[PC] League of Legends - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 43 Laatste
Acties:
  • 115.606 views

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Thormodo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:28:
Blue geeft ook extra energy regen (naast de dikke CDR)... Daar wordt je jungle dus veel sneller van en je ganks worden gevaarlijker. Dus waarom je in vredesnaam de Blue buff zou overslaan?
Omdat een mage in je team er véél meer aan heeft. Als je z'n skills/passive gewoon goed gebruikt heb je helemaal geen cdr of regen nodig.

Wat betreft de AD vs armorpen verkies ik AD omdat tempest magic damage doet. Ik heb geen verdere math gedaan maar speelt fijn zo voor mij.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
RTG schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:18:
[...]

Omdat een mage in je team er véél meer aan heeft. Als je z'n skills/passive gewoon goed gebruikt heb je helemaal geen cdr of regen nodig.
Ja en dan "laat je blue dus niet links liggen", maar dan doneer je hem. Overigens zou ik de eerste blue buff niet snel doneren, want je mage kan wel zonder de eerste paar levels en het zorgt er voor dat je zelf gelijk een level achterloopt op de andere jungler.
Blue buff zorgt er bovendien voor dat je gewoon veel sneller door de jungle heen kan gaan de eerste paar levels. Meer energy + meer skills = meer damage.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Maar wat is dan de handigste jungle route voor Lee Sin? In die guide recallt ie nogal vaak, ik vraag me af of dat ook anders kan. Ik jungle vaak met warwick, olaf, amumu, xin zhao en trundle maar daar doe ik eigenlijk altijd dezelfde route: blue -> wolves -> wraiths -> red -> small golems -> gank of recall. Met Lee Sin lijkt dat niet te lukken.

Vicariously I live while the whole world dies

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Thormodo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:43:
[...]

Ja en dan "laat je blue dus niet links liggen", maar dan doneer je hem. Overigens zou ik de eerste blue buff niet snel doneren, want je mage kan wel zonder de eerste paar levels en het zorgt er voor dat je zelf gelijk een level achterloopt op de andere jungler.
Blue buff zorgt er bovendien voor dat je gewoon veel sneller door de jungle heen kan gaan de eerste paar levels. Meer energy + meer skills = meer damage.
Nee ik laat hem echt links liggen omdat ik hem niet nodig heb en het een paar minuten later veel handiger is voor de mage. In de tijd dat ik blue niet doe sta ik niet uit m'n neus te eten dus loop ik niet direct een level achter. Ik mis de blue bij mijn manier van spelen gewoon niet; Lee heeft genoeg skills om z'n cd's te overbruggen en energy issues heb ik echt nooit in de jungle.

• Fbian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Lekkere damage met GankPlank:p
Allemaal dankzij crits!

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-3Tgv8rky0rQ/Tk1SX9oMchI/AAAAAAAAAB4/92nOpavQ2js/s144/damage%252520dealt.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Fbian op 18-08-2011 20:02 ]

"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
je gaat toch echt wel met een beter plaatje moeten afkomen ;)

Streaming History

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Als we er op klikken hebben we geen toegang tot :)

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Noob vraagje, ik ben nu lvl 15 en krijg weinig punten meer in vs AI.
Moet ik nu naar Normal ?

FUMES et CARNES

• speedzor
https://www.facebook.com/...he-future/264624000222627

hahahahah!
Quote uit de 2de match op IEM van vandaag: 'Oh my god, I have never seen this. 3 wriggles lanterns? Well, I suppose it could work'.

Streaming History

• Fbian
Nico schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:45:
Als we er op klikken hebben we geen toegang tot :)
Nu is hij publiekelijk gemaakt! CHeck maar:P

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Iusedto schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:45:
Noob vraagje, ik ben nu lvl 15 en krijg weinig punten meer in vs AI.
Moet ik nu naar Normal ?
Ik vind het een rare vraag, aangezien het veel leerzamer is om vanaf level 1 normal te doen. Je verliest wat, maar dat je ervan leert is veel belangrijker dan de hele tijd bots stompen. Dat is toch veel minder bevredigend dan 'echte' mensen ownen.

@lusedto: Ik geloof dat mijn antwoord iets te dwingend was. Desondanks vind ik het zelf veel leuker en uitdagender om normals/ranked te spelen. Daarnaast is het natuurlijk leuk om samen met andere tweakers een spelletje te spelen, aangezien gamen toch om de lol gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Xenophon16 op 18-08-2011 23:27 ]

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Xenophon16 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:06:
[...]

Ik vind het een rare vraag, aangezien het veel leerzamer is om vanaf level 1 normal te doen. Je verliest wat, maar dat je ervan leert is veel belangrijker dan de hele tijd bots stompen. Dat is toch veel minder bevredigend dan 'echte' mensen ownen
Ik speel om te relaxen.
Echte mensen "ownen" zal me dus echt een rot zorg wezen :) Als ik kon doorgaan tot lvl 30 met bots zou ik dat heerlijk vinden.
Hoef in mijn games helemaal niets te bewijzen ( ben 40+ , directeur van een firma en games zijn al 25 jaar mijn uitlaatklep)

Bevreemd mij dat mijn vraag gezien wordt als een rare vraag door jou.
Maar in ieder geval "bedankt' voor je antwoord.

FUMES et CARNES

• speedzor
Het is inderdaad aan te raden om naar normals te gaan nu (en eigenlijk al een tijdje voor jouw level). Zelfs al is het niet om de tegenstander te ownen, dan wel omdat er meer diversiteit in de acties van de tegenstander zit en je dus zelf ook een gevarieerder spel krijgt.

Streaming History

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Mensen, hebben jullie de laatste tijd ook last van 'noobs'?

Bij mij is het heel erg namelijk... Ik was een tijdje gestopt met LoL, en nu weer begonnen sinds een paar dagen. Ondertussen heb ik 20 games verloren en 2 gewonnen, en ranked 12 verloren en 6 gewonnen... Elke keer is het vijandelijke team véél te sterk voor ons team. Ze hebben echt geen idee wat ze aan het doen of denken dat ze niet dood kunnen.

Dit niet een QQ berichtje; ik vraag me serieus af hoe dit kan. Voor de server plit was dit (voor mij) veel minder. Hoe werkt dat match systeem van LoL eigenlijk? Ik ben level 30, maar het lijkt wel of ik met lvl 10's oid gematched wordt. :(

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Iusedto schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:15:
[...]

Ik speel om te relaxen.
Echte mensen "ownen" zal me dus echt een rot zorg wezen :) Als ik kon doorgaan tot lvl 30 met bots zou ik dat heerlijk vinden.
Hoef in mijn games helemaal niets te bewijzen ( ben 40+ , directeur van een firma en games zijn al 25 jaar mijn uitlaatklep)

Wat je al aangeeft, als je levels je vrij weinig uit maakt en puur voor de lol speelt en het leuk vind om te spelen tegen bots ga je er toch gerust mee verder ;), Na level 15 gaat het zowieso erg traag, mijn account was na 50 wins level 15 op normal, ik weet niet hoeveel wins je hebt op AI?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Iusedto schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:15:
[...]
Ik speel om te relaxen.

Klinkt eigenlijk alsof het je ook een rotzorg zal wezen of je genoeg punten haalt. Volgens mij moet je dan gewoon lekker tegen bots blijven spelen. Volgens mij heb jij helemaal geen zin in mensen. Die gaan namelijk alleen maar lopen klagen dat je het niet goed doet :p (meer dan dat je het wel goed doet iig)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baaaab
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Eerste post hier, speel al een tijdje maar afgelopen nacht toch maar voor het eerst eens een ranked game gedaan. Moet zeggen dat het echt lekker ging, 22-4-12 met Fiddle in de jungle :D

[afbeelding]
(Mijn acc name is Baaaab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Baaaab schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:14:
Eerste post hier, speel al een tijdje maar afgelopen nacht toch maar voor het eerst eens een ranked game gedaan. Moet zeggen dat het echt lekker ging, 22-4-12 met Fiddle in de jungle :D

[afbeelding]
(Mijn acc name is Baaaab)
Carried and powned the noobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
9:10
Semi-Final #1
13:00
EMS VIII Final: SK Gaming vs. Team SoloMid
16:55
Semi-Final #2

Begrijpen jullie het schema van morgen? Wat is die EMS VIII Final dan? En waarom is dat op dit evenement? Dit is toch Intel Extreme Masters en geen EMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
TheMOD schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:40:
Mensen, hebben jullie de laatste tijd ook last van 'noobs'?

Bij mij is het heel erg namelijk... Ik was een tijdje gestopt met LoL, en nu weer begonnen sinds een paar dagen. Ondertussen heb ik 20 games verloren en 2 gewonnen, en ranked 12 verloren en 6 gewonnen... Elke keer is het vijandelijke team véél te sterk voor ons team. Ze hebben echt geen idee wat ze aan het doen of denken dat ze niet dood kunnen.

Dit niet een QQ berichtje; ik vraag me serieus af hoe dit kan. Voor de server plit was dit (voor mij) veel minder. Hoe werkt dat match systeem van LoL eigenlijk? Ik ben level 30, maar het lijkt wel of ik met lvl 10's oid gematched wordt. :(
Yep, zelf ook mee gemaakt afgelopen week. inmiddels eindelijk eruit en de laatste 10 games er 7 gewonnen maar dat komt ook meer omdat ik in soloq gewoon geen support meer speel maar carry met wukong/irelia.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de skin liefhebbers onder ons.

Riot singed wordt beschikbaar gesteld in de store van 26 tot 28 augustus :

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=360628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Allistar wordt toch ook vaak als support gespeeld dus ipv een janna, sona etc?
Als dat zo is moet ik die ook maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Ja alistar wordt als support gespeeld.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat ziet er echt heel vermakelijk uit! :) Flink wat aanpassingen aan de gameplay. Ik denk dat ik mij daar wel wat games mee kan gaan vermaken. Vond het er ook al redelijk af uitzien, dus hopen dat het snel komt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SK Gaming tegen Fnatic begint over een paar minuten:
http://gamescom2011.leagueoflegends.com/

Edit: Lol, ze hebben zojuist de tijd van 10:10 naar 10:20 verzet >,<.
Edit2 En een half uur te laat zijn ze eindelijk begonnen :P.

[ Voor 42% gewijzigd door Thormodo op 19-08-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Flapmo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:57:
Ja alistar wordt als support gespeeld.
Cool die ook maar is aanschaffen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Gister voor het eerste met irelia een potje gespeeld, is wel even wennen - vooral de eerste paar minuten zonder items voelde ik me nogal behoorlijk squisshy.

Die ult was ook even wennen maar als ik het goed begrijp krijg je als je hem activate 4 swords die je kan gooien die vervolgens richting de kant van je muis vliegen als je weer op R drukt?

Tooltip is er zelf nogal onduidelijk over..

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:14:
Gister voor het eerste met irelia een potje gespeeld, is wel even wennen - vooral de eerste paar minuten zonder items voelde ik me nogal behoorlijk squisshy.

Die ult was ook even wennen maar als ik het goed begrijp krijg je als je hem activate 4 swords die je kan gooien die vervolgens richting de kant van je muis vliegen als je weer op R drukt?
Als ik het goed herinner is dat het geval ja.

En @ Alistar support. Zie hem enorm veel genomen worden sinds de aangekondigde nerfs op support, mensen bereiden zich al voor op de nieuwe patch precies :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verderf schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:14:
Dat is inderdaad hoe haar ultimate werkt ja :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked vs Shushei solo top, njummeij !

En wat ging candypanda daar facechecken ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Thanks, Had in eerste instantie echt zoiets van wtfbbq mn ultimate doet niks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbian
Irelia is op het einde onverslaanbaar met een beetje goede build! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Net Vladimir aangeschaft, zonder hem te proberen, maar puur omdat hij in de aanbieding is sinds vandaag... Erg leuk! Helemaal mijn speelstijl =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
>.> Reclame tijdens een match? Really?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:27:
>.> Reclame tijdens een match? Really?
Ik was eerst aan het zoeken of ik nergens een andere stream had openstaan.

Vrij vervelend inderdaad. Mooi potje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Hoop dat de matches worden opgenomen, ben erg benieuwd hoe SK het gaat doen tegen Fnatic. Ik verwacht zelf dat Fnatic compleet over SK heen gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Tot nu toe zijn ze zeer gewaagd aan elkaar moet ik zeggen, spannende match!
Waarom SK daar amumu begon te focusen terwijl er een brand en annie naast stonden weet ik niet..

edit: m'n stream freezed hele tijd, hebben jullie dit ook of is het vanwege m'n datalimiet?

[ Voor 21% gewijzigd door speedzor op 19-08-2011 11:38 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Allemachtig, deze match tussen FN en SK is niet goed voor mijn hart.
Hoe verdomd close kun je een match doen?

EDIT:
Speedzor. Kijk jij op de LoL site embedded of direct op own3d? Ik heb op own3d namelijk nergens last van.

EDIT2:
Heerlijk wat een game was dat.
Wat mij betreft wordt het eens tijd dat e-sports serieus genomen gaat worden want ik zie liever dit op TV dan de zoveelste voetbalwedstrijd :P

[ Voor 63% gewijzigd door MazeMouse op 19-08-2011 11:59 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste teamfight zo heerlijk gebait door fnatic.

SK kon niet anders dan er op afgaan en gingen allemaal neer. Prachtgame !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Was een heerlijke pot ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Leuk potje om te bekijken.
Valt me wel op dat de spelers nog relatief vaak uit positie zijn, en daar dan ook direct hard voor afgestraft worden. Maakt het wel leuker om te kijken, zag laatst een stream, 25 minuten farmen, één teamfight en toen ging de verliezer van het eerste teamfight direkt surrender =|.

[ Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 19-08-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Is dat niet wat die aziaten voornamelijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Laat ze dat maar daar houden dan, ik ben zelf voorstander van surrender als de kans op winnen te klein is om te tijd te rechtvaardigen. Maar om dat nou van een enkel gevecht af te laten hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

WTF is dat met die reclame-sounds steeds? (ik zie de reclame niet, hoor alleen het geluid door het commentaar heen)
Hebben meer mensen daar last van?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
MazeMouse schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:08:
WTF is dat met die reclame-sounds steeds? (ik zie de reclame niet, hoor alleen het geluid door het commentaar heen)
Hebben meer mensen daar last van?
Yup heel irritant :P. Ik heb het ook al een keer of 2 gehad met filmpje erbij.
En 2x was de stream even bevroren deze game (op own3D.tv , dus dat maakt niet uit).

Over een paar minuten is de volgende match al:

Fnatic tegen FX (degene die net verloren hebben tegen CLG).
Als Fnatic deze wint zijn ze bijna zeker van een plek in de semifinale.
http://www.own3d.tv/live/...Masters_League_of_Legends

[ Voor 25% gewijzigd door Thormodo op 19-08-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Thormodo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Yup heel irritant :P. Ik heb het ook al een keer of 2 gehad met filmpje erbij.
En 2x was de stream even bevroren deze game (op own3D.tv , dus dat maakt niet uit).

Over een paar minuten is de volgende match al:

Fnatic tegen FX (degene die net verloren hebben tegen CLG).
Als Fnatic deze wint zijn ze bijna zeker van een plek in de semifinale.
http://www.own3d.tv/live/...Masters_League_of_Legends
Die Duitse teams zijn 1 grote grap, dat zag je gister ook wel. TSM stompte ze zonder enige moeite weg en ook Millennium had er weinig moeite mee.

edit: haha fnatic gaat voor AoE met Karthus, Amumu en Brand. Wel apart, Janna countert dat juist een beetje...

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 19-08-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht net fnatic ten onder te zien gaan

komen ze terug als een gek. Vindt het indien mogelijk even spannend als vorig potje atm

edit: is het nu plots helemaal niet meer :p

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Iemand al op de Gamescom geweest en die een Nasus skin heeft gekregen? Heb er mensen zitten momenteel maar die konden nergens iemand vinden die de skins uitdeelt. Als ze er genoeg kunnen krijgen ga ik ze weg geven door middel van een prijsvraag.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Altijd leuk om een rare skin te krijgen/winnen :)

offtopic:
Edit: rare op zijn engels dan

[ Voor 35% gewijzigd door SaphuA op 19-08-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Er worden nu Dominion games gestreamed op de de Gamescom stream: http://gamescom2011.leagueoflegends.com/.

Ze zeggen net dat ze het elke avond van Gamescom gaan doen en dan 3 uur lang. Vanaf een uur of 9 waarschijnlijk, want ze waren nu rond de anderhalf uur bezig blijkbaar.

[ Voor 74% gewijzigd door Thormodo op 19-08-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Ik ga er zondag heen, maar die skin is niet echt mooi te noemen ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Net een trollgame gehad. Ik kwam bij 4 man premade en ik zag dat ze allemaal een fortify + revive namen en een tank pakten. Ik dacht ik kan nu leaven maar ik kan ook leuk meetrollen natuurlijk. Leken me wel geschikte gasten (Duitsers) en het is toch maar normal. Al mijn tanks waren bezet dus ik pakte Irelia (offtank) en ging mid (vs kennen).

Zie hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/fdvlaa.png

Al in tijden niet meer zo'n geinige game gehad en het werkte nog verrassend goed. Het scheelde wel dat zij 4 AD characters hebben, dat maakt het leven een stuk makkelijker voor tanks. Ik kon vrolijk freefarmen mid tegen kennen omdat ie me toch nooit neer kan bursten en ik hem wel als hij een beetje low is door minions en harass. Bovendien kan ik altijd bijhealen met ult en moest hij daarvoor naar base. Op een gegeven moment was ik zo sterk dat ik gerust een 1v3 aandurfte als mijn teammates me binnen 20 sec. konden helpen. Splitpushen ftw dus en langzaam aan al hun towers slopen. Diven is ook geen probleem met zoveel tanks dus als het een 4v5 was maar onder hun tower gingen we gewoon alsnog en konden we ze ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Hu9o

Schokkend

Er is een nieuwe patch gedownload toen ik zojuist LoL opstarte.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net FF een vlug potje Leona gespeeld... verdomme wat is ze leuk als je verder een team vol bursters hebt.
We accidentally their entire team :D

Jammer dat ze in de huidige meta niet zo goed werkt. Maar ik denkt dat als ze haar passive veranderen zodat die werkt zoals die van Lux ze een prachtige top-laner zou zijn :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Millennium vs CLG (semifinals Cologne) begint NU! Tis een best of 3 dus niet na de eerste game gelijk weglopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

linkje?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Alstu

Of als popout

[ Voor 14% gewijzigd door atlantisx op 20-08-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

heb het eind nog gezien.

Mooi teamwerk zeg van CLG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
En slecht teamwork van M, Wat verwacht zo'n annivia in zijn uppie te gaan doen tegen een baron ? De baron pakken en dan zelf weer sterven, om vervolgens kapot gepushed te worden omdat ze annivia nodig hebben ? Smart moves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
atlantisx schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:42:
En slecht teamwork van M, Wat verwacht zo'n annivia in zijn uppie te gaan doen tegen een baron ? De baron pakken en dan zelf weer sterven, om vervolgens kapot gepushed te worden omdat ze annivia nodig hebben ? Smart moves...
Soaz is normaal geen AP carry, was sowieso een rare keuze van M.

Nu tweede game. CLG heeft by far de betere picks. Zoveel CC, die moeten elke teamfight wel winnen.

edit: CLG begon briljant maar na een paar extreem goeie teamfights van Millennium lijken ze nu gewoon te gaan winnen :o

edit2: Millennium wint, dus game 3 nodig! CLG deed het erg slecht aan het einde van de game in de teamfights. Als je Lee Sin gaat focussen die een GA heeft weet je dat het misgaat.

edit3: Game 3 nu, en imo heeft nu Millennium CLG geoutpicked. Maar ik had het net ook fout, dus we gaan het zien. CLG heeft cho, kog, nocturne, sona en zilean. Millennium heeft Irelia, Cassiopeia, Ashe, Alistar en Trundle.

[ Voor 33% gewijzigd door Vicarious op 20-08-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

omg server crash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Ze kunnen gewoon door hoor :). Alleen Zenon kan er niet meer in, dus kijkt mee bij de andere commentator.

[ Voor 55% gewijzigd door atlantisx op 20-08-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

dat was een uber lag :) duurde ~ 30 seconden ofzo?

En zei maar zeggen het was enkel de spectator client..... yeah right. Toen het overzicht van de zaal kwam zag je duidelijk de spelers links en rechts kijken van "ben ik de enige die lag heeft??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
DAMN prachtige counter op die ashe initiate! Alles verspillen op chogath niet zo slim :)!

[ Voor 36% gewijzigd door atlantisx op 20-08-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
atlantisx schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:17:
DAMN prachtige counter op die ashe initiate! Alles verspillen op chogath niet zo slim :)!
Vorige game werkte het anders prima om gelijk cho te focussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Maar daar had de rest van het team niet geheel vrij spel in de teamfight, hier was het gewoon everyone focus chogath, terwijl de rest vrij mag hakken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
ik heb helaas de eerste twee games gemist :( maar deze is wel leuk

Edit: ik denk dat CLG deze gaat winnen

[ Voor 24% gewijzigd door arcanis op 20-08-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Waarom blijven ze steeds de cho'gath focussen?

EDIT:
Tijdens die fight had de Nocturne moeten exploderen in een halve seconde en daarna hadden ze meteen op de Kog en/of Sona moeten duiken...

[ Voor 61% gewijzigd door MazeMouse op 20-08-2011 12:28 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
MazeMouse schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:27:
Waarom blijven ze steeds de cho'gath focussen?
Dat snap ik dus ook niet je zal toch juist voor kog moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Tsjah, de consensus blijkt te zijn "als hotshot down is kunnen we de rest hebben" maar als hij een cho'gath speelt gaat die vlieger natuurlijk niet op.

edit: Damn, iedere initiatie van M gaat ontploft in hun gezicht, De gratis sona kill veranderd in een tower loss en 2 deaths.

edit: en nog een >.<

[ Voor 34% gewijzigd door atlantisx op 20-08-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Hoe laat is de volgende semi-finale eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik heb enkel het einde van deze match gekeken, maar ik heb toch 2x Linak gewoon tussen de vijanden zien gaan lopen. Solo Queue != Tournament play!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
arcanis schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:38:
Hoe laat is de volgende semi-finale eigenlijk?
16.55 uur volgens het schema. Eerst om 13.00 uur SK gaming vs TSM, is voor een ander toernooi. Dan om 16.55 TSM vs Fnatic voor de semi-finals van dit toernooi. Winnaar speelt uiteraard morgen de finale tegen CLG. Ik hoop stiekem op TSM vs CLG in de finale, is een leuke rivalry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
so true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Waarom neem jij screenshots vanuit de client? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Asskicker schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:51:
[...]

Waarom neem jij screenshots vanuit de client? :+
heb het toevallig tegengekomen op reddit, is niet van mij ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Wat is de commentator die op dit moment de views regelt irritant, Nou is iets missen niet erg, maar hij mist non stop alles, en klikt zelfs weg terwijl er vol een battle start :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
nieuws: Organisatie Gamescom sluit deuren beursvloer wegens drukte

Je weet dus waar je je aan kunt verwachten als je gaat ;)

YouTube: GAMESCOM EINGANG 2011 !!!! - YouTube

[ Voor 61% gewijzigd door speedzor op 20-08-2011 15:43 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Zal morgen wel loslopen toch, schijnt rustigste dag te zijn daar... Gewoon vroeg bij de deur zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Kan iemand een k9 skin voor me meenemen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

en voor mij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Over een kwartiertje begint de semifinale TSM tegen Fnatic.

[ Voor 114% gewijzigd door Thormodo op 20-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Thormodo schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:50:
Over een kwartiertje begint de semifinale TSM tegen Fnatic.
Moest al tijdje begonnen zijn, maar gaat nu eindelijk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Heb nu wat matches LoL gekeken, en wat matches van DotA maar ben er nu nog meer van overtuigd dat er wat moet gebeuren aan die defensieve flashes die iedereen gratis krijgt. Zoveel mooie ganks, moves, initiates die daardoor verpest worden. Ze hebben al maanden geleden gezegd dat ze het zouden veranderen, wordt nu wel eens tijd.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik vind flash niet zo erg, maar de cooldown als je 21 in masteries hebt is wel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Die 15 seconden zijn maar weinig vergeleken met de totale cooldown vind ik.
Ikzelf ben ook tegen flash, het is een vrijgeleide om fouten te maken en die zouden net afgestraft moeten worden. En mooie ganks/initiates worden er door verpest.

Uiteraard gebruik ik het zelf ook vaak defensief, maar ik zou het toch liefst verwijderd zien.

De enigste champion waar ik het echt op zou missen is amumu, die flash is zoveel beter om je te positioneren voor je ult en flash + bandage toss combos zijn ook altijd zo leuk

edit: kleine vraag. Madreds bloodrazor doet 4% magic damage per hit. Hoeveel MR is er dan benodigd om deze 4% te verlagen? Is dit uberhaupt mogelijk?

[ Voor 12% gewijzigd door speedzor op 20-08-2011 20:31 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
speedzor schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:22:
Die 15 seconden zijn maar weinig vergeleken met de totale cooldown vind ik.
Ikzelf ben ook tegen flash, het is een vrijgeleide om fouten te maken en die zouden net afgestraft moeten worden. En mooie ganks/initiates worden er door verpest.

edit: kleine vraag. Madreds bloodrazor doet 4% magic damage per hit. Hoeveel MR is er dan benodigd om deze 4% te verlagen? Is dit uberhaupt mogelijk?
Vergeet ook de 15% extra CDR niet van de 21 punt mastery. Persoonlijk heb ik weinig tegen flash, aangezien je hem ook goed offensief kunt gebruiken.
En hoezo hoeveel MR je nodig hebt? Elke punt MR die je hebt zal de damage verlagen die Madreds Bloodrazor doet.

[ Voor 23% gewijzigd door Thormodo op 20-08-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Wie heeft er trouwens gewonnen, TSM of Fnatic? Kheb alleen de eerste game gezien en die won TSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

TSM 2-1 helaas geen eu team meer... ;(

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
oO

Damn spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MetricCandy schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:08:
TSM 2-1 helaas geen eu team meer... ;(
Nice! Ik had op deze finale gehoopt en had hem ook wel een beetje verwacht. TSM is altijd heel goed en CLG is de laatste tijd echt goed bezig. Ik verwacht eerlijk gezegd dat CLG dit toernooi gaat winnen, al hoop ik op TSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Na nu al een paar dagen Dominion gekeken te hebben op de stream begint het nu toch echt wel te kriebelen, hopelijk releasen ze het binnen een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Vicarious schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:29:
[...]

Nice! Ik had op deze finale gehoopt en had hem ook wel een beetje verwacht. TSM is altijd heel goed en CLG is de laatste tijd echt goed bezig. Ik verwacht eerlijk gezegd dat CLG dit toernooi gaat winnen, al hoop ik op TSM.
jammer is daarom ook dat SK niet erbij is. Die waren echt van een ander niveau vergeleken met TSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

tja sk heeft het verkl**t in de groeps fase.. heel zonde.

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Matchmaking is zo kapot, gister kreeg ik 3x 1250 spelers in mijn team vs 5x 1400+. Natuurlijk feedde me team en werd het een 20 min surrender. Die gaste in me team hadde 12 wins....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Duo Q spelers ftw,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu begint de finale van de IEM. Voor degenen die het leuk vinden om te kijken: http://www.own3d.tv/game/League+of+Legends

CLG vs TSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Dilemma, vind HotshotQQ nog steeds een enorme aap maar moet zeggen dat ik toch clg wel wil zien winnen :+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Baristo schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:37:
Matchmaking is zo kapot, gister kreeg ik 3x 1250 spelers in mijn team vs 5x 1400+. Natuurlijk feedde me team en werd het een 20 min surrender. Die gaste in me team hadde 12 wins....
Komt door duoq'ers, normaal gesproken verlies je dan ook maar 4 a 5 elo.
Pagina: 1 ... 13 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.