Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 45.321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 16:04

Vailen

Shit happens

hmr schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

25 man trash? welke mobs dan? gewoon de scorpids en de turtles? ben je daar niet ongelofelijk lang mee bezig?
Valt best mee ongeveer 30 min of alles the clearen maar ik was wel samen met een mage we deden samen 40k dps

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:11

hmr

Doe zelf de 10 man trash en heb echt geen geluk ermee... slechts een keer dropte de pole-arm..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

rodie83 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Zo doen wij het in principe ook en in feite werkt dat wel. Alleen hebben we dus een probleem en dat is dat de DPS te laag is. Gezien onze signs zie ik in de bezetting niet snel veel verbetering (doch misten we gisteren onze mage, dat scheelt aanzienlijk). Om het dan toch te halen zie ik maar 1 optie en dat is met één tank werken.
Wij werken ook met 1 tank, dat is ook makkelijkst, waarom zou je met 2 tanks werken is niet nodig. 1 tank genoeg, heb je 1 meer DPS voor het gevecht. Eigenlijks is dit, vind ik zelf persoonlijk, 1 van de makkelijkste en leukste gevechten die er is. Zolang de DPS rotatie goed is met die stacks en de healers geen problemen hebben met healen dan is die zo een 1shot.

Communicatie bij dit gevecht is wel belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

25 man heeft een grotere drop kans

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418112

Baleroc25 man met 1 tank ?

Hoe doen jullie dat dan? er gewoon doorhealen of nog bepaalde cooldowns gebruiken?

Ik tank Baleroc normaliter op mijn warrior en mijn offtank (paladin) taunt voor de big hits (ben even de naam kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik praat over 10m trouwens. Niet over 25m Baleroc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:43
Grudgie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:19:
[...]

Wij werken ook met 1 tank, dat is ook makkelijkst, waarom zou je met 2 tanks werken is niet nodig. 1 tank genoeg, heb je 1 meer DPS voor het gevecht. Eigenlijks is dit, vind ik zelf persoonlijk, 1 van de makkelijkste en leukste gevechten die er is. Zolang de DPS rotatie goed is met die stacks en de healers geen problemen hebben met healen dan is die zo een 1shot.

Communicatie bij dit gevecht is wel belangrijk!
Rotatie van healers is in orde, ook is de rotatie van de dps in orde (af en toe nog een foutje, maar we halen regelmatig de enrage timer). Alleen de dps is net niet voldoende.

Nou geloof ik dat we de timer makkelijk halen met 1 dps extra. Eén van de tanks is namelijk eigenlijk fury-dps met erg goede gear…

Ik vraag me alleen af hoe je een tank met meer dan 1 miljoen HP snel genoeg boven de 90% krijgt in 2 a 3 seconden. Heb je daar als healers op tijd genoeg stacks voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

ok thxs.. ga ik dan na boodschappen/lunch ook doen. Heb het 2 weken terug ook al gedaan in een 0/7 raid zowel 10 als 25. ging prima, maar pullen is dan erg tricky omdat je heel snel aggro hebt door de gepulde mobs op mobd die je echt niet wil pullen :P.. nu met 3/7 wordt het een piece of cake

check trouwens deze spec. ga het misschien 100% naar mastrey doen alleen voor solo play :P.. dps nu die *** dailies over zijn toch nooit meer.

http://eu.battle.net/wow/...rmoon/Woefwoefwoef/simple

HB doet nu rond de 10-12K dps, maar met wat extra mastery moet dat wel hoger kunnen.
hmr schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

25 man trash? welke mobs dan? gewoon de scorpids en de turtles? ben je daar niet ongelofelijk lang mee bezig?
scorpions, trutles en hell hounds. tijdsduur valt best mee omdat je gewoon bijna alles in 1 pull kan pakken. op 10m normal duurde de scorpions 6 min op 25 man was dat iets van 14min. Ik had alleen super pech laatst.. alleen greens en goud.. nu voel ik dat het goed gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hulkie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Rotatie van healers is in orde, ook is de rotatie van de dps in orde (af en toe nog een foutje, maar we halen regelmatig de enrage timer). Alleen de dps is net niet voldoende.

Nou geloof ik dat we de timer makkelijk halen met 1 dps extra. Eén van de tanks is namelijk eigenlijk fury-dps met erg goede gear…

Ik vraag me alleen af hoe je een tank met meer dan 1 miljoen HP snel genoeg boven de 90% krijgt in 2 a 3 seconden. Heb je daar als healers op tijd genoeg stacks voor?
Als de healer rotatie goed is, dan heb je als healer zijnde genoeg stacks om de tank top-top te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:54

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 373674 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

ok thxs.. ga ik dan na boodschappen/lunch ook doen. Heb het 2 weken terug ook al gedaan in een 0/7 raid zowel 10 als 25. ging prima, maar pullen is dan erg tricky omdat je heel snel aggro hebt door de gepulde mobs op mobd die je echt niet wil pullen :P.. nu met 3/7 wordt het een piece of cake

check trouwens deze spec. ga het misschien 100% naar mastrey doen alleen voor solo play :P.. dps nu die *** dailies over zijn toch nooit meer.

http://eu.battle.net/wow/...rmoon/Woefwoefwoef/simple

HB doet nu rond de 10-12K dps, maar met wat extra mastery moet dat wel hoger kunnen.

[...]

scorpions, trutles en hell hounds. tijdsduur valt best mee omdat je gewoon bijna alles in 1 pull kan pakken. op 10m normal duurde de scorpions 6 min op 25 man was dat iets van 14min. Ik had alleen super pech laatst.. alleen greens en goud.. nu voel ik dat het goed gaat komen :P
Hoe handle je de doggies met de anderen? Ik doe zelf scorps+turtles en dan doggies apart.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 03:28:
nog mensen die actief op doomhammer rondlopen?
nvm TS niet goed gelezen :X
ik kom er niet uit, als ik kijk op; http://wow-nederland.nl/karakters zie ik nergens iets staan van wel/geen tweaker

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

himlims_ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

ik kom er niet uit, als ik kijk op; http://wow-nederland.nl/karakters zie ik nergens iets staan van wel/geen tweaker
Deze is ook niet echt meer up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 11:30
hulkie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Dit moet op zich geen probleem zijn, je kan 3 dingen doen, 1 shadow priest, 1 dk + cooldowns, of feral druid met cd's gebruiken om 1 malig hoge stacks te genereren vroeg in het gevecht.

Maar misschien is het eens een idee om je mensen toch wat meer te laten kijken naar hun specs en rotatie's, ik bedoel het is uit eindelijk voor het merendeel een standstill fight, (ala patchwerk).

Onze mensen pullen er ongeveer 28/29k dps, nu snap ik ook wel dat de gemiddelde guild dat niet haalt, maar 17/18k dps is wel erg laag voor zulke gevechten (op ze minst 21/22k moet te doen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vailen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:09:
[...]Deze is ook niet echt meer up to date
dan maar hier; zitten er nog gotters op 'doomhammer' ?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Terence(x) schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:13:
[...]

Dit moet op zich geen probleem zijn, je kan 3 dingen doen, 1 shadow priest, 1 dk + cooldowns, of feral druid met cd's gebruiken om 1 malig hoge stacks te genereren vroeg in het gevecht.

Maar misschien is het eens een idee om je mensen toch wat meer te laten kijken naar hun specs en rotatie's, ik bedoel het is uit eindelijk voor het merendeel een standstill fight, (ala patchwerk).

Onze mensen pullen er ongeveer 28/29k dps, nu snap ik ook wel dat de gemiddelde guild dat niet haalt, maar 17/18k dps is wel erg laag voor zulke gevechten (op ze minst 21/22k moet te doen zijn).
21/22k red ik misschien net op ilvl 364. Meer echt niet, zeker niet single target. Iedereen op 20k zou al heel mooi zijn. Verder hebben we gewoon geen optimale setup en dat merken we ook aan de aanwezige buffs en cd's helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Osxy schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:05:
[...]

Hoe handle je de doggies met de anderen? Ik doe zelf scorps+turtles en dan doggies apart.
4/7 Pyrelords als shammy kiten (25m). Ben er nu mee bezig, maar de droprate "lijkt" lager dan normaal (rng is rng).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Pff... blij dat ik nu lvl 25 ben en niet meer met mensen in een dungeon komen die er geen verstand van hebben hoe ze het moeten spelen ivm met die trial accounts gisteren nog een dungeon als rogue gedaan en getankt omdat de pala tank helemaal niks wist en gelukkig hadden we een healer met verstand bij ons.

Gelukkig is dit mijn laatste alt op deze server en denk ook niet meer dat ik nog meer alt's aan ga houden.
Trouwens 25-man FL als pug best te doen bij ons op de server zijn nu met een vaste groep van 50-60 man die die runs doen en zijn op 2/7 Shannox gaat elke keer bij de 1e try neer alleen af en toe problemen met Beth maar na 3-4 tries ook vaak doen alleen nu Rhyolith nog wat nog niet wil lukken maar goede hoop dat die woensdag toch neer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hoeveel stacks hebben de meeste healers hier trouwens als ze de Baleroc omleggen? Volgens mij zaten wij ergens rond de 60 ofzo tegen de 6 minuten enrage timer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:16

Wootlock

Evilution

hulkie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:33:
Hoeveel stacks hebben de meeste healers hier trouwens als ze de Baleroc omleggen? Volgens mij zaten wij ergens rond de 60 ofzo tegen de 6 minuten enrage timer?
Geloof dat we een holydin hadden die op 111 stacks zat bij de kill

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
rodie83 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

21/22k red ik misschien net op ilvl 364. Meer echt niet, zeker niet single target. Iedereen op 20k zou al heel mooi zijn. Verder hebben we gewoon geen optimale setup en dat merken we ook aan de aanwezige buffs en cd's helaas.
Weet niet precies welke class je speelt, maar toen wij progress deden op Heroic magmaw zat onze guild ook rond de 364/365 en toen haalde men ook 22/23k zeker single target fights.

Optimale buffs is wel belangrijk natuurlijk, wij raiden 10m maar zorgen wel dat we bijna alle buffs hebben (we zijn iets meer ranged buff georienteerd als melee, als je bv geen 8% spelldmg taken heb zijn je casters min of meer waardeloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:16
MicScott schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:24:
Ik was al bijna een jaar weg van WoW, maar de Duistere krachten riepen en helaas heb ik zaterdagmiddag Cataclysm aangeschaft een gebruik gemaakt van de 7 dagen free game time en me weer aangemeld.

Ik had de bèta van Cataclysm al wel een dag of 3 gespeeld, maar verder niet. Ik heb wel een lvl 80 Warlock en een 80 DK, maar ik had zin om eens wat nieuws te proberen en had dus mijn level 75 priest afgestoft. Gistermiddag was die eindelijk lvl 80, en dus meteen door naar mount Hyjal!

Moet wel zeggen dat Cataclysm tot nu toe erg tof is! Heb al gequest tot ergens achterin lvl 81, en Throne of Tides gedaan als Disc healer. Had geen idee van wat er zou gebeuren, maar gelukkig zijn we alleen gewiped in the gauntlet met die elementals, maar dat was geloof ik niet helemaal mijn fout, de groep kreeg echt terrorveel damage o_o. Tweede keer soepel erdoorheen en bij de laatste boss vroeg ik me wel af "WTF gebeurt er?" maar toch hadden we ook die overleefd, ik met 1000 hp over omdat ik altijd vergeet mezelf ook te healen....

Eerste indrukken van Cataclysm zijn in elk geval positief. En levellen lijkt vrij snel te gaan, dus misschien de DK en lock straks ook naar 85 schoppen..
Ik zou een caster niet in Mount Hyjal laten questen, maar eerder in Vashj'ir. Daar dropt veel meer caster leveling gear dan in Mount Hyjal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

Poops_McGhee schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Ik zou een caster niet in Mount Hyjal laten questen, maar eerder in Vashj'ir. Daar dropt veel meer caster leveling gear dan in Mount Hyjal.
Moet je alleen nog terug om je Firelands quest chain te kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Poops_McGhee schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Bedankt voor de nuttige tip! Ik vond het al best snel gaan eigenlijk, maar als het nóg sneller kan is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Bedoel je trouwens met 'dropt' als quest reward of gewoon random?

Thanks!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik ga gewoon lekker Mt. Hyial in op mijn mage hoor! Ik geloof alleen dat ik de meeste quests nog niet kan oppakken op level 78 :( Vashj’ir vind ik gewoon een irritante plek om te questen :) Friendly worden, tabard halen en wegwezen dus!

Want jaja, de mage is inmiddels ook leveltje 78! Helaas kan ik ook nog niet de queue in voor de nieuwe instances. WotLK it is… for two more levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

hulkie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:31:
Ik ga gewoon lekker Mt. Hyial in op mijn mage hoor! Ik geloof alleen dat ik de meeste quests nog niet kan oppakken op level 78 :( Vashj’ir vind ik gewoon een irritante plek om te questen :) Friendly worden, tabard halen en wegwezen dus!

Want jaja, de mage is inmiddels ook leveltje 78! Helaas kan ik ook nog niet de queue in voor de nieuwe instances. WotLK it is… for two more levels!
Volgens mij kun je sowieso nog niet questen in Mt Hyjal. Ik heb ook tot lvl 80 gewacht met mijn priest omdat de quest in Dalaran om naar Stormwind te gaan nog niet beschikbaar was.

Edit: oeps jij had het ook al door. Die laatste 2 levels gaan trouwens best vlot als je gewoon icecrown quests doet.

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 08-08-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 22:31
Na ruim twee maanden weer is een kijkje nemen op WoW vanwege patch 4.2. Maar wat is hier nu bijgekomen?

Ik heb die inleiding gehad (aantal quests met free epics) en daarna is het alleen mogelijk om daily's in de Firelands te doen? Volgens mij mis ik nog een behoorlijk stuk of is dit werkelijk alles? Want nu moet ik dus tokens van de "World Tree" gaan verzamelen om een extra daily te unlocken, maar ik dacht dat er nieuwe questhubs waren; als in echte eenmalige quests met een verhaaltje..
Op die manier wordt het wel een suffe bedoeling, gelijk met PvP: alles is hetzelfde alleen dan met hogere ilvl aan gear.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Niet veel idd. Een nieuwe raid.

4.3 heeft weer meer content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Freaky Maus schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:49:
Na ruim twee maanden weer is een kijkje nemen op WoW vanwege patch 4.2. Maar wat is hier nu bijgekomen?

Ik heb die inleiding gehad (aantal quests met free epics) en daarna is het alleen mogelijk om daily's in de Firelands te doen? Volgens mij mis ik nog een behoorlijk stuk of is dit werkelijk alles? Want nu moet ik dus tokens van de "World Tree" gaan verzamelen om een extra daily te unlocken, maar ik dacht dat er nieuwe questhubs waren; als in echte eenmalige quests met een verhaaltje..
Op die manier wordt het wel een suffe bedoeling, gelijk met PvP: alles is hetzelfde alleen dan met hogere ilvl aan gear.
Tja, veel mooier kan ik het ook niet maken. Ik had hoge verwachtingen van de questhubs. Ik hoopte eigenlijk dat kwaliteit van questlines doorgezet zou worden, en dan met name quests zoals the day that deathwing came en de questline in westfall e.d. Een verhaal waar je onderdeel van uitmaakt. Dat waren echt epic stories en moest ik soms hardop om lachen (fire mage als buitenboordmotor) Maar zoveel marks grinden. Sinds TB heb ik er geen zin meer in om te grinden. Ook al kost het me maar 20 minuten per dag. Ik wil gewoon actie, goed verhaal, leuke groepen. Geen suffe dailies.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
HawVer schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

Tja, veel mooier kan ik het ook niet maken. Ik had hoge verwachtingen van de questhubs. Ik hoopte eigenlijk dat kwaliteit van questlines doorgezet zou worden, en dan met name quests zoals the day that deathwing came en de questline in westfall e.d. Een verhaal waar je onderdeel van uitmaakt. Dat waren echt epic stories en moest ik soms hardop om lachen (fire mage als buitenboordmotor) Maar zoveel marks grinden. Sinds TB heb ik er geen zin meer in om te grinden. Ook al kost het me maar 20 minuten per dag. Ik wil gewoon actie, goed verhaal, leuke groepen. Geen suffe dailies.
Ja die dailies zijn echt matig en bovendien erg saai. En de items die je daarna kan krijgen zijn slechter dan die van Firelands of van Valor points. En aangezien ik totaal niets geef om mounts, pets, achievements en al die andere nutteloze dingen had ik ze beter kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
De items zijn meer dan prima als je niet raid. Zeker om een beetje aansluiting te houden qua gear voor bijvoorbeeld alts zijn de dailies een uitkomst.

Na tips hier toch maar eens een poging gaan wagen voor het farmen van de trash in firelands. Team gevormd met mijn vriend, allebei frost dk. Is inderdaad prima te doen. 'Buit' aan het eind van de avond: mail agi bracers, leather waist en de crossbow. Oh en een 359 strength cloak. Beetje jammer van de eerste twee items. Waist is waarschijnlijk beter te krijgen met firelands rep, de mailbracers zijn in een betere stat-verdeling te koop met vp. Aah well, op de AH gezet en wellicht verkoopt het.

Vanavond Firelands maar induiken voor hopelijk de kill op Ragnaros, that is, als onze 3e healer daadwerkelijk signed.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418112

Het vervelendste nu is dat je je valor cap met maar 2 heroic 5 mans bij ekaar moet sprokkelen als je niet raid en elke week in ieder geval een paar bosse killed.

Ik hoop niet dat de volgende content patch pas in een half jaar komt, want een raid met 7 bosses en 2 heroic 5 mans voor een half jaar wordt snel saai! Wij zitten met de guild nu op 6/7 25 man.

-GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Vooral veel nieuwe dailies naarmate je de hubs unlocked, hoe verder je (lees: hoe maar marks je obtained) hoe meer vendors je unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen allemaal!

De mage is inmiddels bijna level 80, eindelijk cataclysm in! Ik heb gister ongeveer in 3 uur tijd level 78 en level 79 vol gespeeld. Dit vooral met questen in Icecrown, maar ook met random instances… Eerst Stonecore met daarin twee quests (altijd lekker!), toen Gundrak (beetje jammer, had ik al vaak gezien), The occulus (ging verbazingwekkend snel ook al had iedereen in de groep zo iets van ‘shiiiiiiiiiiiiiiiit!’), en als laatste the culling of Stratholm. Hier hadden we een NL stelletje als tank en healer. De DK tank met goede gear en ervaring, de healing shaman voor het eerst als healer en voor het eerst in de instance… Gelukkig heeft een DK goede self heals, anders was het een drama geweest, maar ging goed!

Vanavond nog een kwartiertje questen en dan ben ik klaar voor Cata!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:01
hulkie schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:45:
Goede morgen allemaal!

De mage is inmiddels bijna level 80, eindelijk cataclysm in! Ik heb gister ongeveer in 3 uur tijd level 78 en level 79 vol gespeeld........ Eerst Stonecore met daarin twee quests (altijd lekker!),.......enz enz
Stomme vraag misschien Hulkie, maar kan je als lvl78/79 in de que voor Stonecore? Ik dacht altijd dat je die pas als lvl 80 kon unlocken via de Dungeon finder? Of is het puur afhankelijk van je itemlvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
MicScott schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:42:
[...]

Volgens mij kun je sowieso nog niet questen in Mt Hyjal. Ik heb ook tot lvl 80 gewacht met mijn priest omdat de quest in Dalaran om naar Stormwind te gaan nog niet beschikbaar was.

Edit: oeps jij had het ook al door. Die laatste 2 levels gaan trouwens best vlot als je gewoon icecrown quests doet.
Ook in Sholazar Basin ging het best snel op mijn shaman. Die is gister level 80 geworden.
(Ik koos voor SB omdat daar lekker veel te skinnnen valt). Toen ik lev 80 werd even de openstaande quests afgerond en nu proberen het iLvl op te krikken zodat ik dungeons in kan :) (heirlooms trekken het ilvl zwaart omlaag)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:55:
[...]

Stomme vraag misschien Hulkie, maar kan je als lvl78/79 in de que voor Stonecore? Ik dacht altijd dat je die pas als lvl 80 kon unlocken via de Dungeon finder? Of is het puur afhankelijk van je itemlvl?
Gaat gewoon op je level via de dungeon finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Anoniem: 144052 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:04:
[...]

Gaat gewoon op je level via de dungeon finder.
Ah ok, heb sinds cata alleen mijn lvl 80s verder geleveld, dus wist het niet precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als een dungeon gelocked is door te kort aan ilvl dan kan je dat zien door met je cursor over het slotje te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:23
hulkie schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:45:
Vanavond nog een kwartiertje questen en dan ben ik klaar voor Cata!
Nice!!!! Mijn tank en de healer van de vrouw zijn ook bijna lvl80, voornamelijk door dungeons te doen vliegen we door de Wrath content. Ik kan ook niet wachten en zit lekker de how to tank Cata instances filmpjes te bekijken.
Even wat research voordat we los kunnen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
[...]

Stonecore kun je inderdaad al eerder in. Ik geloof vanaf level 77 ofzo. Om precies te zien hoe het zit kun je gewoon op de dungeonfinder knop drukken en daar 'specific dungeon' kiezen. Daar zie je precies wat beschikbaar is. En zoals hierboven ook al is gezegd, als er een slotje voor staat kun je door te 'hoveren' zien wat de reden is (bijvoorbeeld te laag itemlevel, ik kan nu Trail of the Crusader nog niet in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42

Ben ook sinds april gestopt. Maar zo te lezen is er nog geen enkele reden om weer terug te keren :')

Weet je wat ze moeten doen: het weer leuk maken. Grappige dingen erin. Dat het weer leuk wordt om te raiden, ook al wordt het dan misschien iets makkelijker.

[ Voor 9% gewijzigd door Conscience NL op 09-08-2011 10:33 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Voor stonecore moet je zelfs 82+ zijn. Je kunt pas vanaf lvl 80 naar Cataclysm zones + dungeons. Eerder is het gewoon Northrend ;-) maar met die -20% xp nerf gaat het loeiend snel in Northrend!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie: http://www.wowwiki.com/Instances_by_level

Het eerste getal is het level dat je minimaal moet hebben om de instance echt in te kunnen (ouderwets naar binnen lopen), weet niet hoe dat nu zit met de dungeon finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Dakreal schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Voor stonecore moet je zelfs 82+ zijn. Je kunt pas vanaf lvl 80 naar Cataclysm zones + dungeons. Eerder is het gewoon Northrend ;-) maar met die -20% xp nerf gaat het loeiend snel in Northrend!
Vandaar dat ik me dus afvroeg hoe hulkie als Stonecore gedaan had op zijn mage, aangezien ik ook een alt lvl vanaf lager lvl en nu op 75 zit.

hulkie zegt in zijn post:
Ik heb gister ongeveer in 3 uur tijd level 78 en level 79 vol gespeeld. Dit vooral met questen in Icecrown, maar ook met random instances… Eerst Stonecore met daarin twee quests (altijd lekker!)
Maar goed, kom er vanzelf wel achter tegen de tijd dat ik er aan toe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:32:
[...]

Ben ook sinds april gestopt. Maar zo te lezen is er nog geen enkele reden om weer terug te keren :')

Weet je wat ze moeten doen: het weer leuk maken. Grappige dingen erin. Dat het weer leuk wordt om te raiden, ook al wordt het dan misschien iets makkelijker.
Leuk is behoorlijk subjectief ;) Maar wat heb jij nodig dan om het leuk te vinden?

Persoonlijk vind ik het raiden nog steeds erg leuk, er zitten leuke fights tussen. Mijn guild is redelijk casual: 2 dagen per week raiden, 3,5 uur per raid. Progress is nu 6/7, Ragnaros gaat niet heel lang meer duren en dan hc content. Voor mijn guild is Firelands dus meer dan prima. Ik kan begrijpen dat het voor de wat meer 'hardcore' raiding guilds Firelands redelijk karig is.
Tarz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:10:
[...]
Vandaar dat ik me dus afvroeg hoe hulkie als Stonecore gedaan had op zijn mage, aangezien ik ook een alt lvl vanaf lager lvl en nu op 75 zit.
Kan het niet zo zijn dat hij Halls of Stone bedoelt ipv Stonecore?

[ Voor 16% gewijzigd door Mik! op 09-08-2011 11:14 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Heren,

Wederom een vraag/verzoek naar een link/site waar ik iets van info kan vinden voor 3vs3 strategies en tips als groep zijnde (arenajunkies.com heeft niet echt wat ik zoek). Hierbij bedoel ik welke classes eerst en hoe of wat.

Iemand een idee?

Onze groep (ter info): Feral Druide/Arms Warrior/Disc Priest.

Bijvoorbeeld, wat is je main target bij een Rogue/Mage/Priest? In onze groep verschillen we van mening, de een zegt ...Kill Healer en ik zeg dat we eerst een Stunner (rogue/Mage) moeten aanpakken want anders kan ik niet healen. Natuurlijk is elk gevecht anders (dat maakt Arena leuk) maar er moet iets zijn om op terug te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Tarz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:10:
[...]

hulkie zegt in zijn post:

[...]

Maar goed, kom er vanzelf wel achter tegen de tijd dat ik er aan toe ben :)
Bedoelde inderdaad Halls of Stone… sigh, sorry! Heb het met T11 raids ook nog steeds over Botanica op trilo in plaats van Bastion of Twillight… ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:25:
Heren,

Wederom een vraag/verzoek naar een link/site waar ik iets van info kan vinden voor 3vs3 strategies en tips als groep zijnde (arenajunkies.com heeft niet echt wat ik zoek). Hierbij bedoel ik welke classes eerst en hoe of wat.

Iemand een idee?

Onze groep (ter info): Feral Druide/Arms Warrior/Disc Priest.

Bijvoorbeeld, wat is je main target bij een Rogue/Mage/Priest? In onze groep verschillen we van mening, de een zegt ...Kill Healer en ik zeg dat we eerst een Stunner (rogue/Mage) moeten aanpakken want anders kan ik niet healen. Natuurlijk is elk gevecht anders (dat maakt Arena leuk) maar er moet iets zijn om op terug te vallen :)
Welke rating speel je?
Op lagere ratings zou ik gewoon proberen de priest trainen en de CS uitlokken met een cyclone, als ie hapt dan dan moet je lang genoeg kunnen overleven.
Als je hoger speelt kun je proberen de kat op de mage te houden en de warrior op de rogue, zou je langer moeten volhouden dan hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dat is het probleem; ik ben de Priest http://eu.battle.net/wow/.../stormrage/Madut/advanced en ik heb echt af en toe moeite om te blijven staan. Aan mijn gear e.d. kan niet liggen, zijn niet top maar verder prima.

Darn... het ligt aan mij :@

Rating is 1200 op dit moment dus echt niet hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 144052 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

Welke rating speel je?
Op lagere ratings zou ik gewoon proberen de priest trainen en de CS uitlokken met een cyclone, als ie hapt dan dan moet je lang genoeg kunnen overleven.
Als je hoger speelt kun je proberen de kat op de mage te houden en de warrior op de rogue, zou je langer moeten volhouden dan hun.
een druid op een frostmage? :D dat werkt wel na 4.1 ja.. oh nee.
Afhankelijk van de spec zou ik het precies omgekeerd doen aangezien bearform gweldig is tegen rogue's. Tevens is dps splitten een slecht plan in arena, en zou ik misschien focussen op rogue, en daarna op healer(priest) van tegenpartij.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Spelend vanaf de andere kant (RMP) gaan wij altijd vol op de feral, zorgen dat hij barkskin gebruikt (wat hij wel moet anders is hij gewoon dood in de eerste burst / CS op priest)

en dan wachten op de volgende shadowdance.

Veel teams met feral/warrior zullen inderdaad voor de mage gaan maar over het algemeen heb ik hier persoonlijk niet zoveel problemen mee omdat we hun priest onder druk zetten of de warrior defensive pushen. De teams waar we tegen verliezen zetten juist druk op de priest waardoor wij defensive moeten gaan en dan is het voor ons moelijker, zeker als de rogue geen restealth kan krijgen door faerie fire etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

een druid op een frostmage? :D dat werkt wel na 4.1 ja.. oh nee.
Afhankelijk van de spec zou ik het precies omgekeerd doen aangezien bearform gweldig is tegen rogue's. Tevens is dps splitten een slecht plan in arena, en zou ik misschien focussen op rogue, en daarna op healer(priest) van tegenpartij.
Ik heb geen arena meer gespeeld in 4.2 :+
Rogue burnen zou je kunnen proberen, mage wellicht ook aangezien je toch kan shatteren.

Tevens op die rating zou ik gewoon de priest pakken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Mmmmm als ze bij ons de rogue burnen dan is het gg meestal.

De feral zou al geen barkskin moeten hebben en dan Ring of Frost + smokebomb + CS/fear op de priest en sheep op de warrior en feral is dood :> Hij moet wel defensive in de bomb dus damage output is ook haast niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-06 22:13
Vailen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:09:
[...]

Deze is ook niet echt meer up to date
Ik ben al heel lang niet meer bezig geweest met de website of met wow überhaupt. Toevallig van het weekend weer eens ingelogd en wat nieuws gelezen en zie dat er nu een WoW Web API beschikbaar is. Ik moet nu de scripts aanpassen zodat de karakters weer geüpdate worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maar het gaat om het hele plaatje, dus Rogue/Mage/Priest was een (lastig voor ons) voorbeeld. Maar kijk naar de rollen, wij maken nog wel eens de fout om te beslissen wie we nu eerst moet aanpakken. Want als we gelijk er voor gaan, winnen op zich wel. Bij twijfel, we're screwed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maargoed als je alle 3 iets anders gaat doen dan win je nooit, probeer de aankomende keren gewoon wie je het snelst neer krijgt voordat je zelf bezwijkt aan de cs/df/smokebombs =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Splendid schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

Ik ben al heel lang niet meer bezig geweest met de website of met wow überhaupt. Toevallig van het weekend weer eens ingelogd en wat nieuws gelezen en zie dat er nu een WoW Web API beschikbaar is. Ik moet nu de scripts aanpassen zodat de karakters weer geüpdate worden...
Mja, ik ben echt pissed op Blizzard op het moment. Ze hebben terwijl ze werkten aan de API de oude Armory pages laten bestaan zodat de mensen die die pagina's scrapeten voor data dat nog steeds konden doen. Nu is de API (deels, nog niet eens helemaal!) af en schakelen ze direct de oude "API" uit. :/ Geen grace period, gewoon overstappen of doodvallen. Met als argument dat de interface voor de API al maanden bekend was. Dat hij niet beschikbaar was voor eindgebruikers om tegenaan te lullen voor testing boeit ze niet. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-06 22:13
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:10:
[...]

Mja, ik ben echt pissed op Blizzard op het moment. Ze hebben terwijl ze werkten aan de API de oude Armory pages laten bestaan zodat de mensen die die pagina's scrapeten voor data dat nog steeds konden doen. Nu is de API (deels, nog niet eens helemaal!) af en schakelen ze direct de oude "API" uit. :/ Geen grace period, gewoon overstappen of doodvallen. Met als argument dat de interface voor de API al maanden bekend was. Dat hij niet beschikbaar was voor eindgebruikers om tegenaan te lullen voor testing boeit ze niet. :/
Erger nog, indien je de 'oude' scraping methode nu nog 'veel' gebruikt kun je zelfs van de server gebanned worden! Maar snel de nieuwe API inbouwen dan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er trouwens nog mensen die Warrior/Hpala tegen komen in 2s wat hogerop?
Vraag me af hoe viable dit nog is.. Evt anders Discpriest/warrior maar daar weinig ervaring mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 144052 op 09-08-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Splendid schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:15:
[...]

Erger nog, indien je de 'oude' scraping methode nu nog 'veel' gebruikt kun je zelfs van de server gebanned worden! Maar snel de nieuwe API inbouwen dan :F
Toevallig net een topic over geopend. ;) http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2504882405

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kun je het daar even met me eens zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Toevallig net een topic over geopend. ;) http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2504882405

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kun je het daar even met me eens zijn? :+
Lol de censuur op "scraping". Ik stond ook eens te kijken toen ik het opeens over Charles !$%#ens had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MicScott schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:27:
[...]

Lol de censuur op "scraping". Ik stond ook eens te kijken toen ik het opeens over Charles !$%#ens had.
Mja, de developers achter de nieuwe site van Blizzard zijn echt een stel idioten. Die site had nooit zo live mogen gaan, nog los van dit soort kleine blunders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:27:
[...]

Mja, de developers achter de nieuwe site van Blizzard zijn echt een stel idioten. Die site had nooit zo live mogen gaan, nog los van dit soort kleine blunders.
Wat houdt scraping in, en waarom is het nu gecensureerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 22:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:42:
In principe laad je een complete pagina in, waar een 'scraper' de relevante informatie uit trekt. Elke keer als jij dus zo'n actie doet, moet de server een complete pagina presenteren, onnodig dataverkeer. Een API geeft precies de informatie die jij wil hebben zonder html opmaak of dergelijke, veel efficienter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:42:
[...]

Vroeger was er geen JSON-API zoals ze die nu aan het implementeren zijn. De enige manier om spul uit de Armory te halen was door de oude website (die gebruikt maakte van XML/XSL) op te halen en daar de data uit te scrapen/filteren die je nodig had. Dat het geblokkeerd wordt is logisch, want ze hebben er de oude site voor in de lucht moeten houden. Dat het nu per direct geblokkeerd wordt terwijl de community API nog niet eens af is, is van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:49:
[...]

Vroeger was er geen JSON-API zoals ze die nu aan het implementeren zijn. De enige manier om spul uit de Armory te halen was door de oude website (die gebruikt maakte van XML/XSL) op te halen en daar de data uit te scrapen/filteren die je nodig had. Dat het geblokkeerd wordt is logisch, want ze hebben er de oude site voor in de lucht moeten houden. Dat het nu per direct geblokkeerd wordt terwijl de community API nog niet eens af is, is van de zotte.
begint dit niet een beetje Offtopic te gaan mbt WoW? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Afgelopen woensdag Shannox neergelegd, maandag het vervolg.
Beth stond op het programma. Maar eerst de trashpack voor Beth, wat ons woensdag nog problemen gaf, was nu 1 kill zonder problemen.

Met 9 man trash gecleared, rogue had problemen met zijn verbinding.
Halverwege trashpack valt de 3de healer uit, zelfde probleem. Iets met patch en virgin media (england)
We hadden helaas maar 1,5 uur voor een raid, en meer dan de helft al verloren voordat we eindelijk compleet waren.

Timing ging eindelijk beter, hebben nu iig 2* de big bang gehad.
Oefening baart kunst, maar niet echt een fijne raid door alle interrupts tussendoor. Wel besloten om een extra raid vandaag in te lassen om te kijken of we eindelijk eens wat progressie kunnen boeken.

Daarna gauw een random, met 3 DPS + healer van de guild. Helaas kregen we een ei.... als tank dus maar gauw gekicked. Ben maar geswitched naar tank om de guild te helpen (had gelukkig geen VP meer nodig op mijn priest) en gaan ZG afgemaakt. Hoop dat we vandaag minder last hebben met disconnects.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Ik ben aan het twijfelen om te beginnen met WoW. 13 euro per maand vind ik redelijk wat geld, maar aangezien ik elke maand 15 euro belkrediet op overschot heb vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om met dit belkrediet mijn WoW te kunnen betalen. Is dit mogelijk?

Ik vond dit artikel, maar dit gaat over een phone-bill, terwijl ik prepaid heb ...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 296939 op 09-08-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:16:
Ik ben aan het twijfelen om te beginnen met WoW. 13 euro per maand vind ik redelijk wat geld, maar aangezien ik elke maand 15 euro belkrediet op overschot heb vroeg ik me af als het mogelijk zou zijn om met dit belkrediet mijn WoW te kunnen betalen. Is dit mogelijk?

Ik vond dit artikel, maar dit gaat over een phone-bill, terwijl ik prepaid heb ...
Kijk naar de betalingsmogelijkheden bij Blizzard en kom tot een conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

Misschien kan je je eens afvragen waarom je met WoW wil beginnen? Want het is echt ontzettend saai met deze huidige content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Conscience NL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:20:
[...]

Misschien kan je je eens afvragen waarom je met WoW wil beginnen? Want het is echt ontzettend saai met deze huidige content.
Misschien als hardcore veteraan die al alle raids uit heeft/niet verder kan raiden, maar als newbie is er genoeg te doen en te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

Misschien moet je je eigen mening niet presenteren als absolute waarheid. Misschien heeft hij er namelijk wél lol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Prepaid niet, maar je kan via zo'n tegoed->geld bedrijf werken, al verlies je daar aardig op (30-40% kosten).
MicScott schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:24:
Misschien als hardcore veteraan die al alle raids uit heeft/niet verder kan raiden, maar als newbie is er genoeg te doen en te beleven.
Kan je genoeg doen, of je het ook echt leuk vind.. dat is een ander verhaal :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Na een paar maandjes afwezig te zijn geweest ben ik ook weer een beetje casual begonnen. Bevalt me prima af en toe een uurtje of 2 spelen savonds, een keer een heroic doen of een altje levelen. Ik speel al sinds de beta(met af en toe flinke pauzes ertussen) maar er is altijd wel wat te doen in WoW :).

[ Voor 6% gewijzigd door Diversity op 09-08-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wat zeg je allemaal, voor iemand die net begint gaat er een hele wereld open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Prepaid niet, maar je kan via zo'n tegoed->geld bedrijf werken, al verlies je daar aardig op (30-40% kosten).

[...]

Kan je genoeg doen, of je het ook echt leuk vind.. dat is een ander verhaal :P
Ik vind het tot nu toe leuk, maar ik heb al een jaar niet gespeeld, dus ben ook redelijk fris. Voor een echte newbie is het waarschijnlijk nog héél lang leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MicScott schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:28:
Ik vind het tot nu toe leuk, maar ik heb al een jaar niet gespeeld, dus ben ook redelijk fris. Voor een echte newbie is het waarschijnlijk nog héél lang leuk.
Het is natuurlijk wat je ook allemaal leuk vind, an sich dungeons etc heb je genoeg te doen, maar als ik rondhuppel in de diverse quest-gebieden, zie ik bijzonder weinig mensen. Daarnaast moet het hele genre en combat systeem je wel liggen, nu ik andere combatsystemen heb gezien, geen haar op mn hoofd die er nog aan denkt weer actief te gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wat ziet iedereen eigenlijk als voordeel van met veel mensen in leveling gebieden rondrennen? Als er niemand anders is hoef je tenminste niet te wachten op respawns/ domme ganks en weet ik wat allemaal niet meer. Het is niet alsof er in de huidige leveling-content nou zoveel group quests zijn.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat is precies wat ik bedoel, ik speel een MMO ook voor de interactie met andere mensen (buiten een random ally die loopt te ganken), zeker mijn laatste paar 80s heb ik 90% compleet solo gedaan.. dan is de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:23
Zoek een vriendin/vrouw/partner die ook het spelletje graag doet en je bent klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Het is natuurlijk wat je ook allemaal leuk vind, an sich dungeons etc heb je genoeg te doen, maar als ik rondhuppel in de diverse quest-gebieden, zie ik bijzonder weinig mensen. Daarnaast moet het hele genre en combat systeem je wel liggen, nu ik andere combatsystemen heb gezien, geen haar op mn hoofd die er nog aan denkt weer actief te gaan spelen :P
Ik ken eigenlijk maar bar weinig MMORPG's die een heel ander combatsysteem hebben? :P

Wat questgebieden betreft: op een gegeven moment zijn de meeste mensen uitgeleveld. Maakt het echt uit dat questgebieden leeg zijn? Group quests bestaan alleen nog in TBC en WotLK-content, en tegen de tijd dat je daar aankomt weet je als beginner genoeg van je char om zelfs die te kunnen soloen in de meeste gevallen. Ring of Blood eigenlijk als enige uitzondering. ;)

Gisteravond trouwens een extra raid ingelast en Majordomo voor het eerst eens neergelegd. Leuke fight wel, niet al te moeilijk maar wel interessant genoeg om me ermee te kunnen vermaken. Uiteindelijk gewisseld op respectievelijk 6, 6, 6, 6, 5 en 4 stacks van Adrenaline, maar volgende keer gaan we daar voor de eerste twee phases 7 stacks van maken, moet makkelijk kunnen.

Paar tries op Raggy gehad, vrijwel meteen ook in de eerste tussenfase gekomen. Van wat ik van de guides kan zien komt er niet zo bijster veel meer kijken bij de fight dan wat we al gezien hebben. Gaat helemaal goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddorian
  • Laatst online: 19-01-2024
Zijn er tweakers die WoW spelen met een eyefinity setup?
Dit lijkt me namelijk erg mooi en mijn pc zou het makkelijk moeten kunnen trekken.
Ik dacht zelf aan een portrait setup met 3 schermen.
Als er spelers zijn die hun ervaringen op dit gebied met me willen delen dan graag.

Red

Op de digitale snelweg is geen maximumsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:18:
Ik ken eigenlijk maar bar weinig MMORPG's die een heel ander combatsysteem hebben? :P
Zal ik het buitenbeentje er dan weer bij slepen? Eve Online :P (Also known as Spreadsheet Online onder de industrials :P )

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Gesigned (en dus ook een bumpje).

Lief dagboekje:
Na met vertraging eindelijk lvl 85 mogen aantikken met mijn warrior (voor de collectie) ook gisteren eindelijjk de laatste ember mogen looten.

Nu mag ik dus op mijn lock de [Through a glass, darkly] quest doen. Gisteren even de instance bij Coldara ingelopen, in goede traditie geheel on voorbereid, en na de gauntlet er achter gekomen dat het waarschijnlijk de moeilijkste quest ingame is die ik gevonden heb tot nu toe. De baas krijg ik met dispellen en alles maar tot 30-40%, dus ik denk dat ik maar even van destro moet afstappen, en affliction her leren.

Na wat inlezen vandaag bleek dat het inderdaad slecht (lees: niet, heb nog geen een lock gehoord dat hij het destro gehaald heeft) toeven is als destro.

Vannavond dus maar weer affliction *spits on ground*.

Ach, afgezien van gepidgeon holed worden in een spec is het wel een bijzondere questline. Fun.

Heeft hier nog iemand tips voor vannavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus je kent eigelijk maar weinig MMORPG's? Of (wat willekeurig) zijn Guildwars, Aion, Cabal, Tera, C9 en City of Heroes allemaal identiek qua combatsysteem/mechanics?

Mijn laatste 3 characters hadden als enige 'gezelschap' mijn 2de account als dual-boxer, die enkele keer dat je iemand tegenkomt is het of om je questitem weg te jatten of je neer te meppen. Het was niet meer dan een veredelde chatbox (guild/friend) waar je toevallig 'yet another' character naar 80 aan het meppen was.

Zeker, ik heb hele leuke tijd gehad, maar ik zie er nu echt niets meer in om nog te spelen, blauwe maandag gooi ik mn account wel eens aan om eigelijk een half uurtje later weer uit te loggen. (chatten met de rest ingame kan ook via vent of fora).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:34:
[...]

Dus je kent eigelijk maar weinig MMORPG's? Of (wat willekeurig) zijn Guildwars, Aion, Cabal, Tera, C9 en City of Heroes allemaal identiek qua combatsysteem/mechanics?
Ik heb nooit "identiek" gezegd. De combatsystemen van Guildwars en Aion zijn toch wel redelijk gelijk aan wat WoW doet hoor, de andere games heb ik niet gezien/gespeeld.
Mijn laatste 3 characters hadden als enige 'gezelschap' mijn 2de account als dual-boxer, die enkele keer dat je iemand tegenkomt is het of om je questitem weg te jatten of je neer te meppen.
Wat verwacht je dan van mensen die in een bepaalde zone zitten? Je zit in een zone om te questen of eventueel om te PvP'en. Andere mensen zitten er om dezelfde reden. De enige manier om questing zones drukker te maken is door te zorgen dat meer mensen jouw quest items komen jatten... You can't have your cake and eat it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
NMe schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:38:
[...]

Ik heb nooit "identiek" gezegd. De combatsystemen van Guildwars en Aion zijn toch wel redelijk gelijk aan wat WoW doet hoor, de andere games heb ik niet gezien/gespeeld.

[...]

Wat verwacht je dan van mensen die in een bepaalde zone zitten? Je zit in een zone om te questen of eventueel om te PvP'en. Andere mensen zitten er om dezelfde reden. De enige manier om questing zones drukker te maken is door te zorgen dat meer mensen jouw quest items komen jatten... You can't have your cake and eat it.
Meestal kan je wel met ze groupen en samen wat quests doen. Maar het is sowieso gezelliger als je aan het questen bent in een groot gebied als er wat mensen zijn.

Star Wars: The Old Republic kan nog wel eens een goede MMO worden, met ook een wat ander combat systeem dan WoW (je kan ook cover gebruiken), maar ook elementen die in een goede MMO horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Hotkey-based MMO's zijn voor mij niet meer interactief genoeg - ik heb liever een ander combatsystem zoals bijvoorbeeld DC Universe Online heeft.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Darkangle schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Gesigned (en dus ook een bumpje).

Lief dagboekje:
Na met vertraging eindelijk lvl 85 mogen aantikken met mijn warrior (voor de collectie) ook gisteren eindelijjk de laatste ember mogen looten.

Nu mag ik dus op mijn lock de [Through a glass, darkly] quest doen. Gisteren even de instance bij Coldara ingelopen, in goede traditie geheel on voorbereid, en na de gauntlet er achter gekomen dat het waarschijnlijk de moeilijkste quest ingame is die ik gevonden heb tot nu toe. De baas krijg ik met dispellen en alles maar tot 30-40%, dus ik denk dat ik maar even van destro moet afstappen, en affliction her leren.
Hoe ver heb je je ingelezen in de questline ?
Wij zijn net begonnen (alleen shannox neer tot nu toe) maar een van de laatste quests moet je 1000 items van ....... verzamelen. Ik zat te kijken wat de lootdrops zijn, en ik zie ze alleen vallen van 10-man heroic en 25-man normal/heroic. Is de loottable van 10-man normal niet up-to-date of wordt je echt gedwongen tot het doen van 25-man runs (normal) of 10-man heroics ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
sabriel schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:17:
[...]

Hoe ver heb je je ingelezen in de questline ?
Wij zijn net begonnen (alleen shannox neer tot nu toe) maar een van de laatste quests moet je 1000 items van ....... verzamelen. Ik zat te kijken wat de lootdrops zijn, en ik zie ze alleen vallen van 10-man heroic en 25-man normal/heroic. Is de loottable van 10-man normal niet up-to-date of wordt je echt gedwongen tot het doen van 25-man runs (normal) of 10-man heroics ?
Onze druid is net klaar met de 1000 items, en ik heb geen flauw benul van 10 mans. Gezien de filosofie achter 1-vs25, zal het waarschijnlijk niets meer uitmaken, behalve de hoeveelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

[...]

Wat questgebieden betreft: op een gegeven moment zijn de meeste mensen uitgeleveld. Maakt het echt uit dat questgebieden leeg zijn? Group quests bestaan alleen nog in TBC en WotLK-content, en tegen de tijd dat je daar aankomt weet je als beginner genoeg van je char om zelfs die te kunnen soloen in de meeste gevallen. Ring of Blood eigenlijk als enige uitzondering. ;)

Gisteravond trouwens een extra raid ingelast en Majordomo voor het eerst eens neergelegd. Leuke fight wel, niet al te moeilijk maar wel interessant genoeg om me ermee te kunnen vermaken. Uiteindelijk gewisseld op respectievelijk 6, 6, 6, 6, 5 en 4 stacks van Adrenaline, maar volgende keer gaan we daar voor de eerste twee phases 7 stacks van maken, moet makkelijk kunnen.

Paar tries op Raggy gehad, vrijwel meteen ook in de eerste tussenfase gekomen. Van wat ik van de guides kan zien komt er niet zo bijster veel meer kijken bij de fight dan wat we al gezien hebben. Gaat helemaal goed komen. :)
Doe maar 9 stacks! Doen wij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Als je het 3 healed, kan je gemakkelijk : 12 / 7 / 9 / 7 / 6 / 7 / 3 doen

Tegen die tijd zou je ongeveer de enrage timer moeten hitten.

De eerste 12, gebruik je cooldowns vanaf 9 tm 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als je tot 12 stacks wacht volgen ze elkaar zo snel op dat je het risico loopt dat niet iedereen op tijd wegrent en je nog een extra slash krijgt,dat zou ik toch echt niet aanraden als je het gevecht aan het leren bent. Hetzelfde geldt voor de 7stack in catform; je raid moet zich wel heel snel weer clumpen met een enorm risico op een jump bovenop je tank oid.

Wij doen het in een 3heal setup al vanaf de eerste kill met 9slash/ 6jump/ 8slash/ 6jump/ 7slash/ 6jump. Afgelopen zondag misten we BoM, waardoor healer mana wel ernstig laag kwam na de eerste slashphase waar we tot de 10 gingen, dus zijn we maar iets eerder gespread, puur om healer mana up te houden tot het eind.

Oh, en als je het zo lang uitrekt als Terrence en je nóg tegen een enrage aanloopt moet je je DPS gaan spanken :>

[ Voor 7% gewijzigd door Blistimo op 09-08-2011 16:58 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 23:23
De portal naar het volgende deel is geopend :P

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247

Graag daar verder!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
summon pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:44

Grvy

Bot

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:16
:*)
Sorry, phased!

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 09-08-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

rodie83 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:39:

Hoe dan ook, ook ik pak die 20k DPS (net) niet. Wel begin ik me af te vragen of het niet makkelijk is dit gevecht met 1 tank te doen in plaats van twee. Gunstiger voor de DPS sowieso, maar zwaarder op de healers?
Voor ons was uiteindelijk makelijker om maar een tank te gebruiken (ik als feral in full avoidance gear), van net aan of niet net de enrage halen naar ruim voor de enrage.
Meeste decimation blades dodge ik , indien niet dan moeten de healers even vol aan bak ofc,
Onze Healers vonden het in elk geval ook simpeler als 2tanks vreemd genoeg.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 23:23
Sorry, Ik ben geen warlock of mage, er is geen meeting stone and Have Group, Will Travel heb ik ook al niet.
Gewoon ff klikken dus :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.