Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
.gpx import met sygic lukt nog niet, sygic slikt alleen .itf bestanden (waar alleen routepunten instaat) Sygic berekend zijn eigen route hiertussen. Het navigeren met sygic werkt erg lekker. Mits je geen route punten mist (die moet je dan met de hand verwijderen). Al duurt het erg lang om een route te controleren.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09
Mijn eerste test met OsmAnd ging ook wel. Ik ben er nog niet uit hoe het op een motortocht gaat werken. een mount op het stuur is geen optie, helemaal zonder zicht op de kaart lijkt met lastig.
Misschien dat ik mijn hardloop-armband kan gebruiken.

• Dacuuu
djiedjee schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:59:
Mijn eerste test met OsmAnd ging ook wel. Ik ben er nog niet uit hoe het op een motortocht gaat werken. een mount op het stuur is geen optie, helemaal zonder zicht op de kaart lijkt met lastig.
Misschien dat ik mijn hardloop-armband kan gebruiken.
Ik gebruik daarvoor deze houder: http://www.ebay.nl/itm/Windshield-Car-Mount-Holder-Stand-For-Samsung-Galaxy-S-I9000-/171103949635?pt=US_Mounts_Holders&hash=item27d6971343&_uhb=1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hjzqcHU.png

Dit ding is exact gemaakt voor mijn Samsung Galaxy S i9000. En je kan het stukje waar je telefoon in zit. Binnen 1 klik van de zuignap afhalen
De ronde rondjes op de foto klik je dus los, en dan krijg je alleen wat in de blauwe cirkel zit los.
Dat losse stuk zeg ik met 2 tie rips vast en het zit als een huis vast op mijn kroonplaat.
(en de telefoon klik je er zo in en uit de houder)

Verder gebruik ok nog een bluetooth GPS dongle, omdat het ontvangst daarvan een stuk beter is als van de ingebouwde GPS in mijn telefoon. De prijs van de dongle is wel omhoog gegaan zie ik 8)7

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 12:16
Hmm aanvankelijk dacht ik, dat moeten wel korte ritjes zijn met bluetooth en gps aan. Maar je hebt gps natuurlijk uitstaan dan, dus komt eigenlijk de vraag: is gps drain meer of bluetooth?

Zoals gezegd vind ik mijn telefoon ongeschikt om op fiets te gebruiken vanwege accuduur (even weersbestendigheid buiten beschouwing gelaten) maar als je met alleen BT aan makkelijk 10 uur+ navigeren haalt veranderd dat de boel misschien.

Overigens zo'n zuignap op de tank, werkt dat afdoende? Heb je genoeg vlak stuk of komt dat niet zo nauw?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• djiedjee
@Dacuuu: Ziet er goed uit, maar voor mij wordt monteren op jouw manier helaas ook niet mogelijk. Ik heb mijn motor verkocht en ben sindsdien regelmatig op een huurmotor aan het toeren. Daar kan ik dus niets op gaan bevestigen.
Misschien is een universele tanktas ook een optie..

Op de fiets heb ik net zo'n soort houder als jij liet zien, alleen dan met een stuurbevestiging.
Ik heb de telefoon met locus zo ingesteld dat het scherm automatisch weer uit gaat in 1 minuut, en dat hij niet locked maar direct op de kart in locus terecht komt als je hem aanzet.
Meestal rij je toch lange stukken rechtdoor en hoef je niet steeds op de kaart te kijken.

@rockhopper: De gps staat wel continu aan omdat je anders de lokatie op de kaart niet kan bepalen. Bij mij vreet de GPS nauwelijks batterij, het scherm wel.
Met regelmatig op het scherm kijken kan ik gemakkelijk een aantal uren rijden, vaak is er dan maar 30% tot 40% accu af.

Voor noodgevallen heb ik een lader met 4 penlights, daarmee kan ik ruim 1 acculading bjivullen, ook onderweg.

• rockhopper
Niet om het een of ander maar als je een gps dongle gebruikt en daarnaast ook de telefoon gps dan ben je volgens mij toch echt dubbelop bezig. Lijkt me nutteloos om allebei te doen.

De gps is op iedere telefoon een stroomvreter, wellicht niet zoveel als een scherm op volle helderheid, maar zeker niet gering. En dan bedoel niet het idle "aanstaan" van de gps (dat is verwaarloosbaar), maar echt op het moment dat de gps gebruikt wordt bij navigeren.

Ieder zijn eigen manier van navigeren, maar als ik het scherm continu aan heb staan (wat ik wel wil bij navigeren) dan gaat het toch vrij rap. Ik haal "enkele uren" ook wel (2? 3?) maar stel ik wil de hele dag op pad en maak tussendoor een pauze van een paar uur in een plek waar ik niet bij kan laden (een dierentuin bijvoorbeeld) dan gaat dat mij niet lukken. Met een standalone gps lukt dat wel (en daarom vind ik die handig voor mij persoonlijk). Uiteraard kan ik gaan leuren met reserve accus en weet ik veel nog meer, maar ik vind het gewoon niet superhandig.

De enige keer dat ik met veel plezier de telefoon als navigatie buiten de auto gebruik is tijdens lopen in de stad (die ik niet ken) op zoek naar (vul in waar je heen wilt), maar dat is een kort traject van hoogstens een uurtje ofzo. Daarbij is het bij mijn toestel vaak al 30% van m'n accu af.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• djiedjee
Naast de accuduur was ook het aflezen in de zon, waterdichtheid en de kwaliteit van de gps-chip voor mij een reden om een "echte" garmin gps te kopen. In de praktijk is de telefoon echter voldoende (vaak veel handiger), en gebruikte ik de garmin bijna nooit.

De processor in de garmin is zoveel langzamer dat in en uitzoomen voor het overzicht veel slechter is dan de telefoon.
Tel daarbij alle flexibiliteit op die de telefoon biedt, dat was voor mij de reden om de garmin op marktplaats te zetten.

• rockhopper
Ik begrijp wat je bedoelt, het is ook kiezen tussen een extra toestel en het voldoende gebruiken. Ik gebruik hem bijna ieder weekend wat voor mij genoeg redenen was om dit jaar het nieuwe model aan te schaffen (lekker touchscreen, nog steeds relatief traag met in en uit zoomen). Voor het snelle werk is de telefoon vele malen makkelijker.
Ik heb vandaag voor de grap ultragpslogger samen met endomono mee laten draaien op mijn fietsrit van 38,5km. (Dat was de afstand die de garmin gps weergaf). Resultaat na 3 uurtjes fietsen/onderweg 22% van de accu verbruikt (alleen gps die wat doet, wifi en telefoon netwerk, mobiel internet uit, scherm uit)
en nog opmerkelijker endomondo logt 38,8km maar ultralogger 38,1km (beide nagenoeg gelijktijdig aangezet)
Ik begrijp niet goed waar het verschil vandaan komt tussen beide apps, wie een theorie heeft mag het zeggen :)

• Dacuuu
Vandaag een GPS ritje gereden, via TYRE uitgezet naar .gpx formaat en met OSMAnd gereden.

Ging 100% top! OSMAnd heeft duidelijke kaarten met niet te veel kleur, Vandaag scheen de zon vol op en ik heb geen moment last gehad van de zon op het scherm.
Stuk weg was afgesloten, Ik kijk op het schermpje naar de omliggende wegen en rij een blokje om. Ga terug de route op en gas er op. Geen probleem met osmand.

@rockhopper Externe GPS dongle gebruik je in plaats van de interne GPS. Al is het scherm de grote stroom vreter. Ik gebruik de externe alleen maar omdat deze erg goed lockt. Tijd terug op de veluwe gereden in dicht bebost gebied, geen last van GPS. die bleef het nauwkeurig doen.

OSMAnd + .GPX route is voor mij een win/win situatie.

En wil ik extreem lang touren, dan heb ik nog 2 reserve accu's van ebay voor €2,,50 per stuk. In totaal dus accu voor een uurtje of 12, dat is voor mij ruim voldoende.
rockhopper schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:42:
Ik heb vandaag voor de grap ultragpslogger samen met endomono mee laten draaien op mijn fietsrit van 38,5km. (Dat was de afstand die de garmin gps weergaf). Resultaat na 3 uurtjes fietsen/onderweg 22% van de accu verbruikt (alleen gps die wat doet, wifi en telefoon netwerk, mobiel internet uit, scherm uit)
en nog opmerkelijker endomondo logt 38,8km maar ultralogger 38,1km (beide nagenoeg gelijktijdig aangezet)
Ik begrijp niet goed waar het verschil vandaan komt tussen beide apps, wie een theorie heeft mag het zeggen :)
Dat zal dan wel aan ultragpslogger /endomondo liggen. Zelf gebruik ik Open GPS Tracker
Als je hiermee logt met scherm uit dan verbruikt hij nagenoeg geen extra stroom.

Elke GPS logger logt om de x aantal tijd, je kan dit meestal instellen. Bijv 1 seconden, 2 seconden of meer.

Als jij een bocht maakt. Dan logt de GPS logger hem dus in hoeken. Dit kan het verschil goed verklaren.

Dit dus, de blauwe lijn ben jij op de fiets. De rondjes en het streepje ertussen de 2 GPS log punten en de afstand tussen die 2 punten. En daar heb je je verschil.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G66UwG9.png

[ Voor 42% gewijzigd door Dacuuu op 21-09-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Deze post lijkt mij offtopic.

[ Voor 66% gewijzigd door janvanduschoten op 24-09-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Net 180 km .gpx route gereden icm osmand. Ging als een trein. Osmand it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren heb ik Android 4.3 (Purity 8 sep) op mijn Galaxy Nexus gezet, sinds die tijd doet de TomTom-app het niet goed meer. Als ik hem start dan zie ik dat de GPS weet waar ik ben, maar TomTom blijft op de laatst bekende lokatie hangen die uit de restore mee is gekomen. De telefoon uit/aan zetten helpt niet.

Iemand tips?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19
pven schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 06:58:
Gisteren heb ik Android 4.3 (Purity 8 sep) op mijn Galaxy Nexus gezet, sinds die tijd doet de TomTom-app het niet goed meer. Als ik hem start dan zie ik dat de GPS weet waar ik ben, maar TomTom blijft op de laatst bekende lokatie hangen die uit de restore mee is gekomen. De telefoon uit/aan zetten helpt niet.

Iemand tips?
Vanuit welke Android versie kwam je?
Vanuit Android 4 of hoger zou het moeten werken. Kwam je vanuit een oudere versie dan moet je waarschijnlijk een factory reset doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik kwam vanaf versie 4.2.2. Voordat ik Android 4.3 erop heb geflashed, heb ik een factory reset gedaan. Daarna heb ik TomTom via een restore (Titanium) weer terug erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32
en je hebt natuurlijk al zoiets simpels als een "clear data" van tomtom gedaan? meestal als je restored van TB dan kies je er ook voor om de data van de app terug te zetten en daar kan nu net het probleem zitten.
Dus clear data/wis gegevens van Tomtom en probeer hem dan nog eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, toen nog niet. :$ Maar nu heb ik het wel gedaan, maar helaas te laat. Ik ben nu aan het werk (in het pand doet de GPS het niet),vanavond kan ik het dus weer verder testen. Wordt vervolgd ...

Update: het werkt nog steeds niet. In de app zelf heb ik ook alles gereset, maar ook dat werkt niet. :/ Iemand nog tips?

Update 2: ik heb maar een ticket gemaakt bij TomTom, hopelijk levert dat iets op. Downgraden is ook weer zo wat.

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 25-09-2013 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het advies van TomTom is om te uninstallen en weer te installeren, dat werkte dus niet. :/

Wat wel werkt is een nieuwe versie van een ROM erop zetten, dat heb ik dan ook gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
Voor de liefhebbers momenteel is Tomtom Europa en West-Europa weer in de sale (45€ en 38€) in de android play store.
Beide goedkoper dan de Benelux versie die €50 telt 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door rockhopper op 27-09-2013 12:46 ]

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
pven schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:28:
Het advies van TomTom is om te uninstallen en weer te installeren, dat werkte dus niet. :/

Wat wel werkt is een nieuwe versie van een ROM erop zetten, dat heb ik dan ook gedaan. :)
Handmatig in /data/data de specifieke data van de TomTom app verwijderen. Dat heb je waarschijnlijk helemaal gewipet met een nieuwe rom erop te zetten.

Edit: heb je wel root access voor nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Svardskampe op 28-09-2013 01:55 ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Svardskampe schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 01:55:
[...]

Handmatig in /data/data de specifieke data van de TomTom app verwijderen. Dat heb je waarschijnlijk helemaal gewipet met een nieuwe rom erop te zetten.

Edit: heb je wel root access voor nodig.
Gezien het feit dat hij met custom ROMs werkt lijkt mij dat geen probleem.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand ervaring met de 13,2 Beta van Sygic?
http://help.sygic.com/ent...S-Navigation-13-2-BETA-v2

• RocketKoen
Geen nieuwe features waar ik op zit te wachten...
Liever dat ze de basis functies optimaliseren.

TheS4ndm4n#1919

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

rockhopper schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:44:
Voor de liefhebbers momenteel is Tomtom Europa en West-Europa weer in de sale (45€ en 38€) in de android play store.
Bedankt voor de tip, ik heb meteen even West-Europa op mijn nieuwe Note3 gezet, draait als een zonnetje :)

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

RocketKoen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:02:
[...]

Geen nieuwe features waar ik op zit te wachten...
Liever dat ze de basis functies optimaliseren.
Ik heb zelf eigenlijk nog geen problemen ervaren met Sygic. Heb 'm al een tijd, maar moet ook zeggen
dat ik slechts enkele keren per jaar navigatie gebruik. Dan vind ik TomTom veel te duur, zelfs de sale prijs.

• RocketKoen
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:09:
[...]

Ik heb zelf eigenlijk nog geen problemen ervaren met Sygic. Heb 'm al een tijd, maar moet ook zeggen
dat ik slechts enkele keren per jaar navigatie gebruik. Dan vind ik TomTom veel te duur, zelfs de sale prijs.
Ik heb er een paar problemen mee.
1) inconsistente waarschuwing dat je een afslag moet hebben op de snelweg. De ene keer al een kilometer vantevoren, en de andere keer pas 10m voor de afslag.
2) De route bepaling in zn algemeen. Zo stuurde bij me laatst van de prov. weg af, 15 min door woonwijken en landweggetjes, om vervolgens terug te komen op dezelfde prov. weg. Dat is namelijk een kortere route...
Snelste route werkt ook niet. Laatst een kwartier langer onderweg geweest omdat Sygic dacht dat een kortere route met 20 stoplichten sneller zou zijn dan de snelweg (die wel een stuk omrijden was). Ze gaan er van uit dat het stoplicht altijd groen is ofzo.
3) Als je van de route afwijkt (wegens een omleiding ofzo) stuurt Sygic je constant terug naar het punt waar je van de route afweek, in plaats van een alternatief te bedenken.

Natuurlijk ben ik niet geheel ontevreden:
) Goedkoop gekocht door stapelen van kortingsacties
) Mooie duidelijke interface
) Geen internet verbinding nodig (aangezien ik het op een tablet gebruik)
) Goed kaartmateriaal.

TheS4ndm4n#1919

• rockhopper
Voor 1) is een fix
Punten 2 en 3 ben ik met je eens.
De fix van punt 1 is de reden dat ik niet meedoe met de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 19:33
Net een update van Sygic binnengekregen, en nu wordt mijn inlog niet meer herkend. Fijn, want nu kan ik dus geen nieuwe kaarten meer downloaden...

Vreemd genoeg kan ik op zowel de site als mijn niet-geupgrade versie (telefoon) wel inloggen.

[ Voor 24% gewijzigd door cheiron op 11-10-2013 19:33 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 23:43
Update vandaag ook binnen gehad maar nog niet getest.
Net even gekeken, mijn login staat er gewoon nog in en ik kan ook zonder problemen (nou ja, eerste keer crashte Sygic :P ) kaarten downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
settings resetting naar default in Sygic lost het login probleem op

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag inderdaad ook ervaren dat sygic voorloopt op waar je werkelijk rijdt. Vooral bij stoplichten best irritant. (Heb de laatste update geïnstalleerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
Zijn er dan nieuwe kaarten? Ik heb al wel ge-update maar ik zag bij mij geen nieuw kaartmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:10:
Vandaag inderdaad ook ervaren dat sygic voorloopt op waar je werkelijk rijdt. Vooral bij stoplichten best irritant. (Heb de laatste update geïnstalleerd.)
Die van mij liep vandaag juist enorm achter.
Ben ik het kruispunt al voorbij, zegt ze dat ik linksaf moet...
Ze hebben de vrouwelijke stem misschien iets te realistisch gemaakt deze update.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
RocketKoen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:29:
settings resetting naar default in Sygic lost het login probleem op
Bedankt! Dat hielp inderdaad!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
RocketKoen schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:18:
[...]

Die van mij liep vandaag juist enorm achter.
Ben ik het kruispunt al voorbij, zegt ze dat ik linksaf moet...
Ze hebben de vrouwelijke stem misschien iets te realistisch gemaakt deze update.
Het probleem komt bij mij allebei voor. Vooral in gebieden waar je 30 tot 80 zoals in steden en wijken. Hij wil 'smooth' over de kaart gaan en het voorspellen van de route gaat niet goed. Anderen hebben al gemeld dat het GPS signaal op de goede plek staat in de dev mode, dus daar ligt het niet aan.

TomTom heeft in 2D hele rare zoomeigenschappen. Alsof ie denkt dat ik op schaaltje stadniveau nog een straat kan zien...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Weet iemand of het in de nieuwe googlenav nog mogelijk is om zonder route te navigeren? In de oude versie, toen je nog een apart icoon/appje had voor navigatie kon je deze gewoon starten via de app (pijl-icon) en zonder route rondrijden. Ik deed dat vaak i.c.m. de verkeersinfo en het "hoge" overzicht (waarbij je 30-50km voor je keek).

Nu kan ik alleen de navigatiemodus starten door een bestemming in te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:32
Gewoon Google Maps starten met traffic layer....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja dat kan wel, maar dat is niet hetzelfde: in Google maps zie je dan je "punt" in het midden van de kaart. In de oude Google-nav zie je dan je auto (grote pijl) onderin de kaart waardoor je een ruimer overzicht hebt. Gewoon hetzelfde overzicht dus als tijdens navigatie, maar zonder route.

[ Voor 17% gewijzigd door Stefke op 14-10-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heerlijk op vakantie! Naar Israël!
Heb 'n Sygic-worldmap, zit die er niet bij haha, dat is toeval :p
Is kijken of ik die ergens kan fixen, heb imho al genoeg betaald zeg :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
CLB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 04:34:
Heerlijk op vakantie! Naar Israël!
Heb 'n Sygic-worldmap, zit die er niet bij haha, dat is toeval :p
Is kijken of ik die ergens kan fixen, heb imho al genoeg betaald zeg :s
Israël staat toch gewoon bij de door Sygic geleverde landen?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Google Maps laat mij de laatste tijd flink in de steek. Geeft veel te laat informatie over vertragingen. Ik kan elke keer kiezen of ik via Amsterdam of Utrecht ga naar m'n werk en laat dit afhangen aan de files die er op moment van vertrek staan. Als Google Maps even leuk een file mist op de A6 maak ik zo een beslissing die me een half uur extra kan kosten.
Iemand een tip welk systeem wel werkt om correct en op tijd files aan te geven?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:50:
Google Maps laat mij de laatste tijd flink in de steek. Geeft veel te laat informatie over vertragingen. Ik kan elke keer kiezen of ik via Amsterdam of Utrecht ga naar m'n werk en laat dit afhangen aan de files die er op moment van vertrek staan. Als Google Maps even leuk een file mist op de A6 maak ik zo een beslissing die me een half uur extra kan kosten.
Iemand een tip welk systeem wel werkt om correct en op tijd files aan te geven?
Google maakt volgens mij gebruik van de files die er in het verleden op die plek stonden, niet actuele informatie. Alhoewel dat misschien sinds de overname van Waze is veranderd.

Waze is volgens mij de enige gratis navi met actuele info, alhoewel dat in wel afhankelijk is van de populariteit van Waze in NL.
Anders kom je bij de traffic diensten van TomTom of Sygic, maar dat kost best wat geld.

En dan nog kan het gebeuren dat er tussen vertrek en aankomst files ontstaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RocketKoen schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:13:
Google maakt volgens mij gebruik van de files die er in het verleden op die plek stonden, niet actuele informatie. Alhoewel dat misschien sinds de overname van Waze is veranderd.
Files zijn geheel realtime, voor zover dat uiteraard mogelijk is. Dus echt prima actueel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

Files zijn geheel realtime, voor zover dat uiteraard mogelijk is. Dus echt prima actueel allemaal.
Actueel zou ik het niet noemen. Ze zijn relatief traag met updaten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tsurany schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:19:
Actueel zou ik het niet noemen. Ze zijn relatief traag met updaten.
Dan ben/rij ik dermate traag dat het voor mij goed genoeg/actueel is. My bad, YMMV blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Brad Pitt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Dan ben/rij ik dermate traag dat het voor mij goed genoeg/actueel is. My bad, YMMV blijkbaar :)
MIjn ervaring met Google Maps is dat de file pas op de kaart komt te staan als ie opgelost is. :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
De mijne niet, integendeel. Mijn ervaring is dat het behoorlijk actueel is en dat ik meestal exact op het punt dat google aangeeft de file inrij.

Google-nav is voor mij de perfecte navigatie. Simpel en doeltreffend, actueel en duidelijk. En nog gratis ook. Ik ben alleen niet blij met de laatste update.

[ Voor 35% gewijzigd door Stefke op 16-10-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

Ik heb daar een paar maanden terug mee getest: Google lijkt een half uurtje achter te lopen op de werkelijkheid, terwijl HDtraffic (TomTom) maar tien tot vijftien minuten achter lijkt te lopen.

Iemand een idee wanneer Google nou eens met actuelere verkeersinfo komt? Als ik Google Maps met HDtraffic zou kunnen hebben (tegen betaling), dan ben ik een blij man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:09
pven schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Ik heb daar een paar maanden terug mee getest: Google lijkt een half uurtje achter te lopen op de werkelijkheid, terwijl HDtraffic (TomTom) maar tien tot vijftien minuten achter lijkt te lopen.

Iemand een idee wanneer Google nou eens met actuelere verkeersinfo komt? Als ik Google Maps met HDtraffic zou kunnen hebben (tegen betaling), dan ben ik een blij man. :)
Ik gebruik FlitsMeister: deze toont op het dashboard de filemeldingen van VID.nl. Ik ervaar echter dat Google Maps al file (rood) laat zien, terwijl de melding in Flitsmeister nog niet getoond wordt. Zou uiteraard ook kunnen dat Flitsmeister een abonnement bij vid.nl heeft waarbij ze gegevens x minuten vertraagd krijgen aangeleverd (Flitsmeister zelf ververst iedere minuut).
Ik vind Google Maps dus erg actueel. Waze heb ik eens geprobeerd toen een snelweg (A28) al uren was afgesloten ivm bermbrand. Waze navigeerde er echter gewoon overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik ook. Mijn idee is helemaal niet dat google-VI een half uur achterloopt. Eerder iets van 10 min. Daarbij vind ik het overzicht van google ongeevenaard. Ik heb in mijn auto iGo en die laat ook vertragingen op de kaart zien, maar dat is zo onduidelijk dat ik eerst goed moest kijken om te zien wat die wazige freubels waren.
iGo heeft daarnaast ook een overzicht met verkeersopstoppingen (gewoon een sorteerbare lijst) maar een dergelijk overzicht is niks vergeleken bij de superduidelijke googlemaps-vi overlay.
Ik rij dan ook meestal met Google-maps gewoon open.

Helaas kan Google-nav niet meer in de navigatie-overzichtmodus als je geen route invoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:46:
Israël staat toch gewoon bij de door Sygic geleverde landen?
Als losse kaart ja, heb 'n wereldmap gekocht twv €90,00, toevallig zit daar geen Israël bij.

Daarom op zoek naar een gratis alternatief... Open Streetmaps iets, offline te plotten...
In IJsland drie jaar geleden had ik zoiets, maar weet niet meer hoe of wat, iemand idee'tjes?

Had ik toen niet, maar nu misschien Oruxmaps, die kan mn Bingmaps-route ook importeren zie ik..

EDIT: Vast niemand zal de layout herkennen van deze app, die ik toentertijd gebruikte:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J9jqh2kZm5N5Xrj7LAnKGhZE/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 17-10-2013 08:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 21:03

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

OSMAnd. Is gratis bruikbaar tot 10x kaart downloaden (voor 1x naar Israël moet dat voldoende zijn: kaart van Nederland, kaart van Israël en er zit een wereldkaart in).
Als het bevalt kost de volledige versie 6 euro.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kwam ik ook tegen, is gedownload, dank!
Zo even kijken om routes te importeren in verschillende formaten (n00b op dat gebied)

EDIT: In OruxMaps kan ik niet eens vinden waar ik nu ben (in Nederland)
wel een route (.kml-file) kunnen inladen, maar met OruxMaps kun je niet navigeren, heb ik dat goed?
Als ik van punt A naar punt B wil, komt hij met Sygic of Google Maps, maar dat willen we niet, too bad.

Met OsmAnd krijg ik helemaal geen route geladen? (.kml-file en .gpx-file) of zit ik echt helemaal verkeerd?
You may also have some GPX tracks from other sources like friends or from commercial hiking guides.
In order to view them in OsmAnd, copy them to your SD card to the existing folder /osmand/tracks.

Ik heb helemaal geen 'tracks'-folder :s

Ik kan met BingMaps ook nog een GeoRSS-file maken, maar dat is een tekstbestand/logbestand, dus geen idee hoe ik die moet opslaan en of ik die wel kan laden ergens? Even rondkloten, kom er niet helemaal uit...

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 17-10-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik neem aan dat je niet met je eigen auto naar Israël rijdt. Weet je al van tevoren dat de auto die je daar zult gebruiken niet al is voorzien van een satnav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
CLB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:23:
Kwam ik ook tegen, is gedownload, dank!
Zo even kijken om routes te importeren in verschillende formaten (n00b op dat gebied)

EDIT: In OruxMaps kan ik niet eens vinden waar ik nu ben (in Nederland)
wel een route (.kml-file) kunnen inladen, maar met OruxMaps kun je niet navigeren, heb ik dat goed?
Als ik van punt A naar punt B wil, komt hij met Sygic of Google Maps, maar dat willen we niet, too bad.

Met OsmAnd krijg ik helemaal geen route geladen? (.kml-file en .gpx-file) of zit ik echt helemaal verkeerd?
You may also have some GPX tracks from other sources like friends or from commercial hiking guides.
In order to view them in OsmAnd, copy them to your SD card to the existing folder /osmand/tracks.

Ik heb helemaal geen 'tracks'-folder :s

Ik kan met BingMaps ook nog een GeoRSS-file maken, maar dat is een tekstbestand/logbestand, dus geen idee hoe ik die moet opslaan en of ik die wel kan laden ergens? Even rondkloten, kom er niet helemaal uit...
De Tracks folder moet je even met de hand aanmaken. Dan de .gpx file in die map pleuren. En op deze manier laad je een .gpx file in OSMAND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen SatNav nee, is absorbitant duur :)

Straks even verder kloten met OsmAnd, dank!

Vriend van me zegt dat bij zijn 1 maand trial Sygic wel Israël heeft, kinda weird, maar zou kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
Het staat toch erg duidelijk bij de wereld licentie:
PLEASE NOTE that following maps are not part of the World license: Algeria, Azerbaijan, Colombia, India, Iraq, Iran, Israel, Kazakhstan, Morocco, Pakistan, Tunisia, Venezuela, Vietnam.
Bij een trial is het normaal dat echt alles unlocked is.
Een klein voordeel is dat Australie en Nieuw Zeeland inmiddels kennelijk wel tot de wereld behoren (dit was eerder niet het geval) Dus het kan zijn dat in de toekomst de landen die momenteel uitgezonderd zijn er alsnog bij komen. Er zijn uiteraard geen garanties of en wanneer dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CLB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:58:
Geen SatNav nee, is absorbitant duur :)
Hmm... lopen ze daar wat mij betreft wel mee achter. Net als gratis WiFi tegenwoordig snel bezig is de norm te worden zo zou ook een satnav tot de standaard uitrusting van huurauto's moeten behoren.

Ze proberen het nog zo lang mogelijk als een exclusieve extra te verkopen neem ik aan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
rockhopper schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:54:
Het staat toch erg duidelijk bij de wereld licentie
Duidelijk ja, toen ik het een half jaar geleden kocht, wist ik niet dat ik Israël nodig ging hebben misschien ;)

In OsmAnd en OruxMaps zijn beide routes nu te zien, naja de waypoints van die routes...
Hoe ik routes tussen de punten kan opzetten is me nog onduidelijk, maar dat is even Googlen / kloten!

Dus we hebben een Nexus 7 met Sygic, telefoon met Sygic, telefoon met OsmAnd en OruxMaps, lukt vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
CLB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:14:
[...]

Duidelijk ja, toen ik het een half jaar geleden kocht, wist ik niet dat ik Israël nodig ging hebben misschien ;)

In OsmAnd en OruxMaps zijn beide routes nu te zien, naja de waypoints van die routes...
Hoe ik routes tussen de punten kan opzetten is me nog onduidelijk, maar dat is even Googlen / kloten!

Dus we hebben een Nexus 7 met Sygic, telefoon met Sygic, telefoon met OsmAnd en OruxMaps, lukt vast.
Ik weet niet hoelang je blijft, anders raad ik je aan gewoon een trial versie van sygic te nemen op een ander google account. Ik vind het ook maar vreemd dat de "hele" wereld kennelijk in delen wordt opgesplitst en soms mag je in zo'n geval wel een creatieve oplossing nemen. Dit is uiteraard geen oplossing als je een half jaar daar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik merk trouwens wel dat sinds de laatste patch 1 groot probleem met Sygic is opgelost. Als je een afslag mist of ergens van de route afwijkt krijg ik tegenwoordig veel sneller een alternatieve route ipv "make a u-turn".
Met name handig omdat er op het moment heel veel werkzaamheden zijn in de buurt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt ook altijd nog Google Maps gebruiken. Moet je wel een dataverbinding hebben. Eventueel ter plaatse een data SIM kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dat is altijd een goed idee, alleen kan het misschien zijn dat je in de Israëlische woestijn geen verbinding hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Twee weken, dus trial'en kan idd wel!
Wordt geen simkaart daar, onnodige kosten imho, moet gewoon offline kunnen! Thanks for thinking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm terugkomend op offline-navigatie voor Israël..
OsmAnd en OruxMaps geïnstalleerd, kan ook m'n Bing-maps points erin gooien...

Maar ik kom er bij beide navigatie-apps echt niet uit hoe ik een offline-route tussen punt A en punt B fix? :s

De trial voor Sygic is helaas teruggegaan naar 7 dagen ook, ipv 2 weken... Too bad...

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 24-10-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
RocketKoen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:57:
Ik merk trouwens wel dat sinds de laatste patch 1 groot probleem met Sygic is opgelost. Als je een afslag mist of ergens van de route afwijkt krijg ik tegenwoordig veel sneller een alternatieve route ipv "make a u-turn".
Met name handig omdat er op het moment heel veel werkzaamheden zijn in de buurt.
Een aantal topics lopen al bijna een jaar met erg veel reacties. Ik weet niet of daar een halve man en een paardenkop zit, maar echte ontwikkelingen lijken redelijk stil te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met on-line navigatie worden je mogelijkheden groter en ik heb de indruk dat een sim-kaartje in Israël niet per se duur hoeft te zijn. Die kan natuurlijk ook voor veel meer zaken handig zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23:59
CLB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:24:
EDIT: Vast niemand zal de layout herkennen van deze app, die ik toentertijd gebruikte:
[afbeelding]
Mapdroyd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik was toevallig even Google Play: GPS Navigation BE-ON-ROAD aan het installeren en keek uit nieuwsgierigheid of die ook een kaart van Israël heeft. En jawel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Laatst online: 10-10 23:52
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is op POI's te zoeken in Google Maps navigatie?
Ik reed vorige week ergens en mijn brandstof was bijna op. Ik wilde navigeren naar de dichtstbijzijnde tankstations, maar kreeg het niet voor elkaar.

Dit moet toch kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Directlease tankapp. Staan alle tankstations in en een optie om ernaartoe te navigeren via je navigatieprogramma. Je kan ook filteren op prijs, brandstofmerk, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Senor Sjon schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:43:
Directlease tankapp. Staan alle tankstations in en een optie om ernaartoe te navigeren via je navigatieprogramma. Je kan ook filteren op prijs, brandstofmerk, etc.
Ik weet dat er apps voor zijn, maar zou het graag in één programma willen. Met een losse TomTom gaat dat prima. En krijg je meteen hotels, vliegvelden, restaurants etc. erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Google navigatie is zwaar gecastreerd t.o.v. vroeger en ook lang niet alle tankstations staan daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Leolinedance schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:51:
[...]

Ik weet dat er apps voor zijn, maar zou het graag in één programma willen. Met een losse TomTom gaat dat prima. En krijg je meteen hotels, vliegvelden, restaurants etc. erbij.
Sygic heeft POI's er in zitten. De TomTom app waarschijnlijk ook.
Tankstations, hotels, winkels, garages ect.

Bij google kun je de zoekopdracht "tankstation near me" gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Sygic heeft POI's er in zitten. De TomTom app waarschijnlijk ook.
Tankstations, hotels, winkels, garages ect.

Bij google kun je de zoekopdracht "tankstation near me" gebruiken.
Dat werkt niet bij mij. Toch maar overschakelen op een fatsoenlijke app binnenkort denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
_/-\o_
CaptJackSparrow schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:29:
Ik was toevallig even Google Play: GPS Navigation BE-ON-ROAD aan het installeren
en keek uit nieuwsgierigheid of die ook een kaart van Israël heeft. En jawel hoor. :)
Ook nog is even begucken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:18
Ik maak zelf gebruik van navfree. Ik heb geen data bundel omdat ik het grootste gedeelte van de dag op Wifi zit.

Navfree is gratis en maakt gebruik van OpenStreetMap, een opensource platform voor navigatie kaarten, en navfree slaat de kaarten op de telefoon zelf op. Zo hoef ik niets te betalen, en heb ik geen databundel nodig.

En dusver bevalt het me prima, tot nu toe nog niet tegen verkeerde routes/afslagen aangelopen(gereden:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 09:18

ossy

Festina Lente

CLB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

_/-\o_

[...]

Ook nog is even begucken!
Deze google play:mapfactor heeft ook israel tussen de kaarten zitten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
IngamerX schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:35:
Ik maak zelf gebruik van navfree. Ik heb geen data bundel omdat ik het grootste gedeelte van de dag op Wifi zit.

Navfree is gratis en maakt gebruik van OpenStreetMap, een opensource platform voor navigatie kaarten, en navfree slaat de kaarten op de telefoon zelf op. Zo hoef ik niets te betalen, en heb ik geen databundel nodig.

En dusver bevalt het me prima, tot nu toe nog niet tegen verkeerde routes/afslagen aangelopen(gereden:P)
Zitten daar tankstations, restaurants en hotels etc. in? En kun je naar de dichtstbijzijnde navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 09:18

ossy

Festina Lente

Leolinedance schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:52:
[...]

Zitten daar tankstations, restaurants en hotels etc. in? En kun je naar de dichtstbijzijnde navigeren?
Ja, die zitten erin bij navfree. Tankstations kun je zelfs direct in het navigatiescherm selecteren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Deze week de eerste keer ook meegemaakt dat Sygic 100m achter liep. Net in het centrum van Brussel :-\

Gisteren was er wel een update, maar natuurlijk geen duidelijke changelog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik zie dat TomTom weer eens in de aanbieding is in de play store. Europa nu voor €45,-

Zijn er mensen die hier hands-on ervaring hebben met HD-traffic in de app? Ik heb één review gevonden van iemand, maar ik kan mij niet voorstellen dat er niet meer ervaring mee is.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:12

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

off topic :
IngamerX schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:35:

ossy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:44:
[...]

Deze google play:mapfactor heeft ook israel tussen de kaarten zitten.
De roadnavigator van de Action(WinCe ;) ) draait ook standaard op deze app. Openstreet maps icm met Mapfactor om de landen te downloaden. (gratis en regelmatig een update van kaarten)
Alleen het vinden van een gps signaal en het onthouden van de route heeft hij moeite mee. Zonder route volgt hij wel goed de weg.
Daarom draai ik er Igo8 op (Via Sd card). Waar ik dan geen problemen mee heb.
Is deze versie voor de Android wel beter? Bevriest niet het scherm na 800 meter bijvoorbeeld en loopt dan vast?

Edit:
De beste ervaring is het zelf testen. Voor op de Telefoon
Ik heb Navfree genomen. Was aan het twijfelen voor OSMAnd.
Zal zien of het een redelijk alternatief is voor Sygic . Wil het nu eens eerlijk }) gaan gebruiken
Voordeel lijkt mij wel de kaartupdates ipv steeds weer een hele nieuwe versie APK op te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Sepp14 op 18-11-2013 13:57 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• CLB
  • Niet online
50% korting op Sygic Europe, dus totaal €24,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
heeft iemand dit al geprobeerd bij sygic en werkt het ?

HOOGWAARDIGE SNELHEIDSCAMERA'S (in-app aankoop)
- Ontvang in realtime waarschuwingen voor flitspalen en politiecontroles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

1475paul schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:39:
heeft iemand dit al geprobeerd bij sygic en werkt het ?

HOOGWAARDIGE SNELHEIDSCAMERA'S (in-app aankoop)
- Ontvang in realtime waarschuwingen voor flitspalen en politiecontroles
ja ik heb het gister aangeschaft en werkt goed zowel op mijn Nexus 7 als op mijn samsung s4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Iemand die HUD van Sygic al gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Fire69 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:43:
Iemand die HUD van Sygic al gekocht?
Ik snap er de toegevoegde waarde niet zo van, en vraag mij af of het echt lekker werkt (sowieso alleen in het donker)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tja, het is een gimmick natuurlijk, maar ik twijfel wel of ik er het geld ga aan uitgeven of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 00:43
Tot nu toe ook maar navfree .. niet perfect ... maar het was voor de zomer het beste wat ik gratis kon vinden :-)
(vlak voordat ik m'n telefoon maar weer eens ging updaten en wipen eens nagenoeg alle gratis navigatie apps geinstalleerd en geprobeerd ... met als hoogte punt letterlijk terug gefloten worden door je navigatie als je ook maar een kilometer te hard reed :p .. waarschuwing prima .. maar terug gefloten worden .. dat was toch wel een nono .. dan zet ik wel een vrouw op de bijrijdersstoel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach gekkie! :+

Hier nog erg tevreden met TomTom, doet wat het moet doen zonder toeters en bellen.

[ Voor 77% gewijzigd door MegaTronics op 30-11-2013 10:30 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gebruikte al een tijd lang Sygic (de minder betaalde versie) en dat werkt perfect.
Nu is Sygic weer in de aanbieding. En het leuke is dat je boven op die korting nog eens een discount code kan doen van 25% korting!

Code: REF1215ERLIWM6515

Ik heb net een wereld licentie gekocht, was €89.99, nu voor €49,99. En daar weer 25% korting op maakt €37.49 Niet veel geld toch?

Wereld: €37.49
Europa €18.74
West Europa: €17.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Top, bedankt voor de tip!

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Dacuuu schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:51:
Gebruikte al een tijd lang Sygic (de minder betaalde versie) en dat werkt perfect.
Nu is Sygic weer in de aanbieding. En het leuke is dat je boven op die korting nog eens een discount code kan doen van 25% korting!

Ik heb net een wereld licentie gekocht, was €89.99, nu voor €49,99. En daar weer 25% korting op maakt €37.49 Niet veel geld toch?

Europa €18.74
mm jammer heb net Europa voor 24,99 gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Maar bij Sygic is dat dan eenmalig en heb je geen recht op gratis updates, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
tomhster schreef op maandag 09 december 2013 @ 02:17:
Maar bij Sygic is dat dan eenmalig en heb je geen recht op gratis updates, toch?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[message=41380920,tomhster schreef op maandag 09 december 2013 @ 02:17[/message]:
Lifetime updates. staat ook met koeien letters op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

Dacuuu schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:51:

Europa €18.74
Misschien toch maar eens aanschaffen ipv de ali illegali versie.
Het mooie van sygic is dat ze wereldwijde kaarten hebben itt Tomtom.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
icecreamfarmer schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:00:
[...]

Misschien toch maar eens aanschaffen ipv de ali illegali versie.
Het mooie van sygic is dat ze wereldwijde kaarten hebben itt Tomtom.
Wereld licentie:
PLEASE NOTE that following maps from our offer are not part of the World license: Algeria, Azerbaijan, Colombia, India, Iraq, Iran, Israel, Kazakhstan, Morocco, Pakistan, Tunisia, Venezuela, Vietnam.

Dus let daar even op. Hele wereld is niet "helemaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

Dacuuu schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:02:
[...]

Wereld licentie:
PLEASE NOTE that following maps from our offer are not part of the World license: Algeria, Azerbaijan, Colombia, India, Iraq, Iran, Israel, Kazakhstan, Morocco, Pakistan, Tunisia, Venezuela, Vietnam.

Dus let daar even op. Hele wereld is niet "helemaal".
Hebben ze daar geen kaarten van of moet je die weer los kopen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
icecreamfarmer schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:33:
[...]

Hebben ze daar geen kaarten van of moet je die weer los kopen.
Gewoon los te koop, waarom het er niet in zit mag Joost weten.
http://www.sygic.com/en/android:buy-now

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4uBeVd2.png
Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste