Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:31:
[...]
en ga verder met mijn shammy, voor mij de leukste class omdat ik de rest wel gezien heb na zes jaar.
Weet je wat het erge is? Ik heb zoveel chars (classes dubbel, I know) geleveled, maar ik kom telkens weer terug bij m'n shammy...

En dan te denken dat m'n aller eerste char een Tauren Shammy was genaamd Malkaia welke ik in de eerste dagen dat WoW live ging maar tot lvl 15 gekregen had. Daarna zijn we rerolled op een PvE server, alliance side.

Sinds TBC heb ik dus alli side een shammy en sindsdien een beetje blijven plakken bij de shammies :p

Wat is van de mensen hier trouwens DE favoriete class all-time, dus excl eventuele flavor of the months en dergelijke. Welke class laat jullie constant weer terugkomen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

detheavn schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:40:
[...]
Welke class laat jullie constant weer terugkomen? :D
Voor mij mijn priest, nog nooit gererolled sinds 2005.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Voor mij is dat toch wel mijn Druid! Kan lekker healen ermee, en als nodig is leuk DPS'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
[...]
Wat is van de mensen hier trouwens DE favoriete class all-time, dus excl eventuele flavor of the months en dergelijke. Welke class laat jullie constant weer terugkomen? :D
Dat zal dan toch wel de shammie zijn. Drie keer opnieuw begonnen. Heb er nu nog twee van. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin ofc, blijft veelzijdig =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Hangt puur van de stemming af en de noodzaak in guild. Mijn allereerste character was een undead warrior, met vlak erachteraan (toen de warrior 60 was) een troll mage. Beiden zijn nu nog respectievelijk lvl 74 en 72, en ondertussen al pally, hunter, dk, priest, druid op lvl 85...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Ik heb eigenlijk altijd mijn priest als main gehad. Enerzijds omdat ik healen in raids het leukste vind, anderzijds omdat er altijd een tekort was aan healers. Mijn tankadin en rogue zijn ook al sinds level 60 veel gespeelde alts. Op mijn rogue heb ik dik een half jaar als main geraid, was erg leuk – toch ben ik weer teruggekomen bij mij priest… Op dit moment vind ik mijn alt mage wel leuk om te levellen. Lekker OP lui ranged dps knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hulkie:
Ik vind tijdens het levelen mijn elemental shammy toch ook best wel OP. Zeker met die twee elementals die ik elke 10 minuten kan oproepen erbij. Heb gisteren in Nagrand de trampoline quest gedaan. Een elite met 5x mijn HP erg snel neergekregen dankzij de elementals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:04:
@Hulkie:
Ik vind tijdens het levelen mijn elemental shammy toch ook best wel OP. Zeker met die twee elementals die ik elke 10 minuten kan oproepen erbij. Heb gisteren in Nagrand de trampoline quest gedaan. Een elite met 5x mijn HP erg snel neergekregen dankzij de elementals.
Dat vind ik het leuke aan enhancement. I'll match your 2 elementals ... and raise 2 ghost puppies :D

Dan ben je als melee misschien toch wel iets vaker de sjaak, maar ik vind het gewoon een coole spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 17:14
Mja, tegenwoordig is alles te soloën :P Bij het levellen van mijn Shaman (full BoA) slechts één vis ergens in Northrend _niet_ in mijn eentje neer gekregen...

Gisteren weer een beetje op mijn 71 frostmage gedaan, met wat guildies van ongeveer hetzelfde level. Wel apart dat ik met enkel frostbolts spammen op 1500 DPS zit en daarmee 1e (soms 2e) sta :o Ik denk dat ik die hele class opnieuw (of misschien: überhaupt) moet leren kennen zodra hij 85 is :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Sinds de US beta is mijn favorite class altijd (dwarf) hunter geweest. Mijn 2e char was een (female troll) shaman.
Toen ik naar EU ging wist ik dat ik weer een hunter wilde, nu heb ik een (female) draenei hunter als main en toen ik hoorde dat dwarves shamans konden worden in cata, was er meteen een (male) dwarven shaman.

Dus mijn classes waren gelijk gebleven, alleen de races een beetje omgedraaid :).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Paul schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:20:
Mja, tegenwoordig is alles te soloën :P
Ik zie je filmpje van ragnaros in Firelands tegemoet. En op hc he! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Die Starter Edition is trouwens ook redelijk jammer hoor. Zit nu na 3 dagen gamen op level 20, maar nu kom ik dus niet verder. Met de 14 day trial kon je gewoon lekker door gaan. Weet er iemand of er nog weleens leuke aanbiedingen gelden voor het aanschaffen van het spel zelf? Extra gratis maanden gametime oid? Ik wil hem iig toch weleens gaan aanschaffen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:43:
[...]

Ik zie je filmpje van ragnaros in Firelands tegemoet. En op hc he! :Y)
In de volgende expansion doet een DK het wel voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
[...]
Voor mij is dat altijd de Tauren Druid geweest. We hebben, toen ik nog speelde, meerdere druid-only runs gedaan en ook ICC 25 met alleen druids. Duurt iets langer qua DPS wanneer je niet zo heel veel Boomkins in de groep hebt, maar je hoeft je geen zorgen te maken qua tanks en healers. Voor sommige delen moet je wel echt goed timen, wil je het met druids only doen, zeker in een 10 man raid en de traps moet je maar voor lief nemen zonder rogues. Al met al is het de enige classe die alles kan en class-only kan raiden. Pala's komen wat dat betreft met ranged DPS niet goed genoeg aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Poops_McGhee schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
Voor mij is dat altijd de Tauren Druid geweest. We hebben, toen ik nog speelde, meerdere druid-only runs gedaan en ook ICC 25 met alleen druids. Duurt iets langer qua DPS wanneer je niet zo heel veel Boomkins in de groep hebt, maar je hoeft je geen zorgen te maken qua tanks en healers. Voor sommige delen moet je wel echt goed timen, wil je het met druids only doen, zeker in een 10 man raid en de traps moet je maar voor lief nemen zonder rogues. Al met al is het de enige classe die alles kan en class-only kan raiden. Pala's komen wat dat betreft met ranged DPS niet goed genoeg aan bod.
Class only runs zijn inderdaad wel lache :D

Ik meen me in vanilla nog een filmpje te herinneren: Onyxia with 37 priests. Een zooi clothies tegen een dikke draak..... en nog neer krijgen ook. Geweldig :)

Geef me een tanking spec in de shammy enhancement tree en ik beloof je dat ik elke raid met alleen shammies ga doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

In de volgende expansion doet een DK het wel voor je ;)
Oh noes! Ragnaros!!

Afbeeldingslocatie: http://lowimpactman.files.wordpress.com/2008/06/lucifer.jpg?w=351&h=181

Earned achievement "Ragnaros defeated" 1 player Heroic Mode

Afbeeldingslocatie: http://www.biblioplus.nl/files/imagecache/cursus_img/files/opgebrand.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ah, mijn aantal is een beetje off. Net even via google gezocht, eentje met 40 en 38 priests gevonden:

38: YouTube: ‪38 Priest raid Onyxia‬‏ - YouTube
40: YouTube: ‪40 Priests vs Onyxia‬‏ - YouTube

Weet even niet meer welke ik nu had gezien, zit op het werk ... youtube blocked ... D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Op uitzondering van warrior & warlock heb ik nu elke class 85,

Ooit begonnen als Priest, Nog even druid ge probeerd, Daarna 0-70 met mage geleveld,
Toen ik eindelijk VP had op priest heb deze geleveld tot 70.
Darna begonnen als (Dwarf) Prot Paladin, van af moment dat ik shield als quest reward kreeg als prot verder geleved.
En dit voormij nogsteeds de toon waar ik wow voor opstart, elke tier heb wel een andere main alt (nu hunter)
deze probeer ik dan zo goed mogelijk te gearen etc.
Als nog een class komt naast de druid (kan ik mij echt niet in vinden) die ranged + tank heeft zal ik deze zeker een shot geven.

Maar lijkt zeer onwaarschijnlijk dat ik mijn paladin aan de kant zet.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:15:
Maar lijkt zeer onwaarschijnlijk dat ik mijn paladin aan de kant zet.
Paladin blijft ook baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Moet mijn pala eigenlijk ook doorlevelen. Die staat alleen in T2 (sans chestplate) en Sulfuras te idlen in SW. Af en toe doe ik m'n JC daily en that's it :|

Heb daar zoveel lol mee gehad in WotLK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Paladin is inderdaad een erg leuke class. Mijn main is een priest, en op alts kwam ik nooit verder dan leveltje +/- 25 :P mijn pally is nu binnen 3 dagen al 46 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik kan ook maar geen afstand doen van mijn druid. Niet dat ik sinds ik gererolled ben naar druid ooit die behoefte heb gehad overigens...

Voordat de EU beta begon had ik me al voorgenomen dat ik naar alle waarschijnlijkheid wel een druid wilde spelen. Maar voordat de beta werd gereleased werd er ineens een nieuwe class met pets toegevoegd: de hunter! Ik heb toen dus met de launch een hunter gerolled. Tot aan TBC.

Toen rerollde ik druid. In eerste instantie feral. Tijdens TBC altijd feral/resto geweest (zonder dual spec mind you, de trainer in Silvermoon is mij nog miljoenen verschuldigd). Voor WotLK feral/ resto gebleven, feral voor de heroics, resto voor raids. En nu in Cata resto/ balance. En met een class die werkelijk ALLE rollen in dit spel kan vervullen zou ik niet weten waarom ik nog zou willen rerollen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Wat vinden jullie zo leuk aan een druid? Ik heb er nooit één gehad omdat ik dat shapeshiften suf vind. Maar ik wordt toch wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een leuke class waar je vrijwel alles mee kan doen, de enige class die kan healen, tanken, ranged dps en melee dps kan zijn :) Daarnaast is stealth ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Versatility. Je kunt alles. Geen zin in healen? Respec DPS/ tank. Geen zin in melee? Reroll Balance. En dat shapeshiften valt in PvE wel mee. Als je die hard Pvper bent kom je van een koudere kermis thuis. Hoor ik. Want ik ben PvP in WoW een beetje zat...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik kan het me wel voorstellen hoor.
1. Jaren lang heer en meester in arena pvp.
2. Het is inderdaad de enige class die echt alle rollen in het spel kan vervullen.
3. Ze zijn regelmatig in één van deze rollen overpowered (flavor of the month)…
4. Sommige specs zijn en/ of waren relatief lastig te masteren – leuke uitdaging dus!
5. Ze hebben zo een lekkere harige kont!
6. …?

Toch heb ik er zelf nooit één aangemaakt. Zou eigenlijk niet weten waarom. Misschien omdat zoveel mensen om me heen altijd druids hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Blistimo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:08:
Ik kan ook maar geen afstand doen van mijn druid.
Ik heb er niet echt meer naar omgekeken sinds de pre-cata patch...

Als kitty vond ik de timers in de gaten houden geweldig. Debuffs er op houden, buffs actief houden, ArP stacken als een malloot, mraow! <3

Toen de pre-patch kwam ... Weg ArP (was net capped ...) buffs en debuff maintaining was gewoon zo makkelijk gemaakt. Echt zo jammer.
hulkie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:17:
5. Ze hebben zo een lekkere harige kont!
*sniff* m'n druid leek gewoon zo veel op mij ;w

Ik moet zoveel classes toch weer eens oppikken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ben zelf ook een druid begonnen, ware het alleen maar om herbalism te kunnen gebruiken in flightform. (stukken sneller farmen zo)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
detheavn schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:19:
[...]
*sniff* m'n druid leek gewoon zo veel op mij ;w
:D lol, loop je ook op handen en voeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:28:
[...]

En zo van hout of fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
HawVer schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:28:
[...]
Alleen als mijn vriendin daar om vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
HawVer schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:11:
Wat vinden jullie zo leuk aan een druid? Ik heb er nooit één gehad omdat ik dat shapeshiften suf vind. Maar ik wordt toch wel nieuwsgierig.
Het shapeshiften vind ik juist heel handig. Als je genoegen neemt met iets minder snelheid heb je in principe geen mounts nodig. Je bent je eigen mount. Travelform tijdens questen in vanilla wow was fantastisch. Geen 3 seconden castingtime, maar insta kitty en rennen maar. Het was iets langzamer dan een gewone mount, maar je had het dan wel 2 levels eerder. En die 2 levels konden lang duren in die tijd. Uiteraard hebben ze veel en veel meer te bieden dan dat. Het is gewoon een super classe. Ik vind het ook de fijnste classe om mee te tanken. Paladins (ook goede tanks) halen het er gewoon qua gameplay niet bij. Ik denk ook dat vele spelers zich veilig voelen achter de hairy butt van een druid tank.
Overigens is er geen enkele tank die de Rocketpacks in ICC Gunship beter kunnen dragen dan een Druid in bearform. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Poops_McGhee schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:43:
Overigens is er geen enkele tank die de Rocketpacks in ICC Gunship beter kunnen dragen dan een Druid in bearform. ;)
Farting powerzzzzzz ;)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Druid voor mij. Ben inmiddels al met mijn 6de begonnen. Dit keer ga ik Moonkin (nu 22) levelen. De andere 4 keren was dat dus feral. En één keer Resto naar 35-36 of zo via de dungeon tool wat ook best wel aardig werkt.

Ik weet nog wel dat er vroeger niet zoveel spell power leather te vinden was dus ging 99% feral.

Gisteren nog een famous last try kill gedaan op Shannox. Echt was 23:58 toen die neer ging. :)
Hadden een 356 tank bij ons maar dat ging op zich prima.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Waarom meer dan één keer (of oké, twee keer voor alle specs) een class levelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
DeNachtwacht schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:53:
Die Starter Edition is trouwens ook redelijk jammer hoor. Zit nu na 3 dagen gamen op level 20, maar nu kom ik dus niet verder. Met de 14 day trial kon je gewoon lekker door gaan. Weet er iemand of er nog weleens leuke aanbiedingen gelden voor het aanschaffen van het spel zelf? Extra gratis maanden gametime oid? Ik wil hem iig toch weleens gaan aanschaffen.
Het level limiet in de trials is altijd 20 geweest. Dat was ook zo in de 10 -14 dagen trials. Voor zover ik weet zit er bij de Battlechest 30 dagen freeplay. Dat is de enige aanbieding die ik van WoW ken, qua gametime op een pay account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Rodie, kom is online joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nu volledig mee gestopt. Ik kreeg eergister het leuke smsje "speel je weer?!" omdat er 1 of andere clown op mijn account was ingelogd. Ik natuurlijk mn account terugvorderen en kwam erachter dat er 8.6k op stond :) Vriendelijk gedoneerd aan een RL vriend van me, voor mij is het avontuur voorbij. Viel spass iedereen, en wie weet tot ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Poops_McGhee schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:56:
[...]

Het level limiet in de trials is altijd 20 geweest. Dat was ook zo in de 10 -14 dagen trials. Voor zover ik weet zit er bij de Battlechest 30 dagen freeplay. Dat is de enige aanbieding die ik van WoW ken, qua gametime op een pay account.
Thanx,
ik heb hem maar aangeschaft voor 15 euro. Met een maand gratis spelen heb ik het sowieso wel weer gehad denk ik ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
DeNachtwacht schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:09:
[...]
Met een maand gratis spelen heb ik het sowieso wel weer gehad denk ik ;)
Dat dacht ik destijds bij release ook; Ach, ik koop 'm wel om even met m'n vrienden mee te spelen, zal vast niet lang duren ...

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat is die tweede baas van Bardin Hold een lachertje.
Onze hunter was terug op vakantie en we hadden het idee om zijn turtle pet te laten tanken.
De tank had het vermoeden dat de debuff niet doorgezet wordt op pets.

Op deze fight hadden we nu dus 8 DPS (tanks naar DPS-spec), 2 healers en turtle tank.
Down in 3m.5s Gewoon 1,5min sneller dan normaal.
Dus om de game-mechanic van tankswitch te vermijden kan je voor beide bosses gewoon de turtle-pet van een hunter gebruiken.

Daarna door naar FL. Afgelopen maandag voor het eerst de core compleet en gaan voor eerste FL-boss.
5 tries later lag hij op zijn gat. En blije sabriel: ik ben de eerste die gaat voor dragonwrath van onze guild, de eesrte 25 living embers zijn dus oor mij. deze week lag Shannox op tweede try en wat pogingen op Beth.

We raiden maar 2* per week FL voor 2,5 uur. Wat is de beste volgorde na shannox om progress te maken ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
BH boss is idd een lachtertje, gisteren met me 10m guild de 25m versie gedaan dit was het resultaat :

http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=9021&e=9316

Afbeeldingslocatie: http://www.minionsofmithril.com/images/bh25s.jpg

Was wel close, 5 seconden op de enrage timer, maar op zich zeer goed te doen, en 6 loot items ipv 2 is toch erg welkom ! :)

Ook majordomo HC down op 10m, wel voor bethi'lac/alysrazor/baleroc, mja we vonden hem zo doable dat daar eerste de focus maar op ging, is alleen jammer dat er nu geen progress meer op de andere bosses kan worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond dan eindelijk eens wat beter voorbereid de BG's ingedoken met mijn rogue.
Ik was er al eens ingedoken zonder res gear en dat was ...geen succes...

Dus om te beginnen heb ik mijn rogue voorzien van de hele bloodthirsty set en ging ik in ieder geval met 2200+ res de bg's in. Man, wat een verschil.

Ik heb nog veel te leren, maar sinds een hele lange tijd niet meer zoveel lol gehad. De angst van de spelers als ze het bekende "woooohhh" geluid horen als je langs sneakt in stealth is priceless :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik ben teruggekomen door de veranderingen van Cata zelf en door de ontdekking van mijn nieuwe class/char. Heb met Wrath het wel nog even geprobeert op mijn Priest en hoewel ik dat hartstikke leuk vind (net als spelen met mijn rogue) was dat niet hetgeen me weer bij WoW zou houden.

Met de release van Cata ben ik eerst eens een Goblin toon aan gaan maken en dat klikte ook al meteen. Heerlijk die over-de-top quests/abilities/jokes/tinkering. Toen bedacht ik me dat ik wel eens wat meer met een DK wilde spelen dan alleen maar dat start gebied doorlopen. Toen ik daar eenmaal lekker mee bezig was was ik weer verkocht. Ik heb dus weer voor langere tijd een sub afgenomen door mijn Death Knight :)

Vooral het tanken met een DK vind ik echt geweldig, zoveel mogelijkheden van surviveability en dan toch zo lekker damage eruit weten te gooien. yup mijn DK is mijn echte char die ik al die tijd gemist heb :P

Vandeweek aangegeven bij de guild (na wat aanmoediging ook :P) Dat ik toch wel weer wat meer wil raiden omdat het ook erg gezellig is met de guild samen. Raid daardoor ondertussen al wat meer mee met Group 2 en gisteren weer Shannox neer met een makeshift group :)

Ik was blij iig want mijn nieuwe tank axe is gevallen \o/ Skullstealer Greataxe

Helaas was het wel al wat aan de late kant maar een aantal goede tries op Beth gehad en als dezelfde groep maandag aanwezig is dan gaat ze ook wel neer :) Giev trinket! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond met mijn hunter wat randoms gedaan (of althans een poging daartoe :))

In eerste instantie kwam ik in een stonecore hc uiit die al bezig was. We waren vlak voor Slabhide.

Na een lang gevecht kregen we hem neer. Vervolgens op naar Orzuk. De trahs leverde al problemen op.
Na een paar wipes op Orzuk (de tank tankte niet tegen de muur) keek ik een naar de DPS. De warlock had op de langste poging ongeveer 2500 dps gedaan en de arms warrior kwam net aan de 4k. Nadat de healer de groep verliet ging ik ook maar, mant met zo'n samenstelling gaat het niet lukken).

Daarna opnieuw de queue ingedoken en kwam ik uit in HoO. Eerste trash gaat goed. Temple guardian Anhuur gaat ook soepel. Op het moment dat de tank de volgende trash groep will pullen verlaat de healer opeens de groep en de mage daarop ook. We krijgen gelukkig snel vervanging en gaan door. Tank vraagt of we nog mobs willen skippen. Ik geef aan dat het voor mij niet veel uitmaakt, maar dat ik graag Ammunae wil doen voor een kans op de mail agi shoulders. Geen probleem. Als ik uiteindelijk naar de DPS kijk op Anraphet zie ik het verschil t.o.v. mijn eerste groep duidelijk. Ik sta op de 3e plek qua DPS met ruim 14k.

De rest van instance loopt ook soepel door. De shoulders dropten niet, maar we kregen wel elk onze JP :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
_Peter2_ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:20:
Op het moment dat de tank de volgende trash groep will pullen verlaat de healer opeens de groep en de mage daarop ook.
Dit zie ik de laatste tijd zo vaak in Heroics. In ZA heb ik dat vaker, maar in bijzonder met tanks die al na de eerste boss leaven. Ik ga er daar maar vanuit dat z'n item niet gedropped is oid... :|

Tijdens het levelen op m'n shammy heb ik al vaker gemerkt dat healers 'm zonder aankondiging mid-fight leaven. Weet je hoe zuur het dan is om als een enhancement shammy een groep proberen in leven te houden? :(

Blizzard zou hier penalties op moeten kunnen zetten. Dat zoiets een keer voorkomt, ok, maar als mensen dit structureel doen ze gewoon toegang to LFD geweigerd worden of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
detheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

Dit zie ik de laatste tijd zo vaak in Heroics. In ZA heb ik dat vaker, maar in bijzonder met tanks die al na de eerste boss leaven. Ik ga er daar maar vanuit dat z'n item niet gedropped is oid... :|

Tijdens het levelen op m'n shammy heb ik al vaker gemerkt dat healers 'm zonder aankondiging mid-fight leaven. Weet je hoe zuur het dan is om als een enhancement shammy een groep proberen in leven te houden? :(

Blizzard zou hier penalties op moeten kunnen zetten. Dat zoiets een keer voorkomt, ok, maar als mensen dit structureel doen ze gewoon toegang to LFD geweigerd worden of zo :)
Je gedrag zou je prioriteit in de LFD queue moeten beïnvloeden. Verlaat je een groep vaak voortijdig? Dan krijg je een lagere prioriteit. Voltooi je een dungeon, dan krijg je weer iets aan prioriteit erbij etc.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:21:
Ik ben er nu volledig mee gestopt. Ik kreeg eergister het leuke smsje "speel je weer?!" omdat er 1 of andere clown op mijn account was ingelogd. Ik natuurlijk mn account terugvorderen en kwam erachter dat er 8.6k op stond :) Vriendelijk gedoneerd aan een RL vriend van me, voor mij is het avontuur voorbij. Viel spass iedereen, en wie weet tot ooit!
Ik was in mei ook volledig gestopt maar speel nu weer. Tot ziens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
_Peter2_ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:30:
[...]
Je gedrag zou je prioriteit in de LFD queue moeten beïnvloeden. Verlaat je een groep vaak voortijdig? Dan krijg je een lagere prioriteit. Voltooi je een dungeon, dan krijg je weer iets aan prioriteit erbij etc.
Ja, maar dan moeten ze dit toch wel beter uitwerken dan het vote-to-kick systeem...

Het is triest, maar ik heb toch echt regelmatig mensen moeten kicken omdat ze afk waren de boel liepen te verzieken e.d. en nu zit ik blijkbaar op een timer waar ik na 2 uur pas iemand kan kicken? Laatst zag ik zelfs 4 uur ...

Dat hele systeem gaat nergens over ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
dagboekje: Met mijn tank zat ik in een random ZG guild group die redelijk ging, totdat we een stuk of 5 keer wipeten op de laatste boss. Ik zat maar te duimen dat zij me niet zouden kicken omdat ze met zijn vieren waren (ook al waren zij diegenen die te lage dps hadden en tacts maar niet snapten)

Ik moest ten koste wat kost me valor points binnenharken, maar uiteindelijk was ik met twee van hun overgebleven, en zaten die gvd nog een half uur na te afk'en op de graveyard voordat ze uiteindelijk off gingen :| (votekicken was nog steeds geen goed idee)

Dus na uiteindelijk 2 uur, de instance snel afgemaakt met mensen die wel gewoon normaal konden spelen, en verrast blij waren met hun 140 vp binnen 10 minuten }:| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
detheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

Wat denk je van een tank die een group pullt en vervolgens leaved? Ook al een paar keer zien gebeuren.

Wat is die bearboss in ZA toch een #*@$#*#$# biatch. Totaal denk ik al 30+ runs gedaan op m'n warrior tank alt, geen helm. M'n pally tank alt zit inmiddels aan de 5e, ook geen drops. Wtf...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
porn* schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:27:
[...]
Wat denk je van een tank die een group pullt en vervolgens leaved? Ook al een paar keer zien gebeuren.

Wat is die bearboss in ZA toch een #*@$#*#$# biatch. Totaal denk ik al 30+ runs gedaan op m'n warrior tank alt, geen helm. M'n pally tank alt zit inmiddels aan de 5e, ook geen drops. Wtf...
Op mijn warrior heb ik hem al. 3 runs. :> Ook de dps helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
HawVer schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:40:
[...]

Op mijn warrior heb ik hem al. 3 runs. :> Ook de dps helm.
Dps helm heb ik al 100 keer gezien maar de tanking helm van de bear boss zie ik alleen in de schaarse runs die ik op m'n priest doe... :'(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zo, gisteren waren we zowaar voor de tweede keer FL deze week. Woensdag hadden we al gecleared en Shannox omgelegd, dus gisteren was het de beurt aan Beth. Dachten we. Beth werd namelijk een beetje tegen de verwachting in een fantastische oneshot, waarna we konden doorlopen naar Ryolith. Daar hebben we geloof ik één avond eens wat uitprobeertries op gedaan. Gisteravond: 4-5 tries en Ryolith lag ook op z'n gat. Toen doorgelopen naar Baleroc. Nog een paar tries op gedaan, met als beste iets van 50%. Mechanics zijn nu wel duidelijk (en niet zo lastig) dus ook van hem verwacht ik komende zondag eigenlijk wel een kill.

Ofetwel, dikke progressie in FL voor ons en dat is erg mooi nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Gisteren level 76 geworden met mijn prot pally, wat kan dat toch snel gaan met die instant dungeons ;)
En steeds weer mensen die graag nog wat instances willen doen dus blijkbaar doe ik wel iets goed.

Binnenkort maar eens in de Cata instances gaan verdiepen want de Wrath zooi kan ik dromen maar ik ben nog niet echt vaak in Cata instances geweest en nog helemaal niet om te tanken. Research time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
sabriel schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 06:32:
Daarna door naar FL. Afgelopen maandag voor het eerst de core compleet en gaan voor eerste FL-boss.
5 tries later lag hij op zijn gat. En blije sabriel: ik ben de eerste die gaat voor dragonwrath van onze guild, de eesrte 25 living embers zijn dus oor mij. deze week lag Shannox op tweede try en wat pogingen op Beth.

We raiden maar 2* per week FL voor 2,5 uur. Wat is de beste volgorde na shannox om progress te maken ?
Gefeliciteerd, lekker bezig! Ik zou proberen voor Beth’Tilac (ofzo – spinnetje) te gaan. Die is ook vrij goed te doen als iedereen het eenmaal doorheeft!
rodie83 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:49:
Zo, gisteren waren we zowaar voor de tweede keer FL deze week. Woensdag hadden we al gecleared en Shannox omgelegd, dus gisteren was het de beurt aan Beth. Dachten we. Beth werd namelijk een beetje tegen de verwachting in een fantastische oneshot, waarna we konden doorlopen naar Ryolith. Daar hebben we geloof ik één avond eens wat uitprobeertries op gedaan. Gisteravond: 4-5 tries en Ryolith lag ook op z'n gat. Toen doorgelopen naar Baleroc. Nog een paar tries op gedaan, met als beste iets van 50%. Mechanics zijn nu wel duidelijk (en niet zo lastig) dus ook van hem verwacht ik komende zondag eigenlijk wel een kill.

Ofetwel, dikke progressie in FL voor ons en dat is erg mooi nieuws :)
Dat was inderdaad lekker. Twee resets geleden onze eerste serieuze FL raid – met meteen een Shannox kill. De week erna op zondag weer één raid tijdens de reset, met een nieuwe First kill – Beth… Nu week 3 met al twee raids in de pocket en inderdaad weer een nieuwe kill!

Gister ook even met Eon gesproken, ben benieuwd of je zin hebt om over te komen. Wat ons betreft ben je in ieder geval van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Eergister van 2 kills in 25 man video gemaakt. Shannox was niet eerste kill maar Rhyolith wel, op 25 man ieder geval. 10 man zitten we nu op 4/7

Progress is wat langzaam door opstapeling van problemen en de zomer.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mooie kwaliteit filmpjes en gz met Rhyo, wat hebben jullie veel druids en shammies zeg :D

Pakken de tanks niet erg veel stacks Jagged Tear op Shannox? Misschien normaal hoor voor 25 speel alleen 10m dus weet het niet... ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:35
Ben net een week of 2 bezig met de starter edition. Kan inmiddels al redelijk m'n weg vinden alleen waar ik niet uitkom, en dat zal zijn omdat het zo basaal en simpel is dat het nergens genoemd wordt..

Ik heb een dwarf warrior, level 20 inmiddels alleen het lukt me niet om een boog of vuurwapen te gebruiken. Plaats zo'n ding keurig in het bijbehordende slot, plaats een shortcut in de action bar maar het doet niks. :$

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Wijnands schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:11:
Ik heb een dwarf warrior, level 20 inmiddels alleen het lukt me niet om een boog of vuurwapen te gebruiken. Plaats zo'n ding keurig in het bijbehordende slot, plaats een shortcut in de action bar maar het doet niks. :$
Als je op 'p' drukt en in je generieke tab (met je racials enz) kijkt, zie je ergens de 'shoot' skill. Sleep die eens naar je actionbar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Zijn die dingen bij Warriors niet meer bedoeld voor de stats, net als je melee wapen bij een hunter?*

Warrior is een melee class, ik denk niet dat hun gun [Auto Shot] heeft. Je kunt het dus wel gebruiken om iets te pullen, misschien zelfs een beetje damage doen voordat de mob bij je is, maar ik denk dat het daar wel bij stopt voor warriors :)

* jaja, wing clip, deterrence etc ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Paul op 05-08-2011 12:14 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 14-09 13:35
detheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

Als je op 'p' drukt en in je generieke tab (met je racials enz) kijkt, zie je ergens de 'shoot' skill. Sleep die eens naar je actionbar :)
Hm.. vanavond 's kijken dan, misschien dat ik er overheen gekeken heb. In ieder geval dank voor de tip!

Dat een warrior geen schutter bij uitstek is heb ik inmiddels ook wel gevonden maar de mogelijkheid lijkt erin te zitten en ik ben nog zo'n ontzettende n00b dat ik gewoon alles wil uitproberen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Wijnands op 05-08-2011 12:23 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Wijnands schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
Hm.. vanavond 's kijken dan, misschien dat ik er overheen gekeken heb. In ieder geval dank voor de tip!
Ik weet dit ook alleen omdat ik een tijdje terug m'n 2de warrior heb geleveled :p

Er staan iig een 'Shoot' ability voor guns, bows en x-bows, met daarnaast een 'Throw' ability voor thrown weapons :)

En ja, over het algemeen zijn het gewoon puur stat-sticks. Je kunt er mee pullen als bijv Heroic Throw op CD is, maar met de trigger happy DPS van tegenwoordig is dat niet echt aan te raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@ shoot/thrown discussie: Je kunt ook gewoon een macrootje maken (had ik vroeger omdat ik voor tanken eens een gun had en thrown voor dps), dan heb je 1 icoon voor beide skills:

/shoot
/throw

Geloof ik (uit m'n hoofd) ;) Leuk icoontje geven en je bent voor alles klaar. Als je het irritant vind kun je zelfs de errormessage onderdrukken die je anders krijgt (1 van de 2 kan uiteraard nooit, kan niet /thrown gebruiken als je gun/bow hebt en andersom), maar een warrior gebruikt dat zo weinig dat ik het prima vind zo.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

porn* schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:36:
Mooie kwaliteit filmpjes en gz met Rhyo, wat hebben jullie veel druids en shammies zeg :D

Pakken de tanks niet erg veel stacks Jagged Tear op Shannox? Misschien normaal hoor voor 25 speel alleen 10m dus weet het niet... ;)
Kwaliteit ben ik ook erg over te spreken, heb voor records en multiboxen deze PC net gebouwd dus redelijk high-end.

Druids hebben we er een "paar" van ja :P Ons motto is inmiddels ook "MOAR DURIDS!"
We hebben uit me hoofd:
3 resto druids
2 kitty druids
2 boomkins
1 (waarschijnlijk binnenkort een 2e) beer druids
(Dus binnenkort maar eens een 10man pure druid maken :+)

Shamans vallen wel mee, 3 resto 1 ele 1 enhancement.

De stacks gaan net aan goed op deze manier, weinig ruimte voor error.

[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 05-08-2011 12:44 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Osxy schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:38:
Eergister van 2 kills in 25 man video gemaakt. Shannox was niet eerste kill maar Rhyolith wel, op 25 man ieder geval. 10 man zitten we nu op 4/7

Progress is wat langzaam door opstapeling van problemen en de zomer.
Nette filmpjes :).

Heb eindelijk ook een shannox heroic kill kunnen frapsen. Vergeet het elke keer :X.
Bijna clean kill totdat ik half vast kwam te zitten in een paar rotsen van het terrein 8)7.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Terence(x)
Hoe krijg jij die icoontjes zo op je scherm.
Ik neem aan een add on maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Diabolica schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:22:
Terence(x)
Hoe krijg jij die icoontjes zo op je scherm.
Ik neem aan een add on maar welke?
Welke icoontjes bedoel je precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Terence(x) schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:49:
[...]

Welke icoontjes bedoel je precies ?
iconen rij van 4 hoog onderin van je WoW screen (links van het midden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Ah me action bar :)

Daar gebruik ik bartender voor

Dit is de standaard look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Bartender is wel een must imo, in Classic was de action bar misschien groot genoeg maar die laat nu wat te wensen over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:09:
Bartender is wel een must imo, in Classic was de action bar misschien groot genoeg maar die laat nu wat te wensen over :D
Ben nog altijd tevreden met me aangepaste versie van Tukui.
Lekker simpel en clean xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
thx voor de reply's

gelijk na het weekend proberen, gezien ik dit weekend niet thuis ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mektheb schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Ben nog altijd tevreden met me aangepaste versie van Tukui.
Lekker simpel en clean xD
Dan moet je eens de edit versie van Jasje hebben, die is nog eens velen malen beter dan Tukui!!
Die gebruik ik nu al een tijdje, 2/3 maanden ofzo? heerlijke UI!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, ik haat de vakantietijd. We hadden ons opgewerkt van positie 30 naar positie 10 in de rankings op onze server (langzame start in T11, bovendien amper aan heroic bosses toegekomen :() maar we staan nu alweer een tijdje op 5/7 omdat we gewoon de signups niet hebben. Eergisteren wel nog even Alysrazor neergehaald, de boss waar we de meeste moeite mee hadden (omdat onze vliegende DPS zoog :P). Woensdag dus andere mensen de lucht in gestuurd en ineens lag ze aan het einde van de tweede add phase op de grond. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Wat mis je nog NMe? Heb een hele tijd
terug bij je guild ge-applyed met mijn rogue.
Maar toen toch maar besloten mijn actuele guild
nog een kans te geven. Maar het is gewoon vaker
niet dan wel raiden word het een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Same bij ons als ik het zo hoor, heb zelf al weken niet mee kunnen raiden door omstandigheden hoop het komende week weer eens te kunnen proberen. Door mensen tekort ging het bij ons ook meerdere keren niet door, of ze moesten 2-3 casuals meenemen die (naar ik begreep) meer dood dan levend waren, naja dan gaat de progress gewoon langzaam. De groep was toen ik erbij was tot Major gekomen en die ging nog aardig snel daarna neer maar ze zitten nu al even vast op Ragnaros (wel wat progress maar niet optimale members).

Ach nog een paar weekjes en dan is alles weer "normaal" :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik geloof dat we momenteel wel goed zitten met een gezond team. Warrior en DK tank, met mijzelf als feral en een vriend van mij als prot pally als backups. Normaal gesproken ben ik feral dps en die pally is retri. Verder hebben we een rogue, twee locks, twee hunters, een mage, een shadow priest, een boomkin en als healers een holy pally, holy priest en resto shammy, waar die boomkin soms resto gaat en die shadow priest soms disc. :P 15 man in een 10-man team zou genoeg moeten zijn met een semi-casual raiding guild, maar het komt nou gewoon echt lullig uit met vakanties enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
naja ideale setup lijkt me, alleen die ret is wat minder.
Dus je hebt geen open spots atm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Helaas niet nee. Zelfs onze main tank spot die we afgelopen weekend ineens onverwachts open hadden was binnen 24 uur weer gevuld. Onze warrior tank en holy priest hadden een relatie met elkaar, maar toen zij digitaal begon te flikflooien met onze mage heeft de tank haar (en dus ook ons :P) verlaten. Kreeg dezelfde dag nog een application van een waardige vervanger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
hmzz jammer..

Whaha das is wel op en top sappige drama zeg =]

Nog een vraagje over alys, ben atm assigned als interupter p1 (restoshaman)
Hebben tanks veel healing nodig in p1 ( ook als ze die hatchlings snel voeren
door over die wormen te lopen) Kom nl niet veel aan healing toe als ik daar
sta te interupten. Of is het beter een dps dat te laten doen?

[ Voor 69% gewijzigd door KarmaPolice op 05-08-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ach, het zorgde wel voor leuke tijden op Ventrilo, ze was nogal dronken op de avond dat het gebeurde en dat was erg leuk om te horen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hmm, voordat ik aan WoW begon heb ik jaren EVE Online gespeeld. Een klein maand geleden weer een maand gametime voor EVE gekocht omdat een vriend van me weer speelde, maar mijn god ...

Als je denkt dat WoW al een community met 14-jarige kindjes heeft moet je vooral geen EVE gaan spelen. Of eigenlijk, je niet op de forums wagen :+ Wat een stelletje self-righteous ad hominem grievers zitten daar zeg ...

Snel die slechte ervaringen wegspoelen met een grote hoeveelheid pug-HCs...

Iemand anders wel eens een andere MMO gespeeld en 'gillend' terug gekomen vanwege de community O+ ?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zie je eigenlijk bij alle MMO's. De spelers die het meeste klagen en zeiken over alles en nog wat zijn 4 van de 5 gevallen van die kleuters van 10 - 16 jaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb een maand WAR gespeeld toen die released werd, maar voornamelijk om het gat in de kalender te vullen tussen TBC en WotLK. De community was daar vooral... afwezig. Ik speelde Order maar zat op een server waar iedereen Destruction was. D'r was dus weinig te beleven in de wereld, en de helft vand e tijd kon je de main town niet in omdat die weer eens geraid was, de avond ervoor.

Maar ik wist toch al dat het van korte duur zou zijn, dus heb me er niet echt aan geërgerd :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Heb eigenlijk alleen maar betere communities meegemaakt. In o.a. FFXIV en Aion
FF was echt een top notch community, je was op server, guild en friends niveau heel erg afhankelijk
van elkaar. Er was weinig te soloen, dit is ansich natuurlijk een groot nadeel, maar brengt wel
als voordeel mee dat je mensen op je server erg goed leert kennen wat vervolgens een hele
sfeervolle leuke community creëert. De rotte appels worden snel geïdentificeerd en de vriendelijke behulpzame mensen ook. Eenmaal een slechte naam opgebouwd krijg je ingame gewoon niks meer voor elkaar, omdat je zo afhankelijk bent van anderen. Een beetje dat gevoel als je de eerste keer een boss downed
met dezelfde core group na 5 dagen wipen op rij, je word daar als group sterker beter van.
Dat groepsgevoel wat je dan hebt, had ik in ffxiv eigenlijk constant.

[ Voor 18% gewijzigd door KarmaPolice op 05-08-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook hoor qua zomer, we komen net aan de 25 elke avond en hebben vaak genoeg healers nodig die wat ranged dps plekken vullen. Toch laatste weken nog redelijk door kunnen raiden, inmiddels al aan de 2e hc week bezig met 2 Shannox hc kills en sinds woensdag/gisteren progressen op Beth. Shannox is echt zo goed te doen als je de debuffs goed gereset krijgt op de tanks en niemand hebt die icetraps pakt per ongeluk. Ook geluk gehad met drops al, 1e kill vorige week m'n hc healing bracers geloot en deze week m'n hc leg token. \o/ Vandaag nog ff een random zul voor m'n VP cap deze week, ring kopen en ik ben alweer klaar qua VP voor mainspec gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Yup zomer. Ben nu ook net iets meer buiten of bij vrienden op bezoek dan voor de PC. En dat is bij ons in de guild niet anders. En een paar stellen zijn met de kids op vakantie.

Het is dat we een grote guild zijn. 450 chars. En we hebben 2 teams dus kunnen we van team 2 af en toe iemand voor Fireland mee nemen.

Mage is ook inmiddels opgekrikt naar 360, zonder maar 1 raid binnen te stappen. :) Maar toch eens van het weekend eens kijken voor een BWD/BOT pug. Kan hier en daar nog wel een item upgraden.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hallo,

Ik heb WoW een kleine periode gespeeld (Zeg een maandje ofzo). Ik vond het eigenlijk niet veel aan en ben gestopt. Dit is in december 2008 geweest. (Of 2007).

Nu krijg ik van Blizzard het volgende mailtje (meer dan 3 jaar later) terwijl ik WoW maar een paar quests heb gedaan en daarna nooit meer aangeraakt.
***Notice of Account Closure***

Account Name: ROOIEHOED

Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy

This account was closed because one or more characters were identified exchanging, or contributing to the exchange of, in-game property (items or gold) for "real-world" currency. This exchange process negatively impacts the World of Warcraft game environment by detracting from the value of the in-game economy.

Even if this is the result of account sharing, the account owner can still be held responsible for the penalty because of the impact it had on the game environment.

We've found the above behavior is many times directly related to groups responsible for compromising World of Warcraft accounts; we take these issues very seriously. To better understand our position against exploitative activity and the risks involved, please review this article: http://eu.blizzard.com/support/article/goldbuying

The exploitative activity that took place on this account violates the World of Warcraft Terms of Use. We ask you take a moment to review these terms at http://eu.blizzard.com/company/legal/index.html. Any recurring subscriptions on this account have been suspended to prevent further monetary charges.

If you believe your account was compromised, please go to the following website https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html. Our support staff will assist you as soon as possible. If you are unable to access your account due to the password being changed, please visit our Login Support site here: https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html

For any disputes of this action or further information on Exploitive Activity, please visit the Exploitative Activity FAQ and contact page here: http://eu.blizzard.com/support/article/41654

Regards,

Customer Services
Blizzard Entertainment Europe
http://eu.battle.net/wow/en/
Ik heb het spel nooit gesnapt laat staan iets voor echt geld gekocht en/of verkocht. Hebben meer mensen dit mailtje gehad en betreft het een fout? Aangezien het Battle.net is en ik wel Diablo III wil gaan spelen is zo'n vermelding misschien wel 'negatief'.

Heb een password wat eigenlijk niet te bruteforcen valt (Tuurlijk het kan wel, maar niet in 1000-100.000 pogingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben nu paar daagjes aan het gamen heb inmiddels een Level 30 hunter en wordt constant uitgenodigd voor Guilds. Hoe zit dat met de guilds in WoW, zijn die eigenlijk allemaal leuk en goed om te joinen of moet je zelf iets zoeken dat bij je past. Ik ben nu vooral aan het questen en af en toe wat dungeons en battlegrounds, maar zou graag het vechten wat meer leren omdat ik in pvp toch wel heel veel verlies ondanks (bij mijn weten) goede items. Wie kan me hierover wat info geven?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bijna alle guilds focussen op lvl85 omgeving, dungeons en battlegrounds. Uitzonderingen zijn de zgn level-guilds (voor iedereen beschikbaar) en de twinks (jezelf vastzetten op een bepaald lvl en daar maximale gear in zoeken voor pvp). Een levelguild zou beste optie zijn, om rustig hogerop te komen en in de tussentijd BG's blijven doen. Uiteindelijk krijg je ook veel meer skills en gear, komt de battleground zut vanzelf :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
DeNachtwacht schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:42:
Ik ben nu paar daagjes aan het gamen heb inmiddels een Level 30 hunter en wordt constant uitgenodigd voor Guilds. Hoe zit dat met de guilds in WoW, zijn die eigenlijk allemaal leuk en goed om te joinen of moet je zelf iets zoeken dat bij je past. Ik ben nu vooral aan het questen en af en toe wat dungeons en battlegrounds, maar zou graag het vechten wat meer leren omdat ik in pvp toch wel heel veel verlies ondanks (bij mijn weten) goede items. Wie kan me hierover wat info geven?
Ligt er wel aan op wat voor server je aangelandt bent. Over het algemeen merk ik dat de sfeer op RP servers een stuk gemoedelijker is dan op PVP servers. Als je een guild zoekt die je op een sociale manier de kneepjes van de game te leren, dan zou ik een RP server kiezen. Voordat je echt lekker kan gaan pvp'en is het wijs om jezelf te verdiepen in de andere classes. Dan weet je wat je te wachten staat en sta je als hunter niet stunned achter je pet, omdat je vergat om een flare te gebruiken. Er zou zo maar eens een vervelende feral druid achter je kunnen staan, onzichtbaar.
Het is na 4.0 wel handig om een guild te joinen, al was het alleen maar voor de perks. En er is altijd wel iemand in een guild die je kan helpen met het een of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:06:
Hallo,

Ik heb WoW een kleine periode gespeeld (Zeg een maandje ofzo). Ik vond het eigenlijk niet veel aan en ben gestopt. Dit is in december 2008 geweest. (Of 2007).

Nu krijg ik van Blizzard het volgende mailtje (meer dan 3 jaar later) terwijl ik WoW maar een paar quests heb gedaan en daarna nooit meer aangeraakt.

[...]

Ik heb het spel nooit gesnapt laat staan iets voor echt geld gekocht en/of verkocht. Hebben meer mensen dit mailtje gehad en betreft het een fout? Aangezien het Battle.net is en ik wel Diablo III wil gaan spelen is zo'n vermelding misschien wel 'negatief'.

Heb een password wat eigenlijk niet te bruteforcen valt (Tuurlijk het kan wel, maar niet in 1000-100.000 pogingen).
Makkelijkste in deze gevallen is ze bellen, er gaan duizenden soorten scam mails rond.
Zekere voor het onzekere helemaal als je D3 wil spelen.

Ze bellen en dan kunnen ze actueel zien of er iets naar jouw mail adres gestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Hallo,

[...]

Je account is hoogstwaarschijnlijk gehijacked en gebruikt om ingame geld te verkopen aan onnozele noobs met te weinig geduld (of brains). Niks om je zorgen over te maken als je de game toch niet meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Poops_McGhee schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:15:
[...]

Je account is hoogstwaarschijnlijk gehijacked en gebruikt om ingame geld te verkopen aan onnozele noobs met te weinig geduld (of brains). Niks om je zorgen over te maken als je de game toch niet meer speelt.
Mwah, ik zou het toch even rechtzetten bij Blizzard door het uit te leggen. Zeker als hij Diablo 3 wel wil spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
NMe schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:29:
[...]

Mwah, ik zou het toch even rechtzetten bij Blizzard door het uit te leggen. Zeker als hij Diablo 3 wel wil spelen. :)
Het is alleen maar een kennisgeving die ze verstuurd hebben. Ze weten dus zelf ook erg goed wat er aan de hand is. Ze bieden de mogelijkheid om weer controle te krijgen over je account, mocht je dat willen. Overigens lijkt het me een hele kleine inspanning om een nieuw account aan te maken op Battlenet om daarmee Diablo III te gaan spelen en een 3 jaar oud account waar maar een maandje op gespeeld is gewoon te laten voor wat het is. Ik denk niet dat je daar veel aan kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 08-09 01:28
Hallo,

[...]

Wat ik niet begrijp is dat RedHat zijn WoW subscription niet actief was sinds 3 jaar, en dus iemand zijn subscription wel moet hebben geactiveerd, en dat het onwaarschijnlijk is dat een goldseller ff denkt "hey ik heb een inactieve account gestolen, laat ik maar ff dokken en zijn account activeren". 8)7

Ik zou denken dat het gewoon een phishing mail is, weet je zeker of je password nog werkt bij het inloggen? Wat wel raar is dat indien het een phishing mail is, ze blijkbaar ook je WoW Account Name hebben bemachtigd ipv alleen je email adres
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.