[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
-Mike- schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:03:
[...]

Komt door duoq'ers, normaal gesproken verlies je dan ook maar 4 a 5 elo.
Nee hoor, de volle pot van 12.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
speedzor schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Nee hoor, de volle pot van 12.
dit^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
gaat wel lekker met de laatste ronde van de finale, klapt er een paar keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
De servers liggen blijkbaar plat, lekker weer van die Duitsers :P.

Voor wie nog geïnteresseerd is in DotA2, er is nu een stream bezig van schijnbaar de finale op Gamescom:
http://www.own3d.tv/live/...mescom_English_Commentary

Zo op het eerste gezicht vind het persoonlijk wel érg veel lijken op DotA 1 (en HoN).
En er zijn ook weer heroes die je zelf met zijn vijven niet dood kan krijgen >,<.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
Nu opnieuw server plat. Was al 44 minuten bezig en CLG deed het beter maar het was vrij spannend. Moet echt hatelijk zijn als je daar zit als gamer helemaal in de zone en dan BAM server plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
[b][message=36619311,noline]
y
.
En er zijn ook weer heroes die je zelf met zijn vijven niet dood kan krijgen >,<.
Blijkbaar zelf nooit het spel gespeeld als je zoiets zegt.

Ik was vrijdag op gamescom met dotalicious, onze booth was echt middenin de ESL main stage en de minor viewing area, veel mensen om naar LoL te kijken , verdorie ze maakten veel lawaai :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Alibambam schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:54:
[...]

Blijkbaar zelf nooit het spel gespeeld als je zoiets zegt.
Dat zeggen ze op de stream, dat verzin ik zelf niet...

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Thormodo schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:59:
[...]
Dat zeggen ze op de stream, dat verzin ik zelf niet...
Dota is gewoon goed gebalanceerd. Alleen als iemand veel kills en creeps krijgt, dan wordt het erg lastig om die te killen. Logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4atTi.png
Wehehehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Hu9o

Schokkend

lol

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Rub3s schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:07:
[...]

Dota is gewoon goed gebalanceerd. Alleen als iemand veel kills en creeps krijgt, dan wordt het erg lastig om die te killen. Logisch toch?
Hoe fed je ook bent 1vs5 vrij eenvoudig kunnen overleven is gewoon krom naar mijn mening. Zeker aangezien sommige heroes teleport en combat stealth hebben. Niks "logisch" aan. En DotA 2 wordt dus weer gebalanceerd rond die extreem sterke end-game heroes. Ik ben daar persoonlijk tegen, jij blijkbaar niet.

Maar goed dit is een League of Legends topic.

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

5vs 1?? ik neem aan 1 vs 5.. anyhow.. dit komt bijna nooit voor en als het voorkomt is het in 99% van de gevallen zo dat de 5 die sterven reeds voorbewerkt zijn door de 4 medespelers...

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Alibambam schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:54:
[...]veel mensen om naar LoL te kijken , verdorie ze maakten veel lawaai :)
En niet alleen lawaai... Was vandaag bij gamescom, Loop de hal van league of legends in, en zie daar een riot medewerker <letterlijk> besprongen worden voor nasus skin codes, die gozer stond gewoon strak tegen de muur, met een niet al te fijne gezichts uitdrukking, stonden minstens 30 man tegen hem op te drukken :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:30
Ik zou daar zelf niet eens bij willen staan en zou die skin dan maar gewoon laten gaan, als ik hem graag wil hebben koop ik hem dan wel.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

die kan je dus niet kopen,.... het is een "reward" voor het ontmoeten van echte rioters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet waar, je kan kon hem ook kopen in de shop.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Thormodo schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:51:
[...]

Hoe fed je ook bent 1vs5 vrij eenvoudig kunnen overleven is gewoon krom naar mijn mening. Zeker aangezien sommige heroes teleport en combat stealth hebben. Niks "logisch" aan. En DotA 2 wordt dus weer gebalanceerd rond die extreem sterke end-game heroes. Ik ben daar persoonlijk tegen, jij blijkbaar niet.

Maar goed dit is een League of Legends topic.
Dat was bij een potje die al vrijwel over was. En dan kan je als carrier van het winnende team flink tekeer gaan. Dota2 wordt trouwens niet specifiek gebalanceerd rond die lategame heroes. Het wordt gewoon gebalanceerd en dan krijg je early game heroes en late game heroes. Er waren trouwens veel potje zonder die keiharde carriers, ze waren dus niet bij elke strategie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:42:
Niet waar, je kan kon hem ook kopen in de shop.
Idd ^^

Dan maar ook direct gedaan.

Nogmaals voor de mensen die het niet gezien hebben :

Riot Singed skin wordt beschikbaar in de shop 26->28 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Irelia blijft heerlijk, ik heb ook voor mezelf een build die prachtig werkt. Irelia is overigens een uitstekende keuze voor Solo Top, ik jungle welhaast nooit met haar, omdat ze naar mijn gevoel beter tot haar recht komt in een lane. Daarnaast kan ze ook heel goed ganks overleven, dankzij haar passive. Sta je echter 1v2 top, speel dan wat defensiever en gebruik je Bladesurge om last hits te krijgen.

Je kan naar mijn idee met 2 builds Irelia spelen qua Masteries: 0/21/9 (deze is vooral voor defensief spelen en maakt je in het begin een stuk tankier) of 0/09/21 (deze build geeft je meer andere nuttige stats zoals movespeed, CDR, en regen stats). Een jungle build zal ik later even kort benoemen.

Voor runes, beetje standaard eigenlijk:

Red - Armor Pen
Yellow - Armor/level of Dodge
Blue - MR/level of CDR
Quint - Movespeed of Armor Pen

Skill build: R > W > Q > E

Core Items: Merc Threads, Triforce, Guardian Angel.

Begin met Q als eerste, max daarna W en op level 4 neem je 1 puntje in E voor de stun. Neem altijd je R wanneer je kan. Vervolgens max je Bladesurge en als laatste Equilibrium Strike.

Reden voor deze build: Geeft haar veel mobiliteit, attack speed schaalt met W, haar skills zijn spambaar dus veel Sheen Procs, een on hit slow samen met haar Q en E geeft haar veel en krachtige CC, wat extra damage, erxtra HP icm met GA maakt je vrij tanky. Irelia heeft verassend veel burst en kan verassend veel damage hebben met deze build, mede dankzij haar passive.

Bladesurge heeft niet echt de meest spectaculaire range voor een gap closer, maar als hij maxed out is, met een beetje CDR zit je tegen een CD van +/- 3s. Het is tevens een geweldige skill voor laning/last hitting. Wanneer Bladesurge een killing blow is, reset de cooldown en krijg je 50% van de manacost terug. Dit maakt Irelia zo'n goede laner, want met een beetje oefening, kan je -alles- last hitten. 2 tips: range minions 1 hit van een tower -> Bladesurge en melee minions 2 hits -> Bladesurge. Dit geld al vanaf 1 punt in Bladesurge.

Equilibrium Strike stunned of slowed. Als jouw health percentage hoger is dan dat van jouw tegenstander, dan zal hij slowen, is jouw percentage lager, dan is het een stun. Bedenk dit voor je iemand target met deze skill.

je W skill is de reden dat je niet veel damage items nodig hebt, op level 5 doet hij 75 true damage (armor/mr hebben hier geen invloed op), samen met je gewone attacks kan je makkelijk 200 damage per hit doen, en dat relatief vroeg in de game. Daarnast heal je 26hp per hit op level 5, dus een beetje attackspeed is dan zeer wenselijk, maar ook voor de active zelf.

Je R skill lekker spammen. Je geneest 10% van de damage die je doet vs minions en 25% vs champions. Hierdoor kan je na level 6 bijna oneindig in een lane blijven en al helemaal icm je W. Op level 2 van deze skill, kan je creepwaves clearen en zal de CD rond de 35-40s, elke 2e wave dus. Deze skill zorgt er ook voor, dat je in teamfights ineens een stuk tankier word, omdat je relatief veel kan healen. Ze zult wel moeten oefenen met deze skill, je kan namelijk lopen terwijl je deze skill cast. Wanneer je op R drukt, activeer je je 4 blades, druk je weer op R, word er een Blade geschoten in de richting van je cursor. Dat betekend dat je dus kan blijven rightclicken om te bewegen, en tegelijkertijd je blades kan lanceren. Deze skill schaalt van zowel AD als AP. Echter, Om veel AD (of zelfs AP) te stacken, is niet aan te raden. De skill is vanzichzelf al heel sterk/bruikbaar.

Qua lanen, solo top, 1v1 kan je aggresiever zijn, 1v2, defensief, gebruik je Bladesurge veel om te last hitten. Bij voorkeur begin ik met een Doran's Shield. Op level 1 zit je toch al met 330 ms (zonder MS quints) of 345 (met MS quints), dus mobiliteit zal niet echt een issue zijn, zorg echter dat je NOOIT overextend, zeker als een van je tegenstanders een goede slow (of zelfs stun) heeft. Je mag dan wel een goede passive hebben, maar met wat burst overleef je dit gewoon niet. Gaat het niet zo heel goed in je lane, kan je een Philstone aanschaffen. Veel mensen beginnen met een Sheen wanneer ze Triforce bouwen, voor Irelia begin ik liever met een Phage. Je krijgt al veel bonus damage door je W, maar op laag level zijn je skills minder spambaar. Phage geeft je damage, HP en een slow. naar mijn gevoel veel beter voor early game. Probeer tevens niet te hard op de toren van je tegenstanders te pushen, je wilt lang blijven lanen, zodat je een lekkere CS kan halen, en dus meteen kan beginnen aan je duurste item.

Midgame: ganken! Haar gank potentieel is erg groot, zeker als je je Triforce afhebt: Bladesurge -> Tri Proc. Wacht heel even en activeer je W voor een tweede Tri Proc. Je tegenstander is nu geslowed door je surge, hopelijk doot je Tri ook een paar slows procen en je W doet lekker True damage nu. Als laatste doe je dan je E voor een gegarandeerde slow + Tri Proc en daarna kan je weer terug naar je Q voor nog een slow. Het hoeft natuurlijk niet altijd precies getimed te worden voor je Tri Procs, maar hiermee maximaliseer je wel je ptotentieel. Helaas heeft Irelia geen enkele skill die haar attack animation reset (zoals Nasus of Trundle's Q), dus houd daar rekening mee.

Late game, push veel, gebruik je R om creepwaves snel te clearen wanneer je bij een tower staat om zo snel mogelijk dat ding neer te krijgen. Nadeel: je W doet niets extra's tegen torens, bewaar hem dan ook tot wanneer je hem echt nodig hebt. Mocht het heel goed zijn gegaan, kun je je enkele luxe items veroorloven. Voor een meer tanky build: Warmogs + FoN. FoN is heerlijk voor je mobiliteit, en Warmogs omdat je met FoN en GA je MR en Armor rond de 65% reduction zit, diminishing returns slaan nu wat harder toe, dus puur HP is dan een fijne keuze. Je kan zo laat zeker je Mog's nog snel vullen.

Wil je wat offensiever spelen, items die attack speed geven voeren de boventoon voor mij persoonlijk. Zelf zou ik graag dan een Youmoo's aanschaffen: Armorpen, Crit Strike, CDR en een active die je movespeed en attack speed geeft? Ja graag! Ook Black Cleaver vind ik wel een leuke keuze, geeft ook attack speed, goed wat damage en dr proc helpt je auto attacks, maar ook je ultimate (aangezien deze physical damage doet), meer damage betekend meer healen van je ult. Deze schaalt ook met AD dus alle beetjes helpen.

Tijdens teamfights heb je 1 belangrijke taak: je bent -de- anti carry bij uitstek. Zet je R aan, gebruik je Bladesurge en Stun om bij de carry te komen en maak hem af. Dankzij je passive en Merc's zal je nooit lang geCC'd zijn en toch je werk kunnen doen. Dankzij je R kan je veel HP terugwinnen en is ook prima terwijl je iemand chased om die laatste hit mee te krijgen. Dit is ook de reden dat je wat meer op MR focused, omdat de meeste burst die je ontvangt, magical damage zal zijn.

Even een korte jungle toelichting, persoonlijk ben ik er niet echt een fan van, omdat je dan je Triforce uitstelt, en je deze echt ASAP wilt bouwen. Neemt niet weg dat Irelia nog altijd een goede jungler is met een vrij sterk gangpotentieel. Je eerste item is dan ook een Wriggle's en dan pas je Triforce. Voor junglen begin je overigens wel met je W als eerste skill, maar de skill build ziet er wel hetzelfde uit als je lane build. Q + E + Red buff = in principe een gegarandeerde kill. Echter, jungle alleen als niemand anders dit doet, en je wel een sterke solotop kandidaat in je team hebt. Je runes zien er hetzelfde uit, je masteries iets anders:

1/8/21 voor mijn persoonlijke mobiliteits build, of anders 1/19/10 om toch de increased buff duration uit Utility te halen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf ineens een irelia guide:') Wil ik wel gaan proberen, maar eerst ezreal =)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Leuke guide Nazanir :) Ik speel Irelia zelf praktisch 100% volgens die build; heb hier en daar wat delen opgepakt van andere guides. Speel haar wel met 0/9/21 omdat ik echt van die utility page houdt.

Wat vind je van Wit's End op haar in de lategame? AS + flinke MR als je aan het hakken bent. Laatst voor het eerst eens geprobeerd en dat beviel erg goed. Kon praktisch de gehele teamfight er midden in staan en uiteindelijk nog weglopen met 25% hp.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
@nazanir: Mooi verhaal weer, komt overeen met hoe ik Irelia speel. Mijn persoonlijke build:
- Start met regrowth pendant
- Bij recall zorgen voor minimaal Philo Stone en lvl1 boots
- Heart of Gold
- Tri-force (ook startend met phage, na phage maak ik eerst mn merc treads af)
- Heart of Gold naar Raduins Omen
- Een dik Magic Resist item
- Situational (meestal Philo Stone uppen naar Shurelia en dan nog een offensive item)

Reden voor deze build:
- Regen early game is erg handig in de lane. Icm je W-skill die je als eerste maxt hoef je haast nooit te recallen, zeker niet als je lvl 6 bent
- Zowel Philo Stone als HoG zorgen dat je zelfs als je niet ideaal kan farmen sowieso een constante gold flow hebt. Bovendien zorgen ze voor extra tankyness + regen en zijn ze voor Irelia prima uit te bouwen naar hele nuttige endgame items. Raduins Omen is ideaal voor Irelia want extra slow proc en nog AoE ook. Shurelia's is leuk als speedboost als je aan het escapen of chasen bent.
- Triforce is duidelijk op Irelia, altijd bouwen
- Daarna tanky want je hebt zat damage. Wits end is ook een prima item overigens.

Ook ik doe de 0/9/21 masteries met armorpen marks en quints, flat armor seals en magicres/lvl glyphs.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:33:
Leuke guide Nazanir :) Ik speel Irelia zelf praktisch 100% volgens die build; heb hier en daar wat delen opgepakt van andere guides. Speel haar wel met 0/9/21 omdat ik echt van die utility page houdt.

Wat vind je van Wit's End op haar in de lategame? AS + flinke MR als je aan het hakken bent. Laatst voor het eerst eens geprobeerd en dat beviel erg goed. Kon praktisch de gehele teamfight er midden in staan en uiteindelijk nog weglopen met 25% hp.
Wit's End kan je beter vervangen door een AS item in mijn optiek, zoals Stark's of zelfs SotD. De reden hiervoor, is de active op je W die je 75 True damage per hit geeft. Je krijgt veel meer damage uit je W skill, dan je gaat krijgen uit de armor pen die je Wit's End geeft. Daarnaast heeft AS ook een gunstig effect op de passive van je W, meer hits is meer zelfheal.

[Edit]@ajtweak: Ik doe dit wel vaker, in de eerdere delen van het LoL topic, kune je vele guides vinden voor vele champions van mijn, o.a. ook voor Ezreal.

[ Voor 7% gewijzigd door Nazanir op 22-08-2011 09:40 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir, je weet dat Wits end dikke attack speed geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wit's End geeft inderdaad +40% AS, een van de hoogste in de game. Geeft +30 MR en per hit gaat je MR met +5 omhoog tot max +20. Elke hit dealt een bonus 42 dmg.

Ik vind het wel een lekker item, maar SotD kan ook heel goed werken als je voldoende AS hebt inderdaad :)

Mijn build begint ook exact als:
- Start met regrowth pendant
- Bij recall zorgen voor minimaal Philo Stone en lvl1 boots
- Heart of Gold
- Tri-force (ook startend met phage, na phage maak ik eerst mn merc treads af)
Daarna varieer ik afhankelijk van wat nodig is :) Meestal ook een GA als het enigszins kan.

[ Voor 41% gewijzigd door Cloud op 22-08-2011 09:54 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
My bad, ik was met Wit's End in de war met Last Whisper. Wit's End is inderdaad een goede keuze voor Irelia.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:50:
Wit's End geeft inderdaad +40% AS, een van de hoogste in de game. Geeft +30 MR en per hit gaat je MR met +5 omhoog tot max +20. Elke hit dealt een bonus 42 dmg.

Ik vind het wel een lekker item, maar SotD kan ook heel goed werken als je voldoende AS hebt inderdaad :)

Mijn build begint ook exact als:

[...]

Daarna varieer ik afhankelijk van wat nodig is :) Meestal ook een GA als het enigszins kan.
SotD geeft net zoveel attack speed maar is beter tegen physical characters met veel dodge (udyr, jax). Voor mij een puur situationeel item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik bouw zelden Guardian Angel eerlijk gezegd, met name omdat ik hem heel erg niet-kosteneffectief vind. Die revive passive heb je 9 van de 10x niks aan. Als je een teamfight al verloren hebt en doodgaat blijven ze gewoon bij je campen om je in 2 sec. voor de tweede keer neer te bursten, en als je een teamfight al aan het winnen bent is die GA alleen maar een win-more item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hij is wel erg duur ja, misschien kan ik dan beter gewoon de HoG omzetten in Randuins en verder gaan met meer MR. Zo zie je maar weer; keuzes keuzes keuzes ;)

Wat vinden jullie van de patch preview? http://euw.leagueoflegends.com/news/patch-preview-100124
Jax early game nerf vind ik terecht, hij doet gewoon teveel dmg om leuk te zijn. Kayle weet ik niet veel van, dus geen mening. De support aanpassingen zaten er aan te komen. Ben benieuwd hoe die gaan werken in de praktijk, zal wel een flinke omslag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mensen onderschatten de kracht van whits end heb ik de laatste games in de gaten. Ik speelde pas tegen een kassadin als cait en met beserkers en whits end kon hij weinig tegen me doen (met me bloodthirster). Het is imho 1 van de sterkste items in het spel en ik snap dan ook niet waarom niet meer mensen het gebruiken.

En vanavond word ik lvl 30 denk ik :) hoef nog maar klein beetje. Gisteren was een welkome afwisseling. Van de gebruikelijke sunday-losing-streak naar een sunday-winning-streak :) Iets van 12 potjes gedaan en maar 2 verloren. Dat was goed voor de IP en XP stand. Zodra ik lvl 30 ben ga ik dan eerst mijn Mastery pages op een goede volgorde zetten. Dan mijn 2 rune pages goed zetten (ik speel nu veel garen met armpen reds, mana/lvl blues en yellows en AD quints). Het werkt opzich prima, maar het zijn wasted stats. Ik ga dan 1 pagina alsvolgt maken: Armpen reds, mana/lvl yellow, flat MR blues, AD quints. Dit word dan mijn "standaard" AD page voor caitlyn en misschien de enkele keer dat ik ashe speel. En voor als ik solo top Jarvan speel. En dan 1 rune page: Armpen reds, flat armor yellows, flat MR blues, armpen quints. Dit word mijn page voor Jungle Jarvan, Garen en Wukong. En Udyr zodra ik die heb. En misschien ook wel Irelia. En daarna word het sparen voor nieuwe pagina's en runes voor Kayle/Janna/Nidalee :) Dus uhm, ik ben ergens in 2013 klaar :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:02:
Wat vinden jullie van de patch preview? http://euw.leagueoflegends.com/news/patch-preview-100124
Jax early game nerf vind ik terecht, hij doet gewoon teveel dmg om leuk te zijn. Kayle weet ik niet veel van, dus geen mening. De support aanpassingen zaten er aan te komen. Ben benieuwd hoe die gaan werken in de praktijk, zal wel een flinke omslag worden.
Dus jax wordt opnieuw aangepast ? Volgende patch dan weer een buff ? :)

Ga niet in discussie gaan of dit al dan niet terecht is, maar wel opmerkelijk dat hij laatste tijd telkens opgenomen wordt.

En waar zijn die lichte orianna nerfs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ja, maar alleen zijn early game dus. De base dmg van die jump en empower worden iets naar beneden aangepast (maar volgens mij de ratio's weer iets omhoog). Het blijkt een lastige champion om te balanceren blijkt wel weer. Maar deze nerf is (vind ik!) wel wat terecht, aangezien hij op de meeste tegenstanders zo'n 33% hp pakt met die combinatie.

Orianna is niet over gesproken maar dit is dan ook de patch preview waarin ze nooit alles behandelen, alleen maar de highlights. Misschien dat die er wel zijn, maar dat zien we dan wel in de release notes.

@hieronder: Dat is inderdaad waar. Het is meer het feit dat die GA zo ontmoedigend werkt, dan dat je telkens gered wordt door de passive.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 22-08-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
GA is meer een soort van "mindfuck" item. Irelia heeft 2 manieren om HP terug te krijgen, is vrij tanky en erg mobiel. De reden dat je GA neemt, naast de mooie mix van MR en armor, is om mensen je minder snel aan te laten vallen. Ze denken, oh als we nu al onze CC gebruiken om Irelia te stoppen, kunnen we niets meer tegen de rest van haar team doen. Vaak kun je hierdoor stiekum makkelijker bij de carry komen. Maar ook in 1v1 of 1v2 situaties, zullen mensen wat minder happig zijn om het gevecht aan te gaan met jou, omdat ze veel meer hun best moeten doen jou neer te krijgen. Het werkt ontmoedigend zeg maar. En eerlijk is eerlijk, GA heeft me een paar keer laten ontsnappen, waar ik anders gewoon dood was geweest.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Ik vind eigenlijk dat de health waarmee je respawned met GA niet een vaste 750 HP (of iets in die richting) moet zijn, maar het zou moeten schalen met je level, of met je max hp? Want als je endgame terugkomt met 750 HP dan ga je soms weer neer met 1 of 2 skills :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het grappig is, dat was ook zo. Je spawnde dan ook met 40% HP en MP. Echter, omdat de meta draaide om tanky DPS en iedereen Sunfires stackte en GA's rushte als eerste item, zijn die items respectievelijk generfed. De waarden van GA mogen inderdaad wel iets omhoog, zonder hem te sterk te maken. Rond de 25-30% lijkt me persoonlijk wel genoeg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:31:
GA is meer een soort van "mindfuck" item. Irelia heeft 2 manieren om HP terug te krijgen, is vrij tanky en erg mobiel. De reden dat je GA neemt, naast de mooie mix van MR en armor, is om mensen je minder snel aan te laten vallen. Ze denken, oh als we nu al onze CC gebruiken om Irelia te stoppen, kunnen we niets meer tegen de rest van haar team doen. Vaak kun je hierdoor stiekum makkelijker bij de carry komen. Maar ook in 1v1 of 1v2 situaties, zullen mensen wat minder happig zijn om het gevecht aan te gaan met jou, omdat ze veel meer hun best moeten doen jou neer te krijgen. Het werkt ontmoedigend zeg maar. En eerlijk is eerlijk, GA heeft me een paar keer laten ontsnappen, waar ik anders gewoon dood was geweest.
Die HP krijg je nooit terug als je maar met 750 health begint. Lategame is dat gewoon erg weinig. Bovendien heb je geen hele snelle lifesteal en ook niet echt een escape. Kijk als je nou shaco of akali bent is het een ander verhaal, dan kun je in stealth mode gaan zodra je revivet en kun je nog wegkomen. Of warwick die met 1x Q eventjes 500 health ofzo erbij healt (mits spirit visage). Of morde met zijn shield die na een GA revive nog ff 2 kills kan meepakken :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 22-08-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik vind een orianna nerf overbodig, dan word brand de volgende Fotm. Orianna's dmg is echt lager dan die van brand/annie

Ik vind de dmg die een solo lane caster doet eigenlijk altijd belachelijk hoog.
Rond lvl 9 kan annie/brand/orianna bot lane maklijk 1 shotten zonder ulti te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even over te jumpen naar iets anders, de finale IEM. HotShotGG op Cho, bouwde geen enkele AP item volgens mij? Maar ging voor attackspeed/tanky icm red buff. Best briljant, maakt hem meer een tank! Meer slow, land je skillshots makkelijker etc.

Nidalee werd hard outfarmed, maar vond dat TSM van die grove fouten maakte. Het moment toen ze mid rushte en een paar kills oppakte, deed CLG exact hetzelfde en TSM reageerde er zo dom op..

Waar het helemaal afgelopen was, toen TSM mid ging rushen omdat ze nocturne bij de Blue Golem zagen :') Wat een faal! Maar goed, dit zijn pros :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
AP op cho is toch altijd al slecht geweest?

Toevallig gister was ik amumu(full tank) en had een AP cho in het team. Mijn total dmg was het dubbele als die van cho. Cdr>AP op bijna elke tank. Behalve singed/shen door hun passives.

Edit: RoA is toch voor extra lane dominance? 60/80 AP met zijn scaling is al snel weg te cijferen. Cdr is meer AoE silence+knockups. Mag pen verhoogd zijn dmg beter.

[ Voor 26% gewijzigd door Baristo op 22-08-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee okay, maar normaal een Rod of Ages op z'n minst toch? Maar hij buildde iig attackspeed ook, dat met name vond ik apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:33:
Maar hij buildde iig attackspeed ook, dat met name vond ik apart.
Ivm vorpal spikes (e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Juist. Met AS op een chogath doe je massive damage in teamfights met vorpal spikes aan. dat onderschatten veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Baristo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:16:
Ik vind een orianna nerf overbodig, dan word brand de volgende Fotm. Orianna's dmg is echt lager dan die van brand/annie

Ik vind de dmg die een solo lane caster doet eigenlijk altijd belachelijk hoog.
Rond lvl 9 kan annie/brand/orianna bot lane maklijk 1 shotten zonder ulti te gebruiken.
Ik kan de Orianna nerfs ook echt niet waarderen. Echt heel veel damage deed ze al niet, haar skills waren vooral als support bedoeld (shield, movespeed buff/debuff, armor/mr buff en een displacement ult), maar ze was nooit echt een dreiging. Daarnaast is ze een gigantische manahog, dus in het begin zal ze echt niet haar skills constant lopen spammen. Erg jammer dat zo'n weinig gebruikte champ, zo aangepakt word.

Persoonlijk is Orianna nog altijd mijn favo support, omdat ze zo leuk is om te spelen, maar dat word snel minder op deze manier.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Is er al iets bekend over de nerfs dan? :) Op zich is het gigantische range van haar het grootste probleem (maar dat is nu net wat haar uniek maakt). Ze kan op mid zo hard zonen, zeker tegen andere squichy AP carries. Ik heb mid vs Orianna nooit echt als leuk ervaren :P Dit weekend werd Orianna ook praktisch altijd geband óf gekozen, dat zal ook ongetwijfeld een reden hebben. Wel gaaf om Urgot trouwens te zien in dit soort toernooien, weer eens wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:34:
Is er al iets bekend over de nerfs dan? :) Op zich is het gigantische range van haar het grootste probleem (maar dat is nu net wat haar uniek maakt). Ze kan op mid zo hard zonen, zeker tegen andere squichy AP carries. Ik heb mid vs Orianna nooit echt als leuk ervaren :P Dit weekend werd Orianna ook praktisch altijd geband óf gekozen, dat zal ook ongetwijfeld een reden hebben. Wel gaaf om Urgot trouwens te zien in dit soort toernooien, weer eens wat anders :)
Tegelijk heb ik van alle gekozen Orianna's geen enkele gezien die wereldschokkend bezig was.
Ze is vervelend om tegen te lanen maar tegelijk ook niet het einde van de wereld.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Wat zijn in jullie ogen eigenlijk de beste hero's op twisted treeline.
Akali doet het eigenlijk altijd goed daar, maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MazeMouse schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:45:
[...]

Tegelijk heb ik van alle gekozen Orianna's geen enkele gezien die wereldschokkend bezig was.
Ze is vervelend om tegen te lanen maar tegelijk ook niet het einde van de wereld.
Ik heb de games waarin ze wel gekozen werd helaas allemaal gemist, misschien dat ik er nog een paar terug ga kijken. Maar dit pikte ik gister tijdens de praatjes bij finale en de 3rd place matches op. :)
arcanis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:48:
Elementz heeft er in elk geval een tier list van gemaakt (al is ie wat ouder): http://rog.clgaming.net/tier-lists/54-threes/latest. Zelf heb ik bar weinig ervaring op TT en die ervaring is zeker een jaar oud :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 22-08-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetgeen ze in mijn ogen moeten doen met orianna is de ratios aanpassen een beetje. Haar 4 skills + passive scalen allemaal met ap, en dat is voor een support (zoals ze vaak gezien wordt) toch een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
orianna is nochtans een standaardban in high en mid elo.
Alhoewel ik haar zelf niet ban omdat er betere alternatieven zijn, is ze samen met annie toch de meest hatelijke AP carry die ik in mid kan tegenkomen.
Haar damage is wel degelijk heel sterk, en die bal zorgt ervoor dat je zelf redelijk veilig zit. Buiten dat heeft ze ook een gamechanging ulti, een schild, buff, slow, speedboost,...
Ze mag wat generfed worden, maar dan vooral op de ratios. Als je ze support wilt spelen dan ga je toch geen bergen AP stacken

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
arcanis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:48:
Champions met hoge mobiliteit en/of Flash/Dash like skills of tank-dps champions. Deze zijn in staat teamfights in hun voordeel te beslechten. Mundo is zo bijv een geweldig voorbeeld, snel, tanky en heeft zelfs wat CC en anti CC.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik heb deze week heel veel slechte orianna's gezien. Ze is zeker niet OP.

De range is hetzelfde als de meeste andere skills. Je kan dan de ball laten liggen, en dan weer bewegen, maar je range blijft hetzelfde. Brand/annie/malz kunnen 100% hp instagibben vanaf lvl 6, orianna kan dat niet.
Zij moet eerst +-30% hp er af snoepen voordat ze voor een kill kan gaan.

Orianna is goed in solo quee, omdat je noobs kan redden, goede poke hebt en moeilijk mid kan verliezen. Als AP carry zijn brand/annie/ryze toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Blij dat CLG gewonnen heeft, gun het die arrogante kloot van een Reginald dus echt niet, is nog te beroerd om zijn tweede plaats certificaat fatsoenlijk vast te houden.

[ Voor 36% gewijzigd door Fanatic_FS op 22-08-2011 15:04 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Fanatic_FS schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
Blij dat CLG gewonnen heeft, gun het die arrogante kloot van een Reginald dus echt niet, is nog te beroerd om zijn tweede plaats certificaat fatsoenlijk vast te houden.
Je kan het als arrogantie zien, maar ook als teleurstelling. Ik vind het wel grappige gasten van TSM, ook Reginald. Beetje branie brengt wat leven in de brouwerij zullen we maar zeggen ;) Moet zeggen dat ik het CLG ook niet misgunde, die zijn de laatste tijd erg goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vind het ook niet zo erg, zolang ze maar netjes/vriendelijk tegen elkaar blijven. :) Gunde het CLG ook wel, voor wat ik van ze gezien heb deden ze het echt goed. Veel beter als op Dreamhack. Zelf was ik voor Fnatic (sowieso eu), jammer dat ze niet gewonnen hebben, maar alsnog wel goed gedaan met de derde plaats. CLG was dit toernooi echt de betere partij vond ik.

Wat vinden jullie van Dominion? Voor wat ik van de livestream gezien heb lijkt het mij echt heel veel actie! Prachtig voor even tussendoor, als ik geen tijd heb voor een potje Summoner's Rift. Alles lijkt echt goed uitgedacht, zoals meer gold bij de start, meteen level 3, en al die kleine buffs. Je had gewoon vanaf het eerste moment meteen actie en dat houdt niet op voor zo'n 20 minuten lang. Niets saai farmen, maar keihard werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:37:
Vind het ook niet zo erg, zolang ze maar netjes/vriendelijk tegen elkaar blijven. :) Gunde het CLG ook wel, voor wat ik van ze gezien heb deden ze het echt goed. Veel beter als op Dreamhack. Zelf was ik voor Fnatic (sowieso eu), jammer dat ze niet gewonnen hebben, maar alsnog wel goed gedaan met de derde plaats. CLG was dit toernooi echt de betere partij vond ik.

Wat vinden jullie van Dominion? Voor wat ik van de livestream gezien heb lijkt het mij echt heel veel actie! Prachtig voor even tussendoor, als ik geen tijd heb voor een potje Summoner's Rift. Alles lijkt echt goed uitgedacht, zoals meer gold bij de start, meteen level 3, en al die kleine buffs. Je had gewoon vanaf het eerste moment meteen actie en dat houdt niet op voor zo'n 20 minuten lang. Niets saai farmen, maar keihard werken :)
Ik heb dezelfde mening als jij over Dominion. Leuke afwisseling en vooral voor de fun, minder competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:04
Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:37:

Idd, maar ik denk dat ik wel dat ik summoner's rift vaker ga spelen dan dominion. Wat me wel leuk lijkt is All Random Dominion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Mmmm All Random Dominion staat naar mijn idee garant voor heel veel spelplezier. Helemaal als de DM mode van DotA overgenomen zou worden: Als je dood gaat krijg je een andere nog beschikbare champion (die dus door niemand nog gespeeld is), je houdt dezelfde items/level en je kan nieuwe skills toebedelen voor je nieuwe champion. Maar dat is wellicht dromen over toekomst muziek.

Maar dingen als MirrorMatch zou ik toch graag geimplementeerd zien. Maar goed, ik dwaal wat af.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Fanatic_FS schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
Arrogante kloot :') Reginald heeft op dag 2 bijna 5 uur handtekeningen/foto's gemaakt met fans. Die jongen baalt gewoon dat ze verloren hebben maar drijft het niet door zich vervelend te gedragen tegen CLG.

Maar oké certificaat niet goed vasthouden = arrogant, duidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 22-08-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het enige waar ik me zorgen om maak in Dominion is de chaos die ik in alle streams zie. Er zit niet echt gestructureerde teamplay in, maar dit kan natuurlijk ook aan de spelers zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Knallen geblazen dus op Dominion:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat het ook wel een groot deel chaos zal blijven, omdat je constant aangevallen kan worden. Er is wat dat betreft vrij weinig veiligheid. In een van de interviews met het Dominion team, zei iemand ook dat ze de speeltijd bewust naar max. 25 minuten gehaald hebben, omdat spelers het anders te veel drukte voor een te lange tijd vonden. Ik denk ook dat je Dominion moet zien als een mid-game teamfight dat een hele match lang duurt. Kan me wel voorstellen dat dat wat uitputtend werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik denk dat het echt tactische er nu ook nog niet in zit omdat mensen nog aan het leren zijn hoe de game-mode werkt. Voor mijn gevoel zal Dominion het domein worden van "Tanky/Mobility" Je moet je snel kunnen verplaatsen en/of de damage die je tegenkomt goed kunnen overleven.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:50:
Orianna is goed in solo quee, omdat je noobs kan redden, goede poke hebt en moeilijk mid kan verliezen. Als AP carry zijn brand/annie/ryze toch beter.
Ryze? Seriously bro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryze is best ernstig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Dan is Ali ook een AP Carry :+

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ryze is een mana carry! :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

-Mike- schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Arrogante kloot :') Reginald heeft op dag 2 bijna 5 uur handtekeningen/foto's gemaakt met fans. Die jongen baalt gewoon dat ze verloren hebben maar drijft het niet door zich vervelend te gedragen tegen CLG.

Maar oké certificaat niet goed vasthouden = arrogant, duidelijk.
Die foto's uitdelen en handtekeningen doet die omdat het moet van sponsoren en omdat het zijn ego streelt.

Als je zijn stream wel eens bekijkt of naar zijn chat channel gaat merk je wel hoe hij neerkijkt op anderen of anderen af ligt te zeiken (Guardsman Bob trash noemen).

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ryze #1

Beste dps mage uit de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

Die foto's uitdelen en handtekeningen doet die omdat het moet van sponsoren en omdat het zijn ego streelt.

Als je zijn stream wel eens bekijkt of naar zijn chat channel gaat merk je wel hoe hij neerkijkt op anderen of anderen af ligt te zeiken (Guardsman Bob trash noemen).
De grap is dan ook dat Guardsman Bob ook best wel trash is. Zie die man regelmatig spelen op z'n stream, en hoewel 't zeker niet onaardig is, kan hij absoluut niet meekomen met de top.

Reginald is van wat ik van de streams heb gezien helemaal geen onaardige kerel, en kom, wie trashtalked er nu niet over z'n concurrenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo, hou op aub met die onzin uitkramen. :+
Ryze is niet slecht maar ook zeker niet het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryze is inderdaad niet eens in dezelfde league als brand / annie / malzahar. Hij is opzich aardig, maar vervult hun role net iets slechter, en heeft dan ook geen hard stun (shackle is leuk, maar toch net minderwaardig). Ook z'n damage output snowballed niet net zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy

MetricCandy

MetricCandy

lees wat die man zegt...

beste DPS mage... annie enzo zijn burst mages.. ;)

Denk trouwens dat cassio een betere dps mage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja DPS mage, kom, dat is niet eens iets dat echt een klasse mag heten toch? En inderdaad, op dat gebied denk ik dat cassiopeia sterker is. Die heeft naast een slow ook nog is een zinnige ulti. Zou liever cassio in m'n team hebben dan ryze, to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:50:
Als AP carry zijn brand/annie/ryze toch beter.
Het ging meer hier om. Ryze is helaas niks meer.
Een Ryze vs Annie/Brand/Ori mid verliest hij bijna altijd. (Uitgaande van equal skill.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Denk dat de betere term is: Sustained DMG Mage
Ryze, Cass, Vlad, Karthus vallen daar onder.

Daarbij komt dat Ryze veel tankier gebouwd kan worden doordat die van mana scaled.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Hoe goed is dan veigar volgens jullie. De laatste tijd speel ik vaak met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

-kardo- schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:24:
Hoe goed is dan veigar volgens jullie. De laatste tijd speel ik vaak met hem.
Veigar heeft het probleem dat hij alleen goed is als hij zijn Q flink kan farmen.
Om dat te doen moet hij dus al zijn mana gebruiken om minions te last hitten met Q, waardoor hij zijn tegenstander niet kan harrassen

Volgens dit topic: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=685784
wordt Veigar aangepast, waarschijnlijk zijn passive.

Zijn stun is best wel goed, maar Veigar zelf is erg squishy.

[ Voor 5% gewijzigd door Fanatic_FS op 22-08-2011 19:29 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Fanatic_FS schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

Ik kijk regelmatig streams van:
- Chaox
- Reginald
- Dan Dinh
- HotshotGG
- BigfatLP

MEt uitzondering van de laatste (die zegt helemaal niks en zit in zn eigen wereldje) trashtalken ze allemaal. Is ook niet zo erg, hoort er een beetje bij. Het zijn allemaal gasten met een behoorlijke ego, en eerlijk gezegd vind ik dat juist wel grappig om te zien. Guardsman Bob zit vaak oeverloos te ouwehoeren over van alles en nog wat en de helft van de keren ben ik het nog eens niet met hem eens ook. Bovendien is zijn speelniveau inderdaad een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ben het met Vicarious eens, vind het juist leuker als ze een beetje ranten tijdens het spelen. Als ik iemand zie spelen zonder commentaar en alleen maar muziek, vind ik het ook niet echt nuttig. Bij HotshotGG kan je tenminste een beetje lachen als hij zit te ragen :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Persoonlijk vind ik Saintvicious zijn stream nog het leukste, die stem van hem is echt prachtig en hij is een van de beste junglers die er zijn.

Bob is inderdaad een lager skillniveau, maar hij is dan ook een casual speler vergeleken met de pro's die wat spelen en ook daadwerkelijk tournooien doen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind Bob op zich heel leuk om naar te kijken, ben zelf ook niet zo van die rage. Nu kan ik HSGG en Chaox nog wel waarderen, maar Rainman is soms echt gewoon te dom.

Bob is absoluut niet de beste speler maar heeft dat ook nooit van zichzelf gezegd. Iedereen weet het, want anders zat hij wel in een top team toch? :) Toch heeft hij voor mij en voor 9 van de 10 spelers in dit topic genoeg bruikbare tips, want zoveel van ons zitten er niet op 1650-1900 ELO. Ik hoef ook niet per se naar de beste van de besten te kijken, als ik maar iets leer. Als dat dan kan zonder iemand die alle fouten afschuift op iemand anders (wat dat doen de pro's, je zal HSGG niet snel horen zeggen dat hij zelf fout zat), dan vind ik dat prettig. Dat fouten afschuiven gebeurt me in de solo Q al genoeg :+

edit:
@hieronder: haha inderdaad, daar kan ik me ook flink aan storen. Net als het 'kuchje' van HSGG :X

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 22-08-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Rainman is soms wel grappig, maar het grootste gedeelte van de tijd is het ook ragen of hij zit te eten onder het spelen en je hoort alleen maar kauw geluiden, waar ik me dus enorm aan kan irriteren =x

Kijk daarom ook steeds minder naar hem

[ Voor 9% gewijzigd door Fanatic_FS op 22-08-2011 20:22 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Wow ryze haters :(

Ryze echt wel sterk, lanen/farmen/pushen is niet zijn sterkste punt (goede junglers FTW). Teamfight shined hij echt wel. In een goede teamfight (ja, dit durf ik te zeggen) kan hij 2x zoveel dmg outputten als annie of brand.
mits hij in range blijft/overleefd.

Als je een beetje matchcraft heeft hij enorme dmg, zijn grootste probleem is zijn range nadat iedereen phantom dancers, trinity's en Force of natures heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik kan het niet meer aan om naar Bob te kijken, elke keer zit hij met dezelfde champions te spelen. Too much Xin Zhao to handle..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grap is dat ryze dus waarschijnlijk inderdaad theoretisch gezien wel meer damage kan outputten als een annie of een brand, maar heeft daar veel meer tijd voor nodig. Brand en Annie zijn zinniger, omdat die een target in een enkele combo neer kunnen bursten, (althans, annie, Brand is gewoon goed door z'n goede ulti). Ryze is níet zo goed in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:15:
Ik vind Bob op zich heel leuk om naar te kijken, ben zelf ook niet zo van die rage. Nu kan ik HSGG en Chaox nog wel waarderen, maar Rainman is soms echt gewoon te dom.

Bob is absoluut niet de beste speler maar heeft dat ook nooit van zichzelf gezegd. Iedereen weet het, want anders zat hij wel in een top team toch? :) Toch heeft hij voor mij en voor 9 van de 10 spelers in dit topic genoeg bruikbare tips, want zoveel van ons zitten er niet op 1650-1900 ELO. Ik hoef ook niet per se naar de beste van de besten te kijken, als ik maar iets leer. Als dat dan kan zonder iemand die alle fouten afschuift op iemand anders (wat dat doen de pro's, je zal HSGG niet snel horen zeggen dat hij zelf fout zat), dan vind ik dat prettig. Dat fouten afschuiven gebeurt me in de solo Q al genoeg :+

edit:
@hieronder: haha inderdaad, daar kan ik me ook flink aan storen. Net als het 'kuchje' van HSGG :X
Bob is informatief voor de meeste spelers, totaal niet elitair (itt HSGG), en gewoon een nice guy. Chaox was echt super sportief tijdens de ESL finales (ik was erbij gister), ook zeker een coole dude. Verder is Dyrus ook geweldig om te zien, de humor is té droog. Candypanda kijk ik ook wel, maar niet verschrikkelijk veel. Ik kijk graag naar de AD spelers, omdat dat ook de rol is die ik graag speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardsman Bob is inderdaad léuk om naar te kijken, maar hij maakt wel fouten die een top level speler gewoon niet zou moeten (mogen) maken. Ik zal niet zeggen dat het geen nice guy is, maar dat Reginald zegt dat Bob trash is kan ik me dan opzich wel voorstellen. Als je kijkt voor pure skill, en niet voor de 'fun', dan kijk je geen Bob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
ryze doet QRQWQEQ in <3 seconden. Daarna kan binnen 3 sec de combo herhalen zonder ult.

Maarja de discussie is misschien useless, ryze is atm bestwel niche. Maar was een common ban na zijn change.
De .01 naar .008 nerf op Q deed niet heel veel schade.

Ik denk dat annie en malz (geen brand) gewoon veel makelijker zijn om te spelen. En op de populaire streams te zien zijn. Waardoor mensen denken dat ze beter/OP zijn. Hoeveel kennen's heb ik deze week niet met will of ancients gezien? Zit waarschijnlijk in 50% van mijn ranked games. Terwijl zijn buff echt minimaal was.

[ Voor 8% gewijzigd door Baristo op 22-08-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Malz en Brand zijn gewoon populairder omdat die veel makkelijker kunnen farmen en omdat hun range veel groter is. Met ryze moet je voor die W behoorlijk dichtbij staan en tegen een AP carry op mid lukt dat niet want die burst je neer. Ryze zou denk ik nog beter solo top kunnen spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:32:
Guardsman Bob is inderdaad léuk om naar te kijken, maar hij maakt wel fouten die een top level speler gewoon niet zou moeten (mogen) maken. Ik zal niet zeggen dat het geen nice guy is, maar dat Reginald zegt dat Bob trash is kan ik me dan opzich wel voorstellen. Als je kijkt voor pure skill, en niet voor de 'fun', dan kijk je geen Bob.
Bob is kwa "skill" misschien niet absolute top (alhoewel hij op tryhard mode ook makkelijk 1800+ is. Wat hij nu op zijn stream laat zien, hij is hard onderweg omhoog)
Alleen Bob speelt niet vaak voor de volle tryhard mode maar juist ook voor de entertainment (ineens een Jungle Singed of Jungle Karma er tussendoor :P) en hij speelt champions waarvan hij zelf al zegt "je ziet deze champions nooit op ubertop ELO met een reden, maar ik vind ze leuk om te spelen dus speel ik ze"

Dus als je zegt dat je Bob niet voor de skill kijkt is maar deels waar want 1800 is nog steeds ver boven mijn bereik. (hell, zelfs zijn "I don't care FUN FUN FUN" instelling is al 1600+... dat red ik zelfs met tryhard niet)

EDIT:
Ik heb ondertussen meer van Bob geleerd dan van HSGG puur omdat Bob nog wel eens een hoop dingen in depth wil uitleggen EN de foutjes op 1900/2000+ niveau zo klein zijn dat het voor mij onder "details waar ik nog niet mee bezig KAN zijn" vallen.
Bob geeft tips die op mijn dieptrieste niveau nog nuttig zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door MazeMouse op 22-08-2011 23:02 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich heb je daar wel een punt hoor mazemouse. Vind Bob dan ook een van de sympathiekere streamers, en kijk nog altijd met plezier naar hem als ik écht niet iets anders te doen heb. HS GG ben ik trouwens ook niet altijd van onder de indruk. Zoals al op GC gezegd, hij kan een aantal champs goed (nidalee..*sigh*), maar hij kan dan ook eigenlijk maar éen spot goed vullen. Zonder die champs zet je HS GG gewoon buitenspel. Wat dat betreft is Bob zelfs veelzijdiger dan de top ELO spelers, en dat is natuurlijk ook ontzettend leerzaam.

Moet trouwens zeggen dat ik zelf ook heel erg laag zit hoor, maar snap de fouten die ik maak heel goed. Speel niet slecht, maar zit in ELO hell, en daar ga ik dit seizoen niet meer uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:06:
Opzich heb je daar wel een punt hoor mazemouse. Vind Bob dan ook een van de sympathiekere streamers, en kijk nog altijd met plezier naar hem als ik écht niet iets anders te doen heb. HS GG ben ik trouwens ook niet altijd van onder de indruk. Zoals al op GC gezegd, hij kan een aantal champs goed (nidalee..*sigh*), maar hij kan dan ook eigenlijk maar éen spot goed vullen. Zonder die champs zet je HS GG gewoon buitenspel. Wat dat betreft is Bob zelfs veelzijdiger dan de top ELO spelers, en dat is natuurlijk ook ontzettend leerzaam.

Moet trouwens zeggen dat ik zelf ook heel erg laag zit hoor, maar snap de fouten die ik maak heel goed. Speel niet slecht, maar zit in ELO hell, en daar ga ik dit seizoen niet meer uitkomen.
HSGG heeft zijn spel aardig verbeterd en kan o.a. met Jax, Nidalee en Chogath goed uit de voeten. Hun team zou 3 bans aan HSGG moeten besteden om hem uit te schakelen, dat is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ook dat dat niet waard is. Maar alsnog, hij heeft een heel vaste rol, zoals wel meer spelers, alleen hij zat eerst vreselijk vast aan nidalee. En dat word wel saai. Guardsman Bob is wat algemener, en dat is wel fijn als je je nog niet wil richten op een bepaalde rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
als we het toch over rage hebben ik snap niet dat sommige mensen niet gewoon lol uninstallen net een mooie game waar soraka en miss fortune met zn 2 en 10 keer dood waren en gewoon 0/5 staan tegen wukong en trist.... en ik mid brand vs brand 3/0 ben je zelf lekker aan het rapen wordt de game gewoon totaal vernaggeld daar kan ik zo boos om worden echt het liefst ga ik gewoon effe een vliegtuigje pakken en helemaal kapot swaffelen gewoon.... en dan op het einde even kijken 800 games voor mf en 750 voor soraka... hoe kan je in gods naam zo'n fucking noob zijn na zoveel games misschien omdat ik dota heb gespeeld dat ik het sneller kon maar komop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Jasper 99 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:35:
het liefst ga ik gewoon effe een vliegtuigje pakken en helemaal kapot swaffelen gewoon....
Wat? :?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:21

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Sowieso een raar verhaal, interpunctie is iets uit het verleden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:49:
MEt uitzondering van de laatste (die zegt helemaal niks en zit in zn eigen wereldje) trashtalken ze allemaal. Is ook niet zo erg, hoort er een beetje bij. Het zijn allemaal gasten met een behoorlijke ego, en eerlijk gezegd vind ik dat juist wel grappig om te zien.
Het is al erg genoeg dat ze het doen, maar het grootste probleem is dat men het "normaal" gaat vinden. Imo hoort het er juist helemaal niet bij. Het mag dan wel een spelletje zijn maar die jongens hebben een soort van voorbeeldfunctie (hoewel het ze waarschijnlijk geen drol kan interesseren).

Stoer doen, flink flamen of trollen... velen vinden het erg vermakelijk op streams, maar het verziekt wel de sfeer in het spel. En als het dan in hun games gebeurd is het ineens huilen omdat ze niet uit hun elo wegkomen en is het de schuld is van de rest van het team.

In het jaar dat ik nu af en toe streams kijk heb ik naar mijn mening maar een paar echt goede streams gezien. Ze zijn er wel, maar dan moet je net weten wanneer en waar. Kijk eens naar wat opgenomen streams van Roku en vergelijk dat met de dagelijkse topstreams van owned. Roku vermaakt, geeft toelichtend commentaar en is over het algemeen behoorlijk positief ingesteld, wat ik echt nooit meer kan terugvinden in de populaire streams met vaak qualitatief slecht beeld/gemixed geluid en trollcommentaar als het er al is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ziet er goed uit, ik ga wat meer op hem letten :)
Shushei is ook zeker aan te raden! Positieve houding, rustig aan z'n pc en heerlijke muziek. Van die rustige muziek of groepen zoals Kamelot. Heb er al onbekende pareltjes gehoord, beetje iersachtig soms.

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 23-08-2011 00:40 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:19:
[...]

Het is al erg genoeg dat ze het doen, maar het grootste probleem is dat men het "normaal" gaat vinden. Imo hoort het er juist helemaal niet bij. Het mag dan wel een spelletje zijn maar die jongens hebben een soort van voorbeeldfunctie (hoewel het ze waarschijnlijk geen drol kan interesseren).
Het hangt er een beetje vanaf HOE ze trollen. Een heleboel is gewoon een beetje melig doen. Bij een succesvolle gank even 'sup' in allchat gooien enzo. Daar heb ik echt geen moeite mee. TheRainMan is er echt eentje die continue zit te ragen op zijn teammates. Wetdream doet dat ook altijd, en als hij weerwoord krijgt begint hij altijd over hun ELO te zeiken. Snap ik niet zo, want als je met hun gematcht wordt heb je ongeveer dezelfde ELO. Maarja, ik vind Wetdream een prutser en ook nog eens een misselijkmakend mannetje, dus misschien ben ik wat dat betreft niet zo objectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
Slaan klinkt weer zo negatief, swaffelen klinkt veel fijner ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.