3D is erg leuk! Wel erg wennen... vooral dat je cursor altijd op de voorgrond is. Dus als ik een quest aanneem staat het poppetje verder weg dan het uitroepteken, wat een beetje verwarrend is.
Chat staat ook op de voorgrond, wat makkelijk is en zorgt dat je altijd een goed 3D beeld ziet (je ziet pas echt goed diepte als je iets in de verte hebt en op de voorgrond, zodat er een verschil in diepte is).
Vooral bij architectuur is het mooi. Bijvoorbeeld bij die Shrine of Malorne in Hyjal, dan zie je die stenen bogen erg mooi in 3D.
Enig echte nadeel; tegelijk met de headset op gaat na een tijdje irriteren (na anderhalf uur raiden dus maar de bril tijdelijk afgezet), omdat de armpjes van de bril dan onder je headset zitten. De armpjes zijn ook redelijk dik, dus ik denk niet dat het normaal is dat het licht pijn gaat doen bij je oren (maar ik draag normaal geen bril, dus weet niet in hoeverre mensen daar normaal last van hebben).
Overigens was de raid gisteren ok, maar niet heel super. 5 wipes op Beth (ik begin nu echt duidelijk te zien dat er een aantal echt minder goede spelers in onze guild zitten, als die meegaan merk je gewoon dat alles minder soepel gaat) en ook nog 2 op Shannox (totdat ik overspecte naar BM, want met Surv kan ik gewoon niet genoeg damage doen om Rageface van zijn target te halen. Kill Command doet wel genoeg schade).
Rhyo ook na 3 tries en toen maar gestopt.
Morgen Baleroc (die moet easy zijn, omdat de goede healers er dan weer zijn) en dan maar weer wipen op Alysrazor.
Inderdaad zijn die BOE's nu belachelijk duur. 15k op mijn server voor meeste spul, zou meer richting 7k moeten, dan maak je nog steeds vet winst en worden ze volgens mij meer verkocht.
Ook de trash epics van firelands mogen van mij nog een klein beetje zakken. Zijn nu nog 45-50k, als ze 30k zijn ga ik pas overwegen de crossbow en polearm te kopen (nog niet zien droppen in onze raids helaas)
[
Voor 3% gewijzigd door
Hierkomik op 21-07-2011 10:21
]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...