Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 246 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Auredium schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:52:

Ook begonnen met Achology naar level 30 gebracht.
ik hoop dat je nog geen solves hebt gedaan, stel dat uit to 75-100, wanneer je geen upgrades meer krijg door graven

Wat een lol-moment.
Ik samen met een guidly een normal heroic doen, kicken we een tank want die was te slecht voor woorden.
Zowieso gearwise (maar dat hoeft geen probleem te zijn) maar heeft waarschijnlijk na WotLK geen tank meer gespeeld en pullde volle groepen. Na 15min een kick.

2 uur later doen we een andere heroic (weer een oude) en hoe krijgt blizzard het voor elkaar. We kregen in deze instance dezelfde tank als die we vorige heroic hadden gekicked. Hij bleef maar vragen ons te kicken, en na de eerste boss ging hij zitten. Ik ga niet verder totdat wij gekicked waren zei de tank.
DPS vraagt in whisper wat we gedaan hadden, oke kick tank and we kregen een normale tank
Wat zal die persoon genoten hebben van zijn powerplay _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door sabriel op 15-07-2011 19:48 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:53

Auredium

Informaticus Chaoticus

sabriel schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:31:
[...]

ik hoop dat je nog geen solves hebt gedaan, stel dat uit to 75-100, wanneer je geen upgrades meer krijg door graven
Ja ik had dat van die solves al gelezen alhoewel ik nog te weinig van archelogy om upberhaupt sovles te doen, daar moet ik nog over inlezen haha.
Wel zag ik wat coole mounts en companions.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb dat vaker gelezen van Arch dat je moet wachten met je solves, echter ik zie het nut daar niet van in, want met een hogere skill krijg je ook meer pieces per keer dat je digt. Dus als je 2 weken lang wacht en maar pieces verzamelt, denk ik dat het juist counterproductief werkt... dus liever sneller solven en dan snel meer pieces krijgen, op de lange termijn denk ik dat dat beter is.
Edit; Ook kan je met 400 Arch de bosses summonen in Zul Gurub, wat misschien ook interessant is om rekening mee te houden.

Ik heb overigens al meer dan 300 solves en nog steeds geen epic (en nu zijn ze ook minder relevant want het blijft 359 gear). Eigenlijk best wel tijdverspilling. Kan je denk ik beter een tradeskill farmen zoals mining of herb.

[ Voor 31% gewijzigd door Hierkomik op 15-07-2011 17:40 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Tja Archy is nu met z'n 359 rewards min of meer een waste of time(sink) geworden. Hopelijk zal Blizz nog wel nieuwe rewards uitgeven in volgende patches.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
junglebeast schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:47:
Tja Archy is nu met z'n 359 rewards min of meer een waste of time(sink) geworden. Hopelijk zal Blizz nog wel nieuwe rewards uitgeven in volgende patches.
ik weet wat je bedoeld.
Heb nu al 25 rares en moet nog steeds die walking hand as pet hebben
helaas is dat van tol'vir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
vraagje: Soms ga ik met mijn tank per ongeluk de zandalari queue in, en ben ik ook nog zo blind om het te accepten (instant queue), terwijl ik de normale heroics wilde; stom van me, maar dan leave ik die dungeon gewoon weer...

maar, wat me opvalt is, dat ik dit lees: "You may receive this reward 6 more times this week"
dus als ik een dungeon fail/leave, verlies ik dan automatisch een kans op de 7 weekly rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zo, inmiddels m'n derde level 85 erbij, ditmaal een Druid. Gisteren gedinged en nu alweer 10 epics aan.

Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/images/wow/icons/tiny/class_hunter.gif Rognvaldr (Beast Mastery Hunter)
Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/images/wow/icons/tiny/class_mage.gif Rocane (Arcane Mage)
Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/images/wow/icons/tiny/class_druid.gif Roonkin (Balance Druid)

Gaat lekker zo. Gotta love those Guild Perks & Heirlooms. :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 01-08-2011 20:38 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Nee, want je hebt er geen reward voor gekregen :)

Wel krijg je de deserter-debuff.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Heb net een leuke macro gemaakt voor de hunters onder ons.
Als hunter zijnde kun je 3 pets nemen die een interrupt ability hebben. Met de volgende macro heb al deze interrupt spell op 1 knop staan.

code:
1
2
[Pet interrupt]
/cast [pet:Gorilla] Pummel; [pet:Moth] Serenity Dust; [pet:Nether Ray] Nether Shock

Hier mee cast je pet een interrupt wanneer je een Gorilla, Moth of Nether Ray (deze pets kunnen interrupten) gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 16-07-2011 11:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ketho schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:09:
vraagje: Soms ga ik met mijn tank per ongeluk de zandalari queue in, en ben ik ook nog zo blind om het te accepten (instant queue), terwijl ik de normale heroics wilde; stom van me, maar dan leave ik die dungeon gewoon weer...

maar, wat me opvalt is, dat ik dit lees: "You may receive this reward 6 more times this week"
dus als ik een dungeon fail/leave, verlies ik dan automatisch een kans op de 7 weekly rewards?
Dat heeft te maken met de cap voor valor points. Ik heb nu bijvoorbeeld 5 heroics gedaan, dus 350 valor points. Ik kan nu nog 5 maal een zandalari doen, wat me dan op 1050 valor points brengt. (Met 4 maal zandalari zou ik op 910 komen, onder de cap van 980 ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ben een weekje offline geweest, kom ik terug, is een kwart van de toons in m'n guild vertrokken. En van wat er over is, is een groot deel al maanden offline. Firelands lijkt redelijk einde guild te zijn.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
arghhh, had een addon gedownload die mijn game per ongeluk op duits gezet had, zet hem nu weer terug op English ( EU ) moet ie weer een patch van 1,5 GB downloaden -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Toevallig mensen (lvl68+) op Aggramar horde die wat Northrend dungeons willen doen met een lvl85 healer, tank of evt. dps? Ik wil die dungeons weer eens doen met een groep (dus geen solo werk). Heb het meerdere keren in /trade gevraagd, maar dat levert niks op.

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 17-07-2011 21:35 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
uashy schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Dat heeft te maken met de cap voor valor points. Ik heb nu bijvoorbeeld 5 heroics gedaan, dus 350 valor points. Ik kan nu nog 5 maal een zandalari doen, wat me dan op 1050 valor points brengt. (Met 4 maal zandalari zou ik op 910 komen, onder de cap van 980 ;) ).
Je kunt anders niet hoger dan 980vp krijgen.... Je zult uiteindelijk voor een zanda hc gewoon 70 vp krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Jaguar645 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:35:
[...]

Je kunt anders niet hoger dan 980vp krijgen.... Je zult uiteindelijk voor een zanda hc gewoon 70 vp krijgen :)
Ok, dat zou kunnen. Ik ging er vanuit dat ik voor alle zandalari runs gewoon 140 kreeg. Maar als ik dus 7 maal de normale hc en dan de cap haal met zandalari krijg ik dus:
7 * 70 = 490 via normale hc's
3 * 140 = 420 voor zandalari
= samen 910

En dus inderdaad voor de laatste zandalari 70.

Iets heel anders, net voor het eerst Occu'thar met de guild down en tegelijk dat hij down ging hebben we level 25 gehaald :) . Was wel close, we zaten net paar seconden van de enrage timer af. Grootste probleem is nog wel het kiezen van een goede positie, zodat je snel bij elkaar bent voor de eyes, maar ook weer niet te dicht op elkaar voor de focus fire.

Alleen mijn dps ben ik niet tevreden over, 14k gemiddeld met affliction spec en itemlevel 361... Dat moet voor mijn gevoel veel beter kunnen. Maar eens de combatlog laten analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Grappig.

Bewezen dat een betere FPS en latency echt invloed heeft op je dps.
Ik raid normaal op mijn Macbook Pro '10 15". Capped op 40fps. Gaat prima.

Sinds gister een splinter nieuwe game rig voor multiboxen in elkaar gezet. WoW full-HD op ultra 125fps+.

Op laptop deed ik 15.3k dps op de dummy en nu op de game rig 15.6k dps.

Nou zal het niet puur door de snellere computer zijn maar draagt zeker bij.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Meh, vakantie begint toe te slaan in de guild. Deze week onze eigen raids al moeten callen door een break van 1 tank en de afwezigheid van de ander. Vraag gekregen van een bevriende guild om hun uit de brand te helpen, wordt ook die raid gisteravond gecalled door het ontbreken van 1 dps. Erg frappant gezien het feit dat we 9 man in onze eigen guild online hadden waarvan 3 al toegezegd hadden de andere guild uit de brand te helpen, maar van de overige 6 was er niemand bereid om te raiden. En dat op een standaard raiddag. Aah well, vanavond weer een kans.

Verder een mazzeltje gehad op mijn dk. De t12 legs uit BH gehaald. Van 't weekend genoeg vp om ook de gloves te halen en huppelt mijn dk rond in 2p t12.

Molten front dailies beginnen eindelijk op te schieten. Op mijn warrior druids of the talon unlocked na de shadow wardens, dus nog 125 voor de eerste vendor. Mijn dk staat op het punt om hetzelfde te doen. Nog 125 marks voor de blacksmithing recipes. Meteen maar nieuwe wapens fixen voor zowel mijn warrior als dk.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Lief dagboekje,

Gisteren zijn we met de guild weer bezig geweest met heroic Ryolith. Heel leuk gevecht, maar af en toe zijn de RNG goden in een slechte bui. Ik ben ook maar naar binnen geweest met een nieuwe(!) spec :P

Een verkapte Smite spec, waar de nadruk ligt om een zo hoog mogelijke Aegis te krijgen. Unbuffed kan ik al makkelijk een 48k aegis krijgen :9~ met allemaal andere buffs kwam dat al snel op 80k. Speelt in ieder geval heel anders dan mijn vorige spec, wat in feite een non-smite spec was

Ik heb overigens het gevoel dat Aegis op een bepaald punt een gigantische diminishing return krijgt, of dat het onder een bepaalde hoeveelheid slecht scaled. Als voorbeeld: ik doe een 65k heal crit. Ik krijg een 48k aegis. Op gatekeeper baleroc doe ik een 280k heal crit. Nu krijgt de tank 'maar' een 78k aegis.

De eerste is een aegis van 73%, de tweede is een aegis van 28%, wat allebei niet klopt als je met 17 mastery rondloopt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Osxy schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:19:
Grappig.

Bewezen dat een betere FPS en latency echt invloed heeft op je dps.
Ik raid normaal op mijn Macbook Pro '10 15". Capped op 40fps. Gaat prima.

Sinds gister een splinter nieuwe game rig voor multiboxen in elkaar gezet. WoW full-HD op ultra 125fps+.

Op laptop deed ik 15.3k dps op de dummy en nu op de game rig 15.6k dps.

Nou zal het niet puur door de snellere computer zijn maar draagt zeker bij.
Latency heeft absoluut invloed op je dps, maar het proccen van je trinkets, spells, crits ook.
Als je echt wilt uittesten of het je systeem is, moet je bijna naked gaan en alleen spells gebruiken die een steady dps geven (dus geen procs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh mensen,

Vrijdag nog steeds niet die spin neer kunnen meppen in FL.. begint nu echt gewoon irritant te worden. we hadden hem op 11% en hij zat toen hij naar beneden kwam 100% omdat de dps die kleine spinnetjes "weer" niet snel genoeg dood hadden.

Was allemaal vrij irritant en we gaan ook nu een paar mensen nu gewoon vervangen. Gisteren BoT op mijn warrior farmertje gedaan met een leuk alt team. Dps was echt 3keer nix (hunter had net 12K) maar dat maakt echt nu geen drol meer uit. alles one shot :P

trouwens bij die spin in FL kiezen jullie er dan altijd voor om een dps-er naar boven te sturen of moet het ook gewoon met alleen de tank en een healer kunnen? (zo deden wij het toen die op 11% zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Zhalix schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:31:
Ik heb overigens het gevoel dat Aegis op een bepaald punt een gigantische diminishing return krijgt, of dat het onder een bepaalde hoeveelheid slecht scaled. Als voorbeeld: ik doe een 65k heal crit. Ik krijg een 48k aegis. Op gatekeeper baleroc doe ik een 280k heal crit. Nu krijgt de tank 'maar' een 78k aegis.

De eerste is een aegis van 73%, de tweede is een aegis van 28%, wat allebei niet klopt als je met 17 mastery rondloopt. |:(
Er schijnt inderdaad een cap op te zitten van 40% van de health van de caster.

[ Voor 29% gewijzigd door siknu op 18-07-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:22:
Mogguh mensen,

Vrijdag nog steeds niet die spin neer kunnen meppen in FL.. begint nu echt gewoon irritant te worden. we hadden hem op 11% en hij zat toen hij naar beneden kwam 100% omdat de dps die kleine spinnetjes "weer" niet snel genoeg dood hadden.

Was allemaal vrij irritant en we gaan ook nu een paar mensen nu gewoon vervangen. Gisteren BoT op mijn warrior farmertje gedaan met een leuk alt team. Dps was echt 3keer nix (hunter had net 12K) maar dat maakt echt nu geen drol meer uit. alles one shot :P

trouwens bij die spin in FL kiezen jullie er dan altijd voor om een dps-er naar boven te sturen of moet het ook gewoon met alleen de tank en een healer kunnen? (zo deden wij het toen die op 11% zat)
In principe is het gevecht zo getuned dat je 1 DPS boven zou moeten kunnen hebben. Maar goed, van mij moet je 't niet horen, onze guild loopt nog verschrikkelijk te falen op Beth. Ben er eerlijk gezegd ook een tikkeltje zat van. Gisteren weer alleen maar faaltries, waarbij een niet nader te noemen hunter niet eens boven de 10k DPS uitkwam.. Sja, zonder arrogant te willen doen, dat is gewoon zonde van de tijd. We hebben simpelweg meer spelers met skill nodig. Zo hebben we een andere hunter die op stationary targets prima DPS weet te doen. Zodra er echter ook maar iets aan beweging of multitarget in het gevecht zit kakt het helemaal in.

Ik kijk het nog even aan, maar dat er nu geen progressie is komt helaas echt door een aantal nieuw aangetrokken figuren die gewoon niet goed genoeg zijn. Eerlijk gezegd weinig zin om met die groep door te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spinnetjes die nog leven is alleen een probleem aan het eind? Waarom stuur je de derde keer dan niet alleen een tank en healer naar boven en houd je de dps beneden?

Je doet wel minder dps op Beth, maar die is toch nutteloos als ze zich weer healt. Zo hebben wij het op 25 man ook gedaan laatste keer de dps beneden laten, was meteen een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh ik ben weer begonnen met wow!

Heerlijk dat free to play!

Gelijk maar een weerwolf rogue gestart - moet zeggen erg leuke starters ervaring doet me weer terug denken aan de DK.

Voorlopig blijf ik lekker gratis spelen op level 20. Maar hoe tof Ik ben net aanbeland op auberdine?dark shore het ziet er echt totaal anders uit! Daarnaast heeft de rogue classe nieuwe abilities.

Ik zag dat ik nu tevens moet kiezen welke talent tree ik wil nemen. Is assasine nog steeds de beste pvp tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
rodie83 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:30:
[...]
In principe is het gevecht zo getuned dat je 1 DPS boven zou moeten kunnen hebben.
Wij sturen de eerste twee keer twee dps naar boven, derde keer 1 dps. Maar goed, wij hebben dan beneden de luxe dat wij twee sterke aoe'ers in raiding team hebben en de kleine adds binnen no time down zijn en snel kunnen switchen naar de drones. Alleen de derde keer laten we een extra dps beneden om drones, kleine adds en spinners op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

. Sja, zonder arrogant te willen doen, dat is gewoon zonde van de tijd. We hebben simpelweg meer spelers met skill nodig. Zo hebben we een andere hunter die op stationary targets prima DPS weet te doen. Zodra er echter ook maar iets aan beweging of multitarget in het gevecht zit kakt het helemaal in.
Was bij ons ook het geval. hunter en mage zaten niet eens boven de 17K. Achteraf ook begrepen dat mensen geen pots bij zich hadden en 1 dude had zelfs 3 pvp troep items aan. :(.. ja op deze manier hoeft het dan voor mij ook niet meer...

Grote voordeel is wel dat ik donderadg die nieuwe wapens kan maken en dan is die daily bezigheidstherapie ook voorbij.

Deze dps increase kan misschien net ff dat zetje zijn waardoor het wat makkelijker wordt. bottom line is wel dat een aantal in mijn groep gewoon heel slecht zijn in het prioriteren van targets. Geef ze 1 boss en ze hakken 20K+, maar geef ze de keuze uit 3 beesten en ze weten het niet meer :P

Ik zag trouwens een fimpje van een groep op die spin, waarbij de tanks maar 2 keer switchten ivm met de debuff... lol.. vrijdag bij een pogin ging ik dood na de 6de keer switchten :P... echt Mega.. schade doet die spin dan... aan de healers en tanks lag het bij ons ook totaal niet.. was nu echt 100% dps die gewoon 3keer ruk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:31:
[...]

ik kreeg al geen skillups meer na 55 :s

op 1 weekend gelevelled van 0 naar 275 :p Die archAssistant addon is <3
Volgende solve voor fossil is de mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21
Tweede avond wipen op Ragnaros normal, en hij is helaas nog niet dood. Te veel tries verloren aan "voorkombare foutjes" en maar een keer of zes de fase met de meteorieten goed kunnen oefenen. Grootste probleem daar is de ineenstortende DPS zodra er meerdere vuurballen gekite moeten worden. Niet veel verder gekomen dan 16%(6%) wipes. Het voelt zeker alsof we hem ieder moment om kunnen leggen, maar het wilde gewoon nog niet. Na een uur of drie was de raid ook een beetje "op" en slopen er weer meer fouten in in (vooral) P2. Denk dat het bij ons hebben van twee arcane mages voor P3 ook niet ideaal is gezien die het bovenal moeilijk hebben om ook maar een beetje te DPS'en als er veel gelopen moet worden.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik ben nu bezig met het levelen van mijn mage, die is nu net 83 en ik level als Arcane, omdat ik nou eenmaal een luie donder ben :P Maar voor de Arcane mages onder ons, hoe pak je nou het beste een groep adds aan?
Speccen in improved arc explosion, mana shield en helemaal los gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Wij doen Beth altijd met 1 DPS boven.
Onder hebben we vaak 2 of 3 aoe (ik surv hunter en 1 of 2 mages, soms ipv mage 2e hunter).
Deathknight dps die voornamelijk de Drones damaged. Ik stuur mijn Ravager pet ook altijd op de drones (4% extra physical damage helpt de tank en DK).

Wij hadden in het begin ook last van die spinnetjes die overbleven, totdat ik gewoon maar de groep 'onder' ben gaan leiden en altijd de targets roep. Wat ook helpt is raid markers op de spawn plekken (er zijn er 3). Dan kan je altijd zeggen 'beth is coming down this time, adds near blue, kill asap'. Sinds dat we dat zo doen zijn altijd alle spinnetjes down als Beth er is.
Dit is overigens 10 man.

Vanavond Rhyo en Alys op het menu... ik was vorige week niet op de Rhyo tries & kill, dus ben benieuwd...
Alys was vorige week erg lastig. Veel mensen die 'evade the tornadoes' niet goed konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Hierkomik schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:41:
Wij doen Beth altijd met 1 DPS boven.
Onder hebben we vaak 2 of 3 aoe (ik surv hunter en 1 of 2 mages, soms ipv mage 2e hunter).
Deathknight dps die voornamelijk de Drones damaged. Ik stuur mijn Ravager pet ook altijd op de drones (4% extra physical damage helpt de tank en DK).
Wat helpt qua dps, is om de eerste Devastation 2 dps omhoog te sturen, aangezien de drone vrij laat spawned, en de spinners toch zo dood zijn, dan kan je daarna 1 dps omhoog sturen.

Heb met me guild gisteren eindelijk Rhyolith Heroic down (10m), uit eindelijk teveel avonden verspilt met 3 healers, (2 volle avonden), toen naar 2 healers swapped en binnen 20 attempts was ie down.

Nou was het wel na 5 4/5% wipes, en zelfs een wipe op 250k hp, zo frustrerend maarja laatste attempt van de avond ging ie toch neer!

Is alleen zo jammer dat er zoveel encounters zijn waar je maar 1 tank nodig heb, nu moet telkens een tank dps speccen omdat wij zo een klein roster hebben, van de 7 bosses zijn er 3 met 1 tank fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Terence(x) schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:00:
[...]

Wat helpt qua dps, is om de eerste Devastation 2 dps omhoog te sturen, aangezien de drone vrij laat spawned, en de spinners toch zo dood zijn, dan kan je daarna 1 dps omhoog sturen.

Heb met me guild gisteren eindelijk Rhyolith Heroic down (10m), uit eindelijk teveel avonden verspilt met 3 healers, (2 volle avonden), toen naar 2 healers swapped en binnen 20 attempts was ie down.

Nou was het wel na 5 4/5% wipes, en zelfs een wipe op 250k hp, zo frustrerend maarja laatste attempt van de avond ging ie toch neer!

Is alleen zo jammer dat er zoveel encounters zijn waar je maar 1 tank nodig heb, nu moet telkens een tank dps speccen omdat wij zo een klein roster hebben, van de 7 bosses zijn er 3 met 1 tank fights.
Voor Beth is 1 dps prima als je BL hebt, zet gewoon je beste melee boven en als die normaal gesproken 16+k dps doet is alles ok. Wat mensen wiped is normaal gesproken overgebleven adds terwijl ze naar beneden komt, de tank moet haar gewoon naar het zuiden toe trekken dan komt ze nooit bij adds in de buurt, tenzij de raid ze intussen NOG niet neer heeft natuurlijk (en da's gewoon slacken).

Zijn die nerfs die ik op MMO zag ook op de hc versie toegepast? Met 2 healers moeten de vulkanen wel heel goed gaan of lijkt dat maar?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
[...]

In principe is het gevecht zo getuned dat je 1 DPS boven zou moeten kunnen hebben. Maar goed, van mij moet je 't niet horen, onze guild loopt nog verschrikkelijk te falen op Beth. Ben er eerlijk gezegd ook een tikkeltje zat van. Gisteren weer alleen maar faaltries, waarbij een niet nader te noemen hunter niet eens boven de 10k DPS uitkwam.. Sja, zonder arrogant te willen doen, dat is gewoon zonde van de tijd. We hebben simpelweg meer spelers met skill nodig. Zo hebben we een andere hunter die op stationary targets prima DPS weet te doen. Zodra er echter ook maar iets aan beweging of multitarget in het gevecht zit kakt het helemaal in.

Ik kijk het nog even aan, maar dat er nu geen progressie is komt helaas echt door een aantal nieuw aangetrokken figuren die gewoon niet goed genoeg zijn. Eerlijk gezegd weinig zin om met die groep door te raiden.
Ey Rodie,

Het was inderdaad niet super gister in de raid… Voor mij was het weer de eerste keer online in bijna 3 weken, vakantie was heerlijk!

Healing en dps waren allebei verre van ideaal, maar als we twee mensen vervangen staat er ineens een totaal andere groep en kunnen we de twee bazen die we geprobeerd hebben zo omleggen…

Ik heb met Bas afgesproken dat we pas voor zondag weer een raid op de kalender zetten. We gaan dan proberen om zo veel mogelijk goede mensen bij elkaar te sprokkelen. Het is natuurlijk gewoon zomer, en een aantal mensen zijn nou eenmaal een beetje wow-moe.

De laatste try van de avond gaf me goede hoop, met een beetje meer focus komen we een heel eind. We hebben best een goed team staan, helaas zijn twee mindere spelers meteen funest voor een progress avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:20:
[...]

Ey Rodie,

Het was inderdaad niet super gister in de raid… Voor mij was het weer de eerste keer online in bijna 3 weken, vakantie was heerlijk!

Healing en dps waren allebei verre van ideaal, maar als we twee mensen vervangen staat er ineens een totaal andere groep en kunnen we de twee bazen die we geprobeerd hebben zo omleggen…

Ik heb met Bas afgesproken dat we pas voor zondag weer een raid op de kalender zetten. We gaan dan proberen om zo veel mogelijk goede mensen bij elkaar te sprokkelen. Het is natuurlijk gewoon zomer, en een aantal mensen zijn nou eenmaal een beetje wow-moe.

De laatste try van de avond gaf me goede hoop, met een beetje meer focus komen we een heel eind. We hebben best een goed team staan, helaas zijn twee mindere spelers meteen funest voor een progress avond.
Het is te hopen dat John weer mee gaat doen, en Richard, en ik mis nog een paar DPS. Het feit dat ik tegenwoordig de DPS lijstjes aanvoer betekend of dat ik gewoon heel goed ben geworden (:')) of dat de rest aan het slacken is.

Maar goed dat alleen komende zondag erop staat. Dan ben ik wel weer van de partij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Misschien handiger om via PM door te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Laatst online: 17-09 18:16

BoGu5

hmmmz

Ik zit in dubio...

Moet ik WoW weer uit de kast gaan halen of niet. Eindelijk afgestudeerd, fulltime job, vriendin, eigen huis (nog geen kinders gelukkig :D). Nu heb ik af en toe een avondje vrij. Tijdens mijn studie heb ik veel gespeeld, vooral vanilla tot aan Ragnaros. TBC en WOTLK heb ik beiden (alhoewel mijn main lvl 75 ofzo is). Moet ik weer gaan spelen of niet... Op zich heb ik er wel zin in, maarja heb ik er wel écht genoeg tijd voor. Moeilijk!

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 23:38
BoGu5 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:58:
Ik zit in dubio...

Moet ik WoW weer uit de kast gaan halen of niet. Eindelijk afgestudeerd, fulltime job, vriendin, eigen huis (nog geen kinders gelukkig :D). Nu heb ik af en toe een avondje vrij. Tijdens mijn studie heb ik veel gespeeld, vooral vanilla tot aan Ragnaros. TBC en WOTLK heb ik beiden (alhoewel mijn main lvl 75 ofzo is). Moet ik weer gaan spelen of niet... Op zich heb ik er wel zin in, maarja heb ik er wel écht genoeg tijd voor. Moeilijk!
Ik zou zeggen haal een prepaid kaartje voor een maand, en probeer het eens?
No harm done en kun je na een maandje weer stoppen als je er toch te weinig tijd voor hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik zit in dubio...

Gewoon gaan spelen. Met mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:00:
Gefeliciteerd met de kill! Zoals je weet hebben wij er ook een halve avond op verpest door met 3 healers te gaan in plaats van twee. Volgende reset maar eens kijken hoe het gaat met 2 healers, zolang je de superheated timer haalt moet phase 2 wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
rodie83 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:04:
[...]

Gewoon gaan spelen. Met mate.
ja of met maten! je Tweakers.net maten bijvoorbeeld.. ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dutchman! schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:29:
Tweede avond wipen op Ragnaros normal, en hij is helaas nog niet dood. Te veel tries verloren aan "voorkombare foutjes" en maar een keer of zes de fase met de meteorieten goed kunnen oefenen. Grootste probleem daar is de ineenstortende DPS zodra er meerdere vuurballen gekite moeten worden. Niet veel verder gekomen dan 16%(6%) wipes. Het voelt zeker alsof we hem ieder moment om kunnen leggen, maar het wilde gewoon nog niet. Na een uur of drie was de raid ook een beetje "op" en slopen er weer meer fouten in in (vooral) P2. Denk dat het bij ons hebben van twee arcane mages voor P3 ook niet ideaal is gezien die het bovenal moeilijk hebben om ook maar een beetje te DPS'en als er veel gelopen moet worden.
Wij hebben Nef nu ook pas 3 keer neergekregen:
Wat bij ons prima werkt is als volgt (en nee, we zijn geen 18k+ dps-ers):

P1:
kite adds, DPS Neff tot 73-74%, kill onyxia
P2:
2 pilars clear, daarna nuke op Nef, momenteel hebben we nef op 53% voordat p3 ingaat)
de derde pilar killed niet hun add, add down tot 6-7% en daarna alleen interrupten. ideaal is een rogue
omdat zijn energy full is en dus gewoon kan interrupten zonder afhankelijk te zijn van rage etc.
Nef doet nog steeds zijn crackle op elke 10% health down, echter het is voor healers op dat moment
makkelijker te healen dan in P3.
P3
Als P3 ingaat, derde add killen en daarna afmaken. Doordat je nef al zo rond de 50% hebt scheelt het je
zowieso al 2-3 crackles waardoor de presure op de healers niet zo groot meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:47:
[...]
Nef <> ragnaros, of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Mik! schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:03:
Meh, vakantie begint toe te slaan in de guild. Deze week onze eigen raids al moeten callen door een break van 1 tank en de afwezigheid van de ander. Vraag gekregen van een bevriende guild om hun uit de brand te helpen, wordt ook die raid gisteravond gecalled door het ontbreken van 1 dps. Erg frappant gezien het feit dat we 9 man in onze eigen guild online hadden waarvan 3 al toegezegd hadden de andere guild uit de brand te helpen, maar van de overige 6 was er niemand bereid om te raiden. En dat op een standaard raiddag. Aah well, vanavond weer een kans.
Raar, waarom puggen jullie die laatste niet?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Mijn dk is bijna 67 dus tips om hem snel naar 85 te maken? En heeft het nog nut om door een lvl 85 geboost te worden door een dungeon met lvl 66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

sabriel schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Wat bij ons prima werkt is als volgt (en nee, we zijn geen 18k+ dps-ers):

P1:
kite adds, DPS Neff tot 73-74%, kill onyxia
P2:
2 pilars clear, daarna nuke op Nef, momenteel hebben we nef op 53% voordat p3 ingaat)
de derde pilar killed niet hun add, add down tot 6-7% en daarna alleen interrupten. ideaal is een rogue
omdat zijn energy full is en dus gewoon kan interrupten zonder afhankelijk te zijn van rage etc.
Nef doet nog steeds zijn crackle op elke 10% health down, echter het is voor healers op dat moment
makkelijker te healen dan in P3.
P3
Als P3 ingaat, derde add killen en daarna afmaken. Doordat je nef al zo rond de 50% hebt scheelt het je
zowieso al 2-3 crackles waardoor de presure op de healers niet zo groot meer is.
Ik geloof dat je inderdaad Ragnaros verwart met Nefarian :P

Aangezien Dutchman en ik fijn saampjes raiden, en ook nog eens allebei healen, kan ik helaas niet anders dan hem concluderen dat we er dichtbij zijn, maar net niet helemaal. Komende reset nieuwe pogingen, en met wat gear upgrades moeten we toch minstens een 11% wipe uit het vuur kunnen slepen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik snap niet waar jullie het over hebben XD Maar klinkt wel leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
porn* schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:51:
[...]

Voor Beth is 1 dps prima als je BL hebt, zet gewoon je beste melee boven en als die normaal gesproken 16+k dps doet is alles ok. Wat mensen wiped is normaal gesproken overgebleven adds terwijl ze naar beneden komt, de tank moet haar gewoon naar het zuiden toe trekken dan komt ze nooit bij adds in de buurt, tenzij de raid ze intussen NOG niet neer heeft natuurlijk (en da's gewoon slacken).

Zijn die nerfs die ik op MMO zag ook op de hc versie toegepast? Met 2 healers moeten de vulkanen wel heel goed gaan of lijkt dat maar?
Klopt je kan het perfect met 1 dps, doen, wij hebben normaal bethi'lac rond de 55% wanneer ze naar beneden komt op normal, onze dps doet gemiddeld toch wel 22-25k dps.

En dat het vaak tricky is met de spiderlings dat is zeker zo, wij hadden echt letterlijk net een seconde alle spiderlings down laatste kill toen ze er boven op de corpses landde :D

De 'nerfs' zijn gedaan, maar om nou te zeggen dat het echt nerfs zijn vind ik beetje makkelijk, aangezien het een buff is voor phase 2, waar stomps heel snel veel harder hitten, dus een hoger stomp dmg = sneller soft enrage in p2.

Onze healers hadden op zich weinig problemen, alleen als we door fires heen begonnen te rennen werd het lastig, maar gelukkig gaat dat over het algemeen wel goed :D
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:25:
[...]

Gefeliciteerd met de kill! Zoals je weet hebben wij er ook een halve avond op verpest door met 3 healers te gaan in plaats van twee. Volgende reset maar eens kijken hoe het gaat met 2 healers, zolang je de superheated timer haalt moet phase 2 wel te doen zijn.
Superheated timer was geen probleem, we hadden een killtimer van 5:16

Waar wij constant tegen aanliepen met de stomps, was gebrek aan cooldowns, toen we switched waren van ik als Dps warrior, naar een boomkin met tranq en ik tanken, toen ging het in 1x down :S

Was gewoon na die eerste stomp met 2 healers was het gewoon bijna niet meer op te pakken met een shaman en paladin (je kan geen spirit link gebruiken door de beams)

[ Voor 46% gewijzigd door Terence(x) op 18-07-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
dudee schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:00:
Mijn dk is bijna 67 dus tips om hem snel naar 85 te maken? En heeft het nog nut om door een lvl 85 geboost te worden door een dungeon met lvl 66?
Nee. :) High en low level samen levert minder XP op. Dus nee zou ik niet doen. Tenzij je structureel de dungeon quests gaat doen, Dat kan wel lekker xp opleveren.

Overigens volg ik ze ook niet. Maar ik ben nog niet toe aan FL content. Moet eerst nog ZG/ZA/Raids leeghalen en de dailies doen.

[ Voor 13% gewijzigd door HawVer op 18-07-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:32:
[...]

Klopt je kan het perfect met 1 dps, doen, wij hebben normaal bethi'lac rond de 55% wanneer ze naar beneden komt op normal, onze dps doet gemiddeld toch wel 22-25k dps.
pff dan hebben wij echt zitten klooien zeg!!.. onze top dps warrior haalt dat ook, maar die zat spinnen te taunten en neer te nuken. Die gaat vrijdag dan mooi met mij dat web op en mag helemaal los gaan :P

als wij met dit halve slacker team de boss van 100% in p2 tot 11% kunnen krijgen dan moet het met een beetje meer brains gebruiken zeker een easy kill zijn.

Moet beth trouwens heel dicht inde buurt van die kleine spinnetjes zijn om zich te healen of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:47:
[...]

pff dan hebben wij echt zitten klooien zeg!!.. onze top dps warrior haalt dat ook, maar die zat spinnen te taunten en neer te nuken. Die gaat vrijdag dan mooi met mij dat web op en mag helemaal los gaan :P

als wij met dit halve slacker team de boss van 100% in p2 tot 11% kunnen krijgen dan moet het met een beetje meer brains gebruiken zeker een easy kill zijn.

Moet beth trouwens heel dicht inde buurt van die kleine spinnetjes zijn om zich te healen of valt dat wel mee?
Wat je het beste aan kan houden, is als de 3rde smoldering devastation aan het casten is komt de laatste set met spiderlings, laat al je ranged daar naar toe rennen (welke kan het ook is) en aoe ze snel aan gort voor de Smoldering devastation klaar is met casten, dan zal je verder geen issues hebben (eventuele drones kan je in die phase dan gewoon afmaken).

Zogauw ze binnen de hitbox zijn, eet ze ze op. is een vrij grote range van wat ik zag.

[ Voor 4% gewijzigd door Terence(x) op 18-07-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Terence(x) schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:32:
[...]

En dat het vaak tricky is met de spiderlings dat is zeker zo, wij hadden echt letterlijk net een seconde alle spiderlings down laatste kill toen ze er boven op de corpses landde :D

De 'nerfs' zijn gedaan, maar om nou te zeggen dat het echt nerfs zijn vind ik beetje makkelijk, aangezien het een buff is voor phase 2, waar stomps heel snel veel harder hitten, dus een hoger stomp dmg = sneller soft enrage in p2.

Onze healers hadden op zich weinig problemen, alleen als we door fires heen begonnen te rennen werd het lastig, maar gelukkig gaat dat over het algemeen wel goed :D
Hehe die van ons doet het ook wel netjes maar niet zoveel (meestal een rogue), rond de 65% als ze naar beneden komt.

Bij ons hadden ze met 3en niet veel healing "over" maar de laatste keer was het een 1shot (onze dps zijn slackers vooral met swappen en dan announce ik gewoon elke 5 sec welke leg ze moeten dpssen en hoe hard :D ). Zonder communicatie gaat dat zo veel slechter dat we vroeger wel eens 8-10 stacks hadden bij momenten; da's vrij snel wipe ;)

Wilde je kill ook niet bagatelliseren, gz ermee ^^

[ Voor 0% gewijzigd door porn* op 18-07-2011 17:24 . Reden: spelling blijft moeilijk :P ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 10:45
hmm, kan wow niet installeren krijg deze foutmelding:

The file "C:\World of Warcraft.temp\WowError.exe.6e4e99e3.temp" could not be renamed to "C:\World of Warcraft.temp\WowError.exe". (ConflictManager::ResolveConflicts/1)
The file "C:\World of Warcraft.temp\WowError.exe.6e4e99e3.temp" could not be deleted. (ConflictManager::UncreateObjects)

iemand die hier raad mee weet?

en ik ga weer spelen en ben atm lvl 60 tank gnome. iemand goeie tips? welke addons? etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Probeer de repairtool eerst in de WoW install dir. Die heeft me ook vaak genoeg uit de brand geholpen :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
HawVer schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:56:
[...]

Raar, waarom puggen jullie die laatste niet?
Omdat de populatie op Bloodfeather dusdanig rampzalig is dat je beter kan callen dan de laatste spot puggen ;) De goede spelers zitten vrijwel allemaal in guilds en zijn dus niet toegestaan om te puggen. Een enkele keer hebben we mazzel met een pug, maar veelal is de kwaliteit uitermate bedroevend. Ansich geen probleem als alles op farm staat, maar als we bezig zijn met progression dan ga ik geen mensen boosten ^^ We hebben nu een soort van samenwerkingsverband met een andere guild van vergelijkbaar kaliber (klein, 10m, progression gericht zonder hardcore te worden, sociaal) en dat werkt tot op heden prima, alleen zondag dus niet.

Gister wel kunnen raiden. 3 van onze guild, 7 van de andere guild. Shannox en Ryo geen enkel probleem, maar Baleroc was rampzalig. Healing ging super, maar we kwamen dps tekort om Bale voor de enragetimer te downen. Daarnaast ging de dps rotatie op de crystals echt verschrikkelijk. Ik weet niet waar ze last van hadden, maar het was niet prettig. Daarbij een spriest die op gemiddeld 11.5k zat vanwege lag en regelmatig te laat of te vroeg bij een crystal was en 'hello enragetimer'. Aah well, genoeg tips om woensdag met de eigen guild zowel Ryo als Bale om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Na een pauze van een paar maanden, gister toch weer mijn account geactiveerd. (In eerste instantie via Ideal betaald voor een maand, om het eerst weer een maandje te proberen).

Ik was gestopt vlak voor 4.1 uitkwam. Gisteravond eerst maar eens gespeeld op mijn Northrend level shaman (level 72 / 73).

Maar ik denk erover om mijn huidige main druid te vervangen door mijn hunter.
Eerst maar eens uit gaan zoeken hoe ik dit hunter in wat betere gear kan steken.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Goede morgen,

Gister niet veel tijd gehad voor wow maar toch even de questline begonnen waarbij je langs alle verschillende gebieden moet om in verband met Firelands. Vanavond ga ik daar maar eens mee verder. Ook moet ik de nieuwe BH baas maar eens gaan bekijken. Is die een beetje pugbaar of kunnen retards het daar goed verpesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:22:
Goede morgen,

Gister niet veel tijd gehad voor wow maar toch even de questline begonnen waarbij je langs alle verschillende gebieden moet om in verband met Firelands. Vanavond ga ik daar maar eens mee verder. Ook moet ik de nieuwe BH baas maar eens gaan bekijken. Is die een beetje pugbaar of kunnen retards het daar goed verpesten?
Zeer zeker pugbaar. Baas is nog makkelijker dan Argaloth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
rodie83 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:32:
[...]

Mits je kan bewegen. :X eerste pug naar Occu'thar resulteerde in 4 wipes. Toen bedacht de boel zich "OH oogjes!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zhalix schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:35:
[...]

Mits je kan bewegen. :X eerste pug naar Occu'thar resulteerde in 4 wipes. Toen bedacht de boel zich "OH oogjes!"
'Oh oogjes', 'oh shiny fire', 'oh shit te vroeg getaunt'... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Zijn er hier ook mensen met een Shaman main die ze gebruiken voor pvp ?
Als ik pvp met mijn shaman dan heb ik het gevoel dat ik eigelijk met elke speler moeite heb om ze te verslaan. Welke spec gebruiken jullie?

Tevens heb ik een warrior 85 voor pvp maar ook daar mee heb ik vaak moeite met uberhaubt in leven te blijven als ik aangevallen wordt. (zal het dan toch aan mij liggen) terwijl andere warriors in de BG totaal geen moeite hebben met HP hoog te houden en full rage te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Dyoma schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:50:
Tevens heb ik een warrior 85 voor pvp maar ook daar mee heb ik vaak moeite met uberhaubt in leven te blijven als ik aangevallen wordt. (zal het dan toch aan mij liggen) terwijl andere warriors in de BG totaal geen moeite hebben met HP hoog te houden en full rage te eindigen.
Volgesmij heb jij ook full rage als je eindigd!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 11:33

avotar

P0werd by Black Coffee

Mik! schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:40:
[...]

'Oh oogjes', 'oh shiny fire', 'oh shit te vroeg getaunt'... ^^
en daarna een 'ffs omg heal fail" te roepen.. :N

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Laatst online: 11:13
Afgelopen zondag voor het eerst met de guild 7 man naar Ulduar geweest (als 85 met gemiddeld i350). Van de eerste 4 wisten we de mechanics, dus dat was erg makkelijk. De drie daarna gingen ook eenvoudig down. We wouden Freya ook nog doen, maar niemand wist precies wat te doen en dat werd een wipe.

Bij Algalon wist ook niemand wat te doen. De we begonnen het gevecht, verdween de vloer opeens :? -> wipe

We hebben Mimiron en Thorim ook nog down kunnen krijgen, met 1 wipe op Mimiron omdat we de Self Repair niet door hadden :X

Volgende keer verder.

[ Voor 12% gewijzigd door edie op 19-07-2011 10:10 ]

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
rodie83 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:32:
[...]

Nou dat vind ik niet hoor hij's zeker niet moeilijk maar als mensen niet bewegen dan is het meteen afgelopen. Arg = up to the tanks en af en toe als je je healthbar ziet droppen moet je moven :P
Bij deze moeten de tanks ongeveer hetzelfde doen maar wordt er veel meer movement van je raid verwacht; pugs falen daar standaard in. Om nog maar niet te spreken over slacky of crappy dps die de eyes niet aoe'ed. Heb em na de nerfs niet meer gedaan tho :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
avotar schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:08:
[...]

en daarna een 'ffs omg heal fail" te roepen.. :N
Aangevuld met creatieve scheldwoorden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Arnevld schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:05:
[...]

Volgesmij heb jij ook full rage als je eindigd!
Haha inderdaad. Ik snap alleen niet waarom het zo veel moeite kost.
Hieronder 2 linkjes naar mijn charrs
Warrior
Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dyoma schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:17:
[...]

Haha inderdaad. Ik snap alleen niet waarom het zo veel moeite kost.
Hieronder 2 linkjes naar mijn charrs
Warrior
Shaman
Well, there's your problem. In feite moet je minstens 3k resilience hebben om een beetje mee te komen. Alles daaronder betekend gewoon dat je harstikke hard dood gaat. :P

Ik ging met mijn shammy ook snel dood, maar ik heb nu 3.4k resil en dat gaat als een trein! Allees moet ik nog wat beter leren te fakecasten, vaak krijg ik in de laatste miliseconde een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Heb je een linkje naar je Shaman?
Ben je enh of ele ?
Heb namelijk ook zitten te denken over een Ele shaman voor pvp

[ Voor 37% gewijzigd door Dyoma op 19-07-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
http://eu.battle.net/wow/...then-ring/Shinalla/simple

Beetje in de resilience vergist. Ik ben een resto shammy, dus je moet niet alles 1 op 1 overnemen. Resilience is en blijft een belangrijke stat in PvP. Dat in combinatie met CC.

Dit is overigens mijn alt, mocht je afvragen waarom ie zo slecht enchanted is.

*Zhalix moet weer eens dailies doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08

Nibbz

Postmaster General

Dyoma schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:50:
Zijn er hier ook mensen met een Shaman main die ze gebruiken voor pvp ?
Als ik pvp met mijn shaman dan heb ik het gevoel dat ik eigelijk met elke speler moeite heb om ze te verslaan. Welke spec gebruiken jullie?

Shaman PvP hier, speel zelf als resto. inmiddels alweer een tijdje geleden maar resto is voor mij de leukste spec. Je blijft zo lang staan (earthshield) en je kunt ook nog aardige dps doen (natuurlijk is healen belangrijker.. maar als mensen die rood knipperend langs lopen, dan zijn ze van mij ;))

Resto speelt ook lekker icm arena (speelde met een arms warrior).

Veel hexen, interupten en healen.. tussendoor als er tijd is, wat shocks en lightingbolt/lavabursts tussendoor

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een simpele vraag, Rage of the Firelands, yay or nay?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
MrVegeta schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:54:
Even een simpele vraag, Rage of the Firelands, yay or nay?
Op zich best leuk, maar het voelt incompleet.

Het initiele plan was 2 instances, fire and water, maar vanwege de vakantie was het makkelijker om er 1 nu en 1 na de vakantie uit te brengen (niet alleen de vakantie natuurlijk, maar wel een punt dat de beslissing makkelijker maakte).

7 nieuwe bazen met 2 settings en een extra quest boss. Vermakelijk, en het duurt wel even voordat we alles HC gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 20:40
Ik zit in dubio...

Als je al zolang niet hebt gespeeld, dan staat er in je battle.net account waarschijnlijk wel een aanbod om 7 dagen gratis te spelen of om Cataclysm een paar dagen uit te proberen. Een week is in elk geval lang genoeg om te zien of het spel je nog aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje,

Eindelijk me aan arena gewaagd met 3K resi. Warrior arms + SP combo ( hoe slechter kan je gaan met die combo :p puur voor de lol ) uiteindelijk geeindigd met 3-2 in wins :') (beetje conquest puntjes verzameld en vanavond voortdoen) SP in pvp <3

Archeology gisteren nog doorgelevelled tot 450 ( heb de fossil mount / dressing gown kunnen looten )
Hopelijk zo snel mogelijk die Zin rock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Nou ik heb al meer dan 100 troll solves, geen Zinrokh (en nu 378 normal gear is, is hij ook minder 'rock' dan voorheen :P).

Gisteren Rhyo down na een paar ongelukkige tries.
Alys wil nog steeds niet dood. Of de tanks leggen het loodje (gebeurde eigenlijk te vaak) of mensen worden door de tornadoes om zeep geholpen (ben ik nou de enige die dat heel makkelijk vind?) Hopelijk toch deze week ergens een kill, want 2 weken op dezelfde boss vastzitten is niet zo fijn...
Wel de cloak van Rhyo mogen looten, en bracertjes gekocht voor mijn hunter. Wel apart dat die cloak zo'n grote upgrade is (met gems ong 90 agi beter dan de rep cloak van avengers, die volgens mij ook ilvl 378 is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^

Sorry voor de typo. ik moet gwn 525 halen en dan zien welk item ik het meest wil. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goblin hunter PvP'er gerolled. Wat een faceroll class zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Vooral op laag level :)

Ik zit erover te denken om mijn warlock maar eens te gaan levelen, een van de minst gespeelde classes in het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu m'n warlock level 83 beetje door PVP te levelen naar 85, stuk grappiger dan dat saaie PVE levelen zeg!
Uiteraard wat langzamer maarja ik neem het voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zhalix schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:09:
Vooral op laag level :)

Ik zit erover te denken om mijn warlock maar eens te gaan levelen, een van de minst gespeelde classes in het spel :D
Ja dat geloof ik wel, hunters hebben al heel snel slow, stun etc en Disengage. En als hunter heb ik dan ook nog rocket boots. Een warrior met dubbel mijn hp kan alsnog niks tegen mij doen _O- ik had vanochtend in een battleground 92 killing blow's en 5 deaths :') Wrecking Ball achievement is i.i.g. binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
porn* schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:23:
[...]

Hehe die van ons doet het ook wel netjes maar niet zoveel (meestal een rogue), rond de 65% als ze naar beneden komt.

Bij ons hadden ze met 3en niet veel healing "over" maar de laatste keer was het een 1shot (onze dps zijn slackers vooral met swappen en dan announce ik gewoon elke 5 sec welke leg ze moeten dpssen en hoe hard :D ). Zonder communicatie gaat dat zo veel slechter dat we vroeger wel eens 8-10 stacks hadden bij momenten; da's vrij snel wipe ;)

Wilde je kill ook niet bagatelliseren, gz ermee ^^
Jah, ik heb het alleen wel over de heroic kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:08:
Goblin hunter PvP'er gerolled. Wat een faceroll class zeg :')
Gister voor de grap met vriend z'n mage een normal dungeon in gegaan, nu wist ik dat mage relatief makkelijk was, maar 16-17k dps (volgens healer - ik draai zonder addons) halen met enkel arcane blast? Goed, berg crits van 40-50k achter elkaar, maar dit gaat toch echt nergens meer over? :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:18:
[...]

Gister voor de grap met vriend z'n mage een normal dungeon in gegaan, nu wist ik dat mage relatief makkelijk was, maar 16-17k dps (volgens healer - ik draai zonder addons) halen met enkel arcane blast? Goed, berg crits van 40-50k achter elkaar, maar dit gaat toch echt nergens meer over? :X
Mages: Blizzard's little favourite since release :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
[...]

Tja, arcane is een one button hero class :)

alhoewel je natuurlijk wel arcane missiles moet casten om je stacks te reset en soms je gems/arcane power/evocation moet gebruiken, is het echt een super simpel spec om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja kom op man... waarom zou je uberhaupt nog normals doen :P. met een beetje quest gear en wat spul op de AH kan je echt meteen hc's in. Zelf zit ik vrijwel alleen nog maar in za/zg en runs daar tussen de 25-40 min zijn nu echt standaard. 1-3 guildies en gewoon knallen.

trouwens terence (X).. ram bam je volgende week een keer mee dan? heb vanaf vrijdag vakantie :P.. ff die vp cap in 1 dag sjaaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Over ZG/ZA gesproken. Ik heb met een aantal guildies lopen wipen totdat ik moest huilen. Gisteren met een LFG groep BAM! Zo er doorheen. Wat is dat fijn als iedereen zijn best doet en de tacts goed kent.

[ Voor 19% gewijzigd door HawVer op 19-07-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:23:
[...]trouwens terence (X).. ram bam je volgende week een keer mee dan? heb vanaf vrijdag vakantie :P.. ff die vp cap in 1 dag sjaaken :)
sures, komt wel op me rogue of druid :)

Me warrior is altijd wel valor capped door raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:23:
ja kom op man... waarom zou je uberhaupt nog normals doen :P. met een beetje quest gear en wat spul op de AH kan je echt meteen hc's in. Zelf zit ik vrijwel alleen nog maar in za/zg en runs daar tussen de 25-40 min zijn nu echt standaard. 1-3 guildies en gewoon knallen.
Hij zit al lang met raids en alles, ik heb 0,0 verstand van die bosses en al zeker niet op heroic, dus toch eens voor de grap kijken wat ze kunnen.

Vroeger moest je toch ook wat doen met barrage? Of is het nu echt enkel blast en missiles? (plus je cooldowns etc).

Wel bizar, je kan al je actionbars vullen met spells, per saldo gebruik je er 2.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 19-07-2011 13:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mages hebben al zoveel fotm specs gehad.. recent niet echt mage gespeeld maar fire @ 80 was gek en arcane rond naxx tijd al helemaal bizar. Verder nog frostfire, de voorloper daarvoor nog elemental spec, ook nog pom/pyro etc..

Blijft toch leuk mage spelen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

SinergyX schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:26:
[...]

Vroeger moest je toch ook wat doen met barrage? Of is het nu echt enkel blast en missiles? (plus je cooldowns etc).

Wel bizar, je kan al je actionbars vullen met spells, per saldo gebruik je er 2.. :P
Je kan barrage ook gebruiken om de AB stacks weg te halen, mocht missiles even niet goed uitkomen wegens tijdsduur of whatever.

Op mijn mage zitten mijn actionbars vol hoor! Gebruik ook wel meer dan AB + Abarr/Missiles maar dat is tegenwoordig wel de kern ja.. (helaas).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Is het nog de moeite waard om de 4.1 quests te doen op mijn hunter? Of kan ik beter meteen Firelands induiken? (hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
UTADDICT schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:51:
[...]
Je kan barrage ook gebruiken om de AB stacks weg te halen, mocht missiles even niet goed uitkomen wegens tijdsduur of whatever.

Op mijn mage zitten mijn actionbars vol hoor! Gebruik ook wel meer dan AB + Abarr/Missiles maar dat is tegenwoordig wel de kern ja.. (helaas).
Das toch prima, wil je het wat lastiger, spec je fire of frost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Bitbron schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Das toch prima, wil je het wat lastiger, spec je fire of frost :P
Tuurlijk, er zijn andere opties beschikbaar. Ik vermaak me dan ook vaak genoeg prima met Frost.

Maar of het prima is, je kan natuurlijk argumenteren dat het op deze manier wel heel makkelijk is. Mijn mage was altijd mijn main, tot WOTLK waar het een resto druid werd, en nu warrior. Gear is dus niet optimaal (ilvl 442, mix van PVP-items, niks ge-enchant, klein purple'tje hier en daar), en toch haal ik 16K zonder er ook maar iets voor te doen als arcane ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
_Peter2_ schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:39:
Is het nog de moeite waard om de 4.1 quests te doen op mijn hunter? Of kan ik beter meteen Firelands induiken? (hunter)
Welke 4.1 quests bedoel je precies? En Firelands induiken ... Firelands is een raid zone dus induiken zal er niet heel snel bij zijn.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Huntard :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zou firelands gaan "induiken" met je ilvl 338. Lijkt me slim. _/-\o_
no kidding. Wat bedoel je met induiken? Je wil toch niet gaan raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
redfoxert schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Welke 4.1 quests bedoel je precies? En Firelands induiken ... Firelands is een raid zone dus induiken zal er niet heel snel bij zijn.
De met de 4.1 quest doel ik op de nieuwe quests die met 4.1 zijn meegekomen voor ZA / ZG (ik zag 2 nieuwe Hero calls, een met trolls en een voor MH)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:03:
[...]

ja ik zou firelands gaan "induiken" met je ilvl 338. Lijkt me slim. _/-\o_
no kidding. Wat bedoel je met induiken? Je wil toch niet gaan raiden?
Met Firelands bedoelde ik eigenlijk de quest lines van 4.2 (in MH dus) en daarmee rep etc verzamelen.

[ Voor 35% gewijzigd door _Peter2_ op 19-07-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:05:
[...]

Met Firelands bedoelde ik eigenlijk de quest lines van 4.2 (in MH dus) en daarmee rep etc verzamelen.
mmmm zijn erg lastige quests soms. Weet niet zeker of je het in die gear gaat redden.
Proberen kun je altijd. Heb zelf een hunter en met pet ben je al snel OP. Dus waag het erop, lukt het niet, bewaar je de quests tot je betere gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Veel items leveren die quests niet op, je kunt ook pas vanaf level 85 toegang krijgen tot deze quests dus vanaf lvl 80 zal je toch de normale 80-85 quest area's aan moeten doen. Meer info over de Firelands Dailies hier.

[ Voor 35% gewijzigd door siknu op 19-07-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siknu schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:11:
[...]

Veel items leveren die quests niet op, je kunt ook pas vanaf level 85 toegang krijgen tot deze quests dus vanaf lvl 80 zal je toch de normale 80-85 quest area's aan moeten doen. Meer info over de Firelands Dailies hier.
ehhhhmmm volgens mij heb je niet goed gelezen. Peter is gewoon lvl 85 hoor. Ben benieuwd wat je met bovenstaande bedoelt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.