10 second ninja DONE
Combined Operations bestaat uit de originele ArmAII en de uitbreiding Arrowhead. PMC en BAF zijn apart aan te kopen naast Combined Operations, PMC en BAF worden ook gebundeld verkocht als Reinforcements, een beetje zoals Liberty City Stories voor GTA IV.crizyz schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:56:
Die ArmA2 Combined Operations, zitten de dlc´s PMC en BAF daar nou ook bij?
timofp in 'nieuws: E3: Bohemia kondigt gratis versie Arma 2 aan':
[afbeelding]
Maar andere sites lijken dit toch tegen te spreken. Op steam staat voor zover ik zie ook gewoon dat het alleen de originele plus arrowhead is.
Misschien om te beginnen die demo maar eens proberen. Het concept spreekt me namelijk wel aan eigenlijk.
Verder is het spel zeker een aanrader, met of zonder de steam korting
Valt wel mee, mede door zo'n pack hebben 2 vrienden van mij ook Left 4 Dead 2 op Steam, alles wat je dubbel hebt kun je giften.Maks schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:46:
[...]
Hij zit ook in het Valve pack mocht je die spelletjes nog niet hebben.
Die packs trouwens zijn niet echt zo heel handig, als je al wat spellen op Steam hebt dan heb je waarschijnlijk ook een paar van die spelletjes uit een pack (want in die packs zitten wel must-have klassiekers) waardoor het eigenlijk helemaal niet zo interessant meer is.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 13:47 ]
Hmm geweldige deal dankzij steam forums : F3AR (gerolen tegen http://cloud.steampowered...D74A8FD287F5EDDA0D88CE94/ ) Ik heb dus zon €10/$10 profijtGAMEKINGZ schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:54:
Hehe lijstje tot zover wat ik nu heb sinds summer sales:
Gekocht: (Totaal besteed: $5) USA vriend gaf me korting
- SpaceChem
- Dwarfs!?
Gekregen:
- Garshasp: The Monster Slayer (Gekregen omdat ik iemand had geholpen met Magicka)
- Defense Grid: Resurgence Map Pack 1 t/m 3 (Gekregen voor een TF2 Hat)
Totaal aantal Summer Booth Tickets : 14
Je kunt in TF2 games in je ruil smijten? het is me watGAMEKINGZ schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:33:
[...]
Hmm geweldige deal dankzij steam forums : F3AR (gerolen tegen http://cloud.steampowered...D74A8FD287F5EDDA0D88CE94/ ) Ik heb dus zon €10/$10 profijt
Tja - ik heb het er wel voor over hoorEduardboon schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:51:
[...]
Je kunt in TF2 games in je ruil smijten? het is me wat
Vandaag misschien Transformers kopen ($7,50 via USA vriend
Het hele idee is toch dat je games niet kan ruilen/verkopen/whatever omdat Steam wil dat iedereen de games gewoon koopt?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dit gaat achterlangsSando schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:54:
Ja joh? Je kunt games ruilen in TF2?
Het hele idee is toch dat je games niet kan ruilen/verkopen/whatever omdat Steam wil dat iedereen de games gewoon koopt?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Moet je eerst weten wat je leuk zou vinden om te spelen? Shooters, racegames, rpg's of andere games.Bas_Pierik schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:57:
Weet iemand een leuke game voor men mbp (13" 2010) , en die ook lekker soepel loopt? Ik ben nu wel uitgespeeld op farming simulator 2011. Ik heb wel een beetje rond staan zoeken, maar ik kon nou niet echt wat vinden.
Ik denk dat het merendeel van de games van Valve prima draaien op jou Macbookje.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kijk hier: http://www.notebookcheck....-05-Notebook.32430.0.html (bijna hetzelfde als de MBP)Bas_Pierik schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:57:
Weet iemand een leuke game voor men mbp (13" 2010) , en die ook lekker soepel loopt? Ik ben nu wel uitgespeeld op farming simulator 2011. Ik heb wel een beetje rond staan zoeken, maar ik kon nou niet echt wat vinden.
en hier: http://www.notebookcheck....GeForce-320M.28701.0.html
Je moet natuurlijk niet te veel verwachten, zou gewoon googlen naar MBP 2010-04 + game
Kijk trouwens eens hier:
YouTube: Portal on MacBook Pro 13" (April 2010)
Portal 1 & 2 zou ik zeggen
Zie ook het channel van die gast.
[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 04-07-2011 14:17 ]
Torchlight is ook een aanrader!
Gewoon Sync gebruiken?heuveltje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:05:
mmm dat spacechem is verslavend, alleen het gebrek aan een fatsoenlijk wacht op functie is wel zo frustrerend
Cunning linguist.
Same, had van de deals van vandaag al redelijk wat op Steam. Kane & Lynch 1 + 2, Torchlight, Defense Grid, Tropico 3, MW2, AC I.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:07:
kan niet wachten tot 19:00 uur...
DA:O pack aangeschaft, heb enkel de 1e versie gespeeld zonder uitbreiding, en had hem niet op Steam. Vond AC II en Brotherhood nog iets te duur om digitaal op Steam te krijgen, jammer dat AC I in de pack niet weg te geven is als gift.
Verwijderd
zat ook te kijken naar AC brotherhood is me gewoon net te duur. omdat eerst black ops en toen mw2 in de aanbieding ging, hoop ik nu voor cod 5 en cod 4 voor een sportprijsjepsychodude schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:19:
[...]
Same, had van de deals van vandaag al redelijk wat op Steam. Kane & Lynch 1 + 2, Torchlight, Defense Grid, Tropico 3, MW2, AC I.
DA:O pack aangeschaft, heb enkel de 1e versie gespeeld zonder uitbreiding, en had hem niet op Steam. Vond AC II en Brotherhood nog iets te duur om digitaal op Steam te krijgen, jammer dat AC I in de pack niet weg te geven is als gift.
Wat bedoel je met 64 bit kernel aanzetten?Eduardboon schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:17:
Ik draai met een MBP uit 2009 shadowgrounds, trine, terraria-port, minecraft, starcraft 2, left4dead2, tf2. portal 2. Je moet wel je 64bit kernel aanzetten, anders lagt het een en ander nogal.
Torchlight is ook een aanrader!
Het kan zijn dat de nieuwere macbooks het standaard al hebben, maar elke keer bij het opstarten de 4 en 6 toets ingedrukt houden zodat de 64bit kernel opstart kan de framerate in veel valve-games bevorderen :-) standaard start je met 32bit.
helaas moet je dit wel elke keer bij het opstarten doen, of je moet SixtyFourSwitcher even downloaden. dat is een prefpane waarmee je kunt kiezen in welke modus je de mac op wilt starten :-)
Wijze woorden, zoals ik al eerder postte jeukte ook vandaag de buy knop weer, maar ik ga vandaag tot 19.00 uurBeakzz schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:21:
Dus denk daar even aan koopjesjagers en koop gewoon wat je echt wilt spelen. Met kerst komt alles toch weer langs

10 second ninja DONE

Laat em dan ook niet liggen.Safaci schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:18:
Ik hoop dat Mass Effect 1 & 2 voor weinig geld langskomen. En Dragon Age voor 75% zou wel nice zijn!Twijfel nu alleen over Torchlight. Voor 3 euro kan ik het niet laten liggen!
Je snapt dat hij op het moment voor 66% beschikbaar is he? xD (nog 30 min)Safaci schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:18:
Ik hoop dat Mass Effect 1 & 2 voor weinig geld langskomen. En Dragon Age voor 75% zou wel nice zijn!Twijfel nu alleen over Torchlight. Voor 3 euro kan ik het niet laten liggen!
(als je Origins bedoelt toch).
Dragon Age komt hierna echt niet terug in de sale, behalve misschien als repeat op de laatste dag.
Ik bedoelde inderdaad Origins, maar hij kan altijd goedkoper!Pheace schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:27:
[...]
Je snapt dat hij op het moment voor 66% beschikbaar is he? xD (nog 30 min)
(als je Origins bedoelt toch).
Dragon Age komt hierna echt niet terug in de sale, behalve misschien als repeat op de laatste dag.
Kan, maar er is geen garantie dat Dragon Age daar bij zit, het is meestal maar een selectie, en als hij er bij zit is het voor dezelfde prijs weer, hij wordt echt niet goedkoper dan op de daily.Safaci schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:37:
Ik bedoelde inderdaad Origins, maar hij kan altijd goedkoper!Anders wacht ik wel tot aan de het einde van de sale. Dan krijg je vaak een repeat!
[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 04-07-2011 18:40 ]
Hij wordt sowieso niet goedkoper bij steam, lijkt me duidelijk. Daarnaast, in webshops is 'ie minimaal 11 euro (pricewatch: Dragon Age - Origins, PC), dus 10 euro lijkt mij een prima prijs.Safaci schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:37:
Zo, toch maar Torchlight gehaald. Wel handig voor mijn Macbook!
[...]
Ik bedoelde inderdaad Origins, maar hij kan altijd goedkoper!Anders wacht ik wel tot aan de het einde van de sale. Dan krijg je vaak een repeat!
... MMORPG Addict.
Trine is leuk voor enkele uurtjes vermaak, voor 2 euro dan ook wel waard.Safaci schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:00:
Trine voor 90%Is dat wat? En mensen, blijf van Homefront af!
Fallout New Vegas is trouwens wel een mooie deal zeg
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Inderdaad, ben alleen al 5 minuten bezig de dlc proberen te kopenanandus schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:02:
Crap, MBFS vorige week nog gekocht. Nouja, tegen beter weten in, natuurlijk, had geen geduld om een week te wachten met het spelen van dat spelletje
Fallout New Vegas is trouwens wel een mooie deal zeg
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Verwijderd
Ik snap trouwens niet dat mensen nu proberen dingen te kopen. Dit is overduidelijk het drukste moment van de dag maar je hebt toch 24 uur, waarom niet een paar uurtjes geduld hebben?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 19:08 ]
Top deal. Het is echt een tof spel.CRiMiNaL schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:02:
Fallout New Vega is ook geen slechte deal toch?
Maar weer niks voor mij verder.
Croissant in hand, I was alone.
Fallout 3 is een klein beetje andere franchise. Same but differentSafaci schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:07:
Er staat bij New Vegas wel lekker Franchise Sale, maar Fall Out 3 is niet in de aanbieding. Jammer.
Overigens komt Fallout 3 GOTY met grote regelmaat terug in dit soort sales
(Hij staat nu op -25%, maar zou me niets verbazen als het ook een daily deal wordt)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Er komt nog aardig wat DLC aan voor New Vegas. Waarvan veel in de komende maanden. Kans bestaat dat tegen de kerst deze allen gereleased zijn, er een GOTY pack uit gaat voor 25E ofzo in een sale. Dus als je hem nog niet hebt, en ook niet 1, 2, 3 zal gaan spelen, is het een koop waarbij het uitstellen budgetwise te overwegen isCRiMiNaL schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:02:
Fallout New Vega is ook geen slechte deal toch?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Maar ik mis in deze summer sale periode nog de scherpe aanbiedingen voor Mass Effect. Ik wil nog Mass Effect 1 goedkoop(er) op de kop tikken ipv €15, maar zoals in het verleden voor €3,75 ofzo.
Hopelijk komt dat nog.

[ Voor 15% gewijzigd door PredNL op 04-07-2011 20:00 ]
Asus N551JK-CN157H
Voor mij ook niet
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Fuck die gold edition. Gewoon een doublepack gehaald. Als ik de HD versies kan spelen hoef ik de originele niet te spelen. Scheelt weer 2 euroTouchdomex schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:17:
Straks maar eens Serious Sam HD gold edition halenVolgende week een lan-party
With them 2. En fall out 3 goty kan je voor 15 eur ofzo in de mega monday nog halen (maar wel dvd ipv steam natuurlijk)
10 second ninja DONE
Ik heb trine al, maar dat is ook een aanrader, zou hem voor deze prijs niet laten liggen
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Tnx voor je tip. Trine ziet er echt leuk uit. Ga 'm gelijk aanschaffen.....Magic schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:05:
Ik heb trine al, maar dat is ook een aanrader, zou hem voor deze prijs niet laten liggen
[ Voor 11% gewijzigd door TFZ61 op 04-07-2011 22:13 ]
Ja maar Coop is het leukstealex3305 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:13:
Zit er in Serious Sam ook fatsoenlijke singleplayer of alleen multiplayer? (Luie modus)
Vooral met wat verdovende middelen is het hilarisch
Ik zit er zelf ook naar te kijken.Baardmeester schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:20:
Weet iemand of de oude Doom's het nog een beetje goed werken op hedendaagse pc's? Voor nog geen 9 euro is dat hele pakket wel interessant.
De games schijnen gewoon op Dosbox te draaien en ook onder Win 7. Maar ik geef geen garantie natuurlijk.
Trouwens Dreamfall: The Longest Journey nog gekocht. Wou die game al een tijd spelen dus dit leek me een mooie gelegenheid.
Croissant in hand, I was alone.
Als je dat leuk vind, is dan het hele id pack niets voor je? Enige wat ik jammer vind is dat quake 4 er niet bij zit......ik weet waarom, maar toch.Baardmeester schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:20:
Weet iemand of de oude Doom's het nog een beetje goed werken op hedendaagse pc's? Voor nog geen 9 euro is dat hele pakket wel interessant.
De game is zelfs helemaal niet op steam volgens mij
10 second ninja DONE
Serious Sam is zeker de moeite waard voor hersenloos geknal, deze game is bedoeld voor coöp.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Klopt, heeft met wat juridische mumbojumbo te maken volgens mijSagat schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:00:
[...]
Als je dat leuk vind, is dan het hele id pack niets voor je? Enige wat ik jammer vind is dat quake 4 er niet bij zit......ik weet waarom, maar toch.
De game is zelfs helemaal niet op steam volgens mij
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Bedankt voor de tip! Wist niet dat die zo goedkoop was. Ik zou het Doom pack vooral voor Doom 1&2 hebben gekocht. Met het ID pack heb je gelijk een hele rits van old skool shooters plus natuurlijk het geniale Commander KeenSagat schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:00:
[...]
Als je dat leuk vind, is dan het hele id pack niets voor je?
Ik raak toch een beetje uitgekeken op die lineaire shooters van tegenwoordig. Laatst enorm veel lol gehad met Duke Nukem 3D.
Ja morgen komt dieninjawanda schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:40:
Denken jullie dat de nieuwe Magic the Gathering 2012 nog in de summersale komt?

Haha ja sorry beetje domme vraag. Maar omdat ie best nieuw is, zou het dan evengoed kunnen
Verwijderd
metro 2033 staat al op 6,69 euro, dus wordt niet lager denk ik. mafia II voor 10 euro zou mooi zijnGodDamage schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:00:
Zo en met Trine erbij, heb ik alweer 8 spellen gekocht voor in totaal net geen 40 eypo. Nu nog hopen op Batman Arkham Asylum, Metro 2033, Mafia II en Machinarium, hoewel die laatste al niet echt duur is.
6.69, maar slechts 33% off. Zo'n budget titel leent zich juist bij uitstek om een daily van te maken met 66% of 75% off.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:17:
[...]
metro 2033 staat al op 6,69 euro, dus wordt niet lager denk ik. mafia II voor 10 euro zou mooi zijn
Game ziet er erg leuk uit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Assumption is the mother of all fuck-ups.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:17:
[...]
metro 2033 staat al op 6,69 euro, dus wordt niet lager denk ik.
Cunning linguist.
Gezien de vorige sales lijken vooral Batman en Mafia me redelijke zekerheidjes.GodDamage schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:00:
Zo en met Trine erbij, heb ik alweer 8 spellen gekocht voor in totaal net geen 40 eypo. Nu nog hopen op Batman Arkham Asylum, Metro 2033, Mafia II en Machinarium, hoewel die laatste al niet echt duur is.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ieder zijn mening natuurlijkSando schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:50:
Ik heb Trine nog van de wintersale, erg mooi en lief maar niet echt leuk?
Nou goed nog een paar minuten en dan zien we weer wat er tussen zit. Elke dag stipt 19:00 uur even kijken ondanks dat de server het bijna begeeft op dat moment.
4 voor 12.50Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:53:
ik hoop echt een cod 5 of 4 voor 5-10 piek.
nog 7 minuten...
Je hebt geluk, cod4 voor 12,50Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:53:
ik hoop echt een cod 5 of 4 voor 5-10 piek.
nog 7 minuten...
Alhoewel ik dat nog steeds erg duur vind...
Er zit helaas niks bij voor mij vandaag :\

Nu ook in de ts te vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Fid3lity op 05-07-2011 19:05 ]
Dit topic is gesloten.