[PC/Mac] De Steam Summer Sale '11! [Afgelopen ~ Nabespreking

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 49.912 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Sims 3 ook lijkt het ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
gm1999 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:06:
Aan de andere kant kan ik nog snel even een spel kopen ._.
same here :P er stond nog 5 seconden op de klok, heb nog net Monkey Island kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Megamind schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:07:
[...]

same here :P er stond nog 5 seconden op de klok, heb nog net Monkey Island kunnen kopen.
Oh dat was sowieso al geen slechte deal zijn echt twee hele leuke spellen!

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Misschien straks eens Farcry2 halen :+ Voor de rest heb ik de leukste aanbiedingen al.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Niets voor mij vandaag.. alle games die me aanspreken heb ik al :)

Far Cry 2 is trouwens helemaal geen goede game. Ik zou er je geld niet aan verspillen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Bv202 op 06-07-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:47

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Afbeeldingslocatie: http://lingen.nu/img/steamdeals06072011.jpg

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Eindelijk Killing Floor on sale! *O*

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Volgens mij is de Store kapot geF5'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Jammer dat Sims 3 niet nog wat verder omlaag ging... Als complete pack dan :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmmm, opzich heb ik wel intresse in GTA, ik heb hem wel op me xbox, maar de addons niet en die zijn duurder dan wat ik er nu voor zou betalen :). Far Cry 2 heb ik al op pc en xbox, dus die hoeft ook niet zelfde geld voor left 4 dead 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nefiorim schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:13:
Jammer dat Sims 3 niet nog wat verder omlaag ging... Als complete pack dan :)
Sorry voor de rest van jullie maar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Sims 3 die was toch al die prijs? Jammer maar toch net ff teveel voor een vrij oud spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Laatst online: 12-09 14:13
Aanbiedingen van vandaag zijn nog aardig leuk. Zelf Far Cry aanschaffen. Altijd mooie game, en wil hem graag in mijn steam lijst hebben staan.

Ook de achievements zijn leuk, enkele met gratis games, dus door iedereen te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2iMUS.png

Dan maar los meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Daar zat ik toevallig net naar te kijken ;) je bent inderdaad goedkoper uit als je ze los koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 23:25
Far cry 2 idd even aanschaffen , is Killing floor een beetje te vergelijken met L4D 2 qua gameplay ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ProCeela schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:18:
Far cry 2 idd even aanschaffen , is Killing floor een beetje te vergelijken met L4D 2 qua gameplay ?
Daar lijkt het volgens mij wel op als ik de filmpjes enzo zie. Opzich ook wel intressant, maar goed nog ff aan kijken. Die Far Cry 2 is wel leuk aangezien ik nu constant met van die activatie codes loop te kloten (vervelende beveiliging zit er op). Ik vraag me alleen af of er een mod is die zorgt at die klote guards weg blijven dat vond ik wel annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is Batman leuk om te spelen op de PC? Het ziet er uit als een spel met console graphics en ik vermoed ook een console achtige besturing (minder goed om te spelen met keyboard en muis) als ik het filmpje bekijk. Wel 91/100 metacritic.

Killing Floor lijkt imho niet op L4D2. Het is veel meer een FPS survival game met focus op het schieten. Sommige mensen spelen het al heel lang maar zelf was ik het eigenlijk zo beu.
Bekijk een paar gameplay fimpjes op youtube raad ik aan.

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 06-07-2011 19:25 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 21-08 15:00
Als je hem nog niet gespeeld hebt is ie zeer zeker aan te raden, ik heb hem inmiddels al 2x uitgespeeld en er zitten nog een paar challengemodes in. Erg goed spel kan niet wachten op deeltje 2

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:24:
Is Batman leuk om te spelen op de PC? Het ziet er uit als een spel met console graphics en ik vermoed ook een console achtige besturing (minder goed om te spelen met keyboard en muis) als ik het filmpje bekijk. Wel 91/100 metacritic.

Killing Floor lijkt imho niet op L4D2. Het is veel meer een FPS survival game met focus op het schieten. Sommige mensen spelen het al heel lang maar zelf was ik het eigenlijk zo beu.
Denk het wel, maar zoiezo voor dat geld wel een aanrader! Erg tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03

Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer de moeite waard. Al heb ik em ook wel voor 5 euro zien gaan op Steam.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
altijd al een HOMM fan geweest, nu maar eens kings bounty gekocht omdat te kijke of het me ook kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Geweldig spel en zeer goed speelbaar met muis en keyboard. Sfeer in het spel is amazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Dat is heel vaak zo bij van die "package deals". Tijdje terug ook met Gmod en nog iets. Allebij afgeprijsd naar 2 euro en dan samen als deal voor een tientje. :D

Dus eerst goed kijken voor je besluit zo'n package deal te kopen.

Hier ook weer lekker aan het kopen geweest. Al aardig wat leuke deals meegenomen. Zat vanmorgen te twijfelen over Prototype of ik die wel zou nemen. (was al afgeprijsd van 20 naar 15) Maar toch maar niet gedaan. Nu dan toch gekocht voor 10. :P

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Moet wel zeggen dat dit soort dingen niet goed zijn om te volgen voor mij, ik begin van die shopping spree;s te krijgen dan lekker impulsief dingen kopen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
WeAreLegion schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:34:
Moet wel zeggen dat dit soort dingen niet goed zijn om te volgen voor mij, ik begin van die shopping spree;s te krijgen dan lekker impulsief dingen kopen haha.
Whahaha ik herken het. Ik heb express al 50 euro apart gehouden voor de steam sale xD en zit nu ong op de helft ^^ maar het is idd niet goed voor je portemonnee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Daar heb ik een ontiegelijk goed excuus voor. :D "is voor research!"

* Borgoth doet de opleiding game-artist. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Iemand die King's Bounty heeft gespeeld? Ik heb zelf al King's Bounty the legend op CD, maar heb het nog nooit gespeeld.

Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad in dat spel? Ik ben namelijk niet zo van hoge moeilijkheidsgraden.

Verder lijkt Arcania Gothic IV mij ook wel interessant.

In ieder geval hele lekker deals weer vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Killing Floor is niet perse leuk als je L4D leuk vindt. Ik zou even goed research doen of je het wel wat vindt. Ik vond er namelijk zelf niet zoveel aan. Terwijl ik in de L4D's 200+ uur heb zitten.

Is die Jamestown wat? Ziet er wel grappig uit. Ook al ben ik meer van de Gradius en R-Type dan al van die hedendaagse shooters waar 99% van het beeld met kogels bedekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Draait GTA IV nog steeds crap op beetje ok pc's of is dat wel beetje bij gepatched? Vind best leuk om nog keer te doen maar moet wel beetje draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:48
Al lang genoeg gewacht voor Batman. In december nog getwijfeld, nu aangeschaft!

Wauw! Wat een mooi spel is dat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Borgoth schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:31:
Zat vanmorgen te twijfelen over Prototype of ik die wel zou nemen. (was al afgeprijsd van 20 naar 15) Maar toch maar niet gedaan. Nu dan toch gekocht voor 10. :P
Jammer want hij ligt voor €6,99 bij Bart Smit. Scheelt weer een ietsiepietsie en dan heb je er een mooi doosje bij.

GTA IV is wel een hele scherpe aanbieding. Die, de L4D bundel en Batman zijn binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
l4d 2 gekocht en gta 4 bundel ! :) eerste aankopen, meteen mijn laatste, wil niet teveel geld uitgeven! maar deze 2 aanbiedingen kon ik niet laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik bdacht me om even anno 1404 te kopen in deze steam sale. Blijkt hij niet meer beschikbaar te zijn. Weet iemand anders een goede citybuilder bij steam waarin ik mij morgen lekker kan verdiepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
WriteUp schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:34:
Ik bdacht me om even anno 1404 te kopen in deze steam sale. Blijkt hij niet meer beschikbaar te zijn. Weet iemand anders een goede citybuilder bij steam waarin ik mij morgen lekker kan verdiepen?
Simcity 4 was poosje geleden 2,50 blijft een supergoed spel ;D mischien komt die weer in de sale ^^

En wat betreft Anno 1404 schijnt issue te zijn met de patching die steam hanteerde waardoor er teveel bugs bleven openstaan aangezien steam niet verder dan 2.1 scheen te gaan en de meest recente 3.5 was ofzo

[ Voor 20% gewijzigd door -Cn- op 06-07-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Simcity 4 is het niet voor mij. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:43
-Cn- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:36:
[...]

Simcity 4 was poosje geleden 2,50 blijft een supergoed spel ;D mischien komt die weer in de sale ^^

En wat betreft Anno 1404 schijnt issue te zijn met de patching die steam hanteerde waardoor er teveel bugs bleven openstaan aangezien steam niet verder dan 2.1 scheen te gaan en de meest recente 3.5 was ofzo
En dat gaan ze oplossen of gaan ze mijn geld terug geven ? want ik heb hem in een vorige sale gekocht. Niet dat ik hem speel , maarja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 20:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik zit nu zelf net iets onder de 55 euro, maarja ik had dan ook niet zo heel veel op mijn Steam staan, ik had slechts CoD MW2 en BO, Counter-Strike, The Orange Box, L4D en Civ 5.

Ik heb tot nu toe dan gekocht:
BioShock 2,
Bully
CoD 4
Defense Grid
GTA pakket
GTA 4
L4D2
Monday Night Combat
PvZ

Een hoop moois zo voor weinig geld en de volgende keer zal ik weinig nodig hebben.
Ik kan iig nu wel de vakantie in. ;)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat Nation Red is wel echt een goede tip geweest, vermaak me er echt prima mee! :) Ik bedenk vannavond wel of ik die GTA ga halen of niet :) heb nog tot morgen dat scheelt verder zit er helaas niet zoveel tussen voor mij (sommige heb ik al op console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Hopelijk komt Cities XL of Tropico morgen ofzo nog voorbij. Ik heb besloten dat ik 1 van de 2 wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heeft iemand Gothic 4, en hoe bevalt het spel?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WriteUp schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:55:
Hopelijk komt Cities XL of Tropico morgen ofzo nog voorbij. Ik heb besloten dat ik 1 van de 2 wil kopen.
Zal je toch op een repeat moeten hopen aan het eind want Tropico 3 is al langsgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
WriteUp schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:55:
Tropico is al geweest dus lijkt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ja inderdaad. Misschien dat Cities XL nog voorbij komt dan en anders hopen dat iemand anders nog een extra key te koop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand ervaring met Lost Planet 2, lijkt me wel een cool spel maar weet niet of die 20 euro waard is. Twijfelgeval voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik zit te twijfelen of ik de Left 4 Dead pack of alleen Left 4 Dead 2 binnen moet halen. Allebij hebben is sowieso leuk voor de heb, maar is het ook gameplay technisch nuttig? Zit er bijvoorbeeld een toffe singleplayer in 1 die ik mis als ik alleen 2 koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Jochem Boom schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:11:
Ik zit te twijfelen of ik de Left 4 Dead pack of alleen Left 4 Dead 2 binnen moet halen. Allebij hebben is sowieso leuk voor de heb, maar is het ook gameplay technisch nuttig? Zit er bijvoorbeeld een toffe singleplayer in 1 die ik mis als ik alleen 2 koop?
In 2 zitten zover ik weet alle deel 1 maps, dus veel schiet je er niet mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

NoToXxiCc schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:38:
Iemand die King's Bounty heeft gespeeld? Ik heb zelf al King's Bounty the legend op CD, maar heb het nog nooit gespeeld.

Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad in dat spel? Ik ben namelijk niet zo van hoge moeilijkheidsgraden.

Verder lijkt Arcania Gothic IV mij ook wel interessant.

In ieder geval hele lekker deals weer vandaag :D
Jup, ik heb Kings Bounty gespeeld. Het is een goed spel maar het is wel flink pittig, je walst er niet zomaar eventjes doorheen. Wel echt een aanrader, voor die prijs eigenlijk een no brainer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Een vriend van me is een grote fan van L4D en hij had het er toen over dat ze allebei de moeite waard zijn om te hebben. Voor die 2,5 euro extra zou ik ze gewoon beide nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Benjamin- op 06-07-2011 22:36 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39
Jochem Boom schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:11:
Kwa multiplayer mis je niets als je alleen deel 2 koopt. Sowieso gaat daar nu alle energie van Valve en de community in zitten en inderdaad komen alle maps uit deel 1 ook in L4D2. Kwa singleplayer... Pfoe, die kun je geloof ik straks ook wel met deel 2 volledig spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Preau schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:59:
Iemand ervaring met Lost Planet 2, lijkt me wel een cool spel maar weet niet of die 20 euro waard is. Twijfelgeval voor mij.
Is voor een tientje of zo bij Zavvi te koop, dus ik zou hem niet bij Steam kopen ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zie trouwens dat Kings Bounty The Legend maar 2 euro is. Dat is echt een gigantische aanrader, voor die twee euro krijg je echt gigantisch veel uur gameplezier, zo'n goede deal zie je echt niet snel. En als je toch bezig bent, koop gelijk alle drie, echt goede games zijn het!

Zie trouwens ook dat de Gothic serie in de aanbieding is, nog geen 6 euro voor Gothic 1, Gothic 2 inclusief Add-on en Gothic 3. Alleen al voor de eerste twee spellen is het echt geweldige value for money!

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 06-07-2011 22:46 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Benjamin- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:36:
Een vriend van me is een grote fan van L4D en hij had het er toen over dat ze allebei de moeite waard zijn om te hebben. Voor die 2,5 euro extra zou ik ze gewoon beide nemen.
Imho beide games die maar beperkt houdbaar zijn. Op een gegeven moment heb je de maps wel gezien merkte ik. Er zit jammer genoeg weinig echte afwisseling in de maps gezien je elke keer hetzelfde stuk moet doorlopen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou eindelijk Batman maar eens gekocht, Lost Planet komt een andere keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ben hem net aan het kijken inderdaad. Duurde eeuwen voor hij geprocessed was xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Bor de Wollef schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:44:
[...]

Imho beide games die maar beperkt houdbaar zijn. Op een gegeven moment heb je de maps wel gezien merkte ik. Er zit jammer genoeg weinig echte afwisseling in de maps gezien je elke keer hetzelfde stuk moet doorlopen.
Er komt nog steeds zoveel nieuwe content, mods, etc binnen voor l4d2. Deel 1 zou ik zelf nu laten liggen, maar 2 is wel echt de moeite waard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Ik heb Sanctum ook al eens gespeeld, maar ik was er niet echt weg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oke oke ik koop hem ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb zelf ook L4D2 ook maar even gekocht, ondanks dat ik hem al voor de 360 heb. Voor die 5 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Bor de Wollef schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:44:
[...]

Maar daar is de prijs dan ook naar. Naar mijn mening is het zeker niet een game die je uren en uren speelt op een dag, maar eerder even een potje om de zoveel tijd en gezien de prijs is deze het zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:59
Dat wordt dan Batman voor mij, wilde hem al langer maar heb hem nu dan ook gelijk ook op steam
Is de GTA IV deal wat? En is het wel goed te spelen op pc? Weet nog dat er veel problemen ermee waren of zijn deze al verholpen met patches etc.?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
ik zit nu te twijfelen tussen left4dead 2 of killing floor, wil gewoon een shooter voor leed vermaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sanctum komt dus morgen in de sale dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WriteUp schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:26:
Sanctum komt dus morgen in de sale dan.
-75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

remcio schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:22:
ik zit nu te twijfelen tussen left4dead 2 of killing floor, wil gewoon een shooter voor leed vermaak
Ik denk dat L4D2 zeker wel de betere game is, maar die is wel leuker multiplayer dan single.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 08:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
mace schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:36:
[...]

Ik denk dat L4D2 zeker wel de betere game is, maar die is wel leuker multiplayer dan single.
Die bots uit de singleplayer zijn zo ontzettend stom :X Serieus zo achterlijk bij vlagen...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Baardmeester schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:41:
Is die Jamestown wat? Ziet er wel grappig uit. Ook al ben ik meer van de Gradius en R-Type dan al van die hedendaagse shooters waar 99% van het beeld met kogels bedekt is.
DAT is precies wat ik ook dacht, shmups zijn leuk om te spelen, maar wie bullet hell bedacht heeft mogen ze wat mij betreft afshmuppen :P
Ik ga wel neo game, tg16/pce en megadrive shmups spelen toen waren die spelen nog eerlijk errr nou ja ook niet maar iig geen bullet hell.

Ga zelf toch maar l4d halen. 7,50 voor beiden is geen geld. Batman voor 7.50 vind ik dan weer irritant omdat ik hem voor 5 in de winkel zag (weet alleen niet of dat ook de goty was). Nou ja ik wil dat spel al even hebben, en hetzelfde geld voor de tombraider games dus misschien toch maar die square eidos set, maar dan mag ik denk ik 3 jaar niks meer kopen van mevrouw Sagat :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ga overwerken en laat je uit betalen in stoom! En zeg tegen je vrouw dat je een maîtresse hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 06-07-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
iemand nog intresse voor killing floor geust pass,heb er 2 dm mij voor intresse
heb killing floor en l4d beide maar gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Damn...ik had Medal of Honor moeten kopen...nu heb ik er spijt van dat ik hem niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Hmm.... hoewel ik eigenlijk op zoek was naar een city builder topper zet FarCry 2 mij toch wel aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
@ Iedereen: download gratis Alliance of Valliant Arms en Team Fortress 2

Einde bericht... :) /onder het mom van 'gratis games zijn altijd leuk'...

[ Voor 20% gewijzigd door Fid3lity op 07-07-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56

Hupske

AFCA

Ik ben hem aan het binnen halen. Voor de rest geen idee wat voor spel het precies is, maar die filmpjes zien er wel geinig uit.

Ik baal er wel van dat ik MOH gemist heb voor een tientje. Ook al zegt iedereen dat het niet veel is, toch ben ik benieuwd hoe die speelt. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Hupske op 07-07-2011 01:20 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik wacht nog even morgen af voor Tropico / Cities XL. Als er dan niks voorbij komt dan ga ik verderkijken.

(Gezien de laatste 2 dagen meestal alleen herhaling zijn.)

[ Voor 26% gewijzigd door BinaryRun op 07-07-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
hupske schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:18:
Ik baal er wel van dat ik MOH gemist heb voor een tientje. Ook al zegt iedereen dat het niet veel is, toch ben ik benieuwd hoe die speelt. :P
Singleplayer verhaal was erg sterk, multiplayer speelt voor mij net als BC2 nu ff niet zo lekker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
Ik vind de MP van MoH velen malen slechter dan BFBC2. BFBC2 is briljant IMO, MoH MP is meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

... hopelijk niet khad hem namelijk gekocht voor -50% bij greenmangaming :S. achja ik zie wel.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:36
ikheetkoen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 02:38:
Ik vind de MP van MoH velen malen slechter dan BFBC2. BFBC2 is briljant IMO, MoH MP is meh.
Ik begreep dat je ook toegang zou krijgen tot de BF3 beta als je MOH had ? :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:59
Heb toch maar GTA IV en Batman gekocht, heb nu 3 spellen gekocht en zit ongeveer op €30. Als er nix spetterends meer voorbijkomt was dit de sale voor mij :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Laatst online: 17-05 22:07
Enige wat ik nog wel zou willen is dawn of war: redemption voor een leuk prijsje. (vind 25% er af nog niet genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik heb:
GTA 4 + Stories
Mount & Blade + Warband
The longest journey series
ArmA II + uitbreiding

Ik zit er ook nog aan te denken om L4D2 te kopen, maar ik denk dat ik die laat liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:34

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik zit heel erg te twijfelen over GTAIV. Ik heb de game al op de XBOX360, maar er zijn mods beschikbaar die de game toch echt wel een stuk mooier maken.

Zie screenshots

Die mods werken echter (nog) niet op de Steam versie. De Steam versie is een nieuwere versie dan die mods voor zijn gemaakt. Ze schijnen wel te werken aan versies voor de Steam versie, maar dan blijft de aankoop natuurlijk een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GTA4 is sowieso al een aanslag op je hardware, ben benieuwd wat voor specs je nodig hebt om het zo vloeiend te kunnen draaien.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Magic schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:31:
GTA4 is sowieso al een aanslag op je hardware, ben benieuwd wat voor specs je nodig hebt om het zo vloeiend te kunnen draaien.
GTA IV draait bij mij met een GTX470 en een Core i5 760 in ieder geval niet soepel met alles max. Met texturepacks en andere mods zal het alleen maar minder worden.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Waarom is The Sims 3 nog altijd zo duur? Wilde hem cadeau geven aan mijn vriendinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Loev schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:25:
Waarom is The Sims 3 nog altijd zo duur? Wilde hem cadeau geven aan mijn vriendinnetje.
Hoe duurder het cadeau, hoe vaker je naderhand er nog even overheen mag. Dus wees blij.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Atom zombie smasher klinkt ook wel interesant trouwens.
* heuveltje die baalt dat sims3 niet goedkoper word.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Laatst online: 17-05 22:07
heuveltje schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:38:
Atom zombie smasher klinkt ook wel interesant trouwens.
* heuveltje die baalt dat sims3 niet goedkoper word.
kan je melden dat het een heerlijk casual spelletje is. je kan zelfs zelf nog "mods" maken. Voor die prijs is het vind ik wel de moeite waard. Langere tijd achter elkaar spelen maakt het wel wat repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:34

Asphyxion

I am, therefor I think

Naar aanleiding van bovenstaande reacties over GTA 4 en performance maar 2 andere games aangeschaft: Nation Red en Atom Zombie Smasher. Dat wordt zombies smashen binnenkort. Ben nu eerst bezig met Trine... erg leuk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn in killing floor guest passes, dm mij ik heb er 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jammer dat ik Guild Wars gemist heb. Weet iemand wat die kostte? Hopelijk komt die weer terug op de laatste dag. Zit wel te twijfelen over Batman:AA. Maar ik weet me in te houden. Bij twijfel... niet doen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yorin schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:51:
Jammer dat ik Guild Wars gemist heb. Weet iemand wat die kostte? Hopelijk komt die weer terug op de laatste dag. Zit wel te twijfelen over Batman:AA. Maar ik weet me in te houden. Bij twijfel... niet doen.
Guild Wars was 22,50 (dat is inclu eye of the north). Dus zo heel veel duurder is hij nu niet. En Batman kan ik je echt aanraden. Dat was echt een heel tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dus GW is nu dus goedkoper met zijn €20,09?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Yorin schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:54:
Dus GW is nu dus goedkoper met zijn €20,09?
Nee Gw trilogy was 15, de laatste uitbreiding was 7,50. Dus alles bij elkaar 22,50, dat is wat hij bedoelt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ok, dat wordt dus hopen dat die terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat bedoel ik inderdaad en zei ik ook ;) inclusief Eye of the North (dat is een addon geen standalone). maar goed het valt dus nog wel mee als je hem nu koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Wil eigenlijk zoveel kopen, maar game vrij weinig tegenwoordig en wanneer ik het wel doe is het op de xbox... dus beetje zonde om te kopen allemaal. Heb nog tig games van de winter sale die ik nog moet spelen, lol. Gisteren wel even terraria gekocht en gespeeld, simpel opgezet, maar wel leuk tot nu.

edit: Hahaha ook leuk, vond het jammer dat ik trine gemist had paar dagen terug. Blijk ik het spel gewoon te hebben, lol.

[ Voor 17% gewijzigd door shenr op 07-07-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Blue-Tiger schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:07:
@ Iedereen: download gratis Alliance of Valliant Arms en Team Fortress 2

Einde bericht... :) /onder het mom van 'gratis games zijn altijd leuk'...
TF2 _O_ _O_
WriteUp schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:22:
Ik wacht nog even morgen af voor Tropico / Cities XL. Als er dan niks voorbij komt dan ga ik verderkijken.

(Gezien de laatste 2 dagen meestal alleen herhaling zijn.)
Tropico 3 is al langsgeweest. ;) Ik heb hem zelf al binnen gehaald. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 23:25
Far cry 2 gelaten voor wat het is , maar toch de GTA : Episodes from Liberty City meegepakt.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.