Als het abonnement actief is kun je via het klantenportal VoD en zenderpakketten beheren.[b][message=36531154,noline]kuwerti schreef op zondag 07 augustus 2011 @
4 Kun je al je wensen opgeven als je online gaat bestellen (dus interactieve TV, HD-pakket enzo??)
Ik heb 13, 19, 23 en 28 graden geconfigureerd.. en inderdaad erg veel vage zenders langs zien komen. Omdat ik niet kon slapen ben ik maar gaan experimenteren met publieke buitenlandse cshares. Uiteindelijk heb ik zo'n 80HD zenders gevonden.. wat me vooral opviel was het duitse HD aanbod. De kwaliteit daarvan lag erg hoog en de programma's waren erg boeiend.[b][message=36531264,noline]Nick39 schreef op zondag 07 augustus 2011 @
Schotelzappen... moet je de eutelsat 13 graden eens nemen, langs al die exotische zenders,verbaast me dat je de herrie ook niet zonder schotel kan ontvangen,de een is nog harder dan de ander.
Kom je van een beschaafde zender af, opeens op een arabische, als je geluk hebt kun je nog net je speakers opvangen.
Ze allemaal zappen is me nog nooit gelukt,viel altijd voor die tijd in slaap.
Ook heb ik zo'n 6 syfy channels gevonden en de Nederlandse variant is duideljik de minste. In het buitenland hebben ze tenminste breedbeeld uitzendingen en HD. Ook is het programma aanbod veel moderner dan in Nederland.
Al met al was het een nuttig nachtje.. eens kijken of ik wat van die zenders bij GHM kan pluggen
Daar ben ik mee begonnen maar na 24 uur was de infectie onderhuids verspreid over de hele linkerhelft van mijn hoofd. Dan doen die druppels weinig meer. Wist niet dat een oorontstekingkje zo snel uit de hand kon lopen en zo pijnlijk kon zijn. Als de pijnstilling uitwerkt klim ik tegen alle muren opJe moet je huisarts in elk geval vragen om sofradex druppels.