KoppenSneller schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:06:
Kan iemand me even kort uitleggen hoe het bij FUT werkt met het kopen van nieuwe packs? Moet je hier 'echt' geld voor betalen, of gaat alles met ingame coins? En hoe verdien je die dan? Heb het al proberen op te zoeken, maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Ik ben er vorig jaar mee begonnen, heb er veel tijd in gestoken want het was echt leuk!
Je begint met een bronzen squad (spelers met een rating van 40-64). Hiermee kun je online/offline (offline is eerst aan te raden) matches mee spelen. Hoe het in deze versie zit weet ik niet maar in FUT11 kon je bij een goede 5-0 online overwinning tot 1000 coins verdienen. Offline verdien je iets minder coins per wedstrijd maar weet je normaal gesproken iig wel zeker dat je wint

.
Maargoed, eigenlijk kun je niet heel echt rijk worden van matches spelen, dus moet je gaan traden. Niet erg, want dit is ook een erg leuk aspect in de game. Over de verschillende technieken van traden kun je wel genoeg vinden op google, toch is het iets moeilijker onder de knie te krijgen dan je denkt.
Met de verdiende coins kun je inderdaad pakketjes kopen. Hiermee heb je een kleine kans op een goede speler, dus dat schiet niet echt op. Je kunt beter meteen speler kopen van je coins die je hebt verdiend. En, eventueel als je teveel geld hebt, zou je ze met real money kunnen kopen.