Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
Heee.
Ik kan als ik inlog geen Realm selecteren,
weet iemand hoe dit komt, hoorde dat dit door een update komt maar weet niet of dit klopt, en weet iemand tot hoelaat die update NL tijd duurt?
Want kan nu niet spelen:(

Alvast bedankt!
Sjors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:15:
[...]

ehhhhmmm volgens mij heb je niet goed gelezen. Peter is gewoon lvl 85 hoor. Ben benieuwd wat je met bovenstaande bedoelt.
Ik heb wel gelezen maar niet zijn profiel bekeken, de verdere info is ook gewoon algemeen nuttig dacht ik!
Ik zou trouwens alsnog de quest area's van 80-85 aandoen als 85 zijnde als je nog niet friendly bent bij alle facties. Dan kan je met de tabard van de facties rep farmen voor eventuele 359 items welke je naast de firelands items kan gebruiken en natuurlijk de shoulder enchants van Therazine en arcanums van overige facties..

[ Voor 31% gewijzigd door siknu op 19-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

DutchSjors schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:18:
Heee.
Ik kan als ik inlog geen Realm selecteren,
weet iemand hoe dit komt, hoorde dat dit door een update komt maar weet niet of dit klopt, en weet iemand tot hoelaat die update NL tijd duurt?
Want kan nu niet spelen:(

Alvast bedankt!
Sjors.
Dat betekend inderdaad dat er meestal ergens een probleem is.van updates heb ik even geen weet.

probeer het over een uurtje nog eens zou ik zeggen ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
mrsar schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:32:
[...]

Dat betekend inderdaad dat er meestal ergens een probleem is.van updates heb ik even geen weet.

probeer het over een uurtje nog eens zou ik zeggen ;)
Oke, bedankt, ga ik doen, zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik de gratis 'try-out' versie speel.
Deze kan alleen nog niet verlopen zijn want heb hem pas 4 dagen en ben pas level 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
En de trial duurt oneindig tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Zhalix schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:35:
En de trial duurt oneindig tegenwoordig :+
Dat las ik ook inderdaad!

Jammer dat lvl 19 twinks niet meer zo leuk zijn als vroeger, maar toch kan je leuke groeps-matches opzetten in een BG met lower level toons - Gratis.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
_Peter2_ schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:05:
[...]

De met de 4.1 quest doel ik op de nieuwe quests die met 4.1 zijn meegekomen voor ZA / ZG (ik zag 2 nieuwe Hero calls, een met trolls en een voor MH)

[...]

Met Firelands bedoelde ik eigenlijk de quest lines van 4.2 (in MH dus) en daarmee rep etc verzamelen.
maar rep farm in firelands kan alleen als raid instance, en veel rep farmers vragen wel een minimum ilvl van 355+. Dus tenzij het een guild farm is moet je erg geluk hebben.

De quests kan je absoluut proberen, krijg je direct er een mooi cloakje bij met ilvl 365/378 om je ilvl weer op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha.. hier had ik het laatst nog over dat ik het nergens op vond slaan dat je dan niet een paar vp's kreeg voor de 4.1 raids en wel voor die random za/zg...

Zie hier de hotfix Due to some recent player feedback we’ve made the decision to implement a hotfix that will put Valor Points back on the bosses in Blackwing Descent, Bastion of Twilight, and Throne of the Four Winds (except Argoloth)"

Nou nu kan je echt uber simpel en snel capped raken :P...

en @ peter2 --> als je die hunter ff snel wilt gearen --> doe ff BoT en Bwd.. lukt prima nu met je gear en daarna een paar za/zg en je kan rep gaan grinden in FL voor twee 378 items... die hele daily grind zooi duurt minimaal 2,5 week ofzo voor je uberhaupt iets kan kopen (lvl 365 items).. hier zal je zelf moeten beslissen of je dit de moeite waard vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21
980 punten is de cap, als je Firelands neermept hoef je de rest van de week toch al niets meer te doen :D

Dat merk ik trouwens ook hard aan mijn alts: de 30 minuten DPS queue's zijn weer terug in mijn battlegroup. 't Is dat ik maar één alt op raidniveau wil houden waar ik dus zo nu en dan mee aan de slag moet wil, en de rest enkel door een dungeon trek voor de lol, anders zou ik al gillend gek worden. Die ene alt is een kwestie van in de queue -> molten front dailys -> tegen de tijd dat je klaar bent popt je queue :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Dus tijdens mijn vakantie heeft heel de WOW wereld lekker Valor Points lopen grinden in heroics (normal en zandalari) en ik moet nu weer raids in die ik al helemaal kapot heb gefarmed, en waarbij ik meer mensen nodig heb? Yay!

Achja, de gear komt vanzelf, ik heb er wel vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:12:
Dus tijdens mijn vakantie heeft heel de WOW wereld lekker Valor Points lopen grinden in heroics (normal en zandalari) en ik moet nu weer raids in die ik al helemaal kapot heb gefarmed, en waarbij ik meer mensen nodig heb? Yay!

tuurlijk man.. totaal geen probleem. Er zijn echt pugs zat voor de oude raids. echte FL raids zie ik nog nauwelijks als pug runs op mijn server. Trash runs wel, maar echte bosses slopen is nu (nog) meer een guild ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:21
hulkie schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:12:

Neen, je kan het straks naast uit de heroics ook uit de T11 raids halen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
"Ook".... aha. Dan is het helemaal makkelijk! Al is de wekelijkse cap natuurlijk nog steeds de beperkende factor, maar dat is prima.

Vanavond misschien mijn mage maar weer eens door wat normal instances gooien - Of eerst wat outland quests doen zodat ik ook de outland instances in mag qua gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zekers snel
Op 10 man normal groep
Bot 140 vp's
BwD 210 vp's
BH 140 vp's
--------
490 --> halve cap met oude raids(behalve bh, maar die is zo super simpel).. Tot4W.. neem ik maar ff niet meer mee :P

Full speed za/zg knallen is denk ik (voor mij persoonlijk als tank) sneller dan bovenstaande, maar het is wel leuk voor de afwisseling. en misschien krijg ik eindelijk de verrekte T11 shoulders nog een keer :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:35:
zekers snel
Op 10 man normal groep
Bot 140 vp's
BwD 210 vp's
BH 140 vp's
--------
490 --> halve cap met oude raids(behalve bh, maar die is zo super simpel).. Tot4W.. neem ik maar ff niet meer mee :P

Full speed za/zg knallen is denk ik (voor mij persoonlijk als tank) sneller dan bovenstaande, maar het is wel leuk voor de afwisseling. en misschien krijg ik eindelijk de verrekte T11 shoulders nog een keer :P
ik ben blij dat je nu ook vp's kan krijgen via de oude t11 raids. Ik had echt geen enkele behoefte om op mijn tank weer die heroics te doen. ipv was ik af en toe firelands farms aan het doen en wat t11 raids voor gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is er een guild opzoek naar een Resto Druid?
Hier link naar mijn char: http://eu.battle.net/wow/en/character/eonar/Dafonz/advanced

Ik zit op Eonar - EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Helza schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:57:
[...]

maar rep farm in firelands kan alleen als raid instance, en veel rep farmers vragen wel een minimum ilvl van 355+. Dus tenzij het een guild farm is moet je erg geluk hebben.

De quests kan je absoluut proberen, krijg je direct er een mooi cloakje bij met ilvl 365/378 om je ilvl weer op te krikken.
Dank je voor de tips.

MH quests zijn gedaan, nu dailies grinden om verder te komen in de series.
Ben ook bijna klaar met de Thrall quests. Helaas had ik een bug bij de laatste quest door een disconnect bleef
de teller op 100/100 staan zonder dat de quest completed werd. Moet die opnieuw doen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Grudgie: Wij zijn nog hard op zoek naar een fatsoenlijke healer. Al moet ik eerlijk zeggen dat onze guild sinds een paar weken wel wat verzwakt is. Een aantal vaste spelers zijn er minder, en de groep is daardoor flink verzwakt… Misschien is een transfer dus zonde van je geld. Mocht je toch interesse hebben, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

Ik heb zelf gister voor het eerst de Thrall questline afgerond op mijn priest. Voorlopig ga ik daar nog niet mee aan de slag op mijn rogue en paladin… Wel heb ik op die twee characters de nieuwe BH baas gedaan. Inderdaad als dps en als tank niet echt boeiende gevechten. Wel weer kans op easy lewtz!

Ik heb ook nog even een random Zandalari gedaan op mijn priest. Het werd ZG, met drie aggrohoeren als dps was ik een beetje huiverig voor de pug tank. Die bleek gelukkig best goed te zijn. Grote trashpacks waren wel een echt uitdaging maar met drie keer rond de 20k dps kom je een heel eind. Was weer leuk!

De mage is richting level 59 geschopt, nog 1 leveltje erbij en ik ga maar weer random instances queuen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
* dagboekje *

We zijn een nieuwe guild begonnen op Anachronos. The Fighting Dutchman. Het loopt nog niet zo een vaart. Afgelopen weekend waren er drie nederlandstalige guilds aan het spammen op de trade en general voor nieuwe leden. Met deze guild erbij is er inmiddels een aardige overkill aan Nederlandstalige guilds. Dus dat wordt een interessante tijd. Zijn hier meer lui die een eigen guild onderhouden? En hoe komen jullie aan de leden? Ik merk dat recruitment via general en trade zo goed als niets oplevert. Er zijn de laatste tijd alleen leden bijgekomen die ik persoonlijk wat beter ken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
En TIER12 is clear.
Zeer nette prestatie van Paragon om toch weer de eerste te zijn, en zoals gewoonlijk kan ik wel weer huilen om de setup.
Weer geen DPS shammy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Toch gister maar even met goede vriend geprobeerd om te boost te worden met lvl 66 dk hij is atm 68+ mooie gear de exp ligt ongeveer 300 lager dan als ik met een random dungeon mee ga maar het tempo de de hunter die mij boost ligt 5x zo hoog aan 1stuk door en ik ren beetje er achter aan de gold en mooie gear op te rapen (mijn gear is helemaal uptodate en ook nog even gratis gems er in gezet door de hunter) vanvond even weer kijken als hij tijd heeft want probeer hem dan tot 69 te doen donderdag met beetje geluk 71 laten halen en dan op vakantie!

DutchSjors als je even had gekeken links boven in staat dat er vandaag update is van 3 tot 11 tijdzone +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
kowapanga schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:01:
En TIER12 is clear.
Zeer nette prestatie van Paragon om toch weer de eerste te zijn, en zoals gewoonlijk kan ik wel weer huilen om de setup.
Ook geen prot warrior. ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren BoT en Tot4W gedaan. BoT op mijn main, meeste guild en een paar pug. Ook een goede kennis van me erbij, die nog nooit een boss had gekilled in T11. We clearen BoT en ze wint meteen haar T11 shoulder token terwijl ik al meer dan 3 maanden op die van mij wacht :( (haar token was overigens niet de token die ik nodig had)
Om nog eens extra zout in de wond te gooien, doen we Tot4W, aangezien ik saved was op mijn main, kom ik met mijn alt, en wat denk je, natuurlijk dropt de shoulder token die ik op mijn main nodig had.

WTB more luck please...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol.. join the club.. loop ook al maanden met de Za shoulders. Cho fail heeft echt een hekel aan dk tanks :P.
maar ja treur niet.. met de vp hotfix is er zelfs, naast fun ook nog een rede om die oude content nog te runnen. lekker doorheen blitzen en vp's stacken en hopen op de goede token :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Hierkomik schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:50:
Gisteren BoT en Tot4W gedaan. BoT op mijn main, meeste guild en een paar pug. Ook een goede kennis van me erbij, die nog nooit een boss had gekilled in T11. We clearen BoT en ze wint meteen haar T11 shoulder token terwijl ik al meer dan 3 maanden op die van mij wacht :( (haar token was overigens niet de token die ik nodig had)
Om nog eens extra zout in de wond te gooien, doen we Tot4W, aangezien ik saved was op mijn main, kom ik met mijn alt, en wat denk je, natuurlijk dropt de shoulder token die ik op mijn main nodig had.

WTB more luck please...
klinkt bekend :P
wil nog steeds nieuw wapen op mijn lock,zit nog steeds met mudblade :X

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 20-07-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 07:27
Hierkomik schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:02:
Nou ik heb al meer dan 100 troll solves, geen Zinrokh (en nu 378 normal gear is, is hij ook minder 'rock' dan voorheen :P).

Gisteren Rhyo down na een paar ongelukkige tries.
Alys wil nog steeds niet dood. Of de tanks leggen het loodje (gebeurde eigenlijk te vaak) of mensen worden door de tornadoes om zeep geholpen (ben ik nou de enige die dat heel makkelijk vind?) Hopelijk toch deze week ergens een kill, want 2 weken op dezelfde boss vastzitten is niet zo fijn...
Wel de cloak van Rhyo mogen looten, en bracertjes gekocht voor mijn hunter. Wel apart dat die cloak zo'n grote upgrade is (met gems ong 90 agi beter dan de rep cloak van avengers, die volgens mij ook ilvl 378 is).
Je zou op Alysrazor eigenlijk maar heel weinig last moeten hebben van tank deaths zolang je healers en tanks beide een beetje opletten. De belangrijkste redenen voor tank deaths in dat gevecht zijn imo healers die geen bereik meer hadden op de tank (ofte healers moeten opletten dat ze meebewegen met de tanks), tanks die geraakt worden door het vuurspuwen van de wormen (combinatie add melee + worms is dodelijk) of tanks die er niet tijdig voor zorgen dat hun add weer happy wordt door een worm op te laten eten.

Die cloak van Rhyo heb ik zelf ook als druid tank. Die is inderdaad makkelijk bis voor ongeveer alle agility gebaseerde classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
dudee schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:45:
Toch gister maar even met goede vriend geprobeerd om te boost te worden met lvl 66 dk hij is atm 68+ mooie gear de exp ligt ongeveer 300 lager dan als ik met een random dungeon mee ga maar het tempo de de hunter die mij boost ligt 5x zo hoog aan 1stuk door en ik ren beetje er achter aan de gold en mooie gear op te rapen (mijn gear is helemaal uptodate en ook nog even gratis gems er in gezet door de hunter) vanvond even weer kijken als hij tijd heeft want probeer hem dan tot 69 te doen donderdag met beetje geluk 71 laten halen en dan op vakantie!

DutchSjors als je even had gekeken links boven in staat dat er vandaag update is van 3 tot 11 tijdzone +1
Zo! Dat is een mondvol!

Als je had opgelet, dan zag je dat Sjors dat gisteren poste, niet vandaag. :+

Gisteren met de guild maar even Firelands gecleared, maar ik merk wel dat redelijk veel mensen toch nog niet helemaal een idee hebben van hoe en wat. Uiteindelijk kregen we hem op 19%, 12%, 10,4% en toen ging ie plat.

Leuk gevecht? Ja! Veel dood? Viel mee, vorige tries ging steeds wel iemand dood door een smash, maar viel nu wel mee. (Of engulfing flames)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kowapanga schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:01:
En TIER12 is clear.
In het forum werd het wel redelijk duidelijk waarom ze geen healing shaman meenamen, mischien bij een kill van andere guild dat ze er verder op in gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hulkie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:50:
@ Grudgie: Wij zijn nog hard op zoek naar een fatsoenlijke healer. Al moet ik eerlijk zeggen dat onze guild sinds een paar weken wel wat verzwakt is. Een aantal vaste spelers zijn er minder, en de groep is daardoor flink verzwakt… Misschien is een transfer dus zonde van je geld. Mocht je toch interesse hebben, dan ben je natuurlijk van harte welkom!
Wat is jullie progress tot nu toe? En doen jullie 10 man alleen? of ook 25? En hoeveel keer raiden jullie per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff. had net echt veel geluk, deed met een real id vriend Zul'Gurub en toen dropte Armored Razasshi Raptor en toen won ik hem ook nog door 95 te rollen. Was helemaal blij toen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Grudgie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:42:
[...]

Wat is jullie progress tot nu toe? En doen jullie 10 man alleen? of ook 25? En hoeveel keer raiden jullie per week?
10mans only - NL sprekende guild - loot enzo is common sense. We hebben een tijd lang 2 a 3 avonden per week geraid. Op het hoogtepunt zelfs soms 4 dagen.

We hebben een aantal maanden geleden 12/12 gehaald - al vrij snel bleek dat er niet echt veel animo was voor heroic modes. De laatste paar weken voor de release hebben we daarom ook niet/amper geraid. Mains en veel alts waren toch al vaak zat door de instances heen gegaan.

Firelands komt een beetje ongelukkig ivm vakanties, nieuwe banan en wat wowverspannen mensen, we hebben dan ook nog niks neer. Vandaar dat ik zei dat het op dit moment niet optimaal is...

als ik naar jouw profiel kijk zou ik zeggen dat we tot en met T11 de juiste guild waren, nu met T12 een beetje onder de maat zijn qua progress... Maak anders eens een altje aan op dragonblight alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hulkie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:45:
[...]

10mans only - NL sprekende guild - loot enzo is common sense. We hebben een tijd lang 2 a 3 avonden per week geraid. Op het hoogtepunt zelfs soms 4 dagen.

We hebben een aantal maanden geleden 12/12 gehaald - al vrij snel bleek dat er niet echt veel animo was voor heroic modes. De laatste paar weken voor de release hebben we daarom ook niet/amper geraid. Mains en veel alts waren toch al vaak zat door de instances heen gegaan.

Firelands komt een beetje ongelukkig ivm vakanties, nieuwe banan en wat wowverspannen mensen, we hebben dan ook nog niks neer. Vandaar dat ik zei dat het op dit moment niet optimaal is...

als ik naar jouw profiel kijk zou ik zeggen dat we tot en met T11 de juiste guild waren, nu met T12 een beetje onder de maat zijn qua progress... Maak anders eens een altje aan op dragonblight alliance :)
Nja heb nog wel een alt en dat is een mage.. maarja denk niet dat jullie opzoek zijn naar een mage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tja. Ik heb ook een arcane mage
en ik spam ABx4 en AM. Vooraf gegaan door slow, en of presence of mind of arcane power.
Ik doe regelmatig ZA / ZG, en ik kom toch echt amper boven de 14 - 15k dps gemiddeld uit. Ik slack niet met attention, ik kus amper de grond, rara dus wat doe ik verkeerd als ik al jullie 17k-met 1-knop reacties lees?
Is jullie avg ilvl gear dan hoger dan de mijne?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Tao schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:54:
Tja. Ik heb ook een arcane mage
en ik spam ABx4 en AM. Vooraf gegaan door slow, en of presence of mind of arcane power.
Ik doe regelmatig ZA / ZG, en ik kom toch echt amper boven de 14 - 15k dps gemiddeld uit. Ik slack niet met attention, ik kus amper de grond, rara dus wat doe ik verkeerd als ik al jullie 17k-met 1-knop reacties lees?
Is jullie avg ilvl gear dan hoger dan de mijne?
Jij doet voor je char prima dps! Het zit hem gewoon in de gear dat hun hogere dps doen! :)

Je kan eens voor de gein je char halen door www.askmrrobot.com, kan je zien wat eventueel nog beter kan qua gems of reforge van stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Toevallig meer mensen die sinds vandaag niet meer kunnen inloggen ?

Heb hier zo'n super vaag probleem.

Probeer in te loggen, client vraagt om authenticator code, na het invullen krijg ik vervolgens direct de melding "unable to connect, pleasy try again later enz.enz."
Echter, als ik op dezelfde PC en client probeer in te loggen met de account gegevens van mijn wederhelft dan is er niets aan de hand. Probeer ik in te loggen, met mijn account gegevens op haar PC, hetzelfde probleem.

Vreemd genoeg kan ik wel met de iPad inloggen op de Remote Auction house, en kan ik ook in de guild chat.

Nog even ingelogd op Battle.net om te zien of ik nog wel genoeg dagen had, was verder allemaal prima 8)7

Authenticator lijkt verder prima te werken, ik kan ermee inloggen op eu.battle.net en ook via de remote auctionhouse kan ik items op de AH zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Dank voor de tip, die site kende ik nog niet.
Blijkt dat ik (in elk geval voor een raidboss) nog te weinig spellhit heb. Maar dat zou niet uit mogen maken in ZA/ZG toch...?
Ik moet nog wat enchants vernieuwen ivm andere gear, maar zal zeker de reforges doen en zien of dat wat oplevert.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Tao schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:02:
Blijkt dat ik (in elk geval voor een raidboss) nog te weinig spellhit heb. Maar dat zou niet uit mogen maken in ZA/ZG toch...?
Ik moet nog wat enchants vernieuwen ivm andere gear, maar zal zeker de reforges doen en zien of dat wat oplevert.
Sowieso is als eerst belangrijkst voor Mage de 17% hit te krijgen.. daarna is mastery 1 van de belangrijkste stats! maar dat zal die site ook wel aangeven wat je moet reforge :) of aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Mijn Nvidea wired 3D bril is binnen... (had eerder al een 120Hz monitor gekocht) ben benieuwd vanavond.
Voor geïnteresseerden; de enige die de bril nu al op voorraad had (dus de wired, niet de dure wireless versie, die soms ook nog signaal verliest naar ik had gelezen), is Komplett.
Ben ook heel benieuwd of mijn ClassicPowerAura's mod nu echt uit het beeld gaat springen als ik een CD gebruik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Tao schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:02:
Das een prima dps. Ik word altijd blij als ik mensen dat zie doen in ZA/ZG. Meer is beter maar dit is totaal niet slacken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Gezien de vakantieperiode en niet de animo om te whipen in FL was er geen raid geplanned op de dinsdag.
Dus lekker pas om 19:00 inloggen, kreeg ik de vraag of ik wou komen op mijn warlock. Mijn warlock is mijn herber en doe ik helemaal niets mee behalve herbing; Geleveld van 83-85 via herbing. Ik gauw even kijken, 2 epics, en voor de rest ilvl329. Spellhit op 9%. Maar doorgegeven dat het niet verstandig was maar toch wouden ze dat ik kwam.

1,5 uur later weer buiten Tot4W en achievement rijker.
Deze raidinstance is nu te zielig voor woorden. We hadden 1 DPS boven 12k, de rest zat ruim onder de 10k en nog steeds gewoon clearable. ik zat zo rond 7-8k. Ungemmed, geen enchants, misde de helft van mijn glyphs maar was wel eens leuk om te doen. Leuk om eens te doen maar ik hou het wel weer gewoon op herbing. Daarvoor hoef ik geen rotaties aan te houden :p

Daarna op mijn priest even gauw de dailies gedaan en kan vandaag een van de 3 nieuwe factions unlocken. Zal eens kijken of er wat leuks tussen zit voor een shadow-priest.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Grudgie: Ik bedoelde eigenlijk meer dat je een level 1 aanmaakt om eens te chatten ofzo :)
Zoals ik al zei, het is pruimentijd dus een transfer is misschien zonde van het geld…
Rodie is een paar maanden geleden getransferred naar onze server. Misschien dat hij er wat zinnigs over kan zeggen.

Ik weet niet zeker of we een mage kunnen gebruiken, ik zal het er eens over hebben met een andere officer.

@ 3D-bril: Madness! Ben benieuwd of het werkt, en zo ja of het ook echt iets toevoegd! Kan me voorstellen dat je het met een bril op minder lang volhoudt achter een pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hulkie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:38:
@ Grudgie: Ik bedoelde eigenlijk meer dat je een level 1 aanmaakt om eens te chatten ofzo :)
Zoals ik al zei, het is pruimentijd dus een transfer is misschien zonde van het geld…
Rodie is een paar maanden geleden getransferred naar onze server. Misschien dat hij er wat zinnigs over kan zeggen.
Heb je real-ID? Dan kan ik je ook toevoegen aan mn vriendenlijst en kunnen we ook chatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kan ik je toevoegen via het e-mail adres dat in je profiel staat? Om één of andere reden krijg ik het zo snel niet voor elkaar om een DM te sturen. Ik ben vanavond waarschijnlijk wel weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Madshark schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:56:
Toevallig meer mensen die sinds vandaag niet meer kunnen inloggen ?

Heb hier zo'n super vaag probleem.

<<knip>>
Intussen lukt het weer om in te loggen. Er zijn/waren blijkbaar problemen met de inlogservers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 19:53

Rannasha

Does not compute.

Gisteren Fandral Staghelm (25-N) omgelegd na iets van 2~3 uur aan tries over 2 raids. Meteen de Staff of Molten Kitty (Fandrals Flamescythe) mogen looten en lekker posen als flame cat. Jammer dat het in bear-form niets doet (behalve BiS zijn), want ik ben toch vooral aan het tanken.

Ragnaros lijkt een leuk gevecht te zijn van wat we tot nu toe gezien hebben ervan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hulkie schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:24:
Kan ik je toevoegen via het e-mail adres dat in je profiel staat? Om één of andere reden krijg ik het zo snel niet voor elkaar om een DM te sturen. Ik ben vanavond waarschijnlijk wel weer online!
Ja, je kan die mail gebruiken, dat is mn Real ID mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen. Tijdje geleden dat ik in dit topic was maar ik ben er weer eens! :)

Ik heb wel een beetje een offtopic vraag, ik hoop dat dat niet erg is. Het zit namelijk zo.. Ik heb jaren met plezier wow gespeeld maar ik ben er nu toch wel klaar mee. Hetgeen wat ik zo leuk vond was arena. Is er een spel waar zeg maar alleen het 'arena-aspect' in voor komt? Gewoon lekker battlen in een team met je maten tegen een ander team. En dan dus wel in de stijl van magie zeg maar. Niet een of ander fps game. Oftwel, gewoon alleen het pvp gedeelte zonder pve in de game.

Dat orcs must die, zo'n stijl vind ik er heel tof uit zien. Ik hoor het wel, bedankt! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:59

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:06:

Ik heb wel een beetje een offtopic vraag, ik hoop dat dat niet erg is. Het zit namelijk zo.. Ik heb jaren met plezier wow gespeeld maar ik ben er nu toch wel klaar mee. Hetgeen wat ik zo leuk vond was arena. Is er een spel waar zeg maar alleen het 'arena-aspect' in voor komt? Gewoon lekker battlen in een team met je maten tegen een ander team. En dan dus wel in de stijl van magie zeg maar. Niet een of ander fps game. Oftwel, gewoon alleen het pvp gedeelte zonder pve in de game.

Dat orcs must die, zo'n stijl vind ik er heel tof uit zien. Ik hoor het wel, bedankt! :)
Heroes of Newerth misschien (dota kloon.. een boel heroes om uit te kiezen.. 5vs5, 3vs3 1vs1 gameplay)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen nog even een vraag over die Beth (AKA the *** spider).

Die grote drones gaan na een tijdje dat web weer op. is dit iets dat koste wat kost voorkomen moet worden door ze neer te nuken of kan je dit ook gewoon laten gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:40:
Mensen nog even een vraag over die Beth (AKA the *** spider).

Die grote drones gaan na een tijdje dat web weer op. is dit iets dat koste wat kost voorkomen moet worden door ze neer te nuken of kan je dit ook gewoon laten gebeuren?
Nee ze moeten daarvoor dood zijn anders verlies je teveel dps op de boss (ze healen haar OF geven haar energy weet 't ff niet zeker meer; je wil het iig niet hebben).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Is er hier iemand die de Steel Series Cataclysm muis heeft? Ik wil deze eigenlijk voor de vrouw kopen maar was benieuwd naar wat meningen van mensen die deze al wat langer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
ik raad hem persoonlijk af, heb een tijd lang die muizen verkocht, en uiteindelijk mee gestopt omdat we er teveel klachten over binnen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
porn* schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:46:
[...]

Nee ze moeten daarvoor dood zijn anders verlies je teveel dps op de boss (ze healen haar OF geven haar energy weet 't ff niet zeker meer; je wil het iig niet hebben).
Eigenlijk alletwee niet: ze drainen haar energie zodat de fases tussen haar AoE korter worden. Dat betekend dat je een keuze kan maken: je kan die drone gewoon niet dps'en en 'm naar boven laten gaan (maakt de focus veel makkelijker), maar dan wordt de DPS tijd boven op Bettie dus ook evenredig korter. Aan de andere kant kan je de drone wél neer DPS'en, maar wordt het misschien beneden wat te chaotisch.

Keuzes keuzes, feit blijft dat je Bettie zo ver mogelijk wil nuken voordat ze naar beneden komt. Als het dat voor jullie makkelijker is met twee dps boven en drie beneden en drone niet killen, dan is dat absoluut het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Thsx gasten. betekend dat dan dat de tijd voordat ze die smoldering nogwat spell doet gewoon korter wordt? of bedoel je die soort van aoe ringen die ze steeds cast?

Denk dat we dit zeker vrijdag even gaan testen.. allee mellee dps gewoon naar boven. ons team bestaat namelijk ook niet uit al te beste ranged/aoe setup en dit zou het wel makkelijker kunnen maken.

Die spinnen aan die draden worden neem ik aan ongeacht de keuze wel neergehaald en genuked toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:06:

bloodline champions, is zelfs gratis te downloaden en te spelen. Bestaan ook veel ladders voor, check esl. Het was niet echt mijn ding omdat ik nooit echt pvp graag deed in wow maar is misschien iets voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:12:
Ok Thsx gasten. betekend dat dan dat de tijd voordat ze die smoldering nogwat spell doet gewoon korter wordt? of bedoel je die soort van aoe ringen die ze steeds cast?

Denk dat we dit zeker vrijdag even gaan testen.. allee mellee dps gewoon naar boven. ons team bestaat namelijk ook niet uit al te beste ranged/aoe setup en dit zou het wel makkelijker kunnen maken.

Die spinnen aan die draden worden neem ik aan ongeacht de keuze wel neergehaald en genuked toch?
Onze 25m tactic
-Ranged schiet spinnen van draadjes af.
-Tank + 2 healers gaat naar boven
-Ranged schiet meer spinnen van draadjes af
-4/5 melee gaan naar boven.
Beneden nuken staat de rest van de raid, kleine adds neer nuken, dan de drone neer nuken.

Herhaal dit 3keer en big momma komt zelf naar beneden.
Dan is het een kwestie van nuken/healen (en je OT die weg rent met debuff)

Vind persoonlijk dit gevecht nog makkelijker dan Halfus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:37:
[...]

(en je OT die weg rent met debuff)
je hoeft toch alleen te zorgen dat je meer dan 10 yards van andere spelers afstaat? omdat je een soort van aoe fire ring doet? of deden wij hier dan ook wat verkeeerd? wij deden gewoon een taunt en stonden 45 graden van elkaar vandaan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:42:
[...]

je hoeft toch alleen te zorgen dat je meer dan 10 yards van andere spelers afstaat? omdat je een soort van aoe fire ring doet? of deden wij hier dan ook wat verkeeerd? wij deden gewoon een taunt en stonden 45 graden van elkaar vandaan
Dat zou best kunnen, wij sturen hem altijd het bos in, vinden we nog leuk ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T11 raids op normal mode gaat echt helemaal nergens meer over. Gratis 420 VP + disenchants + offspec gear vanaf vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Het is nu tenminste de moeite waard. Die Zandalars kwamen mijn neus wel uit, vooral op mijn alts (main krijgt redelijk wat VP van firelands)
Het is qua tijd net zo rendabel als Zandalars waarschijnlijk (Zandalar kan in 45 min, BoT kan ook in die tijd als niemand slacked of wiped denk ik). En dan heb je tenminste nog kans om de kleine gaten in je gear te dichten. DE's waren ook al gratis in Zandalar town.

Ik zeg, prima verandering. Ze hadden alleen de HC's mogen verdubbelen in VP, die geven nu ook nog steeds maar 35 per boss op 10 man. Niemand in mijn guild die daar nu over nadenkt, aangezien firelands ongeveer even moeilijk is, betere gear dropt en ook nog meer VP per boss. Zelfs een trash run firelands is waarschijnlijk meer de moeite dan de HC versies van T11 (behalve een paar easy modes zoals Atra, die we toch nooit meer op normal deden).

[ Voor 11% gewijzigd door Hierkomik op 20-07-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
rodie83 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:52:
[...]

Eigenlijk alletwee niet: ze drainen haar energie zodat de fases tussen haar AoE korter worden. Dat betekend dat je een keuze kan maken: je kan die drone gewoon niet dps'en en 'm naar boven laten gaan (maakt de focus veel makkelijker), maar dan wordt de DPS tijd boven op Bettie dus ook evenredig korter. Aan de andere kant kan je de drone wél neer DPS'en, maar wordt het misschien beneden wat te chaotisch.

Keuzes keuzes, feit blijft dat je Bettie zo ver mogelijk wil nuken voordat ze naar beneden komt. Als het dat voor jullie makkelijker is met twee dps boven en drie beneden en drone niet killen, dan is dat absoluut het proberen waard.
Ah grappig. Naja de drone niet dpssen werkte bij ons slechte maargoed toen waren we nog aan het proberen, nadat ze neerging hebben we eigenlijk nooit meer over de tacs gedacht :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Soms is een korte break toch best handig ;) Zowel Ryo als Bale een cleane oneshot gister, terwijl we twee weken geleden (een week niet geraid) er redelijk op faalden. Enig verschil tussen de tries 2 weken geleden en de kills van gister waren een paar aanpassingen tactiekwise. Aah well, teller nu op 4/7.
Wel even een paar g*#%!ver momenten toen zowel een mail chest als legs dropte terwijl ik tegenwoordig op mijn dk huppel als we 3 healers hebben.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen allemaal,

Gister voor het eerst sinds tijden weer eens een volle avond wow gespeeld. De mage is van begin 58 naar een paar millimeter van 62 geschopt. Inmiddels kan ik dus ook een flying Mount gebruiken, en dat is zeker wel handig tijdens de queu voor instances. In de dungeons doe ik steevast de top damage. Helemaal met tanks die echt grote groepen pullen is fire overpowered! Ook goed voor het oefenen van mijn survival skills trouwens (aggro is a bitch!)

Op mijn priest heb ik met wat guildies een ZA run gedaan. Uiteindelijk kwamen we 20 seconden te kort voor de beer, mounts boeien me sowieso niet, maar lekker snelle runs des te meer, was dus leuk! Ook heb ik op mijn priest de BH baas gedaan. Ik moet zeggen, als tank en als dps is dit een mega simpel gevecht, voor healers is dit andere koek. Helemaal als de raid niet goed stacked! 15k en 14k hps maken een hoop goed, gelukkig wist de andere healer ook waar hij mee bezig was.

Mijn rogue is bijna klaar met de Thrall questline, die mobs neerhakken gaat een HEEL stuk sneller als op mijn priest. Als mijn mage ooit nog 85 wordt is deze quest de eerste die ik ga doen. Heb als stimulans alvast de 359 schoentjes voor hem aangeschaft!

@ Grudgie: ik heb je gister toegevoegd maar niet online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen..
Gisteren een lekker productieve vp avond gehad.
Eerst een ZG run van 25 min (alleen die acheology boss overgeslagen)
Daarna BoT, BH en BwD alles one shot behalve neffy (two shot) dat was nog even een wipe op 2% :P

aardig wat puntjes.. vanavond even 3 za/zg en de T12 twee set bonus is binnen :).. en straks kan ik ook dat 365 double handed swaard maken... zag trouwens die 365 spullen echt voor belachelijke prijzen op de Ah staan (caster zwaard 25+K)... ze hebben wel 8 truegold nodig, maar dit sloeg nergens op.

Trouwens zowel de shoulder als de headpiece dropte, maar de mage won ze beide :(.... ach volgende keer 1 concurrent minder :P.. en het maakt mij eigenlijk ook weinig uit. Straks wil ik die t11 (head en shoulder) combineren met die nieuwe T12

Oh ja nog ff een tip bij die boss in ZG met die cauldrons.. zorg dat je voordat je hem aggro-ed (als tank) even die fire buff neemt. geeft echt behoorlijke schade aan de boss. daarna is het iegenlijk gewoon vol nuken dat alleen maar onderbroken hoeft te worden voor de Toxic stuff.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Hierkomik schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:15:
Mijn Nvidea wired 3D bril is binnen... (had eerder al een 120Hz monitor gekocht) ben benieuwd vanavond.
Voor geïnteresseerden; de enige die de bril nu al op voorraad had (dus de wired, niet de dure wireless versie, die soms ook nog signaal verliest naar ik had gelezen), is Komplett.
Ben ook heel benieuwd of mijn ClassicPowerAura's mod nu echt uit het beeld gaat springen als ik een CD gebruik :).
Ben benieuwd hoe het is gegaan met je 3D-bril!!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

3D is erg leuk! Wel erg wennen... vooral dat je cursor altijd op de voorgrond is. Dus als ik een quest aanneem staat het poppetje verder weg dan het uitroepteken, wat een beetje verwarrend is.
Chat staat ook op de voorgrond, wat makkelijk is en zorgt dat je altijd een goed 3D beeld ziet (je ziet pas echt goed diepte als je iets in de verte hebt en op de voorgrond, zodat er een verschil in diepte is).
Vooral bij architectuur is het mooi. Bijvoorbeeld bij die Shrine of Malorne in Hyjal, dan zie je die stenen bogen erg mooi in 3D.

Enig echte nadeel; tegelijk met de headset op gaat na een tijdje irriteren (na anderhalf uur raiden dus maar de bril tijdelijk afgezet), omdat de armpjes van de bril dan onder je headset zitten. De armpjes zijn ook redelijk dik, dus ik denk niet dat het normaal is dat het licht pijn gaat doen bij je oren (maar ik draag normaal geen bril, dus weet niet in hoeverre mensen daar normaal last van hebben).

Overigens was de raid gisteren ok, maar niet heel super. 5 wipes op Beth (ik begin nu echt duidelijk te zien dat er een aantal echt minder goede spelers in onze guild zitten, als die meegaan merk je gewoon dat alles minder soepel gaat) en ook nog 2 op Shannox (totdat ik overspecte naar BM, want met Surv kan ik gewoon niet genoeg damage doen om Rageface van zijn target te halen. Kill Command doet wel genoeg schade).
Rhyo ook na 3 tries en toen maar gestopt.
Morgen Baleroc (die moet easy zijn, omdat de goede healers er dan weer zijn) en dan maar weer wipen op Alysrazor.

Inderdaad zijn die BOE's nu belachelijk duur. 15k op mijn server voor meeste spul, zou meer richting 7k moeten, dan maak je nog steeds vet winst en worden ze volgens mij meer verkocht.
Ook de trash epics van firelands mogen van mij nog een klein beetje zakken. Zijn nu nog 45-50k, als ze 30k zijn ga ik pas overwegen de crossbow en polearm te kopen (nog niet zien droppen in onze raids helaas)

[ Voor 3% gewijzigd door Hierkomik op 21-07-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

Ik begin een beetje WoW moet te worden, die nieuwe daily quests ben ik al spuugzat en zijn momenteel meer een 'verplichting' aan het worden.

Prima dat de oude T11 stuff nu weer valor dropt maar zonder raid moet je toch weer ZA/ZG farmen om aan je valor cap te komen. Achja, ws. heeft iedereen wel eens een WoW dip.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hulkie schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:20:

@ Grudgie: ik heb je gister toegevoegd maar niet online gezien.
Hmm niks ontvangen, anders geef je jouw mail? kijken of ik je kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
deadsy33 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:35:
Ik begin een beetje WoW moet te worden, die nieuwe daily quests ben ik al spuugzat en zijn momenteel meer een 'verplichting' aan het worden.
Zo voel ik me precies, maar toch houd ik vol. Nog 250 marks om de laatste twee vendors te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dailies? Doe ik wanneer ik er zin in heb :) dan loop ik maar een weekje achter op de anderen.

Het enige waarvoor ik wel standaard klaar sta is raiding. 2-3 dagen in de week vind ik voldoende, en met de aantal healers momenteel in onze guild, kan ik gerust zo nu en dan tegen de raid leader zeggen dat ik een keertje gebenched wil worden. (Volgens mij een van de weinige? :o Disc priests gaan sowieso bijna standaard mee elke raid, bij ons dan :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:47:
[...]
Zo voel ik me precies, maar toch houd ik vol. Nog 250 marks om de laatste twee vendors te unlocken
Zelf zit ik erg te twijfelen om die andere 2 nog te unlocken. als ik vanmiddag die dude heb met die BS recepten dan is de kans groot dat ik het verder voor gezien houd. vanuit tank perspectief kan ik nog 1 ring halen en een trinket die wel een kleine teovoeging zijn. Ring is echter heel minimaal en dat trinket is wel beter dan ik nu heb, maar vereist wel dat je stil moet staan.. en dat is juist iets dat je eigenlijk niet wilt.

Kortom.. het is echt een beetje een wassen neus die blizz je voorhoudt... en het principe van die dailies staat mij sowieso helemaal niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Klopt, maar ik vind die vanity stuff ook wel grappig. Zoals Mylunes Call (ofzo) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:13:
[...]
Kortom.. het is echt een beetje een wassen neus die blizz je voorhoudt... en het principe van die dailies staat mij sowieso helemaal niet aan :P
Het is ook niet toegevoegd voor de mensen die snel willen gearen. Het idee is dat je in een soort verhaal lijn al questend van plek naar plek gaat. Het is gemaakt voor de mensen die veel plezier hebben in het levelen van chars maar die bij 85 stopten om een nieuwe char te levelen. Bij 85 kun je niet echt meer progressie maken en daarom is de fun van een lvl 85 er af. Juist voor die groep zijn de quest hubs toegevoegd. Om er voor te zorgen dat het questen niet geheel zonder rewards is zijn de purple quest rewards toegevoegd. Het verbaast me dan ook dat er zoveel spelers massaal dailies gaan doen. Imho heb je meer aan trashruns voor reputation en de items bij de quartermaster van avengers of hyjal. Imho zijn die bedoelt om snel te gearen voor FL raids. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren wel weer een aardige raid, Shannox Heroic 25 man voor de tweede keer neer gekregen. Een paar 391 leggings kunnen looten (deze kan ik gebruiken totdat ik de Tier 12 heroic leggings heb). Ook op Bethi'lac dropte het tanking zwaard (3x zelfs :P). Daarna nog een one-shot op Baleroc, zodat we vandaag kunnen knallen op Rhyolith Heroic :).
Na de raid ook nog even mijn tier 12 chestpiece gehaald, zodat ik nu ook de 2-set bonus heb. Het zal mij benieuwen hoeveel extra damage/threat dit oplevert. Ieder geval van 373 naar 376 gegaan in 1 avondje :P. Nu nog onze feral druid inhalen die op 377 zit!

Die dailies doe ik ook alleen maar voor de achievements die erbij zitten. Eén ervan geeft een mount en een andere geeft een titel.

[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 21-07-2011 12:07 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

junglebeast

hier staat iets

Zo 2de hoofdstuk met raiden in team 1 is ook officieel gestart. Gingen Beth doen in Firelands.
Op zich staat het team er wel maar de tanks zijn nog wat onervaren.

Best pittig. Net een omgekeerde halfus. Begin is redelijk te doen, maar zodra ze beneden is komen we net nog wat mana te kort om het vol te houden. Hebben Shaman, Druid en Pala bij ons.
Beste try was rond de 40%. Vanavond weer verder finetunen met specs, reforgen en zo.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dropped dat Oracles eitje nog die Proto drake?
Ben denk ik al twee jaar bezig met die ellende. Ben nu een WL aant levelen en mijn main staat naar de eggseller. Braaf om de drie dagen checken maar nog steeds geen resultaat waarop ik hoop.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

RaDKiLL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:33:
Dropped dat Oracles eitje nog die Proto drake?
Ben denk ik al twee jaar bezig met die ellende. Ben nu een WL aant levelen en mijn main staat naar de eggseller. Braaf om de drie dagen checken maar nog steeds geen resultaat waarop ik hoop.
yup,ik had geluk denk ik,had em al na 3 maanden :+ en dat was nog tijdens de 7 dagen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Inmiddels heb ik mijn DM aangezet op dit forum, ik ben een beetje huiverig om mijn e-mail adres zomaar op internet te zetten…

Voor wat betreft de dailies of het trash farmen… ik doe allebei eigenlijk gewoon niet. Simpelweg omdat ik het allebei niet leuk vind. Pas als ik het idee heb dat mijn gear niet voldoende is voor de raids waar ik me mee bezig hou ga ik me hiermee bezig houden. Maar gear komt vanzelf wel, daarbij is het met een itemlevel van rond de 359 echt niet heel veel moeilijker dan met een item level van rond de 364 (dus met 2 a 3 378 items in je gear).

Ik vind het overigens wel voor iemand spreken als ze hardcore bezig zijn met dailies, trash farms, AH gear scoren om zo beter te kunnen presteren in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

mrsar schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:46:
[...]

yup,ik had geluk denk ik,had em al na 3 maanden :+ en dat was nog tijdens de 7 dagen xD
Lucky you! (Nanko)
Vrienden van me hadden hem ook vrij snel. Ben werkelijk waar vanaf het begin bezig.... :x
Heb inmiddels een klein fortuintje opgebouwd van het sellen van die vanity pets. :o

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

RaDKiLL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:48:
[...]

Lucky you! (Nanko)
Vrienden van me hadden hem ook vrij snel. Ben werkelijk waar vanaf het begin bezig.... :x
Heb inmiddels een klein fortuintje opgebouwd van het sellen van die vanity pets. :o
haha ja aan die pets heb ik ook nog wel wat verdient ja :P
maja, rng is a bitch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren voor het eerst sinds WotLK een 25-raid gedaan
Alliance was zo vriendelijk om Baradin Hold te behouden dus gingen we voor de nieuwe boss.
Gezien de ervaringen met LK25 zeer huiverig ervoor maar het schijnt dat alle rotte appels met de noorderzon vertrokken zijn. Hadden maar 2 pugs nodig en daar gingen we.

eerste 2 keer een whipe, omdat mensen het concept, verspreiden en niet op verzamelplaats staan niet echt begrijpen. De 3de was een kill, met 5s over op de enrage-timer.

Daarna leave raid en 10-man raid vormen. Onze vaste 9 en 1 invaller van onze tweede raidgroup die de rest van de week niet kan. Beginnen met BWD, 70min later weer buiten en een nieuwe wand rijker.
Gauw naar Tot4W, eerste boss 1-shot en helaas een whipe op 2de boss (1%). Daarna een clean kill met als extra de achievement voor de invaller.

Daarna door voor de dailies. Dailies die eindigt in een wtf moment.
Ik heb 1* een quest gemist 2 dagen geleden dus 1 achter op de rest maar kon iig de daily unlocken.
Een vriend voor mij ging voor lightwell, en eindigde op 11 punten voor de volgende.
Ik ging voor de tree, en wat een joy, ik eindig op 4/125 marks ipv de verwachte 10/125.

Dit betekend dus dat het kiezen van 1 van de factions bepaald hoe snel je de volgende kan unlocken.

Ach, dan doe ik er maar een dag langer over. Iig lekker geld in het verzamelen voor mijn laatste 5 sands of time on weer een mount rijker te zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is idd slimmer om eerst Filling the Moonwell te unlocken.
Want alleen deze unlocked de rest van de questchain Into the Depths a la 10 marks +

1. [85] A Smoke-Stained Locket
2. [85] Unlocking the Secrets Within
3. [85] Tragedy and Family
4. [85] The Tipping Point
5. [85] The Rest is History

dussssssssssssssssssssssss
daar zit je 10 mark verschil denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
lol, heb ff Mining zitten levelen en heb nu iets van 160 Mithril Bars XD Kijken of die dingen wat gaan opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:55
Bij mining levelen en je wil er nog wat aan overhouden: Ore behouden en niet omzetten in bars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
sabriel schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:11:
Ik heb 1* een quest gemist 2 dagen geleden dus 1 achter op de rest maar kon iig de daily unlocken.
Een vriend voor mij ging voor lightwell, en eindigde op 11 punten voor de volgende.
Ik ging voor de tree, en wat een joy, ik eindig op 4/125 marks ipv de verwachte 10/125.

Dit betekend dus dat het kiezen van 1 van de factions bepaald hoe snel je de volgende kan unlocken.
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:25:
het is idd slimmer om eerst Filling the Moonwell te unlocken.
Want alleen deze unlocked de rest van de questchain Into the Depths a la 10 marks +
daar zit je 10 mark verschil denk ik.
Enige nadeel is dat de moonwell 1 malige is een geen extra daily oplevert
Calling Acient geeft 3 marks daily extra
Armants geeft 2 marks daily extra
Filling Moonwel 1 malig 10 marks

Peersoonlijk ga ik voor Calling (ook vanwege achief), Filling, Armants

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 21-07-2011 13:44 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
wheez50 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:33:
Bij mining levelen en je wil er nog wat aan overhouden: Ore behouden en niet omzetten in bars...
verschilt per Server. op Eonar verkocht ik 10 stacks Iron Bars voor 20G per stack, terwijl de ores maar 13G waard waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Raxious schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:43:
[...]
verschilt per Server. op Eonar verkocht ik 10 stacks Iron Bars voor 20G per stack, terwijl de ores maar 13G waard waren.
Idem hier op anachronos. Ik koop wel eens ores om ze te melten en terug te zetten op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Laatst online: 20-12-2019
Gaan er nog mensen overstappen op de mmo van Star Wars. Het is mogelijk om te pre-ordenen.

Ik wel, ben WoW echt spuugzat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

wezzal schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:04:
Gaan er nog mensen overstappen op de mmo van Star Wars. Het is mogelijk om te pre-ordenen.

/comfort

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
HawVer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Het is ook niet toegevoegd voor de mensen die snel willen gearen. Het idee is dat je in een soort verhaal lijn al questend van plek naar plek gaat. Het is gemaakt voor de mensen die veel plezier hebben in het levelen van chars maar die bij 85 stopten om een nieuwe char te levelen. Bij 85 kun je niet echt meer progressie maken en daarom is de fun van een lvl 85 er af. Juist voor die groep zijn de quest hubs toegevoegd. Om er voor te zorgen dat het questen niet geheel zonder rewards is zijn de purple quest rewards toegevoegd. Het verbaast me dan ook dat er zoveel spelers massaal dailies gaan doen. Imho heb je meer aan trashruns voor reputation en de items bij de quartermaster van avengers of hyjal. Imho zijn die bedoelt om snel te gearen voor FL raids. :)
Wat mij verbaast aan de quest hubs (ik heb natuurlijk ook het stukje gelezen waarin ze uitlegden hoe en waarom ze 'casuals' op l85 willen vermaken :+), is de gruwelijke hoeveelheid repetitie die is ingebouwd. Wanneer men beweert dat ze zoiets doen om het 'leuk' te maken voor een groep mensen, maak het dan ook daadwerkelijk leuk en vertel zo'n verhaallijn met verschillende quests. Desnoods kun je vandaag vrijgespeelde quests pas morgen doen, dat is zó veel beter dan 10 dagen dezelfde tamme mobs neerschoppen.

Ik ben niet echt een fan van die firelands dailies, heb ze nu gedaan tot ik één van de eerste twee groepen (druids of the talon) heb vrijgespeeld, maar daarna ook wel heel erg snel interesse verloren in nógmaals 15 dagen dezelfde quests grinden (terwijl ik dat geen enkel probleem vond bij andere rep-grinds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri

Ik ga niet per definitie direct overstappen :) ToR lijkt mij een hele leuke game en als het mij bevalt, zal ik zeker een subscription betalen. Afentoe heb ik wat inkak momentjes met WoW, maar kan me nog uitstekend vermaken, speel het al sinds 2004 :)

Ik wacht nog wel even met het pre-orderen van ToR, vooral aangezien dat de meeste winkels in Amersfoort een flink aantal inkopen. Kan volgens mij ook redelijk makkelijk aan een CE nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:20:
[...]

Wat mij verbaast aan de quest hubs (ik heb natuurlijk ook het stukje gelezen waarin ze uitlegden hoe en waarom ze 'casuals' op l85 willen vermaken :+), is de gruwelijke hoeveelheid repetitie die is ingebouwd. Wanneer men beweert dat ze zoiets doen om het 'leuk' te maken voor een groep mensen, maak het dan ook daadwerkelijk leuk en vertel zo'n verhaallijn met verschillende quests. Desnoods kun je vandaag vrijgespeelde quests pas morgen doen, dat is zó veel beter dan 10 dagen dezelfde tamme mobs neerschoppen.

Ik ben niet echt een fan van die firelands dailies, heb ze nu gedaan tot ik één van de eerste twee groepen (druids of the talon) heb vrijgespeeld, maar daarna ook wel heel erg snel interesse verloren in nógmaals 15 dagen dezelfde quests grinden (terwijl ik dat geen enkel probleem vond bij andere rep-grinds).
De quests zijn erg eentonig en de rewards op termijn nutteloos voor mensen die actief raiden. Tegen de tijd dat je vrijgespeeld hebt heb je waarschijnlijk al half 378 items zo niet meer.

Voor mijn warrior alt die standby is voor raids als we dps tekort hebben is het een oplossing om nuttig te zijn. 265 items geeft weer net wat meer als de 359/353 mix die ik nu heb. Maar ik vrees dat ik het niet trek, ik heb net shadow wardens als eerste factie vrijgespeeld en ik trek de repetitie van die oersaaie quests nu al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om 2 maanden later weer terug te gaan :+
(al zouden ze dat nou gewoon stilletjes doen, geen probleem... maar nee, eerst nog 2 uur lang in de chat even vertellen hoe geweldig WoW is en hoeveel beter het is. Gaat nog leuk worden in chat van ToR :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:39:
[...]

De quests zijn erg eentonig en de rewards op termijn nutteloos voor mensen die actief raiden. Tegen de tijd dat je vrijgespeeld hebt heb je waarschijnlijk al half 378 items zo niet meer.

Voor mijn warrior alt die standby is voor raids als we dps tekort hebben is het een oplossing om nuttig te zijn. 265 items geeft weer net wat meer als de 359/353 mix die ik nu heb. Maar ik vrees dat ik het niet trek, ik heb net shadow wardens als eerste factie vrijgespeeld en ik trek de repetitie van die oersaaie quests nu al niet meer.
Ze zitten volgens mij bij Blizzard ook echt met de raids in hun maag.
Ze nerfen het gewoon veel te snel. Aan de ene kant heb je de werkelijk goeie groepen die ze te snel one-shotten.. en daarnaast heb je de hele grote groep van net iets mindere groepen die blijven wipen en te hard klagen.
Krijg steeds meer het idee dat ze te veel naar die laatste groep aan het luisteren zijn.

Karazhan is toch nooit zo hard met de nerfbat geslagen?

Zelf ben ik door tijdsgebrek ubersocial geworden. Als ik 8 uur per week haal is het erg veel. Tanken ben ik mee gestopt omdat ik de normale hc's kan dromen en de ZA/ZG niet goed genoeg ken om die met een pug te volbrengen voordat ik mijn geduld verlies met het klagen.
Ik ben weer volledig op mijn druid bezig. Apart dat je ze allebei kan doen als je de tactics niet kent, maar gewoon nergens in gaat staan en een beetje logisch nadenkt.. (nou ja, op de laatste boss van ik meen ZG na met die spirits en de panterbaas waarbij je de bleeds hard moet bijhealen (waarbij het lastig is met mijn old-skool healbot die die debuffs niet laat zien).

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
ik ben wel blij met de nerf moet ik zeggen, wij zijn een casual guild op ghostlands die maar niet voorbij de counsil komen in BOT. Straks na de zomer hopen wij hem eindelijk down te krijgen, ik heb zelf het idee dat het voor de nerf voor casual guilds bijna niet te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Laatst online: 20-12-2019
SinergyX schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:43:
[...]

Om 2 maanden later weer terug te gaan :+
(al zouden ze dat nou gewoon stilletjes doen, geen probleem... maar nee, eerst nog 2 uur lang in de chat even vertellen hoe geweldig WoW is en hoeveel beter het is. Gaat nog leuk worden in chat van ToR :P).
Lijkt mij sterk met iedere char die je aanmaakt heb je een hele verschillende questline in tegenstelling tot WoW. Haal 10 bloemetjes, slacht 5 kalfjes. Als ik er aan denk....brrrr

Bioware staat daarnaast voor kwaliteit. En anders hebben we GW 2 nog;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
wezzal schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:09:
[...]

Lijkt mij sterk met iedere char die je aanmaakt heb je een hele verschillende questline in tegenstelling tot WoW. Haal 10 bloemetjes, slacht 5 kalfjes. Als ik er aan denk....brrrr

Ik heb zelf nog wel een paar andere :) Duurt misschien iets langer, maar dat hou ik makkelijk uit.
ToR, GW2, Planetside 2, World of Darkness, The Secret World, Titan... Allemaal van best bekende uitgevers.
(Op volgorde: Bioware, ArenaNet, Sony, CCP, Funcom, Blizzard)

Laatste zal wel het langst duren :) Maar ik heb genoeg om naar uit te wijken, mocht ik WoW helemaal niets meer vinden.

@ Sinergyx
Anarchy Online ofc! :P En AoC blijkt toch een redelijke doorstart te hebben gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door ItMeAedri op 21-07-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWFpa2Vs schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:53:
ik ben wel blij met de nerf moet ik zeggen, wij zijn een casual guild op ghostlands die maar niet voorbij de counsil komen in BOT. Straks na de zomer hopen wij hem eindelijk down te krijgen, ik heb zelf het idee dat het voor de nerf voor casual guilds bijna niet te doen was.
Heeft meer met de skills je spelers te maken dan of je nou casual bent of niet, pugde dat al met een groepjes randoms paar maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wezzal schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:09:

Iedereen heeft eigen 'eisen' voor zijn/haar MMO, sommige mensen in WoW vinden het combat systeem helemaal geweldig, anderen juist het 'raid principe', of juist hele lore van orcs&elfjes. Hoe mooi ze dan een game aankleden (unieke questlines etc), als je prioriteit nu net op een ander aspect ligt, gaat dat je ook niet in het spel houden.

Soms leer je door toeval juist een veel interessanter combat systeem of quest/lore principe en ga je juist niet voor de grote 'kwaliteitgames' (even serieus, Funcom? Ages of Conan was erm... niet echt kwaliteit :P). Ikzelf ga 100% voor Tera, ook al is quest/endcontent geen ruk aan, het combat systeem is heerlijk.

Je zal naar jezelf moeten kijken wat juist het punt is wat je nu in WoW houd, als dat een andere game niet kan bieden (buiten dat alles nieuw, vet en gaaf is), zal je uiteindelijk weer terug gaan; het verslavingsprincipe :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:53:
Altijd een lastige discussie, ik heb counsil nooit zo lastig gevonden en zou mezelf ook niet erg hardcore willen noemen. Maar het is altijd erg lastig inschatten met wie je speelt en hoe een groep van 10 mensen "samen" werkt. In een ideale situatie snapt iedereen wat er gedaan moet worden en handelt vervolgens daarnaar.

In de praktijk komt het er vaak op neer dat mensen minder gaan spelen naarmate een gevecht chaotischer verloopt, ook al weten ze in principe wat ze moeten doen. In de uitvoering gaat het dan vaak mis (in geval van counsil) met DPS op de juiste target, de juiste debuff pakken in P2 en het healen van mensen die out of range lopen. Je moet op een aantal dingen tegelijk letten terwijl er allerlei meldingen en effecten door je scherm heen vliegen en dat is voor sommigen gewoon teveel.

Oefening baart kunst, en de kunst van herhaling is (vaak) goud. En als het echt niet wil moet je mensen gewoon heel direct bevragen om erachter te komen of ze wel precies weten wat ze moeten doen en dat ook doen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.