Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Maar het gaat hier om CoD4 (MW), niet MW2.heuveltje schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:07:
[...]
Wel steam, MW2 kun je gewoon registreren bij steam
Of het ook werkt en al dan niet legaal is, is een heel andere vraag
G2play keys werken hier prima, maar dit is het Steam Summer Sale topic. Niet het G2play sale topicheuveltje schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:07:
[...]
Wel steam, MW2 kun je gewoon registreren bij steam
Of het ook werkt en al dan niet legaal is, is een heel andere vraag
Ik zou zeggen van wel! Mits het je niets uit maakt dat de graphics zeer ouderwets zijn (hoewel daar ook enkele mods voor zijn).Blue-Tiger schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:03:
Overigens, Deus Ex: de moeite waard?
Het is in ieder geval een echte klassieker
Zelf zit ik te twijfelen of ik Guild Wars eens zal kopen...
Waarom zijn de NFS games wel een franchise sale is tot nu toe alleen de complete pack met korting?
Duurde alleen even
[ Voor 4% gewijzigd door Gammro op 05-07-2011 19:14 ]
Volgens mij ben je zo druk bezig geweest met het maken van de screenshot dat je niet zag dat hij er al stond
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Deus Ex niet meer kon spelen met die graphics. It didn't age well om het maar zo te zeggen. Ik ben echt geen graphics-hoer, RPG's als Baldur's Gate en Planescape Torment kan ik prima hebben maar Deus Ex was me een stap te verXylon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:11:
Ik zou zeggen van wel! Mits het je niets uit maakt dat de graphics zeer ouderwets zijn (hoewel daar ook enkele mods voor zijn)
En cod4 voor 12,50 en dan nog de GOTY edition noemen is gewoon bullsh!t aangezien de *Normale versie gewoon exact evenveel als goty edition bevat. en hij natuurlijk al goedkoper te vinden is maar dat terzij
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Dan mag jij mij vertellen waar COD4 goedkoper is, aangezien ik het nergens anders heb kunnen vinden, goedkoper dan 12,49. Dus maar meegenomen, ook al Just Cause 2 met alle DLC en de GTA Classic's gescoord tijdens de sales.-Cn- schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:26:
En cod4 voor 12,50 en dan nog de GOTY edition noemen is gewoon bullsh!t aangezien de *Normale versie gewoon exact evenveel als goty edition bevat. en hij natuurlijk al goedkoper te vinden is maar dat terzij
Ik vond het zeker een leuk spel. Een (arcade) flightsim in WO2. Behoorlijk mooi ook :-)slashdev schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:28:
Is Wings of Prey wat? 85% korting en 78/100 score op Steam
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
10, tot en met 10 juli nogVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:13:
hoeveel dagen is dit eigenlijk?
De link is hierboven al ergens een keer gegeven http://www.g2play.net/sto...rfare-CD-Key-SKU8226.html Deze was 3 weken terug o.i.dd zelfs in de sale voor onder de 8 euro.kiiv3H schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:44:
[...]
Dan mag jij mij vertellen waar COD4 goedkoper is, aangezien ik het nergens anders heb kunnen vinden, goedkoper dan 12,49. Dus maar meegenomen, ook al Just Cause 2 met alle DLC en de GTA Classic's gescoord tijdens de sales.
Zelf ook Just Cause 2 gescoord met de DLC's geen prijs joh voor nog geen 8 euro een super mooi en leuk spel.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Beter laat dan nooit schijnt.
Cunning linguist.
[ Voor 23% gewijzigd door Pheace op 05-07-2011 20:33 ]
Dat is gewoon een feit, neemt niet weg dat even F5'en voor het posten gewaardeerd wordt
Maar ik vind het wel leuk dat steam ook 2 indie games in de spotlight zet. Die beathazard zit ik serieus over te denken. Zijn er mensen die ook geometry wars hebben gespeeld en kunnen zeggen hoe deze spellen met elkaar vergelijken?
Die andere doet me een beetje aan *ponder* homeworld denken, dat leek me altijd wel een geinige rts.....maar rts games kosten altijd zoveel tijd *whine nag etc etc*
10 second ninja DONE
Dit is meestal zo hoor, goede sterke start, dan een paar dagen wat mindere titels en aan het eind van de sale weer een paar dagen knallen.Ronneuh schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:48:
Ik vind de Steam aanbiedingen erg mager. Had meer verwacht.
Hoe dichter we bij het weekend/einde komen zullen we nog wel wat toppers kunnen verwachten.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
AI War is wel een aardige RTS. Kon mij meer grijpen dan een vergelijkbare RTS zoals Sins of the Solar Empire. Hij is wel zoals de naam al aangeeft alleen tegen de AI te spelen. Zowel singleplayer als coop. Gelukkig zijn er over 50 verschillende soorten AI, zodat hij niet altijd hetzelfde speelt. Voor de huidige prijs van de Alien bundle(pakket met alle expansion) is hij zeker aan te raden.Sagat schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:30:
Die andere doet me een beetje aan *ponder* homeworld denken, dat leek me altijd wel een geinige rts.....maar rts games kosten altijd zoveel tijd *whine nag etc etc*
Verwijderd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Tip: Dat soort games hebben meestal een demo. Download en speel deze eerst even (is maar een paar mb groot) voor je het koopt
[ Voor 28% gewijzigd door Bv202 op 06-07-2011 00:41 ]
Logisch, in het weekend pak je meer mensen.Demoterror schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:35:
[...]
Dit is meestal zo hoor, goede sterke start, dan een paar dagen wat mindere titels en aan het eind van de sale weer een paar dagen knallen.
Hoe dichter we bij het weekend/einde komen zullen we nog wel wat toppers kunnen verwachten.
Persoonlijk vandaag CoD 4 en Monday Night Combat gekocht, die eerste had ik al op de 360 en die tweede lijkt me wel leuk voor een paar uurtjes, en voor dat geld kan ik niet missen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Nog niet. Maar je kan er donder op zeggen dat deze nog langs gaat komen. Cities XL bijv.WriteUp schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:36:
Weet iemand of ze nog een leuke sterke city builder in de aanbieding hebben zitten?
Zelf foreign legion gekocht. geinig shootertje voor 1.50 alleen crashed hij bij mij nadat ik een veldje uitgespeeld heb.. dus kan die chicken bbq niet halen
Is cities XL niet 2-3 weken terug als aanbieding geweest? niet dat dat niet zegt dat hij niet bij de summersale kan zitten. Ik weet wel dat hij niet zo lang geleden nog in de aanbieding was heb toen nog zitten dubben, maar kan daar toch nooit tijd voor maken om er lekker in te duiken.
Daar kan ik je wel mee helpenBornhald schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:09:
Shogun 2 wil ik voor de prijs waarvoor ik ook empire en napoleon heb gehad. dus rond de 15 eu.
Overigens tickets behalen word in sommige games steeds moeilijker.
Ik denk dat-ie vanavond langskomt, zag namelijk net een updateje voor Audiosurf voorbij komenTouchdomex schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:40:
Voor de mensen die Beat Hazard leuk vinden hopelijk komt Audiosurf dan nog langs
€16,60 (ex porto) ook goed? klikBornhald schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:09:
Shogun 2 wil ik voor de prijs waarvoor ik ook empire en napoleon heb gehad. dus rond de 15 eu.
Paar dagen geleden was Civ5 €7,50 bij GamersgateGAMEKINGZ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 06:59:
Ik heb vandaag geen leuke games gezien die ik echt wil meeste heb ik er al van , CiV 5 mocht wel minder van mij.
Ik vind het sowieso beduidend moeilijk. De moeilijkheidsgraad ligt stukken hoger.GAMEKINGZ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:13:
[...]
Overigens tickets behalen word in sommige games steeds moeilijker.
Ook het feit dat het custom achievements zijn in tegenstelling tot bestaande achievements helpt ook niet echt
Vorige keer toen had je vaak al een handvol tickets omdat je het spel al een beetje gespeeld had. Nu zitten sommige achievements middenin het spel.
Heb er wel al 8, maar moet nog flink wat tickets proberen te halen. Vanavond maar eens aan de slag
Nouja , ik heb er al 25 daar niet van maar , ARES , Alien Breed Impact en Nation red zijn toch echt best pittig.anandus schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:24:
[...]
Ik vind het sowieso beduidend moeilijk. De moeilijkheidsgraad ligt stukken hoger.
Ook het feit dat het custom achievements zijn in tegenstelling tot bestaande achievements helpt ook niet echt
Vorige keer toen had je vaak al een handvol tickets omdat je het spel al een beetje gespeeld had. Nu zitten sommige achievements middenin het spel.
Heb er wel al 8, maar moet nog flink wat tickets proberen te halen. Vanavond maar eens aan de slag
Dan moet ik toch maar eens beter mijn best gaan doen, denk ik
Hehe ik heb ook best veel games dus dat zal ook wel helpen , maar meestal help ik of wordt ik geholpen door mijn vriendenanandus schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:36:
25? Damn, dat doe je goed
Dan moet ik toch maar eens beter mijn best gaan doen, denk ik
Ik vind het op zich wel leuk dat het custom achievements zijn maar de moeilijkheidsgraad is her en der echt behoorlijk pittig. Die van Nation Red is bijv. deels geluk en deels skill, ik heb dat spel al best wel lang maar dat is geen achievement die je 'zomaar' haalt. Toki Tori, zelfde verhaal (hoewel een guide daar bij helpt). Die van Defense Grid was op zich niet lastig maar kostte wel tijd.anandus schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:24:
De moeilijkheidsgraad ligt stukken hoger.
Op zich wel een leuk principe hoor, je haalt altijd wel een paar tickets zodat je kans maakt om 10 games van je wishlist te winnen maar her en der hadden de custom achievements wat makkelijker gemogen.
Zit zelf op 12 oid.
Heb er nu dus 8. De 7 non-game en 1 TF2 (die ik overigens wel heb gekocht, al een hele tijd terug. Leuk dat daar nu weer nieuwe spelers bij zitten doordat ie gratis is geworden)
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Als hij voorbij komt dan zal ik hem eens even aanschaffen.[b][message=36354529,noline]
Is cities XL niet 2-3 weken terug als aanbieding geweest? niet dat dat niet zegt dat hij niet bij de summersale kan zitten. Ik weet wel dat hij niet zo lang geleden nog in de aanbieding was heb toen nog zitten dubben, maar kan daar toch nooit tijd voor maken om er lekker in te duiken.
Idd dat is een zeer mooie mod, ik twijfel om Call of Pripyat te kopen, Shadow of Chernobyl heb ik al en ik twijfel of het nu echt een waardevolle aanvulling is.Xylon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:27:
Voor de Stalker games is ook een mooie mod beschikbaar. Altijd handig om te weten.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik kan niet genoeg krijgen van de sfeer die in de STALKER games hangen, ik kan zeker aanbevelen CoP te kopen na SoC. Het is in ieder geval een stuk completer van zichzelf(slapen om de nacht door te komen etc.), weer wat stabieler en betere performance etc.Joopieboy schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:34:
[...]
Idd dat is een zeer mooie mod, ik twijfel om Call of Pripyat te kopen, Shadow of Chernobyl heb ik al en ik twijfel of het nu echt een waardevolle aanvulling is.
[ Voor 4% gewijzigd door Gammro op 06-07-2011 13:43 ]
Mm ik ga het maar gewoon doen dan.Gammro schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:42:
[...]
Ik kan niet genoeg krijgen van de sfeer die in de STALKER games hangen, ik kan zeker aanbevelen CoP te kopen na SoC. Het is in ieder geval een stuk completer van zichzelf(slapen om de nacht door te komen etc.), weer wat stabieler en betere performance etc.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik vind zelf dan weer de feel een beetje raar. De omgang van je karakter met wapens is zo... frappant... Ook stoor ik me eraan dat lang niet alle dialogen mooi synced zijn. Mjah, misschien minor foutjes, maar stoort mij wel. Moet wel zeggen dat ik het nooit echt ver heb gespeeldWeAreLegion schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:01:
Moet zeggen dat ik me ook prima vermaak met die Stalker games!wel mooie aankoop geweest!
Is er DLC voor civ5 die echt de moeite waard is?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Of anders de Spain&Inca pack kopen, dan heb je de meeste waar voor je geld (2 civs en 1 scenario).
Vergeet niet dat de aanbieding ongetwijfeld nog een keer terugkomt. Als het niet tijdens een normale weekend-/midweek-deal is, dan wel tijdens de holiday sales
Het enige is dat ik eigenlijk maar 1 item wilde hebben (de sunglasses voor TF2), daarnaast zoveel mogelijk om wellicht de wishlist te krijgen.
Waarom heb ik dat Nation Red nooit eerder gekocht! Vet gedaan!
[ Voor 39% gewijzigd door WeAreLegion op 06-07-2011 16:42 ]
Waar komt die sneakpeak vandaan?
Ze zijn in ieder geval direct gelinked van de Steam servers, dus wel een goede indicatie dat dit echt is.
[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 06-07-2011 16:43 ]
Eerst maar 'ns die demo downloaden... 't is geen daily toch? Is 'ie al de hele sale voor 3 euro te krijgen?Bornhald schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:59:
heerlijk spel Nation Red, vooral wanneer je een rotdag op werk oid heb gehad. Gaat niks boven zombies slopen
Zou terraria in de daily nog komen denken jullie?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Crap, ik heb het Sims pack al gekocht... hoop ergens een beetje dat ie niet nog goedkoper wordt xD
[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 06-07-2011 17:35 ]
Als het een daily wordt dan gaat hij zeker voor minder over de digitale toonbankPheace schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:32:
[afbeelding]
Crap, ik heb het Sims pack al gekocht... hoop ergens een beetje dat ie niet nog goedkoper wordt xD
Misschien niet het Complete Pack ... maar ik vrees het ergste inderdaad, ik zou toch beter moeten weten xDEduardboon schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:37:
[...]
Als het een daily wordt dan gaat hij zeker voor minder over de digitale toonbank
Speel vooral shadowgrounds: survivor daaruit, op de PC. de Macversie mist een heleboel eyecandy :\
Ja ik ga ook geen tranen laten omdat ik het toch wel waard vindt op zich maar wel jammer, en dom xDEduardboon schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:40:
Ach ik heb het frozenbyte pack gekocht, en toen dat goedkoper werd in de daily er niet om gemalen eigenlijk.
Speel vooral shadowgrounds: survivor daaruit, op de PC. de Macversie mist een heleboel eyecandy :\
Tegenwoordig is er zelfs een daily dealanandus schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:09:
Moeilijk te zeggen. Als je je al prima vermaakt zou ik het gewoon laten voor wat het is
Of anders de Spain&Inca pack kopen, dan heb je de meeste waar voor je geld (2 civs en 1 scenario).
Vergeet niet dat de aanbieding ongetwijfeld nog een keer terugkomt. Als het niet tijdens een normale weekend-/midweek-deal is, dan wel tijdens de holiday sales
ik weet alleen niet of die terugkomt na de summer sales ...
Blijft dat zo?
Het was me opgevallen, maar ik dacht dat het gewoon een opmaat was naar de summer sales.
Edit: Wat Gamekingz ook zegt.
Ik heb er overigens geen bezwaar tegen, daily deals.
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 06-07-2011 17:59 ]
Lijkt me wel aangezien gezegd is dat het permanent is.GAMEKINGZ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:53:
[...]
ik weet alleen niet of die terugkomt na de summer sales ...
Cunning linguist.
Bart ® schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:10:
[...]
Lijkt me wel aangezien gezegd is dat het permanent is.
Woohoo

Ik heb de Collector's Edition in huis, zou wel graag de uitbreidingen in een pakket willen, maar de huidige prijs vind ik nog een beetje te hoog.Pheace schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:32:
[afbeelding]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
geduldgm1999 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:01:
Geen Summer Sale?
Nounou, ze zijn maar even te laat hoor. Gewoon rustig wachten.gm1999 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:01:
Geen Summer Sale?
Icons are overrated
Dit topic is gesloten.