[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:17:
Ze zeggen dat FIFA12 gelijk is op zowel PC als PS3. Betekend dat dan ook dat we eindelijk online kunnen via de PC tegen mensen met bijvoorbeeld een PS3?
:') Nee.

Je kon ook nooit met de Xbox tegen de PS3 hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

tiswat schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:10:
[...]

Afwachten en druk zetten met je andere man. En in balbezit, blijf rond tikken en zoek naar een mogelijkheid. Desnoods moet je van de spits terug naar je verdediging. Dat werkt bij mij op professioneel wel. :) Jammer van die demo tijd. Want dan haal je misschien 3 schoten per helft. ;)
3 schoten per helft red ik soms niet eens met 6 minuten per helft! Maar dat komt waarschijnlijk dat ik te angstig speel, ik wil zo dichtbij mogelijk komen, ik weet slechte eigenschap.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Gait schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:22:
Op Bartsmit.com hebben ze de beschrijving aangepast van 24 naar 12 gold-pakketten.
Jammer. Weet iemand toevallig hoe het reserveren werkt bij Bartsmit? Reserveren is niet hetzelfde als bestellen, ik wil Fifa 12 natuurlijk wel op 29 september binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vliegtuig02 schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:36:
[...]
3 schoten per helft red ik soms niet eens met 6 minuten per helft! Maar dat komt waarschijnlijk dat ik te angstig speel, ik wil zo dichtbij mogelijk komen, ik weet slechte eigenschap.. ;)
3 schoten waarvan 3 erin is toch ook goed? :P

Ik speel nu heel veel met L1+pass, daarmee gaat de persoon die de bal speelt meteen door in de aanval, driehoekje erachteraan en je kan soms vrij makkelijk door de verdediging vliegen.

Leukste acties komen nog uit L1+driehoek, goed geplaatst tik je over de verdediging en is bv Messi al op volle snelheid.

Ben nu continue op amateur aan het spelen om de verschillende mogelijkheden te vinden en gewoon mooie doelpunten maken, zoals deze:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93688974

Of deze, die dus het 'over de verdediging' laat zien, helaas door die nieuwe 'engine' dus wel grappig fout gaat :P
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93689253

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het heeft alleen geen zin om op laag nivo te oefenen; je kan op hogere nivo's nooit dezelfde acties uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

418O2 schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:03:
het heeft alleen geen zin om op laag nivo te oefenen; je kan op hogere nivo's nooit dezelfde acties uithalen.
Tot semi-pro kan je dit makkelijk doen, ook op pro kon ik Fifa 11 veel dingen die ik leerde vanuit Amateur. Daarnaast speel ik bijna nooit op Wereldklasse, ik speel voor de lol.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ook niet, maar ik speel wel regelmatig online. Dan kom je er gelijk achter dat de AI in de verste verte niet lijkt op 'echte' spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In Fifa 11 had ik daar zo'n slechte rating, daar speelde ik echt tegen de kneusjes van het internet :+ Maar speelde altijd met vriend van me, met 2 man 1 team is bij voorbaat al stuk moeilijker. Ik verwacht in Fifa 12 ook niet hoger te komen qua rating :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Met welke klasse is experienced in de demo te vergelijken? is dat semi pro ofzo? ik neem aan geen wereldklasse?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Royz schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:00:
[...]

Kan jij ook niet online komen op de EA servers in Fifa 11?
2010 FIFA World Cup: South Africa, FIFA 11 en de FIFA 12 demo geven allemaal problemen met de online functionaliteit (bij FIFA 12 demo bijvoorbeeld met het uploaden van filmpjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gait schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:22:
Op Bartsmit.com hebben ze de beschrijving aangepast van 24 naar 12 gold-pakketten.
Het is volgens mij ook normaal maar 12 bij de pre-orders in alle andere winkels.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:13
Klopt, tenzij je bij Game.co.uk besteld. Misschien dat ik hem daar wel bestel alleen dan ben ik niet zeker dat ik hem de 29ste heb. Ik lees af en toe wel dat ze hem dan al twee dagen voor de release versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Jaded schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:41:
[...]

Jammer. Weet iemand toevallig hoe het reserveren werkt bij Bartsmit? Reserveren is niet hetzelfde als bestellen, ik wil Fifa 12 natuurlijk wel op 29 september binnen hebben.
Ik weet het 8)7 Je vult je gegevens in om te reserveren, dan een paar dagen van te voren, (als ik me het goed herriner) 3 á 4 dagen van te voren krijg je dan een mail of SMS dat het spel te bestellen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Royz schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:22:
Met welke klasse is experienced in de demo te vergelijken? is dat semi pro ofzo? ik neem aan geen wereldklasse?
Experienced is dacht ik professional en minimale hulp. Je kan daarna altijd gewoon de settings nog veranderen, zoals je je ze zelf wilt (na teams kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Even aan vraag de ervaren fifa spelers. Mijn laatste fifa was 2000 ofzo op de PS2.. :P
Nu heb ik de demo gedownload voor de xbox360, maar is er ergens een guide te vinden over het spel?
Hoe je bijvoorbeeld de simpele dingen zoals trucjes enzo kan doen? Enige wat ik nu kan is een beetje rond rennen, maar zelfs na het doen van de tutorial ben ik geen held in de bal afpakken.

Met andere woorden heeft er iemand een site voor mij waardoor ik iig de basis mogelijkheden beter begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:54

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor de UT liefhebber:

Morgen (20 sept.) om ongeveer 18:00 gaat de Web App van FUT12 online.
Vereiste: Je moet wel eerder FUT hebben gespeeld. (voor 16 aug.)

[ Voor 20% gewijzigd door SR8 op 20-09-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:01:
[...]

Of deze, die dus het 'over de verdediging' laat zien, helaas door die nieuwe 'engine' dus wel grappig fout gaat :P
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93689253
Die kwam in '11 ook nog wel eens voor hoor ;) Maar klopt wel dat je door die nieuwe engine
vaker van zulke vreemde dingen tegen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 15:11
Deze demo ergert me echt. Ik kan er totaal niet het spelletje spelen dat ik wil spelen.

In de PES demo bijvoorbeeld, komen de spelers constant in de bal bij een pass, in fifa lijken ze telkens weg te lopen.

Verder is de A.I. gewoon vervelend. Tikken tot in de eeuwigheid terug, en met het nieuwe verdedigingssysteem is druk zetten een stuk lastiger. Ik probeer al een uur lang Milan te verslaan met Barca en elke keer faal ik, omdat ze met 9 man voor het doel liggen.

Word gewoon beetje chagrijnig. Zal nog maar wat meer oefenen, maar ik vind echt dat FIFA een aantal dingen gewoon niet goed doet. Looplijnen enzo vind ik soms meer dan belachelijk en waardeloos.

Extra stom is dat die custom tactics uit staan, ik had altijd het gevoel dat ik daar nog wel wat mee kon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Tr4nnel schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:45:
Ik probeer al een uur lang Milan te verslaan met Barca en elke keer faal ik, omdat ze met 9 man voor het doel liggen.
Hé, da's best realistisch. Laat me raden, last-minute equalizers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoppa ik ben tevreden, Zag bij de FRS dat als je in oktober een xbox 360 koopt je er gratis Gears of War 3 of FIFA 12 er bij krijgt.

Aangezien ik op zoek was naar een FIFA 12 bundel ga ik hier maar voor denk ik. Kan ik mijn Elite vervangen voor een mooie stille versie :)

Maar ga hem eerst voor de PS 3 los kopen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
SR8 schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:55:
Voor de UT liefhebber:

Morgen (20 sept.) om ongeveer 18:00 gaat de Web App van FUT12 online.
Vereiste: Je moet wel eerder FUT hebben gespeeld. (voor 16 aug.)
Ik zit er al op te wachten :) Zeker met die extra gold packs van sommige webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mars18 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:24:
Hoppa ik ben tevreden, Zag bij de FRS dat als je in oktober een xbox 360 koopt je er gratis Gears of War 3 of FIFA 12 er bij krijgt.

Aangezien ik op zoek was naar een FIFA 12 bundel ga ik hier maar voor denk ik. Kan ik mijn Elite vervangen voor een mooie stille versie :)

Maar ga hem eerst voor de PS 3 los kopen :)
Bij Bol.com nu al, 160 Euro voor de 4GB + Fifa 12. Mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik moest wel even lachen om deze 'fail' compilatie:

Vooral die van 'Ibra' op 1:01 is mooi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Nee, die van 0:50 van arsenal is het mooist XD Geweldig gewoon :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:17:
Ze zeggen dat FIFA12 gelijk is op zowel PC als PS3. Betekend dat dan ook dat we eindelijk online kunnen via de PC tegen mensen met bijvoorbeeld een PS3?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik vind die Barca speler wel een bikkel hoor, doorspelen terwijl je been omhoog staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

Ik zie hier zo snel eigenlijk niemand die zich stoort aan het feit dat je moet dokken voor de Xbox360 demo. Ik vind het schandalig dat ik gold membership moet nemen om die demo te downloaden of mis ik iets :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Beetje xboxgamer heeft wel een gold abo lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

418O2 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:18:
Beetje xboxgamer heeft wel een gold abo lijkt me?
Daar gaat het niet om, ik heb nog nooit betaald voor een demo waar het in principe nu wel op neer komt...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

JB schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:20:
[...]

Daar gaat het niet om, ik heb nog nooit betaald voor een demo waar het in principe nu wel op neer komt...
Om hem nu al te downloaden heb je een Live Gold nodig inderdaad. Doorgaans komt ie een week later beschikbaar voor Silver abonnementen.

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 20-09-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JBS schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:25:
[...]
Om hem nu al te downloaden heb je een Live Gold nodig inderdaad. Doorgaans komt ie een week later beschikbaar voor Silver abonnementen.
Kijk, dan heb ik er uiteraard wel vrede mee. Dat ik langer moet wachten is prima maar dan ben ik de voorgaande keren er niet zo snel bij geweest denk ik omdat het me nu voor de eerste op is gevallen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JB schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:32:
[...]
Kijk, dan heb ik er uiteraard wel vrede mee. Dat ik langer moet wachten is prima maar dan ben ik de voorgaande keren er niet zo snel bij geweest denk ik omdat het me nu voor de eerste op is gevallen.
Het is bijna altijd zo dat Gold members demo's een week eerder kunnen downloaden, uiteraard kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
SR8 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:43:

[video]

Koninklijk theater bij 0:37. Net echt :P

De engine zal nog wel wat nukken hebben en de nodige patches krijgen om te finetunen. In de potjes (welgeteld 4) die ik heb gespeeld nog niet echt dingen tegengekomen. Zal ook deels komen omdat ik door de nieuwe controls nog niet misschien in de buurt van de spelers tackle... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Nog een paar minuutjes als het goed is.
Ik zit erop te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hij is nu (nog) down.. maarja, had nog geen Team dus voor mij word het wachten tot de Release day..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
jeroen210 schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:59:
Even aan vraag de ervaren fifa spelers. Mijn laatste fifa was 2000 ofzo op de PS2.. :P
Nu heb ik de demo gedownload voor de xbox360, maar is er ergens een guide te vinden over het spel?
Hoe je bijvoorbeeld de simpele dingen zoals trucjes enzo kan doen? Enige wat ik nu kan is een beetje rond rennen, maar zelfs na het doen van de tutorial ben ik geen held in de bal afpakken.

Met andere woorden heeft er iemand een site voor mij waardoor ik iig de basis mogelijkheden beter begrijp?
Same here. Mijn laatste fifa was 2002 op de pc :P. Ben eigenlijk op zoek naar een tutorial over de trucjes, schoten op doel. Voorzetten etc. Gewoon algemeen eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:49:
Nee, die van 0:50 van arsenal is het mooist XD Geweldig gewoon :D
dat vind ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

As many of you have noticed, we're experiencing some technical difficulties with the web app.

We're working on getting things up and running ASAP - please check back at 7:00PM BST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Naja het stond al in me agenda, ga je op die site werkt die gewoon helemaal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
JB schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:14:
Ik zie hier zo snel eigenlijk niemand die zich stoort aan het feit dat je moet dokken voor de Xbox360 demo. Ik vind het schandalig dat ik gold membership moet nemen om die demo te downloaden of mis ik iets :?
Los van dat een gemer een gold membership heeft. Het hele idee van een demo is toch om mensen te verleiden het volledige spel te kopen?

Afgelopen week kwam ik er ook achter dat je voor het downloaden van de demo een gold account nodig hebt. Ik vind dit ronduit merkwaardig, gezien het feit dat het hierdoor juist een drempel aanwezig is. Maar ik kan het natuurlijk volledig mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Radical1980 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:52:
[...]
Los van dat een gemer een gold membership heeft. Het hele idee van een demo is toch om mensen te verleiden het volledige spel te kopen?

Afgelopen week kwam ik er ook achter dat je voor het downloaden van de demo een gold account nodig hebt. Ik vind dit ronduit merkwaardig, gezien het feit dat het hierdoor juist een drempel aanwezig is. Maar ik kan het natuurlijk volledig mis hebben.
Dus, je hebt nu ook een verleiding om xbox live gold te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Radical1980 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:52:
[...]

Je hebt gold nodig om hem op de dag van de release binnen te halen, niet gold(silver) kan hem paar dagen later binnen halen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik neem aan dat we die extra's van Ultimate team morgen ook nog krijgen. Dit duurt wel erg lang.

• Jaded
De web app voor Ultimate Team is nog steeds niet online.
Ik heb medelijden met de programmeurs daar :)

• Wii4all
  • Niet online
lekker triest lijkt wel een beetje op de release van fifa11 vorig jaar toen je de eerste dagen amper online kon ballen.

Burp

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wii4all schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:31:
lekker triest lijkt wel een beetje op de release van fifa11 vorig jaar toen je de eerste dagen amper online kon ballen.
Snap je nu zelf ook niet dat, als een spel nét gereleased is en die enorm populair is, de servers de eerste dagen overbelast zijn? Het is niet reëel om te verwachten dat ze puur voor die eerste dagen extra servers neerzetten, in mijn ogen. De aanloopproblemen neem ik dan ook voor lief.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Toch kun je juist voor dit soort dingen vrij makkelijk extra capaciteit inschakelen via bijvoorbeeld Amazon Elastic Compute Cloud. Ik vind dit soort aanloopproblemen ook wel acceptabel hoor, maar EA hoeft er echt geen extra servesr voor bij te plaatsen.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik denk niet dat ze dat willen uitbesteden.

• JB

JB

Cédric roelt!

Bananenspin schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:59:
[...]

Je hebt gold nodig om hem op de dag van de release binnen te halen, niet gold(silver) kan hem paar dagen later binnen halen.
True :) Gisteravond kon ik 'm wel binnen halen met Silver.

Mijn boefje is liev!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Die Ultimate Team web app laat wel lang op zich wachten zeg.

Op twitter is het ook al 5u lang stil :(

• Wii4all
  • Niet online
laat in de avond wordt het nu.

Burp

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
dat zeggen ze ja ;)

hand in hand

• lasharor

lasharor

7 december 2004

En hij doet het,

Al me pakjes opengemaakt, beste wat eruit kwam was loulalan van 81 :/

• Jaded
Roberto Carlos, Ben Arfa, José Enrique, Emanuelson, Vagner Love
Valt bij mij ook aardig tegen. Nu maar wachten tot we het eindelijk kunnen spelen :D

• peeweeherman
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bij mij werkt het nu ook.
Ik heb als beste een drietal onbekende "toppers" met rating 76, en 1 gouden rare van 75... :O

Alleen is het beeld in de webapp helemaal verrot, ik zie alleen rare tekst ipv buttons.
Zijn er meer mensen die dit hebben?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Jaded
Klopt, is bij iedereen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Jaded schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:24:
Roberto Carlos, Ben Arfa, José Enrique, Emanuelson, Vagner Love
Valt bij mij ook aardig tegen. Nu maar wachten tot we het eindelijk kunnen spelen :D
dat zijn in elk geval nog een paar namen van spelers waarmee ik ook in FUT 11 heb gespeeld.
Ik heb nu Dzyuba, Khune, Anderson Polga, Conti en Romao.... wie kent ze niet.... :|

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2zdt4r8.png 8)

Teleurstellend, beste speler is misschien 78 rating, bovendien snap ik momenteel niets van de web app met al die rare tekst :/

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
hij doet het idd.
Opmaak is nog een beetje verkloot.

Beste speler in packs
Fernando "ik kan niet scoren voor een open goal " Torres ( 86)

Tweede beste
Claudio Marchisio ( 81 )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik heb gekregen:
Reus 79
Squilacci 77
Tyton 76

En dat zijn de leukste maar ik ben allang blij dat ik met een team kan beginnen :)

• Jaded
Terrestra schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:34:
hij doet het idd.
Opmaak is nog een beetje verkloot.

Beste speler in packs
Fernando "ik kan niet scoren voor een open goal " Torres ( 86)
Zo, netjes :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

je kan dat zkr alleen doen als je via EA hebt besteld?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Jaded
Nee alleen als je in Fifa 11 al een Ultimate team had.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb net op aanwijzing van Twitterberichten de browsercache leeggemaakt, en de taal naar US english gezet.
Alle menus zijn nu normaal!

Heb momenteel als hoogst haalbare een squad van 73 met een chemistry van 26.

• Jaded
74, 30 hier. Nog heeeeel veel werk te doen :)
Hoe komen mensen nou al aan coins om kaartjes mee te kopen?

[ Voor 40% gewijzigd door Jaded op 21-09-2011 21:15 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Jaded schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:00:
Hoe komen mensen nou al aan coins om kaartjes mee te kopen?
ik heb er 500 gekregen, waarschijnlijk gift of the day of zoiets.
1ste investering was badge van FC Twente :P

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
Zijn er voor fifa 2011 eigenlijk veel 'professionele' toernooien? Denk aan Turn-up-and-play toernooien met inschrijfgeld en een geldprijs?

Heeft FIFA 2011/11 een community site oid, zoals bij bijv. CoD het geval is.. ?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Een community site voor de toernooien of gewoon een algemene FIFA community site?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Hoe kom ik erachter of m'n FIFA 12 Ultimate Team voor m'n xbox360 is of voor m'n ps3?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
Schizo007nl schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:14:
Hoe kom ik erachter of m'n FIFA 12 Ultimate Team voor m'n xbox360 is of voor m'n ps3?
Geen idee, vooral niet als je met dezelfde account geregistreerd hebt..

Trouwens, met Torres in je welkomstpakketje heb je echt wel extreem geluk gehad :). Na 3 a 4 weken verkopen (als iedereen coins heeft), daar kun je dan wel een heel team van bouwen.

[ Voor 24% gewijzigd door Dersan op 22-09-2011 06:05 ]

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Kan iemand me even kort uitleggen hoe het bij FUT werkt met het kopen van nieuwe packs? Moet je hier 'echt' geld voor betalen, of gaat alles met ingame coins? En hoe verdien je die dan? Heb het al proberen op te zoeken, maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.

• Jaded
Op de console kun je met echt geld packs kopen. In de web app alleen met ingame coins.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nog een week te gaan, ik ben benieuwd hoe de uiteindelijke Impact Engine zal werken. Na de diverse filmpjes online ben ik benieuwd in hoeverre ze dit nog aangepast hebben ten opzichte van de demo. Ik ben zelf nog geen dubbelgevouwen benen tegengekomen, maar ze vallen toch echt op een vreemde manier zo af en toe...

Voor de rest vind ik de gameplay wel erg verbeterd ten opzichte van 11, tactical defending begin ik al aardig aan te wennen en zo erg vind ik het (nog) niet.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:13
Hoe kan het dat er mensen zijn die bijv. al een trading profit van bijna 300.000 hebben?

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
hmmmmm ik zit met een probleem... ik speel fifa op ps3 en xbox... echter ga ik nu alleen de ps3 versie halen... hoe kan ik nu zien dat ik deze aan het opbouwen ben!!?!?! heb echter al bijna full seria a gold team :D met 80 kem

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Freshnezz schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:01:
Nog een week te gaan, ik ben benieuwd hoe de uiteindelijke Impact Engine zal werken. Na de diverse filmpjes online ben ik benieuwd in hoeverre ze dit nog aangepast hebben ten opzichte van de demo. Ik ben zelf nog geen dubbelgevouwen benen tegengekomen, maar ze vallen toch echt op een vreemde manier zo af en toe...

Voor de rest vind ik de gameplay wel erg verbeterd ten opzichte van 11, tactical defending begin ik al aardig aan te wennen en zo erg vind ik het (nog) niet.
Ik neem het gemiddelde van wat ik zie, bijna elke 'impact engine' (physic engine) heeft wel rariteiten, maar over het algemeen zie ik wel vrij kloppende bewegingen. De acties soms bij het doel icm de keeper zijn soms erg apart, maar het is in iedergeval al stukken beter dan zonder die hele engine.

Verwijderd

Knip, niet grappig

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 22-09-2011 12:57 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

meen je niet?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lijkt me sterk, op de website staat nog 7 dagen?

Last.fm | Code Talks

• Wii4all
  • Niet online
zeker zo'n pre-order doosje.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 22-09-2011 12:58 ]

Burp

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grote kans, pre-order doosje ;)

/spuit12.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2011 12:23 ]

Verwijderd

Dank voor deze geweldige grap

[ Voor 82% gewijzigd door PWM op 22-09-2011 12:58 ]

• Dersan
KoppenSneller schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:06:
Kan iemand me even kort uitleggen hoe het bij FUT werkt met het kopen van nieuwe packs? Moet je hier 'echt' geld voor betalen, of gaat alles met ingame coins? En hoe verdien je die dan? Heb het al proberen op te zoeken, maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Ik ben er vorig jaar mee begonnen, heb er veel tijd in gestoken want het was echt leuk!

Je begint met een bronzen squad (spelers met een rating van 40-64). Hiermee kun je online/offline (offline is eerst aan te raden) matches mee spelen. Hoe het in deze versie zit weet ik niet maar in FUT11 kon je bij een goede 5-0 online overwinning tot 1000 coins verdienen. Offline verdien je iets minder coins per wedstrijd maar weet je normaal gesproken iig wel zeker dat je wint ;).

Maargoed, eigenlijk kun je niet heel echt rijk worden van matches spelen, dus moet je gaan traden. Niet erg, want dit is ook een erg leuk aspect in de game. Over de verschillende technieken van traden kun je wel genoeg vinden op google, toch is het iets moeilijker onder de knie te krijgen dan je denkt.

Met de verdiende coins kun je inderdaad pakketjes kopen. Hiermee heb je een kleine kans op een goede speler, dus dat schiet niet echt op. Je kunt beter meteen speler kopen van je coins die je hebt verdiend. En, eventueel als je teveel geld hebt, zou je ze met real money kunnen kopen.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Thanks voor je uitgebreide antwoord. Het klinkt in ieder geval leuk, dus ik ga het zeker even bekijken. Voor ons pc-gamers is het het eerste jaar dat wij ook FUT kunnen spelen :)

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
net het spel gepre-ordered :D ga me wat meer op FUT richten dit jaar (ook omdat ik nog 500 gamerpoints heb liggen :P) weet iemand hoeveel coins je daar voor kan krijgen? kan het niet zo snel vinden (en is het uberhaupt al bekend)

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
geen... je kan alleen pakjes kopen;-)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dersan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:00:
[...]

Ik ben er vorig jaar mee begonnen, heb er veel tijd in gestoken want het was echt leuk!

Je begint met een bronzen squad (spelers met een rating van 40-64). Hiermee kun je online/offline (offline is eerst aan te raden) matches mee spelen. Hoe het in deze versie zit weet ik niet maar in FUT11 kon je bij een goede 5-0 online overwinning tot 1000 coins verdienen. Offline verdien je iets minder coins per wedstrijd maar weet je normaal gesproken iig wel zeker dat je wint ;).

Maargoed, eigenlijk kun je niet heel echt rijk worden van matches spelen, dus moet je gaan traden. Niet erg, want dit is ook een erg leuk aspect in de game. Over de verschillende technieken van traden kun je wel genoeg vinden op google, toch is het iets moeilijker onder de knie te krijgen dan je denkt.

Met de verdiende coins kun je inderdaad pakketjes kopen. Hiermee heb je een kleine kans op een goede speler, dus dat schiet niet echt op. Je kunt beter meteen speler kopen van je coins die je hebt verdiend. En, eventueel als je teveel geld hebt, zou je ze met real money kunnen kopen.
En dat offline spelen, houdt dat in, dat je gewoon je FUT kiest en een willekeurige tegenstander?

En krijg je ook meer punten als je tegenstander "sterker"/meer sterren heeft?

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
Xenophoben schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:08:
geen... je kan alleen pakjes kopen;-)
hoeveel kosten die pakjes dan (A)

• Jaded
Vliegtuig02 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:14:
[...]
En dat offline spelen, houdt dat in, dat je gewoon je FUT kiest en een willekeurige tegenstander?

En krijg je ook meer punten als je tegenstander "sterker"/meer sterren heeft?
Klopt helemaal. En je kunt offline ook toernooien spelen waar je wat punten voor krijgt als je het wint.

Ik moet er wel bij zeggen dat het voetballen voor punten totaal niet opschiet, omdat je ook contracten moet kopen voor je spelers. Eigenlijk krijg je alleen veel punten door te handelen of packs te kopen.
YouR schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:35:
[...]

hoeveel kosten die pakjes dan (A)
Volgens mij was dat €3,59 voor het beste gold pack.

[ Voor 34% gewijzigd door Jaded op 22-09-2011 16:00 ]

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Vandaag m'n xbox360 wireless receiver binnen gekregen van dealextreme, werkt perfect!

Echter heb ik nu wel wat moeite met fifa met de xbox 360 controller... Weet iemand een overzicht met de "buttons" van de controller? Ik kan bv de knop niet vinden waarmee ik een speler laat vrij lopen...

• 418O2
Kan je ook gewoon zien bij "Controller settings"

• Dersan
Jaded schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:59:
[...]

Klopt helemaal. En je kunt offline ook toernooien spelen waar je wat punten voor krijgt als je het wint.

Ik moet er wel bij zeggen dat het voetballen voor punten totaal niet opschiet, omdat je ook contracten moet kopen voor je spelers. Eigenlijk krijg je alleen veel punten door te handelen of packs te kopen.

[...]

Volgens mij was dat €3,59 voor het beste gold pack.
Zeg inderdaad maar dat ongeveer 50% van de matchcoins die je wint op gaat aan contracten. Het ligt er aan hoeveel packs er op dat moment gekocht worden en dus hoeveel contracten er op de markt worden aangeboden. Hoe meer contracten in de markt, hoe lager de prijs.

Wat je wel kunt doen om een vliegende start te maken: gouden spelers met 7 contracten opzoeken, die worden verkocht voor 300 coins. Je speelt hier 7 matches mee, om vervolgens alle spelers te discarden (hier krijg je weer 300 coins voor). Op deze manier speel je dus in principe gratis.

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Zit een beetje op 2 gedachten met mijn fut 12 speler F. Torres

- Zal ik hem nu verkopen of volgende week als het spel uitkomt
( Wanneer zal hij het meeste opbrengen ? en voor hoeveel kan ik hem verkopen )

Btw voor de PS3

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• Jaded
Hij wordt volgende week zeker duurder, dus ik zou wachten. Maar de spelers die je ervoor terug koopt zijn natuurlijk ook duurder volgende week.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
SR8 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:43:

[video]

_O- gewéldig

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Jaded schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:59:
[...]

Ah, Ik snap het. En die packs zijn dus ook verkrijgbaar met die coins wat je krijgt? Want echt geld uitgeven vind ik nou weer niet zo fijn. (Moet wel leuk blijven :+ )
Dersan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:38:
[...]

Zeg inderdaad maar dat ongeveer 50% van de matchcoins die je wint op gaat aan contracten. Het ligt er aan hoeveel packs er op dat moment gekocht worden en dus hoeveel contracten er op de markt worden aangeboden. Hoe meer contracten in de markt, hoe lager de prijs.

Wat je wel kunt doen om een vliegende start te maken: gouden spelers met 7 contracten opzoeken, die worden verkocht voor 300 coins. Je speelt hier 7 matches mee, om vervolgens alle spelers te discarden (hier krijg je weer 300 coins voor). Op deze manier speel je dus in principe gratis.
Oei! Klinkt ingewikkeld! Ben benieuwd, we zullen zien, heb er wel zin in :9~

Bedankt voor de info O-)
Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.