Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Niet helemaal waar, het gaat nog 1 tier verder: een vriend van een vriend krijgt ook aangepaste resultaten te zien, dus kring+kring daarnaast. Kortgeleden getest in G+ met verschillende accounts.Swerfer schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:35:
[...]
Alleen mensen in de kringen van personen die een +1 hebben gegeven krijgen de aangepaste zoekresultaten te zien.
Bij dezeDus als ik een artikel een +1 geef krijgen mensen uit mijn kringen deze hoger in de Googlesearch te zien. De rest dus niet.
Correct me if i'm wrong...
Nog wat G+ stats voor de liefhebbers:
Via https://plus.google.com/1...8348646/posts/EanXz8fLwDh
40 Miljoen is best veul in 3,5 maand, waarvan het begin nog invite-only wasLooking at the numbers for Google+, I was taken aback … I now want to announce that we’ve passed the 40M user mark Google+.
People are flocking into Google+ at an incredible rate and we are just getting started!
The engagement we are seeing is phenomenal too -- over 3.4BN photos have already been uploaded in Google+.
Dave Girouard - 00:03 - Openbaar
Yes, Google+ is on its way to Google Apps users - it's a matter of days!
Ik zag in de screenshots van de nieuwe Android ook al een icon voor Google+ voor apps.Haay schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:31:
Goed nieuws voor de Google Apps gebruikers die nog altijd verstoken zijn van G+ toegang:
[...]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
One of the biggest pieces of feedback I've been hearing since we launched was "When is G+ going to support Google Apps?!" Well - today is your day!
Google Apps customers can now use Google+
Today we’re excited to make Google+ available to all Google Apps customers worldwide. Visit the Google Enterprise Blog for more details.
http://googleenterprise.blogspot.com/
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Update:
Ik krijg het dus niet voor elkaar. Meer mensen problemen met het inloggen op Google+ met de iOS app icm een Google Apps account?
[ Voor 33% gewijzigd door ma9ma op 28-10-2011 09:45 ]
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Zie ook https://plus.google.com/r...ls?activityid=G374YVBV3BY
Anoniem: 121555
Op m'n Android toestel werkt het ook niet, inloggen met de app op m'n Google+ Apps account.ma9ma schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:37:
Meteen aangemaakt, lijkt allemaal prima te werken. Alleen de iOS app heeft nog kuren, wil mijn inlog niet accepteren omdat een opt-in zou zijn? Dat was toch al afgelopen?
Update:
Ik krijg het dus niet voor elkaar. Meer mensen problemen met het inloggen op Google+ met de iOS app icm een Google Apps account?
https://plus.google.com/117826731803569547326/posts
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Aaaah, good things come to those who wait.JKratos schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:50:
''Thanks everyone for your support, excited to get Google+ out to our Apps users. It'll be a few more days before the Android and iOS apps get Google Apps support. The web app through the mobile browser has Apps support in the meantime. I'm promising to provide daily updates here. :)''
https://plus.google.com/117826731803569547326/posts
[edit]
Hij borkt trouwens wel je contact content provider; als je dus de foto van een contact aanklikt dan crasht ie.
[ Voor 28% gewijzigd door Krypt op 28-10-2011 14:37 ]
Maar die mist wel een aantal features.Krypt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:18:
Als je met een Google Apps account niet kan inloggen, moet je even de ICS leaked Google+ app downloaden en installeren. Die werkt wel icm. Google Apps.
[edit]
Hij borkt trouwens wel je contact content provider; als je dus de foto van een contact aanklikt dan crasht ie.
Verbeteringen:
- Uiterlijk compleet veranderd
- Gaat beter om met stroomverbruik
- Navigatie en ‘performance’ verbeteringen
- Belangrijke verbeteringen aan de notificaties
- Nieuwe UI voor het maken van updates
- Mensen aan een cirkel toevoegen vanaf een cirkel profiel
5183
Jammer dat ik nog niet eens 8 bekenden of boeiende onbekende mensen op G+ kan vinden. Terwijl ik erop Twitter en Facebook tientallen heb.
[ Voor 5% gewijzigd door 5183 op 01-11-2011 13:19 ]
Neemt die dan nóg meer ruimte in?Haay schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:01:
Nieuwe G+ app voor Android beschikbaar in de Android Market. Het G+ App team heeft nauw samengewerkt met het Ice Cream Sandwich team om een gelijke look & feel te maken.
Verbeteringen:
- Uiterlijk compleet veranderd
- Gaat beter om met stroomverbruik
- Navigatie en ‘performance’ verbeteringen
- Belangrijke verbeteringen aan de notificaties
- Nieuwe UI voor het maken van updates
- Mensen aan een cirkel toevoegen vanaf een cirkel profiel
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen idee hoeveel de vorige versie van de G+ app in beslag nam, maar deze versie neem aan applicatie 19,63MB en aan gegevens (bij mij) 6,32MB in beslag. Samen in totaal dus 25,95 MB. Maar daar zitten dus ook een hoop thumbnails van personen en foto's bij.
Het zijn overigens foto's die ik van een andere Picasa account af heb geplukt en nu op deze account wil zetten.
Bestanden waren corrupt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 02-11-2011 11:37 ]
Heb ik ook ervaren. Ligt aan de bestandsgrootte van de geweigerde foto's. Ik weet hoe het precies zit, maar bij bepaalde foto's die ik wilde uploaden kreeg ik die foutmelding. Toen ik de foto's wat verkleinde ging het wel goed. Sowieso doet Picase voor Google+ aan maximum foto resolutie van 2048x2048 en grotere foto's via Google+ geupload worden automatisch naar dat formaat verkleind.Anoniem: 121555 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:34:
Hm. Ik probeer een stapel foto's te uploaden naar m'n G+ apps account en bij bepaalde foto's krijg ik de foutmelding terug dat de server de foto's heeft geweigerd, heeft iemand anders dezelfde ervaring?
Het zijn overigens foto's die ik van een andere Picasa account af heb geplukt en nu op deze account wil zetten.
Diegene die er nog voor gaan kiezen om hun Google+ service te verwijderen, goed opletten welke optie je kiest want je krijgt namelijk tevens de optie om alle Google services + je Google account te verwijderen. In dat geval ben je Gmail namelijk ook kwijt.
Hier de link voor downgraden, scheelt zoekwerk.Kaap schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:30:
Vanmorgen toch besloten mijn Google+ service te sluiten. Heb langere tijd de kat uit de boom gekeken maar ik zie echt niemand van Facebook verhuizen naar Google+.
https://plus.google.com/u/0/downgrade/
Ik heb net even gekeken, ik mis ook opeens 2 mensen in mijn kringen. Dus er zijn blijkbaar meer gebruikers die stoppen. Dat is best snel aangezien het nog in ontwikkeling is. Zelf heb ik trouwens wel veel gegevens verwijderd uit mijn profiel. Enkel het bericht gepost met de verwijzing naar andere sites waar ik wel actief ben. Gewoon omdat ik bijna nooit kijk op mijn G+ pagina.
Verwijderen doe ik (nog) niet. Vind het wel interessant om te volgen allemaal, dan is een account wel handig.

- Een Page kan mensen niet circlen voordat een Page is gementioned of is toegevoegd aan een circle
- Pages kunnen worden aangemaakt voor verschillende categorien. Een profiel enkel voor een persoon
- De default instelling voor de verschillende elementen op een Page is openbaar
- Pages hebben een +1-knop
- Pages kunnen andere Pages geen +1 geven, tevens kunnen ze websites geen +1 geven
- Pages kunnen geen spelletjes spelen
- Pages kunnen niets delen met hun “extended circles“
- Pages ontvangen geen notificaties via email, SMS of in de Google bar
- Pages kunnen niet deelnemen aan een hangout op een mobiel apparaat
- Pages voor lokale bedrijven hebben speciale velden waarmee gebruikers de fysieke locatie kunnen vinden van het bedrijf/merk op de Page
[ Voor 65% gewijzigd door Haay op 07-11-2011 21:26 ]
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Oftewel, je denkt dat G+ een imitatie facebook is, en benadert G+ op dezelfde manier. Dat werkt natuurlijk niet wanneer je alleen mensen cirkelt die verstokte facebookers zijn.5183 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:40:
Ik heb 8 mensen in mijn kring, ze hebben alle 8 in geen 3 weken iets gepost
Ik heb nu 74 personen/bedrijven gecirkeld en 116 hebben mij gecirkeld. Daar zitten een hele hoop mensen bij die ik niet ken en die naar mijn mening ook weinig interessants posten. Maar blijkbaar vinden ze mij wel interessant genoeg om te volgen.
Kanttekening daarbij is wel dat ik binnen G+ het spelletje Zombie Lane speel, en daarvoor alleen al iets van 25 "buren" heb die ik dus ook grotendeels in een "Zombie Lane" cirkel heb, en die mij ook allemaal volgen.
Nogmaals, Google+ is GEEN facebook kloon. Bij facebook 'friend' je vrienden, familie, kennissen, (oud)klasgenoten. Bij G+ kan dat ook, maar haal je veel meer uit het volgen van mensen met dezelfde interesses als jij hebt. Gebruik de "Zoeken in Google+" search om posts en mensen te vinden van onderwerpen die jou interesseren, en voeg hen toe aan cirkels. En voor je het weet stroomt je G+ over met allemaal interessante posts!
Hier haak ik dus echt af. Bedrijfspagina`s introduceren met zoveel fouten erin... zucht. Je kunt toch niet serieus iets introduceren voor bedrijven, en dan 'over mij' laten staan. Had hier dus echt meer van verwacht. Dit kan Gplus weleens de kop gaan kosten.
Laat me raden. Je bent gadget fan. +50 volgers. Spelletjes spelen + 25. Fotograaf? +50. Verbeeld je nu eens in de dame die bij de kinderopvang werkt en haar hobby`s zijn roeien en -weetikveel- tuinieren, ze spreekt enkel NL. Ik geef het je te doen om 100 mensen te vinden die wat interessants te melden hebben.Haay schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:19:
[...]
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Oftewel, je denkt dat G+ een imitatie facebook is, en benadert G+ op dezelfde manier. Dat werkt natuurlijk niet wanneer je alleen mensen cirkelt die verstokte facebookers zijn.![]()
Ik heb nu 74 personen/bedrijven gecirkeld en 116 hebben mij gecirkeld. Daar zitten een hele hoop mensen bij die ik niet ken en die naar mijn mening ook weinig interessants posten. Maar blijkbaar vinden ze mij wel interessant genoeg om te volgen.
Dat kan niet. Google Plus dreunt het standaard liedje op: we zijn ermee bezig. Introduceer het dan nog niet zou ik zeggen, bij zo`n interactieve site als G+ is multi-admin toch gewoon een must. Overigens zijn ze ook nog bezig met statistieken. Dat zullen ze wel bewust uitstellen, geen hond die op die Pages komt op deze manier. Dat wil je niet aantoonbaar maken.Putyah schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:04:
Sinds gisteren is het mogelijk om een Google+ Page te maken. Weet iemand toevallig hoe je meerdere Google+ gebruikers kan uitnodigingen om beheerder te worden van dezelfde pagina?
Wij hebben in ieder geval ook een eigen bedrijfspaginaPutyah schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:04:
Sinds gisteren is het mogelijk om een Google+ Page te maken. Weet iemand toevallig hoe je meerdere Google+ gebruikers kan uitnodigingen om beheerder te worden van dezelfde pagina?
https://plus.google.com/110458988485796966602/posts
Ik ben helemaal geen stagiair
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb je misschien toevallig in je Gmail account bij je Contacts en dan Other Contacts de lijst opgeschoond? Want iedereen die je cirkelt komt in je Gmail in die lijst Other Contacts terecht. Wanneer je ze uit die lijst verwijdert (en niet in een ander Gmail contact kopje zet) dan uncircle je ze ook.Gonadan schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:35:
Langzaam bekruipt mij het gevoel dat mensen die ik al in kringen had gestopt nu als suggestie naar voren komen. Als ik dan de lijst met suggesties ga bekijken dan blijken ze niet meer in mijn kringen voor te komen. Vergis ik mij nu gewoon vreselijk of raken mensen echt uit je kringen vandaan op de een of andere manier?
Nope, niets mee gedaan voor zover ik weet. Wel heb ik recent allemaal contacten overgezet van mijn vorige gmail account en wat meuk ontdubbeld. Misschien is er op die manier inderdaad wat mis gegaan.Haay schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:29:
Heb je misschien toevallig in je Gmail account bij je Contacts en dan Other Contacts de lijst opgeschoond? Want iedereen die je cirkelt komt in je Gmail in die lijst Other Contacts terecht. Wanneer je ze uit die lijst verwijdert (en niet in een ander Gmail contact kopje zet) dan uncircle je ze ook.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze willen het snel en gestaag uitbouwen. Bijna elke dag zijn er kleinere / grotere updates: als ze het niet zouden doen en 1x in zoveel maanden een grote update doen zou het te lang duren en de activiteit op G+ zeker dalen. De Pages zijn absoluut nog heel beperkt, maar de basis is al een aardig idee. Een aantal bedrijven heeft al leuke Pages neergezet:FicoF schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:31:
[...]
Dat kan niet. Google Plus dreunt het standaard liedje op: we zijn ermee bezig. Introduceer het dan nog niet zou ik zeggen, bij zo`n interactieve site als G+ is multi-admin toch gewoon een must. Overigens zijn ze ook nog bezig met statistieken. Dat zullen ze wel bewust uitstellen, geen hond die op die Pages komt op deze manier. Dat wil je niet aantoonbaar maken.
Burberry (compleet met animated 'header' afbeeldingen):
https://plus.google.com/110651620964477160777/posts
Pepsi:
https://plus.google.com/111883881632877146615/posts
Toyota USA:
https://plus.google.com/109401964142949249458/posts
Google doet het zelf ook aardig:
https://plus.google.com/116899029375914044550/posts
Ik ben benieuwd hoe het er over een maand bij staat - het mooie is dat de devvers nu na slechts een paar dagen al een roundup geven van de grootste requests (multi-user admin bv), en dat ze daaraan werken
Het valt me op dat sommige mensen met bekendheid in bepaalde kringen zoals Linus Torvalds, Vitaly Friedman en Oliver Reichenstein Google+ helemaal hebben omarmd als hun hoofdkanaal.
Ik kan mij zo voorstellen dat er veel volgers zijn die specifiek bepaalde personen volgen om ze te volgen, niet om gevolgd te worden. Ik ben er zelf zo één. De volgende stap is echter wel dat je opmerkt dat andere mensen er ook zijn en connecten en zodoende kan het groeien en steeds leuker en belangrijker worden.
@Remy, als webdeveloper vind ik de constante stroom van kleine aanpassingen zeer interessant, vaak zijn het kleine, maar concrete verbeteringen.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Biedt de helppagina geen uitkomst: http://www.google.com/sup...wer=1045580&topic=1347963samo schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:19:
Hmm, ik had een google+ account op mijn gmailadres - dat ik niet actief meer gebruik. Nu kan ik ook met mijn google apps for your domain adres een account aanmaken. Maar dan heb ik twee accounts. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een werkend account heb op een werkend e-mailadres? Meest voor de hand liggende actie zou zijn een nieuw account aanmaken en het oude verwijderen maar het is wel een beetje vreemd. Iemand een tip?
Als ik dat stuk lees, dan is het mogelijk om een nieuw primair adres aan te maken, mits deze nog geen eigen account heeft.
/▌
De laatste tijd zie je steeds vaker stickers, posters, flyers, banners, reclameborden etc. met het 'Like'-logo van FB en dan de bekende duim erbij. Dit is zo herkenbaar geworden en imo misschien wel net zo bekend als het logo van Coca Cola, Apple, Shell of Mercedes. Het is een 'brand' op zich geworden.
Het is ook veel 'vanzelfsprekender' om een product/merk/pagina te 'liken' dan te '+1'-en. Dit klinkt misschien heel basaal en te simplistisch om van doorslaggevende waarde te zijn, maar ik denk juist dat deze simpele en logische associatie een belangrijke rol speelt in het succes van FaceBook.
Het is geen 'FaceBook zal winnen'-argument, maar ik denk dat het zeker een rol zal spelen en ben vooral benieuwd naar de gedachten van anderen hierover...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Om te liken of te +1-en heb je wel een account nodig. Diegene die een account hebben herkennen echt wel de juiste buttons en liken en/of +1-en toch wel.RobbieB schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:00:
Ik had net opeens een epiphamy m.b.t. de FB vs. G+ discussie.
De laatste tijd zie je steeds vaker stickers, posters, flyers, banners, reclameborden etc. met het 'Like'-logo van FB en dan de bekende duim erbij. Dit is zo herkenbaar geworden en imo misschien wel net zo bekend als het logo van Coca Cola, Apple, Shell of Mercedes. Het is een 'brand' op zich geworden.
Het is ook veel 'vanzelfsprekender' om een product/merk/pagina te 'liken' dan te '+1'-en. Dit klinkt misschien heel basaal en te simplistisch om van doorslaggevende waarde te zijn, maar ik denk juist dat deze simpele en logische associatie een belangrijke rol speelt in het succes van FaceBook.
Het is geen 'FaceBook zal winnen'-argument, maar ik denk dat het zeker een rol zal spelen en ben vooral benieuwd naar de gedachten van anderen hierover...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Anoniem: 411873
Het lijkt er op dat er voor mijn vrienden geen enkele connectie zichtbaar is tussen mijn profiel en die pagina. Kan iemand dat bevestigen?
Dit is dus precies mijn puntSwerfer schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:31:
[...]
Om te liken of te +1-en heb je wel een account nodig. Diegene die een account hebben herkennen echt wel de juiste buttons en liken en/of +1-en toch wel.

Stel je nu voor dat je niet op G+ of FB zit, welke v/d twee is dan het meest 'logisch' UI-desing-technisch gezien.
Like is duidelijk: -> "dat vind ik leuk"
+1 is minder duidelijk: -> "+1 wat?" (koeien?, zoals mij wiskunde leraar altijd zei als ik de eenheid vergat)
Bij Like weet je meteen wat er bedoeld wordt, zelfs als je FaceBook niet kent. Bij +1 weet je dat niet, als je Google+ niet kent.
Misschien kijk ik er wel te filosofisch en diep naar, en misschien zie ik wel dingen die er niet zijn, maar ik vind het verschil echt sprekend.
Conclusie:
Can Google+ beat Facebook? I think the better question might be "Is Google better off with Google+?"
The answer, I think, is a clear yes.
Ik vond het meest interessante stukje uit dit artikel het volgende:Haay schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:40:
Conclusie:
Can Google+ beat Facebook? I think the better question might be "Is Google better off with Google+?"
The answer, I think, is a clear yes.
Google merkt dat van alle kanten geprobeerd wordt om Google immense info-gathering, te verkleinen. Microsoft doet het met Bing, Apple doet het met Siri en FB met de 'like' knop.For Google, a company that ranks Web content based on the links between pages, that's a very scary change that undermines the organization's core search-engine service.
Google probeert dus met G+ en de +1 knop het tij te keren van de invloed van de 'like' knop, maar zoals ik hierboven al vermeld heb, heb ik m'n twijfels over het succes daarvan.
Google heeft eigenlijk altijd de meest dominante positie op het web gehad. Als je iets wou weten/zoeken of wat dan ook, ging je naar Google en ze waren jaren lang de best bezochte site.
FaceBook heeft daar verandering in gebracht. En niet alleen is FB veel populairder geworden, mensen brengen er ook een veel langere tijd op door. Als mensen iets 'nieuws' willen ontdekken, gebeurt dit vaker via 'likes' en 'shares' van hun vrienden op FB dan dat het via Google gaat. Dat is de belangrijkste bedreiging voor Google.
Dus waar Google vroeger de 'portal to the internet' was, is dat nu FB.
De vraag is echter, of Google zijn dominante positie kan gebruiken, om G+ aantrekkelijker te maken dan FB. Android zou daar een goed begin voor zijn, zeker nu mobiel internet steeds groter wordt; maar het feit dat er tegenwoordig meer dedicated 'FaceBook-telefoons' zijn dan dedicated 'Google-telefoons' is al geen goed teken.
Ik denk dat het verschijnsel '+1' wel wat iets breder is dan alleen Google+. '+1' bestaat al langer dan Google+ zelf. In heel veel games ga je +1 up in experience/levens etc. Of kijk maar naar een Nederlands voorbeeld; dumpert.nl, waar men heel vaak onder een leuk filmpje zet '+1'. Daarom denk ik dat '+1' niet zo heel raar gekozen is, mits in context gezien. Aan de andere kant heb je natuurlijk wel dat +1 vaak alleen wordt gebruikt door gamers of de meer hardcore internetgebruiker.RobbieB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 02:52:
[...]
Bij Like weet je meteen wat er bedoeld wordt, zelfs als je FaceBook niet kent. Bij +1 weet je dat niet, als je Google+ niet kent.
Misschien kijk ik er wel te filosofisch en diep naar, en misschien zie ik wel dingen die er niet zijn, maar ik vind het verschil echt sprekend.
+1 is tegenwoordig heel gangbaar, zeker onder de jongeren. In een vergadering bij mij riep laatst iemand na een goed idee "plus één". Iedereen begreep dat.RobbieB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 02:52:
[...]
Dit is dus precies mijn punt. Als je er heel abstract naar kijkt, dan is dat zo. Maar als je naar het esthetische en gevoelsmatige kijkt, is 'Like' veel logischer dan '+1'. Het is moeilijk uit te leggen als je het moet typen, maar hieronder de twee plaatjes:
Op Twitter kom je het ook veel tegen. Op Dumpert. Op GoT. Eigenlijk overal op het web. Alleen wordt die uitspraak steeds meer overgenomen door Like. Echt een winnaar is er denk ik niet.
De fanpage van Coca-Cola op FB is daadwerkelijk door twee fans opgezet. Deze mannen beheren deze nog steeds, alleen nu met ondersteuning vanuit Coca-Cola.jules schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:18:
Net als op Facebook ben ik benieuwd of het op Google+ te achterhalen is wie er een (bedrijven)pagina onderhoud. Je word gedwongen om een persoonlijk profiel te hebben dat ook te herleiden is tot een mens, maar hoe doen bedrijven à la Coca Cola dat bijvoorbeeld?
Op FB is volgens mij niet te zien wie de pagina beheert, zelfde geldt voor Google+ volgens mij. Ik beheer op beide platformen pagina's en heb het nog niet zichtbaar kunnen terugvinden op mijn persoonlijke profielen.
Downloaden is volgens mij de enige mogelijkheid.lordMocro schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:43:
Hoe kan ik de geuploadde foto's in de originele grootte bekijken? Als ik bijv. een foto van 1500x700 upload dan is het verkleint. Maar als ik op de download knop druk dan krijg ik weer de 1500x700 terug. Heb ook al rechtermuisknop en view image geprobeerd.
Verder kan je je browserscherm zo groot mogelijk maken, maar dan maak hij hem alsnog passend en niet full-size.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 02-12-2011 22:00 ]
Anoniem: 396927
Communicatie bureau`s geven nu bijna standaard het advies: Claim een profiel, zet je info erop en ga snel weer naar andere kanalen. Google+ is een nerd/foto kanaal in wording, een niche kanaal.
Dat is leuk voor Tweakers die een hekel hebben aan FB, maar het gevolg is dat het op dezelfde stapel komt als Wave etc...
Leuk geprobeerd Google, maar G+ is niet vernieuwend en de massa heeft geen behoefte aan nog een kanaal.
http://googleblog.blogspo...rovements-before-new.html
Ik zie het verschil nietFiber schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:58:
Grappig om te zien dat Google die smalle zwarte balk bovenin alle Google sites alweer aan het uitfaseren is en aan het vervangen is door een brede witte balk met een uitklap menu linksboven... Wel zonde van de scherm ruimte. Zie o.a. het verschil tussen google.nl en google.com...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

[ Voor 49% gewijzigd door Fiber op 19-12-2011 16:38 . Reden: Kleiner plaatje... ]
Anoniem: 315662
je moet hem in 2 tabbladen openen en dan bij 1 klikken op "google.com in English"beany schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:01:
[...]
Ik zie het verschil nietBij beide een zwarte balk bovenin.
Even offtopic, hoe kom je op deze pagina. Ik wordt altijd terug naar google.nl gezet of zelfs mijn iGoogle page. Hetzelfde geldt voor zoeken, ik kan nooit op "I feel Lucky" klikken omdat de site automatisch bij het invoeren van een opdracht suggesties geeft ...Fiber schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:29:
Zo ongeveer, bij google.com, maar dan zonder die favorietenbalk:
[afbeelding]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Vaag, ik zie dat dus niet op google.com(ja, echt .com). Ook niet als ik uitlog bij google.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Rechts onderin op Google.com in English klikken.Dreanor schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:39:
[...]
Even offtopic, hoe kom je op deze pagina. Ik wordt altijd terug naar google.nl gezet of zelfs mijn iGoogle page. Hetzelfde geldt voor zoeken, ik kan nooit op "I feel Lucky" klikken omdat de site automatisch bij het invoeren van een opdracht suggesties geeft ...
Ik vind namelijk google plus bijzonder handig, zeker in combinatie met het maken van je eigen kringen.
Nu zou ik alleen willen weten of het mogelijk is om mensen in je kring een bericht sturen (via mail) om ze erop te attenderen dat ik bijv. nieuwe foto´s heb gedeeld, is dat mogelijk?
En is het ook mogelijk om andere mensen emailadres te zien die deel uit maken van je kring?
En een mooie website met handige tips:
http://www.lifestreamen.n...e-google-tools-verzameld/
Priveberichten is niet mogelijk. Wat je kunt doen is een update maken en deze beperken tot die kring. Lijkt mij overigens ook heel irritant als G+ gebruikers mij ook nog eens gaan e-mailen met updates.Zhadum schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:58:
Is deze topic beetje opgegeven of is er ergens een nieuwe geopend?
Ik vind namelijk google plus bijzonder handig, zeker in combinatie met het maken van je eigen kringen.
Nu zou ik alleen willen weten of het mogelijk is om mensen in je kring een bericht sturen (via mail) om ze erop te attenderen dat ik bijv. nieuwe foto´s heb gedeeld, is dat mogelijk?
En is het ook mogelijk om andere mensen emailadres te zien die deel uit maken van je kring?
En een mooie website met handige tips:
http://www.lifestreamen.n...e-google-tools-verzameld/
/▌
http://www.powerpr.nl/201...-van-google/#.TzuNDFxRZ3q
Ik zie eerlijk gezegd ook nog niet echt de toegevoegde waarde in van G+. Heb het een aantal maanden actief gebruikt, maar bijna alles wat ik las werd ook gedeeld op Twitter, FB en LinkedIN. Ook schiet het totaal niet op met integratie van andere netwerken/tools. Ik ben er dus weer even een paar maanden weg.
Op zich vind ik Google+ wel ok, ik gebruik het niet heel actief maar mijn fotot's worden automatisch geupload uit mijn mobiel en van mijn camera upload ik ze ook voor een backup en om ze te delen met verre familie (doorsturen met Skype duurt nogal lang en je moet dat steeds opnieuw doen ipv een keer uploaden). Je kan ze dan gewoon met een link delen met mensen die geen Google+ hebben.
/▌
http://blog.appboy.com/20...-a-foursquare-competitor/
Dat filmpje is trouwens al redelijk oud (2009), vraag me af waarom dit dan niet in G+ zit.
[ Voor 19% gewijzigd door FicoF op 20-02-2012 12:06 ]
/▌
Maar waarom dan niet in G+?Marzman schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:17:
Omdat het in Google Maps (Navigation) zit. Heb het al net zo lang op mijn Android zitten als dat Navigation beschikbaar is in Nederland.
Google+ zal zelf eerst meer volwassen moeten worden: zowel als platform, maar ook de gebruikers en aanbieders/adverteerders.
Volgens comScore zitten gebruikers dus 3 minuten per maand op G+. Exact mijn ervaring. Benieuwd wanneer ze nou eens met een duidelijke boodschap komen, wat ze ermee willen. Zoals het nu gaat wordt het echt geen succes.
Ik denk dat heel veel gebruikers er helemaal niet meer komen, maar de kleine groep die er nog wel komt zit er echt wel langer. Vooral veel foto hobbyisten lijkt mij.
Is Google+ dan opgericht voor een nichemarkt? Denk het niet.Fiber schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:32:
Je vergeet een belangrijk woordje: gemiddeld.
Ik denk dat heel veel gebruikers er helemaal niet meer komen, maar de kleine groep die er nog wel komt zit er echt wel langer. Vooral veel foto hobbyisten lijkt mij.
Anoniem: 396927
Ze hebben inderdaad wat inspiratie gehaald van Facebook, maar ach zo gaat het toch altijd, Facebook heeft een aantal features van Google+ overgenomen.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Voor wie geintresseerd is, type "zerg rush" in google search en defend yourself! XS
Terug naar google+ deze heeft blijkbaar een update gekregen.
Toen ik toch op google+ zat zag ik weer dat mensen die ik totaal niet ken mij toegevoegd hebben aan hun circles. Is er ondertussen al een manier om mijzelf totaal te verwijderen van deze personen? Of is het nog steeds dat ik die personen voor mij kan blokken terwijl ik gewoon in die circles blijf???
Dit blijft voor mij nog steeds een belachelijk minpunt van google+.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Anoniem: 296939
Ik gebruik Chrome 20. In Incognito-mode werkt het trouwens wel goed. Ik heb mijn cache e.d al gewist maar ook dit mocht niet baten...
Is toch heel lang een frustratie geweest dat ik Google Plus moest gebruiken met mn gmail-account, welke ik voor bijna niks anders nog gebruik. Ben er maar mee gestopt en heb het account (met connecties) gesloten.Google laat Plus-gebruikers accounts samenvoegen met nieuwe tool
Google heeft een tool uitgebracht waarmee gebruikers van het Plus-netwerk verschillende Google-accounts kunnen samenvoegen. Na samenvoeging krijgen contactpersonen alleen nog maar de gegevens van één account te zien.
De tool moet ervoor zorgen dat gebruikers met verschillende Google-accounts al hun contactpersonen op een centrale plaats hebben. Volgens Google kan één account worden ingesteld als hoofdaccount, waar alle contactpersonen op het Plus-netwerk naar doorgestuurd worden. Wie in de Circles van het geëxporteerde account staat, krijgt op deze manier alleen nog maar de content van het hoofdaccount te zien. De tool is onderdeel is van Google Takeout, waarmee gebruikers hun data kunnen exporteren.
[...]
Iemand tips (behalve mijn naam maar zonder apostrof laten reviewen)?
[ Voor 7% gewijzigd door Radiodurans op 11-08-2012 13:28 ]
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Ik heb al erg lang niet meer ingelogd, en ik vind Google+ eigenlijk ook niet echt interessant meer, omdat NIEMAND die ik ken er een account heeft...
Ik heb wel geteld twee mensen op Google+ gehad die er overigens nooit wat mee doen. Ik heb toen ooit mijn profiel geupgrade.. Op een gegeven moment kwam ik er achter dat al mijn gegevens online stonden. Er was toen geen optie om dat uit te zetten (misschien nu wel, geen idee), waardoor ik dus m'n Google+ profiel heb weggegooid. Nu elke keer weer probeert Google me een Google+ account geven..yannickie111 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:34:
Hier was echt een flinke aanloop voor nodig, om dit topic een schopje te geven
Ik heb al erg lang niet meer ingelogd, en ik vind Google+ eigenlijk ook niet echt interessant meer, omdat NIEMAND die ik ken er een account heeft...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Goed, mijn youtube account stamt uit 2007, dus ik volg de lijk "Mijn Youtube account ontkoppelen." En vervolgens krijg ik de melding dat deze functie niet beschiknaar is voor mijn account.Hoe kan ik mijn YouTube-account ontkoppelen van het Google-account?
Alleen bepaalde YouTube-accounttypen kunnen worden ontkoppeld van een Google-account. Het ontkoppelen van een Google-account is niet mogelijk voor YouTube-accounts die na mei 2009 zijn gemaakt.
Mijn YouTube-account ontkoppelen van mijn Google-account:
http://support.google.com...er.py?hl=nl&answer=173914
Kan iemand mij een beetje helpen, en uitleggen wat hier nu precies gaande is? Ik loop hier al de hele dag mee te stoeien en ben al een keer zwaar over de rooie gegaan. Omdat ik A géén keuze meer heb, en B ook de info die ze geven niet klopt. Ik had 'n goede reputatie op Youtube en mocht ook filmpjes uploaden die langer dan een kwartier duren. Maar sinds Google het hele zaakje heeft opgekocht worden de problemen van kwaad tot erger, en het lijkt er op dat ik niets anders meer kan doen totdat ik dat ongewenste G+ account accepteer.
Waar zijn in dit geval mijn rechten gebleven, en hoe verander ik dit zonder dat ik Youtube hoef op te geven? IK heb het Google account nog wel omdat ik het ooit gekoppeld had aan mijn Youtube account. Maar ik gebruik al geruime tijd Ixquick als zoekmachine omdat ik Google veel te onbetrouwbaar vind met betrekking tot het privacy gebeuren.
Misschien zien ik iets heel cruciaals over het hoofd, maar ik ben zo over mijn toeren geraakt dat ik het allemaal even niet meer zo helder zie op die site. Want ik ben écht heel erg kwaad dat me dit nu zonder keuze in mijn maag gesplitst wordt. En dfan ben ik niet meer goed in staat om het allemaal even heel erg rustig uit te vogelen. En na een paar uur gewacht te hebben en eerst eens rustig wat te lezen heb ik toch niet de oplossing gevonden waar ik naar zocht.
Ik voe me echt zwaar genaaid. Want ik had toch wel al een klein netwerkje,waar ik op het moment niet erg actief mee was. Op zich was het allemaal niet heel bijzonder wat er stond, op wat liveopames van feestjes na, en wat prive dingen, maar ik had er toch wel schik in. Dat plezier wordt me nu in één klap ontnomen.
Of is de beste optie dan toch om het G+ account te accepteren, en het daarna volledig dicht te zetten en het niet te gebruiken als alleen om er mee op mijn Youtube kanaal te komen? Wellicht heb ik daarbij de nodige overtuiging nodig want ik ben, naast dat ik er heel erg boos over was daarstraks, ook heel erg sceptisch over het G+ profiel.
[edit]
Ik heb er nog eens heel goed over nagedacht. En ik ga binennkort mijn Google account, mijn youtube account én mijn Facebook account waarschijnlijk maar gewoon opzeggen. Dat scheelt een hele hoop stress.
[ Voor 9% gewijzigd door Phaerion op 16-12-2012 15:35 ]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Anoniem: 411873
Of je nu een account hebt of niet, Google volgt je toch wel...
Ik had al het idee dat dat ook het beste is. Want het is wel weer een grote site waar je makkelijk veel mensen bereikt. Op het moment dat ik mij reactie schreef was ik ook wel behoorlijk boos.Anoniem: 411873 schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:41:
Google+ account dicht timmeren gaat prima hoor. Alle instellingen ("... zichtbaar voor..." "verberg mij in zoekresultaten") even doorbladeren en klaar.
Maar ik ben het er nog steed niet mee eens hoe je daar behandeld wordt nu Youtube een onderdeel van Google is, en je persee een G+ profiel oet aanmaken, om het Youtube kanaal te kunen bliven gebruiken. Je wordt als users gebruikt in een strijd tussen twee social media giganten. Maar het zijn wel de users die de site bestaansrecht geven. Zonder users heb je immers niets aan een profiel site.
Maar omdat ze nu al een groot bestand met leden hebben, gaan ze er geqwoon voor. Ik vind dat misbruik maken van de positie die ze nu hebben.
Om die reden gebruik ik de zoekmachine ook niet meer. Ik ben sinds kort overgestapt op de Ixquick zoekmachine.Of je nu een account hebt of niet, Google volgt je toch wel...
Ik laat Firefox sowieso altijd de cookies weggooien nadat ik de browser sluit. Ik heb wel gemerkt dat het verstandig is om het zelf ook nog eens handmatig te doen, want ik vind toch altijd weer cookies.
[ Voor 36% gewijzigd door Phaerion op 18-12-2012 08:21 ]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Ik wil namelijk een hangout opzetten voor een serieuze vergadering, maar als iedereen met die effecten loopt te klooien komt daar natuurlijk niks van terecht...
Mijn automatic upload album bevat (precies) 500 foto's, maar nieuwe foto's komen er dus niet meer in. Dat terwijl hij ze wel upload
Enig idee wat het probleem is, het gaat hier om de automatic upload van google+
Waarom heb ik dat idee: mijn pasfoto via google profiel, op 3 websites, met of zonder rel=author e.d. in de link laat steeds minder vaak de pasfoto zien bij zoekuitkomsten (en ja de websites staan als geverifieerde email links e.d. in google plus profiel opgegeven).
Anderen om mij heen nemen dit ook waar.
Weer anderen, 'conculegae', hebben dat ook, of juist geheel niet of bijna nooit, heel weird.
Iemand bekend waarom dit 'aan en uit floepen' van de pasfoto's bij URL's is?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Google is nu vrij agressief Google+ aan het pushen, maar ik merk in mijn omgeving regelmatig weerstaand daartegen. Ik snap daarom niet hoe Google de (betalende!) Google Apps-gebruikers zo kan vergeten die juist wél meer gebruik willen maken van Google+. Behalve betalende klanten, zijn het vaak de gebruikers die een bepaalde dienst het snelst zullen gebruiken, feedback leveren en anderen zullen aanmoedigen het ook te gebruiken.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Anoniem: 668179
Ik heb een vraag met betrekking tot Google+ places.
Wij hebben onze website geverifieerd en locatie is toegevoegd. Als het goed is zou het kaartje dan ook moeten worden weergegeven in maps, maar dit is niet het geval. Iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost? (alle bedrijfsgegevens zijn namelijk ingevuld)
Groet,
Jody
zo snel is Google niet met haar wijzigingen in maps, plus snippets en business (voorheen places)