Google+ ervaringen en discussies

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

UltraSub schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 20:56:
Kun je misschien ergens zien in welke circles je bij iemand zit? Beetje als Twitter lists?
Nee, da's privé-info.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:58
Klopt het dat als ik een status update deel met 1 specieke persoon dit te vergelijken is met iets schrijven/achterlaten op de ''wall'' van ook 1 iemand op Facebook?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als dat bij facebook erop neer komt dat alleen die persoon het ziet, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het +1 en van websites/webpages.
Hoe werkt dat, wie kan zien dat je iets te +een't hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:04
JKratos schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:38:
Klopt het dat als ik een status update deel met 1 specieke persoon dit te vergelijken is met iets schrijven/achterlaten op de ''wall'' van ook 1 iemand op Facebook?
Nee. Bij Facebook kan iedereen dat bericht lezen. Bij G+ deel je het enkel met diegene die jij toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje omslachtig dat je dus via zon update en dan naar 1 specifiek persoon n bericht kunt sturen naar die specifieke persoon. ipv naar zijn page gaan en daar n bericht plaatsten.. hoop dat dit er nog inkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor die specifieke use-case zou dat wel handiger (en subtiel voordehandliggender) zijn, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
FicoF schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:51:
[...]

Nee. Bij Facebook kan iedereen dat bericht lezen. Bij G+ deel je het enkel met diegene die jij toevoegd.
Aha ok. Dus toch. Bedankt!

Aan de ene kant dus wel handig als je iets echt alleen met één persoon wil delen aan de andere kant, kan het zo ook wel erg gesloten worden.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
JKratos schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:52:
[...]

Aha ok. Dus toch. Bedankt!

Aan de ene kant dus wel handig als je iets echt alleen met één persoon wil delen aan de andere kant, kan het zo ook wel erg gesloten worden.
dat is het mooie. je kan zo mensen uitsluiten. stel je oorganiseerd een feestje vor een vriend. die vriend sluit je uit en de anderen zet je in een circle. hiermee kun je naar hartelust plannen zonder dat die vrien er iets vanaf weet. je kan ook gewoon mailen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met IE9 op Google+ zit en ik sluit het venster dan reageert IE9 niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat G+ vooral zal aanslaan bij zakelijke gebruikers, die toch niet echt op de kar van Facebook gesprongen zijn. Ik zie het nu al, veelal mensen die ik ken hebben collega's of mensen die in dezelfde branche zitten in hun circles zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:03:
Ik denk dat G+ vooral zal aanslaan bij zakelijke gebruikers, die toch niet echt op de kar van Facebook gesprongen zijn. Ik zie het nu al, veelal mensen die ik ken hebben collega's of mensen die in dezelfde branche zitten in hun circles zitten.
dit is een begin en een logische. veel mensen die er nu op zitten hebben iets met online profielen en nieuwe dingen van google. zo heb ik er nu veel android mensen op zitten.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Als ik een bericht plaats en wil hem later bewerken dan kan ik er geen url of foto (de rest niet geprobeerd) meer bij plaatsen.
Is ook niet echt handig, hoop dat ze dat nog aanpassen.
De button's zitten er wel maar doen niets.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Heb het even getest, en als ik een bericht met alleen tekst edit, dan kan ik gewoon op de knoppen 'video, foto en url' klikken en dat werkt dan ook, maar als ik dan eenmal een foto (of video/url) heb toegevoegd dan kan ik niet meer op een van die dingen klikken. Het lijkt er dus op dat je maar een van die dingen toe kan voegen bij een edit.
Dit zal wel een bug zijn? Ik zal het wel even via de feedback-knop melden, als anderen dat nou ook even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:04:
[...]

Same here. Nu nog even kijken hoe ik dus alle tags (op duizenden foto's staan ze al...) ga verwijderen. Geen behoefte aan dat anderen die foto's (kunnen) delen...

edit: hoef de bestaande tags niet te verwijderen

[...]
Ik heb inmiddels getest met het account van mijn vrouw hoe het zit met het taggen van foto's. Als je getagd wordt, krijg je daarvan een bevestiging. Dan mag jij als getagde bepalen of de tag wel of niet op de foto blijft staan.

Ik heb het afgewezen en de tag verdwijnt dan direct van de foto. Het is dus niet zo dat je kop direct over het hele net gaat als een ander je tagd, je mag zelf nog bepalen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 02:12:
Beetje omslachtig dat je dus via zon update en dan naar 1 specifiek persoon n bericht kunt sturen naar die specifieke persoon. ipv naar zijn page gaan en daar n bericht plaatsten.. hoop dat dit er nog inkomt
Mwah, ik denk eerder dat je het onhandig ervaart aangezien je Facebook gewend bent. Eigenlijk is het ook best 'raar' dat je op de ene pagina moet zijn om een bericht naar je vrienden of de wereld wilt sturen, terwijl je naar een heel andere pagina toe moet om een bericht richting een vriend te sturen die ook iedereen weer mee kan lezen, en dat je op weer een andere pagina moet zijn wanneer je een bericht naar die vriend wilt sturen die alleen hij/zij kan lezen,

Als je het zo bekijkt is het eigenlijk een stuk handiger dat je gewoon 1 scherm hebt waarop je een bericht en/of een foto kunt delen en dat je gelijk daar ook aangeeft voor wie het is en wie hem mag zien.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Het is wel duidelijk dat mensen die Facebook gewend zijn bepaalde dingen 'vreemd' vinden zoals het in G+ werkt. G+ is feitelijk meer een combinatie van Facebook en Twitter, waarbij net als bij Twitter (met een openbaar account) je publieke tweets voor de hele wereld zichtbaar zijn.

Zo kun je met Twitter iemand die jou volgt een direct-message sturen, wat min of meer vergelijkbaar is met een SMS'je sturen naar die persoon. Op dezelfde manier als je in G+ een update kunt delen met één persoon. HOE die persoon X dat bericht van jou te zien krijgt is afhankelijk van hoe die persoon jou wel/niet volgt:
- heeft X geen G+ dan krijgt hij (zij) een email dat iemand een update op G+ met hem (haar) gedeeld heeft;
- heeft X wel G+ maar jou -niet- in een Kring (Circle) dan komt jouw update in zijn (haar) Inbox;
- heeft X wel G+ en jou ook in een Kring (Circle) dan komt jouw update op zijn (haar) Updates scherm (wat bij Facebook de 'Wall' genoemd wordt maar bij G+ dus meer vergelijkbaar is met je Twitter scherm), met het verschil dat ALLEEN die persoon X jouw privé bericht kan lezen!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 11-07-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
Wellicht off-topic, maar hoe komt het eigenlijk dat Google+ meteen 2 goedlopende topics heeft en Facebook en Twitter nog geen? Of zoek ik verkeerd. Eigenlijk best bijzonder dat op het grootste ICT platform weinig is te vinden over Twitter en Facebook.

Overigens zie ik op twitter en diverse websites die veel schrijven over socialmedia best veel aandacht ontstaan voor G+. Zal het dan toch echt doorbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

FicoF schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:23:
Wellicht off-topic, maar hoe komt het eigenlijk dat Google+ meteen 2 goedlopende topics heeft en Facebook en Twitter nog geen? Of zoek ik verkeerd. Eigenlijk best bijzonder dat op het grootste ICT platform weinig is te vinden over Twitter en Facebook.
Ik denk dat het komt omdat Google+ wordt opgezet door een groot bedrijf wat al een naam heeft. Alles wat Google doet wordt breed uitgemeten. Twitter en Facebook zijn begonnen toen het nog onbekend was.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
FicoF schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:23:

Overigens zie ik op twitter en diverse websites die veel schrijven over socialmedia best veel aandacht ontstaan voor G+. Zal het dan toch echt doorbreken?
Ik moet zeggen dat sinds ik met G+ begonnen ben mijn aandacht voor Twitter behoorlijk is gedaald. G+ kan alles wat Twitter kan, maar meer, en vooral beter! (mijn eigen mening). Enige wat nog wel duidelijk ontbreekt op G+ zijn de bedrijfs-accounts wat als het goed is later dit jaar erbij komt. Hopelijk kun je dan bedrijven volgen zonder dat dat via een Kring moet. Bij het volgen van bedrijven wil ik in principe één-richting verkeer hebben, en niet dat mijn publieke Updates, of Updates naar al mijn Kringen ook naar bedrijven die ik volg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Haay schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:55:
[...]

Ik moet zeggen dat sinds ik met G+ begonnen ben mijn aandacht voor Twitter behoorlijk is gedaald. G+ kan alles wat Twitter kan, maar meer, en vooral beter! (mijn eigen mening). Enige wat nog wel duidelijk ontbreekt op G+ zijn de bedrijfs-accounts wat als het goed is later dit jaar erbij komt. Hopelijk kun je dan bedrijven volgen zonder dat dat via een Kring moet. Bij het volgen van bedrijven wil ik in principe één-richting verkeer hebben, en niet dat mijn publieke Updates, of Updates naar al mijn Kringen ook naar bedrijven die ik volg gaan.
Dan deel je die update toch simpelweg niet met je bedrijven kring?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:58
FicoF schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:51:
[...]

Als ik het goed heb kan je dit trouwens uitzetten. Ik heb het bij mij op FB uitgezet en nu kan alleen de persoon met wie ik wat deel het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:50:
Dan deel je die update toch simpelweg niet met je bedrijven kring?
Soms wil je een Update delen met Jouw Kringen of met Uitgebreide Kringen. In de huidige opzet vallen bedrijven die je volgt (en in een "Bedrijven" kring of een "Volgen" kring geplaatst hebt) dan ook automatisch in die groep.

Hopelijk wanneer Google bedrijfsaccounts op G+ toelaat wordt dat op een slimme manier geregeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Zeg, hebben anderen ook dat ze niet meer in Google+ komen?

Als ik op "mijnnaam"+ klik naast "Het Internet" dan kom ik weer op de promotie pagina waar je je kan aanmelden voor google+.

Vanochtend kon ik nog gewoon op mijn accout, mijn vrienden/volgers zien, etc. :S

Edit: Nevermind. Moest weer eens opnieuw mijn wachtwoord invullen op de iGoogle pagina. :P Sorry voor de paniek!

[ Voor 18% gewijzigd door Dreanor op 11-07-2011 21:31 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Haay schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:18:
[...]

Soms wil je een Update delen met Jouw Kringen of met Uitgebreide Kringen. In de huidige opzet vallen bedrijven die je volgt (en in een "Bedrijven" kring of een "Volgen" kring geplaatst hebt) dan ook automatisch in die groep.

Hopelijk wanneer Google bedrijfsaccounts op G+ toelaat wordt dat op een slimme manier geregeld. :)
?
Dan selecteer je toch Kring A, B, E, F en G en sla je C en D toch gewoon over? Ik zie het probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hier is een lijstje met known issues, worden waarschijnlijk snel gefixed: http://www.google.com/sup...c.py?page=known_issues.cs

Volgens Paul Allen zijn er al zo'n 10 miljoen Google+ gebruikers. Hij komt hierbij door te kijken hoevaak bepaalde achternamen voorkomen op Google+ en dit te vergelijken met een (US) database. Zoals hij zelf zegt vast niet 100% accuraat, maar hij doet dit al vanaf het begin dus het laat wel goed de enorme groei zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Interessante lijst. Ik merk iig wel dat google er alles aan doet om de dingen zo snel mogelijk te fixen en te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:07
Deze methode werkte voor mij perfect voor het overzetten van contacten uit FB naar Google+:

http://www.howtogeek.com/...-from-facebook-to-google/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou fijn zijn als het voor de Apps gebruikers beschikbaar werd. Mijn gmail is echt een losse flodder voor spam en wil ik niet gebruiken.

En de iPhone app die er nog niet is, is ook een gemis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:14:
Het zou fijn zijn als het voor de Apps gebruikers beschikbaar werd. Mijn gmail is echt een losse flodder voor spam en wil ik niet gebruiken.
Maak je toch gewoon een extra Gmail-adres? En dan houd je je huidige 'losse flodder spam Gmail-adres' voor je spam-adres enzo. Waar een wil is, is een weg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Via een aardige kerel van tweakers ben ik net ook toegetreden tot de nieuwe Google+ wereld :) Toch al een vraagje..

Ik kan namelijk nieuwe mensen uitnodigen maar ik zie niet dat men een gmail of google account moet hebben... Betekent dit dat ik bijvoorbeeld ook me mijn eigen .me account een nieuwe account aan kan maken? Zal wel een stuk makkelijker zijn want nu zit ik op google+ met een mailadres dat ik praktisch nooit gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
D-Ed schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:25:
Via een aardige kerel van tweakers ben ik net ook toegetreden tot de nieuwe Google+ wereld :) Toch al een vraagje..

Ik kan namelijk nieuwe mensen uitnodigen maar ik zie niet dat men een gmail of google account moet hebben... Betekent dit dat ik bijvoorbeeld ook me mijn eigen .me account een nieuwe account aan kan maken? Zal wel een stuk makkelijker zijn want nu zit ik op google+ met een mailadres dat ik praktisch nooit gebruik...
Ja dat kan. Ik heb ook mensen met een @live en @hotmail adres uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:54

FCC

FicoF schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:37:
[...]

Ja dat kan. Ik heb ook mensen met een @live en @hotmail adres uitgenodigd.
Uitnodigingen kan je naar elk adres sturen, maar voor het aanmelden op Google+ heb je volgens mij toch echt een Google-account nodig. Correct me if i'm wrong

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ach tja, boeie ook eigenlijk :) Ga met Google+ gewoon mijn "nooit gebruikte" gmail gebruiken... Als het goed is wordt je netwerk in de toekomst toch vanuit je naam opgebouwd (aangezien je je voor en achternaam moet gebruiken). Is ook wel zo handig om rustig het netwerk op te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad. Het gebruikte adres is nergens terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ben op een goede link uitgekomen ivm google+ tutorials (via hier wellicht?): http://ansonalex.com/tuto...e-7-google-plus-tutorials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
De mannen van Gamekings hebben hun Hardware Woensdag gespendeerd aan het reviewen van Google+. Het kijken waard imo.

http://www.hardwarewoensd...oogle-een-facebook-killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:40:
[...]

Maak je toch gewoon een extra Gmail-adres? En dan houd je je huidige 'losse flodder spam Gmail-adres' voor je spam-adres enzo. Waar een wil is, is een weg! :)
Maar dat wil ik niet. Ik heb 1 hoofdadres ala voornaam@achternaam.nl en dat gebruik ik overal. Daar zit een Apps achter, en de hele tijd switchen van account in je browser word je strontziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:06:
[...]

Maar dat wil ik niet. Ik heb 1 hoofdadres ala voornaam@achternaam.nl en dat gebruik ik overal. Daar zit een Apps achter, en de hele tijd switchen van account in je browser word je strontziek van.
Kheb 3 gmail adressen, 1 hoofd adres en 2 zijn een soort spamfilters. De 2 forwarden alles naar mijn hoofdgmail adres, dat gebeurt instant tussen gmail adressen, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 08:39
Een vriend van mij postte de Google+ Tweet plugin: http://crossrider.com/install/529-google-tweet en een vergelijkbaar ding voor FB.
Volgens mij is dit een browserplugin, lijkt me niet echt veilig. Heeft iemand een idee of het veilig is om dit te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:16
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:14:

En de iPhone app die er nog niet is, is ook een gemis :(
Hij is 2 weken geleden als gesubmit.. nu nog wachten op goedkeuring van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Misschien een stomme vraag maar hoe nodig je iemand met een gmail account uit vanaf jou google + account ?
Ik weet niet hoe het moet ?
Heeft iedereen met een google+ account unlimited invites ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon een bericht delen met een e-mail adres.

Apple zal geen haast hebben, die bouwen liever zelf zoiets op met iCloud en FaceTime, etc.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:54

FCC

Kain_niaK schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:42:
Misschien een stomme vraag maar hoe nodig je iemand met een gmail account uit vanaf jou google + account ?
Ik weet niet hoe het moet ?
Heeft iedereen met een google+ account unlimited invites ?
Rechts in het Google+ scherm staat onder 'Hangout' en 'mobiele versie' gewoon 'mensen uitnodigen voor Google+' 8) (bij mij tenminste)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Klopt, bij mij ook, soms... Die link wordt regelmatig weer weggehaald.

Toen ik afgelopen zondag op een computer bij iemand waar nog niets met G+ gedaan was naar de G+ pagina ging kreeg ik direct een aanmeld scherm. Heb het verder niet geprobeerd... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er n manier om als je bij je kringen bent en dan naar die mail contacten gaat. mensen/mail adressen te deleten. Want nu heb ik daar dus kei veel bedrijven daar staan.... misschien in een kring stoppen dat zou kunnen, maar als je dan n post doet naar al je kringen krijgen hun het te zien dus dat is ook geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens Larry Page (CEO van Google enzo) zijn er trouwens inderdaad ruwweg 10M G+ gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:13:
[...]

Kheb 3 gmail adressen, 1 hoofd adres en 2 zijn een soort spamfilters. De 2 forwarden alles naar mijn hoofdgmail adres, dat gebeurt instant tussen gmail adressen, erg handig.
Dat snap ik, dat is bij mij ook zo.

Maar overal kan men mij vinden op voornaam@achternaam.nl. Dat is ook standaard mijn browsersessie met Google ivm Gmail, Calendar en iGoogle. Mijn mailadres@gmail.com log ik nooit mee in, en wil ik niet gekoppeld hebben aan mijn Google+. Omdat het dan een ander adres is, en dat vind ik niet nodig. Ben juist al jaren bezig om alles naar 2 vaste e-mail adressen te zetten en op social media werk ik niet meer met mijn nickname omdat ik meer mensen heb tegenwoordig die ik IRL ken, itt enkele jaren terug waar je vooral virtuele bekenden tegenkwam op de fora/social media/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stangg
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-07 08:26
Is er ook een forum waar ik een uitnodiging kan krijgen voor een Google Plus account?

Ik heb enkele weken geleden al requests ingediend bij Google zelf via https://services.google.com/fb/forms/googleplusnl/

Maar geen response tot nu toe. Help?

[ Voor 8% gewijzigd door Stangg op 15-07-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Stangg schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:48:
Is er ook een forum waar ik een uitnodiging kan krijgen voor een Google Plus account?

