Google+ ervaringen en discussies

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 00:27
Weet iemand of je bij een Google Hangout ook de Google Effects kan uitschakelen zodat niemand die kan gebruiken? Ik kan daar niks over vinden.

Ik wil namelijk een hangout opzetten voor een serieuze vergadering, maar als iedereen met die effecten loopt te klooien komt daar natuurlijk niks van terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje dat mijn net gemaakte foto's niet meer automatisch in mijn automatic upload album in de gallery verschijnen op mijn android apparaten. Ze verschijnen wel in de webversie en de appversie van google plus, maar dus niet meer in mijn gallery.

Mijn automatic upload album bevat (precies) 500 foto's, maar nieuwe foto's komen er dus niet meer in. Dat terwijl hij ze wel upload
Enig idee wat het probleem is, het gaat hier om de automatic upload van google+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Volgens mij zijn die 500 foto's een limiet van de Picasa Web Albums, zodra je daar boven de 500 gaat worden oudere foto's in een "archive album" ondergebracht. Dit archive album was/is niet zichtbaar in gallery apps van de telefoon. Echter niet zeker of dit bij Instant Upload ook zo is, dacht dat die sowieso in een album met datum suffix werden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Google+ is net als facebook bezig achter de schermen heb ik het idee.
Waarom heb ik dat idee: mijn pasfoto via google profiel, op 3 websites, met of zonder rel=author e.d. in de link laat steeds minder vaak de pasfoto zien bij zoekuitkomsten (en ja de websites staan als geverifieerde email links e.d. in google plus profiel opgegeven).
Anderen om mij heen nemen dit ook waar.
Weer anderen, 'conculegae', hebben dat ook, of juist geheel niet of bijna nooit, heel weird.

Iemand bekend waarom dit 'aan en uit floepen' van de pasfoto's bij URL's is?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik ben Google Apps reseller en gebruik het dus zowel zakelijk als privé. Ik vind de huidige manier van werken echt verschrikkelijk. Ik kan niet één Google+ account gebruiken met beide e-mailadressen. Dat weerhoudt me er echt van het goed te gebruiken, omdat ik geen 2 accounts wil bijhouden.

Google is nu vrij agressief Google+ aan het pushen, maar ik merk in mijn omgeving regelmatig weerstaand daartegen. Ik snap daarom niet hoe Google de (betalende!) Google Apps-gebruikers zo kan vergeten die juist wél meer gebruik willen maken van Google+. Behalve betalende klanten, zijn het vaak de gebruikers die een bepaalde dienst het snelst zullen gebruiken, feedback leveren en anderen zullen aanmoedigen het ook te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat is dan de weerstand die zoveel mensen er tegen hebben, want negen op 10 loggen wel te pas en te onpas op diverse sites / diensten / spellen in met hun Facebook account...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:31

samo

yo/wassup

Misschien juist daarom. Google verbindt een aantal diensten welke ik als gebruiker vaak niet in relatie tot elkaar zie. Ik hoef mijn picasa-albums niet standaard te delen met een netwerk en wil het liever losstaand gebruiken (totdat ik de meerwaarde zie). Ik heb zelf vaak de indruk dat bij veel van deze diensten het koppelen komt voordat de meerwaarde zich kan bewijzen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 668179

Hoi!

Ik heb een vraag met betrekking tot Google+ places.
Wij hebben onze website geverifieerd en locatie is toegevoegd. Als het goed is zou het kaartje dan ook moeten worden weergegeven in maps, maar dit is niet het geval. Iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost? (alle bedrijfsgegevens zijn namelijk ingevuld)

Groet,

Jody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:43
vaak is het dat je het tijd moet geven

zo snel is Google niet met haar wijzigingen in maps, plus snippets en business (voorheen places)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 982117

*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door samo op 12-10-2017 18:26 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste