Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Mapdroid is toch "uitbreidbaar" met Navdroid, al moet je dan wel betalen. Dan heb je de turn-by-turn navigatie wel. Alleen weet ik niet hoe betrouwbaar en fijn 't werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is nou eigenlijk bij de recente 'Garmin'-Navigon-update van alles niet meer gratis geworden? Zo'n shop in eens zo prominent in beeld belooft niet veel goeds, heb helaas nog geen tijd gehad ernaar te kijken. Ben benieuwd of ook iets wezenlijks verbeterd is.

Recent trouwens een eenrichtingsweg van de verkeerde kant ingeleid door Navigon, zal eens kijken of die fout er inmiddels uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:23
Wat is er niet meer gratis dan? Alles wat je voor de update had heb je toch nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Er lijkt inderdaad niet veel veranderd, ik zal ook nog wel even recht hebben op kaartupdates. Ik weet niet hoe het nu bijvoorbeeld met de 'Danger Zones' zit, niet dat ik dat belangrijk vind, maar de hele tijd een pictogram in beeld dat je naar de shop leidt is niet zo leuk (zal trouwens wellicht uit te zetten zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door begintmeta op 22-10-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Het gaat niet goed met TomTom.
http://www.nu.nl/economie/2649107/tomtom-gaat-schop.html

Ik vraag me af wanneer gaan ze beseffen dat de tijd van de kastjes al lang voorbij is!
Het is wel waar de het kastje veel beter is en een nauwkeuriger navigatie is, maar ik denk dat er velen veel beter all in one willen hebben, en dat heb je bij Android wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Tegen gratis is het altijd lastig te concurreren, ze moeten het hebben van de steeds kleiner wordende groep van mensen die een los apparaat willen. En daar is ook steeds meer concurrentie en zakt de prijs ook steeds meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
GentiLi schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:57:
Het gaat niet goed met TomTom.
http://www.nu.nl/economie/2649107/tomtom-gaat-schop.html

Ik vraag me af wanneer gaan ze beseffen dat de tijd van de kastjes al lang voorbij is!
Het is wel waar de het kastje veel beter is en een nauwkeuriger navigatie is, maar ik denk dat er velen veel beter all in one willen hebben, en dat heb je bij Android wel.
Het is een beetje off-topic, maar TomTom weet dit al, maar ze melken het nog zo lang mogelijk uit. Met de overname van TeleAtlas hebben ze de mogelijkheid om de kaarten in licentie te verkopen. Verder levert TomTom al inbouwnavigatie aan bijvoorbeeld Nissan en Ford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:09
kvandt schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Je kunt het OSM bestand omzetten naar een .MAP (vector) bestand waarmee OruxMaps uit de voeten kan. Je hebt dan heel nederland gedetailleerd (met alle wandelpaadjes) lokaal staan. Je hebt hiervoor Osmosis nodig en MapFileWriter (zie http://code.google.com/p/mapsforge/wiki/MapFileWriterOsmosis.
Ik krijg dat Osmosis met die plugin vooralsnog niet geinstalleerd onder Windows 7.
Heb het gedownload en via bin/osmosis.bat kan ik deze java applicatie aanroepen maar verder? Mis wel wat duidelijke installatie info voor Windows. Osmosis zelf roept ik wel aan maar hij mist een plugin voor de pipeline oid.
Ik zou dan een bestand aan moeten maken oid in mijn %userprofile% map?? Iemand die mij kan helpen?

Edit: ben al verder!:
Alleereerst haal het bestand trove.3.x.jar op , dat is de GNU Trove Library en zet die in de map "lib/default".
Daarna moet je in Windows 7 onder \Gebruikers\%user%\ een map maken met de naam ".openstreetmap".
Dat kan niet via de explorer omdat de mapnaam met een punt begint, maar wel via de dos command mkdir :) Onder deze map maak je dan een map "osmosis" aan en daaronder dan weer de map "plugins" zodat het totale pad er als volgt uitziet:
\Gebruikers\%user%\.openstreetmap\osmosis\plugins
In die map doe je dan het jar bestand van de mapfilewriter en dan werkt het!

Het commando om een osm.pdf bestand om te zetten naar een map-bestand:
code:
1
2
osmosis --rb file=C:\netherlands.osm.pbf --mapfile-writer file=E:\nederlandosm.map 
type=hd

In bovenstaand voorbeeld zet ik het bestand "netherlands.osm.pbf" om naar "nederlandosm.map" op de E-schijf.
De string "type=hd" is echt nodig anders heb je te weinig geheugen. Dan wordt alleen het interne geheugen gebruikt en dat is voor grote bestanden die omgezet moeten worden niet voldoende en krijg je een Out Of Memory Exception (=fout). Nu gebruikt het proces ook de harde schijf (hd).

edit: heb het proces voltooid. Heb heel Nederland omgezet naar een map bestand.
Duur:8,5 uur. CPU Intel Dual Core 2,53Ghz

[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 25-10-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Ik ben van plan om navigatiesoftware aan te schaffen voor mijn android.

Ik twijfel tussen sygic en navigon.

Weet er iemand welke navigatiesoftware de betere is van de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik denk dat je op zo'n vraag verschillende antwoorden gaat krijgen, het is namelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur. Persoonlijk vind ik Sygic duidelijk beter, en dat is voornamelijk vanwege de graphics.

Voor Sygic geldt wel dat een vrij recente en snelle smartphone nodig hebt, het 3D gedeelte is namelijk vrij belastend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Helaas heb ik tijdens de proefperiode van sygic vaak last gehad dat sygic aan het opstarten was.. en zonder reden of foutmelding stopte het programma en keerde het terug naar android menu.

Heb een Samsung Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
frye schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:28:
Helaas heb ik tijdens de proefperiode van sygic vaak last gehad dat sygic aan het opstarten was.. en zonder reden of foutmelding stopte het programma en keerde het terug naar android menu.

Heb een Samsung Galaxy S2.
Is een bekend probleem bij sygic. Enige "oplossing" is opstarten zonder je gps aan

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Op mijn Desire HD heb ik er geen problemen mee, niet met de stock rom en ook nu met een custom rom met Android 2.3.5 en Sense 3.0 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Hier ook Drsire HD met 2.3.3 stock rom geen enkel probleem met Sygic 11.2 koop versie voor hele Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
GentiLi schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:51:
Hier ook Drsire HD met 2.3.3 stock rom geen enkel probleem met Sygic 11.2 koop versie voor hele Europa.
het gaat ook om de SGS2 waarbij die problemen voorkomen. (link naar support-forum)

er is een beta versie beschikbaar voor de SGS2 waarbij de problemen hopelijk opgelost zijn.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

For what it's worth: ik ben ook erg tevreden over Sygic op mijn LG 2x.
Heb ook de live verkeersinformatie, maar die vind ik niet altijd even betrouwbaar. Soms geeft hij files aan die er niet meer zijn...

[ Voor 48% gewijzigd door Canis Lupus op 31-10-2011 10:30 . Reden: verkeersinfo ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sygic heeft mijn voorkeur omdat ze gratis kaartupdates geven. PS. Mocht je voor Navigon kiezen, ze hebben daar nu tot 2 november de aanbieding Europa voor 50 i.p.v. 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Canis Lupus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:29:
For what it's worth: ik ben ook erg tevreden over Sygic op mijn LG 2x.
Heb ook de live verkeersinformatie, maar die vind ik niet altijd even betrouwbaar. Soms geeft hij files aan die er niet meer zijn...
Ik ga dus voor Sygic (kaarten: europa).
Ik wou ook die live verkeersinfo... Maar nu ik je reactie lees ben ik weer aan het twijfelen.
Nog iemand meer info van live verkeersinfo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik vind het wel logisch eigenlijk dat het niet altijd up-to-date is.
Van waar komt die info?
Als je via RDS op je radio de files binnenkrijgt, zijn die soms toch ook al verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 23-08 21:54
Sygic heeft vandaag een nieuwe versie in de market gezet, die eindelijk de crashes op de SGS2 moet voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33
Gremen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:07:
Sygic heeft vandaag een nieuwe versie in de market gezet,
de bug om huisnr in te geven is er nog niet uit,je moet native keybord nog steeds uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 23-08 21:54
Jup, maar het programma start nu tenmiste op! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik heb Sygic (Galaxy S2) aangekocht met de kaarten van Europa met RealTime-trafic (europa).

Heb de nieuwste versies uit de market gehaald en bij 1/3 keren opstarten blijft hij bij het opstarten: 'verbinden' en crasht het programma.

Overigens weet ik het nog zo niet bij de RealTime-trafic. Bij een test vanmorgen gaf hij op een baan aan waar ik dagelijks langskom en nooit vertraging is, 10 minuten vertraging weer. Echter toen ik er was ging de melding weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
@frye,

Maak een acount aan in " mijn sygic" met een emailadres en wachtwoord,daarna vink je het zaakje weer uit.
dan moet het werken,sygic probeert eerst verbinding te maken met mijn sygic alvorens door te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
jejeh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:53:
@frye,

Maak een acount aan in " mijn sygic" met een emailadres en wachtwoord,daarna vink je het zaakje weer uit.
dan moet het werken,sygic probeert eerst verbinding te maken met mijn sygic alvorens door te starten.
Als ik naar Mijn Sygic ga zie ik enkel knop activeer...
Ik activeer dit met de codes: 'Sygic Aura 2 was al geactiveerd'
Ik kom terug in Mijn Sygic staat er opnieuw activeer...

Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Sorrie mijn fout,vorige was uit mijn hoofd,ga naar instellingen/verbindingen en maak daar een account aan,vink automatisch aanmelden uit.

hopelijk nu wel een doorstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Volgens mij moet je helemaal geen account aanmaken bij Sygic, ik kan gewoon die optie uitvinken om niet automatisch te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 12:04
Oke, ik ben een ervaring rijker met de standaard maps navigation; er zitten dus landen tussen, in dit geval Slowakije, en daarin kan niet genavigeerd worden. Ik moest mijn bestemming dus kiezen net voor de grens. Het vreemde is dat je daar voorbij wel nog steeds een live beeld hebt van waar je rijdt enzo (incl kaartjes die worden geupdate), maar de aanwijzingen kun je niet aanzetten. Je kunt dan weer wel een route uitstippelen, via de computer of op je telefoon, dus enigszins zou je het nog kunnen gebruiken, maar je moet dan steeds door je aanwijzingen scrollen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of hij al aan bod is geweest, maar ik gebruik waze. En ik ben er zeer content van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Daarvoor hebben ze hier de search uitgevonden. :P
Ja, die is inderdaad al aan bod gekomen.
Ik gebruik Waze eigenlijk alleen om km's te verzamelen, de routing ben ik niet zo'n grote van fan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 09:01
Waze is handig op de bekende routes zoals woon-werkverkeer om gewaarschuwd te worden voor files, auto's op de vluchtstrook e.d. Voor onbekende locaties gebruik ik nu Sygic wat ik een erg mooi en handig programma vindt met goede routering. Alleen jammer dat je geen voice-input kunt geven om de bestemming op te geven.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ik blijf voor binnen NL google maps & navigation ideaal vinden... Perfecte file weergave op kaart zodat je zelf kan kiezen om eventueel een andere route te nemen. Daarnaast de integratie met google maps desktop waardeer ik steeds meer, ik heb diverse kaartlagen aangemaakt (1 met alle kantoren werkgever bijvoorbeeld), die je binnen navigatie handig kan gebruiken. Als ik naar nieuwe klant ga, even opzoeken op maps.nl --> ster aanvinken en in de auto klik ik die ster aan. Vind het erg handig :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Handig, die feature kende ik nog niet.
Maar kan het zijn dat je de naam niet kan aanpassen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ja, sterren voeg je toe aan bestaande kaarten die in google maps staan; praktisch alle bedrijven staan er op en daarvan kan je de naam niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ah, ik dacht mijn adres toe te voegen, maar dan geeft hij enkel de straatnaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hallo
weet iemand wanneer rout 66 beschikbaar zal zijn voor android ?
lees al van februari soon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Als je bijv Sygic navi koopt, die licentie zit dan vast aan je google account en kan je later gewoon gratis opnieuwe downloaden mocht dat nodig zijn, ook op een andere telefoon neem ik aan.

Maar hoe lang is die licentie geldig, ik verwacht dat Android niet bepaald snel dood zal gaan als platform en kan ik er dan vanuit gaan dat mijn Sygic navi dus over enkele jaren op mijn dan nieuwe telefoon nog steeds mooi up to date is e.d.? Want een van hun peilers is dat ze gratis updates geven.

Hoe zijn daar de ervaringen mee?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomad schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:38:
Als je bijv Sygic navi koopt, die licentie zit dan vast aan je google account en kan je later gewoon gratis opnieuwe downloaden mocht dat nodig zijn, ook op een andere telefoon neem ik aan.
By Sygic is de licentie gekoppeld aan het IMEI nummer. Als je een nieuwe telefoon hebt kun je via de klantenservice je licentie over laten zetten naar het nieuwe IMEI.
Maar hoe lang is die licentie geldig, ik verwacht dat Android niet bepaald snel dood zal gaan als platform en kan ik er dan vanuit gaan dat mijn Sygic navi dus over enkele jaren op mijn dan nieuwe telefoon nog steeds mooi up to date is e.d.? Want een van hun peilers is dat ze gratis updates geven.

Hoe zijn daar de ervaringen mee?
Ik heb zelf het internet afgestruind naar ervaringen, en niets negatiefs kunnen vinden. Dat beschouw ik als iets positiefs (geen nieuws = goed nieuws).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:52:
[...]

By Sygic is de licentie gekoppeld aan het IMEI nummer. Als je een nieuwe telefoon hebt kun je via de klantenservice je licentie over laten zetten naar het nieuwe IMEI.
zolang je maar NIET van ios naar android ofzo wilt. dan kan het niet (volgens het sygic support forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Navigon laat bij mij heel vaak de telefoon spontaan opnieuw opstarten, zonder enige reden. In het verleden kwam dit ook wel eens voor na lang gebruik en dan was de accu ook erg warm, maar dat is nu niet meer het geval.

Ook wil Navigon bij mij in het buitenland niet opstarten, maar dat heeft blijkbaar te maken met het feit dat ie eerst een verbinding wil opzetten om de licentie te checken. Is dat altijd zo? Dat is toch totaal niet praktisch?

Nu toch Sygic maar eens proberen.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:52:
[...]

[...]

Ik heb zelf het internet afgestruind naar ervaringen, en niets negatiefs kunnen vinden. Dat beschouw ik als iets positiefs (geen nieuws = goed nieuws).
Ik kon ook al weinig negatiefs vinden en had dat ook positief ingeschat inderdaad.
reyals schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:00:
[...]

zolang je maar NIET van ios naar android ofzo wilt. dan kan het niet (volgens het sygic support forum)
Op IOS heb ik een legale TomTom europe :S, waar ik niets meer aan heb, want ik heb geen iphone4 meer :P.

Dus ik snap wat je bedoelt ja.

Ik ben er wel uit, Android als platform bestaat nog wel een aantal jaar, dus ik koop mooi sygic en dan heel europa, is goedkoper dan de tomtom op IOS (90 euro :S)

Thanks guys, zodra ik meer ervaring heb ermee, laat ik het jullie weten.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 21:56
Route66 is uit voor de Android
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketgpsworld.com/gps-news/route66-android.jpg

http://www.computeridee.n...erfeed&utm_medium=twitter

https://market.android.com/details?id=com.route66.maps5

30 dagen free trial. Ga hem straks als ik thuis ben en wifi heb even downloaden, toch maar eens kijken of het beter werkt dan Navigon bij mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 25-11-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:41:
[afbeelding]

30 dagen free trial. Ga hem straks als ik thuis ben en wifi heb even downloaden, toch maar eens kijken of het beter werkt dan Navigon bij mij.
Ik heb hem draaien, maar moet eerlijk zeggen, tot nu toe vind ik Navigon en Sygic beter draaien, ik mis iets in Route66..... O.a. de Nederlandse taal bij de spraakgestuurde navigatie

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Nah, omdat mijn Desire meegewassen is en dat niet heeft overleefd ben ik net op een Lumia 800 overgestapt... Kan ik daar weer wachten op tomtom of route66....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Nog steeds crasht Sygic op mijn SG2 te vaak :/ Zeer irritant!
Vooral dat het meestal crasht op de momenten waar je hem nodig hebt en dat je het niet meer aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

beschuit schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:44:
[...]

Nah, omdat mijn Desire meegewassen is en dat niet heeft overleefd ben ik net op een Lumia 800 overgestapt... Kan ik daar weer wachten op tomtom of route66....
Het is nog allerminst zeker als zowel TomTom als Route66 software gaat maken voor het Windows Phone 7.x platform.
frye schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:10:
Nog steeds crasht Sygic op mijn SG2 te vaak :/ Zeer irritant!
Vooral dat het meestal crasht op de momenten waar je hem nodig hebt en dat je het niet meer aan de praat krijgt.
Dit probleem komt vaker voor, tip van de dag..... Probeer eens een reset van je toestel (fabrieksinstellingen) en zet hem er dan nog eens op.

[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 25-11-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heeft iemand ervaring met Ndrive ? Deze is ook voor Android te krijgen, maar kan er te weinig over vinden om een goed oordeel te kunnen geven.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Iemand al ervaring met die Follow Me van Route66? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
weet iemand of CoPilot Live Europa nog zijn kaart gaat updaten of gaan alleen nog kaarten updaten voor CoPilot Live Premium Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Fire69 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:49:
Iemand al ervaring met die Follow Me van Route66? :)
Mij telefoon zit in een houder op mijn dashboard en dan werkt het niet omdat ik dan via mijn camera geen zicht op de weg heb. Het ziet er gek uit om de "follow me" auto in mijn ventilatierooster te zien rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is er nog steeds geen nieuws over TomTom voor Android behalve die 2 jaar later herhaalde bewering? nieuws: TomTom komt binnenkort met Android-applicatie
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:41:
[afbeelding]

Hmm, crap, geen wifi hier. Zijn de apk en de maps e.d. wel los te downloaden voor op de pc om die op de geheugenkaart te zetten?

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 26-11-2011 10:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
ATCO schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:10:
[...]

Mij telefoon zit in een houder op mijn dashboard en dan werkt het niet omdat ik dan via mijn camera geen zicht op de weg heb. Het ziet er gek uit om de "follow me" auto in mijn ventilatierooster te zien rijden.
Zelfde probleem hier :P
Heb er vandaag even mee gereden met mijn telefoon 'geklemd' tussen mijn voorruit en dashboard.
Het werkt wel geinig, maar ik heb toch liever de normale 3D-view eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
[quote]Raven schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:36:
Is er nog steeds geen nieuws over TomTom voor Android behalve die 2 jaar later herhaalde bewering?

zijn er met bezig

http://www.allaboutphones...dapp-is-ook-onderweg.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat zeggen ze dus al 2 jaar, ik bedoel of er sinds dat bericht al wat meer naar buiten is gekomen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
ik werk ook met sygic
maar wanneer kan ik te weten komen of er nieuwe kaart update zijn en flietsers
Woon in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:32
businka19 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

Is parallelbaan niet gewoon efficiënter? Ik neem op A9 bij afslag A4 ook altijd parallelbaan, ook bij A2 afslag A9, gewoon omdat hoofdbaan drukker is en je kunt daar geen 140 doorrijden, op parallelbaan wel.
Navigon heeft daar vaker last van, je zou evt kunnen kijken bij de route instellingen, snelste of optimaal kan mss verschil maken. Ik heb wel geleerd dat ik op de kaart kijk van Navigon en het liefst ver vooruit. Vind het verder wel een heerlijk eenvoudig programma.

Ik heb de kaarten van Q2/3 2011 er nu op staan en die zijn voor zover ik kan zien vrij nauwkeurig en goed bijgewerkt. File informatie klopt niet altijd en soms wil Navigon me een voor mij onlogische route laten rijden maar verder geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
waar kan ik zien bij sygic welke versie van kaarten dat ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
1475paul schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:46:
ik werk ook met sygic
maar wanneer kan ik te weten komen of er nieuwe kaart update zijn en flietsers
Woon in belgie
Volgens mij (weet niet 100% zeker) moet je het zo doen:
Je gaat naar de Market via jou mobiel
Dan zoek je op Sygic
Druk op open en de Sygic Download opent.
Dan open je de Summary.
Als er updates van kaarten of andere extras zijn, krijg je dáár te zien hoeveel data er beschikbaar zijn.

Dit gaat echter niet voor de update van Sygic app. Als er een update voor de app zélf beschikbaar is, krijg je gewoon in de Market te zien (nu is er vers. 11.2.1)

[ Voor 26% gewijzigd door GentiLi op 27-11-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
heb even ook route 66 geinstaleerd ,maar wat mij opviel navigeren van uit kontakten duurt heel lang voor je de kontakten ziet.
Nog iemand met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Sowieso duurt het laden bij Route 66 allemaal wat lang.
Ik heb overigens ook al gehad dat ik, nadat ik een telefoontje kreeg, weer in het eerste scherm van Route 66 zat en mijn navigatie dus was gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Raven schreef op zondag 27 november 2011 @ 09:39:
Dat zeggen ze dus al 2 jaar, ik bedoel of er sinds dat bericht al wat meer naar buiten is gekomen.
heb even een mail gestuurd met de vraag dit was het antwoord.

Geachte heer

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care.

Het referentienummer voor uw vraag is 111127-003427. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact met ons opneemt over dit onderwerp.

Bij deze moet ik u helaas teleur stellen dat er geen ontwikkeling in de pijpleiding zit voor een Android based applicatie voor de vervente Android gebruikers. Thans er is geen berichtgeving geweest omtrent een applicatie vanuit ons development.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Wesley Sulman

TomTom Customer Care Team
-------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

He, niet? 2 jaar terug en een paar maanden terug nog een keer beweerden ze van wel?
edit: heb zelf ook maar de vraag gestuurd met bronvermelding van de berichten. Die in 2009 was alleen een gerucht kwam ik net achter maar die van eerder dit jaar kwam van de marketing director, dus die zou dan hebben staan liegen?

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 28-11-2011 22:25 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:49
Da's de customer care, ofwel helpdesk afdeling 1. Daar zitten dus de bijverdienende studenten die niet alles weten en een standaard FAQ hebben voor dit soort dingen: "afdeling development heeft ons niets verteld".

Officieele aankondigingen gaan via de PR afdeling en de customer care afdeling zal geen halve roddels/berichten verspreiden. Ofwel, we weten nu gewoon net zoveel als gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Laatst online: 11-09 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Even nagevraagd bij TomTom: "We werken nog steeds aan een Android-app, maar we kunnen nog geen releasedatum vrijgeven." Kortom, de helpdesk was weer eens niet helemaal goed geinformeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10
Inmiddels ook op de tweakers pagina's te vinden.
Ik verklaar tomtom tot sukkels dat ze zo lang wachten met deze app. Ze dachten natuurlijk dat de hele wereld iphones gebruikt, maar nu android zo groot is geworden lopen ze mooi wederom achter de feiten aan. Jammer. Ik hoop dat ze opschieten met het uitbrengen van een echte navi app ipv dit soort onzinnige 'extra's'. Ik vind ze nog steeds de beste 'standalone' navigatie maker, en als de android app net zo goed is koop ik die zeker.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dit lijkt een beetje een spinoff van de uiteindelijke navigatieapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

rockhopper schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:13:Ik verklaar tomtom tot sukkels dat ze zo lang wachten met deze app.
Hear hear. En over 5 jaar komen ze met een app voor Windows Phone. Als ze nog bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Vandaag met Sygic (v11.2) naar centrum van Gent.
Uiteindelijk heb ik dan maar iGO opgestart, want Sygic liet me steeds maar weer rondjes rijden rond de plaats waar ik echt moest zijn! :( :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Vandaag Sygic (v11.2.2) update in android market
weet iemand of het navigeren vanuit kontakten sneller is,want bij de vorige versie moest ik altijd 2 a 3 minuten wachten voor ik mijn kontakten (+/- 2000) zag.
graag jullie ervaring hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goed applicatie die flitsers meld?
ook snelheidscontroles etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Flitsnav, van Flitsservice.nl http://www.flitsservice.n...v-0-8-android-t66427.html

Kan gewoon in de achtergrond van je nav app draaien.... Maar dit gaat hier een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:53
Iemand ervaring met NavFree?

Gratis offline navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Route66 is echt wel een goed programma hé. Stukken beter dan Navigon imho :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
ChiMan schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:58:

Gebruikt net als ZANavi en Navit de kaarten van OSM. Helaas ontbreekt daar nogal eens wat aan, zoals maximumsnelheden die niet zijn ingevuld, etc.Hier een review van nu.nl.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
ChiMan schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:58:

Tilburg staat er maar half op -> verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 09:01
De kaarten van OSM kun je zelf aanvullen en verbeteren. Er zijn streken in Nederland waar de OSM-kaarten beter en actueler zijn dan de commerciele kaarten. Blijkbaar is in die gebieden een actieve gemeenschap bezig emt kaarten maken. Ik wil graag iedereen uitnodigen om naar buiten te gaan en de omgeving in kaart te brengen en daarmee de OSM-kaarten te verbeteren. Op deze manier kunnen vele gratis navigatie-apps nog beter worden.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik heb sygic nu een tijdje op mijn sgs2 staan maar ik merk dat op dagen dat ik sygic niet heb aangeraakt en het ook zeker niet kan openstaan van een andere keer sygic toch zomaar met 10% verbruik voor zijn rekening neemt. Mijn inziens nogal veel voor een app die in de eerste plaats niet eens aanstaat. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Crazyanz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:17:
Ik heb sygic nu een tijdje op mijn sgs2 staan maar ik merk dat op dagen dat ik sygic niet heb aangeraakt en het ook zeker niet kan openstaan van een andere keer sygic toch zomaar met 10% verbruik voor zijn rekening neemt. Mijn inziens nogal veel voor een app die in de eerste plaats niet eens aanstaat. Meer mensen hier last van?
Nee, gaan last van, sluit je het programma wel goed af? (dus via de menu's van de app zelf) ipv de back-button of de home knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Heb nog eens aan tt gevraagd wanneer? En kreeg dit.

Reactie (Ralph van Zetten (NL)) 07-12-2011 12:26 NM
Geachte heer ,

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 111206-004380.

TomTom is continue bezig met vernieuwing en uitbreiding van het product-aanbod. Op dit moment is niet bekend of en wanneer TomTom een applicatie gaat aanbieden voor alle telefoons met Android. Wel wordt er op dit moment onderzocht of we een applicatie uit kunnen brengen die aan onze kwaliteitseisen voldoet en op welke toestellen dit mogelijk zou zijn. Er bestaan namelijk grote verschillen tussen de verschillende Android telefoons wat betreft de snelheid van de processor, de schermresolutie en de gebruikte GPS-chipsets. Houdt u in ieder geval de TomTom webpagina in de gaten voor meer informatie; http://www.tomtom.com/nl_nl/products/mobile-navigation/

Wel is inmiddels voor vrijwel alle Android toestellen (versie 2.2 en hoger) de Android Places app te downloaden via de Android Market.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Ralph van Zetten (NL)
TomTom Customer Care Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zweppie
  • Laatst online: 09-09 21:07
Hallo allemaal,

Ik vertrek nu zaterdag naar Zuid-Afrika en ik wil daar een roadtrip doen.
Hiervoor zou ik graag een gps systeem gebruiken.
Ik beschik voor een Samsung Galaxy S i9000 met android 2.3.3. Na wat opzoekingswerk is mij duidelijk geworden dat ik gebruik moet maken van een gps die werkt met offline maps. Daarom had ik Sygic gedownload maar de trial versie is helaas al verlopen en ik heb hem niet getest.

Heeft iemand ervaring met Sygic in een ander continent dan Europa?
Als ik de app wil kopen en nog even hier wil testen moet ik het hele pakket aanschaffen voor 80euro.
Kan ik het risico nemen? Waar ik schrik voor heb is dat de app zou kunnen haperen of crasht...

Alvast bedankt voor jullie informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

zweppie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:02:
Hallo allemaal,

Ik vertrek nu zaterdag naar Zuid-Afrika en ik wil daar een roadtrip doen.
Hiervoor zou ik graag een gps systeem gebruiken.
Ik beschik voor een Samsung Galaxy S i9000 met android 2.3.3. Na wat opzoekingswerk is mij duidelijk geworden dat ik gebruik moet maken van een gps die werkt met offline maps. Daarom had ik Sygic gedownload maar de trial versie is helaas al verlopen en ik heb hem niet getest.

Heeft iemand ervaring met Sygic in een ander continent dan Europa?
Als ik de app wil kopen en nog even hier wil testen moet ik het hele pakket aanschaffen voor 80euro.
Kan ik het risico nemen? Waar ik schrik voor heb is dat de app zou kunnen haperen of crasht...

Alvast bedankt voor jullie informatie.
De werking van het pakket zal in een ander continet niet anders zijn, waar je dus mee zou kunnen komen te zitten zijn kaarten. Nu maakt Sygic gebruik van Teleatlas/TomTom kaarten (Teleatlas is over genomen door TomTom) Het kan dus zijn dat de Sygic kaarten niet even actueel zijn als die TomTom op haar PND's zet maar toch denk ik dat ze betrouwbaarder zijn dan menig ander systeem......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zweppie
Hallo BulletNL,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb in 2010 ook rond gereisd in Zuid-Afrika met vrienden en toen gebruik gemaakt van een TomTom (van een vriend). Die gps deed toen uitstekend zijn werk. Waarschijnlijk omdat TomTom toen voor het wk alle kaarten in orde heeft gemaakt.
Nu heb ik thuis ook een TomTom maar ik twijfel om daar nog de kaart voor te kopen die ik na mijn reis niet meer zal gebruiken. Ook kan ik die kaart niet overzetten naar mijn gsm.
Toch heb ik veel vertrouwen in de TomTom. Dat doet me twijfelen.

Ik denk dat ik het toch ga riskeren. In Europa kan ik dan nog altijd de app gebruiken en de updates zijn gratis.
Hopelijk crasht hij niet.

Groeten

[ Voor 5% gewijzigd door zweppie op 08-12-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Succes en een mooie trip,denk je ook aan een autoladertje voor je gsm,navi vreet stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 22:31
Ik gebruik nu al tijden Sygic op mn HTC Sensation en daarvoor mn wildfire, in de zomer van groningen naar belgie geweest en geen enkel probleem gehad. Alleen dat 1 keer hapering was in de navigatie waardoor ik een verkeerde afslag pakte.

Verder heb ik de gesproken aanwijzingen altijd uitstaan, als ik naar een vrouw wil luisteren tijdens autorijden luister ik wel naar m'n vriendin of zo. Ik gebruik het eigenlijk alleen echt op lange afstanden of uiteraard naar een onbekende plek, maar kan verder altijd goed vertrouwen op de kaarten en de instructies daarop.

Automatisch dag en nacht kleuren vind ik ook ideaal alleen het stroomgebruik neemt veel toe, maar ja simpel stekkertje in de auto en klaar..

Straks maar ff naar oostenrijk toeren en ik ben blij dat ik kan vertrouwen op sygic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zweppie
Hallo

Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Ik heb ondertussen de Sygic Nav gekocht. Ziet er goed uit!

Als ik terug ben zal ik mijn ervaring posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Kan je laten weten of Sygic tegenwoordig wel op tijd waarschuwt bij het afslaan bij kruisingen? Ik had Sygic 10 en dat was echt waardeloos, bijna pas op de kruising kwam de instructie. In de auto niet erg, maar ik wil ook navigeren met de motor. GPX ondersteuning is helemaal perfect, maar anders valt dat wel te converteren hoop ik.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Daar heb ik met Sygic nog nooit last van gehad. Kon je GPS je positie wel goed volgen?
Sygic zegt toch meerdere keren op voorhand dat er een afslag komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Fire69 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:28:
Daar heb ik met Sygic nog nooit last van gehad. Kon je GPS je positie wel goed volgen?
Sygic zegt toch meerdere keren op voorhand dat er een afslag komt?
Bij mij zegt sygic het 3 keer. Op 2 km, op 800 m en rond de 200 m ook nog een keer.

• vandermark
Navigon Europe vandaag in de aanbieding voor 44 euro. Mooie prijs zo...

https://market.android.co...ature=more_from_developer

[ Voor 17% gewijzigd door vandermark op 15-12-2011 13:43 ]

• sphere
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Welke van Sygic gebruiken jullie? Ik had 10 volgens mij.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
sphere schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:41:
Welke van Sygic gebruiken jullie? Ik had 10 volgens mij.
v10 is nog vóór Aura, wel heel erg oud.
Market is 11.2.2, ik zit zelf op 11.0.1

• GentiLi
  • Niet online
businka19 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:06:
[...]

v10 is nog vóór Aura, wel heel erg oud.
Market is 11.2.2, ik zit zelf op 11.0.1
Waarom doe je geen update dan? Ik heb hem ook bijna 1 jaar in bezit, van de versi 10xxx weet niet precies, en een paar keer updates inmiddels gedaan.

Vroeger weet ik niet meer hoe het werkte, maar de laatste tijd super tevreden. In Griekenland, Italië, Oostenrijk, Duitsland, België en vanzelfsprekend in Nederland, en hij is gewoon super. Vooral de beleving van de 3D op de bergen.

Wel had ik problemen met het updaten van mij Drsire HD van Android Froyo naar Gigenbread. Na een email aan de Sygic team, dezelfde dag een fix gekregen per email en een paar dagen later een grote update via de Market.

Ik heb gemerkt dat met de updates komen ook ekstra dingetjes, z.a. UI en integratie van kaarten - als ik het goed zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Gisteren weer een update van Navigon binnengehaald. In de Market staat onderstaand plaatje. Iemand die weet wat het is?
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/KdI_WU-RLPPh8eyiQBt8KVifFfqMF_u_JXzZ6DQJVUK2JmEhg7HT7rrqvN-31q6ZEGk

Edit: Sinds wanneer moet je betalen voor Live Traffic? Dit zat toch eerst in het standaard pakket van Navigon?

[ Voor 19% gewijzigd door timovd op 16-12-2011 07:46 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gewoon een dashboardje met kompas en zo, leuke gadget, maar ben je niet veel mee :P
Die Reality View lijkt me dan wel interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
GentiLi schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:16:
[...]

Waarom doe je geen update dan? Ik heb hem ook bijna 1 jaar in bezit, van de versi 10xxx weet niet precies, en een paar keer updates inmiddels gedaan.
De reden was omdat versies na 11.0.1 op GSG2 vaak crashde, vandaar dat ik het uitgesteld heb, er zaten toch geen dingen in de updates die ik van belang vond, alternative route option zit nu nog steeds niet in 11.2.2.
Ze zijn wel druk bezig, ook op hun forum, dat schept wel nodige draagvlak voor de vertraging. Maar op een gegeven moment moet je toch echt met major update gaan komen anders lopen mensen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Heb desire met sygic laaste versie en +/- 2000 kontakten

als ik van uit kontakten wil navigeren duurt het zeker 2 a 3 minuten voor ik ze zie,hebben jullie daar ook probleem mee en wat kan ik daar aandoen om ze sneller te zien.
Wanr vroeger met mobile 10 was dat in 1 a2 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Fire69 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:08:
Gewoon een dashboardje met kompas en zo, leuke gadget, maar ben je niet veel mee :P
Die Reality View lijkt me dan wel interessanter :)
En waar kan ik deze optie vinden?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazeguru
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-04 16:47
Ik heb een 2 gb sd kaartje in mijn telefoon. Als ik offline navigatie wil, b.v. van Sygic, heb ik daar dan genoeg aan ? Wat neemt b.v. de kaart van nederland of van de benelux in beslag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Blazeguru schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:19:
Ik heb een 2 gb sd kaartje in mijn telefoon. Als ik offline navigatie wil, b.v. van Sygic, heb ik daar dan genoeg aan ? Wat neemt b.v. de kaart van nederland of van de benelux in beslag ?
Ongeveer 250mb voor de benelux.

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste