Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij kan je dat niet instellen. Ik zou het ook graag willen veranderen, en tevens zou ik de volgorde van de diensten in die balk aan willen passen, maar dat kan afaik ook niet. Het wordt tijd dat Google hier wat aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Waar kan ik de privacyinstellingen wijzigen?

Waar kan ik bijvoorbeeld instellen dat anderen geen foto's van mij mogen uploaden (ik kan blijkbaar op iedereen zijn profiel foto's toevoegen; dat wil ik niet). Als ik op "instellingen voor foto's bewerken" bij "privacy" klik, dan kom ik bij de notificatie-instellingen terecht (om mails te ontvangen dus), wat iets helemaal anders is :s

Sterker nog, ik zie helemaal nergens privacyinstellingen staan. In tegenstelling tot Facebook, waar je dat soort dingen meteen en duidelijk terugvindt. Waar kan ik instellen wie toegang heeft tot welke informatie?

[ Voor 21% gewijzigd door Bv202 op 01-07-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 15:51

Vos

AFCA

RoD schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:20:
Volgens mij kan je dat niet instellen. Ik zou het ook graag willen veranderen, en tevens zou ik de volgorde van de diensten in die balk aan willen passen, maar dat kan afaik ook niet. Het wordt tijd dat Google hier wat aan doet.
Ok jammer ja. De volgorde zou inderdaad ook een goede zijn, of gewoon een paar uitschakelen. Zal hopelijk nog komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bv202 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:28:
Waar kan ik de privacyinstellingen wijzigen?

Waar kan ik bijvoorbeeld instellen dat anderen geen foto's van mij mogen uploaden (ik kan blijkbaar op iedereen zijn profiel foto's toevoegen; dat wil ik niet). Als ik op "instellingen voor foto's bewerken" bij "privacy" klik, dan kom ik bij de notificatie-instellingen terecht (om mails te ontvangen dus), wat iets helemaal anders is :s

Sterker nog, ik zie helemaal nergens privacyinstellingen staan. In tegenstelling tot Facebook, waar je dat soort dingen meteen en duidelijk terugvindt.
Dat kan je toch gewoon allemaal vinden als je op je naam klikt rechtsboven en dan op privacy klikt? Of zie ik het nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:50

Fiber

Beaches are for storming.

Het tandwieltje rechtsboven in de zwarte balk geeft ook Google+ settings, help en feedback. Ook voor foto settings. Weet nog niet zeker of je dat soort dingen als jij nu noemt ook uit kan zetten...
Vos schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:37:
[...]
Ok jammer ja. De volgorde zou inderdaad ook een goede zijn, of gewoon een paar uitschakelen. Zal hopelijk nog komen dan.
Als je goed op let zie je dat de items in die balk ook steeds verschillend zijn. En het werkt inderdaad nog niet helemaal consequent.

[ Voor 48% gewijzigd door Fiber op 01-07-2011 16:42 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Bij privacyinstellingen zie ik dit staan:
http://img685.imageshack.us/img685/1803/googlebx.png

Als ik echter op "Instellingen voor foto's bewerken" klik, kan ik die dingen helemaal niet instellen. Daar kan ik enkel instellen waarvoor ik mails wil ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bv202 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:43:
Bij privacyinstellingen zie ik dit staan:
http://img685.imageshack.us/img685/1803/googlebx.png

Als ik echter op "Instellingen voor foto's bewerken" klik, kan ik die dingen helemaal niet instellen. Daar kan ik enkel instellen waarvoor ik mails wil ontvangen.
Dan moet je naar onderen scrollen. Dan vind je volgens mij wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 13:02

Dreanor

Joene

Euh, ben ik blind? Waar kan ik aanmelden voor Google+ ? Of is het enkel nog op invite maar heeft iedereen oneindig invites?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:59
Dreanor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:00:
Euh, ben ik blind? Waar kan ik aanmelden voor Google+ ? Of is het enkel nog op invite maar heeft iedereen oneindig invites?
Zoek daarvoor het uitnodigingen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 07-07 13:02

Dreanor

Joene

Ja, ok. Maar ik dacht, omdat het open voor iedereen is dat je nu gewoon via de officiële site kan aanmelden.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 13:05
Dreanor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:12:
Ja, ok. Maar ik dacht, omdat het open voor iedereen is dat je nu gewoon via de officiële site kan aanmelden.
Google+ is niet open voor iedereen. De aanmeldingen lopen nu via een soort loophole omdat de officiele invites stop gezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dreanor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:12:
Als je de topicstart had doorgelezen, had je Google+ Project - Uitnodigingen gevonden. Daar is duidelijk te lezen hoe je binnen kunt komen. Anyways, nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Vos schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:19:
Je kan nu linksboven snel schakelen tussen Google Plus, Gmail, Agenda, Docs, etc echter opent dit in een nieuw venster...dat wil ik niet. Weet iemand of je dit kan instellen? Ik zie het nergens...
Het probleem is dat google in alle links target="_blank" zet, ik snap niet dat ze dit doen, zeker bij een navigatiemenu dat bedoeld is om als tabs te fungeren.

In firefox kun je in about:config, browser.link.open_newwindow op 1 zetten. Dit heeft alleen als nadeel dat externe applicaties wanneer deze een link openen ook het laatste tab gebruiken in plaats van dat er een nieuwe tab geopend wordt.

Hierna werkt het navigatiemenu wel zoals je zou verwachten, behalve dat dit navigatiemenu niet op alle pagina's dezelfde volgorde heeft en dat ik op bijvoorbeeld picasa niet automatisch ingelogd was en dan het menu helemaal niet verschijnt. Na inloggen komt het wel terug. Maar dan staat er +You i.p.v. +Naam, kleine inconsistencies die ze wel mogen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Een goed moment voor iedereen op facebook om over te stappen op Google+

Facebook is een beetje erg kapot momenteel.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Ik vraag het nog maar een keer: kan iemand misschien precies uitleggen hoe ik het beste anderen kan inviten? Ik heb wat mensen aan een kring toegevoegd maar zij wachten de hele dag al op een mail :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:56

Koppensneller

winterrrrrr

Je moet bij het delen van een bericht hun emailadressen invullen, dan krijgen ze direct een email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Waar doe ik dat delen van een bericht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Het lijkt erop dat inviten via kringen momenteel niet werkt. Wat wel werkt is een bericht (update) aanmaken en dat delen met de e-mailadressen die je uit wilt nodigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Ook dat lijkt helaas niet (meer) te werken. Of misschien met flinke vertraging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Nog een klein puntje wat ik mis is de zoekfunctie in de personenen die iemand heeft toegevoegd aan z'n circles (dus als je naar iemand z'n profiel gaat en dan klikt op 'In de kringen van ...')
Dit is nu nog niet zo'n groot probleem omdat veel mensen nog weinig vrienden hebben dus zoeken niet zo moeilijk is in die 'vrienden', maar als iemand nog 400+ mensen daar heeft staan, kan het nog wel is lastig om personen te zien.
Al is het natuurlijk niet heel belangrijk om te weten wie iemand heeft toegevoegd, maar het viel me gewoon even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20
Voordeel is wel de intergratie met je Google.com startpagine of Gmail.

Er is gewoon een extra optie bijgekomen '+antony'. Nou moet ik nog wat vrienden overhalen om het te gaan gebruiken, maar dat is voor mij al een goed ding.

Kan wel een goede vervanger zijn dnek ik voor Facebook. Uiterlijk is lekker simpel, en gemakkelijk. Heb het verder nog niet echt gebruikt, moet wat vrinden overhalen om het ook te gebruiken/testen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-07 18:04
Xerion404 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:23:
[...]

Het probleem is dat google in alle links target="_blank" zet, ik snap niet dat ze dit doen, zeker bij een navigatiemenu dat bedoeld is om als tabs te fungeren.
...
Wie zegt dat het een navigatie/tabmenu is? Ik zie het meer als een shortcutbar om snel je agenda te openen. Stel ik ben een mail aan het schrijven, en ik wil even snel een datum prikken wanneer ik vrij ben dan wil ik niet dat mijn mail afsluit wanneer ik calendar open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Er zit zelfs een lijntje bij dat aangeeft welke tab actief is. Nou ja, ieder ziet het op zijn eigen manier I guess. In ieder geval zie ik geen verschil tussen dat ding en de navigatie bovenaan tweakers :)

EDIT: Besides, om iets in een nieuwe tab te openen kun je gewoon met de middelste muisknop een link aanklikken. Ik wil graag zelf kunnen bepalen of iets in een nieuwe tab opent of niet, dat moet de maker van de site niet voor mij beslissen.

[ Voor 37% gewijzigd door Xerion404 op 02-07-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Grootste verschil met FB is toch wel die kringen; hierdoor kun je veel beter defigneren wat jij met wie wilt delen. jij geeft aan voor wie het bruikbaar kan zijn. bij smoelenboek deel je iets met iedereen, zij filteren vervolgens hun startpagina. en gebruik van 't talk+ protocol voor videoconferentie zie je bij FB volgens mij ook niet terug.

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 02-07-2011 02:45 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

het werkt heerlijk! Met name Huddle en Circle's. Enige minpunten vind ik de url naar je profiel en het zoeken naar andere mensen.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• housemusicrules
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Wellicht hoort die in het uitnodigingen-topic thuis, maar het is meer een vraag erover. Werkt dit (zie link) nog steeds? En hoe lang duurt dat, want na een uur heb ik nog geen mail.

http://www.leunk.com/goog...inviten-voor-google-plus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Ik heb vannacht nog mensen uitgenodigd via de wall, en dat werkte in zo verre dat ze vanochtend een invite hadden en konden reageren op de desbetreffende post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• housemusicrules
Ah, dus het kan nog wel ff duren. :P
Ik wil er ook op. :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Heeft er nog iemand last van dat het eerste, oude bericht (voor mij ook het enige) dat met je gedeeld werd steeds rechtsboven opduikt als een nieuwe notificatie? Zeer vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13
Yohsoog schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:34:
Heeft er nog iemand last van dat het eerste, oude bericht (voor mij ook het enige) dat met je gedeeld werd steeds rechtsboven opduikt als een nieuwe notificatie? Zeer vervelend..
klopt ja heb ik ook erg irritant!

Verder ben ik erg benieuwd hoe de vriendenzoeker/suggesties gaan werken als straks meer bekenden van me op g+ zitten. Ik moet toegeven dat dit bij facebook wel erg goed werkt.

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 11:38
Misschien een domme vraag ;) maar, is het nou ook mogelijk om mensen uit te nodigen voor G+ ook al hebben zij geen Gmail maar bijvoorbeeld Hotmail of whatever?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JKratos schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:57:
Misschien een domme vraag ;) maar, is het nou ook mogelijk om mensen uit te nodigen voor G+ ook al hebben zij geen Gmail maar bijvoorbeeld Hotmail of whatever?
Ja dat lukte bij mij prima. Je moet overigens wel een Google-account hebben om lid te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
JKratos schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:57:
Soms werkt dit wel, ze moeten dan eerst een Google account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Oke duidelijk! thanx.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• housemusicrules
Dit hoort hier dus niet.

[ Voor 80% gewijzigd door IEF op 04-07-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ik dacht eerst al 'hmm waarom kan ik niet op de profielfoto klikken om hem te vergroten'
Maar het blijkt dus dat dit (denk ik) is gedaan omdat je meerdere profielfoto's kan hebben. Ik zit nu op een profiel van iemand te kijken die 2 profielfoto's heeft geselecteerd, en als je dan op die foto klikt op z'n hoofdpagina, laat hij de volgende zien etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 13:24
iemand had me een invite gestuurd (via bericht delen etc), maar deze 404'de steeds.. Uit verveling gewoon eens gegaan naar plus.google.com (terwijl in ingelogd was in me google account) en toen kreeg ik vrolijk een aanmeld scherm.. En ik dacht dat je die link aan moest klikken.. Geen idee of dit doodleuk toeval was oid maar ik ben nu wel lid.

Eerste indruk: Werkt snel, overzichtelijk, mooi vormgegeven.. Nu nog de massa toestaan. (Facebook koppeling zou ook niet verkeerd zijn, zoals een contact import, foto import, etc.)

[ Voor 6% gewijzigd door Subslider op 02-07-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:00:
Ze moeten het beschikbaar maken voor Apps, dan ga ik pas écht blij zijn. :P
Idd, nu moet ik steeds uitloggen en weer inloggen om plus te kunnen zien en op mijn Android gaat het ook niet fijn werken zo :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 15:15
Heb gekeken voor de app voor android, link gestuurd naar me mobiel. Open ik de link, app niet gevonden in market -O- . Dan maar een betrouwbare apk bestand zoeken en die installeren. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 16:31
P-Storm schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:17:
Heb gekeken voor de app voor android, link gestuurd naar me mobiel. Open ik de link, app niet gevonden in market -O- . Dan maar een betrouwbare apk bestand zoeken en die installeren. :')
Waarom dat? Als je in de Android Market zoekt op "Google+" dan vind je de app direct! Niet zoeken op "Google Plus" ofzo, want dan vind je hem niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:44
P-Storm schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:17:
Ik weet niet meer hoe ik het gevonden heb maar ik heb me via die app kunnen aanmelden.
Ik meen dat ik alleen met google als steekwoord gezocht heb.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 09:07

Pixeltje

Woo-woohoo!

nu nog een iPhone app :X

Concept vindt ik best goed eigenlijk, lekker cleane interface en alles is, als je eventjes rondsnuffelt best logisch ingedeeld. Alleen het inviten zouden ze van mij duidelijk mogen maken, zoals dat "vroegah" ook met gmail ging.. gewoon iemands e-mailadres intikken en 'invite' knop klikken.

Snap wel dat ze dat nu nog niet doen (aangezien ze nog aan het testen zijn, zeg maar), maar in de toekomst zie ik dat toch graag verbeterd :)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 23:02
Ik kan de Android app ook niet vinden hier.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ansenyi schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:26:
Ik kan de Android app ook niet vinden hier.
http://goo.gl/PuIn7 Deze of via hier?

[ Voor 6% gewijzigd door Nivk op 03-07-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.lybeert
  • Laatst online: 08-04-2022
Wat denken jullie van de mogelijkheid dat G+ een facebook killer wordt?
Een veel gehoorde commentaar is dat 700miljoen facebook gebruikers niet zomaar gaan overstappen en dat dit een rigide massa vormt . Maar ik denk niet dat je het zo op grote schaal moet zien. Als het mogelijk is dat ik mijn "kern"-netwerk overgeschakeld krijg, waarom zou dit dan niet overal in de wereld gebeuren door de early adopters?
Ik heb nu 60 tal mensen toegevoegd in g+ (de 200 anderen die ik op facebook heb interesseren me voorlopig niet zo), daarvan zijn er al 5 die een g+ profiel hebben aangemaakt en nu al behoorlijk actief zijn (dit in 3 dagen tijd).
De rest van die 60 worden nu gepushed door constant mails te ontvangen dat er berichten voor hun zijn op g+. Je aanmelden op g+ is zo ongelooflijk laagdrempelig, je rolt er zo in. (het inviten gaat ook bijna vanzelf)
Ik zie geen reden waarom ik en mijn belangrijkste netwerk binnen enkele weken op zowel g+ en facebook actief zijn. Daarna zal facebook verder afsterven door het voortaan uploaden van foto's in g+ enzovoort. Het sharen van zaken is zoveel beter in g+.
Dat het nog even gaat duren voor mijn ma/grootouders ook overschakelen boeit me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.lybeert
En nog even over het fundamentele verschil tussen g+ en facebook.
Facebook is voor mij een plaats geworden waar vooral de schreeuwers om aandacht hun meestal oninteressante bezigheden posten. Zelf post ik er weinig info of foto's omdat dit dan altijd voor iedereen is. Ik wil familie foto's in familie houden, zware party foto's bij vrienden, foto's van een conferentie in kopenhagen voor de collega's, vrienden en familie. In facebook zou ik wrs alleen die laatste uploaden omdat ik die twee eerdere albums niet aan iedereen wil tonen. En daarbij komt dat mijn collega's uiteindelijk nog niet eens toegevoegd zijn op facebook vanwege privacy redenen en de conferentie foto's niet te zien zullen krijgen!
Wat ik hierboven beschrijf is denk ik een beetje de tegenstelling tussen "introverte" en "extroverte" mensen.
G+ is het netwerk voor de meer stille waters diepe gronden mensen denk ik.
Daardoor zal g+ een veel kwalitatievere content krijgen en ook voor de "extroverte" mensen interessanter worden (je kan er tenslotte nog steeds twitter achtige dingen doen).
Goed, benieuwd wie me nu een sociopaat ofzo gaat noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Ik ben het eens met jullie dat er denk ik veel minder oninteressante info in je stream zal komen dan dat er bv bij facebook komt, simpelweg omdat jij je updates alleen stuurt naar degene waarvan je denkt dat het ze wat aan gaat / dat die er interesse in hebben. Andere zullen dit ook zo doen wat dus betekent dat jij ook meer de interessante info zal krijgen.
Ik ben ook van plan m'n vrienden uit te nodigen voor google+, maar ik wacht hier nog even mee tot de deuren echt open zijn of tot je iig echt normaal invites kan sturen. Ik heb namelijk niet echt heel erg tech-geïnteresseerde vrienden dus velen zullen, als ik ze eenmaal heb overgehaalt te joinen, en als ze er dan niet inkomen (wat nu bij veel het geval is) waarschijk zoiets denken als 'nou laat dan maar hoor als het niet gelijk lukt'. Dat wil ik dus voorkomen en wacht dus nog eff met uitnodigen.
Ben alleen bang dat velen zullen zeggen 'mwah waarom zou ik overstappen, facebook is toch ook goed en ik ben net overgestapt' en dat ik dan een heel verhaal moet houden over circles (wat ik aan het begin van deze post deed) dat ze nog zullen blijven denken 'mwah facebook is toch ook goed nu? en daar kan ik ook groepen doen etc' .Ik mis dus eigenlijk een paar korte en duidelijke redenen om tegen vrienden te zeggen zodat ze zich ook gaan registreren en ik eindelijk wat beter gebruik kan maken van de mooie functies op G+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JelleNL schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:16:

Ben alleen bang dat velen zullen zeggen 'mwah waarom zou ik overstappen, facebook is toch ook goed en ik ben net overgestapt' en dat ik dan een heel verhaal moet houden over circles (wat ik aan het begin van deze post deed) dat ze nog zullen blijven denken 'mwah facebook is toch ook goed nu? en daar kan ik ook groepen doen etc' .Ik mis dus eigenlijk een paar korte en duidelijke redenen om tegen vrienden te zeggen zodat ze zich ook gaan registreren en ik eindelijk wat beter gebruik kan maken van de mooie functies op G+
En daarom wordt het ook de zoveelste fail van Google. De zoekmachine had als + dat hij beter was als de concurrentie, Gmail had als + dat je tig keer meer opslag kreeg als bij de concurrentie, maar Google Plus heeft weinig + op de concurrentie. Het is wel een leuke sociale schil om de verschillende Googlediensten.

Misschien dat het wel wat wordt als ze het ook flink op Android promoten en op de andere Google producten er reclame voor maken maar voorlopig kan ik het niet eens normaal gebruiken omdat mijn hoofdaccount een apps-account is. En dat appsaccount is normaal gesproken het account dat ingelogd is op de Google sites.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Google+ is nu dus beschikbaar voor iedereen. Lekker vlot, goeie zaak :) Nu eens kijken of mensen het ook actief gaan gebruiken. Vooralsnog bestaan mijn circles vooral uit Tweakers, en niet uit vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 23:02
Thx voor de links.
Beide werken niet. Hij vindt het niet zo leuk dat in het buitenland zit.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:10
RoD schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:24:
Google+ is nu dus beschikbaar voor iedereen.
Hier nog niets van te merken anders hoor...

zodra je inlogt dan komt hij weer met de limited trail tekst. We wachten gewoon nog geduldig af :)

[ Voor 20% gewijzigd door Maverick op 03-07-2011 21:37 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Marzman schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:23:
[...]

En daarom wordt het ook de zoveelste fail van Google. De zoekmachine had als + dat hij beter was als de concurrentie, Gmail had als + dat je tig keer meer opslag kreeg als bij de concurrentie, maar Google Plus heeft weinig + op de concurrentie. Het is wel een leuke sociale schil om de verschillende Googlediensten.

Misschien dat het wel wat wordt als ze het ook flink op Android promoten en op de andere Google producten er reclame voor maken maar voorlopig kan ik het niet eens normaal gebruiken omdat mijn hoofdaccount een apps-account is. En dat appsaccount is normaal gesproken het account dat ingelogd is op de Google sites.
Ik weet nog zo net niet of het de grootste faal wordt hoor, als het aan mij ligt niet iig want ik vind het circles systeem super handig, alleen het is zo lastig uitleggen aan nog niet Google+'ers xD
RoD schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:24:
Google+ is nu dus beschikbaar voor iedereen. Lekker vlot, goeie zaak :) Nu eens kijken of mensen het ook actief gaan gebruiken. Vooralsnog bestaan mijn circles vooral uit Tweakers, en niet uit vrienden.
Waar heb je dat gezien? Ik heb een paar mensen van het Google team in de circle 'Volgen' staan op G+ maar heb nog geen bericht gezien van hun dat het nu open voor iedereen is. En zie verder ook geen aanpassingen op de pagina. Al weet ik natuurlijk niet hoe de pagina er nu uitziet als je nog geen lid bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.lybeert
Marzman schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:23:
[...]

"Zoveelste fail"...
Tis toch niet omdat die wave en buzz aanhangsels van gmail faalden dat dit zeer groots aangepakte project met volledige google integratie zal falen? Na het een tijdje gebruikte te hebben vind ik het een social media revolutie en niet gewoon een facebook clone.
Ze zijn dan ook zeer goed bezig met hun android integratie. De "nearby stream" ziet er zeer interessant uit. Kan me voorstellen dat je ergens op een evenement bent en dat die realtime info vanuit de omgeving dan interessant kan zijn. Een killerapp zou ik zeggen. Ook de foto-upload mogelijkheden zijn gewoon schitterend.
Wat je daar aanhaald van app-account klinkt wel beetje slecht van google.
Dat het invite only is vind ik vrij goed (dan groeit het organisch zodat je steeds direct een paar mensen reeds kent op het netwerk).
Als je op g+ zit is het feedback systeem zeer goed, heb er 2 keer gebruik van gemaakt, voorheen heb ik nog nooit aan zoiets meegedaan om feedback te sturen omdat dit dan teveel werk vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

De integratie met alle andere Google diensten gaat denk ik het grootste voordeel worden. Bedenk ook dat nog maar een heel klein deel van alle functies die G+ gaat krijgen er al in zitten, er komt nog veel meer.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-V_vlou081XY/ThBLLY9jtxI/AAAAAAAAAck/87Kdq5i2azY/w402/evolution.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
beany schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:43:
[...]

Het overzicht scherm misschien ja, alhoewel dat ook niet echt uitgevonden is door Facebook. Maar het Circles concept is iets wat NIET in Facebook zit en erg prettig werkt. Vrij eenvoudig om scheidingen aan te brengen tussen verschillende sociale groepen in je leven(vrienden, collega's, familie, etc). Dit is iets wat ik erg mistte in FB. En het is ook het geen dat G+ onderscheid van FB.

Verdiep je er iets meer in, het is het waard.
Zucht circles zitten wel in facebook maar heten lijsten. Precies hetzelfde. Voegt mensen toe aan de lijst en bij het plaatsen van een prikbord bericht kun je kiezen wie het te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.lybeert
Fiber schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:32:
De integratie met alle andere Google diensten gaat denk ik het grootste voordeel worden. Bedenk ook dat nog maar een heel klein deel van alle functies die G+ gaat krijgen er al in zitten, er komt nog veel meer.
Het is al duidelijk dat ze nog aan een applicatie platform werken. Iets om events te organiseren komt er ook wrs (google agenda integratie...)
Iets wat ik zeker nog mis is een groep functie, ik zou een groep willen organiseren "together we can destroy facebook" ;)

maar de knappe koppen die de huidige g+ voor elkaar hebben gekregen zullen dit soort zaken ook wel als idee hebben, google duidelijk "got it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.lybeert
Wouser schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:52:
[...]

Zucht circles zitten wel in facebook maar heten lijsten. Precies hetzelfde. Voegt mensen toe aan de lijst en bij het plaatsen van een prikbord bericht kun je kiezen wie het te zien krijgt.
Ja, maar als jij in je eentje je vrienden in lijsten gaat opdelen dan werkt het ook niet
bij google plus is het van de grond op in circles opgebouwd, je gaat dus niet meer met oninteressante info opgescheept worden
hopelijk gaat dit circles systeem niet te moeilijk worden voor de meeste mensen, heb er zelf toch ook even op zitten denken voor ik goed doorhad hoe alles in elkaar zit nu (circles, public, following, nearby stream, resharing,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Maverick schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:31:
[...]

Hier nog niets van te merken anders hoor...

zodra je inlogt dan komt hij weer met de limited trail tekst. We wachten gewoon nog geduldig af :)
Het heeft een tijdje opengestaan, maar schijnt alweer dicht te zijn. Maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Jammer genoeg die gap gemist, dus maar weer wachten dan.

Betrapte me trouwens vanmiddag al wel op een gevoel van 'o ja, daar heb ik ook nog een invite voor'. Als het nog even duurt dan ben ik het zo weer vergeten eigenlijk en ik denk niet dat ik de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Laatst online: 25-11-2024
Komt er misschien ook NFC support in de Google+ Android app?
Zie deze bestanden in de "bron" van de app:
https://plus.google.com/1...9255563/posts/Yq4kUBGiZkD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 03-07 21:55
Pas op, ik ga waarschijnlijk de domste vraag stellen tot nu toe:
hoe de $§(( kan ik gewoon een prive bericht naar iemand sturen? Moet ik daadwerkelijk een nieuwe post maken en die alleen met de desbetreffende persoon delen? Verder was ik ook ooit op een gedeelte waar ik al mijn +1's kon zien, die schijn ik ook niet terug te vinden...

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-07 17:39
Prive bericht is inderdaad gewoon een post aanmaken die je alleen maar deelt met het betreffende persoon. En al je +1's kan je terug vinden onder je eigen profiel, onder het +1 tabje.

Verder vindt ik het idee van + erg netjes, alleen zoals al eerder gemeld, ik heb er een hard hoofd in dat de massa over zal gaan stappen. Het bied gewoon te weinig boven facebook en om nou over te stappen of 2 social networks tegelijk in de gaten te gaan houden. Het idee van circles is leuk maar het meeste gehoorde argument is inderdaad dat facebook het ook kan (ook al is het wat omslachtiger).

[ Voor 52% gewijzigd door Sleepkever op 04-07-2011 10:03 . Reden: Verhaaltje over + erbij getyped ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JelleNL schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:46:
[...]

Ik weet nog zo net niet of het de grootste faal wordt hoor, als het aan mij ligt niet iig want ik vind het circles systeem super handig, alleen het is zo lastig uitleggen aan nog niet Google+'ers xD
Ik las net wat over onbeperkte opslag in Picassa, dat is ook een + die mensen kan overhalen het te gaan gebruiken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-07 09:10
Wat is er dan lastig aan het uitleggen van het circles principe? Is toch ook voor niet Google+ gebruikers simpel te begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:28
Marzman schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:12:
[...]

Ik las net wat over onbeperkte opslag in Picassa, dat is ook een + die mensen kan overhalen het te gaan gebruiken.
Doodsteek voor Flickr?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe krijg ik plus vast qua taal? ik heb alles in 't engels staan, maar geregeld komt plus ineens met de nederlandse taal ... dat wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

macciez schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:56:
Pas op, ik ga waarschijnlijk de domste vraag stellen tot nu toe:
hoe de $§(( kan ik gewoon een prive bericht naar iemand sturen? Moet ik daadwerkelijk een nieuwe post maken en die alleen met de desbetreffende persoon delen? Verder was ik ook ooit op een gedeelte waar ik al mijn +1's kon zien, die schijn ik ook niet terug te vinden...
klik op share (rechts boven) typ bericht, noteer ontvanger. simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413505

Ik vind G+ tot nu toe een geweldig alternatief voor facebook. Een paar leuke features zijn er nu al aanwezig, en er komen nog meer features aan, als ik de verhalen mag geloven. Ik heb op dit moment pas een paar vrienden, als er tweakers zijn met een G+ account, voeg mij dan even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 13:26

flexje

got-father

Gaan we nog een leukere url krijgen?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45
flexje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:04:
Gaan we nog een leukere url krijgen?
Ah, het ligt niet aan mij! :o

Ik denk (hoop) dat dit nog komt.....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345495

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2C1h0q142D1S321p2D2W/Schermafbeelding%202011-07-04%20om%2012.40.28.png

EDIT:
Ik zie dat tweakers een pagina op g+ heeft, hoe maak je die aan, dacht eerst dat het een gewoon profiel is maar daar is het verpllicht een voor en achternaam te hebben. De bedrijven op G+ hebben dat ook, maar tweakers niet

https://plus.google.com/u/0/112696176664068376349/posts

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 345495 op 04-07-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-LA- schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Ah, het ligt niet aan mij! :o

Ik denk (hoop) dat dit nog komt.....
lijkt te werken via je google profiles url

maar dan moet je die wel al van vroeger hebben het aanpassen van de id gaat blijkbaar niet meer :S

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 345495 op 04-07-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07 13:54
Is het mogelijk om meldingen over profielfoto's of tags uit te zetten? Die dingen staan standaard openbaar en de wereld hoeft wat mij betreft niet te weten dat ik mijn profielfoto gewijzigd heb of getagd ben.

Inmiddels heb ik geloof ik alle instellingen wel gehad, maar heb het niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Ik zie ook geen mogelijkheid om een bericht met veel reacties in te klappen... leest zo lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Rechts onderin zit een hele mooie, en goed werkende, feedback knop. Ik zou zeggen, gebruik die knop, dat doe ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fiber schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:15:
Rechts onderin zit een hele mooie, en goed werkende, feedback knop. Ik zou zeggen, gebruik die knop, dat doe ik ook!
Maar die lijkt alleen voor problemen te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Waarom? Je mag ook vast wel suggesties doen. Of er wat mee gedaan wordt weet je nooit natuurlijk, maar ik denk dat ze blij zijn met alle feedback. Beetje als 'Lieve Devvers' op Tweakers... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Marzman schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:12:
[...]

Ik dacht om eerlijk te zijn eerst toen ik dit van je las van: 'Ja, lekker belangrijk die onberperkte opslag'. Maar nu heb ik net een blog of iets zitten lezen van een fotograaf die zijn foto's op internet deelt en zie ik daar wel een belangrijk +punt in :p
edit: linkje : http://thomashawk.com/201...-vs-500px-vs-twitter.html

Dat van dat je een bericht ook weer zou moeten in kunnen klappen heb ik ook via de feedback button verstuurd, denk dat je ook wel gewoon suggesties mag doen hoor. En niet geschoten is altijd mis :)
Maar ik denk dat ze daar sowieso wel wat aan gaan doen omdat ik er meerdere mensen over hoor en het immers nog een soort testfase is.

[ Voor 8% gewijzigd door JelleNL op 04-07-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Hoe kijken jullie tegen dat Hangout gebeuren aan? Hoe groot is de kans dat je lekker met je webcame'tje aan gaat ouwehoeren met iemand/meerdere peoples?

Heb ook geen idee hoe populair dit is met een Skype en/of MSN.. Heb dit nooit gedaan en heb dus ook überhaupt geen webcam. Loop ik hopeloos achter of is dit inderdaad totaal niet populair en gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Sinds vanmiddag zit ik er ook op en het valt me inderdaad op dat het wel heel lang duurt voordat iemand een bericht dat ik met hem/haar heb gedeeld binnenkrijgt. Er zijn nu ondertussen ettelijke uren voorbij en ik zie nog steeds geen bericht van het gedeelde bericht binnenkomen op het andere account waarmee ik het gedeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Vind t wel een gaaf concept (hangouts).. vooral als ze je behalve youtube nog meer dingen samen laten bekijken, dan denk ik bv aan google docs.
Ik heb verder nog niet echt veel mensen gezien die een hang-out deden (behalve een persoon van google die ik volg), maar dat komt ook omdat ik nog niet echt me vrienden op plus heb.

En over die vertragingen, ik heb het nog niet doorgehad, maar heb het ook nog niet zoals jij getest.. misschien dat dit wel verholpen is als google+ echt helemaal open gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

JelleNL schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:50:
Vind t wel een gaaf concept (hangouts).. vooral als ze je behalve youtube nog meer dingen samen laten bekijken, dan denk ik bv aan google docs.
...
Of multiplayer (mini)games oid... ;) Of zakelijk, iets van een white-board/mood-board/inspiration-board voor brainstorm sessies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Exact, dergelijke toepassingen zat ik ook aan te denken. Projectmatig werken in het onderwijs of overleg in het bedrijfsleven. Prachtige ideeën natuurlijk maar hoe vaak wordt dit in de praktijk gebruikt/toegepast. Volgens mij valt dat toch vies tegen omdat mensen onbewust blijven mailen en bellen maar niet videobellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 09:07

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik vind eigenlijk de interface en looks van google + veel beter dan Facebook. Probeer het daar ook niet mee te vergelijken, want ik hoop dat het geen tweede Facebook wordt.

Het enige wat ik nu vooral vervelend vind is dat als je een lange lijst met berichten (zoals die bij de t.net vraag) uitklapt, je 'm niet meer in kunt klappen. Dan zit je de hele tijd met 90+ berichten die een eind naar beneden scrollen nodig maken ;)

Verder wel cool, en ergens zou ik 't ook wel leuk vinden als dit Facebook naar de kroon steekt ;)

Spelletjes hoeven van mij niet, maar een whiteboard achtige omgeving is wel tof. Zou ook leuk zijn als je documenten kunt delen met bepaalde kringen, je werk, bijvoorbeeld, of je studiegenootjes..

[ Voor 15% gewijzigd door Pixeltje op 04-07-2011 22:07 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik verwacht dat dat allemaal wel gaat komen. Las ergens dat ze nog maar iets van 3 procent van alle plannen voor G+ hadden uitgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
Ik weet dat ik een statestiek nerd ben... Ik ben erg benieuwd naar de hardeschijf grootte van Google... Google+ heetf een voor mij killer functie... instant upload. Ik denk dat het merendeel van de mensen die aan heeft staan. En ik neem ook aan dat veel mensen hun hele foto en video map google+ upload. Ik wil wel eens zien hoeveel data dat oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik begin er ook wel steeds meer in te zien, het is nu ook al anders. Eerst was het "Things I like" en dan kon je daar dikke tetten invullen en alle aangesloten services gingen daar dan naar zoeken. Maar nu is het al iets meer een profielensite.

Alleen Google Apps moeten ze wel gaan ondersteunen. Voor Apps heeft het eigenlijk nog meer voordelen, er zijn hele scholen en bedrijven die gebruik maken van Google Apps en dan is dit ook een leuke addon als je als beheerder het aan, uit, of alleen binnen het domein (Een soort uitgebreid smoelenboek) aan kan zetten

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Ja Apps ondersteuning is zeker is wat erbij moet gaan komen. Ik zie daar als beheerder van verschillende Apps domeinen echte voordelen in. Ik denk dat het ook wel gaat komen binnen niet al te lange tijd. Eerst het grote publiek laten uitproberen voordat de nieuwe functie in beheerdersgedeelte van de Apps gaat komen. Gebeurde ook begin dit jaar met de extra mogelijkheden gebruik andere mogelijkheden als picasa etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Als ik op bijvoorbeeld engadget op +1 klik moet die post toch in mijn stream komen? Ik kan hem alleen terug vinden onder +1 in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Ik krijg continu een rode icoon met een 1 (nieuwe melding) en is niet weg te krijgen...
(rechtsboven naast "Delen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 11:09
shakedown schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:34:
Als ik op bijvoorbeeld engadget op +1 klik moet die post toch in mijn stream komen? Ik kan hem alleen terug vinden onder +1 in mijn profiel.
Nee, ze komen alleen in je profiel. Alleen bij Facebook (Like) komen ze in je stream.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Hoedje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:02:
[...]

Nee, ze komen alleen in je profiel. Alleen bij Facebook (Like) komen ze in je stream.
idd. Ergens wel jammer. Vind het altijd wel leuk om fimpjes van youtube of andere weblogs te zien die vrienden delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 11:09
Aan de andere kant houdt het wel de stream schoon. Alle personen in je circles moet in ieder geval actief iets willen delen en niet alleen iets leuk vinden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Hmm dacht te hebben gehoord dat het wel in je stream kwam als het een +1 buiten je stream was. (Ik vind het trouwens ook niet erg dat het er toch niet in komt hoor)

Hier trouwens nog een extra stukje over de onbeperkte opslagcapaciteit voor foto's (heb geen bron want ik heb het uit me stream van iemand die dit doorstuurde zonder bron, maar het lijkt wel te kloppen)
Onbeperkte foto-opslag
Sinds de lancering van Google+ (ook wel: Google Plus) is duidelijk dat Google's fotodienst Picasa onbeperkte opslag heeft gekregen. Dat geldt echter alleen voor de foto's die via de Google+-site of -apps worden opgestuurd. Die kiekjes tellen niet mee voor de opslaglimieten. Normaal gesproken is de gratis opslagruimte bij Picasa beperkt tot 1 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

filmpjes onder 15min zijn "gratis" en foto's onder de 2048x2048, als je via g+ upload dan resized die het automatisch vandaar dat via g+ idd niet telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 16:32
Het is mij inmiddels ook gelukt erin te komen Bedankt voor degene die mij geinvite heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413505

Er is bij mij iets vreemds, of iets wat ik niet begrijp.

Als ik naar circles ga dan staat er "People who've added you (30)". Als je erop gaat staan komt de tekst "People who've added you to their circles blabla"

Maar als ik op mijn profiel kijk staat er: Have Michael in circles (15)

Zou dit niet ook 30 moeten zijn dan of begrijp ik het nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Volgens mij kun je ook contacten hebben die (nog) niet (meer) in een circle zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 05-07-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Google+ kenmerkt zich juist dat een "vriendschap" niet wederzijds hoeft te zijn. :) Als jij iets deelt met een persoon in je circles, maar diegene heeft jou niet toegevoegd, dan komt jouw bericht in het tabje "incoming" terecht. Ik vind het zelf wel een goed systeem, want zo kun je ook mensen a la Twitter volgen, zolang ze hun statusupdates publiekelijk posten.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste