, vandaar dat het momenteel waarschijnlijk langer duurt.

Of zijn ze nu bezig met de NA servers?
dat ja, en alle amerikanen komen hierheen ;p moderator op de forums zei dat ze wisten dat er een fout was, al sinds half 3, maar nog niet weten hoe ze het op kunnen lossen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ah ok, heb het de laatste tijd weinig gevolgt, maar ik kon me nog herinneren dat ze zeker voor een half jaar lang alle patches op dinsdag op de NA uitbrachten en woensdags op de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Sowieso was de patch delayed, dit komt niet door patches hoor :)
En patchen doen ze in de voormiddag ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Er is inderdaad een probleem. Hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost.
Als mensen zich vervelen kunnen ze ondertussen naar guardman bob zijn stream kijken. Hij is uitgebreid de patchnotes aan het doornemen. Hierbij verteld hij wat alle gevolgen zijn van elke champ. En hoe hij denkt dat het allemaal zal gaan werken.
Daarvoor heeft hij een aantal replays laten zien en daarbij commentaar gegeven waarom hij ergens heen loopt / waarom hij daar niet heen had moeten lopen etc..

Kortom erg leuk om even te kijken aangezien je toch niet kan inloggen :)

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Wetdream is uit sk,hij hopt ook van het ene team naar de ander
http://www.sk-gaming.com/...-SKLoL_with_lineup_change

[ Voor 23% gewijzigd door Spunkjah op 24-08-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:49:
Tear of the Godess vind ik het niet waard op alistar.

Dit is zoals ik hem altijd speel:

Skillorder:

Q-W-E-E-E-R-E-Q-E-W-R-Q-Q-Q-W-R-W-W

Items:
Mana crystal + Manapot+Healthpot om te beginnen
Volgende keer terug Philosopher kopen, eventueel boots.
Daarna een heart of gold, boots afwerken naar CDR boots of speedboots (indien je veel roamed)
Daarna een kage's lucky pick en mana crystal naar sheen afwerken.

Voila, build is klaar :)
en uiteraard heel veel wards & oracles wanneer nodig.
gvd wat mis ik de pre AP-nerf alistar . Ik doe nog altijd R > Q > W > E. Ik weet dat zijn CC nog steeds powerful is maar ja, ik wil bursten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=367973

(b,t,w, die alibabba is een nl'er speelt in LLL)

Is wel van alles aan de hand met die kerel..

En een oudere:

http://pastebin.com/6cpr40Wc

Volgens mij niet zo''n hele zuivere jongen!

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie in een game komen? Ik heb net 40 minuten gewacht om in te loggen.
Maar nu ben ik ook al 10 minuten aan het wachten op een normal game. En ik kan niet uit de que gaan want selection is imminent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem. Al 10 min aan het queuen voor een match :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Server ligt eruit, ws voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Laatst online: 02-08 09:26
zou leuk zijn als we weer 15 dagen ip boost kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

weet iemand waarom de heroes aan de linker bovenkant er anders uit zien?? (is al een ouder filmpje)

[YouTube: http://youtu.be/fX1OVH1ZiOQ]

[ Voor 7% gewijzigd door Hu9o op 24-08-2011 17:49 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
forum bericht dat je niet kan queuen zelfs als je erin raakt. Geduld hebben dus.

Net dat gesprek van fnatic gelezen, wat een bende kinderen.
Ze beschuldigen elkaar constant van dingen gezegd te hebben, soms à la 'die zei dat die zei dat die zei dat ik weg wil gaan!'

@hugo: zal een skin geinstalleerd hebben. Vriend van me heeft zo'n mod erop gezet met allemaal andere skins/afbeeldingen, z'n katarina loopt praktisch naakt rond.

[ Voor 23% gewijzigd door speedzor op 24-08-2011 17:53 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

@Hu9o
Chinese art Pantheon, chinese client of zelf de chinese skin toegevoegd

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Er is inderdaad wat mis met het servercluster.
Summoners!

We're aware that many of you are seeing a log in queue. We just want to relay the that we are aware of the issue and are currently investigating the cause. Unfortunately we have no ETA currently but I'll be sure to post back when we have further information.

Thanks for your patience and understanding.

UPDATE: Once you login in, you will still be unable to join a game.

[24/08/2011 - 14:34] Investigation underway.
[24/08/2011 - 15.42] We believe we know what the issue is and we are trying a couple of different fixes. There is no ETA right now, testing is ongoing. We will update as soon as we have more information.
[24/08/2011 - 16:50] We are currently restarting the server platform.
[24/08/2011 - 17:31] We will be bringing down the platform to restore service. Once again thanks for your patience and understanding while we resolve the issue.

[ Voor 83% gewijzigd door axel101 op 24-08-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Hij veroorzaakt in elk team waar hij in komt problemen, ik snap niet dat iemand hem nog wil hebben. Qua skills vind ik hem ook niet heel indrukwekkend zoals ik al eerder zei.

offtopic:
YouTube: League of Legends : Guide to Girls - YouTube

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 24-08-2011 19:07 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
axel101 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:42:
Er is inderdaad wat mis met het servercluster.
Link nie doet niet
Invalid Announcement specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
heb het in een quote in mijn vorige post gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHYYYYY??? Ik herken onze dorpsgek erin eigenlijk

Ideaal tijdens de server outage om het "leed" te verzachte ;)

Nog eentje hier om af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

Daar is ook een liedje van gemaakt die is ook super!

edit

deze

edit 2

Hey ik zie net dat ik weer kan inloggen, met een que van 7 minuten

[ Voor 62% gewijzigd door Hu9o op 24-08-2011 19:34 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik dacht eerst: hoezo is dit grappig, maar deze chick is totally gestoord!!

Ik kan nu opstarten echter is er niks gepatched... Vreemd...

[ Voor 29% gewijzigd door AJ1815 op 24-08-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
server weer online? ik heb nu een 13 min quee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
yep

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Baristo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:41:
server weer online? ik heb nu een 13 min quee.
bij mij is die gewoon offline :(

Edit: ik weet er was een jaar terug een trukje om er toch in te komen, iemand een idee.

Edit2: heel vaak op f5 drukken helpt ook :D, sta nu alleen in een 22 min que om inteloggen

[ Voor 32% gewijzigd door arcanis op 24-08-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Hu9o schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:33:
Daar is ook een liedje van gemaakt die is ook super!

edit

deze
[video]

edit 2

Hey ik zie net dat ik weer kan inloggen, met een que van 7 minuten
hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hirio
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 08:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

HAHAHA HOLY SHIT :D:D

Vriend van me heeft uren in zijn gold gestoken, 1877 rank en top 1500 van North America.

Nu heb je gold vanaf 1500... :D

En ik snap dat eigenlijk niet van Riot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://www.own3d.tv/live/13574/CLGaming.net_-_HotshotGG

HotShotGG heeft 17.250 viewers. Wtf? Normale nummers zijn 2000, max 4000..

Nidalee met IE, interessant

[ Voor 10% gewijzigd door speedzor op 24-08-2011 23:45 ]

Streaming History

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:14
Heb je ook een Elo rating en medailles als je normaal speelt?

Verwijderd

Comp_Lex schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:12:
Nope, telt alleen voor ranked.
Je hebt wel een ELO rating op normal maar die telt niet mee en is ook niet zichtbaar.

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59
Comp_Lex schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:12:
Nee op het moment niet of dit moet nog worden aangekondigd maar reken er maar niet op.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Is het niet eerder dat hij overal eruit geknikkerd wordt?
Ok, Fnatic was het meer dat hij "eruit stapte" omdat ze hem niet mee wilde nemen naar Dreamhack
En SK dumpt hem nu ook (en na hoe hij speelde kan ik me dat uitgebreid voorstellen)

sudo apt-get rekt

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Talon = 6300 ip

[specs]

Verwijderd

Ik hoop dat ze met de volgende downtime niet vanavond bedoelen. Ik was 1524 maar heb 2 potjes verloren en dacht hier laat ik het bij dan heb ik sowieso silver. Maar als ik nog een week heb kan ik nu makkelijk gold halen. Lijkt me wel leuk exclusieve skin :)

Verwijderd

Zucht. 11-2-5 en 5-1-5 en toch verliezen.. het gebeurd mij te vaak :(

• Vicarious
speedzor schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:44:
http://www.own3d.tv/live/13574/CLGaming.net_-_HotshotGG

HotShotGG heeft 17.250 viewers. Wtf? Normale nummers zijn 2000, max 4000..

Nidalee met IE, interessant
HSGG heeft wel vaker rond de 10k views hoor. 17k is wel exceptioneel

• Fbian
Ik wil die skin van Jarvan wel! =D

• Vicarious
Verrassend. Zeker omdat hij van die gamebreaking mechanics heeft. Nou ik heb hem gister gezien, wat een suffe champ lijkt me dat zeg.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:52:
[...]

Verrassend. Zeker omdat hij van die gamebreaking mechanics heeft. Nou ik heb hem gister gezien, wat een suffe champ lijkt me dat zeg.
Vond zijn description ook cooler klinken dan zijn champ spotlight eruit zag :(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Baristo
Talon is volgens mij super lame idd

Die jarvan skin ook (gelukkig want ik heb hem niet xD)

Ben nu op werk, maar is de elo geresset?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Servers zijn nog down i.v.m. onderhoud. Maar zodra je weer in kunt loggen is je ELO bijgesteld denk ik ja. :)

• ModaSo
Heeft er iemand ergens een goede guide voor Ezreal?

• Vicarious

• Nico
  • Laatst online: 25-05 14:42
Wow! Nu toch maar proberen om eventjes weer naar die 1500 elo te klimmen :+ Eerste stop... 1400! Gelukkig heb ik de komende dagen nog wel even tijd om ranked te gaan spelen :D

edit: wel raar trouwens dat je met 1300 elo al in de top 25 % zit .. Al tellen allen sub lvl 30's ook mee..hmmm..
Hoeveel procent van alle spelers zou lvl 30 zijn? 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Nico op 25-08-2011 09:30 ]

• Thormodo
Nico schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:27:
Wow! Nu toch maar proberen om eventjes weer naar die 1500 elo te klimmen :+ Eerste stop... 1400! Gelukkig heb ik de komende dagen nog wel even tijd om ranked te gaan spelen :D

edit: wel raar trouwens dat je met 1300 elo al in de top 25 % zit .. Al tellen allen sub lvl 30's ook mee..hmmm..
Hoeveel procent van alle spelers zou lvl 30 zijn? 8)7
Nee het lijkt me heel onlogisch dat spelers beneden de level 30 meetellen, want die hebben per definitie geen ranked ELO rating. Kijk maar eens in het GoT channel hoeveel mensen een hogere ranking dan 1300 hebben. Volgens mij is dat ook niet meer dan een kwart.

En ik zit nu op gold met mijn 5vs5 ranking :o.

Voor de mensen die op het werk zitten en dergelijke. Dit zijn de nieuwe ELO scores die je moet behalen:
Platinum (Top 0.2%) - 1900 and above (3v3: 1700+, pre-made 5v5: 1750+): a framed summoner icon in platinum, a platinum banner in summoner profile, a platinum forum badge and a special skin for Jarvan IV
Gold (Top 3%) - Between 1520 and 1899 (3v3: 1490-1699, pre-made 5v5: 1500-1749) : a framed summoner icon in gold, a gold banner in your summoner profile, a gold forum badge and a special skin for Jarvan IV
Silver (Top 10%) - Between 1400 and 1519 (3v3: 1410-1489, pre-made 5v5: 1410-1499) : a framed summoner icon in silver and a silver banner in your summoner profile
Bronze (Top 25%) - Between 1249 and 1399 (3v3: 1249-1409, pre-made 5v5: 1249-1409) : a bronze banner in your summoner profile

Edit: De rankings worden nu inderdaad weergegeven in mijn summoner profiel zoals hierboven vermeldt.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 25-08-2011 10:14 ]

• Nico
  • Laatst online: 25-05 14:42
servers zojuist weer online! Ik zit er iig in :)

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 02:05:
Zucht. 11-2-5 en 5-1-5 en toch verliezen.. het gebeurd mij te vaak :(
Met alle respect, die scores zeggen helemaal NIETS over het verloop van het spel. Het laat zien dat je veel kills hebt gehaald en hier en daar hebt geholpen met misschien ganks, misschien teamfights.

Het laat niet zien hoeveel towers je hebt gepushed, of je inhibitors hebt gesloopt, het geeft niet aan of je goede controle over de jungles, Dragon en Baron had. Het is niet representatief voor je lane control, of je goed gepushed hebt, het zegt niets over de uitkomst van teamfights en of je daaraan hebt meegedaan.

Sorry, maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen zeggen: kijk eens naar mijn goede score, maar we hebben toch verloren. Als je je zo blindstaart op die getalletjes, verdien je het te verliezen.

-

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nazanir schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:20:
[...]

Met alle respect, die scores zeggen helemaal NIETS over het verloop van het spel. Het laat zien dat je veel kills hebt gehaald en hier en daar hebt geholpen met misschien ganks, misschien teamfights.

Het laat niet zien hoeveel towers je hebt gepushed, of je inhibitors hebt gesloopt, het geeft niet aan of je goede controle over de jungles, Dragon en Baron had. Het is niet representatief voor je lane control, of je goed gepushed hebt, het zegt niets over de uitkomst van teamfights en of je daaraan hebt meegedaan.

Sorry, maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen zeggen: kijk eens naar mijn goede score, maar we hebben toch verloren. Als je je zo blindstaart op die getalletjes, verdien je het te verliezen.
Korter samengevat:
Scores are useless, pushing wins games!

sudo apt-get rekt

• randomice
  • Laatst online: 20-09 16:14
Nazanir schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:20:
[...]

Het zegt iig iets over de support kills , 5 is niet veel . Als je veel team fights hebt is dat een stuk hoger.

Diablo 3 Profiel

• Intruder
Whoo, nog steeds geen reset, heb dus nog kans om 1520 elo te halen xD (gisteren net voor de downtime 2 veroren -.-), iemand enig idee wanneer deze word gereset? "next patch" werd erg toch gezegd door riot ofniet?

Verwijderd

randomice schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:49:
[...]

Het zegt iig iets over de support kills , 5 is niet veel . Als je veel team fights hebt is dat een stuk hoger.
Nja het is waren allebei games die we hadden kunnen winnen, eentje surrenderen ze voor geen reden.. we hadden 1 teamfight verloren, 3 tower waren down en dat was het..
De andere was met gotters en daar faalden we allemaal nogal in de laatste 2 teamfights waardoor we uiteindelijk toch nog verloren.. terwijl we daarvoor wel zicht hadden op een win.

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59
Intruder schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:08:
Whoo, nog steeds geen reset, heb dus nog kans om 1520 elo te halen xD (gisteren net voor de downtime 2 veroren -.-), iemand enig idee wanneer deze word gereset? "next patch" werd erg toch gezegd door riot ofniet?
Eind augustus is wat ze hebben gezecht ;) Dus doe deze week je best en ga niet volgende week afwachten ;)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dragon3016 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:22:
[...]

Eind augustus is wat ze hebben gezecht ;) Dus doe deze week je best en ga niet volgende week afwachten ;)
Dat hebben ze gezegd, alleen gister stond in de newspost op de website dat ze de ELO reset aan het einde van de komende 'maintenance window' zouden uitvoeren. Dus je zou verwachten, na het huidige onderhoud. Maar dat is blijkbaar (nog) niet gedaan. :)

• Intruder
MAAR, dat was nadat ze de maintenence al hadden gedaan op de US server, en als de die server aan gaan houden zou het dus betekenen dat het de maintenence hierna gaat worden.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah dát is aan mij voorbijgegaan. Had niet door dat US toen al klaar was. Dan is het inderdaad logisch. :)

Heb ik ook nog even tijd om mijn ELO omhoog te krijgen naar de 1900 waar die op hoort te staan. :+

• ModaSo

Verwijderd

Intruder schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:30:
MAAR, dat was nadat ze de maintenence al hadden gedaan op de US server, en als de die server aan gaan houden zou het dus betekenen dat het de maintenence hierna gaat worden.
Had het ook zo begrepen maar als je naar de ladders gaat kijken nu blijken die al leeg te zijn.

http://euw.leagueoflegends.com/ladders/premade-5x5

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm. Nu weet ik het ook niet meer , het lijkt erop dat ze dus wel de ELO reset door aan het voeren zijn. :)

Goed moment om met Ranked te beginnen lijkt me. Zal nu wat vaker Ranked proberen te gaan spelen, misschien duo queue met iemand van hier. Dan is het misschien wat draaglijker en in eerste instantie niet teveel aan teamcompo denken.

[ Voor 1% gewijzigd door Cloud op 25-08-2011 11:50 . Reden: arg intrudert! :P ]

• Intruder
Die ladders zijn al wel vaker leeg gegaan, meteen na Dreamhack zjin ze ook een paar dagen offline geweest (toen de elo reset eigenlijk door zou gevoerd moeten zijn), dit is voor mij dus nog geen teken dat het meteen al doorgevoerd word. Ik wacht zelf nog op concrete informatie van Riot.

[ Voor 11% gewijzigd door Intruder op 25-08-2011 11:49 ]

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor niks op 1500 ben blijven staan terwijl ik opeens 1 dag van te voren te horen krijg dat ik met 20 punten meer gold zou krijgen?

• speedzor
je hebt tijd tot de volgende downtime, het is toch nog niet geweten wanneer die is?

Streaming History

• Thormodo
SaphuA schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:15:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor niks op 1500 ben blijven staan terwijl ik opeens 1 dag van te voren te horen krijg dat ik met 20 punten meer gold zou krijgen?
Volgende week zal waarschijnlijk de volgende downtime wel zijn. Je hebt ieder geval sowieso nog een week.

• Fbian
Cloud schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:
Hmm. Nu weet ik het ook niet meer , het lijkt erop dat ze dus wel de ELO reset door aan het voeren zijn. :)

Goed moment om met Ranked te beginnen lijkt me. Zal nu wat vaker Ranked proberen te gaan spelen, misschien duo queue met iemand van hier. Dan is het misschien wat draaglijker en in eerste instantie niet teveel aan teamcompo denken.
Ik zou graag ook eens aan ranked will beginnen. Aangezien dit een mooi moment is.
Kan iemand mij trouwens vertellen wat precies een ELO reset is? Ik heb ook google gezocht maar het is me niet duidelijk wat het concreet inhoud. 7(8)7

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

ELO is de rating die door matchmaking wordt gebruikt om zo gebalanceerd mogelijke teams te maken in ranked games. Sommige mensen menen dat je aan deze rating kunt zien hoe goed iemand is. Tot op zekere hoogte is dat ook zo, maar het is zeker geen garantie.
Door games tegen sterkere tegenstanders te winnen, stijg je meer in rating (ELO) dan tegen 'gelijke' tegenstanders.

Een ELO reset is niets meer dan iedereen weer op dezelfde ELO plaatsen.
Of dat nu 1100, 1300 of 1500 is, maakt niet uit. Iedereen begint weer op gelijke hoogte. Ik weet overigens niet wat die hoogte is. :P

Dividend for Starters

• Intruder
Door ranked games te spelen krijg je ELO. En zo werk je je op naar een plaats hoog of laag in de LoL ladders, Riot heeft alleen gezegd iedereen weer naar je begin punt te brengen, dus dat iedereen weer opnieuw moet beginnen.

Ze hebben laatst alleen aangekondigd dat dit niet gaat gebeuren. Iedereen word alleen dichter bij het beginpunt (1200) gehaald. Stel je hebt 1700 ELO dan word je ongeveer 1500 na de "Soft Reset" en stel je bent 800, dan zul je na deze soft reset ongeveer 100 zijn.

Iemand correct me if im wrong. Maar ik geloof dat riot het zo in gedachten had.

• Vicarious
Nou als je ranked speelt krijg je aan de hand van je resultaten een ELO. Hoe meer je wint, hoe hoger je ELO. Een ELO reset houdt in dit geval (Riot heeft een soft reset aangekondigd) dat je ELO gereset wordt richting de 1200. Bijvoorbeeld zo:

800 -> 1000
900 - > 1050
1000 -> 1100
1100 -> 1150
1200 -> 1200
1300 -> 1250
.....
2000 -> 1600
...
etc.
etc.

Verwijderd

of om gewoon de tekst van een Red aan te halen:

As we enter Preseason Two, we will be performing a graduated reset of the League of Legends ladder based on player performance in Ladder Season One. The vast majority of players (97%) will have their Elo reset to between 1100 and 1300 rating, with top and bottom performers falling anywhere between 906 and 1490 rating. Ladder gains made during Preseason Two will carry over into Season Two once it begins.

• Fbian
Ah oke thnx ik begrijp het geloof ik! Het wordt als input voor de matching gebruikt en het duidt een status aan right?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Klopt, het is een score waarmee je onderlinge prestaties (tot op zekere hoogte) kunt vergelijken. :) In het in-game GoT kanaal binnenkort maar eens vragen voor een duo queue.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Kan je de update ook ergens anders downloaden, bij mij gaat die auto-updater maar 92kbs/sec terwijl ik op een lijn van 60mbit zit :X.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Helaas niet, ongetwijfeld zijn vele (tien- of honderd-)duizenden tegelijkertijd met jou de update aan het downloaden. Komt nog bij dat hij vrij fors is, want bij mij ging het downloaden hard maar is hij toch wel een half uur bezig geweest in totaal.

• Intruder
Misschien een goede tip die voor mij hielp, heb gisteren de patch al via de amerikaanse servers gedownload dus ik had net niks via de EU, omdat de patch al in de files stond. Dus als je hem even switchet naar US, daar de patch download en dan weer overgaat naar EU.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 21:08
Misschien is dit eerder gevraagd, maar: Heeft dit spel een fatsoenlijke singleplayer-modus? Uitgebreid, simpel of helemaal geen? Ben van plan misschien dit spel eens te checken, en ik wil even op mijn gemak kunnen uitvinden hoe het werkt en wat mijn speelstijl wordt.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Je hebt sowieso eerst de tutorial, daarna kan je altijd een custom game starten met 9 bot's + jezelf :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.