Ik had veel verwacht van FIFA 12 en het stelt me teleur. Het hele nieuwe idee achter verdedigen faalt in mijn opzicht erg hard.
Zijn er mensen die de game hebben gepre-ordered?
Zo ja, waar?
Het valt me op dat bij de meeste shops de game 0-3 dagen na release wordt verzonden. Ik wil 'm uiteraard de releasedag zelf al kunnen spelen
Zo ja, waar?
Het valt me op dat bij de meeste shops de game 0-3 dagen na release wordt verzonden. Ik wil 'm uiteraard de releasedag zelf al kunnen spelen
Iemand al gezien of je in de PC versie ook pakjes kunt kopen met geld?
Om een beetje een begin te krijgen is het wel fijn er 20,- tegen aan te klappen.
Om een beetje een begin te krijgen is het wel fijn er 20,- tegen aan te klappen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik heb zelf een pre-order staan bij Nedgame. Vorig jaar niet gedaan, en toen was hij daar twee dagen vantevoren al verkrijgbaar. Ze sturen je ook een SMS zodra hij binnen is...Exterminator schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:49:
Zo ja, waar?
UT is een melkkoe voor EA, dus ik kan me niet voorstellen dat het niet kan. Het zal wel via Origin gaan.peeweeherman schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:06:
Iemand al gezien of je in de PC versie ook pakjes kunt kopen met geld?
Uit de FAQXenophoben schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:00:
hmmmmm ik zit met een probleem... ik speel fifa op ps3 en xbox... echter ga ik nu alleen de ps3 versie halen... hoe kan ik nu zien dat ik deze aan het opbouwen ben!!?!?! heb echter al bijna full seria a gold teammet 80 kem
Heb je hier wat aan?Ik heb meerdere FUT 12-gebruikersnamen. Hoe kan ik van gebruikersnaam veranderen?
Rechtsonder in de FUT Web-app zie je een grafische weergave van een persoon. Daarmee kun je van gebruikersnaam veranderen. Klik erop om een andere gebruikersnaam te kiezen. We wijzen je erop dat gebruikers van Internet Explorer 7 op dit moment niet van gebruikersnaam kunnen veranderen.
[ Voor 49% gewijzigd door SR8 op 22-09-2011 21:02 ]
Vorig jaar heb ik hem op de release dag voor 40 euro(x360) gehaald bij de Mediamarkt wat toen goedkoper was dan alle webshops. Verwacht dat dit jaar weer dus daar wacht ik opExterminator schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:49:
Zo ja, waar?
HOI.
Beidevinom schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:04:
Een community site voor de toernooien of gewoon een algemene FIFA community site?
Dat was ook met fifa10 zo (en 11 ja)Bananenspin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:49:
[...]
Vorig jaar heb ik hem op de release dag voor 40 euro(x360) gehaald bij de Mediamarkt wat toen goedkoper was dan alle webshops. Verwacht dat dit jaar weer dus daar wacht ik op
Dit jaar vast ook weer bij saturn/mediamarkt idd.
Cons:::BB4E
Ik heb rechtsonder niks staan waarmee ik van Ps3 naar Xbox kan wisselen.SR8 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:29:
[...]
UT is een melkkoe voor EA, dus ik kan me niet voorstellen dat het niet kan. Het zal wel via Origin gaan.
[...]
Uit de FAQ
[...]
Heb je hier wat aan?
FIFA 12 is al uit voor de echte voetballers..
http://twitter.com/#!/JackWilshere/status/116919534019018752
http://twitter.com/#!/JackWilshere/status/116919534019018752
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik dacht eigenlijk voor PES te gaan dit jaar. Maar de licenties en het online gebeuren denk ik toch dat ik voor FIFA kies. Zitten volgens mij toch ook wel aardig wat vernieuwingen in dit jaar
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is zeker waar, probeer de demo eensOxigeon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:28:
Ik dacht eigenlijk voor PES te gaan dit jaar. Maar de licenties en het online gebeuren denk ik toch dat ik voor FIFA kies. Zitten volgens mij toch ook wel aardig wat vernieuwingen in dit jaar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dan toch www.fifabenelux.com
Al 13 jaar een officiële FIFA Community site en bij ons worden ook toernooien gemeld, zoals je ziet op de homepage.
Heb ik gedaan
Ranked wedstrijden moeten worden gespeeld met het nieuwe verdedigen.Oxigeon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:51:
[...]
Heb ik gedaan. Enigste dat me tgenzit is dat verdedigen. Dat is zo rete lastig geworden nu (ik weet dat je het uit kan zetten) maar hoe is dit online geregeld tegen andere?
Mmmm quote werkt niet
[ Voor 75% gewijzigd door Xenophoben op 23-09-2011 09:29 ]
Dan ga ik vanaf vanavond oefenen in het nieuwe verdedigen. Denk dat ik anders gigantisch wordt afgeschoten de eerste wedstrijdenMars18 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:13:
[...]
Ranked wedstrijden moeten worden gespeeld met het nieuwe verdedigen.
Hoe verwijder ik posts?vinom schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:30:
Triple post...gaat lekker hoor.
Weet iemand of dit jaar 2on2 ook ranked is?
Nu weet ik niet zeker of dat in fifa 11 zo was, want die heb ik online niet gespeeld, maar in fifa 10 was 2on2 niet ranked.
Met 2on2 bedoel ik ook meerdere (gewoon Teamplay)
Nu weet ik niet zeker of dat in fifa 11 zo was, want die heb ik online niet gespeeld, maar in fifa 10 was 2on2 niet ranked.
Met 2on2 bedoel ik ook meerdere (gewoon Teamplay)
[ Voor 13% gewijzigd door remyguys op 23-09-2011 10:08 ]
Clubs in FIFA 11 zal ook wél in 12 zitten. Hoop t iig wél, want dat vind ik t leukst
Ik zie nu dat filmpje van die spelers die verbeteren als je ze naar een andere club stuurt. Wel beter ten opzichte van eerdere delen...
Maar wat ik me nog wel afvraag... Ik begon vorig jaar met Gillingham uit de 2nd nPower League. Op een gegeven moment aangekomen in de Premier had ik nog steeds maar een transferbudget van €600.000. Gaat dat nu veranderen? Heeft iemand dat misschien gelezen ergens?
Maar wat ik me nog wel afvraag... Ik begon vorig jaar met Gillingham uit de 2nd nPower League. Op een gegeven moment aangekomen in de Premier had ik nog steeds maar een transferbudget van €600.000. Gaat dat nu veranderen? Heeft iemand dat misschien gelezen ergens?
Is er al wat bekend over de AI van de mede spelers in clubs?
En kan er weer gecheat worden?
Voor 11 was er namelijk een tool om je speler in alle opzichten te maxxen tot 125 skill.
Dus 125 speed, 125 strength etc.
Lekker lame
en het verne*kte het hele clubs gebeuren
Voor 11 was er namelijk een tool om je speler in alle opzichten te maxxen tot 125 skill.
Lekker lame
There's no school like the old school and i'm the headmaster
En velen zijn daardoor ook gebanned.donowitz schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:38:
Is er al wat bekend over de AI van de mede spelers in clubs?
Lekker lameen het verne*kte het hele clubs gebeuren
Onzin, heb het zelf ook gedaan omdat het anders niet meer te doen was, still going strong.
edit: in 10 kon het ook al btw
[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 23-09-2011 13:44 ]
Lame. Erg lame.donowitz schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:44:
[...]
Onzin, heb het zelf ook gedaan omdat het anders niet meer te doen was, still going strong.
Wat een ieder met zijn of haar spel doet is zijn eigen verantwoordelijkheid maar verwacht geen schouderklop wanneer je openlijk toegeeft te cheaten.
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 24-09-2011 09:10 ]
Waarom zou ik moeten antwoorden op jouw vraag? Jij reageert op mijn bewering dat spelers gebanned worden bij dit soort cheaten, hetgeen dus absoluut _wel_ zo is. Dat jij niet gebanned bent is jouw geluk.donowitz schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:45:
[...]
Nogsteeds geen antwoord op mn vraag, je had dus ook gewoon niet kunnen reageren
Feit is dat "spelers" als jij niet goed zijn voor de online ervaring.
Ik report dit soort spelers ook altijd. Kost gewoon ontzettend veel tijd om elke keer weer iedereen in het spel te laten komen en dan een nieuwe tegenstander te zoeken, waar dan misschien weer zo'n noob met alles op 127 zit.Exorcist schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:49:
[...]
Waarom zou ik moeten antwoorden op jouw vraag? Jij reageert op mijn bewering dat spelers gebanned worden bij dit soort cheaten, hetgeen dus absoluut _wel_ zo is. Dat jij niet gebanned bent is jouw geluk.
Feit is dat "spelers" als jij niet goed zijn voor de online ervaring.
Ik vind de controle van EA op het spel na de release echt bagger.
- Flag glitch die altijd nog kan
- De bug die ik nu lees met clubs...
Ik kan me fifa 2007 nog herinneren door bij de hoek van de 16 te gaan staan (schieten + RB) was 99 van de 100 keer een goal. Nooooooit wat aan gedaan. Zo gaat het al jaren lang, na de release zijn er volgens mij nooit bugfixes geweest alleen na de transferperiodes team aanpassingen.Mars18 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:57:
Ik vind de controle van EA op het spel na de release echt bagger.
FIFA 12 , 35 euro bij inruilen van 2 oude games bij Gamemania,
Denk dat ik dat maar doe ( vorig jaar ook gedaan )
SMSje van BartSmit dat de reservering van Fifa12 (PS3) beschikbaar is.
Als er nog mensen FUT spelen hier zou ik ze aanraden om ook bij Bart Smit te bestellen. Hier krijg je 12 gold packs bij, waarschijnlijk 2 per maand.
Als er nog mensen FUT spelen hier zou ik ze aanraden om ook bij Bart Smit te bestellen. Hier krijg je 12 gold packs bij, waarschijnlijk 2 per maand.
Verwijderd
Telt deze als 2 games?Mars18 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:55:

Dat betekent dat je hem kunt bestellen op hun website. Het werkt een beetje raar bij de Bart Smit. Ik weet ook niet of dit betekent dat ze al een voorraad in het magazijn hebben staan. Ik denk het wel eigenlijk, aangezien de VIPs al een dag Fifa12 spelen.Wii4all schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:13:
Wat bedoel je met beschikbaar? Kun je de game dan afhalen?
Klinkt als een goeie actie!Mars18 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:55:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Zijn er al winkels die zich niet zo strikt aan de release date houden? Ik ga zelf morgen wat gameshops bijlangs.
Lijkt me wel heel vroeg! Denk niet dat je hem mee zult krijgen, al zullen winkels hem ongetwijfeld vandaag of morgen al binnen krijgen.
Ze hebben ze inderdaad nu in het magazijn liggen. Ook maar even besteld, Bartsmit zit wel goed met het leveren, had een andere game ook een dag van te voren, bij bol.com (waar broertje exact zelfde game had besteld) werd hij dag later bezorgd.Jaded schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:48:
[...]
Dat betekent dat je hem kunt bestellen op hun website. Het werkt een beetje raar bij de Bart Smit. Ik weet ook niet of dit betekent dat ze al een voorraad in het magazijn hebben staan. Ik denk het wel eigenlijk, aangezien de VIPs al een dag Fifa12 spelen.
Je zal hem nog niet in de winkel zien liggen, noch zou je hem mee kunnen krijgen/kopenVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:58:
Zijn er al winkels die zich niet zo strikt aan de release date houden? Ik ga zelf morgen wat gameshops bijlangs.
[ Voor 20% gewijzigd door Satom op 23-09-2011 17:19 ]
FIFA 12 (Nederlands) gepreorderd bij de de Bart Smit (met 12 FUT Gold Packs) voor € 54,99 (Gelukkig had ik nog een bon van € 49,00) Ik heb van alle FIFA's nog de Nederlandse versie, dus wilde dit dit jaar maar weer.
Voor 2012 mag ik trouwens veel FIFA's kopen om de verzameling compleet te maken, FIFA Street (4) en UEFA Euro 2012 ook nog.
Voor 2012 mag ik trouwens veel FIFA's kopen om de verzameling compleet te maken, FIFA Street (4) en UEFA Euro 2012 ook nog.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb ook wat Fifa's erbij gekocht om de verzameling enigszins op peil te krijgen, vooralsnog heb ik:Jumpman schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:13:
FIFA 12 (Nederlands) gepreorderd bij de de Bart Smit (met 12 FUT Gold Packs) voor € 54,99 (Gelukkig had ik nog een bon van € 49,00) Ik heb van alle FIFA's nog de Nederlandse versie, dus wilde dit dit jaar maar weer.
- Fifa 07, Gamecube
- Fifa Street 2, Gamecube
- Fifa International Soccer, Megadrive
- Fifa 64, Nintendo 64
- Fifa '99, PS1
- Fifa World Cup 1998, PS1
- Fifa 2000, PS1
- Fifa 2004, PS1
- Fifa 2002 World Cup, Xbox
- Fifa 2003, Xbox
- Fifa Street 3, Xbox 360
- Fifa 2006 RTWC, Xbox 360
- Fifa 2006 World Cup, Xbox 360
- Fifa 2007, Xbox 360
- Fifa 2008, Xbox 360
- Fifa 2009, Xbox 360
- Fifa 2010, Xbox 360
- Fifa 2010 World Cup, Xbox 360
- Fifa 2011, Xbox 360
- Fifa 2012 (preorder), Xbox 360
Belangrijkste die ik nog mis zijn Fifa 98 voor de PS1, Fifa 96 voor de PS1 en Fifa 97 voor de PS1.
Verwijderd
Zit de cheat in de online matches er nog in? Nadat de match is afgelopen krijg je een scherm te zien en je moet dan ja of nee indrukken voor een rematch, met die cheat drukken ze nergens op en als jij het spel evrlaat verlies je alsnog
Gruwelijk irritant ja. Moet ook gewoon een tellertje opkomen, net als bij de rust...Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 02:25:
Zit de cheat in de online matches er nog in? Nadat de match is afgelopen krijg je een scherm te zien en je moet dan ja of nee indrukken voor een rematch, met die cheat drukken ze nergens op en als jij het spel evrlaat verlies je alsnog
Dat was bij de PC versie toch?
Ik heb er iig bij de PS3 versie nooit last van gehad. Na 15 seconden was het gewoon afgelopen.
edit: Die daily gifts van UT heb je helemaal niks aan, althans ik niet. 2x silver mini pack, 1x bronze pack en zo net 75 bid tokens. Wat heb je in totaal aan 100 bid tokens als je amper coins hebt. (mijn meest waardevolle speler uit de 2 gratis packs was Van der Wiel (78).
Ik heb er iig bij de PS3 versie nooit last van gehad. Na 15 seconden was het gewoon afgelopen.
edit: Die daily gifts van UT heb je helemaal niks aan, althans ik niet. 2x silver mini pack, 1x bronze pack en zo net 75 bid tokens. Wat heb je in totaal aan 100 bid tokens als je amper coins hebt. (mijn meest waardevolle speler uit de 2 gratis packs was Van der Wiel (78).

[ Voor 70% gewijzigd door SR8 op 24-09-2011 03:28 ]
Moeten wel 2 recente games zijn. Want je krijgt maar 1/3 van de nieuw prijs van Gamemania.Mars18 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:55:
Coins krijg je door je eigen spelers met winst te verkopen. Kijk wat de gemiddelde prijs voor van der Wiel is in de markt en probeer hem daarboven te verkopen. Je kan hem dan zelf voor een lagere prijs weer proberen te kopen en het trucje weer doen. Als je gold spelers voor 300 koopt kun je er nooit verlies op lijden want als je ze discard krijg je er toch nog 300 punten voor terug.SR8 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 03:11:
Dat was bij de PC versie toch?
Ik heb als daily reward een keer 1000 coins en 2x bronze pack gekregen. Ga denk ik weer beginnen met een bronze team omdat je zo tenminste wat coins kan verzamelen om een goed silver team te beginnen om daarna daarmee een gold team samen te stellen.
doe je niceKluutmaran schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 09:52:
[...]
Coins krijg je door je eigen spelers met winst te verkopen. Kijk wat de gemiddelde prijs voor van der Wiel is in de markt en probeer hem daarboven te verkopen. Je kan hem dan zelf voor een lagere prijs weer proberen te kopen en het trucje weer doen. Als je gold spelers voor 300 koopt kun je er nooit verlies op lijden want als je ze discard krijg je er toch nog 300 punten voor terug.
Ik heb als daily reward een keer 1000 coins en 2x bronze pack gekregen. Ga denk ik weer beginnen met een bronze team omdat je zo tenminste wat coins kan verzamelen om een goed silver team te beginnen om daarna daarmee een gold team samen te stellen.
Als ik hier ( bartsmit.com/ps3-fifa-12 ) kijk zie ik niks over goldpacks oid staan.. Ben ik te laat met preorderen of?
Als je wilt om eerder de game te krijgen moet je 1dan van tevoren naar gamemania gaan;) Heb zoal Dirt als pes meegekregen.
Ik ga voor dinsdag.. voorgaande 5 jaar altijd gelukt 2 dagen van ten vore.
Maar hij komt toch op vrijdag? Dan zou het woensdag worden
PSN ID: Enzyme-NL
Naar mijn weten 29ste. En dat is donderdag.EnzymeNL schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:30:
Maar hij komt toch op vrijdag? Dan zou het woensdag worden
http://inthegame.nl/nieuws/fifa-12-release-datum-bekend/tiswat schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:54:
[...]
Naar mijn weten 29ste. En dat is donderdag.
http://www.bol.com/nl/s/a...dex.html?_requestid=71412
http://www.mediamarkt.nl/...uery=fifa%2012&langId=-11

De 29ste wordt hij dus (uit?)geleverd.
Amerikaanse versie staat inmiddels al op minder legale download. Hopelijk volgt Europese versie snel zodat ik alvast kan oefenen en inkomen voor als mijn pre-order binnen komt
http://www.mediamarkt.nl/...uery=fifa%2012&langId=-11
De 29ste wordt hij dus (uit?)geleverd.
Amerikaanse versie staat inmiddels al op minder legale download. Hopelijk volgt Europese versie snel zodat ik alvast kan oefenen en inkomen voor als mijn pre-order binnen komt
[ Voor 28% gewijzigd door Kluutmaran op 24-09-2011 12:07 ]
Webshops doen dat inderdaad want dan kun je op de 29e bestellen maar dan word hij pas de 30e verstuurd. Stel dat hij de 29e verstuurd word heb je hem de 30e pas in huis. Dus ze breken geen regels. Gewoon slim van ze want daardoor bestellen mensen. Is Wel klote als je om 8.30 al bij de bart-smit of weet ik veel wat naar binnen kan lopen maar je moet tot 13.00 op de tntpost wachten...
Ik denk het niet, dit staat er nog steeds bij:Awsom schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:51:
Als ik hier ( bartsmit.com/ps3-fifa-12 ) kijk zie ik niks over goldpacks oid staan.. Ben ik te laat met preorderen of?
Bestel nu en ontvang bij aankoop een voucher met daarop een code om 12 Gold-Pakketten te downloaden waarmee je in FIFA 12 Ultimate Team je droomteam kunt samenstellen!
fifablog FIFAblog.be
I have a nice surprise for #FIFA12 fans. you can now store 50 (!) saved replays in the replay theatre!
fifablog FIFAblog.be
Looks like EASports purposely 'enabled' clipping to make the Impact Engine look less silly. It does, so great decision. #FIFA12
fifablog FIFAblog.be
Difference between #FIFA12 demo / #FIFA12 reviewcode and #FIFA12 retail seems immense. In a positive way.
I have a nice surprise for #FIFA12 fans. you can now store 50 (!) saved replays in the replay theatre!
fifablog FIFAblog.be
Looks like EASports purposely 'enabled' clipping to make the Impact Engine look less silly. It does, so great decision. #FIFA12
fifablog FIFAblog.be
Difference between #FIFA12 demo / #FIFA12 reviewcode and #FIFA12 retail seems immense. In a positive way.
Toch wel positief nieuwsEnzymeNL schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:17:fifablog FIFAblog.be
Moet zeggen, Bart Smit heeft tot nu toe altijd op de dag van de release het spel bij mij afgeleverd (een pre-order) Daarom dit keer ook maar bij Bart gedaankbloem schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:07:
Webshops doen dat inderdaad want dan kun je op de 29e bestellen maar dan word hij pas de 30e verstuurd. Stel dat hij de 29e verstuurd word heb je hem de 30e pas in huis. Dus ze breken geen regels. Gewoon slim van ze want daardoor bestellen mensen. Is Wel klote als je om 8.30 al bij de bart-smit of weet ik veel wat naar binnen kan lopen maar je moet tot 13.00 op de tntpost wachten...

Geen early release mensen hier? Uit mijn lijst spelen al een aantal mensen Fifa 2012. 2000 microsoft punten en dan kon je hem al spelen, maarja dat is dus wel zo'n 20 euro duurder.
Gaude et aude
Ik ga ook gewoon donderdag net voor sluitingstijd naar de FRS hier in de buurt. Dikke kans dat ik hem meekrijg, is al zovaak gebeurd....
Net erg lucky begonnen met UT, IF Podolski
.
Net erg lucky begonnen met UT, IF Podolski
Nog even voor de duidelijkheid: De releasedatum in o.a. de Benelux en Duitsland is de 29e (donderdag). In o.a. de UK komt ie de 30e (vrijdag).
EA_Benelux Electronic Arts Inc.
@PlayStationNL @Bilviox FIFA 12 komt, gelukkig voor alle FIFA-fans, uit op 29 september 2011. Een dag eerder dus.
[ Voor 52% gewijzigd door SR8 op 25-09-2011 00:06 ]
Goede bronzen en zilveren kunnen veel meer waard zijn dan goede gouden. Veel meer. Niet vergeten.Kluutmaran schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 09:52:
[...]
Coins krijg je door je eigen spelers met winst te verkopen. Kijk wat de gemiddelde prijs voor van der Wiel is in de markt en probeer hem daarboven te verkopen. Je kan hem dan zelf voor een lagere prijs weer proberen te kopen en het trucje weer doen. Als je gold spelers voor 300 koopt kun je er nooit verlies op lijden want als je ze discard krijg je er toch nog 300 punten voor terug.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Oh das mooi. Dan heb ik 'm dinsdag al waarschijnlijkSR8 schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:02:
Nog even voor de duidelijkheid: De releasedatum in o.a. de Benelux en Duitsland is de 29e (donderdag). In o.a. de UK komt ie de 30e (vrijdag).
[...]
Ik snap zelf eigenlijk niet echt goed wat dat UT nou eigenlijk is. Soort voetbalplaatjes maar dan digitaal?
JaKaap schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:56:
Ik snap zelf eigenlijk niet echt goed wat dat UT nou eigenlijk is. Soort voetbalplaatjes maar dan digitaal?
Met dien verstande dat je die spelers kunt gebruiken in je Ultimate Team dus, dus niet alleen voor het verzamelen..
[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 25-09-2011 12:01 ]
inderdaad, en met die plaatjes probeer je een leuk team te bouwen, en speel je tegen teams van anderen. Als je het nog nooit gedaan hebt zeker eens proberen. Ik heb in fifa10 nog gewone wedstrijden gespeeld, in fifa11 eigenlijk alleen nog maar UT.
Video: http://www.gamecloud.nl/videos/43463/fifa12-youth-academy/
Ze hebben ook dus wat gedaan aan de career mode waarbij ik me ook irriteerde aan het feit dat jeugdspelers nooit echt groeide. Al vind ik het feit dat je 14 jarige kan scouten in andere landen dan weer niet realistisch en bovendien ook iets wat ik in het echt niet vind kunnen!
Ze hebben ook dus wat gedaan aan de career mode waarbij ik me ook irriteerde aan het feit dat jeugdspelers nooit echt groeide. Al vind ik het feit dat je 14 jarige kan scouten in andere landen dan weer niet realistisch en bovendien ook iets wat ik in het echt niet vind kunnen!
HOI.
net wat ik miste in 11, wat ik me wel kon herinneren van een eerder deel, scouting ftwBananenspin schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:29:
Ik heb het ook geprobeerd. Had paar leuke spelers waaronder David Villa en Valdes kwam ik er na 2 wedstrijden pas achter dat je telkens contracten moet kopen om ze kunnen te behoudenpianoman schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:01:
inderdaad, en met die plaatjes probeer je een leuk team te bouwen, en speel je tegen teams van anderen. Als je het nog nooit gedaan hebt zeker eens proberen. Ik heb in fifa10 nog gewone wedstrijden gespeeld, in fifa11 eigenlijk alleen nog maar UT.

Ik heb toch maar de Early Acces besteld voor Xbox 360. Veel vrienden van mij spelen en irriteren me om clubs te spelen en ik verveel me dat ik het toch maar doe. Nu maar downloaden die 6.60GB
Jij of iemand anders,die screens kunnen posten van het online clubs onderdeel? Ben wel benieuwd of er echt niks verandert is, of dat ze de lobby misschien toch nog aangepakt hebben. Tekst en uitleg mag natuurlijk ookCaneezy schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:45:
Ik heb toch maar de Early Acces besteld voor Xbox 360. Veel vrienden van mij spelen en irriteren me om clubs te spelen en ik verveel me dat ik het toch maar doe. Nu maar downloaden die 6.60GB
pff net bruno alves op de list gezet, klein foutje, ik had hem nog op 150 staan xD, gelukkig al snel een bod van 600 erop, pfff (niet veel maar beter dan 150 xD)
Hoe werkt dat dan precies? Je koopt Season Pass op XBL voor 2000 points, en daarna moet je ook meteen FIFA afrekenen a 60EUR?Caneezy schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:45:
Ik hoop er idd op dat hij wat eerder te krijgen is bij de gamewinkels hier in Groningen, maar ik vrees dat ik moet wachten
@EnzymeNL al op donderdag;)
Winkels zullen de game nu al in het magazijn hebben en wellicht al eerder verkopen. Als ieder lid die geprobeerd heeft een game ergens op te halen in dit topic dat post, hebben we een mooi overzicht waar FIFA al wél en nog niet te krijgen is.
Winkels zullen de game nu al in het magazijn hebben en wellicht al eerder verkopen. Als ieder lid die geprobeerd heeft een game ergens op te halen in dit topic dat post, hebben we een mooi overzicht waar FIFA al wél en nog niet te krijgen is.
FIFA Benelux Administrator
Waarom dan, tis alleen in de Arena, en volgens mij moet je dan nog eerst select sides doen.Caneezy schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:12:
Wat ik dus heb gehoord is dat je bij 1 op 1 de keeper kan zijn doormiddel van select drukken en dit vind ik dan een hele grote min punt van FIFA
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
14 jarige is inderdaad wel wat jongBananenspin schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:29:

En is er ook al iets mogelijk op FUT als je het nog nooit eerder gedaan hebt? Of moet je eerst je spel "registreren"?
Verwijderd
Winkels moeten hem niet eerder verkopen aangezien ze het risico lopen boetes te krijgen vanuit EA etc en nooit meer iets geleverd zullen gaan krijgen. Dit is een vd redenen dat V Leest kapot is gegaan trouwens en die boetes zijn niet mals.MyUtd4Life schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:38:
@EnzymeNL al op donderdag;)
Hij bedoelt dit: http://ultimatefifa.com/2...as-goalkeeper-in-fifa-12/kevin33 schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:56:
[...]
Waarom dan, tis alleen in de Arena, en volgens mij moet je dan nog eerst select sides doen.
Zijn altijd wel winkels die het wel doenVerwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:02:
[...]
Winkels moeten hem niet eerder verkopen aangezien ze het risico lopen boetes te krijgen vanuit EA etc en nooit meer iets geleverd zullen gaan krijgen. Dit is een vd redenen dat V Leest kapot is gegaan trouwens en die boetes zijn niet mals.
Voor de enthousiaste jagers onder ons: maandag, dinsdag en woensdag (afhankelijk van de groothandel of het hoofdkantoor wat er al dan niet tussen zit) krijgen de winkels FIFA 12 binnen. Rond die tijd zullen ook de eerste grotere aantallen online verschijnen.
Verwijderd
Hopelijk verkopen ze hem gewoon eerder, er staat al een versie op het internet te downloaden. En niet betalen voor een game en hem ook nog eens eerder kunnen spelen...
Maar hoe zit het dan met een Xbox Live ban.
Want je kunt bij de Xbox een ban krijgen als je een spel voor de release speelt.
Want je kunt bij de Xbox een ban krijgen als je een spel voor de release speelt.
Verwijderd
Ben nu de demo aan het downloaden voor de PC. Is toch wel weer een aantal jaren geleden dat ik een footie heb gekocht, maar ik kreeg er opeens weer zin in. Maar voor de zekerheid eerst maar ff de demo checken... Als het wat is en ik 'm koop, wordt het een bijzondere week: ik heb zonet ook al Driver San Fransisco gepreorderd, en die komt ook de 29e uit... en dat terwijl ik echt ZELDEN games koop! (Ik vlieg eigenlijk voornamelijk in FSX, waarvoor ik trouwens wel regelmatig addons koop.)
Het wordt trouwens wel lastig uitproberen, want m'n zoon heeft m'n PC-XBox controller meegenomen toen hij ging verhuizen naar de andere kant van het land... dus ik moet het nu ff doen met het toetsenbord... Maar goed, als het me wat lijkt, koop ik gelijk maar ff een nieuwe controller... Geld moet rollen...
Het wordt trouwens wel lastig uitproberen, want m'n zoon heeft m'n PC-XBox controller meegenomen toen hij ging verhuizen naar de andere kant van het land... dus ik moet het nu ff doen met het toetsenbord... Maar goed, als het me wat lijkt, koop ik gelijk maar ff een nieuwe controller... Geld moet rollen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 21:21 ]
Folders van Mediamarkt beginnen langzamerhand online te komen op de site:
Overzicht op dit moment van 360/PS3 prijzen:
MM Alkmaar: €44
MM Alphen a/d Rijn: €49
MM Den Haag: €49
MM Groningen: €49
MM Leeuwarden: €45
MM Middelburg: €44
MM Rijswijk: €49
MM Utrecht: €44
MM Zwolle: €49
MM Den Haag: €49
MM Groningen: €49
MM Middelburg: €44
MM Rijswijk: €49
[ Voor 18% gewijzigd door SR8 op 26-09-2011 19:04 ]
Nice €44
Morgen misschien toch vast even een poging wagen bij de MM
Verwijderd
Ik heb de demo geinstalleerd, maar geen IDEE hoe ik het ooit met het toetsenbord moet spelen... Ik kan nergens info vinden over welke knoppen waar zitten op een toetsenbord... Iemand enig idee? Het loopt trouwens allemaal wel erg lekker soepel en mooi op m'n PC!
Haha al die filmpjes op youtube dat de spelers rare moves maken zijn echt prachtig
39
Koop voor 15 ofzo een Xbox 360 controller op USB. Je wil FIFA echt niet op je toetsenbord spelen. Dat kon vroeger prima, tegenwoordig is dat vrij ruk.Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:06:
Ik heb de demo geinstalleerd, maar geen IDEE hoe ik het ooit met het toetsenbord moet spelen... Ik kan nergens info vinden over welke knoppen waar zitten op een toetsenbord... Iemand enig idee? Het loopt trouwens allemaal wel erg lekker soepel en mooi op m'n PC!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Jup en die winkels mogen wat mij betreft boetes krijgen ter waarde van 100K+ Je verziekt de markt etc etcEnzymeNL schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:58:
[...]
Zijn altijd wel winkels die het wel doen
Lol @ downloaden, dan kan je online niet spelen in ieder geval.
Ben altijd van het vroege spotten van FIFA games. Maar ga er dit jaar geen moeite voor doen. Krijg een sms van Gamemania als die er is.
Kan hem toch pas vrijdag ophalen, Vanwege andere dingen. Demo alweer een week niet meer gespeeld. Zal het verdedigen nog goed moeten leren.
Kan hem toch pas vrijdag ophalen, Vanwege andere dingen. Demo alweer een week niet meer gespeeld. Zal het verdedigen nog goed moeten leren.
Verziekt de markt? Ze moeten gewoon de game in de winkel leggen wanneer die binnen is. Waarom moeten de games altijd 2 dagen stof happen?Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:01:
[...]
Jup en die winkels mogen wat mij betreft boetes krijgen ter waarde van 100K+ Je verziekt de markt etc etc
Lol @ downloaden, dan kan je online niet spelen in ieder geval.
Om een wereldwijde of Europese release zo tegelijkertijd als mogelijk te hebben. Er wordt uiteraard eerder geleverd zodat de winkels op de dag van de release zeker kunnen leveren. Die regels zijn er echt niet voor niets hoor.ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:59:
[...]
Verziekt de markt? Ze moeten gewoon de game in de winkel leggen wanneer die binnen is. Waarom moeten de games altijd 2 dagen stof happen?
Tja, het is meer een hype om zo vaag mogelijke moves te zoeken, zo kan je van elke game wel enorme rare glitches gaan zoeken. Ik heb nu gok 50 wedstrijden gedaan, ben pas 1x iets raars tegengekomen (over elkaar vallen, daarna 5 meter verderop neervallen en weer opstaan).Fietsbel schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:25:
Haha al die filmpjes op youtube dat de spelers rare moves maken zijn echt prachtig
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ja maar het helpt niet echt. De game is alweer een tijd op de foute markt uit. Terwijl de eerlijke moeten wachten. naja nog maar een paar dagen te gaanExorcist schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:06:
[...]
Om een wereldwijde of Europese release zo tegelijkertijd als mogelijk te hebben. Er wordt uiteraard eerder geleverd zodat de winkels op de dag van de release zeker kunnen leveren. Die regels zijn er echt niet voor niets hoor.
Verwijderd
Ik heb de Early release ook gedownload. Voor 2000 punten kun je deze downloaden alleen je kan het volgens mij maar voor een bepaald tijd mee spellen, vervolgens zul je toch de spel moeten kopen. Als ik het mis heb mag iemand me gerust daar op aanspreken:) Maar ik wou hem gewoon nu al spellen, kon niet wachten vandaar dat ik hem heb gedownload via xbox liveVeeGee schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:03:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Je koopt Season Pass op XBL voor 2000 points, en daarna moet je ook meteen FIFA afrekenen a 60EUR?
Ik hoop er idd op dat hij wat eerder te krijgen is bij de gamewinkels hier in Groningen, maar ik vrees dat ik moet wachten
Weet iemand of je hier ook de voucher voor 12 FUT Gold Packs bij krijgt?SR8 schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:24:
Folders van Mediamarkt beginnen langzamerhand online te komen op de site:
De folder vermeld daar niets over, misschien heeft iemand inside information?
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2011 11:49 ]
Dit topic is gesloten.