Ik heb enkele weken geleden al requests ingediend bij Google zelf via https://services.google.com/fb/forms/googleplusnl/

Maar geen response tot nu toe. Help?
Voor zover ik weet heeft IEDEREEN met een Gmail adres nu al toegang zonder nog een aparte uitnodiging nodig te hebben. Het enige wat je moet doen is gewoon naar http://plus.google.com browsen en daar je Gmail-credentials invullen. Et voilá je bent binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 08:39
Perceptor schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:26:
Een vriend van mij postte de Google+ Tweet plugin: http://crossrider.com/install/529-google-tweet en een vergelijkbaar ding voor FB.
Volgens mij is dit een browserplugin, lijkt me niet echt veilig. Heeft iemand een idee of het veilig is om dit te installeren?
Even terugkomend op mijn bericht, blijkt het inderdaad niet zo veilig, zie: http://www.reddit.com/r/t...iew_your_facebook/c24mfci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stangg
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-07 08:26
Dank je Fiber, en Haay!

Echter, ik zie geen kans om in te loggen. Er is simpelweg geen inlogscherm/plaats om de credentials in te vullen.

Het aanvraag topic bevat een goede waarschuwing van de Mod. Spammers zijn graag op zoek naar mijn e-mail adres. Dus ik ga het advies daar opvolgen, en heb mijn e-mail adres uit mijn reactie verwijderd!

Groetjes, Stangg

[ Voor 49% gewijzigd door Stangg op 15-07-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een grappig plaatje gepost en nu al meer dan 110 shares, lol

de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Verplicht leesvoer:
...
What Twitter and Facebook and Foursquare and the rest failed to take into account is that that we want to have secrets from our friends. We want to share this piece of data—be it a party photo or status update or ultrasound image or current location—selectively with a small tight-knight group. We want to semi share it.

Google+ finally lets you do that. Which has the capacity to make it really, really interesting, and really really vital. So please. Stop being so fucking boring.
...
http://gizmodo.com/582133...sed-to-put-on-google%252B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ugh, die layout van Gizmodo (en Gawker) laat m'n Safari echt compleet over de zeik gaan.

Zeer humorvolle troll-suggestie overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

CyBeR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 01:59:
[...]
Ugh, die layout van Gizmodo (en Gawker) laat m'n Safari echt compleet over de zeik gaan.
...
Ha ha, Chrome op Apple rulez...

Meer: http://techcrunch.com/201...e-hell-of-a-trojan-horse/
Most if not all of the big talk surrounding the network right now will have to be adjusted in a month, six months, and a year from now. It’s fun to speculate, but Google is always playing the long game. Google+ isn’t just half-baked; they haven’t even put it in the oven yet. Let’s not judge the cookie by the dough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

It's a men's world.... http://gizmodo.com/582144...-the-girls-on-google%252B
According to information from Google+ stat trackers SocialStatistics and FindPeopleOnPlus, the new social network is dominated by men. And it's not even close — up to 86.8% of all Google+ users are male. This distribution is much different from Facebook which has a 50/50 split of male and female users.
Als iedereen nou 1 dame op het netwerk haalt is dit 'probleem' ook weer opgelost. Het lijkt Tweakers wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
Fiber schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:11:
It's a men's world.... http://gizmodo.com/582144...-the-girls-on-google%252B

[...]

Als iedereen nou 1 dame op het netwerk haalt is dit 'probleem' ook weer opgelost. Het lijkt Tweakers wel... ;)
Er zijn ook andere berekeningen.. Die komen neer op 33.6% vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Gelukkig heb je gelijk, nog steeds geen 50/50 maar het gaat de goede kant op...
http://gizmodo.com/582195...ing-google%252B-after-all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Is er een manier om in een bericht meerdere links te plaatsen?
Nu wilde ik er 1 toevoegen aan een geplaatst bericht van mij waar ik al een link in had staan.
Anders moet je steeds weer een nieuw bericht plaatsen maar dat wordt er niet overzichtelijker op.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
VieSix schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:16:
Is er een manier om in een bericht meerdere links te plaatsen?
Nu wilde ik er 1 toevoegen aan een geplaatst bericht van mij waar ik al een link in had staan.
Anders moet je steeds weer een nieuw bericht plaatsen maar dat wordt er niet overzichtelijker op.
Het kan op zich wel, alleen moet je dan de URL in de tekst zelf opnemen ipv dat je het via het "Link toevoegen" knopje doet. Dan kun je meerdere URL's toevoegen, hoewel G+ standaard van de eerste URL zo'n preview maakt. Die preview kun je overigens met het X-je rechtsboven in de preview weer verwijderen, zodat je alleen de tekst met linkjes overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Het zou mooi zijn als je in je stream die previews van sites, foto's, filmpjes etc. standaard uit kon zetten. Het is nu erg druk vind ik. Een Twitter stream bijvoorbeeld oogt veel rustiger. Peview bij mouse-over zoals in de zoekmachine is wel weer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
Fiber schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:16:
Het zou mooi zijn als je in je stream die previews van sites, foto's, filmpjes etc. standaard uit kon zetten. Het is nu erg druk vind ik. Een Twitter stream bijvoorbeeld oogt veel rustiger. Peview bij mouse-over zoals in de zoekmachine is wel weer mooi.
Het is ook veel drukker dan Twitter. Sommigen maken de vergelijking met Twitter, of het alternatief. Dat snap ik niet. Als ik Twitter open kan ik in één oogopslag 8 updates zien, in G+ 3. Als het echt zo`n snel medium wil worden als Twitter moet het dus veel minimaler allemaal.

Om te beginnen mag dat -opmerking - delen - onderaan weggelaten worden. Gewoon in beeld brengen als je daar met je muis overheen wandelt. De reacties op berichten doet dat wel goed, veel kleiner allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

De iOS app is uit (Alleen iPhone):

http://www.engadget.com/2...pp-for-ios-now-available/

[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 19-07-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem nog niet op mijn iPhone :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Haay schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:23:
[...]

Het kan op zich wel, alleen moet je dan de URL in de tekst zelf opnemen ipv dat je het via het "Link toevoegen" knopje doet. Dan kun je meerdere URL's toevoegen, hoewel G+ standaard van de eerste URL zo'n preview maakt. Die preview kun je overigens met het X-je rechtsboven in de preview weer verwijderen, zodat je alleen de tekst met linkjes overhoudt.
Het was juist de bedoeling om er links met preview te laten zien, ziet er een stuk netter en overzichtelijker uit vandaar.
Maar dat lukt dus alleen maar bij de 1e URL.
Jammer maar wie weet komt het nog ooit.

Ik heb ook even FB aangemaakt (weer aangemaakt moet ik eigenlijk zeggen, heb het jaren geleden ook al eens gehad en vond het toen al niets) om te vergelijken maar G+ bevalt me echt veel beter.
Stuk eenvoudiger en netter. En dat er nog niet veel mensen op te vinden zijn is jammer maar heel normaal.
Geef het even tijd dan komt dat vanzelf wel.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a4VPO.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik vind deze leuker:
Afbeeldingslocatie: http://5.mshcdn.com/wp-content/uploads/2011/07/joyoftech7-9-11.gif

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb maar eens feedback gestuurd omtrent het volgende:

Maak de stream user configurable. Dus dat ik kan kiezen welke circles ik default in mijn stream krijg te zien (en niet zoals nu allemaal). Ja, ik weet dat ik op een circle kan klikken, en dat ik dan alleen die in mijn stream zie. Maar ik wil gewoon van de 8 circles die ik heb, er 3 in mijn stream zien. De rest alleen als ik er op klik.
Dus, klik op streams, en presto, alleen de 3 (of whatever hoeveel) geconfigureerde circles in de stream. Wil je andere circles zien, dan klik je op die circles.

Het waarom moge duidelijk zijn. Iemand add je in zijn circles. Waar Google+ nu prat op gaat, hey, je kunt die user gewoon adden in een crap circle. Die user denkt, hah, ik ben ge-add, wat lief.. :)
Maar het probleem is dan dat alle circles, ook die crap circles, gewoon in je stream zitten by default.

Ik zie er wel toegevoegde waarde in. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Je kunt toch 2 circles maken "To stream" en "Not to stream" en dan op de FP zorg je dat je alleen de circle "To stream" streamt. Of dat ook in de mobile clients werkt durf ik niet te zeggen.

Maar ik ben met je eens dat het toegevoegde waarde zou hebben als dat beter geconfigureerd zou kunnen worden. :)

[ Voor 23% gewijzigd door mOrPhie op 20-07-2011 15:19 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee van Plus is prima. Maar de uitvoering is werkelijk om te janken.

Zo kan je vanaf je iPhone eigenlijk geen reet. Je profiel kan je niet aanpassen, berichten niet bewerken, geen mentions doen van personen, etc. Dat alles lukt ook niet vanaf de mobiele website, en moet perse via de laptop.

En dan werkt het op de laptop ook maar zo-zo. Je zoekt je voor veel dingen de blubber, je hebt weinig overzicht over wat waar gedeeld staat en het grootste flater is toch wel de mention die alle namen die er op Plus zijn laat zien. Net of ik iemand uit India wil gaan zitten mentionen, je doet dat in principe alleen met je cirkels.

Tel daarbij op dat het nog steeds niet mogelijk is met een Google Apps account en dan kom je tot de conclusie dat het eigenlijk best zinloos is.

Ik vind mijn combi Twitter + Facebook vele malen handiger, sneller, overzichtelijker en betrouwbaarder op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik heb expres even een FB account aangemaakt om te vergelijken, maar Google+ was voor mij veel eenvoudiger te leren, veel sneller met laden en veel overzichtelijker.

Via de app op mijn HTC is het echt veel eenvoudiger om berichten/foto's te plaatsen in G+ dan in FB.
Het enige wat FB overzichtelijker heeft zijn de contacten maar voor de verdere rest......

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Ik kan alleen maar zeggen, geef je klachten aub door aan Google via de feed-back knop, dan kunnen ze er aan werken. Vergeet niet dat het nog steeds een beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

jdh009

FP ProMod
Heb er gister en vandaag even mee zitten prutsen en vind het op zich wel lekker werken. Knoppen zijn binnen handbereik het ziet er overzichtelijk uit. Kan het helaas niet vergelijken met Facebook aangezien ik die niet heb maar wat een verademing tegen over Hyves (Die heb ik 2 jaar geleden verwijderd omdat ik het zat was). Heb wat kleine dingetjes gemeld aan Google, weet iemand of je hier een bericht op terug krijgt of dat ze het gewoon aannemen?

[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 23-07-2011 13:56 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ik snap niet hoe ik me moet aanmelden. er staat we will contact you en dat is al 3 weken geleden en al 2x geprobeerd

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:26
En ik heb een invite! :D

[ Voor 77% gewijzigd door Whiskey48 op 23-07-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 22:33

flexje

got-father

Hoe langer ze wachten met opengooien hoe meer mensen er later van af gaan zien om te registreren... denk ik..

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

lordMocro schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:13:
[...]

Erg handig, maar een apps account is nog handiger als je toch een eigen domeinnaam wilt gebruiken (vooral als je meerdere gebruikers hebt dan kun je ook makkelijk dingen delen binnen het domein). Dat is bij mij mijn hoofdaccount waar alles naar geforward wordt, het zou als een stap terug voelen om die naar mijn spam-gmailaccountje te gaan forwarden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
Ik ben ook gestart met Google+, zeker als straks iedereen zich zonder invite aan kan melden, gaat het helemaal los.

Ik zie dit zeker als een geduchte concurrent van Facebook, vooral de circles!
Zo kun je dingen met bepaalde mensen delen, niet alles met iedereen.

Edit: ik wil graag mee een goede TS maken, maar graag met wat meer mensen erbij, om ook goede info te krijgen. (Ik zou dan vooral graag de lay-out willen doen)

[ Voor 25% gewijzigd door yannickie111 op 25-07-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Mooie Google+ start-up guide: (plaatje aanklikken)

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-WZdSxuhr1jw/TiqH5cOE25I/AAAAAAAAD5w/sxI1ixPuHTw/w500-h375-k/Google%252B_0000_Layer-Comp-1.png

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 26-07-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
Haay schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:53:
Mooie Google+ start-up guide: (plaatje aanklikken)

[afbeelding]
Ik heb er ff een filmpje van gemaakt:
Staat ook in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
Weet iemand wat voor verbeteringen Google de afgelopen maand al heeft aangebracht aan googleplus? En wat ze van plan zijn de komende maanden te implementeren? Is daar ergens een blog van? Ik op de officiele googleblog alleen de aankondiging van google+, daarna geen updates meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

IEF

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Rare move... G+ heeft in mijn ogen weinig met Pro te maken. Zou liever een permanent forum "Sociale media" zien onder Internet en Netwerken en/of Softe Zaken voor discussies en ervaringen met Twitter, Facebook, G+ Hyves etc. Eventueel nog wat breder trekken met zaken als Dropbox, Skydrive, iCloud en video en muziekdiensten als NetFlix, Hulu, Spotify etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:43
Fiber schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 02:08:
Rare move... G+ heeft in mijn ogen weinig met Pro te maken. Zou liever een permanent forum "Sociale media" zien onder Internet en Netwerken en/of Softe Zaken voor discussies en ervaringen met Twitter, Facebook, G+ Hyves etc. Eventueel nog wat breder trekken met zaken als Dropbox, Skydrive, iCloud en video en muziekdiensten als NetFlix, Hulu, Spotify etc.
Mwa, Internetmarketing gaat vooral om de zakelijke toepassing van social media, niet zozeer om te babbelen over muziekprogramma's en dergelijken. En op het gebied van 'zakelijk te gebruiken social media' is Google+ gewoon 1 van de spelers.

Ik vind het wel op z'n plek zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een korte vraag, ik heb een post public gemaakt, maar ik wou dat dat aan al m'n vrienden was, niet voor het web zichtbaar. Kan ik OF veranderen dat public niet inhoudt dat web users het zien OF de visibility van m'n post veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
apNia schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:36:
Even een korte vraag, ik heb een post public gemaakt, maar ik wou dat dat aan al m'n vrienden was, niet voor het web zichtbaar. Kan ik OF veranderen dat public niet inhoudt dat web users het zien OF de visibility van m'n post veranderen?
Volgens mij kun je op dit moment niet je post share status (public/circles) veranderen als je je post edit. Als het maar 1 post is zou ik het gewoon ff deleten en opnieuw aanmaken waarbij je voor de optie 'Your circles' kiest. Dan is het alleen zichtbaar voor mensen in jouw circles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nee zit hele slinger reacties aan, maar van m'n vrienden, die wel een beetje pijnlijk zijn dat ze public zijn.

Ik heb nog 1 vraag, mensen adden mij aan hun circles. Ze zien daarmee nog niks right? Alleen als ik dingen public post, of naar een circle waarin zij zitten, toch?

En stel ik heb iemand toegevoegd in een circle X, maak een post naar circle X, en verwijder die persoon. Ziet die persoon mijn post aan circle X nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Is G+ eigenlijk mee te lezen door de politie en veiligheidsdiensten etc? Stel ik ben Danny Ocean en maak een circle Ocean's Eleven aan, en mijn maten doen hetzelfde. Kunnen wij daar dan veilig blauwdrukken van casino's uitwisselen en plannen maken? En is de HangOut ook veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

apNia schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:04:
Nee zit hele slinger reacties aan, maar van m'n vrienden, die wel een beetje pijnlijk zijn dat ze public zijn.

Ik heb nog 1 vraag, mensen adden mij aan hun circles. Ze zien daarmee nog niks right? Alleen als ik dingen public post, of naar een circle waarin zij zitten, toch?
Als iemand jou toevoegt zien ze alleen public posts, of 'extended circles' posts als iemand die jij in je circles heeft, die persoon ook in zijn of haar circles heeft.
En stel ik heb iemand toegevoegd in een circle X, maak een post naar circle X, en verwijder die persoon. Ziet die persoon mijn post aan circle X nog?
Ik denk 't niet, maar ik kan 't niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Extended circles is nieuw voor mij, zo even Googelen.

Stel ik post iets van "me net laten ombouwen tot vrouw!" naar m'n Friends circle, en iemand shared dat, dan kan het niet naar Public (net getest). Wat wel handig is. Het zal dan nooit Googlebaar zijn oid. Daar gaat het mij voornamelijk om. Ik heb met vrienden nogal een groffe vorm van humor, wat een beetje pijnlijk is als bijv een toekomstige werkgever op me Googled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op startgoogleplus.com gestuit en dat werkt best okee. Het is een Chrome/FF extensie.

Importeert je Facebook foto's in albums naar G+, maakt het mogelijk om simultaan vanuit G+ op zowel G+, Facebook en Twitter te posten. Laat ook Facebook posts vanuit je Facebook feed en een Twitter feed in G+ zien. Comments posten op Facebook posts is ook mogelijk.

Ik vind het goed werken, het importeren van foto's kan wel even duren. :)

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/r9r2jv62f/googleplus.jpg
hosting images

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorymeijer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 09:46

Rorymeijer

Dif-tor heh smusma

Is al bekend wanneer google apps met google + kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
offtopic:
De TS is aangevuld met meer info over Google+. Ontdek je een foutje of heb je aanvullingen/suggesties, geef dan even een gil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ontdek net dat voor plussers foto's onder de 2048pixels en video's onder de 15 minuten niet meetellen voor de Picasa 1GB storage limiet.

Aangezien ik nooit foto's upload boven de 2048 pixels of zelfgemaakte video's van langer dan 15 minuten betekent dit dat Picasa nu gratis onbeperkte storage heeft.

Nu kan ik mooi m'n Google Storage account (5 dollar/20GB) opzeggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
yannickie111 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:42:
[...]

Ik heb er ff een filmpje van gemaakt:
Staat ook in de TS.

Thanks, ik heb hem even door gepost op mijn Google+ account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, misschien staat het al in dit topic, maar wilde mijn profilefoto veranderen,
dus mijn oude verwijderd.

Staat er:

Foto's van jou
Er zijn geen foto's van jou. Upload nu een foto van jezelf!

Nou niks mis mee, dus ik druk daarop, selecteer een plaatje van mijn computer,
voeg beschrijving op / bij, druk op uploaden of toevoegen, voilá (zou je denken).

Ik zie mijn profilefoto nog steeds niet, als ik naar mijn albums / foto's ga is er dus
wel netjes een album aangemaakt met dag/tijd/datum van zojuist plus daarin dus
de foto, maar staat er dan wel weer onder:

Foto's van jou
Er zijn geen foto's van jou. Upload nu een foto van jezelf!

Doe ik wat verkeerd? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappeke
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Heb hetzelfde kan geen foto aan mijn profiel toevoegen... erger nog kan helemaal niks meer aanpassen aan mijn profiel...

Heb wel wat rondgekeken op de g+ discussions en ik ben blijkbaar niet de enige...zal wel een tijdelijke(?) bug zijn?

EDIT: Ondertussen is het gefixt :)

[ Voor 7% gewijzigd door zappeke op 05-08-2011 10:02 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste