Google+ ervaringen en discussies

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maar "people who've added you" en "people who have you in circles" zou toch hetzelfde moeten zijn? Ik heb voor zover ik weet geen een vriend zonder hem in een cirkel te hebben, sterker nog, kan dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:42
Ja dat kan, ik had 2 mensen die ik wel toegevoegd had, maar kennelijk niet in een cirkel had gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:29
Op het werk geen G+ voor mij, want er is geen ondersteuning voor IE7. Gek genoeg bij direct gelinkte pagina's op G+ kom je er wel op (met een melding bovenin beeld dat de browser geen support meer krijgt), maar navigeren wordt beperkt. Via je eigen account rechtsbovenin kun je wel naar je profiel bijvoorbeeld.

[ Voor 21% gewijzigd door me_mrtn op 05-07-2011 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Zo, m'n Google+ pagina als 'homepage' ingesteld in mijn Tweakers.net profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Hier kun je "Google+ feature requests" plaatsen, of stemmen op andere requests:
http://www.google.com/mod...t=9fe9f.40&f=9fe9f.4d1705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Zijn er nog mensen Google + binnengekomen?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372312

IK zit er sinds gister op. heb een paar uur greasemonkey script laten draaien.
Ik heb nooit veel met facebook gehad, maar dit lijkt me toch wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Kun je het script even naar me dmen? :) Bespaart me de moeite het zelf te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Dat script staat hier ergens in het topic dacht ik?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372312

spleethoven schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:18:
Kun je het script even naar me dmen? :) Bespaart me de moeite het zelf te schrijven.
Moet hier inderdaad ergens staan, ik weet zo niet meer waar. Op het moment heb ik hem zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

InSanex schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:55:
installeer het script greasemonkey ( https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/greasemonkey/ )

voer dit script uit : http://userscripts.org/scripts/show/106015

let erop dat het script op NL ingesteld staat, dus dat de startpagina van google plus ook op NL staat.
Wees ingelogd met je gmail account en wachten maar....
asje.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Laatst online: 24-01-2024
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En anders even op 'script' zoeken in het 'Invites' draadje... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Toch gaat het wel hard, zie bijvoorbeeld ook bij dit artikel op Engadget. Heeft op dit moment 37 +1's van G+ users en 143 Like's van Facebookers. Ik vind dat al best veel voor een dienst die pas een week bestaat en nog niet open is voor het grote publiek. http://www.engadget.com/2...ion-with-os-x-lion-devel/

Het viel mij trouwens op dat http://www.google.com/ wel status notifications en een Share button rechtsboven in de zwarte balk heeft en http://www.google.nl/ (nog) niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Fiber op 05-07-2011 14:31 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Ik snap nog steeds niet helemaal wat nou de volgorde in je Stream is. Sommige berichten blijven meer dan een dag bovenaan staan, andere berichten zijn na een paar minuten weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
Ik heb net even mijn profiel aangevuld, maar ook daarbij merk je weer het voordeel van de circles. Zoals contactgegevens van mijn werk enkel beschikbaar maken voor klanten en collega`s.

Zou alleen ook nog tof zijn als je andere profielfoto`s kunt maken per circle. Kan ik mijn vrouw in een circle doen en een lieve foto van ons samen als foto nemen, en voor mijn vrienden een stoere uit de kroeg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
TheZeroorez schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:41:
Maar "people who've added you" en "people who have you in circles" zou toch hetzelfde moeten zijn? Ik heb voor zover ik weet geen een vriend zonder hem in een cirkel te hebben, sterker nog, kan dat wel?
Ja ik zou ook denken dat bij het stukje 'Have *eigen naam* in circles (4)' bij je eigen profiel en 'People who've added you (7)' bij circles hetzelfde zou moeten zijn, of iig het zelfde getal.
Avalaxy schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:43:
Ja dat kan, ik had 2 mensen die ik wel toegevoegd had, maar kennelijk niet in een cirkel had gestopt.
Voor zo ver ik weet kan dit niet hoor. Ik dacht dit ergens gelezen te hebben, en heb net even een onbekend persoon proberen toe te voegen zonder een cirkel te selecteren, maar dan komt er te staan 'Circle Required'
Opzich wel goed dat het niet kan.

'
FicoF schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:03:
Zou alleen ook nog tof zijn als je andere profielfoto`s kunt maken per circle. Kan ik mijn vrouw in een circle doen en een lieve foto van ons samen als foto nemen, en voor mijn vrienden een stoere uit de kroeg :P.
Haha geniale opmerking, en zij maar denken dat je aan iedereen die foto van jullie samen laat zien :p
Maarja van mij hoeven ze het niet in te voeren, wordt denk ik snel onoverzichtelijk en dan moet je dat ook weer bij gaan houden enzo :p
Fiber schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:04:
Ik snap nog steeds niet helemaal wat nou de volgorde in je Stream is. Sommige berichten blijven meer dan een dag bovenaan staan, andere berichten zijn na een paar minuten weer weg...
De volgorde van je stream weet ik ook niet eigenlijk, ik dacht eerst gewoon het bericht waar het laatst een reactie op is geweest, maar volgensmij heeft google dit aangepast na opmerkingen van gebruikers dat steeds dezelfde berichten bovenaan stonden. Weet niet precies hoe ze het nu doen.

--
Ook raar trouwens, net keek ik nog ff bij circles en toen stond alles in het nederlands (oa 'Mensen in jouw kringen' of iets dergelijks, en nu 1 minuut later kijk ik er nog een keer een staat alles in het engels (oa 'People in your circles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:39
Zo! Mijn webcam (Logitech C510) staat in de bestelling. Waarschijnlijk morgen binnen. Gelijk testen natuurlijk dus als er iemand wil daten via Google Hangout dan kan dat gebeuren ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TheZeroorez schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:41:
Volgens mij zit daar een stukje vertraging tussen. De ene is niet direct up-to-date. Maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Als ik naar m'n profiel ga, en dan naar +1's, zie ik daar alleen +1's die ik buiten G+ om heb gegeven, de +1's die ik op G+ zelf heb gegeven staan er niet bij. Is dit normaal of iets dat nog niet helemaal goed werkt?

Zijn er trouwens al mensen geweest die een Hangout hebben uitgeprobeerd? Ik nog niet namelijk omdat er eigenlijk nog geen vrienden uit rl van mij op G+ zijn. Ik heb alleen wat tweakers toegevoegd en wat mensen om te volgen. Maar ik zou wel graag horen hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JelleNL schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:13:
Als ik naar m'n profiel ga, en dan naar +1's, zie ik daar alleen +1's die ik buiten G+ om heb gegeven, de +1's die ik op G+ zelf heb gegeven staan er niet bij. Is dit normaal of iets dat nog niet helemaal goed werkt?
Het is in ieder geval bij iedereen zo. Ik denk overigens dat het zo hoort maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345495

JelleNL schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:13:

Zijn er trouwens al mensen geweest die een Hangout hebben uitgeprobeerd? Ik nog niet namelijk omdat er eigenlijk nog geen vrienden uit rl van mij op G+ zijn. Ik heb alleen wat tweakers toegevoegd en wat mensen om te volgen. Maar ik zou wel graag horen hoe het werkt.
heb een groot deel van mn vriendengroep op G+ inmiddels en we zitten eigenlijk continu op Hangout,

het werkt echt goed, ondanks dat we er vaak met 10 man in zitten is het geen chaos.
wel is het zo dat je af en toe eruit gedropped wordt, waardoor je de hangout moet rejoinen, maar ik vermoed dat dat nog door de testfase komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
Anoniem: 345495 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:20:
[...]

heb een groot deel van mn vriendengroep op G+ inmiddels en we zitten eigenlijk continu op Hangout,

het werkt echt goed, ondanks dat we er vaak met 10 man in zitten is het geen chaos.
wel is het zo dat je af en toe eruit gedropped wordt, waardoor je de hangout moet rejoinen, maar ik vermoed dat dat nog door de testfase komt
Ik heb het ook getest en is echt superleuk. Met een paar tourdefrance fans wat Youtube filpmjes gekeken. Dit gaat overigens echt groot worden als je fotoseries en uitzendinggemist enzo kan kijken. Dan kun je gewoon samen met vrienden waar dan ook voetbal enzo kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij ons heeft het skype/msn dus al vervangen, het is nu "zie je straks in de hangout" =)

En youtube integratie is inderdaad nice, mis alleen nog de optie om direct een youtube url in te typen in plaats van zoeken (voor videos die je bijvoorbeeld als link only hebt gedeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 13:15

Dreanor

Joene

Het Script heeft voor mij binnen 30 min gewerkt! :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320196

http://gplus.to/ *zucht*

als je nou als eerste met zoiets komt ben je binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Leuk om te horen dat Hangouts zo goed werkt. Als G+ openbaar wordt voor iedereen gaat het denk wel lukken om wat vrienden over te halen en dan zal ik het ook eens proberen.
Maar ik denk idd dat, als je in de toekomst naar youtube filmpjes nog veel meer dingen kan doen tijdens een hangout het heel groot kan worden.
Is er trouwens een soort optie op een hangout van 'Deze hangout is vol' als je nou alleen even met z'n 2e wilt videochatten, of moet je dan eerst helemaal een aparte cirkel aanmaken en daar alleen jullie 2e inzetten en is het dan pas mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:55
Heeft iemand al met pushbar gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Na het bericht van jou gelezen te hebben heb ik het even geinstalleerd, en het is wel een leuk voorbeeld om te laten zien wat ontwikkelaars al kunnen, zelfs nu er nog geen api beschikbaar is gesteld. Alleen ik zal het denk niet verder gaan gebruiken omdat er geen kanalen bijzitten die ik vaak gebruik. En bovendien kan je ook net zo makkelijk even naar een nieuw tabje gaan en in google 'bbc news' of 'AmazingRadio' intikken, vind ik zelf.

[ Voor 1% gewijzigd door JelleNL op 05-07-2011 22:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:55
Ja mee eens, het idee is in ieder geval wel leuk, werkt ook wel. Misschien dat dit aanleiding gaat geven tot verdere ontwikkelingen andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Submit je eigen verbeteringen en suggesties via:
http://www.google.com/moderator/#16/e=9fe9f

Tot nu toe 2920 personen 581 vragen en 38k stemmen...

Stem aub op mijn iPad edit verbeter suggestie

[ Voor 22% gewijzigd door HeyDude op 06-07-2011 07:14 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253053

Wat is het verschil tussen buzz en een update posten?
Zoals ik het nu zie zijn die twee precies hetzelfde, naast het feit dat buzz niet in de stream komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

HeyDude schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:35:
Submit je eigen verbeteringen en suggesties via:
http://www.google.com/moderator/#16/e=9fe9f

Tot nu toe 2920 personen 581 vragen en 38k stemmen...
Weer een Google-dienst waarvan ik het bestaan niet kende 8)7 Heb maar even een aanvraag ingediend om zelf circles te kunnen selecteren voor je stream.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 06-07-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
Dit vind ik wel opvallend. Vanaf 31-7-2011 is het exit voor alle private accounts op Google.
The purpose of Google Profiles is to enable you to manage your online identity. Today, nearly all Google Profiles are public. We believe that using Google Profiles to help people find and connect with you online is how the product is best used. Private profiles don’t allow this, so we have decided to require all profiles to be public.

Keep in mind that your full name and gender are the only required information that will be displayed on your profile; you’ll be able to edit or remove any other information that you don’t want to share.

If you currently have a private profile but you do not wish to make your profile public, you can delete your profile. Or, you can simply do nothing. All private profiles will be deleted after July 31, 2011.
Bron: http://www.marketingfacts..._je_doet_mee_of_wegwezen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet zeggen dat Google+ mij wel bevalt. Als je alles ziet bij de opmerkingen van alle mensen in alle kringen kan het storend zijn dat je niet het nieuwste ziet. Dat is het enige wat mij echt opvalt. Als je bijvoorbeeld een heel populair iemand hebt (zeg Michiel Veenstra) dan staan zijn post constant bovenaan en dat kan storend werken. Maar dat kun je wel oplossen door simpelweg de kring naar keuze aan te klikken in de zijbalk.

Weet iemand of het mogelijk is om die toestand ook op relevantie van datum in te stellen?

Verder zie ik toch wel een toestroom naar Google+ qua mensen ondanks dat het nog niet open is. Ik ben zelf natuurlijk ook actief aan het promoten in mijn eigen kringen. ;)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Iemand een idee hoe je een naam enkele naam op google+ krijgt? Het is tweakers gelukt, maar ik kan het nergens vinden. Hoe doen bedrijven dit bijvoorbeeld, die hebben toch ook geen voor en achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sneezydevil schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:44:
Iemand een idee hoe je een naam enkele naam op google+ krijgt? Het is tweakers gelukt, maar ik kan het nergens vinden. Hoe doen bedrijven dit bijvoorbeeld, die hebben toch ook geen voor en achternaam.
Dit had ik ook al gevraagd heb ook geen manier gevonden. Tot nu toe is tweakers de enige met 1 naam (die ik heb kunnen vinden), de rest van de bedrijven heeft ook 2 namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Anoniem: 345495 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:32:
[...]

Dit had ik ook al gevraagd heb ook geen manier gevonden. Tot nu toe is tweakers de enige met 1 naam (die ik heb kunnen vinden), de rest van de bedrijven heeft ook 2 namen
Was je vraag inderdaad tegen gekomen toen ik zocht in het topic, maar helaas geen antwoord.

Heb al geprobeerd met bijnaam, en al gezocht of er misschien andere profielen voor bedrijven zijn, maar niks mocht baten, ben benieuwd hoe ze dit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Laatst online: 15-02-2024
LEKKER DAN!

Google eist openbare profielen op Google+
Laatste update: 6 juli 2011 11:31 info
AMSTERDAM – Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.
Foto: Google

Volgens Google is dat gewenst omdat mensen elkaar anders niet kunnen vinden. Op dit moment kunnen gebruikers hun profiel nog volledig op privé zetten waardoor zij niet te vinden zijn voor anderen.

Google+ is pas twee weken oud en nog alleen op uitnodiging beschikbaar. Er gaan de afgelopen dagen wel al berichten rond dat Google het sociale netwerk zou hebben opengezet, maar veel geïnteresseerden stuiten nog op foutmeldingen.

Privacy

Het sociale netwerk van Google zou de grote concurrent van Facebook moeten worden. Google+ onderscheidt zich doordat het gebruikers informatie heel eenvoudig met bepaalde groepen mensen laat delen, bijvoorbeeld babyfoto’s alleen met familie.

Daarnaast stelt Google het belang van privacy hoog in het vaandel te hebben. Het profiel is vrij eenvoudig en uitgebreid aan te passen naar de privacywensen van de gebruiker.

Toch zal het bedrijf alle privéprofielen na 31 juli gaan wissen, gebruikers dienen voor die datum hun profiel op openbaar te zetten. Wel kan dan bepaalde informatie zoals woonplaats of werk afgeschermd worden, zolang het basisprofiel maar te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 11:03
Dikkedikkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:50:
LEKKER DAN!

Google eist openbare profielen op Google+
Ik zie het probleem niet?

Het absoluut ENIGE dat verplicht zichtbaar is op je profiel is je naam (maar zelfs hier hoef je niet je echte naam op te geven), en je geslacht.

ALLE andere details op je profiel kun je in meer of mindere mate afschermen door te bepalen welke kringen/contacten die specifieke info mogen zien.

[ Voor 43% gewijzigd door Haay op 06-07-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Haay schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:02:
Het absoluut ENIGE dat verplicht zichtbaar is op je profiel is je naam (maar zelfs hier hoef je niet je echte naam op te geven), en je geslacht.
Wat is dan de toegevoegde waarde van deze actie? De Jan Jansen en Piet Piraat als pseudoniem is dan toch dezelfde actie als gewoon een username te gebruiken? (zoals youtube ze gebruikt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Laatst online: 15-02-2024
Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.

het verwijderen vindt ik dus een beetje overdreven. zet et dan gewoon ff voor ons om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
SinergyX schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:21:
[...]

Wat is dan de toegevoegde waarde van deze actie? De Jan Jansen en Piet Piraat als pseudoniem is dan toch dezelfde actie als gewoon een username te gebruiken? (zoals youtube ze gebruikt).
Ik zie het probleem eigenlijk ook niet echt in. Je kunt er gewoon voor kiezen om geen profiel aan te maken, dan heb je er ook geen last van. Als je nu al een profiel hebt is deze ook openbaar en vindbaar op Google. Het enige wat veranderd is dat je zometeen een Google+ profiel moet aanmaken, dat heeft mi juist voordelen, omdat je meer zeggenschap over dat profiel hebt (hoe de info gepresenteerd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dikkedikkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:25:
Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.

het verwijderen vindt ik dus een beetje overdreven. zet et dan gewoon ff voor ons om.
Ja dat mogen ze natuurlijk nooit doen.

Misschien is dit een wat radicale actie, maar het standpunt wat Google hier in neemt is helemaal niet zo vreemd. Je naam + geslacht, als je dat geheim wilt houden (nog zonder enige andere vorm van foto's of info zichtbaar) kun je beter niet aan een profielensite beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 13:15

Dreanor

Joene

Ik denk dat "verwijderen" met een korrel zout genomen moet worden en dat profielen gewoon omgezet worden, of dat de optie 100% privé verwijdert wordt (en je profiel automatisch openbaar wordt).

Lijkt mij namelijk een vreemde actie om daadwerkelijk profielen te verwijderen, maargoed je weet het nooit.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TheZeroorez schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:42:
Je naam + geslacht, als je dat geheim wilt houden (nog zonder enige andere vorm van foto's of info zichtbaar) kun je beter niet aan een profielensite beginnen.
Sommige mensen hechten enige vorm van privacy/waarde aan hun naam, ik kan genoeg profile sites opnoemen die zonder verplichting/vermelding van je echte naam werken, waarom zou google zich daar opeens voor willen onderscheiden?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 19:30
Even een klein vraagje over Google+

Zodra je bij "Over mij" een foto wilt toevoegen staat dat deze gedeeld staat met het hele web, is er ook een optie om dit aan te passen naar bijvoorbeeld jou "circles"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
A-Vu schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:47:
Even een klein vraagje over Google+

Zodra je bij "Over mij" een foto wilt toevoegen staat dat deze gedeeld staat met het hele web, is er ook een optie om dit aan te passen naar bijvoorbeeld jou "circles"?
Ik heb hem niet gevonden, ben ook geïnteresseerd. Ook onder de privacy instellingen vind ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413982

Dikkedikkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:25:

Volgens mij zit het zo dat Google+ geen privé profielen toestaat en Google Profiles wel. Deze diensten worden nu samengevoegd en daardoor kunnen privé accounts op Google Profiles dus niet blijven bestaan. Het zou wel een hele rare keuze zijn om als Google zijnde deze profielen zelf openbaar te maken.
Maar of het echt zo zit is mij eerlijk gezegd nog niet geheel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:47:
[...]

Sommige mensen hechten enige vorm van privacy/waarde aan hun naam, ik kan genoeg profile sites opnoemen die zonder verplichting/vermelding van je echte naam werken, waarom zou google zich daar opeens voor willen onderscheiden?
Maar het punt is juist dat er helemaal niet zoveel gaat veranderen.

Je kunt volgens mij jezelf nog steeds uitzetten in de zoekresultaten, en je naam is nog steeds zichtbaar bij de contacten van andere personen. Het enige dat veranderd is dat wanneer iemand nu klikt en je profiel afgeschermd is er staat "Pietje heeft een afgschermd profiel, je mag dit niet zien". In de toekomst kom je dus op een pagina terecht waar je ziet staan dat ik een man ben, en niet meer dan dat.

Poe zeg, wat een schending van m'n privacy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TheZeroorez schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:54:
[...]

Je kunt volgens mij jezelf nog steeds uitzetten in de zoekresultaten, en je naam is nog steeds zichtbaar bij de contacten van andere personen. Het enige dat veranderd is dat wanneer iemand nu klikt en je profiel afgeschermd is er staat "[...] heeft een afgschermd profiel, je mag dit niet zien". In de toekomst kom je dus op een pagina terecht waar je ziet staan dat ik een man ben, en niet meer dan dat.

Poe zeg, wat een schending van m'n privacy ;)
hardstikke tof als iemand anders zich onder jouw naam uitgeeft.. benieuwd hoe google dat gaat opvangen, ... niet :?

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 25-11-2020 21:21 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik snap even niet wat identiteitsdiefstal met het verwijderen van volledig dichtgetimmerde profielen te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het feit dat tweakers.net een enkele naam heeft is inmiddels al nieuws,
One puzzling thing, however, is how Tweakers.net ended up with what appears to be a one word name. This isn’t a case of making “.net” be the last name. There would be a space, if that were happening.

Perhaps a review request was placed with Google, something it’ll prompt you to do, if you try to use unusual characters in your name. If so, perhaps the approval was given without much thought about what this means for the “no brand pages” policy. Maybe it was a preexisting page that was created before this apparently new “no brands” rule was created.
http://searchengineland.c...ers-getting-traffic-84371

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TheZeroorez schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:54:
Dat is juist het punt, ik heb _geen_ 'echte' naam profiel, net zoals hier op tweakers heb ik een username.

Per saldo ben ik eind van de maand mijn profiel gewoon kwijt, of ik moet een pseudoniem gaan bedenken om maar een vage policy van Google te gaan omzeilen. Dan moet er maar 1 idioot zijn die alsnog 'voor de grap' met mijn echte naam ervandoor gaat, deze publiekelijk maakt, met de nodige onzin.

Ik kies ervoor om op bepaalde social/community sites slechts door het leven te gaan met een username/nickname, dat betekend dat ik zelf kies voor de privacy voor mijn naam of gegevens, als Google dat verbied.. heb ik er bijzonder weinig nog te zoeken. Dan vind ik alles helemaal best, zolang ze die 'onzin' maar niet gaan opdringen als je toevallig gebruik (moet) maken van de andere onderdelen van google (gmail, youtube). En zoals ik het nu zie, is dit slechts de eerste stap en enkel kwestie van tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
himlims_ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:55:
[...]
hardstikke tof als iemand anders zich onder jouw naam uitgeeft.. benieuwd hoe google dat gaat opvangen, ... niet :?
Wat heeft dat er mee te maken. Ik gebruikte altijd een standaard nick op internet, terwijl er gewoon mensen waren die IRL zo heten. Jouw naam is toch niet uniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ik lees net een update op G+ van Sergey Brin (medeoprichter google)
We made some ranking changes recently that demote such comments if the commenter is not in your circles. Let me know if you are still getting flooded with tortoise pictures and the like.
Heb nu dus ietsjes meer duidelijkheid over wat er nou bovenaan je stream komt te staan. Ik denk dat eerst alles gewoon op volgorde van tijd komt, tenzij (zoals hierboven dus te lezen is) iemand uit jouw kringen op een bericht reageert, dan komt dat wel weer bovenaan. Alleen iets komt nu dus niet zo snel meer bovenaan als mensen buiten jouw kringen op een bericht reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
alles van profiles.google.com lijkt nu wel te linken naar google+. komt allemaal onder google+ lijkt me dan.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Facebooks video feature lijkt toch geen serieuze concurentie voor hangouts te worden.

Multi person text chat zat al lang in gtalk
en de voice/video chat is maar met maximaal 1 persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-06 11:15
Mensen hier al gebruikt gemaakt van http://move2picasa.com ?
Website speciaal opgezet om al je facebook foto's (exlucsief degene waarin je bent getagged zie ik), om te zetten naar je picasa account. Deze zijn dus ook weer direct bruikbaar voor je Google+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tip voor mensen die dezelfde status niet ook telkens in facebook willen typen:

voeg je mobile update email van FB( http://www.facebook.com/mobile/ ) toe aan een circle en voeg deze toe aan je statusupdates, je status komt dan ook op FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

echt hoe meer ik met + werkt hoe plezieriger 't wordt.
dit overtreft smoelenboek en andere sociale media dik op gebied van functionaliteit, snelheid en gemak.
echter mis ik wel bepaalde features, zoals een filter dat ik een bepaalde share niet 10x tezien krijg.
voornaamste nadeel zie ik in 't verplichten van een gmail account. zonder lijkt 't niet goed te werken.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Anoniem: 345495 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 02:11:
tip voor mensen die dezelfde status niet ook telkens in facebook willen typen:

voeg je mobile update email van FB( http://www.facebook.com/mobile/ ) toe aan een circle en voeg deze toe aan je statusupdates, je status komt dan ook op FB.
Handig. Maar dan kan gelijk de hele wereld die status update zien, en dat is nou net waar die Circles niet voor zijn... Je zou dan eigenlijk een kleine Circle speciaal voor FB moeten maken en die dan combineren met de Public optie van G+. Dan doe je het wel goed vind ik. Kan dit ook met Twitter...?

@ himlims, Je kan je wensen hier doorgeven: http://www.google.com/moderator/#16/e=9fe9f

[ Voor 43% gewijzigd door Fiber op 07-07-2011 09:55 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Is het mogelijk om in de stream alleen updates van bepaalde circles te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-06 11:15
UltraSub schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:13:
Is het mogelijk om in de stream alleen updates van bepaalde circles te zien?
Je hebt nog nooit op iets in de linker menu balk geklikt? Onder updates staan al je circles... als je op één er van klikt dan krijg je alle updates van die circle te zien. Onder het woord updates staan al je circle berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Nu mijn contactpersonen aan het exporteren met die add-in voor Chrome.
Kijken of het lukt, ben dat Facebook ook meer dan zat aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
matz schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:47:
[...]

Je hebt nog nooit op iets in de linker menu balk geklikt? Onder updates staan al je circles... als je op één er van klikt dan krijg je alle updates van die circle te zien. Onder het woord updates staan al je circle berichten.
Ik keek net voor ik dit las op de desktopversie. En die is behoorlijk anders dan de mobiele waar ik tot nu steeds keek (en daar kan dat dus helaas niet :( )
Wachten maar op de iPhone app. En ik hoop dat ze voor mijn vrienden met Nokia's en BB's ook een native app uitbrengen. Want net op die telefoons zal de mobile web experience zuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 19:04
Anoniem: 286128 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:52:
Nu mijn contactpersonen aan het exporteren met die add-in voor Chrome.
Kijken of het lukt, ben dat Facebook ook meer dan zat aan het worden.
Welke add-in bedoel je dan? Klinkt wel handig idd!

edit: whoops

[ Voor 155% gewijzigd door MaltaSoron op 07-07-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Add-in :?

/edit
Oh, ik zie het al, je hebt de verkeerde gequote ;)

[ Voor 77% gewijzigd door UltraSub op 07-07-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaltaSoron schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:40:
[...]

Welke add-in bedoel je dan? Klinkt wel handig idd!

edit: whoops
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MxGHT.jpg

Facebook Friends Exporter. Had zelf geen Chrome, dus net geinstalleerd, deze stappen
gevolgd, een uurtje gewacht ;). et voila, hij importeert (waar mogelijk) alle Facebook-
vriendjes naar óf een .CSV of maakt een map ONDER je contactpersonen in Gmail met
de naam Exported Facebook Friends en daarin alle info (naam / nummer / mail) van je
Facebook Friends.

Add-in kun je opzoeken in Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Ok thx! Ik heb bovenstaande instructies gebruikt en nu bezig met overzetten, perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
Anoniem: 286128 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]

Facebook Friends Exporter. Had zelf geen Chrome, dus net geinstalleerd, deze stappen
gevolgd, een uurtje gewacht ;). et voila, hij importeert (waar mogelijk) alle Facebook-
vriendjes naar óf een .CSV of maakt een map ONDER je contactpersonen in Gmail met
de naam Exported Facebook Friends en daarin alle info (naam / nummer / mail) van je
Facebook Friends.

Add-in kun je opzoeken in Chrome.
Maar Facebook vind jou niet lief als je die gebruikt en blokkeert je account toch? Meen zoiets te hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Daarom is de extension ook geblokkeerd op Facebook, maar via die workaround, zoals hierboven beschreven, kun je dat omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FicoF schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:17:
[...]

Maar Facebook vind jou niet lief als je die gebruikt en blokkeert je account toch? Meen zoiets te hebben gelezen.
Neuh, kan gewoon. Heb de add-in snel verwijderd. Wat ik echter wel irritant vind is
dat ik 'm dus als een .CSV kan importeren in Gmail. Maar hoe maak ik nou een
goede .CSV van dit:

http://bit.ly/nd9siW

(niet alles is namelijk met komma gescheiden dus / sorry ben echt een leek in Excel)

Iemand?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 07-07-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Voor de mensen die Google+ niet kunnen vinden/installeren in de android market. Ikzelf had dat ook bij mijn Hero. Ik dacht eerst dat het aan Android versie 2.1 lag, maar op market.google.com zou dat geen probleem moeten zijn.

Uiteindelijk bleek dat ik mijn contentfiltering te strikt had staan (Ik wist niet eens dat die er was). Bij instellingen in de market kun je de content filtering aanpassen. Deze stond op 'iedereen', en nadat ik deze op 'alles' gezet had kon ik Google+ wel in de market vinden \o/

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janoz schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:40:
Voor de mensen die Google+ niet kunnen vinden/installeren in de android market. Ikzelf had dat ook bij mijn Hero. Ik dacht eerst dat het aan Android versie 2.1 lag, maar op market.google.com zou dat geen probleem moeten zijn.

Uiteindelijk bleek dat ik mijn contentfiltering te strikt had staan (Ik wist niet eens dat die er was). Bij instellingen in de market kun je de content filtering aanpassen. Deze stond op 'iedereen', en nadat ik deze op 'alles' gezet had kon ik Google+ wel in de market vinden \o/
Vaag, ik had ook elders een message geplaatst op een board dat ik Google+ niet kon vinden,
zowel niet met Google +, Google Plus, GooglePlus of Google+. Dacht dat het aan mij lag maar
de dag erna, vandaag, deed het opeens wel weer goed (lees: het was weer vindbaar in market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Hier een berichtje wat Dave Besbris (Engineering Director for Google+) vannochtend deelde (toen de officiële invites even open waren):
Hey Google+ folks!

As I bet you've noticed, we are facing pretty incredible demand for Google+ invites.

As Engineering Director of Google+, I wanted to take a moment to explain why we're growing the system slowly. First, we want to make sure our infrastructure scales so the service remains fast and reliable. Second, we want to ensure that bugs are fixed while there are still a relatively few people in the field trial.

Things are going well with the systems right now so we feel comfortable enough to open up invites for a brief period. Our goal is to double the user base in the field trial. (Sorry, we're not giving details about how many folks are in the field trial yet).

So, in a few minutes, we'll open up invites again.

We continue to throttle invites, so please don't mass invite folks as it won't work. If you invite a handful of your most important friends and family you're much more likely to get these folks into our system.

Thanks again for providing so much wonderful feedback!
Ze willen het dus gematigd laten groeien, en ze zijn denk bang dat als ze de deuren voor iedereen opzetten, er zo´n toestroom is van leden wat weer voor heel veel dataverkeer zorgt, dat sommige dingen overbelast worden en mensen weer gaan klagen dat dingen niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
Mm het lijkt erop alsof ze de toeloop even niet aankunnen. Ik kom Google+ niet meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 13:26

flexje

got-father

Ik heb misschien een andere manier gevonden om je contactpersonen uit facebook te exporteren.

Het is wel alleen voor Android gebruikers.

In je Facebook App op je Android toestel kun je ervoor kiezen om je contactpersonen van Facebook te synchroniseren met je telefoon. Kies voor deze optie (Menu -> Instellingen -> Contacten synchroniseren ->Alles synchroniseren)

Nu staan al je Facebook contacten ook in je telefoon en kun je hieruit alles exporteren naar je toestel of zelfs direct naar Gmail.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmm, kan ik straks uit die .vcf ook nog mijn facebook contacten filteren, of moet ik meteen 1k contacten importeren in google+? :)

Een andere optie zou natuurlijk zijn om een nieuw adresboek te maken, maar ook dat is nogal veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 13:26

flexje

got-father

Je kan in je contactenlijst ervoor kiezen om alleen je Facebook contacten weer te geven. Daarna kun je deze lijst exporteren.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169714

ik heb een groot probleem met het volgende:

http://picasa.google.com/.../answer.py?answer=1306701

"Tagging is sharing

The person tagged will be given permission to view the album, and they’ll also then have the ability to share it. Learn more"

Ik gebruik momenteel picasa al backup voor al mijn foto's (+ privé). Enkel die albums die ik wilde delen, deelde ik via 'Delen/Share'. Maar als ik bovenstaande lees wil dit zeggen dat als ik iemand tag, die persoon sowieso een mail krijgt met tag melding en dat hij/zij alle foto's in datzelfde album kan zien en nog eens verder delen ook !!

Dit gaat echt wel te ver... geen tagging meer hier dus, maar hopelijk ben ik verkeerd of past google de regels aan...

http://googlesystem.blogs...ansformed-picasa-web.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 169714 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:01:
ik heb een groot probleem met het volgende:

http://picasa.google.com/.../answer.py?answer=1306701

"Tagging is sharing

The person tagged will be given permission to view the album, and they’ll also then have the ability to share it. Learn more"

Ik gebruik momenteel picasa al backup voor al mijn foto's (+ privé). Enkel die albums die ik wilde delen, deelde ik via 'Delen/Share'. Maar als ik bovenstaande lees wil dit zeggen dat als ik iemand tag, die persoon sowieso een mail krijgt met tag melding en dat hij/zij alle foto's in datzelfde album kan zien en nog eens verder delen ook !!

Dit gaat echt wel te ver... geen tagging meer hier dus, maar hopelijk ben ik verkeerd of past google de regels aan...

http://googlesystem.blogs...ansformed-picasa-web.html
Same here. Nu nog even kijken hoe ik dus alle tags (op duizenden foto's staan ze al...) ga verwijderen. Geen behoefte aan dat anderen die foto's (kunnen) delen...

edit: hoef de bestaande tags niet te verwijderen
The good news is that the existing name tags remain unchanged and your contacts won't be able to see your albums just because you've tagged them at some point. But that's true only for the name tags added before joining Google+.

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-07-2011 22:05 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Kun je het niet een keer testen met een vertrouwd persoon of een tweede test account om uit te vogelen of het echt zo werkt? En anders de feed-back button gebruiken rechts onderin en een klacht indienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Inderdaad zou ik het eerst even testen en anders de feedback button gebruiken om het te melden. Denk dat als het echt zo werkt het voor sommige mensen anders best wel een groot probleem is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Dat G+ gaat nog eens heel groot worden... Mijn favoriete poster om te volgen op dit moment: ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-m2CQhREEefY/ThYFb3kjf3I/AAAAAAAAMSE/PxdD2jT-Eak/week16-daynah-gplus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flexje schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:32:
Je kan in je contactenlijst ervoor kiezen om alleen je Facebook contacten weer te geven. Daarna kun je deze lijst exporteren.
Hoe doe je dat precies? Mij lukt het niet, maar kan aan mijn foon liggen (zie signature).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Handige tips om meer met je circles te doen:
David Yonge-Mallo originally shared this post:
Circles are useful for more than just sharing with others

I have a "Read later" circle and a "Drafts" circle, both of which include only myself.

When I see a post I want to read later, I share it only with my "Read later" circle. Then when I have some time, I open that circle and read through (and delete) the saved posts.

When I have an idea for a post, but no time to write it, I draft a rough version and share it with my "Drafts" circle. I can edit the draft by using "Edit this post" from the dropdown menu. When the post is complete, I just copy it to a new post that I can then share to my circles, after which I delete the draft post.

You can easily extend these ideas to collaborative sharing and editing.

Have fun!

#protips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Zo te zien kun je nu vanuit Gmail en Google.nl op je Google+ pagina komen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 08-07-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 09-07 17:46
Vanuit alles van Google, aangezien je nu overal +Naam hebt staan als je Google Plus hebt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Er zit nog wel een verschil in Google.nl en Google.com. Google.com heeft rechtsboven ook nog de notifications en de share knop. Google.nl heeft dat (nog) niet.

Edit: Er zijn nu (weer?) echte invites...! Voor zo lang het duurt... :) Edit 2: Niet lang zo dus...

[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 08-07-2011 09:50 . Reden: Edit: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-07 14:41

Megalodon86

Enzyme X

Ik ben er gisterenavond doorheen gekomen, met geluk dus blijkbaar :D Wel meteen m'n steentje bijgedragen en wat mensen uitgenodigd in dat andere topic :)

Ik heb gisteren even lekker rondgeklikt, maar echt interessant is het niet zonder actieve kringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Bij mij blijft Google+ maar vragen of ik Google Chat wil inschakelen maar als ik dat doe dan vraagt ie het de volgende keer opnieuw. Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 62011 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:34:
Bij mij blijft Google+ maar vragen of ik Google Chat wil inschakelen maar als ik dat doe dan vraagt ie het de volgende keer opnieuw. Zeer irritant.
same here

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:39
Ik dacht dat het al een keer voorbij was gekomen maar kan het nu met de zoekfunctie niet terugvinden dus vandaar de vraag; kun je 1 persoon in meerdere verschillende circles gooien? Ja toch..?

Edit; zoals hieronder al werd gezegd. Idd het kan. Heb het net gevonden.

[ Voor 16% gewijzigd door JKratos op 08-07-2011 15:55 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:29
ja, dat kan

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:43
Same here...

On a related note: via Nearby op m'n Android app kwam ik op deze post:
Unlimited storage on picasa
[...]
As it turns out, there's nothing to worry about. If you're signed up for Google+, photos up to 2048x2048 pixels and videos up to 15 minutes long won't count towards this free storage limit. And Google will automatically resize photos for you when you upload them to Google+, so they stay under the free size limit.
Jammer van de max resolutie beperking, maar free storage is free storage :9

[Edit]
Never mind, ik zie dat het al eerder in het topic gemeld was.

Wat ik overigens een leuke feature vind is de "View profile as...". Kan je makkelijk even controleren wie wat kan zien.

[ Voor 10% gewijzigd door croxz op 09-07-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Oh my god...!
Find and invite (496)
Ik word gek, 496 suggesties om mensen toe te voegen aan mijn circles... O-)

Hoe manage je zoiets? Dit is nog steeds mijn test account en alle contacten zijn nog vooral Tweakers gerelateerd. Allemaal maar blind in mijn Tweakers circle kieperen? :Y

Edit: De invite button is weer een tijdje terug trouwens...

[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 09-07-2011 01:29 . Reden: Edit: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151 CT003 V114 Landis & Gyr E350 1P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kun je misschien ergens zien in welke circles je bij iemand zit? Beetje als Twitter lists?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste