Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 45.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 16:48

Maduth

Probeersel

Dat is het probleem; ik ben de Priest http://eu.battle.net/wow/.../stormrage/Madut/advanced en ik heb echt af en toe moeite om te blijven staan. Aan mijn gear e.d. kan niet liggen, zijn niet top maar verder prima.

Darn... het ligt aan mij :@

Rating is 1200 op dit moment dus echt niet hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 144052 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

Welke rating speel je?
Op lagere ratings zou ik gewoon proberen de priest trainen en de CS uitlokken met een cyclone, als ie hapt dan dan moet je lang genoeg kunnen overleven.
Als je hoger speelt kun je proberen de kat op de mage te houden en de warrior op de rogue, zou je langer moeten volhouden dan hun.
een druid op een frostmage? :D dat werkt wel na 4.1 ja.. oh nee.
Afhankelijk van de spec zou ik het precies omgekeerd doen aangezien bearform gweldig is tegen rogue's. Tevens is dps splitten een slecht plan in arena, en zou ik misschien focussen op rogue, en daarna op healer(priest) van tegenpartij.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Spelend vanaf de andere kant (RMP) gaan wij altijd vol op de feral, zorgen dat hij barkskin gebruikt (wat hij wel moet anders is hij gewoon dood in de eerste burst / CS op priest)

en dan wachten op de volgende shadowdance.

Veel teams met feral/warrior zullen inderdaad voor de mage gaan maar over het algemeen heb ik hier persoonlijk niet zoveel problemen mee omdat we hun priest onder druk zetten of de warrior defensive pushen. De teams waar we tegen verliezen zetten juist druk op de priest waardoor wij defensive moeten gaan en dan is het voor ons moelijker, zeker als de rogue geen restealth kan krijgen door faerie fire etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Dakreal schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

een druid op een frostmage? :D dat werkt wel na 4.1 ja.. oh nee.
Afhankelijk van de spec zou ik het precies omgekeerd doen aangezien bearform gweldig is tegen rogue's. Tevens is dps splitten een slecht plan in arena, en zou ik misschien focussen op rogue, en daarna op healer(priest) van tegenpartij.
Ik heb geen arena meer gespeeld in 4.2 :+
Rogue burnen zou je kunnen proberen, mage wellicht ook aangezien je toch kan shatteren.

Tevens op die rating zou ik gewoon de priest pakken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Mmmmm als ze bij ons de rogue burnen dan is het gg meestal.

De feral zou al geen barkskin moeten hebben en dan Ring of Frost + smokebomb + CS/fear op de priest en sheep op de warrior en feral is dood :> Hij moet wel defensive in de bomb dus damage output is ook haast niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
Vailen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:09:
[...]

Deze is ook niet echt meer up to date
Ik ben al heel lang niet meer bezig geweest met de website of met wow überhaupt. Toevallig van het weekend weer eens ingelogd en wat nieuws gelezen en zie dat er nu een WoW Web API beschikbaar is. Ik moet nu de scripts aanpassen zodat de karakters weer geüpdate worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 16:48

Maduth

Probeersel

Maar het gaat om het hele plaatje, dus Rogue/Mage/Priest was een (lastig voor ons) voorbeeld. Maar kijk naar de rollen, wij maken nog wel eens de fout om te beslissen wie we nu eerst moet aanpakken. Want als we gelijk er voor gaan, winnen op zich wel. Bij twijfel, we're screwed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maargoed als je alle 3 iets anders gaat doen dan win je nooit, probeer de aankomende keren gewoon wie je het snelst neer krijgt voordat je zelf bezwijkt aan de cs/df/smokebombs =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Splendid schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

Ik ben al heel lang niet meer bezig geweest met de website of met wow überhaupt. Toevallig van het weekend weer eens ingelogd en wat nieuws gelezen en zie dat er nu een WoW Web API beschikbaar is. Ik moet nu de scripts aanpassen zodat de karakters weer geüpdate worden...
Mja, ik ben echt pissed op Blizzard op het moment. Ze hebben terwijl ze werkten aan de API de oude Armory pages laten bestaan zodat de mensen die die pagina's scrapeten voor data dat nog steeds konden doen. Nu is de API (deels, nog niet eens helemaal!) af en schakelen ze direct de oude "API" uit. :/ Geen grace period, gewoon overstappen of doodvallen. Met als argument dat de interface voor de API al maanden bekend was. Dat hij niet beschikbaar was voor eindgebruikers om tegenaan te lullen voor testing boeit ze niet. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:10:
[...]

Mja, ik ben echt pissed op Blizzard op het moment. Ze hebben terwijl ze werkten aan de API de oude Armory pages laten bestaan zodat de mensen die die pagina's scrapeten voor data dat nog steeds konden doen. Nu is de API (deels, nog niet eens helemaal!) af en schakelen ze direct de oude "API" uit. :/ Geen grace period, gewoon overstappen of doodvallen. Met als argument dat de interface voor de API al maanden bekend was. Dat hij niet beschikbaar was voor eindgebruikers om tegenaan te lullen voor testing boeit ze niet. :/
Erger nog, indien je de 'oude' scraping methode nu nog 'veel' gebruikt kun je zelfs van de server gebanned worden! Maar snel de nieuwe API inbouwen dan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er trouwens nog mensen die Warrior/Hpala tegen komen in 2s wat hogerop?
Vraag me af hoe viable dit nog is.. Evt anders Discpriest/warrior maar daar weinig ervaring mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 144052 op 09-08-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Splendid schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:15:
[...]

Erger nog, indien je de 'oude' scraping methode nu nog 'veel' gebruikt kun je zelfs van de server gebanned worden! Maar snel de nieuwe API inbouwen dan :F
Toevallig net een topic over geopend. ;) http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2504882405

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kun je het daar even met me eens zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Toevallig net een topic over geopend. ;) http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2504882405

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kun je het daar even met me eens zijn? :+
Lol de censuur op "scraping". Ik stond ook eens te kijken toen ik het opeens over Charles !$%#ens had.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MicScott schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:27:
[...]

Lol de censuur op "scraping". Ik stond ook eens te kijken toen ik het opeens over Charles !$%#ens had.
Mja, de developers achter de nieuwe site van Blizzard zijn echt een stel idioten. Die site had nooit zo live mogen gaan, nog los van dit soort kleine blunders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:27:
[...]

Mja, de developers achter de nieuwe site van Blizzard zijn echt een stel idioten. Die site had nooit zo live mogen gaan, nog los van dit soort kleine blunders.
Wat houdt scraping in, en waarom is het nu gecensureerd?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:42:
In principe laad je een complete pagina in, waar een 'scraper' de relevante informatie uit trekt. Elke keer als jij dus zo'n actie doet, moet de server een complete pagina presenteren, onnodig dataverkeer. Een API geeft precies de informatie die jij wil hebben zonder html opmaak of dergelijke, veel efficienter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:42:
[...]

Vroeger was er geen JSON-API zoals ze die nu aan het implementeren zijn. De enige manier om spul uit de Armory te halen was door de oude website (die gebruikt maakte van XML/XSL) op te halen en daar de data uit te scrapen/filteren die je nodig had. Dat het geblokkeerd wordt is logisch, want ze hebben er de oude site voor in de lucht moeten houden. Dat het nu per direct geblokkeerd wordt terwijl de community API nog niet eens af is, is van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:49:
[...]

Vroeger was er geen JSON-API zoals ze die nu aan het implementeren zijn. De enige manier om spul uit de Armory te halen was door de oude website (die gebruikt maakte van XML/XSL) op te halen en daar de data uit te scrapen/filteren die je nodig had. Dat het geblokkeerd wordt is logisch, want ze hebben er de oude site voor in de lucht moeten houden. Dat het nu per direct geblokkeerd wordt terwijl de community API nog niet eens af is, is van de zotte.
begint dit niet een beetje Offtopic te gaan mbt WoW? ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Afgelopen woensdag Shannox neergelegd, maandag het vervolg.
Beth stond op het programma. Maar eerst de trashpack voor Beth, wat ons woensdag nog problemen gaf, was nu 1 kill zonder problemen.

Met 9 man trash gecleared, rogue had problemen met zijn verbinding.
Halverwege trashpack valt de 3de healer uit, zelfde probleem. Iets met patch en virgin media (england)
We hadden helaas maar 1,5 uur voor een raid, en meer dan de helft al verloren voordat we eindelijk compleet waren.

Timing ging eindelijk beter, hebben nu iig 2* de big bang gehad.
Oefening baart kunst, maar niet echt een fijne raid door alle interrupts tussendoor. Wel besloten om een extra raid vandaag in te lassen om te kijken of we eindelijk eens wat progressie kunnen boeken.

Daarna gauw een random, met 3 DPS + healer van de guild. Helaas kregen we een ei.... als tank dus maar gauw gekicked. Ben maar geswitched naar tank om de guild te helpen (had gelukkig geen VP meer nodig op mijn priest) en gaan ZG afgemaakt. Hoop dat we vandaag minder last hebben met disconnects.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Ik ben aan het twijfelen om te beginnen met WoW. 13 euro per maand vind ik redelijk wat geld, maar aangezien ik elke maand 15 euro belkrediet op overschot heb vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om met dit belkrediet mijn WoW te kunnen betalen. Is dit mogelijk?

Ik vond dit artikel, maar dit gaat over een phone-bill, terwijl ik prepaid heb ...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 296939 op 09-08-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:16:
Ik ben aan het twijfelen om te beginnen met WoW. 13 euro per maand vind ik redelijk wat geld, maar aangezien ik elke maand 15 euro belkrediet op overschot heb vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om met dit belkrediet mijn WoW te kunnen betalen. Is dit mogelijk?

Ik vond dit artikel, maar dit gaat over een phone-bill, terwijl ik prepaid heb ...
Kijk naar de betalingsmogelijkheden bij Blizzard en kom tot een conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

Misschien kan je je eens afvragen waarom je met WoW wil beginnen? Want het is echt ontzettend saai met deze huidige content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:20:
[...]

Misschien kan je je eens afvragen waarom je met WoW wil beginnen? Want het is echt ontzettend saai met deze huidige content.
Misschien als hardcore veteraan die al alle raids uit heeft/niet verder kan raiden, maar als newbie is er genoeg te doen en te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Misschien moet je je eigen mening niet presenteren als absolute waarheid. Misschien heeft hij er namelijk wél lol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Prepaid niet, maar je kan via zo'n tegoed->geld bedrijf werken, al verlies je daar aardig op (30-40% kosten).
MicScott schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:24:
Misschien als hardcore veteraan die al alle raids uit heeft/niet verder kan raiden, maar als newbie is er genoeg te doen en te beleven.
Kan je genoeg doen, of je het ook echt leuk vind.. dat is een ander verhaal :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 17:33
Na een paar maandjes afwezig te zijn geweest ben ik ook weer een beetje casual begonnen. Bevalt me prima af en toe een uurtje of 2 spelen savonds, een keer een heroic doen of een altje levelen. Ik speel al sinds de beta(met af en toe flinke pauzes ertussen) maar er is altijd wel wat te doen in WoW :).

[ Voor 6% gewijzigd door Diversity op 09-08-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wat zeg je allemaal, voor iemand die net begint gaat er een hele wereld open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Prepaid niet, maar je kan via zo'n tegoed->geld bedrijf werken, al verlies je daar aardig op (30-40% kosten).

[...]

Kan je genoeg doen, of je het ook echt leuk vind.. dat is een ander verhaal :P
Ik vind het tot nu toe leuk, maar ik heb al een jaar niet gespeeld, dus ben ook redelijk fris. Voor een echte newbie is het waarschijnlijk nog héél lang leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MicScott schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:28:
Ik vind het tot nu toe leuk, maar ik heb al een jaar niet gespeeld, dus ben ook redelijk fris. Voor een echte newbie is het waarschijnlijk nog héél lang leuk.
Het is natuurlijk wat je ook allemaal leuk vind, an sich dungeons etc heb je genoeg te doen, maar als ik rondhuppel in de diverse quest-gebieden, zie ik bijzonder weinig mensen. Daarnaast moet het hele genre en combat systeem je wel liggen, nu ik andere combatsystemen heb gezien, geen haar op mn hoofd die er nog aan denkt weer actief te gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wat ziet iedereen eigenlijk als voordeel van met veel mensen in leveling gebieden rondrennen? Als er niemand anders is hoef je tenminste niet te wachten op respawns/ domme ganks en weet ik wat allemaal niet meer. Het is niet alsof er in de huidige leveling-content nou zoveel group quests zijn.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat is precies wat ik bedoel, ik speel een MMO ook voor de interactie met andere mensen (buiten een random ally die loopt te ganken), zeker mijn laatste paar 80s heb ik 90% compleet solo gedaan.. dan is de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:12
Zoek een vriendin/vrouw/partner die ook het spelletje graag doet en je bent klaar ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Het is natuurlijk wat je ook allemaal leuk vind, an sich dungeons etc heb je genoeg te doen, maar als ik rondhuppel in de diverse quest-gebieden, zie ik bijzonder weinig mensen. Daarnaast moet het hele genre en combat systeem je wel liggen, nu ik andere combatsystemen heb gezien, geen haar op mn hoofd die er nog aan denkt weer actief te gaan spelen :P
Ik ken eigenlijk maar bar weinig MMORPG's die een heel ander combatsysteem hebben? :P

Wat questgebieden betreft: op een gegeven moment zijn de meeste mensen uitgeleveld. Maakt het echt uit dat questgebieden leeg zijn? Group quests bestaan alleen nog in TBC en WotLK-content, en tegen de tijd dat je daar aankomt weet je als beginner genoeg van je char om zelfs die te kunnen soloen in de meeste gevallen. Ring of Blood eigenlijk als enige uitzondering. ;)

Gisteravond trouwens een extra raid ingelast en Majordomo voor het eerst eens neergelegd. Leuke fight wel, niet al te moeilijk maar wel interessant genoeg om me ermee te kunnen vermaken. Uiteindelijk gewisseld op respectievelijk 6, 6, 6, 6, 5 en 4 stacks van Adrenaline, maar volgende keer gaan we daar voor de eerste twee phases 7 stacks van maken, moet makkelijk kunnen.

Paar tries op Raggy gehad, vrijwel meteen ook in de eerste tussenfase gekomen. Van wat ik van de guides kan zien komt er niet zo bijster veel meer kijken bij de fight dan wat we al gezien hebben. Gaat helemaal goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddorian
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Zijn er tweakers die WoW spelen met een eyefinity setup?
Dit lijkt me namelijk erg mooi en mijn pc zou het makkelijk moeten kunnen trekken.
Ik dacht zelf aan een portrait setup met 3 schermen.
Als er spelers zijn die hun ervaringen op dit gebied met me willen delen dan graag.

Red

Op de digitale snelweg is geen maximumsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:18:
Ik ken eigenlijk maar bar weinig MMORPG's die een heel ander combatsysteem hebben? :P
Zal ik het buitenbeentje er dan weer bij slepen? Eve Online :P (Also known as Spreadsheet Online onder de industrials :P )

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Gesigned (en dus ook een bumpje).

Lief dagboekje:
Na met vertraging eindelijk lvl 85 mogen aantikken met mijn warrior (voor de collectie) ook gisteren eindelijjk de laatste ember mogen looten.

Nu mag ik dus op mijn lock de [Through a glass, darkly] quest doen. Gisteren even de instance bij Coldara ingelopen, in goede traditie geheel on voorbereid, en na de gauntlet er achter gekomen dat het waarschijnlijk de moeilijkste quest ingame is die ik gevonden heb tot nu toe. De baas krijg ik met dispellen en alles maar tot 30-40%, dus ik denk dat ik maar even van destro moet afstappen, en affliction her leren.

Na wat inlezen vandaag bleek dat het inderdaad slecht (lees: niet, heb nog geen een lock gehoord dat hij het destro gehaald heeft) toeven is als destro.

Vannavond dus maar weer affliction *spits on ground*.

Ach, afgezien van gepidgeon holed worden in een spec is het wel een bijzondere questline. Fun.

Heeft hier nog iemand tips voor vannavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus je kent eigelijk maar weinig MMORPG's? Of (wat willekeurig) zijn Guildwars, Aion, Cabal, Tera, C9 en City of Heroes allemaal identiek qua combatsysteem/mechanics?

Mijn laatste 3 characters hadden als enige 'gezelschap' mijn 2de account als dual-boxer, die enkele keer dat je iemand tegenkomt is het of om je questitem weg te jatten of je neer te meppen. Het was niet meer dan een veredelde chatbox (guild/friend) waar je toevallig 'yet another' character naar 80 aan het meppen was.

Zeker, ik heb hele leuke tijd gehad, maar ik zie er nu echt niets meer in om nog te spelen, blauwe maandag gooi ik mn account wel eens aan om eigelijk een half uurtje later weer uit te loggen. (chatten met de rest ingame kan ook via vent of fora).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:34:
[...]

Dus je kent eigelijk maar weinig MMORPG's? Of (wat willekeurig) zijn Guildwars, Aion, Cabal, Tera, C9 en City of Heroes allemaal identiek qua combatsysteem/mechanics?
Ik heb nooit "identiek" gezegd. De combatsystemen van Guildwars en Aion zijn toch wel redelijk gelijk aan wat WoW doet hoor, de andere games heb ik niet gezien/gespeeld.
Mijn laatste 3 characters hadden als enige 'gezelschap' mijn 2de account als dual-boxer, die enkele keer dat je iemand tegenkomt is het of om je questitem weg te jatten of je neer te meppen.
Wat verwacht je dan van mensen die in een bepaalde zone zitten? Je zit in een zone om te questen of eventueel om te PvP'en. Andere mensen zitten er om dezelfde reden. De enige manier om questing zones drukker te maken is door te zorgen dat meer mensen jouw quest items komen jatten... You can't have your cake and eat it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:38:
[...]

Ik heb nooit "identiek" gezegd. De combatsystemen van Guildwars en Aion zijn toch wel redelijk gelijk aan wat WoW doet hoor, de andere games heb ik niet gezien/gespeeld.

[...]

Wat verwacht je dan van mensen die in een bepaalde zone zitten? Je zit in een zone om te questen of eventueel om te PvP'en. Andere mensen zitten er om dezelfde reden. De enige manier om questing zones drukker te maken is door te zorgen dat meer mensen jouw quest items komen jatten... You can't have your cake and eat it.
Meestal kan je wel met ze groupen en samen wat quests doen. Maar het is sowieso gezelliger als je aan het questen bent in een groot gebied als er wat mensen zijn.

Star Wars: The Old Republic kan nog wel eens een goede MMO worden, met ook een wat ander combat systeem dan WoW (je kan ook cover gebruiken), maar ook elementen die in een goede MMO horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:37
Hotkey-based MMO's zijn voor mij niet meer interactief genoeg - ik heb liever een ander combatsystem zoals bijvoorbeeld DC Universe Online heeft.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Darkangle schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Gesigned (en dus ook een bumpje).

Lief dagboekje:
Na met vertraging eindelijk lvl 85 mogen aantikken met mijn warrior (voor de collectie) ook gisteren eindelijjk de laatste ember mogen looten.

Nu mag ik dus op mijn lock de [Through a glass, darkly] quest doen. Gisteren even de instance bij Coldara ingelopen, in goede traditie geheel on voorbereid, en na de gauntlet er achter gekomen dat het waarschijnlijk de moeilijkste quest ingame is die ik gevonden heb tot nu toe. De baas krijg ik met dispellen en alles maar tot 30-40%, dus ik denk dat ik maar even van destro moet afstappen, en affliction her leren.
Hoe ver heb je je ingelezen in de questline ?
Wij zijn net begonnen (alleen shannox neer tot nu toe) maar een van de laatste quests moet je 1000 items van ....... verzamelen. Ik zat te kijken wat de lootdrops zijn, en ik zie ze alleen vallen van 10-man heroic en 25-man normal/heroic. Is de loottable van 10-man normal niet up-to-date of wordt je echt gedwongen tot het doen van 25-man runs (normal) of 10-man heroics ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
sabriel schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:17:
[...]

Hoe ver heb je je ingelezen in de questline ?
Wij zijn net begonnen (alleen shannox neer tot nu toe) maar een van de laatste quests moet je 1000 items van ....... verzamelen. Ik zat te kijken wat de lootdrops zijn, en ik zie ze alleen vallen van 10-man heroic en 25-man normal/heroic. Is de loottable van 10-man normal niet up-to-date of wordt je echt gedwongen tot het doen van 25-man runs (normal) of 10-man heroics ?
Onze druid is net klaar met de 1000 items, en ik heb geen flauw benul van 10 mans. Gezien de filosofie achter 1-vs25, zal het waarschijnlijk niets meer uitmaken, behalve de hoeveelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 13:04

Grudgie

PSN: Grudgie7

[...]

Wat questgebieden betreft: op een gegeven moment zijn de meeste mensen uitgeleveld. Maakt het echt uit dat questgebieden leeg zijn? Group quests bestaan alleen nog in TBC en WotLK-content, en tegen de tijd dat je daar aankomt weet je als beginner genoeg van je char om zelfs die te kunnen soloen in de meeste gevallen. Ring of Blood eigenlijk als enige uitzondering. ;)

Gisteravond trouwens een extra raid ingelast en Majordomo voor het eerst eens neergelegd. Leuke fight wel, niet al te moeilijk maar wel interessant genoeg om me ermee te kunnen vermaken. Uiteindelijk gewisseld op respectievelijk 6, 6, 6, 6, 5 en 4 stacks van Adrenaline, maar volgende keer gaan we daar voor de eerste twee phases 7 stacks van maken, moet makkelijk kunnen.

Paar tries op Raggy gehad, vrijwel meteen ook in de eerste tussenfase gekomen. Van wat ik van de guides kan zien komt er niet zo bijster veel meer kijken bij de fight dan wat we al gezien hebben. Gaat helemaal goed komen. :)
Doe maar 9 stacks! Doen wij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51
Als je het 3 healed, kan je gemakkelijk : 12 / 7 / 9 / 7 / 6 / 7 / 3 doen

Tegen die tijd zou je ongeveer de enrage timer moeten hitten.

De eerste 12, gebruik je cooldowns vanaf 9 tm 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als je tot 12 stacks wacht volgen ze elkaar zo snel op dat je het risico loopt dat niet iedereen op tijd wegrent en je nog een extra slash krijgt,dat zou ik toch echt niet aanraden als je het gevecht aan het leren bent. Hetzelfde geldt voor de 7stack in catform; je raid moet zich wel heel snel weer clumpen met een enorm risico op een jump bovenop je tank oid.

Wij doen het in een 3heal setup al vanaf de eerste kill met 9slash/ 6jump/ 8slash/ 6jump/ 7slash/ 6jump. Afgelopen zondag misten we BoM, waardoor healer mana wel ernstig laag kwam na de eerste slashphase waar we tot de 10 gingen, dus zijn we maar iets eerder gespread, puur om healer mana up te houden tot het eind.

Oh, en als je het zo lang uitrekt als Terrence en je nóg tegen een enrage aanloopt moet je je DPS gaan spanken :>

[ Voor 7% gewijzigd door Blistimo op 09-08-2011 16:58 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De portal naar het volgende deel is geopend :P

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247

Graag daar verder!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
summon pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:04

Grvy

Bot

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:47
:*)
Sorry, phased!

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 09-08-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

rodie83 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:39:

Hoe dan ook, ook ik pak die 20k DPS (net) niet. Wel begin ik me af te vragen of het niet makkelijk is dit gevecht met 1 tank te doen in plaats van twee. Gunstiger voor de DPS sowieso, maar zwaarder op de healers?
Voor ons was uiteindelijk makelijker om maar een tank te gebruiken (ik als feral in full avoidance gear), van net aan of niet net de enrage halen naar ruim voor de enrage.
Meeste decimation blades dodge ik , indien niet dan moeten de healers even vol aan bak ofc,
Onze Healers vonden het in elk geval ook simpeler als 2tanks vreemd genoeg.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, Ik ben geen warlock of mage, er is geen meeting stone and Have Group, Will Travel heb ik ook al niet.
Gewoon ff klikken dus :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.